Ik kan me de goede tijden, dat er nog tracers waren, amper nog herinneren.
Speelde redelijk wat arty in de Beta. Eerste schoten blind op de geijkte spots, daarna was het shoot&scoot.
Turend op de kaart waar ik arty vermoedde, vingers op de WASD knoppen, klaar om weg te stuiven na een schot. Hilariteit als ik een SPG afmaakte waarvan ik de tracer had gezien en 2 schoten nodig had op dezelfde plek. Die sukkel had zich niet verplaatst. Amateur.
Als SPG was een potje overleven een prestatie, geen gegeven.
Op z'n vroegst halverwege het potje op tanks focussen, of eerder als ik echt geen tracers kon ontdekken.
Als tank had je in de eerste minuten nooit last van SPG's, dat kwam later pas, en dan waren de gelederen in arty games al wat uitgedund, dus geen 5 shells op je dak zodra je gespot was.
Toen was Arty nog leuk (nou ja, beetje leuk)
Komt wel bij dat Arty accurater was en (volgens mij) een hogere RoF. Aan de andere kant waren de hoge tier SPG's nog niet geintroduceerd. Enkel de SU14 werd gevreesd met grooten vreeze, de enige SPG die heavies kon 1-shotten door z'n splash alleen.
Tsja, vroegah.
Vindt toch dat de nieuwe hoge tier SPG's ook niet geintroduceerd hadden mogen worden zoals ze nu zijn.
Hoofdprobleem is nog steeds dat er teveel SPG's zijn, maar het feit dat ze heavies met regelmaat van de klok 1shotten blijft teveel van het goede, en vooral zuur voor een heavy die af en toe iets meer wil dan enkel te campen in arty proof cover.
Hmm, internet is een beetje traag, duurde 45 minuten om dit te posten.