• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 10:00

Yintha

We'll stay gold forever

Klopt het dat in de beta voor de pc niet de hoogste grafische instellingen beschikbaar zijn?

kan het zelf niet controleren want zit op m'n werk, en kan nergens een duidelijk antwoord vinden.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Yintha schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:20:
Klopt het dat in de beta voor de pc niet de hoogste grafische instellingen beschikbaar zijn?

kan het zelf niet controleren want zit op m'n werk, en kan nergens een duidelijk antwoord vinden.
Sorry om het te moeten zeggen, maar gebruik de search in het topic eens. Dat van de grafische instellingen is al zo vaak langsgekomen inmiddels.

Om toch antwoord te geven: de beta heeft een aantal settings en features disabled, de grafische instellingen zijn medium, ook al heb je high of ultra.

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 29-09-2011 14:21 ]

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

flessuh

Set sail for fail!

aan de behaalde FPS met verschillende systemen te zien is het inderdaad 1 grafische instelling

en inderdaad, is al vaak langsgekomen.

Het spelen met een aantal anderen is ontzettend sterk trouwens, gisteren met 6 man de map op defence gewonnen...gewoon allemaal een m249 deployen en klaar (wel op de correcte plaatsen natuurlijk)
daarnaast hadden we nog een paar mensen er achter met sniper..echt heerlijk, dat zoiets kan...

daarna op attack mn m249 met foregrip en silence en holo sight gaan rennen, als je 1x achter de linie bent ga je ook echt hard zeg...HEERLIJK...kan niet wachten tot de full uit komt...heb ik wat te doen tot diablo 3 er is :+ >:)

[ Voor 41% gewijzigd door flessuh op 29-09-2011 14:23 ]

https://www.dutchsolarboat.com

• pruimenpit
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-08 11:07

Je kan hem op ultra (hoogste instelling) zetten, maar de game is zelf op medium graphics dan. Dus de hoogste settings werken nog niet.

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 23:37
Ik wordt helemaal gek van die console delays...

Hopelijk halen ze die anti console host advantage code er snel uit op PC

Breek maar eens een metro raam met je knife dan kun je precies zien hoe groot die delay is.

wapens lijken overpowered omdat alleen de laatste 2 kogels lijken te registreren, maar ondertussen heb je al een hele clip.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Voor de mensen die ook key bindings willen re-mappen, ik vond nog de radicale oplossing door (tijdelijk) met een programma zoals Autohotkey om de muisknoppen te binden, bv springen op de rechtermuis.

Ik heb het niet getest want zit op m'n werk, maar de logica is goed!

http://forums.electronica...maping-work-bf3-beta.html

• Goman
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-07 22:36
hij wil bij mij niet opstarten, elke keer als ik een server wil joinen zegt hij dat het programma vastloopt. (ik gebruik windows 7) weet iemand hoe je dit oplost?

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Goman schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:29:
hij wil bij mij niet opstarten, elke keer als ik een server wil joinen zegt hij dat het programma vastloopt. (ik gebruik windows 7) weet iemand hoe je dit oplost?
Bij mij crashed BF3.exe ook als ik een server probeer te joinen. Ik heb de laatste drivers (voor BF3) geinstalleerd. Ga nu proberen of het hier aan ligt.

[ Voor 72% gewijzigd door Cloud op 29-09-2011 14:46 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Goman schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:29:
Heb je de nieuwe drivers al geprobeerd? Even op de AMD / Nvidia site kijken naar de beta drivers. Kans is klein dat het hierdoor komt, aangezien hij wel gewoon hoort te booten.

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
pruimenpit schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:21:
[...]

Je kan hem op ultra (hoogste instelling) zetten, maar de game is zelf op medium graphics dan. Dus de hoogste settings werken nog niet.
heb je een bron hierbij?

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 09:46
pafdaddy schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:30:
[...]

Bij mij crashed BF3.exe ook als ik een server probeer te joinen. Ik heb de laatste drivers (voor BF3) geinstalleerd. Ga nu proberen of het hier aan ligt.

[...]

Dan probeer je een andere server. :) :)
Nou heb hetzelfde probleem.. Als ik IE gebruik ipv Firefox lijkt hij wel verder te komen maar crashd die toch voor ik een fatsoenlijk scherm krijg..

Zit op W7 x64.. misschien dat het probleem?

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-10 15:42

B4tman_DH

To the Bat.....

Mr. Detonator schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:11:
heb m gisteravond al binnegehaald...maar krijg hem niet aan de gang...

zodra ik een server wil joinen, blijft die op ''joining'' staan (met draaiend cirkeltje ernaast)...

ik zie wel dat bf3beta opstart, en meteen weer afsluit..

gaat weer lekker dit...zie de bui weer hangen :|
Got the same prob. (hoewel net vers binnen gehaald)

• TTZ
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-10 10:22

TTZ

same here... firewall uit etc haalt niks uit. Welke server ik ook pak,hij blijft op 'joining server' staan (0%cpu geen bf3.exe process oid)
B4tman_DH schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:38:
[...]

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
TTZ schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:39:
same here... firewall uit etc haalt niks uit. Welke server ik ook pak,hij blijft op loading staan (0%cpu geen bf3.exe process oid)

[...]
Denk dat het op het moment iets te druk is ;) hoop toch dat wanneer ik thuis kom van me werk dat het downlaoden nog een beetje gaat :/

• pafdaddy
  • Niet online
Hc-Gamer schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:38:
[...]

Ben ik al aan het proberen XD. Ben wel erg benieuwd naar de gameplay
Terug naar een eerdere driver heeft niet geholpen.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
B4tman_DH schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:38:
[...]

net gedeinstalleerd, en opnieuw binnengehaald....werkt nog steeds niet

nvidia beta driver heb ik ook geinstalleerd

EA/ORIGIN _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Mr. Detonator op 29-09-2011 14:43 ]

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-10 14:19
:') hier start ie ook al niet :')

wat een grandioze start maakt EA weer :')

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-07 19:26
Problemen M.B.T BF3 Hier --> [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
tweakers.net platoon heeft meer members nodig. Lijkt me leuk tijdens de beta. Zoek er even naar.

43% of all statistics are worthless.

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10 01:18
Hoe kan ik toevoegen dat ik een veteran speler ben. Zie het bij sommige al staan, maar kan zo de optie niet vinden?

• Andyk125
  • Laatst online: 25-09 12:09
Hogader schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:48:
Hoe kan ik toevoegen dat ik een veteran speler ben. Zie het bij sommige al staan, maar kan zo de optie niet vinden?
misschien gebeurd dat wel automatisch, ligt er misschien aan hoeveel je gespeeld hebt ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Andyk125 op 29-09-2011 14:52 ]

• Hogader
  • Laatst online: 11-10 01:18
Andyk125 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:49:
[...]

misschien gebeurd dat wel automatisch, ligt er misschien aan hoeveel je gespeeld hebt ;)
Heb BC2 en 2142 gespeeld, maar herkent hier niks

• Somath
  • Laatst online: 09-10-2023
iemand enig idee wat het nieuw caspian border password is ??

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Somath schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:51:
iemand enig idee wat het nieuw caspian border password is ??
Want zoeken kan je niet zelf? Kom op, beetje zelf inzet tonen kan geen kwaad.

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-10 21:44
videokilledradiostar

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Al mensen die de open beta van PSN hebben getrokken? Ervaringen? Beschikbaarheid servers?

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:07

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Hogader schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:48:
http://www.battlefieldbadcompany2.com/veteran

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Somath
  • Laatst online: 09-10-2023
die had ik ook al gevonden maar die werkt op nog 1 server en die zit vol dus ik dacht wie weet is er een ander.....

• Keversloper
  • Laatst online: 06-10 21:44
Wie de crash krijgt. Dit is de oplossing. Bij mij ook in ieder geval

Ok I fixed it guys please spread this around
1. Go to your install folder for me: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Bèta Battlefield 3"
Now the problem is obviously the è, operating systems don't like that shit and why someone decided this was a good idea is beyond me but change it into: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Beta Battlefield 3"
2. Now go into your registry and change the paths leading to your battlefield folder to matching the removal of the è. In my case these were under:
Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\EA GAMES\BF3 Beta.

If in doubt just search for BF3 Beta in regedit and try and find the paths.

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Handig, thanks. Nu hopen dat ik straks mijn (PC naam) character (Pheace) mag gebruiken in plaats van mijn EA ID (Dragonpheace)

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-08 11:34
Weet iemand of het mogelijk is om via Origin een game te downloaden / installeren en de install files beschikbaar te houden op je PC om die vervolgens op een andere PC te kunnen installeren zonder opnieuw te hoeven downloaden?

In Origin opties heb ik aanstaan dat ie installer files moet bewaren (met bijbehorende voorkeursfolder) maar als ik in die folder kijk, vind ik daar geen files.

Dit omdat ik de beta heb binnengehaald op mijn server die niet geschikt is om de game te draaien, maar ik de files alvast binnen wil hebben voor vanavond om op mijn game PC te installeren en dus niet vanavond bij topdrukte opnieuw hoef binnen te halen.

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
bram1984 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:54:
Al mensen die de open beta van PSN hebben getrokken? Ervaringen? Beschikbaarheid servers?
In m'n lunch (12.00 - 13.00 uur) de eerste pot BF3 gespeeld. Downloadgrootte is +/- 1,2GB. Download en installatie duurde een kwartiertje. Ik kon daarna zonder problemen een server joinen

De gameplay is lekker soepel en de wapens voelen echt heel goed. Kogels spammen is echt geen optie (met de AK), want de recoil is heftiger dan ik tot nu toe in een game heb gevoeld. Heerlijk, als je het mij vraagt.
Pronen zit op de PS3 ook onder de stick. Lang ingedrukt houden en je ligt. Begin je te rennen, dan sta je vanzelf op. Van rennen naar prone gaat ook heel soepeltjes. De enige juiste implementatie imo.
Het spotten werkt als vanouds, maar nieuw zijn de piepjes. De betekenis ervan heb ik nog niet ontcijferd, maar ik vermoed iets met een cooldown timer.
Ook van iemand nog zijn dogtags kunnen afpakken :p Gast lag op de grond toen ik hem mijn mes gaf. De animatie was eigenlijk wel vreemd, aangezien ik een staande gast neerstak. Ook leek het niet zo soepeltjes te gaan als bijvoorbeeld in KZ3.

Qua graphics vind ik de beta niet mooier dan BC2, maar op dat gebied kun je nog geen eerlijk oordeel vellen. Neemt niet weg dat het er gewoon weer fantastisch uitziet.

De SFX zijn wel beter dan in BC2. Na 5 seconden te zijn gespawned in het park voor mijn eerste minuten BF3 hoorde ik gelijk een raket langsvliegen.... fantastisch! :D Ook in het metrostation klinkt het heerlijk.

Game smaakt absoluut naar meer, dus van mij mag het 17.00 uur worden ;)

• Rule
  • Laatst online: 10-10 09:46
Y00sh00
heeft een oplossing gepost:
1. Go to your install folder for me: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Bèta Battlefield 3"
Now the problem is obviously the è, operating systems don't like that shit and why someone decided this was a good idea is beyond me but change it into: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Beta Battlefield 3"
2. Now go into your registry and change the paths leading to your battlefield folder to matching the removal of the è. In my case these were under:

http://battlelog.battlefi...#post_2826564925938594218

Iemand was me voor...

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Dynamix schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:02:
[...]

Het spotten werkt als vanouds, maar nieuw zijn de piepjes. De betekenis ervan heb ik nog niet ontcijferd, maar ik vermoed iets met een cooldown timer.
Dat heb je als je spotten aan het spammen bent inderdaad :) In BC2 werkte hij dan gewoon niet meer maar je kreeg geen waarschuwing. 3x max geloof ik en dan moet je even wachten.

Weet iemand trouwens hoe dat melee nou gaat? Want ik kom toch irritant vaak dat ik iemand in zijn gezicht ren of hij mij en dan begin te schieten en plof, daar ga ik, maar ik weet niet zeker of het nou melee of schieten is. Het is in elk geval in een seconde of zo over maar als ik melee gebruik is het telkens animatie en dan ga je vanzelf wel dood als er nog 1 staat xD

[ Voor 29% gewijzigd door Pheace op 29-09-2011 15:06 ]

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

sorry, double

[ Voor 94% gewijzigd door Pheace op 29-09-2011 15:06 ]

• Jochem Boom
  • Laatst online: 24-07 13:28
Nou het zal wel aan mij liggen, maar ik kom met geen mogelijkheid in een server (zowel via quick match als manueel)

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:11
Snailerfreak schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:03:
Y00sh00
heeft een oplossing gepost:

http://battlelog.battlefi...#post_2826564925938594218

Iemand was me voor...
net geprobeerd, en het werkt. mijn dank is groot =D

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Net de Beta op de PS3 gespeeld. The verdict?

Het is goed te merken dat de PS3 de kracht om eht te draaien echt uit zijn tenen moet halen, de LOD is erg klein in deze game en zie je opeens van 5meter afstand een glad plateau in een trap veranderen bijvoorbeeld. Daarnaast werken soms de controls niet meer, aiming down the sight werkt dan bijvoorbeeld voor een paar seconden niet. Maargoed het is en blijft een beta. Qua gameplay, metro is wel erg close quarters combat maar als er meer van dit soort maps inzitten juich ik het alleen maar toe, mistte die afwisseling toch wel in de voorgaande BF game. Nu nog afwachten hoe de andere maps zijn.

• mare
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 12:02
Avast virusscanner veroorzakt een probleem met de battlelog. Als avast aan staat dan werken de notifiers niet en kan je niet in een party match komen. Single play werkt zover te zien wel.

Avast op een uur pauzeren zetten zorgt dat alle popups werken etc. Misschien handige info voor sommigen.

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Vraagje, is Caspian Border nou wel of niet beschikbaar? Ik zie in de browser alleen maar EA servers met een password staan, zijn er dan helemaal geen normale server beschikbaar?

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Sn0wblind schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:10:
Net de Beta op de PS3 gespeeld. The verdict?

Daarnaast werken soms de controls niet meer, aiming down the sight werkt dan bijvoorbeeld voor een paar seconden niet.
Dat gebeurt mij ook op de PC dus dat is niet specifiek een probleem op de PS3 (niet dat je dat zei, laat het alleen even weten)

• Yintha
  • Laatst online: 18-09 10:00

Yintha

We'll stay gold forever

Caspian Border zou niet beschikbaar moeten zijn, maar is het wel voor diegene die het wachtwoord van deze servers hebben.

beetje speuren en je kan deze passwords wel vinden denk ik zo.

• flessuh
  • Nu online

flessuh

Set sail for fail!

Wat vinden jullie overigens van de range van de shotguns? snap er echt niks meer van... de ene keer schiet je van 2 meter en rennen ze door, de andere keer word je van 30 meter neergeschoten ofzo....
de shotgun is wel heel erg nice overigens in het laatste deel, in de gebouwen en in de metro op een aantal plaatsen, echt nice

oh en als aim down sight niet werkt, is het soms nog wel mogelijk van wapen te switchen waarna het wel weer werkt.
een andere (alleen grafische) bug is dat het net lijkt of mensen met een kruisboog rondlopen omdat de bipod wat corrupt onder de loop hangt, ziet er best humor uit

[ Voor 30% gewijzigd door flessuh op 29-09-2011 15:17 ]

• bram1984
Dynamix schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:02:
[...]

In m'n lunch (12.00 - 13.00 uur) de eerste pot BF3 gespeeld. Downloadgrootte is +/- 1,2GB. Download en installatie duurde een kwartiertje. Ik kon daarna zonder problemen een server joinen

De gameplay is lekker soepel en de wapens voelen echt heel goed. Kogels spammen is echt geen optie (met de AK), want de recoil is heftiger dan ik tot nu toe in een game heb gevoeld. Heerlijk, als je het mij vraagt.
Pronen zit op de PS3 ook onder de stick. Lang ingedrukt houden en je ligt. Begin je te rennen, dan sta je vanzelf op. Van rennen naar prone gaat ook heel soepeltjes. De enige juiste implementatie imo.
Ook van iemand nog zijn dogtags kunnen afpakken :p Gast lag op de grond toen ik hem mijn mes gaf. De animatie was eigenlijk wel vreemd, aangezien ik een staande gast neerstak. Ook leek het niet zo soepeltjes te gaan als bijvoorbeeld in KZ3.

Qua graphics vind ik de beta niet mooier dan BC2, maar op dat gebied kun je nog geen eerlijk oordeel vellen. Neemt niet weg dat het er gewoon weer fantastisch uitziet.

De SFX zijn wel beter dan in BC2. Na 5 seconden te zijn gespawned in het park voor mijn eerste minuten BF3 hoorde ik gelijk een raket langsvliegen.... fantastisch! :D Ook in het metrostation klinkt het heerlijk.

Game smaakt absoluut naar meer, dus van mij mag het 17.00 uur worden ;)
Thanks. :)

In hoeverre is de besturing gelijk aan bijvoorbeeld BC2?

Verwijderd

ik kom met geen mogelijkheid in een server als ik alt enter druk dan krijg ik melding server is vol iemand het zelfde probleem ?

• Solictice
  • Laatst online: 01-10 13:33
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:17:
ik kom met geen mogelijkheid in een server als ik alt enter druk dan krijg ik melding server is vol iemand het zelfde probleem ?
servers die vol zitten, Quick match blijven proberen:p

• sacaji
  • Laatst online: 07:27
Heeft iemand hier problemen met Origin? Ik kan namelijk niet eens navigeren, helemaal niks.

Edit het werkt.

[ Voor 10% gewijzigd door sacaji op 29-09-2011 15:19 ]

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Servers zitten heel snel vol, zoek op lege met het filter en ga er maar inzitten, binnen een paar minuten ziet die vol.
Je bent ook kansloos als je een server ziet waar nog 1 of 2 slots van vrij zijn.
Houd er ook rekening mee dat je maar 100 servers kunt zien terwijl er veel meer servers zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door NLsandman op 29-09-2011 15:21 ]

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-10 11:26
Kan er iemand wel in de store komen van origin, laat staan bf3 beta downloaden? ;(

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Zet hem op 1-5 slots/Europa, refresh je servers, sorteer op ping en klik ze aan en dan join server, lukt niet volgende. Als de eerste paar vol zitten refresh dan weer en begin opnieuw.

Werkt goed voor mij.

• Gtoniser
  • Laatst online: 08:30
Zojuist beta van PSN gedownload en uurtje gespeeld.
Mag erbij gezegd worden dat dit mijn eerste gameplay van de BF serie ooit is :P
Tot nu toe bevalt het wel goed, ik heb 4 rondes gespeeld en kwam in 2 als bovenste op de lijst.
Vind het wel irritant dat letterlijk alle shooters op consoles weer een andere button layout hebben (die over het algemeen ook niet aan te passen is) voor bukken/grenade/knifen.
Layout zou ik wel aan kunnen wennen.
Grafisch gezien is het best goed, al zie ik weinig verschil met andere shooters. Het is vrij duidelijk dat de capaciteit van de huidige generatie consoles de limiet heeft bereikt.

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10 16:39

mrc4nl

Procrastinatie expert

micheltollenaar schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:20:
Kan er iemand wel in de store komen van origin, laat staan bf3 beta downloaden? ;(
http://store.origin.com/s...age.play-free-games-nl_NL
als ie eindelijk laadt kun je bf3 downloaden
zorg dat je origin hebt gedownload @ http://static.cdn.ea.com/ebisu/u/f/OriginSetup.exe

[ Voor 6% gewijzigd door mrc4nl op 29-09-2011 15:23 ]

ora et labora

• Twixell
  • Laatst online: 11-10 13:12
micheltollenaar schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:20:
Origin store (net als de site) liggen volgensmij best wel plat..
Zo veel aanvragen hebben ze dus niet aangekunt!
Gewoon blijven proberen;)

• J0ey
  • Laatst online: 04-10 14:45
Gelukkig helemaal niet omslachtig, Origin-website-spel(?). Waarom niet gewoon zoals BFBC2?

[ Voor 24% gewijzigd door J0ey op 29-09-2011 15:24 ]

• Solictice
  • Laatst online: 01-10 13:33
J0ey schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:23:
Gelukkig helemaal niet omslachtig, Origin-website-spel(?). Geef gewoon het spel net als met BC2 ofzo..
klopt, maar het werkt wel soepel. dus beter zo dan dat et gaat zoals bij BC2 release...

• Timbootje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik join een server, duurt een eeuwigheid en doet niets :|

• Joostjah
  • Laatst online: 11-10 22:54
Ligt het aan mij of is het spel echt verschikkelijk blurry. Vind het er echt niet uit zien, doe mij maar BC2..

• NLsandman
Snap ook niet dat ze geen externe downloads beschikbaar stellen, nu moet alles via de origin servers gedownload worden, er is naar mijn weten geen enkel netwerk dat dit aan kan.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-10 20:08
Timbootje schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:24:
Ik join een server, duurt een eeuwigheid en doet niets :|
Hier ook, het spel start gewoon niet...

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:15
NLsandman schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:25:
Snap ook niet dat ze geen externe downloads beschikbaar stellen, nu moet alles via de origin servers gedownload worden, er is naar mijn weten geen enkel netwerk dat dit aan kan.
Dan is de beta een mooie manier voor EA en DICE om dit te testen

• michel2412
  • Laatst online: 07-10 11:26
Twixell schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:23:
[...]

Origin store (net als de site) liggen volgensmij best wel plat..
Zo veel aanvragen hebben ze dus niet aangekunt!
Gewoon blijven proberen;)
Bedankt, ja probeer te refreshen maar het schiet niet op, om 6 uur denk maar eens thuis op me pc kijken :D

• 10K
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

lekker nummer ook: YouTube: Buggles - Video killed the radio star 1979 - YouTube :)

oeps had eigenlijk in andere topic gemoeten, beetje verwarrend met al die topics ;)

Ontopic:
als de origin niet werkt, gewoon even refreshen en wachten, bij mij deet ie het binnen een paar minuten

[ Voor 4% gewijzigd door 10K op 29-09-2011 15:27 ]

"Above And Beyond The Call"

360 gamers kunnen lid worden van deze platoon:
http://battlelog.battlefi...toon/2826550451861118394/

Samen met een aantal andere GoTters zijn we de site GoTLive.nl gestart (bij BFBC2 al) en nu dus ook weer met BF3 actief. Niet om te flamen, maar doordat er zoveel meer PC Gamers met bijbehorende praat in dergelijke topics zitten, vonden we het wel fijn om een eigen 360 stekje te hebben. Dus vandaar dat we nu ook een GoT Live platoon hebben aangemaakt, maar toch hopen we wat nieuw volk aan te trekken.

Dus speel je de beta op de 360? Kom er gezellig bij!

Martinspire - PC, PS5, XSX

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-10 11:56
SCIxX schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:25:
[...]

Hier ook, het spel start gewoon niet...
Eerst de bf3.exe crash, nu wil de map simpel gezegd niet laden. Ook leuk...

Alle vragen hebben een antwoord

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
Joostjah schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:24:
Ligt het aan mij of is het spel echt verschikkelijk blurry. Vind het er echt niet uit zien, doe mij maar BC2..
Post AA uitzetten. ;)

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-10 20:08
mhindrik schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:29:
[...]

Eerst de bf3.exe crash, nu wil de map simpel gezegd niet laden. Ook leuk...
Vreemde is dat ik ook geen crash zie. Hij zegt gewoon Starten Beta Battlefield 3 en dan verdwijnt het gewoon weer.

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-10 11:56
Ik heb de endless loading bug van de maps. BFBC2 had toch een betere beta en een veel betere server browser

Alle vragen hebben een antwoord

• TeslanoiD
  • Laatst online: 30-04 20:45
Hier krijg ik een crash, en als klap op de vuurpijl krijg ik de melding dat ik 'm opnieuw mag downloaden,
Fijn hoor...

Verwijderd

Origin ligt echt helemaal plat...

• Floks
  • Laatst online: 05-10 15:59
Vergeet niet, dat als je het spel hebt gedownload (pc) dat als je de game opend in Origin, je dus in je webbrowser komt. MAAR linksonderin, zie je dat bf3 nog een patch moet downloaden.

misschien is dat het probleem met de users hierboven mij. ;)

Floksor

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:15
Drink je verdriet hier even weg Battlefield 3 Kroeg/slowchat topic
Als je hulp nodig bent en je kater hebt uitgeslapen kun je hier terecht en om hulp vragen [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic

• Dynamix
bram1984 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:15:
[...]

Thanks. :)

In hoeverre is de besturing gelijk aan bijvoorbeeld BC2?
Identiek aan BC2 op de PS3.

Verwijderd

Ik moet hem nog downloaden kom net op school Origin client geeft grijs scherm en origin site is niet beschikbaar... ik begrijp dat er problemen zijn maar je kunt di gewoon verwachten en je moet maatregelen treffen

• bram1984
Oh das balen. Die vond ik namelijk verschrikkelijk aanvoelen.

Ik lees her en der dat dit veel soepeler aanvoelt.. Anders op de PC of zo?

Verwijderd

Het niet starten van het spel heeft een oplossing in het problemen topic. Een keer of 4 een "è" in een "e" veranderen en je kan gamen.

• NLsandman
mhindrik schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:31:
Ik heb de endless loading bug van de maps. BFBC2 had toch een betere beta en een veel betere server browser
Bc2 beta was veel verder, ik vind bf3 meer een alpha dan beta.
Battle log is wennen maar het bied veel meer mogelijkheden dan de server browser in bc2 en ze kunnen zo dingen aanpassen terwijl je in bc2 moest wachten op een game patch.

• Dynamix
bram1984 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:34:
[...]

Oh das balen. Die vond ik namelijk verschrikkelijk aanvoelen.

Ik lees her en der dat dit veel soepeler aanvoelt.. Anders op de PC of zo?
De gameplay zelf is niet identiek! BF3 voelt soepeler en iets sneller.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Pheace schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:21:
Zet hem op 1-5 slots/Europa, refresh je servers, sorteer op ping en klik ze aan en dan join server, lukt niet volgende. Als de eerste paar vol zitten refresh dan weer en begin opnieuw.

Werkt goed voor mij.
Doe dit en doe dan Quick match. Quick Match neemt de settings over van je filter dus als je een andere map wilt doen (Caspian Border) filter je alleen die :).
Hierdoor hoef je ieder geval niet de hele tijd te refreshen. Zorg er ieder geval voor dat je filtered op Europe anders kom je de hele tijd in US servers terecht :X.

[ Voor 8% gewijzigd door Jerry op 29-09-2011 15:37 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• HolyCowHeyNow
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-08 16:12
Electromonkey schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:38:
De open beta heeft origin mooi kapot gekregen. Ik vond het persoonlijk goed werken de afgelopen dagen.
Just wondering, als een beta Origin al helemaal plat krijgt, hoe wilt EA dit dan gaan fixen als de game daadwerkelijk uitkomt? Dit gebeurt natuurlijk ook wel vaker bij de Steam sales, maar ik verwacht op z'n minst dat de servers nog heel wat meer verkeer aankunnen.

Edit: Origin is weer online.

[ Voor 3% gewijzigd door HolyCowHeyNow op 29-09-2011 15:40 . Reden: Update. ]

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Standaard bij elke beta die ik ooit heb gezien... omgevingen trekken het niet gaan om en iets later is het weer te doen!

:-)

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
ik vind het persoonlijk wel grappig dat dit elke keer gebeurd bij welke uitgever dan ook. grote hype om een game bouwen. een open beta of whatsoever release date erbij. en dan KABOOM. mahem!!!!!!!! en bijna niets werkt. :)

hoop dat het rond half 8 vanavond wat rustiger is met de origin site en bf3 servers want eerder ben ik toch nit thuis ;)

voor iedereen die het nu probeert. Sterkte.

• flessuh
  • Nu online

flessuh

Set sail for fail!

Sandw!ch schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:40:
[...]

Just wondering, als een beta Origin al helemaal plat krijgt, hoe wilt EA dit dan gaan fixen als de game daadwerkelijk uitkomt? Dit gebeurt natuurlijk ook wel vaker bij de Steam sales, maar ik verwacht op z'n minst dat de servers nog heel wat meer verkeer aankunnen.
dit zijn natuurlijk piekmomenten, en het slaat nergens op je zorgen te maken....wacht tot morgen en het draait vast weer prima...

en zoals bovenstaande zegt...het gebeurt bij zo goed als iedere uitgever met een hype

[ Voor 7% gewijzigd door flessuh op 29-09-2011 15:41 ]

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-07 19:26
Ik denk ook dat deze BETA EA een indicatie geeft hoeveel server kracht ze nodig zijn naast de berekening die ze hebben gedaan aan de hand van pre-orders.
ze zullen ongetwijfeld een buffer hebben gehad maar ook dit was dus onvoldoende, hopelijk hebben ze nu betrouwbare cijfers weten te oogsten om bij de release niet down te gaan. een aanname kan zijn dat meer mensen voor de beta gaan aangezien deze "gratis is". ik heb iig wel het zelfde gedaan als bij BC2 daar heb ik de beta wel gespeeld bij release maar de final niet.

Hoe dan ook het is veel te mooi weer om te gamen, ik ga BBQ-en!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-10 16:34
[...]

Het is maar een wilde gok hoor, maar niet iedereen gaat de game via Origin downloaden hé. Als je kijkt naar de Early Access, daar waren geen problemen volgens mij. Dat waren dan ook enkel de mensen die het spel bij Origin gepreordert hadden, en degene met de MoH LE. Als de servers dat dus al aankonden, kunnen ze het ook wel aan bij de final game volgens mij. Het aantal downloaders zal namelijk ongeveer gelijk zijn. (Misschien wel iets hoger, of lager, afhankelijk van het aantal mensen die gebruik maakten van hun early access.)

• bram1984
Dynamix schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:35:
[...]

De gameplay zelf is niet identiek! BF3 voelt soepeler en iets sneller.
Okay. Zag in ieder geval al een mooi filmpje met de FFX Shark. Werkt zo te zien soepeltjes, dus daar ben ik blij mee.

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Ok, mijn eeste bevindingen zijn genoeg om te zeggen, EA wat heb je weer een prutszooi uitgebracht. Ik sla het laden via battlelog en verplicht origin aan hebben staan, maar even over. Eenmaal ingame, kom je niet makkelijk in het settingsmenu. Alleen als je dood gaat, heb je heel even om via escape je instellingen aan te passen. Bij de keybindings snapt het menu geen muisknopinstellingen ... pfff net een nieuwe logitech G5 aangeschaft. Nadat je dood bent, spawn je met rare kleuren die maar niet beter worden. Alles is blurry en grijsachtig. Na wat instellingen te hebben aangepast is dit iets beter, maar man o man EA ..... :(

Spelen heb ik dus nog niet eens kunnen doen. Tuurlijk het is een Beta, maar het menu en de structuur erachter ... dat kan echt intuïtiever. Hopelijk komt er snel een patch.

• NLsandman
[...]

Daarvoor releasen ze hem ook eerder in de states, het enigste waar ik me wel zorgen om maak is of de nieuwe back end van EA het de eerste dagen aankan als er 100000+ tegelijk online komen om te spelen.

• Goman
  • Laatst online: 16-07 22:36
ik heb battlefield eerst even op de ps3 gespeeld en daarna op de pc, het is alsof je van een koude douche in een heel lekker warm bad gaat! ik had echt niet gedacht dat daar zo'n groot verschil tussen zou zitten. pc FTW! :D

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 01:06
Ik heb met de beta voor de 360 geen last hoor?
Goman schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:53:
ik heb battlefield eerst even op de ps3 gespeeld en daarna op de pc, het is alsof je van een koude douche in een heel lekker warm bad gaat! ik had echt niet gedacht dat daar zo'n groot verschil tussen zou zitten. pc FTW! :D
Ben ik helemaal met je eens! De graphics laten het op beide consoles erg afweten. En nee, ik ben geen basher, want ik heb zowel de 360 als de PC versie gepre-ordered. Daarbij heb ik de beta ook op de ps3.

[ Voor 85% gewijzigd door Royeboi op 29-09-2011 15:55 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• NSG
  • Laatst online: 00:40

NSG

Je weet niks!

als je problemen met de game hebt kan je terecht in het BF3 problemen topic

[ Voor 75% gewijzigd door Sn0wblind op 29-09-2011 15:57 ]

Verwijderd

Wow dat sommigen van jullie zo negatief zijn. Ik vind dit spel gewoon echt prachtig.

• LosGieros
  • Niet online
Is er niet iemand die de alpha gespeeld heeft en nu de vergelijking kan maken met de beta?

Rapapa...

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:13
LosGieros schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:56:
Is er niet iemand die de alpha gespeeld heeft en nu de vergelijking kan maken met de beta?
Ik heb de alpha gespeeld op gamescom! Deze draaide echt stukken stukken beter dan de Beta. Het kan zijn omdat EA daar een verpletterende indruk achter wilde laten ( wat overigens gelukt is) of omdat die pc's er gewoon puur voor gebouwd waren.
Het speelde in ieder geval een stuk fijner.

• Skybullet
  • Laatst online: 11:56
Dit spel is geweldig !! :D

Net 3 games gespeeld, nadat ik hem binnen een half uur gedownload en geinstalleerd en werkende had . Geen problemen zoals hierboven gehad.

Totaal geen lag gehad ingame.

Precies het soort spel wat ik zoek.

- Tactischer dan bad company 2
- moeilijker vijanden te ontdekken
- prone, coruch, springen, sprinten werkt bij mij allemaal vloeiend
- shieten is echt een natte droom, hitmarkers zijn perfect !
- damage is goed
- geluid is super !
- grafisch kan er nog meer, maar geloof dat dit medium is ?

Paar flashende textures gehad., en 1 keer dat ik onder de map "viel "
Maar als ze een paar bugs eruit werken hebben ze echt de beste shooter tot nu toe in handen ! _/-\o_

Spijtig dat ik nu alleen weer huiswerk moet gaan maken. Had alleen tijd om te checken of het mijn verwachtingen waar maakt en of mijn rig het runt. Beide zijn 100 % bevestigd.
Heb me al aangemeld voor die tweakers platoon club, tot in het weekend ergens ;)

Ow voor de geinteresseerden ik speel op de PC met volgende setup :

op 1920x1200
i7 860 @ 3.0ghz
8 gb ram
Asus 580 GTX OC

[ Voor 6% gewijzigd door Skybullet op 29-09-2011 16:05 ]

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-10 22:35
Top, volgens mij is er een performance update bij gekomen, mijn FPS is een stukje stabieler.

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Die modbreaks staan er niet voor niets, minder slowchat! en lees de topic waarschuwing. Voor problemen en slowchat zijn er 2 andere topics

• Lampuhkap
  • Laatst online: 10-10 14:19
lees de topic waarschuwing en de modbreak.

[ Voor 92% gewijzigd door Sn0wblind op 29-09-2011 16:17 ]

• LosGieros
  • Niet online
Electromonkey schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:00:
[...]

Ik heb de alpha gespeeld op gamescom! Deze draaide echt stukken stukken beter dan de Beta. Het kan zijn omdat EA daar een verpletterende indruk achter wilde laten ( wat overigens gelukt is) of omdat die pc's er gewoon puur voor gebouwd waren.
Het speelde in ieder geval een stuk fijner.
Kijk dat is een ander verhaal.. ipv al de klachten die we nu horen of hebben. Raar dat ze zn produkt nu als beta tonen...puur om serverload te testen etc?

Rapapa...

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Gespeeld op 360 en PS3!

Toen ik de game als eerste opstartten op de PS3, schrok ik toch wel een beetje van de graphics, ik was PC 1080p gewend van alle filmpjes en dit viel me wel een beetje tegen. Mijn eerste potje was daardoor heel erg wennen. Ik kon me er moeilijk overheen zetten. Ik heb 360 opgestart en daar viel het nog meer tegen, in vergelijking met de PS3 was de 360 versie nog slechter. Toch vind ik de 360 versie wel lekkerder spelen maar dat komt door die machtige controller... Of brakke kutcontroller van de PS3

Maar na een aantal potjes gespeeld te hebben heb ik mijn mening weer helemaal bijgesteld en zijn mijn verwachtingen van de game helemaal waargemaakt. Het speelt zo lekker, BC2 valt hierdoor helemaal in het niet. Prone is een geweldige toevoeging, nu merk ik pas hoe erg ik het heb gemist. Hitboxes zijn helemaal perfect en de balans is helemaal top. Wapens voelen heel lekker aan en de suppression is heerlijk geïmplementeerd. Shotgun is weer helemaal terug. Gewoon iron-sight richten en heerlijk knallen. Ook op afstand 'gewoon' nog makkelijk te gebruiken.

Paar kleine BETA foutjes:

- BC2 taferelen met het killen van tegenstander, jij hebt hem op 0% gebracht maar hij leeft nog en jij bent dood.

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 12:38

SomerenV

It's something!

Gezien negatieve reacties vaak de overhand krijgen en positieve geluiden doorgaans minder gehoord worden wil ik even zeggen dat ik nérgens last van heb. Nu moet ik erbij vermelden dat ik de beta gedownload heb op afstand (zit no op m'n werk) maar ik heb de game op kunnen starten, een server kunnen joinen en alles werkte. Geen foutmeldingen, geen errors (behalve dat m'n ATI driver oud is) en ik heb een schot gelost. Nu zag ik maar 256 kleuren volgens mij en met een fps van <1 is het niet te spelen, maar het werkte. Voor de mensen die alleen maar lopen te klagen en alles kut vinden: het is een beta, het is maar een spelletje en iedereen vliegt er momenteel met z'n allen bovenop. Dingen gaan fout, servers raken overbelast, deal with it. Het is een beta. Als het goed gaat dan heb je geluk, gaat het fout dan de volgende keer beter.

Overigens hoop ik dat ik gewoon kan spelen met meer dan 1fps als ik eenmaal thuis ben :+ Die 1fps en 256 kleuren komen dus door Log me in, niet door m'n pc ;)

[ Voor 8% gewijzigd door SomerenV op 29-09-2011 16:17 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Pagina: 1 ... 17 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien