Verwijderd

Hc-Gamer schreef op donderdag 29 september 2011 @ 00:40:
[...]

kj thnx :) dan nog meer ff wachten. Heb ik ook een serial code nodig ofzo ?
Nee vanaf morgen (iets later vandaag dus.) is het een open beta.
Dat wil zeggen iedereen kan eraan mee doen, zonder key.

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik zat net even een paar dingen uit die lijst met 'bugs' door te nemen, maar sommige worden volgens mij ten onrechte als bug gezien. Denk aan de laser bij de Glock, die zit intern, geen losse module. Dus als je dat wapen unlocked hebt hoef je niet nog eens de laser te unlocken en heb je die dus bij elke kit. Ik heb ze niet allemaal gelezen, maar misschien even met een korreltje zout nemen hier en daar.

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 01:06
CapTVK schreef op donderdag 29 september 2011 @ 00:35:
[...]

Wat ik verwacht? Persoonlijk verwacht ik dat een bedrijf zoveel vertrouwen heeft in z'n eigen producten dat het trots met open vizier de concurrentie aangaat.

Maar dat is m'n persoonlijke mening.
Ik snap je beredenering wel, maar het zou voor Nvidia alleen maar nadelig uitpakken om hier AMD kaarten bij te gaan zetten, ook al zou de 590 er hoog bovenuit steken. Je kunt immers beter aan de consument laten zien voor welke Nvidia kaart ze kunnen gaan bij een upgrade, als je er AMD tussen zet, breng je de consument alleen maar aan het nadenken over een mid-range AMD die 'misschien toch wel goedkoper is.'.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
rofl..

Your PC's ATI Radeon HD 5800 Series does not meet the game's recommended requirements.
The recommended GPU for Battlefield 3 is a GeForce GTX 560 or higher. Check below to see some upgrade options. To see other system requirements for Battlefield 3, please click here.

Ik draai deze game op ultra :')
Royeboi schreef op donderdag 29 september 2011 @ 00:44:
[...]

Ik snap je beredenering wel, maar het zou voor Nvidia alleen maar nadelig uitpakken om hier AMD kaarten bij te gaan zetten, ook al zou de 590 er hoog bovenuit steken. Je kunt immers beter aan de consument laten zien voor welke Nvidia kaart ze kunnen gaan bij een upgrade, als je er AMD tussen zet, breng je de consument alleen maar aan het nadenken over een mid-range AMD die 'misschien toch wel goedkoper is.'.
True, maar zie mijn resultaat, dat is gewoon keihard tegen de consument liegen.

doe dan iets in de trend van "this tool does not support ati cards" oid.

[ Voor 38% gewijzigd door Verderf op 29-09-2011 00:55 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Ik speel nu veel met de UMP-45, vind dat echt een fijn wapen met de holosight. Doet veel damage, kan op medium range in full auto blijven schieten en voelt heerlijk sneaky aan. Perfect wapen om even te maxen (kost 150 kills) waardoor je met elke klass een echt goed wapen hebt waar je flink mee kan levelen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Hc-Gamer
  • Laatst online: 28-01 13:16
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 00:41:
[...]

Nee vanaf morgen (iets later vandaag dus.) is het een open beta.
Dat wil zeggen iedereen kan eraan mee doen, zonder key.
kj nogmaals THNX :), ik kon het niet zo 123 :+ vinden nu dacht ik vraag het hier maar even O-)

I7 4770K @4,2 GHz / EVGA GTX 980 sc /16 GB Corsair Vengance Pro 2,66 Ghz / HX1000W / Gigabyte Z97X-SLI/ Corsair Carbide Air 540 / Samsung M.2 SM951 256GB / Corsair Vengance K70 Red / Logitech G502 / Logitech Z-5500 / Logitech G933

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:29
Je draait de game nog niet op ultra hoor. Veel dingen zijn nog ge-disabled

• cybevenom
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-08 10:33
litebyte schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:59:
Hahahaha! doe maar met een schep! :-) Wat een marketing bull
Ik heb een GTX 275, werkt ook prima hoor

[...]
wij van wc eend adviseren wc eend!!!

• Hc-Gamer
  • Laatst online: 28-01 13:16
Waarom zou het spel wel op nVidia werken en niet met ATI/AMD? Dat is gewoon een marketing stunt waar je niks aan hebt. Koop gewoon wat je wilt hebben en geloof geen broodjeaap verhalen :+ .

Verder hoop ik echt dat cheaters meteen worden gebanned _/-\o_ , ik vind dat zo triest dat mensen dat moeten doen om te kunnen "gamen" :P .

I7 4770K @4,2 GHz / EVGA GTX 980 sc /16 GB Corsair Vengance Pro 2,66 Ghz / HX1000W / Gigabyte Z97X-SLI/ Corsair Carbide Air 540 / Samsung M.2 SM951 256GB / Corsair Vengance K70 Red / Logitech G502 / Logitech Z-5500 / Logitech G933

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Zo even tien minuutjes Caspian border gedaan... Conclusie? JESUS IK MOET NU EEN DESKTOP HEBBEN. Map zag er opzich wel oke uit, hoewel ik er maar bar weinig van heb kunnen zien. Password is Appletini en met wat geluk kan je er in eentje komen. Voor mij is Caspian Border simpelweg onspeelbaar. Een GT435m... Die staat niet eens in die grafiek, maar ik denk dat ik toch wel onder de 10FPS zit op allerlaagste settings (Dus dan ook Reso echt super laag)... Oh well... Ik ga de komende twee weken wel wat potjes Rush spelen en dan kijken of ik binnenkort een keer een desktop kan gaan kopen. Die map gaat opzich nog wel.

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 16:00
[quote]Adante schreef op donderdag 29 september 2011 @ 01:23:
Zo even tien minuutjes Caspian border gedaan... Conclusie? J

Op welke server is dat, want rush heb ik nou wel gezien en ben echt super benieuwd naar wat voertuigen :)

How are you doing?

• Gnermo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-08 10:52

Gnermo

All about that bass!

Ik ben super sceptisch over BF3, shitty hit reg en het nieuwe join menu bevalt me ABSOLUUT niet.
Helaas word dat ook final game..

Verwijderd

Ik weet niet of ik het gemist had maar ik ben nu een update van de Beta aan het downloaden via Origin.

Misschien dat er al wat bugs opgelost zijn?

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 00:54
De beta is leuk mits je geen frame drops hebt. Ik heb daar echt heel veel last van dan word de beta gewoon irritant en onspeelbaar. Om de zoveel minuten word de game onspeelbaar echt vreemd. Maar als het loopt zoals het hoort is het echt snelle actie en machtig leuk 8) . Wel veel bugs maarja het is een beta ik vind de graphics vrij plat en scherp het ziet er een beetje vreemd uit soms.

[ Voor 49% gewijzigd door JT888 op 29-09-2011 01:52 ]

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Donnie schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:07:
Vette gameplay movie Damage, hoe heb jij je geluidsettings staan als ik mag vragen, klinkt gaaf namelijk!
Ik heb zo'n THX geluids chippie :) Echt vet inderdaad! Op een goed dolby setje met wat volume is het echt feest in huis haha :D

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-10 15:23

beuker19

Killerbeuker is so OP

Adante schreef op donderdag 29 september 2011 @ 01:23:
Zo even tien minuutjes Caspian border gedaan... Conclusie? JESUS IK MOET NU EEN DESKTOP HEBBEN. Map zag er opzich wel oke uit, hoewel ik er maar bar weinig van heb kunnen zien. Password is Appletini en met wat geluk kan je er in eentje komen. Voor mij is Caspian Border simpelweg onspeelbaar. Een GT435m... Die staat niet eens in die grafiek, maar ik denk dat ik toch wel onder de 10FPS zit op allerlaagste settings (Dus dan ook Reso echt super laag)... Oh well... Ik ga de komende twee weken wel wat potjes Rush spelen en dan kijken of ik binnenkort een keer een desktop kan gaan kopen. Die map gaat opzich nog wel.
Jah wat een epische map en bedankt voor het password .
Veel beter als metro rush maar caspian border =''the real battlefield''

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Je kan duidelijk het verschil merken tussen metro en caspian border. Maar ik zou niet zeggen dat Caspian Border the real battle field is. Metro is dat namelijk net zo goed. Metro is alleen misschien wat meer close combat, maar minstens net zo fun. Ik vind het op dit moment zelfs de leukere map omdat je lekker kan schieten. Caspian Border is super vet, maar zonder voertuig ben je eigenlijk nergens. Je kan makkelijk tot wel 8 minuten rond lopen zonder ook maar een enemy close by te hebben gezien om te killen. Wel is de map dermate groot dat het ook voor snipers niet direct een voordeel is om maar wat lukraak te snipen, wat in BC2 wel zo was :)

Ik draai Caspian Border maxed out prima, alleen als je een scope van een wapen of voertuig gebruikt gaat de FPS wel erg veel omlaag. Dit is wel jammer en hopelijk fixen ze dat nog? Of valt dit niet te fixen? Lijkt me wel dat er met betere drivers nog meer performance te halen is. Ik vond namelijk met de oude AMD drivers het wel leek of het spel beter liep? Dat gevoel had ik, ik weet niet of dit echt zo is...

[ Voor 23% gewijzigd door DAMAGE op 29-09-2011 02:24 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-10 23:23

freddy0519

It hurts when IP

http://www.enterbf3.com/

Hierop staat vermeld dat de open beta pas online komt te staan om 14:00 uur voor Amsterdam en Brussel.
Of deze een betrouwbare bron is, dat weet ik niet. Google gaf dit als voorstel :)

Al doende leert men, al draaiende keert men.

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
no ETA when they will go live. Check your emails later on.
TweetDeck • 29/09/11 04:51

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Ik had toch echt gehoopt als ik deze morgent op stond dat ik hem al kon laten downloaden en als ik dan vanavond thuis kom (18:00) meteen kan spelen. Maar dat is dus niet het geval. :(

• freddy0519
  • Laatst online: 10-10 23:23

freddy0519

It hurts when IP

Qlii256 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 06:54:
Ik had toch echt gehoopt als ik deze morgent op stond dat ik hem al kon laten downloaden en als ik dan vanavond thuis kom (18:00) meteen kan spelen. Maar dat is dus niet het geval. :(
Kan je hem niet overnemen vanaf een andere computer ?

Al doende leert men, al draaiende keert men.

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 08:44
Wat ik heel erg vervelend vind is die random squad join knop... Wat is dat nou weer voor iets? Waarom kan ik niet gewoon zelf bepalen met wie Ik in een squad ga zitten. Zo is het voor clans toch ook niet mogelijk om samen te spelen?

Wat is jullie mening daar over?

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
harrald schreef op donderdag 29 september 2011 @ 06:58:
Wat ik heel erg vervelend vind is die random squad join knop... Wat is dat nou weer voor iets? Waarom kan ik niet gewoon zelf bepalen met wie Ik in een squad ga zitten. Zo is het voor clans toch ook niet mogelijk om samen te spelen?

Wat is jullie mening daar over?
Ik hoop dat er in de full toch wel een betere squad-management in zit. Maar als je nu eens kijkt en leest over wat mensen allemaal zeggen. Ok het is een beta, maar dan nog. Zoveel fouten, problemen en dingen zoals de squad enzo die niet mooi uitgewerkt zijn. Ik dacht dat iedereen echt zat te wachten op deze game?

Ik wist vanaf het begin dat het zo zou lopen. Iedereen wil deze game, filmpjes zijn zo cool enzo. Beta is uit en iedereen begint al te klagen.

Dit maakt het voor mij natuurlijk niet zo erg. Ik zit nog steeds te wachten :p

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:22
is er een mogenlijkheid dat je hem al wel download voor ie live gaat (legale manier) ?

• Dorest0rm
  • Laatst online: 08-10 22:35
JT888 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 01:49:
De beta is leuk mits je geen frame drops hebt. Ik heb daar echt heel veel last van dan word de beta gewoon irritant en onspeelbaar. Om de zoveel minuten word de game onspeelbaar echt vreemd. Maar als het loopt zoals het hoort is het echt snelle actie en machtig leuk 8) . Wel veel bugs maarja het is een beta ik vind de graphics vrij plat en scherp het ziet er een beetje vreemd uit soms.
Ik merk dat Firefox een grote boosdoener is in FPS drops. Gisteren slurpte het 300mb geheugen met 1 tab open, wat zorgde dat het gebruikte geheugen van mijn PC rond de 80% was, en op dat moment krijg ik dan drops. Even het spel herstarten en ik heb nergens last van...half uurtje later, weer drops.
Vandaag dus even met IE proberen :p

• dimako_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:00

dimako_

Vogel

Firefox 7 neemt veel minder geheugen en is sinds gisteren te downloaden.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Zeg, je kunt dit spel toch wel spelen met je browser gesloten ?

Of gebruikt Origin Firefox als interne browser voor de server browser ?

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:17

Dorest0rm schreef op donderdag 29 september 2011 @ 07:21:
[...]

Ik merk dat Firefox een grote boosdoener is in FPS drops. Gisteren slurpte het 300mb geheugen met 1 tab open, wat zorgde dat het gebruikte geheugen van mijn PC rond de 80% was, en op dat moment krijg ik dan drops. Even het spel herstarten en ik heb nergens last van...half uurtje later, weer drops.
Vandaag dus even met IE proberen :p
Ik krijg dat battlelog niet aan de praat in IE. IE laad de plugin niet, met firefox ofzo geen probleem mee. Als iemand een oplossen weet voor dit probleem hoor ik dat graag. En ja alles is geupdate. Weet iemand toevallig waar de Grenatelauncher is gebleven die mis ik wel. En eerlijk gezegd vind ik BBC2 lekkerder weg spelen en dat snipen GSUS wat irri dat bewegen van de crosshire Clone van COD :S geef de game nu een kleine 7.

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
LosGieros schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:56:
Iemand nog last met key bindings in de beta?
Niemand hier last van? Mijn q en e doen het niet en ik kan niks van mn muis anders instellen...

Rapapa...

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:42
LosGieros schreef op donderdag 29 september 2011 @ 07:40:
[...]

Niemand hier last van? Mijn q en e doen het niet en ik kan niks van mn muis anders instellen...
Buiten het feit om dat ik niet bindingen can cleanen en sommige toewijzen (ik knife nu elke keer als ik naar crouch ga.. 8)7) niet echt nee.
Q heb ik op default gelaten (spotten ed) en E heb ik op sprint staan en dat werkt goed :)

• priemt
  • Niet online
LosGieros schreef op donderdag 29 september 2011 @ 07:40:
[...]
en ik kan niks van mn muis anders instellen...
Dit is bekend.
Er is wel iemand die een script heeft gepost op t Origin Forum:
http://battlelog.battlefi...view/2826551518948149973/

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Iemand die weet hoeveel GB de beta is om te downloaden? (met hoeveel uurtjes heb je deze binnen denk je?)

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:42
3,9 gb en dat is afhankelijk van hoe snel je internet is.

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Relis schreef op donderdag 29 september 2011 @ 07:51:
3,9 gb en dat is afhankelijk van hoe snel je internet is.
Oke dat valt opzich nog wel mee dan. Maar vanavond kunnen spelen gok ik maar niet op.... Denk dat alles eruit gaat klappen omdat de servers overvol zijn :)

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:45
Ik heb hem al ergens gedownload met een torrent, ik raad iedereen aan dit te doen :)

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 10:33
Joostjah schreef op donderdag 29 september 2011 @ 07:57:
Ik heb hem al ergens gedownload met een torrent, ik raad iedereen aan dit te doen :)
Ik raad dat iedereen aan om vooral niet te doen. Origin herkend en pakt de files niet :+

• julianbtje
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-05-2024
ik zie nergens een download van battlefield3 in origin (ook niet in de gedownloade versie) dus als iemand me kan helpen daarmeee

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 10:33
julianbtje schreef op donderdag 29 september 2011 @ 08:12:
ik zie nergens een download van battlefield3 in origin (ook niet in de gedownloade versie) dus als iemand me kan helpen daarmeee
wachten tot (eind) vanmiddag zou een uitkomst zijn.

• E2TK
  • Laatst online: 18:50
Is er iemand die wat meer kan vertelen over het geluid in BF3?
Heb ik een Cretive geluidskaartje nodig om het optimale geluid te krijgen? Of volstaat een optische of coaxiale om een Dolby (of DTS) stream naar de speakerset te sturen?

Edit: Dolby wordt ondersteund http://www.dolby.com/cons...ftware/battlefield-3.html

[ Voor 18% gewijzigd door E2TK op 29-09-2011 08:59 ]

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:52
Gisteren werd er door Zhinto (?) gehint naar "some love and nice" voor de pc gamers.Waarvan iedereen dus uitging van Caspian border. Nou had hij gisteren getweet dat hij echt baalde dat de passwords gelekt waren.

Maar is er al iets meer bekend wat betreft het vrij kunnen spelen van de Caspian border map ?

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
E2TK schreef op donderdag 29 september 2011 @ 08:36:
Is er iemand die wat meer kan vertelen over het geluid in BF3?
Heb ik een Cretive geluidskaartje nodig om het optimale geluid te krijgen? Of volstaat een optische of coaxiale om een Dolby (of DTS) stream naar de speakerset te sturen?
Kan over je opties weinig zeggen, maar ik heb het geluid gewoon onboard lopen met een cheap ass Logitech headset en het klinkt werkelijk subliem. Ik heb het idee dat ik in een oorlogsfilm zit, zeker op Caspian Border. Ik stel dan ook niet heel hoge eisen aan geluid, maar dit had ik niet verwacht!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 23:37
Geluid wordt gegenereerd op de CPU, dure geluidskaarten zijn dus overbodig, hoe hoger de kwaliteit des te hoger de CPU belasting.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 18:49
Vanavond is PSN dus down? Dat wordt dus erg lastig om de demo vanavond te spelen. Tenzij je voor 18:00 bent aangemeld.

Bron: http://www.psx-sense.nl/6...en-onderhoud-aan-het-psn/

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

julianbtje schreef op donderdag 29 september 2011 @ 08:12:
Same. Later nog maar eens checken dan.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 20:27
Weet iemand wanneer de Beta beschikbaar komt op Xbox LIVE? kan er namelijk niets over vinden.

• c0ne
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

DenniZ schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:00:
[...]

Same. Later nog maar eens checken dan.
Die komt er ook niet, vanaf 14:00 krijg je een beta-key doorgemailt. Daarmee kun je in Origin een "productcode verzilveren" waarna je de game kunt downloaden.
Herstel, dat was dus alleen de early-access

[ Voor 7% gewijzigd door c0ne op 29-09-2011 09:05 ]

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

• Crp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 14:33

Crp

Captain Obvious schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:01:
Weet iemand wanneer de Beta beschikbaar komt op Xbox LIVE? kan er namelijk niets over vinden.
http://www.battlefield.com/battlefield3/1/beta

WHERE DO I GET THE BETA?
On Playstation 3, the Beta will appear automatically on the Playstation Network Store. On Xbox 360, it will automatically appear on Xbox Live Marketplace. On PC, it will automatically appear in the Origin application's Free Games page.

tijden worden er niet genoemd

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:43
c0ne schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:01:
[...]

Die komt er ook niet, vanaf 14:00 krijg je een beta-key doorgemailt. Daarmee kun je in Origin een "productcode verzilveren" waarna je de game kunt downloaden.
Maar die krijgt iedereen? Of iedereen die een Origin account heeft? Of moet ik zelf ergens specifiek aangeven dat ik de BF3 open beta wil spelen?

Antwoord hierboven

[ Voor 3% gewijzigd door loewie1984 op 29-09-2011 09:04 ]

discogs

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:04
ProCeela schreef op donderdag 29 september 2011 @ 08:38:
Gisteren werd er door Zhinto (?) gehint naar "some love and nice" voor de pc gamers.Waarvan iedereen dus uitging van Caspian border. Nou had hij gisteren getweet dat hij echt baalde dat de passwords gelekt waren.

Maar is er al iets meer bekend wat betreft het vrij kunnen spelen van de Caspian border map ?
gister heeft hij zelf ook de keys gepost met de mededeling dat het tot 18:00 te spelen zou zijn, en daarna de key veranderd zou worden.

Met some love and nice bedoeld hij dat de community erop aandrong dat ze ook Caspian Border mochten spelen, omdat ze vinden dat het 'select group' ook onderdeel is van de community, en ze dus iedereen zouden moeten laten spelen.

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-10 15:32
fast-server schreef op donderdag 29 september 2011 @ 08:52:
Geluid wordt gegenereerd op de CPU, dure geluidskaarten zijn dus overbodig, hoe hoger de kwaliteit des te hoger de CPU belasting.
Is niet het hele idee achter een geluidskaart dat deze de belasting van de CPU overneemt?
Tegenwoordig te verwaarlozen maar voorheen was dit zeker niet overbodig, toch?

OT: Wat mij ongelooflijk stoort is dat je bij het eerste stuk van Metro nagenoeg op elk heuveltje door de grond zakt. Het is echt ongelooflijk irritant, wel erg handig als je iemand moet ontwijken, maar revive is er niet bij als iemand 3 meter onder de grond ligt.

Verwijderd

Kan niet wachten hem vanmiddag te downloaden.

Had wel meer possitieve berichten verwacht, valt het toch tegen? (ook al is het een beta)

• Douw3rd
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-04-2023
Vraagje, de wapens die ik unlock door het levelen (zoals de nieuwe sniper en gun voor assault) lijken flink slechter te zijn dan de standards, enige reden om ze te gebruiken?

• vinom
  • Laatst online: 22:07
Mwah, beetje persoonlijke keuze. Ik vind de wapens die ik unlock net zo lekker spelen,

• Dorest0rm
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:07:

Had wel meer possitieve berichten verwacht, valt het toch tegen? (ook al is het een beta)
Iedereen met positieve meningen zijn aan het spelen ;)

Ik ben zelf verschrikkelijk positief hoor, heb alleen weinig tijd gehad om mijn mening er over te posten :p
Douw3rd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:07:
Vraagje, de wapens die ik unlock door het levelen (zoals de nieuwe sniper en gun voor assault) lijken flink slechter te zijn dan de standards, enige reden om ze te gebruiken?
Ik heb gisteren de M249 unlocked op m'n support class, dat wapen is echt een stuk beter dan de standaard die ik had.

Edit: Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ddPYs.jpg
Zet u hem daar maar neer _/-\o_

[ Voor 37% gewijzigd door Dorest0rm op 29-09-2011 09:12 ]

• Electromonkey
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:07:

Het valt zeker niet tegen, laat ik dat voorop stellen! Het valt mij echter wel op dat de alpha in mijn opzicht aanzienlijk beter speelde.

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
laat je niet afschrikken door alle negatieve geluiden over de beta.
want 9/10 mensen hier op tweakers zien beta als volwaardige demo.

ik verwacht dan ook een grote patch tijdens de release day die heel veel dingen recht trekt.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

c0ne schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:01:
[...]

Herstel, dat was dus alleen de early-access
Weet je dat zeker?
"On PC, it will automatically appear in the Origin application's Free Games page."

edit:
Post is al ge-edit :X

[ Voor 3% gewijzigd door DenniZ op 29-09-2011 09:12 ]

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-10 15:39
Ik heb zo ook het vermoeden dat de release build al echt een aantal releases verder is. Ik kan me niet voorstellen dat een game die zo dicht bij de release ligt al zoveel bugs bevat.

Daarbij: ik heb gisteren weer een aardige tijd zitten spelen; mijn vermoeden van eergisteren werd gisteren toch wel bevestigd. Het valt allemaal reuze mee met de bugs. Negativiteit komt een stuk sneller omhoog dan positiviteit..

• vinom
BATTLEFIELDO Battlefieldo.com
by Battlefield
Open beta is now live on the #xbox360. Go go go #BF3 Beta!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Heb ik eindelijk eens tijd om BF3 te spelen,. gaan ze Battlelog in een update dompelen.
Mensen hier ervaring mee over de verwachte duur hiervan?

Stats

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Dorest0rm schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:09:
Ik heb gisteren de M249 unlocked op m'n support class, dat wapen is echt een stuk beter dan de standaard die ik had.
M249 is mijn favoriet tot nu toe. Dat ding op een Bipod met een 3,4x scope en gaan met die banaan.
Vincitore schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:14:
Heb ik eindelijk eens tijd om BF3 te spelen,. gaan ze Battlelog in een update dompelen.
Gisteren was er een update rond dezelfde tijd, heeft dacht ik een kwartiertje geduurd.

[ Voor 36% gewijzigd door Sagaris op 29-09-2011 09:16 ]

Verwijderd

Kritisch kijken is uiteraard goed.

Ben wel benieuwd wat nou echt volgens jullie sterk verbeterd is"?
Graphics en al geloof ik wel.
Maar de gameplay? Schieten (recoil), rennen enz enz is het beter geworden (hoop moeilijker)?

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Vincitore schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:14:
Dat was gisterochtend ook zo, toen duurde het tot een uur of 10 denk ik.

Verwijderd

zullen wel de optie tot verplichte key uitschakelen, zal niet te lang duren, ga ik van uit.

• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 23:05
Heb gisteravond ook even een uurtje gespeeld en ben tot nu toe aardig positief.
Enige minpunt dat ik heb is dat ik geen lekkere feel in me muis heb/krijg, moet dat nog ff beter instellen (MX518)

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 23:37
Electromonkey schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:05:
[...]

Is niet het hele idee achter een geluidskaart dat deze de belasting van de CPU overneemt?
Tegenwoordig te verwaarlozen maar voorheen was dit zeker niet overbodig, toch?
BC2 gebruikte dit systeem ook al, niet iedereen heeft geld voor een XFI en zo klinkt het voor iedereen goed.
Ik had ook liever gehad dat ik mijn XFI het werk kon laten doen en de besparing hiervan in fps terug zag.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Krijg in de PSN store nog de melding dat mijn account niet de juiste rechten heeft, wordt die alleen gereleased voor plus abbonees?

Nintendo SWITCH! FTW

• Dorest0rm
Voor de mensen die hun FOV wil aanpassen
A buddy of mine figured out how to change your field of view to 90 degrees. There actually IS a config file for BF3, its in your Documents folder under \Battlefield 3 Open Beta\Settings, called "PROF_SAVE_body". The catch is, you can't just open it with notepad and save it, it will keep your game from launching. You need to open it with a hex editor, such as Notepad++. "Open with" this program and on the 3rd line you'll see "70.000000" - change the 7 to a 9 and voila, 90 degrees FOV, save and exit.

• Captain Obvious
  • Laatst online: 26-09 20:27
Hmmm, ben nu niet thuis maar hij staat in ieder geval nog niet op Xbox.com dan maar wachten tot ik thuis ben.
Anders had ik hem al in de downloadwachtrij kunnen zetten.

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
fast-server schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:18:
[...]

BC2 gebruikte dit systeem ook al, niet iedereen heeft geld voor een XFI en zo klinkt het voor iedereen goed.
Ik had ook liever gehad dat ik mijn XFI het werk kon laten doen en de besparing hiervan in fps terug zag.
Supporting hardware 3D audio would be major step backwards for quality and time consuming to implement and scale down, so will not happen, end of story.

Save your money and don't buy expensive sound cards for hardware acceleration, put that money to use for a better CPU or GPU instead.
bron: http://forums.electronica...t-cpu-3.html#post19023996

Erg jammer, ik ben wel blij met mijn X-Fi Fatality kaartje. Maar dan nog, ik heb wel het idee dat het geluid wat er uit mijn kaartje kom beter is dan het geluid uit mijn onboard chip.

[ Voor 10% gewijzigd door Verderf op 29-09-2011 09:24 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:20

beany

Meeheheheheh

Battlelog is nu offline voor een update. Jammer, maar opzich een goed teken dat ze dus zelfs tijdens de BETA updates doorvoeren.

Ik had zelfs het idee dat tijdens het operationeel zijn van Battlelog er soms kleine wijzigingen werden doorgevoerd.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• EnigmaNL
fast-server schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:18:
[...]

Is alleen erg jammer voor de mensen die wél een goede geluidskaart hebben. Die ontneem je de keuze.

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-10 17:37
Ben al twee dagen aan het spelen (PC). Heerlijk! Kon ook zo instappen aangezien ik de controles van BFBC2 nog in de vingers heb.

Aantal dingen die me nu irriteren:

- Niet de mogelijkheid om instellingen te veranderen terwijl je dood bent. Je moet wachten tot je gespawned bent om bijv. je mouse sensitivity aan te passen
- Chatbalkjes zijn confusing. Uit m'n hoofd J, K en L... er wordt niet aangegeven boven de chatbox waar je gaat chatten (squad, team, general). Daarnaast kun je ze niet weg krijgen door escape. Je moet of iets typen of leeg laten en dan enteren
- Bij het deployen moet ik elke keer ongeveer 2 sec wachten. Er staat 'saving' rechts onderin. Weet niet wat het betekent.

Verder is het ondanks dezelfde contoles flink wennen aan de look & feel. Ik merk dat proning echt heel belangrijk is. Je bent (vooral op mid/short range) echt ontzettend moeilijk te raken wanneer je jezelf goed positioneerd op de grond. Ik vind de begroeing op Metro erg handig, vooral in combinatie met het vorige. Heb veel meer het gevoel dat je tactisch te werk kan gaan; sprinten naar een cover spot... je omgeving checken en als het clear is rennen en duiken naar de volgende spot.

Snap vaak niet waarom mensen graag met de flashlight spelen. Je ziet ze mijlenver. In maar een paar situaties (zoals de gangetjes) is het wel handig om de tegenstander te verblinden.

Voor mij verschilt m'n k/d ratio per ronde behoorlijk op dit moment. Of alles gaat fout wat maar fout kan gaan, of mensen stellen zich in rijtjes op voor makkelijke kills :P

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:33
Vraag me af hoe bf3timer.com dan aan de tijd komt van de open beta. Zou neerkomen op 13:00 onze tijd?

[ Voor 24% gewijzigd door Sypher op 29-09-2011 09:28 ]

• HammerNL
  • Niet online
imacbest schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:43:
Weet iemand toevallig het (nieuwe?) wachtwoord van de caspian border servers?
Appletini werkte daarstraks nog op de meeste eu servers.

@ hierboven dat password weet iedereen, en zoals aangegeven de community manager gaf het wachtwoord... stel je niet aan :z

[ Voor 20% gewijzigd door HammerNL op 29-09-2011 11:25 ]

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 16:52

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

loewie1984 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:15:
[...]

OMG respect en moraal is ver te zoeken dat blijkt.
:Y
Daarnaast is normaal Nederlands taalgebruik ook ver te zoeken ;w

Inmiddels het thuisfront geinstrueerd de beta voor PS3 aan het downloaden te zetten. Gelukkig heb ik voldoende geduld om rustig mijn werkdag af te maken.
Valt me wel op dat het op de BF:BC2 servers de afgelopen twee dagen aanzienlijk rustiger is.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
JDeraGear schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:21:
Wat ik totaal niet begrijp, en niemand over zie klagen; ik heb echt constant dat ik in Operation Métro door de grond heen zak en onder het level vast kom te zitten. Ik ben ook niet de enige, in de servers waar ik via Quickmatch terecht kom heeft iedereen er last van, maar hier heb ik er nog niemand over zien posten en ook in het filmpje dat net gepost werd heeft niemand er last van ??!
Ik heb excact hetzelfde, maar in het bekende bug overzicht van EA zelf staan deze al vermeld. Ik kan ook 2 meter kruipen en dan zit ik 1 meter onder de map constant op de xbox.
priemt schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:22:
[...]

check gewoon even je battlelog page en dan je progress... Hiervoor heb je google niet eens nodig.
Die heb ik niet op xbox? Heb wel na afloop van een potje een overzicht maar daar kon ik niks over optics vinden alleen kit unlocks

[ Voor 20% gewijzigd door R3NSE op 29-09-2011 11:25 ]

Greetings from Earth

• Electromonkey
Rense2002 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:23:
[...]

Ik heb excact hetzelfde, maar in het bekende bug overzicht van EA zelf staan deze al vermeld. Ik kan ook 2 meter kruipen en dan zit ik 1 meter onder de map constant op de xbox.
Ik had er net al een post over gemaakt ;). Bekende bug, iedereen heeft er last van. Wel makkelijk als je iemand moet ontwijken.

Verwijderd

zo heb je geen rush maar meer verstoppertje xD

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 10:05
haha sneaky om zo'n glitch te gebruiken om weg te rennen :D

straks na 't werk pas downloaden... +/-4 gig is toch wel binnen 30 min binnen, servers schijnen goed te zijn van Ea dus we zullen wel zien.. heb dr iig zin in, bfbc2 was gister avond echt uitgestorven

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 14:42
even een potje op ps3 gedaan en ja... ik ben teveel COD gewend
Het voelt totaal anders, dus zeker even wennen :)

Ik verwacht er op de PC veel meer van :) kwa platform en bestuurbaarheid

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Modbreak:Nogmaals.... kan alle slowchat geplaatst worden in Battlefield 3 Kroeg/slowchat topic. We hebben dat topic niet voor niets geopend, het is de bedoeling dat het hier leesbaar blijft.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:59

JDeraGear

Mighty Pirate!

marlboro86 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:25:
haha sneaky om zo'n glitch te gebruiken om weg te rennen :D
Nou nee, als je eenmaal door de grond heenzakt kan je niet meer voor- of achteruit, en je beeld trilt constant alsof je met 100 hz aan het springen bent, dus aimen kan ook niet meer. Uiteindelijk als je niet suicide doet ga je vanzelf dood.

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-10 16:06

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:23:
Het nieuwe wachtwoord voor de Caspian Border map servers is nu: videokilledtheradiostar :)
Iedereen blijft hiermee bezig, zelfs na een verzoek om het vooral niet te doen. Stiekem hoop ik op een beta-ban voor diegene. :)

• imacbest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 20:21
Geld die NDA ook nog voor de beta?

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
BioHazard schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:29:
[...]

Iedereen blijft hiermee bezig, zelfs na een verzoek om het vooral niet te doen. Stiekem hoop ik op een beta-ban voor diegene. :)
misschien is het wel gewoon een kat er muis spelletje gewoon een soort van hypen :)

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

• vinom
Nee.

Verwijderd

BioHazard schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:29:
[...]

Moraal ridder much?

Het feit dat ze het op deze manier proberen te voorkomen is natuurlijk volstrekt zinloos. Een password lekt direct uit. Als ze het echt willen dat er maar een paar mensen die map spelen, hadden ze het anders opgelost.

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-10 16:34
Net nog eens BF3 Caspian Border gespeeld, en wat een ontzettend slechte prestaties! Ik moest hem op Low/720P zetten om acceptabele FPS te krijgen. Zelfs op 1080P zakte hij vaak onder de 30FPS. Op 2560x1440 was het al helemaal onspeelbaar, zelfs met de Low settings. Ik vraag me echt af hoe het verschil in prestaties tussen Operation Metro en Caspian Border zo gigantisch kan zijn. Bij Operation Metro blijf ik altijd rond de 50FPS hangen met spikes naar 70-80FPS, en bij Caspian Border haal ik dan maar rond de 30FPS :S
Ik hoop dat ze de game nog goed gaan optimizen, want ik denk toch wel dat ik een vrij krachtig systeem heb...
Overigens vond ik de map al leuker, toen ik hem eindelijk vloeiend kon spelen. Spijtig dat het zo moeilijk is om op een server te geraken. Wat me trouwens opviel waren al de meldingen die je kreeg als je in een helikopter zat. Ik wist niet wat het allemaal betekende. Ik kreeg allemaal piepjes en rode dingen te zien. Waarschijnlijk betekende het dat ik beschoten werd, want 10 seconden erna ontplofte de helikopter :p

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:33

PBP

Meer mensen die last hebben dat hun stats(ps3) niet worden opgeslagen? Of komt dat door de drukte?

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Grrrr ik word elke keer uit een Caspian Border map gegooid door de server :(.
Zo kan ik nooit een fatsoenlijke fraps maken...

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Ik heb het probleem dat ik hem binnen Origin nergens kan vinden. Kan dit kloppen?

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 14:42
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:45:
Ik heb het probleem dat ik hem binnen Origin nergens kan vinden. Kan dit kloppen?
Zoals al vele malen gezegd ze denken ergens rond 14.00 :>

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-07 19:26
Gister caspian border gespeeld; een woord EPIC, operation metro is close combat maar caspian border maakt alles goed,

Samen met USMC waren we bezig de grens over gang aan het bewaken, ieder op zijn plek. In eens links van de post komt een vijandelijke buggy aan scheuren richting een andere checkpoint. Ik leg aan met me m16a4 en vuur vol automatisch, waarop hij uitstapt om te kijken waar het geschut vandaan komt terwijl zijn buggy nog een eind door rolt. Ondertussen zit er al een flinke afstand tussen ons ~80meter. Hij zag niet waar ik zat, en probeert naar zijn buggy te rennen, ik zet mijn schietijzer op semi-auto, hurk en laat mijn elleboog rusten op me knie voor de extra stability, leg aan en kijk door de acog scope en haal de trekker over, MiS, mis, en met 3 resteren de patronen raak ik hem vol waarop hij neer gaat naast zijn buggy.

BF3 EPIC moment voor mij, zo realistisch dat kogels niet daar gaan waar je richt maar echt bewust semi auto en gehurkt moet schiet op zo'n afstand, samen met de omgeving is het super gevoel van wauw.

• CRpt3r55
  • Laatst online: 23-09 10:43
laurensxeon schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:47:
Gister caspian border gespeeld; een woord EPIC, operation metro is close combat maar caspian border maakt alles goed,

Samen met USMC waren we bezig de grens over gang aan het bewaken, ieder op zijn plek. In eens links van de post komt een vijandelijke buggy aan scheuren richting een andere checkpoint. Ik leg aan met me m16a4 en vuur vol automatisch, waarop hij uitstapt om te kijken waar het geschut vandaan komt terwijl zijn buggy nog een eind door rolt. Ondertussen zit er al een flinke afstand tussen ons ~80meter. Hij zag niet waar ik zat, en probeert naar zijn buggy te rennen, ik zet mijn schietijzer op semi-auto, hurk en laat mijn elleboog rusten op me knie voor de extra stability, leg aan en kijk door de acog scope en haal de trekker over, MiS, mis, en met 3 resteren de patronen raak ik hem vol waarop hij neer gaat naast zijn buggy.

BF3 EPIC moment voor mij, zo realistisch dat kogels niet daar gaan waar je richt maar echt bewust semi auto en gehurkt moet schiet op zo'n afstand, samen met de omgeving is het super gevoel van wauw.
mooi momentje hoor... ik moest ervan huilen!

Etuuuuuh!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 19:40

WhySoSerious

Be the change.

Battlelog Update in progress

"Check back soon, soldier"

• CRpt3r55
  • Laatst online: 23-09 10:43
WhySoSerious schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:53:
Battlelog Update in progress

"Check back soon, soldier"
alleen maar goed natuurlijk :)

Etuuuuuh!

• HammerNL
  • Niet online
Gisteren zat ik in een chopper als gunner, vervolgens drukte ik per ongeluk op E (uitstappen) maar kon vervolgens weer op E drukken waardoor ik weer in de chopper zat... :?

Je zakt niet gelijk 10 meter naar beneden, miss een beta ding, maar niet de bedoeling lijkt me.

• EnigmaNL
[b][message=36840784,noline]laurensxeon schreef op donderdag 29 september 2011 @ ik zet mijn schietijzer op semi-auto, hurk en laat mijn elleboog rusten op me knie voor de extra stability,
Lol wat een fantasie :) Met welke knop leg je je elleboog op je knie?

• Andyk125
  • Laatst online: 25-09 12:09
Crypter schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:52:
[...]

mooi momentje hoor... ik moest ervan huilen!
Ik ook de spanning werd me bijna te veel :p

Sorry maar dit topic gaat zo snel, maar is de caspian border map nu voor iedereen toegankelijk? Sorry antwoord al gevonden 8)7

Heb nog niemand zien hurken met de elleboog op zijn knie, hoe kan dat dan?

[ Voor 14% gewijzigd door Andyk125 op 29-09-2011 11:55 ]

Pagina: 1 ... 14 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien