Het kleine-mismoderatietopic deel XXIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 25 Laatste
Acties:
  • 37.356 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:58

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Heeft iemand deze meukposts al bekeken? Ik zie weinig tot geen die de -1 wegens compleet oninteressant voor anderen, of 0 overstijgen:

meuk: SuperAntiSpyware 5.0.1132

De meuk mist nog steeds aandacht van de modders merk ik. Regelmatig zie ik daar posts die totaal niet gemod zijn of max 1 a 2 x van score zijn voorzien.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

scsirob in 'nieuws: Fujifilm sleept Kodak voor de rechter voor schending camerapatenten'
Deze krijgt 0 en +3, maar meer als +2 kan ik er niet van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Bor de Wollef schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 22:46:

De meuk mist nog steeds aandacht van de modders merk ik. Regelmatig zie ik daar posts die totaal niet gemod zijn of max 1 a 2 x van score zijn voorzien.
Mee eens, ik moet ook bekennen dat ik zo goed als nooit actief ben op dat gedeelte om te modden.
Had het niet eens door moet ik zeggen, maar goed punt wat je aankaart , ik zal er zelf nu meer op gaan letten om ook daar te modden.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:44

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Die reactie voegt totaal niets bijzonders toe, een +1 is zat.
Bor de Wollef schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 22:46:
Heeft iemand deze meukposts al bekeken? Ik zie weinig tot geen die de -1 wegens compleet oninteressant voor anderen, of 0 overstijgen:

meuk: SuperAntiSpyware 5.0.1132
De reacties zijn niet compleet offtopic en hebben nog wel een zekere relatie met de meukpost, een 0 kan dus ook prima.
Ik ga er altijd vanuit dat iedereen daar (structureel) mod, waar hij het leuk vindt om de reacties te lezen. Meuk wordt nou eenmaal niet zoveel bekeken...

[ Voor 123% gewijzigd door Dirk op 16-10-2011 23:27 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-03-2017

Xubby

just waddling around ...

stewie in 'nieuws: Mede-oprichter The Pirate Bay krijgt boete en gevangenisstraf'
Toff in 'nieuws: Mede-oprichter The Pirate Bay krijgt boete en gevangenisstraf'
-1 op beide gegeven, beide wegens "grof taalgebruik"
Ook weer beide 1x +3, gezien het onderwerp, niet geheel onverwacht. Gevers snappen het niet helemaal, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Staan nu op -1

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:48
Hoezo krijgt dit een +3 en meerdere keren +2? Beetje overdreven lijkt me.
Hij is gewoon ontopic, niet meer, niet minder.
codex in 'nieuws: Samsung wil ook in Japan en Australië iPhone 4S-verbod'

Ik krijg daarbij ook een -1 van iemand op mijn post, kan ik met mijn hoofd niet bij. Kan iemand hier naar kijken? Dit lijkt me expres om mij te stangen.
SidewalkSuper in 'nieuws: Samsung wil ook in Japan en Australië iPhone 4S-verbod'

[ Voor 8% gewijzigd door SidewalkSuper op 17-10-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

SidewalkSuper schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:43:
Hoezo krijgt dit een +3 en meerdere keren +2? Beetje overdreven lijkt me.
Hij is gewoon ontopic, niet meer, niet minder.
codex in 'nieuws: Samsung wil ook in Japan en Australië iPhone 4S-verbod'
Inderdaad mismodding, is gewoon een +1 niet meer dan dat, hier staat hij nu ook op.
Ik krijg daarbij ook een -1 van iemand op mijn post, kan ik met mijn hoofd niet bij. Kan iemand hier naar kijken? Dit lijkt me expres om mij te stangen.
SidewalkSuper in 'nieuws: Samsung wil ook in Japan en Australië iPhone 4S-verbod'
Is ook mismodding die -1, maar ik zou niet zo wakker liggen als ik jou was je post krijgt vooral veel +2's en +3's en dat is imo terecht.
De vraag of het een +2 of +3 moet zijn tja dan moet ik even de andere +2 posts in dat topic bekijken.
Ten op zichte van de andere +2 posts in dat topic vind ik jou post een +3 waard dus heb +3 gegeven.
Ik zie niet waarom deze reactie lager dan een +1 zou moeten krijgen..
Onderbouw eens als dit volgens jou het geval zou moeten zijn.
Die -1's zijn het gevolg van de +3's of andersom.. ik weet niet welke eerder zijn uitgedeelt.
De troll vraag tja er zit er 1 in, de post was zonder de troll imo een 0 nu een -1

[ Voor 33% gewijzigd door pino85 op 17-10-2011 12:45 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

Verwijderd in 'nieuws: Samsung wil ook in Japan en Australië iPhone 4S-verbod'
0 gegeven, maar wat doen we hier mee? 8x +3, 14x -1 ...
edit: toch maar -1 ...

[ Voor 6% gewijzigd door Xubby op 17-10-2011 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Ik zie daar een troll, een -1 is dus op zijn plaats.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Word weer werken om die op -1 te krijgen.. wellicht dat er even bekeken kan worden of de +3's die zijn uitgedeeld door mensen zijn gedaan die hier vaker een handje van hebben( mismodding)

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Maak je daar geen zorgen over, dat gebeurd standaard. Daar hoef je dus niet apart om te vragen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Oh ok goed om te weten, ik zie het soms pro mods ook vragen dacht dat dit dus niet altijd standaard gebeurde vandaar de vraag :)

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

ja, mezelf quoten; staat op -0,2, kan nog wel een paar zetjes hebben ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:29
pino85 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:30:
[...]
Ik zie niet waarom deze reactie lager dan een +1 zou moeten krijgen..
Onderbouw eens als dit volgens jou het geval zou moeten zijn.
Ik vroeg mij dus af of het in strijd is met de algemene voorwaarden die Tweakers hanteert, om specifiek te zijn 4.6.5. Ik kan mij herinneren toen andere mensen linkjes gingen rondgooien van hun Spotweb installatie dat de linkjes uit hun posts werden verwijderd, vandaar dat ik ook deze opmerking plaatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Ik lig ook niet wakker van de uiteindelijke score, maar ik vind het wel het noemen waard als ik doelbewust omlaag gemod wordt waar dat eigenlijk niet hoort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:10

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Deze reactie is niet informatief maar m.i. irrelevant at best:

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

@ Herman87,

Duidelijke 0 inderdaad.

@ Sidewalker, ik snap je punt echter blijf je in het systeem mismodders houden, het is goed dat je het hier meld en zoals je ziet is je score nu zoals hij hoort te zijn.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Inderdaad, hij staat nog steeds op -0.4 dus heeft nog wat nodig om naar de -1 te gaan..

[ Voor 21% gewijzigd door pino85 op 17-10-2011 15:29 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
pino85 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:29:
[...]

Inderdaad, hij staat nog steeds op -0.4 dus heeft nog wat nodig om naar de -1 te gaan..
6x -1 erbij, maar nog steeds neutraal.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Laatst online: 16:36

Yes, mijn -1 was de doorslag :D maar vooral doormodden als je deze nog niet gemod heb, want voor je het weet is er weer een gek die +2 geeft..

[ Voor 54% gewijzigd door Gerjannn op 17-10-2011 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Laatst online: 16:36
even een puntje, op deze mag niet meer gereageerd worden maar is toch wel misgemodereerd imo:

Chris7 in 'nieuws: Nieuwe Nexus en nieuwe Android-versie komen op 19 oktober'

Dit is voornamelijk zijn mening, en denk dat 90% van de tweakers al wel wist dat ze er geen schil overheen gooiden. Maar die +2 komt voornamelijk ook weer door die +3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Dat is gewoon flamen. 0 is hier nog te veel voor!
Hier: Mathijs in 'nieuws: 'Samsung gaat Apples A6-soc produceren'' een +3 aan geven is ook zwaar modmisbruik. Dank zij mijn 6x +1 staat ie nu heel wat beter maar extra bevestiging kan geen kwaad!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Is nu ik het nog eens lees idd een flame -1 erbij, de andere staat nu ook op +1.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:50

D4NG3R

kiwi

:)

iApp in 'nieuws: EVGA toont X79 Classified-moederbord voor Sandy Bridge-E'
Hij staat al goed maar ik wou hier toch nog even op reageren:

Deze 8)7 mod zet je vanwege die opmerking op 0, anders had je gewoon +1 gehad al is de reactie nogal kort.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:33

RayNbow

Kirika <3

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Wilde die ook net melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

D4NG3R schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:15:
iApp in 'nieuws: EVGA toont X79 Classified-moederbord voor Sandy Bridge-E'
Hij staat al goed maar ik wou hier toch nog even op reageren:

Deze 8)7 mod zet je vanwege die opmerking op 0, anders had je gewoon +1 gehad al is de reactie nogal kort.
0 gegeven.
Vraagje aan de crew: bovenstaande reactie krijgt ook 2x +3. Zijn dit iedere keer andere modders, of is er een bepaalde groep of zo die +3 op allerlei, al dan niet fipo "niet spotlight of informatieve" reacties geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Xubby schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:37:
[...]

0 gegeven.
Vraagje aan de crew: bovenstaande reactie krijgt ook 2x +3. Zijn dit iedere keer andere modders, of is er een bepaalde groep of zo die +3 op allerlei, al dan niet fipo "niet spotlight of informatieve" reacties geeft?
Meningsmodders en grapjassen die pas aan het modden geslagen zijn.

Of mensen die in het groepje "Fanboys" passen en dus alles hoog voten als de groep de zij niks vinden (Bijv iOS5 vs Android 2.3) word afgekraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Die post van hardcore gamer krijgt van mij een -1, als hij problemen heeft dan kan hij dat ook zelf hier melden het is niet de bedoeling op mods af te geven in je reactie.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:20

3raser

⚜️ Premium member

'Verkeerde berekening zorgt voor claim sneller-dan-licht-neutrino'

Deze firstpost krijgt op dit moment 19 x +3 en 19 x +2 terwijl hij niets anders zegt dan wat het artikel in de kop al aangeeft. Zijn er zoveel mensen die blij zijn dat dit wordt uitgesproken? Of snappen ze het nieuwsartikel niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:29

botoo

💀 too old to die young

Een echte -1 fipo zie ik er niet in, maar een nutteloze post die niet meer doet dan het artikel zelf aanhalen is het ook niet.
* botoo doet 0

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:24
Bij nieuws: 'Verkeerde berekening zorgt voor claim sneller-dan-licht-neutrino' worden een hoop posts op -1 gemod door iemand met 1x modpower, lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buggle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02-2021

Buggle

The Saga Continues

Inderdaad, die BoomSmurf in 'nieuws: 'Verkeerde berekening zorgt voor claim sneller-dan-licht-neutrino'' wilde ik ook al melden.
Hij benadrukt gewoon iets wat al duidelijk wordt uit de tekst, zelfs uit de titel: "volgens ..."
En er staat ook duidelijk dat deze claim nog niet geverifieerd is.
Maar het gaat denk ik nog knap lastig worden die weer terug naar +1 (wat mij betreft) of zelfs +0 (het voegt namelijk niets toe, en is een ontzettend "no shit sherlock") te krijgen met dergelijk enthousiate moderaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

3raser schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:23:

Deze firstpost krijgt op dit moment 19 x +3 en 19 x +2 terwijl hij niets anders zegt dan wat het artikel in de kop al aangeeft. Zijn er zoveel mensen die blij zijn dat dit wordt uitgesproken? Of snappen ze het nieuwsartikel niet?
Die uitspraak is zeer terecht. Ik snap überhaupt niet waarom de redactie van t.net het nodig vond om specifiek dit artikel te plaatsen, er zijn tientallen zo niet honderden mogelijke verklaringen op arXiv geplaatst. Geen van die artikelen is gepeer-reviewed. Maar specifke deze is dan ineens interessant genoeg en over alle andere verklaringen wordt niets gezegd? Mensen die dit artikel lezen en zich er verder niet in verdiept hebben denken nu dat dit de meest logische verklaring is en waarschijnlijk wel waar gaat zijn, terwijl er in het corresponderende GoT topic er al gaten in zijn geschoten.

Van mij krijgt ie een +2.

[ Voor 19% gewijzigd door .oisyn op 18-10-2011 12:01 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buggle

Buggle

The Saga Continues

.oisyn schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:58:
[...]

Die uitspraak is zeer terecht. Ik snap überhaupt niet waarom de redactie van t.net het nodig vond om specifiek dit artikel te plaatsen, er zijn tientallen zo niet honderden mogelijke verklaringen op arXiv geplaatst. Geen van die artikelen is gepeer-reviewed. Maar specifke deze is dan ineens interessant genoeg en over alle andere verklaringen wordt niets gezegd? Mensen die dit artikel lezen en zich er verder niet in verdiept hebben denken nu dat dit de meest logische verklaring is en waarschijnlijk wel waar gaat zijn, terwijl er in het corresponderende GoT topic er al gaten in zijn geschoten.
Dat maakt het dus tot meningmodden. Inhoudelijk staat er helemaal niets in dat zinnetje wat iets toevoegt aan het nieuwsbericht (anders gezegd, wat niet al in het nieuwsbericht staat). Of het een terechte opmerking is of niet verandert daar niets aan. Maak er in dat geval een discussie van, zoals de eerste reactie op die FP, of verderop iemand die aangeeft dat de mening van die man alweer weerlegd is. In een zin de captain obvious uithangen lijkt mij geen pluspunten waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:20

3raser

⚜️ Premium member

Buggle schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:04:
[...]

Dat maakt het dus tot meningmodden. Inhoudelijk staat er helemaal niets in dat zinnetje wat iets toevoegt aan het nieuwsbericht (anders gezegd, wat niet al in het nieuwsbericht staat). Of het een terechte opmerking is of niet verandert daar niets aan. Maak er in dat geval een discussie van, zoals de eerste reactie op die FP, of verderop iemand die aangeeft dat de mening van die man alweer weerlegd is. In een zin de captain obvious uithangen lijkt mij geen pluspunten waard.
Dat is allemaal waar, maar waar komen die +3 modders dan in eens vandaan. Waarom zien die mensen in een fipo plotseling een helder licht in de vorm van een Spotlight? Normaal worden dit soort reacties massaal afgebekt. Willen ze graag dat de relativiteitstheorie gesloopt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Buggle schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:04:
[...]

Dat maakt het dus tot meningmodden.
Dan moet je je definitie van meningmodden eens bijspijkeren. Er is weinig om eens of oneens te zijn aan die reactie. Wat ik er goed aan vind is dat hij het artikel in perspectief zet. In weinig woorden weliswaar, dat had beter gekund.
Maak er in dat geval een discussie van, zoals de eerste reactie op die FP, of verderop iemand die aangeeft dat de mening van die man alweer weerlegd is.
Tja, dat probeer ik, maar dat wordt ook niet echt fantastisch ontvangen.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Xubby schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:37:
[...]

0 gegeven.
Wij waarschuwen niet alleen, we schakelen de modrechten ook uit als het moet hoor. :)

En mensen die keer op keer de fout in gaan houden hun rechten niet voor lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buggle

Buggle

The Saga Continues

.oisyn schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:14:
[...]
Dan moet je je definitie van meningmodden eens bijspijkeren. Er is weinig om eens of oneens te zijn aan die reactie. Wat ik er goed aan vind is dat hij het artikel in perspectief zet. In weinig woorden weliswaar, dat had beter gekund.
Voor mij is meningmodden al het andere anders dan oordelen op de inhoud. Als je een dergelijk informatieloze opmerking op informatief oordeelt omdat je vindt dat het bericht onzin is, valt dat bij mij onder meningmodden, omdat je niet de reactie zelf beoordeelt, maar een gevoel/mening/overtuiging deelt.
Puur objectief gezien bevat deze reactie niets wat een +2 rechtvaardigt. Je kunt zelfs discussiëren over een +1.
Tja, dat probeer ik, maar dat wordt ook niet echt fantastisch ontvangen.
Ik vermoed dat je alleen een +1 krijg ipv een +2 omdat je Tweakers zo aanvalt.
Er zijn een paar andere, wat meer neutrale reacties, die ook direct een +2 of zelfs +3 krijgen. Ik heb je een +2 gegeven omdat je zeer nuttige en beargumenteerde informatie geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Buggle schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:09:
Ik vermoed dat je alleen een +1 krijg ipv een +2 omdat je Tweakers zo aanvalt.
Ik viel over de -1 die ik kreeg, maar die is inmiddels al bijgetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

Wij waarschuwen niet alleen, we schakelen de modrechten ook uit als het moet hoor. :)

En mensen die keer op keer de fout in gaan houden hun rechten niet voor lang.
Shit, ik moet oppassen, laatst al een keer een onterechte 0 en +2, gegeven (beide op een +1 post) ... ik moet mazzel gehad hebben ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

.oisyn schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:14:
. . . Wat ik er goed aan vind is dat hij het artikel in perspectief zet. In weinig woorden weliswaar, dat had beter gekund.
Wmb vertelt hij niets wat er niet in het artikel staat 'Even voor de duidelijkheid: het is nog geenszins duidelijk of dit het geval is of niet.' In tegenstelling tot jouw reactie hier waarin je uitlegt dat het slechts 1 van de vele mogelijkheden is.

[ Voor 11% gewijzigd door botoo op 18-10-2011 13:18 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Ik vind het ook een nietszeggende post. En als iemand dan tegen het bericht in wil gaan moet ie wmb toch wel iets meer uit de kast trekken. Heeft de lezer ook gewoon recht op. Meer dan een 0 kan ik er in dit geval niet van maken.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

3raser schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:23:

Hoe kan dit in godsnaam?! 41x +3 55x+2... dit kan toch niet meer 8)7
Dat is toch mis/meningmodding van de bovenste plank.. heb er zelf een nulletje aan gegeven.. vind het echt niets toevoegen eerlijk gezegd.. te bizar.

[ Voor 10% gewijzigd door pino85 op 18-10-2011 14:13 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

pino85 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:58:
[...]
Hoe kan dit in godsnaam?! 35x +3 55x+2... dit kan toch niet meer 8)7
Ze zitten "ons" gewoon te stangen, volgens mij. 0 geboost. Oh, had ik al gedaan.

Maasluip in 'nieuws: 'Verkeerde berekening zorgt voor claim sneller-dan-licht-neutrino''
+1 gegeven, ook op die van Hark er onder. Een satelliet op 35 km hoogte op + 2 ... zal wel aan mij liggen

toegevoegd:
wootah in 'nieuws: 'Verkeerde berekening zorgt voor claim sneller-dan-licht-neutrino''
+1 op deze link naar een Engelse website: puntje aftrek ..., staat op +1,7.

[ Voor 52% gewijzigd door Xubby op 18-10-2011 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ook 0 geboost (4x 0 dus) het is welistwaar niet echt offtopic, maar een zinnetje uit het artikel kopieeren kan ik ook wel .. Zeker als FiPo kun je zoiets beter achterwege laten. Tenzij je het gebruikt als quote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julby
  • Laatst online: 15-04 15:33
Vastloper in 'nieuws: Samsung wil ook in Japan en Australië iPhone 4S-verbod'

Hoppa! Een opmerking als "Volgens mij tast het apple fanboy gedrag je hersens aan..." is genoeg voor enkele +2's en +3's waarna het zelfs met 31x ongewenst nog op nul blijft steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Dat niet alleen maar dat blijkbaar veel mods dit beoordelen als een +1 vind ik ook vreemd, ik heb hem een -1 gegeven, hij staat nu op -0.4 kan nog wel wat zetjes gebruiken.

edit:

+3? lijkt me wat te hoog

Verwijderd in 'nieuws: Bèta Battlefield 3 trok ruim 8 miljoen spelers'

[ Voor 34% gewijzigd door pino85 op 18-10-2011 18:41 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dat is het ook. Meer dan +1 vind ik het niet eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

simplicidad in 'nieuws: Apple maakt geen inbreuk op patenten van HTC' +2,3??
Kritiek op het patentsysteem waaronder Apple producten van concurrenten verboden krijgt is "1 kant van het verhaal bekijken" "om bewust te ridiculiseren" want het is "overduidelijk" dat "Apple gekopieerd is". Mensen die een dergelijke mening zijn toegedaan hebben gebrek aan "een beetje intellectuele eerlijkheid", en uiteraard "haat en afgunst die hun geest vertroebelen, waarbij er weinig plaat is voor rede".
De rant eindigend met een tendentieuze aanhaling van Gizmodo (waarvan de objectiviteit inzake Apple gerelateerde zaken op zijn allervriendelijkst gezegd bijzonder discutabel is als we hun historie bekijken).

En deze flamerige rant - waarbij simplicidad's discussietegenstanders ad hominem gesloopt worden zonder dat simplicidat zelf ergens ook maar de "fout" (kucht) maakt inhoudelijk te argumenteren, maar gewoon zijn mening als de "overduidelijke" onweerlegbare allesomvattende waarheid poneert - ontvangt 10x +2 en 4x +3?
Wow.

[ Voor 13% gewijzigd door Cheetah op 19-10-2011 03:08 ]

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
k1n8fisher schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:45:
[...]

Dat is gewoon flamen. 0 is hier nog te veel voor!
(...)
Ik heb later ook de moderatie van 0 naar -1 gewijzigd :) Al was 0 al een stuk beter dan +2 :P

/laat

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

Cheetah schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 02:48:
simplicidad in 'nieuws: Apple maakt geen inbreuk op patenten van HTC' +2,3??
[...]En deze flamerige rant - waarbij simplicidad's discussietegenstanders ad hominem gesloopt worden zonder dat simplicidat zelf ergens ook maar de "fout" (kucht) maakt inhoudelijk te argumenteren, maar gewoon zijn mening als de "overduidelijke" onweerlegbare allesomvattende waarheid poneert - ontvangt 10x +2 en 4x +3?
Wow.
+1 gegeven, "... bewust om de situatie te ridiculiseren, ... iconen die op vlak van metamoforen, ... hun haat en afgunst hun geest vertroebelen ..."
Of dit nu een flamerige rant is ... wat mij betreft is het een on-topic mening en niet veel meer.

El_Bartholomew in 'nieuws: FSF start petitie tegen 'secure boot'-restricties'
Eehh, ik geloof dat ik een reactie met een "ontspoorde mod, +3" op mijn geweten heb ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Deze lijkt me geen +3 maar eerder +1:
Verwijderd in 'reviews: HTC Radar, Titan met Windows Phone: size matters'
(De toegevoegde waarde van die reactie ontgaat mij)

Deze reactie vind ik nét te mager voor een +3. Deze mag m.i. op +2:
MSalters in 'nieuws: Icann gaat tijdzonedatabase hosten'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
kan er naar mijn parent gekeken worden? Dakreal in 'nieuws: Google kondigt Android Ice Cream Sandwich aan'

Onwaarheden moeten natuurlijk niet beloond worden met +1.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Herman87 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:11:
Deze lijkt me geen +3 maar eerder +1:
Verwijderd in 'reviews: HTC Radar, Titan met Windows Phone: size matters'
(De toegevoegde waarde van die reactie ontgaat mij)

Deze reactie vind ik nét te mager voor een +3. Deze mag m.i. op +2:
MSalters in 'nieuws: Icann gaat tijdzonedatabase hosten'
De eerste is niets meer dan een +1 inderdaad, daar staat hij nu ook op, de 2e vind ik ook geen +3 maar wel een goede +2 waard, hier staat ook deze op.
Dakreal schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:56:
kan er naar mijn parent gekeken worden? Dakreal in 'nieuws: Google kondigt Android Ice Cream Sandwich aan'

Onwaarheden moeten natuurlijk niet beloond worden met +1.
Jou reactie zelf is een +1 die net boven je heb ik op 0 gezet.

[ Voor 23% gewijzigd door pino85 op 19-10-2011 12:50 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
BvDorp in 'nieuws: Tweede Kamer: verplichte compensatie na telefoonstoring'
Ik ben het met hem eens. Mijn eerste gedacht was ook gelijk: laat dit nu eens aan de markt over! Niemand wordt er beter van dat hier weer allemaal regeltjes over komen. Maar dat ter zijde ;-)

De opmerking van BvDorp is misschien een beetje als een flame geformuleerd, maar zijn opmerking is wel degelijk ontopic. Een -1 lijkt me dan ook niet gerechtvaardigd.

Dat in tegenstelling tot FragNeck in 'nieuws: Tweede Kamer: verplichte compensatie na telefoonstoring' overigens. Die staat nu weer te hoog imo.

[ Voor 17% gewijzigd door StephanVierkant op 19-10-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

De laatste ziet er behoorlijk negatief uit,maar kan wmb net als de eerste nog wel op 0.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Stephan4kant schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:25:
BvDorp in 'nieuws: Tweede Kamer: verplichte compensatie na telefoonstoring'
Ik ben het met hem eens. Mijn eerste gedacht was ook gelijk: laat dit nu eens aan de markt over! Niemand wordt er beter van dat hier weer allemaal regeltjes over komen. Maar dat ter zijde ;-)

De opmerking van BvDorp is misschien een beetje als een flame geformuleerd, maar zijn opmerking is wel degelijk ontopic. Een -1 lijkt me dan ook niet gerechtvaardigd.

Dat in tegenstelling tot FragNeck in 'nieuws: Tweede Kamer: verplichte compensatie na telefoonstoring' overigens. Die staat nu weer te hoog imo.
Beiden reacties heb ik zoiets van op het randje tussen een 0 en -1 eigenlijk.
Heb ze een 0 gegeven want als die eerste een 0 is dan is de andere dat ook en andersom.

[ Voor 3% gewijzigd door pino85 op 19-10-2011 18:20 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Irrelevant:
Verwijderd in 'nieuws: Kaspersky ontdekt 64bit-versie Bundestrojaner-spyware'
+3 is m.i. buitensporig. * Herman geeft 0

Deze is geheel irrelevant t.o.v. het nieuwsitem en bevat flames:
Yzord in 'nieuws: Kaspersky ontdekt 64bit-versie Bundestrojaner-spyware'
Die hoge moderaties zijn mij onduidelijk. * Herman geeft wederom 0

Deze toonzetting is ook niet helemaal zuiver:
Razwer in 'nieuws: Kaspersky ontdekt 64bit-versie Bundestrojaner-spyware'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Ben het helemaal met je eens, alle 3 maximaal een 0 wat mij betreft en dat heb ik ze ook gegeven.

worden weer veel +3's uitgedeeld..

[ Voor 4% gewijzigd door pino85 op 19-10-2011 18:24 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Sowieso meer raar gemod..

+3???? Nou nee....

+2 en 11x (!!!!) +3??? Nou nee...

Beide -1 imho...

Gaat weer goed...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Die zijn inderdaad wel bizar vooral die 2e 11x+3 ehh..
Edit: 14x+3.. staat nu effectief op 0 maar moet naar -1. dit gaat alleen als er door een power mod word ingegrepen.

[ Voor 77% gewijzigd door pino85 op 19-10-2011 23:17 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

6x +3's en ik snap niet waarom.. hij staat nu op +2 maar ook dat vind ik onnodig.

0rbit in 'redactieblog: Eendracht maakt M8'

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Herman87 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 18:17:

Deze is geheel irrelevant t.o.v. het nieuwsitem en bevat flames:
Yzord in 'nieuws: Kaspersky ontdekt 64bit-versie Bundestrojaner-spyware'
Die hoge moderaties zijn mij onduidelijk. * Herman geeft wederom 0
Bovenstaande staat wederom op +2! Blijkbaar nog een aantal +2 of +3 moderaties gekregen o.i.d. :S Gelet op de modFAQ lijkt me dit echt te veel.

Wie helpt deze naar deze naar de juiste score? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

40+3's.. pff.. ik denk Herman dat dit door een power mod beter aangepast kan worden want wij krijgen ook al doen we ons best deze niet meer omlaag naar de 0.

[ Voor 3% gewijzigd door pino85 op 20-10-2011 00:36 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
S_Chief in 'nieuws: Google en Samsung presenteren Galaxy Nexus met Android ICS'
Ik zie 2x een +3 en 5x een +2 terwijl mijn reactie alleen een andere poster helpt, dat is niet meer dan een 0 waard imho. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julby
  • Laatst online: 15-04 15:33
Herman87 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 23:43:
[...]Wie helpt deze naar deze naar de juiste score? :)
Moi, wat een macht :9~, staat met hulp van boost weer op +1 (althans, voor nu dan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

SChief schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 00:06:
Ik zie 2x een +3 en 5x een +2 terwijl mijn reactie alleen een andere poster helpt, dat is niet meer dan een 0 waard imho. :P
Klopt, netjes dat je dit zelf hier meld, meestal komen hier mensen die het er niet mee eens zijn dat ze een lager cijfer hebben gekregen dan dat ze het zelf waard vinden. :)
Ik heb je een nulletje gegeven doordat het zoals je zelf al aangeeft offtopic is.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SChief schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 00:06:
Ik heb uw reactie getracht te denigreren tot een eenzame nul, maar de strijdkrachten der moddereters blijven het een +1 waardig vinden ondanks mijn welgemeende boostmoderatie :>

offtopic:
Wat een gepruts met die spotlights tegenwoordig, is dit nou de nieuwe manier om zowel karma te verdienen voor de modder als de reactieplaatser? :/
Herman87 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 23:43:
[...]

Bovenstaande staat wederom op +2! Blijkbaar nog een aantal +2 of +3 moderaties gekregen o.i.d. :S Gelet op de modFAQ lijkt me dit echt te veel.

Wie helpt deze naar deze naar de juiste score? :)
Nog even met een hamer en 6 cm lange spijkers de reactie de grond in geboord op 0, zodat voor nu het gemiddelde stabiel rond de +1 blijft hangen. De eerstvolgende spotlightleipo™ krijgt dan geen kans meer om zijn modderpowers te uiten. Gemiddelde ligt nog steeds veel te hoog met waarde 1.4, dus ik nodig graag nog wat mensen uit om op deze reactie extra veel neerwaartse kracht uit te oefenen.

:p

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2011 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-10 11:18
Deze is natuurlijk ongewenst, niet off-topic/irrelevant, niet on-topic en al helemaal niet een spotlight.
DingieM in 'nieuws: Asus toont dunnere opvolger van Transformer-tablet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Overduidelijk inderdaad, ik heb hem een zetje naar de -1 gegeven.
Degene die een +3 heeft uitgedeeld is verkeerd bezig.

Edit: hij staat nu op -0.5 en heeft nog van iemand een zetje nodig naar -1, wie o wie?

[ Voor 56% gewijzigd door pino85 op 20-10-2011 11:26 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

DingieM in 'nieuws: Asus toont dunnere opvolger van Transformer-tablet' must read? ontopic? Ik kom niet verder dan -1
Pieterll in 'nieuws: Asus toont dunnere opvolger van Transformer-tablet' must read? informatief? wmb doet 'ie 0 maximaal en door het moderatiegezeur is zelfs een -1 verdedigbaar.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Je bent me net voor,na de edit kom ik echt niet hoger dan een 0. Zelfs voor de edit is het maar een magere +1,want het voegt weinig toe aan het nieuwsbericht.

edit:
Ook na de aanpassing worden er nog volop +1s uitgedeeld :?

[ Voor 69% gewijzigd door pcgek op 20-10-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Ik heb voor deze post een -1 gegeven, en ik zal even uitleggen waarom:

ZenTex in 'nieuws: Asus toont dunnere opvolger van Transformer-tablet'

Het zou een 0 kunnen zijn maar dit soort posts lokken uit en is voer voor een flame war heen en weer en daarom geef ik deze een -1.
Maar goed ik ben wellicht wat streng ik weet het niet, ik druk het liever nu de kop in dan over een tijdje er veel reacties op dat soort posts komen.. en er weer totale mis mods uit voortkomen wat weer gedoe op gaat leveren.

[ Voor 24% gewijzigd door pino85 op 20-10-2011 11:21 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Ik vind hem op zich nog wel meevallen. Tja,je zou het vroegtijdig in de kiem kunnen smoren,maar ik ben van mening dat degene die daar op reageert zelf verantwoordelijk is voor wat hij/zij post. Ik houd het op een 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Tja gezien hoe druk wij het op dit moment al hebben om alles in goede banen te leiden smoor ik het liever nu in de kiem, en omdat ik vind dat dit soort opmerkingen altijd zorgen voor flames en bashing heen en weer, en dan hoeft de opmerking op zich niet minder dan een 0 te zijn maar ik kan me niet voorstellen dat een user niet weet wat dit kan oproepen bij bepaalde personen en je zet met dit soort posts wel aan tot..
Dat is voor mij echt genoeg om hem op -1 te zetten.

Het is net hoe je het bekijkt , ik twijfel(de) ook tussen 0 en -1, nu nog steeds een beetje maar ik denk dat ik toch bij mijn standpunt blijf, helaas hebben we geen 0.5 he..

[ Voor 21% gewijzigd door pino85 op 20-10-2011 11:43 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
pino85 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 00:37:
[...]
Klopt, netjes dat je dit zelf hier meld, meestal komen hier mensen die het er niet mee eens zijn dat ze een lager cijfer hebben gekregen dan dat ze het zelf waard vinden. :)
Ik heb je een nulletje gegeven doordat het zoals je zelf al aangeeft offtopic is.
Sja, gaat mij erom dat er rechtvaardig gemodereerd wordt ongeacht of het mijn post is of niet. :) Ik mod zelf ook mee en ik vind het aardig vervelend als er mensen zijn die +3's lopen te geven voor reacties die dat bij lange na niet waard zijn.
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 00:55:
[...]
Ik heb uw reactie getracht te denigreren tot een eenzame nul, maar de strijdkrachten der moddereters blijven het een +1 waardig vinden ondanks mijn welgemeende boostmoderatie :>
offtopic:
Wat een gepruts met die spotlights tegenwoordig, is dit nou de nieuwe manier om zowel karma te verdienen voor de modder als de reactieplaatser? :/

[...]
Valt mij ook op ja, er worden wel heel veel +3's uitgedeeld te laatste tijd, uiterst irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Voegt niks toe maar wel behulpzaam. De waarde van die post zit wmb tussen een -1 en +1 in.

[ Voor 18% gewijzigd door pcgek op 20-10-2011 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Deze geef ik een nulletje.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
edit: hoort hier niet, m'excuser

Om deze post toch nog even zinnig te maken; heb die reactie ook maar een nul gegeven. Informatie die al door het artikel zelf aangehaald wordt is onnodig om weer te herhalen in de reacties.

[ Voor 170% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Deze poster maakt er gelijk weer een Anroid vs iPhone thread van;

watercoolertje in 'nieuws: VMware brengt binnenkort eerste 'phone-in-a-phone' uit'

En op de koop toe een flame erbij.

[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 20-10-2011 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

En een flame word natuurlijk beloond met én een +1, én een +2, en als toetje óók nog eens een +3...

Is uiteraard een -1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

-1 inderdaad.
Heb hem een zetje naar -1 gegeven.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06 10:55
De redens waarom ik gestopt ben met super actief te zijn in het mismod topic:
Tengri in 'nieuws: Asus toont dunnere opvolger van Transformer-tablet' en Wolfos in 'nieuws: Asus toont dunnere opvolger van Transformer-tablet'

Moeten beide gewoon op -1. Maar weeral staan ze niet op de juiste score. Ik vind het niet erg dat er eens iets gemeld moet worden maar voor dit zo'n dingen doe ik het echt niet meer. Bij twijfel gevallen kom ik hier graag nog eens langs maar laat ons eerlijk zijn hoe vaak gebeurt het dat een post gemismod is en dit simpel opgelost kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Het is idd redelijk hopeloos ja. Word ook nog steeds erger en erger.

De 1e staat nu op -1, zei het krap. De tweede heeft nog minstens 100x -1 nodig ofzo

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Ach ja jongens/dames laten we dan maar hopen dat er spoedig echt word ingegrepen door de crew, er is aangegeven dat men hier mee aan de slag gaat alleen ja in welk timeframe.. geen idee.. ik mag hopen binnen paar maanden want het is gewoon nodig.
Die 2e die PietrKempy linkt staat nu op -0.4.. effectief nog wel op 0.

Meer doen dan het melden wat ik en velen anderen hebben gedaan en ons best blijven doen op mod vlak kunnen we ook niet doen, al is het helaas dwijlen met de kraan open.. of wat zeg ik een kraan? een hoge drukspuit.

[ Voor 43% gewijzigd door pino85 op 20-10-2011 17:58 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Hier nog even de post(was toen al geedit) die botoo vanochtend onder de aandacht bracht:

Pieterll in 'nieuws: Asus toont dunnere opvolger van Transformer-tablet'

Op het moment van melden had de reactie ong 44x +1 te pakken,en als je dan stiekem kijkt hoe het er nu uit ziet :? En dat voor een post die max een 0 waard is. Je zou bijna gaan denken dat dit topic averechts werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Inderdaad, maar goed er is niets aan te doen aan deze post, die staat zo stevig op +1 daar veranderen we niets meer aan ben ik bang terwijl hij het gewoon echt niet waard is.
Of we zouden even met wat mensen -1's moeten gaan uitdelen met een boost maar ja dan zou het compensatie modden zijn..

[ Voor 39% gewijzigd door pino85 op 20-10-2011 18:44 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Compensatiemodden is niet toegestaan,maar je begint er in sommige gevallen wel aan te denken :P

Heb er vanochtend een 0 voor gegeven ,maar omdat een -1 ook wel te verantwoorden is stel ik mijn score nu bij.

@PietrKempy

Het compensatieverhaal even los zien van de betreffende reactie. Net wat ik al zei,een -1 is hier te rechtvaardigen.

[ Voor 24% gewijzigd door pcgek op 20-10-2011 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06 10:55
Ik was net van hetzelfde gedacht had hem eerst een gewone 0 gegeven nu maar even een -1 geboost. Ik vind een -1 sowieso te recht vaardigen echt compensatiemodden zou ik het dan ook niet noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

wildhagen schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 17:41:
Het is idd redelijk hopeloos ja. Word ook nog steeds erger en erger.

De 1e staat nu op -1, zei het krap. De tweede heeft nog minstens 100x -1 nodig ofzo
Beide staan inmiddels op -1. De 2e heb ik net het laatste zetje gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Bor de Wollef schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:33:
[...]

Beide staan inmiddels op -1. De 2e heb ik net het laatste zetje gegeven.
staat ondertussen op -0,6 dus erg stevig staat ie ook weer niet maar voorlopig stevig genoeg.
De Parent waar het om gaat is trouwens erger qua mods maar die valt idd nooit meer goed te krijgen tenzij een Powermod hem fixeert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wslotboom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-09 13:47
Wat vinden jullie van deze: Dark_man in 'nieuws: 'Hdd-prijzen gaan stijgen door overstromingen Thailand''. Door zijn geflame m.i. geen +2 waard.
Maar nu klaag je al voordat je uberhaupt een bestelling hebt geplaatst.

Dit is overigens niet de eerste keer dat mensen zoals jij klagen op Tweakers, bij prijsverhogingen van RAM of beeldschermen zie ik hetzelfde geklaag.

[ Voor 4% gewijzigd door wslotboom op 20-10-2011 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

k1n8fisher schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:49:
[...]

staat ondertussen op -0,6 dus erg stevig staat ie ook weer niet maar voorlopig stevig genoeg.
De Parent waar het om gaat is trouwens erger qua mods maar die valt idd nooit meer goed te krijgen tenzij een Powermod hem fixeert!
-1Ongewenst

Deze score is gefixeerd door een powermod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is al eerder in dat topic bezig geweest met de botte bijl. Verdient gewoon een -1 door het geflame en het uitlokken van flames. Vind ik tenminste hoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Door zijn geflame kan je die zeker een puntje aftrek geven. Over het algemeen is het een goed uitgezette post die zeker wel goede punten heeft. Om die meteen dan op -1 te zetten is wmb overdreven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Ik vind dat die post een nulletje is, -1 is iets overdreven imo/

Liefhebber van Tweakers

Pagina: 1 ... 13 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.

Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.