[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 31.737 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyborg3201
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-07 15:03
nog maar 15K exp voor mijn gw tiger ( na de hummel SPG )

begin de hummel echt zat te worden

@ sjaak-trekhaak

ben ook de 3002db kant opgegaan
leuke tank veel hp en sloped armor
maar de damage is laag
ben toen de panter en de tiger kant gegaan
voor de xp was dat beter voor mij ( 20K minder nodig )

[ Voor 4% gewijzigd door Cyborg3201 op 09-09-2011 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
Woo, x5 voor het eerste potje, nice!
Dat is dus upgrade van tracks en gun voor de jagdpanther dit weekend! Nice.
Owja, natuurlijk ook ff crew naar 100% en camo skill beginnen.

[ Voor 22% gewijzigd door x-cessive op 09-09-2011 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:39
Thasquealer schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:01:
[...]

Kijk, daar doen we het voor.
Kan ik hopelijk snel naar mn SU-85.

En dan ik eventueel ook lekker doorstomen naar de heavy tier.

Op SU-85B is stock gun echt drama, vooral als je altijd bij 2-3 tiers boven je komt :(
Wacht maar tot je de 107mm hebt. Kost aardig wat XP, maar is zeker de moeite waard! Het wordt in één klap een ontzettend goede creditfarmer. Ik heb genoeg potjes gehad van 30-40k credits (met premium).

Zelfs Lowes zijn nog redelijk te beschadigen met die gun.. Als je zelf in de top5 zit van een potje kan je zo'n 75% oneshotten. Ik had laatst een potje met 9 kills. >:)

Edit: Las net dat je het over de SU-85B hebt. Dat is inderdaad even doorzetten, maar het zou niet al te lang moeten duren om in de SU-85 te komen. :)

[ Voor 9% gewijzigd door wvdveer op 09-09-2011 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:33
SU-85 is voor mij de beste TD voor zijn tier en zeker met die 107 erop. Ondanks ik de Object704 heb, heb ik al +300 potjes gedaan met de SU-85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

gaat lekker zo met die 5x XP :) kom dit weekend een heel eind voor me T30 en misschien kan ik zelfs een begin maken met de duitse heavy tanks

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:04
wvdveer schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:59:
[...]

Wacht maar tot je de 107mm hebt. Kost aardig wat XP, maar is zeker de moeite waard! Het wordt in één klap een ontzettend goede creditfarmer. Ik heb genoeg potjes gehad van 30-40k credits (met premium).

Zelfs Lowes zijn nog redelijk te beschadigen met die gun.. Als je zelf in de top5 zit van een potje kan je zo'n 75% oneshotten. Ik had laatst een potje met 9 kills. >:)

Edit: Las net dat je het over de SU-85B hebt. Dat is inderdaad even doorzetten, maar het zou niet al te lang moeten duren om in de SU-85 te komen. :)
Ik doe mn best :P.
Kheb iig de stockgun van de 85B nu vaarwel gezegd. Dus wanneer ik een beetje bij de lage tiers zit gaat het heerlijk. Maar 8 van de 10 keer is dat niet zo :(

En dan ook nog die open turret, zeer pijnlijk.

Mja, met de xp-boost dit weekend gaat dat in no time voorbij :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Eventjes ter info voor de USA spelers... Pics van de M103!

http://overlord-wot.blogs...rican-heavy.html#comments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, dat is een behoorlijke sloped turret. Ziet er nasty uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

kan niet wachten om ermee te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Mooie tank!
Helaas geen us speler,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Jammer genoeg is er nog geen ETA, maar die komt binnenkort is verteld in het commentaar onder de M103 afbeeldingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Jammer blog is al verwijderd. Kan hem niet meer zien in ieder geval.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Vae Victus schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 13:52:
[...]

Jammer blog is al verwijderd. Kan hem niet meer zien in ieder geval.
Blog is er nog steeds hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

bij mij werkt hij ook nog gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Klopt nu zie ik hem ook, zal net wel eruit gelegen hebben.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Speel u al een tijdje WOT en het leukste aan het spel vind ik die figuren die dood zijn en dan nog minuten lang blijven doorzeiken.

Net een rondje in mijn IS gespeelt en gaat een gast die dood is zeiken waarom ik niet op de Tiger geschoten heb die hem beschoot. En zelfs nadat ik hem genatwoord heb blijft hij door gaan. Sommige gasten denken echt dat ze het middelpunt in een game zijn en dat er behalve hun niets aan de hand is op de map.

Uitleg van situatie:
Ik had met mijn IS een erg leuke positie. Kon op 3 tanks schieten en aangezien ik net op een tank geschoten had en dus moest herladen had ik lekker flink tijd om een doel uit te kiezen (122mm reload :( ).
Een vijand viel al af omdat die zich ergens verstopte en op niemand schoot (was ook nog van voren). Dan waren er nog 2 tigers die beiden op mijn team schoten. Maar omdat ik 1 van de Tigers van achter kon raken had die dus voorrang.

Met mijn schot ging hij van 90% naar 6% en een seconde later werd hij door iemand anders afgemaakt.
Vlak erna stierf dus een team genoot aan de hand van de andere Tiger en toen begon die gast gigantisch op mij te zeuren waarom ik niet op de Tiger schoot die op hem zat te schieten :/

Als ik moet kiezen tussen een tiger van voren of van achter te beschieten dan ga ik altijd voor achter. Lijkt me toch logisch of niet.

• x-cessive
Lijkt me prima keuze deadsy.

Heeft iemand nog de link waar je je interface in WOT kan aanpassen? Dat je ziet hoeveel hp iemand heeft en hoeveel hp je damage doet? Die wil ik graag installeren.

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Vandaag me T30 unlocked :) best stukkie beest qua fire power maar je bent helaas wel snel kapot als je niet uitkijkt

@ x-cessive

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-RBQEA4GGGPVW.zip

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:46
x-cessive schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 12:28:
Heeft iemand nog de link waar je je interface in WOT kan aanpassen? Dat je ziet hoeveel hp iemand heeft en hoeveel hp je damage doet? Die wil ik graag installeren.
Ik neem aan dat je deze bedoelt : http://forum.worldoftanks...argetmarkers/page__st__20

[removed]

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Yay, 87XP Win. Werd ge-one-shot door een Tiger 1 in mijn KV-3.

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:23

ZenTex

Doet maar wat.

Nemean schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 19:01:
Yay, 87XP Win. Werd ge-one-shot door een Tiger 1 in mijn KV-3.
Nerf Tiger!

Ferdi is ook aan de beurt, die gaat "gebalanceerd" worden.
Als er iets wel gebalanceerd mag worden is het de Tiger H wel.

[ Voor 11% gewijzigd door ZenTex op 10-09-2011 19:22 ]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ZenTex schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 19:21:
[...]

Nerf Tiger!

Ferdi is ook aan de beurt, die gaat "gebalanceerd" worden.
Als er iets wel gebalanceerd mag worden is het de Tiger H wel.
Ferdi gebalanceerd? Wat gaan ze doen? Zijn camouflage omhoog gooien, zodat hij beter word?
Of gaan ze eindelijk de Russische TD's nerfen?

Tiger H? Welke is dat?

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Eindelijk de Russische TD's nerfen? Zo sterk zijn die zeker niet, en op de JagdpzIV na is er weinig mis met de duitse TD's.

Verder is de Ferdi zeker wel een beest en als ik m'n win/loss ratio in de Ferdi zie heb ik zeker wel een impact op het verloop van een potje.
Maar zoals gezegd, de Tiger H (de vanilla tiger) is minstens zo slecht als de Ferdi goed is, zelfde geldt voor de Jagdpz IV.

Laat Germany nou 3 zeer goede tanks heben, de Maus hebben ze al aangepakt, nu is de Ferdi aan de beurt, straks de KT.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ZenTex schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 22:53:
Eindelijk de Russische TD's nerfen? Zo sterk zijn die zeker niet, en op de JagdpzIV na is er weinig mis met de duitse TD's.

Verder is de Ferdi zeker wel een beest en als ik m'n win/loss ratio in de Ferdi zie heb ik zeker wel een impact op het verloop van een potje.
Maar zoals gezegd, de Tiger H (de vanilla tiger) is minstens zo slecht als de Ferdi goed is, zelfde geldt voor de Jagdpz IV.

Laat Germany nou 3 zeer goede tanks heben, de Maus hebben ze al aangepakt, nu is de Ferdi aan de beurt, straks de KT.
De Russische TD's zijn wel flink in hun voordeel qua snelheid, vuurkracht en armor. ;) Maar waarschijnlijk zijn de meningen daar over verdeelt. Wat ik wel weet is dat de Ferdi een goeie TD is maar op sommige vlakken ook redelijk teleurstellend.

Wat betreft de Tiger 1 ik vind dat de Tiger op sommige vlakken weer heel goed is, maar op andere vlakken wel wat teleurstelt. Maar ieder heeft andere ervaringen er mee. :)

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Mwah, de Tiger word toch unaniem gezien als zeer zwak met als reden de lage Alpha damage en de papieren armour.
Ik deedhet ook redelijk goed in m'n Tigertje, dwz, veel snipen, maar dat is gewoon niet de manier waarop een heavy gespeeld dient te worden IMHO, daar hebben we TD's voor. Dat de Tiger daar goed in is betekent niet dat het een goede heavy is, het beestje is nu eenmaal ongeschikt in een andere rol.

De Russische TD's zijn prima, maar zeker niet overpowered. Zeer hoge Alpha icm lage RoF en goede camo, prima voor een TD, maar eenmaal gespot zeer snel neer te krijgen. Muv. de object voorzien van minimale armour.

Ik vindt de Ferdi een zeer goede TD. OK, als je eenmaal de zwakke plekken weet is die prima te beschadigen, maar een goede Ferdi speler kan daarmee overweg.
Wel valt me op dat er aardig wat gewhined words over de ferdi (als in te zwak) maar ik kan me daar helemaal niet in vinden. Heerlijk veelzijdige TD met nauwelijks nadelen. Ik kan me ook niet indenken op welke vlakken de Ferdi teleurstelt.
Nou ja, 1 enkel nadeel. De Ferdi leidt naar de Jagdtiger waar zeker het eea mis mee is. Die TD is een gatenkaas qua armour. Vandaar dat ik bij de Ferdi gestopt ben, nadat ik een paar 1 vs 1's tegen Jagdtigers won.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ZenTex schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 23:57:
Mwah, de Tiger word toch unaniem gezien als zeer zwak met als reden de lage Alpha damage en de papieren armour.
Ik deedhet ook redelijk goed in m'n Tigertje, dwz, veel snipen, maar dat is gewoon niet de manier waarop een heavy gespeeld dient te worden IMHO, daar hebben we TD's voor. Dat de Tiger daar goed in is betekent niet dat het een goede heavy is, het beestje is nu eenmaal ongeschikt in een andere rol.

De Russische TD's zijn prima, maar zeker niet overpowered. Zeer hoge Alpha icm lage RoF en goede camo, prima voor een TD, maar eenmaal gespot zeer snel neer te krijgen. Muv. de object voorzien van minimale armour.

Ik vindt de Ferdi een zeer goede TD. OK, als je eenmaal de zwakke plekken weet is die prima te beschadigen, maar een goede Ferdi speler kan daarmee overweg.
Wel valt me op dat er aardig wat gewhined words over de ferdi (als in te zwak) maar ik kan me daar helemaal niet in vinden. Heerlijk veelzijdige TD met nauwelijks nadelen. Ik kan me ook niet indenken op welke vlakken de Ferdi teleurstelt.
Nou ja, 1 enkel nadeel. De Ferdi leidt naar de Jagdtiger waar zeker het eea mis mee is. Die TD is een gatenkaas qua armour. Vandaar dat ik bij de Ferdi gestopt ben, nadat ik een paar 1 vs 1's tegen Jagdtigers won.
Een Tiger was ook in de WO2 geen geschikte Heavy Tank om de front linies mee aan te vallen. Hij had ook redelijk wat back-up nodig van andere tanks om hem daad werkelijk te ondersteunen. En het zwakste punt van de Tiger was, dat wanneer hij schoot hij perse stil moest staan. Deed hij dat niet was hij gegarandeerd zijn turret kwijt.

De Ferdi is zeker een goeie TD, heb hem nog steeds in mijn garage omdat ik hem geweldig vind. Indien de Jagdpanzer E-100 niks word behoud ik mijn Ferdi. De Jagdtiger heb ik op Elite en mijn crew bijna de 2e skill.

Nog even iets anders @Rutger.

Mijn mate (Niftec) heeft net een GW Tiger, die stock reete traag is en nog niet geupgunned is. Hij ging mid coveren omdat hij toch wel iedereen wilt helpen. En aangezien mensen gelijk gaan verwijten dat hij moet verkassen zei hij gelijk STFU (misschien iets te impulsief) en bleef hij staan (wat op zich logisch is met zo'n traag ding). Zijn keuze, maar dat jouw clan geno(o)t(en) lina recta begonnen te huilen en de positie van hem te verraden vind ik toch wel een hele trieste zet. En dan ook nog mij persoonlijk beginnen aan te vallen wanneer ik het uitleg vind ik overigens beetje minnetjes. Is zeker iemand die nog onder de leeftijdscategorie puber valt of niet? Ik zat overigens met Niftec dat moment op TS, hij wou jullie best helpen, maar in zijn eentje 3 flanken dekken is nu niet bepaald gemakkelijk met een reload tijd van 30 seconden en een trage SPG ;).

Overigens nog aan de leaders van GoT, ik sprak nog 2 clan leden in een match. Zijn jullie nog opzoek naar 2 spelers? Ik en mijn maat bieden zich graag aan ;). We hebben een JT en een GW Tiger. Overigens ben ik ook momenteel aan het grinden voor een nieuwe E-50/E-100 maar dat duurt nog even. (Ben nog met de III/IV bezig ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
JT hebben we weinig tot niks aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Donderpoes schreef op zondag 11 september 2011 @ 03:44:
JT hebben we weinig tot niks aan...
Nuaja dan houdt het op :), voor mij dan aan gezien ik niks beters heb dan een Ferdi, M4 of KV-3 =P.

[ Voor 16% gewijzigd door Nemean op 11-09-2011 03:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Thx! Heb het geinstalleerd en werkt erg fijn. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
x-cessive schreef op zondag 11 september 2011 @ 10:25:
[...]

Thx! Heb het geinstalleerd en werkt erg fijn. _/-\o_
Ik snap ook niet dat ze dat tooltje niet standaard in WoT gebouwd hebben, dat maakt het allemaal gewoon zoveel duidelijker :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:43
We gebruiken momenteel bijna alleen maar heavy tanks, maar we proberen ook 2 teams tegelijkertijd te laten spelen. GOT zit niet vol en als je clanwars als doel hebt kan je prima aanmelden voor GOT. Wel zo snel mogelijk tier 10 halen svp :P en arty hebben we al redelijk veel dus daar is volgens mij geen behoefte meer aan.

Als je mee wilt spelen met clanwars dan moet je even nagaan voor jezelf of je een aantal avonden per week van 20.00 tot 23.00 aanwezig kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Gun '130 mm S-70' mounted on tank.

1e potje, om een IS-7 + lemmings tegen in mijn eentje. IS-7 komt heel cool voor mij staan, ik gooi een shell door zijn front armour. Gaat ie toch maar achter een hoekje staan. De IS-4 is zojuist een stuk leuker geworden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IS4. T10 daalijk. Did it.

Heb het vrij onorthodox gedaan, en ook fikse kritiek vanaf hier. Twas mijn manier. Heb het gewoon slim gedaan. Did it my way. Het kan dus in een paar weken, in vrij korte tijd qua speeltijd.

Snap de kritiek wel, als je 100en euro's betaald, dat is niet leuk dan.

Did it.

Ga nu me account weggeven. Het kan iig anders.

[ Voor 159% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2011 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 01:23:
IS4. T10 daalijk. Did it.

Heb het vrij onorthodox gedaan, en ook fikse kritiek vanaf hier. Twas mijn manier. Heb het gewoon slim gedaan. Did it my way. Het kan dus in een paar weken, in vrij korte tijd qua speeltijd.

Did it.

Ga nu me account weggeven. Het kan iig anders.
Heb je nou alleen gespeeld zodat je de IS-4 kon vrijspelen om vervolgens je account weg te geven? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ik hem houden dan ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Heb het vrij onorthodox gedaan, en ook fikse kritiek vanaf hier.

...

Zo onorthodox is het anders niet. Bijna elke battle rushen er wel 1 tot meerdere tanks binnen 1 minuut hun dood tegemoet. Vandaar die kritiek die je krijgt, je vergalt het namelijk voor je team die *wel* graag spelen, gewoon, voor hun plezier, maar die wel graag willen winnen. Dat word een stuk lastiger met mensen zoals jij die niets voor hun team betekenen enkel om zo snel mogelijk de volgende tier te bereiken.

Heb zelf dan ook zeker geen 100en Euro's geinvesteerd. Enkel premium, en heb gezondigd met een Loewe (tegen de lage introductie prijs. Heerlijke tank om mee te spelen, geen enkele spijt van gehad)

Nee, ik speel voor m'n lol. Nieuwe tanks unlocken is leuk, maar ik speel net zo lief in een tier 4 als in een tier 8 en alles wat daartussen zit.
Vandaar ook m'n collectie aan tanks, RUS en GER TD's, meds, heavies en Arty, (3 trees heavy, RUS en GER T8 heavy), vandaar dat ik 3 tier 8's heb en niets hoger.
Stel je voor, het "grinden" van een stuk of 7 trees, Alleen is het voor mij geen grinden, maar lol hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind jouw ook LieV.

[ Voor 229% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2011 04:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Waarvoor heb je 50+ tanks elite als IS-4 het doel was?

En welke schade? Met iemand een weddenschap wie als eerste IS-4 haalt?

Van wie was jij de broer ook alweer? Je voor hem aan het bewijzen ofzo? :P

* crizyz vind dat geKLAP maar een rare uitdrukking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KLAP !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend de 107mm op mijn KV gezet, wat een verbetering! Ik ben alleen nog aan het twijfelen over welke modules ik er op ga zetten, suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Het kan dus in een paar weken, in vrij korte tijd qua speeltijd.
Hoeveel uur heeft het nu gekost dan en wat was je avg exp voor de tankjes die je gebruikt hebt om bij de IS4 te komen ? ( http://wot.ctocopok.ru/load_cache_e.php voor details op te vragen) Ik ben wel benieuwd aangezien mijn potjes ook gemiddeld maar 5 of 6 minuten duren :)
crizyz schreef op maandag 12 september 2011 @ 03:37:
Van wie was jij de broer ook alweer?
Van mij O+
Maar ik rijd al een hele tijd in een T34 rond en ben hard op weg naar een T30 :) Een IS-4 komt daarna wel, dat wordt toch wel volgend jaar voordat die over gaat naar tier 10.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
damn heb de kv-3 gekozen na de kv. wat is dat en log en traag ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:49

skoozie

SCSI

B-BRAIN schreef op maandag 12 september 2011 @ 10:38:
damn heb de kv-3 gekozen na de kv. wat is dat en log en traag ding.
Dat was je als het goed is al gewend van de KV =)
wel betere HP/armor.
Ikzelf gebruik de 107mm uit kosten oogpunt. de 122 heeft een net iets te lange reload tijd.
KV-3 vind ik 1 van de leukere tanks om in rond te "crossen"
andere: oa VK3601, IS, SU-152

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Iemand nog tips voor de M4, speel er nu al een tijdje mee maar dat ding gaat super snel kapot. Soms gewoon een 1 shot door bv een KV.
Volgens mij snap ik ook nog niet goed hoe je een medium moet spelen. Meestal ga ik over de flank omdat het in mijn idee een snellere tank is dan een heavy, ideaal voor flanken dus.

Maar dan kom ik 1 TD tegen, die ik vaak niet eens zie. 1-2 schoten en het is klaar.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
skoozie schreef op maandag 12 september 2011 @ 10:51:
[...]

Dat was je als het goed is al gewend van de KV =)
wel betere HP/armor.
Ikzelf gebruik de 107mm uit kosten oogpunt. de 122 heeft een net iets te lange reload tijd.
KV-3 vind ik 1 van de leukere tanks om in rond te "crossen"
andere: oa VK3601, IS, SU-152
die vieuwrange van een kv-3 is wel erg laag. met die 107 is het leuk schieten. moet nog de andere 2 unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Vae Victus schreef op maandag 12 september 2011 @ 11:24:
Iemand nog tips voor de M4, speel er nu al een tijdje mee maar dat ding gaat super snel kapot. Soms gewoon een 1 shot door bv een KV.
Volgens mij snap ik ook nog niet goed hoe je een medium moet spelen. Meestal ga ik over de flank omdat het in mijn idee een snellere tank is dan een heavy, ideaal voor flanken dus.

Maar dan kom ik 1 TD tegen, die ik vaak niet eens zie. 1-2 schoten en het is klaar.

8)7
In dat geval is het zaak zo snel mogelijk naar een beschut punt te racen, je daar te verstoppen en ales wat langskomt spotten.
Gote kans dat je de vijandelijke mediums tegen gaat komen, dus diegene die het eerste een beschut plekje heeft gevonden is zwaar in het voordeel.
Probeer niet de held uit te gaan hangen door gelijk naar de andere kant van de map te racen. 9 van de 10 keer haal je dat niet tenzij de gehele lemming train op de andere flanken zit.

Welke M4 bedoel je eigenlik? De M4A1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:56

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Vae Victus schreef op maandag 12 september 2011 @ 11:24:

8)7
Of je rijdt met een heavy mee, zoekt een tegenstander op, laat de heavy de eerste klap opvangen terwijl jij erheen rolt, rondjes gaat draaien en de tegenstander gaat treiteren. Die richt zich op jou, jij probeert buiten zijn gun te blijven en de heavy maakt het rustig af. Soms kan je helpen door van opzij of van achter te schieten. Zo kun je samen aardig wat uitschakelen. Andere optie: samen met twee of drie andere mediums een 'wolfpack' maken en op dezelfde manier heavies pakken.

Probleem hierbij: veel medespelers snappen niet wat je bedoeling is en doen zelf maar wat. In een platoon werkt dit beter. Maar áls het werkt, is het heel leuk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

ZenTex schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:10:
[...]

In dat geval is het zaak zo snel mogelijk naar een beschut punt te racen, je daar te verstoppen en ales wat langskomt spotten.
Grote kans dat je de vijandelijke mediums tegen gaat komen, dus diegene die het eerste een beschut plekje heeft gevonden is zwaar in het voordeel.
Probeer niet de held uit te gaan hangen door gelijk naar de andere kant van de map te racen. 9 van de 10 keer haal je dat niet tenzij de gehele lemming train op de andere flanken zit.

Welke M4 bedoel je eigenlijk? De M4A1?
Ik bedoel de gewone M4 die je na de M3 Lee krijgt,

Dat probeer ik soms inderdaad wel. Wat me echt opvalt is dat heel veel mensen echt geen tactisch inzicht hebben of geen idee hebben waar ze mee bezig zijn. Rustig midden in een open veld stil gaan staan en dan richten ipv blijven bewegen. Vinden ze het gek als ze worden afgeschoten door arti.
garathane schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:18:
[...]

Of je rijdt met een heavy mee, zoekt een tegenstander op, laat de heavy de eerste klap opvangen terwijl jij erheen rolt, rondjes gaat draaien en de tegenstander gaat treiteren. Die richt zich op jou, jij probeert buiten zijn gun te blijven en de heavy maakt het rustig af. Soms kan je helpen door van opzij of van achter te schieten. Zo kun je samen aardig wat uitschakelen. Andere optie: samen met twee of drie andere mediums een 'wolfpack' maken en op dezelfde manier heavies pakken.

Probleem hierbij: veel medespelers snappen niet wat je bedoeling is en doen zelf maar wat. In een platoon werkt dit beter. Maar áls het werkt, is het heel leuk spelen.
Dit kan ik ook wel eens proberen. Alleen zijn die heavies vaak grote ego's. Dat klaar ik wel even, worden ze van alle kanten beschoten en zijn ze in 5 sec neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

De M4 is een heerlijk tankje, al redelijk wat Tigers er mee gesloopt. De Easy8 lijkt me ook een top apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Nemean schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:55:
De M4 is een heerlijk tankje, al redelijk wat Tigers er mee gesloopt. De Easy8 lijkt me ook een top apparaat.
Ik ben vooral gewend aan de Russische mediums. Maar wat ik vooral aan de M4 kan waarderen is de gun depression. Hij is echt veel makkelijker te rijden in heuvelachtig gebied.

Lekker veel hull-down staan en op plekken waar ik goed in cover sta. Het is in ieder geval een verademing tegenover de M3 Lee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Wat is dat, Easy8?
Appel schreef op maandag 12 september 2011 @ 13:02:
Lekker veel hull-down staan en op plekken waar ik goed in cover sta. Het is in ieder geval een verademing tegenover de M3 Lee.
De M3 Lee is echt heel erg vervelend, helaas ga ik nog door met grinden om de T1 HT en de M7 Priest vrij te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

[quote]Vae Victus schreef op maandag 12 september 2011 @ 13:07:
[...]

Wat is dat, Easy8?

M4A3E8 (E8 -> Easy 8)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van het weekend de T-43 unlocked... moet nog wel het een en ander upgraden maar is toch een hele stap terug vergelijkend met de T-34-85 (gelukkig mijn T-34-85 behouden)... moet maar pijnlijk grinden tot de T-44 beschikbaar is (krieblet een beetje om de T-34 erbij terug te nemen, mis die toch wel een klein beetje..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
De T34-85 vind ik een leuke tank. T43 en T44 vind ik veel minder aangezien je dezelfde gun gebruikt in de hoge tiers als de T34-85.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hopiconjo schreef op maandag 12 september 2011 @ 13:36:
De T34-85 vind ik een leuke tank. T43 en T44 vind ik veel minder aangezien je dezelfde gun gebruikt in de hoge tiers als de T34-85.
inderdaad.. hoewel de T-44 nog wel redelijk interesant lijkt door beter armor / zelfde snelheid ?
maar zoiezo T-34-85 als main money maker houden en misschien de T-34 erbij nemen weer voor extra kapitaal opbouw.. (verliezen met de T-43 is ook echt verliezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Na aanleiding van de medium discussie.

Ben zelf aan het nadenken om een medium tree te gaan volgen. Zit nu zelf bij de KV-3 dus nu wou ik via de KV (heb ik ook nog steeds) via de KV-1s en de KV-13 naar de T--43.
Is dit gezien bovenstaande discussie verstandig of is een andere medium tree beter/leuker om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x-cessive schreef op maandag 12 september 2011 @ 13:53:

Ben zelf aan het nadenken om een medium tree te gaan volgen. Zit nu zelf bij de KV-3 dus nu wou ik via de KV (heb ik ook nog steeds) via de KV-1s en de KV-13 naar de T--43.
Is dit gezien bovenstaande discussie verstandig of is een andere medium tree beter/leuker om te doen.
Ondanks dat KV-13 'slechts' de 85mm kan equippen, vind ik hem veel beter dan de T-43. Sneller en wendbaarder. Eigenlijk een KV on steroids.
Aiming time van de 100mm is trouwens ook ontzettend beroerd. Ik zit nog erg te twijfelen of ik wel voor de T-44 zal gaan, want die heeft ook behoorlijk wat liefde nodig voordat die tank fatsoenlijk is geupgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
Even doorbijten tot de T54 dan wordt je weer happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hopiconjo schreef op maandag 12 september 2011 @ 14:04:
Even doorbijten tot de T54 dan wordt je weer happy
Yup ik heb ze met mijn eerste potje van de T-43 eindelijk gezien. In een wolfpack van 2-3 zijn het monsters en zorgt dat elke andere vijandelijke tank wegrent.
x-cessive schreef op maandag 12 september 2011 @ 13:53:

De T-43 wordt een hele klap terug... ik denk dat de T-43 en misschien de T-44 een heibel zal zijn voor je... T-34 en daarboven de T-34-85 zijn leuke medium tanks daarna wordt het "pijnlijk" doorgrinden tot de T-54 beschikbaar wordt (en aan de forums en eerste zicht is dat echte een "zware" jongen voor de medium tanks.)

Ligt eraan hoe graag je richting de T-54 wilt. wil je mediums rustig leren kennen ga dan van BT-2 naar beneden (kan ook erg leuk zijn speel de BT-2 nog steeds regelmatig met plezier). en zo leren hoe je met de mediums om moet gaan. Wil je de T-54 zo snel mogelijk is jou aangewezen richting de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ik dacht dat jij de Tiger niet eens zo slecht vond? Welke andere T7 heavy kun je skopen met een T5 non-dedicated med?

Aan de RUS med spelers: Zijn die T43 en -44 echt zo slecht?
Ik vond de T-34 een heerlijk tankje met dat machinegeweer kanon. De -85 niet gespeeld ondanks dat ik hem unlocked heb, eerst m'n GER heavy trees maar 's afmaken.
Maar ik dacht na m'n eerste T-10 maar eens verder te gaan met de RUS meds. De T 53 lijkt me een heerlijk appapraat namelijk, de -44 en -43 ben ik daarentegen zelden tegen gekomen. Het is me niet echt opgevallen dat ze slecht zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:02
Op Blog van Overlord de toekomstplannen... 6.7 blijkbaar deze week...

http://overlord-wot.blogs...012-mystery-revealed.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
ZenTex schreef op maandag 12 september 2011 @ 15:14:
[...]
Ik dacht dat jij de Tiger niet eens zo slecht vond? Welke andere T7 heavy kun je skopen met een T5 non-dedicated med?
En is dat de criteria voor een slechte tank ? Ik rijd nu in een T34 (tier 9) waar die T5 non-dedicated med ook zonder problemen goede schade aan zou kunnen doen. Maar dat wil toch nog niet zeggen dat het een slechte tank is ?

Een tiger heeft inderdaad niet zoveel armor, maar kan wel heel goed snipen. Ik ben het er mee eens dat een tiger zeker niet een van de beste tanks is, maar een slechte tank is het ook zeker niet.
Aan de RUS med spelers: Zijn die T43 en -44 echt zo slecht?
Ik vond de T-34 een heerlijk tankje met dat machinegeweer kanon. De -85 niet gespeeld ondanks dat ik hem unlocked heb, eerst m'n GER heavy trees maar 's afmaken.
Maar ik dacht na m'n eerste T-10 maar eens verder te gaan met de RUS meds. De T 53 lijkt me een heerlijk appapraat namelijk, de -44 en -43 ben ik daarentegen zelden tegen gekomen. Het is me niet echt opgevallen dat ze slecht zijn ofzo.
Ik heb ze zelf nog niet gespeeld maar ik kom ze wel regelmatig tegen en wat ik vooral merk is dat ze beide maar weinig schade doen.
UdiBenLudi schreef op maandag 12 september 2011 @ 15:24:

Nice :) Helaas duurt het dus nog wel even voor de IS4 + T30 changes. Maar ik ben blij dat er nu weer een overall plan is. Nu nog hopen dat ze dit regelmatig up-to-date gaan houden.

[ Voor 15% gewijzigd door redwing op 12-09-2011 15:30 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

redwing schreef op maandag 12 september 2011 @ 15:25:
[...]

En is dat de criteria voor een slechte tank ?
Jazeker. Heavies moeten het van hun armour hebben, snel en wendbaar is de Tiger zeker niet.
In zijn tier is het iig met afstand de minste heavy, dat maakt het in mijn ogen zeker slecht.

OK, je kunt ermee snipen. Maar dat kun je in de andere heavies ook. Iets minder dan de tiger, maar dat maakt niet uit omdat een slechte sniper niet in de problemen komt als 'ie een paar keer mist. Andersom is het wel zo dat de Tiger de brawler rol absoluut niet kan overnemen want je eindigt binnen no time als een brandend wrak.

Ik vindt het feit dat je lastige mediums snel uit kunt schakelen zonder al teveel damage te incasseren zeker wel een criterium voor een goede heavy. Ook een 1 vs 1 kunnen winnen van een andere tier 7 is een criterium vindt ik. De tiger moet het helaas ook hier grandioos afleggen.

Ik deed het zelf redelijk met m'n Tiger, maar alleen omdat ik de beperkingen ken en uitsluitend snipe, maar er zijn legio voorbeelden waarin ik toch echt close range aan de bak moet. Dan kun je er bijna altijd ervan uitgaan dat je het aflegt. De tiger is een 1 trick pony.
Buiten dat zijn same tier TD's beter in de snipe rol. Heavies horen voorin om een doorbraak te forceren/af te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
ZenTex schreef op maandag 12 september 2011 @ 15:52:
[...]
Jazeker. Heavies moeten het van hun armour hebben, snel en wendbaar is de Tiger zeker niet.
In zijn tier is het iig met afstand de minste heavy, dat maakt het in mijn ogen zeker slecht.
Als je echt denkt dat een heavy het van zijn armor moet hebben raad ik jou aan om nooit USA-heavies te gaan spelen :D Het is gewoon een ander type heavy die anders gespeeld moet worden, maar gelukkig geldt dat voor alle tanks binnen WoT en dat is wat naar mijn idee het spel ook zo leuk maakt.
Buiten dat zijn same tier TD's beter in de snipe rol. Heavies horen voorin om een doorbraak te forceren/af te slaan.
En hier ga je toch echt de fout in, ook binnen de heavy-lines zit er veel verschil in waarbij er sommige tanks het juist van hun damage moeten hebben (USA), een andere van hun armour (USSR) en weer een andere van range(Ger). Het feit alleen al dat je zegt dat je het redelijk deed in een tiger zolang je hem in zijn rol speelde zegt al genoeg. Het is gewoon geen close range tank dus gebruik hem ook niet zo.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De T29 is wel een USA heavy waar ik het meeste bloed hekel aan heb... om een of andere stomme reden krijg ik er maar zelden een shel in.. IS-3 geen probleem lowe geen probleem.. maar die verrekte T29 is een ware hel voor mijn T-34-85...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

ZenTex schreef op maandag 12 september 2011 @ 15:52:
[verhaal]
Ik heb nog niet de Tiger maar een VK3601, de accuracy van dat ding verbaasd mij enorm. met de USSR TD's kansoms een tank er 3 keer in, terwijl ik met die VK3601 ook nog kan aangeven op welk gedeelte ik het van de hull wil hebben. ik ga zo langzamerhand de USSR tree vaarwel zeggen om de GER tree verder te spelen.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

