![]()
|
[ Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 29-09-2011 18:20 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]()
|
[ Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 29-09-2011 18:20 ]
EnigmaNL schreef op zondag 04 september 2011 @ 20:28:
Ik ben sinds twee dagen eindelijk kaar met de Pz. IV en zit nu op de VK3601 en die bevalt me tot nu toe heel erg goed. Redelijk gepantserd en ik wordt niet meer ge-oneshot door KV's enzo. Binnekort de Tiger I maar eens proberen
rapture schreef op zondag 04 september 2011 @ 21:33:
[...]
Het is dolle pret als je een OP crew en een OP setje equipment hebt om het snel en stealthy te maken. Dan kan je door gebruik van reliëf te maken veel man scouten en continue hun vuur ontwijken. Zolang uithouden dat je suicide run tot een hoge XP run omslaat omdat je arties en halve team hun vuur direct/indirect op de vijand kan plaatsen. Of je gaat in Campanovka in achter het struikje in het midden staan en je spot de vijand totdat ze heel diep achter hun struiken en rotsen terugkruipen.
Voggels schreef op maandag 05 september 2011 @ 01:53:
[...]
Ik ben in een PzIV nooit ge-oneshot door KV's.. 25% max.. Dat deed ik ook aan schade bij hun.
Maar ben het met je eens, VK3601 is een heerlijke tank. Heb nu ook een VK3001P, die hebben dezelfde gun, is alleen wat sneller en minder armor meen ik. Wel super zwaar om mee te beginnen als je geen 15k free exp hebt.
redwing schreef op maandag 05 september 2011 @ 07:54:
[...]
Dan ben je er geen tegen gekomen met de 152 of 107mm. Een goede hit van de 152 is one-shot, een goede hit van de 107 is 50-55%.
[ Voor 22% gewijzigd door psychoclown op 05-09-2011 09:48 ]
Ik helaas wel meer dan 1 keer, en ook door veel andere Heavies, TD's en artys! Soms voelde het alsof de Pz. IV uberhaupt geen bepantsering hadVoggels schreef op maandag 05 september 2011 @ 01:53:
[...]
Ik ben in een PzIV nooit ge-oneshot door KV's.. 25% max.. Dat deed ik ook aan schade bij hun.
Maar ben het met je eens, VK3601 is een heerlijke tank. Heb nu ook een VK3001P, die hebben dezelfde gun, is alleen wat sneller en minder armor meen ik. Wel super zwaar om mee te beginnen als je geen 15k free exp hebt.
[ Voor 21% gewijzigd door EnigmaNL op 05-09-2011 10:13 ]
Heb ik ook zo gedaan, dan kun je eerst voort met de tiger voor de betere gun, turret en tracks. En dan kun je tegelijkertijd nog voortdoen met de vk voor de betere engine die je geloof ik dan ook in je tiger kan stoppen eenmaal hij geresearched is.EnigmaNL schreef op maandag 05 september 2011 @ 10:08:
[...]
Ik helaas wel meer dan 1 keer, en ook door veel andere Heavies, TD's en artys! Soms voelde het alsof de Pz. IV uberhaupt geen bepantsering had
Ik vond de VK3601H vanaf het begin eigenlijk best goed. Het enige dat ik er nu aan gedaan heb is de grotere turret en de laatste gun van de Pz. IV overgezet en dat bevalt me prima. Wel wat traag kwa acceleratie maar de topsnelheid is wel redelijk. Die engine upgrade kost 11k exp dus die doe ik eerst niet, ik wil zo snel mogelijk naar de Tiger.
Nog 20k exp te gaan en ik heb de Tiger I
Dat is inderdaad erg handig! Had ik nog niet over nagedacht. Ik zie overigens op de wiki alleen overeenkomsten in de guns en engines bij deze twee tanks, turrets en suspensions zijn anders.psychoclown schreef op maandag 05 september 2011 @ 10:40:
Inderdaad zo kun je met 2 tanks voor 2 verschillende modules researchen.
Anoniem: 237380
Eerst de long 88 en turret als je die nog niet hebt.EnigmaNL schreef op maandag 05 september 2011 @ 11:10:
[...]
Dat is inderdaad erg handig! Had ik nog niet over nagedacht. Ik zie overigens op de wiki alleen overeenkomsten in de guns en engines bij deze twee tanks, turrets en suspensions zijn anders.
Wat zou handiger zijn, dat ik met de Tiger een sterkere gun ga researchen of een engine?
Hint: het getal achter de 'L' in de naam van een gun zegt iets over de Lengte...EnigmaNL schreef op maandag 05 september 2011 @ 15:37:
Welke is de long 88? Is dat de 8.8 cm KwK 36 L/56 of de 8.8 cm KwK 43 L/71?
De 8.8 cm KwK 36 L/56 kan ik met de VK3601H al researchen.
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
Anoniem: 256912
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
[ Voor 47% gewijzigd door Bundin op 05-09-2011 19:34 ]
De T1 is anders een heerlijk ding. Redelijke bepantsering en redelijk kanon. In zijn klasse is hij koning. Tegen tier 6 tanks is het gelijk afgelopen.Lookbehind schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:26:
Ik ben nu zelf inmiddels ook twee weken bezig met WoT en het is best grappig. Mijn hoofdroute door de tech tree is richting USA Heavy, ik heb momenteel de T1 HT, maar deze heavy tank mist in mijn ogen toch veel kracht in vergelijking met andere tier 5 tanks.
Heeft het nog zin om de 76 mm Gun M1A1 te researchen of is het handiger om direct voor de opvolger van de T1 HT, de M6, te gaan? Met mijn huidige gun schiet ik niet vaak door de armor van een andere heavy heen, ook niet als ik op hun zijkanten richt.
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
9 van de 10 battles word ik ingedeeld bij tier 6-8 en heb ik alleen maar ricochets (of 0 damage criticals), terwijl ik zelf in 2 schoten neer ben, zelfs nog tegen KV's. Ergste momentje was zojuist tegen een VK 3601 die mij in 3 schoten neerhaalde, terwijl ik maar 1% damage had gedaan (terwijl alles raak was). Voor mij is het nog geen "heerlijke" tank.NoxiuZ schreef op maandag 05 september 2011 @ 21:06:
[...]
De T1 is anders een heerlijk ding. Redelijke bepantsering en redelijk kanon. In zijn klasse is hij koning. Tegen tier 6 tanks is het gelijk afgelopen.
Maar dan kan je nog wel enorm veel HE munitie meenemen, en met 20 rpm doe je vrij veel damage.
KV's, PZ IV's, T-34 e.d. schiet hij aan stukken.
Je moet wel op de juiste plekjes mikken overigens.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Vandaag had ik er daar eentje die in zijn T32 (tier 8 heavy) recht door het midden naar voren reed, daarna over de heuvel kwam en gelijk dood was. Gaat ie zitten klagen dat onze arty hem toch wel had moeten beschermen...... Ik vraag me dan af en toe echt af of ze echt serieus zijn, ik kan het me nl. niet echt voorstellen.hexta schreef op maandag 05 september 2011 @ 22:03:
Wij zaten in Prokhorovka.
Linor en Shockwave gaan rechts langs de rails, ik ga links vooruit scouten.
Wat doet ons VOLLEDIGE TEAM
Links achter in de bosjes campen.
3 mensen die dood zijn (wij), en zijn ze bewogen? nee.
Het vijandelijke team komt langs de rails, gaat rustig cappen, en wint.
[removed]
Le Meow
Niet? waar zijn jullie dan voorPoekie McPurrr schreef op maandag 05 september 2011 @ 22:14:
Er zijn genoeg ego's online die echt denken dat iedereen er is om die persoon te helpen overleven helaas.
Le Meow
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Heb je premium? Zoniet dan blijf je altijd geldzorgen houden, in de hogere tiers zijn de kosten voor bijvoorbeeld ammo veel hoger waardoor je uiteindelijk niet heel veel meer verdient.solique schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 09:13:
Ben nu alleen maar aan het spelen om zo veel mogelijk geld binnen te halen.
Dat is eigenlijk het enige minpunt als je nog laag in de tiers zit.
Bijna de T-34-85 binnen en de KV-3.
[ Voor 8% gewijzigd door x-cessive op 06-09-2011 09:16 ]
Ik zat gister in exact dezelfde situatie maar aan de andere kant.hexta schreef op maandag 05 september 2011 @ 22:03:
Had light package gekocht, maar door drukte op werk/vakantie en ziekte veel te weinig gebruik van gemaakt.x-cessive schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 09:15:
[...]
Heb je premium? Zoniet dan blijf je altijd geldzorgen houden, in de hogere tiers zijn de kosten voor bijvoorbeeld ammo veel hoger waardoor je uiteindelijk niet heel veel meer verdient.
Heb zelf ook een KV-3 en ik vind het een heerlijke tank, je kan er goed geld mee verdienen.
[ Voor 5% gewijzigd door solique op 06-09-2011 09:22 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Vae Victus op 06-09-2011 10:09 ]
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Je kunt deze alleen maar spelen als een TD, dus achter de hoofdmacht aan en snipen. Alleen als je de hoogste in je tier bent kun je wat meer als medium spelen maar dan nog steeds moet je goed opletten.Vae Victus schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 10:08:
Heeft er iemand tips voor mij om een beetje normaal te spelen met de M3 Lee. Ik vind het echt een draak van een tank. Hieronder wat van mijn ergenissen.
[removed]
Anoniem: 420887
Zullen we 't maar niet hebben over jouw performance in de battles van gisteravond *kuch* arty teamkills *kuch*hexta schreef op maandag 05 september 2011 @ 22:03:
Ik HAAT smurfen Arty party.Linor schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 12:06:
Zullen we 't maar niet hebben over jouw performance in de battles van gisteravond *kuch* arty teamkills *kuch*
Veel arty's is echt niet altijd vervelend, een slimme medium kan met een leuke flank beweging arty's spotten. Dan is het potje zo over.hexta schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 12:46:
die potjes met 6 artys in je team in 2 platoons, ik kan mezelf dan echt niet inhouden.
Ik ken dat, ga ik met mijn medium uitsloven om te spotten en krijg geen arty support. En als je vraagt waarom; I only support my platoon member.x-cessive schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 15:15:
[...]
Veel arty's is echt niet altijd vervelend, een slimme medium kan met een leuke flank beweging arty's spotten. Dan is het potje zo over.
Dat is wel heel naief, heb het zelf nog nooit meegemaakt. Maarja, speel ook alleen heavy of TD.Yabada schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 15:21:
[...]
Ik ken dat, ga ik met mijn medium uitsloven om te spotten en krijg geen arty support. En als je vraagt waarom; I only support my platoon member.Begin een beetje hekel te krijgen aan die platoons waar arty dedicated is voor eigen platoon members
.
[ Voor 6% gewijzigd door Voggels op 06-09-2011 17:39 . Reden: Game won ]
Anoniem: 218650
Hmmm, dan wordt het weer interessant om eens light tank te gaan levellen. Sounds like fun!Rutger Mulder schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 20:47:
De Russische T50-2 tier 5 light tanks is echt een must have. Super snel, wendbaar en de top gun van de T-34 erop. Die tank wordt echt de nachtmerrie van elke arty en 1vs1 maak je bijna elke tier 6 tank wel af.
M24 chafee is een stuk minder snel, maar de gun is wel goed. Deze tank is gewoon ok.
De Duitse VK2801 accelereert te traag en is gewoon niet wendbaar. Qua gun is ie ook niet beter dan de andere dus echt een prut tank.
De Sherman Jumbo is wel een zeer geslaagd tankje, alleen jammer dat je die sterke turret (152mm) alleen kan gebruiken met de 105mm HE derp gun. Ik hoop dat ze dat nog veranderen.
[ Voor 38% gewijzigd door Poekie McPurrr op 06-09-2011 22:57 ]
Le Meow
Wordt de 129k XP op mijn elite A-20 plotseling bruikbaar?Rutger Mulder schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 20:47:
De Russische T50-2 tier 5 light tanks is echt een must have. Super snel, wendbaar en de top gun van de T-34 erop. Die tank wordt echt de nachtmerrie van elke arty en 1vs1 maak je bijna elke tier 6 tank wel af.
Nee, je hebt ongeveer 3200 xp nodig om vanuit de T46 naar de T50 (tier 4) te gaan en daarna nog eens ~55k xp voor de T50-2 (tier 5). Maar die T50 is ook super goed, veel beter dan de duitse leopard.rapture schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 23:15:
[...]
Wordt de 129k XP op mijn elite A-20 plotseling bruikbaar?
[ Voor 9% gewijzigd door Nox op 06-09-2011 23:56 ]
In m'n tiger bounce ik op een KV z'n turret, van achteren nog wel.NoxiuZ schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 23:52:
Maar dat komt vast omdat ik jack Bauer in mijn tank heb
[ Voor 12% gewijzigd door ZenTex op 07-09-2011 03:02 ]
Dat had ik net met mijn T34 op een KV, 3 bounces op een rij met de 120mm. Volgens mij kan dat niet eens als je de formules bekijkt maar schijnbaar klopt daar toch niet alles aanZenTex schreef op woensdag 07 september 2011 @ 01:50:
[...]
In m'n tiger bounce ik op een KV z'n turret, van achteren nog wel.
Ik denk dat mijn commandant Franz Bauer ofzo heet.
[removed]
Working as intended...redwing schreef op woensdag 07 september 2011 @ 08:24:
[...]
Dat had ik net met mijn T34 op een KV, 3 bounces op een rij met de 120mm. Volgens mij kan dat niet eens als je de formules bekijkt maar schijnbaar klopt daar toch niet alles aan
Zijkant van een Maus vind ik sowieso tricky...soms bounce ik zelfs op mijn T30 op hun zijkant. Of nog erger, CRITICAL HIT!!! + 0,0 dmg...psychoclown schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:07:
Met mijn Maus een gold shell bouncen op de zijkant van een andere Maus
Damn dat klinkt interessant was bezig met medium duitsers naast mijn russen T-34-85.. maar dit klinkt veel leuker dan de logge duitsers...ga ik vanaaf die kant maar even opRutger Mulder schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 20:47:
M24 chafee is een stuk minder snel, maar de gun is wel goed. Deze tank is gewoon ok.
De Duitse VK2801 accelereert te traag en is gewoon niet wendbaar. Qua gun is ie ook niet beter dan de andere dus echt een prut tank.
De Sherman Jumbo is wel een zeer geslaagd tankje, alleen jammer dat je die sterke turret (152mm) alleen kan gebruiken met de 105mm HE derp gun. Ik hoop dat ze dat nog veranderen.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 237380 op 07-09-2011 11:52 ]
[removed]
Wanneer het bekend wordt wanneer die komt toch maar de T-46 weer eens aanschaffen.Rutger Mulder schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 23:24:
[...]
Nee, je hebt ongeveer 3200 xp nodig om vanuit de T46 naar de T50 (tier 4) te gaan en daarna nog eens ~55k xp voor de T50-2 (tier 5). Maar die T50 is ook super goed, veel beter dan de duitse leopard.
Format C solve the most problems.
Een T29 is ook geen probleem mits je maar zorgt dat je hem op zijn hull raakt. Met de snelheid van de VK3002DB is dat normaal gesproken niet zo'n probleem.Edmin schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:37:
Een T29 wordt idd een probleem, maar een IS of een Tiger moet je kunnen pakken.
[ Voor 8% gewijzigd door redwing op 07-09-2011 14:01 ]
[removed]
Zie wat posts van hierboven, voor de T46 heb je maar 3K xp nodig om naar de T-50 te komen. Dat is dus zo gepiept (of free xp), scheelt weer geld.Anoniem: 237380 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:10:
Yup dan gaan we de T-46 ook aanschaffen en alvast experience opbouwen tijdens potjes dat ik moet wachten tot de T-34-85 weer beschikbaar is (hoewel ik de laatste tijd toch erg vaak het einde van een potje haal).
yup maar kan ik alvast elite maken en xp opbouwen voor extras of direct door naar de T-50-2 en aan de guns te zien is die T-46 ook helemaal niet verkeerd om rondjes mee te scheuren en schoten te lossenx-cessive schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:25:
[...]
Zie wat posts van hierboven, voor de T46 heb je maar 3K xp nodig om naar de T-50 te komen. Dat is dus zo gepiept (of free xp), scheelt weer geld.
En je kunt je crew natuurlijk alvast wat trainenAnoniem: 237380 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:30:
[...]
yup maar kan ik alvast elite maken en xp opbouwen voor extras of direct door naar de T-50-2 en aan de guns te zien is die T-46 ook helemaal niet verkeerd om rondjes mee te scheuren en schoten te lossen
[removed]
Dat is idd een goed idee.redwing schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:00:
[...]
Een T29 is ook geen probleem mits je maar zorgt dat je hem op zijn hull raakt. Met de snelheid van de VK3002DB is dat normaal gesproken niet zo'n probleem.
Mij bevalt de VK3002DB iig een stuk beter dan de panther, dus ik zou de exp gebruiken om de panther sneller te kunnen upgraden.
Format C solve the most problems.
Zeg er dan wel bij dat het gold kost om (meer) free xp te convertenpsychoclown schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:42:
Een tip voor iedereen, gebruik je free exp om upgrades te kopen wanneer je een nieuwe tank researched.
Tracks en turret erop scheelt vaak al in de speelervaring
All that matters has no mass
Je speelt vaak al aardig wat free exp vrij wat je mooi kan gebruiken op je volgende tank.Anoniem: 218650 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:49:
[...]
Zeg er dan wel bij dat het gold kost om (meer) free xp te converten
Je hebt als het goed is 1 dir met de normale WoT en eentje met de testserver. Deze draaien beide onafhankelijk van elkaar en beinvloeden mekaar niet.Blue Boon schreef op woensdag 07 september 2011 @ 18:16:
Ik kan het antwoord nergens vinden, dus vraag ik het maar aan jullie.
Ik heb nu de 6.7 Beta geinstalleerd, kan ik nu voordat de 6.7 patch officieel uit is weer terug naar de normale servers zonder iets te verliezen? of zitten er haken en ogen aan het spelen van de beta?
[removed]
[ Voor 53% gewijzigd door User op 07-09-2011 20:53 ]
Heb je de T50-2 en de Chafee ook getest? want die zijn veel beter.User.tmp schreef op woensdag 07 september 2011 @ 19:33:
Rutger, volgens mij heb jij een andere VK2801 gespeeld dan ik. Ding is bij mij retesnel en lekker wendbaar.
Idiocracy: it is real!
Hij is inderdaad heerlijk.. en helemaal als je de 100mm erop zet.. hij schiet langzamer maar heavies zie je kreupelen en schuilen en mediums zetten het vaak op een rennen als ze merken wat voor schade je doet.Investig8or schreef op donderdag 08 september 2011 @ 09:56:
Ik heb sinds gisteren eindelijk de T-34-85! Crew van de T-34 maar meegenomen, dus nu aan de slag om de tank eens goed uit te breiden. Maar ik vind het nu al een geweldig ding en dat kan alleen maar beter worden. Ik denk dat deze gewoon in de garage blijft.
Ik hecht veel waarde aan een goede radio. Ik speel veel met mediums en dan is het prettig om te weten wat de vijandelijke bewegingen zijn. Mediums vereisen imo een opportunistische speelwijze, vandaar.Yabada schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:11:
Even een andere vraag; ik ben momenteel aan het grinden op een T-44 en het enige wat ik niet research is een betere radio. Persoonlijk ben ik content met de stock radio, iemand anders wel positieve(re) ervaring met de upgraded radio?
In mijn heavy zie ik ook graag wat waar zit. als ik aan de andere kant van de map de 3 heavies zie weet ik dat die niet bij mij zitten. idem met TD, zie je die veel op een plek, weet je dat ze niet bij jou verscholen zitten.Anoniem: 218650 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:19:
[...]
Ik hecht veel waarde aan een goede radio. Ik speel veel met mediums en dan is het prettig om te weten wat de vijandelijke bewegingen zijn. Mediums vereisen imo een opportunistische speelwijze, vandaar.
[removed]
lekker!!redwing schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:34:
En de details van de special van dit weekend zijn bekend :
Starting from 5:30 UTC, September 9th, and till 5:00 UTC, September 12th, all our brave tankers will enjoy the following offers:
Crew training rates doubled!
The exprerience for the first victory of the day increases by 5 (!) times!
50% discount on slots!
[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 08-09-2011 18:49 ]
[removed]
[ Voor 43% gewijzigd door Nox op 09-09-2011 01:03 ]
Kijk, daar doen we het voor.redwing schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:34:
En de details van de special van dit weekend zijn bekend :
Starting from 5:30 UTC, September 9th, and till 5:00 UTC, September 12th, all our brave tankers will enjoy the following offers:
Crew training rates doubled!
The exprerience for the first victory of the day increases by 5 (!) times!
50% discount on slots!
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq