[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 31.731 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:48

ZenTex

Doet maar wat.

Standaard uitrusting voor scouts hoor, optics+binocular.
Beste voor een dedicated scout is ook nog eens camo erbij.

Scouts staan zeker veel stil. Naar een moi spotplekje crossen en daar lekker ongezien campen en maar spotten met je optics+bino.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Als je met je T-50 niet meteen suicide scout maar rondcrosst en spot, weggaat, andere flank spot, weggaat etc. ben je zo veel waard voor je team.. Zeker in hogere battles met veel platoons. Die zijn over het algemeen iets georganiseerder. De exp die je misloopt omdat je weinig kan damagen maak je goed doordat je team meer total damage heeft waardoor ook jouw exp stijgt.

Die krengen zijn on de move zo lastig te raken..

Als is een camo-spotter ook vreselijk.. Niets vervelender dan tegenstanders die op je schieten en waarvan je niet weet waar ze staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:01

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik heb vent, coated optics en bino op mijn scouts. Camo haal ik wel met de crew skill en ik heb dan ineens een cloaking device die continue aan staat.

In campanovka rij ik gewoon naar het midden om achter een struik te staan en halve team spotten. Dan maar hopen dat ik serieuze vuursteun krijg van de big guns en arties.

Als ik tijdens het rijden naar een favoriete plekje gespot word, dan buig ik af zodat zij mij moeten proberen volgen en daarvoor is WoT niet gemaakt. Automatische verticale compensatie dat tijdens het leaden naar oneindig schiet, terwijl je in Forgotten Hope alles manueel doet voor hogere accuratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Laatst online: 15-04-2022
Kun je ook iets overslaan met researchen, of moet je alles in de tree volgen om iets bereiken, mss domme vraag, maar dacht, vraag het toch maar even voor alle zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:38

skoozie

SCSI

Doler schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:45:
Kun je ook iets overslaan met researchen, of moet je alles in de tree volgen om iets bereiken, mss domme vraag, maar dacht, vraag het toch maar even voor alle zekerheid.
Je kan van soms een zijsprong maken, bv van de T-35-85 naar de SU-85. in dat geval hoef je alles er voor niet te doorlopen. een andere mainer is om bepaalde delen met free-XP over te slaan, je hoeft dan bv een tank niet te spelen, maar je moet hem wel researchen. mara in principe moet je wel een tree volgen. je kan niet direct de T30 (tier 10 van USA) beginnen te researchen als je enkel de USSR geresearched hebt.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Paar dagen geleden de collecters edition van cataclysm gekocht voor maar 35 euro. Echt leuke editie is dat.
Trouwens zijn er nog mensen die rpen hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

-kardo- schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:59:
Paar dagen geleden de collecters edition van cataclysm gekocht voor maar 35 euro. Echt leuke editie is dat.
Verkeerde topic :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 04:42
Floks schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:01:
Ik speel gister voor het eerst met de laaste gun van de T-28(57 geloof ik) en toen raakte ik niks meer.
Op afstanden van 300-400 meter, moet ik er dan veel boven mikken? snap het gewoon niet, want met de vorige gun, mikte ik op deze afstand gewoon op de tank en dan was het hoe dan ook raak.
nogmaals, snap het niet meer, want het enne potje raak ik alles en de volgende helemaal niks, afstanden ongeveer gelijk

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floks schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:22:
[...]

nogmaals, snap het niet meer, want het enne potje raak ik alles en de volgende helemaal niks, afstanden ongeveer gelijk
Ach ken het probleem gisteren waren een heleboel potjes met arty near miss om het zo maar te zeggen terwijl de tank in het volledige groene deel viel. Bewoog niet bijna geen mogelijkheid om te missen maar toch en dat niet 1 keer maar een keer of 4. Denk dat mijn doelzoeker voor 95% met tank gevuld was.

Met een TD kan ik er inkomen dat ik op een meter of 650 wel eens wat mis maar ja een pz38na toch niet echt een groot tankje met 2 schoten volledig aan flarden op die afstand en dat terwijl het skill niveau op de arty toch echt een beetje beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol. Ik heb het rare idee dat er iets niet helemaal meer klopt met de VK3601H of met de 8.8 cm KwK 36 L/56, of die combinatie. Zonet een potje gespeeld waar ik een VK3601H heb ge-oneshot en in een ander potje een VK3001P ge-oneshot. Dat was op zich al verbazingwekkend. En nu net een potje gehad waar ik door een VK3601H werd ge-oneshot. Is dit puur toeval of hebben anderen dit vandaag ook ineens? Heb het namelijk nog nooit eerder in mijn 350+ battles meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

-kardo- schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:59:
Zeker, ik RP dat ik een evil SS Tank commander ben in m'n King Tiger die de wereld beschermd tegen die gemene communisten en vervelende amerikanen.
Buiten dat ik op vijandelijke tanks schiet probeer ik ook zoveel mogelijk boerderijen op russische maps in puin te leggen. (Ik rij altijd dwars door het dorp op Campinovka, dat zal ze leren!)

Cataclysm, is dat een nieuwe tank? :+

[ Voor 21% gewijzigd door ZenTex op 30-09-2011 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:01

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik RP in een Soviet tank met bijhorende muziek als moreelboostende soundtrack. De fascisten en kapitalisten moeten op veilige afstand van het Родина-мать (Mother Motherland) gehouden worden.

Uiteraard is een screenshot met alleen maar levende Soviet tanks en dode Duitse tanks nodig. Type 59 was ook communistisch en van Soviet ontwerp afgeleid.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ePiq5C2IaF85FJceqyMlS8ro/full.jpg
ZenTex schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 17:22:
Cataclysm, is dat een nieuwe tank? :+
Amerikaanse codewoord voor het einde van de wereld m.a.w. door de commies onder de voeten gelopen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:26

Poekie McPurrr

Mreoww~

@hierboven... :P

VK3601 gekocht... ff wennen haha

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 17:11:
Lol. Ik heb het rare idee dat er iets niet helemaal meer klopt met de VK3601H of met de 8.8 cm KwK 36 L/56, of die combinatie. Zonet een potje gespeeld waar ik een VK3601H heb ge-oneshot en in een ander potje een VK3001P ge-oneshot. Dat was op zich al verbazingwekkend. En nu net een potje gehad waar ik door een VK3601H werd ge-oneshot. Is dit puur toeval of hebben anderen dit vandaag ook ineens? Heb het namelijk nog nooit eerder in mijn 350+ battles meegemaakt.
Klinkt als een ammorackhit of een hit van een andere tank miliseconden voordat jouw shell aankomt en jij de tank afmaakt.

@ Poekie is een hele leuke tank met de 88mm kan je heel veel fun mee beleven en ook veel credits mee verdienen.

[ Voor 7% gewijzigd door ShockWave op 30-09-2011 20:32 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Zit nog ff met stock-tank helaas, radio al wel, rest nog niet. Eerst turret zodat ik de L/70 kan mounten. Dan denk ik de 88 > suspension > engines. Maar ook als stock issie al leuk :)

edit: merk wel dat ik maar weer eens de pc moet verschonen.. ventilators die vanzelf harder gaan draaien als het te warm word draaien nu wel erg hard. (bij bf3 bv blijven ze stil) :')

[ Voor 33% gewijzigd door Poekie McPurrr op 30-09-2011 21:45 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:04

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

shockwae schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:31:
[...]

Klinkt als een ammorackhit of een hit van een andere tank miliseconden voordat jouw shell aankomt en jij de tank afmaakt.

@ Poekie is een hele leuke tank met de 88mm kan je heel veel fun mee beleven en ook veel credits mee verdienen.
Ooit eens gehad dat een Pz IV een Tiger P oneshot langs voor met HE. Of zo leek het toch. Wist de Tiger veel dat er een Object 704 en ik met mijn ferdi in de struikjes erachter stonden. Alledrie zo goed als tegelijkertijd een shell tegen em, goed voor +/-1600HP.
Hij begreep het echt niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk dat vanaf Tier 7 je een stuk minder credits verdient c.q. de kosten van de tanks worden rap hoger en de opbrengst blijft nagenoeg gelijk. Met een maxed out 3002DB, en 5 kills heb ik ongeveer dezelfde winst als met een 3601H met 2 kills. Ik heb die 3002DB dan ook maar verkocht (wel een onwijs geinig tankje) Nu wil ik via de Tiger naar de E-100 toe. Wat is nog een andere goede credit earner? Ik ben geen premium...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Het gaat niet om kills. Het gaat om de damage die je doet. Een tank van 100 naar 10% schieten levert je veel meer op dan van 10 naar 0%. Ook de spots tellen zwaar mee alsmede het cappen en de cap van de vijand weg schieten.

En in mijn ervaring zijn de tier 6 medium's goede tanks om credits mee binnen te halen. Premium tanks zoals de Type-59 en de Lowe verdienen echter veel meer (Premium tanks sowieso)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens die wiki krijg je een bonus als de tier van de tank hoger ligt als die waar jij mee speelt. Maargoed, als je alles van de wiki, het forum en de dev bolgs naast elkaar legt spreken ze elkaar in alles tegen. En niemand weet hoe het spel werkt lol. Wat is beter voor een Tiger. Ventilation + Rammer + Camo, of Ventilation + Rammer + Telescope? Ik ben van plan om als sniper te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Snipetiger? Binocs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

:) binocs :)

ik heb op zowat alles mijn cammo vervangen door binos. Doe er massas meer spots mee nu :) altijd goed voor de XP

[ Voor 82% gewijzigd door Joindry op 01-10-2011 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Yup, Bino's, had al vent en rammer en de lange 88.
Met Bino lekker snipen zodat je de Tiger gebruikt waarvoor hij is ontworpen.
Als close combat tank vindt ik hem ruk je bent zo weg.
Lekker 2e lijn rijden en afmaken wat wordt gespot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

shockwae schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 19:49:
Met Bino lekker snipen zodat je de Tiger gebruikt waarvoor hij is ontworpen.
Dat is al de zoveelste keer dat ik dat hoor. Dat de Tiger niet ontworpen is voor close combat.
De tiger is ontworpen als breakthrough tank! Het pantser was in 1942 voor die tijd rondom supersterk en daarmee was de Tiger juist de ultieme close combat tank.
Dat de vanwege z'n superieure kanon in z'n element was op lange afstand doet doet daar niets aan af.

Het was juist de panther die het van range moest hebben vanwege z'n zwakke pantser van opzij en achter, niet de Tiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Dan zal ik het maar anders formuleren voor diegen die er moeite mee hebben...... :O
In World of Tanks is de Tiger in zijn tier niet echt geschikt als close combat vehicle...
De IS en Tiger P kunnen meer hebben zowiezo aan de voorzijde door hun betere armor.
Door de hardere klappen die de IS uitdeelt met zijn 122MM (390 dmg) ben je sneller van de enemy af en kan je het wat beter uithouden in close range.
De klappen die de 88mm (220 dmg) van de Tiger geeft zijn een stukkie minder maar je komt wel door dikker armor, 175vs203mm.
Hierdoor ben je beter af om vanaf afstand de boel te ondersteunen.
De tiger is ontworpen als breakthrough tank! Het pantser was in 1942 voor die tijd rondom supersterk en daarmee was de Tiger juist de ultieme close combat tank.
Kan kloppen maar als we dan gaan gooien met geschiedkundige feiten dan wil ik ingame ook een sherman of elke willekeurige andere tank uit die tijd kunnen 1shotten met mijn 88L71

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

(fine for causing damage to allies: 8 ;doubled for the first victory each day)
Klinkt toch grappig zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

shockwae schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 01:25:
Dan zal ik het maar anders formuleren voor diegen die er moeite mee hebben...... :O
In World of Tanks is de Tiger in zijn tier niet echt geschikt als close combat vehicle...
Leuk dat je dat bedoelde, maar zeg dat dan ook. ;)
Heb dat argument al zo vaak gezien op de WoT forums in historisch perspectief.
De IS en Tiger P kunnen meer hebben zowiezo aan de voorzijde door hun betere armor.
Door de hardere klappen die de IS uitdeelt met zijn 122MM (390 dmg) ben je sneller van de enemy af en kan je het wat beter uithouden in close range.
IIRC heeft de IS niet of nauwelijks meer armour aan de voorzijde. Wel een flinke slope.
Je bent ook niet sneller van een vijand af. Iets met RoF en DPS ofzo.
De klappen die de 88mm (220 dmg) van de Tiger geeft zijn een stukkie minder maar je komt wel door dikker armor, 175vs203mm.
Hierdoor ben je beter af om vanaf afstand de boel te ondersteunen.
Je meent het? :P
[...]

Kan kloppen maar als we dan gaan gooien met geschiedkundige feiten dan wil ik ingame ook een sherman of elke willekeurige andere tank uit die tijd kunnen 1shotten met mijn 88L71
Kans op 1 shot is 90% (gokje) met elke penetrerende hit. Of dit nu met een sherman op een Tiger is of vice versa. Daar is WoT wijselijk vanaf gestapt. Er zijn zoveel historische feiten die het spel zouden ruineren.

Maar 1 feit blijft staan, de Tiger is veel te zwak qua bepantsering dat 'ie in de "sniper rol" word gedwongen. Dat hij zeer geschikt is voor die rol doet niet af aan het feit dat de Tiger gewoon ondermaats voor z'n tier is.
(pen. voordeel bijv. vervalt bij lange afstanden, veelgehoorde omschrijving van de Tiger I is "XP Pinata" voor lage tier tanks)
Erger nog omdat de Tiger in z'n huidige vorm als "historisch correct" word bestempeld door de devs wanneer ze dat zo uitkomt.
crizyz schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 03:41:
[...]

Klinkt toch grappig zo...
8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Poekie McPurrr schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 21:13:
Zit nog ff met stock-tank helaas, radio al wel, rest nog niet. Eerst turret zodat ik de L/70 kan mounten. Dan denk ik de 88 > suspension > engines. Maar ook als stock issie al leuk :)
Bij de meeste duitse tanks moet je eerst de tracks hebben alvorens je iets anders kunt doen.
De 3601 is al een tijdje terug voor mij dus ik kan het je niet met zekerheid zeggen maar ik zou het even nakijken als ik jou was.

Gisteren weer wat potjes gedaan samen met Coyotee en dat was wel zuur.
Elke keer ging het lekker tot op het moment dat we de overhand hadden of we aan het terug komen waren dat medespelers domme, echt domme acties deden.

Zo ook op Karelia, beide in onze E100s hebben we maar opgesplitst en beide kregen we een gelijk aantal tanks mee (oa. beide een eigen 704 :P). Gelukkig hadden de IS-7s aan de andere kant ook opgesplitst en ik had nog een 704 en IS-4 voor me. De IS-4 probeerde me steeds in de zijkant te pakken wanneer ik bezig was met de IS-7 en 704 wat hem wel aardig lukte. De 704 aan mijn kant was alweer veel te snel dood dus ik was nog, afgezien van 1-2 low tier tanks weer alleen. De IS-7 had ik al naar 1% gekregen, de IS-4 in mijn flank naar 24% en de 704 kwam dichterbij om de IS-7 bij te staan (29%). Na wat getouwtrek heb ik van alle drie gewonnen en kon ik doorstoten.. of nouja dat was het plan. Coyotee werd bestookt met arty en had in ieder geval de IS-7 aan zijn kant meegenomen in de dood. Bleven er nog 2-3 tanks op die zijde over met allemaal minder dan 20% (2 ervan <10%) en nog weten de gasten die Coyotee backup hadden moeten geven te verliezen. Kwamen te laat in actie en speelden het heel dom. Ik maakte rechtsomkeert om de basis en de arty te defenden maar dat was eigenlijk zonde van mijn tijd. Die gasten dachten na een succesvolle hit op die lui het zelf close range wel even af te kunnen ipv richting mij te rijden.
Om even een eind te breien aan dit lange battle report, ik heb onze base gecleared, arty shells overleefd en onderweg naar hun cap (welke ik al niet meer zou halen) nog 2 tanks/arty meegepakt.

De plaatjes zeggen genoeg..
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GjQoIS3nvN5UBosNn7JRP1WC/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2jWwk7pNHmaSm7zhC8N2aSL1/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/O3Y16AsLsdP4pZNJkR4H3IXt/full.jpg

Helaas bleef het daar niet bij, de 2 potjes erna waren precies hetzelfde. Heb leuke potjes gehad, lekker gespeeld maar met victories waren het tenminste goede potjes geweest ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af hoe krijg je die schildjes voor je naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gouwden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:09
Paar dagen geleden de M26 Pershing binnen gehaald. Iemand nog tips voor deze tank? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de PU een kaartje gekregen met 7,- euro tegoed voor WoT
Nu speel ik dit zelf niet, dus dacht ik, laat ik een ander er maar blij mee maken.

Laat even weten als 'ie gebruikt is.

psychoclown: kaart is gebruikt.

[ Voor 15% gewijzigd door psychoclown op 02-10-2011 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Leuke actie Corex :)! Van harte overigens.

Mocht je willen kijken of het tegoed er van af is kun je hier zien:
https://customer.cc.at.pa...PanelServlet?cvid=2073385

Heb zojuist men IS binnen, wat een apparaat zeg. Een IS-7 had 5 keer op mijn frontal armor gebounced. Of ik heb veel geluk maar man ik vind hem gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 08:25

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Ik heb sinds gisteren de PzKpfw 38 nA, dat is een tier 4 light tank. Ik vroeg me af vanaf wanneer jullie de consumables zijn gaan gebruiken (zoals de small repair kit/gasoline en dergelijke). Ik vind het vrij duur om bijvoorbeeld 3000 credits te gebruiken voor een repair.. dat is maar net minder dan dat ik uit een gemiddeld potje haal.

Toevallig vanmorgen twee keer een potje gespeeld met 5 kills -> 9000 & 10000 credits en 900 & 500 exp :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:38
Ik heb die dingen op elke tank liggen (fire extuingisher, small repait kit, small med kit). Je kunt tijdens de battle altijd nog bepalen of je ze gebruikt of niet. Als je toch al bijna dood bent doe je niets en heb je het idee dat je door door te gaan nog wat neer kunt knallen gebruik je ze wel.

Bovenstaande kaart is trouwens gebruikt, er staat nog maar 5 cent op volgens de gegeven link. Geen flauw idee wie hem heeft gebruikt maar hij is dus op.

[ Voor 20% gewijzigd door redwing op 02-10-2011 20:56 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Even zo vrij geweest om aan te passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

redwing schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 20:52:
Ik heb die dingen op elke tank liggen (fire extuingisher, small repait kit, small med kit). Je kunt tijdens de battle altijd nog bepalen of je ze gebruikt of niet. Als je toch al bijna dood bent doe je niets en heb je het idee dat je door door te gaan nog wat neer kunt knallen gebruik je ze wel.

Bovenstaande kaart is trouwens gebruikt, er staat nog maar 5 cent op volgens de gegeven link. Geen flauw idee wie hem heeft gebruikt maar hij is dus op.
Zijn die consumables eigenlijk vrij uitwisselbaar tussen verschillende tanks? Dus stel dat ik zo meteen naar tier V ga, en ik heb ze toevallig niet gebuikt voor mijn tier IV.. kan ik ze gewoon overzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja hoor, in je service window de consumables naar je depot senden en dan kun je ze op een andere tank equippen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ah dat scheelt dan een hoop, dan is het gewoon een standaard uitgave in plaats van een tank specifieke uitgave!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Houdt er wel rekening mee dat je ze na elk gebruik weer aanvult, moet kopen, daarom is het ook niet tankgebonden zoals rammer of vents bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Als ik me niet vergis als je een tank verkoopt komen de leftover consumables gewoon terug in je depot. Want als je direct erna een andere tank koopt kost het niks om nieuwe consumables te equipen.
Gisteren ook een gaaf rondje gehad, 7 kills met de T34 (de russische). Alleen jammer dat het niet met mijn account was :(
Het was de account van een kerel die een tijd niet mee rgespeeld had en had nog nooit siegfried line gespeeld. Ik zeg em: "kzal je een rondleiding geven" vlamknal, 7kills, 23hits en een loss. 760XP (zonder premium) No pics though, fraps stond niet op zijn pc en printsreen werkt niet.

Ik begon consumables mee te nemen vanaf tier 5. de Pz 38NA is gewoon huilen, daarom dat ik weigerde om ook maar één silver extra voor uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
Pz 38NA zo snel mogelijk skippen!
Je moet voor jezelf even de afweging maken vanaf welke tank het kan, wat zijn de opbrengsten tegenover de kosten. Daarnaast is het ook ingame elke keer de afweging om iets in te zetten, wordt je van grote afstand gespot en ben je gedetracked dan kom je toch niet meer weg. Heb je kans om net even achter een huis te verschuilen om verder te vechten dan kan het bijvoorbeeld wel uit.

Iemand trouwens een tip om de T29 te pakken? De weakspot op de turret ken ik maar die is niet altijd te raken, met name op de voorkant bounce ik erg veel. Welk punt is goed als je face 2 face staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:38
En ook opletten dat als je een tank verkoopt je de spullen er niet vergeet af te gooien. Anders worden ze gewoon meeverkocht en moet je ze alsnog opnieuw kopen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

alle russen hebben een "-" tussen de naam
Een T34 is dus USA een T-34 een rus. (weet ik dankzy Kyozu :))
Printscreen werkt wel, de plaatjes komen dan in de hoofdmap van de WOT instalatie folder als .jpg

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds dit weekend ook de IS, maar die is nog stock. Is die 122mm gun de beste? Of kan ik beter voor een andere sparen?

Andere vraag, die Lowe is wel erg duur, welke andere premium die wat goedkoper is levert toch nog heel wat credits op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Bij mij echt niet :( wel geen idee waarom, zelfs fraps doet het niet altijd.

de T29 is dikke hel langs voor, zelfs nog voor een tier 8 tank. De bottom plate, zoals altijd werkt wel. Maar zoals iedere T 29 speler weet, is het goed om die weg te steken. Hull down heb je enkel de mickey mouse oortjes. Frontaal, de grootste de bottom plate, ook nog een kleine visor (met driver of radioman, denk ik), maar als je die mist is het bijna garantie een "could not penetrate" of "that one bounced" Mijn favo methode bij de t29 is flanken. de turret is massief groot en de zijkant is best makkelijk te penetreren. gewoon mikken tussen het midden (de mickey mouse) en de achterkant. Commander, ammorack, gunner, daar zit vanalles en nog wat.

@briegel de T-59, al denk ik wel dat ze hem wat zullen herbalanceren binnenkort of ook de prijs omhoog trekken...

[ Voor 10% gewijzigd door Joindry op 03-10-2011 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:13:
Ik heb sinds dit weekend ook de IS, maar die is nog stock. Is die 122mm gun de beste? Of kan ik beter voor een andere sparen?
De 122 is de enige keus op de IS die andere guns kom je niet echt goed mee weg.
Je moet echter wel de 122 mm D-25T researchen en mounten die is qua reload ietsje sneller als de andere maar moet je wel hebben voor de opvolger de IS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
Thx voor de streepjes tip (verschil US en Rus), die wist ik nog niet!
Printscreen ga ik ook even nakijken, heb wel eens iets willen screenen maar kwam er toen niet uit tot mijn frustratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:13:

Andere vraag, die Lowe is wel erg duur, welke andere premium die wat goedkoper is levert toch nog heel wat credits op?
Antwoord: Geen.

Ja, er zijn lagere tier premiums die je meer winst zullen opleveren, maar niet echt superveel. Doorgaans levert een goed potje in een hogere tier normale tank bijna evenveel op.
Voor de paar creds dat je meer verdient in zo'n goedkope premium level je je tank in de trees niet meer, plus het feit dat die lagere tier premiums vaak wat minder zijn vergeleken met de zelfde tier normale tanks.

Als je een Premium wilt gebruiken om echt noemenswaardig creds wilt verdienen zonder al teveel tijd erin de steken die je normaal had kunnen gebruiken om in de normale trees te willen levelen is er maar 1 optie.
De Loewe. (Ook erg fijn om mee te spelenm overigens)

Heb em zelf ook staan, maar enkel gekocht omdat ie in prijs ging verdubbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Eigenlijk is het wel waar, voor de prijs van de Lowe kan je mss beter 3 maand premium kopen, je moet al heel wat potjes doen met je lowe eer je alle silver terug hebt gewonnen. Dan heb je nog steeds het probleem van de verloren XP. Het enige voordeel van de Lowe, als je hem vroeg koopt, is dat je tot tier 7 nooit silver tekort hebt (als je met regelmaat ook een potje speelt met je Lowe) vanaf je aan Tier 7 zit ben je beter met premium dan met de Lowe. Ik heb mijn crew dan ook overgezet van mijn Lowe naar mijn Vk 4502 ausf A. nu kan ik nog rustig verderbeuken met mijn Tiger P, gewoon voor de fun :) (best Tier 7 ever, voor urban)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Joindry schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:52:
Eigenlijk is het wel waar, voor de prijs van de Lowe kan je mss beter 3 maand premium kopen, je moet al heel wat potjes doen met je lowe eer je alle silver terug hebt gewonnen. Dan heb je nog steeds het probleem van de verloren XP. Het enige voordeel van de Lowe, als je hem vroeg koopt, is dat je tot tier 7 nooit silver tekort hebt (als je met regelmaat ook een potje speelt met je Lowe) vanaf je aan Tier 7 zit ben je beter met premium dan met de Lowe. Ik heb mijn crew dan ook overgezet van mijn Lowe naar mijn Vk 4502 ausf A. nu kan ik nog rustig verderbeuken met mijn Tiger P, gewoon voor de fun :) (best Tier 7 ever, voor urban)
Ik zat ook sterk te denken aan de Tiger P ipv de gangbare Tiger. Alleen de Ausf A erna lijkt me niet zoveel?

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Gizzy schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:56:
[...]

Ik zat ook sterk te denken aan de Tiger P ipv de gangbare Tiger. Alleen de Ausf A erna lijkt me niet zoveel?
Tiger P wss de beste tier 7 (zeker in urban) en volgens het forum is de VKausf A de slechtste tier 8...
ook de E-75 is een stuk beter dan de VK4502ausf B.
Ik zou zeggen doe de Tiger als je van plan bent verder te levellen. Doe de Tiger P als je tier 7 fun wil. Want de eerstvolgende tank die leuk is, is pas de Mauss. en das lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Misschien Die Tiger P maar eliten en als XP farmer gebruiken heheh. Dan gebruiken om naar de E75 te gaan als ik straks mijn is7 eindelijk heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer eens de Tiger 2 uit de stal gehaald en was het nog niet verleerd :)

Battle: Fisherman's Bay maandag 3 oktober 2011 16:08:40
Vehicle: PzKpfw VIB Tiger II
Experience received: 3.870 (doubled for the first victory each day)
Credits received: 49.911
Battle Achievements: Reaper, Top Gun, Boelter's Medal, Sharpshooter, Sniper

8x vijand uitgeschakeld maar helaas niet allemaal van 100% --> naar 0% haha was een leuk potje, daarvoor even mn master gunner wat omhoog gegooid in een Pzkpfw3 op een wat hogere tier russische medium,deed bijna geen dmg maar kon hem wel bijna 40 keer voor zn gat schieten voordat ik opgemerkt werd haha heb nu bijna de Sherman collectie compleet en geupgrade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Joindry schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 15:50:
[...]

Tiger P wss de beste tier 7 (zeker in urban) en volgens het forum is de VKausf A de slechtste tier 8...
ook de E-75 is een stuk beter dan de VK4502ausf B.
Ik zou zeggen doe de Tiger als je van plan bent verder te levellen. Doe de Tiger P als je tier 7 fun wil. Want de eerstvolgende tank die leuk is, is pas de Mauss. en das lang
Al eens gespeeld met de 4502B?
Het is een beest van een tank, niet zo uber als een E75 en vereist een andere speelstijl maar het is een heerlijk tank hoor. Toevallig vanmiddag, na veel wikken en wegen, de crew van mijn Tiger afgehaald en op de 4502B gezet om die weer van stal te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Ja de 4502B is inderdaad ook een lekkere tank, maar om de grind van de 4502a te moeten doen, zie ik niet echt zitten, misschien als ik omkom in de free-exp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 16:28:
[...]

Al eens gespeeld met de 4502B?
Het is een beest van een tank, niet zo uber als een E75 en vereist een andere speelstijl maar het is een heerlijk tank hoor. Toevallig vanmiddag, na veel wikken en wegen, de crew van mijn Tiger afgehaald en op de 4502B gezet om die weer van stal te halen.
die 4502A heeft toch identieke stats als de gewone Tiger maar dan met uber front armor toz van andere tanks van zijn tier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 16:36:
[...]

die 4502A heeft toch identieke stats als de gewone Tiger maar dan met uber front armor toz van andere tanks van zijn tier?
Ik weet niet maar ik had het over de 4502B he :P
Die heeft een lekkere front en de Maus gun (tier IX heavy).
Gizzy schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 16:34:
Ja de 4502B is inderdaad ook een lekkere tank, maar om de grind van de 4502a te moeten doen, zie ik niet echt zitten, misschien als ik omkom in de free-exp.
Mja de 4502A ziet er opzich wel aardig uit maar ik ben er niet echt van overtuigd.
Moet er wel bij zeggen dat ik ze maar weinig zie hoor. De Tiger P is dan wel weer een beest.

Marsh en Fjords maps die in 7.0 komen :)

[ Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 03-10-2011 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

psychoclown schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:49:
[...]

Bij de meeste duitse tanks moet je eerst de tracks hebben alvorens je iets anders kunt doen.
De 3601 is al een tijdje terug voor mij dus ik kan het je niet met zekerheid zeggen maar ik zou het even nakijken als ik jou was.
Zou zonder tracks kunnen denk ik.. maar heb ze nu toch maar upgraded. Gun doet voorlopig genoeg en kan extra beetje snelheid wel gebruiken.. next up.. de engine of de 88 :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

de 88, :) dan moet je er niet meer heen rijden :)

ik heb zowat hetzelfd probleem momenteel. Ik zit aan de KV3 en die is zo pokketraag standaard.
Eerst de engine of de turret en gun? Tracks heb ik al gedaan intussen en de eerste gun heb ik mee van de KV.

En nog nieuwe maps, hoeft voor mij eerlijk gezegd niet. Moesten ze nauw eerst een beginnen met kampernova eruit te halen.

en @vivaladen, de vk 4052ausf a is de tiger P met heel wat minder armour. De front is maar 120 ipv 200. jij hebt het dus over de Tiger P denk ik. En ook een iets grotere gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Gezien de kilometers die ik nu niet maak.. lijkt me de 88 beste ja haha.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Klote, ik heb net echt iets heel doms gedaan.. ik heb per ongeluk mijn 38(t) verkocht ipv mijn 35.. Geen idee waarom ik de informatie verkeerd las,.. maar toen ik op bevestigen klikte was opeens mijn 38 weg. Ik vond het nog wel zo veel leuker om met die te spelen in plaats van de Pz 38N..

Dat wordt volledig ranken met de Pz 38N (icm een arti die ik heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:02
Joindry schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 23:02:
de 88, :) dan moet je er niet meer heen rijden :)

ik heb zowat hetzelfd probleem momenteel. Ik zit aan de KV3 en die is zo pokketraag standaard.
Eerst de engine of de turret en gun? Tracks heb ik al gedaan intussen en de eerste gun heb ik mee van de KV.

En nog nieuwe maps, hoeft voor mij eerlijk gezegd niet. Moesten ze nauw eerst een beginnen met kampernova eruit te halen.

en @vivaladen, de vk 4052ausf a is de tiger P met heel wat minder armour. De front is maar 120 ipv 200. jij hebt het dus over de Tiger P denk ik. En ook een iets grotere gun.
107mm gun die je als het goed is op de KV geresearched hebt, Turret upgrade daarna tracks > IDIOT > IS > rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ashrah schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 07:41:
[...]

107mm gun die je als het goed is op de KV geresearched hebt, Turret upgrade daarna tracks > IDIOT > IS > rest
te laat ik heb de tracks al :(, de tracks moesten er trouwens op om de 107 te kunnen mounten, blabla weight limit...
Vind ik echt super irritant aan dit spel. Die continue track upgrades. De ferdi en Tiger P hebben exact dezelfde tracks en chassis maar toch moet je apart de tracks researchen en der zin der zo wel meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyborg3201
  • Laatst online: 28-07 15:03
KV is een leuke tank duurt alleen lang voordat je hem elite hebt , maar ben er bijna

ik heb alleen nu een klein credit probleem

ik kan de S-51 de SU152 en de Jagdtiger unlocken en kopen
maar ik heb slecht 500K

is de Jagdtiger het waard om daarvoor de credit te gaan grinden 3.5 Mil is toch een paar weken grinden met de geld makers van arty en lv 5 tanks

ps
ik haat mijn IS3
ik bounce bijna elke schot met de 2de gun op TIER 6 TANKS van 100 M
de gun speelde leuker op de normale IS ( 122 D-25T , 2de of 3de gun )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

JT ik zou zeggen neen. Ik doe nu mijn dailies met de ferdi en zal wss tegen de TD opsplitsing voldoende XP hebben de Stug E-100 te kopen :)

De kv heb ik niet elite gemaakt, direct door naar de KV-3. I'm a man on a mission. IS-4 voor januari :P
Gisteren trouwens eindelijk de "printscreen" in werking gekregen. Heb mijn Tobo nog een opnieuw geinstalleerd met nieuwste drivers. (***-azerty toetseborden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyborg3201
was de stug e100 helemaal vergeten ( en de rest van die td lijn)

nog ergens links ervan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Bekijk de 'toekomstige' tech tree van de duitsers, staat ook in de TS :)
Verder is er nog weinig over bekend.

[ Voor 20% gewijzigd door psychoclown op 04-10-2011 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Ik ben op de zelfde missie Joindry!
ik doe momenteel dailies met: KV (wil nog de S-51), KV-3 (wil 80 tot 100k voor de KV-4), IS-3 (BL-9, turret, IS4)
en dan nog wat klein spul: M3 Lee, M5 Stuart, Leopard, VK3601
en de T-50-2 die al elite is, maar ik nog niet weg wil doen, hoewel ik meestal verlies draai en mss beter de T-50 kan pakken.... keuzes, keuzes, keuzes

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joindry schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:03:
JT ik zou zeggen neen. Ik doe nu mijn dailies met de ferdi en zal wss tegen de TD opsplitsing voldoende XP hebben de Stug E-100 te kopen :)

De kv heb ik niet elite gemaakt, direct door naar de KV-3. I'm a man on a mission. IS-4 voor januari :P
Gisteren trouwens eindelijk de "printscreen" in werking gekregen. Heb mijn Tobo nog een opnieuw geinstalleerd met nieuwste drivers. (***-azerty toetseborden)
ik ben zelf ook Jagdtiger en Ferdi owner en het valt mij inderdaad ook op dat het net zo lijkt alsof ik met de ferdi meer kan dan met de JT...dingetje kan wel wat liefde vd devs gebruiken denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoragz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-04 20:47
Wat zijn de dailies waar jullie het over hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Daily = 1e win van de dag, per tank, krijg je 2x zoveel experience.

Als je nog een daily hebt staat er langs je tank tier 2 overlappende sterretjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyborg3201
Voggels schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:14:
Daily = 1e win van de dag, per tank, krijg je 2x zoveel experience.

Als je nog een daily hebt staat er langs je tank tier 2 overlappende sterretjes.
zelfs mensen die al een tier 9 hebben weten dit soms niet ................

< nog geen tier 9 dus ik wist het al

iemand nog tips voor de S-51 arty
ik speel al met de gw tiger tier 6 , en het schijnt dat de s-51 erg on-precies is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
als ik straks mijn IS7 eindelijk heb kunnen kopen. Nog 3miljoen en 10k exp, dan ga ik de stugIII opnieuw kopen. Daar lekker op levelen en dan wachten op de tech tree revision van de Duitse TD lijn. StugIII is me altijd goed bevallen, dus zal ook wel goed zijn voor de stats en fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Cyborg3201 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:20:
iemand nog tips voor de S-51 arty
ik speel al met de gw tiger tier 6 , en het schijnt dat de s-51 erg on-precies is
Heb de S-51 zelf nog niet, maar wat ik heb gehoord en gelezen:
Arc is hoger, je kunt dichter bij cover raken.
16 shells met de standaard gun, 12 met de upgraded.
Veel damage, lange aimtime.
Redelijk mobiel.

GW Tiger is tier 7, de GW Panther is tier 6, toch?

Als ik naar beide stats kijk:
GW Panther: accurater, door de turret kun je meer bewegen zonder dat je tank meebeweegt, 20 secs reload.
S-51: 50% meer damage, hoger arc, 30 secs reload

DPS is hetzelfde, maar de GW Panther is nauwkeuriger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Ik leer nog elke dag bijna toetsen... Capslock+0 krijg je nog een andere reticle te zien, goed voor targets leaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyborg3201
van overlord
Q: When can we see some pics of the upcomming german td tree? Stug E-100 <3

A: I think, we will do it after the release of 7.0 update.
October 3, 2011 12:22 PM
dus duurt nog even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

crizyz schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:51:
Ik leer nog elke dag bijna toetsen... Capslock+0 krijg je nog een andere reticle te zien, goed voor targets leaden...
had ik die maar eerder geweten haha, bedankt! :)

Damn.. die recticle werkt goed!

[ Voor 5% gewijzigd door Poekie McPurrr op 04-10-2011 20:44 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Dat is je crosshair aan de server-kant. Het werk natuurlijk nooit helemaal 100% maar het is meer om er extra zeker van te zijn waar je schiet en hoe groot je dispersion is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

So hey, net potje verloren met mijn KV 3. we hadden kunnen winnen had ik niet zonder HE gevallen. Op het einde was het een IS-4 en ik tegen een IS-4 en een GW Panther. Onze IS-4 valt aan op de cappende IS-4 ik damage die intussen en reset cap een paar keer met HE. Net na mijn laatste shell HE sterft onze IS-4 en de andere IS-4 staat te schuilen. Toen was de droom kapot :(
Wel jammer, twas een mooi potje. Zeker om bottom tier te zijn.

wot2

Enkel een sniper aan overgehouden, onze IS-4 had meer base defense wss :S

[ Voor 6% gewijzigd door Joindry op 04-10-2011 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Heeft iemand trouwens al de VK2801 geprobeerd? Of wordt hij alleen in te hoge tiers ingedeeld zodat het tankje vrij nutteloos is?

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
http://traffic.libsyn.com...MEOVERCAST_EPISODE_68.mp3

Vanaf 1u6m t/m 1u12m is er een interview met Overlord.
Niet veel nieuws though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Nog een vraagje die idiotgun bij de KV3 is die zo goed? want die valt eigenlijk wel buiten het te volgen pad om de IS te bereiken. de D-2-5T ( en zijn opvolger de D25T) moet je wel researchen. Is die idiotgun het echt waard om nog 18k extra uit te geven? want zuiver in specs ben ik niet echt overtuigd :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
op de hogere tanks research ik altijd alle kanonnen. Die idiotgun shiet wel lekker. en ze zitten op de volgende grote lummels ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
FikkieHo schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:08:
Heeft iemand trouwens al de VK2801 geprobeerd? Of wordt hij alleen in te hoge tiers ingedeeld zodat het tankje vrij nutteloos is?
Heeft een dik kanon als ik zo hoor van een aantal in de clan, komt uiteraard veel in hoge tiers maar dat is het lot van een light/scout tank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Eindelijk IS7 geresearched, nu nog 3 miljoen aan credits sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

FikkieHo schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:08:

psychoclownHeeft een dik kanon als ik zo hoor van een aantal in de clan, komt uiteraard veel in hoge tiers maar dat is het lot van een light/scout tank
De VK2801 heeft een 10.5cm HE gun waarmee je menig Heavy tank of artie kan slopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Joindry schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 08:45:
Nog een vraagje die idiotgun bij de KV3 is die zo goed? want die valt eigenlijk wel buiten het te volgen pad om de IS te bereiken. de D-2-5T ( en zijn opvolger de D25T) moet je wel researchen. Is die idiotgun het echt waard om nog 18k extra uit te geven? want zuiver in specs ben ik niet echt overtuigd :S
De IDIOT zit op de T-34-85, T-43 en T-44. Wil je deze gaan spelen, dan is dat een ja. (je kan maar beter vast de beste guns unlocked hebben via andere paden.

Heeft er iemand trouwens ervaring met de KV-13?. Ik zit nu in de T-34-85 om rustig aan richting T-54 te gaan, maar ik zou de KV-13 als sidestep kunnen nemen. Was er nooit echt in geinteresseerd, maar bounce zelf ongelofelijk veel op die tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
Voggels schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:07:
[...]
Heeft er iemand trouwens ervaring met de KV-13?
Top tank! Niet als lone wolf maar wel als flank tank met ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Voggels schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:07:
[...]

De IDIOT zit op de T-34-85, T-43 en T-44. Wil je deze gaan spelen, dan is dat een ja. (je kan maar beter vast de beste guns unlocked hebben via andere paden.
Ben ik echt niet van plan te spelen :s dan denk ik toch deze over te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die server-side crosshair is geniaal. Heb sindsdien geen rare missers meer met m'n snipetiger :D Voortaan wordt iedereen lekker gepenetreerd door mijn 8,8 centimeter! =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:15:
Die server-side crosshair is geniaal. Heb sindsdien geen rare missers meer met m'n snipetiger :D Voortaan wordt iedereen lekker gepenetreerd door mijn 8,8 centimeter! =)
Yup :)
Werd er in een potje op gewezen door een teammate (aantal scouts in tegenpartij), dacht ik deel het hier ook maar even.

Voelt een stuk preciezer dan de originele crosshair. :9

Wil alleen nog eens testen of die ook minder jumpy is als de originele crosshair. Als je met die net op een heuvelrug aimt, lijkt ie eerst aan de grond te blijven plakken, klein stukje omhoog mikken en hij schiet ineens een stuk omhoog de lucht in. Zal vast iets te maken hebben met aimpunt en geen aimpunt (lucht), maar irritant vind ik het wel.

@hieronder:

[ Voor 12% gewijzigd door crizyz op 05-10-2011 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Laatst online: 22:58
HEBBEN! waar staat dat ding? Of is dat de Caps+0?

[ Voor 27% gewijzigd door Jeebeekje op 05-10-2011 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Capslock+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Gisteren ook geprobeerd met de SS-C mijn tank voelt een stuk meer high-tech aan vind ik. Mikken gaat beter, true to that. Maar het klassieke aim-gevoel verdwijnt een beetje vind ik.
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:15:
Voortaan wordt iedereen lekker gepenetreerd door mijn 8,8 centimeter! =)
Deze klinkt vettig en een beetje zielig tegelijk :S

[ Voor 58% gewijzigd door Joindry op 05-10-2011 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Misschien dat de (voorlopige) Franse tank tree ook in de TS kan?

http://statcdn.worldoftan...ee_full(eng)_for_book.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nog uit te komen techtrees zet ik pas in de TS wanneer (een deel van) de techtree toegevoegd is aan de game om verwarring te voorkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Boon
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09-2020

Blue Boon

tanks for the fish

Dan ga ik die link naar de French TT dan maar even ergens opslaan, vind het namelijk wel interessant om te zien wat er gaat komen.

Ik heb trouwens net een paar potjes met die capslock+0 reticle gespeeld, en dat speelde behoorlijk lekker. Dank voor de tip.

All that matters has no mass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Blue Boon schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:52:
Dan ga ik die link naar de French TT dan maar even ergens opslaan, vind het namelijk wel interessant om te zien wat er gaat komen.

Ik heb trouwens net een paar potjes met die capslock+0 reticle gespeeld, en dat speelde behoorlijk lekker. Dank voor de tip.
het grootste nadeel is het eerst volgende wat je in de chat zegt gelijk zo SCHREEUWERIG OVERKOMT :D

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
capslock kan je daarna weer uitdrukken.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.