hetesaus
I7 4770K @4,2 GHz / EVGA GTX 980 sc /16 GB Corsair Vengance Pro 2,66 Ghz / HX1000W / Gigabyte Z97X-SLI/ Corsair Carbide Air 540 / Samsung M.2 SM951 256GB / Corsair Vengance K70 Red / Logitech G502 / Logitech Z-5500 / Logitech G933
Ik speel op een 360 en speel gewoon in 1080p HD...Mon0lith schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:30:
[...]
Dan moet ie misschien eens een z'n scartkabel vervangen voor een hdmi kabel
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

[ Voor 15% gewijzigd door Sagaris op 29-09-2011 13:32 ]
Nope, dacht het toch van niet.Proxx schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:22:
[...]
is een gtx580 niet net zo snel of sneller als 2 6970 CF
Een GTX580 is ietwat sneller dan de GTX570. De HD6970 heeft ongeveer de performance van een GTX570. Dus een HD6970 CF is behoorlijk wat sneller dan een single GTX580.
Sterk verbetert ten opzichte van wat? BF2 of BFBC2?Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:15:
Ben wel benieuwd wat nou echt volgens jullie sterk verbeterd is"?
Graphics en al geloof ik wel.
Maar de gameplay? Schieten (recoil), rennen enz enz is het beter geworden (hoop moeilijker)?
De gameplay van Metro bevalt me in ieder geval prima. Ik heb echter helaas nog geen Caspian Border kunnen spelen. Dus de gameplay van Caspian Border (die volgens mij het dichts bij BF2 gameplay komt) heb ik helaas nog niet kunnen proeven.
Beweging:
EA’s ANT technologie werkt heerlijk. Rennen gaat veel realistischer dan in bijvoorbeeld CoD serie.
Prone werkt goed, en daarnaast ziet de animatie er goed uit.
Voor het hurken dien je helaas wel de crouchknop ingedrukt te houden, maar dat was in BF2 ook al zo.
Schieten:
Schieten gaat lekkerder dan in BFBC2. De wapens hebben eindelijk wat meer recoil meegekregen. Het geeft voor mij meer een realistischer feel. Op de lange afstanden zul je gecontroleerd moeten schieten (burst of semi).
Geluid: beter dan BFBC2
Grafics: beter dan BFBC2
Mijn ervaring is dat er in de map Metro een stuk tactischer wordt gewerkt (mede door het gebruik van prone) dan in BFBC2 Rush. Kortom de map Metro heeft mij vooralsnog in positieve zin verrast.
Ik kan haast niet wachten tot de full release en de Back-to-Karkand mappack.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Een tip: Lees het topic door voordat je post.hetesaus schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:31:
Ik zie die beta voor de pc nergens staan in Origin, ben ik blind of hebben meer mensen dit probleem?
Volgens mij is het nu al wel 50x gezegd dat die rond 2 uur daar te downloaden is.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Want? Voor vliegen heb ik liever een controller dan een muis.laurensxeon schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:29:
[...]
daaruit kan je destilleren dat hij een Console heeft toch? jaja uitzonderingen, een pc kan ook een controller hebben maar lijkt me niet handig als je een muis hebt.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dan upscaled je X360 het naar 1080p, BF3 is namelijk 720p. Full HD games op consoles moeten nog komen.Conscience NL schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:31:
Ik speel op een 360 en speel gewoon in 1080p HD...
Ik ben inmiddels rank 12 en ben nog geen enkele keer door de grond gezakt. Net nog ff een uur of 2 gespeeld (vrije dag) en vond het best lekker spelen allemaal. Tuurlijk, wel wat bugs... maar geen extreme zaken.Sagaris schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:31:
Jezus, Operation Metro is praktisch onspeelbaar geworden. Waar dinsdag de grond glitch nog niet eens bestond, gisteren je soms enkele centimeters omlaag viel op een klein aantal plekken val je vandaag meerdere meters onder de grond met geen mogelijkheid om eruit te komen behalve je Suicide option. Ik was nog zo positief, maar dit gaat mij zelfs te ver.
Wat mij opvalt is dat ik het bij bepaalde servers heb en niet bij elke.Sagaris schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:31:
Jezus, Operation Metro is praktisch onspeelbaar geworden. Waar ik dinsdag geen last had van de grond glitch, gisteren een klein beetje val je vandaag meerdere meters onder de grond met geen mogelijkheid om eruit te komen behalve je Suicide option. Ik was nog zo positief, maar dit gaat mij zelfs te ver.
Misschien moeten die servers ff restarten om de zoveel tijd.
Overigens loopt het spel bij mij super en vind het nu al een leuke game.
Tuurlijk zijn er bugs en glitches maar ik ga er vanuit dat over een maand dat ze niet meer zo erg aanwezig zullen zijn. Zelf vind ik het stuk in de metro het leukst vooral bij die glazen poortjes, daar heb je altijd vette shoot outs.
Press XIndy91 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:32:
[...]
Voor het hurken dien je helaas wel de crouchknop ingedrukt te houden, maar dat was in BF2 ook al zo.
Ik kan uberhaubt niet spelen met de standaard knoppenindeling, het is zo inefficiënt, vroeger met Quake een setting gevonden welke perfect is voor fast-paced shooters. Als de configuratie niet te veranderen is word thet in z'n geheel geen BETA voor mij, of een heel frustrerende,
Het is ook maar een beetje voor de lol. Als je er niet tegen kunt lees je er toch gewoon even over heen.jagermeister schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:32:
Mensen, er is toch een slowchat topic! Hoe lang het nog duurt enzo, is niet echt boeiend.
Nog 25 minuten
I7 4770K @4,2 GHz / EVGA GTX 980 sc /16 GB Corsair Vengance Pro 2,66 Ghz / HX1000W / Gigabyte Z97X-SLI/ Corsair Carbide Air 540 / Samsung M.2 SM951 256GB / Corsair Vengance K70 Red / Logitech G502 / Logitech Z-5500 / Logitech G933
Hij is al beschikbaar op het PSNStephanz schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:31:
Hij zal er vast niet precies om 2 uur zijn. Daar heb ik geen vertrouwen in
* Snowwie downloading
Zeker vette shootouts in die map. Hoe meer ik hem speel, des te meer ik hem begin te waarderen. Er wordt ook al lekker samengewerkt, zo nu en dan.exi22 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:35:
[...]
Wat mij opvalt is dat ik het bij bepaalde servers heb en niet bij elke.
Tuurlijk zijn er bugs en glitches maar ik ga er vanuit dat over een maand dat ze niet meer zo erg aanwezig zullen zijn. Zelf vind ik het stuk in de metro het leukst vooral bij die glazen poortjes, daar heb je altijd vette shoot outs.
Dan nog. Het zijn gewoon 2008 graphics imo. Kijk naar Gears 3, dat is gewoon prachtig. De slechte graphics van BF3 op consoles is gewoon een gevolg van slecht porten.CptChaos schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:34:
[...]
Dan upscaled je X360 het naar 1080p, BF3 is namelijk 720p. Full HD games op consoles moeten nog komen.
stp - PSN ID: stp_4
Misschien haal ik hiermee captain obvious aan, maar 1080p is het sowieso niet he?Conscience NL schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:31:
[...]
Ik speel op een 360 en speel gewoon in 1080p HD...
Maargoed, uiteindelijk komt het vooral neer op de gameplay en dat is iets waarin CoD en BF zeer verschillen.
Het is en blijft een beta, waarom zou ik je echt niet zo 123 kunnen zeggenstp_4 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:37:
Wat is de reden eigenlijk waarom de beta niet in ultra performance draait? Is dit puur een commercieel strategische zet, om mensen warm te houden ofzo?
Dank u.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Zal eens wat andere servers proberen dan! En natuurlijk zijn bugs en glitches acceptabel in een BETA, vind ik ook helemaal niet erg. Vond het gisteren zelfs nog niet zo erg dat je soms een beetje door de grond zakte, kan gebeuren. Maar vandaag ben ik zo vaak onder de grond gevallen op vrijwel iedere plek waar gras ligt dat het niet meer leuk wordt, dan vind ik niet meer acceptabel.exi22 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:35:
[...]
Wat mij opvalt is dat ik het bij bepaalde servers heb en niet bij elke.
Nee, maar ik heb hem wel op 1080p staan, daar gaat het om. En hoe kan Gears 3 er dan wel zo mooi uit zien?Morphix schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:38:
[...]
Misschien haal ik hiermee captain obvious aan, maar 1080p is het sowieso niet he?Waarschijnlijk zelfs geen 720p, maar, zoals de meeste games, 500-700p. De console heeft maar beperkt geheugen, waardoor je dus 'last' hebt van, lagere resolutie, lagere textures en kleinere maps. CoD is daarom voor een console waarschijnlijk veel beter te optimaliseren. BF3 is gewoon teveel, afaik zag BC2 er ook minder uit en had minder fps.
Maargoed, uiteindelijk komt het vooral neer op de gameplay en dat is iets waarin CoD en BF zeer verschillen.
Ik ben benieuwd hoe het gaat worden, is er nog ergens een wachtwoord te vinden voor de server van CB?
An a day keeps the doctor away.
(70 places listed).
din means dinsdag, 27 september 2011 (136 places listed).
woe means woensdag, 28 september 2011 (5 places listed).
Dat zou ik wel heel erg jammer vinden. Bij de lijst staan Amsterdam met een * aan gegeven
Nee ik had dat ook 1 keer zo erg in een server maar nu heb ik een paar favoriete NL servers en die knallen echt goed. Plus mensen werken daar meestal wel samen, ik weet eigenlijk niet of ik ze kan vermelden zodat je ze kan opzoeken of toevoegen aan favo. ff kijkenSagaris schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:40:
[...]
Zal eens wat andere servers proberen dan! En natuurlijk zijn bugs en glitches acceptabel in een BETA, vind ik ook helemaal niet erg. Vond het gisteren zelfs nog niet zo erg dat je soms een beetje door de grond zakte, kan gebeuren. Maar vandaag ben ik zo vaak onder de grond gevallen op vrijwel iedere plek waar gras ligt dat het niet meer leuk wordt, dan vind ik niet meer acceptabel.
Even de settings bekeken maar kon zo geen config file vinden... Alles zal wel weer volledige beveiliging hebben via Origin. Qua muis settings vind ik het zelf ook niet ideaal. Gewone controls laat ik gewoon default staan en dan gewoon een G13 profiel voor maken. Op die manier werkt het nog wel. Maar oke, met controls zit ik ook altijd wat. In games zoals CoD stelt het weinig voor omdat je daar nogal een laag aantal knoppen nodig hebt. Games zoals Arma zijn dan juist weer een hel. Battlefield zit opzich wel goed (Hoewel een paar knopjes erbij geen probleem geweest zouden zijn. Ik ben al lang blij dat je je flashlight aan en uit kan zetten. Heerlijk om alvast in prone te gaan liggen als je zo'n lichtbundel de hoek om ziet komen... En die lasers die constant rondschijnen zijn ook perfecte target-practice.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:35:
Wat de controls betreft, is dat geen kwestie van de config files induiken en je binds er handmatig in kloppen zoals met eerdere Battlefields? Heeft iemand daar al wat opgevonden in de beta?
Ik kan uberhaubt niet spelen met de standaard knoppenindeling, het is zo inefficiënt, vroeger met Quake een setting gevonden welke perfect is voor fast-paced shooters. Als de configuratie niet te veranderen is word thet in z'n geheel geen BETA voor mij, of een heel frustrerende,
Er is verdomme een slowchat topic, veel succes daar. Ik had verdomme 162 nieuwe berichten sinds mijn laatste refresh. Ik denk dat rond de 80% van die berichten onder de twee regels zat. Dit topic is al keer op keer gesloten en ik hoop dat het dus niet weer gebeurt... Maarja, ik begrijp het ook wel.. Dit gaat helemaal nergens over. Tijdens het typen van dit bericht zijn er zo'n 15 posts bijgekomen... geen enkele inhoudelijke post, dus ik heb niet eens zin om mijn stuk af te maken.
Staat ergens in een vorige post moet je even terug lezen.HardCoreGamer schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:41:
Hij is nog niet speelbaar, EA zal wss wel een timer op Origin hebben dat hij dan pas beschikbaar wordt.
Ik ben benieuwd hoe het gaat worden, is er nog ergens een wachtwoord te vinden voor de server van CB?
Athans dat verwacht ik sowieso al, op ps3 en xbox zijn ong gelijkwaardig maar heel mooi is het niet.
Maar ben gewoon verpest door al die 1080p pc footage
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Achja. Tis een preview van de game, zulke dingen kunnen gebeuren. Ben blij dat ze tenminste nog een BETA uitbrengen. Als dit bij de officiële BF3 gebeurd dan vindt ik het ook wel erg.Sagaris schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:40:
[...]
Zal eens wat andere servers proberen dan! En natuurlijk zijn bugs en glitches acceptabel in een BETA, vind ik ook helemaal niet erg. Vond het gisteren zelfs nog niet zo erg dat je soms een beetje door de grond zakte, kan gebeuren. Maar vandaag ben ik zo vaak onder de grond gevallen op vrijwel iedere plek waar gras ligt dat het niet meer leuk wordt, dan vind ik niet meer acceptabel.
Volgens mij was het 702p of 705p, aangezien de xdoos zelfs geen 720 aankon. PC FTW.Morphix schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:38:
[...]
Misschien haal ik hiermee captain obvious aan, maar 1080p is het sowieso niet he?Waarschijnlijk zelfs geen 720p, maar, zoals de meeste games, 500-700p.
Jij verwacht 2011 graphics van een console uit 2005?Conscience NL schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:36:
[...]
Dan nog. Het zijn gewoon 2008 graphics imo.
[ Voor 23% gewijzigd door Laurens U op 29-09-2011 13:46 ]
tis 704P en ps3 kan het ook niet aan blijkbaar want is ook 704pLaurens U schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:43:
[...]
Volgens mij was het 702p of 705p, aangezien de xdoos zelfs geen 720 aankon. PC FTW.
Kleinere maps, minder spelers (?), en over de hele linie minder grotesque. Daarnaast is het een exclusive dus ziet die er sowieso beter uit; veel meer optimalisatie. GoW en CoD zijn door hun small-scale, high action gameplay gewoon een stuk beter te trekken voor een console. Uiteindelijk is de BF gameplay namelijk een stuk langzamer en tactischer, vanwege de omvang van de maps en algehele grootse opzet.Conscience NL schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:41:
[...]
Nee, maar ik heb hem wel op 1080p staan, daar gaat het om. En hoe kan Gears 3 er dan wel zo mooi uit zien?
Moet Origin trouwens herstart worden om nieuwe games te kunnen zien?
[ Voor 5% gewijzigd door Morphix op 29-09-2011 13:45 ]
het volledige spel zal volgens de specs rond de 20gb zijn. je kan ervan uit gaan dat het grootste gedeelte hiervan voor de engine en de textures zijn.
Corsair 500D - Core I7 3930K - MSI X79A-GD65 (8D) - 1 x MSI GTX1070 - Samsung EVO 940 500GB - OCZ Vertex 3 240GB - 16GB corsair vengeance - 4TB Western digital
En aangezien ik 1 meter van mijn tv (die ik ook gebruik als monitor) zit, zie je dus pixels.
Wel een slechte zaak dat je 2 kleine balkjes ziet op je tv tijdens het spelen van BF3.
Your account is not allowed to loginexi22 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:45:
hier een aantal servers weet alleen niet of je ze kan toevoegen!
klik
klik
klik
Heheheh, nog 14 min!
Mwah met een patch kan er misschien nog iets meer uit geperst worden, maar ik verwacht geen wonderen. Deze huidige generatie consoles zijn al 5-6 jaar oud, voor de geest van een PC-gamer is dat ongeveer 31 lichtjaarConscience NL schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:36:
[...]
Dan nog. Het zijn gewoon 2008 graphics imo. Kijk naar Gears 3, dat is gewoon prachtig. De slechte graphics van BF3 op consoles is gewoon een gevolg van slecht porten.
Niet zo verwonderlijk dat ze in rekenkracht te kort schieten, zeker niet als je je bedenkt dat BF3 pas goed draait op twee maal een GTX580 in SLI.
Die balkjes zijn vast wel weg te krijgen met de juiste settings.HardCoreGamer schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:46:
Ik heb mijn Xbox 360 en PS3 verkocht omdat bijna alle games een resolutie van 720P of lager hebben!
En aangezien ik 1 meter van mijn tv (die ik ook gebruik als monitor) zit, zie je dus pixels.
Wel een slechte zaak dat je 2 kleine balkjes ziet op je tv tijdens het spelen van BF3.
Helemaal offtopic:
X360 en PS3 hebben zat 1080P games, en zelfs van dichtbij kan je geen pixels zien met 720P tenzij je een Aldi tv hebt
Toegevoegd aan fav's. Ik zal vanavond eens een kijkje nemenexi22 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:45:
hier een aantal servers weet alleen niet of je ze kan toevoegen!
klik
klik
klik
Nee, bij het 'tandwieletje' kan je op 'Refresh my games' klikkenMorphix schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:44:
[...]Moet Origin trouwens herstart worden om nieuwe games te kunnen zien?
[ Voor 17% gewijzigd door Laurens U op 29-09-2011 13:50 ]
Bedankt Adante, spijtig dat het er op het eerste gezicht niet naar uitziet dat er met config files te spelen valt! Dat wordt vanavond na 't werk toch nog even sneupen door de document folders en het is inderdaad wel een goed idee om een muisprofiel aal te maken, ga ik ook doen!Adante schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:42:
[...]
Even de settings bekeken maar kon zo geen config file vinden... Alles zal wel weer volledige beveiliging hebben via Origin. Qua muis settings vind ik het zelf ook niet ideaal. Gewone controls laat ik gewoon default staan en dan gewoon een G13 profiel voor maken. Op die manier werkt het nog wel. Maar oke, met controls zit ik ook altijd wat. In games zoals CoD stelt het weinig voor omdat je daar nogal een laag aantal knoppen nodig hebt. Games zoals Arma zijn dan juist weer een hel. Battlefield zit opzich wel goed (Hoewel een paar knopjes erbij geen probleem geweest zouden zijn. Ik ben al lang blij dat je je flashlight aan en uit kan zetten. Heerlijk om alvast in prone te gaan liggen als je zo'n lichtbundel de hoek om ziet komen... En die lasers die constant rondschijnen zijn ook perfecte target-practice.
[...]
Er is verdomme een slowchat topic, veel succes daar. Ik had verdomme 162 nieuwe berichten sinds mijn laatste refresh. Ik denk dat rond de 80% van die berichten onder de twee regels zat. Dit topic is al keer op keer gesloten en ik hoop dat het dus niet weer gebeurt... Maarja, ik begrijp het ook wel.. Dit gaat helemaal nergens over. Tijdens het typen van dit bericht zijn er zo'n 15 posts bijgekomen... geen enkele inhoudelijke post, dus ik heb niet eens zin om mijn stuk af te maken.
btw, helemaal mee eens wat betreft de slowchat, in de tijd dat het kost om dit te typen zijn er nu alweer 9 nieuwe berichten geplaatst.....
https://twitter.com/#!/zh1nt0/status/119365281050148864
It takes one to know one...
WHaha genoeg ??? alleen maar van die arcade en kleine games, echte games zijn allemaal 720p en minder.Yintha schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:47:
[...]
Die balkjes zijn vast wel weg te krijgen met de juiste settings.
Helemaal offtopic:
X360 en PS3 hebben zat 1080P games, en zelfs van dichtbij kan je geen pixels zien met 720P tenzij je een Aldi tv hebt
Enne ja pixels zien is niet zo moeilijk
Dat zullen we dan nog wel eens zien!Yintha schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:47:
[...]
Die balkjes zijn vast wel weg te krijgen met de juiste settings.
Helemaal offtopic:
Met HD ready is de afstand bij de tv 1,4m. Bij een HD tv is dat lager.
Ik heb een Sony tv van 550 euro, dus daar ligt het niet aan.
Anyway, op 1920x1080 pixels heb ik er geen last van en speel ik prima games, en internet ik er zoals nu ook vriendelijk op.
Moeilijk hè goed lezenHc-Gamer schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:41:
* means the time shown has been adjusted for daylight saving time(DST) or summer time
(70 places listed).
Dat zou ik wel heel erg jammer vinden. Bij de lijst staan Amsterdam met een * aan gegeven.
De plaatsen waar een * bij staat betekend dat deze tijdens zijn aangepast naar de Daylight Saving Tijden.
De twee zinnen:
Zijn gewoon een uitleg, Amsterdam dus gewoon om Dinsdag 14:00.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Triple post haha!
Downloading met 1,1MB/sec. Hopelijk is ie binnen voordat iedereen m gaat downloaden.
Helaas moet ik over 10 min weg haha
[ Voor 77% gewijzigd door WhySoSerious op 29-09-2011 13:59 ]
[ Voor 33% gewijzigd door pafdaddy op 29-09-2011 13:58 ]
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Mods gaan weer knipwerk hebben
A buddy of mine figured out how to change your field of view to 90 degrees. There actually IS a config file for BF3, its in your Documents folder under \Battlefield 3 Open Beta\Settings, called "PROF_SAVE_body". The catch is, you can't just open it with notepad and save it, it will keep your game from launching. You need to open it with a hex editor, such as Notepad++. "Open with" this program and on the 3rd line you'll see "70.000000" - change the 7 to a 9 and voila, 90 degrees FOV, save and exit.
Personally, I use 100 when games let me, but it wouldn't launch with anything higher than 90, but that's much better than 70 anyway.
EDIT: Glad I could bring this to the community. I know that this file is pretty much the home for a lot of video and control settings...
Thanks Ragnarok918 for suggesting mouse software setting to bind a mouse button to a keystroke...A bit ashamed I never knew this after using the same model mouse for a decade...
EDIT2: Bah, even after mapping mouse keys...you can't bind anything to J,K,L,N, or M...because even if you bind them they still toggle chat and map ...looks like I'm stuck with WASD for beta.
Also, not all of my team is going to play beta, if anyone wants to friend me and play, Add me!
NOTE: A lot of people are asking what the difference in FOV settings are, Here is a GIF file from BC2 as an example.
EDIT3: As a couple people have pointed out, this may actually be for the Vertical field of view, not Horizontal. Still has the same effect, but you may need to use THIS CONVERTER to keep it from being too fish-eyed (if that's not your thing) - Thanks lookwhatimade and baconknight
3 mb/s hier.... andere servers ?Pausie schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:59:
Toch nog 900 Kbps, valt me nog mee
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Origin programmaTTZ schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:01:
Waar downloaden jullie? Deze werkt bij mij niet:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/gate/
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

i7-2630QM
4GB
GT540m 2GB,
Met origin zelf! download het programma en ga naar 'gratis games' daar staat hij onder.HardCoreGamer schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:03:
Waar downloaden jullie hem?
Ik heb nog geen toegang!
Via de Origin launcher.HardCoreGamer schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:03:
Waar downloaden jullie hem?
Ik heb nog geen toegang!
[ Voor 32% gewijzigd door Cogency op 29-09-2011 14:04 ]
ontopic:
is de mortier al te unlocken, zo ja, heeft iemand die al geprobeerd? hij staat wel in de lijst, maar daar staat maar bij een paar items dat ze niet beschikbaar zijn voor de beta...lijkt me wat sterk dat alles te unlocken is..
het valt mij overigens ook op dat er heel veel mensen zijn die met engineer spelen terwijl je er eigenlijk niet heel veel aan hebt...de rpg maakt niet snel kills ofzo...je kunt alleen snel muurtjes wegschieten, maar dat kan met frags ook....
[ Voor 13% gewijzigd door flessuh op 29-09-2011 14:07 ]
Tja, normaal stoor ik me niet zo aan beetje slowchat, maar dit gaat nergens over. Mensen zijn hardleers.flessuh schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:05:
mensen, zo zorgen jullie voor een slot op dit topic!!! er is niet voor niets een slowchat/kroeg-topic..... hoe duidelijk moet een topicwaarschuwing zijn...
ontopic:
is de mortier al te unlocken, zo ja, heeft iemand die al geprobeerd?
het valt mij overigens ook op dat er heel veel mensen zijn die met engineer spelen terwijl je er eigenlijk niet heel veel aan hebt...de rpg maakt niet snel kills ofzo...je kunt alleen snel muurtjes wegschieten, maar dat kan met frags ook....

Maar goed.... ik hoop trouwens wel dat er exta servers online worden gegooid nu de open beta is gestart.
En nee, mortier is niet te unlocken. Op battlelog staat "Not in BETA".
[ Voor 4% gewijzigd door jagermeister op 29-09-2011 14:09 ]
Ja idd! Als er al problemen waren in de closed beta met overvolle servers... wat moet het nu dan wel niet wordenjagermeister schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:07:
[...]
Tja, normaal stoor ik me niet zo aan beetje slowchat, maar dit gaat nergens over. Mensen zijn hardleers.
Maar goed.... ik hoop trouwens wel dat er exta servers online worden gegooid nu de open beta is gestart.
zodra ik een server wil joinen, blijft die op ''joining'' staan (met draaiend cirkeltje ernaast)...
ik zie wel dat bf3beta opstart, en meteen weer afsluit..
gaat weer lekker dit...zie de bui weer hangen
Volgens mij word er gewoon niets gelezen en alleen maar dom geschreven xD, heb iig nog niemand zien reageren op 1 van de waarschuwingen.flessuh schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:05:
mensen, zo zorgen jullie voor een slot op dit topic!!! er is niet voor niets een slowchat/kroeg-topic..... hoe duidelijk moet een topicwaarschuwing zijn...
ontopic:
is de mortier al te unlocken, zo ja, heeft iemand die al geprobeerd? hij staat wel in de lijst, maar daar staat maar bij een paar items dat ze niet beschikbaar zijn voor de beta...lijkt me wat sterk dat alles te unlocken is..
Anyway on-topic
Kan niet wachten tot ik zo thuis ben (DAMN U WORK) om BF3 te spelen, heb speciaal voor deze game nog een nieuwe pc gekocht dus dat word lekker knallen vanavond.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
http://www.origin.com/nl/aboutVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:11:
Waar kan je die Origin launcher vandaan halen ?
[ Tesla MIG MYP ]
www.dm.origin.com/downloadVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:11:
KlikerdeklikVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:11:
Twee kaarten.Jochem Boom schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:12:
Kost wat moeite, maar download voor PC is bezig. Opvallend, het bestand is bijna 3 keer zo groot als de PS3 versie. Betere textures?
[ Voor 88% gewijzigd door CH4OS op 29-09-2011 14:13 ]
Dat waarschijnlijk + een extra map. Caspian Border zit er niet bij in de PS3 versie denk ik.Jochem Boom schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:12:
Kost wat moeite, maar download voor PC is bezig. Opvallend, het bestand is bijna 3 keer zo groot als de PS3 versie. Betere textures?
mmm, stom, ik kan hier op stage ook wel bij battlelog natuurlijkjagermeister schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:07:
[...]
Tja, normaal stoor ik me niet zo aan beetje slowchat, maar dit gaat nergens over. Mensen zijn hardleers.

Ik vind het trouwens zwaar vervelend dat sommige teamgenoten constant in je gezicht zitten te schijnen met een laser/flashlight.... zat gisteren net een gebied te houden met mn m249, komt er weer zo'n malloot die het andere team zo helpt
Ja natuurlijk, een playstation trekt PC kwaliteit niet.Jochem Boom schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:12:
It takes one to know one...
Zucht, ppl=sheeple. Ga toch lekker naar slowchat topic vertellen wanneer je hem binnen hebt en hoe snel het gaat.
[ Voor 17% gewijzigd door Robsel_NL op 29-09-2011 14:15 ]
Verwijderd
Of kan je nadat je hem met origin binnen hebt geharkt, ook de exe ergens op je PC vinden?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dit topic is gesloten.
LET OP:
(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien