Het kleine-mismoderatietopic deel XXIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 25 Laatste
Acties:
  • 37.356 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-03-2017

Xubby

just waddling around ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julby
  • Laatst online: 15-04 15:33
Xubby schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 09:56:
[...]

+3 gegeven, van mij mag ie.
Dus, random quotes (hij heeft wel meer zinnige dingen gezegd dan wat in deze quote staat) krijgen +3? Makkelijk scoren...... Hooguit +2 naar mijn mening, zeker geen +3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

julby schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:36:
[...]
Dus, random quotes (hij heeft wel meer zinnige dingen gezegd dan wat in deze quote staat) krijgen +3? Makkelijk scoren...... Hooguit +2 naar mijn mening, zeker geen +3.
Ik kijk vandaag niet zo nauw, onder dit artikel. Als er meerdere modders zijn, die vinden dat onder een R.I.P. artikel deze tekst, niet geheel ongegrond naar ik vind, op + 3 moet i.p.v. op +2, druk ik er ook een +3 op. Hoef je niet met me eens te zijn. Steve RIP vind ik een groot verlies, terwijl ik niks met Apple heb. Onder zo 'n artikel druk is rustig nog een paar +2's op +3, als ik het een zinnige tekst vind. Mijn manier om afscheid van hem te nemen, ben kennelijk niet de enige.

[ Voor 18% gewijzigd door Xubby op 06-10-2011 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Heb hier en daar wat weggegooid. Dat draadje van Rubenhoed is inderdaad foetsie inclusief alles wat eraan hing.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

spawn666 in 'nieuws: Voormalig Apple-ceo Steve Jobs is overleden'
-1, Bill G. moet het vandaag ook maar ontgelden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
En weg.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

devil-strike in 'nieuws: Voormalig Apple-ceo Steve Jobs is overleden'
-1.
@ Cloud: kan link niet weer vinden, opmerking verwijdert ... ;)

[ Voor 91% gewijzigd door Xubby op 06-10-2011 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Ik vermoed dat je copy paste mislukt is, aangezien ik nu tegen een -2 reactie aan zit te kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

Ja, ging iets fout ... ;)

CRpt3r55 in 'nieuws: Voormalig Apple-ceo Steve Jobs is overleden'
-1, slaat nergens op.

Deem in 'nieuws: Voormalig Apple-ceo Steve Jobs is overleden'
-1, niks ergs.

[ Voor 143% gewijzigd door Xubby op 06-10-2011 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrlammers
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-02-2023
Dames en heren,

Deze lijkt me zeker niet off-topic.
mrlammers in 'nieuws: Filmproducent: te weinig concurrentie is gevaarlijker dan piraterij'

..daarnaast zou zou het maar zo kunnen zijn dat de moderators die 'ongewenst' hebben aangeklikt wellicht de functie van het ongewenst zijn niet begrepen te hebben. Of hoort dat niet in dit topic? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
ph4ge in 'nieuws: Voormalig Apple-ceo Steve Jobs is overleden'

Kan beter verborgen worden, anders ga je een onderliggende thread krijgen met discussies die niet meer te moddereren valt.

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:47

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Dit misplaatst grapje krijgt veel te hoge moderaties:
DeathMaster in 'nieuws: Voormalig Apple-ceo Steve Jobs is overleden'

Mij lijkt dit maximaal een 0.

edit:
Volgens mij linkt deze user naar warez:
Verwijderd in 'nieuws: Voormalig Apple-ceo Steve Jobs is overleden'

[ Voor 29% gewijzigd door Herman op 06-10-2011 11:27 ]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

julby schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 09:42:
t_captain in 'nieuws: Voormalig Apple-ceo Steve Jobs is overleden'

57x +3, gemiddeld +3
Nu heb ik niet alle 510 reacties gelezen, maar dit soort citaten uit de 2005 speech zijn wel vaker voorbij gekomen. Het is zeker ontopic, wellicht zelfs een +2, maar +3 gaat toch echt te ver?
Tja, de redactie denkt daar kennelijk anders over, ze hebben deze video inmiddels zelfs geplaatst:

video: Speech Steve Jobs in 2005

Een beetje overbodig want 1 RIP-topic lijkt me voldoende. We kunnen iig ook daar mismods verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Spheroid schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:00:
Zpottr in Voormalig Apple-ceo Steve Jobs is overleden meent te moeten flamen, anderen menen daar blijkbaar +2 voor te moeten geven. Nu snap ik dat negatieve reacties over Jobs lullig zijn, maar om in reactie daarop te gaan flamen maakt het topic alleen maar smakelozer.
Deze mag naar -1 idd!

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Die reactie is niet zichtbaar meer. Wel via directe link, maar de parent van die thread is naar -2 gegaan. :) Moderaties op die reacties zijn dus niet meer van het grootste belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 12:48
Hallo heren moderators,
Ik sta toch wel even te kijken. Mijn onschuldige reactie is niet meer terug te vinden in de thread, waarschijnlijk omdat de bovenliggende post is verwijderd. Terwijl die bovenliggende reactie toch echt niet fout te noemen is want het is inderdaad de vraag waarom het merendeel van de reageerders meent hun condoleance te moeten koppelen aan "Ik moet niks van Apple hebben" en erger ("Ik haat Apple"). De condoleance lijkt daarmee meer op een alibi om nog eens van hun afkeer blijk te geven. Een vreemde keus om dan degene die dit waarneemt te bestraffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Het is wel zo dat als mensen overlijden het een trent is niets dan goeds over deze personen te zeggen, als je dit niet doet dan ben je al vaak de pineut en modden sommigen of het nu terecht of onterect is je omlaag.
Dat heeft denk ik met de emoties van die personen te maken, ik denk dat we het gewoon echt objectief moeten bekijken en als ik die post bekijk hoeft dat geen -1 te zijn, kan gewoon een nulletje zijn of +1, dit is beetje een geval waar ik van denk ja dat kan beiden zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door pino85 op 06-10-2011 12:13 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
@torp
Tja dat is een gevalletje pech. De parent reactie is naar -2 gegaan omdat die gewoon te respectloos was. Er stond al een lading gescheld onder en dat zou echt niet minder worden.

De reactie waar jij het overigens over hebt is niet verwijderd, een parent veel hoger in de thread (eigenlijk de moeder-parent) is weggehaald.

Daarnaast vind ik het een kul reactie met zijn 'nerd-cred'. Apple is een typisch love it or hate it fenomeen. Dat mensen aangeven zich niet in Apple zijn stijl te kunnen vinden, maar wél hun condoleances aan willen bieden is absoluut niets mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 22:10
torp schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:10:
Hallo heren moderators,
Ik sta toch wel even te kijken. Mijn onschuldige reactie is niet meer terug te vinden in de thread, waarschijnlijk omdat de bovenliggende post is verwijderd. Terwijl die bovenliggende reactie toch echt niet fout te noemen is want het is inderdaad de vraag waarom het merendeel van de reageerders meent hun condoleance te moeten koppelen aan "Ik moet niks van Apple hebben" en erger ("Ik haat Apple"). De condoleance lijkt daarmee meer op een alibi om nog eens van hun afkeer blijk te geven. Een vreemde keus om dan degene die dit waarneemt te bestraffen.
Maar door op deze wijze daarop te reageren maak je het er natuurlijk niet beter op. Op zijn best is het offtopic, maar het is ook te interpreteren als een verkapte troll omdat je basically een groot aantal reageerders uitmaakt voor kuddedieren.

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

pino22 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:10:
[...]
Het is wel zo dat als mensen overlijden het een trent is niets dan goeds over deze personen te zeggen, als je dit niet doet dan ben je al vaak de pineut en modden sommigen of het nu terecht of onterect is je omlaag. [...]
Reactie heeft nu 4x +1 en 7x -1. Ik vind het persoonlijk een goede gewoonte: niks dan goeds over de doden, op de dag en tot zijn begrafenis. Mag je anders over denken. Vloeken = -1, en gehaaide zakenman, onder RIP, vandaag bij mij ook. Andere dagen ben ik hier wat coulanter in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Cloud schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:12:
@torp
Tja dat is een gevalletje pech. De parent reactie is naar -2 gegaan omdat die gewoon te respectloos was. Er stond al een lading gescheld onder en dat zou echt niet minder worden.

De reactie waar jij het overigens over hebt is niet verwijderd, een parent veel hoger in de thread (eigenlijk de moeder-parent) is weggehaald.

Daarnaast vind ik het een kul reactie met zijn 'nerd-cred'. Apple was een typisch love it or hate it fenomeen. Dat mensen aangeven zich niet in Apple zijn stijl te kunnen vinden, maar wél hun condoleances aan willen bieden is absoluut niets mis mee.
Dat mijn reactie is verdwenen is geen ramp, al vind ik de moderatie ervan ronduit belachelijk. Ik heb het juist over de nerd-cred reactie. Waarom mag hij als eenling niet waarnemen dat vrijwel iedereen zo'n voorbehoud meent te moeten toevoegen? Waarom mogen mensen wel zeggen dat ze Apple 'haten' terwijl ze ondertussen wel vinden dat Jobs enorm belangrijk is geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

torp schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:20:
[...]

Dat mijn reactie is verdwenen is geen ramp, al vind ik de moderatie ervan ronduit belachelijk. Ik heb het juist over de nerd-cred reactie. Waarom mag hij als eenling niet waarnemen dat vrijwel iedereen zo'n voorbehoud meent te moeten toevoegen? Waarom mogen mensen wel zeggen dat ze Apple 'haten' terwijl ze ondertussen wel vinden dat Jobs enorm belangrijk is geweest?
De reactie waar je naar linkte is vind ik gewoon een duidelijke -1, hij voegt niets toe op welke manier dan ook.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Spheroid schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:13:
het is ook te interpreteren als een verkapte troll omdat je basically een groot aantal reageerders uitmaakt voor kuddedieren.
Ik vind toch echt dat je hier de boel omdraait. De thread wordt nu gewoon misbruikt door mensen die 'niks met Apple hebben' en degene die dit aan de kaak stelt wordt gestraft. Mag hij ook even geïrriteerd zijn dan? Gevalletje klokkenluider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
torp schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:20:
[...]

Dat mijn reactie is verdwenen is geen ramp, al vind ik de moderatie ervan ronduit belachelijk. Ik heb het juist over de nerd-cred reactie. Waarom mag hij als eenling niet waarnemen dat vrijwel iedereen zo'n voorbehoud meent te moeten toevoegen?
Hij mag dat prima waarnemen en deed dat toch ook? Geen probleem daar hoor. :? Al scheert hij natuurlijk wel alle gebruikers over één kam. Wat wel een beetje jammer is.
Waarom mogen mensen wel zeggen dat ze Apple 'haten' terwijl ze ondertussen wel vinden dat Jobs enorm belangrijk is geweest?
Waarom mogen ze dat niet?
torp schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:26:
[...]

De thread wordt nu gewoon misbruikt door mensen die 'niks met Apple hebben' en degene die dit aan de kaak stelt wordt gestraft.
Misbruikt? :? Oh wacht; bedoel je te zeggen dat alleen mensen die gek zijn op Apple hun condoleances aan mogen bieden?

[ Voor 26% gewijzigd door Cloud op 06-10-2011 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Cloud schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:27:
Hij mag dat prima waarnemen en deed dat toch ook? Geen probleem daar hoor. :? Al scheert hij natuurlijk wel alle gebruikers over één kam. Wat wel een beetje jammer is.
En dus wordt hij verwijderd en al die lui die Apple 'haten' mogen dat wel beweren? Dat noem ik meten met twee maten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Hij is niet verwijderd. De parent waarop hij reageerde is verwijderd. Met zijn reactie is _niets_ gebeurd.

Zoals ik zei, gevalletje pech. Had hij zijn reactie maar niet midden in een flamewar moeten plaatsen.

[ Voor 36% gewijzigd door Cloud op 06-10-2011 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Cloud schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:27:
Misbruikt? :? Oh wacht; bedoel je te zeggen dat alleen mensen die gek zijn op Apple hun condoleances aan mogen bieden?
Nee, natuurlijk niet. Ik bedoel dat de condoleance nu een manier is geworden om nogmaals af te kunnen geven op Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Voor sommigen misschien ja. Reacties die daarin te ver gaan worden gewoon verwijderd. Zo ook de parent waar ik het steeds over heb.

Reacties die zeggen 'ik heb niet zoveel met Apple, maar RIP' blijven gewoon staan. Daar is absoluut niets mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Dakreal in 'nieuws: Voormalig Apple-ceo Steve Jobs is overleden'

Snap niet zo goed waarom dit ongewenst zou zijn. Kan me wel voorstellen dat mensen het er niet mee eens zijn. Maar meningmodden mag nie ^^

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Cloud schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:36:
Zo ook de parent waar ik het steeds over heb.
Ja okee, dat was me inderdaad even ontgaan. :/
Reacties die zeggen 'ik heb niet zoveel met Apple, maar RIP' blijven gewoon staan. Daar is absoluut niets mis mee.
Ik blijf het opvallend vinden. De overgrote meerderheid waardeert wat Jobs gedaan heeft maar koppelt dat ondertussen aan afkeer. En dat kun je ook zien aan het mening-modden van mijn eigen reactie. Maar ik ben er klaar mee, ik heb m'n punt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Nou ja, het is simpelweg onwaar zou je kunnen zeggen. Maar goed, een -1 is misschien wat overdreven. Hoger dan een 0 zou ik echter niet willen gaan. :)
torp schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:44:
[...]

Ik blijf het opvallend vinden. De overgrote meerderheid waardeert wat Jobs gedaan heeft maar koppelt dat ondertussen aan afkeer.
Ik begrijp het probleem niet. Ik zie ook Bill Gates condoleances geven, ik zie de CEO van Samsung zijn zegje geven, Nokia, etc. etc. Allemaal bedrijven die niet staan te springen om de tegenwoordige hype van Apple, maar wél willen erkennen wat Steve Jobs voor hun wereld gedaan heeft.

Waarom mogen zij dat wel en een simpele gebruiker hier niet? :) Sterker nog, ik heb zelf een reactie in een soortgelijke trend gegeven. Je kunt gek zijn op Apple, of niet, maar je kunt niet ontkennen wat Apple (= Steve) gedaan heeft voor diverse industrieën in onze huidige wereld. Dat je iemand dan daarvoor respect betuigt is absoluut niet raar.

edit:
We praten in cirkels heb ik het idee. Ik zie bar weinig gebruikers zeggen dat ze een hekel aan Apple hebben, ik zie wel mensen zeggen dat Apple niet hun ding was. Heel wat anders. Je voorbeelden van Osama en dergelijke vergeet ik maar even..

Dat was het verder wat mij betreft wel. Jij ziet het duidelijk anders en dat kan gebeuren. :)

[ Voor 88% gewijzigd door Cloud op 06-10-2011 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Cloud schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:44:
Allemaal bedrijven die niet staan te springen om de tegenwoordige hype van Apple, maar wél willen erkennen wat Steve Jobs voor hun wereld gedaan heeft.
Ja, die erkennen dat ook en die weten ook wat ze aan hem te danken hebben. Het verschil met de gebruikers hier is dat zij er niet aan toevoegen dat ze een hekel hebben aan Apple. Zo denken ze waarschijnlijk ook niet.

[ Voor 43% gewijzigd door torp op 06-10-2011 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:34
even voor mijn beeldvorming, maar waarom worden condoleance quotes +2 en +3 gegeven?
Ze zijn elders te lezen, wordt in het stuk al div. malen genoemd en dan gaan mensen ze zelf ook nog eens posten: reviews: Steve Jobs: 1955-2011

Hier mogen wel een paar modjes overheen.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word een beetje moe van die lui die na een paar minuten na het plaatsen van een artikel als deze al een reactie plaatsen. Zoals MadButcher en martyblock ("Goede tribute!") terwijl ze het niet eens gelezen kunnen hebben. Er zijn er meer en je ziet het vaak bij andere specials en reviews ook. Die mod ik dan ook op ongewenst aangezien het nooit een inhoudelijke reactie kan zijn maar men enkel uit is op een fipo.

reviews: Steve Jobs: 1955-2011

Ik weet niet hoe je een link met quote kan plaatsen waarmee je direct naar een reactie van iemand doorverwijst zoals gebruikelijk is in dit topic, daarom deed ik het maar even zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy Harry
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 20:01

Crazy Harry

Altijd te laat

Dakreal schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:41:
Dakreal in 'nieuws: Voormalig Apple-ceo Steve Jobs is overleden'

Snap niet zo goed waarom dit ongewenst zou zijn. Kan me wel voorstellen dat mensen het er niet mee eens zijn. Maar meningmodden mag nie ^^
Dat is een discussie aangaan wat (mijn inziens) uitermate ongewenst is onder een dergelijk nieuwsartikel. Daar zijn ook genoeg andere mogelijkheden voor en anders is er altijd nog een forum.

Daar staat wel tegenover dat die discussie al hier begint:
actionInvoke in 'nieuws: Voormalig Apple-ceo Steve Jobs is overleden'
En het vandaar af al ongewenst is (in mijn ogen dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Crazy Harry schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:30:
[...]

Dat is een discussie aangaan wat (mijn inziens) uitermate ongewenst is onder een dergelijk nieuwsartikel. Daar zijn ook genoeg andere mogelijkheden voor en anders is er altijd nog een forum.

Daar staat wel tegenover dat die discussie al hier begint:
actionInvoke in 'nieuws: Voormalig Apple-ceo Steve Jobs is overleden'
En het vandaar af al ongewenst is (in mijn ogen dus)
Je weet dat reageren juist bedoeld is om discussies te starten he? Dit is dus in jouw mening ongewenst, en daarom geef je het -1. Volgens mij moet je de FAQ nog even doorlezen, want dit is niet de bedoeling. Het gaat er niet om wat jij vind, maar wat vastgelegd is in de mod faq, aan de hand van deze faq dien je te modereren.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
torp schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:58:
[...]

Ja, die erkennen dat ook en die weten ook wat ze aan hem te danken hebben. Het verschil met de gebruikers hier is dat zij er niet aan toevoegen dat ze een hekel hebben aan Apple. Zo denken ze waarschijnlijk ook niet.
Je mag best een hekel hebben aan Apple. Het is de toon die bepaalt of een reactie ongewenst is of niet. Een condoleance-bericht met als toevoeging dat je niets met Apple hebt is gewoon een mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Zijn parent verdient een -1 maar volgens mij is dit een -2?

ScSi in 'nieuws: Voormalig Apple-ceo Steve Jobs is overleden'

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Pff wat een niveau zeg van deze posters.. Wat mij betreft hoef ik helemaal geen reacties meer te lezen van deze personen. -1 is te mild, want dit is gewoon vies gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Inderdaad, het niveau is weer hoogstaand van bepaalde posters maar ach daar zijn wij voor om de posts te beoordelen ;)

[ Voor 72% gewijzigd door pino85 op 06-10-2011 14:07 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
ppl plaatst in Voormalig Apple-ceo Steve Jobs is overleden een prekerige post over normen en waarden rond het overlijden van mensen. Vind ik eigenlijk al niet meer dan een +1 (zelf zou ik er een 0 voor geven). Echter, hij speelt ook nog lekker op de man:
ofwel je hangt de botte lul uit door overal en altijd maar die grote bek open te trekken. Het idee van die normen en waarden is weten wanneer je die grote scheur open kunt trekken en wanneer je de kaken stijf op elkaar dient te houden. Iets waar jij overduidelijk bijzonder grote moeite mee hebt.
Toch ook een paar wijze woorden:
M.a.w. alles is olie op het vuur.
Waarom plaats je dan zelf zo'n post vraag ik me af? En waarom staat ie op +2 ipv -1? Volgens mij is het gewoon een flamebait (die gewerkt heeft, want de aangesproken persoon gaat er even later natuurlijk op reageren).

[ Voor 7% gewijzigd door Spheroid op 06-10-2011 14:20 ]

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Zeer vreemd hoe op die post word gemod

[ Voor 77% gewijzigd door pino85 op 06-10-2011 14:22 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

Spheroid schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:19:
ppl plaatst in Voormalig Apple-ceo Steve Jobs is overleden een prekerige post over normen en waarden rond het overlijden van mensen. Vind ik eigenlijk al niet meer dan een +1 (zelf zou ik er een 0 voor geven). Echter, hij speelt ook nog lekker op de man:
[...]
-1 gegeven. n.a.v. 1e alinea. Blaffend de moraalridder uithangen, hoe geloofwaardig ben je dan ...
Toegevoegd: in de volgende alinea's nog meer aanleiding voor -1.

[ Voor 15% gewijzigd door Xubby op 06-10-2011 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
Fire69 in Voormalig Apple-ceo Steve Jobs is overleden staat nog niet op -1. Zeker na zijn edit over fanboys verdient ie dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd in 'nieuws: Uitrol veiligere ov-chipkaart is al begonnen'
Deze krijgt +1 en staat nu op 0 maar volgens mij is -1 de juiste score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Laatst online: 16:36
Reactie op 'Voormalig Apple-ceo Steve Jobs is overleden' hij krijgt -1, terwijl hij respect geeft aan Steve Jobs, dit is gewoon on-topic toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Er zijn inderdaad een aantal users die in dat topic alle R.I.P.-berichten op -1 zetten :S

Die reactie staat nu in ieder geval op +1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

Cloud schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 09:14:
Ik zou het modereren inderdaad lekker simpel houden in dat artikel. Alle steunbetuigingen dus gewoon +1. Reacties die echt wat toevoegen (langere verhalen, achtergrond informatie, links naar andere informatie), zou ik wat sneller dan anders omhoog modden.
+1 geef ik ook gewoon op "enkel" RIP, R.I.P. enz. Niks mis mee toch? We weten toch wie er bedoeld wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

dubbele post.

[ Voor 130% gewijzigd door Xubby op 06-10-2011 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Herman87 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:36:
Er zijn inderdaad een aantal users die in dat topic alle R.I.P.-berichten op -1 zetten :S

Die reactie staat nu in ieder geval op +1 :)
Dat klopt maar er zijn er ook die enorm veel +3's uit delen of boosten geen idee waarom :X

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Xubby schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:43:
[...]

+1 geef ik ook gewoon op "enkel" RIP, R.I.P. enz. Niks mis mee toch? We weten toch wie er bedoeld wordt?
Klopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

karstnl in 'nieuws: 'Nokia Sun is Windows Phone-toestel met 1,4GHz-processor''
M$ op -1 boost.
@Bron: meestal is een M$ reactie negatief, deze valt nog mee.

[ Voor 16% gewijzigd door Xubby op 06-10-2011 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Snap niet waarom hij M$ zo beschrijft in die post, spreekt zichzelf aardig tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Microsoft als M$ schrijven is gewoon trollbait, en daar zijn we hier niet van gediend. -1 wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Inderdaad, en er staan nu 26-1's en nog steeds staat de post op 0 door die6 +2's die zijn uitgedeeld door 1 of meerdere mods dus hij heeft nog een zetje nodig.

[ Voor 23% gewijzigd door pino85 op 06-10-2011 15:37 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dakreal schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 15:28:
[...]

Microsoft als M$ schrijven is gewoon trollbait, en daar zijn we hier niet van gediend. -1 wat mij betreft.
M$ = troll = direct -1 idd.

Heb ik dan ook net uitgedeeld, en dat drukte hem netjes naar -1 effectief :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy Harry
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 20:01

Crazy Harry

Altijd te laat

Dakreal schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:33:
[...]

Je weet dat reageren juist bedoeld is om discussies te starten he? Dit is dus in jouw mening ongewenst, en daarom geef je het -1. Volgens mij moet je de FAQ nog even doorlezen, want dit is niet de bedoeling. Het gaat er niet om wat jij vind, maar wat vastgelegd is in de mod faq, aan de hand van deze faq dien je te modereren.
Mijn inziens is het offtopic en een flamebait.
Dat het een flamebait is wordt ook bevestigd door de discussie die er op volgt.
Volgens mij dus geheel in de geest van de FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
punica plaatst in Voormalig Apple-ceo Steve Jobs is overleden een link naar een "nieuwsbericht" over Jobs, waarvan ik mij afvraag of het binnen de policy past.

cretologie:
Of course the Zionist controlled mainstream media...
but since Apple products cater almost exclusively to the AIDS ridden...
Heb hem op -1 gezet, weet niet of hij misschien op -2 zou mogen. Aan de andere kant, misschien post punica dit wel uit constructieve motieven en moet ie op 0 ofzo :? .

[ Voor 15% gewijzigd door Spheroid op 06-10-2011 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Ik hou het eerst maar op -1, vanwege uitermate wazige bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Celeb Jihad is een vrij bekende site. Is gewoon een satirische site hoor, lees de About en Contact Us pagina's maar eens ;)

Lijkt me wel policy proof eigenlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 06-10-2011 17:02 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Crazy Harry schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 16:41:
[...]

Mijn inziens is het offtopic en een flamebait.
Dat het een flamebait is wordt ook bevestigd door de discussie die er op volgt.
Volgens mij dus geheel in de geest van de FAQ.
Off-topic ja, flamebait? nee. Dat mensen er geemotioneerd op reageren dat mag. Maar dit is gewoon een goed geformuleerde mening. Kun je even onderbouwen waarom je het flamebait vind? Ik maak niets zwart namelijk, ik probeer alleen iets te ontkrachten, en lok zeker geen reacties uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:09

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Schoolmeester en geklaag over moderatie maakt geen +2:
Raven in 'meuk: VMware Player 4.0.0 build 471780'

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Staat nu op -1

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

Verwijderd in 'reviews: Steve Jobs: 1955-2011'
-1. Of toch -2?
Toegevoegd:
-1 / idem.
Zijn Gallerij is geen "toonbeeeld van subtitiliteit" aan recente reacties.

[ Voor 45% gewijzigd door Xubby op 06-10-2011 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:52

Deathchant

Don't intend. Do!

Jemig, alweer hij. Kan hij geen waarschuwing krijgen ofzo? Deze persoon begint me behoorlijk te vervelen met zijn posts.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunniepoo
  • Laatst online: 16:59
Hoewel ik de humor er wel van in kan zien, vind ik deze toch enigszins misplaatst:

RocketKoen in 'reviews: Steve Jobs: 1955-2011'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Mag naar -2 imo en hij mag een berichtje ontvangen zeker gezien hij nog een post met dezelfde strekking maakt..

[ Voor 15% gewijzigd door pino85 op 06-10-2011 21:02 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Brunniepoo schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 20:48:
Hoewel ik de humor er wel van in kan zien, vind ik deze toch enigszins misplaatst:

een 0 kan precies daarvoor.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

Brunniepoo schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 20:48:

*grrinnik* 0 gegeven. Ga niet alles op -1 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De auteur van die reactie meldt zich hier. Cynisch-grappige reacties kunnen kennelijk niet meer?

Vind het wel grappig om te zien dat iedereen die niets heeft met Steve Jobs en daarom een afhoudende reactie plaatst, direct wordt gemodereerd als -1 ongewenst. Kennelijk moet er ten minste "RIP" en een steunbetoging in je reactie staan om een +1 on-topic te scoren in dit artikel, want ik ben veel oneliners met alleen "RIP" tegengekomen die gemodereerd werden als +1 ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2011 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Door Magnetra, donderdag 6 oktober 2011 13:23

An Apple a day keeps the death away
Erg disrespectvol en daarom -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakreal schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 23:09:
[...]

Moet ik respect opbrengen voor iemand die ik niet ken? Niemand die dat voorschrijft, ik schrijf enkel mijn mening rondom zijn persoonlijkheid en plaats er een plat grapje bij.

Heb het cynisch-grappig offensieve zinnetje verwijdert, misschien dat de reactie nu wel een +1 waard is? On-topic is hij sowieso, maar ik blijf standpuntvastig en de verdere kern van mijn reactie zal ik dan ook niet matigen.
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 22:20:
Vind het wel grappig om te zien dat iedereen die niets heeft met Steve Jobs en daarom een afhoudende reactie plaatst, direct wordt gemodereerd als -1 ongewenst. Kennelijk moet er ten minste "RIP" en een steunbetoging in je reactie staan om een +1 on-topic te scoren in dit artikel, want ik ben veel oneliners met alleen "RIP" tegengekomen die gemodereerd werden als +1 ;)
Ook wat betreft bovenstaande mening van mij blijf ik voet bij stuk, ik verbaas mij over het moderatiecontrast in deze nieuwsposting.

In het echte leven wordt ik toch ook niet gebombardeerd tot een troll omdat ik deze mening over de heer Jobs uit? Sterker nog, ik ken genoeg mensen die deze mening met mij delen en dat wil toch nog niet zeggen dat ik een ongewenste troll ben, zowel IRL als op Tnet?

Graag nog even een PowerMod die mijn reactie objectief beoordeeld.

edit: Heb er nog even wat meer moeite in gestoken, mening blijft hetzelfde. Kennelijk kon niet iedereen mijn initiële post-stijl waarderen bij zo'n gevoelig onderwerp :p

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2011 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:48
Deze user gaat lekker te keer in nieuws: Oracle schikt met overheid VS voor bijna 200 miljoen dollar
IP ban?
[Verwijderde gebruiker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nika
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Wat is er zo ongewenst aan deze reactie dat 2 personen -1 toekennen. In mijn beleving is de reactie nogal ontopic..

nika in 'nieuws: 'Nikon D800-dslr krijgt 36 megapixels en usb3.0''

"De D800 zou beschikken over twee slots voor geheugenkaarten, maar niet bekend is welke soort geheugenkaart of -kaarten daarin geschoven kan worden."

Dat zal toch wel Compact Flash zijn. De snelste SD kaartjes lijken me niet snel genoeg voor de 36MB per foto. Zeker niet als in burst mode geschoten wordt. De D700 schiet maximaal 5 foto's per seconde. Laten we er vanuit gaan dat de D800 dat ook kan, dan hebben we het over 180MB per seconde.

Wat me doet afvragen, 2 slots voor de SD kaarten in een vorm van RAID? De snelste Compact Flash kaarten doen 90MB/s. Twee daarvan in RAID levert (bij benadering) 180 MB/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:50

D4NG3R

kiwi

:)

[Verwijderde gebruiker]

Even een ban voor deze user?

Zie: nieuws: Oracle schikt met overheid VS voor bijna 200 miljoen dollar

Is zo te zien al gedaan :) .

[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 07-10-2011 09:04 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nika
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 23:17:
[...]
Moet ik respect opbrengen voor iemand die ik niet ken?
Says it all. Kom op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 22:20:
[...]
De auteur van die reactie meldt zich hier. Cynisch-grappige reacties kunnen kennelijk niet meer?
Ben zelf niet zo'n fan van sommige grappen kort nadat iemand overleden is.
En ik kan een grap in de reacties in het algemeen zeker waarderen.
Isad b.v. kreeg geen -1 bij mij. Geen grap, wel acceptabel wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

nika schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 08:55:
Wat is er zo ongewenst aan deze reactie dat 2 personen -1 toekennen. In mijn beleving is de reactie nogal ontopic..

nika in 'nieuws: 'Nikon D800-dslr krijgt 36 megapixels en usb3.0''

"De D800 zou beschikken over twee slots voor geheugenkaarten, maar niet bekend is welke soort geheugenkaart of -kaarten daarin geschoven kan worden."

Dat zal toch wel Compact Flash zijn. De snelste SD kaartjes lijken me niet snel genoeg voor de 36MB per foto. Zeker niet als in burst mode geschoten wordt. De D700 schiet maximaal 5 foto's per seconde. Laten we er vanuit gaan dat de D800 dat ook kan, dan hebben we het over 180MB per seconde.

Wat me doet afvragen, 2 slots voor de SD kaarten in een vorm van RAID? De snelste Compact Flash kaarten doen 90MB/s. Twee daarvan in RAID levert (bij benadering) 180 MB/s.
Staat al weer op +1 ;)

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 23:17:
[...]

Graag nog even een PowerMod die mijn reactie objectief beoordeeld.

edit: Heb er nog even wat meer moeite in gestoken, mening blijft hetzelfde. Kennelijk kon niet iedereen mijn initiële post-stijl waarderen bij zo'n gevoelig onderwerp :p
Weet niet wat er voor de edit stond,maar zoals de reactie nu is geef ik er een +1 voor. Lijkt me vrij logisch dat er na een overlijden zowel positieve als negatieve dingen genoemd worden. Net zoals dat ook om ons heen gebeurt. Zolang het maar een beetje netjes blijft heb ik er geen problemen mee.

edit
@Bor:

De poster heeft zijn reactie na het commentaar hier aangepast, dat mag ook wel beloond worden.

[ Voor 10% gewijzigd door pcgek op 07-10-2011 10:27 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dakreal schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 23:09:
[...]

Mee eens, ook ik heb vanwege disrespect -1 uitgedeeld met 6x weging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

pcgek schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:57:
[...]

Weet niet wat er voor de edit stond,maar zoals de reactie nu is geef ik er een +1 voor. Lijkt me vrij logisch dat er na een overlijden zowel positieve als negatieve dingen genoemd worden. Zolang het maar een beetje netjes blijft heb ik er geen problemen mee.
Wat er stond was een graje wat ik en anderen als onrespectvol beoordeelden,zelf ga ik mijn mod niet meer aanpassen omdat het er nu opeens niet meer staat.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik vond dit een nulletje maar heb nu er moderatie geklaag staat -1 gegeven. Wat vinden jullie?

JT in 'nieuws: Overname brengt veegtoetsenbord Swype voor iOS dichterbij'

Het lijkt de laatste dagen steeds vaker voor te komen dat mensen posts editen om te klagen over de score die men krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Wat mij betreft was het een 0, door het klagen word het een -1.
Ik zie het ook steeds meer voorkomen, als mensen problemen hebben met een bepaalde modderatie zouden ze naar het daarvoor bestaande topic moeten komen maar heb het idee dat veel mensen dat niet weten.
Wellicht is dat iets wat duidelijker naar voren zou moeten worden gebracht alleen de vraag is hoe, ik heb geen idee verder maar dat is denk ik ook iets meer wat mee kan worden genomen in de evaluatie van het mod systeem ofzo..

[ Voor 30% gewijzigd door pino85 op 07-10-2011 10:38 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dakreal in 'nieuws: Overname brengt veegtoetsenbord Swype voor iOS dichterbij'

Lijkt me ontopic, toch een powermod/boost(6x) offtopic gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Staat weer op +1
Zo ver ik zie is er niets mis aan die post.

[ Voor 58% gewijzigd door pino85 op 07-10-2011 10:44 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

Wat er stond was een graje wat ik en anderen als onrespectvol beoordeelden,zelf ga ik mijn mod niet meer aanpassen omdat het er nu opeens niet meer staat.
Me too. Eigenlijk zou je een reactie in 1x goed moeten schrijven, vind ik. Regelmatig verbeter ik binnen een paar minuten. Soms edit ik later, met vermelding hiervan.
En om nu steeds te kijken of een reactie is aangepast ... blijf je bezig. Dus laat ik regelmatig, niet altijd, een eenmaal gegeven mod staan. Jammer dan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb 0 geven om de volgende reden;

Dat swype voor de poster niets is is niet interessant voor anderen. Daarnaast heeft Apple het bedrijf helemaal niet overgenomen maar Nuance welke, naast vele andere dingen zoals in de reacties is te lezen, wat voor Apple ontwikkeld. De poster lijkt gewoon niet goed te hebben gelezen zoals ook enkele anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pino22 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:23:
[...]

Nogmaals, waarom moet ik respectvol zijn voor een persoon die ik niet ken of waardeer? Ik geef slechts mijn mening en had daarnaast eerst en ietwat gevoelig grapje gemaakt zonder troll-intenties. Dat cynische grapje is inmiddels al verwijderd en zonder dat zinnetje blijft er een reactie over, vind ik, die een +1 on-topic waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Volgens mij mis je het punt een beetje. Je moet altijd respectvol zijn, of je diegene nu kent of niet. We gaan hier op T.net normaal met elkaar om, maar ook met diegenen die niet op T.net zitten.

Ik heb je reactie inmiddels wel een +1 gegeven, maar achteraf wijzigen is zoals al gezegd niet verplicht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:37:
Volgens mij mis je het punt een beetje. Je moet altijd respectvol zijn, of je diegene nu kent of niet. We gaan hier op T.net normaal met elkaar om, maar ook met diegenen die niet op T.net zitten.

Ik heb je reactie inmiddels wel een +1 gegeven, maar achteraf wijzigen is zoals al gezegd niet verplicht. :)
Oke, vrede :p
Bedankt voor alle reacties, zal ze in acht nemen voor toekomstige FP-reacties van mij :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

Heb ook -1 omgezet in +1.

[ Voor 23% gewijzigd door Xubby op 07-10-2011 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Wat was hier de bedoeling van? dat die +2 te hoog is? staat nu op +1!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Waarom krijgt dit een +2 en +1's?
djunicron in 'nieuws: Samsung en Google stellen introductie Nexus Prime uit'
en waarom krijgt dit -1's?
RobbieB in 'nieuws: Samsung en Google stellen introductie Nexus Prime uit'

[ Voor 32% gewijzigd door SidewalkSuper op 07-10-2011 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Er staat een uitspraak in deze reactie die m.i. op het randje is. Dat in combinatie met een opmerking over de moderatie deed mij een 0 gegeven. Sowieso vind ik de waarde van dat draadje wat lastig in te schatten.
Staat nu op een terechte +1 :) (Wellicht dat die -1 vóór de edit gegeven is?)

[ Voor 3% gewijzigd door Herman op 07-10-2011 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Een 0 vind ik nog te verdedigen, ook al zijn zulke opmerkingen compleet onnodig, voegen ze niks toe en zullen er veel mensen geprikkeld door zijn.
Pagina: 1 ... 9 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.

Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.