sorry dat ik het zeg hoor maar als je dit niks vind, dan vind je het hele shooter genre niks. Battlefield staat niet voor niets bekend om z'n teamplay, gigantische maps. Als je dit niks vind, ga je toch lekker CoD spelen en nutteloze rondjes rennen? No offense hoor, ieder z'n ding.bram1984 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 19:57:
[...]
Daar heb je gelijk in, dat zal vast een stuk beter worden. Daarom zie ik ook liever een beta of demo van de singleplayer, aangezien deze ervaring totaal niet representatief is.
Ik heb BC1 & 2 (heel kort maar) gespeeld. Die vond ik beide vreselijk inderdaad. Dit is wel een grote verbetering moet ik zeggen, maar het overtuigt nog allerminst.
Edit: Fixed.
[ Voor 6% gewijzigd door rickyy op 29-09-2011 21:52 ]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
en vooral elke als je stoppen wilt moet je wachten tot een nieuw potje begint en laten we het niet over customizen hebben dat is vooral een ramp.
mij conclusie als ze van plan waren om harten van cal of duty spellers te winnen met deze map, hebben juist overgehaald om niet te kopen. ( tenminste als ik het over de beta heb)
Edit: nvm was tijdelijk, thanks.rickyy schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:50:
Uitleg over hoe je de FOV aanpast. Handig!
[video]
[ Voor 7% gewijzigd door Pheace op 29-09-2011 21:53 ]
Een vriend van me heeft vandaag iets gevonden waar ik niet zo heel blij van word, damn wat is het makkelijk om serieus te cheaten.. lijkt me dat dit toch een probleem kan worden later in de beta
Omdat (bijna?) alle servers geen Punkbuster hebben kan je gewoon met programma's de waardes aanpassen waardoor je jezelf bijvoorbeeld extra ammo of 10x zoveel health kan geven..
Na 10 potjes weet je dat verschil ook wel.KillerZero86 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:51:
Ten slotte vind ik het erg jammer dat volledig liggen weer terug is: ik merk meteen dat ik op lijken ga schieten omdat ik t verschil niet goed zie.
It takes one to know one...
En dit dan?Dubbeldrank schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:57:
shoppingcartsareagoodride werkt blijkbaar niet meer
Met deze code (ctr+shift+J in chrome) kun je connecten met alle password protected servers (ja, ook caspian border)
launcher.verifyPassword = function(game, gameServerGuid, plaintextPassword, callback) { callback(true); }
gewoon ctr+shift+J copy paste, en dan in het dialoogje voor het wachtwoord, zonder iets in te vullen op enter drukken.
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Lol.SuX DeLuXe schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:49:
[...]
sorry dat ik het zeg hoor maar als je dit niks vind, dan vind je het hele shooter genre niks. Battlefield staat niet voor niets bekend om z'n teamplay, gigantische maps. Als je dit niks vind, ga je toch lekker CoD spelen en nutteloze rondjes rennen? No offense hoor, ieder z'n ding.
Ik speel al shooters sinds de eerste Wolfenstein, en heb het altijd het leukste genre gevonden. Dus als ik BF3 nu niks vind, vind ik het hele genre maar niks?
Ik weet waar BF om bekend staat, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet mag proberen toch? De toffe SP footage en fantastische graphics hebben mij een pre-order doen plaatsen, maar de beta vind ik gewoon niet bijzonder.
En ieder z'n ding inderdaad: CoD wordt waarschijnlijk weer mijn MP shooter dit jaar. Even lekker snel een potje TDM doen tijdens een verloren uurtje. Daar ben ik na deze beta wel achter.
Me:
Leuk om te zien dat ik boven het gemiddelde zit bij score per minute.
Maar uiteraard zal dit nog sterk varieren aangezien nog veel mensen zullen joinen, we de game nog moeten gewoon worden, etc...
edit: en zal bij mij wel dalen van zodra ik eens wat stop met Medic/Assault: via healing en revives kan je relatief snel je match score opkrikken.
[ Voor 21% gewijzigd door Asgaro op 29-09-2011 22:06 ]
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Niet dat ik niet kan inzien dat sommige mensen gewoon liever COD spelen maar als weet waar BF om bekend staat dan weet je ook dat je dat simpelweg nog niet gespeeld hebt in de Beta. (tenzij je Caspian Border hebt geprobeert)bram1984 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 22:03:
[...]
Ik weet waar BF om bekend staat, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet mag proberen toch? De toffe SP footage en fantastische graphics hebben mij een pre-order doen plaatsen, maar de beta vind ik gewoon niet bijzonder.
Ik kom er eu testing nr 24 nog mee binnen. Nog ff potje nuKobus Post schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:58:
[...]
En dit dan?
Met deze code (ctr+shift+J in chrome) kun je connecten met alle password protected servers (ja, ook caspian border)
launcher.verifyPassword = function(game, gameServerGuid, plaintextPassword, callback) { callback(true); }
gewoon ctr+shift+J copy paste, en dan in het dialoogje voor het wachtwoord, zonder iets in te vullen op enter drukken.
Is er ook een methode voor FF? Heb dit trucje namelijk ook geprobeert in FF8, maar werkte jammer genoeg niet.Kobus Post schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:58:
[...]
En dit dan?
Hoop dat het even wennen is, want totnutoe doet het mij weinig
Flickr PSN ID= cheironnl
Platoons zijn wiped als de game uitkomt dus die moet je opnieuw aanmakenH3llSiNG schreef op donderdag 29 september 2011 @ 22:05:
Ik weet de na de beta alle stats gewiped worden, maar hoe zit het eigenlijk met friends en platoons?
| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |
Probeer eens firebug, daar lukte het bij mij volgensmij wel. maar die servers zaten vol. dus ik kwam er niet in.Tankbuster schreef op donderdag 29 september 2011 @ 22:11:
[...]
Is er ook een methode voor FF? Heb dit trucje namelijk ook geprobeert in FF8, maar werkte jammer genoeg niet.
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Hoewel je ingame alles op ultra kunt zetten gaat de beta niet hoger dan medium
[ Voor 62% gewijzigd door Sak3d op 29-09-2011 22:29 ]
Aan het begin vond ik het niet lekker lopen, ik weet niet wat het was, maar ik vond het alsof het wat stroperig en osncherp aanvoelde. Post-AA had ik al uitgegooid, en AA iets lager (16x vind ik overdreven, ervan uitgaande dat hij dat daadwerkelijk doet), motion blur ietsjes naarbeneden, maar niet veel.
En voeg daaraan toe dat ik moeite had om iets te raken door de flinke recoil en mijn haat voor iron sights. Toen ik acog had vrijgespeeld (ding ziet er helemaal niet uit als x4, en is op korte afstand veel beter dan de x4 in BC2) ging het al een stukje beter. Ook die heavy barrel vrijgespeeld, maar begrijp ik goed dat je eerste schot dus nauwkeuriger is, maar daarna minder nauwkeurig (door extra recoil)? Beperkt nut voor mij dan.
Anyway toen ging ik maar even de ati beta drivers installeren, en kijken of SC2 daarmee nog werkte. Toen dat gedaan was nog wat gespeeld, en om één of andere reden totaal geen last meer van dat stroperige/wazige dat ik eerst had, geen idee of de drivers de beeldkwaliteit veranderen of dat ik er al aan gewend ben, maar het is iig voorbij. Daarna nog foregrip vrijgespeeld en nu ik gewoon een scope heb en die foregrip kan ik heerlijk schieten. Alleen nu dus jammer van die disconnects.
Anyway overige ervaringen:
Ik heb eigenlijk bijzonder weinig last van glitches gehad (lees: niks). Enkel heb ik wel regelmatig het gevoel dat ik dood wordt geschoten terwijl ik toch echt vol in dekking was. Misschien steken mijn voeten dan nog uit (als ik lig) of misschien zijn hitboxes nog niet optimaal, maar goed.
De lense flare is uiteraard enorm overdreven en geen enkele verbinding met de realiteit, maar ik denk wel dat het heel goed is dat het erin zit. Anders is het gewoon te moeilijk liggende tegenstanders te spotten. En als iemand geen scope heeft kan hij weer niet effectief op lange afstanden schieten. Is die eigenlijk gewoon bij elke scope?
Ik dacht dat lamp enkel bij engineer was, maar zag toch iemand met assault rifle ermee rondlopen. Ook al is het overdreven effect, wel goede implementatie, het wordt echt lastig iemand te raken als die op je schijnt ermee. Wel jammer dat je meer kans hebt dat een friendly dat doet.
Laser effecten zijn erg mooi en zeker een pluspunt. Enkel jammer dat ze volgens mij compleet doelloos zijn, ik gebruik iig expres pistool zonder laser omdat dat ding gewoon te opvallend is.
En als laatste, had net iemand die raketten afschoot in de metro tunnel, dat zag er echt prachtig uit.
Edit:
Trekt de BF serie nou gewoon de minder ontwikkelde medemens aan ofzo? Zijn de rondjes die je vliegt in BF3 wel nuttig ofzo? En no offense? Right, eerst doe je een poging iemand te beledigen, en dan voeg je eraan toe no offense, alsof dat magisch het normaal maakt.sorry dat ik het zeg hoor maar als je dit niks vind, dan vind je het hele shooter genre niks. Battlefield staat niet voor niets bekend om z'n teamplay, gigantische maps. Als je dit niks vind, ga je toch lekker CoD spelen en nutteloze rondjes rennen? No offense hoor, ieder z'n ding.
[ Voor 9% gewijzigd door Sissors op 29-09-2011 22:38 ]
Ben je nu offended omdat ik me stoor aan zo'n commentaar op de BF serie. Ik vond Battlefield echt geniaal, en zijn mods al helemaal. Uniek in het shootergenre bijna. Maar wat ik hiervan moet vinden, inloggen via een webbrowser, glitches, bugs, waar is de voicechat? Waar is de Russische taal? Je bent met 1 keer raken in het been dood ofzo? Slechte communicatie, game crasht. Begint allemaal lekker. Heb allemaal aanpassingen moeten doen in het register etc. voordat het spel uberhaupt opstart.
Vervolgens kun je geen Options instellen als je dood bent, alleen als je levend bent. Ik begrijp het allemaal niet meer. Het speelt erg casual? Is dit allemaal door die CoD hype ofzo dat Battlefield helemaal verkracht is? Of is het door de consoles? Of beiden?!
[ Voor 49% gewijzigd door SuX DeLuXe op 29-09-2011 22:45 ]
Verwijderd
Misschien omdat dit de nieuwe Rush mode is zonder enige vorm van voertuigen en grote maps? Dus doe inderdaad maar geen overhaaste conclusies trekken. Morgen mogen we met z'n allen Caspian Border checken, waarschijnlijk gaat het BF gevoel dan wel enorm omhoog.SuX DeLuXe schreef op donderdag 29 september 2011 @ 22:40:
nja Battlefield is gewoon een geweldige serie, maar ik weet nog niet wat ik hier van moet vinden. Net een paar rondjes gespeeld..Het doet in ieder geval totaal niet denken aan BF2, en voelt ook niet zo aan. Teamplay...nergens te bekennen. Is het zo moeilijk voor die mensen om een vervolg op BF2 te maken? Nu wil ik niet te overhaaste conclusies trekken, maar dit lijkt echt totaal niet op BF2.
Overigens heb ik ook geen BF gevoel bij de Operation Metro map en zal ik me meer thuis voelen bij de grotere uitgestrekte maps. De game speelt wel lekker weg maar is enorm wennen ^^
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Met all die crap bedoel je origin? Nou poepoeVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 22:44:
Damn EA maakt echt bagger in vergelijking met blizzard, al die crap die je eerst moet downloaden om eens een game te kunnen spelen zeg.... damn.. veel te omslachtig allemaal

EA maakt de game niet hoor.Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 22:44:
Damn EA maakt echt bagger in vergelijking met blizzard, al die crap die je eerst moet downloaden om eens een game te kunnen spelen zeg.... damn.. veel te omslachtig allemaal
Dat doet DICE en EA brengt de game uit.
EA pushed DICE omdat hun gladde marketing mannetjes dollar tekens in hun ogen zien en snel de game op de markt willen hebben.
Daarom released DICE straks een afgeraffelde game.
Blizzard heeft alle tijd aangezien ze een geld boom in hun voortuin hebben staan met de naam WoW.
Die releasen bijv. Diablo 3 pas als ze dat zelf willen.
Het draait allemaal om geld..
Verwijderd
Gaat niet eens, dat origen loopt als stront door een trechterjagermeister schreef op donderdag 29 september 2011 @ 22:46:
Mensen, speel gewoon wat meer en je gaat er van houden.
Hoe bedoel je? Bij spelen merk ik niks van origin, en als er één ding is waar ik nog niemand over heb horen klagen is het de download snelheid.Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 22:52:
[...]
Gaat niet eens, dat origen loopt als stront door een trechter
Ik vind dit nu niet echt een vervolg daarop, meer achteruitgang. Waarom allemaal weer zo omslachtig.
Ik denk dat je overhaaste conclusies trekt, laat ik ze proberen te verwoorden in hetgeen wat ik ervaren heb. Ik heb het spel nu iets meer dan 2 uur gespeeld en ben gewoon enthousiast!SuX DeLuXe schreef op donderdag 29 september 2011 @ 22:40:
nja Battlefield is gewoon een geweldige serie, maar ik weet nog niet wat ik hier van moet vinden. Net een paar rondjes gespeeld..Het doet in ieder geval totaal niet denken aan BF2, en voelt ook niet zo aan. Teamplay...nergens te bekennen. Is het zo moeilijk voor die mensen om een vervolg op BF2 te maken? Nu wil ik niet te overhaaste conclusies trekken, maar dit lijkt echt totaal niet op BF2.
Waarom...
...installatie:
Downloaden ging snel, op het akkefietje met de "é" na, draait de game prima zonder gekke problemen
...ingame:
Geen disconnects gehad tot nog toe
Wel af en toe dat je schokkend door de grond dreigt te zakken maar tot nog toe niet vast komen te zitten
...menu:
En met menu bedoel ik dus het randgebeuren om de 'actual gameplay' heen. Dat vind ik wat minder, als je een game gewonnen hebt kan je niet meer op de escape toets drukken. Chat commando heb ik ook maar moeten vinden (J voor ALL, K voor TEAM). Daarnaast vind ik het jammer dat ik de 2 extra knoppen op mijn Logitech MX518 niet kan binden aan reload en melee attack zoals ik dat bij CoD had.
Verder niets te klagen.
...battlelog:
Werkt vloeiend voor mijn gevoel met server browser en alles dus ook hier voor mij geen irritaties
...beleving:
Als ik kijk naar de beleving die ik ervaar binnen BF3 moet ik concluderen dat ik enthousiaster ben over BF3 dan over BF2. Reden, met name de accuracy en dat je dus daadwerkelijk ook mensen overhoop kunt schieten. Een van de grootste ergernissen van BF2 was bij mij dat hoezeer ik ook mijn best deed ik zelden fatsoenlijk iemand kon neerschieten, tenzij ik support was en close range iemand voor mijn neus kreeg.
...geluid:
is al eerder aangehaald, is gewoon werkelijk fantastisch, je waant je echt op een slagveld
...grafisch:
Het ziet er goed uit, alhoewel ik nog niet echt mijn settings heb kunnen aanpassen, omdat ik ze simpelweg nog niet echt ben tegen gekomen.
...level
aangezien ik alleen maar metro heb gespeeld, waarvan ik niet snap dat mensen zeuren over de mapgrootte. Moet ik zeggen dat ik het een erg vette map vindt. Het begint en eindigd buiten waardoor het level imho niet te klein is. Het daadwerkelijke gedeelte wat zich in de metro afspeelt is ook gewoon goed te doen.
...Stats :):

Kan niet wachten tot de launch, en voor mij gaat het zo te zien vele uurtjes vrije tijd kosten!!!
edit: laat ik er aan toe voegen dat ik met je eens ben dat het team gevoel ver te zoeken is!
Verwijderd
De map metro vind ik opzich prima en zal voor mij leuk zijn voor de afwisseling, maar ik heb battlefield altijd vooral gespeeld vanwege de voertuigen dus voor mij word het nog even wachten totdat ik Caspian Border mag spelen.. Nou ik ga weer een potje doen..=)
klopt, er zitten nog heel wat bugs in die er uit moeten en ik hoop ook dat het voor de release allemaal gefixed is. Maar waar ik me het meeste aan stoor is dat je net lekker bezig bent en dan plots de server uitgegooid wordt. Dan mag het een beta zijn, maar daar ik vind persoonlijk dat dat wel goed geregeld moet zijn. Zo mis je een hoop kills omdat je het einde van de ronde niet haalt...
En dan battlelog nog... Op zich een leuke feature, maar het joinen van een server via de browser vind ik nou niks. Ik weet niet of in de final game dit ook zo gaat maar ik sta er niet zo om te springen om telkens terug naar me browser te gaan om een andere server te joinen...
In het algemeen ben ik vrij positief over de game en ben benieuwd naar de komende 1.5 week hoe alles nog qua teamplay gaat uitpakken
Ik ben zo ver gekomen dat ik nu level 11 ben.
Tot dat ik twee uur geleden ging eten.
Toen ik vervolgens weer door wou gaan bleef hij maar hangen op laden.
Ik ben toen maar gaan zoeken naar de oplossing, maar dat was met de è en de e.
Maar dat stond er niet, omdat ik de oude beta nog had.
Alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd en nu werkt het nog niet, ik wordt gek.
Iemand enig idee wat ik aan dit probleem kan doen behalve de è?
[ Voor 4% gewijzigd door Zinloos1 op 29-09-2011 23:00 ]
Laten we het erop houden dat ik nog steeds CoD ga spelen. Niet omdat dit een slecht spel is, maar het ligt me niet zo. Ik hou van snelle, vlotte gameplay. Dat is BF totaal niet, naar mijn idee. Bij CoD is het doodgeschoten worden, oke, respawnen en verdergaan. Hier is het meer van doodgeschoten worden, geluk hebben dat een squadmate in de buurt van de enemies zijn, anders een half uur lopen, dan vervolgens weer doodgeschoten worden en dan een uur kijken hoe degene die je heeft doodgeschoten aan het campen is. En dan weer opnieuw.
Vind dat battlelog ook wel leuk als het iets beter zou werken, ik heb een zwak voor statistieken
Verder had ik wel iets meer verwacht van het in de hemel geprezen destructieve gedeelte. Hiervan kun je zover ik heb gezien wat plankjes en wat random beton kapot schieten en verder is het vrijwel oppervlakkige schade. Dus of ik heb niet goed gespeeld, of Metro is hier niet een goede map voor, of het stelt niet zo veel voor.
Nu is dit heel subjectief en soms overdreven, het blijft slome gameplay naar mijn idee. Ik vind het verder een geniaal spel, ziet er top uit, is zeker een ware tegenstander voor CoD, maar je moet ervan houden. Helaas ben ik geen BF persoon en ben ik niet zeker of ik dit ga kopen. Ik blijf wel de beta spelen of het me misschien nog kan overtuigen
Heb je spybot search & destroy ?Zinloos1 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 22:59:
Eerst liep het spel heerlijk, geen enkel probleem. (Ik had de closed beta ook al)
Ik ben zo ver gekomen dat ik nu level 11 ben.
Tot dat ik twee uur geleden ging eten.
Toen ik vervolgens weer door wou gaan bleef hij maar hangen op laden.
Ik ben toen maar gaan zoeken naar de oplossing, maar dat was met de è en de e.
Maar dat stond er niet, omdat ik de oude beta nog had.
Alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd en nu werkt het nog niet, ik wordt gek.
Iemand enig idee wat ik aan dit probleem kan doen behalve de è?
Zo ja. mik dat er eens ff af ( werkte bij mij namelijk )
Thanks!rickyy schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:50:
Uitleg over hoe je de FOV aanpast. Handig!
[video]
Edit: Fixed.
Nee, ik heb geen spybot..jterpstra schreef op donderdag 29 september 2011 @ 23:02:
[...]
Heb je spybot search & destroy ?
Zo ja. mik dat er eens ff af ( werkte bij mij namelijk )
Maar het is al helemaal raar dat het opeens niet meer werkt.
Ik heb niks veranderd, er is niks gebeurd en opeens is het onmogelijk om dit spel voorbij "joining server" te krijgen.
Hmm... echt geen last van. Werkt prima hier.Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 22:52:
[...]
Gaat niet eens, dat origen loopt als stront door een trechter
Die destruction is ook nog niet op 100% voor, net als de graphics.Foxpat schreef op donderdag 29 september 2011 @ 23:01:
Kvind het tot nu toe best wel nice. Paar potjes gespeeld, totaal rond de 2 uur. Was hiervoor eigenlijk een CoD fanboy, dus dit was iets compleet nieuws voor mij.
Laten we het erop houden dat ik nog steeds CoD ga spelen. Niet omdat dit een slecht spel is, maar het ligt me niet zo. Ik hou van snelle, vlotte gameplay. Dat is BF totaal niet, naar mijn idee. Bij CoD is het doodgeschoten worden, oke, respawnen en verdergaan. Hier is het meer van doodgeschoten worden, geluk hebben dat een squadmate in de buurt van de enemies zijn, anders een half uur lopen, dan vervolgens weer doodgeschoten worden en dan een uur kijken hoe degene die je heeft doodgeschoten aan het campen is. En dan weer opnieuw.
Vind dat battlelog ook wel leuk als het iets beter zou werken, ik heb een zwak voor statistieken
Verder had ik wel iets meer verwacht van het in de hemel geprezen destructieve gedeelte. Hiervan kun je zover ik heb gezien wat plankjes en wat random beton kapot schieten en verder is het vrijwel oppervlakkige schade. Dus of ik heb niet goed gespeeld, of Metro is hier niet een goede map voor, of het stelt niet zo veel voor.
Nu is dit heel subjectief en soms overdreven, het blijft slome gameplay naar mijn idee. Ik vind het verder een geniaal spel, ziet er top uit, is zeker een ware tegenstander voor CoD, maar je moet ervan houden. Helaas ben ik geen BF persoon en ben ik niet zeker of ik dit ga kopen. Ik blijf wel de beta spelen of het me misschien nog kan overtuigen
Origin werkt ook prima hier. En in alle speeltijd niet een crash gehad.
Had wel verwacht dat ze zoiets wel klaar zouden hebben in de beta. Ik snap dat het niet de volledige versie gaat zijn maar dat zulke grote key features gewoon gedeeltelijk missen?Robsel_NL schreef op donderdag 29 september 2011 @ 23:04:
[...]
Die destruction is ook nog niet op 100% voor, net als de graphics.
Origin werkt ook prima hier. En in alle speeltijd niet een crash gehad.
Verder gebeurt er al 15 minuten niks, lol

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En ik weet dat dat niet is wat je zei dat je probleem is, maar de fix is hetzelfde, het probleem manifesteert zich wat anders (en die is niet het bf3 problemen topic).
"1: open cmd prompt in windows
2: type in bcdedit /set IncreaseUserVa 3072
3: press send
4: you should see "opetion concluded succesfully."
http://battlelog.battlefi...view/2826551139101418707/
Ik las dat dit de toegewezen geheugen van de kernel verlaagt en meer toewijst aan het bf3 proces?
Klopt dit?
[ Voor 17% gewijzigd door Grouver op 29-09-2011 23:17 ]
maar nu ik wat langer speel vind ik het echt fantastisch.
En caspian border is nog veel mooier kan meer kapot en voertuigen.
En sloom dan doe je toch echt iets niet goed ,ik vind de gameplay best wel snel
vooral in metro
En ik heb nog niet 1 probleem gehad met Battlelog of dat ik geen server kon joinen
ps ik had wel de 48hrs eerder toegang
[ Voor 18% gewijzigd door beuker19 op 29-09-2011 23:18 ]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Ik krijg nu niet eens meer battlelog meer in mijn browser, laat staan dat ik een spel kan spelen.
Ik ben nu al klaar met deze beta, kom eerst maar eens met een werkend product.
Ik begon het net te waarderen allemaal, maar nu ben ik toch weer aardig pissed off.
Het hangt ook echt af van op welke server je speelt. Net had ik voor het eerst een server waar je op veel plaatsen door de grond zakte en de grond ook als een bezetene heen en weer schudde. Echt voor het eerst dat ik dat zie...beuker19 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 23:17:
Ik had in het begin ook zoiets van wat kut allemaal ,
maar nu ik wat langer speel vind ik het echt fantastisch.
En caspian border is nog veel mooier kan meer kapot en voertuigen.
En sloom dan doe je toch echt iets niet goed ,ik vind de gameplay best wel snel
vooral in metro
En ik heb nog niet 1 probleem gehad met Battlelog of dat ik geen server kon joinen
ps ik had wel de 48hrs eerder toegang
Ik las: "videokilledtheradiostar" zonder quotes.Qlii256 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 23:22:
Ik wil echt eens Caspian Border gaan proberen... Iemand die het password weet?
Er staat dat dit al bevestigd is maar ik heb het nog niet uit geprobeerd.
shoppingcartsareagoodrideQlii256 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 23:22:
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Het is prima speelbaar.Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 23:22:
ik heb maar besloten de beta eraf te gooien. Hopelijk wordt de final wél speelbaar.
Zit je op een hardcore server ofzo?Smokey! schreef op donderdag 29 september 2011 @ 23:25:
Weet iemand hoe ik die blauw/groene driehoekjes boven mijn teammates aan kan zetten? Ik zie namelijk niet wie mijn teammate is en wei de enemy...
Je kunt ze namelijk niet aan of uit zetten. Alleen bij HC servers staan ze uit, maar naar mijn weten zijn die er niet.
[ Voor 48% gewijzigd door jagermeister op 29-09-2011 23:28 ]
Tja... als je de pech hebt om continu op glitchy servers terecht te komen, ja dan kan ik me je reactie voorstellen. Maar ik heb er best al wat uurtjes op zitten en ben nu voor het eerst zo'n server tegengekomen waarbij je verzuipt in het terrein.
Ik heb hetzelfde probleem, hij blijft alleen maar op joining server staan en verder gebeurd er niets.Quad schreef op donderdag 29 september 2011 @ 23:06:
Weet er iemand of het normaal is als je een server wilt joinen en alleen maar dat 'Joining Server' in de browser ziet staan?
Verder gebeurt er al 15 minuten niks, lol
Heb ook geen firewall aan staan die problemen kan geven.
Misschien meer mensen dit probleem??
ja het is: ikweetdathetnietmagmaarikbentochstronteigenwijsQlii256 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 23:22:
Zo te merken hebben ze weer een nieuw wachtwoord ingesteld?
Het draait als een tierelier en dan voor een beta. Schieten gaat naar mijn idee eenvoudiger dan met Bad Company 2 op een of andere manier. BF2 gevoel all over dit.
Ben ook zeer benieuwd naar de andere mappen.
Kom op zeg.Equazor_ schreef op donderdag 29 september 2011 @ 23:31:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem, hij blijft alleen maar op joining server staan en verder gebeurd er niets.
Heb ook geen firewall aan staan die problemen kan geven.
Misschien meer mensen dit probleem??
Dit is niet het problemen topic, en in de post direct erna stond de oplossing.
Bij de link naar het forum, op de platoon pagina, staat er een foutje: http//gathering.tweakers.net
Je bent daar de dubbelepunt vergeten
Verwijderd
"Glitchy servers" dat slaat natuurlijk nergens op. Het ligt er maar net aan waar je loopt. Zelf heb ik ook al een paar uurtjes gespeeld en het is ook niet constant zo, maar soms kom ik het wel tegen en daarnaast heb ik ook last van memory leaks.jagermeister schreef op donderdag 29 september 2011 @ 23:31:
[...]
Tja... als je de pech hebt om continu op glitchy servers terecht te komen, ja dan kan ik me je reactie voorstellen. Maar ik heb er best al wat uurtjes op zitten en ben nu voor het eerst zo'n server tegengekomen waarbij je verzuipt in het terrein.
Dat in combinatie met de dingen die ik al eerder heb genoemd maakt het voor mij gewoon geen prettige ervaring. Maakt verder niet uit, ik heb BF3 toch niet gekocht. Maar als ze het fixen dan zie je mij gewoon weer terug. Op zich is het wel een leuk spel vind ik. Alleen lang niet zo goed als men heeft lopen hypen.
Heb je Caspian al gespeeld dan? Want dat is pas echt Battlefield, niet Metro.Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 23:41:
[...]
Alleen lang niet zo goed als men heeft lopen hypen.
Nou, ik lag net dus op een plek waar ik op andere servers al vaker gelegen/gezeten heb en zakte daar nu ineens een paar meter onder de grond. Door op te staan en een beetje te springen kwam ik weer bovengronds en werd meteen afgeschoten. Hierna terug naar die plek en het gebeurde meteen weer. Ook op andere plekken aardig wat glitches gezien waarvan ik zeker weet dat ik ze niet eerder heb gezien.Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 23:41:
[...]
"Glitchy servers" dat slaat natuurlijk nergens op. Het ligt er maar net aan waar je loopt. Zelf heb ik ook al een paar uurtjes gespeeld en het is ook niet constant zo, maar soms kom ik het wel tegen en daarnaast heb ik ook last van memory leaks.
Dat in combinatie met de dingen die ik al eerder heb genoemd maakt het voor mij gewoon geen prettige ervaring. Maakt verder niet uit, ik heb BF3 toch niet gekocht. Maar als ze het fixen dan zie je mij gewoon weer terug. Op zich is het wel een leuk spel vind ik. Alleen lang niet zo goed als men heeft lopen hypen.
Ik merk dat ik ook wel toe ben aan een nieuwe generatie consoles (PS4, XBOX720
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
De eerste dag spawnde ik 2 keer in een rots.jagermeister schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 00:02:
[...]
Nou, ik lag net dus op een plek waar ik op andere servers al vaker gelegen/gezeten heb en zakte daar nu ineens een paar meter onder de grond. Door op te staan en een beetje te springen kwam ik weer bovengronds en werd meteen afgeschoten. Hierna terug naar die plek en het gebeurde meteen weer. Ook op andere plekken aardig wat glitches gezien waarvan ik zeker weet dat ik ze niet eerder heb gezien.
Het glitchen is als het goed is voor 10:00 morgen ochtend voorbij want ze gaan terein destrudtie uit zetten met een server patch en rsp moeten dat voor die tijd de servers updaten.
We have distributed a server side update with the following changes:
- Terrain destruction disabled, because it causes problems with people crawling around under the map. We have a proper fix for this in the retail game, but chose to simply disable it for the OB
- Preround is fully activated: 8 players required to transition from preround to in-game; when 8 players are reached, the start-timer is set to 10 seconds
- Fixes for the most common game server crashes reported over the past 48 hours
- Fixes for end-of-round progress reporting to Battlelog (so players will see their progress more detailed on Battlelog)
The RSPs have been instructed to deploy before Fri Sep 30th, 0800 UTC (when it impacts players the least).
Downtime should be minimal.
Verwijderd
Gedownload voor PC. Ik moest in mijn register de paden naar het spel aanpassen om het te kunnen starten, via een verdelde MSN Messenger. Welke sukkel bedenkt dat het handig is om accenten te gebruiken in bestandsnamen? (Accenten die ook nog eens incorrect zijn >.>). Geen keybinds mogelijk. Scherm springt op zwart/wit om de kill. Het vinden en joinen van een server duurt 20 minuten. Het spel start op in windowed mode. En springt terug naar windowed mode als je een aanpassing in het menu doet (wat overigens weer vergeten wordt bij starten nieuwe pot).
Misschien is beta spelen niets voor mij. Maar als ik zoveel moeite moet doen om in een pot te komen waar ik als een worm door de grond kan baggeren dan hoeft het niet.
De controls zijn soepel. Dat wel. Fraggen gaat goed. Dat ook.
Los van de Beta is de Battlelog opstart systeem totale onzin. Beetje browsers en applicaties open houden terwijl je resources naar een spel wil pompen. Die Facebook grappen hadden ze wat mij betreft fijn in een aparte site mogen bouwen. Het is een mooie site en de crossplatform mogelijkheid is geinig maar waarom dwingen ze mensen om het te gebruiken om een spel te starten? Dit is voor mij nog erger dan inet verplichte DRM. Het is totale waanzin om Facebook Gamer's Edition te moeten gebruiken om BF3 te spelen.
Pre-order voor beide systemen geannuleerd. Jammer, had wel zin om op release dag los te gaan. Maar als dit is wat ze als beta opvoeren dan heb ik weinig vertrouwen in het begin van dit spel. Budgetbakkertje voor mij.
Heb hier gepost omdat voor mij oplossingen voor problemen niet interessant zijn, ik weet hoe ik dingen moet uitzoeken. Ik vind dat de zaken die ik hierboven noem te simpel zijn om fout te gaan in een release en stem met mijn portemonnee. Dit gaat puur om BF3 als spel en mijn aankoopbeslissing.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2011 00:29 ]
Je geeft zelf het antwoord al.. Beetje voorbarig om daarvoor een pre-order te cancellen.. Maar dat moet je lekker zelf weten natuurlijk, ik ben wel BF fan en heb nog helemaal niks besteld, ga gewoon de game pas kopen/halen zodra die uit is..[b][message=36846415,noline]Misschien is beta spelen niets voor mij. Maar als ik zoveel moeite moet doen om in een pot te komen waar ik als een worm door de grond kan baggeren dan hoeft het niet.
Probleem ook gehad, uit de game in de game loste t een keer voor me op, reboot de 2eSmokey! schreef op donderdag 29 september 2011 @ 23:25:
Weet iemand hoe ik die blauw/groene driehoekjes boven mijn teammates aan kan zetten? Ik zie namelijk niet wie mijn teammate is en wei de enemy...
Verder loopt het aardig soepel, hoewel bij mij de performance wel in elkaar klapt als ik een tijdje (lees uurtje of anderhalf) achter elkaar speel. Dan moet ik ook echt reboot doen om weer enigszins op peil te zitten. Nu zit ik ook wel tegen minimum specs aan, maar t lijkt wel een mem leak ofzo (is mem niet gemanaged door Windows?)
Verder erg fijn, en zoals meer mensen aangaven: Caspian loopt soepeler! Heel gaaf, maar wel ruzie met default controls veranderen. Inmiddels via AutoHotKey de boel aangepast (o.a. ESDF besturing en wat muisknoppen omgewisseld) en nu loopt de boel prima!
Sinds ze die terrain destructs eruit hebben gehaald ook geen problemen meer gehad met onder de map vallen, dus dat gaat aardig. Al met al: hoewel ruw, is de diamant wat mij betreft zeker al zichtbaar!
Verwijderd
Het grootste nadeel wat ik ben tegengekomen is dat er een hoop COD spelers rondlopen, want het niveau en teamwork is vaak ver te zoeken... En ik kan/kon alleen Metro (Rush) spelen, dus ik ben hoop dat het in andere game-modes beter gaat (of wanneer de beta is afgelopen).
Dat schijnt dus een bug te zijn waar weinig mensen last van hebben maar ik ben er jammergenoeg wel 1 van ):Smokey! schreef op donderdag 29 september 2011 @ 23:25:
Op EA forums noch het tweakers bf3 problemen forum zie ik helaas geen fix gepost.
Grafische ziet het er echt geweldig uit, vooral die lichteffecten en de bomen zijn erg mooi. Het spel lijkt meer te leunen op de GPU en minder op de CPU ten opzichte van Bad Company 2. Hier mijn CPU en GPU gebruik:

Met een Core i7 980 op 3,33 GHz en een Radeon HD 5970 overklokt naar 800 MHz core en 1200 MHz mem.
Goud is geen geld
Als er een vijand binnen zegwat 10m is vind ik dat je niet bij een squadmember moet kunnen spawnen. Je ziet het zo gewoonweg niet aankomen en ligt direct weer te wachten op je spawnbeurt
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Bah, wat lopen er een schijtspelers rond in deze beta. Niemand doet iets om charges te defusen (en dan niet alleen lvl1 kerels, ook 15-20) en dan nog verbazing als beide MCOMS in de laatste 15 tickets worden opgeblazen...
*rant close*
Ok, met dat uit m'n systeem....
Of als laatste in de buurt van een MCOM over zijn, succesvol 3 man stoppen en dan vervolgens de 4de die spawned op het moment dat de kogel de schedel van je laatste kill verlaat. Magazijn leeg en daar sta je dan...
Ik zou het zelf meer zien zitten als alleen de squad leader de radio van de recon class kreeg, zodat hij een spawnpoint kan opzetten. Brengt een beetje verantwoordelijkheid mee. Daarnaast misschien nog dat je op de squad leader kan spawnen, maar niet iedereen op elk squad lid.
Zodra de final game uit is gelijk support blijven spelen tot ik 'm weer heb ^^
Erger me trouwens wel een beetje aan sommige mensen op de servers, mensen die niet snappen dat dit een beta is, dat dit bf en niet cod is (niet spotten, niet rezzen/healen/resupplyen, constant als een dumbass naar binnen rennen en dood gaan ipv rustig met je squad).
So far is metro natuurlijk een niet al te beste vertegenwoordiger voor de BF feel/stijl maar van wat ik tot nu toe heb gezien (beta blijft beta, dus veel is vergeven) kan ik niet wachten tot 27okt!
Ook al zijn dit nog medium instellingen met low-res textures, het draait supersoepel op een oude C2Q 9550 @ 3,9 Ghz en licht overgeklockte 6870, exacte fps durf ik niet te zeggen maar afgaande op ervaringen met andere shooters zal het op 1680x1050 gemiddeld rond de 60 liggen, alleen in het laatste gedeelte van Parijs zijn lagere fps zichtbaar. Kortom, dit spel vereist vooralsnog niet de meest brute hardware. Tuurlijk, ze gaan grafisch nog een hoop toevoegen maar er zit ook nog wel ruimte in het optimaliseren van de engine en drivers dus ik ben hoopvol dat het met een mid-range kaart nog goed te doen zal zijn straks op high instellingen.
Wat de stabiliteit betreft, dit valt me ontzettend mee. 1 keer een CTD en inderdaad een paar glitches maar om nou te zeggen dat die superaanwezig zijn of storend zijn, nee. Gebeurt mij eigenlijk ook alleen maar in de openingsmap van Metro. Bovendien laad het spel als een dolle, vanaf Origin via de browser en in-game duurt enkele seconden, mapchanges idem. Grote klasse.
Ook het schieten werkt vele malen beter dan BC2, zo goed zelfs dat ik geen enkele keer zonder kogels kwam te zitten en over moest schakelen op de side-arm. 3 tot 4 tegenstanders zijn goed neer te halen met de 31 kogels in een clip van een assault rifle. Dit maakt het wel kinderlijk eenvoudig als je een beetje behept bent met shooters om snel te levelen. Voor de M416 heb ik alles al vrijgespeeld op 1 ding na en dat valt me toch wel een beetje tegen. Ik hoop dat ze het levelen iets moeilijker maken in de definitieve versie.
Minpunten zijn er ook absoluut. Het niet kunnen binden van keys is wel zo loeiend vervelend. Met Auto Hot Key heb ik m'n halve keyboard en muis moeten remappen, zeer frustrerend want het vergt weer veel trial and error om goede remap-scripts te schrijven. Ook ben ik nog niet overtuigd van de flashlight en laser, het lijkt de tegenstander meer te hinderen dan te helpen, komt mij wel goed uit
De vele berichten en klachten in dit topic over Origin/Battlelog etc. herken ik persoonlijk niet. Het werkt allemaal goed en snel, nooit lang hoeven wachten om een server in te komen, vreet niet enorme resources. Desalnietemin hoop ik echt dat ze er een normale in-game browser van maken en we niet drie programmas moeten draaien om BF te kunnen spelen. Ik vrees het ergste.
Samenvattend, een fantastische game. Geniale vuurgevechten gehad over chokepoints en geweldige kill-streaks achter vijandige linies. Er is veel ruimte tot verbetering en ik kan de tweakers die t nog niet zo getroffen hebben echt aanraden om het nog een kans te geven!
edit: het teamwork moet nog wel verbeteren, maar dat komt vanzelf! Ook dat je als je met vrienden een server joint en niet eenvoudig samen in een squad komt of een nieuwe squad kan uitzoeken is ook nog een verbeterpuntje!
[ Voor 4% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 30-09-2011 01:00 ]
Maar eenmaal gejoint was het een ware hel. Op de één of andere manier had ik een enorme lag. Ik schiet bijvoorbeeld iemand dood, krijg onderaan in beeld te zien dat ik de persoon gekillt heb en hij huppelt rustig een seconde of 2 door om vervolgens 2 meter naar voren te vliegen. Zelfde als ik word gekillt. Onderaan in beeld zie ik dat ik gekillt ben, maar mijn poppetje gaat van voor naar achter, beeld neemt rare posities in en dan val ik dood neer.
Zo wil ik een raam kapot schieten om erdoorheen te vluchten omdat ik bekogelt word. Helaas, van meer dan een meter afstand schieten gaat het raam niet kapot en binnen die meter gaat het raam pas een seconde na het schieten kapot.
Ook heb ik veel last van witte lichtflitsen die eens in de 10 minuten verschijnen. En dan bedoel ik niet een flashlight of weerkaatsing van de zon. Gewoon dat het beeld wit (of roze) word voor een paar milliseconden.
Maar op youtube zie ik verscheidene beta filmpjes van de ps3 waar het wel gewoon smooth loopt. Dus ik heb nog hoop dat ik morgen en tijdens de release een betere ervaring heb.
Dit vind ik een groot pluspunt van BF3. Net als in CoD heb je niet veel kogels nodig voor een kill en dat werkt gewoon zo lekker!A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 00:55:
Ook het schieten werkt vele malen beter dan BC2, zo goed zelfs dat ik geen enkele keer zonder kogels kwam te zitten en over moest schakelen op de side-arm. 3 tot 4 tegenstanders zijn goed neer te halen met de 31 kogels in een clip van een assault rifle.
De eerste paar potjes liep de game niet zo lekker maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik in een US server zat.
In de potjes erna op EU servers liep het als een trein, heel soepeltjes.
Alleen jammer dat ik soms van de server gegooid word...
Bla Bla Bla, iets met over 1 kam scheren? Misschien zijn het gewoon newbie's die een game uit proberen en daarbij niet letten op objectives/teamwork? Zeker niet als de beta nog geen dag oud is...Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 00:38:
Het grootste nadeel wat ik ben tegengekomen is dat er een hoop COD spelers rondlopen, want het niveau en teamwork is vaak ver te zoeken...
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
ben jij het ran?Baexed schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 01:06:
Gister de beta gedownload voor de ps3. Meteen een potje gejoint wat, in vergelijking met bfbc2, redelijk snel ging.
Maar eenmaal gejoint was het een ware hel. Op de één of andere manier had ik een enorme lag. Ik schiet bijvoorbeeld iemand dood, krijg onderaan in beeld te zien dat ik de persoon gekillt heb en hij huppelt rustig een seconde of 2 door om vervolgens 2 meter naar voren te vliegen. Zelfde als ik word gekillt. Onderaan in beeld zie ik dat ik gekillt ben, maar mijn poppetje gaat van voor naar achter, beeld neemt rare posities in en dan val ik dood neer.
Zo wil ik een raam kapot schieten om erdoorheen te vluchten omdat ik bekogelt word. Helaas, van meer dan een meter afstand schieten gaat het raam niet kapot en binnen die meter gaat het raam pas een seconde na het schieten kapot.
Ook heb ik veel last van witte lichtflitsen die eens in de 10 minuten verschijnen. En dan bedoel ik niet een flashlight of weerkaatsing van de zon. Gewoon dat het beeld wit (of roze) word voor een paar milliseconden.
Maar op youtube zie ik verscheidene beta filmpjes van de ps3 waar het wel gewoon smooth loopt. Dus ik heb nog hoop dat ik morgen en tijdens de release een betere ervaring heb.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Bij Caspian Border wilt iedereen even de voertuigen uitproberen. Dat doe ik zelf ook.Frentik schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 01:14:
[...]
Bla Bla Bla, iets met over 1 kam scheren? Misschien zijn het gewoon newbie's die een game uit proberen en daarbij niet letten op objectives/teamwork? Zeker niet als de beta nog geen dag oud is...
Als je bij Operation Metro "All A" zegt, dan werken de meesten ook goed mee. Zo heb ik een aantal potjes gehad dat we met een paar woorden snel verder kwamen. Het teamwork is er wel, maar tijdens de beta wilt iedereen even zijn/haar ding doen.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
10% van de spelers sniper is meer als genoeg.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Mobile Spawnpoint maakt ze wel vreselijk handig daarom als ze een beetje offensief spelen.fast-server schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 01:38:
The non teamplayers zijn meestal sniper, van mij mogen ze een limiet op snipers zetten...
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2011 01:46 ]
Dan heb je Caspian Border duidelijk nog niet gespeeld, dat is BattlefieldVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 01:45:
Als je gaat liggen op bepaalde plaatsen dan duik je de grond in, ik bedoel dat je letterlijk onderin de map terecht komt je valt er zogenaamd in en dit gebeurd erg vaak dat moeten ze zeker gaan fixen..en tjah het is meer een vervolg van BC2 dan BF2 ..althans ik speel het op PS3 en BF2 had je alleen maar op de PC misschien dat het een grote rol speelt maar ik wel wel dat je die sfeer en plezier hier niet zult krijgen. Daar had je 32 vs 32 en prachtige grote mappen op de PS3 gaan we dat in ieder geval niet terug zien. Maargoed al met al een leuk game.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| j:: SetKeyDelay -1 Send {Blind}{j down} return j up:: SetKeyDelay -1 Send {Blind}{j up} Suspend return Enter:: Suspend SetKeyDelay -1 Send {Blind}{Enter} return |
Bovenstaande zet je remaps uit als je typt, en weer aan zodra je klaar bent
Ja en toen kwam er lag, heel veel lagPheace schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 01:46:
[...]
Dan heb je Caspian Border duidelijk nog niet gespeeld, dat is Battlefield

||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Er is alleen geen sniper klasse, dat is nogal lastig. Er is een recon klasse die met zowel de standaard wapens zoals de UMP maar ook met recon wapens flink kan huishouden in close combat. Ik speel recon en met de standaard wapens kan ik net zo domineren als met de assault wapens in close combat.fast-server schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 01:38:
The non teamplayers zijn meestal sniper, van mij mogen ze een limiet op snipers zetten...
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik hoop dat voor BF3 hetzelfde gemaakt gaat worden.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Net even caspian border gespeeld maar ik vind het toch heel anders spelen dan alle andere BF titels. Er was zo een idioot aan het team killen met zo een buggy sprong hij eruit en dat ding reed door ... bij het vliegveld omdat iedereen natuurlijk weer wilt vliegen

[ Voor 43% gewijzigd door JT888 op 30-09-2011 02:23 ]
Een recon met een sniper rifle is alleen lang niet altijd een sniper.fast-server schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 02:19:
Een sniper is een rcon met sniper rifle, in BC2 draaien er scrips die maar 2 sniper rifles toelaten per team.
Ik hoop dat voor BF3 hetzelfde gemaakt gaat worden.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dit topic is gesloten.
LET OP:
(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien