lees de topic waarschuwing en de modbreak.
[ Voor 85% gewijzigd door Sn0wblind op 29-09-2011 16:17 ]
I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 85% gewijzigd door Sn0wblind op 29-09-2011 16:17 ]
I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670
ook 1 van de redenen dat ik me afvroeg of de mortier er in zat, aangezien je daar ook rookgranaten mee af kan schieten...leek me handig de sniper-rotsen even uit te roken, of plat te gooienLampuhkap schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:13:
tussen de russenjeej
ik kijk, zie er 1 lopen, los n schot met mn AK, BAM kogel tussen mn ogen. Keihard gesniped
respawn, loop naar n muurtje BAM gesniped
respawn, buk achter boom, wil kijken waar ze lopen, BAM gesniped![]()
1 heashot, dood. 2 kogels op t lijf zon beetje, dood. Niet grappig, fokking fustrerend
Kun je aangeven wat de opvallendste verschillen zijn tussen de 2? Blij dat de PS3 versie in ieder geval mooier is (wat ik al had verwacht).The Great HooD schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:13:
Gespeeld op 360 en PS3!
Toen ik de game als eerste opstartten op de PS3, schrok ik toch wel een beetje van de graphics, ik was PC 1080p gewend van alle filmpjes en dit viel me wel een beetje tegen. Mijn eerste potje was daardoor heel erg wennen. Ik kon me er moeilijk overheen zetten. Ik heb 360 opgestart en daar viel het nog meer tegen, in vergelijking met de PS3 was de 360 versie nog slechter. Toch vind ik de 360 versie wel lekkerder spelen maar dat komt door die machtige controller... Of brakke kutcontroller van de PS3
En heb je in Origin ook gezien dat hij je game aan't updaten was? Want volgens mij zijn er nog geen updates geweest hoor. Er was wel een "update" maar deze veranderde de mapnaam gewoon voor de gebruikers met early access. (En je moest het hele spel er opnieuw voor downloaden)Dorest0rm schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:01:
Top, volgens mij is er een performance update bij gekomen, mijn FPS is een stukje stabieler.
Verwijderd
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verwijderd
Verwijderd
Ligt wellicht aan de beta, maar DICE heeft al aangegeven dat de PS3 versie mooier wordt. Daarom heb ik 'm ook daar voor besteld (speel lekker met een muis, dus controller boeit me niet, en ik heb geen Live abo).Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:23:
Ik heb zowel de PS3 als de 360 versie gespeeld en om één of andere reden gaat mijn voorkeur uit naar de 360 versie. Kan aan mij liggen, maar ik vind het er op de 360 net wat beter uitzien en ook de controller is fijner.
Verder een heerlijk spel. Je bent sneller dood dan bij BC2 en dat vind ik echt een groot pluspunt. Daardoor krijg je minder gerush van spelers en hoef je ook niet hele magazijnen op iemand te legen. Ook de handeling van de wapens en je uitrusting is top. Het voelt echt alsof je een veel gewicht meesjouwd als speler zijnde.
Ik mis alleen de voertuigen. Imo hadden ze beter een meer open map kunnen kiezen dan deze, maar wellicht dat er een reden achter zit dat er geen voertuigen beschikbaar zijn. Verder had ik ook liever conquest dan rush gezien, maar dat vind ik iets minder erg.
ik heb dezelfde mening. Dit is meer CoDTeslanoiD schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:25:
Net aan de gespeeld op mijn PC, voor mij persoonlijk: BF meets COD.
De snelle gameplay, rennen+strafen tegelijk en healen zonder medikit als ik me niet vergis; te COD-achtig.
Een langverwachte tegenvaller dus, en zeker geen waardige BC2 of BF2 opvolger.
Wacht nou even tot je Caspian Border hebt gespeeld.ReMCoDijKSTRa schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:29:
[...]
ik heb dezelfde mening. Dit is meer CoD
inderdaad, op de filmpjes vond ik metro ook tegenvallen maar als ik caspian border zie, is echt weer als vanouds battlefield.Pheace schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:31:
[...]
Wacht nou even tot je Caspian Border hebt gespeeld.
YouTube: Kanaal van TotalHalibut - Caspian Border
"Above And Beyond The Call"
Ben ik met je eens, heb ze ook op alle bij de consoles gespeeld, maar ik moet toch bekennen ( ondanks dat ik soms wat ps3 fanboy ben ) dat hij op de xbox toch duidelijk beter loopt. Kan aan de controller liggen, kan aan andere dingen liggen, maar ik ben blij dat ik hem voor de 360 gepreorderd heb!v8power67 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:23:
Ps3 is misschien heel klein beetje mooier dan xbox, maar xbox heeft merkmaar minder popin, en minder screentear. Athans zo heb ik het ervaren
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Het is een beta en DICE heeft al aangegeven dat het draait op een verouderde broncode.Tsurany schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:38:
Zit nu zelfs te twijfelen of ik m'n pre-order niet moet gaan annuleren nadat ik het een uurtje of 10 heb gespeeld. Soms is het echt zo'n bagger game.
Zelfs voor een beta is het bagger.SomerenV schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:38:
[...]
Het is een beta en DICE heeft al aangegeven dat het draait op een verouderde broncode.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Kun je ook zeggen wat je er slecht aan vind?
Alsjeblieft, doe de rest van de wereld een plezier, en annuleer de boel, je stelt je wel ontiegelijk aan atm. Tis een beta, ja sommige dingen falen, sommige dingen falen nog harder, maar tis verouderde software, die niet op z'n piek draait, dit weet je, waarom doe je dan zo vreselijk moeilijk ?Tsurany schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:38:
Zit nu zelfs te twijfelen of ik m'n pre-order niet moet gaan annuleren nadat ik het een uurtje of 10 heb gespeeld. Soms is het echt zo'n bagger game.
[ Voor 15% gewijzigd door Fatal Mind op 29-09-2011 16:41 ]
Zoek dan even op Tsurany in het topic. Iets over de controls met vliegtuigen op een kaart die officieel niet beschikbaar is in de beta.Jo... schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:40:
Kun je ook zeggen wat je er slecht aan vind?
[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 29-09-2011 16:47 ]
Jij kan ook echt niet lezen he. Het gaat niet om enkel die controls, het gaat om praktisch alle controls. Muizen werken niet, joysticks niet ondersteund, helft van het keyboard kan je niet gebruiken. Mappings die conflicteren worden niet opgelost.CptChaos schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:42:
[...]
Zoek dan even op Tsurany in het topic. Iets over de controls met vliegtuigen op een kaart die officieel niet beschikbaar is in de beta.
[ Voor 3% gewijzigd door Tsurany op 29-09-2011 16:51 ]
jij snapt echt niet wat een beta is hè? volgens mij denk je dat het een soort een demo is, dat is het dus niet dit soort dingen horen bij een beta. Misschien kan je beter wachten tot de release over een maand voordat je een oordeel velt. Als het dan nog steeds zo is dan heb je een punt.Tsurany schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:50:
[...]
Jij kan ook echt niet lezen he. Het gaat niet om enkel die controls, het gaat om praktisch alle controls. Muizen werken niet, joysticks niet ondersteund, helft van het keyboard kan je niet gebruiken. Mappings die conflicteren worden niet opgelost.
Daarnaast is het grafisch soms echt een drama, zeker op Caspian border ziet het er gewoon niet uit. Combinatie van oversaturation met veel te sterke schaduwen. Metro heeft op het einde dezelfde idiote brightness die BC2 ook had. Je ziet gewoon niks behalve wit. Dit zal dus in de final ook gewoon zo aanwezig zijn.
Distruction is idioot toegepast, sommige dingen gaan instant dood zodra je er naar kijkt terwijl andere zaken onvernietigbaar zijn. Een enorme stap terug van Bad Company 2 en een erg slechte balans.
Wapens zijn gigantisch saai, onderling verschil is er amper en interessant zijn ze ook niet. Unlocks zijn leuk maar uiteindelijk gebruik je toch dezelfde want sommigen zijn zo nutteloos en anderen moet je haast wel hebben.
En dan heb ik geen zin meer te typen maar er is nog veel meer wat mij niet aan staat.
Maar ik snap wel dat negatieviteit niet fijn is, toch een stockholmsyndroom bij gamers he.
Op de controls na worden geen van deze dingen in de final versie aangepast. Is trouwens wel het standaard bullshit argument zodra je iets negatiefs opmerkt. Dat het gewoon een beta is en dat het wel veranderd. Newsflash: zo werkt het niet.10K schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:53:
[...]
jij snapt echt niet wat een beta is hè? volgens mij denk je dat het een soort een demo is, dat is het dus niet dit soort dingen horen bij een beta. Misschien kan je beter wachten tot de release over een maand voordat je een oordeel velt.
[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 29-09-2011 16:56 ]
Zou je voor de gein eens een screenshotje willen trekken van het overbright gebeuren? Ik heb dat vaker gehoord bij BC2 spelers. Mensen die met compleet witte screenshots aan kwamen zetten hadden hun brightness en contrast instellingen nogal... lomp uitgevoerd.
Hoe weet je dat zo zeker dan?Tsurany schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:55:
[...]
Op de controls na worden geen van deze dingen in de final versie aangepast.
Denk je dat na de beta er 100 wapens bijkomen? Denk je echt dat ze het level design aan passen? Denk je echt dat je opeens wel alles kan vernietigen?
Zo kun je elk punt van kritiek wel van tafel wegen... Lekker makkelijk.10K schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:53:
[...]
jij snapt echt niet wat een beta is hè? volgens mij denk je dat het een soort een demo is, dat is het dus niet dit soort dingen horen bij een beta. Misschien kan je beter wachten tot de release over een maand voordat je een oordeel velt. Als het dan nog steeds zo is dan heb je een punt.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
ik neem nooit iets zomaar aan. Als je je verhaal maakt en zegt dat je het laatste gedeelte te overbelicht vind, is het een handig idee om dan ook met bewijs te komen.Tsurany schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:58:
[...]
Denk je dat na de beta er 100 wapens bijkomen? Denk je echt dat ze het level design aan passen? Denk je echt dat je opeens wel alles kan vernietigen?
Kan geen screenshot maken omdat we nooit bij het laatste stuk komen. Maar neem maar aan dat het gewoon te overdone is. Zet ik de brightness lager zie ik in donkere stukken weer niks.
[ Voor 3% gewijzigd door M2M op 29-09-2011 17:01 ]
Verwijderd
Meer Wapens ? weet ik niet.. de lijst is ergens online gezet, even vergelijkenTsurany schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:58:
[...]
Kan geen screenshot maken omdat we nooit bij het laatste stuk komen. Maar neem maar aan dat het gewoon te overdone is. Zet ik de brightness lager zie ik in donkere stukken weer niks.
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
[/quote]Zo kun je elk punt van kritiek wel van tafel wegen... Lekker makkelijk.Tsurany schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:58:
[...]
Verwijderd
Leuk dat je even de definitie van bèta-software opzoekt, maar ik heb hier heel veel valide opmerkingen gezien hoor. En veel punten zijn ook gewoon onderbouwt. Klagen omdat bepaalde beloftes keer op keer niet worden waargemaakt of omdat features zoals de battlelog/serverbrowser/squad management alweer niet werken is imo zeker terecht.SomerenV schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:43:
Voor iedereen die loopt te bitchen over dat de beta crashed, bugs heeft en niet fijn speelt:
"Bètaversie-software is nog niet stabiel genoeg om in productie genomen te worden, maar wel al (deels) functioneel. De bètaversie wordt vaak verspreid onder een selecte groep van gebruikers voor een gebruikerstest."
Dus niet lopen zeiken maar even wachten tot eind oktober. Als je twijfelt dan cancel je pre-order, gooi een stoel door het raam, trap een deur in, scheld je beeldscherm vol, maar val ons niet lastig met het feit dat je de beta kut vind. En als je wat te klagen hebt, onderbouw het dan. Eindeloos gejammer heeft niemand wat aan en werkt alleen maar irritatie op.
Je kan toch wel begrijpen dat maar een minimum van de voorkomende fouten/bugs/ergernissen opgelost zijn in de final versie. Daar zal minimaal een patch voor nodig zijn.10K schreef op donderdag 29 september 2011 @ 17:02:
[...]
[/quote]Zo kun je elk punt van kritiek wel van tafel wegen... Lekker makkelijk.
[quote]
Eigenlijk hoop ik wel dat ze nog heel veel veranderen, want het is inderdaad nu nog verre van perfect maar daar is de beta voor (toch)
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2011 17:04 ]
Dit soort dingen horen bij een beta? Als ik een product voor een beperkte periode een maand vóór release op de markt breng, dan hoop ik toch wel dat het product deuglijk is en enigzins representatief voor het eindproduct is. Ik heb de beta helaas nog niet gespeeld dus ik kan nog geen mening geven, maar ik schrik wil van alle negatieve reacties, zelfs van fanatieke BF spelers.10K schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:53:
[...]
jij snapt echt niet wat een beta is hè? volgens mij denk je dat het een soort een demo is, dat is het dus niet dit soort dingen horen bij een beta. Misschien kan je beter wachten tot de release over een maand voordat je een oordeel velt. Als het dan nog steeds zo is dan heb je een punt.
[ Voor 33% gewijzigd door Tsurany op 29-09-2011 17:08 ]
Verwijderd
Met die moet ik het eens zijn, maar kan me niet voorstellen zat ze dit zo laten...Tsurany schreef op donderdag 29 september 2011 @ 17:04:
Trouwens, nog iets. Sniperscopes die reflecteren ook al zitten ze in de schaduw of 50 meter onder de grond. En andere scopes? Nee, zijn niet speciaal genoeg voor reflecties... echt heel selectief zo'n feature toegepast om snipers te nakken.
Duidelijk voor gameplay dat. Alsof snipers nog niet sterk genoeg zijn, zeker met prone nu.Tsurany schreef op donderdag 29 september 2011 @ 17:04:
Trouwens, nog iets. Sniperscopes die reflecteren ook al zitten ze in de schaduw of 50 meter onder de grond. En andere scopes? Nee, zijn niet speciaal genoeg voor reflecties... echt heel selectief zo'n feature toegepast om snipers te nakken.
PSN ID: Ancta
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Verwijderd
Qua herkennen van mensen is meer gewenning denk ik. Heb ik ook wel eens als ik begin met het spelen van een spel. Daar wen je vanzelf aan.Ghostley schreef op donderdag 29 september 2011 @ 17:14:
Zojuist op de ps3 een paar uurtjes laten draaien.
En eigenlijk bevalt het me tot nu toe prima.
Het enige wat mij irriteerde is de bug waarbij je in een granaat gat valt en er nooit meer uitkomt.
(en dus suicide moet doen)
Graphics halen het absoluut niet bij de pc versie, maar wat verwacht je van een 'oude' console?!
(vooral tearing is zeer aanwezig)
Wat me heel erg beviel is het feit dat ik andere spelers niet zomaar 'zie staan'.
In BC2 kon je personen duidelijk aftekenen tegen de achtergrond, zelfs als ze in schaduws stonden, dit is in BF3 totaal niet het geval. Alleen al daardoor ben ik flink ge-ass-kicked.
Laat die release maar komen en dan maar eens zien hoe de rest is.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
ikzelf heb het alleen maar op de xbox gespeeld en voelde erg smooth aan, alleen als je de graphics gaat vergelijken met de filmpjes online is het eigenlijk helemaal niet zo indrukwekkend meer.The Great HooD schreef op donderdag 29 september 2011 @ 17:17:
Graphics op de PS3 zijn inderdaad mooier als op de 360. Meer detail, scherper etc. als je het vergelijkt met de 360. Toch speelt de 360 versie, evenals BC2, op de 360 op de een of andere manier toch veel lekkerder. Loopt soepeler, smoother, alleen de graphics zijn iets minder. Kan aan de controller liggen maar ik denk dat het gewoon aan de console ligt. Op de een of andere manier zijn alle multiplatform spellen, lekkerder te spelen op de 360... (FIFA, BC2, COD, etc.. etc.)
R9 7900X, Asrock X670 PRO RS, AMD RX 6800, 3,5TB aan SSD, 32gb 5600mhz, custom WC, Silverstone HELA 850 , Thermaltake Core P5
Ik verwacht dat die er nog wel komt of per server gedaan moet worden of zo, niet alle BC2 servers hadden dat ook, en bij quickmatch etc queued hij wel gewoon dus het kan wel.10K schreef op donderdag 29 september 2011 @ 17:22:
Waar ik Tsurany wel in gelijk moet geven: de server browser werkt niet, ik kan geen servers joinen, ik krijg elke keer error messages met "server is full" of "map is changing". bovendien is er ook geen queue functie, wat wel heel slecht is inderdaad...
