Ben al twee dagen aan het spelen (PC). Heerlijk! Kon ook zo instappen aangezien ik de controles van BFBC2 nog in de vingers heb.
Aantal dingen die me nu irriteren:
- Niet de mogelijkheid om instellingen te veranderen terwijl je dood bent. Je moet wachten tot je gespawned bent om bijv. je mouse sensitivity aan te passen
- Chatbalkjes zijn confusing. Uit m'n hoofd J, K en L... er wordt niet aangegeven boven de chatbox waar je gaat chatten (squad, team, general). Daarnaast kun je ze niet weg krijgen door escape. Je moet of iets typen of leeg laten en dan enteren
- Bij het deployen moet ik elke keer ongeveer 2 sec wachten. Er staat 'saving' rechts onderin. Weet niet wat het betekent.
Verder is het ondanks dezelfde contoles flink wennen aan de look & feel. Ik merk dat proning echt heel belangrijk is. Je bent (vooral op mid/short range) echt ontzettend moeilijk te raken wanneer je jezelf goed positioneerd op de grond. Ik vind de begroeing op Metro erg handig, vooral in combinatie met het vorige. Heb veel meer het gevoel dat je tactisch te werk kan gaan; sprinten naar een cover spot... je omgeving checken en als het clear is rennen en duiken naar de volgende spot.
Snap vaak niet waarom mensen graag met de flashlight spelen. Je ziet ze mijlenver. In maar een paar situaties (zoals de gangetjes) is het wel handig om de tegenstander te verblinden.
Voor mij verschilt m'n k/d ratio per ronde behoorlijk op dit moment. Of alles gaat fout wat maar fout kan gaan, of mensen stellen zich in rijtjes op voor makkelijke kills