Het kleine-mismoderatietopic deel XXIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 25 Laatste
Acties:
  • 37.324 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06 10:55
Verwijderd in 'nieuws: Ubuntu 12.04 past waarschijnlijk niet langer op een cdr'

Deze mag van mij gerust op +1. Iedereen maar schoolmeester spelen en dan met deze opmerking komen. (een 0 kan ik me ook in vinden) maar -1 vind ik voor deze veel te streng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een reactie hoeft niet per sé iets toe te voegen aan het artikel om in aanmerking te komen voor een +1, zolang het maar ontopic is mogen ook meningen, grappen of zelfs bespottingen prima in aanmerking komen voor een +1. Die status heet niet voor niets "on-topic". Maar zodra het een negatieve, licht vervelende ondertoon bevat of zware uitingen bevat neig ik al snel naar de 0 of soms -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
kramerty88 schreef op zondag 06 november 2011 @ 17:14:
[...]

Je verhaal voegt niets toe aan de discussie, anders dan irritatie op te wekken bij de lezers. Het overdreven gedoe met uitroeptekens, flames richting zowel T.net, de journalist van het artikel, als mensen die hun computer minder vaak vervangen dan jij "gebruikelijk" vindy.
Ik vond het inderdaad een belachelijk topic. Sorry, vind ik nog steeds. Om in 2011 het nog nieuws te gaan noemen dat een OS niet meer op een CD past.
Ik mag hopen dat je zelf ook begrijpt dat dit niet hoger dan een -1 kan worden en wanneer je dat door meerder personen te horen krijgt... Ga dan niet goedkoop onder de gordel slaan.
Iemand heeft het over mijn 'gezeik,' en als ik dan netjes aangeef dat die post wel een -1 zou willen geven, dan sla ik goedkoop onder de gordel?! Ik mag hopen dat je zelf ook begrijpt dat je hier alle redelijkheid verloren hebt.
Hopelijk leer je ervan en zien we binnenkort een verbetering in je posts.
Ook dit gezeik op het eind is -1.

... Niet zo leuk als iemand dat tegen je zegt, is het wel? Ga daar dan maar eens even over nadenken.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Ok, leuk dat een post van mij spotlight gemod wordt. Deze mag echter wel nagekeken worden....
woest85 in 'nieuws: Ubuntu 12.04 past waarschijnlijk niet langer op een cdr'

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:36
@albatross inderdaad niet helemaal netjes om het dan "gezeik" te noemen. Excuses!
Ik bedoelde te zeggen "en dan dat stukje over cheapskate vind ik een -1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
SidewalkSuper schreef op zondag 06 november 2011 @ 18:49:
@albatross inderdaad niet helemaal netjes om het dan "gezeik" te noemen. Excuses!
Ik bedoelde te zeggen "en dan dat stukje over cheapskate vind ik een -1"
Ben het al vergeten. Bedankt iig. :) Ik zal volgende keer het sarcasme wel achterwege laten.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Nog iemand aanwezig die het nodig vindt om linkjes uit deze post te slopen?
AmigaWolf in 'nieuws: Ubuntu 12.04 past waarschijnlijk niet langer op een cdr'

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:00
ik ben hier -1 gemod: RobbieB in 'nieuws: 'Apple krijgt waarschijnlijk uitstel verkoopverbod Duitsland''

Maar imo is het een normale reactie op een reactie die in imo -1 verdiend.

En deze overigens ook: RobbieB in 'nieuws: 'Apple krijgt waarschijnlijk uitstel verkoopverbod Duitsland''

Volgens mij zit er een hoop anti-Apple volk te moderaten.. De 2e reactie is een duidelijke counter op het feit dat er in dergelijke nieuwsitems maar dingen geroepen worden, waar ik doodmoe van wordt... Het is misschien off-topic, maar ik vind het geen -1.

[ Voor 29% gewijzigd door RobbieB op 07-11-2011 10:24 ]

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Tsja, Apple topics, daar begeef ik me niet meer :) Dat is een beerput van -1's en +3's...

Ik vind die tweede wel een beetje naar ondertoontje hebben (ookal heb je gelijk ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Zoijar schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:33:
Tsja, Apple topics, daar begeef ik me niet meer :) Dat is een beerput van -1's en +3's...

Ik vind die tweede wel een beetje naar ondertoontje hebben (ookal heb je gelijk ;) )
Dat is niet 'een beetje', maar duidelijk ook zo bedoeld.

Af en toe kun je best prima discussies voeren in die topics, maar het moderaten is daar gewoon belachelijk. Het boeit mij vrij weinig of een post 0 of 1 is (+2/+3 post zijn over het algemeen altijd wel goed gewaardeerd), maar als mijn post -1 worden gewaardeerd, terwíjl het een reactie is op een absurde nonsens post dan kan ik daar heel slecht tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

woest85 schreef op zondag 06 november 2011 @ 17:40:
Ok, leuk dat een post van mij spotlight gemod wordt. Deze mag echter wel nagekeken worden....
"Kom maar met de -1, die is hier ook gewoon verdiend. Kon het gewoon niet laten om hierop in te haken"
Hij vraagt er zelf om, dus die krijgt ie dan ook... 75x -1 inmiddels :)
Deze krijgt maar liefst 11x +3! Ik dacht zelf meer aan een 0, je zou voor zijn edit zelfs een -1 kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:32
RobbieB schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:22:
[...]

Volgens mij zit er een hoop anti-Apple volk te moderaten.. De 2e reactie is een duidelijke counter op het feit dat er in dergelijke nieuwsitems maar dingen geroepen worden, waar ik doodmoe van wordt... Het is misschien off-topic, maar ik vind het geen -1.
Ik vind zelf dat je teveel alinea's gebruikt. Hierdoor valt je post ook heel erg op als iemand snel naar beneden scrollt of dat iemand heel globaal over de reacties heen leest, en dat is niet de bedoeling natuurlijk.

Ik heb je beide post gemod, één met +0 en één met +1. Hoop dat je zometeen nog even die witte ruimtes aanpast.

[ Voor 4% gewijzigd door Gerjannn op 07-11-2011 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Dit bericht is al +-10x voorbij gekomen echter nogmaals .
Power mods doe hier aub iets aan.. dit geeft namelijk veel frustraties bij veel actieve modders die hier in dit topic actief zijn omdat we hem ondanks alle -1's niet omlaag kregen :(
Dus vandaar de vraag of dit alsnog gefixed kan worden, bedankt als dit kan.

zakkenjongen in 'nieuws: Duitse rechter verbiedt verkoop 'mobiele apparaten' van Apple'

[ Voor 30% gewijzigd door pino85 op 07-11-2011 14:36 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
pino85 schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:18:
Power mods doe hier aub iets aan..

zakkenjongen in 'nieuws: Duitse rechter verbiedt verkoop 'mobiele apparaten' van Apple'
Deze reactie is ouder dan 48 uur.

//

mrcage in 'nieuws: HTC geeft Sensation en Evo 3D update naar Android ICS'

+3? off-topic, vooral door de laatste zin. in ieder geval geen +2 of +3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Gerjannn schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:19:
[...]

Deze reactie is ouder dan 48 uur.
Klopt echter een power mod kan deze alsnog rechtzetten na 48 uur ;)
Vandaar dat dit al zo vaak hier voorbij is gekomen en men dit ook al eerder heeft gevragen aan de power mods, maar ik vind dat dit dus alsnog gefixed dient te worden omdat wij hier allemaal al veel tijd in hebben gestoken maar ondanks enorm veel pro mods die hun best hebben gedaan en gewone mods is het ons niet gelukt.

[ Voor 16% gewijzigd door pino85 op 07-11-2011 14:22 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Deze rant zit zo vol fouten en idiote opmerkingen dat ik er een 0 van maak, maar een -1 zie ik ook niet echt veel harm in. De +2's die het krijgt vind ik wel opmerkelijk op zijn minst.
Verwijderd in 'nieuws: 'Apple krijgt waarschijnlijk uitstel verkoopverbod Duitsland' - update'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
hier nog een vaag iemand:

Peetz0r in 'nieuws: IBM laat Windows draaien op zEnterprise-mainframes'

te lui om te googlen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Weer zo'n nutteloze rant over "hongerige chinezen" die extreem geüpvotet wordt
style2k in 'nieuws: 'Apple krijgt waarschijnlijk uitstel verkoopverbod Duitsland' - update'
Zou dit soort comments graag -1'en.

[ Voor 6% gewijzigd door SidewalkSuper op 07-11-2011 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
SidewalkSuper schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:09:
Weer zo'n nutteloze rant over "hongerige chinezen" die extreem geüpvotet wordt
style2k in 'nieuws: 'Apple krijgt waarschijnlijk uitstel verkoopverbod Duitsland' - update'
Zou dit soort comments graag -1'en.
Stukje de grond in getrapt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:31

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
pino85 schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:18:
Power mods doe hier aub iets aan.. dit geeft namelijk veel frustraties bij veel actieve modders die hier in dit topic actief zijn omdat we hem ondanks alle -1's niet omlaag kregen :(
Dus vandaar de vraag of dit alsnog gefixed kan worden, bedankt als dit kan.

Een -1 is inderdaad de betere score voor deze reactie, maar ik heb niet zo'n probleem met de 0 waar hij nu op staat, dus ik laat hem mooi staan.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Topicstarter
wildhagen schreef op zondag 06 november 2011 @ 16:11:
mcdronkz in 'nieuws: Ubuntu 12.04 past waarschijnlijk niet langer op een cdr'

Verrekt irritantee schoolmeester. Hoort op -1, maar krijgt +1 en zelfs +2 bij het leven. Gaat weer lekker jongens!
Inmiddels hebben er nog een lading mismodders zich op die reactie gestort:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SOeMy3XOG3UdrEyBKk9aeacZ/full.jpg

Lijkt me een duidelijke -1.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Dirk schreef op maandag 07 november 2011 @ 18:15:
[...]

Een -1 is inderdaad de betere score voor deze reactie, maar ik heb niet zo'n probleem met de 0 waar hij nu op staat, dus ik laat hem mooi staan.
Nu breekt mijn klomp..
Herman87 schreef op maandag 07 november 2011 @ 18:29:
[...]

Inmiddels hebben er nog een lading mismodders zich op die reactie gestort:
[afbeelding]

Lijkt me een duidelijke -1.
Duidelijke -1 inderdaad maar zoals waar ik aandacht voor vroeg en met mij veel anderen als we hem niet naar de -1 krijgen word het wellicht toch niet gefixed..

[ Voor 150% gewijzigd door pino85 op 07-11-2011 18:44 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 00:31

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
De toon van de reactie is op zich netjes, dus de klacht over de moderatie maakt het strikt genomen wel een -1, maar een 0 is ook prima te verantwoorden. Een reactie moet verder over de schreef gaan wil ik hem gaan fixeren, fixatie van reacties gebeurd alleen in uitzonderingsgevallen, als ik deze reactie ga fixeren, blijf ik bezig.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

En wij ons maar dagen inspannen met veel mensen puur voor deze post, je bent niet de enige die zich onder het huidige systeem veel moet inspannen
Ik snap je beredenering wel maar ben het er niet mee eens.. naja meningen verschillen zeggen we maar.

[ Voor 5% gewijzigd door pino85 op 07-11-2011 19:43 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pino85 schreef op maandag 07 november 2011 @ 19:42:
En wij ons maar dagen inspannen met veel mensen puur voor deze post, je bent niet de enige die zich onder het huidige systeem veel moet inspannen
Ik snap je beredenering wel maar ben het er niet mee eens.. naja meningen verschillen zeggen we maar.
Je moet je dit afvragen. Als mods het niet deert waarom zou jij je er dan druk om maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Niet zo negatief mensen,kijk ook eens naar reacties die wel op de juiste score terechtkomen. De meesten dus. Die paar posts die we niet goed krijgen staan niet in verhouding met wat wel goed staat. Een rechercheur moet na lang speurwerk ook wel eens iemand wegens een fout laten lopen, maar begint daarna gewoon weer aan de volgende zaak.

Gewoon roeien met de riemen die je hebt en niet achterom kijken ;)

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 19:50:
[...]

Je moet je dit afvragen. Als mods het niet deert waarom zou jij je er dan druk om maken?
Dat antwoord kan je zelf denk ik ook geven.
Nu weer ontopic verder..

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
pino85 schreef op maandag 07 november 2011 @ 19:42:
Fixeren doen we liever niet. Dat is niet omdat het veel werk zou kosten (dat is namelijk helemaal niet zo), maar omdat we liever het modsysteem zijn werk laten doen. Daarom fixeren we alleen extreme gevallen, en geen twijfelachtige of semi-foute scores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

tweaker2010 schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:48:
[...]

"Kom maar met de -1, die is hier ook gewoon verdiend. Kon het gewoon niet laten om hierop in te haken"
Hij vraagt er zelf om, dus die krijgt ie dan ook... 75x -1 inmiddels :)
Dat weet ik, dat is mijn post ;)

Die +3 is gewoon een absolute misser daar. :X

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 18:44
Met 3 moderaties lijkt het me vooral dat je nog niet echt een oordeel kan vellen.

Daarnaast is het nooit meer dan +1. Dus maak je niet zo snel druk ov je nu 0 of +1 krijgt.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Is gewoon een +1 en daar staat hij nu ook op.

edit:

Leuk bedoelt maar onnozele first post
, -1 gegeven.
Greggy in 'reviews: Call of Duty: Modern Warfare 3'

[ Voor 22% gewijzigd door pino85 op 08-11-2011 09:23 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 18:44
pino85 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:04:
[...]

Is gewoon een +1 en daar staat hij nu ook op.

edit:

Leuk bedoelt maar onnozele first post
, -1 gegeven.
Greggy in 'reviews: Call of Duty: Modern Warfare 3'
Ik snap off-topic nog maar +2...

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Hmm... Die moderatie gaat volledig verkeerd. +3 en +2 zijn conform de faq puur meningmodden. Een krappe +1 kan ik er nog voor geven.

* Herman heeft echter weinig hoop dat die reactie op een reguliere wijze nog een de goede score komt...

Nee hoor ;) die is niet off topic. :)
Kevinp schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 08:29:
[...]

Met 3 moderaties lijkt het me vooral dat je nog niet echt een oordeel kan vellen.

Daarnaast is het nooit meer dan +1. Dus maak je niet zo snel druk ov je nu 0 of +1 krijgt.
Die reactie is van gisteren. Dan is de kans klein dat die nog regulier gecorrigeerd wordt. En ja, er zit wel een groot verschil tussen +1 en 0. En ik kan me goed voorstellen dat het vervelend is als je op een positieve manier iets wilt toevoegen, dat je dan op off topic wordt gezet... Dus natuurlijk mag iemand zich daar druk over maken. Daar is dit topic toch voor?

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Verwijderd in 'nieuws: Ontwikkelaar ontdekt verborgen panoramamodus in iOS'

Weer wat mooie +2/+3 ratings op een kinderachtige post...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
woest85 schreef op zondag 06 november 2011 @ 17:40:
Waarom reageer je dan? De Tweakers hebben er alleen maar last van, het vervuild de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Kevinp schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:44:
[...]

Ik snap off-topic nog maar +2...
Sterker nog, de +3's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Herman87 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:54:
[...]
Hmm... Die moderatie gaat volledig verkeerd. +3 en +2 zijn conform de faq puur meningmodden. Een krappe +1 kan ik er nog voor geven.

* tweaker2010 heeft echter weinig hoop dat die reactie op een reguliere wijze nog een de goede score komt...
Klopt, zoiezo is dat topic helemaal ontspoort, het lijkt erop dat iedereen die het er mee eens is op +3 drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
[Verwijderde gebruiker] meneer heeft zich vandaag geregistreerd, maar al zn posts slaan nergens op, verwacht dat ie hier is gekomen om te fucken, is daar wat aan te doen? Of doet Tweakers hier automatisch wat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gerjannn schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:27:
[Verwijderde gebruiker] meneer heeft zich vandaag geregistreerd, maar al zn posts slaan nergens op, verwacht dat ie hier is gekomen om te fucken, is daar wat aan te doen? Of doet Tweakers hier automatisch wat aan?
Inderdaad, deze gebruiker lijkt me geen aanwinst voor t.net. Misschien dat ze je hier verder kunnen helpen: Schop een Modje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
[User] zwaar irritante user

Topic is er (:

_____

Verwijderd in 'nieuws: Hoofddesigner Blizzard is mogelijk ontslagen'

meningmodders..

[ Voor 55% gewijzigd door Gerjannn op 08-11-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Was al gezien en opgepakt :)
Opnieuw vervelende gebruiker

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Hehehe... Hier wilde iemand koste wat kost mn reactie van de +3 afhebben: Trishul in 'nieuws: EVGA introduceert videokaart met twee GTX 560 Ti's'

Ik stoor me er niet aan, staat toch op een stevige +2, maar offtopic? haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
xp7amrkr in 'nieuws: Ontwikkelaar ontdekt verborgen panoramamodus in iOS'
M.Jongbloed in 'nieuws: Ontwikkelaar ontdekt verborgen panoramamodus in iOS'

beetje over films praten, totaal niet bijpassend bij dit nieuwsbericht. Ook de eerste is ongewenst in mijn ogen omdat het echt stoort die eerste zin, als ie em nou als laatste zin had gedaan kon ik er misschien nog off-topic voor geven, maar nu echt niet.
Trishul schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:03:
Hehehe... Hier wilde iemand koste wat kost mn reactie van de +3 afhebben: Trishul in 'nieuws: EVGA introduceert videokaart met twee GTX 560 Ti's'

Ik stoor me er niet aan, staat toch op een stevige +2, maar offtopic? haha.
Ik heb +2 gemod, het voegt wel wat toe, maar +3 vind ik toch teveel aangezien je ook heel veel je mening erin hebt zitten.

[ Voor 32% gewijzigd door Gerjannn op 08-11-2011 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
Gerjannn schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:04:

[...]

Ik heb +2 gemod, het voegt wel wat toe, maar +3 vind ik toch teveel aangezien je ook heel veel je mening erin hebt zitten.
Ik vind dat prima hoor, dankje. Maar volgens mij is het toch niet de bedoeling dat je een reactie, als die te hoog staat, gaat downmodden door een 0 te geven? Dan moet je toch boosten dacht ik? Just curious...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Nee dat is het inderdaad niet. Ik vind een post waarin een mening zit verwerkt gewoon een gegadigde voor een +3 btw. Een mening kan gewoon +3 zijn mits goed onderbouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Trishul schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:13:
Maar volgens mij is het toch niet de bedoeling dat je een reactie, als die te hoog staat, gaat downmodden door een 0 te geven? Dan moet je toch boosten dacht ik? Just curious...
Klopt. Maar helaas wordt er op die manier steeds meer gemod. Bij Android en Apple nieuwsberichten zie je ook heel veel meningmodders, als bijvoorbeeld iemand iets positiefs schrijft over Android, dat een Applefanboy deze gaat downmodden, terwijl Androidfanboys deze reactie flink omhoog halen (en andersom ook natuurlijk).

[ Voor 3% gewijzigd door Gerjannn op 08-11-2011 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

SidewalkSuper schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:15:
Nee dat is het inderdaad niet. Ik vind een post waarin een mening zit verwerkt gewoon een gegadigde voor een +3 btw. Een mening kan gewoon +3 zijn mits goed onderbouwd.
Klopt, volgens de Modfaq kun je zeker een +3 voor zo'n reactie geven, ook al staat er een mening in:

"Het is niet de bedoeling dat reacties waarin een mening wordt verkondigd die gelijk is aan jouw persoonlijke mening, worden beloond met een +3, alleen vanwege de overeenkomst in mening. De kwaliteit van de argumentatie is bepalend voor de waardering van een reactie."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Verwijderd in 'nieuws: Lead level designer Blizzard's Titan is mogelijk ontslagen'

Staat op dit moment op +2, dit lijkt echter meer een mening dan enige echte onderbouwing te bevatten.
Is deze post werkelijk zo informatief?

De hoge moderaties lijken te komen van mensen die het met hem eens zijn. (Mening modden) maar de post zelf vind ik door de laatste opmerking nog net ontopic.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

SidewalkSuper schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:36:
[...]
weer iemand die overal +3 voor geeft zonder dat het nodig is.
De eerste reactie kan prima op +2, dus dan vind ik een +3 geen mismod.
De rest hoort op +1 en staat daar inmiddels ook op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Vandaag is het echt erg, of ik let andere dagen minder op, maar er wordt zoveel misgemod vandaag, werkt dat automatische systeem nog wel die om de zoveel tijd controleert wie mismodereerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Wat werkt het modsysteem toch goed he; vgroenewold in 'nieuws: Onderzoeker plaatst malware in App Store'
Is absoluut geen +3 waard... of een 0. :)

[ Voor 3% gewijzigd door vgroenewold op 08-11-2011 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:22

Cyphax

Moderator LNX
_Peter2_ schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:49:
Verwijderd in 'nieuws: Lead level designer Blizzard's Titan is mogelijk ontslagen'

Staat op dit moment op +2, dit lijkt echter meer een mening dan enige echte onderbouwing te bevatten.
Is deze post werkelijk zo informatief?

De hoge moderaties lijken te komen van mensen die het met hem eens zijn. (Mening modden) maar de post zelf vind ik door de laatste opmerking nog net ontopic.
Ik vind 'm eerlijk gezegd nog lastig zat. Ik denk dat ie gewoon op 1 hoort maar ik kan me voorstellen dat sommigen vinden dat de post +2 verdient, omdat... ik kan de vinger er eigenlijk maar lastig op leggen.
Ik ga 'm gewoon 1 geven. Daarmee staat ie wel nog steeds op 2.
vgroenewold schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:57:
Wat werkt het modsysteem toch goed he;
Kan je niet beter in het daarvoor bedoelde topic aangeven hoe je denkt dat het beter kan, in plaats van een sarcastische "wat werkt het modsysteem toch goed"-opmerking waarmee we hier niet zoveel kunnen? Het werkt alleen maar sfeerverpestend, da's zo zonde...
Het is wel toevallig dat er 6 +3-moderaties zijn. Hoeveel personen zitten daarachter?
Hij staat nu op 1, lijkt me wel goed. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Cyphax schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:05:
[...]
Het is wel toevallig dat er 6 +3-moderaties zijn. Hoeveel personen zitten daarachter?
Hij staat nu op 1, lijkt me wel goed. :)
Kun jij als ProMod niet zien wie er achter die +3 moderaties zit? Misschien heeft iemand zijn boost misbruikt?
Heb zelf +1 voor deze gegeven. dat lijkt me de juiste score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
tweaker2010 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:10:
[...]

Kun jij als ProMod niet zien wie er achter die +3 moderaties zit?
Nope, het is alleen de weging die wat groter is. Voor echte macht moeten we bij de Powermods zijn. ;)
Misschien heeft iemand zijn boost misbruikt?
Zoiets vermoed ik eigenlijk, of het moet echt gewoon toeval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
[...]

Kan je niet beter in het daarvoor bedoelde topic aangeven hoe je denkt dat het beter kan, in plaats van een sarcastische "wat werkt het modsysteem toch goed"-opmerking waarmee we hier niet zoveel kunnen? Het werkt alleen maar sfeerverpestend, da's zo zonde...
Ja sorry, maar het is allemaal nog vers he. Ik vind het gewoon irritant om te zien dat het zo voorspelbaar is de laatste tijd, anyway ander topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
vgroenewold schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:33:
[...]

Ja sorry, maar het is allemaal nog vers he. Ik vind het gewoon irritant om te zien dat het zo voorspelbaar is de laatste tijd, anyway ander topic.
Ik begrijp je ook wel hoor. Ik zag pas in 2e instantie dat het om je eigen reactie ging. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Cyphax schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:05:
Ik vind 'm eerlijk gezegd nog lastig zat. Ik denk dat ie gewoon op 1 hoort maar ik kan me voorstellen dat sommigen vinden dat de post +2 verdient, omdat... ik kan de vinger er eigenlijk maar lastig op leggen.
Ik ga 'm gewoon 1 geven. Daarmee staat ie wel nog steeds op 2.
Mee eens dat dit voor sommigen een +2 kan zijn, maar de 36x +3 vind ik dan wel weer over de top.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

TMon in 'nieuws: Elektronisch patiëntendossier gaat definitief niet door'

+2?? +3??? Ik vond een +1 wel weer meer dan voldoende.... beetje speculeren zonder onderbouwing, weinig overige inhoud.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Eigenlijk vind ik hem wel een goed punt hebben, dus zie het probleem niet zo.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Bij nader inzien kan een +3 idd prima :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Die reactie hangt tussen een +1/+2 in wat mij betreft, zelf geef ik hem een +1..+3 is echt buiten alle proporties.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

wildhagen schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:37:
Bij nader inzien kan een +3 idd prima :)
:P

Deze reactie is al eerder onder de aandacht gebracht ,maar volgens mij over het hoofd gezien. Alles hoger dan een 0 is toch echt te veel hoor.

edit
@onder:

Max een 0 ja. De reactie hoort in GR thuis,dus heb ik er een -1 aan gehangen.

[ Voor 9% gewijzigd door pcgek op 08-11-2011 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Die is ook weer een geweldig voorbeeld idd, is max een 0.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

wildhagen schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:03:
TMon in 'nieuws: Elektronisch patiëntendossier gaat definitief niet door'

+2?? +3??? Ik vond een +1 wel weer meer dan voldoende.... beetje speculeren zonder onderbouwing, weinig overige inhoud.
Ik vind +1 ook voldoende voor die post. Mijn 6x weging heeft de post netto net op 1,5 weten te drukken:

Score #
+3 Spotlight 5
+2 Informatief 25
+1 On-topic 42
Gemiddeld 1,5
Effectief +1

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
pcgek schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:01:

Deze reactie is al eerder onder de aandacht gebracht ,maar volgens mij over het hoofd gezien. Alles hoger dan een 0 is toch echt te veel hoor.
-1 indeed en wat een geweldig voorbeeld, alle niveau's zijn 50/50 vertegenwoordigd! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Inderdaad, je zou bijna denken dat het een enorme moeilijke post om te modden is lol

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Fjerpje in 'reviews: Call of Duty: Modern Warfare 3'

heb hem zelf -1 gegeven.

Motivatie:

heel klein stuk on-topic en de rest offtopic tevens wat punten aanhalen wat mogelijk als een troll kan uitpakken.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Hij heeft punten waar ik me zeer zeker in kan vinden, het is vreemd dat de CoD games elke keer ene 9 of hoger scoren maar goed.
Buiten dat is de toonzetting natuurlijk niet helemaal dat je zegt zo hoort het, het is ook een deel offtopic.
Ook kan het idd een flame war starten dus een -1 zou niet direct te zwaar bestraft zijn, het is jammer want als hij dat hele offtopic gebeuren weg zou laten en gewoon inhoudelijk zijn mening kenbaar zou maken waarom hij het er niet mee eens is zou hij gewoon een +1 scoren..

[ Voor 33% gewijzigd door pino85 op 08-11-2011 19:42 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Misschien goed om even te kijken wie hier een +3 gaf? unfor in 'reviews: Call of Duty: Modern Warfare 3'

EDIT: En deze: Verwijderd in 'reviews: Call of Duty: Modern Warfare 3'

[ Voor 28% gewijzigd door PWM op 08-11-2011 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:58
tss68nl in 'reviews: Call of Duty: Modern Warfare 3'

"Soms vraag ik me af hoeveel geld er geboden wordt voor een goede review"

Vind ik persoonlijk zwaar genoeg voor een -1..
+3 Spotlight 25
+2 Informatief 12
+1 On-topic 13
-1 Ongewenst 6
maar nog een lange weg te gaan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Dat stukje wat je aangeeft is inderdaad niet netjes en slaat nergens op, de toonzetting zou ook wat anders kunnen maar ik begrijp waarom hij bepaalde reviews( veelal de cod serie reviews) soms wat vreemd vind overkomen tov andere games die gereviewed worden, daar is hij niet de enige in.
Echter wil dat zeggen dat je dit moet posten op deze manier? nee.. er is iig weer veel op mening gemod aan de +3's etc te zien..
Ik geef hem iig een -1.
Dit is een regelrechte -1 imo, snap de 0's en andere hogere mods niet echt, wederom snap ik waarom mensen het cijfer wellicht dit zeer vreemd vinden echter als mod moet je niet met je mening modden..

[ Voor 129% gewijzigd door pino85 op 08-11-2011 21:02 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

nvm!..

[ Voor 98% gewijzigd door pino85 op 08-11-2011 20:54 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedal
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-09 13:15

cedal

Jaja.

pardon, maar dit heeft helemaal niets met een eventuele verhoogde productie bij hogere vraag te maken:
Verwijderd in 'nieuws: OCZ belooft ssd-productie te verhogen wegens hdd-tekorten'
Het is goed en accurate informatie en het heeft met SSD's van OCZ te maken maar ik zie geen reactie over het onderwerp...

[ Voor 22% gewijzigd door cedal op 08-11-2011 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Goed punt, het heeft direct niets met het artikel zelf te maken, het is wel interessant wat hij post maar absoluut geen +2 of hoger waard.
Maximaal een 1, en als je het wat strenger beoordeelt gewoon een nulletje omdat het offtopic is.

[ Voor 19% gewijzigd door pino85 op 08-11-2011 23:29 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
Is inderdaad niet 100% ontopic, maar wat CiPHER stelt in zijn post klopt uiteindelijk wel. Hoewel het er soms op lijkt alsof er een kruistocht gaande is tegen sandforce based drives van ocz, is die niet geheel onterecht. Uitval percentages zijn gewoon significant hoger vergeleken met bijv. intel/samsung/crucial. Op Newegg.com, een grote webshop, kun je al uit de gebruikersreview opmaken hoe het zit. Terwijl de crucial bv. de laatste tijd gigantisch veel meer verkocht is, blijven de uitvalpercentages bij hun gelijk.... Dus hoewel ssd's relatief nieuwe producten zijn, kun je met redelijke zekerheid stellen dat sandforce drives een grotere kans of failure hebben.

Het lijkt er trouwens wel op dat vooral de nieuwe sandforce controller veel problemen kent; de oude vertex 2 deed het beter op dat gebied. Is dus een samenloop van omstandigheden; brakke firmware, slechte kwaliteit nand, etc.

Kijk eens naar de eerste intel ssd's; na drie jaar gebruik werken ze nog prima..... met een uitval van ong. 2%. Dat doet een ocz vertex 3/solid 3 of whatever gewoon keihard niet na (eerder 10~15%, enorm hoog voor electronica). Dat is ook de reden waarom bedrijven, als ze zich goed laten voorlichten tenminste, geen ocz drives meer kopen. Sowieso natuurlijk geen consumentendrive gebruiken in dat geval, maar bv. weer die verrekte intel drives die het langer uithouden, en een hogere gegarandeerde data schrijf hoeveelheid hebben. Of, nog een voorbeeld: waarom gebruiken apple/dell/sony in hun laptops geen sandforce ssd's? Voor de marketing is dat toch goed? Ze zijn toch niet duur? Nope: lagere betrouwbaarheid; daarom in macbook airs, vaio z's en dell precisions samsung/intel ssd's.

Maar er is hoop, de laatste firmware updates gaan de goede kant op.

De gemiddelde consument weet dit niet, en ik kan me zijn reactie voorstellen als hij die consument wil informeren. Daarnaast, staat een +2 niet voor informatief.....? Sowieso de 0's en -1's slaan helemaal nergens op.... Maar we dwalen af.

Just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Wat vinden jullie van deze reactie:
mowa in 'reviews: Call of Duty: Modern Warfare 3'

Er is 30x +3 gegeven. Effectief staat ie op +2. Voor mijn gevoel is dit wat hoog. Qua toonzetting zou ik er namelijk punten van af halen. Of laat ik dat te zwaar meewegen?

offtopic:
Ik wou deze eigenlijk in IRC melden, maar op één of andere reden kon ik daar niet meer komen :P

Bash dus -1:
Verwijderd in 'reviews: Call of Duty: Modern Warfare 3'

Die +3 mag wel eens nagekeken worden.

[ Voor 17% gewijzigd door Herman op 09-11-2011 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Herman87 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 00:42:

Er is 30x +3 gegeven. Effectief staat ie op +2. Voor mijn gevoel is dit wat hoog. Qua toonzetting zou ik er namelijk punten van af halen. Of laat ik dat te zwaar meewegen?
Zelf twijfel ik ook tussen een +1 en +2, ik ga voor een +1.
Hij heeft net als anderen wel een goed punt maar de zaken als geschreven door een fanboy en meer van die kreten doen mij het geen +2 geven,kritisch zijn en kritiek geven is niets mis mee maar dat kan ook op een wat andere manier..
De +3s zijn wederom mis mods/gemod met een mening.
offtopic:
Ik wou deze eigenlijk in IRC melden, maar op één of andere reden kon ik daar niet meer komen :P

Bash dus -1:
Verwijderd in 'reviews: Call of Duty: Modern Warfare 3'

Die +3 mag wel eens nagekeken worden.
Hmm idd vreemde +3, -1 gegeven.

Dit is gewoon een +1 imo

MoiZie in 'nieuws: Asus kondigt nieuwe Eee Pad Transformer aan'

[ Voor 13% gewijzigd door pino85 op 09-11-2011 09:16 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Ik vind deze offtopic, hij doet heel raar, je word door al die cijfers in de war gebracht (vind ik dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

lees de reactie er onder, de schrijver had gegoogeld met cijfers in de tekst, dat is nu aangepast maar ik snap dat je het nu wat vreemd vind overkomen.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Herman87 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 00:42:

Mee eens, hoe lang zijn reactie ook is en hoeveel mensen het ook met hem eens zijn, het is geen +2/+3.
Ik heb zelf +1 gegeven, maar dat zal voor het gemiddelde niet veel uithalen ben ik bang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:47

Prx

nieuws: KPN lijft XMS, Concepts ICT, Lijbrandt en Edutel in

Veel te mooi. Alle reacties die anti-KPN zijn worden op dit moment door iemand op +3 gemod. De een na de ander wordt hier groen, hoe off-topic en schreeuwerig dit ook gaat.

Het wordt vast wel rechtgetrokken, maar even inspecteren die die +3 allemaal geeft lijkt me nog wel interessant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Verwijderd in 'nieuws: Adobe stopt ontwikkeling Flash voor mobieltjes'

Er staat nergens Apple in dit bericht. Wat denken jullie? Er wordt wel veel +3 gemod weer..
Prx schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:43:
nieuws: KPN lijft XMS, Concepts ICT, Lijbrandt en Edutel in

Veel te mooi. Alle reacties die anti-KPN zijn worden op dit moment door iemand op +3 gemod. De een na de ander wordt hier groen, hoe off-topic en schreeuwerig dit ook gaat.
Ben druk bezig met modden ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Gerjannn op 09-11-2011 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Gerjannn schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:53:
Verwijderd in 'nieuws: Adobe stopt ontwikkeling Flash voor mobieltjes'

Er staat nergens Apple in dit bericht. Wat denken jullie? Er wordt wel veel +3 gemod weer..
Tussen 0 en 1 in wat mij betreft. Ik zal 'm 0 geven om een klein beetje tegengas te geven aan die belachelijke moderaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Cyphax schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:03:
[...]

Tussen 0 en 1 in wat mij betreft. Ik zal 'm 0 geven om een klein beetje tegengas te geven aan die belachelijke moderaties.
Klopt, dat nieuwsbericht is oud, denk niet dat het veel te maken heeft met deze keuze van Adobe en is 0 dus de juiste moderatie imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Deze twee flames zijn duidelijk -1 waard:
stewie in 'nieuws: Activision kondigt nieuwe Call of Duty aan voor 2012'
Ienni1983 in 'nieuws: Activision kondigt nieuwe Call of Duty aan voor 2012'

Daar hebben ze nog wat schopjes voor nodig. Er zitten trouwens ook wel lekkere mismods tussen :S

Daar kunnen deze trouwens bij:
Verwijderd in 'nieuws: Activision kondigt nieuwe Call of Duty aan voor 2012'
Verwijderd in 'nieuws: Activision kondigt nieuwe Call of Duty aan voor 2012'

[ Voor 27% gewijzigd door Herman op 09-11-2011 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Allemaal muv de laatste massale +3's.... nee, niks aan de hand jongens :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Zijn ook wel echt must-read spotlight posts natuurlijk, significante bijdragen aan het artikel. Ik snap dat men bij dusdanig genuanceerde beoordelingen een foutje kan maken als mod :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Topicstarter
wildhagen schreef op woensdag 09 november 2011 @ 17:27:
Allemaal muv de laatste massale +3's.... nee, niks aan de hand jongens :)
Iemand heeft je pleziert en de laatste ook een +3 gegeven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julby
  • Laatst online: 15-04 15:33
Herman87 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 18:57:
[...]

Iemand heeft je pleziert en de laatste ook een +3 gegeven :+
Inmiddels 6x +3, dit gaat nergens meer over ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Is het misschien een idee om alleen mensen die duidelijk serieus modden toegang te geven tot dit forum? Er zijn blijkbaar echt wel een paar mensen die juist een post een hogere mod geven nadat ze hier worden aangegeven als iets wat geen +3 verdient. Misschien dat daar eens naar kan worden gekeken?

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Als het goed is doen ze dat maar één keer. :P

Ik mag aannemen dat vervolgens door de PowerMods wordt ingegrepen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Deze 0 mag imho absoluut gewoon naar +1: watercoolertje in 'nieuws: Toshiba stelt AT200-tablet uit tot begin 2012' wat vinden jullie?

En deze: Dreamvoid in 'nieuws: Microsoft, AOL en Yahoo sluiten advertentieovereenkomst' een +2?

[ Voor 33% gewijzigd door Bor op 09-11-2011 19:31 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 12:16
Yintha in 'Deel BlackBerry-gebruikers klaagt opnieuw over storing'

De moderatie is juist, maar het is misschien toch eens interessant om uit te zoeken wie die post in de spotlight wil zien staan.

EDIT: En bovendien is de post ook net geedit. Origineel was het een opmerking die richting racisme ging.

[ Voor 16% gewijzigd door VanStino op 09-11-2011 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

beiden staan goed zie ik.
VanStino schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:07:
Yintha in 'Deel BlackBerry-gebruikers klaagt opnieuw over storing'

De moderatie is juist, maar het is misschien toch eens interessant om uit te zoeken wie die post in de spotlight wil zien staan.

EDIT: En bovendien is de post ook net geedit. Origineel was het een opmerking die richting racisme ging.
Zelfs met deze edit is het een duidelijke -1, die +3 is zeer vreemd inderdaad.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Zoals daaronder ook al wordt gezegd, lijkt het er in die post niet op dat hij het artikel goed gelezen heeft. Een 0 is zo gek niet imo.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd in 'nieuws: FBI rolt megabotnet op met hulp van KLPD'
Hoezo is dit +3? Ik twijfel zelf tussen 0 en -1.

Verwijderd in 'nieuws: EA kondigd Battlefield 4 officieel aan'
Deze mag ook op -1.

[ Voor 31% gewijzigd door tweaker2010 op 10-11-2011 10:18 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.

Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.