Net een kleine 2 uur gespeeld en ik vind die Metro map dan wel vet. Alsmede dat ik heel de beta nu al vet vind.icn schreef op donderdag 29 september 2011 @ 17:33:
Ik denk dat je bf3 niet kunt beoordelen op 1 map,wat ik veel mensen hoor zeggen en zelf vindt is dat de metro map tegenvalt.Maar we krijgen straks in totaal 13 mappen als hier dan een metro of andere map bij zit die niet echt leuk is kan ik daar nog wel mee leven.
[ Voor 10% gewijzigd door Guiding op 29-09-2011 17:43 ]
Komt doordat de rest (die het wel vet vindt) aan het knallen is en geen tijd hebben om te postenGuiding schreef op donderdag 29 september 2011 @ 17:42:
Ugh, ik begin het een beetje gehad te hebben met alle 'zeikerds' in dit topic.
Een hoop comments over wat er allemaal slecht is, zonder onderbouwing, zonder nut.
...
Dan denk ik dat je je post beter kan aanpassen, ik bedoel dan deze: Tsurany in "Battlefield 3 - Deel 3". Daar val je toch écht over de controls van de heli / jet en dat invert niet werkt. Kan aan mij liggen, maar ik heb noch geen heli, noch een jet gezien in Operation Metro. Je hebt om je statement te maken voor de jet / heli dus Caspian Border gespeeld, die (totdat de passwords gingen 'lekken') nota bene dus nog in ontwikkeling is door DICE zelf, de map draait immers op ("interne") dev servers. En dan moet ik leren lezen?Tsurany schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:50:
Jij kan ook echt niet lezen he. Het gaat niet om enkel die controls, het gaat om praktisch alle controls. Muizen werken niet, joysticks niet ondersteund, helft van het keyboard kan je niet gebruiken. Mappings die conflicteren worden niet opgelost.
Van Caspian Border kan je het niet met 100% zekerheid zeggen, die kaart is (officieel gezien) niet in de beta, de servers die je ziet met de kaart zijn eigenlijk interne dev servers.Daarnaast is het grafisch soms echt een drama, zeker op Caspian border ziet het er gewoon niet uit. Combinatie van oversaturation met veel te sterke schaduwen. Metro heeft op het einde dezelfde idiote brightness die BC2 ook had. Je ziet gewoon niks behalve wit. Dit zal dus in de final ook gewoon zo aanwezig zijn.
Zou wel makkelijk fraggen zijn!Distruction is idioot toegepast, sommige dingen gaan instant dood zodra je er naar kijkt
Er is altijd geadverteerd dat alles sloopbaar zou zijn, true, maar hoeft niet zo te zijn in de beta en wellicht wordt het gewoon een server instelling.terwijl andere zaken onvernietigbaar zijn. Een enorme stap terug van Bad Company 2 en een erg slechte balans.
Heb ik 1 tip voor jou, om de hele Battlefield community tegemoet te komen, wat hier ook eerder geadviseerd is, cancel alsjeblieft je pre-order, maak de winkel blij met een verkoop naar een klant die er wél tevreden mee is.Wapens zijn gigantisch saai, onderling verschil is er amper en interessant zijn ze ook niet. Unlocks zijn leuk maar uiteindelijk gebruik je toch dezelfde want sommigen zijn zo nutteloos en anderen moet je haast wel hebben.
En dan heb ik geen zin meer te typen maar er is nog veel meer wat mij niet aan staat.
Maar ik snap wel dat negatieviteit niet fijn is, toch een stockholmsyndroom bij gamers he.
Games die 1 maand voor release nog zoveel problemen hebben, hebben in de regel ook veel bugs bij release. Er komt nooit een 'magical patch' die alles fixt. Als we het nou over een alpha build hadden een jaar voor release, had je misschien een puntGuiding schreef op donderdag 29 september 2011 @ 17:42:
Ugh, ik begin het een beetje gehad te hebben met alle 'zeikerds' in dit topic.
Een hoop comments over wat er allemaal slecht is, zonder onderbouwing, zonder nut.
Als je wilt dat er iets aan gedaan wordt, post het dan in een EA forum, dan wordt er misschien nog naar gekeken.
Er zijn hier een hoop mensen die wel met veel plezier deze BETA spelen. En ook erg uitkijken naar de uiteindelijke versie van het spel.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
CTO van Appeal
Leef lekker in het nu, er is niks anders
[ Voor 11% gewijzigd door Streepje op 29-09-2011 19:33 ]
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
True, maar DICE wil het niet, maar EA als uitgever eist gewoon van DICE dat het 25 oktober beschikbaar is, klaar of niet klaar. De enige uitgever die daar niet aan doet is Blizzard.IlIlIlIlIl schreef op donderdag 29 september 2011 @ 19:32:
Wat een beetje jammer is zijn al die mensen die gaan lopen klagen over de bugsHet is een beta mensen!!!!! Ze hebben gewoon hun laatste stable version gepakt en die tot beta benoemd. Je kunt er dus ook gerust van uitgaan dat de helft van deze bugs niet eens in de final version zit(het lijkt me ook erg onwaarschijnlijk dat Dice een spel zo de deur uit doet)
[ Voor 16% gewijzigd door Suicyder op 29-09-2011 19:35 ]
Ze hadden aangegeven dat in BF3 niet valt te cooken ivm een of ander iets.... Niets raars aan dus!FireFoz schreef op donderdag 29 september 2011 @ 19:26:
Dat je geen grenades kan cooken is wel heel raarDat kunnen ze toch bijna niet zijn vergeten
Verwijderd
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Oh dat verklaard dan zeker ook waarom er al vele mensen zeggen dat de graphics nou niet spectaculair te noemen zijn?fast-server schreef op donderdag 29 september 2011 @ 19:46:
medium is de hoogste setting ook al zet je hem op high of ultra...
Het is wel even wennen dat ie ook de granaat meteen loslaat. In andere games (zowel in games waar je kan cooken als waar het niet kan) wil ik nog wel eens met een nade in me hand rondlopen en hem precies op het goede moment te gooien, maar hier heb ik een paar keer bijna een teamkill gemaakt omdat ie hem direct weggooidel166 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 19:33:
[...]
Ze hadden aangegeven dat in BF3 niet valt te cooken ivm een of ander iets.... Niets raars aan dus!
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Ik weet niet of het je mening gaat veranderen, maar bedenk wel dat iedereen graag de nieuwe features en wapens wilt proberen. Vandaar dat iedereen maar wat doet.bram1984 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 19:53:Er lijkt weinig structuur in de potjes te zitten en iedereen doet maar wat.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Daar heb je gelijk in, dat zal vast een stuk beter worden. Daarom zie ik ook liever een beta of demo van de singleplayer, aangezien deze ervaring totaal niet representatief is.Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 19:54:
[...]
Ik weet niet of het je mening gaat veranderen, maar bedenk wel dat iedereen graag de nieuwe features en wapens wilt proberen. Vandaar dat iedereen maar wat doet.
Voor de rest lijkt het erop dat je sowieso al geen fan was van de Battlefield serie. Ik zie niet hoe deze game je over zou kunnen halen.
Dat gevoel heb ik dus ook. Het spel is heel erg chaotisch.. ik zie niemand maar ga wel telkens dood. Moet iemand me toch maar eens uitleggen hoe ik de vijand kan zien want blijkbaar ziet hij mij wel terwijl ik toch me schuil hou..bram1984 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 19:53:
Denk niet dat deze game voor mij weggelegd is. Net 20 minuutjes gespeeld, hier en daar een kill gemaakt, maar ik vind het echt oersaai verder. Er lijkt weinig structuur in de potjes te zitten en iedereen doet maar wat. Afgezien daarvan vind ik dit soort maps ook veel te groot. Je bent soms alleen maar aan het lopen zonder ook maar iemand tegen te komen (ik houd mijn hart vast voor maps als Caspian Border, aangezien ik voertuigen verre van boeiend vind). Ook de besturing vind ik niet niet lekker vertaald worden.
Misschien dit weekend nog maar een keertje proberen, maar vanavond zeker niet meer.
natuurlijk
wat ik weet is dat ze op gamescom zeiden dat je met directx 11 ook de brug moest kunnen opblazen. dus niet alleen de muurtjes van de brug.Compi_56 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:04:
Destruction:
Men kan alleen facades wegblazen en betonnen obstakels.
Ik dacht echt de brug in het park op te blazen maar lukte niet.
Maar hele gebouwen weg maaien zal er niet bij zitten (misschien kleine hokjes)
Dus hoe gaat dat dan werken als er mensen met DX10 én 11 in een map zitten? Of werkt de game alleen maar met 11? Sorry, ik speel niet op de PC, dus ik denk ik het vraag het ff.joshje schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:10:
[...]
wat ik weet is dat ze op gamescom zeiden dat je met directx 11 ook de brug moest kunnen opblazen. dus niet alleen de muurtjes van de brug.
ik vraag me alleen af wat een laserlampje op je wapen voor nut heeft
ook heb ik last van een vage bug dat als iemand je doodt schiet dan krijg je een killcam maar dan zie je hem doodt liggen en dan zie je zijn wapen een beetje rond vliegen rond het lijk ohja dat wapen schiet ook
[ Voor 12% gewijzigd door JT888 op 29-09-2011 20:26 ]
Hmm vreemd ik kan er gewoon mee rond lopen kwestie van muis knop ingedrukt blijven houden.Gundogan schreef op donderdag 29 september 2011 @ 19:52:
[...]
Het is wel even wennen dat ie ook de granaat meteen loslaat. In andere games (zowel in games waar je kan cooken als waar het niet kan) wil ik nog wel eens met een nade in me hand rondlopen en hem precies op het goede moment te gooien, maar hier heb ik een paar keer bijna een teamkill gemaakt omdat ie hem direct weggooide
ik weet het niet hoor maar ik heb zelf een 360 en een ps3 en de ps3 ziet er veeeel slechter uit dan de 360 versie. op exact dezelfde plek gaan staan met hetzelfde wapen en de ps3 was gewoon slechter dan de 360.osseh schreef op donderdag 29 september 2011 @ 17:21:
[...]
ikzelf heb het alleen maar op de xbox gespeeld en voelde erg smooth aan, alleen als je de graphics gaat vergelijken met de filmpjes online is het eigenlijk helemaal niet zo indrukwekkend meer.
dat het beter aanvoelt kan misschien komen omdat volgens de meeste ontwikkelaars xbox games makkelijker zijn om te maken dan ps3 games? daardoor is het met het optimaliseren waarschijnlijk ook zo, en voelt het wat beter.
Ik heb een verhaal gehoord dat ze de graphics op de ps3 expres hebben verslechterd om te kijken of de fps winst daardoor voordeel zou geven..innerchild schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:09:
[...]
ik weet het niet hoor maar ik heb zelf een 360 en een ps3 en de ps3 ziet er veeeel slechter uit dan de 360 versie. op exact dezelfde plek gaan staan met hetzelfde wapen en de ps3 was gewoon slechter dan de 360.
misschien dat het iets te maken heeft met het feit dat de 360 geupscaled op 1980 speelt en de ps3 versie op de hd ready stand.
de ps3 versie heeft ook nog is een keer veel meer last van screen tearing. als je langzaam beweegt dan zie je dat heel goed op de ps3.
verder kan ik er veel woorden aan vuil maken maar ik hou het kort vandaag. Bf3 is voor mij DE teleurstelling geworden van 6 jaar wachten. zegt een bf2 veteran..... Dice heeft lopen liegen. dit is gewoon bfbc3..
Dat komt in Caspian Border en zo wel, daar heb je rond de objectives gebouwen die je fijn kapot kunt schieten. In metro is het gelimiteerd inderdaad maar het is dan ook enkel een infanterie map.Compi_56 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:04:
Men kan alleen facades wegblazen en betonnen obstakels.
Ik dacht echt de brug in het park op te blazen maar lukte niet.
Maar hele gebouwen weg maaien zal er niet bij zitten (misschien kleine hokjes)
nee om precies te zijn een 50 inch plasma. ik kan snel switchen tussen beide kanalen en focus mij zelf op de zelfde plekken. bv een muur of boom.bram1984 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:18:
@ innerchild
Heb jij 2 precies dezelfde TV's naast elkaar staan?
Verwijderd
Net even via Twitter gezocht en daarna direct gespeeld. Een mooie grote map met veel plek om je ei kwijt te kunnen. Probleem is wel dat de verbinding van sommigen niet zo best is, gevolg is dan dat bij een map als Caspian er veel lag ontstaat waar anderen (zoals ik) ook last van krijgen na een tijdjeRobsel_NL schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:38:
Het wachtwoord voor Caspian border is nu shoppingcartsareagoodride
Alstu
[ Voor 42% gewijzigd door ProfoundValue op 29-09-2011 21:41 ]
Dank u, straks mijn eerste match op die map!Robsel_NL schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:38:
Het wachtwoord voor Caspian border is nu shoppingcartsareagoodride
Alstu
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq