[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 31.568 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

hexta schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 17:09:
capslock kan je daarna weer uitdrukken.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:40

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

hexta schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 17:09:
capslock kan je daarna weer uitdrukken.
facepalm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
:D

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-05 07:24

ZenTex

Doet maar wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:50
Joindry schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:59:
[...]

Ben ik echt niet van plan te spelen :s dan denk ik toch deze over te slaan.
Voor de D-2-5-t moet je de turret researchen op de IS, wat betekend dat je eerst met de 85mm moet spelen en die is echt waardeloos op tier 7, daarnaast is die gun (d-2-5-t) toch echt te langzaam om goed te zijn. De d-25-t is een goed kanon maar totdat je die kan gebruiken kan je beter met de I-D-10-T rondrijden.

[ Voor 10% gewijzigd door Ashrah op 06-10-2011 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik heb de D-2-5-t sinds gisterenavond een potje of drie mee gespeeld. Jaaaa, dat gaat inderdaad langzaam ja. Maar met een tier 6 tank 40% wegknallen bij een ferdi in één schot, het is niet alle tier 6 tanks gegeven. Het enige wat ik mis zijn meer paarden om dan ook weer snel achter een muurtje te staan.

@hieronder, gisteren voor het eerst een 15-0 gewonnen. Kheb een screenshot, maar kan nu niet posten, staat op de thuispc. Zijn er nog die dit gehad hebben, een "flawless victory"?

[ Voor 23% gewijzigd door Joindry op 06-10-2011 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 13:34
Mam man man, net twee potjes achter elkaar verloren. Ikke lage tier onder het midden. Mijn team verliest met 15 vs 1 of 15 vs 3 oid. Niet te filmen wat een lemming tactics.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Joindry schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 08:31:
@hieronder, gisteren voor het eerst een 15-0 gewonnen. Kheb een screenshot, maar kan nu niet posten, staat op de thuispc. Zijn er nog die dit gehad hebben, een "flawless victory"?
Zeker wel wat keren gehad ja :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05 14:36
Ja ook wel eens gehad, soms gaat het om een of andere reden super makkelijk. Andere team is dan gewoon in 1x weg zonder ook maar een loss aan eigen zijde.
Heb helaas nog nooit in me 1tje het volledige team kunnen uitroeien;)
9 kills in 1 match is me max volgens mij (met jagdpz4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Bij mij slechts 7 kills, maar ook met de jagdpz IV. Maar voorbij de 5 is meestal pure luck. en 15 kills zie ik niet snel gebeuren ook. Tenzij ze de Overlord tank of nuke kanon van C&C generals introduceren.
:) Ik ruik een themaweekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Joindry schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:31:
Tenzij ze de Overlord tank of nuke kanon van C&C generals introduceren.
:) Ik ruik een themaweekend :)
Oooow de Overlord tank, goeie herinneringen aan zeg :9~ .
Overlord ready
I am big! 8)

Wat een monsters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Yep, paar keer gehad. Hen nog ergens een scenie op m'n laptop toevallig.
En inderdaad, ben je lekker bezig, kom je er ineens achter dat het hele vijandelijke team weg is.

Helaasch, ook van de andere klant meegemaakt, 2 keer. Beide keren was ik de laatste over, beide keren ging het lekker, beide keren in een TD waar ik in m'n eentje een flank hield. En dan ineens "Dude, where's my team".
1 daarvan was op himmelsdorf kan ik me nog herinneren. Stond ik lekker die hoofdstraat te verdedigen.
Ging lekker dacht ik, totdat ik ineens van beide zijden+vanachter geflankt werd, toen pas kwam ik er achter dat we 15-0 verloren hadden.
Best wel sneu, aangezien ik in m'n 1tje 3 vijanden bezighield. Maar dit soort praktijken zie je wel vaker, dat als er 1 flank faalt en de vijand maakt daar gebruik van (DWZ gelijk doorstoten) dat de rest van het team of het niet doorheeft, of niet meer adequaat kan reageren en keihard geflankt word.
Doe je weinig tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

x-cessive schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:33:
[...]

Oooow de Overlord tank, goeie herinneringen aan zeg :9~ .
Overlord ready
I am big! 8)
Behold, the bringer of light :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gisteravond nog wat potjes met Haast en Jeff gedaan, welke erg lekker verliepen.
Paar keer was het easy en ook een aantal keer gehad dat wij nog wel even de match wonnen.
Er zaten 2 potjes tussen die we verloren hebben, 1 was op Ensk waar de battle nog nauwelijks begonnen was en er stond letterlijk een zwerm aan mediums op onze base. Terug rijden was helaas al te laat.

Het andere potje was echt te idioot voor woorden. We speelden Mines, Haast en Jeff hadden town onder controle en ik had bij het begin van de battle al gezorgd dat een van de mediums die de hill opreed een flink knal in zijn flank kreeg + detrack en meteen arty erop. Vervolgens meteen een IS7 die het eiland over stormde in de flank gepakt (37%), een arty shell die er 20% vanaf snoepte en ik de genadeslag deed (43%).
Daarna een M6 die op het eilandje zat en het leek goed te gaan, heel erg goed. Totdat ik wilde kijken of ik kon pushen, een 4502B om de hoek van de 'berg' en een E75 op het eiland + dedicated arty allen in platoon. Er werd door arty 1200 hp van me afgeschoten en ik moest weer in dekking, vervolgens ben ik ze maar gaan luren. Proberen die 4502B uit cover te krijgen waar hij telkens naar hapte, helemaal in het open (maar er zat een verhoging tussen waardoor ik hem niet kon raken). Wat doet arty? Die blijft maar zeggen, spot the arty, spot the arty please. Later werd de arty van ze gespot (op 1 na, die uit het platoon van tier 9's) en meteen arty shells die ernaar toe vlogen maar die tier 9's waren ook niet gek die konden doen en laten wat ze wilden want ze merkten dat ik 0,0 support kreeg van onze noob arty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 10:05
Ik heb een tijdje geleden gelezen dat het mogelijk is te checken hoe ver je met behaalde achievements bent zoals de maus trap. Wie weet dit nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

O wat is de wereld toch klein, net nog even een potje gaan doen kom ik een een hele GOT1 groep tegen. Enkel waren zijn tier 9/10 en ik aan het levelen met me tier 6 :(

Best wel grappig.

Joindry heeft er eigenlijk niet veel zijn meer in vandaag, maar het was wel eens leuk gekende mensen tegen te komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Heel de avond bezig geweest met afwisselend tier 6 en 7.. Ook allemaal tier 9 tanks.. Kan ik zelf nog vrij weinig tegen beginnen, aangezien ik dan bezig ben voor nieuwe turret en beste gun.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420887

Frustrerend grinden met mijn IS: na 70 battles 35% victory...

Overall zit ik toch op 49%, richting 50%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224682

Had gisteren een aantal battles waarvan ik dacht wat doe ik hier een Hetzer in battles met IS-4's, Löwe's en wat KV-5's was opvallend om te zien dat een gewone KV op de 2 na laagste plek stond. |:(

Wel aardig was dat ik met dat 10cm gun met HE toch behoorlijk wat damage deed. Vind zelf de 7,5 beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Griffin
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-05 09:53
Die is leuk.

global kill stat:
PzKpfw IV 125
KV 110
VK 3601 (H) 91
StuG III 75
PzKpfw III/IV 69
PzKpfw VI Tiger 66
T-28 56
PzKpfw III 55
JagdPz IV 54
M3 Lee 45
...
Voel me het beste thuis in het middensegment geloof ik. :) Heb ook het meest gespeeld met VK3601H.

Diff tanks to kill: 18:
S-51
SU-18
Object 261
T30
GW Typ E
... (onbelangrijk verder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Griffin
Anoniem: 224682 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:44:
Had gisteren een aantal battles waarvan ik dacht wat doe ik hier een Hetzer in battles met IS-4's, Löwe's en wat KV-5's was opvallend om te zien dat een gewone KV op de 2 na laagste plek stond. |:(

Wel aardig was dat ik met dat 10cm gun met HE toch behoorlijk wat damage deed. Vind zelf de 7,5 beter.
Vreemd, want volgens deze tabel zou je hooguit tier7 heavies moeten tegenkomen (battle tier 8):
matchmaking tabel
Zat je misschien in een peleton met iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:48

skoozie

SCSI

Warlord, zat je in een platoon? Zoja, met wat? anders zou die chart nu al weer verouderd zijn...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Die chart is niet verouderd maar er zijn uitzonderingen, zo heb je soms kans dat als je heel erg vroeg in de ochtend speelt met een paar man minder in het team zit. Daarnaast heb je tijdens de clan wars uurtjes altijd minder spelers online wat de matchmaking ook enigszins kan beïnvloeden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

de clanwar uurtjes zijn altijd wel goede momenten om te spelen, de betere/hogere-tiers zijn er niet.
Ik heb wel de logica achter het matchmaking systeem gesnapt met deze lijst er bij. soms iets meer arty aan de ene kant maar dan hebben ze 1 tank meer van de laagste tier oid. Wel als je met arty platooned moet je goed opletten welke tank je mee nemt.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
De matchmaking gebeurt aan de hand van een puntentelling:
[quote]
  • "Value" is the number that describes average battle performance of a particular vehicle. At the moment, "Value" is calculated on the basis of a vehicle's tier and type (HT, LT, MT, TD, SPG). Heavies have 1.45 multiplier and TDs and mediums have 1.0. Tier 9 mediums have a 1.2 multiplier.
  • Value does not take into account installed/upgraded Equipment and/or Modules, Tank upgrades, or Crew abilities.
  • Tanks in a Platoon are no longer given a higher value than tanks outside a Platoon.
  • It is possible to add "value" adjustments on the basis of player record/statistics on a given vehicle in the future. But this is not presently being done.
  • Apart from the total "value" equality condition, the match-making system ensures that both teams have an equal "value" of SPGs (but not necessarily an equal number of SPGs).
  • The number of SPGs in one team with respect to the other team can only be +/-1.
Het klopt vaak wel maar toch is er een geluksfactor want vaak zie je dat 1 team de meeste tier 9 TD's heeft of dat in een match met veel teveel arty één team enorm veel mediums heeft. Dat zijn van die uitzonderingen die het soms wel tot lelijke potjes maken.

Eerste screenshots van een US based map :)

[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 07-10-2011 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Griffin
Hadden jullie dit al gezien in Overlords blog:
"PS: The upcoming 7.0 update might bring certain improvements in terms of match-making, the work in full swing."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-04 20:19

ShockWave

Lost it somewhere

Gister in mijn T-50 racetank weer eens van een lage tier battle mogen genieten....
Hoogste tier was een hetzer, laagste een M2....
Map was Campinovka...snel de heuvel op..he niks te zien..heuvel af aaah daar zitten er een paar in het bos beetje schade gedaan onderweg naar beneden maar wel snel doorrijden..
Werd achtervolgd door een M2 tot op hun base...ach had hij beter niet kunnen doen..
M3 stuart kwam daarna op me af, rondje buiten bereik van zijn gun en afgemaakt...
Verder beetje rijden en spotten voor de aanwezige artie...
Na een minuut of 3 op de enemy base gecrost te hebben en 5 kills gemaakt te hebben stond mijn eigen team nog steeds te campen op onze eigen base???
Uiteindelijk was er weinig meer over van de tegenstander en kwam er wat meer naar de enemybase gereden.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

BDe matchmaking is volgens mij te afhankelijk van het "level" van een tank. Een full ops tier 7 is stukken beter dan een complete stock 8.
Als je top tier tanks stock zijn, weet je meestal al hoe laat het is.

Gisteren een complete standaard Tiger als top tank en enige tier 7. de overzijde had een full ops Tiger P... Op ensk. Niks maar absoluut niks had genoeg pen om de Tiger P te penetreren langs voor.

[ Voor 33% gewijzigd door Joindry op 07-10-2011 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

[b][message=36889762,noline]Op ensk. Niks maar absoluut niks had genoeg pen om de Tiger P te penetreren langs voor.
Heeft dan nog steeds niemand geleerd op z'n turret te schieten? Of zien ze niet dat het een P is ipv een H?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja of anders flanken, maar daar hebben veel spelers ook nog steeds geen kaas van gegeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

@ Zentex??

Tiger P turret wil ook best wel wat bouncen enige zwakke punt is de commanderhatch bovenop maar dan moet je wel zelf een gun hebben met goede accuracy wil je die raken.
Vanaf de voorzijde probeer ik altijd die sloped platen te raken die boven de tracks zitten (Overgang voorzijde naar bredere hull) of de driverport en machinegunport.
kan je de zijkant raken dan zit je op dezelfde dikte als een normale Tiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
zitten jullie van got nu op een andere mumble ofzo ? de oude is helemaal leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 13:48
B-BRAIN schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:42:
zitten jullie van got nu op een andere mumble ofzo ? de oude is helemaal leeg.
zie forum voor TS3 details :) verhuisd dus naar TS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Iedereen met toegang tot het clanforum van [GoT] had dit wel geweten/kunnen weten.

Er waren soms wat problemen met Mumble omdat het te druk werd met spelers die gebruik maakten van de vele kanalen die beschikbaar stonden (was niet alleen voor [GoT] WoT maar ook voor een aantal andere games/clans).
Dit uitte zich nog wel eens in het uitvallen van Mumble tijdens clanwars... :F
TS is voor zover ik weet alleen beschikbaar voor Clanmembers van [GoT] en [GoT2] ivm het aantal beschikbare slots.

Niet meer als algemeen programma voor iedereen die graag wil spelen/kletsen.

@Joindry
Bottomplate van de Tiger P heeft ook geen nut, die is ook dikker als die bij de Tiger H.
Het is en blijft een ubertank in urbanwarfare hij dan niet kan worden geflankt...
Flanken is ook een kwestie van plannen, niet gelijk als een tank wordt gespot head on aanrijden wat je vaak ziet..neus aan neus.
Denk ff na mischien zijn ze met een omweggetje wel te flanken.
Spot jij hem als eerste met je KV3.....good luck... >:)

[ Voor 30% gewijzigd door ShockWave op 07-10-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Idd commanderhatch is het grootste zwakke punt. die bottomplate kan je makkelijk wegsteken op ensk achter het vele rubble. En even snel HE laden zit er bij mij niet in op mijn KV3 (met reload van 12.7 sec) en flanken met een 60ton zware lijkkist en turret tr.sp. van 23 ofzo. Neen, echt niet mijn favoriete tank om tegen te komen op urban maps. (om mee te spelen daarentegen)
De KV3 grind gaat trouwens niet van een leien dakje. Winrate gedaald naar 46% nu :(
Dit in tegenstelling tot de 57% met de gewone KV.
Het ligt eigenlijk vooral aan de matchmaking. 40% van de keren kom je tussen rondes met 2-4 tier9 tanks en een tier 10. gezien je lage acuracy en snelheid kan je eigenlijk niks anders dan wat HE spammen aan de ongelofelijke rof van 4,7 :S

[ Voor 33% gewijzigd door Joindry op 07-10-2011 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224682

skoozie schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:31:
Warlord, zat je in een platoon? Zoja, met wat? anders zou die chart nu al weer verouderd zijn...
Nee zat niet in een platoon was zelf ook zeer verbaasd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420556

Joindry schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:59:
gezien je lage acuracy en snelheid kan je eigenlijk niks anders dan wat HE spammen aan de ongelofelijke rof van 4,7 :S
Waarom heb je dan ook de 122mm genomen en niet de 100mm ? of 107mm ?

Warlord1 van tijd tot tijd komen er ook loltracktors voorbij, niks aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Anoniem: 420556 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:20:
[...]

Waarom heb je dan ook de 122mm genomen en niet de 100mm ? of 107mm ?
Ben erover aan het denken om terug te keren naar de 100. voor de idiot wil ik gewoon geen 17k besteden eigenlijk. Ben niet van plan om lang te blijven spelen met de KV-3, mediums ben ik ook niet van plan te researchen. Het moet een beetje vooruitgaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Joindry schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:23:
[...]

Ben erover aan het denken om terug te keren naar de 100. voor de idiot wil ik gewoon geen 17k besteden eigenlijk. Ben niet van plan om lang te blijven spelen met de KV-3, mediums ben ik ook niet van plan te researchen. Het moet een beetje vooruitgaan :P
KV --> KV-1S --> KV-13 --> T-43 en je kan de idiot weer gebruiken

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Speel al vrij lang met de KV-3 incl 107mm, vind het zelf erg fijne tank.
Heb er ook goede winrate mee volgens mij (kan zo niet even mijn stats bekijken), gebruik deze tank ook om credits mee te farmen (net zoals de KV).
Hoge tiers heeft deze tank inderdaad wat moeite mee maargoed, het is ook maar T6, pick your fights!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

skoozie schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:51:
[...]

even overnacht :)

neen het wordt de KV-3 --> IS--> IS-3--> IS-4 weg. Dus geen idiot nodig. ééntje achter zijn computer is al voldoende :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

shockwae schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:41:
@ Zentex??

Tiger P turret wil ook best wel wat bouncen...
Huh? wat? Wat bounced op de P turret dan? Enkel als je met keien gooit op de turret kom je er niet doorheen.
Ben gelijk in de P gestapt toen i'ie uitkwam, en door m'n turret kwamen ze wel degelijk met alle gemak.
Ook met de slappe 107mm kom ik makkelijk door een Tiger P z'n turret, en die is groot genoeg om niet te missen.
Is die P turret niet hetzelfde als je H turret? DWZ 100mm unsloped, en de mantlet 120mm IIRC?

Is er misschien iets getweakt aan die tank de afgelopen 2 maanden dat ik niet speel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
skoozie schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:51:
[...]

Maar hij geeft nog aan geen interesse hebben om voor de mediums te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-05 23:22
Ik kwam gister in mijn M6 nog een Tiger P tegen op Himmelsdorf. Ik kwam maar net door de onder-plaat heen met de 90mm. Ziet er uit als een leuk tankje om te besturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 13:48
Tiger P
VI Tiger(P) Turm Ausf. A 100/80/80(mm) 26(d/s) 420(m) 20 440 8 900(kg)
VII Tiger(P) Turm Ausf. F 120/80/80(mm) 26(d/s) 420(m) 30 150 9 500(k
Tiger
VII PzKpfw-VI-Tiger-I-Turm Ausf.H2 82/82/82(mm) 26(d/s) 400(m) 15 820 8 200(kg)
VIII PzKpfw-VI-Tiger-I-Porscheturm 100/80/80(mm) 26(d/s) 420(m) 33 220 9 000(kg)

Dus idd niet dezelfde turret...

Gegevens volgens Wiki btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Trouwens met de update waar ze tanks gaan toevoegen aan je bestaande tanks, je krijgt een extra garage slot erbij, maar wat nou als je garage slots (max 12 dacht ik) al bijna of helemaal vol zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Is het ook, in de steden is het echt de snipertank. als je even snel moet vuren kan je redelijk wat raken door je 200pen. De 200mm front armor helpen dan weer direct op de wilde schutters te bouncen.
Echt de ideale peekaboo tank. In urban maps ga ik nooit een gevecht met een KT uit de weg.

@zentex, ik heb em ook sinds dag één. Maar die turret is al redelijk moeilijk te raken vanop afstand met een 0.4 acc gun. en al je turret nog wat gedraaid staat loopt die 120mm al snel opnaar 160+ mm. Volgens mij is de voorkant iets minder hoog van die turret. Je schiet er makkelijk door over de tank. Maar je wordt ook sneller geraakt op de commanderhatch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

2e Tiger(P) Turm Ausf. F heeft 120/80/80(mm) idd leuke target om op te schieten maar die 120mm mantlet zie je te vaak als hij hull down is of rechttgenover je staat.
Met mijn 3601(H) of Tiger H maak ik dan weinig kans met de 88mmL56 met zijn 132mm pennetration in het beste geval, flanken is dan de enige optie.
Met mijn IS3 maak ik er echter wel gehakt van met de BL9.....

@ Doler hoe kom jij op 12 slots?
Er wordt trouwens wel gesproken dat je een extra slot voor je tank krijgt maar hoe zit dat met je crew als je barracks volzit?

[ Voor 17% gewijzigd door ShockWave op 07-10-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Doler schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:14:
Trouwens met de update waar ze tanks gaan toevoegen aan je bestaande tanks, je krijgt een extra garage slot erbij, maar wat nou als je garage slots (max 12 dacht ik) al bijna of helemaal vol zit?
Zit geen max aan, in ieder geval rond de 25 is sowieso mogelijk weet ik van sommigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

shockwae schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:17:
maar hoe zit dat met je crew als je barracks volzit?
Volgens mij heb je in je barrack een x aantal plaatsen voor crew die niet op tanks zitten, maar weet het niet zekers, en anders denk ik dat je die ook gewoon extra krijgt...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
psychoclown schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:27:
[...]

Zit geen max aan, in ieder geval rond de 25 is sowieso mogelijk weet ik van sommigen :)
Ik zit nu op 22 en counting.

Aangezien je 300 Goud betaald voor een slot lijkt het me wel HEEL DOM om hier een max aan te zetten. Einddoel is alles bover de Tier5 in de garage te krijgen :P
skoozie schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:54:
[...]

Volgens mij heb je in je barrack een x aantal plaatsen voor crew die niet op tanks zitten, maar weet het niet zekers, en anders denk ik dat je die ook gewoon extra krijgt...
Crew zit alleen in je baracks als ze NIET in een tank zitten. Dus hier heb je geen last van/komt ook niets bij.
Je kunt overigens ook je Bracks uitbreiden met 16 slots als je te kort komt. Ook hier zit voor zover ik weet geen max aan. (als je dus een tank verkoopt met 100% crew, haal eerst even je crew eruit, een slot is goedkoper dan dat je weer een 100% crew moet kopen voor goud ::P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Luxeprobleem......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:34

Poekie McPurrr

Mreoww~

Hmm.. wilde enkel ff de iD10T gun op KV3 vrijspelen.. en dan verder met de duitse lijn. Tot ik zag dat crew op de KV3 op 5-2% na bijna mainskill 100% had.. dus vrolijk verder buffelen op die KV3 >.<

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
ja je moet echt wel werken met die kv-3

traag aperaat maar kannonen maken het weer goed op die tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

tis een traag loeder maar wel een lief loeder O+

En ben die map Mines echt zo beu onderhand...

en waaron dumpen ze zo vaak alle platoons aan dezelfde zijde ipv deze beetje te verspreiden over de teams..

[ Voor 69% gewijzigd door Poekie McPurrr op 07-10-2011 21:51 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Joindry schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:40:
[...]

Behold, the bringer of light :9
Dat is de Nuke Cannon... :>

Zo maar weer eens een potje in de PzIV spelen... Wat is dat toch een heerlijke tank! :9

[ Voor 19% gewijzigd door crizyz op 07-10-2011 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:40

rapture

Zelfs daar netwerken?

De stock Panther (veredelde Panzer IV) blijft een frustratiebak. Ik heb de tracks, nu nog turret voordat ik de korte 8,8 cm terug erop kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Poekie McPurrr schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 21:36:
En ben die map Mines echt zo beu onderhand...
Wat vind je er minder aan?

Zelf vind ik het eigenlijk wel een heel erg leuke map. De oude vond ik overigens ook helemaal niet slecht en ik had liever beide naast elkaar gezien (de oude dan wel in een wat meer up-to-date staat.
Het is soms wel lelijk als je team weinig of geen mediums heeft om de hill te controleren of zo stom zijn niet te gaan. Zelf sta ik vaak met mijn heavy op de hoek van de aanloop naar de hill te wachten en kan tenminste 1 medium van het andere team vol in de flank raken en met een beetje geluk detracken. Helaas staat de arty soms echt uit hun neus te vreten ipv meteen te aimen voor de hill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
rapture schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 00:02:
De stock Panther (veredelde Panzer IV) blijft een frustratiebak. Ik heb de tracks, nu nog turret voordat ik de korte 8,8 cm terug erop kan zetten.
heb nu alles op de panther maar valt me wel zwaar tegen met schade wat je aanbrengt. ok penetration is wel hoger met die 7,5 cm KwK 45 L/100.

Voor zijn tier had die wel iets meer dmg mogen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218650

B-BRAIN schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 09:41:
[...]

heb nu alles op de panther maar valt me wel zwaar tegen met schade wat je aanbrengt. ok penetration is wel hoger met die 7,5 cm KwK 45 L/100.

Voor zijn tier had die wel iets meer dmg mogen hebben
Ik was ook niet zo kapot van de accuracy en de reload.
Fragiele tank en zeer afhankelijk van welke map er werd gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
heeft [GOT2] nog plek voor 2 of 3 fanatieke spelers. weet niet wie ik er op moet aanspreken.

naam ingame van mij is cosworth1977 en van maat van me is raytegoed.

[ Voor 27% gewijzigd door B-BRAIN op 08-10-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Laatst online: 06-05 13:34
Man man man, het niveau is weer bedroeven vanochtend. Wat een stelletje lemmingtactieken heb ik weer voorbij zien komen niet te filmen.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
wat dacht je dan van de matchmaking vanmorgen. das ook niet normaal. met een kv-3 tegen tier9 en hoger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

psychoclown schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 09:15:
[...]

Wat vind je er minder aan?

Zelf vind ik het eigenlijk wel een heel erg leuke map. De oude vond ik overigens ook helemaal niet slecht en ik had liever beide naast elkaar gezien (de oude dan wel in een wat meer up-to-date staat.
Het is soms wel lelijk als je team weinig of geen mediums heeft om de hill te controleren of zo stom zijn niet te gaan. Zelf sta ik vaak met mijn heavy op de hoek van de aanloop naar de hill te wachten en kan tenminste 1 medium van het andere team vol in de flank raken en met een beetje geluk detracken. Helaas staat de arty soms echt uit hun neus te vreten ipv meteen te aimen voor de hill.
Het is ook wel een leuke map, maar ik speel er zo vaak op hahaha

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
Deze combinatie was me nog niet eerder gelukt:

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2do1l0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2s60954.jpg

Maar de PzKpfw 38H735 is dan ook echt te sterk voor zijn (haar?) tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 13-05 19:38
Daar ken ik er nog wel een paar van:
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2eeeogj.jpg
en mijn record:
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/140bsya.jpg
Khad die Jagdtiger van 95% naar 4% geschoten en in de brand. Disconnect die flikker. :') :F

[ Voor 25% gewijzigd door User op 08-10-2011 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
User.tmp schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 16:14:
Daar ken ik er nog wel een paar van:
Het ging mij vooral om de combinatie van Top Gun en Confederate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
B-BRAIN schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 11:44:
heeft [GOT2] nog plek voor 2 of 3 fanatieke spelers. weet niet wie ik er op moet aanspreken.

naam ingame van mij is cosworth1977 en van maat van me is raytegoed.
Daarvoor moet je mij aanspreken maar niet hier, zie de playertable voor mijn ingame nick :)
Poekie McPurrr schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:15:
[...]

Het is ook wel een leuke map, maar ik speel er zo vaak op hahaha
Beter zo vaak op Mines terecht komen dan op Malinovka of Redshire.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Wut? Ik vind redshire best een toffe map. Malinovka en Murovanka niet. Die zie ik liefst vandaag nog verdwijnen. Gisteren de dailies waren verschrikkelijk. 8 defeats op een rij met mijn KV3 sommige tot 800Xp bij de loss. Uieindelijk wel een win gescoord van 3.6k :P maakt dan wel weer veel goed. Hopelijk tegen woensdag mijn IS. Het enige wat dat beesie moet zijn is een beetje sneller. De KV3 is hyper-irritant in battles met wat mediums in. Ik ruim de flank op, dan rushen de mediums alle kanten op en tegen de tijd ik ergens anders ben, is alles opgeriumd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:39
Joindry schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 08:02:
Gisteren de dailies waren verschrikkelijk. 8 defeats op een rij met mijn KV3 sommige tot 800Xp bij de loss. Uieindelijk wel een win gescoord van 3.6k :P maakt dan wel weer veel goed.
Dat probleem had ik vrijdag met mijn T34, 4 keer achter elkaar 5 kills (meeste lvl8+) en minimaal 7-800 exp en dan toch verliezen. Maar ja, nu speel ik daar weer wat minder mee en ben ik aan het credits grinden (en tegelijkertijd wat andere tankjes aan het levelen). Nog 2.5 mil en dan kan ik eindelijk mijn T30 kopen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-02 17:08
Anoniem: 218650 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 11:41:
[...]

Ik was ook niet zo kapot van de accuracy en de reload.
Fragiele tank en zeer afhankelijk van welke map er werd gespeeld.
Ben een andere mening toegedaan.
Ik speel de Panther (en ook de II) en de T-43 en T-44.
De Panther is m.i. een goede tank, niet een echte scheur medium, maar zn kanon is beter als de Russen. De reden: hij kan bijna alle pantser doorboren. Een stuk beter als de Idiot gun, die (175 pen dacht ik).
De damage is dan weliswaar laag, maar de vuursnelheid erg hoog, dat zorgt voor een zeer goede "damage per minute".
Veel tegenstanders kijken ook neer op de Panther, persoonlijk vind ik dat erg fijn, na ongeveer 4 schoten in 10 seconden van mijn kant gaan ze vaak nadenken. Dan 3 schoten later hebben ze bedacht dat de Panther vervelend is. Dan zijn ze dood :-)

Dan nog over het "fragiele" geen last van, de T-43 krijgt ook zn module damage etc, de Panther is echt niet slechter op dat punt. Mijn ervaring is dat de Panther zelf meet bounced dan de T-43.

Dan nog wat is leuker:
Allebei vind ik ze leuk, de Panther voor de afstand en het machinegeweer, de T-43 om een peek-a-BOOOM te spelen.
Trouwens een Panther op snelheid is een geweldige stromram, laatst 300 HP erafgeramd van een T-43. Sja het ding is lompzwaar

TLDR;
pew pew pew of BOOOOM allebei fun ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Ik ben verslaafd geraakt aan de T29 :D Heb er nu alleen nog de tracks en de 90mm op zitten, eerst 40k grinden voor de 105mm, daarna de koepel. De rest komt later wel. Maar ik heb nog nooit zo veel plezier gehad van een niet-elite tank. Deze laat ik in mijn garage staan! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Wut? Ik vind redshire best een toffe map.
Er gebeurd nooit iets leuks op die map het is altijd hetzelfde liedje.
Degene die in het zuiden spawned blijft in town, rechts op de berg en in de hills op de K lijn. Het team dat in het noorden spawned blijft in het noorden op de A lijn, groot aantal campers op de berg/hill en een aanval via de 1-2 lijn op het zuiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

psychoclown schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:32:
[...]

Er gebeurd nooit iets leuks op die map het is altijd hetzelfde liedje.
True maar steppes, el haluf en murovanka hebben dat ook. Ik speel vaak TD en dan is campen best leuk :P dat en trage russische BOOM-tanks (de KV-lijn) speel ik nu ook. Ik vind abbey maar niks waar mijn TD te vaak geflankt wordt door falende teammembers.

Redshire is een echt moneymaker voor mijn Ferdi :P

[ Voor 3% gewijzigd door Joindry op 10-10-2011 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Deels mee eens, meeste maps hebben wel een bepaalde strategie om er op te kunnen winnen maar bij Redshire vind ik het zo jammer dat er nooit echt een 'clash' is. Je draait een beetje naar elkaar toe als een yin yang figuur en zodra daar de aanval is weggeslagen valt de battle stil en is het wachten geblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

psychoclown schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 12:25:
zodra daar de aanval is weggeslagen valt de battle stil en is het wachten geblazen.
Joindry heeft dan ook altijd chips en dipsaus staan voor de stille momenten :P

Ik ben trouwens op beginnen spelen met de VK 4502 ausf (A) der zijn er weinigen hier die er ervaring mee hebben denk ik. Tot zover ik kan is het eigenlijk gewoon de zwaarste medium in the game. Je topsnelheid is niet super. Je accuratie is wel goed. Je armor is flut. Sloped? Enkel visueel denk ik.
De vergelijking met de KT, in open levels als steppes ben je dik de klos met je VK in een 1-1 battle. In city levels als ensk rij je rondjes rond een KT. Al bij al, wat is er fout aan. Vaak is de VK nauwelijks beter dan de Tiger P. 1-1 open level is het volgens mij nog spannend wie er zou winnen. één bounce van de VK en de Tiger P zal winnen. In groep hebben ze elk een aparte bijdrage. Maar de KT kan alleen best wat vechten, de VK moet je echt bij een groep blijven.

Wat voor mij het meest onbegrijpelijk blijft, wth doet de vk ausf A in de Heavy lijn naar de Maus?
Het is een equivalent van de KV-1S. (maar dan wat tiers hoger) Hij zou dan volgens mij ook onder de VK3002DB moeten staan en niet onder de TgrP. Daar zou iets anders moeten staan. Een Tiger P met de KT gun erop (dan mag de Tiger P-tier 7 gerust wat gederped worden van mij)

trouwens van overlords blog:

There is an update regarding the introduction of new tanks in 2011, . So the details:

German and Soviet TDs won't make it this year, both lines are rescheduled for 2012
Initial package of French tanks will come in Q4 2011 (18 vehicles)
M103 and the revision of T34 is to be performed this year
A few premium tanks will also arrive later this year (the exact vehicles to be specified)

That's it for 2011 in terms of new tanks.

[ Voor 81% gewijzigd door Joindry op 10-10-2011 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Joindry schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 12:27:
German and Soviet TDs won't make it this year, both lines are rescheduled for 2012
Initial package of French tanks will come in Q4 2011 (18 vehicles)
M103 and the revision of T34 is to be performed this year
A few premium tanks will also arrive later this year (the exact vehicles to be specified)
Gaat tijd worden ook dat de amerikanen (en ik dus ;) ) een eigen moneymaker hebben.
Al geloof ik er nog niet zo in.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

offtopic:
Zag zojuist een mailtje van IGN, omdat ik nog Prime heb (1 gratis maand :)) en je kan via steam gratis het spel sanctum downloaden (5000 keys) inclusief 3 DLCs. omdta meerdere waarschijnlijk een gratis maand hebben kan je die ook even mee pakken.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Begint verdikke alvast te bidden, ik heb wel mijn premium al opgezegd bij IGn, maar ie loopt nog tot eind deze maand. Zou iig wel vet zijn (kijkt ook al even naar zijn mail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Ik heb mijn subscription ook al stop gezet, maar die maand IGN Prime heb je toch voor de volle maand :D

Owjah, de game en de drie DLCs zijn ieder een eigen code, dus je moet even een paar keer klikken voor 4 codes in totaal. Wel een voordeel dat Steam het dan in het vervolg als 1 spel ziet :)

[ Voor 48% gewijzigd door skoozie op 10-10-2011 15:51 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Joindry schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:51:
[...]

True maar steppes, el haluf en murovanka hebben dat ook. Ik speel vaak TD en dan is campen best leuk :P dat en trage russische BOOM-tanks (de KV-lijn) speel ik nu ook. Ik vind abbey maar niks waar mijn TD te vaak geflankt wordt door falende teammembers.

Redshire is een echt moneymaker voor mijn Ferdi :P
Als je geflankt wordt door teammembers is dat inderdaad wel faal ja. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

crizyz schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:43:
[...]

Als je geflankt wordt door teammembers is dat inderdaad wel faal ja. :p
}:O

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/u8NnOmjcMi6iJcbetZiNO0H9/thumb.jpg
Vandaag nog wel een zalige dubbel gehad met mijn Lowe. Eerst wat meegeholpen om een IS-4 en een E-75 aan de lap te schieten. Eens we gedaan hadden waren plots de mediums al aan het cappen. Samen met een SU-152 5 mediums die aan het cappen waren aan gort geschoten (blijkbaar kan je niet meer dan 100% defender hebben...) Om het spel af te sluiten kan ik nog mooi een E-75 voor 50% meepakken de laatste 25sec :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Joindry schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 19:59:
[...]

}:O

[afbeelding]
Vandaag nog wel een zalige dubbel gehad met mijn Lowe. Eerst wat meegeholpen om een IS-4 en een E-75 aan de lap te schieten. Eens we gedaan hadden waren plots de mediums al aan het cappen. Samen met een SU-152 5 mediums die aan het cappen waren aan gort geschoten (blijkbaar kan je niet meer dan 100% defender hebben...) Om het spel af te sluiten kan ik nog mooi een E-75 voor 50% meepakken de laatste 25sec :p
Ik toup er overheen >:)
Victory!
Battle: Sand River Monday, October 10, 2011 19:06:41
Vehicle: T29
Experience received: 4,922 (doubled for the first victory each day)
Credits received: 62,910
Battle Achievements: Kamikaze
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14584776/WOT/thumb_076.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14584776/WOT/thumb_077.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

:(
but dang thats a lot op Xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Wut? Ik vind redshire best een toffe map. Malinovka en Murovanka niet. Die zie ik liefst vandaag nog verdwijnen. Gisteren de dailies waren verschrikkelijk. 8 defeats op een rij met mijn KV3 sommige tot 800Xp bij de loss. Uieindelijk wel een win gescoord van 3.6k :P maakt dan wel weer veel goed. Hopelijk tegen woensdag mijn IS. Het enige wat dat beesie moet zijn is een beetje sneller. De KV3 is hyper-irritant in battles met wat mediums in. Ik ruim de flank op, dan rushen de mediums alle kanten op en tegen de tijd ik ergens anders ben, is alles opgeriumd :(
Dat gebrek aan snelheid is wel irritant ja.. ben je net op een leuk plekje.. is de baatle al verschoven naar de andere kant van de map (gelukkig kan je met de iD10T gun over een redeleijk lange afstand precies schieten..) :P

En de matchmaking is ook heerlijk... zit net ff niet op te letten bij start match.. zag alleen dat ik weer eens onderaan bungelde.. game start.. rijden! komt er ineens een Maus van de tegenstander om de hoek.. *au* :+ (had al wel belletje moeten gaan rinkelen omdat ik achter een E-100 van eigen team aan kachelde maar toch _O- )

[ Voor 4% gewijzigd door Poekie McPurrr op 10-10-2011 21:33 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 17:27
Ben benieuwd of de matchmaking dit jaar nog gefixed gaat worden, anders gaat WoT kerstmis hier niet halen. Met deze tier verschillen is er geen lol meer aan. Sowieso is toeval een te grote factor; ik heb vanavond in 20 potjes waarschijnlijk <15% penetrating hits gehad.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Ach, vind onderhand die miss-matches erbij horen. Weet nu dat ik met m'n KV3 ook Mausjes kan beschadigen hehe. Goede matchmaking: ik kan wat meer risico nemen, slechte matchmaking: ik blijf wat achter om vanop afstand hp weg te knibbelen. Frustratie is er natuurlijk wel als je weer eens onderaan bungelt in tier en ogenschijnlijk niks uit kan halen tegen vijand maar ik maak er dan maar het beste van.

Oh ja.. iets wat me vaker opvalt bij Malinovka en dan camp II (bovenin). Is daar ergens een anti-tankmijn verstopt ofzo? Regelmatig dat er meteen bij start een tank ontploft.. net weer 1, en zat in camp I, game start, arti meteen bewegen en poef, vijandelijke tank kapot. Geen teamkill en onze arti had ook nog niet gevuurd..

[ Voor 29% gewijzigd door Poekie McPurrr op 10-10-2011 23:37 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:09

wontcachme

You catch me? No you wont

Poekie McPurrr schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 23:32:
Ach, vind onderhand die miss-matches erbij horen. Weet nu dat ik met m'n KV3 ook Mausjes kan beschadigen hehe. Goede matchmaking: ik kan wat meer risico nemen, slechte matchmaking: ik blijf wat achter om vanop afstand hp weg te knibbelen. Frustratie is er natuurlijk wel als je weer eens onderaan bungelt in tier en ogenschijnlijk niks uit kan halen tegen vijand maar ik maak er dan maar het beste van.

Oh ja.. iets wat me vaker opvalt bij Malinovka en dan camp II (bovenin). Is daar ergens een anti-tankmijn verstopt ofzo? Regelmatig dat er meteen bij start een tank ontploft.. net weer 1, en zat in camp I, game start, arti meteen bewegen en poef, vijandelijke tank kapot. Geen teamkill en onze arti had ook nog niet gevuurd..
Dan is die speler gequit tijdens het laden van de game. Wanneer de ontploffing later gebeurt (bv 5 minuten) dan is de speler de verbinding verloren.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

ah ok, bedankt voor de info :) Vond het zo vaag. Kom het ook enkel tegen op die map namelijk.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:09

wontcachme

You catch me? No you wont

Poekie McPurrr schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 23:56:
ah ok, bedankt voor de info :) Vond het zo vaag. Kom het ook enkel tegen op die map namelijk.
Heb het wel eens vaker. Laatst een potje met 7 arty aan beide kanten waarvan 3 Tier 8 arty. Toen liep de klok af en opeens waren beide team geslonken tot 10vs10 met alle arty's er nog in. Toen klikte ik ook maar op exit.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

wontcachme schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 23:52:
[...]

Dan is die speler gequit tijdens het laden van de game. Wanneer de ontploffing later gebeurt (bv 5 minuten) dan is de speler de verbinding verloren.
Volgens mij niet toch? Als bij mij de verbinding verbroken wordt kan ik volgens mij nog opnieuw joinen (via netwerk van de buren). Of is dat alleen bij ctd's zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Dat gebeurd volgens mij als het te lang duurt om te reconnecten. Ik heb soms ook dat ik terug kom en tijdens het laden van het spel staat mijn naam in het geel. Das volgens mij net voordat je gekicked wordt (ontploft).
Maar antitankmijnen would be cool. plots rijdt de helft van het veld rond met een T50-2 packed with mines. (denkt spontaan terug aan mine shitting ability van carmageddon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-04 22:39

Vae Victus

Awesome God

Poekie McPurrr schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 23:32:
Had gisteren nog zo'n battle met een vriend van me op Redshire. Hij in een jdgpanzer ik in een M4E3A2. Waren beide onderste tier. Alleen een VK2801 en een KV-3 waren rond dezelfde tier bij de tegenstander.

Uiteindelijk met een IS-4 mee gegaan over de flank. Daar de VK2801 gesloopt. Diverse tanks damaged, (type 59, Pershing, IS) nog 3-4 scouts gedaan. Daarna door naar de vlag en die gecaptured. Toch 1k xp :) niet dubbel.

[ Voor 3% gewijzigd door Vae Victus op 11-10-2011 09:13 ]

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yabada
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:02
Eindelijk de T-54 unlocked. Wat duurt dat grinden zonder premium account een eeuwigheid! Alsof je een zwembad met een pipet aan het vullen bent. ;)

Ik heb de WOT forums gelezen en zit te twijfelen of ik eerst engine/suspension moet upgraden of eerst de gun moet gaan upgraden. Mijn voorkeur is om eerst te scouten en daarna aanvallend te spelen en misschien nog wat tips'n tricks die ik hier kan oppakken v.w.b. upgrade path?

Mijn huidige keuze is om eerst de gun te upgraden, want begin de idiot gun moe te worden, omdat ik hogere tiers eerst moet flanken om überhaupt wat damage te doen. En reload tijd is naar mijn gevoel te lang als je close combat aan het doen bent.

Nog een vraag; met die idiot gun bounce ik ontzettend veel op een Panzer II als ik op hun gun mik (van voren) en zelfs als de target penetration indicator groen oplicht. Hebben jullie (idiot gun gebruikers) dat ook, of verbeeld ik me dat? Probeer meestal eerst de gun van de enemy tank te beschadigen (of loader/gunner) >:) , zodat je zelf sneller en beter kunt aimen. Maar bij een PII zelden een critical hit veroorzaakt op hun gun gemaakt, ook niet met HE. Grrr :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Panzer II?
bedoel je de Tiger II? en ja, ik heb ook het gevoel dat je via de gun vooraan niet vaak loader of ammorack dood/kapot krijgt.
één schot in de zijkant van de turret gaat veel beter, achterste helft voor ammorack, midden voor commander en voorste helft de loader.
Ik gebruik de HE op loop methode, meestal als ik zwaardere tanks support. dan hebben zij het een stuk makkelijker/veiliger.

en je T-54. Als het je eerste tank is zou ik de gun doen. Dan kan je lange rondjes spelen. Speel je hem als tweede doe tracks/engine. Dan kan je snelle scoutrondjes spelen terwijl je wacht op je eerste tank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Eergisteren de overstap gemaakt van EU naar US (een vriend van me speelt daar en die was al een stuk verder dan ik op EU). Samen in een platoon, hij met zijn KV-3 en ik met mijn MS-1. Dan kun je dus echt niks doen :P

Later speelden we een potje, hij deze keer met een T-28. Heb in dat rondje gewoon damage kunnen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Boon
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09-2020

Blue Boon

tanks for the fish

Joindry schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:31:
Panzer II?
bedoel je de Tiger II?
ik denk dat de PantherII wordt bedoelt.

Ik zat net in een potje met 7 vs 7 artillery tier 8+9. Geen idee wat de matchmaking aan het doen is, maar dit is toch niet de oplossing voor het overschot aan artillery over de gehele speler lijst.

All that matters has no mass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:39
Joindry schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:11:
Dat gebeurd volgens mij als het te lang duurt om te reconnecten. Ik heb soms ook dat ik terug kom en tijdens het laden van het spel staat mijn naam in het geel. Das volgens mij net voordat je gekicked wordt (ontploft).
Maar antitankmijnen would be cool. plots rijdt de helft van het veld rond met een T50-2 packed with mines. (denkt spontaan terug aan mine shitting ability van carmageddon)
Als het helemaal aan het begin is moeten ze quit battle gedaan hebben. Bij quit game of een disconnect blijf je de eerste 5 minuten of zo nog in het spel en heb je nog kans om opnieuw in te loggen en verder te rijden.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Klikken die dan gewoon exit batlle voor de Xp ofzo? alsje team wint krijg je wss nog 250XP ofzo :S
Blijft raar en soms heel vervelend. Maar niks is zo leuk als een idle player in de base van de vijand. Nog lekker wat XP pakken tijdens je cap. Een extra insentive om aanvallend te spelen.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.