Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
simplicidad in 'nieuws: Steve Jobs wilde Android 'vernietigen''
Laurens U in 'nieuws: Steve Jobs wilde Android 'vernietigen''
Beginnen met "Wat een achterbakse hond" -> staat nog op het randje van 0 / -1
4Reload in 'nieuws: Steve Jobs wilde Android 'vernietigen''
2x +3, 2x +2 voor iets wat nooit meer dan +1 zou mogen zijn. Gemiddeld +2
Zo staan er nog wel 10 andere berichten met totale mismods
Watercoolertje is ook in bovenstaand Apple/Jobs-topic weer bezig. Hij komt hier wel vaak voorbij...Bor de Wollef schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:30:
Deze poster maakt er gelijk weer een Anroid vs iPhone thread van;
watercoolertje in 'nieuws: VMware brengt binnenkort eerste 'phone-in-a-phone' uit'
En op de koop toe een flame erbij.
[ Voor 67% gewijzigd door julby op 21-10-2011 10:34 ]
Ik ga vrij veel -1's uitdelen denk ik
[ Voor 15% gewijzigd door SidewalkSuper op 21-10-2011 10:41 ]
blub
Alleen blijkt helaas dat er mods zijn die hun emoties laten gaan en daar op modden en tja dat is niet de bedoeling en zorgt ervoor dat de mensen die wel serieus modden zoals het hoort, er veel werk aan hebben om weer recht te krijgen wat krom is.
Ik zie hem ook vaker voorbij komen met provocerende posts, maar ga er maar van uit dat hij als het te erg word wel word aagesproken op zijn gedrag.Watercoolertje is ook in bovenstaand Apple/Jobs-topic weer bezig. Hij komt hier wel vaak voorbij...
[ Voor 68% gewijzigd door pino85 op 21-10-2011 11:22 ]
Liefhebber van Tweakers
+1 gegeven, staat op +1,6, 6x +3 lijkt me wat aan de ruime kant ...
donut in 'nieuws: Microsoft verkoopt 450 miljoen Windows 7-licenties'
-1 gegeven. Flamer, dacht ik. Ik dacht al, MS, en geen flame?
[ Voor 34% gewijzigd door Xubby op 21-10-2011 12:30 ]
Zelfde voor de fipo; devil-strike in 'nieuws: Steve Jobs wilde 'gestolen product' Android 'vernietigen'', 12x +3SidewalkSuper schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:16:
Alles boven de +1 is wat mij betreft toe aan een ernstig woordje idd.
devil-strike in 'nieuws: Steve Jobs wilde 'gestolen product' Android 'vernietigen''SidewalkSuper schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:16:
Alles boven de +1 is wat mij betreft toe aan een ernstig woordje idd.
Alles boven -1 is mismodden (behalve als we Fok/GeenStijl niveau willen natuurlijk), en dat zijn er inmiddels bijna 70Raar ventje, zolang apple maar zijn troep kan verkopen, een andere mag dat niet, naja gelukkig dat i weg is.

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Gewoon reacties uitzetten bij Apple en Android topics voor een week ofzo, dat geeft in ieder geval een goed signaal af waarna je kan kijken of het effectief is geweest.k1n8fisher schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:28:
Ik zou bijna zeggen dat dat topic beter gesloten kan worden voor reacties. Er zijn al 4 pagina's en daar is langzamerhand geen beginnen meer aan!
Nee dat niet:Gewoon reacties uitzetten bij Apple en Android topics voor een week ofzo, [...]
Verwijderd in 'nieuws: Steve Jobs wilde 'gestolen product' Android 'vernietigen''
... terwijl iedereen met een IQ groter dan zijn schoenmaat ...
Best wel grappige opmerking, wel type-foutje gemaat bij modden: -1
zap8 in 'nieuws: Steve Jobs wilde 'gestolen product' Android 'vernietigen''
flinke -1 gegeven, niet zo grappig ...
roooii in 'nieuws: Steve Jobs wilde 'gestolen product' Android 'vernietigen''
0 lijkt me wel genoeg, 2x +2 wat overdreven voor o.a.:
[ Voor 45% gewijzigd door Xubby op 21-10-2011 15:00 ]
Het word nog erger...botoo schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:59:
[...]
devil-strike in 'nieuws: Steve Jobs wilde 'gestolen product' Android 'vernietigen''
[...]
Alles boven -1 is mismodden (behalve als we Fok/GeenStijl niveau willen natuurlijk), en dat zijn er inmiddels bijna 70

Hier past maar één bewoording bij: epic fail van het modsysteem...
Iedereen die 0, +1, +2 of +3 gaf mag imho direct zijn modrechten kwijtraken.
[ Voor 6% gewijzigd door wildhagen op 21-10-2011 15:05 ]
Virussen? Scan ze hier!
Ik kwam even naar dit forumgedeelte om de post te melden, maar inderdaad: Iedereen die hier +1 of hoger heeft gegeven moet tenminste iets te horen krijgen. Tactisch modden is immers verboden, toch?wildhagen schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:05:
[...]
Het word nog erger...
[afbeelding]
Hier past maar één bewoording bij: epic fail van het modsysteem...
Iedereen die 0, +1, +2 of +3 gaf mag imho direct zijn modrechten kwijtraken.
[ Voor 3% gewijzigd door cedal op 21-10-2011 15:09 ]
Virussen? Scan ze hier!
Het ergste is nog wel dat vrijwel iedere post die geheel terecht op -1. staat ook wel enkele +2's of +3's heeft. Onbegonnen werk dat topic en bijzonder jammer dat het blijkbaar niet meer mogelijk is om berichten over Apple te plaatsen. Keer op keer een groot festijn van botte opmerkingen en mismods. (k1n8fisher schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:40:
Heb net de eerste pagina daar helemaal door zitten spitten en stop nu met dat topic. Wordt er heel erg moe van. Ik zou bijna mijn vorige reactie hier gaan quoten!

Mailtjes sturen ja weet j,e in dit geval denk ik dat het even wat harder mag worden aangepakt ipv enkel mailtjes te sturen met een laatste waarschuwing bv.
Zucht die post staat nog niet op -1.. zie hoeveel we er voor moeten doen.. en dit is 1 van de velen.
devil-strike in 'nieuws: Steve Jobs wilde 'gestolen product' Android 'vernietigen''
[ Voor 23% gewijzigd door pino85 op 21-10-2011 17:17 ]
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd

Dit is iig een duidelijke -1.
Virussen? Scan ze hier!
chewie in 'nieuws: BSA wil hogere boetes voor Europese softwarepiraten'
Sowieso het impliceren van corruptie in de laatste zin, maar ook het eenzijdige belichten van deze kwestie laat m.i. weinig relevantie van dit bericht over. Met moeite geef ik +1 maar meer is het m.i. ook niet waard
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Zou een van de Powermods de +3 en +2 modders op die posts eens onder de loep willen nemen? Dit klopt van geen kanten
Idem:
Verwijderd in 'nieuws: Steve Jobs wilde 'gestolen product' Android 'vernietigen''
mrjixies in 'nieuws: Steve Jobs wilde 'gestolen product' Android 'vernietigen''
Mandrake466 in 'nieuws: Steve Jobs wilde 'gestolen product' Android 'vernietigen''
En zo kun je daar nog wel even doorgaan helaas.....
Mijn eerdere gemelde reactie heeft trouwens nog wat zetjes nodig.
Daarnaast kwam ik nog een reactie tegen die te hoog staat:
Cafe Del Mar in 'nieuws: Vodafone en KPN maken prijzen iPhone-abonnementen bekend - update'
Voor de moeite geef ik er een +1 voor maar ik heb geen idee wat de meerwaarde is t.o.v. het nieuwsitem. Waarom zou je daar een +2 of +3 voor geven? Lijkt me gewoon een +1
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
De posts staan over het algemeen redelijk maar vrijwel alle van deze voorbeelden heeft 1 of meerdere +3's gekregen (zie ook de posts in het moderatie evalutietopic). Dat is wat ik probeerde aan te geven. Er is veelvuldig gemismod in dat topic.Herman87 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:46:
@ Bor: Wel veel mismods maar ik dacht dat ze kwa moderatie wel redelijk goed staan
14x+3 en 8x+2, zie ik dat er is uitgedeeld, het is maximaal een +1 inderdaad, hij staat nu op 1.9, effectief op 2 dus kan nog wat zetjes gebruiken van enkele pro/powermods.Herman87 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:46:
@ Bor: Wel veel mismods maar ik dacht dat ze kwa moderatie wel redelijk goed staan![]()
Mijn eerdere gemelde reactie heeft trouwens nog wat zetjes nodig.
Daarnaast kwam ik nog een reactie tegen die te hoog staat:
Cafe Del Mar in 'nieuws: Vodafone en KPN maken prijzen iPhone-abonnementen bekend - update'
Voor de moeite geef ik er een +1 voor maar ik heb geen idee wat de meerwaarde is t.o.v. het nieuwsitem. Waarom zou je daar een +2 of +3 voor geven? Lijkt me gewoon een +1
Liefhebber van Tweakers
Amen to that, moet even gecheckt worden al denk ik dat men daar nu wel mee bezig zal zijn.Bor de Wollef schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:37:
[...]
Zou een van de Powermods de +3 en +2 modders op die posts eens onder de loep willen nemen? Dit klopt van geen kanten
Idem:
mrjixies in 'nieuws: Steve Jobs wilde 'gestolen product' Android 'vernietigen''
Mandrake466 in 'nieuws: Steve Jobs wilde 'gestolen product' Android 'vernietigen''
En zo kun je daar nog wel even doorgaan helaas.....
Ik ga er van uit dat het veelal dezelfde mod's zijn die zich schuldig maken hier aan.
Die bovenste post staat ondanks 450x-1 nog steeds op 0, zoiets heb ik in mijn mod carriere nog nooit gezien.
Maar goed ik ben dan ook nog niet zo lang bezig als sommigen
Edit: nou mensen hij staat eindelijk op -1.. maar wat is daar veel voor nodig geweest.
[ Voor 5% gewijzigd door pino85 op 21-10-2011 19:01 ]
Liefhebber van Tweakers
Bacchus in 'nieuws: Steve Jobs wilde 'gestolen product' Android 'vernietigen''
brabbelaar in 'nieuws: Steve Jobs wilde 'gestolen product' Android 'vernietigen''
hiostu in 'nieuws: Steve Jobs wilde 'gestolen product' Android 'vernietigen''
Menesis in 'nieuws: Steve Jobs wilde 'gestolen product' Android 'vernietigen''
Josh in 'nieuws: Steve Jobs wilde 'gestolen product' Android 'vernietigen''
MicGlou in 'nieuws: Steve Jobs wilde 'gestolen product' Android 'vernietigen''
benji83 in 'nieuws: Steve Jobs wilde 'gestolen product' Android 'vernietigen''
CristianSchriev in 'nieuws: Steve Jobs wilde 'gestolen product' Android 'vernietigen''
Pb Pomper in 'nieuws: Steve Jobs wilde 'gestolen product' Android 'vernietigen''
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Misschien heb je gelijk en ben ik te kritisch, maar is het in dit soort situaties dan de bedoeling om de kwaliteit te beoordelen in relatie tot de rest van de posts? Dus redelijke reacties in een newspost vol baggerreacties gaan naar +2?.k1n8fisher schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:10:
Niet allemaal staan ze slecht op de +2 zeker gezien de bagger reacties die in dat topic staan. Sommigen heb ik zelf een +2 gegeven en sommigen een +1. Daar is misschien wat werk voor nodig maar over het algemeen zijn het gelukkig niet zulke slechte reacties als wat er eerder is aangehaald. Als een aantal daarven op de +2 blijft staan kan ik daar best vrede mee hebben!
Ik probeer zelf toch altijd wel een beetje gelijke normen te hanteren...
[ Voor 4% gewijzigd door wslotboom op 21-10-2011 21:37 ]
Bacchus in 'nieuws: Steve Jobs wilde 'gestolen product' Android 'vernietigen''wslotboom schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:59:
Wellicht handig als de +2 reacties in het nieuws: Steve Jobs wilde 'gestolen product' Android 'vernietigen' nog een keer goed doorgenomen worden. Onderstaande een kleine selectie van posts die volgens mij wel een klein schopje naar beneden mogen krijgen.
staat op +2 maar mag idd wel op +1, +1 gegeven
brabbelaar in 'nieuws: Steve Jobs wilde 'gestolen product' Android 'vernietigen''
deze stond dankzij 4x +3 op +2, maar staat inmiddels op +1
hiostu in 'nieuws: Steve Jobs wilde 'gestolen product' Android 'vernietigen''
deze voegt wel wat toe en mag dus op +2
bij deze twijfel ik tussen +1 en +2
Menesis in 'nieuws: Steve Jobs wilde 'gestolen product' Android 'vernietigen''
is niet meer dan +1 waard
Josh in 'nieuws: Steve Jobs wilde 'gestolen product' Android 'vernietigen''
+3 is duidelijk teveel maar +2 kan wel
MicGlou in 'nieuws: Steve Jobs wilde 'gestolen product' Android 'vernietigen''
kan wel op +2
benji83 in 'nieuws: Steve Jobs wilde 'gestolen product' Android 'vernietigen''
staat inmiddels stevig op +1
CristianSchriev in 'nieuws: Steve Jobs wilde 'gestolen product' Android 'vernietigen''
+1 is het maximale, maar 0 kan ook
Pb Pomper in 'nieuws: Steve Jobs wilde 'gestolen product' Android 'vernietigen''
die +3 is een mismod, deze hoort op +1
Verwijderd
+3, neu eerder +2 of zelfs +1 m.i.
Ik heb hem op +1 gezet, waar die 6x +3 nou weer vandaan komt..
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2011 22:16 ]
Die mag getrashed worden en een mail ontvangen.
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb ook al meerdere malen mijn beklag gedaan over de door mij zo genoemde "Spotlightleipo's" en andere vormen van moderatie-acties die de totale moderatie omzeep helpen. Het standaard aanzetten van de modstatus mag wat mij betreft weer uit, en er mogen lekker veel waarschuwingen en mails verstuurd worden...PietrKempy schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 17:38:
De redens waarom ik gestopt ben met super actief te zijn in het mismod topic:
Tengri in 'nieuws: Asus toont dunnere opvolger van Transformer-tablet' en Wolfos in 'nieuws: Asus toont dunnere opvolger van Transformer-tablet'
Moeten beide gewoon op -1. Maar weeral staan ze niet op de juiste score. Ik vind het niet erg dat er eens iets gemeld moet worden maar voor dit zo'n dingen doe ik het echt niet meer. Bij twijfel gevallen kom ik hier graag nog eens langs maar laat ons eerlijk zijn hoe vaak gebeurt het dat een post gemismod is en dit simpel opgelost kan worden?
Dit soort reacties roepen ook weer ongewenste reacties op en zo krijg je een ketting reactie.Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:19:
Een -1 lijkt me te ver gaan. Hij verwijst en quote naar andere media, oke het is dan wel Geenstijl. Maar om daar nu gelijk -1 voor te geven, ik heb het op 0 gezet.
Dat hij het enkel quote doet er niets aan af wat mij betreft, ik heb hem een -1 gegeven en dat is goed te verdedigen imo.
Er is al genoeg olie op het vuur gegooid in dat topic, de vraag of een -1 te ver gaat? ik zeg nee die -1 is terecht.
[ Voor 4% gewijzigd door pino85 op 21-10-2011 23:03 ]
Liefhebber van Tweakers
Is weg.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Mee eens, een +1 lijkt me voldoendeVerwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:16:
robvanwijk in 'nieuws: Grootschalig onderzoek: mobiele telefoons zijn niet kankerverwekkend'
+3, neu eerder +2 of zelfs +1 m.i.
Ik heb hem op +1 gezet, waar die 6x +3 nou weer vandaan komt..
hottestbrain in 'nieuws: Fabrikanten geven recente smartphones updates naar Android 4.0'
[ Voor 21% gewijzigd door pino85 op 22-10-2011 11:41 ]
Liefhebber van Tweakers
Inderdaad, meer dan een +1 is ie niet waard.pino85 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 11:40:
Deze lijkt me met een +1 meer dan voldoende, de +2's en +3's zijn totaal verkeerd gemod imo.
hottestbrain in 'nieuws: Fabrikanten geven recente smartphones updates naar Android 4.0'
Wat is daar in 's hemelsnaam ongewenst aan??? Lijkt me gewoon een valide en ontopic vraag, en dus +1?
Virussen? Scan ze hier!
☻/
/▌
/ \
Staat weer op +1 waar hij idd op hoort.wildhagen schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:54:
wildhagen in 'nieuws: Sommige klanten T-Mobile kunnen iPhone 4S niet gebruiken'
Wat is daar in 's hemelsnaam ongewenst aan??? Lijkt me gewoon een valide en ontopic vraag, en dus +1?
Liefhebber van Tweakers
Hij staat nu gemiddeld op +2 en mi hoort hij daar ook. 6x +3 is inderdaad teveel van het goede.
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
ZenTex in 'nieuws: Touchscreen herkent verschil nagel en vingerkoot door microfoon'
Ik ben van mening dat als iemand informatie toevoegt op de FP, dat het voor iedereen vrij toegankelijk moet zijn.Dat is het filmpje(?) in dit geval niet, dus beschouw ik het als zijnde 'waardeloos'. Heb er daarom een 0 op gedrukttweaker2010 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:47:
[...]
Hij staat nu gemiddeld op +2 en mi hoort hij daar ook. 6x +3 is inderdaad teveel van het goede.
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Verwijderd
Heb je het wel bekeken? Het is in elk geval geen filmpjepcgek schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:51:
[...]
Ik ben van mening dat als iemand informatie toevoegt op de FP, dat het voor iedereen vrij toegankelijk moet zijn.Dat is het filmpje(?) in dit geval niet, dus beschouw ik het als zijnde 'waardeloos'. Heb er daarom een 0 op gedrukt

Heb je mijn reactie hierboven wel goed gelezen?Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:08:
[...]
alleen moet je inloggen met Facebook.
Verwijderd
Je spreekt over een filmpje terwijl het een spel is. En het is vrij toegankelijk zolang je bereid bent om in te loggen met Facebook waarvoor je gratis een account kunt aanmaken.pcgek schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:10:
[...]
Heb je mijn reactie hierboven wel goed gelezen?
Laten we maar eens afwachten wat anderen er van vinden.
[ Voor 13% gewijzigd door pcgek op 22-10-2011 18:24 ]
De post ansich vind ik weinig toevoegen dus een nulletjre echter ik zie de edit staan dus punt eraf en ik geef hem een -1.Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:23:
The flamewar has begun +1 moderaties versus -1 moderaties.
ZenTex in 'nieuws: Touchscreen herkent verschil nagel en vingerkoot door microfoon'
Liefhebber van Tweakers
Hij roept die -1 moderaties wel over zichzelf af door te zeuren over de moderatiescore:Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:23:
The flamewar has begun +1 moderaties versus -1 moderaties.
"EDIT: oei, ik zei appel dus gelijk -1"
Verwijderd
Dan zie jij het dus wel erg simpel. Deze gebruiker voegt daadwerkelijk iets toe met die link en kan er ook niets aan doen dat het bedrijf het spel niet vrijelijk toegankelijk maakt.pcgek schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:21:
Kennelijk zegt een vraagteken(achter filmpje) ook al niks meerEn een gratis account aanmaken valt bij mij niet onder vrij toegankelijk hoor. Informatie moet of direct zichtbaar zijn of met het aanklikken van een link te voorschijn komen. Zo simpel zie ik het.
Laten we maar eens afwachten wat anderen er van vinden.
kramerty88 in 'nieuws: ESA lanceert eerste Galileo-satellieten' is een strategische mis mod tegen mij gebruikt van een -1 om de post van informatief naar +1 te krijgen
Over de post zelf laat ik me niet uit, iedereen mag vinden wat hij/zij wil, maar dit is wel typisch geval strategisch mis-modden
http://team450.nl/ | 31:39 10k | 2:33:02 Marathon
* Herman drukt er nog een +2 bij
Goede en informatieve post, +2 van mij erbij!kramerty88 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:54:
Het is mijn eerste keer dat ik een mismod meld, dus beetje lief zijn voor me
kramerty88 in 'nieuws: ESA lanceert eerste Galileo-satellieten' is een strategische mis mod tegen mij gebruikt van een -1 om de post van informatief naar +1 te krijgen
Over de post zelf laat ik me niet uit, iedereen mag vinden wat hij/zij wil, maar dit is wel typisch geval strategisch mis-modden
Liefhebber van Tweakers
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Deze reactie krijgt +2 maar +1 lijkt me een betere score, of is zijn reactie vanwege die edit ongewenst?
REDFISH in 'nieuws: Sommige klanten T-Mobile kunnen iPhone 4S niet gebruiken'
En deze reactie is toch ook geen +1 waard?
Verwijderd
+1 inderdaad. Gewoon ontopic verder niets. Dat geklets in die edit kan ook een 0 opleveren lijkt me.tweaker2010 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 22:54:
Pogostokje in 'nieuws: Sommige klanten T-Mobile kunnen iPhone 4S niet gebruiken'
Deze reactie krijgt +2 maar +1 lijkt me een betere score, of is zijn reactie vanwege die edit ongewenst?
+0 van mij wegens enigszins grappig. +1 te veel, -1 te weinig.REDFISH in 'nieuws: Sommige klanten T-Mobile kunnen iPhone 4S niet gebruiken'
En deze reactie is toch ook geen +1 waard?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2011 23:08 ]
Dat geklets doet geen afbreuk aan het totale bericht en beslaat maar een klein percentage. Voor de 'edit' waren er al 6x -1 uitgedeeld. Dat is later ruimschoots goed gemaakt door andere moderators.Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 23:08:
[...]
+1 inderdaad. Gewoon ontopic verder niets. Dat geklets in die edit kan ook een 0 opleveren lijkt me.
Dit moedigt mij in ieder geval niet meer aan om echt met kennis van zaken een reactie te geven als dat niet het type bericht is waar het publiek van tweakers op zit te wachten.
[ Voor 11% gewijzigd door Pogostokje op 22-10-2011 23:21 ]
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
Lijkt mij geen +3, +2 of zelfs niet +1. Ik vind het (zwaar) off-topic.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Om mezelf (als lezer en modder)maar even als voorbeeld te nemen:Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:04:
[...]
Dan zie jij het dus wel erg simpel. Deze gebruiker voegt daadwerkelijk iets toe met die link en kan er ook niets aan doen dat het bedrijf het spel niet vrijelijk toegankelijk maakt.
Het voegt voor mij niks toe ,want ik heb geen Facebook account en maak er ook geen aan. Het kan gewoon niet de bedoeling zijn dat ik eerst ergens in moet loggen om informatie te bekijken. Voor de rest beoordeel ik de reactie,niet de persoon erachter. Maar hij zal het vast met de beste bedoelingen gedaan hebben.
Tis voor mij dus puur een principekwestie waardoor ik niet hoger kom dan een 0.
Hij staat toch mooi op 0? Of is 'ie in 5 minuten tijd van +3 naar 0 gezakt?Gondor schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 23:41:
wndwlckr in 'reviews: Samsung Galaxy Nexus met Android 4.0'
The devil is in the details.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Ik twijfel zelf tussen 0 en -1, ik vind een opmerking als "Oh u bent van de woordkeuzepolitie?" ongewenst.Gondor schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 23:41:
wndwlckr in 'reviews: Samsung Galaxy Nexus met Android 4.0'
Het kan aan mij liggen, maar ik zie er geen +1 in, eerder een -1.Let op, lenen kost geld.
keesdewit in 'nieuws: Sommige klanten T-Mobile kunnen iPhone 4S niet gebruiken'
http://team450.nl/ | 31:39 10k | 2:33:02 Marathon
Liefhebber van Tweakers
+2 gegeven, +3 zie ik er niet in.
Liefhebber van Tweakers
himlims_ in 'nieuws: Locatie neerstortende Duitse satelliet is nog onbekend'
Verwijderd
Waarom precies een mailtje?Wolfos schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 14:42:
Hier word ook al +3 op gegeven, gelukkig niet vaak, maar stuur maar een email!
himlims_ in 'nieuws: Locatie neerstortende Duitse satelliet is nog onbekend'
Overigens is het aan ons om te bepalen wanneer er een mail gestuurd moet worden, zie daarvoor ook de topicwarning.
Verwijderd
Op die manier ik dacht voor wat betreft het bericht zelfDirk schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 15:41:
Omdat mismodders eerst een waarschuwingsmail krijgen voordat hun rechten worden uitgeschakeld, tenzij ze te ernstig over de schreef gaan, dan gaan hun rechten soms ook direct uit.
Overigens is het aan ons om te bepalen wanneer er een mail gestuurd moet worden, zie daarvoor ook de topicwarning.
Dat hoort toch niet meer dan +0 te krijgen? Heeft niks te maken met het neerstorten van dat ding. Hele discussie die daar helemaal niks mee te maken heeft, dat is toch gewoon 100% offtopic?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
+3? Offtopic, dus gewoon 0
Virussen? Scan ze hier!
Duidelijke offtopic inderdaad, heb hem dus ook een nulletje gegeven, hij staat nog op +1 dus heeft nog een zetje nodig.Tsurany schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 17:16:
Playa del C. in 'nieuws: Locatie neerstortende Duitse satelliet is nog onbekend'
Dat hoort toch niet meer dan +0 te krijgen? Heeft niks te maken met het neerstorten van dat ding. Hele discussie die daar helemaal niks mee te maken heeft, dat is toch gewoon 100% offtopic?
Inderdaad, nulletje niets meer dan dat.
Liefhebber van Tweakers
Heb m ook een 0 gegeven. Deze staat inmiddels gemiddeld op 0.pino85 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 18:02:
[...]
Duidelijke offtopic inderdaad, heb hem dus ook een nulletje gegeven, hij staat nog op +1 dus heeft nog een zetje nodig.
Artikel heeft het over een satelliet die eerder al is neergekomen, reactie: "als je hem live wil volgen...". Valt volgens mij weinig meer aan te volgen en dus geen +2 (of +3, waar hij op stond) waard
Liefhebber van Tweakers
edit: Goed bedoeld heeft de lezer weinig aan. Op het moment van plaatsen was die post al niks waard,want de brokstukken waren al eerder neergekomen.
Oja,nog iets:
Aham brahmasmi in 'nieuws: Locatie neerstortende Duitse satelliet is nog onbekend'
[ Voor 74% gewijzigd door pcgek op 23-10-2011 21:48 ]
Een 0 geef ik daarom niet maar is ook te verdedigen imo.
Liefhebber van Tweakers
irrelevant. Hebben al die +3 gevers de link uberhaubt bekeken of is de link aangepast oid?
Deze grap hoeft imho niet op -1: Verwijderd in 'nieuws: Locatie neerstortende Duitse satelliet is nog onbekend'
[ Voor 57% gewijzigd door Bor op 23-10-2011 21:47 ]
Prachtig voorbeeld van meningmodders, inmiddels al 24

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
+1 (41x totaal trouwens) op deze fipo "grap" ... en deze keer ook 15x +3 ...
Raizio er onder scoort ook leuk, touwens ...
Leuke grap, maar ik vind hem niet meer als een 0 waard. Die +3 moderaties slaan helemaal nergens op.Xubby schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 10:22:
Verwijderd in 'nieuws: TomTom gaat werknemers ontslaan na tegenvallende resultaten'
+1 (41x totaal trouwens) op deze fipo "grap" ... en deze keer ook 15x +3 ...
Raizio er onder scoort ook leuk, touwens ...
actionInvoke in 'nieuws: TomTom gaat werknemers ontslaan na tegenvallende resultaten'
"Dat en de mogelijkheid dat ze poep systemen maken" Is deze reactie niet ongewenst?
0 gegeven, op één, zo'n, woord, geeft ik niet altijd -1, wel een puntje aftrek.actionInvoke in 'nieuws: TomTom gaat werknemers ontslaan na tegenvallende resultaten'
"Dat en de mogelijkheid dat ze poep systemen maken" Is deze reactie niet ongewenst?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Deze reactie krijgt enkele hele onnodige hoge moderaties
Is dat niet eerder een 0? Lijkt er op dat een hoop -1s van de vorige (verwijderde) opmerking van i-chat afkwamen (zoals die van mij).
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Virussen? Scan ze hier!
Dit topic is gesloten.
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.
Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.