Het kleine-mismoderatietopic deel XXIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 25 Laatste
Acties:
  • 37.325 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:21
pcgek schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:18:
[...]

Reactie:

[...]

Lees alleen maar een mening,het voegt voor de lezer totaal niets toe. Zonder enige onderbouwing is ie waardeloos.

[...]

Klinkt behoorlijk anti-Apple. Dat ze deze zaak verliezen zegt toch helemaal niks over eventuele andere rechtszaken?

[...]

Ook weer zo'n losse flodder wat niks toevoegt. Waarom zijn die producten leuk dan? Het eerste gedeelte is een 0 waard,bij het middengedeelte zit ik tegen een -1 aan en het laatste deel weer op 0. In totaal kan ik er echt niet meer van maken dan een nulletje.

Een +1 geef je alleen maar als je het met hem eens bent ,maar dan ben je aan het meningmodden en dat is uiteraard niet de bedoeling. Als modder dien je geen partij te kiezen,maar is het de bedoeling objectief te blijven :)
Nee, ik geef een +1 omdat het de standaardscore is voor een ontopic reactie en het gewoon een normale mening is. Die laatste zin is geen losse flodder aangezien het dus nogmaals benadrukt dat hij niet anti-Apple is. Niet iedereen is pro of anti iets. Je kan ook aan de ene kant vinden dat een bedrijf goede producten maakt , maar aan de andere kant zich lastig opstelt.

Een meningmod is wanneer je een hoge score geeft omdat je het ergens mee eens bent. Niet omdat je een neutrale score toekent aan een mening. Nu kan ik me prima vinden in beide standpunten van een +1 of 0, maar ik vind het storender als allerlei posts op -1 gezet worden.
*knip*
Discussies kunnen gewoon gevoerd worden zonder op de man te spelen

[ Voor 33% gewijzigd door Kixtart op 07-11-2011 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

k1n8fisher schreef op donderdag 03 november 2011 @ 20:40:
Met zijn vervelende toontje speelt hij stiekemweg op de man. dat is wel genoeg voor een -1!
Ligt er net aan hoe je dat bekijkt.
Wat mij betreft kan een -1 maar een 0 ook.
En ik geef in dit geval dan geen -1 daar vind ik het niet ernstig genoeg voor ondanks dat het * stiekem* op de man zou zijn wat hij doet.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7x+3 mismod. Volgens mij gewoon een -1 waard.:
Oeroeg in 'nieuws: Opera brengt nieuwe versies mobiele browsers uit'
Apple weet wel wat goed voor je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Topicstarter
BarôZZa schreef op donderdag 03 november 2011 @ 20:54:
[...]

Nee, ik geef een +1 omdat het de standaardscore is voor een ontopic reactie en het gewoon een normale mening is.
Ik heb niet de hele discussie gelezen, maar volgens mij maak je een inschattingsfout :)

Ontopic en off topic worden niet alleen letterlijk bepaald maar ook het feit of iets relevant is, wordt meegenomen. Deze reactie in kwestie -hoewel ontopic- is een mening die m.i. niets toevoegt en irrelevant is. Hier zou ik echt geen +1 aan geven. Lijkt mij irrelevant. Een flame zie ik er niet echt in.
* Herman geeft 0

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Exact, dat had ik ook al getracht duidelijk te maken, het is niet zoiets als zwart of wit..
pino85 in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXIII"

Dan even iets anders,
Dit vind ik not done in dit topic..

BarôZZa in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXIII"
Ik heb even je reactiegeschiedenis bekeken en zie dat ik te maken heb met een die-hard Apple consument. Prima, maar dan moet je niet gaan beweren dat anderen niet objectief zijn
Weer over tot het modden:

Voegt niets maar ook niets toe en kan idd bijdragen aan een flamewar dus -1, alles boven de -1 zie ik als mis/mening modden.
-1 maar ook vanwege het begin, kan uitlokking zijn.
De apple-fans zijn weer vurig
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 21:12:
Moet je hier een 0 of een -1 voor geven?
mutley69 in 'nieuws: Apple verliest rechtszaak van Spaanse tabletfabrikant'

Vooral dit zinnetje is een uitnodiging om een flamewar te beginnen.

[...]
Nog even deze nogmaals onder de aandacht brengen, heeft nog zetjes naar de -1 nodig:
Verwijderd in 'nieuws: Apple verliest rechtszaak van Spaanse tabletfabrikant'

[ Voor 133% gewijzigd door pino85 op 03-11-2011 21:34 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

U mag me verwensen zo veel u wil - binnen een paar jaar spreken we mekaar opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:36
nm

[ Voor 98% gewijzigd door SidewalkSuper op 03-11-2011 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 21:12:

[...]
Ik heb er een -1 voor gegeven. Het polariseert en ik vind de volgende zin onbeargumenteerd:
Als apple een bedrijf voor de rechter trekt - is het niet omdat het op apple produkten lijkt, maar omdat het een bedreiging vormt.
Zonder gegronde argumenten is dit gewoon een bash. Als je zoiets stelt, dan verwacht ik wat argumentatie. Daardoor kom ik op een -1

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:53:
Ongewenst is het niet, ontopic is het ook niet. Een 0 vind ik persoonlijk een goede score.
Waarom is de reactie van die persoon niet ontopic dan? Het gaat toch duidelijk om de camera van de betreffende telefoon in het artikel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Het nieuwsitem bevat wel een opmerking over de fotocamera. Dan lijken mij inhoudelijke reacties over de camera ook ontopic en relevant :) Ik kan er in ieder geval wel een +1 voor geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herman87 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:43:
Het nieuwsitem bevat wel een opmerking over de fotocamera. Dan lijken mij onhoudelijke reacties over de camera ook ontopic en relevant :) Ik kan er in ieder geval wel een +1 voor geven.
Ik heb hem sowieso een +1 ontopic gegeven met boost, want een 0 is echt net te weinig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:45:
[...]

Ik heb hem sowieso een +1 ontopic gegeven met boost, want een 0 is echt net te weinig...
/me helpt ook even mee :).

fifarunnerr in 'nieuws: Ontwikkelaar verkrijgt roottoegang op Samsung Galaxy Nexus'
Is deze +3 waard? Volgens mij geen +3 waard als ik kijk naar de richtlijn. Want veel van zijn informatie staat al in het artikel. Heb er zelf een +2 voor gegeven.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2011 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:09

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:48:
[...]

/me helpt ook even mee :).

fifarunnerr in 'nieuws: Ontwikkelaar verkrijgt roottoegang op Samsung Galaxy Nexus'
Is deze +3 waard? Volgens mij geen +3 waard als ik kijk naar de richtlijn. Want veel van zijn informatie staat al in het artikel. Heb er zelf een +2 voor gegeven.
Ik heb ook een +2 gegeven vanwege de info over het tooltje maar +3 vind ik iets te hoog.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

+2 is dit zeker waard maar +3 is inderdaad net te veel van het goede

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

rtaf in 'nieuws: Apple verliest rechtszaak van Spaanse tabletfabrikant'
"Even een paar fan boys het één en ander bijbrengen"

Deze reactie is ongewenst en mag dus op -1 ipv 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Inderdaad duidelijke -1, hij zou het ook op een genuanceerde manier kunnen brengen.

[ Voor 104% gewijzigd door pino85 op 04-11-2011 10:33 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

tweaker2010 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:19:
rtaf in 'nieuws: Apple verliest rechtszaak van Spaanse tabletfabrikant'
"Even een paar fan boys het één en ander bijbrengen"

Deze reactie is ongewenst en mag dus op -1 ipv 0.
Eens, het beginnen met een flamebait is nooit goed imho. Ik heb -1 gegeven waar de post nu ook stevig op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Niet direct een hele grote mismod maar ik wil deze post graag aandragen voor de +2:
actionhenk in 'nieuws: Groupon maakt grootste internetbeursgang sinds die van Google'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Deze post komt grotendeels op hetzelfde neer als de reactie erboven:
0vestel0 in 'nieuws: Groupon maakt grootste internetbeursgang sinds die van Google'
Maar het voegt wel wat extra toe, dus ik heb er +2 van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

+2 gegeven hij is het inderdaad wel waard.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Deze vind ik dan weer +1: Verwijderd in 'nieuws: Aantal LinkedIn-gebruikers groeit naar 135 miljoen'

Ik lees weinig informatief wat niet algemeen bekend is in die post behalve een soort van eigen ervaring. Ik heb +1 gegeven. Een prima post maar imho niet meer dan wat gemiddeld zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Ik kan daar in mee gaan echter snap ik ook weer dat sommigen dit wel een waardevolle reactie vinden.
Zelf heb ik hem ook een +1 gegeven.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke idioten geven hier +3 voor??? ocdaan in 'nieuws: Universele notebookadapters teruggeroepen wegens elektrocutiegevaar'

Staat daardoor veel te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Geen idee want een +3 of +2 is het gewoon absoluut niet. Ik zie de grap er wel van in maar vind het nu er een sneer naar mensen die de post lager hebben gemod onder staat minder geslaagd en daarom geef ik aftrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Ik vind het gewoon een -1 zeker gezien de edit.. die +3's zijn echt bizar.

[ Voor 21% gewijzigd door pino85 op 04-11-2011 14:10 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-03-2017

Xubby

just waddling around ...

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:23:
[...]
Gewoon een +1 van mij. Het loopt inderdaad de spuigaten uit met Apple en hun aanklagdrift overal ter wereld.
0 gegeven, ik vind Apple zijn patenten ook onzinnig. Een patent op het un-locken middels vegen over het scherm. Het "stuiteren" van een lijst. En als ik het nieuws over Appel patent-aanvragen lees, ... dan ben ik blij een Peer te hebben.

Verwijderd in 'nieuws: Apple verliest rechtszaak van Spaanse tabletfabrikant'
-1 gegeven, beetje laat. Zit ook een +3 op, uiteraard ...
-1, gewoon omdat het kan. Niet omdat het een flame zou zijn, tegen één merk, of zo ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

pino85 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:09:
Ik vind het gewoon een -1 zeker gezien de edit.. die +3's zijn echt bizar.
Mee eens. Ik had eerst een 0 gegeven maar toen stond die edit er nog niet. Die edit is ongewenst dus -1.

InflatableMouse in 'nieuws: Canon ontwikkelt dslr met 4k-video'
Is deze reactie niet ongewenst?

[ Voor 23% gewijzigd door tweaker2010 op 04-11-2011 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Worden jullie niet moe de laatste tijd? "Wie geven hier +3 voor!?" is zo'n beetje de standaard geworden, zoals ook besproken in het revisie-topic. Ik stop tijdelijk helemaal met modereren, botoo ook las ik... het heeft echt totaal geen zin meer op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:37:
Wat een kansloos niveau weer. Komt dit in aanmerking voor een trash?
[...]
-1 troep, volgens mij. -1 al gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

tweaker2010 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:32:
[...]

Mee eens. Ik had eerst een 0 gegeven maar toen stond die edit er nog niet. Die edit is ongewenst dus -1.

InflatableMouse in 'nieuws: Canon ontwikkelt dslr met 4k-video'
Is deze reactie niet ongewenst?
Die reactie is zeker ongewenst -1 dus.
vgroenewold schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:35:
Worden jullie niet moe de laatste tijd? "Wie geven hier +3 voor!?" is zo'n beetje de standaard geworden, zoals ook besproken in het revisie-topic. Ik stop tijdelijk helemaal met modereren, botoo ook las ik... het heeft echt totaal geen zin meer op deze manier.
Ik word ook moe en met mij velen, ook zijn diverse mods zijn minder actief, maar ik geef er nog niet de brui aan ik houd vol en kan alleen hopen dat die crew nu eens met iets bezig is om dit in de hand te krijgen en dan ook te houden.
Allemaal -1 troep idd.

[ Voor 13% gewijzigd door pino85 op 04-11-2011 16:12 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Klopt, ik heb er een boost -1 tegenaan gegooid en hij staat nu gemiddeld op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vgroenewold schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:35:
Ik ben het volkomen met je eens... Ik begint het ook heel erg beu te worden.

Oh... het ding staat zelfs nog op 0, omdat die 55 -1's niet voldoende tegenwicht leveren tegen 9 +3 mismods. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik ben ook vrijwel gestopt met modereren. De crew wil duidelijk het modsysteem niet grondig aanpakken, dan doe ik er ook geen grote moeite meer voor ook.

Doe misschien nog gemiddeld 5-10 mods per dag ofzo, waar dat er eerst 75+ per dag waren.

Kan mijn tijd wel beter besteden. Ik bedoel, als zelfs de crew de ondergang van het modsysteem blijkbaar geen ene drol interesseert (doordat ze er niets aan willen doen, qua aanpassen van het systeem), waarom zou het gewone gebruikers dan nog wel interesseren?

Dit is dé manier om mensen te demotiveren. En voor je het weet houd je alleen de mismodders nog over. Maargoed, als dat de kant is die men kennelijk graag op wil.... so be it!

Misschien dat ik over een tijd nog eens actiever ga modereren, maar dan moet de crew wel aantonen iets serieus van het modsysteem te willen maken.

RIP modsysteem! Zowat 10 jaar heb je je werk goed gedaan, tot de crew je ten grave droeg. Ik hoop dat je ooit hier nog boven op komt, hoewel dat vrijwel onmogelijk meer lijkt.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Ik denk dat we deze discussie beter bij de evaluatie van het systeem kunnen voeren.. maar ben het met je eens dat het jammer is zoals het nu gaat..

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotcha92
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-02-2023
Mocht je niks toe te voegen hebben dan hoef je andere moderators die wel interesse tonen niet af te kraken

[ Voor 91% gewijzigd door Kixtart op 05-11-2011 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Gotcha92 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 19:25:
[...]

Ik wordt moe van mensen die overal om zeuren, en zich druk lopen te maken dat 1 iemand een keer +3 geeft sjonge jonge.... :|
Dan heb je overduidelijk de zaak niet gevolgd... het gaat niet om één keer een foute +3. Dat zou idd nog te overzien zijn,

Inmiddels is het echter zo dat vrijwel alle posts +2/+3's krijgen, ook al zijn het -1's, en dat daar niks structureels aan gedaan word.

Ja, een mailtje sturen. Woehoe, daar zal een modmisbruiker vast erg bang van worden, en rillend van angst in zijn bed liggen. Kloonaccount aanmaken, en hij kan weer door met mismodden.

Het zijn er dus dagelijks vele tientallen, zoniet honderden, die de boel doelbewust lopen te verzieken. En de goede gemotiveerde moderators wil men graag demotiveren...

[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 04-11-2011 19:39 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotcha92
wildhagen schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 19:30:
[...]

Dan heb je overduidelijk de zaak niet gevolgd... het gaat niet om één keer een foute +3. Dat zou idd nog te overzien zijn,

Inmiddels is het echter zo dat vrijwel alle posts +2/+3's krijgen, ook al zijn het -1's, en dat daar niks structureels aan gedaan word.

Ja, een mailtje sturen. Woehoe, daar zal een modmisbruiker vast erg bang van worden, en rillend van angst in zijn bed liggen. Kloonaccount aanmaken, en hij kan weer door met mismodden.

Het zijn er dus dagelijks vele tientallen, zoniet honderden, die de boel doelbewust lopen te verzieken. En de goede gemotiveerde moderators wil men graag demotiveren...
+3 mismod moet volgens mij -1 zijn:
computerjunky in 'nieuws: HTC presenteert eerste smartphone met 720p-scherm'
bij mij staat hier toch echt 1 keer een +3 welk knap trouwens dat mensen dit zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

En het was je vast wel opgevallen dat die reactie niet de enige is die vandaag op de FP is geplaats en/of gemodereerd?

Het ging hier namelijk helemaal niet over die reactie specifiek....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TR zetten is beter :)

[ Voor 91% gewijzigd door Kixtart op 07-11-2011 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Misschien moeten we gezamenlijk een standpunt maken, gewoon een soort mod/promod protest. Brief opstellen wellicht met het waarom, denk dat ze daar best goed naar willen handelen of over discussiëren, dat doen ze namelijk vrij goed in het algemeen. Alleen gebeurt er gewoonlijk weinig met die discussies dus wellicht dat dit dan helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Gotcha92 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 19:25:
[...]

Ik wordt moe van mensen die overal om zeuren, en zich druk lopen te maken dat 1 iemand een keer +3 geeft sjonge jonge.... :|
Ik ken je niet maar begrijp niet waarom je hier komt om dat stukje van mij te quoten en dit te verkondigen.
Zoals al gezegd je hebt geen idee volgens mij wat er aan de hand is maar ik vind het wel jammer wat je doet want dat is echt niet nodig, op de man spelen is not done.
Verder maak ik er geen woorden aan vuil want dat is je opmerking het voor mij niet waard.
Dus laten we weer verder ontopic gaan met het modden.

[ Voor 6% gewijzigd door pino85 op 04-11-2011 21:13 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Topicstarter
offtopic:
Zullen wij ons in dit topic druk gaan maken over feitelijke mismoderaties? Laten we hier proberen alles goed te zetten. Kritiek etc. lijkt me beter passen in het evaluatietopic :)

Deze lijkt me wat off topic en karig voor een +3:
Apophysis in 'reviews: Uncharted 3: Drake's Deception'

Ik twijfel voor een +1 maar de discussie is inmiddels wel een beetje uitgekauwd. Dus een 0 kan ik ook begrijpen. In ieder geval geen +3! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Herman87 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 20:41:
offtopic:
Zullen wij ons in dit topic druk gaan maken over feitelijke mismoderaties? Laten we hier proberen alles goed te zetten. Kritiek etc. lijkt me beter passen in het evaluatietopic :)

Ik twijfel voor een +1 maar de discussie is inmiddels wel een beetje uitgekauwd. Dus een 0 kan ik ook begrijpen. In ieder geval geen +3! :)
Net mijn 6x +1 eraan gegeven en nu staat ie ook op +1 effectief!

En Ja: Het modsysteem werkt niet geweldig. Mod ook niet zo veel, heb voornamelijk 's avonds tijd, maar probeer wel te helpen misstanden recht te zetten of aan te geven. Opgeven doe ik pas als Femme hardop zegt dat dit de manier is waarop het zo moet zijn! (waarmee hij mij enorm zou teleurstellen en zou bewijzen dat het geld ondertussen belangrijker is dan een goede site inclusief forum weg te zetten!)

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Herman87 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 20:41:
offtopic:

Ik geef het een +1 :)
Deze mag naar -1 imo

Verwijderd in 'nieuws: Britse student met tv-linksite bestrijdt uitlevering aan VS'

[ Voor 12% gewijzigd door pino85 op 04-11-2011 21:17 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotcha92
Laat maar lekker achterwege

[ Voor 91% gewijzigd door Kixtart op 05-11-2011 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Deze reactie is totaal irrelevant en heeft geen connectie meer met het nieuwsitem:
Umbrah in 'nieuws: Britse student met tv-linksite bestrijdt uitlevering aan VS'

Ik heb een 0 gegeven, al is een -1 ook een prima alternatief. Ik begrijp er weinig van dat er +1 en zelfs +2 is gegeven. * Herman geeft 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Ik twijfel tussen een 0 en -1..

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, typisch gevalletjes van het meningmodden dat vooral in dit soort topics de kop of steekt. Hoe meer de rechters/Brein/VS gebashed wordt, hoe beter schijnt de huidige insteek te zijn.
Ik heb er ook een 0 voor gedaan, hoewel ik ook heel sterk aan een -1 dacht. Ik was een in positieve bui waarschijnlijk, want nu ik 'm teruglees, heb ik de neiging lager te gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Blokker_1999 in 'nieuws: Usenetprovider vangt bot bij vordering tegen Brein-vonnis'
Waarom is deze reactie ongewenst? Ik dacht zelf aan +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Haas_nl in 'nieuws: Usenetprovider vangt bot bij vordering tegen Brein-vonnis'

Zo, gaat die niet veel te ver? Je mag het met Brein eens zijn of niet, maar om ze nu met Hitler en de nazi's te vergelijken getuigt van asocialiteit, een totaal gebrek aan kennis van het verleden, en onbeschoftheid.

Om het over strafbare dingen als smaad en/of laster nog maar niet te hebben.

-2?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramerty88
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-04 11:55

kramerty88

Soms geniaal... (meestal niet)

zakkenjongen in 'nieuws: Duitse rechter verbiedt verkoop 'mobiele apparaten' van Apple'

Zullen we deze ook maar op -1 zetten?

én een Apple flame
én een zeurder over mods

http://team450.nl/ | 31:39 10k | 2:33:02 Marathon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 11:45

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
wildhagen schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 11:53:
Haas_nl in 'nieuws: Usenetprovider vangt bot bij vordering tegen Brein-vonnis'

Zo, gaat die niet veel te ver? Je mag het met Brein eens zijn of niet, maar om ze nu met Hitler en de nazi's te vergelijken getuigt van asocialiteit, een totaal gebrek aan kennis van het verleden, en onbeschoftheid.

Om het over strafbare dingen als smaad en/of laster nog maar niet te hebben.

-2?
Weg.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Ik kan er niet meer van maken dan een -1.
Wellicht dat een poer mod er naar kan kijken want we gaan deze niet op -1 krijgen gezien de aantal +3's die zijn uitgedeeld(28X!!) evenls de +1's.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind men het leuk om te mismodden of iets dergelijks?
Verwijderd in 'nieuws: 'Ziggo mag tv-kanalen uit analoge zenderpakket halen''

Waarom is mijn reactie voor de zoveelste keer weer is niet +1 ontopic? Dit fenomeen heb ik nu al zo vaak meegemaakt dat ik suf word van het constant hier moeten melden. Ik doe ook alleen maar mijn best om logischerwijs on-topic reacties te schrijven en snap daarom ook niet dat men constant sommige reacties van mij op +0 plaatst.

En dit is niet alleen het geval bij mijn reacties, ik kom het ook erg vaak bij anderen tegen. Soms dat er al zo veel geprutst is aan de moderaties dat ik een reactie niet meer op +1 kan krijgen ondanks dat die het toch waard is.

edit: dank, hij staat nu op +1. Maar blijf het vreemd vinden dat deze reactie van mij initieel door mensen op +0 werd gezet terwijl een andere reactie van mij erboven met een iets minder on-topic kern wel +1 waard was. Wat een kromme wereld...
Heb hem ook +1 met boost gegeven maar staat nog steeds op +0. Hé, had ik het nou net niet over mismoderaties hierboven? ... Anyway, iemand die ook deze reactie nog even een zetje wil geven?

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2011 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Nou eerder mods die gewoon weg niet doen wat ze behoren te doen en de richtlijnen niet volgen en met of hun mening modden/mismodden.
Ik zou zeggen meld dit ook even in het evaluatie topic want je bent niet de eerste die dit opvalt.
heb je reactie gewoon een +1 gegeven.

Evaluatie topic: revisie moderatiesysteem

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pino85 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 13:12:
Nou eerder mods die gewoon weg niet doen wat ze behoren te doen en de richtlijnen niet volgen en met of hun mening modden/mismodden.
Ik zou zeggen meld dit ook even in het evaluatie topic want je bent niet de eerste die dit opvalt.
heb je reactie gewoon een +1 gegeven.

Evaluatie topic: revisie moderatiesysteem
Ik ben wel voor het aanscherpen van het moderator-beleid, en dan met name het beleid dat onderscheid maakt tussen beginnende en gevorderde (betrouwbare) moderators die volgens de modfaq hun werk doen. Standaard mag de modstatus weer uit m.i. en het verschil tussen ervaren en beginnende moderators moet worden vergroot om dit soort mismod-geneuzel te voorkomen.

De instapcriteria mogen wat mij betreft ook wel wat strenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramerty88

kramerty88

En weer enkele die het niet snappen:

arnoudwokke in 'nieuws: Duitse rechter verbiedt verkoop 'mobiele apparaten' van Apple'

Is mijns inziens een echte +3 waard, echter zitten er waarschijnlijk iemand met een boost (6x -1) dit helemaal te verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kramerty88 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 13:25:
En weer enkele die het niet snappen:

arnoudwokke in 'nieuws: Duitse rechter verbiedt verkoop 'mobiele apparaten' van Apple'

Is mijns inziens een echte +3 waard, echter zitten er waarschijnlijk iemand met een boost (6x -1) dit helemaal te verpesten.
Spotlight zeker niet, maar +2 informatief absoluut! Hij heeft te weinig meerwaarde (bevat voornamelijk een lange quote; weinig "eigen content", maar wel erg informatief) voor een +3. Maar die -1 mismods zijn absoluut onwenselijk gedrag.

Spotlight-moderaties zijn voornamelijk bedoeld voor mensen die de tijd nemen om vanuit eigen standpunt een interessante reactie te schrijven die discussie doet uitlokken en een goede toevoeging is ten opzichte van het artikel. Dat hoeft niet per sé lang te zijn (integendeel), maar voornamelijk de eigen inbreng is belangrijk.

6x +2 gegeven en ben er wel voor dat nog een paar meer mensen dit doen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramerty88

kramerty88

Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 13:27:
[...]

Spotlight zeker niet, maar +2 informatief absoluut! Hij heeft te weinig meerwaarde (bevat voornamelijk een lange quote; weinig "eigen content", maar wel erg informatief) voor een +3. Maar die -1 mismods zijn absoluut onwenselijk gedrag.

Spotlight-moderaties zijn voornamelijk bedoeld voor mensen die de tijd nemen om vanuit eigen standpunt een interessante reactie te schrijven die discussie doet uitlokken en een goede toevoeging is ten opzichte van het artikel. Dat hoeft niet per sé lang te zijn (integendeel), maar voornamelijk de eigen inbreng is belangrijk.

6x +2 gegeven en ben er wel voor dat nog een paar meer mensen dit doen.
Ben ik het niet mee eens. Zie de modfaq:
Dit niveau is bedoeld voor reacties met een waardevolle aanvulling op de inhoud van het bij de reactie behorende artikel. De reacties bevatten de kern van de discussie in een thread of bieden belangrijke aanvullingen op de informatie in het artikel, bijvoorbeeld objectief beschreven ervaringen uit eigen hand.

+3-reacties verkondigen kennis en inzichten waar het publiek wat van kan opsteken. Belangrijk is dat de informatie afkomstig is van een persoon met autoriteit of beargumenteerd wordt door bijvoorbeeld eigen ervaringen van de schrijver of door verwijzingen naar ervaringen van andere personen.
  • Dit is absoluut een waardevolle aanvulling op het artikel
  • De reactie bevat de kern van de discussie
  • De reactie is afkomstig van een autoritair persoon (zie bron)
  • Het publiek kan hier zeker iets van opsteken
Dat het een lange quote is betekend niet dat het geen spotlight kan zijn...

Het gaat om de informatie, betrouwbaarheid, relevantie etc. (en die zijn allemaal +3 in deze post). Niet om hoeveel moeite de poster heeft gedaan om er zelf nog iets bij te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kennelijk is het gebruiken van iemands anders' informatie/kennis/tekst voldoende + een informatieve verwijzing hiernaar (waar de reacteur(?) dan wel weer moeite in heeft gestoken) om in aanmerking te komen voor een +3. Ik zie het eerder als een informatief nuttige reactie dan een spotlightreactie, vandaar mijn keuze voor +2.

[ Voor 149% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2011 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Ik denk dat degene die die post heeft gelezen niet heeft gekeken naar de tijd waarop dit gepost is. Er staat namelijk een post boven van RobbieB waar hetzelfde in staat. die post is echter een half uur na de post van Arnoud aangepast. Misschien dat de -1 gever(s) die niet gezien hebben en de post van Arnoud een als dubbelpost hebben opgevat en daarom er een -1 aan hebben gegeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramerty88

kramerty88

pino85 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 12:36:
[...]

Ik kan er niet meer van maken dan een -1.
Wellicht dat een poer mod er naar kan kijken want we gaan deze niet op -1 krijgen gezien de aantal +3's die zijn uitgedeeld(28X!!) evenls de +1's.
@een powermod... Kan hier iets aan gedaan worden? Inmiddels al 50! +3's...

Dit heeft niets, maar dan ook niets met modereren te maken. Sancties mag ik niet voorstellen dus doe ik ook niet, echter vind ik wel dát er iets moet gebeuren.

zakkenjongen in 'nieuws: Duitse rechter verbiedt verkoop 'mobiele apparaten' van Apple'

Edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

rayhvh in 'nieuws: Usenetprovider vangt bot bij vordering tegen Brein-vonnis'
-1 gegeven. Voor deze voorspelling van het pandje van Brein. -2 mag ook ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, maar toch krijgt-ie weer +3....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Verwijderd in 'nieuws: Usenetprovider vangt bot bij vordering tegen Brein-vonnis' is deze reactie niet gewoon discriminerend?
Je vergelijking gaat te ver! want als dat kan , heb ik er nog 1. we sluiten toch ook niet alle Marokkanen Turken en andere gekleurde mensen op in cellen want het meren deel maakt zich schuldig maakt aan crimineel gedrag.
Hoewel ik begrijp dat hij hiermee een punt wil maken vind ik een dergelijke reactie gewoon discriminerend. Je kan dit punt ook op vele andere manieren maken...

[ Voor 8% gewijzigd door DarkFly op 05-11-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

wildhagen schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 16:14:
Ja, maar toch krijgt-ie weer +3....
Brein hè, dan krijg je dat ... ;)
Sorry foutje, bij niet-Brein de laatste tijd ook ... :(

[ Voor 14% gewijzigd door Xubby op 05-11-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

kramerty88 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 15:40:
[...]

@een powermod... Kan hier iets aan gedaan worden? Inmiddels al 50! +3's...

Dit heeft niets, maar dan ook niets met modereren te maken. Sancties mag ik niet voorstellen dus doe ik ook niet, echter vind ik wel dát er iets moet gebeuren.

Edit: typo
Mee eens, hier zou even een power mod even wat aan kunnen doen( hoop ik) want dit soort misbruik op deze schaal kan niet.
Die post wil tevens maar niet naar -1 op deze manier.. :(

[ Voor 4% gewijzigd door pino85 op 05-11-2011 16:49 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pino85 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 16:38:
[...]

Mee eens, hier zou even een power mod even wat aan kunnen doen( hoop ik) want dit soort misbruik op deze schaal kan niet.
Die post wil tevens maar niet naar -1 op deze manier.. :(
Heb nog een x6 -1 gegeven maar het werkt niet :'(

Met 0,4 gemiddeld zit hij nog veel te hoog om er nog wat aan te kunnen doen. Werkelijk ongelovelijk die ruim 50 +3's. Nou ben ik wel benieuwd wat voor "soort" leden hier dat soort moderaties uitdelen, beginnende moderators/nieuwe leden of juist niet, hebben die personen ook een achtergrond dat ze dit soort acties eerder gedaan hebben... Dan kunnen we misschien voorzichtig conclusies gaan trekken over dit soort situaties en de nodige handelingen om dit tegen te gaan?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2011 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julby
  • Laatst online: 15-04 15:33
Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 16:55:
[...]

Heb nog een x6 -1 gegeven maar het werkt niet :'(
Als die op -1 moet uitkomen zijn er nog wel een stuk of 500 -1's nodig om hem op -0.5 te krijgen _/-\o_ Ik had hem al 6x -1 gegeven, maar kansloze onderneming.

Het komt tegenwoordig zo vaak voor dat een post die duidelijk -1 is een +3 krijgt, boost erbij en je hebt al 42 x -1 nodig om het op het gewenste niveau te krijgen. Nog een +3 met boost en er zijn al 84 -1's nodig, etc. Zeker bij dit soort berichten waar de Apple fanboy/haters grof met -1's en +3's gaan gooien faalt dit systeem heel hard :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
En niet alleen die 50+ +3's zijn dan een nadeel, die reactie heeft ook 80+ +1's gekregen. Om deze op de juiste score te krijgen moet hier dus gewoon een fixatie door een powermod plaatsvinden.
Ik vind trouwens wel dat die reactie zoals ie nu staat zonder het modgezeur wel op de +1 zou kunnen staan. Juist door het modgezeur zet ik hem op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Punt is dat ik wel veel pro mods hier zie maar helaas( tot op heden) nog geen power mod die er op in is gegaan, maar goed het is dan ook weekeind ;)!

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Dirk had beter toen hij die post van commentaar voorzag hem ook kunnen fixeren. Waren we meteen een hoop gezeur kwijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Klopt echter ik weet niet in hoeverre er toen al veel +3's bv stonden en =1's etc, wellicht ging hij er van uit net als ik bv dat mensen als ze modden wel hun verstand gebruiken.. en dit wel gefixed kon worden door ons.

[ Voor 22% gewijzigd door pino85 op 05-11-2011 19:27 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Een verzoekje voor de prullenbak:
'nieuws: Diverse providers weigeren iPhone 4S te verkopen'

edit:
Niet informatief maar off topic:
Top-Rob in 'nieuws: Britse student met tv-linksite bestrijdt uitlevering aan VS'

+3?.. ik zie er meer een +1 in:
mokkol in 'poll: Mobieltje?'

Geen 'spotlight' maar irrelevant:
bonus in 'nieuws: Diverse providers weigeren iPhone 4S te verkopen'

[ Voor 65% gewijzigd door Robin op 19-08-2017 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Zie dat hij al verwijderd is.
Duidelijke 0 inderdaad, mijn zetje heeft hem nu naar een 0 gezet.
+3?.. ik zie er meer een +1 in:
mokkol in 'poll: Mobieltje?'
Mee eens, +1 heb hem het zetje naar de +1 gegeven.
Deze is maximaal een nulletje maar heeft nu al weer 8x een +3 gekregen :X

[ Voor 4% gewijzigd door Robin op 19-08-2017 16:21 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
-1, want gewoon een flame/troll.

0, want nauwelijks inhoud.

-1, want ik kan er niets anders dan een troll in ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

edit:

Even deze nogmaals onder de aandacht brengen:

bonus in 'nieuws: Diverse providers weigeren iPhone 4S te verkopen'

Ondertussen 14x een +3?? is gewoon een nulletje imo maar dankzij die +3's staat hij stevig nog op 1.

En deze post nogmaals:

ondertussen 65x een +3...11x+2 en 99x+1.. zucht..
RoD kun jij hem niet even handmatig omlaag zetten naar de -1 waar hij op hoort?

[ Voor 241% gewijzigd door pino85 op 06-11-2011 00:37 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramerty88

kramerty88

poepkop in 'nieuws: Diverse providers weigeren iPhone 4S te verkopen'

Zeker geen +3, door zijn laatste alinea misschien zelfs een nulletje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik heb de reactie een zetje gegeven richting de nul. Staat nu op 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

En ook die post weer 8x een +3..

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

RobbieB in 'nieuws: Diverse providers weigeren iPhone 4S te verkopen'
-1 gegeven, op speciaal verzoek ...
ik222 in 'nieuws: Diverse providers weigeren iPhone 4S te verkopen'
-1 gegeven, niet op verzoek.
robogast in 'nieuws: Intel en MIPS willen Android 4.0 op hun processors laten draaien'
-1 gegeven op dit "kapotte toetsenbord". Of trashen? reacties er onder ...

[ Voor 57% gewijzigd door Xubby op 06-11-2011 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 23:02
Foutieve informatie en dan krijgt hij een +2 en zelfs +3's?
mad_max234 in 'nieuws: Intel en MIPS willen Android 4.0 op hun processors laten draaien'
Deze reactie bewijst dat het niet klopt en hoort dus wel op +2:
BumEyes in 'nieuws: Intel en MIPS willen Android 4.0 op hun processors laten draaien'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedal
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-09 13:15

cedal

Jaja.

die bovenste wil zelfs met boost niet op 0 :\
maar dat mensen daar +2/+3 op geven is al helemaal niet goed dacht ik

Iets anders trouwens:
cedal in 'nieuws: 'Motorola wil multimediatablet uitbrengen met tv-ondersteuning''
Heb ik iets verkeerds gezegd, of is iemand het gewoon niet met me eens?
het gaat me niet zozeer om de punten, maar ik heb nu meer de vraag of de toon niet juist is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
cedal schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:41:
Iets anders trouwens:
cedal in 'nieuws: 'Motorola wil multimediatablet uitbrengen met tv-ondersteuning''
Heb ik iets verkeerds gezegd, of is iemand het gewoon niet met me eens?
het gaat me niet zozeer om de punten, maar ik heb nu meer de vraag of de toon niet juist is...
Nee hoor, niets mis mee, +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat weer lekker hier... Alle genoemde posts bijgewerkt volgens behorende score. Men moet nu echt is gaan ingrijpen want dit continue grootschalige mismod-misbruik werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

mcdronkz in 'nieuws: Ubuntu 12.04 past waarschijnlijk niet langer op een cdr'

Verrekt irritantee schoolmeester. Hoort op -1, maar krijgt +1 en zelfs +2 bij het leven. Gaat weer lekker jongens!

Read in 'nieuws: Ubuntu 12.04 past waarschijnlijk niet langer op een cdr'

Hop, nog één. Krijgt ook +3's....

[ Voor 27% gewijzigd door wildhagen op 06-11-2011 16:18 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineTurtle
  • Laatst online: 11-09 23:59
sfranken in 'nieuws: Ubuntu 12.04 past waarschijnlijk niet langer op een cdr' "commentaar" richting de redactie. hoort niet thuis op de FP dacht ik zo, heb hem daarom -1 gegeven. Krijgt toch een aantal +1's en zelfs +2's ??? Rest van de inhoud zou ik wel op +1 kunnen zetten. +2 vind ik te overdreven, aangezien deze punten al eerder door anderen zijn genoemd.
edit: verkeerde link :$

[ Voor 57% gewijzigd door MineTurtle op 06-11-2011 17:21 ]

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
albatross in 'nieuws: Ubuntu 12.04 past waarschijnlijk niet langer op een cdr'

Ik krijg maar liefst 7x -1. LOL. Afgezien van het feit dat mensen hier -1 misbruiken (er staat geen haatspeech in of andere grove dingen) is het ook nog niet eens off-topic. Sarcastisch was het wel, ja. Is ook een beetje zot om een heel nieuws item te beginnen over Ubuntu dat niet meer op een CD past! Ga maar eens bij jezelf na hoe lang het geleden was dat je Windows van een CD installeerde. Hell, mijn oude FreeBSD 4.7 (2004) ging zelfs van DVD! Is er dan niemand die in kan zien dan het hele topic in deze tijd nogal belachelijk is? Kennelijk niet.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
albatross schreef op zondag 06 november 2011 @ 16:23:
albatross in 'nieuws: Ubuntu 12.04 past waarschijnlijk niet langer op een cdr'

Ik krijg maar liefst 7x -1. LOL. Afgezien van het feit dat mensen hier -1 misbruiken (er staat geen haatspeech in of andere grove dingen) is het ook nog niet eens off-topic. Sarcastisch was het wel, ja. Is ook een beetje zot om een heel nieuws item te beginnen over Ubuntu dat niet meer op een CD past! Ga maar eens bij jezelf na hoe lang het geleden was dat je Windows van een CD installeerde. Hell, mijn oude FreeBSD 4.7 (2004) ging zelfs van DVD! Is er dan niemand die in kan zien dan het hele topic in deze tijd nogal belachelijk is? Kennelijk niet.
het is de hele toon waarop je het schrijft die het een -1 maakt! Als je dit beter verwoord had dan had ik er nog wel een 0 uitgeperst gekregen! Meer kan het ook nooit worden want commentaar op de redactie hoort thuis in een speciaal topic en niet op de FP!

[ Voor 5% gewijzigd door TheCapK op 06-11-2011 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:36
Ik vind het een typische -1.
Je verhaal voegt niks toe aan het bericht dus 0 op z'n hoogst en dan cheapskate gezeik op het eind is -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
SidewalkSuper schreef op zondag 06 november 2011 @ 16:40:
Ik vind het een typische -1.
Je verhaal voegt niks toe aan het bericht dus 0 op z'n hoogst en dan cheapskate gezeik op het eind is -1
Mijn verhaal voegt absoluut wat toe. Namelijk de relativering van het hele onderwerp. Daar was het sarcasme ook voor bedoeld.

En jammer dat ik deze post van jou geen -1 kan geven, want je speelt met je gescheld meer op de man dan ik ooit in mijn onschuldige post heb gedaan.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
albatross schreef op zondag 06 november 2011 @ 16:46:
[...]

Mijn verhaal voegt absoluut wat toe. Namelijk de relativering van het hele onderwerp. Daar was het sarcasme ook voor bedoeld.

En jammer dat ik deze post van jou geen -1 kan geven, want je speelt met je gescheld meer op de man dan ik ooit in mijn onschuldige post heb gedaan.
Hij gebruikt letterlijk jouw woorden en dan is het nu opeens op de man spelen? Wat heb jij dan zelf in je eigen post gedaan?
Daarbij komt sarcasme nou eenmaal beter over in het gesproken woord dan in het geschreven woord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramerty88

kramerty88

albatross schreef op zondag 06 november 2011 @ 16:46:
[...]

Je verhaal voegt niets toe aan de discussie, anders dan irritatie op te wekken bij de lezers. Het overdreven gedoe met uitroeptekens, flames richting zowel T.net, de journalist van het artikel, als mensen die hun computer minder vaak vervangen dan jij "gebruikelijk" vindy.

Ik mag hopen dat je zelf ook begrijpt dat dit niet hoger dan een -1 kan worden en wanneer je dat door meerder personen te horen krijgt... Ga dan niet goedkoop onder de gordel slaan. Dat is nergens voor nodig en het bevestigd alleen nog maar eens dat het beeld wat je van jezelf schetst door dit taalgebruik ook daadwerkelijk klopt.

Hopelijk leer je ervan en zien we binnenkort een verbetering in je posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
[b][message=37083807,noline]
Hij gebruikt letterlijk jouw woorden en dan is het nu opeens op de man spelen? Wat heb jij dan zelf in je eigen post gedaan?
Ik heb hem niet over zijn 'gezeik' aangevallen.

Maar goed, tamelijk pointless allemaal. I'll move on. :)

Pagina: 1 ... 18 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.

Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.