• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 23:05
Alleen mensen die beta al in kunnen kunnen daar inloggen.
Ik zie dus niks :/

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 10:55
WTF?!!?! Iemand nu al level 44? dat meen je toch niet?.... omg

• Freeman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 14:20
Thanks @ martijn!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:09

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Score/Min 814

Is dat wat onrealistisch of ligt dat aan mij?

Ik zit niet eens op 200. (nou doe ik het ook niet best maar dan nog)

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Aangezien we hier op GTM +1 zitten, zullen we dan al vanaf 23:00 de beta kunnen downloaden? Ik denk van niet, maar misschien dat iemand dat hier kan bevestigen? En zal ik mij moeten aanmelden met een e-mail adres zoals dat ook met de BC2 beta was?

Dat was volgens mij ook een open beta, maar ik herinner me nog dat ik dan 3 dagen moest wachten tot ik een mail met code ontving.

Ziet er wel gaaf uit zeg!

• RagingRaven
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10 10:04

RagingRaven

As Raging as A Raven

ChojinZ schreef op woensdag 28 september 2011 @ 17:18:
[...]

Op elke regel is er een uitzondering. En laat Blizzard nou net die uitzondering zijn. ;)
Blizzard staat er om bekend dat ze spellen redelijk bug-vrij releasen. Maar zij zijn daarin wel 1 van de weinige.

Overigens denk ik dat je vermoeden wel juist is en dat EA idd ontwikkelaars pushed om spellen asap uit te brengen. Maarja, verbaasd jou dat? Mij in iedergeval niet. Met andere spellen die ze uitgeven doen ze dat ook. Dus waarom zouden ze dan met BF3 niet doen?
Ja, daarin heb je gelijk, misschien was/is het valse hoop, maar ik blijf toch hopen dat ze het op tijd fixen ;)
ChojinZ schreef op woensdag 28 september 2011 @ 17:37:
[...]

Helemaal mee eens! Een aantal mensen hier zien niet in dat de dagen van degelijke releases geteld zijn. Vroeger was dat misschien zo, maar de game-industrie is nog commercieeler en harder geworden. Gevolgen daarvan zijn de crappy releases, betaalde dlc's, slechte support en het ontbreken van "echte" dedicated servers.

Waar je vroeger nog weleens ontwikkelaars had die het puur om de passie spellen maakte, gaat het vandaag de dag maar om 1 ding: Money!
Je hebt inderdaad helaas waarschijnlijk helemaal gelijk, wat ik overigens wel jammer vind.
Al denk ik dat een goed testtraject helemaal niet hoeft te betekenen, minder geld, ik denk zelfs dat het kan helpen bij de verkoop van je spel, maar het lijkt er inderdaad op dat uitgevers (let wel vaak niet ontwikkelaar) alleen maar proberen te hypen en de game zsm uit te brengen om weer aan dlc of een volgend project te kunnen gaan werken.

[ Voor 41% gewijzigd door RagingRaven op 28-09-2011 18:42 ]

It's all writen in the book of rage

Om aan lvl 44 te geraken in BFBC2 moet je minimaal aan 400 uur gameplay zitten.
Ik hoop écht dat Dice dit aanpakt.

Want serieus, wat is het nut als iedereen na een week op level 50 zit? Niets leuks aan. Kijk naar CoD met al die prestige levels.
Uit iemands level moet je kunnen opmaken of iemand de game al 20 uur speelde, of al 350 uur.

[ Voor 13% gewijzigd door Asgaro op 28-09-2011 18:46 ]

• nukidin247
  • Laatst online: 29-09 10:55
Als iemand in de beta al 50 is, kun je net zo goed je pre-order annuleren.

• SupremeRick
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 13:29

SupremeRick

Muse Fan

Asgaro schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:45:
[...]

Om aan lvl 44 te geraken in BFBC2 moet je minimaal aan 400 uur gameplay zitten.
Ik hoop écht dat Dice dit aanpakt.

Want serieus, wat is het nut als iedereen na een week op level 50 zit? Niets leuks aan.
dat is toch juist goed? ik vind 400 uur gameplay redelijk lang hoor.. ik bedoel dat ik nog net aan de 170 zit

PC: CPU: i9-10900KF @ 4.8GHZ | GFX: MSI Gaming X GTX1080Ti | RAM: GSKILL TridentZ 4x16GB @ 3600MHz | SSD: 2TB | HDD: 1TB | Mobo: Asus Strix Z470-e | Case: Corsair 500D SE | Cooler: Corsair H150i

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Voor de mensen die zich afvragen waarom de jets geen rakketen hebben?

6400 kills tot je heatseeking missiles krijgt.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

SupremeRick schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:46:
[...]

dat is toch juist goed? ik vind 400 uur gameplay redelijk lang hoor.. ik bedoel dat ik nog net aan de 170 zit
Ik zit zelf ook nog maar aan level 36 bij BFBC2, en heb de game sinds release gekocht. :)
Maar ik vind het zo beter, dan dat ik straks in BF3 aan level 50 zit in een maand...

• SupremeRick
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 13:29

SupremeRick

Muse Fan

Asgaro schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:47:
[...]

Ik zit zelf ook nog maar aan level 36 bij BFBC2, en heb de game sinds release gekocht. :)
Maar ik vind het zo beter, dan dat ik straks in BF3 aan level 50 zit in een maand...
jep.. ik vind het leuk zo.. je moet tenminste iets doen voor je lvl

PC: CPU: i9-10900KF @ 4.8GHZ | GFX: MSI Gaming X GTX1080Ti | RAM: GSKILL TridentZ 4x16GB @ 3600MHz | SSD: 2TB | HDD: 1TB | Mobo: Asus Strix Z470-e | Case: Corsair 500D SE | Cooler: Corsair H150i

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-10 18:31
Ja, daar was ik dus al bang voor.. Ik post gewoon mijn ervaringen met de game en hoe ik er tegenaan kijk, en vervolgens krijg je verhitte fanboy posts om je oren waar je U tegen zegt... Jammer hoor, dit haalt de mogelijkheid om inhoudelijk over een game te discussieren wel enigzins onderuit.

Gelukkig zijn er mensen genoeg die het wèl met mij eenszijn en die in staat zijn om even hun roze brilletje af te zetten en de beta te zien voor wat het is .

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:52

Stewie!

Keen must die!

Beukerz schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:22:
[...]

Alleen mensen die beta al in kunnen kunnen daar inloggen.
Ik zie dus niks :/
Fixed :>

• no00waa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-09 16:59
nukidin247 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:46:
Als iemand in de beta al 50 is, kun je net zo goed je pre-order annuleren.
Lijkt me vrij vrij vrij duidelijk dat dit beta intended is :P elk lvl is ongeveer 5k xp, DICE wilt gewoon dat we zoveel mogelijk kunnen uittesten anders heeft een beta met 1 map ook 0,0 zin :)

Geloof me maar, dit is in de final echt niet zo.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Visgek24 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:48:
Ja, daar was ik dus al bang voor.. Ik post gewoon mijn ervaringen met de game en hoe ik er tegenaan kijk, en vervolgens krijg je verhitte fanboy posts om je oren waar je U tegen zegt... Jammer hoor, dit haalt de mogelijkheid om inhoudelijk over een game te discussieren wel enigzins onderuit.

Gelukkig zijn er mensen genoeg die het wèl met mij eenszijn en die in staat zijn om even hun roze brilletje af te zetten en de beta te zien voor wat het is .
Je kan ook reageren op inhoudelijke feedback die je kreeg op je troll. O-)

Verwijderd

Wat maakt het level uit? Het is niet dat je net als bij een RPG meer damage doet of zo. Op een gegeven moment heb je al je wapens unlocked en dan maakt het level niets meer uit, het is alleen nog maar een getalletje.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2011 18:54 . Reden: Typo ]

• Visgek82
Stewie! schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:53:
[...]

Je kan ook reageren op inhoudelijke feedback die je kreeg op je troll. O-)
En welke troll mag dat wezen? Ik post gewoon mijn ervaringen met een game, hoezo ben ik dan en troll?

Het moet echt niet gekker worden...

Edit: Je bevestigd hiermee wat ik net post , jij ziet schijnbaar elk negatief iets op BF3 als een troll-attack, dat geeft al aan dat je niet in staat bent om objectief te zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Visgek82 op 28-09-2011 18:55 ]

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Visgek24 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 16:05:
Beta of niet , ik moet sommige mensen hier tòch gelijk geven .

Er zitten zelfs voor een beta build gewoon ECHT te veel fouten in . het spel loopt op veel pc's niet goed (en dat heeft echt niets met de hardware te maken), er zijn lagspikes, disconnects, texture problemen, hitbox problemen, mensen die hun keys niet kunnen binden, problemen met het geluid, floating body's, flikkerende textures en nog een hele waslijst. Ik zie een beta als een product wat bijna klaar is , en gezien hij over een maand gereleased wordt , zou hij bijna klaar moeten zijn. Maar wat krijgen we? een game die barst van de fouten en alleen medium-quality textures bevat... sorry, maar als je dat àllemaal nog in een maandje wil fixen , hou je jezelf voor de gek. en dan heb ik het nog niet eens over de performance gehad, want die is in de meeste gevallen gewoon NIET oke. zelfs op high-end systemen stottert en hapert het vrolijk heen en weer, terwijl het bij andere systemen "redelijk" soepel draait. En het is heus niet ground-braking wat je nu op je scherm getoverd krijgt. sommige dingen zijn heel mooi, maar andere echt matig.

Dit had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht, maar dit plaatje past wat mij betreft beter bij een early alpha build dan een beta build.

Ik zal vast een aantal mensen hiermee op hun tenen trappen, maar dit is een forum, en een discussie topic.

Ik ben er ook zeker niet van overtuigd of ik 'm ga kopen. sommige dingen zijn heel gaaf, maar bij andere dingen heb ik echt grote vraagtekens.
Het gaat met dit spel net zoals met vele andere; er is een releasedatum vastgezet en wat er dan is wordt de markt opgeschopt. De patches moeten het dan goed speelbaar maken.

Algemene opmerking: Laat het idee varen dat BF3 bij de release 'af' is.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

• Visgek82
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:53:
Wat maakt het level uit? Het is niet dat je net als bij een RPG meer damage doet of zo. Op een gegeven moment heb je al je wapens unlocked en dan maakt het level niets meer uit, het is alleen nog maar een getalletje.
Dit heeft volgens mij vooral te maken met welke equipment en wapens je kunt gebruiken op je karakters.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Visgek24 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:54:
[...]

En welke troll mag dat wezen? Ik post gewoon mijn ervaringen met een game, hoezo ben ik dan en troll?

Het moet echt niet gekker worden...
Afbeeldingslocatie: http://community.us.playstation.com/servlet/JiveServlet/showImage/2-31115834-10402/Not-sure-if-trolling-or-just-stupid.jpg

Het gedeelte waarin je werd uitgelegd hoe een game werd ontwikkeld en dat de aannames fout zijn. Wat in een beta fout is, is per definitie niet plots nu nog steeds fout. Het is en blijft een fork gemaakt op een bepaald moment bepaald door planning of ontwikkelfase.
Visgek24 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:54:
[...]

Edit: Je bevestigd hiermee wat ik net post , jij ziet schijnbaar elk negatief iets op BF3 als een troll-attack, dat geeft al aan dat je niet in staat bent om objectief te zijn.
Het kan ook te maken hebben met het feit dat jij geen reactie geeft maar praat over een roze bril als je feitelijke reacties krijgt. Lees het even terug, ik leg je keurig uit hoe het ontwikkelproces werkt.

[ Voor 27% gewijzigd door Stewie! op 28-09-2011 18:58 ]

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-10 16:34
Echt vreselijk gewoon, die bèta. Altijd wel een probleem. Momenteel is het probleem dat ik ontzettend slechte performance heb. Als ik dan kijk naar de activiteit van mijn videokaarten (crossfire) zie ik dat mijn tweede kaart slechts voor 50% actief is. Als alles soepel loopt, en ik dan kijk, dan zie ik dat ze beide 100% acties zijn.
Ik ben natuurlijk heel blij dat er een bèta is, maar het brengt ook heel wat frustraties met zich mee. Ik hoop dan ook dat ze goed naar de feedback luisteren, en alles nog snel wat verbeteren voor de final game!

• Visgek82
Stewie! schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:56:
[...]

[afbeelding]

Het gedeelte waarin je werd uitgelegd hoe een game werd ontwikkeld en dat de aannames fout zijn. Wat in een beta fout is, is per definitie niet plots nu nog steeds fout. Het is en blijft een fork gemaakt op een bepaald moment bepaald door planning of ontwikkelfase.
Ja? dus? Je kunt wel heel leuk plaatjes gaan posten, maar daar schiet niemand wat mee op.

Het maakt mij niet uit hoe dat proces werkt, daar heb ik als gamer geen boodschap aan. als iets niet goed is , alpha, beta of final, release het dan niet? na maanden kwijlend filmpjes te hebben gekeken en dan dit voorgeschoteld krijgen is toch wel een beetje een klap in je gezicht. als jij mij met droge ogen kunt vertellen dat het precies is waar je op gehoopt had , eet ik mijn bureau op.

• Jo...
Visgek24 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:58:
[...]

Ja? dus? Je kunt wel heel leuk plaatjes gaan posten, maar daar schiet niemand wat mee op.

Het maakt mij niet uit hoe dat proces werkt, daar heb ik als gamer geen boodschap aan. als iets niet goed is , alpha, beta of final, release het dan niet? na maanden kwijlend filmpjes te hebben gekeken en dan dit voorgeschoteld krijgen is toch wel een beetje een klap in je gezicht. als jij mij met droge ogen kunt vertellen dat het precies is waar je op gehoopt had , eet ik mijn bureau op.
Ben blij dat ze een bèta hebben gereleased. Als ze dat niet deden wat het ook weer gezeur. Het is altijd wel iets! Denk dan ook zo: Alle problemen die je nu meemaakt, zullen wellicht verholpen zijn tegen de final versie. Je moet ook denken dat dit ook grotendeels voor hen bedoeld is, zodat zij kunnen kijken hoe hun game werkt als het werkelijk gespeeld wordt. Zo zullen ze wellicht ook Battlelog nog wat aanpassen e.d.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

[...]

Jij hebt als gamer er geen boodschap aan dat in een beta nog bugs zitten. 7(8)7
Dat vind ik onredelijk. Dit is geen demo, geen retail, maar de closed beta.

Mbt de bugs: ik speel vooral op de consoles om te testen en kom geen bugs tegen die het onspeelbaar maken op de infrastructuur items na, matchmaking bijvoorbeeld. Er wordt nog hard gewerkt natuurlijk. En de game is helemaal gepolijst zodra deze gold gaat op de consoles, de PC heeft een langer ontwikkel traject ivm de diverse PC only features, waaronder de grotere mappen. Onderschat dat verschil niet.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-10 10:51
innerchild schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:39:
[...]

wat nu troll ?? bf2 heb ik geleefd en gegeten voor de laatste 6 jaar. heb daar iets van 2000 uur aan verspijkerd en imo 1 van de beste spellen gemaakt door de mix van simulatie en arcade.

ik ben zwaar teleurgesteld omdat door die vercasualisering van de hedendaagse spellen alles is verworven tot troep.

Ook mensen met een andere mening mogen dat verkondigen. Ik ben gewoon kieskeurig. Zo wat. Alles wat ik cool vind in bf2 zit er niet in of is geminimaliseerd door het casualisme..
Je had het iets minder kunnen aanzetten qua woordkeuze. Maar qua inhoud ben ik het wel met je eens. Heb BF BC2 geprobeerd maar kwam toch iedere keer weer terug op BF2. Dat vind en vond ik nog steeds de leukste versie. :)

• Visgek82
Stewie! schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:02:
[...]

Jij hebt als gamer er geen boodschap aan dat in een beta nog bugs zitten. 7(8)7
Dat vind ik onredelijk. Dit is geen demo, geen retail, maar de closed beta.

Mbt de bugs: ik speel vooral op de consoles om te testen en kom geen bugs tegen die het onspeelbaar maken op de infrastructuur items na, matchmaking bijvoorbeeld. Er wordt nog hard gewerkt natuurlijk. En de game is helemaal gepolijst zodra deze gold gaat op de consoles, de PC heeft een langer ontwikkel traject ivm de diverse PC only features, waaronder de grotere mappen. Onderschat dat verschil niet.
Selectief lezen noemen we dat. Ik heb geen boodschap aan het feit wat er achter de schermen gebeurd , dat bedoel ik. hoe een game ontwikkeld wordt zal mij een biet zijn , zo lang ik er maar plezier in heb om het te spelen.. Is dat niet het belangrijkste bij games?

Uiteraard zullen een hoop bugs voor release er wel uit zijn , maar dan nog vind ik het gewoon erg tegenvallen allemaal. ik had er gewoon veel meer van verwacht. mischien ben ik te kritisch, kan, maar ik ben echt niet de enige. de beta heeft er in ieder geval wel voor gezorgd dat ik 'm niet meer ga pre-orderen, maar eerst de kat uit de boom ga kijken. ik wil niet hetzelfde risico lopen als bij Medal of Honor, die ook door Dice "ontwikkeld" was.

• Dacuuu
  • Laatst online: 16:10
Jammer dat internet Explorer of firefox oid open moet blijven staan..kost weer aardig wat RAM embeetjes.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Dacuuu schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:06:
Jammer dat internet Explorer of firefox oid open moet blijven staan..kost weer aardig wat RAM embeetjes.
Firefox 7 zal minder ram gebruiken, heb je die getest?
nieuws: Mozilla geeft Firefox 7 met beter geheugenbeheer vrij

[ Voor 23% gewijzigd door Stewie! op 28-09-2011 19:09 ]

• Visgek82
Dacuuu schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:06:
Ja, daar ben ik het wel gedeeltelijk mee eens. aan de andere kant vind ik 't hele online gebeuren wel heel goed gedaan, en werkt ook wel fijn. je kunt ook echt alles online bijhouden en bekijken , inclusief gedetailleerde informatie over gespeelde matches , erg tof.

• Dacuuu
  • Laatst online: 16:10
Stewie! schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:08:
[...]

Firefox 7 zal minder ram gebruiken, heb je die getest?
Ik zit op 7.0 inderdaad, maar toch even 311 mb ram in gebruik. Ik snap niet waarom je niet dit alles gewoon in game kan doen, is toch net zo fijn? of gewoon geïntegreerd in Orgin?

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:28

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Nemean schreef op woensdag 28 september 2011 @ 17:28:
Wat is oud? Ik draai hem nu met een defecte GTX280 op high met ongeveer 30 tot 40 FPS. Gaat nog aardig. Vind wel dat de lightning toch wat anders mag, vaak zijn de lampen veelste fel/overbelicht.
mag ik vragen op welke resolutie je speelt?
ik heb deze kaart namelijk ook. had de hoop al opgegeven om op high te kunnen spelen.
maar nu ik jouw reactie zie, krijg ik toch nog hoop op mooie graphics

• Visgek82
WishmasterNL schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:11:
[...]

mag ik vragen op welke resolutie je speelt?
ik heb deze kaart namelijk ook. had de hoop al opgegeven om op high te kunnen spelen.
maar nu ik jouw reactie zie, krijg ik toch nog hoop op mooie graphics
Je kunt niet op high spelen. alle opties zijn maximaal medium, met uitzondering van ambient occlusion. de rest zit NIET in de beta. je kunt m wel op high zetten, maar dat heeft geen enkel nut.

Dit heb ik trouwens op BF3 IRC gehoord van iemand, dus die informatie komt niet van mijzelf :)

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
Visgek24 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:12:
[...]

Je kunt niet op high spelen. alle opties zijn maximaal medium, met uitzondering van ambient occlusion. de rest zit NIET in de beta. je kunt m wel op high zetten, maar dat heeft geen enkel nut.

Dit heb ik trouwens op BF3 IRC gehoord van iemand, dus die informatie komt niet van mijzelf :)
Maar de info klopt wel ;)

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Dacuuu schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:10:
[...]

Ik zit op 7.0 inderdaad, maar toch even 311 mb ram in gebruik. Ik snap niet waarom je niet dit alles gewoon in game kan doen, is toch net zo fijn? of gewoon geïntegreerd in Orgin?
Het is een strategische keuze geweest, het portal dat ze nu bouwen wordt steeds belangrijker, misschien wel cross game. Het is al cross platform, werkt ook erg leuk!
Hier allemaal jet gameplay! YouTube: Kanaal van zZaG0R - YouTube

En bedankt Stewie! voor de key!! ;)

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
[...]

:D

Ik laat het je morgen weten..

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:30
:( Ik wil ook alvast een key i.p.v. tot morgen moeten wachten

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 17:34:
[...]

Selectief lezen noemen ze dat wat jij doet.
Er staat niet voor niets bij dat je niet mag klagen. :)
Je moet zelf weten wat jij allemaal post, het was eerder een suggestie.

Ze zijn wel snel op de tenen getrapt hier zeg.
Een beetje loze suggestie. Ik post ook slechts mijn ervaringen, bij mij zijn die helaas wat negatiever.

Verwijderd

Stewie! schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:16:
[...]

Het is een strategische keuze geweest, het portal dat ze nu bouwen wordt steeds belangrijker, misschien wel cross game. Het is al cross platform, werkt ook erg leuk!
Betekent dit dat ik met 1 soldier op zowel PC als Xbox kan spelen? Dus unlocks op beide systemen gebruiken etc...

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:22:
[...]

Betekent dit dat ik met 1 soldier op zowel PC als Xbox kan spelen? Dus unlocks op beide systemen gebruiken etc...
Nee je hebt losse soldiers voor elk platform. Ik heb nu 3 soldiers en ondanks dezelfde naam toch een ander profiel. Je kan in Battlelog ook wisselen tussen die profielen.

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-10 14:58
Kaap schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:21:
:( Ik wil ook alvast een key i.p.v. tot morgen moeten wachten
Zucht... ik google me een ongeluk, dus kan iemand me vertellen of je morgen voor de open beta ook een key nodig hebt ?

Verwijderd

Stewie! schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:23:
[...]

Nee je hebt losse soldiers voor elk platform. Ik heb nu 3 soldiers en ondanks dezelfde naam toch een ander profiel. Je kan in Battlelog ook wisselen tussen die profielen.
Jammer. Zou het wel leuk hebben gevonden om dezelfde soldaat te zijn onverschillig welk platform mij mijn oorlog brengt. Maar wat is er dan cross platform aan?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:22:
[...]
Een beetje loze suggestie. Ik post ook slechts mijn ervaringen, bij mij zijn die helaas wat negatiever.
Ok let the past be past.
En als de beta je tot nu toe negatief bevalt is dat erg jammer.

edit: btw dat filmpje van hier een paar post hoger is wel echt vet :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2011 19:28 ]

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:26:
[...]

Jammer. Zou het wel leuk hebben gevonden om dezelfde soldaat te zijn onverschillig welk platform mij mijn oorlog brengt. Maar wat is er dan cross platform aan?
Veteran en social

• Ruffzz
  • Niet online
MEN-O schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:26:
[...]

Zucht... ik google me een ongeluk, dus kan iemand me vertellen of je morgen voor de open beta ook een key nodig hebt ?
Wat snap je niet aan "open" ? Open public beta vereist geen key

Verwijderd

Hoelaat kun je de beta downloaden? gelijk om 00:00? want dan blijf ik nog wel even op haha

Voor de ps3 versie dan he, zou wel fijn zijn om dit te weten, want ik vermeen ergens gehoord te hebben dat hij niet om 00:00 zou starten

Alvast bedankt :)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2011 19:46 ]

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Ik was gisteren ook zeer negatief, je gaat het toch vergelijken met bc2 wat betreft gameplay maar zoals ik in bc2 speel kan echt niet in bf3.
Vanmiddag heb ik weer gespeeld en wat voorzichtiger, gebruik makend van prone, crouch en cover en ik moet zeggen dat ik er aan begin te wennen.

Wat ik tot nu toe gezien heb, met in het achterhoofd rekening mee houden dat het een early stable build is, ben ik wel bang dat dice nog niet klaar is.
De bc2 beta was ook een early build maar deze was veel stabieler.
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:44:
Hoelaat kun je de beta downloaden? gelijk om 00:00? want dan blijf ik nog wel even op haha

Voor de ps3 versie dan he, zou wel fijn zijn om dit te weten, want ik vermeen ergens gehoord te hebben dat hij niet om 00:00 zou starten

Alvast bedankt :)
Ga maar van een uur of 15:00 uit want dan heb ik mijn 48 uur closed beta erop zitten.

[ Voor 31% gewijzigd door NLsandman op 28-09-2011 19:48 ]

Verwijderd

Denk je dat je hem zou kunnen pre-loaden? of was dit niet het geval bij de early acces?

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:01

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:50:
Denk je dat je hem zou kunnen pre-loaden? of was dit niet het geval bij de early acces?
Ik zou er niet op rekenen. Early access had iig geen optie om te preloaden.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Gundogan
  • Laatst online: 11:04

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Gebruikt battlelog eigenlijk flash of iets dergelijks? Ook niet echt leuk om naast de game open te hebben.

Ik zit nu wat meer video's/livestreams te kijken en het lijkt op een combinatie van MoH en BC2. Dodelijke wapens en prone + BC2 achtige gameplay. Denk niet dat BF3 leuk zal zijn in rush (in ieder geval niet deze map). Ik heb dan liever Caspian Border of andere conquest map als ik ook kan spelen op de 29ste omdat dat hopelijk meer BF is en populairder en (voor mij tenminste) beter om te bepalen of ik het moet kopen of niet.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Iemand nog last met key bindings in de beta?

Rapapa...

• Engra
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01-2024
Voor iedereen die nu haat op wat je kan spelen/zien van Operation Metro: 100% gegrond want mijn god wat is dat een lutser map zeg, als dit de rest van het spel is zou er ook geen reden zijn om hem aan te schaffen.

Echter lekte eerder vandaag het wachtwoord voor de Caspian Broder test servers en dat is toch wel even wat anders, er zit dan weliswaar geen commander mode meer in, maar dit voelde toch echt aan als BF2. Tactisch, grote map, voertuigen met een duidelijke rol en de "run and gun" gameplay die in BF:BC2 en COD wel werkt werkt hier nauwelijks, het is meer dat oude BF2 gevoel. Ik zou zeker wachten met oordelen tot je deze map een paar keer gespeeld hebt.

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-07 19:26
Misschien proberen ze wel één deel van de game te belichten (close combat), zeker als je ziet dat je totaal geen voertuigen in de BETA hebt.
Dus als we grotere mappen voor geschoteld krijgen hebben we wel het WAUW moment. Tot nu toe vind ik de BETA goed spelen, vind het geluid toch iets matig van het arsenaal, mag wel iets meer power hebben als in BC2.

• Engra
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01-2024
laurensxeon schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:05:
Misschien proberen ze wel één deel van de game te belichten (close combat), zeker als je ziet dat je totaal geen voertuigen in de BETA hebt.
Dus als we grotere mappen voor geschoteld krijgen hebben we wel het WAUW moment. Tot nu toe vind ik de BETA goed spelen, vind het geluid toch iets matig van het arsenaal, mag wel iets meer power hebben als in BC2.
Dit is exact het gevoel wat ik had, het geluid in Caspian Border is echter een stuk vetter (met jet's en heli's). Ik denk dat dit toch wat meer gericht is op het COD publiek, die zullen snel afgeschrikt worden als ze niet met sprinten en sproeien als een banaan 10 kills halen.

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-10 08:59

Wiebbe

<none />

martijn24 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:05:
geachte tweakers,

Ik heb een probleem bij de battlefield beta.

Mijn personage loopt heel langzaam naar links. Dit is heel erg irritant omdat ik niet fatsoenlijk ergens achter kan schuilen. Mijn knop A werkt naar behoren deze getest in battlefield bad company 2 .

Als ik stil sta , als ik naar de voeten kijk dan zie ik hem gewoon langzaam naar links stappen.

iemand een idee of iets soort gelijks?
Een maat van mij die had dat hij de hele tijd naar voren liep, bleek dat zijn stuurtje voor zijn race games aangesloten was en niet helemaal in neutrale stand stond. Kijk dus even of je niet een joystick, controller of iets dergelijks hebt aangesloten wat je movement verpest!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Engra schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:10:
[...]

Dit is exact het gevoel wat ik had, het geluid in Caspian Border is echter een stuk vetter (met jet's en heli's). Ik denk dat dit toch wat meer gericht is op het COD publiek, die zullen snel afgeschrikt worden als ze niet met sprinten en sproeien als een banaan 10 kills halen.
Ik blijf dit hilarisch vinden hoor, BF spelers die zich superieur voelen aan COD spelers, bijna alsof ze betere mensen zijn, maar in ieder geval denken ze dat ze hardcore aan het gamen zijn ofzo. Als je nou Arma of een soortgelijke aan het spelen was, was zon reactie nog steeds triest, maar had je tenminste iets van een punt. Maar komop we hebben het hier over BF, dat is net als COD ook gewoon gericht op het grote publiek.

En de enige reden dat je met sprinten en sproeien 10 kills kan halen als er 10 man voor je gaan staan om neergesproeid te worden. Ik weet dat het voor sommige mensen wennen is dat ze door infanterie kunnen worden neergeschoten in plaats van dat ze enkel in voertuigen campen terwijl de COD plebs als doelwitten voor hun rondrennen, maar serieus kunnen jullie nou echt niet jezelf erover zetten dat sommige mensen COD leuker vinden, sommige BF, sommige andere type shooters, en sommige shooters helemaal niet?

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
Net weer een uurtje gespeeld. Ondanks het goede spel, is het een kansloos level. Denk dat ik de beta weinig meer speel. Of Caspian Border moet free worden, maar dat zal wel niet.

Verwijderd

furby-killer schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:45:
[...]

Ik blijf dit hilarisch vinden hoor, BF spelers die zich superieur voelen aan COD spelers, bijna alsof ze betere mensen zijn, maar in ieder geval denken ze dat ze hardcore aan het gamen zijn ofzo. Als je nou Arma of een soortgelijke aan het spelen was, was zon reactie nog steeds triest, maar had je tenminste iets van een punt. Maar komop we hebben het hier over BF, dat is net als COD ook gewoon gericht op het grote publiek.

En de enige reden dat je met sprinten en sproeien 10 kills kan halen als er 10 man voor je gaan staan om neergesproeid te worden. Ik weet dat het voor sommige mensen wennen is dat ze door infanterie kunnen worden neergeschoten in plaats van dat ze enkel in voertuigen campen terwijl de COD plebs als doelwitten voor hun rondrennen, maar serieus kunnen jullie nou echt niet jezelf erover zetten dat sommige mensen COD leuker vinden, sommige BF, sommige andere type shooters, en sommige shooters helemaal niet?
Ja, dat merk ik de laatste tijd ook. We hadden al de "superieure" PC gamers, komen daar nou ook nog "superieure" BF gamers bij?

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:06
Net even caspian vorder gespeeld en ben nog steeds niet overtuigd van deze game. De graphics hebben iets consolerigs, kan er niet echt mijn vinger op leggen. Het mist scherpte en detail denk ik. Daarnaast zijn de verhoudingen van de objecten raar(of komen raar over) en zijn players zeer lastig te onderscheiden van de rest van de omgeving.

Daarnaast kom je nogal veel bugs tegen. Ik zie niet in hoe ze dat binnen een maand gaan fixen. De laatste maand wil je je volgens mij toch echt bezig houden met de content, niet met de engine.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

• Freeman
Een paar posts terug werd ook gemeld dat de textures e.d. nog beter worden op het moment dat het spel daadwerkelijk gereleased is
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:49:
[...]
Ja, dat merk ik de laatste tijd ook. We hadden al de "superieure" PC gamers, komen daar nou ook nog "superieure" BF gamers bij?
Het gaat hier denk ik niet om de personen, maar om de manier van spelen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Jo...
StealthyPeanut schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:47:
Net weer een uurtje gespeeld. Ondanks het goede spel, is het een kansloos level. Denk dat ik de beta weinig meer speel. Of Caspian Border moet free worden, maar dat zal wel niet.
Ik denk eigenlijk wel dat Caspian Border nog voor iedereen beschikbaar gaat worden. Waarom zouden ze anders iedereen die map laten downloaden?
Overigens vond ik Caspian Border niet zo leuk. Maar dat kwam wellicht door de framedrops, lag en flikkerende textures. Daarnaast ontbrak de samenwerking nog wat in Caspian Border, iedereen wou namelijk de voertuigen uitproberen. Ik denk echter wel dat mijn mening over Caspian Border nog volledig kan veranderen. Zoals ik al zei gaf het me een slechte indruk door de vele problemen, en het gebrek aan samenwerking. In de final game zal dit hopelijk opgelost zijn.
Operation Metro vond ik daarentegen best leuk eigenlijk. Ook kan het heel tactisch gespeeld worden. Er zijn altijd verschillende mogelijkheden, en met goed teamwork is het zeer leuk. Het enige minder leuke aan Operation Metro vond ik de campers. Gelukkig zijn die meestal wel vrij makkelijk te vinden, en dood te schieten, maar dat duurt soms toch even. Iets wat me enorm stoorde was ook dat mijn eigen team met hun zaklampen en lasers in mijn ogen zat te schijnen. Verschrikkelijk gewoon! Daarnaast is het best vervelend om iemand te reviven. Vaak accepteren mensen het namelijk niet, en dan krijg je het gevoel dat je hem niet goed geraakt hebt. Dan probeer je het nog eens, en nog eens, en nog eens, waarna je veelal wordt doorgeschoten door de vijand. Natuurlijk is dat ook even wennen. Zeker als je het van BC2 gewoon bent dat iemand direct terug tot leven komt.
Mijn algemene indruk van BF3 is dus zeer goed, helaas zitten er nog veel bugs e.d. in. Maar daarvoor dient de bèta volgens mij dan ook. Zodat ze dat net kunnen oplossen voor de final game. Over Battlelog ben ik ook wel positief. Iets waar ik eigenlijk nog niet bij stilstond, is dat ze het makkelijk kunnen updaten. Daarnaast is het leuk dat je er de resultaten van de afgelopen spelletjes kan bekijken.

• ChojinZ
  • Laatst online: 08-10 13:15
RagingRaven schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:38:
[...]

Ja, daarin heb je gelijk, misschien was/is het valse hoop, maar ik blijf toch hopen dat ze het op tijd fixen ;)
Ow, uiteindelijk zullen ze de meeste bug's & performance issue wel oplossen. Maar dat kost (zoals gewoonlijk ;) ) een paar weken tijd. Kwestie van geduld hebben dus.
Uiteindelijk is het met BC2 en COD:BO ook (grotendeels) goed gekomen.
RagingRaven schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:38:
[...]

Je hebt inderdaad helaas waarschijnlijk helemaal gelijk, wat ik overigens wel jammer vind.
Al denk ik dat een goed testtraject helemaal niet hoeft te betekenen, minder geld, ik denk zelfs dat het kan helpen bij de verkoop van je spel, maar het lijkt er inderdaad op dat uitgevers (let wel vaak niet ontwikkelaar) alleen maar proberen te hypen en de game zsm uit te brengen om weer aan dlc of een volgend project te kunnen gaan werken.
Yup!
Maar doordat de consument minder kritisch is geworden komen ze er nog mee weg ook. Want veel mensen zijn dan wel aan het klagen over mislukte beta's of slechte voorgaande delen van de game, uiteindelijk koopt 90% van de mensen de game toch wel. :+

Overigens zie je dat ook terug in het COD topic. Wat dat betreft hebben de BF en COD fanboys veel gemeen. 8)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Freeman
Weet iemand password van de huidige caspian border server? :')

• Jo...
Johnnyzz schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:06:
Weet iemand password van de huidige caspian border server? :')
Appletini

Verwijderd

Jackal131 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:54:
[...]

Het gaat hier denk ik niet om de personen, maar om de manier van spelen.
En wat is er mis met de "spray and pray" manier van spelen? Dat van "de enige juiste manier van spelen" heb ik nooit begrepen. Het is een spel. Het gaat om lol hebben. Je mag spelen zoals je wilt. De ene keer heb ik zin om heel tactisch te spelen, met veel teamwork, een andere keer heb ik zin om alle gebouwen aan gort te schieten met een tank.

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:27
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:08:
[...]

En wat is er mis met de "spray and pray" manier van spelen? Dat van "de enige juiste manier van spelen" heb ik nooit begrepen. Het is een spel. Het gaat om lol hebben. Je mag spelen zoals je wilt. De ene keer heb ik zin om heel tactisch te spelen, met veel teamwork, een andere keer heb ik zin om alle gebouwen aan gort te schieten met een tank.
Spray and pray wordt tegenwoordig zelfs beloond : supression fire! En terecht, zo hoort het toch ook?

• DAMAGE
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Heb net even Caspian Border gedaan op ultra... Ziet er echt waanzinnig uit. Heb ook filmpjes gemaakt (korte) Moet ik die nog ergens uploaden of zeggen jullie van ik heb het wel gezien? In tank heb ik ook...

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

een heel goed idee van dice, ze geven iets wat essentieel is voor teamplay, een kleine beloning waardoor het waard is om als een team te flanken e.d. goed bedacht, misschien zelfs een keer nog wat uitgebreider

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:13
DAMAGE schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:18:
Heb net even Caspian Border gedaan op ultra... Ziet er echt waanzinnig uit. Heb ook filmpjes gemaakt (korte) Moet ik die nog ergens uploaden of zeggen jullie van ik heb het wel gezien? In tank heb ik ook...
Ik wil ze graag zien aub :P

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Engra schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:10:
[...]
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:08:
[...]

De oorspronkelijke reactie ging dan ook over Operation Metro, waar dat laatste dus nou net niet kan ;) De redenering is dan dan Dice/EA de Operation Metro map koos om het CoD publiek aan te trekken. Die game heeft namelijk ook geen voertuigen, terwijl Battlefield daar juist om bekend staat :)

Dus het voelt voor 'bekenden' met de franchise dan ook wat vreemd om nou juist een map te kiezen die vooral om infantry draait (waar Call of Duty dus om bekend staat). Het is geen geheim dat EA/Dice wat van dat publiek wil hebben. De oorspronkelijke reactie heeft naar mijn mening een zekere kern van waarheid (hoewel wat overdreven).

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Ja dat kun je, maar damn het is alsof ik naast een motor sta :S me deurtje aan de linker kant trilt helemaal, zohard draaien me FANS !!

Angelo NL / Global Cargo VTC

Voor de PS3ers morgen. Houd rekening met gepland onderhoud morgen van 18.00-20.00 uur. Als je rond die tijd online wil moet je al ingelogd zijn:
http://nl.playstation.com...ork-donderdag-29-09-2011/

;)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Net twee potjes Caspian Border kunnen spelen en het enige wat ik kan denken is HOLY F*CK. Ja die map loopt slechter, maar dat geluid, die immensheid! Het enige wat ik die twee potjes gedaan heb is jets de lucht uit schieten met mijn Stinger. Ik was al lyrisch over BF3 na het spelen van Operation Metro, maar nu... *O*

*edit: Password voor Caspian Border servers is nog altijd: Appletini (hoofdletter is belangrijk)

[ Voor 14% gewijzigd door Sagaris op 28-09-2011 21:47 ]

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
zeef schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:04:
[...]

Je had het iets minder kunnen aanzetten qua woordkeuze. Maar qua inhoud ben ik het wel met je eens. Heb BF BC2 geprobeerd maar kwam toch iedere keer weer terug op BF2. Dat vind en vond ik nog steeds de leukste versie. :)
ja idd, ik ben 1 en al emotie. ik zag dit al van mijlen ver aankomen maar diep van binnen hoopte ik op anders.
bf3 is gewoon voor mij op dit moment niet de opvolger ondanks dat ik maar 2 maps heb gespeeld. het is niet alleen de graphics of de models maar ook hoe je bv heel ver kon gaan met het afstellen van je gear en voertuigen. de manier waarop vliegtuigen en helicopters in bf2 vlogen is definitief verleden tijd gezien de manier hoe dit nu gebeurd in bf3. nooit zo vet een heli kunnen spelen in bf2 maar je moest ff een leercurve in.

dat is nu niet meer. gewoon erin jumpen en gaan met die banaan wat tot gevolg heeft dat het gevoel van controle gewoon weg is. mede dankzij het casualisme van hedendaags.

jammer heel jammer maar het zij zo..

• djkooij
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 10:54

djkooij

voorheen Facemodder

furby-killer schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:55:
dat hun klantenservice overbelast is kan ik niet echt een verrassing noemen.
Zij willen niet via Steam distribueren omdat "ze" het zelf wel kunnen?
Daarom ben ik pissed off, niet omdat ik toevallig niet kan aanmelden omdat alles vol zit.
Gaat me er om dat "ons" iets is beloofd bij de pre-order, namelijk early access. Dat men dan de lef heeft om geen keys te verschaffen aan de pre order mensen maakt Origin direct een belachelijke aanfluiting.
EA had hier de kans om Origin in de markt te zetten, maar helaas maken ze er weer een potje van.
Overigens geen probleem verder; mijn geld is terug (zal wel een pissige mail krijgen) en aan arma 2 anniversary edition geschonken. BF3 komt wel weer, maar niet de eerste paar weken/maanden.

fotospul

• DAMAGE
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Hier mijn kleine bijdrage van Caspian Border gameplay. Maybe later meer filmpjes als de interesse daar is:

YouTube: Caspian Border gameplay ultra settings 1080P [BF3 Closed Beta] - YouTube

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Vette gameplay movie Damage, hoe heb jij je geluidsettings staan als ik mag vragen, klinkt gaaf namelijk!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
DAMAGE schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:02:
Hier mijn kleine bijdrage van Caspian Border gameplay. Maybe later meer filmpjes als de interesse daar is:

YouTube: Caspian Border gameplay ultra settings 1080P [BF3 Closed Beta] - YouTube
GE_WEL_DIG, en ik maar denken toe dan, schiet een keer in het water, wil het zien opspatten, en dat wordt 40 in november :+

Morgen ook de beta maar eens downen, ben benieuwd, maar wat kijk ik uit naar volgende maand das zeker!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
DAMAGE schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:02:

Heh een verwachting van mij lijkt uitgekomen te zijn als ik je filmpje bekijkt: anti aircraft vehicles zijn leuk, maar zon enorme vuursnelheid is waarschijnlijk nuttiger om infanterie mee weg te vegen dan tegen luchtdoelen.

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
Volgen mij kan je hier (http://www.battlefield.com/battlefield3/1/beta) vanaf 24:00 de beta downloaden. Ik hoop dat hij iets vroeger komt, dan kan ik nog even spelen. Maar langer dan 24:00 ga ik niet opblijven. En dan moet ik nog downloaden (en het Belgisch downloadsnelheid is niet zo best :()

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Je kunt ook gewoon een topic report aanmaken in plaats van zelf te reageren.

[ Voor 82% gewijzigd door psychoclown op 29-09-2011 11:21 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Besturing van die chopper valt wel ff tegen als je bf2 gewend bent. Niet dat het moeilijk is, maar de uitdaging is ver te zoeken.

Ik zat alleen in de chopper en zag iemand aankomen rennen die als gunner wou dienen, dus dacht druk alvast W in om de motor wat op toeren te krijgen net als in bf2, vervolgens was ik 50 meter de lucht in en de gunner stond nog beneden :P

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
HammerNL schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:27:
Besturing van die chopper valt wel ff tegen als je bf2 gewend bent. Niet dat het moeilijk is, maar de uitdaging is ver te zoeken.

Ik zat alleen in de chopper en zag iemand aankomen rennen die als gunner wou dienen, dus dacht druk alvast W in om de motor wat op toeren te krijgen net als in bf2, vervolgens was ik 50 meter de lucht in en de gunner stond nog beneden :P
Hier was ik al bang voor. Die details is nou juist wat BF2 zo ongelooflijk vet maakte. Hopelijk komt dit er later dmv een patch weer in. ;w

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Qlii256 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:26:
Volgen mij kan je hier (http://www.battlefield.com/battlefield3/1/beta) vanaf 24:00 de beta downloaden. Ik hoop dat hij iets vroeger komt, dan kan ik nog even spelen. Maar langer dan 24:00 ga ik niet opblijven. En dan moet ik nog downloaden (en het Belgisch downloadsnelheid is niet zo best :()
Dan zou ik niet opblijven want zoals al vele malen verteld komt de open beta pas morgen rond 14:00/15:00 uur, net als de gesloten beta deed.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:39

mrc4nl

Procrastinatie expert

Vincitore schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:22:
[...]

Als je het topic eens even goed doorleest, dan vind je het antwoord ;)
Vraag is hier al meerdere malen gesteld.. ;)
nou heb gezocht op "preload" niemand vertelt je hoe :(

ora et labora

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

pingkiller schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:51:
Daarnaast kom je nogal veel bugs tegen. Ik zie niet in hoe ze dat binnen een maand gaan fixen. De laatste maand wil je je volgens mij toch echt bezig houden met de content, niet met de engine.
Geen enkel programma of game is perfect, een programma bevat altijd bugs en welke game geeft na launch nou geen patches uit? :?

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:01

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Praktisch vraagje:

Ik weet dat stats e.d. gereset worden na de beta, maar hoe zit het met je friendslist? Iemand enig idee?

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• HammerNL
  • Niet online
RobinNL schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:56:
[...]

Je stats worden toch steeds opgeslagen?

Correct me if I'm wrong.
Ja je ziet hem vaak saven, maar als je op battlelog het forum bekijkt, ben ik niet de enige met dit probleem. Bij z'n disco zijn je stats van die ronde toch echt weg.

• Robsel_NL
  • Laatst online: 03:29
Net een paar uur gespeeld, hij is wel erg tof. Er zitten nog wel veel bugs in, je valt steeds door map heen etc.

Het schieten is inderdaad een stuk moeilijk geworden want je hebt veel recoil. In al die uren geen een crash to desktop oid gehad, en ik heb ook geen last van een flikkerende ondergrond oid.

Ik kom Caspian border helaas niet in met Appletini. (geldt dat ww voor alle caspian border servers?) Metro vind ik helaas niet zo'n toffe map, CB lijkt me dan wel weer fantastisch.

Je moet wel verplicht je drivers updaten, ik had de nvidia 180. nog wat en daarmee kon ik het spel niet spelen. Als je dus morgen gelijk los wil zou ik die alvast updaten.

Ow Holy S, loading caspian :D

[ Voor 2% gewijzigd door Robsel_NL op 28-09-2011 23:07 . Reden: typo ]

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:13

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Hij is so epic he! Ben nu lvl 11 en kan nu wel redelijk zeggen wat ik ervan vind... Tenminste van de Operation Mètro map..

Ik speel liever Conquest maar Rush vind ik ook zeker leuk. Vooral als de teams goed gebalanced zijn. Het unlock systeem zit echt goed in elkaar. Lekker per wapen je shit unlocken. Het zijn nu altijd nuttige upgrades voor je wapen of uitrusting. Volgens mij zit er geen ene bij die niet nuttig is. Zit nu soms al met dilemma's over welke attachment of optics ik nu weer ga gebruiken. In de Operation Metro map is het in ieder geval zo dat je per Rush-gedeelte beter een andere setup kunt kiezen. Snap daarom ook niet dat sommige lui die inmiddels al heel wat lvls hebben nog steeds zonder welke optics of attachement dan ook spelen. Echt wazig... |:(

De graphics vind ik erg goed. In de demo val je wel vaak door de grond, wel alleen als je in prone bent, hurken of lopend heb ik het nog niet meegemaakt. Ik heb verder geen last van knipperende textures oid. Met mijn huidige rig (zie sig) loopt het zeer soepel op 1650x1050. Gelukkig komen er dit weekend ter vervanging twee 5850's in dus hopelijk geeft dat toch een nodige performance boost ten opzichte van de twee 4870's die ik nu heb.

Het teamwork werkt ook heerlijk. Tenminste, je moet natuurlijk wel in een squad zitten die weet hoe je Battlefield moet spelen. Net zeker 5 potjes achter elkaar gespeeld waarbij de squads in mijn team goed werkte én waarbij de squads in het andere team ook goed samenwerkte. Epische battles is het resultaat! _/-\o_

Buiten de bugs en glitches (bij het Rush gedeelte in het park bij M-COM A kan je in een gat vallen en er niet meer uitkomen -> suicide :'( ) om, vind ik het een zeer geslaagde Battlefield voor hoever ik het nu kan bepalen. Ik ben ervan overtuigd dat Dice het overgrote deel hiervan natuurlijk gaat oplossen. Meningen verschillen natuurlijk maar ikzelf ben ook een BF gamer van het eerste uur en heb inmiddels ook al meer dan 3000uur in alle BF's zitten en ik vind het gewoon goed. Wat sommigen liggen te zeiken dat het niet BF waardig is enzo snap ik dan ook echt niet. :w Zoiets heet evolutie. En deze BF is wat mij betreft goed geëvolueerd, zowel in gameplay als in graphics.

Ohja, had ik al verteld dat het geluid zéér dik is?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

• litebyte
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:26

litebyte

~ Lightstalker 私 は カメラマン です ~

Sipio schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:16:
[...]

GE_WEL_DIG, en ik maar denken toe dan, schiet een keer in het water, wil het zien opspatten, en dat wordt 40 in november :+
40? Ja en? Ik ken mensen van 80 die nog schaak op de computer of risk spelen, geen probleem hoor...
Misschien de gedachte: ohh het is digtaal...en dan is het voor kinderen, ach dat was 10 jaar geleden toen een stelletje van die geitenwollensokken nog dachten te kunnen bepalen of computer games wel of niet goed voor de geestelijke ontwikkeling zijn.

cameras: Contax G2, Nikon D3S, D800, D850, Z9 - lenses nikkor: 14-24/2.8, 14-24/2.8S, 24-70/2.8S, 24-70/2.8G, 70-200/2.8S, 70-200/2.8G, 85/1.8S, 50/1.8S, 35/1.4G, Sigma 135/1.8 Zeis 45/2

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Royeboi schreef op donderdag 29 september 2011 @ 00:12:
[...]

Wat verwacht je dan op de Geforce site? Op de pagina van de iPhone vergelijking op apple.com zie ik ook geen Samsung Galaxy S II staan...
Wat ik verwacht? Persoonlijk verwacht ik dat een bedrijf zoveel vertrouwen heeft in z'n eigen producten dat het trots met open vizier de concurrentie aangaat.

Maar dat is m'n persoonlijke mening.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

• Hc-Gamer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-01 13:16
Ik heb mijn bf3 bij bartsmit geprorderd maar hoe kan ik de demo installeren ??? help :?

I7 4770K @4,2 GHz / EVGA GTX 980 sc /16 GB Corsair Vengance Pro 2,66 Ghz / HX1000W / Gigabyte Z97X-SLI/ Corsair Carbide Air 540 / Samsung M.2 SM951 256GB / Corsair Vengance K70 Red / Logitech G502 / Logitech Z-5500 / Logitech G933

Verwijderd

Hc-Gamer schreef op donderdag 29 september 2011 @ 00:36:
Ik heb mijn bf3 bij bartsmit geprorderd maar hoe kan ik de demo installeren ??? help :?
Nog niet, pas rond 14:00 / 15:00 ongeveer.

(Ik weet het niet zeker maar dat las ik hier een paar keer.)

• litebyte
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:26

litebyte

~ Lightstalker 私 は カメラマン です ~

Unox zegt toch ook niet dat de HEMA rookworsten veel lekkerder zijn :P
CapTVK schreef op donderdag 29 september 2011 @ 00:35:
[...]

Wat ik verwacht? Persoonlijk verwacht ik dat een bedrijf zoveel vertrouwen heeft in z'n eigen producten dat het trots met open vizier de concurrentie aangaat.

Maar dat is m'n persoonlijke mening.

cameras: Contax G2, Nikon D3S, D800, D850, Z9 - lenses nikkor: 14-24/2.8, 14-24/2.8S, 24-70/2.8S, 24-70/2.8G, 70-200/2.8S, 70-200/2.8G, 85/1.8S, 50/1.8S, 35/1.4G, Sigma 135/1.8 Zeis 45/2

• HammerNL
  • Niet online
Als bf2 speler vond ik het maar vreemd dat de jets standaard geen missiles hadden, flares etc. Maar toen ik battlelog ging checken werd het opeens wel duidelijk. Bij alle voertuigen kan je een hele rits aan unlocks vrijspelen. Dat wordt nog een hele klus.

Bij Bf BC was dit ook al zo dan neem ik aan, deze serie heb ik nooit gespeeld namelijk... vandaar mijn onwetendheid.

• Hc-Gamer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-01 13:16
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 00:37:
[...]

Nog niet, pas rond 14:00 / 15:00 ongeveer.

(Ik weet het niet zeker maar dat las ik hier een paar keer.)
kj thnx :) dan nog meer ff wachten. Heb ik ook een serial code nodig ofzo ?

I7 4770K @4,2 GHz / EVGA GTX 980 sc /16 GB Corsair Vengance Pro 2,66 Ghz / HX1000W / Gigabyte Z97X-SLI/ Corsair Carbide Air 540 / Samsung M.2 SM951 256GB / Corsair Vengance K70 Red / Logitech G502 / Logitech Z-5500 / Logitech G933

Pagina: 1 ... 13 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien