Nee, ik geef een +1 omdat het de standaardscore is voor een ontopic reactie en het gewoon een normale mening is. Die laatste zin is geen losse flodder aangezien het dus nogmaals benadrukt dat hij niet anti-Apple is. Niet iedereen is pro of anti iets. Je kan ook aan de ene kant vinden dat een bedrijf goede producten maakt , maar aan de andere kant zich lastig opstelt.pcgek schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:18:
[...]
Reactie:
[...]
Lees alleen maar een mening,het voegt voor de lezer totaal niets toe. Zonder enige onderbouwing is ie waardeloos.
[...]
Klinkt behoorlijk anti-Apple. Dat ze deze zaak verliezen zegt toch helemaal niks over eventuele andere rechtszaken?
[...]
Ook weer zo'n losse flodder wat niks toevoegt. Waarom zijn die producten leuk dan? Het eerste gedeelte is een 0 waard,bij het middengedeelte zit ik tegen een -1 aan en het laatste deel weer op 0. In totaal kan ik er echt niet meer van maken dan een nulletje.
Een +1 geef je alleen maar als je het met hem eens bent ,maar dan ben je aan het meningmodden en dat is uiteraard niet de bedoeling. Als modder dien je geen partij te kiezen,maar is het de bedoeling objectief te blijven
Een meningmod is wanneer je een hoge score geeft omdat je het ergens mee eens bent. Niet omdat je een neutrale score toekent aan een mening. Nu kan ik me prima vinden in beide standpunten van een +1 of 0, maar ik vind het storender als allerlei posts op -1 gezet worden.
Discussies kunnen gewoon gevoerd worden zonder op de man te spelen*knip*
[ Voor 33% gewijzigd door Kixtart op 07-11-2011 16:37 ]