Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Tsurany schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 02:33:
[...]

Een recon met een sniper rifle is alleen lang niet altijd een sniper.
gewoon open laten en niet zoals BC2 het afdwingen, de balans is al zoveel beter omdat je nu toch de snipers scope reflectie in de zon ziet. Ze zijn niet meer 100% onzichtbaar op afstand. Vind de balans wel erg goed in deze game.

Heb nu ook de PC versie gespeeld, weet nu ook dat ik die ga halen ondanks dat mijn vrienden het op de PS3 gaan spelen. De game is gewoon een tikkeltje te zwaar voor op de consoles en stijgt op de gameplay tweaks nou niet heel ver boven BC2 uit dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De PS3 versie is een beetje een tegenvaller. Ik weet het is beta, maar wat ze hier afgeleverd hebben...
Je kunt in party/squad aanmaken...prima...maar als je dan een potje joint zit je in een heel andere squad of zelfs aan de andere kant.
Mocht je het geluk hebben dat je wel iemand uit jou party in de squad hebt, dan kun je niet eens met elkaar praten...
Verder ben ik al een aantal keren onder de map geraakt.
Tijdens prone verdwijn ik zomaar in een rots 8)7
Als je in de game zit, dan kun je niemand inviten :?

Ik hoop dat deze zaken opgelost zijn in de final, want de game heeft zeker potentie..

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Jackal131 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 02:47:
De PS3 versie is een beetje een tegenvaller. Ik weet het is beta, maar wat ze hier afgeleverd hebben...
Je kunt in party/squad aanmaken...prima...maar als je dan een potje joint zit je in een heel andere squad of zelfs aan de andere kant.
Mocht je het geluk hebben dat je wel iemand uit jou party in de squad hebt, dan kun je niet eens met elkaar praten...
Het heeft ook zo zijn voordelen, soms zitten alle goede spelers in een server allemaal in hetzelfde team waardoor je het hele potje vanuit je basis aan het schieten bent en geen een capture point kan pakken, dit houdt dat hopelijk een beetje tegen. Het best zou een scramble teams vote zijn, net als in tf2, werkt daar erg goed vind ik. Wel zouden ze als je als party joined ervoor moeten zorgen dat je altijd bij elkaar in de squad zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:29
fast-server schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 02:19:
Een sniper is een rcon met sniper rifle, in BC2 draaien er scrips die maar 2 sniper rifles toelaten per team.
Ik hoop dat voor BF3 hetzelfde gemaakt gaat worden.
Ben ik dan de enige die de snipers fijn vind als tegenstander. Ik spot ze makkelijk en wordt er zelden door gekilled. Als je maar met genoeg cover naar voren pushed zullen ze je niet raken en kom jij close om ze vol af te knallen.

Rennen op open grond zorgt idd voor een kill, maar dat komt niet door de sniper maar door jezelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALF
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 11:54

ALF

Wow! dat is mijn ervaring. In verhouding met BC2 vele maten een verbetering, clipping is hier en daar nog steeds een probleem en verdwijn je ondergronds, echter zie ik dit als puntjes op de i zetten.

De geluiden klinken goed en de hele ervaring is beter in mijn ogen. Ook is het iets realistischer in de zin, dat je niet een halve clip nodig hebt ik om iemand neer te krijgen. Nog geen voertuigen gereden, omdat ik alleen nog metro heb gespeeld.

Wel vergeet ik regelmatig dat ik ook weer prone kan, maar het zit er nog niet echt in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Hogader schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 02:57:
[...]

Ben ik dan de enige die de snipers fijn vind als tegenstander. Ik spot ze makkelijk en wordt er zelden door gekilled. Als je maar met genoeg cover naar voren pushed zullen ze je niet raken en kom jij close om ze vol af te knallen.

Rennen op open grond zorgt idd voor een kill, maar dat komt niet door de sniper maar door jezelf
Ze zijn makkelijk te spotten ja, met zo'n zaklamp op hun wapen. 8)
Ik vind de scope glare veel te nadrukkelijk, gaat nergens over.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
fast-server schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 02:19:
Een sniper is een rcon met sniper rifle, in BC2 draaien er scrips die maar 2 sniper rifles toelaten per team.
Ik hoop dat voor BF3 hetzelfde gemaakt gaat worden.
Kwestie van die servers reporten bij EA als het ranked servers zijn. Er zijn namelijk bepaalde regels m.b.t. ranked servers dat er niet aan gemodificeerd mag worden etc.

In BC2 ook zo vaak servers gereport als ze weer zon script hadden draaien waarmee bepaald werd waar je niet mocht staan om te snipen en vervolgens geautokickt werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
Nou ik vind de PC versie enorm tegen vallen :'(
Graphics zijn echt zwaar onder de maat. Het is duidelijk gemaakt voor console's, dus moet er flitsend uitzien, maar mag net te zwaar zijn. Oftewel een platte en houterige look als je het mij vraagt.
En de gameplay.... nou het zal wel wennen zijn. Maar het is een stuk meer op cd afgelopen CoD games gaan lijken. Veel maaien en kampen (en arcade style aan info op je scherm). En dat was de reden juist waarom ik na jaren trouwe CoD speler, geswitcht was naar BFBC2.

Al met al is het 180 graden anders dan verwacht :|

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even een potje Caspian Border gedaan en wat een echte mooie Battlefield map, maar man o man wat een texture problems :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Kaap schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 06:57:
[...]

Kwestie van die servers reporten bij EA als het ranked servers zijn. Er zijn namelijk bepaalde regels m.b.t. ranked servers dat er niet aan gemodificeerd mag worden etc.

In BC2 ook zo vaak servers gereport als ze weer zon script hadden draaien waarmee bepaald werd waar je niet mocht staan om te snipen en vervolgens geautokickt werd.
En dan report je en doen ze er niks mee dus dat heeft totaal geen nut.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:31

SG

SG surft naar info hardewaren

Zelf gister avond op PS3 ook even de beta uitgeprobeerd en wat een schock.
Geen benul wat de gamepad layout is dus liep rond zonder te weten hoe je prone moest eerst dus vaak neer geknald.
Indoors de Support classe en outdoors de sniper uithangen.
En dat ging steeds beter kwa combat.
Maar geen idee wat de bedoeling is en wat al die functies inhouden.
GFX ziet er niet uit en de gfx style is ook niet zo denderend maar wel lekker groot om deftig te snipen.
In COD snipe ik zelden te kleine maps. Dat een m16 met acog voldoet.
hier met de SVD of die ander wat geknald. Als asault lijkt mij een richt attachment sowieso must met de grotere ranges.

Ik denk dat je massale teamplay wel kan vergeten in het begin..
BF3 is blijkbaar favoriet in de markt en trek massa aan. Massa common fps gamertjes. En dus ook veel COD volk en casual shooters. En ja het is nieuw dus men probeerd eerst van alles uit.
Denk dat ik maar eens guid ga opzoeken.

Daarnaast vind ik de COD menu veel overzichtelijk en toegankelijk dan BF3. Of is dat een kwestie van gewenning.
Vandaag ook eens op PC proberen.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Maar het is een stuk meer op cd afgelopen CoD games gaan lijken. Veel maaien en kampen
Dus je wilt niet dat recht naar voren rennen en rondschieten werkt, maar je wilt ook neit dat campen werkt? Moet je er toch echt ééntje van kiezen.
Het spel start op in windowed mode. En springt terug naar windowed mode als je een aanpassing in het menu doet (wat overigens weer vergeten wordt bij starten nieuwe pot).
Zet full screen in opties aan.
Het grootste nadeel wat ik ben tegengekomen is dat er een hoop COD spelers rondlopen, want het niveau en teamwork is vaak ver te zoeken...
BF3 is blijkbaar favoriet in de markt en trek massa aan. Massa common fps gamertjes. En dus ook veel COD volk en casual shooters.
Right, want de BF spelers met hun enorme ego's (als je wilt weten waarom, begin met het lezen van je eigen post) staan bekend om hun enorme teamwork. Serieus sommige mensen zouden ze gewoon hitboxes moeten geven die 4x te groot zijn om het raken van hun ego te simuleren.

Ik zeg het nog maar een keer, we hebben het hier over BF, niet ARMA ofzo. BF richt zich net zo goed puur op de mainstream markt als dat COD dat doet.
Sprint en auto heal werkt blijkbaar ook voor voertuigen 8)7
Sprint lijkt me vreemd, auto heal was allang bekend, is server setting.

[ Voor 19% gewijzigd door Sissors op 30-09-2011 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Sprint en auto heal werkt blijkbaar ook voor voertuigen 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Sak3d op 30-09-2011 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister ook maar eens BF3 gespeeld op de PS3.

Ik vond het lekker spelen, tuurlijk niet perfect maar is nog maar een beta.
Dit zal het jaar worden dat ik van CoD overstap naar BF, gameplay is stuk beter.
Wapens klinken goed alleen leek soms ineens het geluid van me wapen te veranderen alsof er een silencer
ineens opzat, de recoil is lekker niet meer zoals in CoD wat gewoon sprayen is.

Ben wel benieuwd naar de voertuigen hoe die het doen (heb wel bc1 maar dat is crap).
Iemand enig idee hoeveel online kunnen op de ps3? (dacht 32)

Al met al kan ik niet wachten tot die er is en ga hem zeker halen mijn nr1 voor dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:29
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 07:56:
Gister ook maar eens BF3 gespeeld op de PS3.

Ik vond het lekker spelen, tuurlijk niet perfect maar is nog maar een beta.
Dit zal het jaar worden dat ik van CoD overstap naar BF, gameplay is stuk beter.
Wapens klinken goed alleen leek soms ineens het geluid van me wapen te veranderen alsof er een silencer
ineens opzat, de recoil is lekker niet meer zoals in CoD wat gewoon sprayen is.

Ben wel benieuwd naar de voertuigen hoe die het doen (heb wel bc1 maar dat is crap).
Iemand enig idee hoeveel online kunnen op de ps3? (dacht 32)

Al met al kan ik niet wachten tot die er is en ga hem zeker halen mijn nr1 voor dit jaar.
Wat ook gewoon lekker is, dat je gewoon seconden dan niet minuten lang kan rondlopen zonder afgeschoten te worden. Als ik kijk naar mijn stats dan zijn deze heel wat beter tov van CoD en die waren al niet zo heel slecht.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loewie1984 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 07:59:
[...]

Wat ook gewoon lekker is, dat je gewoon seconden dan niet minuten lang kan rondlopen zonder afgeschoten te worden. Als ik kijk naar mijn stats dan zijn deze heel wat beter tov van CoD en die waren al niet zo heel slecht.
Dat was voor mij idd ook een enorm plus punt, niet meer als een achterlijke rushen en snipers die rushen en geen idiote killstreaks oproepen was er al een tijdje klaar mee.. Voor mij is bf3 een verademing. Heb hier veel meer plezier in en daarbij werd ik gister ook nog vaak eerste met mooie scores :).. Belangrijkste is de lol en die was er, ik bleef zitten "ok nog 1 rondje dan" zo ging het maar door.

Het strategische spreekt me enorm aan. Als je een team hebt die ook zo denkt is het geweldig spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2011 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

loewie1984 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 07:59:
[...]

24 spelers voor consoles.

En het is idd soms echt de spanningsopbouw die t hem doet, achter ieder hoekje kan iemand zitten, achter iedere stoel, kan een vijand zitten wachten, Vooral binnen in de metro is het leuk.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Hmm net de beta gedownload en geinstalleerd, maar zodra ik join server doe krijg ik de melding :

BF3.exe werkt niet meer

:(

Draai 64 bits windows 7 , en heb wel ruim voldoende specs om hem te draaien. Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
nieuwste beta video drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Gisteravond de beta voor de ps3 gespeeld. Ik viel toch wel heel vaak door de grond heen. Erg jammer. Verder veel spellen gehad waar er wel als team werd gespeeld. Dus continue suppressing fire als mensen gingen lopen en dergelijke.

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:04
bones schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 08:33:
Hmm net de beta gedownload en geinstalleerd, maar zodra ik join server doe krijg ik de melding :

BF3.exe werkt niet meer

Draai 64 bits windows 7 , en heb wel ruim voldoende specs om hem te draaien. Iemand een idee ?
Ik denk dat je de map naam en register verwijzing moet veranderen. zoek ff op bèta in dit topic.
EDIT: hier dus: Snailerfreak in "Battlefield 3 - Deel 3"

[ Voor 8% gewijzigd door cctl01 op 30-09-2011 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
klopt het dat voor de volgende update terrain destruction uit staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 18:49
Gister avond begonnen met spelen op de playstation 3. Erg wennen tov BFBC2 omdat de recoil totaal anders is en omdat je de map niet kent. Daarnaast had prone van mij persoonlijk niet gehoeven. Mensen die prone zijn kan ik amper zien.

Verder vallen me een aantal zaken op:

-Matchmaking met friends werkt niet. Ik probeerde met 2 vrienden in hetzelfde squad te komen maar dat is geen 1 keer gelukt. Soms zaten er 2 in een squad en de ander zelfs in het andere team.
-je kan medespelers niet muten. Gister avond zat er iemand constant te praten in een taal die ik niet kon verstaan maar muten was geen optie (of weet iemand waar dit kan?)
-PTFO komt vrij weinig voor. Mensen rennen maar wat rond maar een Mcom armen of disarmern komt weinig voor. Daardoor al een paar zeer korte potjes gehad.
- aantal bugs zoals wegzakken in de grond en de eerste Mcom A niet goed kunnen armen of disarmen.
- het spawn menu is onoverzichtelijk. Ik moet eerst op pijltje naar links drukken dan op L1 dan op O vervolgens op X om een wapen te kiezen. Wat was er in vredesnaam mis met de manier waarop dit ging in BFBC2. Dit is een achteruit gang wat mij betreft.
- Ik krijg constant meldingen in een soort neonletters in beeld dat er iemand op mij spawnd, dat ik iemand gekilled heb en weet ik wat voor meldingen nog meer. Dit zal vast leuk zijn voor de mensen die COD gespeeld hebben maar voor mij voegen veel van die meldingen niet veel toe. Kan mij het schelen dat ik één of andere Ribbon verdiend heb. Het liefst zie ik dit soort meldingen gewoon in duidelijke tekst bij mijn minimap ipv midden in het scherm in grote letters.

Kortom. Behoorlijk wennen nog en hopelijk halen ze de ergernissen van de beta uit het definitieve spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 16:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Gister ook de Beta voor de PS3 gedownload.

Het speelt gewoon super lekker weg! Oke je kan zien dat het een Beta is (paar keer door de grond
zakken als je prone ligt en af en toe van die epileptische light flares door het beeld) en het zijn niet de mooiste graphics maar het heeft echt weer het BF gevoel :)
Moet nog wel even wennen aan het toepassen van equipment op je wapens.

Enige wat ik irritant vind is dat ie bij mij (op de ps3) vasloopt als ik 'Exit game' doe.
Dan blijft ie hangen op een zwart scherm met 'loading'. :S
Meer mensen die dit hebben?

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-10 22:44
TonyTone schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 06:59:
Nou ik vind de PC versie enorm tegen vallen :'(
Graphics zijn echt zwaar onder de maat. Het is duidelijk gemaakt voor console's, dus moet er flitsend uitzien
Heb jij de console versies gezien? Die zijn echt stukken minder dan de PC versie. Je weet dat de Beta op max medium setting draait momenteel?
En de gameplay.... nou het zal wel wennen zijn. Maar het is een stuk meer op cd afgelopen CoD games gaan lijken. Veel maaien en kampen (en arcade style aan info op je scherm). En dat was de reden juist waarom ik na jaren trouwe CoD speler, geswitcht was naar BFBC2.
Hoe bedoel je dat? Ja, verdedigers kampen en maaien (support-fire heet dat, doet men in het echte leger ook) en aanvallers rennen vooral richting de doelen.
Al met al is het 180 graden anders dan verwacht :|
Voor mij voldoet het nu al aan mijn verwachtingen. O+
BF is back. _O_

Op zich vind ik Operation Metro best een aardige map, vind alleen het eerste ondergrondse deel niet zo heel erg leuk. Maar heb in het tweede metro deel (3e rush stuk dus) al behoorlijk epische gevechten uitgevochten. Tot ik gisteren erachter kwam dat er een 4e deel is, in de stad. Heerlijk O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:37

beany

Meeheheheheh

pafdaddy schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 06:04:
[...]

Ze zijn makkelijk te spotten ja, met zo'n zaklamp op hun wapen. 8)
Ik vind de scope glare veel te nadrukkelijk, gaat nergens over.
Scope glare is perfect! Ik vind sowieso al dat snipers niet in een spel als CoD of BF thuis horen. Beetje een heel potje op 1 plek zitten opzoek naar de sufferd die per ongeluk zijn kop boven een steen uitsteekt.

Vlaggen pakken! MCOMs armen/disablen. Dat moeten ze doen!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Reca-
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07-2024
Misschien een domme vraag, maar hoe kom ik ingame bij het menu waar ik de graphics e.d. kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 17:37

beany

Meeheheheheh

-Reca- schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 08:46:
Misschien een domme vraag, maar hoe kom ik ingame bij het menu waar ik de graphics e.d. kan instellen?
Al tig keer besproken in dit topic, maar vooruit:

Alleen als je actief bent(dus kan rond lopen en schieten) kan je op ESC drukken om vervolgens het menu item OPTIONS te kiezen. Daar kan je naar hartenlust van alles instellen.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-10 15:27
Weet niet of je op de PC of console speelt. Maar als je in-game zit, esc-toets zodat je in hoofd menu zit > options>graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:26
Als je leeft even ergens een hoekje opzoeken of prone gaan en dan op Esc drukken en daar kun je alles instellen van adio, graphics, controls etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Reca-
  • Laatst online: 25-07-2024
beany schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 08:49:
[...]

Al tig keer besproken in dit topic, maar vooruit:

Alleen als je actief bent(dus kan rond lopen en schieten) kan je op ESC drukken om vervolgens het menu item OPTIONS te kiezen. Daar kan je naar hartenlust van alles instellen.
Ok, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02:37

BioHazard

*\o/*

Ik vind dat snipers wel degelijk in BF3 horen. Maar ik vind ook dat continue in bosjes campen ofzo ook niet moet kunnen. Dus de scope glare is ideaal.

Verder bevalt het me tot nu toe echt goed. Mensen die zeggen dat het er niet uit ziet, die doen wat fout. Bij mij ziet het er prachtig uit. Er zijn wel wat kleine puntjes, zoals menu niet beschikbaar als je dood bent enzo, maar dat komt hopelijk wel een keer.

Verder bevalt het me op zon CQB map best goed. Jammer dat we nog niet kunnen testen met voertuigen, en ik weiger die Caspian Border passwords te gebruiken. Dus dan maar wachten op de release. Maar iets zegt me dat het wel goed komt met voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:52

flessuh

Set sail for fail!

beany schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 08:45:
[...]

Scope glare is perfect! Ik vind sowieso al dat snipers niet in een spel als CoD of BF thuis horen. Beetje een heel potje op 1 plek zitten opzoek naar de sufferd die per ongeluk zijn kop boven een steen uitsteekt.

Vlaggen pakken! MCOMs armen/disablen. Dat moeten ze doen!
toch vind ik het wat raar.....
de scope glare zou er alleen moeten zijn als er op je gericht word (zo stond het op het EA forum tenminste), en dat is niet zo, als je richting de sniper kijkt kan je ze gewoon vinden.
Een betere oplossing lijkt mij gewoon om snipen zeer realistisch te maken, rekening houden met wind e.d. dat maakt het minder aantrekkelijk, en dan nog beperkt aantal snipers....

Als je bijvoorbeeld in de metrotunnels aan het snipen bent kunnen de tegenstanders je wel zien, terwijl als je met een holo m249 met flash suppressor de boel kan ownen zonder dat ze je zien... beetje scheef zo
Laatst lag ik de boel mooi te suppressen met deze setup, komt een sniper naast me liggen, meteen een lading kogels mijn richting op, terwijl daarvoor niet op me was geschoten.... 8)7

en nee, ik heb niks tegen snipers, ik vind alleen dat deze oplossing sniper wel erg benadeeld, een teamspelende sniper (ja dat kan) is gewoon onmisbaar, en het is wel vervelend als deze zijn plaats verraad, want constant bewegen is gewoon niet te doen..

Ik moet zeggen dat ik overigens niet kan wachten op de back to karkand maps :D die zijn gewoon geniaal met een engine en gameplay als deze lijkt mij

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
BioHazard schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 08:53:
Ik vind dat snipers wel degelijk in BF3 horen. Maar ik vind ook dat continue in bosjes campen ofzo ook niet moet kunnen. Dus de scope glare is ideaal.
Ja ik ben dat met je eens, maar als sniper ben je nu altijd een gezien target. Ik vind dat de scopeglare alleen zichtbaar moet zijn als de sniper beweegt. Of de glare moet vermindert worden. Nu kan de sniper net zo goed zijn ghillie suit verwisselen voor een roze konijnspak, er is toch geen verschil. Gezien wordt ie sowieso!

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Moet nog wel even wennen aan BF3. Gisteren alleen ff dat metro-level gespeeld maar ik werd nog wel vaak afgeknald. Had iets van 15-16 K/D. :/

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

loewie1984 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 08:58:
[...]

Ja ik ben dat met je eens, maar als sniper ben je nu altijd een gezien target. Ik vind dat de scopeglare alleen zichtbaar moet zijn als de sniper beweegt. Of de glare moet vermindert worden. Nu kan de sniper net zo goed zijn ghillie suit verwisselen voor een roze konijnspak, er is toch geen verschil. Gezien wordt ie sowieso!
Dat wel, glare moet eigenlijk wat minder worden. Dus inderdaad pas een glare als je er naartoe kijkt ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
loewie1984 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 08:58:
[...]

In Operation Metro is het misschien een beetje overduidelijk, maar ga eens na in een map als Caspian Border. Hoe moet iemand in hemelsnaam een recon met een sniper rifle spotten in die map op die afstanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Sagaris schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:02:
[...]

In Operation Metro is het misschien een beetje overduidelijk, maar ga eens na in een map als Caspian Border. Hoe moet iemand in hemelsnaam een recon met een sniper rifle spotten in die map op die afstanden?
Das waar, maar heb nog geen CB gespeeld. Dat komt hopelijk vanavond/vannacht!!! Als ze hem vrijgeven

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
BioHazard schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:02:
[...]

Dat wel, glare moet eigenlijk wat minder worden. Dus inderdaad pas een glare als je er naartoe kijkt ongeveer.
Kijk jij hebt de oplossing, ze moeten de glare gewoon minder duidelijk maken! Snipers horen erbij, en zullen ook gewoon in het spel moeten blijven. Nu moet ik zeggen dat ik veel van plaats wissel als ik als recon speel, dus heb er zelf niet heel veel last van.

Gister avond voor het eerst gespeeld en naast opstartproblemen heb ik eerlijk gezegt niet veel problemen gehad en was het spelen vloeiend en het zag er allemaal zeer gelikt uit. Wel paar crashes na meerdere potjes, maar geen foutmelding of wat dan ook.

Vindt wel dat de Metro map snel saai wordt, omdat het gewoon een kleine map is en je mist gewoon de voertuigen. Vond eerst dat de mensen een beetje aan het zeuren waren dat de Metro map niet echt het BF gevoel gaf, maar moet bekennen dat ik na paar uur spelen de Mettro map wel heb gezien :/

[ Voor 35% gewijzigd door Andyk125 op 30-09-2011 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
eindelijk de nvidia beta drivers kunnen installeren etc. Map aangepast, wil ik net mijn eerste potje doen. Ligt de BETA eruit wegens een update. :|

Ga de download voor mijn ps3 maar aanzetten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 11:09
Ik heb gisteren ook wat battlefield gespeeld en dit zijn mijn ervaringen:

Battlelog is een leuk idee, maar om battlefield op te starten moet ik: Battlefield aanklikken, dan wordt origin opgestart, dan wordt een webpagina opgestart en dan kan ik pas uit servers kiezen. Ik heb liever dat origin er niet (zichtbaar) tussen zit. Ik ben zo'n iemand die al snel geïrriteerd raakt van onnodige actieve applicaties op mijn taakbalk :P

Het spel draait goed, alleen krijg ik af en toe last van wat flitsen. Dit is vanwege de driver die ik gebruik.

Metro is opzich wel een leuke map, vooral in de metro zelf is het leuk spelen met een shotgun. :P

Verder is de Saiga nog steeds een :( wapen... 1 tegen 1 verlies je dat sowieso op close combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-10 07:49

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

caspian border is idd toch wel weer wat meer het BF gevoel, hoewel het imo meer een mix tussen 'klassiek' BF2 en BFBC2 is. Op zich is dat geen slecht ding. Bepaalde basale zaken als schieten vereisen wat meer aandacht en vaardigheid, maar de fun factor is nog steeds aanwezig. En dat geluid is echt waanzinnig, je waant je echt in de hel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

bones schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 08:33:

BF3.exe werkt niet meer

Try this:

http://forums.electronica...ped-working-resolved.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-10 15:39
Zhalix schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:10:

Battlelog is een leuk idee, maar om battlefield op te starten moet ik: Battlefield aanklikken, dan wordt origin opgestart, dan wordt een webpagina opgestart en dan kan ik pas uit servers kiezen. Ik heb liever dat origin er niet (zichtbaar) tussen zit. Ik ben zo'n iemand die al snel geïrriteerd raakt van onnodige actieve applicaties op mijn taakbalk :P

Het spel draait goed, alleen krijg ik af en toe last van wat flitsen. Dit is vanwege de driver die ik gebruik.

Metro is opzich wel een leuke map, vooral in de metro zelf is het leuk spelen met een shotgun. :P

Verder is de Saiga nog steeds een :( wapen... 1 tegen 1 verlies je dat sowieso op close combat.
Hoezo origin opstarten? Ik kan gewoon prima http://battlelog.battlefield.com/bf3/ openen zonder uberhaubt ooit origin voor mijn gezicht te hebben gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Daar is het een shotgun voor, om een voordeel te hebben bij close quarters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Laatst online: 30-09 23:58
Vraagje: Wat vinden jullie van het browser based idee? Ik vind het allemaal snel en fijn werken maar ik had gister een hele discussie met iemand bij mij op ts3. Die gast heeft er zelfs en petitie en alles voor ondertekend maar moest uiteindelijk zeggen dat ik op bijna alle punten gelijk had xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984

Dan ga je toch rechtstreeks naar battlelog? problem solved.

Verder wat hierboven genoemd wordt over de 'mission objectives' ik heb gisteren 11 potjes gedaan op een duitse server en het enige wat me daar af en toe tegen viel is dat ik niet gerevived werd. We vormden een goed front, 'outflankte' de vijand en hielden gewoon stand. Een rondje is de tegenpartij niet eens tot in de metro gekomen. Als je wint is het leuk.. moet mijn eerste verliespotje nog meemaken :(

@divineNL, ik vind de battelogbrowser prima werken. Origin kan er net zo goed tussen uit!

[ Voor 4% gewijzigd door loewie1984 op 30-09-2011 09:13 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
DivineNL schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:12:
Vraagje: Wat vinden jullie van het browser based idee? Ik vind het allemaal snel en fijn werken maar ik had gister een hele discussie met iemand bij mij op ts3. Die gast heeft er zelfs en petitie en alles voor ondertekend maar moest uiteindelijk zeggen dat ik op bijna alle punten gelijk had xD
Het is even wennen, maar het maakt de link naar de statistieken van Battlelog een stuk kleiner. Nu heb ik die browser toch openstaan omdat ik zo server join en kan ik zo bij mijn statistieken en het hele sociale aspect van Battlelog, anders zou ik die website nooit zo vaak bezoeken.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:14:
We mogen even wachten

Update in progress

Verdorie voor niks zo vroeg opgestaan :D
Was het nodig om dit in 2 topics te zetten? :/

[ Voor 15% gewijzigd door Sagaris op 30-09-2011 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We mogen even wachten

Update in progress

Verdorie voor niks zo vroeg opgestaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
loewie1984 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:13:
[...]

Dan ga je toch rechtstreeks naar battlelog? problem solved.

Verder wat hierboven genoemd wordt over de 'mission objectives' ik heb gisteren 11 potjes gedaan op een duitse server en het enige wat me daar af en toe tegen viel is dat ik niet gerevived werd. We vormden een goed front, 'outflankte' de vijand en hielden gewoon stand. Een rondje is de tegenpartij niet eens tot in de metro gekomen. Als je wint is het leuk.. moet mijn eerste verliespotje nog meemaken :(

@divineNL, ik vind de battelogbrowser prima werken. Origin kan er net zo goed tussen uit!
Ligt er natuurlijk aan wat voor rank de mensen in de server hebben, want pas bij rank 10 unlock je die pads ;)

Origin had er ook makkelijk uit gekunt, maar ze moeten toch een platform hebben voor alle games en omdat steam hun teveel geld kost hebben ze zelf wat ontwikkeld.

Ik hoop wel dat ze de mogelijkheid om de opties te veranderen wijzigen in het spel, vindt het raar om instellingen te moeten wijzigen als ik aan het spelen ben :?

[ Voor 17% gewijzigd door Andyk125 op 30-09-2011 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het niet fijn werken. Jammer dat ze niet gewoon een oude BF browser hebben gepakt en die een beetje aangepast hebben.
Andyk125 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:14:
[...]

Ligt er natuurlijk aan wat voor rank de mensen in de server hebben, want pas bij rank 10 unlock je die pads ;)
Al eerder hoor, ligt er maar net aan hoeveel assault je speelt.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2011 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Andyk125 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:14:
[...]

/me me forgot

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 00:44
Nou ben blij dat ie ff offline is.. hopelijk worden er een aantal bugs opgelost. Ik vind dat het menu mij overigens een console gevoel geeft.. ben er nog niet uit of ik de pre-order ga annuleren of gewoon laat bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Even een vraag die misschien niet helemaal thuis hoort in dit topic. Maar ik heb gister de xbox versie binnen getrokken. Maar wat ik ook doe ingame er komt heletijd een pop up Connection to ea servers lost. Nu heb ik vanmorge even bij een vriend gekeken die er geen last van had. Enige idee hoe dit probleem is ontstaan en hoe ik deze zou kunnen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Timmiewimie schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:16:
Even een vraag die misschien niet helemaal thuis hoort in dit topic. Maar ik heb gister de xbox versie binnen getrokken. Maar wat ik ook doe ingame er komt heletijd een pop up Connection to ea servers lost. Nu heb ik vanmorge even bij een vriend gekeken die er geen last van had. Enige idee hoe dit probleem is ontstaan en hoe ik deze zou kunnen oplossen?
Zou ff kijken naar de instellingen van je router, misschien heeft je vriend poorten openstaan die nodig zijn en jij niet!
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:16:
[...]
Ik vind het niet fijn werken. Jammer dat ze niet gewoon een oude BF browser hebben gepakt en die een beetje aangepast hebben.

[...]
Al eerder hoor, ligt er maar net aan hoeveel assault je speelt.
Haha dat klopt ook, het ligt niet aan je rank |:(

[ Voor 24% gewijzigd door Andyk125 op 30-09-2011 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Andyk125 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:19:
[...]

Zou ff kijken naar de instellingen van je router, misschien heeft je vriend poorten openstaan die nodig zijn en jij niet!
Mijn nat poortjes staan open. Bovendien heb ik met andere games er nog nooit last van gehad. Zijn er nog andere specifieke poorten die open zouden moeten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

loewie1984 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:13:
[...]

wat ook nog iets is is dat als je gaat reviven je wel cover moet hebben, want de meesten worden neergemaaid door campers, en die moet je dan wel suppressen/afslachten
Als je er zo op duikt met je paddles ben je als reviver meteen dood, en de gerevivede ook meteen weer, dan heb je er niks aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SumBeam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-10 15:24
Gisteravond ook BF3 gedownload, helaas lang wachten, leek wel of ik gecapt was op 333.3kB/s. Duurde bijna 3 uur voordat ik hem binnen had, terwijl iemand anders hem gelijk had gestart het spel binnen een halfuur binnen had... :(

Maargoed, geinstalleerd, fix toegepast en spelen maar. Ik ben wel tevreden over Battlelog, het werkt allemaal best goed. Ik vind dit fijner werken dan bij de meeste ingame serverlists die ik heb gezien.

Was even wennen in het begin, dit is mijn eerste Battlefield game, ben COD MW2 gewend en daar was het soort van richten, schieten en dood. Zat in het begin te vloeken waarom ik nou niemand dood kreeg, maar na 2 potjes kreeg ik dat wel door gelukkig. Vind de toetsen voor crouch/prone wel irritant, deze zal ik in de toekomst nog wel veranderen, heb er meer ruzie mee dan dat het in mijn voordeel werkt.

Ik word alleen wel gek van de witte 'flashes' op mijn scherm. Of dit nou hoort bij het spel of dat dit nu door de beta AMD drivers komt, ben ik nog niet achter. Ene keer is het erger dan de andere keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
SumBeam schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:21:

Ik word alleen wel gek van de witte 'flashes' op mijn scherm. Of dit nou hoort bij het spel of dat dit nu door de beta AMD drivers komt, ben ik nog niet achter. Ene keer is het erger dan de andere keer.
Heb hier ook last van, dus ga er maar vanuit dat het niet aan jezelf ligt en dus opgelost wordt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouver
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-02 22:28
Dit is het gene wat we allemaal bedoelen met witte flitsen toch?
http://www.own3d.tv/video...Stuttering_and_Flickering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Net even een half uurtje gespeeld. Het is wel weer de leuke chaos, maar omg. wat heb ik er een hekel aan als ik wil schieten en dan werk het aim down sight niet... Dit was in battlefield bc1 en bc2 ook al regelmatig het geval en ze hebben het nog niet gefixt. Dus ik gok dat dit in de final vast ook wel weer zal voorkomen. :+

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolf78
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-11-2015
Ik heb met veel interesse dit topic (zoveel mogelijk) gevolgd omdat ik erover zit te denken BF3 te kopen ipv MW3 voor mijn PS3. Normaal koop ik elke nieuwe versie van de COD franchise en tot nu toe heb ik nog nooit een BF deel in mijn bezit mogen hebben. Ben echter uitgekeken op COD vooral omdat er weinig verbetering in engine en graphics zit. Nu begrijp ik dat de engine van BF momenteel beter is en ook het meer tactische ipv het run-and-shoot van COD spreekt mij wel aan.

Nu lees ik alleen hier berichten dat toch de graphics tegenvallen van BF3. Nu vroeg ik me af of dit inderdaad zo is en of dit komt doordat het een beta is en dat er nog verbeteringen worden verwacht. Hoe zijn jullie ervaringen (en dan misschien ook in vergelijking met COD).

Misschien is dit onderwerp al aan de orde geweest in een van de forums maar de berichten gaan zo snel dat dit moeilijk is bij te houden. Hoop wat te horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SumBeam
Klopt... Die witte flitsen bedoel ik inderdaad :) Het is soms best wel vervelend... Zal wel los lopen, daar is het een beta voor :) Dat stotteren heb ik geen last van btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
uchiha tijntje schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:27:
Net even een half uurtje gespeeld. Het is wel weer de leuke chaos, maar omg. wat heb ik er een hekel aan als ik wil schieten en dan werk het aim down sight niet... Dit was in battlefield bc1 en bc2 ook al regelmatig het geval en ze hebben het nog niet gefixt. Dus ik gok dat dit in de final vast ook wel weer zal voorkomen. :+
Heb regelmatig hetzelfde probleem, ik wissel ff snel van wapen en dan is het opgelost ;)

Is het trouwens normaal dat je met de scroll van je muis alleen maar een kant op kunt gaan met het selecteren van wapens?
Timmiewimie schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:20:
[...]

Mijn nat poortjes staan open. Bovendien heb ik met andere games er nog nooit last van gehad. Zijn er nog andere specifieke poorten die open zouden moeten staan?
Je zou ff op google kunnen kijken, er zijn zat mensne die dezelfde problemen hebben. Meestal met de firewall te maken staat er. Maargoed het kunnen tig dingen zijn..

Wat raar is aan de beta is dat ik in het begin nooit problemen heb gehad met het schudden van het scherm als ik op rotsen of andere objecten sta, echter na enkele potjes schud het beeld bij elke rots of ander object waar ik achter wil schuilen :?

[ Voor 32% gewijzigd door Andyk125 op 30-09-2011 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik ben er zeer ontevreden over en ik vind het ook zeer matig werken. Bijvoorbeeld in de server lijst, als je net gerefresht hebt en een server aanklikt zie je dat hij alweer vol is. Je ziet de ping niet (altijd - om een of andere reden). Als je de game lanceert gebeurd dat op de achtergrond en als hij klaar is met laden komt hij altijd windowed in beeld, ook al heb je dat ingame op full screen gezet.

Je hebt nu ook twee programma's extra nodig om één spel te kunnen spelen. Eerst Origin, dan je browser en dan pas kun je het spel spelen. Waarom is en bureaublad icoontje van een spel niet goed genoeg meer?

Ik zou het leuker vinden als battelog gewoon een optionele extra is, waar je je stats kunt bekijken als je dat wilt.

De ingame server browser van BC2 was niet perfect, maar ik heb dat liever dan battlelog zoals het nu is. Het enige pluspuntje is dat hij van te voren een server slot voor je reserveert, maar daar houdt het ook al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzai
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-08 10:27
uchiha tijntje schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:27:
oh echt? nooit last gehad van in bc2, wel van overbelichting, wat ik in bf3 helemaal niet heb! of de belachelijke hitmarkers in bc2, nu nog CB en ik voel me weer helemaal thuis zoals bij bf2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Wat ik ook erg prettig vindt, weet niet of het iemand is opgevallen. Als je aan het rennen/sprinten bent dat je vrijwel instant kunt schieten en aim down sight kan doen. Wel werkt dat laatste niet altijd, maar heb er pas 1 keer last van gehad.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Gisteren kwam ik thuis, hoppa PS3 aan, echter was er onderhoud aan PSN...Dat gooide echt roet in het eten, onderhoud zou tot 20:00 duren, maar dat liep uiteraard uit. Downloaden ging snel (1.3GB) en voordat ik het wist was het dan eindelijk zover.

Eerste indrukken PS3:
-Bewegen, rennen, vaulten werkt soepel
-Prone! Eindelijk weer prone :)
-Laadtijden zijn lekker kort, vooral na het opnieuw starten van de ronde
-Redelijk wat visuele glitches (bullet trace, magazijnen die in de lucht hangen)
-Visuals vallen een beetje tegen, mn eerste gevoel zegt dat BFBC2 mooier is (of komt dit door al die mooie pc beelden van afgelopen periode?)
-Battlefield "gevoel" is heerlijk, voelt toch heel anders dan BFBC2

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Die flitsen werden bij mij al een stuk minder toen ik motion blur uit zette. Helaas moet je dat wel ELKE keer dat je de game start opnieuw doen omdat het niet onthouden wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SumBeam
Andyk125 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:29:
[...]

Je zou ff op google kunnen kijken, er zijn zat mensne die dezelfde problemen hebben. Meestal met de firewall te maken staat er. Maargoed het kunnen tig dingen zijn..

Wat raar is aan de beta is dat ik in het begin nooit problemen heb gehad met het schudden van het scherm als ik op rotsen of andere objecten sta, echter na enkele potjes schud het beeld bij elke rots of ander object waar ik achter wil schuilen :?
Heb ik ook... Al heb ik er meer last van als ik crouch/prone dan gewoon lopen. Even springen lost het ook vaak op, dan lijkt het alsof ik weer 'boven' op de grond kom, ipv er half tussen te hangen. Hoop dat dat wel gefixed wordt, want het is best wel vervelend als je net op een goed plekje wilt gaan liggen/zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
wat een ruk beta zeg. Eerst is de foldernaam niet goed en moet je het aanpassen in het register. Dan moet je beta nvidia drivers downloaden anders werkt de game niet. Dan krijg je een error dat origin niet geinstalleerd is, want blijkbaar mag je deze niet op de c installeren anders heb je kans dat het niet werkt. Dan maar op D geinstalleerd en ja hoor de melding is nu weg. Maar nu blijft de game hangen op joining server ??

Ben blij als mijn PS3 download binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dolf78 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:28:
Ik heb met veel interesse dit topic (zoveel mogelijk) gevolgd omdat ik erover zit te denken BF3 te kopen ipv MW3 voor mijn PS3. Normaal koop ik elke nieuwe versie van de COD franchise en tot nu toe heb ik nog nooit een BF deel in mijn bezit mogen hebben. Ben echter uitgekeken op COD vooral omdat er weinig verbetering in engine en graphics zit. Nu begrijp ik dat de engine van BF momenteel beter is en ook het meer tactische ipv het run-and-shoot van COD spreekt mij wel aan.

Nu lees ik alleen hier berichten dat toch de graphics tegenvallen van BF3. Nu vroeg ik me af of dit inderdaad zo is en of dit komt doordat het een beta is en dat er nog verbeteringen worden verwacht. Hoe zijn jullie ervaringen (en dan misschien ook in vergelijking met COD).

Misschien is dit onderwerp al aan de orde geweest in een van de forums maar de berichten gaan zo snel dat dit moeilijk is bij te houden. Hoop wat te horen!
Heb zelf ook alle CoD's in huis en mijn mening is dat dit er wel beter uit ziet en speelt stuk leuker.
En dat voor een Beta versie... Verwacht dat de actuele release gewoon top gaat zijn.
Dus voor mij BF3 en geen MW3 meer..

ps. Waarom download je niet de Beta voor de ps3????? staat in de ps-store...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2011 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:04

superwashandje

grofheid alom

EnigmaNL schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:30:
[...]

Ik ben er zeer ontevreden over en ik vind het ook zeer matig werken. Bijvoorbeeld in de server lijst, als je net gerefresht hebt en een server aanklikt zie je dat hij alweer vol is. Je ziet de ping niet (altijd - om een of andere reden). Als je de game lanceert gebeurd dat op de achtergrond en als hij klaar is met laden komt hij altijd windowed in beeld, ook al heb je dat ingame op full screen gezet.

Je hebt nu ook twee programma's extra nodig om één spel te kunnen spelen. Eerst Origin, dan je browser en dan pas kun je het spel spelen. Waarom is en bureaublad icoontje van een spel niet goed genoeg meer?

Ik zou het leuker vinden als battelog gewoon een optionele extra is, waar je je stats kunt bekijken als je dat wilt.

De ingame server browser van BC2 was niet perfect, maar ik heb dat liever dan battlelog zoals het nu is. Het enige pluspuntje is dat hij van te voren een server slot voor je reserveert, maar daar houdt het ook al op.
my thoughts exactly (afgezien van het bc2 gedeelte want die heb ik neit gespeeld :P)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
bones schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:33:
wat een ruk beta zeg. Eerst is de foldernaam niet goed en moet je het aanpassen in het register. Dan moet je beta nvidia drivers downloaden anders werkt de game niet. Dan krijg je een error dat origin niet geinstalleerd is, want blijkbaar mag je deze niet op de c installeren anders heb je kans dat het niet werkt. Dan maar op D geinstalleerd en ja hoor de melding is nu weg. Maar nu blijft de game hangen op joining server ??

Die Foldernaam is echt een grote fout, maar de rest heb ik nooit problemen mee gehad. Nieuwe driver geinstalleerd en alles werkte direct. Dat origin niet op de C te installeren is vindt ik ook raar, heb hier geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 13:18

Duh het is een "beta"
Niet iedereen had er last van dus zo overdreven hoeft nou ook weer niet.
Gister gaat iedereen als een gek die beta downloaden en spelen, tuurlijk komen er issues en problemen die ze niet hebben zien aankomen. Die drivers geven een betere performance, ik heb zelf niks ge-update en het loopt als een trein. En er stond net toch echt dat er een update komt voor battlelog vandaar dat je misschien nu niet kan connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-10 17:02

Sargan

Filmfreak...

exi22 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:36:
[...]

Duh het is een "beta"
Gister gaat iedereen als een gek die beta downloaden en spelen, tuurlijk komen er issues en problemen die ze niet hebben zien aankomen.
Kan iemand nog de release van Black Ops herinneren...wat een drama was dat. :'(
Ben benieuwd hoe het zal gaan bij de release van BF3...

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolf78
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:33:
[...]

Heb zelf ook alle CoD's in huis en mijn mening is dat dit er wel beter uit ziet en speelt stuk leuker.
En dat voor een Beta versie... Verwacht dat de actuele release gewoon top gaat zijn.
Dus voor mij BF3 en geen MW3 meer..

ps. Waarom download je niet de Beta voor de ps3????? staat in de ps-store...
Dank voor je bericht! Goed om te lezen dat BF3 inderdaad een verbetering t.o.v. COD/MW is.
Ik wilde gisteravond de beta downloaden maar de PS Store was in onderhoud dus kon hem helaas niet downloaden. Misschien vanavond maar weer eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
aramdin schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:30:
Gisteren kwam ik thuis, hoppa PS3 aan, echter was er onderhoud aan PSN...Dat gooide echt roet in het eten, onderhoud zou tot 20:00 duren, maar dat liep uiteraard uit. Downloaden ging snel (1.3GB) en voordat ik het wist was het dan eindelijk zover.

Eerste indrukken PS3:
-Bewegen, rennen, vaulten werkt soepel
-Prone! Eindelijk weer prone :)
-Laadtijden zijn lekker kort, vooral na het opnieuw starten van de ronde
-Redelijk wat visuele glitches (bullet trace, magazijnen die in de lucht hangen)
-Visuals vallen een beetje tegen, mn eerste gevoel zegt dat BFBC2 mooier is (of komt dit door al die mooie pc beelden van afgelopen periode?)
-Battlefield "gevoel" is heerlijk, voelt toch heel anders dan BFBC2
Helemaal mee eens! Wat betreft het punt van de visuals.. ik moet zeggen dat ik precies hetzelfde dacht. Wellicht dat dit inderdaad komt door de pc beelden... moet ook zeggen; na 30 minuten spelen ben je het ook al wel weer vergeten.

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

[...]

het is inderdaad een wat vreemde manier, en je hebt gelijk dat het eigenlijk optioneel zou moeten zijn. Het fullscreen probleem snap ik niet helemaal...hij laad het spel op de achtergrond, maar zodra ik er op klik maximaliseert hij hem wel (omdat de optie op fullscreen staat) dus ik snap die opmerking niet echt (tenzij dat bij jou niet werkt)

het meerdere programma's nodig hebben heb ik geen problemen mee, maar dat zal wel zijn omdat ik steam gewend ben...

het refreshen op battlelog zou ook inderdaad wat nauwkeuriger kunnen want dat is wel wat vervelend, hoewel ik denk dat je met de final, als je wat favo servers hebt, dat minder een probleem zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Sargan schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:38:
[...]

Kan iemand nog de release van Black Ops herinneren...wat een drama was dat. :'(
Ben benieuwd hoe het zal gaan bij de release van BF3...
Ja mooi daar werd ik niet vrolijk van, voordeel van deze beta is dat ze er nu veel aan kunnen sleutelen zodat het met de release "minder" erg zal zijn. Ik snap dat het voor andere frustrerend kan zijn als ze er naar uit hebben gekeken en het werkt niet. Maar vergeet niet dat het een beta is en veel bedrijven kiezen er niet eens meer voor om een open beta te doen, waarschijnlijk door dat er veel meer negatieve reacties komen dan positieve. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik had aan het begin dat ik visuals wat stroperig/wazig vond, maar of het nou door beta drivers van AMD komt of omdat ik een tijdje gespeeld had, nu geen last van. Maar sowieso, het is nu op medium gecapped, en ik verwacht ook niet dat de ruwe textures bijvoorbeeld heel veel beter zijn geworden. Als je echter naar de effecten kijkt is het een wereld van verschil. Schiet een RPG af in een metro tunnel en kijk of je dan nog vindt dat BC2 er beter uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-10 09:00
toenet de Beta gespeeld... ik vind het best leuk, het schieten vergt skills en niet blind sprayen, erg leuk.
Verder baal ik op dit moment dat ik geen game PC heb. met 24 players op de consoles lijkt het me een stuk minder leuk dan met 64 man op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

exi22 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:41:
[...]

Ja mooi daar werd ik niet vrolijk van, voordeel van deze beta is dat ze er nu veel aan kunnen sleutelen zodat het met de release "minder" erg zal zijn. Ik snap dat het voor andere frustrerend kan zijn als ze er naar uit hebben gekeken en het werkt niet. Maar vergeet niet dat het een beta is en veel bedrijven kiezen er niet eens meer voor om een open beta te doen, waarschijnlijk door dat er veel meer negatieve reacties komen dan positieve. :P
Eens... Super dat ze toch een Beta neerzetten... CoD doet dat niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:43:
[...]

Eens... Super dat ze toch een Beta neerzetten... CoD doet dat niet...
De grap is dat de open beta ook een commerciële stap zou kunnen zijn, je weet niet met welk idee ze de beta online zetten. Het gaat er namelijk al jaren het zelfde aan toe. Een game krijgt een release met de nodige bugs, er volgen een aantal patches, er blijven bugs over.. en dan is de support weg omdat battlefield 4 wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
nubcaek schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:44:
[...]

De grap is dat de open beta ook een commerciële stap zou kunnen zijn, je weet niet met welk idee ze de beta online zetten. Het gaat er namelijk al jaren het zelfde aan toe. Een game krijgt een release met de nodige bugs, er volgen een aantal patches, er blijven bugs over.. en dan is de support weg omdat battlefield 4 wordt gemaakt.
Ja dat is wel vaker het geval, maar toevallig las ik dat battlefield 2 vorige week of die week er voor nog een patch heeft gekregen. Dus ik denk niet dat Dice zo`n instelling heeft, plus het feit dat ze toch wel luisteren naar de community en dat zie je ook niet vaak meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Ik heb denk ik wat gemist de afgelopen maanden kwa BF3 nieuws maar ik zag dat er toch gewoon weer een medic en assault class in zaten. Ik had toch begrepen dat ze assault en medic gingen samenvoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Laatst online: 30-09 23:58

Dit heeft meer met jouw te maken dan met de beta van het spel, ik heb nergens last van gehad en bij mij staat alles gewoon op C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nubcaek schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:44:
[...]

Ook eens... Maar ze konden ook kiezen om hem geen Beta neer te zetten, dit kan ook nadelen opleveren door dat mensen er van afzien omdat ze het vinden tegenvallen..
Ze hadden ook kunnen wachten op de release zelf en dan al het gezeik over ze heen laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolf78
Ralf Bimbo schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:38:
[...]

Helemaal mee eens! Wat betreft het punt van de visuals.. ik moet zeggen dat ik precies hetzelfde dacht. Wellicht dat dit inderdaad komt door de pc beelden... moet ook zeggen; na 30 minuten spelen ben je het ook al wel weer vergeten.
Worden die visuals wellicht nog verbeterd in de definitieve versie? Ik lees hier en daar dat de visuals nu nog laag worden gehouden maar dat deze waarschijnlijk beter zullen zijn in de def versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[...]

Ik vind het juist wel goed werken, de server browser van BC2 was een ellende. Ik was erg sceptisch over Battlelog maar het werkt juist goed ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 19:35

Bever!

3

\Draait niet echt top op mijn oude systeem , maar ik vind de sfeer echt heel gaaf.
Denk dat ik deze ga kopen, eerst even upgraden wrs..

Vraagje: waar kan je de settings van het spel instellen? heb dit nog niet gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:47:
[...]

Ook eens... Maar ze konden ook kiezen om hem geen Beta neer te zetten, dit kan ook nadelen opleveren door dat mensen er van afzien omdat ze het vinden tegenvallen..
Ze hadden ook kunnen wachten op de release zelf en dan al het gezeik over ze heen laten komen.
Ja, maar dat is het mooie juist. Ze zetten nu een 'beta' versie neer en laten zien dat ze er aan werken, terwijl ze dit normaal achter de schermen doen tot aan de release. Dan, als de release er is en er zitten nog bugs in dan volgen er minder klachten aangezien 'het al zo veel verbeterd is sinds de release'. Zie je de psychologie daar in? ;)

Wat betreft het patchen van BF2, daar heb ik geen weet van. Mocht het zo zijn: Props voor dice.. dat gebeurt namelijk idd zelden. Ook een van de redenen dat ik mij meer aan het orienteren ben op BF3 dan op MW3.. aangezien activision niet echt van het patchen is. En als ze dat doen mag je er dik voor betalen. Denk aan de revamped maps van eerdere versies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bever! schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:50:
\Draait niet echt top op mijn oude systeem , maar ik vind de sfeer echt heel gaaf.
Denk dat ik deze ga kopen, eerst even upgraden wrs..

Vraagje: waar kan je de settings van het spel instellen? heb dit nog niet gevonden
Dit kan alleen in-game (dus pas wanneer je in een server zit).

- Join een server
- spawn in-game (tip: niet bij teammaat)
- druk op ESC
- ga naar opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Laatst online: 11-10 16:22
Blijft nu al 5 minuten op joining server (pc) hangen. Weet iemand wat er aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
champion16 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:53:
Blijft nu al 5 minuten op joining server (pc) hangen. Weet iemand wat er aan de hand is?
Als je game-path 'béta battlefield 3' is, lees dan even het thread. Tussen pagina 42-44 is de oplossing geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:14
Jasperklaren schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:46:
Ik heb denk ik wat gemist de afgelopen maanden kwa BF3 nieuws maar ik zag dat er toch gewoon weer een medic en assault class in zaten. Ik had toch begrepen dat ze assault en medic gingen samenvoegen?
Hmm wat voor limited edition Beta heb jij dan ? :+
Medic en Assault is 1 class -> Assault namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Laatst online: 13-08 15:04
Electromonkey schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:55:
[...]

Hmm wat voor limited edition Beta heb jij dan ? :+
Medic en Assault is 1 class -> Assault namelijk.
Ik zie het al ik vergis me met de support class, deze doet nu de ammo pakketjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nubcaek schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:52:
[...]

Ja, maar dat is het mooie juist. Ze zetten nu een 'beta' versie neer en laten zien dat ze er aan werken, terwijl ze dit normaal achter de schermen doen tot aan de release. Dan, als de release er is en er zitten nog bugs in dan volgen er minder klachten aangezien 'het al zo veel verbeterd is sinds de release'. Zie je de psychologie daar in? ;)

Wat betreft het patchen van BF2, daar heb ik geen weet van. Mocht het zo zijn: Props voor dice.. dat gebeurt namelijk idd zelden. Ook een van de redenen dat ik mij meer aan het orienteren ben op BF3 dan op MW3.. aangezien activision niet echt van het patchen is. En als ze dat doen mag je er dik voor betalen. Denk aan de revamped maps van eerdere versies..
Hahah ok dat kan ook idd.. Weet je wat ik ga ze bellen ik wil de waarheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Gisteren begonnen en holy sh-t wat speelt dit lekker. Ik moest wel wennen want de gameplay is anders dan in BFBC2. Maar na de wennings periode ging alles goed. Tot nu toe gespeeld met engineer en klein beetje assault en recon. Recon is op deze map zwaar overbodig en zal ik dus weinig spelen. Ik dacht hetzelfde van de engineer door het gebrek aan voertuigen om te repareren. Maar toen ik de tactical flashlight unlockte had de engineer toch wat meer nut.

Wat ik wel jammer vind is dat je per factie begint met andere wapens. Had ik net een zooi dingen unlocked, krijg ik opeens een m4a1 carbine kon ik weer beginnen met unlocken. Aan de ene kant leuk van ene factie dit en andere factie dat, maar ik heb als gamer toch liever een vrije keuze. Ik hoop dan ook dat als je genoeg unlocked heb per class dat je ook de starting weapons van de andere factie kan gebruiken (als je die dan nog niet heb ingeruild voor iets beters).

Leuk aspect vind ik het vaulten, dat je gewoon je benen ziet en dat als in prone je zelf voortbeweegt dat niet je hele gun zit op de plek waar je nek zit(zoals gewoonlijk in andere games).

En dan het browser scherm. Het is wel wennen om BF3 te starten vanuit firefox. Maar het werkt echt fantastisch. Ik was best skeptisch hierover toen het bekend gemaakt werd, maar nu ik er mee gespeeld heb ben ik zeer aangenaam verrast. Het gaat allemaal snel, laad tijden zijn snel en een party maken is zo gedaan. Klein kritiek puntje is dat als je met 4 man een server wil joinen dat je dan niet automatisch bij elkaar in de squad komt. En gezien er (nog) geen squad scherm is kan je niet squad leaven en dan met ze allen 1 squad maken. Hopelijk komt die feature uit BC2 wel terug want zelf met vrienden in de squad vind ik toch leuker.

Vanavond tot in de late uurtjes verder :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 10:47
Jasperklaren schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:46:
Medic & Assault is samengevoegd, support gooit nu ammo bags, assault med kits, volgens mij kan je de defibrillator unlocken voor assault.

Gisteren een aantal potjes gespeeld, echter crashte m'n game 2 keer. Ik weet niet of dat dit lag aan m'n PC of de drukte op de servers, maar heb er voor gisteravond maar een punt achter gezet. Ga het na het weekend gewoon nog eens proberen.
Pagina: 1 ... 20 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien