[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 31.734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Nemean schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 01:28:
Zit niets vermoedend te spelen vervolgens druk ik op "T" om iemand te taggen. Krijg ik het bericht dat ik gebanned ben wegens offensive language. Ik weet niet, maar het ziet er uit als of iemand mij loopt te naaien, niet dat, dat erg is maar het idee dat mensen er zijn die dat doen. _O- _O-
:)
Jij bent de eerste waarvan ik hoor dat hij dit tegenkomt. Mss is het dat een nederlands woord dat wij gebruiken of afkorting een nogal lelijk woord is in het russisch. In het mooie vlaams gebruiken wij nogal vaak:"kunt" als in kunt ge da ne keer doen voor mij... Heeft mij al op enkele games een day ban gekost.

Maar op wot heb ik anders ook al een aardig potje gevloekt :) nog geen bans.

Sinds gisteren eindelijk mijn Ferdi full ops. Party. De laatste engine maakt hem een stuk minder log. hij draait nog steeds niet soepel en zijn topsnelheid blijft 29. maar het gemiddelde stijgt wel sterk. Nu is hij even snel als een Tiger.
Ook nog een fine gehad van 4.000 silver omdat een medium zichzelf kapot reed tegen mijn linker voorkant. ik reed 8km/h omhoog, hij 50+ omlaag...
Wel nog een leuke pot gehad op Lakeville of hoe noemt dat ding weer. Aan het pleintje achter de kerk eerst wat schoten heen en weer totdat alle mediums kaput zijn. Dan ga ik naar voor om te ontdekken dat er nog 2X IS-3 en 1X IS-4 over zijn. We hadden allen nog zowat 400HP over. Dus allemaal te one shotten. Ik steek me weg achter wag mediumwrakken. Al wat ze moesten doen was samen aanvallen. Maar eerst kwamen ze per twee. schiet ik direct de eerste kapot eens hij voorbij de wrakken kwam. De tweede probeerde tussen de wrakken in te schieten en raakt me op 5° natuurlijk een ricochet. Ik schiet er dan ook tussen, recht op zijn loop. De derde intussen doodsbenauwd stak zich goed weg en wachtte op mijn eerste schot. Hij zou niet eerder komen en hij had het voordeel. Ik had dus één schot, ik reed 2m ofzo achteruit en zijn commanderhatch was perfect binnen bereik, kaboom :)

Brawlen met een Ferdi, soms lukt het, soms niet (zoals het potje erna waarna ik genadeloos afgemaakt werd door één Type-59)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:39
Nemean schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 01:28:
Zit niets vermoedend te spelen vervolgens druk ik op "T" om iemand te taggen. Krijg ik het bericht dat ik gebanned ben wegens offensive language. Ik weet niet, maar het ziet er uit als of iemand mij loopt te naaien, niet dat, dat erg is maar het idee dat mensen er zijn die dat doen. _O- _O-
Enig idee voor hoe lang de ban is? Ik zou toch ff contact opnemen om te vragen wat er dan gereport is..

Er lopen genoeg van dit soort mannetjes rond die links en rechts mensen reporten omdat er niet gedaan wordt wat zij willen. Zelf 1 keer een shell van m'n SU-85 in de kont van een PZIV geplaatst omdat die gast iedere keer in de weg bleef rijden. Hij ging compleet uit z'n plaat daarna, dat ik gereport was vanwege blablabla redenen. Daarna nog maar een shell erin gegooid zodat hij dood was. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Nog 2 ton voor mijn tiger 2 nodig, na de verkoop van mijn tiger 1.
Maar dat duurt maar en dat duurt maar. :P

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Hier nog 60k EXP en 4 miljoen credits te gaan voor mijn IS7, maar dan ben ik er toch eindelijk. Inmiddels ook de mogelijkheid om mijn panther te kopen, research is al gedaan en zit ook op 20k afstand van de S51 en de GW panther. Ik zal eerst maar gaan voor de S-51 denk ik zo. Grootste probleem is momenteel dus geld gebrek helaas.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15
hexta schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:10:
Dus je hebt je T30 binnen mag ik aannemen.

Gratz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

Ik nog 25K Xp nodig voor mijn Vk 4502 ausf A
maar ben aan het denken een andere tree in te duiken. Mss de KV tree... Ik heb nu de ferdi en de JT zegt me niks. De Vk4502 A en B zeggen me eigenlijk ook weinig. De hummel heb ik ook maar arty doet me niks...
Dus ik zit een beetje vast nu. Ik had gedacht dat ik tegen ik deze tanks had het spel me wel zou vervelen, niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
Helemaal mee eens! KV-3 is een heerlijke tank, 107mm is sterk genoeg, de 122mm is alleen maar irritant. Beetje goede tegenstanders weten dat jouw reload verschrikkelijk lang is en buiten dat uit.

Je sprak ook over HE, gebruik die eigenlijk zelden op de KV-3. Heb je bepaalde tip wanneer je nu HE het best kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:49

skoozie

SCSI

Joindry schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:41:
Ik nog 25K Xp nodig voor mijn Vk 4502 ausf A
maar ben aan het denken een andere tree in te duiken. Mss de KV tree... Ik heb nu de ferdi en de JT zegt me niks. De Vk4502 A en B zeggen me eigenlijk ook weinig. De hummel heb ik ook maar arty doet me niks...
Dus ik zit een beetje vast nu. Ik had gedacht dat ik tegen ik deze tanks had het spel me wel zou vervelen, niet dus.
er gaat niet heel veel tijd in zitten, maar probeer ook eens de T-50 (kan nog niets zeggen over de T-50-2)
die zit ook in de KV-tree, afsplitsing van de T-46
x-cessive schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:43:
[...]

Helemaal mee eens! KV-3 is een heerlijke tank, 107mm is sterk genoeg, de 122mm is alleen maar irritant. Beetje goede tegenstanders weten dat jouw reload verschrikkelijk lang is en buiten dat uit.

Je sprak ook over HE, gebruik die eigenlijk zelden op de KV-3. Heb je bepaalde tip wanneer je nu HE het best kan gebruiken?
Omdat ik de laatste tijd toch veel T9 tegenkwam en over een afstand of 400m ik te weinig penetratie had ben ik iets meer HE mee gaan nemen. heb nu 10, maar dat wordt 15 shells. het is vooral tegen de T9's maar ook T8 op de loop schieten en hopen op een Gun-fail, meestal na een 'ding' of 2 schakel ik over. maar ook van dichtbij doet het soms leuke schade.

Of als je de tracks wilt slopen als iemand in het open veld rijd, of er nog niet genoeg verdediging bij je in de buurt is. ik zet meestal de HE achter de al geladen shell zodat je geen extra laad tijd hebt. (eenmaal op '3' drukken)

[ Voor 45% gewijzigd door skoozie op 20-09-2011 09:49 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
User.tmp schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:32:
[...]

Dus je hebt je T30 binnen mag ik aannemen.

Gratz!
Haha nee.
Maar je mag best 4 mil credits overmaken :D
Dan koop ik hem!

Ik zat nog wel te kijken, maar als ik al mijn elite tanks verkoop red ik het nog niet.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
hexta schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:47:
[...]

Haha nee.
Maar je mag best 4 mil credits overmaken :D
Dan koop ik hem!

Ik zat nog wel te kijken, maar als ik al mijn elite tanks verkoop red ik het nog niet.. :')
Vier miljoen is ook hier welkom! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
skoozie schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:44:
[...]

Omdat ik de laatste tijd toch veel T9 tegenkwam en over een afstand of 400m ik te weinig penetratie had ben ik iets meer HE mee gaan nemen. heb nu 10, maar dat wordt 15 shells. het is vooral tegen de T9's maar ook T8 op de loop schieten en hopen op een Gun-fail, meestal na een 'ding' of 2 schakel ik over. maar ook van dichtbij doet het soms leuke schade.

Of als je de tracks wilt slopen als iemand in het open veld rijd, of er nog niet genoeg verdediging bij je in de buurt is. ik zet meestal de HE achter de al geladen shell zodat je geen extra laad tijd hebt. (eenmaal op '3' drukken)
Dat laatste ken ik inderdaad, scheelt opnieuw laden.
Heb zelf de noodzaak voor HE nog niet zo gevoeld, altijd wel genoeg ander grut in de buurt bij een T9 of hoger. Ga het wel een keer proberen, als je er goed modules mee kan mollen kan je toch een bijdrage leveren aan het afschieten van een toptier. Thx voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:28
x-cessive schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:00:
[...]

Dat laatste ken ik inderdaad, scheelt opnieuw laden.
Heb zelf de noodzaak voor HE nog niet zo gevoeld, altijd wel genoeg ander grut in de buurt bij een T9 of hoger. Ga het wel een keer proberen, als je er goed modules mee kan mollen kan je toch een bijdrage leveren aan het afschieten van een toptier. Thx voor de tip.
Ik heb er ook altijd wel een paar bij. Je AP-ammo krijg je toch al niet/heel zelden op dus je kunt best een paar AP shells missen zodat als er alleen nog hogere tiers in de buurt zijn je met HE nog wat kan doen.

En leuke laad-tip, ik kende hem nog niet :)

[ Voor 3% gewijzigd door redwing op 20-09-2011 10:04 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Klopt, neem nooit het max aantal shells mee (dat is toch teveel) dus paar HE maakt dan niet meer uit.

Is de kans groter dat je ammorack ontploft als je daar een x wordt geraakt wanneer je je max aantal shells meeneemt of heeft het aantal shells hier geen invloed op?

[ Voor 9% gewijzigd door x-cessive op 20-09-2011 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:12
Gister was er een gast van [GOT]2 op mijn werk die toch weer wat extra tips gaf, ben nu aan het spelen met de T46, andere koepel er op en een andere gun. Moet zeggen dat dit de eerste tank is waar een KABOEM uit komt :D Heerlijk. Maar de loop is vrij kort en het herlaaden duurt een eeuwigheid :( Op naar de KV-1

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
x-cessive schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:09:
Klopt, neem nooit het max aantal shells mee (dat is toch teveel) dus paar HE maakt dan niet meer uit.

Is de kans groter dat je ammorack ontploft als je daar een x wordt geraakt wanneer je je max aantal shells meeneemt of heeft het aantal shells hier geen invloed op?
Ik heb wel eens ergens gelezen dat je met minder ammo ook minder kans op een ammorack ontploffing had. In de praktijk heb ik er echter geen cijfers van en ook nooit gezien eigenlijk.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

patrickos85 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 08:00:
[...]

op de KV heb je de 107mm en de 150mm(derp). De KV-3 heeft 120mm, dus niet hetzelfde.
Volgens mij hebben ze allebei toch echt een 122mm gun, zijn alleen niet dezelfde zie ik... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

crizyz schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:34:
[...]

Volgens mij hebben ze allebei toch echt een 122mm gun, zijn alleen niet dezelfde zie ik... :p
de meest gebruikt guns op een upgraded KV zijn de 107mm T7 gun en de 152mm T5 gun (beide vereisen de KV-2 turret)
de KV heeft ook een 122mm gun, maar wordt net als de 76 mm gun nooit echt besproken/gebruikt.\
de 152mm is leuk om als afwisseling te spelen, of in een platoon met hogere tiers.

de KV-3 heeft:
122mm, (anders als KV) shells van 1k credits, leuke damage, lage ROF 175/390 (pen/dmg), 4.5 RPM
107mm, zelfde als KV, shells van 250 credits, 167/300, 7 RPM
100mm, 175/230, 7-8 RPM
85mm, 120/161 13.3 RPM

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Inderdaad:

KV:
Rank 5 // 122mm U-11 // 450 dam // 61 pen // 6 rof
Rank 5 // 152mm M-10 // 700 dam // 110 pen // 2.7 rof
Rank 7 // 107mm ZiS-6 // 300 dam // 167 pen // 7 rof

KV-3:
Rank 7 // 107mm ZiS-6 // 300 dam // 167 pen // 7 rof
Rank 7 // 100mm D10T // 230 dam // 175 pen // 9.68 rof
Rank 7 // 122mm D-2-5T // 390 dam // 175 pen // 4 rof

Welke de beste is? Tsja, persoonlijke voorkeur..

Op de KV is de 107mm allround de beste. Sommige kiezen ook voor de 152mm gun, dat is echt een one-shot-wonder, als je dichtbij bent en weet te raken.

Voor de KV-3, ofwel de 107mm of de 122mm.. De 100mm is leuk, als je een T-34-85 bent

Damn Skoozie, had je ook dezelfde gedachte :)
skoozie schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:48:
[...]
de KV heeft ook een 122mm gun, maar wordt net als de 76 mm gun nooit echt besproken/gebruikt.
Ik heb de 122mm gebruikt om de KV-2 Turret en de 107mm te farmen. Was er erg tevreden over

Hmm, als je de damage vermenigvuldigd met de RoF krijg je totale damage/minuut (als je goed weet te mikken):
107mm: 2100 / min
100mm: 2226 / min
122mm: 1673 / min

Denk dat ik toch maar weer afstap van de 122mm, hoewel het toch de beste gun is van de IS. (De beste gun van de IS is de 122mm, met betere RoF)

[ Voor 42% gewijzigd door Voggels op 20-09-2011 10:56 . Reden: Calcs ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

skoozie schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:44:
[...]

er gaat niet heel veel tijd in zitten, maar probeer ook eens de T-50 (kan nog niets zeggen over de T-50-2)
die zit ook in de KV-tree, afsplitsing van de T-46

[...]

Met vastzitten bedoelde ik eigenlijk dat ik niet meer weet te doen na mijn 25k die ik wel zal hebben tegen vrijdag. maw wat dan? de Vk4502A heeft maar 35k nodig om full ops te zijn, dus als het meezit tegen eind september istie er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Gewoon doorspelen met de leuke tanks?
Of anders T10 halen en meedoen in clanwars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Joindry schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 08:50:
[...]

:)
Jij bent de eerste waarvan ik hoor dat hij dit tegenkomt. Mss is het dat een nederlands woord dat wij gebruiken of afkorting een nogal lelijk woord is in het russisch. In het mooie vlaams gebruiken wij nogal vaak:"kunt" als in kunt ge da ne keer doen voor mij... Heeft mij al op enkele games een day ban gekost.

Maar op wot heb ik anders ook al een aardig potje gevloekt :) nog geen bans.
Ik praat eigenlijk zeer weinig Nederlands in de chat, loop soms wel wat te rommelen met een grapje in de chat maar that's it. :P

@wvdveer: Tot de 21ste om 1 uur 25 in de nacht. :+

Had overigens ook voor het eerst dat iemand mij "hacker" noemde op WoT. Meestal komt dat bij mij alleen voor in shooters xD.

[ Voor 8% gewijzigd door Nemean op 20-09-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

ik snap ook niet dat mensen anderen uitmaken voor "hacker" je kan altijd wel een keer geraakt worden in je ammorack oid. ik lees "x = HACKER!!!" als: "I'm a Newb" en dat blijf ik houden tot ik hoor van echte hacks.
en dan vind ik tracers highlighten en evt permanent maken nog niet eens tot echt hacken. want dat kan je verhelpen door shoot-n-move

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyborg3201
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-07 15:03
had ik laast ook omdat ik de arty spot goed raade

hij dacht dat ik een soort radar had :D
arty makkelijk te rade waar ze zijn als ze op jouw schieten / raken

je ziet dan de trace shell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Cyborg3201 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 12:06:
had ik laast ook omdat ik de arty spot goed raade

hij dacht dat ik een soort radar had :D
arty makkelijk te rade waar ze zijn als ze op jouw schieten / raken

je ziet dan de trace shell
Hoeveel arties gaan niet in het struikje zo dicht mogelijk bij het spawnpunt staan. Dat is een plek waar ik altijd een paar shells heen gooi en de helft van de keren raak je er ook nog wel wat. En ja, dan krijg je inderdaad vaak te horen dat je aan het cheaten oid bent....

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyborg3201
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-07 15:03
redwing schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 12:27:
[...]

Hoeveel arties gaan niet in het struikje zo dicht mogelijk bij het spawnpunt staan. Dat is een plek waar ik altijd een paar shells heen gooi en de helft van de keren raak je er ook nog wel wat. En ja, dan krijg je inderdaad vaak te horen dat je aan het cheaten oid bent....
zat in een is-3 en ik zag dat de arty shell van een ongewoonen hoek kwam
waar arty normaal niet staat

en inderdaad arty die in struijken gaan staan ipv van erachter in het begin zijn niet slim bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Cyborg3201 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 12:35:
[...]

zat in een is-3 en ik zag dat de arty shell van een ongewoonen hoek kwam
waar arty normaal niet staat

en inderdaad arty die in struijken gaan staan ipv van erachter in het begin zijn niet slim bezig
Ook TD's die in struiken gaan staan zijn niet handig.
Hoevaak ik op Campinovka wel niet voor me neus een arty shell heb zien vallen omdat ik wel genoeg afstand tot het bosje houd :)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
skoozie schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 12:56:
[...]

Ook TD's die in struiken gaan staan zijn niet handig.
Hoevaak ik op Campinovka wel niet voor me neus een arty shell heb zien vallen omdat ik wel genoeg afstand tot het bosje houd :)
Ik vind het vaak lastig om een goed plekje achter een struik te vinden. Voor m'n gevoel wordt je dan sneller vanuit andere hoeken ontdekt. Hoe verder je van de struik af staat hoe minder dekking je hebt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

wvdveer schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:05:
[...]

Ik vind het vaak lastig om een goed plekje achter een struik te vinden. Voor m'n gevoel wordt je dan sneller vanuit andere hoeken ontdekt. Hoe verder je van de struik af staat hoe minder dekking je hebt toch?
Het is inderdaad een beetje spelen met hoever je naar achteren kan. huisjes helpen een boel. of als er voor je maar genoeg open ruimte is en je team genoten naast je dan kan je redelijk ver naar achteren. ik houd als stelregel aan, die iemand eerder al poste) als jeniet meer door het struikje kan kijken zien ze je nozzle-flash ook niet en blijf je onzichtbaar tijdens het schieten. je moet dan wel op andere vertrouwen voor het spotten.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Laatst in Westfeld een ontzettend lekker TD plekje gevonden. Je spawned als TD altijd bij cirkel, daarna snel naar vierkantje racen en achter de 3 struikjes vlakbij de rand gaan staan. Vanaf dit punt bestrijk je zo ongeveer de halve map (noord tot aan de heuvels, de hele lijn van het dorp, het dal door het midden en de gehele zuidelijke heuvel tot aan de kapotte brug). Nog niemand gezien die er ook op af ging.

Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6165/6165476103_3eee706f38_o.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door wvdveer op 20-09-2011 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

wvdveer schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:28:
Laatst in Westfeld een ontzettend lekker TD plekje gevonden. Je spawned als TD altijd bij cirkel, daarna snel naar vierkantje racen en achter de 3 struikjes vlakbij de rand gaan staan. Vanaf dit punt bestrijk je zo ongeveer de halve map (noord tot aan de heuvels, de hele lijn van het dorp, het dal door het midden en de gehele zuidelijke heuvel tot aan de kapotte brug). Nog niemand gezien die er ook op af ging.

[afbeelding]
Zodra je daar eenmaal gespot bent door een wilde medium ben je wel het haasje. Dan heb je 0,0 dekking voor arty en schieters uit de stad

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
wontcachme schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:36:
[...]

Zodra je daar eenmaal gespot bent door een wilde medium ben je wel het haasje. Dan heb je 0,0 dekking voor arty en schieters uit de stad
Dat is waar ja.. Het is me nog niet vaak overkomen maar je bent dan wel redelijk de sjaak. In de potjes die ik heb gespeeld kon ik flink los op de heavies die peek-a-boo aan het spelen waren met elkaar in de stad. Mooiste is nog als er een stel mediums (VK3601's etc) over de heuvel aan de onderkant komen en wat weerstand krijgen. Die kan je 1 voor 1 aftikken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

wontcachme schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:36:
[...]

je kan volgens mij vanaf die plek redelijk makkelijk iets terugzakken naar je base dat je uit het vuur bent van de stad. ik heb daar ook geregeld gestaan. de laatste tijd ga ik meestal naar dat kerkje in het stadje, vlak bij de berg. nadeel is dat als er (bijna) niemand mee komt je snel van tank mag wisselen :(

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Heel vervelend die lemming trains, vaak maak ik er gewoon een opmerking over en dan zie je paar high tiers vanzelf terug komen.

Ben echt super tevreden over de jagdpanther. De beste 8,8cm doet behoorlijk wat pijn bij de vijand. Met camonet (camo skill op 50%) en vent plus binocs is het een fijne tank. Nog maar paar K xp voor de 10,5 cm gun en daarna radio en engine upgraden. Ga deze tank helemaal elite maken + crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

Dan wordt de Jp echt de de max. Eens je 100% crew hebt en de beste engine dan kan je op je westfieldspot nog redelijk snel wegraken ook. Ik stond daar ook regelmatig met mijn JP, maar wel iets verder dan sta je nog weg achter struikjes voor de enemy tanks in de basis.
Met mijn ferdi vandaag sta ik daar niet meer, hij heeft minder cammo en wegsnellen zit er gewoon niet in. Ook met mijn jagdpanther IV stond ik daar veel.
Die 10.5 is zo pijnlijk. Maar wel werken aan je accuratie want de shells zijn uberduur. meer dan 1000 silver per shell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Joindry schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 14:31:
Dan wordt de Jp echt de de max. Eens je 100% crew hebt en de beste engine dan kan je op je westfieldspot nog redelijk snel wegraken ook. Ik stond daar ook regelmatig met mijn JP, maar wel iets verder dan sta je nog weg achter struikjes voor de enemy tanks in de basis.
Met mijn ferdi vandaag sta ik daar niet meer, hij heeft minder cammo en wegsnellen zit er gewoon niet in. Ook met mijn jagdpanther IV stond ik daar veel.
Die 10.5 is zo pijnlijk. Maar wel werken aan je accuratie want de shells zijn uberduur. meer dan 1000 silver per shell.
Heb nu nog stock engine en dan loopt ie nog boven de 30 km/h, de beste enginge is geloof ik meer dan 100 pk erbij dus dan gaat ie wel.
Beste gun ga ik sowieso uitproberen, ligt er beetje aan hoe het gaat of ik m houdt. Beetje zelfde verhaal als de 107mm en de 122mm bij de KV-3. Best punch for bucks. Maar aan de andere kant, dan maar de KV/KV-3 als moneymakers en de jagdpanther voor de lol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
x-cessive schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 14:33:
[...]

Heb nu nog stock engine en dan loopt ie nog boven de 30 km/h, de beste enginge is geloof ik meer dan 100 pk erbij dus dan gaat ie wel.
Beste gun ga ik sowieso uitproberen, ligt er beetje aan hoe het gaat of ik m houdt. Beetje zelfde verhaal als de 107mm en de 122mm bij de KV-3. Best punch for bucks. Maar aan de andere kant, dan maar de KV/KV-3 als moneymakers en de jagdpanther voor de lol :+
Ik twijfel een beetje tussen de 10,5 en de 88l voor de JP. De reload van de 88 met rammer is zo jammie, de punch van de 10,5 is ook weer lekker. Dus ik twijfel gewoon redelijk tussen die twee. Mensen hier nog met voorstellen of overpijnzingen over deze keuze? Laatste engine ga ik zo maar eens researchen dan. Ow en bedankt voor die tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik zou gaan voor de gun met beste penetration. Ik heb zelf een stug III en merk dat ik toch meer damage doe met 7,5cm ipv 10,5cm gun.

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

x-cessive schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 14:33:
[...]

Verlies draaien doe je niet? Gewoon de lights vanaf dan laten rijden omdat je schoten (raken of missen) toch niet renderen. Maar in het algemeen is het een goede moneymaker.
Mensen die twijfelen, neem de 10.5
de ROF valt goed mee en de damage/pen stellen je instaat Tier 8/9 pijn te doen.
De ferdi gebruikt de 10.5 ook, dus iig de 10.5 al researchen.

De situatie met de Stug gaat hier niet op. De 10,5 is echt beter dan de 8,8 maar gewoon duurder om te runnen.

Die laatste engine doet trouwens niet zoveel aan de topsnelheid, wel aan de acceleratie en snelheid in bochten en omhoog... maw ie wordt een stuk vinniger. (lees: leuker en lichter)

[ Voor 8% gewijzigd door Joindry op 20-09-2011 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Joindry schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 14:44:
[...]

Verlies draaien doe je niet? Gewoon de lights vanaf dan laten rijden omdat je schoten (raken of missen) toch niet renderen. Maar in het algemeen is het een goede moneymaker.

De situatie met de Stug gaat hier niet op. De 10,5 is echt beter dan de 8,8 maar gewoon duurder om te runnen.

Die laatste engine doet trouwens niet zoveel aan de topsnelheid, wel aan de acceleratie en snelheid in bochten en omhoog... maw ie wordt een stuk vinniger. (lees: leuker en lichter)
Kan niet w8en tot ie volledig geupgrade is en mijn crew 100% camo, vervelende daarin is is dat je vanaf de jagdpanzer4 een mannetje tekort komt. Dus nu zijn 4 van mijn crew 100% met 50% camo skill en 1 die pas op de 92% primary skill zit. Maargoed, even doorbijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

x-cessive schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:12:
[...]

vervelende daarin is is dat je vanaf de jagdpanzer4 een mannetje tekort komt. Dus nu zijn 4 van mijn crew 100% met 50% camo skill en 1 die pas op de 92% primary skill zit. Maargoed, even doorbijten.
Dat heb je opnieuw naar de Ferdi :) je crew gaat dan naar 6
Dan is het pas écht vervelend omdat je cammoskill (of een andere) best wel al een eind gevorderd is.
Das eigenlijk een verkapte manier om je skills omlaag te halen... Enige voordeel van je 6e man is dat je ROF niet totaal fubar is als één loader "de schuur koopt", want je hebt er vanaf dan 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Ik zit er aan te denken om secondary skill op m'n TD crew pas te activeren zodra ik overstap naar de ISU-152.. Met een beetje geluk kom ik dan weer op 100% uit qua XP. Of scheelt het echt zo veel dat ik het nu maar moet doen tijdens de grind naar de ISU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
wvdveer schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:30:
Ik zit er aan te denken om secondary skill op m'n TD crew pas te activeren zodra ik overstap naar de ISU-152.. Met een beetje geluk kom ik dan weer op 100% uit qua XP. Of scheelt het echt zo veel dat ik het nu maar moet doen tijdens de grind naar de ISU?
Dacht hetzelfde te doen voor mijn overstap van jagdpanzer naar jagdpanther. Je moet echt behoorlijk veel xp opbouwen maar het scheelt wel! Alles wat je niet hoeft te grinden scheelt weer. Ik kwam uit op 96%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Iets van 50k vanaf het moment dat ze 100% zijn toch? Ik moet nog wel ff doorgrinden tot de ISU dus dat is geen probleem.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

wvdveer schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:30:
Discussie is hier eerder gevoerd.
Conclusie is eigenlijk deze.
Van zodra je de tank unlocked hebt en het silver hebt stap je best over. In je nieuwe tank verzamel je tenminste XP voor je nieuwe unlocks. Op je oude tank heb je enkel je "accel crew training" die in de meeste gevallen 16,6-25% zijn. (en je 5% free XP)
Tijdens het herlevellen van je 10% crew XP scoor je al snel 43k XP, die zijn zeker goed voor je tracks en turret (of soms al betere gun en engine...).
Deze zullen samen meer verschil maken dan je secundairy skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
In mijn geval staat de crew van m'n SU-152 nu al op 100% en ik moet de 122mm's en de ISU-152 nog geheel unlocken. Dat is in totaal zo'n 128k xp wat nog bovenop die 100% crew komt. Dan wordt het toch een ander verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Joindry schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:41:
[...]

Discussie is hier eerder gevoerd.
Conclusie is eigenlijk deze.
Van zodra je de tank unlocked hebt en het silver hebt stap je best over. In je nieuwe tank verzamel je tenminste XP voor je nieuwe unlocks. Op je oude tank heb je enkel je "accel crew training" die in de meeste gevallen 16,6-25% zijn. (en je 5% free XP)
Tijdens het herlevellen van je 10% crew XP scoor je al snel 43k XP, die zijn zeker goed voor je tracks en turret (of soms al betere gun en engine...).
Deze zullen samen meer verschil maken dan je secundairy skills.
Dat ligt er aan wat ie precies bedoelt, als hij de volgende tank nog niet geresearched heeft en wel zijn crew op 100% heeft kan ie zonder problemen geen secundaire skill kiezen en dan die buffer gebruiken om als je de tank wel hebt geresearched je crew gelijk naar (bijna) 100% te kunnen trainen. Ik doe dit iig wel vaak, zodra je overstapt geldt je secundaire skill toch niet meer totdat je crew weer op 100% zit.

Als ie zijn volgende tank al geresearched heeft moet je inderdaad gewoon snel overstappen :)
wvdveer schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:51:
In mijn geval staat de crew van m'n SU-152 nu al op 100% en ik moet de 122mm's en de ISU-152 nog geheel unlocken. Dat is in totaal zo'n 128k xp wat nog bovenop die 100% crew komt. Dan wordt het toch een ander verhaal?
Ja dus :+

[ Voor 12% gewijzigd door redwing op 20-09-2011 15:59 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Joindry had het denk ik over je crew trainen terwijl je tank al compleet is. Als je nog zo veel moet gaan zou ik persoonlijk je crew mooi camo laten trainen. Ze zullen die niet op 100% hebben als je in de ISU kruipt dus zal je main skill terugvallen naar 90% (mist je credits gebruikt).

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

skoozie schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:01:
[...]

Joindry had het denk ik over je crew trainen terwijl je tank al compleet is. Als je nog zo veel moet gaan zou ik persoonlijk je crew mooi camo laten trainen. Ze zullen die niet op 100% hebben als je in de ISU kruipt dus zal je main skill terugvallen naar 90% (mist je credits gebruikt).
Wat hij zegt :)
Ik zou gewoon mijn tweede skill gaan trainen, die zal een heel eind staan tegen je je nieuwe tank hebt en daarvan kan je nu direct de vruchten plukken... gewoon even doorbijten dan bij de 10% te hertrainen.

[ Voor 38% gewijzigd door Joindry op 20-09-2011 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Joindry schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 14:44:
[...]

Net nog even de 88l erop geschroeft en ja verschil met de 10,5 merk je eigenlijk alleen in de damage. Niet echt in de reload of penetration imho. Dus de 10,5 gaat er wel weer terug op, gewoon iets meer geduld hebben met schieten. Upgrade naar de laatste engie is wel lekker ja. 88l dus maar verkopen met bijbehorende ammo. Sowieso weer eens het depot in duiken om alle stock spullen oa. ammo te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
hexta schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:10:
Zorg nu eens dat je die T30 hebt man! :P
redwing schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:32:
[...]

Ik heb wel eens ergens gelezen dat je met minder ammo ook minder kans op een ammorack ontploffing had. In de praktijk heb ik er echter geen cijfers van en ook nooit gezien eigenlijk.
Volgens mij is dat maar een fabeltje hoor :)
wvdveer schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:05:
[...]

Als je gun door het struikje steekt en je schiet dan schiet de camo waarde omlaag en word je dus eerder gespot :)
x-cessive schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 14:04:
Heel vervelend die lemming trains, vaak maak ik er gewoon een opmerking over en dan zie je paar high tiers vanzelf terug komen.
Ja en vaak komen ze achter de tier 10's aan die het eigenlijk alleen maar irritant vinden.
Als ik het zelf merk draai ik vaak ook gewoon om om dan naar de andere kant te gaan :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• arnom
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-03-2024
Floks schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:29:
Gister was er een gast van [GOT]2 op mijn werk die toch weer wat extra tips gaf, ben nu aan het spelen met de T46, andere koepel er op en een andere gun. Moet zeggen dat dit de eerste tank is waar een KABOEM uit komt :D Heerlijk. Maar de loop is vrij kort en het herlaaden duurt een eeuwigheid :( Op naar de KV-1
T-46. Aardige tank. Heb nu net de IS met een leuk pistooltje erop. Dus ik ben nog iets verder dan jij :*) . Is wel leuk om een keer iemand tegen te komen die van WoT heeft gehoord. Is je collega nog aan WoT begonnen?

Iemand die nieuwe map al meegemaakt? Ik heb hem nog niet voorbij zien komen, terwijl ik wel wat potjes alweer achter de rug heb.

• Nidhiki
Je bedoelt de map Fisher's bay? Ik vind hem wel aardig, beetje afwisselende map met een stadje en open velden. Verder nog geen sweet spots gevonden op die map.

• x-cessive
Nidhiki schreef op woensdag 21 september 2011 @ 08:19:
Je bedoelt de map Fisher's bay? Ik vind hem wel aardig, beetje afwisselende map met een stadje en open velden. Verder nog geen sweet spots gevonden op die map.
Paar keer nu gespeeld (toevallig altijd in me jagdpanther) waardoor ik de west kant van de map (open velden met bosjes) nu wel ken. Leuke map, door het grote open veld heb je goede scouts nodig die blijven leven, dan heb je groot voordeel. Toevallig had ik dat de keren dat ik m heb gespeeld en daarom ook altijd gewonnen. De stadzijde ben ik nog niet geweest.

• skoozie

skoozie

SCSI

Nidhiki schreef op woensdag 21 september 2011 @ 08:19:
leuke map met een scout. Aan de linker kant links naast de weg scheuren, snel naar boven om daar arty te spotten en als het even mee zit zelf opblazen. als het lukt door rijden naar het stadje rechts. Het is me al een paar keer gelukt om een compleet rondje te rijden om weer terug bij onze basis de enemy rushers te bestoken.
arty gaat vaak richting de heuveltjes in de hoeken links.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• psychoclown
Gisteravond ook een paar keer gespeeld, vind het tot nu toe wel een vermakelijke map.
Zal hem nog wel vaker moeten spelen eer ik een goed oordeel kan vellen :)
Zal hem zo dadelijk trouwens ook eens aan de TS toevoegen.

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

wvdveer schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:28:

[afbeelding]
Dat plekje kende ik al en dat is idd een heel leuk plekje om te staan, beleefde daar met mijn Hetzer met 10cm derpgun gouden tijden.
Nu kom ik daar nog wel eens met mijn mediums of jagdpanzer IV.
skoozie schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:07:

Het is inderdaad een beetje spelen met hoever je naar achteren kan. huisjes helpen een boel. of als er voor je maar genoeg open ruimte is en je team genoten naast je dan kan je redelijk ver naar achteren. ik houd als stelregel aan, die iemand eerder al poste) als jeniet meer door het struikje kan kijken zien ze je nozzle-flash ook niet en blijf je onzichtbaar tijdens het schieten. je moet dan wel op andere vertrouwen voor het spotten.
Is ook wel hilarsich om te zien dat je al 3 shells in de enemy hebt geschoten en ze jou nog steeds niet hebben gespot.
De turret en loop gaat alle kanten op maar ze hebben geen idee vanwaar het komt....
Overkomt mij ook wel eens wordt er vanuit het niets op je geschoten, dan moet je maar uitgaan van het vlakje wat rood wordt op je reticle vanwaar je word beschoten.
Ik draai dan weg of zoek snel dekking op..

Fishermans bay...leuke map.
Als je bovenaan begint dan heb je over de 1 lijn een hele leuke greppel om ongezien een heel eind naar de andere zijde te komen.
Zet je aan het begin van die greppel naast het huisje in de bosjes 1 of 2 TD's neer dan kunnen ze vanaf de andere zijde niet ongezien jouw kant op.
Vanaf de onderzijde is niet echt dekking voor een TD dus je kan een heel eind komen.
Middendoor kom je vaak als eerste de T-50 of VK-2801 scouts tegen....bleh wat een vlooien zijn dat..
Achteraf komen er 1 of 2 heavies bij..maar meestal komen die door de stad.

[ Voor 14% gewijzigd door ShockWave op 21-09-2011 10:27 ]

Star Citizen referralcode

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:12
arnom schreef op woensdag 21 september 2011 @ 00:13:
[...]

T-46. Aardige tank. Heb nu net de IS met een leuk pistooltje erop. Dus ik ben nog iets verder dan jij :*) . Is wel leuk om een keer iemand tegen te komen die van WoT heeft gehoord. Is je collega nog aan WoT begonnen?
Ik heb op de T-46 nu een andere loop gezet, Deze is wat langer en heb het gevoel dat ik daardoor ook wat precieser ben, zeker op langere afstanden. (wel minder dm)
Ik vermaak me iig prima met deze game.

Me collega gaat hem vanavond downloaden, ik hoor het morgen wel van hem.

Floksor

• skoozie

skoozie

SCSI

via het Gatheringoftanks forum werd de deze link gepost, de matchmaking van 6.7

http://2.bp.blogspot.com/...o/s1600/mms_chart_6.7.jpg

Psycho, kan deze ook in de OP opgenomen worden?

[ Voor 8% gewijzigd door skoozie op 21-09-2011 11:42 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• psychoclown
Dat had ik ook al gelezen op het GOT forum maar ik heb expres geen matchmaking schema's meer in de TS staan omdat ze vaak aangepast worden zonder dat Overlord een nieuw plaatje post. Hierdoor was het steeds outdated en heb ik besloten de matchmaking schema's eruit te laten :)

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Wat doe je met een light tank in een tier 9 battle?

Juist... Top Gun halen 8)7

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14584776/WOT/thumb_014.jpg

• Joindry
  • Nu online

Joindry

Wat Bug? of ik bedoel wat? Bizar!?

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:32

Poekie McPurrr

Mreoww~

Balen, IGN heeft voor leden een WoT actie, gratis M3 Stuart, 750 gold en gratis week Premium... is het enkel voor US servers :/

Edit: Was toch nieuwsgierig en ondanks dat in email/promo site stond "NA onry" toch die code eens ingevoerd.. game starten.. happy little stuart (USSR Elite) in garage en de rest :9 :9 :9

[ Voor 43% gewijzigd door Poekie McPurrr op 21-09-2011 19:46 ]

Le Meow

• hexta
Poekie McPurrr schreef op woensdag 21 september 2011 @ 18:56:
Balen, IGN heeft voor leden een WoT actie, gratis M3 Stuart, 750 gold en gratis week Premium... is het enkel voor US servers :/

Edit: Was toch nieuwsgierig en ondanks dat in email/promo site stond "NA onry" toch die code eens ingevoerd.. game starten.. happy little stuart (USSR Elite) in garage en de rest :9 :9 :9
Persoonlijke code of 1 voor iedereen? :P

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

helaas 1 malige (persoonlijke) (promo) code ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Poekie McPurrr op 21-09-2011 19:51 ]

Le Meow

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Poekie McPurrr schreef op woensdag 21 september 2011 @ 18:56:

Een account aanmaken daar is genoeg of nog meer?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Ben bang dat je Prime (dus dokken) lid moet zijn.

Le Meow

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Jup moet je voor dokken. Beetje spijtig.

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

idd spijtig maar goed... lach me trouwens kapot als ik zelfde mail krijg met nieuwe code maar dan voor de EU versie ^^;;;

Le Meow

• psychoclown
Met een workaround kun je hem bemachtigen ;)
Haast uit onze clan had hem gevonden:
1. Ga naar http://login.ign.com/prime/promos/world-of-tanks/preview/
2. Kies of je Prime member bent of niet. Ben je dat niet, ga naar stap 3
3. Kies betaalmethode (je hoeft niks te betalen)
4. Login op IGN Prime (via de promolink). Je ziet meteen de code voor WoT en vul deze in op de WoT-site bij Promo-code
5. Login bij IGN en end your subscription

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Nice find hahaha _/-\o_

Le Meow

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Hmm ik heb sinds een paar dagen compleet geen geluid meer van WoT. Terwijl ik wel het geluid aan heb staan.
Dit samen met TeamSpeak die achtergrond geluid dempt als er iemand praat, wat ik weer uit heb staan.

Iemand anders hier enige ervaring mee?

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

klinkt mss flauw, maar heb je geluid settings in windows/WoT al nagekeken? Niet dat die over boxen gaat terwijl je headset ophebt?

Le Meow

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op woensdag 21 september 2011 @ 22:14:

[...]
Dit is best triest om het zo te doen, maar het heeft gewerkt. :+

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Mijn T-54 begon in het noorden van Siegfried Line, gotters groeten mij en ging eerst aan de rechterflank kijken. 3 mediums van ons schuilden achter een bunker met een vijandelijke VK3601 aan de andere kant. Ik reed rond de VK om een shell binnen te gooien en hij ging dood.

Het was te saai en ik reed terug om in de stad te helpen. Toen werd de stad veel te rood naar mijn goesting, dat betekent dat center en rechts volledig open is. Ik ging ervan uit dat een T20 aan de rechterflank niet zomaar door onze 3 mediums beukte en ik beukte door center. Een Ferdi probeert te verdedigen en ik draaide hem van 100% tot zijn dood.

Ik spotte de arties, zat een tijdje aan de andere kant van een kleine ridge van een E-75 te schuilen en hij blijft niet stilzitten. Ik rushte vooruit, raakte de GW Tiger, draaide om een huisje, whaam daar ging de GW Tiger zodat ik achter hem kom schuilen. Plotseling landde 2 arty shells op de E-75.

Nu nog een Patton en Löwe op afstand lastig vallen. Dan een E-100 1x in de flank en 2x in zijn staart raken. Hij draaide zijn turret terug en schoot vlak voor mijn laatste schot de T-54 dood. De T20 zat in onze base arties te rapen, kyozu en haast2 outcappen hem.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nqjzT94qtwsev1JxBMml9dVI/full.gif

5 man proberen mij te pakken. T-44 bounced continue op mij, ik reduceerde hem tot laatste procentjes en hij verstopte zich goed. De rest kwam allemaal om het hoekje om mijn shells op te vangen. Alleen de GW Tiger deed damage op mij en werd door hem gepakt. 5 man waren te dom om HE shells te gebruiken om mijn laatste hp eraf te blazen, dan had ik veel minder shells kunnen verschieten. Zo dicht bij elkaar is aggro van onze GW Tiger vragen.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Zae3tZBdcIrDs92jAKyasiUG/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hjCahKZRvFn17gufWfVP52ie/full.gif

• wvdveer

[...]
Lijkt erop dat ze erachter zijn. Ik kan iig geen nieuw account meer aanmaken. Er wordt iedere keer melding gemaakt dat er al een user bestaat met de e-mailadressen die ik opgeef.

• Nidhiki
Ik probeerde net de GOT2 clan te joinen, maar ik krijg telkens de melding: The operation is prohibited
En dan moet ik wachten tot een bepaalde tijd. Moet ik soms zelf een invite krijgen om bij de clan te komen?

-Edit-
Nvm, heb nu een request kunnen sturen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Nidhiki op 22-09-2011 08:27 ]

• skoozie

skoozie

SCSI

wvdveer schreef op donderdag 22 september 2011 @ 07:54:
[...]

Lijkt erop dat ze erachter zijn. Ik kan iig geen nieuw account meer aanmaken. Er wordt iedere keer melding gemaakt dat er al een user bestaat met de e-mailadressen die ik opgeef.
Het is mij zojuist gelukt... probeer het nogmaals.

Haast THNX!!!

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Joindry
  • Nu online

Joindry

GOT2 zit zo een beetje vol zo,

Ik ga vanavond toch zeker nog eens die workaround proberen, 99% kans dat het niet lukt maar...

Gisteren was echt bagger, enkel dailies gedaan. Mijn Tiger P had 660 XP (doubled) drie schoten kunnen doen ofzo. dan een ferdishell waardoor ik detracked was gevolgd door een GWpanthershell. and that was it.

Wil het anders iemand eens voor mij proberen :(
Ik stuur een lolly op :)

Ik kan het pas tegen 18h proberen.

[ Voor 14% gewijzigd door Joindry op 22-09-2011 08:40 ]

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

wvdveer schreef op donderdag 22 september 2011 @ 07:54:
[...]

Weet je zeker dat je niet al een gewoon account hebt daar?
Dan moet je gewoon inloggen met je bestaande account, heb ik ook gedaan. Kan je hem upgraden naar een 30 dagen prime trial met daarna betalen.
Gewoon activeren en als je de code hebt subscribtion opzeggen.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• x-cessive
Gisteraaf paar mooie potjes gedaan in platoon (ook veel verloren) maar heb toch een IS-3 eigenhandig met mijn jagdpanther van 100% naar 0% kunnen reduceren. Heerlijke gun die 10,5 cm! Tikkie duur maar dat boeit niet.

• wvdveer
Vae Victus schreef op donderdag 22 september 2011 @ 08:58:
[...]

Weet je zeker dat je niet al een gewoon account hebt daar?
Dan moet je gewoon inloggen met je bestaande account, heb ik ook gedaan. Kan je hem upgraden naar een 30 dagen prime trial met daarna betalen.
Gewoon activeren en als je de code hebt subscribtion opzeggen.
Werkte nu wel in een nieuw venster. Ik denk dat er een caching probleempje was oid want ik kreeg zelfs bij een nieuw e-mailadres de melding dat er al een user bestond. Thanks! :)

• psychoclown
Nidhiki schreef op donderdag 22 september 2011 @ 08:16:
Ik probeerde net de GOT2 clan te joinen, maar ik krijg telkens de melding: The operation is prohibited
En dan moet ik wachten tot een bepaalde tijd. Moet ik soms zelf een invite krijgen om bij de clan te komen?

-Edit-
Nvm, heb nu een request kunnen sturen ;)
Ik zag dat je eerst in een andere clan zat, dan is er een cool down op het kunnen joinen van een nieuwe.
wvdveer schreef op donderdag 22 september 2011 @ 09:27:
[...]

Werkte nu wel in een nieuw venster. Ik denk dat er een caching probleempje was oid want ik kreeg zelfs bij een nieuw e-mailadres de melding dat er al een user bestond. Thanks! :)
Toch wel weer 1500g, 2 premium tanks (waarvan 1 vooraf verkocht zodat ik er 2 kreeg) + begeleidend garage slots en 14 dagen premium ;)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik neem aan dat je 2 paypal adressen hebt? :P :+

• Joindry
  • Nu online

Joindry

x-cessive schreef op donderdag 22 september 2011 @ 09:09:
Gisteraaf paar mooie potjes gedaan in platoon (ook veel verloren) maar heb toch een IS-3 eigenhandig met mijn jagdpanther van 100% naar 0% kunnen reduceren. Heerlijke gun die 10,5 cm! Tikkie duur maar dat boeit niet.
Leuk he, die 10.5. Vanaf nu kan je effectief een deftige hit and run uitvoeren met je Jagdpanther.

• Gizzy
Net de IGN account geprobeerd, maar krijg bij het ophalen van de promo code een server error. GRRR
Toch gelukt via mobieltje, proxy of firewall op het werk, werkt niet mee heheh. Anyway erachter gekomen dat er ook nog een code via mijn oude filenet account te halen valt. 2 codes rijker dus.

Ontopic:
10,5 op de JP is inderdaad zeer lekker.

[ Voor 42% gewijzigd door Gizzy op 22-09-2011 11:09 ]

• psychoclown
Nemean schreef op donderdag 22 september 2011 @ 10:35:
Een CC + bank gekoppelde paypal account :)
Je kunt het echter per betalingsmethode maar één keer uitvoeren.

• x-cessive
Heb het idee dat ik de laatste tijd meer last heb van ghostshells. Met name op de TD lijn.
Ik zoom in op een vijand en deze zit vol in de crosshair, wanneer ik afdruk dan zie/hoor ik een knal maar geen inslag, oftewel mist ie dan? Soms kan ik me voorstellen dat er een afwijking is maar af en toe dan snap ik er echt niks van.

• Gizzy
Misschien soms ook nog last van ghostshells? Niet maximaal inzoomen helpt.

• skoozie

skoozie

SCSI

Soms hoor ik enkel een lege huls vallen (of een kassa rinkelen) verder geen stem oid. maar dan zie je de tank waar je op schoot wel wobbelen of health er af gaan. Ik ga er an maar van uit dat dat een raak was..

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• x-cessive
Ja dat laatste heb ik ook wel eens, maar soms wobbelt ie niet terwijl het bijna onmogelijk mis kan zijn. Met 1K credits per shell zijn dat op den duur best dure grappen.
Maar helpt minder inzoomen hier tegen?

[ Voor 10% gewijzigd door x-cessive op 22-09-2011 13:38 ]

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48

[...]
fu... volgens mij heb ik nu onbewust een jaar subscription gekocht met de credit card terwijl ik de eerste maand gratis wilde...
Even contact opnemen met support van IGN, en anders eind volgende maand het terug laten draaien door de bank.

Mensen: even geduld hebben als je het met PayPal wilt betalen, gaat niet al te snel.

[ Voor 4% gewijzigd door Madje op 22-09-2011 13:38 ]

• Gizzy
x-cessive schreef op donderdag 22 september 2011 @ 13:11:
Ja dat laatste heb ik ook wel eens, maar soms wobbelt ie niet terwijl het bijna onmogelijk mis kan zijn. Met 1K credits per shell zijn dat op den duur best dure grappen.
Maar helpt minder inzoomen hier tegen?
Schijnbaar wel ja. Vooral de ISU scheen er last van te hebben en dan niet max inzoomen scheen te helpen. Nooit bevestigt door devs oid hoor, maar meer uit ervaring van spelers. Ik merk het nu ook wel wat vaker bij de JP en de 10,5 dat ik denk, hmmmm waar is mijn shell heel gegaan ik stond toch mooi still en max aiming.

[ Voor 12% gewijzigd door Gizzy op 22-09-2011 13:41 ]

• Joindry
  • Nu online

Joindry

Madje schreef op donderdag 22 september 2011 @ 13:38:
[...]

fu... volgens mij heb ik nu onbewust een jaar subscription gekocht met de credit card terwijl ik de eerste maand gratis wilde...
Even contact opnemen met support van IGN, en anders eind volgende maand het terug laten draaien door de bank.

Mensen: even geduld hebben als je het met PayPal wilt betalen, gaat niet al te snel.
Kanje het nu niet gewoon opzeggen?
en die ghostshells hebbik gisteren ook last van gehad, Ik dacht altijd dat het gewoon een soort van lag was.

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Madje schreef op donderdag 22 september 2011 @ 13:38:
[...]

Als je hier naar toe gaat en dan auto renew off, zet je subscibtie stop. De volgende pagina even goed kijken, onderaan de kleine lettertjes staat "If you're truly ready to give up on Prime, Continue with cancellation"
https://login.ign.com/Subscribe/Manage/MySubscription.aspx

[ Voor 6% gewijzigd door Vae Victus op 22-09-2011 14:29 ]

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• Madje
Vae Victus schreef op donderdag 22 september 2011 @ 14:19:
[...]

Als je hier naar toe gaat en dan auto renew uit zet je subscibtie stoppen. De volgende pagina even goed kijken, onderaan de kleine lettertjes staat iets in de trend van "ok als je echt wilt, klik hier"
https://login.ign.com/Subscribe/Manage/MySubscription.aspx
gedaan, tevens creditcard informatie van de account verwijderd. Maar de grote indicatie dat ik toch een jaar abonnement heb gekocht, is de eind periode: Current Term Ends: 9/22/2012

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Madje schreef op donderdag 22 september 2011 @ 14:21:
[...]

gedaan, tevens creditcard informatie van de account verwijderd. Maar de grote indicatie dat ik toch een jaar abonnement heb gekocht, is de eind periode: Current Term Ends: 9/22/2012
Er staat dan wel:
Current Term Ends: 09/22/2012

Next Billing Event: None.

Dan weet je dat het goed is gegaan.

• skoozie

skoozie

SCSI

Madje schreef op donderdag 22 september 2011 @ 14:21:
[...]

Volgens mij heb je idd een jaar gekocht:
ik heb staan:

IGN Prime 30 day Free Trial
Current Term Ends: 11/21/2011

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

psychoclown schreef op donderdag 22 september 2011 @ 09:49:
Toch wel weer 1500g, 2 premium tanks (waarvan 1 vooraf verkocht zodat ik er 2 kreeg) + begeleidend garage slots en 14 dagen premium ;)
Nemean schreef op donderdag 22 september 2011 @ 10:35:
Hmm wat denk ik ook werkt is.
https://login.ign.com/index.aspx

Click here to edit your paypal accounts.

Dan je account gegevens verwijderen, dan kan je ze nog een keer gebruiken :)

Nog niet getest maar werkt misschien wel.

• Madje
Vae Victus schreef op donderdag 22 september 2011 @ 14:28:
[...]

Er staat dan wel:
Current Term Ends: 09/22/2012

Next Billing Event: None.

Dan weet je dat het goed is gegaan.
We zullen het merken, ik laat het wel weten als het moment toch is aangekomen.

Even weer over WoT:
Het valt mij op dat als KV-3 bestuurder je meestal in veel hogere tiers wordt ingedeeld dan dat je daadwerkelijk bent. Tevens hebben andere heavy tanks totaal geen problemen om je in 2 schoten aan flarden te schieten.

Wordt dit met de 122mm beter? Of zal je echt moeten wachten op de IS?

• Joindry
  • Nu online

Joindry

Op het forum zijn er nochtans redelijk wat van mening dat de kv-3 de beste tier 6 tank is die er is. Ikzelf heb er geen speelervaring mee, maar kan wel zeggen dat da vk3001P die titel niet zal winnen :S
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.