Ah, je gaat mijn pad volgen.Joindry schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:15:
Mijn ferdi is intussen full ops, mijn hummel is ook en mijn tiger P ook.
Alleen deze laatste wil ik nog doorlevellen. De JT zegt me weinig dus ga ik sparen voor de E-100. En de hummel speel ik weinig mee, gewoon omdat ik arty maar niks vind (precies een flashspel dat je speelt)
De Tiger P is intussen een goede tank geworden, voor het eerst speel ik graag citylevels. Zijn enige echt grote nadeel is zijn snelheid. (topsnelheid exact zelfde als de Tiger H, maar omhoog wordt ie door zijn gewicht zelfs nog iets trager.
Nog 25k en ik zit aan de opvolger, die blijkbaar wel een stuk slechter is dan de Tiger P
en ooh nee, niet die patch weerdie was echt belachelijk op mijn duitse tank en bovenop irritant ook.
Maar check je gegevens nog even, de Tigger P leidt niet naar de E-100 maar naar de Maus. (via de VK 4502 A en
Als de E-100 je doel is moet je de Tigger H hebben, via de KT en E-75.
Is zeker een aanrader, de Tigger H is even doorbijten, maar de KT maakt dat weer goed. Heb de E-75 niet, maar wel vaak m'n tanden stukgebeten op een E-75.
De VK4502A schijnt slecht te zijn, de B maar matig-redelijk.
Ga nou niet met realisme beginnen. Een 88'er shell maakte ook korte metten met welke tank dan ook, geen 5 hits voor nodig.BramSd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:20:
...Ik vind eigenlijk dat je, als je geraakt wordt door een tier 7+ arty (of bijna geraakt wordt), dat ook echt pijn moet doen. Het zijn by far de grootste guns in het spel en om het ook maar in de verste verte realistisch te maken, moet je halve tank aan gort zijn als je vlak naast of onder een exploderende arty shell staat.
Hoe ook, zoals ik zei: ik snap de frustraties wel. Persoonlijk erger ik me gewoon meer aan onterechte of onverklaarbare bounces en ghost shells.
Enkel in zeer uitzonderlijke gevallen wou het wel eens gebeuren dat de koepel eraf geblazen werd en de rest van de tank nog heel was, of dat een shell erin en eruit ging zonder de tank uit te schakelen.
En als we het dan toch over realisme gaan hebben, de kans dat een howitzer een tank op afstand wist te raken was 1/1000 (baan van een howitzer gaat met een boog. een 10e graad afwijking en het was een complete miss. Anti tank kanonnen hebben juist een vlakke baan en dus was een afwijking van een graad over 1000 meter nog steeds een hit. Vandaar dat de 88 in real life zo accuraat was, de baan was door de mondingssnelheid verschrikkelijk vlak)