ALT + KNIEEnigmaNL schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:54:
[...]
Lol wat een fantasieMet welke knop leg je je elleboog op je knie?
Etuuuuuh!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
ALT + KNIEEnigmaNL schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:54:
[...]
Lol wat een fantasieMet welke knop leg je je elleboog op je knie?
Etuuuuuh!
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
[ Voor 36% gewijzigd door gratis_vodka op 29-09-2011 11:58 ]
[ Voor 5% gewijzigd door The Great HooD op 29-09-2011 12:05 ]
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Still not allowed to log in
oh ik kreeg een tweet. blijf proberen.
[ Voor 65% gewijzigd door Njay op 29-09-2011 12:09 ]
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
dus 2x gfx580 = 70 tot 120 fps op ultra?IlIlIlIlIl schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:06:
Zo na een poosje lekker door gespeeld te hebben moet ik zeggen dat ik wel aan deze game zou kunnen wennen. Hij draait hier super lekker op ultra zit op 1920x1080 en draai gemiddeld tussen de 70 en 130fps met een gtx580 in sli. Deze beta versie zit nog wel vol met bugs maar daar is het een beta voor natuurlijk.
Ik heb een paar bugs gezien maar weet niet of iedereen die heeft(kan ook best aan me pc liggen) dus als iemand er een keer op kan letten?
(p.s. Dit topic vol zo vol gespammed dat ik niet weet of ze al gepost zijn)
-Als een poppetje voor een muur langsloopt waar graffiti op zit komt de graffiti op het poppetje te zitten
-als je met je sniper scope door rook heen kijkt lijkt het alsof de rook door je scope gaat wat het het zien van je richtkruis vrij lastig maakt.
-bij sommige wapen heb ik een muzzle flash ge-unlocked(standaard) maar ik kan deze niet selecteren
De rest van de bugs zijn allemaal al wel bekend denk ik (zal alwel een mooi lijstje zijn)
Verder vind ik het jammer dat er nog steeds een beetje een battlefield bad company 2 mentaliteit is, Zo wordt ik geregeld alweer voor hacker uitgemaakt omdat ik al vrij hoog in level ben of als je een keer een super lekker potje hebtdit gebeurde me ook regelmatig in BFBC2 waardoor ik er mee gestopt ben omdat ik er helemaal zat van werd.
Mijn ingame naam is IlIlIlIlIl mocht iemand me willen toevoegen als friend(dat typ je zo iL x5)
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Verwijderd
dat zijn snipers, dat is hun 'scope glint'.yinx84 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:27:
...
Snap vaak niet waarom mensen graag met de flashlight spelen. Je ziet ze mijlenver. In maar een paar situaties (zoals de gangetjes) is het wel handig om de tegenstander te verblinden.
...
Als ik een ruwe schatting mag maken zullen de hoeveelheid beta servers niet toereikend zijn om de hoeveelheid beta spelers op te vangen.fast-server schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:09:
Er zijn nu nog maar 84 servers met een paar plekken in Europa (+/- 400 slots)
Vraag me af hoe al die open beta spelers kunnen spelen dan...
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
BevestigdRoyeboi schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:13:
Hij is eindelijk live op Xbox Live. Ben benieuwd!
[ Voor 13% gewijzigd door tokko1 op 29-09-2011 12:15 ]
Verwijderd
Nog nix op origentokko1 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:15:
Via twitter dan Daniel Matros:
@Freshnerr beta is open for all but requires origin
43 seconden geleden
Dus, now HOW TO GET IT? !
Niet via mijn Origin iig...tokko1 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:15:
43 seconden geleden
Volgens mij ging dat erover dat je origin nodig hebt voor de beta, maar niet dat ie al uit wastokko1 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:15:
43 seconden geleden
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
yep dat klopt, Zal even een paar screenshots erbij doen. Vsync aanzetten help trouwens niks want als ik vsync aan of uit zet hij gaat altijd boven de 60 fpsProxx schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:09:
[...]
dus 2x gfx580 = 70 tot 120 fps op ultra?
ik heb er maar 1 maar mocht het nodig zijn haal ik er een bij
[ Voor 6% gewijzigd door Streepje op 29-09-2011 12:19 ]
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Was een antwoord op deze vraag:tokko1 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:15:
43 seconden geleden
Ik had dus precies hetzelfde, ik was zwaar teleurgesteld over de graphics maja wat wil je ook met die eeuwenoude consoles.v8power67 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:16:
Heb net even gespeeld op ps3, ziet er aardig uit, was eerst beetje teleurgesteld over graphics, maar dat komt door alle 1080p filmpjes
Verder speelt het super soepel, afgezien van wat screantear, geluid is subliem echt absurd goed.!!!
Gameplay is erg goed, en op een of andere manier is het gewoon heel logisch qua button layout enz.
Jammere is ik suck in shooters, dus heb altijd meer deaths dan kills maja so be it.
Vond wel de tegenstander heel moeilijk te zien is, en vaak werd ik beschoten van een kant waar ik hellemaal niemand zag....
Al met al afgezien van de vele bugs, erg vermakelijk.
kijk het is idd een beetje fantasie, het is de sfeer die je mee neemt naar de actie. Wolfenstein 3d en Rise of the traid dat waren leuke shooters. fake but fun
Het zelfde geldt voor 6970 CF.IlIlIlIlIl schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:18:
[...]
yep dat klopt, Zal even een paar screenshots erbij doen. Vsync aanzetten help trouwens niks want als ik vsync aan of uit zet hij gaat altijd boven de 60 fps![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben nu Origin aan het installeren, even kijken of hij er tussen staat.. maar het spel kan dus niet op maxed gespeeld worden in de Beta? Klopt dit?Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:20:
Op de site staat dat het via origin gedownload kan worden, maar kzie 'm nergens hoor
is een gtx580 niet net zo snel of sneller als 2 6970 CF
Ja, want hoger dan medium instellen heeft geen nut voor zover ik begrijp, aangezien de textures medium zijn.Vliegtuig02 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:21:
[...]
Ben nu Origin aan het installeren, even kijken of hij er tussen staat.. maar het spel kan dus niet op maxed gespeeld worden in de Beta? Klopt dit?
It takes one to know one...
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2011 12:25 ]
"Above And Beyond The Call"
Ben benieuwd hoever ik kom met de GTX460 OC'd (1GB), zo te zien niet ver...
Vsync werkt niet, known bug. doe dit ff in de BF3 kroeg mensen.
Tussen 3 en 5, volgens deze website10K schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:26:
Voor PC is nog geen tijd bekent volgens Matros's twitter.
Dus geduld oefenen
Die site is fake volgens mij.Taygeta schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:27:
Ik probeer die key's van de site http://www.battlefield3beta.com/code.php in te vullen... maar hij geeft elke keer aan dat de key niet klopt (ik voer hem in bij redeem game??) iemand anders dit probleem? of moet ik hem ergens anders invullen om access te krijgen?
Kan niet, vroeg ik even geleden ook albrtk schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:29:
weet iemand hoe je op de PS3 die andere map kan spelen (dus niet die Metro map) ?
PSN: Von_Smallhausn
bron?imacbest schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:28:
De ultra werkt niet in de beta, je krijgt dan gewoon de midium grafics
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Lees het topic even door, dit is meerdere malen voorbij gekomen. De textures zijn medium, waarschijnlijk om de download size van de beta binnen de perken te houden.
It takes one to know one...
okee... uhh hoe kom ik dan in de BETA? want hij staat niet in de origin shop:X
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Wat dacht je van wachten totdat hij wel in Origin terechtkomt? 1+1=2?Taygeta schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:33:
[...]
Je moet eerst een torrent downloaden. Dat installeren, dan naar www.ikweethetooknietmeer.nl en daar vind je een code. Maar makkelijker is om te wachten tot die vrij gegeven wordt op Origin.Taygeta schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:33:
[...]
WACHTEN. Vanmiddag, waarschijnlijk voor 5en staat hij er tussen.Taygeta schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:33:
[...]
[ Voor 34% gewijzigd door Hc-Gamer op 29-09-2011 12:40 ]
I7 4770K @4,2 GHz / EVGA GTX 980 sc /16 GB Corsair Vengance Pro 2,66 Ghz / HX1000W / Gigabyte Z97X-SLI/ Corsair Carbide Air 540 / Samsung M.2 SM951 256GB / Corsair Vengance K70 Red / Logitech G502 / Logitech Z-5500 / Logitech G933
Bron?Dubbeldrank schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:23:
[...]
Ja, want hoger dan medium instellen heeft geen nut voor zover ik begrijp, aangezien de textures medium zijn.
Het spel draait nog in Alpha vase dus ze hebben de engine nog niet op max gazet. Net al met Crysis2 alleen is de beta wel meteen DX11 gelukkigSafaci schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:40:
[...]
Bron?
Dat artikel wil ik dan wel graag lezen. Aangezien ik met mijn HD6870 prima op High draai. Dan weet ik wat ik kan verwachten met de release.
I7 4770K @4,2 GHz / EVGA GTX 980 sc /16 GB Corsair Vengance Pro 2,66 Ghz / HX1000W / Gigabyte Z97X-SLI/ Corsair Carbide Air 540 / Samsung M.2 SM951 256GB / Corsair Vengance K70 Red / Logitech G502 / Logitech Z-5500 / Logitech G933
[ Voor 0% gewijzigd door Robsel_NL op 29-09-2011 12:48 . Reden: typo ]
Yep, same here op een GTX570.. Alles maxed en 16x AA op 50 - 60 frames.Robsel_NL schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:47:
Ultra is medium las ik ergens. Dus het zegt totaal niets als je hem nu ook op ultra kan spelen. Klopt ook wel, anders zou ik hem met mij 570 op ultra kunnen spelen met 50-60 frames gemiddeld.
Signature
Voor mij is de 2e HD5970 onderwegProxx schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:46:
mooi kan ik nog een maand sparen voor de 2e 580
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Ik heb geen idee, gisteravond heb ik nog een tijd caspian kunnen doen (nu werk). Daar lijken veel minder bugs in te zitten dan metro. Ik vind het dan ook een vreemde keuze voor de open beta, maar goed. Mensen neerschieten is een stuk moeilijker geworden, en ook de jets vergen enige oefening. Dat laatste is helaas praktisch onmogelijk aangezien er een stuk of 4 mensen wachten op de jets gemiddeld..mouzetc schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:53:
[...]
Yep, same here op een GTX570.. Alles maxed en 16x AA op 50 - 60 frames.
Denk wel dat er nog een 570 bij gaat komen tho.
Hoe zit het ondertussen met Conquest, die PW zijn allemaal verandert toch? Gister namelijk geen speeltijd gehad :}
zal er niet in de single player wat jet-gameplay zitten? dan kan je daar oefenen, anders is het inderdaad wel moeilijk...Robsel_NL schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:59:
[...]
Ik heb geen idee, gisteravond heb ik nog een tijd caspian kunnen doen (nu werk). Daar lijken veel minder bugs in te zitten dan metro. Ik vind het dan ook een vreemde keuze voor de open beta, maar goed. Mensen neerschieten is een stuk moeilijker geworden, en ook de jets vergen enige oefening. Dat laatste is helaas praktisch onmogelijk aangezien er een stuk of 4 mensen wachten op de jets gemiddeld..
Ja wellicht, en als het spel uit is kun je natuurlijk een lege server opzoeken, maar met de beta is het vechten om een plekje dus dat wordt em niet.flessuh schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:04:
[...]
zal er niet in de single player wat jet-gameplay zitten? dan kan je daar oefenen, anders is het inderdaad wel moeilijk...
wow, ben benieuwdFlghter1982 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:05:
ik ga vanavond even kijken hoe de 3d functionaliteit is op een 3d tv. ik zag bij de opties stereoscopic 3d staan dus waarschijnlijk ondersteund de beta het al
Ga maar uit van niet, de grafische instellingen zijn ook beperkt tot medium, terwijl je high of ultra instelt. De video's zeggen dus (op grafisch gebied) ook niet zo veel. Wellicht staat daarom de stereoscopic 3D ook nog uit. Als het dan wél aanstaat, is de blijdschap ook veel groter...Flghter1982 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:05:
ik ga vanavond even kijken hoe de 3d functionaliteit is op een 3d tv. ik zag bij de opties stereoscopic 3d staan dus waarschijnlijk ondersteund de beta het al
[ Voor 65% gewijzigd door CH4OS op 29-09-2011 13:14 ]
An a day keeps the doctor away.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Ik heb hetzelfde en ik hoop ook dat die prima afspeelt op m'n pc.HardCoreGamer schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:18:
Hoop dat BF3 lekker gaat draaien op mijn PC. Hij heeft mij tot nu toe* nog niet in de steek gelaten, en heeft alle games prima kunnen afspelen. Ben dus benieuwd.
Mijn specs:
Intel i7 920,
Nvidia 470GTX
16GB DDR3 Ram 1600Mhz
Het is nu 1 uur, en ik kan nog niet de beta spelen!
Ik heb hem alvast gedownload, maar telkens als ik hem wil uitvoeren zegt EA dit:
''Activering vereist voor DisplayName Field Missing missing from registry''
Zit wel te twijfelen over mijn singel 470GTX, wat ik kan doen is een 2e halen, maar volgend jaar zit je dan met de 6xx serie en loop je weer achter...Stephanz schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:20:
[...]
Ik heb hetzelfde en ik hoop ook dat die prima afspeelt op m'n pc.
Je moet ook tot 2 uur wachten, als het goed is! Zodra ik thuis ben dat zal wel rond kwart over 3 worden ga ik 'm meteen downloaden!
waar heb je hem dan gedownload?HardCoreGamer schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:18:
Hoop dat BF3 lekker gaat draaien op mijn PC. Hij heeft mij tot nu toe* nog niet in de steek gelaten, en heeft alle games prima kunnen afspelen. Ben dus benieuwd.
Mijn specs:
Intel i7 920,
Nvidia 470GTX
16GB DDR3 Ram 1600Mhz
Het is nu 1 uur, en ik kan nog niet de beta spelen!
Ik heb hem alvast gedownload, maar telkens als ik hem wil uitvoeren zegt EA dit:
''Activering vereist voor DisplayName Field Missing missing from registry''
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Via P2P site's.
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
Jij snapt duidelijk niet waar een beta voor bedoeld is, wacht dan gewoon totdat het gehele spel released is.Tsurany schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:22:
Jezus wat een bagger spel soms. Moest vier keer het spel herstarten voordat ik de heli controls ingesteld had (constant crashen) en dan is het alsnog verneukt. Kan de helft van de buttons op m'n controller niet gebruiken, dubbele controls moet je handmatig opsporen en je kan niks als leeg markeren (waardoor je allemaal dubbele controls hebt aangezien je buttons mist) en je hebt geen enkele controle over de invert instellingen. Aan of uit zetten maakt niks uit en ook het instellen in het spel schiet je niks mee op. Het is echt zware bagger.
Kan ook nergens controls testen behalve door in een heli te zitten en dan crash je al direct omdat het niet goed ingesteld staat.
Ik snap niet dat ze een beta uit durven te brengen waarbij je niet fatsoenlijk de controls in kan stellen. Hoe moet je ooit 'testen' als je gewoon niet kan spelen zoals je gewend bent?
Daarom is het een BETA versie... Alles wordt nog getest enz.Tsurany schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:22:
Jezus wat een bagger spel soms. Moest vier keer het spel herstarten voordat ik de heli controls ingesteld had (constant crashen) en dan is het alsnog verneukt. Kan de helft van de buttons op m'n controller niet gebruiken, dubbele controls moet je handmatig opsporen en je kan niks als leeg markeren (waardoor je allemaal dubbele controls hebt aangezien je buttons mist) en je hebt geen enkele controle over de invert instellingen. Aan of uit zetten maakt niks uit en ook het instellen in het spel schiet je niks mee op. Het is echt zware bagger.
Kan ook nergens controls testen behalve door in een heli te zitten en dan crash je al direct omdat het niet goed ingesteld staat.
Ik snap niet dat ze een beta uit durven te brengen waarbij je niet fatsoenlijk de controls in kan stellen. Hoe moet je ooit 'testen' als je gewoon niet kan spelen zoals je gewend bent?
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Misschien is dit een van de redenen dat Caspian Border daarom officieel gezien niet in de beta zit?Tsurany schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:22:
de beta is inderdaad bagger. Bij mij loopt het zo slecht dat ik het gewoon gister na 3 potjes proberen al heb opgegeven... erg jammer en ik hoop toch zeker dat de final build HEEL veel geoptimaliseerd is ten opzichte van deze betaTsurany schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:22:
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Caspian Border.HardCoreGamer schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:25:
Offtopic vraag: Tsurany, in welke map zit je te spelen? Want die Metro map heeft toch geen heli's?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik denk dat je een beter PC moet kopenConscience NL schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:24:
Zo wat ziet dit er lelijk uit zeg... zoveel lelijker dan de pc vids. Dit is niet eens mooier dan MW3.
BC2 was al geen game voor mij, BF3 zeker niet.
Een beta is bedoeld om te testen. Hoe kan je testen als je controls niet werken? Dit is gewoon een uitvlucht zoeken. Controls horen altijd te werken omdat je niet kan testen zonder fatsoenlijke besturing. Je test een auto toch ook niet door de richtingaanwijzers aan de handrem te koppelen?SCIxX schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:23:
Jij snapt duidelijk niet waar een beta voor bedoeld is, wacht dan gewoon totdat het gehele spel released is.
[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 29-09-2011 13:28 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Muten was in BF:BC2 in het squad menu, op de te muten persoon vierkantje drukkenThe Great HooD schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:20:
[...]
Ik had dus precies hetzelfde, ik was zwaar teleurgesteld over de graphics maja wat wil je ook met die eeuwenoude consoles.
De controls zelf heb ik maar moeilijk door, zo snap ik die Bipod niet helemaal en zuigt mijn team ook zwaar. Ook kan je niet muten wat godsgruwelijk irritant is...
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
hij speelt op een console?EnigmaNL schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:27:
[...]
Ik denk dat je een beter PC moet kopen. BF3 ziet er nu al beter uit dan wat er van MW3 te zien is, en de ULTRA settings zijn nog niet eens echt beschikbaar!
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Besturing werkt inderdaad nog niet goed. Zo kan ik bijvoorbeeld geen enkele actie aan mijn muis koppelen, wat ik ten zeerste betreur omdat ik zo gewend ben dat melee op mijn muis zit, niet op FTsurany schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:27:
[...]
Een beta is bedoeld om te testen. Hoe kan je testen als je controls niet werken?
Dit is gewoon een uitvlucht zoeken. Controls horen altijd te werken omdat je niet kan testen zonder fatsoenlijke besturing. Je test een auto toch ook niet door de richtingaanwijzers aan de handrem te koppelen?
Glitches kan ik mee leven, crashes kan ik ook nog wel mee leven maar zoiets als besturing hoort toch gewoon goed te werken? Dat is ook echt geen rocket science, dat is in elk spel hetzelfde en in elk spel werkt het, behalve Battlefield 3.
Ik heb het over de 360 versie, vergeten te zeggen.EnigmaNL schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:27:
[...]
Ik denk dat je een beter PC moet kopen. BF3 ziet er nu al beter uit dan wat er van MW3 te zien is, en de ULTRA settings zijn nog niet eens echt beschikbaar!
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
daaruit kan je destilleren dat hij een Console heeft toch? jaja uitzonderingen, een pc kan ook een controller hebben maar lijkt me niet handig als je een muis hebt.Tsurany schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:22:
JKan de helft van de buttons op m'n controller niet gebruiken, dubbele controls moet je handmatig opsporen en je kan niks als leeg markeren (waardoor je allemaal dubbele controls hebt aangezien je buttons mist)
Dan moet ie misschien eens een z'n scartkabel vervangen voor een hdmi kabel
PSN: Von_Smallhausn
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq