[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 31.732 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:43
EnigmaNL schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:00:
[...]
Het kan zijn dat iemand anders in het team net zo vaak geraakt is als jij met dezelfde hoeveelheid potentiële damage.. In dat geval wordt er gekeken naar de speler met de meeste XP van die match en als dat toevallig ook even hoog is krijgt niemand de achievement.
Yup, dan moet het daar aan liggen. Al dat soort medailles gaan alleen maar naar degene die het meeste hits/kills/damage ontvangen/uitgedeelt of wat dan ook wat van belang is voor die betreffende medaille.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:12
ZenTex schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 18:07:

De t-28 is inderdaad je grootste nachtmerrie totdat je de 85mm krijgt. Met de 85mm ben je de spreekwoordelijke glass cannon, zonder de 85mm enkel maar glass.
Niet haantje de voorste willen zijn, laat de anderen maar voorop en bestook vanaf een afstandje en vanuit dekking wat de anderen voor je spotten en laat ze maar het vijandelijk vuur van je afvangen.
Noem het parasiteren, maar zo beteken je wel het meest voor je team.
De T28 is groter dan sommige heavies maar de bepantsering is flinterdun. Een scheet in jouw richting doet je al ontploffen.
sjaak-trekhaak schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 17:25:
Speel er mee als of je geen armor hebt. (dat heb je ook eigenlijk niet echt 30/20/20)
De T-28 is zeer mobiel en je kan redelijk makkelijke flank acties uitvoeren. Maar zorg dat je zoveel mogelijk dekking hebt. Je bent namelijk vrij snel dood.

Ik heb het meeste succes als ik de tank gebruik als semi sniper (0 - 400m)

Met de 85mm kan je redelijk wat schade doen en door zijn mobiliteit kan je vrij snel dekking zoeken.
Alle T5 en lager tanks kunnen zonder dmg problemen met de 85mm AP shells worden bestookt. gebruik HE op tanks met sloped armor zoals de Hetzer. Ik heb gemerkt dat deze TD regelmatig 85mm en zelf 107mm shells bounced. En zijn 10.5 maakt de T-28 in twee tellen af.
Die T28 is een drama, maar daardoor idd geen slechte tank, ben er zelf achter moeten komen, hoe hij werkt.
De snelle motor is alleen idd handig als je wilt vluchten en das vaak nodig (bij mij dan).
Ik kwam gister een panzer tegen en deed met de HE shells ongeveer 3 a 4 % dm. Maar moet dan ook nog de zwaardere upgrades hebben.
Ik ben redelijk veel geoneshot, maar kan nu redelijk meedoen.
Er past trouwens wel veel crew in.

Heb verder de T46, puur voor de lol en nog een laag tier 2 duits proppenschieter.

Die actie van ING.com is niet gelukt dit weekend aangezien mijn paypal account het niet meer doet. :S

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 15:38

skoozie

SCSI

Ik had de grootste lol in een T-28. zodra ik er 1 spot is dat mijn main target. Ze doen te veel AU voor hun tier met de top gun. van het weekend heerlijk gespeeld.
Met die 1 maand premium ben ik me met de M3 Lee aan het bezig houden. heb nu 8k exp er op en moet de T1-Heavy en de M4 nog (beide 13K) ik vind het echt niet zo'n slechte tank als iedereen beweerd. ok, hoger als een T1 kan je niets beschadigen maar je bent redelijk vaak top tier, en dan kan je aan de andere kant nog spul afslachten. gewoon gebruik maken van het beetje penetration wat je hebt :)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang je niet ergens onderin bungelt is de M3 Lee idd niet slecht (als je top-tier bent gewoon erg goed :-). Maar in mijn ervaring zit je 80% van de tijd aan de slechte kant van de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:58

ZenTex

Doet maar wat.

Zhalix schreef op maandag 26 september 2011 @ 09:36:
En ik moet zeggen dat de 85mm kanon een goeie keus was. Gisteren een paar potjes gespeeld en zit nu alweer op 4k xp.
Niet alleen gaat je XP sneller (direct naar de KV techen is uiteindlijk toch wel sneller) maar je beleeft ook veel meer lol aan je potjes terwijl ik dat zonder de 85mm een gruwel vond.

Verdorie, ik heb zin om te spelen, maar zit nog minimaal een maand op zee en met een ping van 3 seconden spelen heeft ook geen zin (als connecten me al lukt, ik geef me 0 kans)
Sta gewoon te trappelen om m'n KT weer uit de stal te halen en voor de E-75 te gaan. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:24

Poekie McPurrr

Mreoww~

PzKpfwIV.. toen ik 'm net had.. baggeren.. maar nu updated t/m 7.5 L/70.. heerlijk tankje! vind het zelfs leuk als ik als allerlaagste geranked word in een potje haha.
Modules: Binocs, Camo-netje en Rammer).

edit: potje word wel heel spannend als je meteen in begin al tot 7% hp geschoten word door combo van scout en arti... wel overleefd gelukkig...

[ Voor 36% gewijzigd door Poekie McPurrr op 26-09-2011 23:57 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Poekie McPurrr schreef op maandag 26 september 2011 @ 22:38:
PzKpfwIV.. toen ik 'm net had.. baggeren.. maar nu updated t/m 7.5 L/70.. heerlijk tankje! vind het zelfs leuk als ik als allerlaagste geranked word in een potje haha.
Modules: Binocs, Camo-netje en Rammer).

edit: potje word wel heel spannend als je meteen in begin al tot 7% hp geschoten word door combo van scout en arti... wel overleefd gelukkig...
Ik vind hem ook geweldig. Ik vroeg me al af of met die operation market garden special de xp ook vedubbeld werd, of dat de PzKpfw IV gewoon zo geweldig was.

Dat laatste was dus het geval. :)
Met die 7 dagen premium van IGN erbij was het trouwens wel een echte moneymaker. Ben dit weekend voor het eerst op de 1M credits gekomen (die vervolgens op 5K na allemaal op zijn gegaan aan equipment met korting...)

Al had ik dit weekend wel wat problemen met een te lage traverse speed/turn radius op de PzKpfw IV, de gun maakte toch veel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:04

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ik ben zowat afgestapt van de cammonetjes eigenlijk, ben tot besef gekomen dat ze bitterweinig nut hebben, van het moment je vuurt of beweegt doen ze niks meer voor enkele seconden en dan weet iedereen toch al waar je bent. Ik kies nu zo goed als altijd voor bino, vents en rammer. Hoewel ik ook aan het twijfelen ben de vents eraf te doen en ze te vervangen door coatic optics. Dan heb ik 460m+25%bino+10%coated opt. Heel handig op sommige maps, op andere dan weer totaal zinloos. Maar je aantal spots gaan spectaculair de lucht in. Het is eigenlijk echt een teambijdrage, er zeker van zijn dat jij de vijand eerder ziet dan zij jou. Niks leuker dan een scout af te knallen die niks gescout heeft, zeker die irritante T-50's.

Gisteren de 122mm op mijn KV gestoken, man wat is dat, ik kom van de duitse treeline en alles draait daar om accuracy en snipen. De 122 heeft enkel HE waarmee ik gisteren een Tiger P totaal naar de lappen knalde tegen zijn front armor, +/-10% per schot. Skill 0%, gewoon mikken en klikken.

[ Voor 20% gewijzigd door Joindry op 27-09-2011 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Joindry schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 08:04:
Ik ben zowat afgestapt van de cammonetjes eigenlijk, ben tot besef gekomen dat ze bitterweinig nut hebben, van het moment je vuurt of beweegt doen ze niks meer voor enkele seconden en dan weet iedereen toch al waar je bent. Ik kies nu zo goed als altijd voor bino, vents en rammer. Hoewel ik ook aan het twijfelen ben de vents eraf te doen en ze te vervangen door coatic optics. Dan heb ik 460m+25%bino+10%coated opt. Heel handig op sommige maps, op andere dan weer totaal zinloos. Maar je aantal spots gaan spectaculair de lucht in. Het is eigenlijk echt een teambijdrage, er zeker van zijn dat jij de vijand eerder ziet dan zij jou. Niks leuker dan een scout af te knallen die niks gescout heeft, zeker die irritante T-50's.

Gisteren de 122mm op mijn KV gestoken, man wat is dat, ik kom van de duitse treeline en alles draait daar om accuracy en snipen. De 122 heeft enkel HE waarmee ik gisteren een Tiger P totaal naar de lappen knalde tegen zijn front armor, +/-10% per schot. Skill 0%, gewoon mikken en klikken.
Joindry, wacht maar tot jee de 152mm hebt, is het nog erger :D
Ik heb sinds afgelopen weekend op mijn T-50 Coated optics, Bino en vents. Gisteren 13 spots in 1 potje, helaas verloren we... geen medal of iets...Wel de T-50-2 unlocked!!! ik wil liever niet mijn T-50 weg doen, dus moet nog bekijken welke tank ik nu elite maak voor ik hem verkoop.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

skoozie schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 08:27:
[...]

Joindry, wacht maar tot jee de 152mm hebt, is het nog erger :D
Ik heb sinds afgelopen weekend op mijn T-50 Coated optics, Bino en vents. Gisteren 13 spots in 1 potje, helaas verloren we... geen medal of iets...Wel de T-50-2 unlocked!!! ik wil liever niet mijn T-50 weg doen, dus moet nog bekijken welke tank ik nu elite maak voor ik hem verkoop.
Ben eigenlijk van plan gewoon de KV-2 turret derop te steken en dan door te gaan naar de KV-3. (dan staat dat stukkie klaar voor een royale beloning in januari) het is alles samen geen 30k XP, das minder dan de laatste engine op de ferdi 8)7
Waren er voor de KV-3 trouwens ook voorwaarden (zoals de kv-2 turret bij de KV) om de T-150 te krijgen? of moestie gewoon in je garage staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Joindry schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 08:52:
[...]

Ben eigenlijk van plan gewoon de KV-2 turret derop te steken en dan door te gaan naar de KV-3. (dan staat dat stukkie klaar voor een royale beloning in januari) het is alles samen geen 30k XP, das minder dan de laatste engine op de ferdi 8)7
Waren er voor de KV-3 trouwens ook voorwaarden (zoals de kv-2 turret bij de KV) om de T-150 te krijgen? of moestie gewoon in je garage staan?
KV-3 in de garage is voldoende. neem wel de 107mm op de KV, deze gebruik je ook op de KV-3, is de zelfde. omdat de KV toch in mijn garage staat (tot 2012) ben ik rustig aan naar de S-51 aan het grinden met de dailies (nu 107k xp al). ook wil ik ongeveer 80k tot 100k op de KV-3 hebben zodat ik direct de KV-4 kan unlocken (60k xp al)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Mijn initieel doel was nog tot de IS-4 raken, maar dat zal niet meer lukken vrees ik. Dan krijg je een gratis tier 10 tankje. (dacht ik) Het stomme is dat ik het eigenlijk voor de extra slots doe, maar intussen heb ik ze al niet zo hard meer nodig. Ik weet eigenlijk niet eens meer waarvoor ik nog speel, maar toch doe ik het maar, iedere dag dailies met de hummel (geen idee waarom ik het doe, ik speel niet graag arty), Tiger P (ik heb de VK 4502 A al maar wil eerst de Tiger nog unlocken en mn crew op 100% brengen, met de crappy armor van de VK zal ik 100% cammo goed kunnen gebruiken :S), Ferdi (voor de stug E-100), Lowe (voor het geld :P) en KV. Ben je al snel dik uur mee bezig.

Dank voor de tip van de 107mm, als ik dan toch wil doorspelen in die treeline is het inderdaad een goed plan.

[ Voor 14% gewijzigd door Joindry op 27-09-2011 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Geen behoefte om een hoge tier tank te bezitten? Mijn inziens zijn dat toch wel de leukere tanks en leveren vaak leuke en spannende potjes op.

Gisteren met Coyotee en Haast wat potjes zitten ownen. Goed wat potjes gewonnen en anders redelijke exp met een loss. Komt er opeens dit potje voorbij...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BjAYQYVmfqCPf49nBJcL2jta/full.jpg

We hebben wel gewonnen maar wij waren als voorste linie bij de berg wel razendsnel weg (en ik werd gefinished door een teamkill).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Joindry schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:14:
Mijn initieel doel was nog tot de IS-4 raken, maar dat zal niet meer lukken vrees ik. Dan krijg je een gratis tier 10 tankje. (dacht ik) Het stomme is dat ik het eigenlijk voor de extra slots doe, maar intussen heb ik ze al niet zo hard meer nodig. Ik weet eigenlijk niet eens meer waarvoor ik nog speel, maar toch doe ik het maar, iedere dag dailies met de hummel (geen idee waarom ik het doe, ik speel niet graag arty), Tiger P (ik heb de VK 4502 A al maar wil eerst de Tiger nog unlocken en mn crew op 100% brengen, met de crappy armor van de VK zal ik 100% cammo goed kunnen gebruiken :S), Ferdi (voor de stug E-100), Lowe (voor het geld :P) en KV. Ben je al snel dik uur mee bezig.

Dank voor de tip van de 107mm, als ik dan toch wil doorspelen in die treeline is het inderdaad een goed plan.
De IS-4 wordt Tier 10, je krijgt er een gratis Tier-9 bij. ik ben ook van het Idee afgestapt dat ik de IS-4 op tijd zou kunnen krijgen...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat zal toch nog wel een tijd gaan duren, als je een tijdje primair grind op die tree dan moet je daar toch wel op uit kunnen komen voordat die tree change van de russen doorgevoerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

Ik moet nog iets van 110K XP op mijn IS3 voor de IS4 lijkt een lange weg.......maar moet me wel lukken voor het eind van het jaar...Dan op weg naar de IS7.......

Heb wel gemerkt dat er verschil zit in spelers welke online waren gisteravond.
Tijdens clanwars aardig wat kills gehaald en lekker samengewerkt in een Platoon toch goed voor gemiddeld 1000xp per potje.
Clanwars over..toen werd het gelijk uitdagender om makkelijke wins te halen...

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Clan Wars gingen gister sowieso lekker :) We hebben ook nog die Russen op hun donder kunnen geven, al was ik daar helaas niet meer bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

skoozie schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:25:
[...]

De IS-4 wordt Tier 10, je krijgt er een gratis Tier-9 bij. ik ben ook van het Idee afgestapt dat ik de IS-4 op tijd zou kunnen krijgen...
Zou de IS-4 dan nog een buff krijgen?

En wat voor crew krijg je bij de gratis tankjes? Krijg je dan je andere tanks standaard of elite?

En ja, in theorie is het allemaal nog te halen, dan moet ik wel nog drie maand premium blijven en drie maand grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Joindry schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:47:
[...]

Zou de IS-4 dan nog een buff krijgen?

En wat voor crew krijg je bij de gratis tankjes? Krijg je dan je andere tanks standaard of elite?

En ja, in theorie is het allemaal nog te halen, dan moet ik wel nog drie maand premium blijven en drie maand grinden.
Joindry, ik dacht dat jij het inmiddels wel in de OP kon vinden >:)

maar omdat je op je werk niet de link kan volgen:
• IS-4 will be substituted for Object 252.

Players who have an IS-4 in their garage at the time of the revision will get an IS-4 in its new status with old crew, plus they will also get an Object 252 with 100% crew with an extra garage slot. Undistributed experience will remain on Object 252, however can be transferred to a new IS-4 on demand.

No additional refunds are planned.

Draft Procedure of module substitution for IS-4:

If a player had IS-4’s engine researched, the same engine will be researched for both the new IS-4 and Object 252 (or the analogue of this engine if changed).

Radios, turrets, and suspensions will be treated in the same way. IS-4 and Object 252 will have the same modules installed as those previously mounted on old IS-4 or their analogues if changed. Guns, if changed, are likely to be treated in the same way.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Dat je voor je KV en KV 3 een extra tank krijgt weet ik, je krijgt daar ook 100% crew bij.
Maar heb niks gehoord of gelezen dat als je een IS4 hebt je daar een IS6/Object 262 met crew voor krijgt omdat je toch al voor de IS7 aan het sparen was.
Zou wel zuur zijn als je vanuit je KV3 dan eerst weer de IS6/object moet grinden.. 8)7

Edit: zoals ik hierboven lees en mijn IS4 zou hebben staan in mijn garage dan krijg ik dus een Object met crew en slot..
Dat zijn dan al 3 tanks die ik mag verwelkomen, dit geeft wel weer ff een boost om lekker door te gaan voor de IS4... :9~

[ Voor 27% gewijzigd door ShockWave op 27-09-2011 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

skoozie schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:53:
[...]

Joindry, ik dacht dat jij het inmiddels wel in de OP kon vinden >:)

maar omdat je op je werk niet de link kan volgen:

[...]
:( staat het dan in de OP. Ik had al zitten kijken naar oude-nieuwe treelines maar buiten welke tank werd ik er natuurlijk niet wijzer op.

en dank :) skoozie
Idd mijn werkinternet is nogal "benepen", ik dank god (of toch een digitale versie ervan) alle dagen al dat tweakers wel nog werkt (grotendeels dan toch)
Weet je wat dan nog het belachelijkste van allemaal is, facebook werkt wel... (en ik ben anti-sociaal netwerk)

Dus als ik de IS-4 haal en de rest laat staan krijg je de volle 3 tanks +100%crew. Nauw dat lijkt me wel een beetje een beloning om mss toch eens te proberen. Het lijkt erop dat mijn ferdi en hummel een poosje stof zullen mogen happen.

Target vanavond de KV-3 en tegen maandag de IS.
(tijd om de aldi te overvallen om golden power en chips in te slaan)

[ Voor 5% gewijzigd door Joindry op 27-09-2011 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

shockwae schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:58:
Dat je voor je KV en KV 3 een extra tank krijgt weet ik, je krijgt daar ook 100% crew bij.
Maar heb niks gehoord of gelezen dat als je een IS4 hebt je daar een IS6/Object 262 met crew voor krijgt omdat je toch al voor de IS7 aan het sparen was.
Zou wel zuur zijn als je vanuit je KV3 dan eerst weer de IS6/object moet grinden.. 8)7
Dat wel, maar ze geven het wel (zeer) ver van te voren aan.
van de KV-3 kom je straks niet meer bij de IS-7...
de lijn wordt straks: KV-1 > T-150 > KV-3 > KV-4 > ST-I > IS-4
en KV-1 > KV-1S > IS(-1/IS-2) > IS-3 > Object 252 > IS-7

het beste is om gewoon zo ver mogelijk te zijn als je kan/wil..

Misschien toch nog maar ff alles op alles zetten en me door de IS-3 te werken om de IS-4 te behalen voor de tree change

edit: @ Joindry:
Het is het linkje genaamd: Full Tech Trees Revised and Improved. vraag me af hoe snel het gaat lukken om zonder premium in een T8 te rijden. de IS was gemiddeld maar een klein beetje winst (soms 10k loss, maaar dat maakte je beetje bij beetje goed, tot de volgende loss :S)

[ Voor 17% gewijzigd door skoozie op 27-09-2011 11:11 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Appel schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:40:
Clan Wars gingen gister sowieso lekker :) We hebben ook nog die Russen op hun donder kunnen geven, al was ik daar helaas niet meer bij :(
Goed uitgespeeld ook, wellicht dat we ze vanavond weer tegenkomen ;)
shockwae schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:58:
Dit was toch al bij de bekendmaking van de tree changes bekend.
Joindry schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:05:
[...]

:( staat het dan in de OP. Ik had al zitten kijken naar oude-nieuwe treelines maar buiten welke tank werd ik er natuurlijk niet wijzer op.
Ja daar staat ook gewoon een link bij hoor en die staat er al sinds dat het bekend gemaakt is :)
skoozie schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:05:
[...]

het beste is om gewoon zo ver mogelijk te zijn als je kan/wil..

Misschien toch nog maar ff alles op alles zetten en me door de IS-3 te werken om de IS-4 te behalen voor de tree change
Geeft je meteen een mooie tier 10 tegen die tijd, toch wel erg leuk om te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Zodra ik de BL-9 op mijn IS-3 had ging het hard met de experience :) Hetzelfde verhaal nu met de S-70 op mijn IS-4. Heb al ruim 100k staan voor de IS-7 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Ooops my bad ik bedoelde ook vanuit mijn IS3 weer de Object te moeten researchen als je de IS4 al hebt..
Dit was toch al bij de bekendmaking van de tree changes bekend.
Ja zal best alleen toen keek ik niet verder dan wat er gebeurde met de KV en KV3 aangezien ik toen net met de T-46 en T-28 rondreedt en eigenlijk niet helemaal wist wat ik wilde..

[ Voor 55% gewijzigd door ShockWave op 27-09-2011 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

skoozie schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:05:
[...]
edit: @ Joindry:
Het is het linkje genaamd: Full Tech Trees Revised and Improved. vraag me af hoe snel het gaat lukken om zonder premium in een T8 te rijden. de IS was gemiddeld maar een klein beetje winst (soms 10k loss, maaar dat maakte je beetje bij beetje goed, tot de volgende loss :S)
geblokt op het werk 8)7
ook geblokt :(

[ Voor 18% gewijzigd door Joindry op 27-09-2011 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
Voor iedereen die lid is van [GOT] of [GOT2]

http://gatheringoftanks.n.../viewtopic.php?f=17&t=749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:06

Vae Victus

Awesome God

Kan iemand de huidige tech trees ergens vinden, misschien wel handig om in de OP te zetten?

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
http://wiki.worldoftanks.com/Main_Page

Onder het kopje Nations staan de originele en toekomstige tech trees. De huidige staan nerens, voor zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb mn idee om de xp te bewaren voor de nieuwe duitse TD laten varen.
heb al beschikking over de Jagdtiger en nog een high tier TD gaat m niet worden.

had naast mn TD lijn ook al de Hummel en Tiger 1 en heb besloten om als secondary tree de duitse Heavy tree te volgen, Tigertje 2 gekocht en volledig geupgrade van mn free xp en toen had ik nog wat over en besloot ik om er maar een LoLtankje bij te halen waardoor ik voor het eerst buiten de Duitse tree kwam heb de M4 gekocht en inmiddels helemaal geupgrade inclusief die leuke derp gun en wat is me dat toch lachen zeg,echt een leuk tankje..zat te twijfelen tussen de M4(jumbo) en de M4(easy 8) en het wordt de Easy8!

wel een welkome afwisseling kwa gameplay die M4 aangezien ik eigelijk alleen gewend ben te sniperen.
nu kan ik lekker supporten en het viel me op dat zelfs tijdens het rijden de gun nog best wel accuraat is, met de easy 8 wordt het alleen maar meer gestimuleerd om alrijdend te vuren aangezien de vuursnelheid best wel erg hoog is op die m1a2 gun en de straf voor een misser dus minder is maar leuk karretje die M4, ben benieuwd wat de easy 8 gaat brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-02 09:42
Hoe is de Löwe en K5 "pay to win" tanks? Ik hoor en lees dat het heerlijk is om op te schieten? Zijn ze überhaupt wel te vergelijken met de zelfde tier? In dit topic lees ik dat ze wel goed in de smaak vallen?

[ Voor 15% gewijzigd door OxTox op 27-09-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf de Lowe en dat is een prima tank, niet zo snel als de tiger 2 en vuurt wat trager maar zit een leuke gun op,die kv5 heb ik zelf niet maar die kom ik liever tegen dan een Lowe, veel hoger profiel zit erop kortom dat ding is gewoon huge haha maar de lowe is een enorm goede moneymaker,doe hem niet weg maar is een stuk duurder nu kwa aanschaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Premium tanks zijn net iets minder dan Elite tanks in hun eigen tier. Dus een Lowe of KV-5 is iets minder dan een Elite IS-3 of Tiger II. Maar een van de grotere voordelen is dat je er veel meer credits mee verdiend. Met mijn Lowe kom ik meestal rond de 80k uit voor een normale/mindere pot en 110~140k voor een echt goede pot.

Money-printers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Kan wel zeggen dat ik inmiddels IS3/TigerII/T32 eet voor ontbijt als ik in een Lowe speel. Wordt helemaal leuk in een platoon met andere T8/Lowe's. Dan kan heel weinig je stoppen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Lowe is een gemiddelde tier 8 tank. Hij heeft een accurate gun, zeer bouncy turret langs voor. Wel zwakke armor ivm de snelheid die hij maar haalt. Zijn RoF is ook redelijk laag, 5.7 denk ik. Het is de ideale snipertank vind ik. Laat de KT's maar vooraan rijden en brawlen, als er een gaatje groot genoeg komt, vliegt er een shell tussen van mijn Lowe.
Heb deze tank ook gekocht toen hij nog "slechts" 25 euro kostte. het is de oplossing voor geldtekort (zeker in combo met premium, 35loss-70win per potje ongeveer)

Enkele posts hiervoor gezet, bij een loss zonder één schot te lossen, geen premium, hou je nog 11k zilver over.

Ok 140k heb ik nog nooit gehaald

De KV-5 haat ik, van voor heb je er zo veel bounces op. nauwelijks zwakke plekken dat ding. Ook de turret is heel bouncy. Zelfs met mijn ferdi bounce ik bijna 50% van de keren.

[ Voor 10% gewijzigd door Joindry op 27-09-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

richt op de R2-D2 die rechts voorop zit daar is de armor zwak. Ik ga met mijn KV-3 nog wel het gevecht aan met een KV-5, de gun die er op zit kan pijn doen, maar meestal heb je er geen/weinig last van. en goed op die dome voorop schieten!

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-02 09:42
Zit er aan te denken om de Löwe te kopen, ik vond in de Beta high tier gevechten leuk in m'n Tiger, maar heb echt geen zin en tijd om weer daar naartoe te tanken, vond de tanks onder de Tiger echt shit behalve de KV die je ervoor bestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Joindry schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 13:40:
De KV-5 haat ik, van voor heb je er zo veel bounces op. nauwelijks zwakke plekken dat ding.
Wait wut? 1 van de makkelijkste weakspots die er is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Kaap schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:06:
[...]

Wait wut? 1 van de makkelijkste weakspots die er is...
jinxed als het aankomt op de R2 unit. Altijd mis en er net naast, is garantie bounce of onder een hoek zelfs een complete mis :(

[ Voor 15% gewijzigd door Joindry op 27-09-2011 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Inderdaad de KV-5 is een leuke tegenstander want je komt vrijwel wel door die R2D2.
Tevens is het een nog loggere tank in vergelijking met de lower :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:11

rapture

Zelfs daar netwerken?

T-50 als top tier voelde als de pre-nerf beta godlike T-54.

Ik begon in het zuiden in Ensk en ging aan de rechterflank scouten. Ik zag 4 arties, gebruikte de slachtoffers als meat shield en kon 3 killen door ernaast te parkeren. De 4de werd door onze arties gepakt en de turreted doelwitten waren bijna op. Dan maar naast TDs parkeren of ze doldraaien.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7QA2IKG0kODMJ2JIwtC2i7ma/full.gif

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9uKX0UIxch6xkVMPPFirB8fB/full.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Is er naast de hall of fame (top 1000) ook een overzicht van alle spelers eigenlijk?

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Is een stuk beter gegaan als mijn (CW) dubbel op de T-54 :'(

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14584776/WOT/thumb_028.jpg

Al kan ik wel zeggen dat ik het hele enemy team heb uitgeroeid :Y)

Edit: Nog wel 2 leuke screenshotjes kunnen schieten :P

http://dl.dropbox.com/u/14584776/WOT/shot_026.jpg
http://dl.dropbox.com/u/14584776/WOT/shot_027.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Appel op 27-09-2011 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 08:25

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Waar proberen jullie eigenlijk te gaan staan als jullie met arty bezig zijn? Dan heb ik het over de meeste kaarten die een normale map zijn (dus geen grote obstakels zoals bergen die maar een paar rijrichtingen geeft). Ik probeer dan op 1/5 van de kant te staan waarvan je speelt en op 1/4 van 1 van de zijkanten.

Mijn ervaring is dat je dan vaak bijna alle aanvallende units kan bereiken en zolang je goed verdekt staat in bosjes (ik check altijd door even goed te kijken of mijn tank volledig wordt weergegeven in witte omtreklijnen) ben je ook niet echt zichtbaar voor naderende units. Maar hoe pakken jullie het aan?

p.s. ik gebruik Duitse tech 2/3 arty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Met low tier arties was ik continue bezig met op te rukken om de opschuivende frontlijn nog te kunnen ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Als ik arti speel dan zorg ik allereerst bij start dat ik weg ben ivm scouts, hopelijk ook in dezelfde richting als de main force.. (anders is het ff rap zijn en terugracen..). Dan plekje opzoeken bij beschutting, niet noodzakelijk in de struiken aangezien ze je daar ook verwachten tenzij je een goede bescherming hebt door rest van team. Als team het goed doet kan ik rustig op zelfde spot blijven. Is het een iets meer chaotisch potje dan volg ik de rest op een afstand. In rustig geval, targets picken die accuut gevaar vormen, in chaotisch geval eerste beste waar ik op kan locken. Mijn strategie is dus afhankelijk van hoe team het doet, probeer wel tijdens het verplaatsen zoveel mogelijk accuraat te vuren. (SU-8 en Hummel zijn m'n arti btw).

Edit: als je een map hebt met veel hoogteverschillen (greppels etc) en je arti kan redelijk verticaal schieten.. dan is een greppel ideaal om in te schuilen ipv het verwachte stukje struik op een bultje waar je normaal zou gaan staan/waar ze denken dat je zou gaan staan. In een urban map (himmelsdorf...) is het ff tricky, meestal kachel ik gewoon achter paar mains aan.

[ Voor 20% gewijzigd door Poekie McPurrr op 27-09-2011 23:00 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

rapture schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:54:
Met low tier arties was ik continue bezig met op te rukken om de opschuivende frontlijn nog te kunnen ondersteunen.
Mis dat wel.. speel nu wel eens met die Stuart en low tier arti blijft lekker rond basis staan.. terwijl ze vandaar niks kunnen raken.. en als ze al oprukken dan in rechte lijn naar vijandelijke basis lijkt het.. :/

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

klopt het trouwens dat als je 1 crewlid op 100% hebt dat zijn 2nd job harder gaat als overige crewleden die main nog op 80-85% (zonder 2nd skill) hebben?

en welke tank zou ik na de PzKpfwIV kiezen.. de VK3601 of de VK3001... (hou dat monstertje van een IV wel :3 )

Le Meow

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

De reden dat ik voornamelijk achterblijf is omdat ik klaarblijkelijk altijd in het slechtere team speel, ik moet bijna altijd defensief spelen.. En als ik dus sta waar ik ongeveer sta dan kan ik vrij snel de vijand raken. Wel een goed idee trouwens om in greppels te gaan staan, niet aan gedacht.
Maar ziet de vijand je dan niet erg snel? Want je hoeft toch alleen maar een beetje in hun beeld te komen en dan identificeren ze je al.. terwijl als je in een bosje staat je iets van 25% minder kans hebt om ontdekt te worden.. Of wordt je volgens het spel volledig uit het zicht gehouden als je in een greppel zit?

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Beetje scout kent de map en zal de standaard plekjes afgaan waar arti zich normaal zou ophouden. Ikzelf hou de regel aan, scout dichtbij.. verkassen! (ook als scout dood is). Als je idee hebt dat je team aan het klungelen is is het naar mijn idee ook voor je eigen exp/inkomen beter om achter paar mains aan te kachelen.. dood ga je toch, dan maar met een buffer in de vorm van tanks voor je in zo'n geval.

Le Meow

Verwijderd

Ircghost schreef op woensdag 28 september 2011 @ 00:08:
Maar ziet de vijand je dan niet erg snel? Want je hoeft toch alleen maar een beetje in hun beeld te komen en dan identificeren ze je al.. terwijl als je in een bosje staat je iets van 25% minder kans hebt om ontdekt te worden..
Niet helemaal waar, het werkt op basis van een paar checkpoints: eentje voor, eentje achter, eentje aan beide zijkanten, eentje op de commander-cupola en eentje op de gun-mantle. Zolang deze punten niet zichtbaar zijn wordt je niet gespot, ook al steekt de rest van de tank uit...

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

TDs en snipers zitten graag ongeveer 200 m achter de frontlijn en hebben graag de vijand op 400 m. Dan kunnen ze in beyond visual range werken en schieten op vijanden die je normaal gezien niet kan zien. De vijand kan een Ferdi op 400 m met neon-bord open en bloot op een hill niet eens zien.

Arty dient om indirect vuur te leveren en je moet niet binnen 450 m zitten voor direct vuur. Je gaat dus zover zitten dat de vijand alleen met arty terug kan schieten. Tenzij als je een smerige scout icm de vreselijke TD O-) tegenkomt, die jou op 600+ m kan one-shotten. Of je staat in een greppel, achter een gebouw, rots,... waar je alleen indirect vuur (van een arty) kan opvangen.

Ervaren scouts spelen ook met mediums, TDs, heavies en arties zodat ze weten hoe elke tank gedraagd en weten ook vijandelijke scouts te counteren door eigen ervaring met scouten.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

rapture schreef op woensdag 28 september 2011 @ 00:33:
Tenzij als je een smerige scout icm de vreselijke TD O-) tegenkomt, die jou op 600+ m kan one-shotten.
1 shotten kon ik ze niet, maar heb in m'n Ferdi wel een keer 3 tanks in volle vaart op 650m geraakt, allen in volle vaart, 2 meds en een heavy in een riching loodrecht van mij. (Sand river vanuit noordelijke basis op oostelijke flank)

*Trots moment beleef.

Enfin. Als artie moet je het gewoon beleven. Ook als artie die de hele map kan bestoken zit ik niet helemaal achteraan omdat de traveltime van de shell dan te lang word.
Niet dat ik vaak artie speel, te saai. Eigenlijk alleen als al m'n tanks in de garage uitgeschakeld zijn. In Beta wel redelijk wat als artie gespeeld, maatr toen had je nog tracers en moest je wel degelijk opletten als arty zijnde.

• Voggels
Poekie McPurrr schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 23:20:
en welke tank zou ik na de PzKpfwIV kiezen.. de VK3601 of de VK3001... (hou dat monstertje van een IV wel :3 )
VK3601(H). (<-- PUNT)

• redwing
VK3601 als je van heavies houdt en VK3001(P) als je meer van wat snellere tanks houdt met wat minder armor. Ik vond de 3001 ook altijd een leuke tank, maar als ik echt zou moeten kiezen zou ik toch voor de VK3601 gaan :)

Oh, je moet natuurlijk ook niet vergeten naar welke tank je uiteindelijk wil gaan, beide komen bij andere tanks uit.

[ Voor 14% gewijzigd door redwing op 28-09-2011 03:03 ]

[removed]

• skoozie

skoozie

SCSI

klopt het trouwens dat als je 1 crewlid op 100% hebt dat zijn 2nd job harder gaat als overige crewleden die main nog op 80-85% (zonder 2nd skill) hebben?

Het eerste procent is veel minder xp als de laatste procent. hierdoor gaat 0 -> 50% veel sneller dan 50 -> 100%.
om deze reden zie je de main skill van je ene crewlid inderdaad sneller in %-en stijgen als de rest. is eenmaal de rest 100% dan zullen hun eerste procenten sneller lijken te stijgen tov je ene crewlid

edit: Gisteren de IS-3 gekocht. ik kon er maar slecht mee potjes winnen. inmiddels moet ik nog de BL-9, 2e turret en de IS-4. ik draai nu met premium (nog 2 dagen) ongeveer quite. Wil niet weten hoe het strax gata als ik geen premium meer heb :'(

[ Voor 15% gewijzigd door skoozie op 28-09-2011 08:14 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Joindry

Joindry

Ik heb de 3001(P) enkel maar leuk gevonden eens full ops en de crew op 100% dervoor is ie traag en doet ie weinig damage en heb je weinig armor. Kon ik het opnieuw doen, ik koos voor de 3601. Daar bounce ik met mijn Tiger P nog steeds regelatig shells op.

Gisteren een glorieus potje gehad op siegfried line met mijn KV. Een IS-4 en een E-75 gemold en nog schade op een Tiger P, gewone Tiger én een VK 4502 ausf A. 1100X¨P, was ik best tevreden over.
Die E-75 was pissed, met de korte 122 op zijn loop, twee keer. Hij schold me uit voor vuile camper omdat ik pas na zijn schot (op een KT) vanachter de dekking kwam telkens :?

@skoozie, verlies draaien :)
met je IS-3 voor XP gaan en afwisselen met je Lowe om cash te scoren. Ik heb een tijdje zonder premium gespeeld maar ik vind het echt te traag gaan. De fun is er totaal uit dan voor mij.

[ Voor 29% gewijzigd door Joindry op 28-09-2011 08:25 ]

• redwing
Joindry schreef op woensdag 28 september 2011 @ 08:14:
Die E-75 was pissed, met de korte 122 op zijn loop, twee keer. Hij schold me uit voor vuile camper omdat ik pas na zijn schot (op een KT) vanachter de dekking kwam telkens :?
Dat lijkt me nogal logisch, ik heb ook liever dat ze eerst uit dekking komen zodat ik ze kan raken :+ Maar inderdaad snappen sommige het spelletje niet, je wordt wel vaker voor noob uitgemaakt omdat je raak schiet en hij niet. Niets van aantrekken en lekker doorknallen.

[removed]

• skoozie

skoozie

SCSI

Joindry schreef op woensdag 28 september 2011 @ 08:14:
@skoozie, verlies draaien :)
met je IS-3 voor XP gaan en afwisselen met je Lowe om cash te scoren. Ik heb een tijdje zonder premium gespeeld maar ik vind het echt te traag gaan. De fun is er totaal uit dan voor mij.
Tja, over die lowe... :(
zit te twijfelen of ik beter een eenmalige aanschaf kan doen voor een Type 59/lowe oid of dat ik beter 4 a 5 maanden premium kan spelen...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Appel
skoozie schreef op woensdag 28 september 2011 @ 08:13:
[...]

Het eerste procent is veel minder xp als de laatste procent. hierdoor gaat 0 -> 50% veel sneller dan 50 -> 100%.
om deze reden zie je de main skill van je ene crewlid inderdaad sneller in %-en stijgen als de rest. is eenmaal de rest 100% dan zullen hun eerste procenten sneller lijken te stijgen tov je ene crewlid

edit: Gisteren de IS-3 gekocht. ik kon er maar slecht mee potjes winnen. inmiddels moet ik nog de BL-9, 2e turret en de IS-4. ik draai nu met premium (nog 2 dagen) ongeveer quite. Wil niet weten hoe het strax gata als ik geen premium meer heb :'(
De BL-9 transformeert de hele tank. Met die gun er op word het pas echt leuk! :D Het is even een flinke grind van 60(?)k maar hij is het dubbel en dwars waard.

• skoozie

skoozie

SCSI

Appel schreef op woensdag 28 september 2011 @ 08:32:
[...]
De BL-9 transformeert de hele tank. Met die gun er op word het pas echt leuk! :D Het is even een flinke grind van 60(?)k maar hij is het dubbel en dwars waard.
BL-9 is 44k, nog maar 40 te gaan :D
Ik ga eerst voor de BL-9 en dan pas voor de 2e turret (14k)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Joindry

Joindry

skoozie schreef op woensdag 28 september 2011 @ 08:34:
[...]

BL-9 is 44k, nog maar 40 te gaan :D
Ik ga eerst voor de BL-9 en dan pas voor de 2e turret (14k)
Och valt nog mee, een beetje. Bij de ferdi was het 63k.Het hangt er allemaal vanaf hoe goed-slecht de gun is waarmee je de grind moet doen. Wat bij de ferdi nog best meeviel.

En over die Lowe, je kan best een maand met premium én lowe spelen. De combo maakt het een halve jackpot bij iedere win. (of je nu goed speelt of niet)

[ Voor 16% gewijzigd door Joindry op 28-09-2011 09:09 ]

• Floks
ik heb gister voor het eerst een one-shot gehad met mijn T-28, helaas ga ik nog steeds bijna ieder potje dood.
Blijf netjes achter de grote jongens, maar toch weten ze me altijd wel te vinden.
Heb ook nog niet genoeg xp voor de grote gun op de T-28.

Kun je ergens de afstand zien tot je tegenstander?

Floksor

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Jazeker. De afstand (tot een andere tank) verschijnt boven je crosshair. Valt alleen niet erg op, dus goed kijken.

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik zag daarnet nog een T-28 als scout aan de linkerflank voorbij rollen en ging met mijn T-50 erachter. Enkele HE-shells erin smijten en het spat uit elkaar.

Je kan de afstand boven de cursor zien. Linksboven in deze uitsnede van een screenshot.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QYNwNu9cig7NQxJCWHp9Zm5R/full.gif

• Joindry

Joindry

Ik vind het trouwens jammer dat je dat enkel ziet wannee rje op een andere tank mikt. Als je nog geen tank ziet maar je bent aan het wachten is het best handig te weten hoe ver het is. Een kwestie om wat te kunnen anticiperen hoe snel de vijandige tanks zullen passeren door je crosshairs. En welke map is dat? fog heb ik nergens.

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik vind het jammer dat er een range finder en automatische compensatie in de verticale richting in het spel zit. Zonder range finder ga je uit ervaring de afstanden moeten inschatten en zonder automatische compensatie kan je ver voor een tank "leaden" zonder dat de compensatie voor oneindig ver omhoog schiet. Ervaren spelers halen nog meer accuratie eruit en beginners zitten aan de andere kant van de leercurve.

[ Voor 14% gewijzigd door rapture op 28-09-2011 10:30 ]

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Tuurlijk gaat de 2nd skill harder als je crewmember op 100% staat dan wordt er pas aan die skill gewerkt.
Staat deze onder de 100% dan moet je eerst levellen naar 100% voordat er weer aan de 2nd skill wordt gewerkt.
Neem je dus crew mee vanaf een andere tank en die stond op 100% met een 2nd skill dan ligt die opbouw stil zolang ze niet op de 100% staan in je nieuwe tank.

Qua tankeuze VK3601(H), VK3001(H), VK3001(P)..
Ligt aan wat je wilt bereiken, Maus, E100 of de E50.

De 3001(P) heb ik kort geprobeerd, voor mij is hij te traag je bent niet snel genoeg op een leuke plek om wat te kunnen raken.
De 88/L56 Gun is leuk als je iets dichterbij staat maar vaak haalde ik dat niet omdat je vrij snel kapot bent.
De 3601(H) kan je leuk mee verdienen, ook deze heeft de 88/L56 maar je bent wat sneller en hebt iets meer armor naar mijn idee.
Na deze komt de Tiger richting de E100.
De 3001(H) is naar mijn idee een superleuk tankje, fully equiped met de 88/L56 ben je lekker snel en doordat hij niet groot is lastig te raken.
Via deze tank kom je op de Panther richting de E50

• Voggels
Ik heb het VK3601 -> VK3002DB -> Panther pad gevolgd

VK3601: Heerlijke brawler, 'short 88' is een heerlijke gun
VK3002DB: Heerlijke top (55 kmph), sloped armor, 'short 88'
Panther I: Super sniper! Dingt penetreert bijna alles

[ Voor 57% gewijzigd door Voggels op 28-09-2011 17:56 ]

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Thanks voor de suggesties/tips :)

@Shockwae: Ging er niet om dat crew zonder 100% mainskill hun 2de skill niet omhoogging, maar verschil tussen snelheid waarop mainskill gaat en die waarop 2nd skill gaat. Heb wat grafiekjes bekeken etc bekeken en het komt aardig overeen :)

Le Meow

• Joindry

Joindry

Ik begin de KV wat door te hebben denk ik, nu enkel nog in goede teams komen.

Defeat
Battle: Karelia woensdag 28 september 2011 21:50:03
Vehicle: KV
Experience received: 1.006
Credits received: 37.756

Waarom zijn dit nooit de first wins

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Beste Tweakers,

Vandaag crashte WoT zonder ook maar enige foutmelding te geven en het overschakelen naar de desktop ging erg snel, nog sneller dan een alt+tab. Ik heb al enigszins rondgestruind d.m.v. Google en daar bleek dat erg veel mensen dit probleem hebben, de servicedesk van WoT heeft niet echt duidelijke antwoorden. Heeft iemand van jullie er al ervaring mee gehad, en het ook kunnen oplossen?

Ik vond niet echt dat er een nieuw topic gemaakt moet worden omdat ik niet het gevoel heb dat er veel concrete oplossingen zullen zijn, maar ik wil het in ieder geval even proberen.. ;). (Mocht dit toch in het algemene problemen forum geplaatst moeten worden dan zal ik dat doen zodra dat wordt aangegeven)

Toch ook maar even me pc informatie:
Operating System: Windows 7 Enterprise 64-bit (6.1, Build 7601) Service Pack 1 (7601.win7sp1_gdr.110622-1506)
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: Micro-Star International
System Model: GX720
BIOS: Ver 1.000
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q9000 @ 2.00GHz (4 CPUs), ~2.0GHz
Memory: 4096MB RAM
Available OS Memory: 4096MB RAM
Page File: 2153MB used, 6034MB available
Windows Dir: C:\Windows
DirectX Version: DirectX 11
DX Setup Parameters: Not found
User DPI Setting: Using System DPI
System DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
DWM DPI Scaling: Disabled
DxDiag Version: 6.01.7601.17514 64bit Unicode

[ Voor 7% gewijzigd door Ircghost op 28-09-2011 23:17 ]

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Ligt niet aan je pc overkomt eens in de zoveel tijd...

Self reflection is the school of wisdom

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Met ^^

Als ik in de computer een paar uur aan laat staan terwijl ik in de garage van wot sta, dan krijg ik ook 9/10 keer een ctd als ik dan een battle wil doen.

Tussendoor wil hij dat ook wel eens spontaan doen.

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Bedankt voor de reacties! :)

Het rare vind ik dat het voor vandaag nog nooit eerder gebeurd is, en ik heb het spel toch al best een tijdje! Ik heb het zelfs op lan-parties gespeeld zonder problemen (lees: voor meerdere uren achter elkaar op elke denkbare map)..

[ Voor 3% gewijzigd door Ircghost op 29-09-2011 00:01 . Reden: Zinstructuur verbeterd ]

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Ircghost schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:59:

Het rare vind ik dat het voor vandaag nog nooit eerder gebeurd is, en ik heb het spel toch al best een tijdje! Ik heb het zelfs op lan-parties gespeeld zonder problemen (lees: voor meerdere uren achter elkaar op elke denkbare map)..
Ken het. Enkele keer last van. Laatst een kleine maand goed gegaan en toen viel die avond de game uit precies tijdens het laden voor een Clan Wars Battle :X :X

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Bij mij valt het alleen bij het laden van een potje uit. Snel de client starten en verder gaan.

• Voggels
Pff.. Bounce net met een T20 met beste gun op de onderplaat van een KV13. Maat van me in een IS met beste gun ook.. Ik weet dat de front armor 100 mm is, maar dit is wel erg extreem

• Joindry

Joindry

Ik heb nog niet gehad dattie spontaan uitvalt, wel disconnects midden in een game. Altijd leuk om achteraf je karkas terug te vinden :( Iedere twee weken een keer ofzo denk ik...

• redwing
Ik heb dat juist alleen bij het starten van een spel, dan blijft de laad-balk hangen en gebeurt er niets meer behalve dat je ziet dat het spel al begonnen is omdat er tanks kapot geknalt worden (die worden grijs in de overview). Als ik het snel genoeg door heb ben ik vaak nog wel op tijd door het spel te verlaten en opnieuw op te starten, maar soms ben je dan al dood.

Voor de rest draait het eigenlijk altijd wel goed.

[removed]

• skoozie

skoozie

SCSI

redwing schreef op donderdag 29 september 2011 @ 07:52:
Ik heb dat juist alleen bij het starten van een spel, dan blijft de laad-balk hangen en gebeurt er niets meer behalve dat je ziet dat het spel al begonnen is omdat er tanks kapot geknalt worden (die worden grijs in de overview). Als ik het snel genoeg door heb ben ik vaak nog wel op tijd door het spel te verlaten en opnieuw op te starten, maar soms ben je dan al dood.

Voor de rest draait het eigenlijk altijd wel goed.
Ik had dit ook steeds vaker. Heb het op gelost door een SSD die ik toch al langer wilde. vaak ben ik nu bij de 1e 3 iin de battle.
CTD heb ik ook niet meer gehad na de herinstalatie van windows.
Het start met een ssd zo snel op dat ik een battle kan joinen, er achter kom dat TS geen overlay heeft. WOT sluiten en compleet opnieuw opstarten en dan nog moeten wachten voor de battle begint (countdown al wel gestart)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• redwing
Ik zal er bij mijn volgende PCtje eens naar kijken. Ik speel nu meestal op een werk laptop dus daar kan ik niet zo veel aan veranderen. Maar het is wel goed om te weten dat de vertraging vooral locaal ligt en niet aan de netwerkverbinding oid.

[removed]

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
Gisteren ook voor het eerst gehad, tijdens het laden knalde WOT eruit. Snel de client weer starten en zag net de laatste 2 seconden van de countdown wegtikken. Viel mee, wel raar.

• Joindry

Joindry

Het helpt om de textures te verlagen, je laadtijd verlagen spcetaculair. Maar ik ook nog niet gehad, hout vasthouden, zal wel aan hun liggen, de ruskies.

Gisteren trouwens voor het eerst 120k kunnen scoren met mijn Lowe, het helpt als je een E-75 compleet kan mollen :)

[ Voor 28% gewijzigd door Joindry op 29-09-2011 10:18 ]

• psychoclown
Poekie McPurrr schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:11:
Is er naast de hall of fame (top 1000) ook een overzicht van alle spelers eigenlijk?
Nope maar je kan wel van elke speler kijken welke plaats hij/zij staat :)
Appel schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:25:
Is een stuk beter gegaan als mijn (CW) dubbel op de T-54 :'(

Al kan ik wel zeggen dat ik het hele enemy team heb uitgeroeid :Y)
Ouch dat is zo zuur :(
Had zelf onlangs een dubbel met mijn E50 van 4040, dacht een screenshot te posten maar blijkbaar heb ik toen op insert gedrukt in plaats van Print Screen..
Ircghost schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:59:

Ik heb het heel zelden ook wel eens maar echt vaak komt het bij mij niet voor :)

• Aarge
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11-2024
psychoclown schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:24:
Geen behoefte om een hoge tier tank te bezitten? Mijn inziens zijn dat toch wel de leukere tanks en leveren vaak leuke en spannende potjes op.

Gisteren met Coyotee en Haast wat potjes zitten ownen. Goed wat potjes gewonnen en anders redelijke exp met een loss. Komt er opeens dit potje voorbij...

[afbeelding]

We hebben wel gewonnen maar wij waren als voorste linie bij de berg wel razendsnel weg (en ik werd gefinished door een teamkill).
Mijn idee was om tot KV-3 te komen, want zonder premium gaat het mij niet lukken om bij de IS-4 te komen. Wel speel ik nu nog met de KV-3 (nog 30k exp te gaan) om de IS te unlocken en KV om de S-51 te unlocken (nog 80k exp). Ben namelijk niet van plan om de KV heavy-line te volgen, omdat ik een beetje zat ben van de traagheid van de KV’s. De 107mm is een must have voor KV-2 en KV-3, want met de standard gun kom je niet ver.

• Joindry

Joindry

Aarge schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:24:
[...]

Mijn idee was om tot KV-3 te komen, want zonder premium gaat het mij niet lukken om bij de IS-4 te komen. Wel speel ik nu nog met de KV-3 (nog 30k exp te gaan) om de IS te unlocken en KV om de S-51 te unlocken (nog 80k exp). Ben namelijk niet van plan om de KV heavy-line te volgen, omdat ik een beetje zat ben van de traagheid van de KV’s. De 107mm is een must have voor KV-2 en KV-3, want met de standard gun kom je niet ver.
ik ben nu begonnen met de grind voor de KV3. De KV is dus full ops, als je in treffelijke potjes komt schiet het best wel snel op, ivm de Pz38na. Ik begrijp nog steeds niet dat dit dezelfde tier kan zijn :?

• skoozie

skoozie

SCSI

Gisteren eindelijk de T-50-2 tot mijn beschikking gekregen. RSG (Remove Speed Governor) erop, bijna alles al unlocked behalve turret en tracks. Even vergeten dat ik voor de turret de tracks nodig heb....
wel dikke pret om met 71 in het uur rond te crossen. met 50 de hill van himmelsdorf en de hill op Prokhorovka bestormen. je komt wel in merkbaar zwaardere battles waar ik echt bijna niets meer kan beschadigen.

Heb nu als equipment: Bino, coated optics, vents en draag bij me: repair, med kit, RSG.
is dit de beste samenstelling voor een light of kan ik beter een camo netje gebruiken om ergens als outpost mijn tentje op te slaan? maar welke moet er dan af? vents, bino of optics?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Aarge
Joindry schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:37:
[...]

ik ben nu begonnen met de grind voor de KV3. De KV is dus full ops, als je in treffelijke potjes komt schiet het best wel snel op, ivm de Pz38na. Ik begrijp nog steeds niet dat dit dezelfde tier kan zijn :?
Tegenwoordig gebruik ik alleen de 152mm op me KV-2. De 107mm lijkt een betere optie. Echter, tegen hogere tiers kan je betere peekabo spelen, want veel kan je niet hebben. De KV-1S ben ik niet van plan te researchen, omdat deze uiteindelijk (na tree change) naar IS leidt. Vandaar dat ik nog even met mijn KV-3 speel om de IS te unlocken

• skoozie

skoozie

SCSI

Aarge, als je straks de IS hebt kan je op de KV-3 ook alvast 80k xp extra gaan sparen voor de KV-4.
de IS is redelijk goed te spelen zonder premium. de IS-3 draait met premium ook niet snel verlies, vraag me wel af hoe het straks gaat zonder premium... :S

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Floks
Ik speel gister voor het eerst met de laaste gun van de T-28(57 geloof ik) en toen raakte ik niks meer.
Op afstanden van 300-400 meter, moet ik er dan veel boven mikken? snap het gewoon niet, want met de vorige gun, mikte ik op deze afstand gewoon op de tank en dan was het hoe dan ook raak.

Verder nog bedankt voor de tip over waar je kan zien waar de afstanden zijn.

Floksor

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 09:13
Can you name at least three things that we will see on Global map with v.7.0 update?
- The three features to be implemented on Global map:
• If a province isn’t connected to the clan HQ (through other its provinces), then it does not bring profit to the clan.
If a clan has already got at least one province on the map, then it cannot apply for landing.
If there are multiple attacks scheduled for a single province, its owner gets a privilege: first, the attackers will fight against each other, and the winner of the battles will meet the owner of the province in the final match.

Heb dit uit http://forum.worldoftanks...__pid__920070#entry920070

You as we reply topic... Dacht dat het 2e niet in de patchnotes stond?!?

Ow en van overlords blog...

New credit prices for tier 2-3 vehicles are going to be applied to EU and US servers during the scheduled restarts tomorrow, 5.00 - 5.30 am UTC and 11.00 - 11.30 am UTC respectively.

Germany
Pz 35(t): 12900 -> 4300 credits
Pz II: 12300 -> 4100 credits.
Bison: 18250 -> 6083 credits
PanzerJager I: 11450 -> 3816 credits
Pz 38(t): 54100 -> 36066 credits
Pz II Luchs: 82800 -> 55200 credits
Sturmpanzer II: 67600 -> 45066 credits
Pz III A: 79700 -> 53133 credits
Wespe: 80300 -> 53533 credits
Marder II: 78200 -> 52133 credits

USA
M2 lt: 12500 -> 4166 credits
T57: 16200 -> 5400 credits
T2 med: 15300 -> 5100 credits
T18: 12300 -> 4100 credits
M3 Stuart: 80100 -> 53400 credits
M37: 83700 -> 55800 credits.
M2 med: 68500 -> 45666 credits
T82: 85400 -> 56933 credits

USSR
BT-2: 22400 -> 7466 credits
SU-18: 15900 -> 5316 credits.
Т-26: 13500 -> 4500 credits
АТ-1: 13450 -> 4483 credits
BT-7: 90300 -> 60200 credits
Т-46: 71200 -> 47466 credits
SU-76: 97500 -> 65000 credits.
SU-26: 81500 -> 54333 credits

Please note that these changes are permanent.

[ Voor 41% gewijzigd door UdiBenLudi op 29-09-2011 12:06 ]

• psychoclown
UdiBenLudi schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:05:
If a clan has already got at least one province on the map, then it cannot apply for landing.
If there are multiple attacks scheduled for a single province, its owner gets a privilege: first, the attackers will fight against each other, and the winner of the battles will meet the owner of the province in the final match.

Heb dit uit http://forum.worldoftanks...__pid__920070#entry920070

You as we reply topic... Dacht dat het 2e niet in de patchnotes stond?!?
Dat komt omdat het preliminary patch notes zijn, daarin staat vaak maar een kleine handgreep van de te komen veranderingen.

• Aarge
skoozie schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:01:
Aarge, als je straks de IS hebt kan je op de KV-3 ook alvast 80k xp extra gaan sparen voor de KV-4.
de IS is redelijk goed te spelen zonder premium. de IS-3 draait met premium ook niet snel verlies, vraag me wel af hoe het straks gaat zonder premium... :S
ik speel niet met premium, maar verdien nog aardig goed met de KV en KV-3. Ik weet niet hoe de KV-4 eruit gaat zien. Maar als ik naar de KV-5 kijk, dan denk ik dat KV-4 alleen maar weer iets meer armor krijgt tov de KV-3. Zoals eerder aangegeven, ben ik een beetje zat van de traagheid.

• Gizzy
  • Laatst online: 11-08 07:34
wontcachme schreef op donderdag 29 september 2011 @ 00:05:
[...]

Ken het. Enkele keer last van. Laatst een kleine maand goed gegaan en toen viel die avond de game uit precies tijdens het laden voor een Clan Wars Battle :X :X
Ik heb al heel lang geen spontane uitval van de game meer gehad. Niet op mijn htpc en niet op mijn desktop. Eerst had ik daar wel meer last van. Voorheen had ik de volgende specs:
AMD X4 Phenom II 940BE
5850
4GB DDR2
Gigabyte 785 gm mobo.
Windows 7

Nu een
AMD X4 Phenom 910e
6950 @ 6970 2GB
8 GB DDR3
Asus M4A88t-i Deluxe
Windows 7

De eerste config had wat thermische issues vanwege lastige airflow in de kast. Die is nu een stuk beter, dus ik denk dat het bij mij toch ergens in de belasting zat die WOT veroorzaakt. Ik ben namelijk van mening dat WOT onnodig zwaar is voor machines.

flickr - WOT Profile - Game PC

• Joindry

Joindry

Gizzy schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:21:
[...]

Ik ben namelijk van mening dat WOT onnodig zwaar is voor machines.
En die mening deel ik ook. Komop, mijn pc draait bijna alles full ops. Maar als ik met een USSR tank ingezoomd vuur op de vijand of er dan rook voor me ontstaat of een inslag is, valt mijn framrate naar 10-12 fps?

Black ops kwam nooit onder de 30 fps, full specs.
Het grootste probleem is het feit dat ze nog steeds singlecore lopen te klooien. Ze missen gewoon power.

effe compleet offtopic, binnen een klein maandje organiseer ik samen met een vriend een minilan met nog wat anderen. Ben nu eens aant denken om op wat vaste tijdstippen wat vaste games te starten. Zodat we ons op voorhand wat kunnen voorbereiden. Hebben jullie nog een goed idee van wat ik in LAN moet spelen? Om het ietwat OT te houden magje je ideeen DM'en aan me :) aantal players en genre doet er niet toe

[ Voor 27% gewijzigd door Joindry op 29-09-2011 15:34 ]

• psychoclown
Joindry schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:47:
[...]

En die mening deel ik ook. Komop, mijn pc draait bijna alles full ops. Maar als ik met een USSR tank ingezoomd vuur op de vijand of er dan rook voor me ontstaat of een inslag is, valt mijn framrate naar 10-12 fps?
ATI/AMD kaart? Dan kan dat kloppen want die hebben daar inderdaad 'problemen' mee.
[small]effe compleet offtopic, binnen een klein maandje organiseer ik samen met een vriend een minilan met nog wat anderen. /small]
Dat kun je beter stellen in De Gamelounge :)

• Gizzy
  • Laatst online: 11-08 07:34
psychoclown schreef op donderdag 29 september 2011 @ 18:19:
[...]

ATI/AMD kaart? Dan kan dat kloppen want die hebben daar inderdaad 'problemen' mee.

[...]

Dat kun je beter stellen in De Gamelounge :)
Maakt mij niet uit of je nu een ati of nvidia kaart hebt, kan zijn dat de nvidia kaarten wat minder moeite hebben met de game. Neemt niks weg van het feit dat het spel maar 1 processor thread kan gebruiken, das een beetje achterhaald inmiddels.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

skoozie schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:43:
Gisteren eindelijk de T-50-2 tot mijn beschikking gekregen. RSG (Remove Speed Governor) erop, bijna alles al unlocked behalve turret en tracks. Even vergeten dat ik voor de turret de tracks nodig heb....
wel dikke pret om met 71 in het uur rond te crossen. met 50 de hill van himmelsdorf en de hill op Prokhorovka bestormen. je komt wel in merkbaar zwaardere battles waar ik echt bijna niets meer kan beschadigen.

Heb nu als equipment: Bino, coated optics, vents en draag bij me: repair, med kit, RSG.
is dit de beste samenstelling voor een light of kan ik beter een camo netje gebruiken om ergens als outpost mijn tentje op te slaan? maar welke moet er dan af? vents, bino of optics?
Hoe vaak sta je met de T-50-2 stil? Als dat niet vaak is, heb je op zich niet zo heel veel aan binocs denk ik. Misschien dat je dan meer aan die engine equipment (cyclone filter?) hebt,waardoor de engine minder snel damaged raakt door de RSG. Aangezien de engine toch wel belangrijk is voor een scout.
Heb zelf alleen weinig ervaring met cyclone filter en removed speed governor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
The correct answer of the last quiz:

Question #1: Sgt. CURREY, FRANCIS S.

The winners of the last quiz are:
....,Greenwing
Zo, toch weer zo 1000 500 (maar 1 vraag dit keer) goud erbij. In de tussentijd kan ik alweer bijna 2 maanden gratis met premium spelen :) Alleen jammer dat ik continue credits problemen blijf houden. Ik zit nu wat exp betreft bijna aan mijn T30 maar dan moet ik nog wel 3.5 mil ergens vandaan zien te halen. En dan heb ik het nog niet eens over mijn andere tankjes die ik al geresearched heb maar nog niet kan betalen.

[ Voor 3% gewijzigd door redwing op 30-09-2011 03:10 ]

[removed]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.