Nemean schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 01:28:
Zit niets vermoedend te spelen vervolgens druk ik op "T" om iemand te taggen. Krijg ik het bericht dat ik gebanned ben wegens offensive language. Ik weet niet, maar het ziet er uit als of iemand mij loopt te naaien, niet dat, dat erg is maar het idee dat mensen er zijn die dat doen.![]()
Jij bent de eerste waarvan ik hoor dat hij dit tegenkomt. Mss is het dat een nederlands woord dat wij gebruiken of afkorting een nogal lelijk woord is in het russisch. In het mooie vlaams gebruiken wij nogal vaak:"kunt" als in kunt ge da ne keer doen voor mij... Heeft mij al op enkele games een day ban gekost.
Maar op wot heb ik anders ook al een aardig potje gevloekt
Sinds gisteren eindelijk mijn Ferdi full ops. Party. De laatste engine maakt hem een stuk minder log. hij draait nog steeds niet soepel en zijn topsnelheid blijft 29. maar het gemiddelde stijgt wel sterk. Nu is hij even snel als een Tiger.
Ook nog een fine gehad van 4.000 silver omdat een medium zichzelf kapot reed tegen mijn linker voorkant. ik reed 8km/h omhoog, hij 50+ omlaag...
Wel nog een leuke pot gehad op Lakeville of hoe noemt dat ding weer. Aan het pleintje achter de kerk eerst wat schoten heen en weer totdat alle mediums kaput zijn. Dan ga ik naar voor om te ontdekken dat er nog 2X IS-3 en 1X IS-4 over zijn. We hadden allen nog zowat 400HP over. Dus allemaal te one shotten. Ik steek me weg achter wag mediumwrakken. Al wat ze moesten doen was samen aanvallen. Maar eerst kwamen ze per twee. schiet ik direct de eerste kapot eens hij voorbij de wrakken kwam. De tweede probeerde tussen de wrakken in te schieten en raakt me op 5° natuurlijk een ricochet. Ik schiet er dan ook tussen, recht op zijn loop. De derde intussen doodsbenauwd stak zich goed weg en wachtte op mijn eerste schot. Hij zou niet eerder komen en hij had het voordeel. Ik had dus één schot, ik reed 2m ofzo achteruit en zijn commanderhatch was perfect binnen bereik, kaboom
Brawlen met een Ferdi, soms lukt het, soms niet (zoals het potje erna waarna ik genadeloos afgemaakt werd door één Type-59)