Bij de meeste duitse tanks moet je eerst de tracks hebben alvorens je iets anders kunt doen.
De 3601 is al een tijdje terug voor mij dus ik kan het je niet met zekerheid zeggen maar ik zou het even nakijken als ik jou was.
Gisteren weer wat potjes gedaan samen met Coyotee en dat was wel zuur.
Elke keer ging het lekker tot op het moment dat we de overhand hadden of we aan het terug komen waren dat medespelers domme, echt domme acties deden.
Zo ook op Karelia, beide in onze E100s hebben we maar opgesplitst en beide kregen we een gelijk aantal tanks mee (oa. beide een eigen 704

). Gelukkig hadden de IS-7s aan de andere kant ook opgesplitst en ik had nog een 704 en IS-4 voor me. De IS-4 probeerde me steeds in de zijkant te pakken wanneer ik bezig was met de IS-7 en 704 wat hem wel aardig lukte. De 704 aan mijn kant was alweer veel te snel dood dus ik was nog, afgezien van 1-2 low tier tanks weer alleen. De IS-7 had ik al naar 1% gekregen, de IS-4 in mijn flank naar 24% en de 704 kwam dichterbij om de IS-7 bij te staan (29%). Na wat getouwtrek heb ik van alle drie gewonnen en kon ik doorstoten.. of nouja dat was het plan. Coyotee werd bestookt met arty en had in ieder geval de IS-7 aan zijn kant meegenomen in de dood. Bleven er nog 2-3 tanks op die zijde over met allemaal minder dan 20% (2 ervan <10%) en nog weten de gasten die Coyotee backup hadden moeten geven te verliezen. Kwamen te laat in actie en speelden het heel dom. Ik maakte rechtsomkeert om de basis en de arty te defenden maar dat was eigenlijk zonde van mijn tijd. Die gasten dachten na een succesvolle hit op die lui het zelf close range wel even af te kunnen ipv richting mij te rijden.
Om even een eind te breien aan dit lange battle report, ik heb onze base gecleared, arty shells overleefd en onderweg naar hun cap (welke ik al niet meer zou halen) nog 2 tanks/arty meegepakt.
De plaatjes zeggen genoeg..
Helaas bleef het daar niet bij, de 2 potjes erna waren precies hetzelfde. Heb leuke potjes gehad, lekker gespeeld maar met victories waren het tenminste goede potjes geweest