Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
is een -1, maar kan nog een schopje omlaag gebruiken door de +3 en +1'die zijn uitgedeeld.Jeoh schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 15:32:
Verwijderd in 'nieuws: Jobs: 'antennagate' was lastercampagne'
Is dat niet eerder een 0? Lijkt er op dat een hoop -1s van de vorige (verwijderde) opmerking van i-chat afkwamen (zoals die van mij).
[ Voor 4% gewijzigd door pino85 op 24-10-2011 16:22 ]
Liefhebber van Tweakers
Deajji in het Antenna-gate nieuwsbericht.
is -1, maar ik vind het een terechte vraag en opmerking.
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
triflip in 'nieuws: Cheaptickets.nl laat klantgegevens uitlekken - update'
Wellicht even wijzen op de modFAQ?
[ Voor 53% gewijzigd door Herman op 24-10-2011 16:51 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Oceaanbodem in 'nieuws: Google zou bod overwegen op Yahoo' <= m.i. gewoon +1
tdn135 in 'productreview: Crucial m4 CT128M4SSD2 review door Willem Haanstra' <= +1 of een hele magere +2
eew in 'nieuws: NPO: kijker moet deels gaan betalen voor Uitzending Gemist - update' ?? maximaal +1!!
jip_86 in 'nieuws: NPO: kijker moet deels gaan betalen voor Uitzending Gemist - update' Wederom maximaal +1
Verwijderd in 'nieuws: NPO: kijker moet deels gaan betalen voor Uitzending Gemist - update' +1 of 0. +3 is absurd
Verwijderd in 'nieuws: NPO: kijker moet deels gaan betalen voor Uitzending Gemist - update' Gewoon +1
xavierk in 'nieuws: Desktopversie Ubuntu 12.04 LTS krijgt vijf jaar ondersteuning' nimmer +3 waard
F.West98 in 'nieuws: Locatie neerstortende Duitse satelliet is nog onbekend' +3???
Aham brahmasmi in 'nieuws: LocatieDuitse satelliet is nog onbekend' Wederom zwaar modmisbruik
Maasluip in 'nieuws: Locatie Duitse satelliet is nog onbekend' +3 is veel te hoog
SuperDre in 'nieuws: Hackers kraken PS3-beveiliging opnieuw met usb-dongle' +3 is veel te hoog
amas in 'reviews: Dell XPS 14z: waarin een kleine laptop groot kan zijn' Gewoon +1
grimson in 'nieuws: Sharp mikt op 25 procent efficiënte kristallijn-siliciumzonnecellen' +1 of max +2
Volgens mij zijn er enkelen die hun moderatierechten zwaar misbruiken...

Regeneration in 'reviews: Dell XPS 14z: waarin een kleine laptop groot kan zijn'
[ Voor 7% gewijzigd door pino85 op 24-10-2011 19:01 ]
Liefhebber van Tweakers
Heb ze bekeken en ben het eigenlijk op alle posts het met je eens, als ze allemaal op +3 stonden kan het wel eens dezelfde persoon of personen zijn die hier misbruik van aan het maken zijn.Herman87 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:46:
Ik komt weer bijzonder veel onterechte +3's tegen. Ter voorkoming van inflatie wat correcties:
tdn135 in 'productreview: Crucial m4 CT128M4SSD2 review door Willem Haanstra' <= +1 of een hele magere +2
eew in 'nieuws: NPO: kijker moet deels gaan betalen voor Uitzending Gemist - update' ?? maximaal +1!!
jip_86 in 'nieuws: NPO: kijker moet deels gaan betalen voor Uitzending Gemist - update' Wederom maximaal +1
Verwijderd in 'nieuws: NPO: kijker moet deels gaan betalen voor Uitzending Gemist - update' +1 of 0. +3 is absurd
Verwijderd in 'nieuws: NPO: kijker moet deels gaan betalen voor Uitzending Gemist - update' Gewoon +1
xavierk in 'nieuws: Desktopversie Ubuntu 12.04 LTS krijgt vijf jaar ondersteuning' nimmer +3 waard
F.West98 in 'nieuws: Locatie neerstortende Duitse satelliet is nog onbekend' +3???
Aham brahmasmi in 'nieuws: LocatieDuitse satelliet is nog onbekend' Wederom zwaar modmisbruik
Maasluip in 'nieuws: Locatie Duitse satelliet is nog onbekend' +3 is veel te hoog
SuperDre in 'nieuws: Hackers kraken PS3-beveiliging opnieuw met usb-dongle' +3 is veel te hoog
amas in 'reviews: Dell XPS 14z: waarin een kleine laptop groot kan zijn' Gewoon +1
grimson in 'nieuws: Sharp mikt op 25 procent efficiënte kristallijn-siliciumzonnecellen' +1 of max +2
edit:Oh, jah. Voor de duidelijkheid: Alle bovenstaande reacties stonden op +3...
Heb de posts dezelfde beoordelingen gegeven als jij aan hebt gegeven.
[ Voor 10% gewijzigd door pino85 op 24-10-2011 19:08 ]
Liefhebber van Tweakers
greedseed in 'video: Call of Duty: Modern Warfare 3'
In ieder geval niet on-topic.
Lijkt me -1, geen 0 waar hij nu staat? "Elitaire kwal" noem ik een flamebait..
Virussen? Scan ze hier!
Liefhebber van Tweakers
En dat was maar één mismodder...Herman87 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:46:
Ik kom weer bijzonder veel onterechte +3's tegen. Ter voorkoming van inflatie wat correcties:
edit:Oh, jah. Voor de duidelijkheid: Alle bovenstaande reacties stonden op +3...
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ow, dan is die in ieder geval druk geweest
Deze hoeft w.m.b. ook niet op +3 maar is +1 voldoende:
Titan_Fox in 'nieuws: Hackers kraken PS3-beveiliging opnieuw met usb-dongle'
Sowieso kun je je afvragen wat prijzen van games in dat nieuwsitem voor relevantie hebben. +3 is het in ieder geval niet waard...
Liefhebber van Tweakers
De datum (waar hij naar verwijst) staat in de laatste regel van de review, dus ik snap niet dat men hem hier voor beloond. Of is die datum pas later toegevoegd aan het artikel? Meer als een +1 kan ik er nu niet van maken.pino85 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:01:
Deze lijkt me gewoon een +1 (6x+3/5x+2 zijn er op uitgedeeld)
Regeneration in 'reviews: Dell XPS 14z: waarin een kleine laptop groot kan zijn'
Liefhebber van Tweakers
Deze reactie kan toch gewoon op +1 ipv 0 waar hij nu op staat? Die +3 en -1's lijken mij mismods.
Roland684 in 'nieuws: SURFnet en KPN willen lte op campus'
Hier wordt ook gemismod, maar deze mag dankzij moderatiegeklaag in zijn edit wel op -1.
[ Voor 31% gewijzigd door tweaker2010 op 25-10-2011 09:32 ]
+1 gegeven, +3 lijkt me wat aan de ruime kant.
In het draadje staan nog 3 reacties er onder ook met een +3, ook niet nodig, denk ik. (himlims_, RobbieB, NicoJuicy)
Flagg in 'nieuws: Jobs: 'antennagate' was lastercampagne'
+1 gegeven op deze grap. +2 is echt te veel, zo goed is ie ook weer niet ...
freedzed6 in 'nieuws: Jobs: 'antennagate' was lastercampagne'
-2?
ReenL in 'nieuws: LinkedIn toonde verborgen e-mailadressen gebruikers'
+2 gegeven, +1 mag ook, maar die -1 verstierd de boel ...
[ Voor 51% gewijzigd door Xubby op 25-10-2011 11:05 ]
Anoniem: 425302 in 'nieuws: Jobs: 'antennagate' was lastercampagne'
Hier issie weer
Anoniem: 425302 in 'nieuws: Jobs: 'antennagate' was lastercampagne'
[ Voor 32% gewijzigd door SidewalkSuper op 25-10-2011 11:19 ]
Inderdaad, die mag wel op -2. Zijn modstatus staat al uit, nu zijn reactiestatus nog
3raser in 'nieuws: Google overweegt aanleg Europees glasvezelnetwerk'
Verwijderd
.oisyn in 'nieuws: Hacker kraakt Hardware.info'
Overigens is jouw reactie daarop ook niet van een al te best niveau
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Nee OK maar het vergelijk dat .oisyn maakt gaat wat ver bedoel ik. Alsof mijn "beschuldiging" net zo ernstig is als wat hij uitkraamt. Maar goed, voor jullie is dit blijkbaar wél gelijkwaardig en kunnen dit soort dingen gewoon geroepen worden. En dan zijn er ook nog lui dit dit omhoog modden. Kan allemaal toch? Lekker niveauwildhagen schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:48:
"Wat ver"? Dit lijkt me wel waarschuwingswaardig... walgelijke insinuatie.
Overigens is jouw reactie daarop ook niet van een al te best niveau

EDIT: weten jullie wat, als jullie zowel mijn reactie als die van .oisyn verwijderen is het ook prima toch? Of is die van hem wel waardig genoeg om te laten staan?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2011 12:54 ]
Welke modder(s) heeft / hebben hier 6x +2 op gezet???Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:40:
Al is dit een reactie op mijn reactie, dit gaat wat mij betreft wat ver.
.oisyn in 'nieuws: Hacker kraakt Hardware.info'
Staat op - 0,5, heeft nog een zetje nodig, heb al -1 geboost.
Verwijderd in 'nieuws: Hacker kraakt Hardware.info'
-1 gegeven, ik kan me wel een felle reactie voorstellen: "Lekker on topic ook en wat een vergelijk, zieke mafkees."
[ Voor 8% gewijzigd door Xubby op 25-10-2011 12:54 ]
Verwijderd
En .oisyn's reactie kan gewoon he? Jij bent vast één van diegene die hem omhoog gemod hebben.Xubby schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:52:
[...]
Welke modder(s) heeft / hebben hier 6x +2 op gezet???
Staat op - 0,5, heeft nog een zetje nodig, heb al -1 geboost.
-1 gegeven: "Lekker on topic ook en wat een vergelijk, zieke mafkees."
6x+2? ik zie zelfs 12x +2....Xubby schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:52:
[...]
Welke modder(s) heeft / hebben hier 6x +2 op gezet???
Kan je dit soort trolls en beschuldigingen wellicht achterwege laten, als het niet te veel gevraagd is?Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:55:
[...]
En .oisyn's reactie kan gewoon he? Jij bent vast één van diegene die hem omhoog gemod hebben.
[ Voor 45% gewijzigd door wildhagen op 25-10-2011 12:56 ]
Virussen? Scan ze hier!
Rustig nou maar, ik denk dat de mensen die dit topic door lezen en daadwerkelijk nadenken over hun moderaties niet +2 gaan geven op zoiets, dat je dat dan hier post is terecht en zal ook binnen een paar minuten recht getrokken worden. Hij heeft hij gewoon nog een klein zetje nodig om in ieder geval op -1 te belanden.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:51:
[...]
Nee OK maar het vergelijk dat .oisyn maakt gaat wat ver bedoel ik. Alsof mijn "beschuldiging" net zo ernstig is als wat hij uitkraamt. Maar goed, voor jullie is dit blijkbaar wél gelijkwaardig en kunnen dit soort dingen gewoon geroepen worden. Lekker niveau
Jou reactie erop roept alleen maar op naar meer fustraties en verergert de situatie alleen maar. Dat deze nu wat sneller op -1 staat komt gewoon door de minimale hoeveelheid moderaties die hij nog heeft gehad. Niets om je druk over te maken.
[ Voor 1% gewijzigd door Sleepkever op 25-10-2011 12:57 . Reden: Formatting, liep niet helemaal >.< ]
Als je mijn post hier goed leest, heb jij een -1 (gewicht 2x) en .oisyn een -1 6x. Zoals al geschreven, ik kan me je felle reactie wel voorstellen, maar het mag niet, daarom -1.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:55:
[...]
En .oisyn's reactie kan gewoon he? Jij bent vast één van diegene die hem omhoog gemod hebben.
Echt, hou toch eens op met die op niets gebaseerde vooroordelen!Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:55:
[ Voor 88% gewijzigd door .oisyn op 25-10-2011 13:09 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd in 'nieuws: Valve: verkoop virtuele goederen in TF2 erg effectief'
zeker niet +1...
aah ik zie dat ik te laat ben, hij staat al op -1 nu.
[ Voor 11% gewijzigd door Kevinp op 25-10-2011 13:27 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ik zie niet in waarom hij op een 0 zou moeten staan, ik snap niet dat jij als promod zo'n reactie plaatst, je weet toch wat dit allemaal kan oproepen? kan zorgen voor flamewars en ik ben van mening dat je beter zou moeten weten.. ook al meen je het niet, wat voor veel mensen uit woorden niet te halen valt, want ook al geef je nu aan dat je het niet meent wil dat niet zeggen dat mensen dit ook begrijpen of moeten begrijpen..oisyn schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:04:
Mijn reactie hoort gewoon op -1, laat daar geen misverstand over bestaan. Al zou een 0 ook best kunnen, als je er heel neutraal naar kijkt. Want het is overduidelijk dat ik het niet meen, en dat ik het schrijf om een punt te maken.
[...]
Echt, hou toch eens op met die op niets gebaseerde vooroordelen!
Ik heb het gewoon objectief bekeken maar ben echt van mening dat je dit soort reacties beter niet kan plaatsen ook al wil je een punt maken wat mij ook niet duidelijk is uit je post maar goed dat zal dan aan mij liggen?
[ Voor 20% gewijzigd door pino85 op 25-10-2011 13:42 ]
Liefhebber van Tweakers
Wij hebben het moderatiesysteem toch om aan te geven wat gewenst is en wat niet? Als je een troll of bash ziet, dan is toch de oplossing om die reactie op -1 te zetten? Wat heeft het dan voor waarde om op de man te gaan spelen? Hoe neutraal ik ook naar die reactie kijk, je neemt duidelijk met die reactie ook de man mee. Dus duidelijk een ongewenste reactie van iemand die m.i. beter zou moeten weten!.oisyn schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:04:
Mijn reactie hoort gewoon op -1, laat daar geen misverstand over bestaan. Al zou een 0 ook best kunnen, als je er heel neutraal naar kijkt. Want het is overduidelijk dat ik het niet meen, en dat ik het schrijf om een punt te maken.
(...)
Ontopic:
Deze mag er w.m.b. uitgelicht worden. Dus +2
Kees in 'nieuws: Hacker kraakt Hardware.info'
Ik twijfel sterk tussen +1 en 0. Aan de ene kant ben ik het helemaal eens met de post, maar dat zou meningsmodden zijn. Maar aan de andere kant heeft de reactie niet echt discussiewaarde OID.
Echt offtopic is hij echter ook niet..
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
De pc argumenten zijn on-topic, de console argumenten off-topic

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Gewoon ontopic voor mij. Sowieso lijken veel behuizingen op elkaar dus is het geen vreemde constatering.D4NG3R schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:43:
totalatool in 'nieuws: Nexus introduceert Prominent R-behuizing'
Ik twijfel sterk tussen +1 en 0. Aan de ene kant ben ik het helemaal eens met de post, maar dat zou meningsmodden zijn. Maar aan de andere kant heeft de reactie niet echt discussiewaarde OID.
Echt offtopic is hij echter ook niet..
Windows7Lover in 'nieuws: Rockstar maakt Grand Theft Auto V officieel'
Tja, het spijt me dat ik de lezer wat hoger inschat dan dat.pino85 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:34:
want ook al geef je nu aan dat je het niet meent wil dat niet zeggen dat mensen dit ook begrijpen of moeten begrijpen.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Wat mij betreft is er hier verder wel genoeg over gezegd, laten we verder gaan met andere reacties & mismoderaties.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Verwijderd
Waarom krijgt de post dan niet -2 als het blijkbaar zo misselijkmakend was dat je het noodzakelijk vond de vergelijking te verwijderen?Cloud schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:49:
Mwa met lezer inschatten heeft het inderdaad niet zoveel te maken vind ik. Scherpe vergelijkingen ben ik echt niet vies van, maar deze ging mij toch wel een beetje te hoor. Ik begrijp het punt wat je ermee wilde maken, maar dat kon ook wel op iets minder extreme wijze. Daarom heb ik de vergelijking eruit verwijderd.
Wat mij betreft is er hier verder wel genoeg over gezegd, laten we verder gaan met andere reacties & mismoderaties.
Verwijderd
Ok, ik kan veel hebben, maar dit is er echt wel ... euhm ... over ?
Is dat nu een persoonlijk aanval, gewoon een duidelijk geval van vergaande arrogantie of wat ?
Ik zie trouwens dat er wel meer posts zijn over die gast.
En nu ik toch bezig ben:
Naar mijn mening geen +3 waard, hoogstens +1, degene die daar +3 aangeeft mag toch nog eens gewezen worden op de guidelines.
-1 en stevig -1 wat mij betreft, gezien de reactie waarop deze is gegeven.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:04:
Ok, ik kan veel hebben, maar dit is er echt wel ... euhm ... over ?
Is dat nu een persoonlijk aanval, gewoon een duidelijk geval van vergaande arrogantie of wat ?
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Iemand heeft 3x+3 uitgedeeld hiervoorwildhagen schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:03:
Lijkt me niet geheel de bedoeling om keys te gaan verspreiden via de FP, ook al is het een oude...

Duidelijke -1 inderdaad!Ok, ik kan veel hebben, maar dit is er echt wel ... euhm ... over ?
ik heb een +1 gegeven meer is hij absoluut niet waard.En nu ik toch bezig ben:
Naar mijn mening geen +3 waard, hoogstens +1, degene die daar +3 aangeeft mag toch nog eens gewezen worden op de guidelines.
Dit verspreiden is niet de bedoeling ongeacht of het 1 jaar oud is of 10 dus heb ik er een -1 er aan gegeven.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:55:
Humor of Warez? Iemand die het weet?
Verwijderd in 'nieuws: Windows XP is tien jaar in gebruik'
[ Voor 18% gewijzigd door pino85 op 25-10-2011 16:21 ]
Liefhebber van Tweakers
Tja, je zal maar net een XP key nodig hebben, dan is het voor diegene wel +3 waardVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:10:
[...]
Iemand heeft 3x+3 uitgedeeld hiervoorzie ik nu.
Verder is warez verspreiden natuurlijk ongewenst, dus van mij krijgt ie een -1.
Verwijderd
Moet die post dan niet gewoon getrashed worden? Op het forum krijg je hiervoor een waarschuwing als ik het me goed herinnertweaker2010 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:16:
[...]
Tja, je zal maar net een XP key nodig hebben, dan is het voor diegene wel +3 waard![]()
Verder is warez verspreiden natuurlijk ongewenst, dus van mij krijgt ie een -1.
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
is in mijn ogen gewoon on-topic, maar ze modden er lustig +3 op los.. wat vinden jullie?
Waar staat geschreven dat dat zo moet zijn dan?Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:01:
[...]
Waarom krijgt de post dan niet -2 als het blijkbaar zo misselijkmakend was dat je het noodzakelijk vond de vergelijking te verwijderen?
De rest van de reactie is valide en het punt wat hij probeert te maken ook. Het is slechts die vergelijking die me wat te ver ging; dus dan gaat slechts die vergelijking weg. -2 is de eindstop en wordt alleen gebruikt indien er niets meer van een reactie overblijft na een mogelijke edit.
Het zal vast lollig bedoeld zijn, maar ik vind het nog steeds ongewenste warez. Dit zijn nog steeds niet dingen waar T.net mee geassocieerd wil worden. Weg dus. En het is dat er zoveel reacties op gegeven zijn, anders was dit wél naar -2 gegaan.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:55:
Humor of Warez? Iemand die het weet?
Verwijderd in 'nieuws: Windows XP is tien jaar in gebruik'
Ik vind ook dat er wat te hoge cijfers worden uitgedeeld, een +1 zou voor deze reactue imo gewoon volstaan.Gerjannn schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:38:
LCP in 'nieuws: Windows XP is tien jaar in gebruik'
is in mijn ogen gewoon on-topic, maar ze modden er lustig +3 op los.. wat vinden jullie?
Liefhebber van Tweakers
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
"Windows 7 maakt ook veel beter gebruik van de huidige hardware, o.a. hardware acceleratie en beter gebruik van de Grafische Kaart zorgt ervoor dat de UI in 7 een stuk sneller en stabieler is dan in XP"Gerjannn schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:38:
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dit informatief vinden, maar +3 is het zeker niet, ik geef +1
geenstijl in 'nieuws: Windows XP is tien jaar in gebruik' in reactie op BRAINLESS01
"Op dit vlak doe je je naam eer aan."
[ Voor 6% gewijzigd door tweaker2010 op 25-10-2011 18:50 ]
Wat let je om hem dan zo te modden? Is idd een duidelijk geval van op de man spelen!tweaker2010 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:50:
Is deze reactie trouwens niet ongewenst?
geenstijl in 'nieuws: Windows XP is tien jaar in gebruik' in reactie op BRAINLESS01
ah OK!
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Ik kan hem niet modden want het is een reactie op mijn eigen reactiek1n8fisher schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:03:
[...]
Wat let je om hem dan zo te modden? Is idd een duidelijk geval van op de man spelen!
tweaker2010 in 'nieuws: Overstromingen Thailand kosten Canon 2,23 miljard euro omzet'
Waarom is deze reactie ongewenst?

[ Voor 33% gewijzigd door tweaker2010 op 25-10-2011 19:17 ]
Verwijderd
Ik heb je weer op +1 gezettweaker2010 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:11:
[...]
Ik kan hem niet modden want het is een reactie op mijn eigen reactie
tweaker2010 in 'nieuws: Overstromingen Thailand kosten Canon 2,23 miljard euro omzet'
Waarom is deze reactie ongewenst?
Krijg je ervan als je zo'n naam kiest, vind ik dan hoor. Ik heb de reactie gewoon op +1 gezet want het lijkt me gewoon prima ontopic.tweaker2010 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:50:
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2011 19:25 ]
-1 gegeven. Maar de profielnaam is ook niet echt "slim"gekozentweaker2010 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:50:
edit: Toch maar een 0: deels eigen schuld, gezien de profielnaam ...
[ Voor 6% gewijzigd door Xubby op 25-10-2011 19:31 ]
Ik ga mensen ook niet vet noemen vanwege hun profielnaam of zeggen dat ze eerst eens op de openbare weg moeten leren rijden (puur als voorbeeld niet omdat ik er zo over denk). Dat hoort hier dus ook niet te gebeuren.
De post zelf is gewoon een duidelijke -1 imo.
Liefhebber van Tweakers
De reactie op zich vind ik correct: "... dat Microsoft met hetzelfde gemak (maar minder winst) XP had kunnen beveiligen ..." lijkt me echt een overschatting van tijd en moeite die MS in een 10 jaar oud OS wil steken. Daar mag je best wat van zeggen.k1n8fisher schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:41:
Die profielnaam moet niet uitmaken. Hij speelt op de man en dat is gewoon een -1 tenzij het een flinke lange nuttige post is. Dan ga ik voor 1 punt aftrek. +1 geven is mismodden!
[...]
Op de 1e zin na, lijkt me de reactie van geenstijl gewoon netjes. Wat is hier "op de man" dan? En tja, een bepaalde profielnaam kiezen kan je een keer een opmerking opleveren, puntje aftrek hiervoor, dus 0 gegeven.
BLACKfm in 'nieuws: Windows XP is tien jaar in gebruik'
+1 gegeven, zat nog even aan +2 te denken. Anderen niet: 1x +3 en -1 is ook al gegeven ...
Staat ie goed zo?
Krokant in 'nieuws: Windows XP is tien jaar in gebruik'
+1 gegeven, komt wat "verkoperig" over, misschien toch +2, 14x +3 lijkt me wat ruim ...
Hammer in 'nieuws: Windows XP is tien jaar in gebruik'
+1 gegeven, heeft ook 4x +3 ... zit nog even mods te klikken ...
+1 gegeven, heeft ook 6x +3 en 6x -1 ... gaat weer lekker ...
Lekker draadje zo ...
[ Voor 7% gewijzigd door Xubby op 26-10-2011 09:18 ]
Hoe leuk ik +2 ook vind mijn reactie is echt niet meer (of minder) als +1 waard
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Done: met een +1 staat ie nu op +1,3D4NG3R schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:44:
D4NG3R in 'nieuws: Bethesda maakt systeemeisen The Elder Scrolls V: Skyrim bekend'
Hoe leuk ik +2 ook vind mijn reactie is echt niet meer (of minder) als +1 waard.
Sinester in 'nieuws: Windows XP is tien jaar in gebruik'
+1 lijkt me wel passend, 2x +3 wat te veel; eer.
[ Voor 18% gewijzigd door Xubby op 26-10-2011 09:55 ]
Hij valt inderdaad in herhaling, maar ik vond het wel wat toevoegen. Heb hem +2 gegeven.Xubby schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:14:
[...]
Krokant in 'nieuws: Windows XP is tien jaar in gebruik'
+1 gegeven, komt wat "verkoperig" over, misschien toch +2, 14x +3 lijkt me wat ruim ...
Waarom is deze reactie ongewenst? Vind m wel +1 waard.
[ Voor 28% gewijzigd door tweaker2010 op 26-10-2011 11:51 ]
Geen flauw idee waarom dit zo hoog staat. Ik kom tot een 0 of een 1
Relief2009 in 'reviews: Battlefield 3'
[ Voor 41% gewijzigd door pino85 op 26-10-2011 12:24 ]
Liefhebber van Tweakers
Weet niet wat ik ermee aanmoet daardoor.
Er zitten iig wel veel mismods op die post denk ik.
[ Voor 15% gewijzigd door SidewalkSuper op 26-10-2011 12:25 ]
Liefhebber van Tweakers
De reactie er onder lijkt dat "groootste mierenneuker" te bevestigen, dus ook maar +3 eh 0 gegevenpino85 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:21:
Dat er 10x een +2 aan word uitgedeeld snap ik niet helemaal? en de 1x+3 ook niet.. wellicht zijn dit mensen die dit wel vaker doen?
Relief2009 in 'reviews: Battlefield 3'
Verwijderd in 'nieuws: Google geeft Chrome-versie met nieuw appbeheer vrij'
http://team450.nl/ | 31:39 10k | 2:33:02 Marathon
-1 gegeven, (al -135) zet de reactie maar gelijk vast, bespaart ons mogelijk het nodige "werk"kramerty88 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:36:
Typisch geval -2? Of mag dit nog op -1 gehouden worden?
Verwijderd in 'nieuws: Google geeft Chrome-versie met nieuw appbeheer vrij'
En verklaart de post er direct onder.
☻/
/▌
/ \
Deze reactie krijgt 4x +3 maar een +1 lijkt mij voldoende.
Tsurany in 'reviews: Battlefield 3'
Deze staat op +1 en krijgt -1, maar is volgens mij wel +2 waard.
Verwijderd
Ik was -200 (en -201)Xubby schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:42:
[...]
-1 gegeven, (al -135) zet de reactie maar gelijk vast, bespaart ons mogelijk het nodige "werk"
En verklaart de post er direct onder.
Ãan de andere kant is het misschien wel handig om dat soort reacties ook eens wat kritischer te bekijken. Nu reageren ze op een Fipo en zetten dan snel wat inhoudelijks in hun post waardoor ze effectief toch bovenaan staan. Ik weet niet of het mogelijk is om dat soort reacties daar weg te pakken en dan onderaan erbij te plakken maar dan zorg je wel meteen dat je dit soort mensen, die eigenlijk net zo aandachtsgeil zijn als Fipo-ers, ook niet meer zo snel op een Fipo zullen reageren.Kixtart schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:11:
User heeft zo te zien al een mail, maar verder laten we het hierbij. Er staan al reacties onder dus verwijderen lijkt me niet zo handig.
Op die manier kunnen we misschien het hele fenomeen Fipo tot een minimum gaan beperken!
Femme in "Evaluatie topic: revisie moderatiesysteem"
☻/
/▌
/ \
Informatief? Ik heb een boost gebruikt om 'm van +2 naar 0 te krijgen. Dit soort cafépraat hoort op -1.
Verwijderd
Kan iemand mij dat uitleggen?
Verwijderd in 'nieuws: Nokia: geen alternatief als Windows Phone mislukt'
Een discussie kan ook een kritische noot met zich mee brengen, omdat ik dit doe moet het maar als ongewenst worden beschouwd?
Cogitationis poenam nemo patitur
Ongewenst is ie zeker niet, maar meer dan een 0 kan ik er niet van maken.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:05:
Waarom dit nou als ongewenst is bestempeld snap ik niet.
"Maar toch, voor een echte hi-end smartphone hoef je dus niet bij een Windows Phone toestel te zijn....."Bullet NL schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:19:
Tja, waarom moet dit nu 9x een ongewenst score krijgen? Bullet NL in 'nieuws: Nokia kondigt eerste Windows Phone-toestellen aan'
Een discussie kan ook een kritische noot met zich mee brengen, omdat ik dit doe moet het maar als ongewenst worden beschouwd?
Misschien dat mensen deze zin ongewenst vinden, maar ik vind m gewoon +1 waard
Beetje vreemd dat deze een +2 krijgt, terwijl alle posts in het BF3 topic waar zoiets vermeld staat direct verwijderd worden. Is een beetje inconsistent
Wellicht dat hier ook een knipje nodig is?
Edit: en nog een keer, deze keer wordt er zelfs door de t.net redactie op gereageerd?
Tsurany in 'reviews: Battlefield 3'
BTW: vind het zelf wel een +2 waard, maar ja, weet niet of dit dus is toegestaan op t.net (en of het uberhaupt werkt).
[ Voor 34% gewijzigd door EDIT op 26-10-2011 18:58 ]
[ Voor 114% gewijzigd door Herman op 26-10-2011 19:01 ]
Edit: en ik ook weer te snel gereageerd op jouw reactieGeen tips of trucs van VPN in dit topic. Ook het hinten naar dit soort dingen is niet de bedoeling, zoals normaal op GoT. Ook niet in dit topic dus.
[ Voor 6% gewijzigd door EDIT op 26-10-2011 19:01 ]
MrWouter in 'productreview: Apple iPhone 4 16GB Wit review door patje2k' Is dus geen +3
dkawa in 'productreview: Apple iPhone 4 16GB Wit review door patje2k' Is ook geen +1
Liefhebber van Tweakers
Mee eens niet meer waard dan een nulletje.tweaker2010 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:29:
[...]
Ongewenst is ie zeker niet, maar meer dan een 0 kan ik er niet van maken.
Die zin is wellicht wat trollerig, zo kan hij ook worden gelezen maar hij valt op zich wel erg mee, of hier een punt aftrek voor moet komen is dan ook de vraag, een nulletje of +1 zou beiden kunnen imo."Maar toch, voor een echte hi-end smartphone hoef je dus niet bij een Windows Phone toestel te zijn....."
Misschien dat mensen deze zin ongewenst vinden, maar ik vind m gewoon +1 waard
[ Voor 26% gewijzigd door pino85 op 26-10-2011 22:42 ]
Liefhebber van Tweakers
Deze is niet ongewenst inderdaad, maar ik vind ook niet dat hij iets toevoegt aan het artikel zelf dus een nulletje gegeven.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:05:
Waarom dit nou als ongewenst is bestempeld snap ik niet.
Liefhebber van Tweakers
Deze is duidelijk een -1, na mijn zetje staat hij nog steeds op een nulletje en hij heeft denk ik nog 1 a 2 zetjes nodig dus als iemand anders hem even mee omlaag kan drukken graagYellowOnline schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:18:
Soggney in 'nieuws: Vier Belgische isp's gaan illegale gokwebsites blokkeren'
Informatief? Ik heb een boost gebruikt om 'm van +2 naar 0 te krijgen. Dit soort cafépraat hoort op -1.
[ Voor 4% gewijzigd door pino85 op 26-10-2011 22:47 ]
Liefhebber van Tweakers
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
kan jij ze even samenvoegen anders?
Liefhebber van Tweakers
ik zie zelf ook nergens een voeg samen knop oid..( zou soms wel handig zijn)
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Heb +0 gegeven.pino85 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:44:
[...]
Deze is duidelijk een -1, na mijn zetje staat hij nog steeds op een nulletje en hij heeft denk ik nog 1 a 2 zetjes nodig dus als iemand anders hem even mee omlaag kan drukken graag
De eerste reactie vind ik geen -1, de tweede wel. "Dit is meer een klaagmuur dan een review."pino85 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:38:
Beiden duidelijke -1's, de eerste staat nog op +0 de ander is naar -1 gegaan door mijn zetje.
Als je de review leest zul je begrijpen waarom hij dit schrijft, ik heb gewoon een 0 gegeven. Even wat quotes uit deze review: "volkomen waardeloos, Extreem irritant, knap lelijk, een bijzonder overgewaardeerd toestel"
[ Voor 14% gewijzigd door tweaker2010 op 27-10-2011 08:48 ]
Dit topic is gesloten.
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.
Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.