hexta schreef op maandag 05 september 2011 @ 22:03:
Wij zaten in Prokhorovka.
Linor en Shockwave gaan rechts langs de rails, ik ga links vooruit scouten.
Wat doet ons VOLLEDIGE TEAM
Links achter in de bosjes campen.
3 mensen die dood zijn (wij), en zijn ze bewogen? nee.
Het vijandelijke team komt langs de rails, gaat rustig cappen, en wint.
Heee ik zie ineens mijn naam voorbij komen..lol.
Dit soort dingen gebeurt mij te vaak, teams die niet durven oprukken of flanken.
Als lemmingen naar 1 kant gaan en als je aangeeft dat er een flank onbeveiligd is als antwoord krijgen dat je die dan lekker zelf moet verdedigen....
Of mensen die niet durven scouten en op 50m voor mijn artie blijven campen en het vervolgens raar vinden dat er geen support van mij komt.
Zit vaak in platoon met Linor en Stinos beetje zelfde tier en denkwijze, dit levert vaak lekkere xp op en we hebben vaak 40 to 50% van de kills van het team met zijn 3en.
Mijn idee in publics is dat mensen maar afwachten/campen in de hoop dat er een enemy voorbij komt die ze kunnen killen.
Zo was ik in het begin ook maar als je rondrijdt met een tier5 of hoger mag je wel een beetje verwachten dat mensen de tactics gaan begrijpen en wat gaan doen.
Dus zie je dat er een flank of gedeelte van de map vol wordt aangevallen kijk dan of je kan helpen of waarschijnlijk is jouw flank dan erg licht beveiligd en kan je vol doorstoten.
Heb hier ook wel wat succses mee gehad en dan gewoon van achter af de boel gaan bestoken.
Gister ook weer zo'n potje, op Campinovka.
Wij met een stuk of 5 tanks over de berg naar de overzijde, staan er bij de kerk en het bos 2 heavies en een medium.
Beetje shells uitwisselen maar niemand die ook maar ff dichterbij durft te gaan.
Op een gegeven moment maar even doorgedrukt met mijn medium en ook bij de kerk gaan staan...tsja toen durfde de rest ook wel....

maar dit is niet altijd en dan sta je er alleen voor...