The internet ate my post. :'(

[ Voor 91% gewijzigd door ZenTex op 12-09-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
ZenTex schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:14:
[...]
Nee.
Samenspel van abilities. De ene kan prima inkasseren, de ander het uitdelen. Beiden zijn prima in genoemde rol en dus aan het front.
Net zeg je nog dat een heavy het van zijn armor moet hebben ? Maar wat je nu zegt klopt precies, het is een samenspel van abilities. De ene kan goed klappen opvangen, de ander kan goed uitdelen en de volgende kan precies maar wat minder uitdelen maar wel precies daar waar nodig. En een Tiger kan inderdaad wel een kleine buf gebruiken maar een slechte tank is het toch zeker niet. Als je weet hoe je er mee moet spelen kan het zelfs een goede tank zijn al zul je niet 1 op 1 tegen de andere heavy tanks van dezelfde tier moeten gaan. Maar dat geldt voor zoveel tanks van dezelfde tier/type.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Dat is omdat om 1 of andere reden de rest van mijn post verdwenen is met verdere uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15
Nemean schreef op zondag 11 september 2011 @ 02:28:
Overigens nog aan de leaders van GoT, ik sprak nog 2 clan leden in een match. Zijn jullie nog opzoek naar 2 spelers? Ik en mijn maat bieden zich graag aan ;). We hebben een JT en een GW Tiger. Overigens ben ik ook momenteel aan het grinden voor een nieuwe E-50/E-100 maar dat duurt nog even. (Ben nog met de III/IV bezig ;))
Je bent uiteraard gewoon welkom in GoT. :)

Maar zoals Donderpoes al zei, TD's worden weinig tot niet gebruikt in CW's. Arty dan weer wel. :P

GoT heeft zelf 2 divisies, GoT en GoT2. GoT zelf is voor de mensen die CW's kunnen en willen spelen. Deze mensen hebben allemaal een CW waardige tank. En ja, daar valt een hoge tier TD ook onder, maar die worden simpelweg niet gebruikt als we genoeg T10's hebben. GoT2 is voor de mensen die nog geen CW waardige tank hebben, of geen zin hebben om CW's te spelen.

Maar maak anders even een babbeltje met IJsco of Kyozu. Die kunnen je vast wel verder helpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
ZenTex schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:57:
Dat is omdat om 1 of andere reden de rest van mijn post verdwenen is met verdere uitleg.
Klinkt logisch,iig ben ik het er zoals je het nu zegt wel mee eens :) (behalve dan dat ik de tiger hierdoor niet zo'n echt slechte tank vind)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Laat ik het dan hierbij houden: De tiger is met afstand de minste van de Tier 7 heavies met een zeer beperkte rol. ;)
Het kan inderdaad een goede tank zijn mits gebruikt als een TD waar TD's veel beter in zijn. ;);)
Als je maar onthoudt dat je in een Tiger met een grote boog om lagere tier meds heenrijd, om over hogere tiers maar te zwijgen. ;););)

(eerste wat ik doe als ik een game start is een mooi bosje+obstakel zoeken om em achter te verstoppen, die neiging heb ik zelfs in de KT nog. ^^)

Tiger heeft echter 1 groot voordeel: Je word er zeker een betere speler door.

Toch daag ik je uit om eerst wat meer dan 4 potjes in de Tiger te spelen voor je een oordeel velt. :P

[ Voor 8% gewijzigd door ZenTex op 12-09-2011 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:43

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

ZenTex schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:31:
Laat ik het dan hierbij houden: De tiger is met afstand de minste van de Tier 7 heavies met een zeer beperkte rol. ;)
Het kan inderdaad een goede tank zijn mits gebruikt als een TD waar TD's veel beter in zijn. ;);)
Als je maar onthoudt dat je in een Tiger met een grote boog om lagere tier meds heenrijd, om over hogere tiers maar te zwijgen. ;););)

(eerste wat ik doe als ik een game start is een mooi bosje+obstakel zoeken om em achter te verstoppen, die neiging heb ik zelfs in de KT nog. ^^)

Tiger heeft echter 1 groot voordeel: Je word er zeker een betere speler door.

Toch daag ik je uit om eerst wat meer dan 4 potjes in de Tiger te spelen voor je een oordeel velt. :P
Met de slechte Tiger H heb je erna tenminste de Tiger II.
De Tiger P is best goed maar erna staat de VK ausf A je te wachten... Een tank die goed is in niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Jagdpanther met jagdpz4 gun is ook niks! Nog maar 8K xp voor de betere 8,8 cm en daar snak ik naar.
Je doet echt geen ene moer met deze gun in iets hogere tier matches.

Echt niet normaal, 7 potjes gespeeld ik bounce alles (met jagdpanther en KV-3) en maar 1 gewonnen.
Zooo enorm frustrerend.

[ Voor 27% gewijzigd door x-cessive op 12-09-2011 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:32

Poekie McPurrr

Mreoww~

UdiBenLudi schreef op maandag 12 september 2011 @ 15:24:

Jungle-map.. ben benieuwd hoe die zal spelen.. (word humor met al die platgereden bomen hehe).

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het spel sinds kort.
Nu een aantal rondjes met de E8 gespeeld.
Heerlijke tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ZenTex schreef op maandag 12 september 2011 @ 15:14:
[...]

Als we het in realisme gaan neer zetten zou een M4 Sherman inderdaad heel veel moeite moeten doen. Ik zeg ook niet dat ik het makkelijk heb, maar het is zeker te doen. ;)
User.tmp schreef op maandag 12 september 2011 @ 17:01:
[...]

Je bent uiteraard gewoon welkom in GoT. :)

Maar zoals Donderpoes al zei, TD's worden weinig tot niet gebruikt in CW's. Arty dan weer wel. :P

GoT heeft zelf 2 divisies, GoT en GoT2. GoT zelf is voor de mensen die CW's kunnen en willen spelen. Deze mensen hebben allemaal een CW waardige tank. En ja, daar valt een hoge tier TD ook onder, maar die worden simpelweg niet gebruikt als we genoeg T10's hebben. GoT2 is voor de mensen die nog geen CW waardige tank hebben, of geen zin hebben om CW's te spelen.

Maar maak anders even een babbeltje met IJsco of Kyozu. Die kunnen je vast wel verder helpen. :)
Is goed zal ik zeker doen! Thanks! :)

Overigens nog andere vraag aan jullie.

Mijn Win/Lost Ratio stond op 54% en moet zeggen dat dat best redelijk is voor mijn doen, maar het is nu onderhand naar 52% gezakt vanwege duizenden spelers die maar achter elkaar zich zelf dood rijden, of teams die alleen maar campen, of teams die alleen maar 1 kant op gaan. En over de balance nog maar niet te spreken. Hoe komt dat in eens zo dat echt heel de balance naar de ballen is en de teams elke keer uitermate teleurstellen zijn? Of ligt het alleen aan mij dat ik dit ervaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
Nemean schreef op maandag 12 september 2011 @ 22:48:
[...]

Als we het in realisme gaan neer zetten zou een M4 Sherman inderdaad heel veel moeite moeten doen. Ik zeg ook niet dat ik het makkelijk heb, maar het is zeker te doen. ;)

[...]

Is goed zal ik zeker doen! Thanks! :)

Overigens nog andere vraag aan jullie.

Mijn Win/Lost Ratio stond op 54% en moet zeggen dat dat best redelijk is voor mijn doen, maar het is nu onderhand naar 52% gezakt vanwege duizenden spelers die maar achter elkaar zich zelf dood rijden, of teams die alleen maar campen, of teams die alleen maar 1 kant op gaan. En over de balance nog maar niet te spreken. Hoe komt dat in eens zo dat echt heel de balance naar de ballen is en de teams elke keer uitermate teleurstellen zijn? Of ligt het alleen aan mij dat ik dit ervaar?
Balance is erg ver te zoeken laatste tijd in het spel. erger me soms dood aan de lui wie 1 kant oprijden als een kudde koeien en andere kant open en bloot laten.

Soms kom je wel een topper tegen waar je samen mee naar voren gaat en het goed afloopt. maar das in 20 potjes denk ik achter elkaar 1 of 2 keer gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Gebruik andere spelers niet als smoes voor je win/loss ratio. Iedereen komt in slechte teams terecht.
Zo had ik ook een W/L van 57% na dik 1000 battles, 500 battles later was dat nog maar 47%, ondanks dat ik vond dat ik het niet slecht deed reken ik dit toch mezelf aan. Anders kun je jezelf niet op de borst kloppen als je wel een goede ratio haalt. (sta zelf nu op 51-52/47 ofzo)

Nogmaals, vaak maakt het vijandelijke team er net zo'n potje van als je eigen team. Maar zeker wanneer je 1 van de hogere tiers bent kun je veel invloed hebben op de uitkomst, maar ook als med kan dit door waardevol voor je team te zijn en veel te spotten.

Pak zelf altijd de open flanken. Slecht voor m'n survival rate, maar het moet wil je de base een beetje beschermen. Soms heb je mazzel en ligt deze flank bij de vijand helemaal open. Zoals ik zei, het andere team maakt er net zo vaak een even grote janboel van.

Enige frustrerende is als de dan flink wat kills/damage gemaakt hebt en echt goed gespeeld en je verliest alsnog, maar andersom is dat even vaak het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Laatst online: 11-08 07:34
ZenTex schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 04:08:
Gebruik andere spelers niet als smoes voor je win/loss ratio. Iedereen komt in slechte teams terecht.
Zo had ik ook een W/L van 57% na dik 1000 battles, 500 battles later was dat nog maar 47%, ondanks dat ik vond dat ik het niet slecht deed reken ik dit toch mezelf aan. Anders kun je jezelf niet op de borst kloppen als je wel een goede ratio haalt. (sta zelf nu op 51-52/47 ofzo)

Nogmaals, vaak maakt het vijandelijke team er net zo'n potje van als je eigen team. Maar zeker wanneer je 1 van de hogere tiers bent kun je veel invloed hebben op de uitkomst, maar ook als med kan dit door waardevol voor je team te zijn en veel te spotten.

Pak zelf altijd de open flanken. Slecht voor m'n survival rate, maar het moet wil je de base een beetje beschermen. Soms heb je mazzel en ligt deze flank bij de vijand helemaal open. Zoals ik zei, het andere team maakt er net zo vaak een even grote janboel van.

Enige frustrerende is als de dan flink wat kills/damage gemaakt hebt en echt goed gespeeld en je verliest alsnog, maar andersom is dat even vaak het geval.
Sow true dit.! O-)

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Nemean schreef op maandag 12 september 2011 @ 22:48:
Mijn Win/Lost Ratio stond op 54% en moet zeggen dat dat best redelijk is voor mijn doen, maar het is nu onderhand naar 52% gezakt vanwege ...
Je moet niet doen alsof het een exact getal is; het is een stochast. Een paar procent verschil valt sowieso gewoon onder de variantie, daar kan je eigenlijk weinig over zeggen. Wie zegt dat je geen 52% speler was maar een beetje mazzel hebt gehad, bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
Zoijar schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 08:57:
[...]

Je moet niet doen alsof het een exact getal is; het is een stochast. Een paar procent verschil valt sowieso gewoon onder de variantie, daar kan je eigenlijk weinig over zeggen. Wie zegt dat je geen 52% speler was maar een beetje mazzel hebt gehad, bijvoorbeeld?
Je speelt nu waarschijnlijk in hogere tiers waar de gemiddelde speler meer ervaring heeft en dus gemiddeld beter speelt. Bovendien is het aantal platoons een stuk hoger in de hogere tiers als solo speler (zoals ik zelf) ben je dan in het nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:43
B-BRAIN schreef op maandag 12 september 2011 @ 23:53:
[...]

Balance is erg ver te zoeken laatste tijd in het spel. erger me soms dood aan de lui wie 1 kant oprijden als een kudde koeien en andere kant open en bloot laten.

Soms kom je wel een topper tegen waar je samen mee naar voren gaat en het goed afloopt. maar das in 20 potjes denk ik achter elkaar 1 of 2 keer gebeurt.
Achja soms zit het mee en soms zit het tegen! Eergisteren mijn E 100 voor het eerst gebruikt. Niet dat ik elk potje zo geweldig speelde, maar van de 17 potjes had ik er maar 2 verloren :9 De helft solo de andere helft samen gespeeld met donderpoes, toch fijner in company.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

hexta schreef op maandag 05 september 2011 @ 22:03:
Wij zaten in Prokhorovka.
Linor en Shockwave gaan rechts langs de rails, ik ga links vooruit scouten.
Wat doet ons VOLLEDIGE TEAM
Links achter in de bosjes campen.
3 mensen die dood zijn (wij), en zijn ze bewogen? nee.
Het vijandelijke team komt langs de rails, gaat rustig cappen, en wint.
Heee ik zie ineens mijn naam voorbij komen..lol.
Dit soort dingen gebeurt mij te vaak, teams die niet durven oprukken of flanken.
Als lemmingen naar 1 kant gaan en als je aangeeft dat er een flank onbeveiligd is als antwoord krijgen dat je die dan lekker zelf moet verdedigen....
Of mensen die niet durven scouten en op 50m voor mijn artie blijven campen en het vervolgens raar vinden dat er geen support van mij komt.

Zit vaak in platoon met Linor en Stinos beetje zelfde tier en denkwijze, dit levert vaak lekkere xp op en we hebben vaak 40 to 50% van de kills van het team met zijn 3en.
Mijn idee in publics is dat mensen maar afwachten/campen in de hoop dat er een enemy voorbij komt die ze kunnen killen.
Zo was ik in het begin ook maar als je rondrijdt met een tier5 of hoger mag je wel een beetje verwachten dat mensen de tactics gaan begrijpen en wat gaan doen.
Dus zie je dat er een flank of gedeelte van de map vol wordt aangevallen kijk dan of je kan helpen of waarschijnlijk is jouw flank dan erg licht beveiligd en kan je vol doorstoten.
Heb hier ook wel wat succses mee gehad en dan gewoon van achter af de boel gaan bestoken.

Gister ook weer zo'n potje, op Campinovka.
Wij met een stuk of 5 tanks over de berg naar de overzijde, staan er bij de kerk en het bos 2 heavies en een medium.
Beetje shells uitwisselen maar niemand die ook maar ff dichterbij durft te gaan.
Op een gegeven moment maar even doorgedrukt met mijn medium en ook bij de kerk gaan staan...tsja toen durfde de rest ook wel.... 8)7 maar dit is niet altijd en dan sta je er alleen voor...

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:08

Dark Angel

Corvette LS Power

oosterhofjf schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 09:20:
[...]

Achja soms zit het mee en soms zit het tegen! Eergisteren mijn E 100 voor het eerst gebruikt. Niet dat ik elk potje zo geweldig speelde, maar van de 17 potjes had ik er maar 2 verloren :9 De helft solo de andere helft samen gespeeld met donderpoes, toch fijner in company.
Ow samen met Chief.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Ach soms is het zo random als de pest, gisteravond al wat betere potjes gehad in vergelijking met afgelopen anderhalve week. Denk je mooi te gaan winnen want je hebt een ruime meerderheid en rushed je team opeens als een kip zonder kop naar die laatste paar gasten waardoor je alsnog verliest. Gisteravond ook weer genoeg potjes gehad waarbij Coyotee, Jeff en ik soms de enige waren met kills. Eén potje was met name zuur, 1035 exp op een loss..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:08

Dark Angel

Corvette LS Power

psychoclown schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:55:
Ach soms is het zo random als de pest, gisteravond al wat betere potjes gehad in vergelijking met afgelopen anderhalve week. Denk je mooi te gaan winnen want je hebt een ruime meerderheid en rushed je team opeens als een kip zonder kop naar die laatste paar gasten waardoor je alsnog verliest. Gisteravond ook weer genoeg potjes gehad waarbij Coyotee, Jeff en ik soms de enige waren met kills. Eén potje was met name zuur, 1035 exp op een loss..
Dat is zeker wel minder. Dat heb ik een paar keer gehad met het 5x xp weekend |:(

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Lector schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 09:11:
[...]

Je speelt nu waarschijnlijk in hogere tiers waar de gemiddelde speler meer ervaring heeft en dus gemiddeld beter speelt.
Sinds wanneer? Is er iets veranderd sinds ik weg ben? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Laatst online: 11-08 07:34
ZenTex schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:23:
[...]

Sinds wanneer? Is er iets veranderd sinds ik weg ben? :X
Lol inderdaad dat is nogal een aanname als ik sommige high lever tiers zie rondrijden als een kip zonder kop.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyborg3201
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-07 15:03
De nieuwe patch notes

http://overlord-wot.blogs...l-patch-notes-of-v67.html

zou de 15de worden gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

quote: Overdrol
- Wittmann’s Medal substituted with Boelter’s Medal
En daar komen ze nu mee.

Laat ze nou eerst 's die Jagdtiger fixen zeg.

[ Voor 6% gewijzigd door ZenTex op 13-09-2011 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
ZenTex schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:14:
[...]

[...]

En daar komen ze nu mee.

Laat ze nou eerst 's die Jagdtiger fixen zeg.
Waarom?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Wel eens tegen een Jagdtiger gespeeld? Dan weet je waarom.

Ik kwam bij die Jagdtiger edit omdat ze toch lekker bezig waren met TD's, inclusief de JT, maar dan ging het om dispersion tijdens movement (buffje voor alle TD's) en road performance.

Verder nog wat aanpassingen aan de guns qua reload en aiming time. Wel handig dat ze de oude getallen er niet bij zetten.

[ Voor 73% gewijzigd door ZenTex op 13-09-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
ik vroeg waarom voor de jagdtiger edit.
Waarom zouden ze die medaille renamen.
Wat kinderachtig.

Bilotte heeft 13 tanks in 1 actie gesloopt.

Waarom dan niet Staudegger?Die vernietigde 22 T-34 tanks op 8 juli 1943 tijdens de Slag bij Koersk.

Een prachtig stukje werk, maar toch valt het in het niet bij wittman;s veelvuldige acties.
"Hij vernietigde ongeveer 156 vijandige tanks, zo'n 200 stukken artillerie en circa 300 kleine legervoertuigen."

[ Voor 69% gewijzigd door hexta op 13-09-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
tjah russen zijn nog steeds trots op hun grote vaderslandse oorlog.

daarom zal die naam wel verandert zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

hexta schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:24:
Een prachtig stukje werk, maar toch valt het in het niet bij wittman;s veelvuldige acties.
"Hij vernietigde ongeveer 156 vijandige tanks, zo'n 200 stukken artillerie en circa 300 kleine legervoertuigen."
En was een SSer van het eerste uur.

Maar goed. het is 70 jaar geleden en hij is en blijft de grootste tank-ace aller tijden.

Ik stel voor dat we de IS tanks (Iosef Stalin) hernoemen in iets anders, Stalin was tenslotte de allergrootste massa-moordenaar aller tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ZenTex schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:35:
[...]

En was een SSer van het eerste uur.

Maar goed. het is 70 jaar geleden en hij is en blijft de grootste tank-ace aller tijden.

Ik stel voor dat we de IS tanks (Iosef Stalin) hernoemen in iets anders, Stalin was tenslotte de allergrootste massa-moordenaar aller tijden.
Ik wou net zeggen dat was ook geen uber lekker mannetje. Maar waarschijnlijk zal dat niet veranderen want dat zit in de naam van de tank. Ze hadden waarschijnlijk geen keus wanneer de Tiger iets in de richting van Tiger SS had geheten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Dat maakt toch geen fuck uit voor zijn prestaties?
Hij was de beste tanker. Maakt niet uit of hij SSer of hutsi, russisch frans of zulu was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

hexta schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:40:
Dat maakt toch geen fuck uit voor zijn prestaties?
Hij was de beste tanker. Maakt niet uit of hij SSer of hutsi, russisch frans of zulu was.
Er zijn waarschijnlijk mensen die hun voorouders of weet ik het kwijt zijn geraakt en het daarom uber gevoelig licht, het is maar een optie. Mij maakt het helemaal niet uit, al zouden er haken kruis in mijn garage hebben gehangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Nemean schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:41:
[...]

Er zijn waarschijnlijk mensen die hun voorouders of weet ik het kwijt zijn geraakt en het daarom uber gevoelig licht, het is maar een optie. Mij maakt het helemaal niet uit, al zouden er haken kruis in mijn garage hebben gehangen.
Dan moeten ze geen WoT gaan spelen. :')
Elke keer huilen als ze een tiger zien ofzo.. :')

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.