beany schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 08:45:
[...]
Scope glare is perfect! Ik vind sowieso al dat snipers niet in een spel als CoD of BF thuis horen. Beetje een heel potje op 1 plek zitten opzoek naar de sufferd die per ongeluk zijn kop boven een steen uitsteekt.
Vlaggen pakken! MCOMs armen/disablen. Dat moeten ze doen!
toch vind ik het wat raar.....
de scope glare zou er alleen moeten zijn als er op je gericht word (zo stond het op het EA forum tenminste), en dat is niet zo, als je richting de sniper kijkt kan je ze gewoon vinden.
Een betere oplossing lijkt mij gewoon om snipen zeer realistisch te maken, rekening houden met wind e.d. dat maakt het minder aantrekkelijk, en dan nog beperkt aantal snipers....
Als je bijvoorbeeld in de metrotunnels aan het snipen bent kunnen de tegenstanders je wel zien, terwijl als je met een holo m249 met flash suppressor de boel kan ownen zonder dat ze je zien... beetje scheef zo
Laatst lag ik de boel mooi te suppressen met deze setup, komt een sniper naast me liggen, meteen een lading kogels mijn richting op, terwijl daarvoor niet op me was geschoten....
en nee, ik heb niks tegen snipers, ik vind alleen dat deze oplossing sniper wel erg benadeeld, een teamspelende sniper (ja dat kan) is gewoon onmisbaar, en het is wel vervelend als deze zijn plaats verraad, want constant bewegen is gewoon niet te doen..
Ik moet zeggen dat ik overigens niet kan wachten op de back to karkand maps

die zijn gewoon geniaal met een engine en gameplay als deze lijkt mij