Alleen mensen die beta al in kunnen kunnen daar inloggen.
Ik zie dus niks

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
graag gedaan!Johnnyzz schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:26:
Thanks @ martijn!
Score/Min 814
Ja, daarin heb je gelijk, misschien was/is het valse hoop, maar ik blijf toch hopen dat ze het op tijd fixenChojinZ schreef op woensdag 28 september 2011 @ 17:18:
[...]
Op elke regel is er een uitzondering. En laat Blizzard nou net die uitzondering zijn.![]()
Blizzard staat er om bekend dat ze spellen redelijk bug-vrij releasen. Maar zij zijn daarin wel 1 van de weinige.
Overigens denk ik dat je vermoeden wel juist is en dat EA idd ontwikkelaars pushed om spellen asap uit te brengen. Maarja, verbaasd jou dat? Mij in iedergeval niet. Met andere spellen die ze uitgeven doen ze dat ook. Dus waarom zouden ze dan met BF3 niet doen?
Je hebt inderdaad helaas waarschijnlijk helemaal gelijk, wat ik overigens wel jammer vind.ChojinZ schreef op woensdag 28 september 2011 @ 17:37:
[...]
Helemaal mee eens! Een aantal mensen hier zien niet in dat de dagen van degelijke releases geteld zijn. Vroeger was dat misschien zo, maar de game-industrie is nog commercieeler en harder geworden. Gevolgen daarvan zijn de crappy releases, betaalde dlc's, slechte support en het ontbreken van "echte" dedicated servers.
Waar je vroeger nog weleens ontwikkelaars had die het puur om de passie spellen maakte, gaat het vandaag de dag maar om 1 ding: Money!
[ Voor 41% gewijzigd door RagingRaven op 28-09-2011 18:42 ]
It's all writen in the book of rage
Om aan lvl 44 te geraken in BFBC2 moet je minimaal aan 400 uur gameplay zitten.
[ Voor 13% gewijzigd door Asgaro op 28-09-2011 18:46 ]
dat is toch juist goed? ik vind 400 uur gameplay redelijk lang hoor.. ik bedoel dat ik nog net aan de 170 zitAsgaro schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:45:
[...]
Om aan lvl 44 te geraken in BFBC2 moet je minimaal aan 400 uur gameplay zitten.
Ik hoop écht dat Dice dit aanpakt.
Want serieus, wat is het nut als iedereen na een week op level 50 zit? Niets leuks aan.
PC: CPU: i9-10900KF @ 4.8GHZ | GFX: MSI Gaming X GTX1080Ti | RAM: GSKILL TridentZ 4x16GB @ 3600MHz | SSD: 2TB | HDD: 1TB | Mobo: Asus Strix Z470-e | Case: Corsair 500D SE | Cooler: Corsair H150i
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ik zit zelf ook nog maar aan level 36 bij BFBC2, en heb de game sinds release gekocht.SupremeRick schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:46:
[...]
dat is toch juist goed? ik vind 400 uur gameplay redelijk lang hoor.. ik bedoel dat ik nog net aan de 170 zit
jep.. ik vind het leuk zo.. je moet tenminste iets doen voor je lvlAsgaro schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:47:
[...]
Ik zit zelf ook nog maar aan level 36 bij BFBC2, en heb de game sinds release gekocht.
Maar ik vind het zo beter, dan dat ik straks in BF3 aan level 50 zit in een maand...
PC: CPU: i9-10900KF @ 4.8GHZ | GFX: MSI Gaming X GTX1080Ti | RAM: GSKILL TridentZ 4x16GB @ 3600MHz | SSD: 2TB | HDD: 1TB | Mobo: Asus Strix Z470-e | Case: Corsair 500D SE | Cooler: Corsair H150i
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
FixedBeukerz schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:22:
[...]
Ik zie dus niks
Lijkt me vrij vrij vrij duidelijk dat dit beta intended isnukidin247 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:46:
Als iemand in de beta al 50 is, kun je net zo goed je pre-order annuleren.
Je kan ook reageren op inhoudelijke feedback die je kreeg op je troll.Visgek24 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:48:
Ja, daar was ik dus al bang voor.. Ik post gewoon mijn ervaringen met de game en hoe ik er tegenaan kijk, en vervolgens krijg je verhitte fanboy posts om je oren waar je U tegen zegt... Jammer hoor, dit haalt de mogelijkheid om inhoudelijk over een game te discussieren wel enigzins onderuit.
Gelukkig zijn er mensen genoeg die het wèl met mij eenszijn en die in staat zijn om even hun roze brilletje af te zetten en de beta te zien voor wat het is .
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2011 18:54 . Reden: Typo ]
En welke troll mag dat wezen? Ik post gewoon mijn ervaringen met een game, hoezo ben ik dan en troll?Stewie! schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:53:
[...]
Je kan ook reageren op inhoudelijke feedback die je kreeg op je troll.
[ Voor 20% gewijzigd door Visgek82 op 28-09-2011 18:55 ]
Het gaat met dit spel net zoals met vele andere; er is een releasedatum vastgezet en wat er dan is wordt de markt opgeschopt. De patches moeten het dan goed speelbaar maken.Visgek24 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 16:05:
Beta of niet , ik moet sommige mensen hier tòch gelijk geven .
Er zitten zelfs voor een beta build gewoon ECHT te veel fouten in . het spel loopt op veel pc's niet goed (en dat heeft echt niets met de hardware te maken), er zijn lagspikes, disconnects, texture problemen, hitbox problemen, mensen die hun keys niet kunnen binden, problemen met het geluid, floating body's, flikkerende textures en nog een hele waslijst. Ik zie een beta als een product wat bijna klaar is , en gezien hij over een maand gereleased wordt , zou hij bijna klaar moeten zijn. Maar wat krijgen we? een game die barst van de fouten en alleen medium-quality textures bevat... sorry, maar als je dat àllemaal nog in een maandje wil fixen , hou je jezelf voor de gek. en dan heb ik het nog niet eens over de performance gehad, want die is in de meeste gevallen gewoon NIET oke. zelfs op high-end systemen stottert en hapert het vrolijk heen en weer, terwijl het bij andere systemen "redelijk" soepel draait. En het is heus niet ground-braking wat je nu op je scherm getoverd krijgt. sommige dingen zijn heel mooi, maar andere echt matig.
Dit had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht, maar dit plaatje past wat mij betreft beter bij een early alpha build dan een beta build.
Ik zal vast een aantal mensen hiermee op hun tenen trappen, maar dit is een forum, en een discussie topic.
Ik ben er ook zeker niet van overtuigd of ik 'm ga kopen. sommige dingen zijn heel gaaf, maar bij andere dingen heb ik echt grote vraagtekens.
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Dit heeft volgens mij vooral te maken met welke equipment en wapens je kunt gebruiken op je karakters.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:53:
Wat maakt het level uit? Het is niet dat je net als bij een RPG meer damage doet of zo. Op een gegeven moment heb je al je wapens unlocked en dan maakt het level niets meer uit, het is alleen nog maar een getalletje.
Visgek24 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:54:
[...]
En welke troll mag dat wezen? Ik post gewoon mijn ervaringen met een game, hoezo ben ik dan en troll?
Het moet echt niet gekker worden...
Het kan ook te maken hebben met het feit dat jij geen reactie geeft maar praat over een roze bril als je feitelijke reacties krijgt. Lees het even terug, ik leg je keurig uit hoe het ontwikkelproces werkt.Visgek24 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:54:
[...]
Edit: Je bevestigd hiermee wat ik net post , jij ziet schijnbaar elk negatief iets op BF3 als een troll-attack, dat geeft al aan dat je niet in staat bent om objectief te zijn.
[ Voor 27% gewijzigd door Stewie! op 28-09-2011 18:58 ]
Ja? dus? Je kunt wel heel leuk plaatjes gaan posten, maar daar schiet niemand wat mee op.Stewie! schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:56:
[...]
[afbeelding]
Het gedeelte waarin je werd uitgelegd hoe een game werd ontwikkeld en dat de aannames fout zijn. Wat in een beta fout is, is per definitie niet plots nu nog steeds fout. Het is en blijft een fork gemaakt op een bepaald moment bepaald door planning of ontwikkelfase.
Ben blij dat ze een bèta hebben gereleased. Als ze dat niet deden wat het ook weer gezeur. Het is altijd wel iets! Denk dan ook zo: Alle problemen die je nu meemaakt, zullen wellicht verholpen zijn tegen de final versie. Je moet ook denken dat dit ook grotendeels voor hen bedoeld is, zodat zij kunnen kijken hoe hun game werkt als het werkelijk gespeeld wordt. Zo zullen ze wellicht ook Battlelog nog wat aanpassen e.d.Visgek24 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:58:
[...]
Ja? dus? Je kunt wel heel leuk plaatjes gaan posten, maar daar schiet niemand wat mee op.
Het maakt mij niet uit hoe dat proces werkt, daar heb ik als gamer geen boodschap aan. als iets niet goed is , alpha, beta of final, release het dan niet? na maanden kwijlend filmpjes te hebben gekeken en dan dit voorgeschoteld krijgen is toch wel een beetje een klap in je gezicht. als jij mij met droge ogen kunt vertellen dat het precies is waar je op gehoopt had , eet ik mijn bureau op.
Jij hebt als gamer er geen boodschap aan dat in een beta nog bugs zitten.Visgek24 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:58:
[...]
Ja? dus? Je kunt wel heel leuk plaatjes gaan posten, maar daar schiet niemand wat mee op.
Het maakt mij niet uit hoe dat proces werkt, daar heb ik als gamer geen boodschap aan. als iets niet goed is , alpha, beta of final, release het dan niet? na maanden kwijlend filmpjes te hebben gekeken en dan dit voorgeschoteld krijgen is toch wel een beetje een klap in je gezicht. als jij mij met droge ogen kunt vertellen dat het precies is waar je op gehoopt had , eet ik mijn bureau op.
Je had het iets minder kunnen aanzetten qua woordkeuze. Maar qua inhoud ben ik het wel met je eens. Heb BF BC2 geprobeerd maar kwam toch iedere keer weer terug op BF2. Dat vind en vond ik nog steeds de leukste versie.innerchild schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:39:
[...]
wat nu troll ?? bf2 heb ik geleefd en gegeten voor de laatste 6 jaar. heb daar iets van 2000 uur aan verspijkerd en imo 1 van de beste spellen gemaakt door de mix van simulatie en arcade.
ik ben zwaar teleurgesteld omdat door die vercasualisering van de hedendaagse spellen alles is verworven tot troep.
Ook mensen met een andere mening mogen dat verkondigen. Ik ben gewoon kieskeurig. Zo wat. Alles wat ik cool vind in bf2 zit er niet in of is geminimaliseerd door het casualisme..
Selectief lezen noemen we dat. Ik heb geen boodschap aan het feit wat er achter de schermen gebeurd , dat bedoel ik. hoe een game ontwikkeld wordt zal mij een biet zijn , zo lang ik er maar plezier in heb om het te spelen.. Is dat niet het belangrijkste bij games?Stewie! schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:02:
[...]
Jij hebt als gamer er geen boodschap aan dat in een beta nog bugs zitten.![]()
Dat vind ik onredelijk. Dit is geen demo, geen retail, maar de closed beta.
Mbt de bugs: ik speel vooral op de consoles om te testen en kom geen bugs tegen die het onspeelbaar maken op de infrastructuur items na, matchmaking bijvoorbeeld. Er wordt nog hard gewerkt natuurlijk. En de game is helemaal gepolijst zodra deze gold gaat op de consoles, de PC heeft een langer ontwikkel traject ivm de diverse PC only features, waaronder de grotere mappen. Onderschat dat verschil niet.
Firefox 7 zal minder ram gebruiken, heb je die getest?Dacuuu schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:06:
Jammer dat internet Explorer of firefox oid open moet blijven staan..kost weer aardig wat RAM embeetjes.
[ Voor 23% gewijzigd door Stewie! op 28-09-2011 19:09 ]
Ja, daar ben ik het wel gedeeltelijk mee eens. aan de andere kant vind ik 't hele online gebeuren wel heel goed gedaan, en werkt ook wel fijn. je kunt ook echt alles online bijhouden en bekijken , inclusief gedetailleerde informatie over gespeelde matches , erg tof.Dacuuu schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:06:
Jammer dat internet Explorer of firefox oid open moet blijven staan..kost weer aardig wat RAM embeetjes.
Ik zit op 7.0 inderdaad, maar toch even 311 mb ram in gebruik. Ik snap niet waarom je niet dit alles gewoon in game kan doen, is toch net zo fijn? of gewoon geïntegreerd in Orgin?Stewie! schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:08:
[...]
Firefox 7 zal minder ram gebruiken, heb je die getest?
mag ik vragen op welke resolutie je speelt?Nemean schreef op woensdag 28 september 2011 @ 17:28:
Wat is oud? Ik draai hem nu met een defecte GTX280 op high met ongeveer 30 tot 40 FPS. Gaat nog aardig. Vind wel dat de lightning toch wat anders mag, vaak zijn de lampen veelste fel/overbelicht.
Je kunt niet op high spelen. alle opties zijn maximaal medium, met uitzondering van ambient occlusion. de rest zit NIET in de beta. je kunt m wel op high zetten, maar dat heeft geen enkel nut.WishmasterNL schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:11:
[...]
mag ik vragen op welke resolutie je speelt?
ik heb deze kaart namelijk ook. had de hoop al opgegeven om op high te kunnen spelen.
maar nu ik jouw reactie zie, krijg ik toch nog hoop op mooie graphics
Maar de info klopt welVisgek24 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:12:
[...]
Je kunt niet op high spelen. alle opties zijn maximaal medium, met uitzondering van ambient occlusion. de rest zit NIET in de beta. je kunt m wel op high zetten, maar dat heeft geen enkel nut.
Dit heb ik trouwens op BF3 IRC gehoord van iemand, dus die informatie komt niet van mijzelf
Het is een strategische keuze geweest, het portal dat ze nu bouwen wordt steeds belangrijker, misschien wel cross game. Het is al cross platform, werkt ook erg leuk!Dacuuu schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:10:
[...]
Ik zit op 7.0 inderdaad, maar toch even 311 mb ram in gebruik. Ik snap niet waarom je niet dit alles gewoon in game kan doen, is toch net zo fijn? of gewoon geïntegreerd in Orgin?
Visgek24 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:58:
[...]
Verwijderd
Een beetje loze suggestie. Ik post ook slechts mijn ervaringen, bij mij zijn die helaas wat negatiever.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 17:34:
[...]
Selectief lezen noemen ze dat wat jij doet.
Er staat niet voor niets bij dat je niet mag klagen.
Je moet zelf weten wat jij allemaal post, het was eerder een suggestie.
Ze zijn wel snel op de tenen getrapt hier zeg.
Verwijderd
Betekent dit dat ik met 1 soldier op zowel PC als Xbox kan spelen? Dus unlocks op beide systemen gebruiken etc...Stewie! schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:16:
[...]
Het is een strategische keuze geweest, het portal dat ze nu bouwen wordt steeds belangrijker, misschien wel cross game. Het is al cross platform, werkt ook erg leuk!
Nee je hebt losse soldiers voor elk platform. Ik heb nu 3 soldiers en ondanks dezelfde naam toch een ander profiel. Je kan in Battlelog ook wisselen tussen die profielen.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:22:
[...]
Betekent dit dat ik met 1 soldier op zowel PC als Xbox kan spelen? Dus unlocks op beide systemen gebruiken etc...
Zucht... ik google me een ongeluk, dus kan iemand me vertellen of je morgen voor de open beta ook een key nodig hebt ?Kaap schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:21:
Ik wil ook alvast een key i.p.v. tot morgen moeten wachten
Verwijderd
Jammer. Zou het wel leuk hebben gevonden om dezelfde soldaat te zijn onverschillig welk platform mij mijn oorlog brengt. Maar wat is er dan cross platform aan?Stewie! schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:23:
[...]
Nee je hebt losse soldiers voor elk platform. Ik heb nu 3 soldiers en ondanks dezelfde naam toch een ander profiel. Je kan in Battlelog ook wisselen tussen die profielen.
Verwijderd
Ok let the past be past.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:22:
[...]
Een beetje loze suggestie. Ik post ook slechts mijn ervaringen, bij mij zijn die helaas wat negatiever.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2011 19:28 ]
Veteran en socialVerwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:26:
[...]
Jammer. Zou het wel leuk hebben gevonden om dezelfde soldaat te zijn onverschillig welk platform mij mijn oorlog brengt. Maar wat is er dan cross platform aan?
Wat snap je niet aan "open" ? Open public beta vereist geen keyMEN-O schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:26:
[...]
Zucht... ik google me een ongeluk, dus kan iemand me vertellen of je morgen voor de open beta ook een key nodig hebt ?
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2011 19:46 ]
Ga maar van een uur of 15:00 uit want dan heb ik mijn 48 uur closed beta erop zitten.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:44:
Hoelaat kun je de beta downloaden? gelijk om 00:00? want dan blijf ik nog wel even op haha
Voor de ps3 versie dan he, zou wel fijn zijn om dit te weten, want ik vermeen ergens gehoord te hebben dat hij niet om 00:00 zou starten
Alvast bedankt
[ Voor 31% gewijzigd door NLsandman op 28-09-2011 19:48 ]
Ik zou er niet op rekenen. Early access had iig geen optie om te preloaden.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:50:
Denk je dat je hem zou kunnen pre-loaden? of was dit niet het geval bij de early acces?
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Gebruikt battlelog eigenlijk flash of iets dergelijks? Ook niet echt leuk om naast de game open te hebben.Stewie! schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:08:
[...]
Firefox 7 zal minder ram gebruiken, heb je die getest?
nieuws: Mozilla geeft Firefox 7 met beter geheugenbeheer vrij
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Dit is exact het gevoel wat ik had, het geluid in Caspian Border is echter een stuk vetter (met jet's en heli's). Ik denk dat dit toch wat meer gericht is op het COD publiek, die zullen snel afgeschrikt worden als ze niet met sprinten en sproeien als een banaan 10 kills halen.laurensxeon schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:05:
Misschien proberen ze wel één deel van de game te belichten (close combat), zeker als je ziet dat je totaal geen voertuigen in de BETA hebt.
Dus als we grotere mappen voor geschoteld krijgen hebben we wel het WAUW moment. Tot nu toe vind ik de BETA goed spelen, vind het geluid toch iets matig van het arsenaal, mag wel iets meer power hebben als in BC2.
Een maat van mij die had dat hij de hele tijd naar voren liep, bleek dat zijn stuurtje voor zijn race games aangesloten was en niet helemaal in neutrale stand stond. Kijk dus even of je niet een joystick, controller of iets dergelijks hebt aangesloten wat je movement verpest!martijn24 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:05:
geachte tweakers,
Ik heb een probleem bij de battlefield beta.
Mijn personage loopt heel langzaam naar links. Dit is heel erg irritant omdat ik niet fatsoenlijk ergens achter kan schuilen. Mijn knop A werkt naar behoren deze getest in battlefield bad company 2 .
Als ik stil sta , als ik naar de voeten kijk dan zie ik hem gewoon langzaam naar links stappen.
iemand een idee of iets soort gelijks?
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Ik blijf dit hilarisch vinden hoor, BF spelers die zich superieur voelen aan COD spelers, bijna alsof ze betere mensen zijn, maar in ieder geval denken ze dat ze hardcore aan het gamen zijn ofzo. Als je nou Arma of een soortgelijke aan het spelen was, was zon reactie nog steeds triest, maar had je tenminste iets van een punt. Maar komop we hebben het hier over BF, dat is net als COD ook gewoon gericht op het grote publiek.Engra schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:10:
[...]
Dit is exact het gevoel wat ik had, het geluid in Caspian Border is echter een stuk vetter (met jet's en heli's). Ik denk dat dit toch wat meer gericht is op het COD publiek, die zullen snel afgeschrikt worden als ze niet met sprinten en sproeien als een banaan 10 kills halen.
Verwijderd
Ja, dat merk ik de laatste tijd ook. We hadden al de "superieure" PC gamers, komen daar nou ook nog "superieure" BF gamers bij?furby-killer schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:45:
[...]
Ik blijf dit hilarisch vinden hoor, BF spelers die zich superieur voelen aan COD spelers, bijna alsof ze betere mensen zijn, maar in ieder geval denken ze dat ze hardcore aan het gamen zijn ofzo. Als je nou Arma of een soortgelijke aan het spelen was, was zon reactie nog steeds triest, maar had je tenminste iets van een punt. Maar komop we hebben het hier over BF, dat is net als COD ook gewoon gericht op het grote publiek.
En de enige reden dat je met sprinten en sproeien 10 kills kan halen als er 10 man voor je gaan staan om neergesproeid te worden. Ik weet dat het voor sommige mensen wennen is dat ze door infanterie kunnen worden neergeschoten in plaats van dat ze enkel in voertuigen campen terwijl de COD plebs als doelwitten voor hun rondrennen, maar serieus kunnen jullie nou echt niet jezelf erover zetten dat sommige mensen COD leuker vinden, sommige BF, sommige andere type shooters, en sommige shooters helemaal niet?
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Het gaat hier denk ik niet om de personen, maar om de manier van spelen.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:49:
[...]
Ja, dat merk ik de laatste tijd ook. We hadden al de "superieure" PC gamers, komen daar nou ook nog "superieure" BF gamers bij?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik denk eigenlijk wel dat Caspian Border nog voor iedereen beschikbaar gaat worden. Waarom zouden ze anders iedereen die map laten downloaden?StealthyPeanut schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:47:
Net weer een uurtje gespeeld. Ondanks het goede spel, is het een kansloos level. Denk dat ik de beta weinig meer speel. Of Caspian Border moet free worden, maar dat zal wel niet.
Ow, uiteindelijk zullen ze de meeste bug's & performance issue wel oplossen. Maar dat kost (zoals gewoonlijkRagingRaven schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:38:
[...]
Ja, daarin heb je gelijk, misschien was/is het valse hoop, maar ik blijf toch hopen dat ze het op tijd fixen
Yup!RagingRaven schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:38:
[...]
Je hebt inderdaad helaas waarschijnlijk helemaal gelijk, wat ik overigens wel jammer vind.
Al denk ik dat een goed testtraject helemaal niet hoeft te betekenen, minder geld, ik denk zelfs dat het kan helpen bij de verkoop van je spel, maar het lijkt er inderdaad op dat uitgevers (let wel vaak niet ontwikkelaar) alleen maar proberen te hypen en de game zsm uit te brengen om weer aan dlc of een volgend project te kunnen gaan werken.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
AppletiniJohnnyzz schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:06:
Weet iemand password van de huidige caspian border server?
Verwijderd
En wat is er mis met de "spray and pray" manier van spelen? Dat van "de enige juiste manier van spelen" heb ik nooit begrepen. Het is een spel. Het gaat om lol hebben. Je mag spelen zoals je wilt. De ene keer heb ik zin om heel tactisch te spelen, met veel teamwork, een andere keer heb ik zin om alle gebouwen aan gort te schieten met een tank.Jackal131 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:54:
[...]
Het gaat hier denk ik niet om de personen, maar om de manier van spelen.
Spray and pray wordt tegenwoordig zelfs beloond : supression fire! En terecht, zo hoort het toch ook?Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:08:
[...]
En wat is er mis met de "spray and pray" manier van spelen? Dat van "de enige juiste manier van spelen" heb ik nooit begrepen. Het is een spel. Het gaat om lol hebben. Je mag spelen zoals je wilt. De ene keer heb ik zin om heel tactisch te spelen, met veel teamwork, een andere keer heb ik zin om alle gebouwen aan gort te schieten met een tank.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Ik wil ze graag zien aubDAMAGE schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:18:
Heb net even Caspian Border gedaan op ultra... Ziet er echt waanzinnig uit. Heb ook filmpjes gemaakt (korte) Moet ik die nog ergens uploaden of zeggen jullie van ik heb het wel gezien? In tank heb ik ook...
Engra schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:10:
[...]
Dit is exact het gevoel wat ik had, het geluid in Caspian Border is echter een stuk vetter (met jet's en heli's). Ik denk dat dit toch wat meer gericht is op het COD publiek, die zullen snel afgeschrikt worden als ze niet met sprinten en sproeien als een banaan 10 kills halen.
De oorspronkelijke reactie ging dan ook over Operation Metro, waar dat laatste dus nou net niet kanVerwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:08:
[...]
En wat is er mis met de "spray and pray" manier van spelen? Dat van "de enige juiste manier van spelen" heb ik nooit begrepen. Het is een spel. Het gaat om lol hebben. Je mag spelen zoals je wilt. De ene keer heb ik zin om heel tactisch te spelen, met veel teamwork, een andere keer heb ik zin om alle gebouwen aan gort te schieten met een tank.
PSN: RikBruil | BFBC2 stats
Angelo NL / Global Cargo VTC
[ Voor 14% gewijzigd door Sagaris op 28-09-2011 21:47 ]
ja idd, ik ben 1 en al emotie. ik zag dit al van mijlen ver aankomen maar diep van binnen hoopte ik op anders.zeef schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:04:
[...]
Je had het iets minder kunnen aanzetten qua woordkeuze. Maar qua inhoud ben ik het wel met je eens. Heb BF BC2 geprobeerd maar kwam toch iedere keer weer terug op BF2. Dat vind en vond ik nog steeds de leukste versie.
Zij willen niet via Steam distribueren omdat "ze" het zelf wel kunnen?furby-killer schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:55:
dat hun klantenservice overbelast is kan ik niet echt een verrassing noemen.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
GE_WEL_DIG, en ik maar denken toe dan, schiet een keer in het water, wil het zien opspatten, en dat wordt 40 in novemberDAMAGE schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:02:
Hier mijn kleine bijdrage van Caspian Border gameplay. Maybe later meer filmpjes als de interesse daar is:
YouTube: Caspian Border gameplay ultra settings 1080P [BF3 Closed Beta] - YouTube
Heh een verwachting van mij lijkt uitgekomen te zijn als ik je filmpje bekijkt: anti aircraft vehicles zijn leuk, maar zon enorme vuursnelheid is waarschijnlijk nuttiger om infanterie mee weg te vegen dan tegen luchtdoelen.DAMAGE schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:02:
Hier mijn kleine bijdrage van Caspian Border gameplay. Maybe later meer filmpjes als de interesse daar is:
YouTube: Caspian Border gameplay ultra settings 1080P [BF3 Closed Beta] - YouTube
[ Voor 82% gewijzigd door psychoclown op 29-09-2011 11:21 ]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Hier was ik al bang voor. Die details is nou juist wat BF2 zo ongelooflijk vet maakte. Hopelijk komt dit er later dmv een patch weer in.HammerNL schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:27:
Besturing van die chopper valt wel ff tegen als je bf2 gewend bent. Niet dat het moeilijk is, maar de uitdaging is ver te zoeken.
Ik zat alleen in de chopper en zag iemand aankomen rennen die als gunner wou dienen, dus dacht druk alvast W in om de motor wat op toeren te krijgen net als in bf2, vervolgens was ik 50 meter de lucht in en de gunner stond nog beneden
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Dan zou ik niet opblijven want zoals al vele malen verteld komt de open beta pas morgen rond 14:00/15:00 uur, net als de gesloten beta deed.Qlii256 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:26:
Volgen mij kan je hier (http://www.battlefield.com/battlefield3/1/beta) vanaf 24:00 de beta downloaden. Ik hoop dat hij iets vroeger komt, dan kan ik nog even spelen. Maar langer dan 24:00 ga ik niet opblijven. En dan moet ik nog downloaden (en het Belgisch downloadsnelheid is niet zo best)
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
nou heb gezocht op "preload" niemand vertelt je hoeVincitore schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:22:
[...]
Als je het topic eens even goed doorleest, dan vind je het antwoord
Vraag is hier al meerdere malen gesteld..
ora et labora
Geen enkel programma of game is perfect, een programma bevat altijd bugs en welke game geeft na launch nou geen patches uit?pingkiller schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:51:
Daarnaast kom je nogal veel bugs tegen. Ik zie niet in hoe ze dat binnen een maand gaan fixen. De laatste maand wil je je volgens mij toch echt bezig houden met de content, niet met de engine.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Ja je ziet hem vaak saven, maar als je op battlelog het forum bekijkt, ben ik niet de enige met dit probleem. Bij z'n disco zijn je stats van die ronde toch echt weg.RobinNL schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:56:
[...]
Je stats worden toch steeds opgeslagen?
Correct me if I'm wrong.
[ Voor 2% gewijzigd door Robsel_NL op 28-09-2011 23:07 . Reden: typo ]
Forever raver!
Specs: Workstation Server
40? Ja en? Ik ken mensen van 80 die nog schaak op de computer of risk spelen, geen probleem hoor...Sipio schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:16:
[...]
GE_WEL_DIG, en ik maar denken toe dan, schiet een keer in het water, wil het zien opspatten, en dat wordt 40 in november
cameras: Contax G2, Nikon D3S, D800, D850, Z9 - lenses nikkor: 14-24/2.8, 14-24/2.8S, 24-70/2.8S, 24-70/2.8G, 70-200/2.8S, 70-200/2.8G, 85/1.8S, 50/1.8S, 35/1.4G, Sigma 135/1.8 Zeis 45/2
Wat ik verwacht? Persoonlijk verwacht ik dat een bedrijf zoveel vertrouwen heeft in z'n eigen producten dat het trots met open vizier de concurrentie aangaat.Royeboi schreef op donderdag 29 september 2011 @ 00:12:
[...]
Wat verwacht je dan op de Geforce site? Op de pagina van de iPhone vergelijking op apple.com zie ik ook geen Samsung Galaxy S II staan...
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
I7 4770K @4,2 GHz / EVGA GTX 980 sc /16 GB Corsair Vengance Pro 2,66 Ghz / HX1000W / Gigabyte Z97X-SLI/ Corsair Carbide Air 540 / Samsung M.2 SM951 256GB / Corsair Vengance K70 Red / Logitech G502 / Logitech Z-5500 / Logitech G933
Verwijderd
Nog niet, pas rond 14:00 / 15:00 ongeveer.Hc-Gamer schreef op donderdag 29 september 2011 @ 00:36:
Ik heb mijn bf3 bij bartsmit geprorderd maar hoe kan ik de demo installeren ??? help
CapTVK schreef op donderdag 29 september 2011 @ 00:35:
[...]
Wat ik verwacht? Persoonlijk verwacht ik dat een bedrijf zoveel vertrouwen heeft in z'n eigen producten dat het trots met open vizier de concurrentie aangaat.
Maar dat is m'n persoonlijke mening.
cameras: Contax G2, Nikon D3S, D800, D850, Z9 - lenses nikkor: 14-24/2.8, 14-24/2.8S, 24-70/2.8S, 24-70/2.8G, 70-200/2.8S, 70-200/2.8G, 85/1.8S, 50/1.8S, 35/1.4G, Sigma 135/1.8 Zeis 45/2
kj thnxVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 00:37:
[...]
Nog niet, pas rond 14:00 / 15:00 ongeveer.
(Ik weet het niet zeker maar dat las ik hier een paar keer.)
I7 4770K @4,2 GHz / EVGA GTX 980 sc /16 GB Corsair Vengance Pro 2,66 Ghz / HX1000W / Gigabyte Z97X-SLI/ Corsair Carbide Air 540 / Samsung M.2 SM951 256GB / Corsair Vengance K70 Red / Logitech G502 / Logitech Z-5500 / Logitech G933
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq