Het kleine-mismoderatietopic deel XXIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 25 Laatste
Acties:
  • 37.356 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Het was maar 1x +3 dus had niet veel invloed op de score. Heb m even het laatste zetje gegeven naar -1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Xubby schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:43:
zap8 in 'nieuws: VK sloeg deze zomer 'omvangrijke' cyberaanval af'
-1 voor deze inhoudelijke opmerking over het artikel. Geen 3x +2 ...

Shipment is ook Engels voor gewoon verzenden. Ofwel, hebben de fabriek verlaten.
Heb hem een nulletje gegeven,vind het geen opmerking die een -1 waard is of meer dan een 0 waard is.

[ Voor 7% gewijzigd door pino85 op 31-10-2011 18:18 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:09

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Ik verwonderde me ook al over het feit dat die zulke hoge moderaties kreeg. An sich is die laatste opmerking over de lay-out nog waardevol, dus een +2 zou ik me nog wel in kunnen denken. * Herman houdt het toch op +1 :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Vind het gewoon een +1, na mijn +1 staat hij hier ook op.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-03-2017

Xubby

just waddling around ...

Dreamvoid in 'nieuws: EU-regels brengen mobiel breedband via 800MHz dichterbij'
+1 gegeven. Het juiste antwoord op de vraag, wat mij betreft. Die niet off-topic is.

[ Voor 4% gewijzigd door Xubby op 01-11-2011 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Xubby schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:59:
Dreamvoid in 'nieuws: EU-regels brengen mobiel breedband via 800MHz dichterbij'
+1 gegeven. Het juiste antwoord op de vraag, wat mij betreft. Die niet off-topic is.
Tja, op zich geeft hij het juiste antwoord, maar alleen het woord sneeuw vind ik wel erg karig voor een +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Ik zag dat ik daar gister een -1 voor had gegeven, maar dat kwam omdat ik het antwoord verkeerd opvatte :P

Nu ik nogmaals naar de context kijk, lijkt mij 0 de beste moderatie. Iedereen kan wel een antwoord roepen, maar er wordt wel verwacht dat je argumenten geeft. (Zie ook de vereisden van een +1 om de modFAQ) Dus ik ben het met tweaker2010 eensch :) * Herman geeft 0

(Die +2 die er ook voor gegeven is, is wel wat aan de hoge kant, trouwens)

edit:

Niet elke lange reactie is een +3 waard:
Verwijderd in 'nieuws: EU-regels brengen mobiel breedband via 800MHz dichterbij'

Sowieso wat eenzijdig geschreven en bovendien grotendeels off topic. Ik zie niet in wat deze reactie aan informatie toevoegt aan het nieuwsitem.

[ Voor 31% gewijzigd door Herman op 01-11-2011 10:50 ]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Gaat het om de hoeveelheid tekst om een +1 te scoren ja :P?
Zelf vind ik het gewoon een duidelijk antwoord op een vraag en ga ik er een +1 voor geven ipv een 0 al kan een 0 natuurlijk ook.

[ Voor 41% gewijzigd door pino85 op 01-11-2011 10:42 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
modFAQ over de +1:
Bij een +1-reactie verwachten we enige onderbouwing van een mening.
Dus met één woord een antwoord roepen, zonder onderbouwing lijkt mij conform de faq een nulletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

Herman87 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:44:
modFAQ over de +1:

[...]

Dus in één woord een antwoord roepen, zonder onderbouwing lijkt mij conform de faq een nulletje :)
Volgens is de vraag stellen, hem beantwoorden: "Ik ben wel benieuwd naar wat een analoge TV zal ontvangen als hij met een antenne eraan op een frequentie wordt afgestemd waarop data wordt getransporteerd."
Ik neem genoegem met : "sneeuw," vond de vraag zowiezo een open deur ... :)
Maar 0 mag ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

TimMer in 'nieuws: 'Apple wil ontwikkeling en verkoop Mac Pro staken''
+1 gegeven. Wat is hier 6x -1 ongewenst aan? Met de laatste zin is ie on-topic, dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Laatst online: 10:29
Even een ideetje (misschien): is het niet een goed idee om een Apple vs. Android-topic te maken? Kunnen ze daar lekker hun gang gaan zonder dat wij er last van hebben. Nu zie je vaak bij nieuwsberichten dat mensen elkaars os gaan bevechten, wat niet de bedoeling is daar uiteraard.
Xubby schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:42:
TimMer in 'nieuws: 'Apple wil ontwikkeling en verkoop Mac Pro staken''
+1 gegeven. Wat is hier 6x -1 ongewenst aan? Met de laatste zin is ie on-topic, dacht ik.
Nou, vind het anti-apple klinken en je moet je zo neutraal mogelijk op proberen te stellen, die laatste zin voelt als een bedreiging naar Apple toe, dus off-topic, tegen ongewenst aan (is mijn mening).

[ Voor 49% gewijzigd door Gerjannn op 01-11-2011 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

Gerjannn schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:02:
[...]
Nou, vind het anti-apple klinken en je moet je zo neutraal mogelijk op proberen te stellen, die laatste zin voelt als een bedreiging naar Apple toe, dus off-topic, tegen ongewenst aan (is mijn mening).
"Voor 1050 euro koop je een Dell met diezelfde specs; leg er nog 300 euro bij voor een monitor en je zit op de helft van het bedrag dat Apple ervoor rekent. Ik begrijp wel waarom men overweegt de Mac Pro-lijn te stoppen..."

Volgens mij is dit keurig verwoord. Dat Apple liefhebbers het, misschien, niet kunnen hebben dat een niet-Apple stukken goedkoper is / kan zijn, zou er niet toe moeten leiden dat een opmerking over de prijs-prestatie direct een -1 geeft. Vind ik, dan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Xubby schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:17:
[...]

"Voor 1050 euro koop je een Dell met diezelfde specs; leg er nog 300 euro bij voor een monitor en je zit op de helft van het bedrag dat Apple ervoor rekent. Ik begrijp wel waarom men overweegt de Mac Pro-lijn te stoppen..."

Volgens mij is dit keurig verwoord. Dat Apple liefhebbers het, misschien, niet kunnen hebben dat een niet-Apple stukken goedkoper is / kan zijn, zou er niet toe moeten leiden dat een opmerking over de prijs-prestatie direct een -1 geeft. Vind ik, dan ...
Ik ben pro Android, maar toch vind ik dit bedreigend verwoord.
Hij heeft gelijk, dat is zo, maar keurig verwoord is het niet imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:53
[...]

Gerjannn schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:20:
[...]

Ik ben pro Android, maar toch vind ik dit bedreigend verwoord.
Hij heeft gelijk, dat is zo, maar keurig verwoord is het niet imo.
Ik vind er niks bedreigend aan. Gewoon normaal on-topic verwoord.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

[...]

Op zich is het keurig verwoord, maar wat is het doel van deze reactie?
Dat hele topic staat vol met vergelijkingen tussen Mac Pro en andere pc's.
Wat is het nut om nog eens het vuur op te stoken? Meer dan een 0 kan ik er niet van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

tweaker2010 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:32:
[...]
Op zich is het keurig verwoord, maar wat is het doel van deze reactie?
Dat hele topic staat vol met vergelijkingen tussen Mac Pro en andere pc's.
Wat is het nut om nog eens het vuur op te stoken? Meer dan een 0 kan ik er niet van maken.
Wat het doel is? Een verklaring vinden voor het staken van de ontwikkeling en verkoop van die Mac pro's? Consument koopt een niet-Apple, want die is goedkoper en draait vergelijkbare software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fawn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-06-2021
Magalaan - 'Grote Amerikaanse bedrijven vatbaar voor social engineering'

Deze post is +2 informatief gemodereerd, maar zou in mijn ogen beter op 0 offtopic kunnen staan.

In het begin vond ik het nog redelijk overtuigend, maar op een gegeven moment gaat de post over in een wazig en een beetje paranoïde verhaal met oosterse wijsheden en ongefundeerde beschuldigingen richting de overheden van bepaalde landen.

Ik ben bang dat de post is gemodereerd op zijn lengte ipv op de inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
inderdaad, heb effe globaal overheen gelezen, maar niet +2 waard, staat nu op on-topic.

Wat is dit?

funkeey in 'nieuws: 'Google komt met native Gmail-app for iOS''

wordt heel hoog gemod, terwijl dit in mijn ogen +1 is, aangezien het niet echt iets toevoegd aan het nieuwsbericht.

[ Voor 24% gewijzigd door Gerjannn op 01-11-2011 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Een irrelevant verhaal inderdaad. (Ik zie er in ieder geval geen toegevoegde waarde in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

Verwijderd in 'nieuws: Grote Amerikaanse bedrijven vatbaar voor social engineering'
Ook het begin van het verhaal is maar deels on-topic wat mij betreft. 0 of +1 dus, 0 gegeven. Teveel tekst voor de inhoud. Te veel off-topic, te weinig on-topic en van toegevoegde waarde.

[ Voor 29% gewijzigd door Xubby op 01-11-2011 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Even een ideetje (misschien): is het niet een goed idee om een Apple vs. Android-topic te maken? Kunnen ze daar lekker hun gang gaan zonder dat wij er last van hebben. Nu zie je vaak bij nieuwsberichten dat mensen elkaars os gaan bevechten, wat niet de bedoeling is daar uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Dan verschuiven we het probleem van ons naar de mods die dat topic in de gaten moeten houden, ik denk dat ze dan per uur 100 topic reports krijgen en dat schiet allemaal niet op.. zal alleen maar resulteren dat het topic gesloten word en dan gaan ze weer vrolijk verder bij de nieuws berichten.
Ik begrijp je punt wat je wilt maken maar ik denk dat het niet zinnig is om zoiets te doen.
Xubby schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:56:
Verwijderd in 'nieuws: Grote Amerikaanse bedrijven vatbaar voor social engineering'
Ook het begin van het verhaal is maar deels on-topic wat mij betreft. 0 of +1 dus, 0 gegeven. Teveel tekst voor de inhoud. Te veel off-topic, te weinig on-topic en van toegevoegde waarde.
Inderdaad een nulletje, wat haalt hij er toch een hoop onzin bij zeg...
Gerjannn schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:44:
[...]

inderdaad, heb effe globaal overheen gelezen, maar niet +2 waard, staat nu op on-topic.

Wat is dit?

funkeey in 'nieuws: 'Google komt met native Gmail-app for iOS''

wordt heel hoog gemod, terwijl dit in mijn ogen +1 is, aangezien het niet echt iets toevoegd aan het nieuwsbericht.
Maximaal een +1 inderdaad!

[ Voor 96% gewijzigd door pino85 op 01-11-2011 16:04 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
pino85 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:57:
Dan verschuiven we het probleem van ons naar de mods die dat topic in de gaten moeten houden, ik denk dat ze dan per uur 100 topic reports krijgen en dat schiet allemaal niet op.. zal alleen maar resulteren dat het topic gesloten word en dan gaan ze weer vrolijk verder bij de nieuws berichten.
Ik begrijp je punt wat je wilt maken maar ik denk dat het niet zinnig is om zoiets te doen.
Aangezien je niet echt on-topic kan praten daar hoeft het eigenlijk niet gemod te worden toch? Of wordt het dan een grote rotzooi? Het is inderdaad wel beter als modders ze samen wegmodden dan dat iemand de hele dag dat forum in de gaten moet houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Een Android vs. iOS-discussie ontaardt in een flameware, daar durf ik mijn geld wel op in te zetten. Aangezien zoiets niets inhoudelijks toevoegt aan de FP of het forum, lijkt me dat een slecht idee. Lijkt me niet dat we het niveau moeten gaan verlagen omdat sommige mensen zich iets teveel dan gezond is hechten aan een bepaald merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 08:13

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Die opmerking is nogal offtopic, dus inderdaad niet bepaald een +2 waard. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Heb hem een 0 gegeven echter zie dat er nu 6x een +3 is uitgedeeld.. dus hij staat nog stevig op +1

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+1? Ja. +3? Nou lijkt me niet toch?

Rick van Gerwen in 'productreview: Battlefield 3, PC review door joppe.s'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 22:32:
+1? Ja. +3? Nou lijkt me niet toch?

Rick van Gerwen in 'productreview: Battlefield 3, PC review door joppe.s'
Alle reacties in dat topic krijgen verkeerde moderaties. Daar mag nog wel wat rechtgezet worden. De maker van de review krijgt overal -1 terwijl de users die bekritiseren instand +3 krijgen:
Crazymonkey in 'productreview: Battlefield 3, PC review door joppe.s' <= -1!
Redblader in 'productreview: Battlefield 3, PC review door joppe.s' <= 0!

Waarom krijgt deze een -1?
joppe.s in 'productreview: Battlefield 3, PC review door joppe.s'

Etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n knop bij reviews zou wel makkelijk zijn :).

Crazymonkey in 'productreview: Battlefield 3, PC review door joppe.s'

Edit: @Herman87 rechtzetten hoeft niet meer want alles is weg :P.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2011 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Weer een troll van bakman. Zo'n reactie is enkel om negatieve reacties uit te lokken dus -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Als je het een troll vind, waarom reageer je er dan op? 8)7
watercoolertje in 'nieuws: Samsung zegt schade te lijden door iPhone-subsidies van telco's'

Wat mij betreft zijn beide reacties ongewenst en verdien jij dus ook een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Dit nieuwsitem is m.i. historisch gezien erg lastig op tweakers om te modereren:
nieuws: Hooggerechtshof: Julian Assange mag worden uitgeleverd

Als voorbeeld deze reactie:
Stoney3K in 'nieuws: Hooggerechtshof: Julian Assange mag worden uitgeleverd'
Er zit ongetwijfeld meer achter, want het is natuurlijk de USA die hem wil zien hangen.
Dit argument is toch een drogreden? (Zie Cum hoc ergo propter hoc)
Als een dergelijke conclusie zonder argumenten als basis van een reactie is, dan is deze toch irrelevant?
* Herman geeft 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Is een -1 inderdaad, vreemd dat hij al 8x +2 krijgt en 8x+1
Wat ik wel vreemd vind is dat jij er op reageert, ook jou reactie is dan ook een -1.. wees gewoon verstandig en reageer niet op dat soort posts..

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Herman87 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:27:
Dit nieuwsitem is m.i. historisch gezien erg lastig op tweakers om te modereren:

[...]
Als een dergelijke conclusie zonder argumenten als basis van een reactie is, dan is deze toch irrelevant?
* pino85 geeft 0
Ben ik met je eens, ik vind deze reactie waar je naar linkt ook een nulletje waard, kan er geen +1 van maken.

Edit: sorry mensen ik wilde geen dubbel post maken ging weer iets mis! :(

[ Voor 3% gewijzigd door pino85 op 02-11-2011 11:32 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdburgler
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 10:02
godofal in 'nieuws: Runescape-makers verbannen 60 procent actieve accounts'

Imho zijn alle mensen die dit -1 hebben gemod aangewezen voor een mailtje over hoe ze modden.
ten tweede zijn veel reacties op hem ook verkeerd gemod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom wordt ik hier ongewenst gemod? Zijn de zielige meningmoddertjes weer actief? Of je het ermee eens bent of niet, ik ben toch gewoon on topic bezig? Wat is jullie oordeel?

Verwijderd in 'nieuws: EA ontkent bespioneren van Origin-gebruikers'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:08:
Waarom wordt ik hier ongewenst gemod? Zijn de zielige meningmoddertjes weer actief? Of je het ermee eens bent of niet, ik ben toch gewoon on topic bezig? Wat is jullie oordeel?

Verwijderd in 'nieuws: EA ontkent bespioneren van Origin-gebruikers'
Dat was welgeteeld één moderatie, "zielige meningmoddertjes" roepen lijkt me een beetje overdreven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:53
mee eens, eerder tegen het 0/-1 aan gezien de hele toon van het bericht.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramerty88
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 18:48

kramerty88

Soms geniaal... (meestal niet)

Oh oh oh, wat ben ik toch weer eerlijk...

kramerty88 in 'nieuws: Nokia gaat ST-Ericsson-chips gebruiken voor Windows Phones'

Mijn eigen post, maar dat is absoluut geen +3 waard...

*off-topic* Schouderklopjes mogen :P

Edit: Schroom niet om hem op 0 te zetten, meer uit frustratie gepost dan topic-gerelateerd. Hoewel ik zoveel mogelijk getracht heb dit nog enigszins topic-gerelateerd te krijgen is dat "volledig mislukt". Als ik mijzelf zou kunnen modereren zou dit echt niet hoger dan een nulletje zijn (ongewenst is het misschien ook wel een beetje door de flames).

[ Voor 43% gewijzigd door kramerty88 op 02-11-2011 17:24 ]

http://team450.nl/ | 31:39 10k | 2:33:02 Marathon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
kramerty88 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:15:

kramerty88 in 'nieuws: Nokia gaat ST-Ericsson-chips gebruiken voor Windows Phones'

* Herman geeft kramerty88 een schouderklopje vanwege de eerlijkheid :)

Het hoogste wat ik kan geven is +1. Er staan wel legitieme vragen in, maar is niet essentieël m.b.t. het nieuwsitem. Al is het wijzen op typefoutjes niet echt de bedoeling... Daar zou je eigenlijk nog een punt aftrek voor behoren te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kramerty88 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:15:

Is -1 moderatie voor uitgebreid schoolmeester gedrag gewenst bij deze post?

Ik heb de moderatie op 0 gezet, had hem eerst op +1 staan maar het zijn ook van die flut foutjes die worden uitgelicht.
Kevinp schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:12:
[...]

mee eens, eerder tegen het 0/-1 aan gezien de hele toon van het bericht.
Toon en onjuiste informatie ook nog eens, -1. In NL heeft bijvoorbeeld vooral Apple verloren.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2011 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

.Sjoerd in 'video: Grand Theft Auto V'
+3? Ik dacht eerder aan -1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duidelijke mismod. Alles boven een 0 is een mismod. Heb -1 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Herman87 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:27:

[...]
* Dirk geeft 0
Het is een grote, niet-onderbouwde samenzweringstheorie, die zijn altijd irrelevant.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
[...]

Dat soort vergelijkingen hebben we al zo vaak gehad als het niet eens ging om het feit dat Apple een bepaalde lijn stopte. Dit is gewoon opnieuw een aanzet tot een eventuele flame-war en als zodanig krijgt ie van mij ook een -1!
We weten immers allang dat het iemand die een Apple koopt niet kan schelen dat die dingen misschien wel ver overpriced zijn. dat nog maar eens naar voren halen is dus totaal irrelevant en, zoals ik al zei, het kan een flame-war starten. Hierdoor dus ongewenst wmb!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Apple is weer in het nieuws... en de mismods in dit topic zijn haast niet te tellen:

Verwijderd in 'nieuws: Apple bevestigt batterijproblemen in iOS 5'
krijgt +3 maar hoort op -1
krijgt +2 maar -1 is genoeg
krijgt +2 en staat op 0, maar -1 lijkt mij beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Op die laatste na, staan ze op -1 :) Dus die laatste heeft nog wat schopjes nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

De laatste staat nu ook op -1 :)

[ Voor 4% gewijzigd door pino85 op 03-11-2011 12:03 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Volgens mij heeft deze reactie wel voldoende informatiewaarde voor een +2:

TERW_DAN in 'nieuws: Biostar toont X79-moederbord'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Ben ik het mee eens, heb een +2 gegeven en daar staat hij nu ook op.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: Verizon geeft klanten die extra betalen voorrang op netwerk'
+2 Informatief anyone?
Ik probeer de discussie een iets inhoudelijkere wending te geven door ook in te gaan op het oorzakelijk verband met de maatregelen die deze telco nu wil nemen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Die is vind ik inderdaad een +2 waard, heb je die ook gegeven, de mensen die hier een 0 voor geven zijn verkeerd bezig imo.
Deze onderstaande reactie mag wat mij betreft ook naar -1, gaat in op de posts daar boven die op -1 staan.

MarcoC in 'nieuws: 'Hotmail voor iOS kent al meer dan 2 miljoen gebruikers''

[ Voor 18% gewijzigd door pino85 op 03-11-2011 14:11 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

pino85 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:09:
Deze onderstaande reactie mag wat mij betreft ook naar -1, gaat in op de posts daar boven die op -1 staan.

Mee eens. Heb hem net het laatste zetje gegeven, hij staat nu op -1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pino85 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:09:
Die is vind ik inderdaad een +2 waard, heb je die ook gegeven, de mensen die hier een 0 voor geven zijn verkeerd bezig imo.

Ik vind het een terechte vraag daarom op 0. Het is ook een onzinnige statement en toen hij postte stond die post waarschijnlijk nog niet op -1 :). De rest van dat rijtje heb ik wel op -1 gezet eigenlijk zou het mooier zijn op vanaf kikker81 en iedereen die erop heeft gereageerd te trashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:23:
[...]

Mee eens. Heb hem net het laatste zetje gegeven, hij staat nu op -1 :)
Stond op -1 zal je bedoelen, toen ik net keek stond hij alweer op +0 offtopic. Heb hem weer even een flinke zet de afgrond in gedaan (x6-mod) en hopelijk blijft hij daar. Alleen al de " :') " maakt het een Fok!-achtige reactie.

@hierboven: een terechte vraag? Als ik vraag wat voor soort mensen Apple-gebruikers zijn dan weet iedereen toch ook wel het antwoord? M.i. een manier om een trollende discussie uit te lokken (die er overigens al was).

Ongelovelijk als ik zo de reacties in dat artikel lees. Dit moet zo'n beetje het dieptepunt van de dag zijn :'(

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2011 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-10 14:55

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Garyu in 'nieuws: Amazon introduceert uitleendienst'
is toch echt een +1 in mijn ogen, maar staat op 0 door een paar grapjassen die -1 hebben gegeven.
Heb al een boost gegeven, maar hij blijft om 0,4 hangen.

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghost Dog schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:12:
Garyu in 'nieuws: Amazon introduceert uitleendienst'
Is toch echt een +1 in mijn ogen, maar staat op 0 door een paar grapjassen die -1 hebben gegeven.
Heb al een boost gegeven, maar hij blijft om 0,4 hangen.
Zo beter? :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Deathchant

Don't intend. Do!

nou zeg, ik kan beter niks meer posten.
Deathchant in 'nieuws: Ontwikkelaar verkrijgt roottoegang op Samsung Galaxy Nexus'

Zo enorm offtopic is het echt niet en zeker niet ongewenst. Meningmodden?

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ongewenst is het niet, ontopic is het ook niet. Een 0 vind ik persoonlijk een goede score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Verwijderd in 'nieuws: Apple verliest rechtszaak van Spaanse tabletfabrikant'

Ongewenst imo, beetje anti-apple en niet anti--apple tegelijk. Heel raar, en kort van draad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerjannn schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:00:

Ongewenst imo, beetje anti-apple en niet anti--apple tegelijk. Heel raar, en kort van draad.
Gewoon een +1 van mij. Het loopt inderdaad de spuigaten uit met Apple en hun aanklagdrift overal ter wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:36
Dat is in de verste verte geen +1, dat is gewoon een mismod.
Draagt totaal niets bij aan het verhaal.
-1 of 0 op zn hoogst

[ Voor 12% gewijzigd door SidewalkSuper op 03-11-2011 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Niks meer dan een niet onderbouwde mening,meer dan een 0 zie ik er niet in.
Hopelijk dat ze er meer verliezen. Leren ze het misschien af.
:X

@onder:

Kan een -1 idd nog beter begrijpen dan een +1.

[ Voor 16% gewijzigd door pcgek op 03-11-2011 17:37 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Ik zie dr persoonlijk een -1 in, draagt totaal niks bij.

Ik ben een beetje klaar met al die Samsung zuigt, Apple zuigt, Hopelijk wint die, hopelijk wint de ander posts.

@ChicaneBT op wat voor manier is het een +1?

[ Voor 12% gewijzigd door SidewalkSuper op 03-11-2011 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:23:
[...]

Gewoon een +1 van mij. Het loopt inderdaad de spuigaten uit met Apple en hun aanklagdrift overal ter wereld.
Als je hier een +1 voor geeft is dat imo mismodding, het is een 0 op zijn hoogst..

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pino85 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:48:
[...]

Als je hier een +1 voor geeft is dat imo mismodding, het is een 0 op zijn hoogst..
Ik vind -1 mismodden. Hij is prima ontopic en hij verkondigd geen flamerige standpunten. Met zovelen is hij het gedrag van Apple zat. Nou dat machtsmisbruik is bevestigd door de Spaanse rechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Het gaat niet om of ik of jij of velen er mee eens zijn dat er misbruik vanuit Apple plaatsvind en dit zat zijn, het gaat erom dat hij weer olie op het vuur gooit door de al aangehaalde zin:
Hopelijk dat ze er meer verliezen. Leren ze het mischien af.
Dat is 1 punt aftrek imo dus een 0.
Zoals jij het nu uitlegt lijkt het op mening modden en dat is toch niet juist?
Ik zie niet in waarom dit een +1 zou moeten zijn maar wellicht dat jij en of anderen me dit kunnen uitleggen?

[ Voor 8% gewijzigd door pino85 op 03-11-2011 18:11 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
+1 = ontopic
0 = offtopic

Het gaat over het onderwerp, dus ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie gaat hier nou weer +2 voor modden?
Tijn89 in 'nieuws: Apple verliest rechtszaak van Spaanse tabletfabrikant'
vgroenewold in 'nieuws: Apple verliest rechtszaak van Spaanse tabletfabrikant'
pino85 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:03:
Het gaat niet om of ik of jij of velener mee eens zijn dat er misbruik vanuit Apple plaatsvind en dit zat zijn, het gaat erom dat hij weer olie op het vuur gooit door de al aangehaalde zin:

[...]

Dat is 1 punt aftrek imo dus een 0.
Zoals jij het nu uitlegt lijkt het op mening modden en dat is toch niet juist?
Ik zie niet in waarom dit een +1 zou moeten zijn maar wellicht dat jij en of anderen me dit kunnen uitleggen?
Een 0 kan ik prima mee leven, een -1 vind ik overdreven zwaar gestraft. Een +1 is door die zin misschien iets te veel van het goede :). Alleen de rest is wel ontopic natuurlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

BarôZZa schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:06:
+1 = ontopic
0 = offtopic

Het gaat over het onderwerp, dus ontopic.
Veel te kort door de bocht, op die manier modden maak je enorm veel verkeerde afwegingen, er komen altijd zaken bij als toonzetting bv of olie op het vuur gooi gedrag/schoolmeester gedrag etc etc..
Als je puur en alleen mod op of iets over een bepaald onderwerp gaat dan mod je verkeerd.
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:07:
Wie gaat hier nou weer +2 voor modden?
Tijn89 in 'nieuws: Apple verliest rechtszaak van Spaanse tabletfabrikant'
vgroenewold in 'nieuws: Apple verliest rechtszaak van Spaanse tabletfabrikant'

[...]

Een 0 kan ik prima mee leven, een -1 vind ik overdreven zwaar gestraft. Een +1 is door die zin misschien iets te veel van het goede :). Alleen de rest is wel ontopic natuurlijk :).
Mee eens, -1 is wellicht te streng al kan ik dat nog gewoon begrijpen echter een 0 is op zijn plaats en die +1 is ook te veel van het goede.
Die +2's zijn idd mis gemod!

[ Voor 47% gewijzigd door pino85 op 03-11-2011 18:20 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotlight mismod: vgroenewold in 'nieuws: Apple verliest rechtszaak van Spaanse tabletfabrikant'
Dit is gewoon op de man spelen dus een -1.

Idem voor deze: MJLHThomassen in 'nieuws: Apple verliest rechtszaak van Spaanse tabletfabrikant'
En: Verwijderd in 'nieuws: Apple verliest rechtszaak van Spaanse tabletfabrikant'
En: Verwijderd in 'nieuws: Apple verliest rechtszaak van Spaanse tabletfabrikant'

Wat vinden jullie van deze simplicidad in 'nieuws: Apple verliest rechtszaak van Spaanse tabletfabrikant' ?
Ik vind het een -1. Een groot zeurverhaal zoals ik het lees over de T.net en Tweakers (heb wat dingen onderstreept en sommige zijn door hemzelf onderstreept).
Arme zielen - en daar doe ik iedereen die zit te roepen dat ze "die" patentzaken echt zat zijn. Jullie zijn helemaal niet tegen patentzaken, jullie zijn puur tegen het bedrijf. Als je werkelijk tegen patenten was dan zou er veel meer gezeik zijn in de news topics over andere patentzaken. Patentzaken die op zich zelf meer triviaal zijn dan het feit dat bepaalde bedrijven "toevallig" bepaalde non conforme symbolen gebruikt of zelf software nabouwd (http://www.samsung.com/be...ge=MOBILE.SOFTWARE.MANUAL)

Gemiddeld 60% minder reacties worden gepost op andere patenten nieuws. Het is soms zo dat in 10 minuten tijd op een Apple related patentzaak je aan even veel reacties komt dan pakweg andere patentzaken waar er over wordt bericht.

Newsflash patentzaken gaan nog altijd door en van alle bedrijven die patenten oorlogen voeren is Apple maar een kleine garnaal.

Wist je dat een Microsoft op dit moment meer rechtzaken heeft lopen tegen bedrijven omwille van hun android gebruik ? Want niet iedereen had plat op de buik voor microsoft haar licentiegelden... . Tuurlijk dat tweakers.net daar niet over bericht of heel zelden maar misschien eens wat meer objectievere tech sites bezoeken om te weten wat er echt aan de hand is in deze wereld?

Ik ben trouwens ontzettend blij met het Apple icoontje bij het bericht. Het werd eens tijd dat tweakers.net de schijn van objectiviteit liet vallen... .

Ik erger mij mateloos aan die hypocritie. Ik heb mijn portie mails geschreven naar politici zowel lokaal als internationaal door de jaren heen als het ging over softwarepatenten. Maar ik word misselijk van die mensen die claimen tegen softwarepatenten te zijn, terwijl ze dat enkel maar een alibi is om hun afgunst te kunnen verklaren.

[ Voor 116% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2011 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 17:09
Hee, ik sta er 2x in deze keer. :) Helemaal mee eens hoor, maar soms wordt ik werkelijk zooooo moe van die threads de laatste tijd, ik negeer het zoveel mogelijk maar lukt niet altijd. Het lijkt wel alsof er weer een blik pubers is opengetrokken, ik vraag mij echt af tot wat voor niveau die threads moeten gaan voor er echt wat met deze news-items gedaan wordt... het is zowel voor de serieuze schrijver als modder totaal niet meer interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Nu online
pino85 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:08:
[...]

Veel te kort door de bocht, op die manier modden maak je enorm veel verkeerde afwegingen, er komen altijd zaken bij als toonzetting bv of olie op het vuur gooi gedrag/schoolmeester gedrag etc etc..
Als je puur en alleen mod op of iets over een bepaald onderwerp gaat dan mod je verkeerd.
Toonzetting is dat hij de producten prima vindt maar dat ze van hem wat mogen verliezen zodat ze stoppen met de eindeloze hoeveelheid aanklachten waar ze de laatste tijd mee bezig zijn. Gewoon een normale gedachtengang.

Verkeerd modden is als je teveel waarde hecht aan een +1 wat niet staat voor meer dan 'on-topic' en het standaardniveau is. +2 is interessant/informatief. Veel meer valt er ook niet over dat soort nieuwsberichten te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Volgens mij zie je toch iets over het hoofd. We hebben ook nog zoiets als ontopic/irrelevant en dat hoort ook op 0.

De betreffende post voegt geen zak toe voor de lezer want er zit geen onderbouwing in. Iemand die een tegenovergestelde mening verkondigd heeft dezelfde waarde.

[ Voor 17% gewijzigd door pcgek op 03-11-2011 18:41 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Nu online
Hij onderbouwt waarom hij het prima vindt dat ze hebben verloren, namelijk omdat hij vindt dat het de spuigaten uitloopt met de rechtszaken. Kan je ook nog gaan onderbouwen waarom je vindt dat het de spuigaten uitloopt, maar dat lijkt me vrij evident als je de berichtgeving volgt. Veel meer valt er niet over te vermelden. Praktisch alle reacties zijn niet echt onderbouwd en bij dat soort zaken komt het al snel neer op een mening (ik vind het wel een rip-off vs ik vind het geen rip-off). Denk niet dat de meeste mensen het vonnis hebben gelezen en vind het ook niet irrelevant. Anders is bijna elke mening irrelevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

BarôZZa schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:34:
[...]

Toonzetting is dat hij de producten prima vindt maar dat ze van hem wat mogen verliezen zodat ze stoppen met de eindeloze hoeveelheid aanklachten waar ze de laatste tijd mee bezig zijn. Gewoon een normale gedachtengang.

Verkeerd modden is als je teveel waarde hecht aan een +1 wat niet staat voor meer dan 'on-topic' en het standaardniveau is. +2 is interessant/informatief. Veel meer valt er ook niet over dat soort nieuwsberichten te melden.
Mijn post is meer over het algemeen bedoelt btw als dat niet duidelijk was bij deze ;)

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:53:
[...]

Ik vind -1 mismodden. Hij is prima ontopic en hij verkondigd geen flamerige standpunten. Met zovelen is hij het gedrag van Apple zat. Nou dat machtsmisbruik is bevestigd door de Spaanse rechter.
Een -1 is mismodden?
Hij is totaal niet ontopic en verkondigt wel flame-uitlokkende standpunten.
Zoals jij het opschrijft "met zovelen is hij het gedrag van Apple zat" is precies wat een meningmod is.
Hopelijk dat ze er meer verliezen. Leren ze het mischien af.
Dat is de -1, maar een 0 zou ook mogen. +1 kan hier natuurlijk nooit met zo'n zin

[ Voor 3% gewijzigd door SidewalkSuper op 03-11-2011 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
BarôZZa schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:46:
Hij onderbouwt waarom hij het prima vindt dat ze hebben verloren, namelijk omdat hij vindt dat het de spuigaten uitloopt met de rechtszaken. Kan je ook nog gaan onderbouwen waarom je vindt dat het de spuigaten uitloopt, maar dat lijkt me vrij evident als je de berichtgeving volgt. Veel meer valt er niet over te vermelden. Praktisch alle reacties zijn niet echt onderbouwd en bij dat soort zaken komt het al snel neer op een mening (ik vind het wel een rip-off vs ik vind het geen rip-off). Denk niet dat de meeste mensen het vonnis hebben gelezen en vind het ook niet irrelevant. Anders is bijna elke mening irrelevant.
Hier sla je de plank mis en laat je je eigen mening spreken ipv naar de post te kijken en objectief te oordelen.

Sorry dit had in de vorige post moeten staan ipv een nieuwe

[ Voor 3% gewijzigd door SidewalkSuper op 03-11-2011 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

BarôZZa schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:46:
Reactie:
Eindelijk
Niet dat ik anti-apple ben maar die rechtzaken liepen me de spuigaten uit.
Lees alleen maar een mening,het voegt voor de lezer totaal niets toe. Zonder enige onderbouwing is ie waardeloos.
Hopelijk dat ze er meer verliezen. Leren ze het misschien af.
Klinkt behoorlijk anti-Apple. Dat ze deze zaak verliezen zegt toch helemaal niks over eventuele andere rechtszaken?
Verder hebben ze wel leuke producten.
Ook weer zo'n losse flodder wat niks toevoegt. Waarom zijn die producten leuk dan? Het eerste gedeelte is een 0 waard,bij het middengedeelte zit ik tegen een -1 aan en het laatste deel weer op 0. In totaal kan ik er echt niet meer van maken dan een nulletje.

Een +1 geef je alleen maar als je het met hem eens bent ,maar dan ben je aan het meningmodden en dat is uiteraard niet de bedoeling. Als modder dien je geen partij te kiezen,maar is het de bedoeling objectief te blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SidewalkSuper schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:09:
[...]

Hier sla je de plank mis en laat je je eigen mening spreken ipv naar de post te kijken en objectief te oordelen.
Wat een onzin. Volgens mij ben jij hier degene die met een Apple bril kijkt naar het bericht. Oh oh het is geen volledig pro-Apple bericht dus op -1 ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Wat is dat nou voor insinuatie!! Ik kijk er met dezelfde bril naar als de regels, beticht mij niet van iets als je de regels blijkbaar zelf niet volgt.
Ik lees zijn beoordeling en dat zegt hij gewoon.
Hij onderbouwt waarom hij het prima vindt dat ze hebben verloren, namelijk omdat hij vindt dat het de spuigaten uitloopt met de rechtszaken. Kan je ook nog gaan onderbouwen waarom je vindt dat het de spuigaten uitloopt, maar dat lijkt me vrij evident als je de berichtgeving volgt. Veel meer valt er niet over te vermelden.

[ Voor 12% gewijzigd door SidewalkSuper op 03-11-2011 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04:15
Zozo kijk dit weer eens:

-@Simplicidad,
De waarheid is hard, ook voor een apple-fanboy, het ontkennen ervan is echter geen oplossing. Vingers wijzen naar anderen ook niet.
Weet je wat hypocriet is? Overal ter wereld recht zaken beginnen tegen patent breuk en zelf gebruik maken van andermans patenten zonder daarover in onderhandeling te gaan. Maar de visie van een apple fanboy zal wel hetzelfde als de kijkhoek van een iphone zijn.
*Gemod op een +3 door iemand.*
-Eindelijk!
*gemod op een +3*
-iPad

Altijd leuk om te zien hoe beinvloedbaar mensen zijn, buurman heeft een iPad dus IK moet er ook een!! blablabla je leven wordt beter!!

Apple weet gewoon hoe je de kudde moet bespelen
[Reactie gewijzigd door IJssiej op donderdag 3 november 2011 17:49]
*Gemod op een +3*
Zit een nieuwe moderator heel zwaar te meningmodden.;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Wil je even linkjes geven?

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn dezelfde als in mijn post (Verwijderd in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXIII"). Volgens mij ontbreekt deze nog:

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2011 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Tnx voor de links

Alle 3 duidelijke mis mods idd, allemaal -1.
De laatste staat door de +3's nog op 0.
Die post is duidelijke -1, maar als hij een bann wil tja why not >:) ;)
De post boven hem mag wat mij betreft ook naar -1, klachten over een nieuwsbericht hoort niet op de fp.

[ Voor 104% gewijzigd door pino85 op 03-11-2011 19:54 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat moeten we hier van denken. Wil hij nu een ban hebben :? ? inf3rno89 in 'nieuws: Oude hoofdrolspelers lijken terug te keren in GTA V'
Even algemene oproep: tempban voor trolls, net als ik. ow en deze kerel boven mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-09 10:34

D-rez

dexels

Volgens mij kan men bij patent rechtszaken, smartphones, tablets etc. beter de reacties gewoon uitzetten. Er wordt tegenwoordig precies toch niet meer objectief gekeken.

[ Voor 6% gewijzigd door D-rez op 03-11-2011 20:01 . Reden: patent rechtszaken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-10 14:55

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

ATS in 'nieuws: Werkgroep wil standaard voor m2m-communicatie'
Hij stelt het misschien op een aparte manier, maar draagt wel een relevant punt aan. Daarom van mij +1.
Die 17 maal -1 zijn wat mij betreft allemaal mismods.

[ Voor 10% gewijzigd door Ghost Dog op 03-11-2011 20:05 ]

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotlight mismodders: M2M in 'nieuws: Werkgroep wil standaard voor m2m-communicatie'
Grappig maar zo grappig nou ook weer niet :). +1 lijkt me prima.

Dreamvoid in 'nieuws: Werkgroep wil standaard voor m2m-communicatie'
Eigenlijk vind ik dit wel een -1 waard staat nu op 0. Vervelend toontje en een nogal nutteloze aanval op de man zonder zelf iets toe te voegen.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2011 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

De eerste post daar zijn toch een aantal mods echt verkeerd bezig.. meer dan een +1 max kan ook ik er niet van maken.
De 2e post zoals ik hem nu lees daarin twijfel ik of -1 niet te zwaar is, hij zegt nu ook weer geen flamende dingen richting de andere persoon?
0 zou daarom ook kunnen volstaan imo

[ Voor 30% gewijzigd door pino85 op 03-11-2011 20:20 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pino85 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 20:18:
De eerste post daar zijn toch een aantal mods echt verkeerd bezig.. meer dan een +1 max kan ook ik er niet van maken.
De 2e post zoals ik hem nu lees daarin twijfel ik of -1 niet te zwaar is, hij zegt nu ook weer geen flamende dingen richting de andere persoon?
0 zou daarom ook kunnen volstaan imo
Ik ga met je mee ;) voor 0.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2011 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Met zijn vervelende toontje speelt hij stiekemweg op de man. dat is wel genoeg voor een -1!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Pagina: 1 ... 17 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.

Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.