KV-3 is prima tank. Tuurlijk je wint het niet van een T8 of 9 maar dat hoeft ook niet. Je bounced behoorlijk wat, goeie armor en de 122mm is erg sterk. Zelf speel ik met de 107mm (best punch for bucks) en die is ook prima te doen! Dat je wordt ingedeeld in hogere tiers, dat wordt iedereen op zijn tijd. Blijf dan beetje achteraan, ga niet lopen brawlen en rushen en je speelt leuke potjes.
Verschil tussen 300 en 390 gemiddelde damage is weinig voor het grote kostenverschil en de 107mm is accurater.
Hoe zorg je ervoor dat je maximaal je armor benut? Dus zoveel mogelijk kan bouncen. Hull-down? Hoek van je tank veranderen t.o.v. de tegenstander?x-cessive schreef op donderdag 22 september 2011 @ 14:42:
KV-3 is prima tank. Tuurlijk je wint het niet van een T8 of 9 maar dat hoeft ook niet. Je bounced behoorlijk wat, goeie armor en de 122mm is erg sterk. Zelf speel ik met de 107mm (best punch for bucks) en die is ook prima te doen! Dat je wordt ingedeeld in hogere tiers, dat wordt iedereen op zijn tijd. Blijf dan beetje achteraan, ga niet lopen brawlen en rushen en je speelt leuke potjes.
Beste is natuurlijk niet door de vijand beschoten te worden. Zo weinig mogelijk van je tank blootstellen en tank onder een hoek zetten zodat het front armor extra sloped wordt.
Altijd je voorkant naar de vijand en probeer als je een hoek om gaat niet je tracks te laten zien maar een wat grotere bocht te maken zodat je frontarmor weer gewoon naar voren staat.
Hull-down is vooral USA tanks omdat die de loop naar beneden kunnen richten.
Niet mee eens. Probeer een van de hoeken naar de vijand toe te richten, zodat ze meer kans hebben om te bouncen.x-cessive schreef op donderdag 22 september 2011 @ 14:51:
Altijd je voorkant naar de vijand.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Klopt, echter geen 45 graden, want dan schieten ze je graag in je zwakkere zeikant. ik probeermaximaa een graad of 30 na deel is wel dat dan altijd je voorste track-wiel naar voren staat jen je ge-detracked kan worden..hexta schreef op donderdag 22 september 2011 @ 14:57:
[...]
Niet mee eens. Probeer een van de hoeken naar de vijand toe te richten, zodat ze meer kans hebben om te bouncen.
Hoe groot acht je de kans dat ze (IGN en/of WoT) hier niet van gecharmeerd zijn en de desbetreffende accounts mogelijk zullen bannen?psychoclown schreef op woensdag 21 september 2011 @ 22:14:
Met een workaround kun je hem bemachtigen
Haast uit onze clan had hem gevonden:
[...]
Toch wel zonde van al die uren die er ondertussen inzitten
Niets is leuker dan een vijand die ipv je met 1 kogel aan gort te schieten, een detrack maakt zonder dat je schade krijgt.skoozie schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:03:
[...]
Klopt, echter geen 45 graden, want dan schieten ze je graag in je zwakkere zeikant. ik probeermaximaa een graad of 30 na deel is wel dat dan altijd je voorste track-wiel naar voren staat jen je ge-detracked kan worden..
daar heb je wel gelijk in, liever een Detrack door een T30 als een extra vlucht gat aan de voorkant van je tankhexta schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:05:
[...]
Niets is leuker dan een vijand die ipv je met 1 kogel aan gort te schieten, een detrack maakt zonder dat je schade krijgt.
ook zo vaak gehad, en gebaald. als ik een low-tier in een potje slechts detrack, terwijl ik hem normaal helemaal aan gort geschoten zou hebben...
[ Voor 16% gewijzigd door skoozie op 22-09-2011 15:07 ]
Erg frustrerend.. 152mm HE shell van dichtbij in de zijkant en alleen een detrack als gevolg.skoozie schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:07:
[...]
daar heb je wel gelijk in, liever een Detrack door een T30 als een extra vlucht gat aan de voorkant van je tank
ook zo vaak gehad, en gebaald. als ik een low-tier in een potje slechts detrack, terwijl ik hem normaal helemaal aan gort geschoten zou hebben...
En andersom.. In je eentje 3 vijanden tegenkomen en detrack na detrack krijgen, terwijl je ze rustig stuk voor stuk aan puin blaast..skoozie schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:07:
Klein, niet toch? je doet toch niks verkeerd en ik denk niet dat ze heus wakker zullen van liggen een M3 tje mee rof minder weg te geven. Op de beurzen gaven ze ook gold en tanks weg alsof het oud brood was...Yammie74 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:04:
[...]
Hoe groot acht je de kans dat ze (IGN en/of WoT) hier niet van gecharmeerd zijn en de desbetreffende accounts mogelijk zullen bannen?
Toch wel zonde van al die uren die er ondertussen inzitten
Is het voor hun ook.Joindry schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:14:
[...]
Klein, niet toch? je doet toch niks verkeerd en ik denk niet dat ze heus wakker zullen van liggen een M3 tje mee rof minder weg te geven. Op de beurzen gaven ze ook gold en tanks weg alsof het oud brood was...
Het kost ze niets. Ze lopen misschien wat inkomsten mis, maar dat is iets anders.
Die inkomsten heb ik wel gecompenseerd voor iedereenhexta schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:15:
[...]
Is het voor hun ook.
Het kost ze niets. Ze lopen misschien wat inkomsten mis, maar dat is iets anders.

Ik ben wel benieuwd naar hoeveel iedereen ongeveer heeft uitgegeven aan dit spel.
Tijd voor en pol?
Tijd voor en pol?
Ik denk inderdaad dat WoT er niet zo mee zit. Zij lopen namelijk niet 'direct' inkomsten mis.Joindry schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:14:
[...]
Klein, niet toch? je doet toch niks verkeerd en ik denk niet dat ze heus wakker zullen van liggen een M3 tje mee rof minder weg te geven. Op de beurzen gaven ze ook gold en tanks weg alsof het oud brood was...
Sterker nog, ik heb destijds uit eerste hand vernomen dat ze genoeg geld hebben
IGN loopt echter wel direct inkomsten mis. Jij krijgt een 'cadeautje' omdat je een abbonement afsluit.
Echter sluit je geen abbonement af, maar neem je het cadeautje wel aan.
Ander voorbeeld: Ik sluit een gsm-abbo af waarbij ik een PS3 krijg. De PS3 neem ik met beide handen aan en zeg tegen de baliemedewerker: "Oh ja, ik zie af van het gsm-abbo" en loop vervolgens de winkel uit met de PS3 onder mijn arm
Ik denk in ieder geval dat IGN hiervan geleerd heeft en dat ze de procedure zullen aanpassen.
FF voor de duidelijkheid, ik ben geen moraalridder. Ook ik zat 1 sec na het lezen van de post op de site van IGN. Heb alleen NOG geen account daar aangemaakt, omdat ik geen zin heb om door een ban al mijn geïnvesteerde uren kwijt te raken.

Luitjes die cheaten belonen met gold (bij een van de competitions) gaan echt geen mensen bannen voor zoietshexta schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:15:
[...]
Is het voor hun ook.
[removed]
Je moet eerst een IGN premium account hebben. En dan naar die pagina gaan.redwing schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:39:
[...]
Luitjes die cheaten belonen met gold (bij een van de competitions) gaan echt geen mensen bannen voor zoietsIk kreeg het trouwens niet aa de praat maar dat zal wel komen doordat ik het vanuit Korea aan het proberen ben. Ik wordt iig iedere keer naar het beginscherm teruggeknikkerd.
Als je geen premium hebt kom je inderdaad elke keer bij dat startscherm uit
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
Oo korea, nice, ben een tikkeltje jaloers. Hoe bevalt de lokale bevolking? Ik, zoals wss 99% van de mannelijke westerse bevolking, heb een serieus zwak voor hun lokale schoonheden.
En het telefoonabbo/ps3 verhaal is wiedes. ik denk niet dat IGn gaat betaald hebben voor de codes, terwijl je abboshop wel zal moeten betalen voor een lading PS3.
En het telefoonabbo/ps3 verhaal is wiedes. ik denk niet dat IGn gaat betaald hebben voor de codes, terwijl je abboshop wel zal moeten betalen voor een lading PS3.
Het bevalt hier goed, maar ik ben wel vooral veel aan het werk. Ze spreken iig amper Engels maar zijn wel allemaal heel behulpzaam dus we komen er wel. Ik moet wel zeggen dat vooral de koreaanse car-nav een uitdaging isJoindry schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:43:
Oo korea, nice, ben een tikkeltje jaloers. Hoe bevalt de lokale bevolking? Ik, zoals wss 99% van de mannelijke westerse bevolking, heb een serieus zwak voor hun lokale schoonheden.
Ik heb een gewoon account, maar ik kan nergens iets invullen. Ik kom dus ook niet eens bij de betalingsopties uit. Maar ik kan het morgen op het werk eens proberen, soms werkt dat beter. Maar moet je nu wel eerst CC gegevens e.d. ingeven om een premium account te krijgen ? Ik dacht juist dat er stond dat je niet hoefde te betalen, of cancel je je subscription gewoon weer gelijk zodat je alleen die 30 dagen uitproberen krijgt ?drice schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:41:
[...]
Je moet eerst een IGN premium account hebben. En dan naar die pagina gaan.
Als je geen premium hebt kom je inderdaad elke keer bij dat startscherm uit
[removed]
IGN heeft een leuke manier: je kan gratis IGN prime uit proberen en vervolgens per maand 6.95 betalen.
je moet voor die 6.95 per maand dus een betaal optieingeven.
als extra, als je IGN prime hebt krijg je een kadootje op WOT.
Je kan IGN Prime nemen, kadootje ophalen, inloggen op IGN en vervolgens zeggen:"niet meer autmatisch verlengen" dus je zit je gratis maand IGN uit, er wordt niks geen kosten gemaakt en last but not least, een extratje op WOT
Klopt echter krijg je eerst een maand gratis IGN prime om uit te proberen, tja het is toch niet mijn ding dus ik laat het abonnement niet automatisch vernieuwen. De andere code heb ik van een vriend gekregen die er toch niets mee doet. Ze kunnen in principe niet veel doen aan de fout van IGNYammie74 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:27:
[...]
IGN loopt echter wel direct inkomsten mis. Jij krijgt een 'cadeautje' omdat je een abbonement afsluit.
Echter sluit je geen abbonement af, maar neem je het cadeautje wel aan.
Daarnaast zijn de codes niet onderling gekoppeld waardoor Wargaming het ook niet afvangt, dit is volgens mij bij de PU (Power Unlimited) actie wel het geval
[ Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 22-09-2011 17:08 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Enig idee hou je die ign prime kunt doen als je geen creditcard hebt? Als ik kies voor paypal dan moet ik alsnog creditcard gegevens invullen dus werkt niet.
hoe kan je PP hebben zonder CC?
en die premium stuart is dat dezelfde van in de tree? maw kan je vanuit die tank verder gaan in de treeline?
en die premium stuart is dat dezelfde van in de tree? maw kan je vanuit die tank verder gaan in de treeline?
Je kan PP aan je bankrekening koppelen dacht ikJoindry schreef op donderdag 22 september 2011 @ 17:36:
de M3 is een andere, (premium)
Die M3 Stuart is een USSR tank, verder met de specs ongeveer van een half opgewaardeerde normale M3 Stuart.Joindry schreef op donderdag 22 september 2011 @ 17:36:
2e gun en radio heeft die volgens mij.
Een bankgekoppelde PP.Joindry schreef op donderdag 22 september 2011 @ 17:36:
Premiums zijn premiums en staan dus los van de verschillende tanktrees.
Het werkt ook hier,
direct ook erna suspend account gedaan
dank voor tip
direct ook erna suspend account gedaan
dank voor tip
Staat er ergens "zwart op wit" dat je secondary niet werkt als je primary niet op 100% is? Werd net een beetje goed geraakt, en zowel de tracks als de turret waren tegelijkertijd weer heel...
Verschillende mensen op de WoT forums die met timers e.d. die hebben uitgeprobeert en daar komt uit dat het niet werkt. Ik heb trouwens ook af en toe het idee dat het wel werkt, maar ik heb er dan ook geen timer langs gehoudenVoggels schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 00:22:
Staat er ergens "zwart op wit" dat je secondary niet werkt als je primary niet op 100% is? Werd net een beetje goed geraakt, en zowel de tracks als de turret waren tegelijkertijd weer heel...
En ik heb mijn tankje + goud nu ook, hier op het werk kom ik wel verder en kan ik wel alles invullen. Dus toch iets dat geblocked wordt in het hotel.
[ Voor 12% gewijzigd door redwing op 23-09-2011 01:43 ]
[removed]
Met cammo merk ik ook heel goed het verschil hoor. Op de ferdi werd ik de eerste 50/70potjes gespot van +400m nu is dat een stuk minder. Repair heb ik gen ervaring mee.Voggels schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 00:22:
Leuke werkplek heb jij Redwing
[ Voor 12% gewijzigd door Joindry op 23-09-2011 08:02 ]
Hull down heeft niks te maken met USA tanks die de loop naar beneden kunnen richten.x-cessive schreef op donderdag 22 september 2011 @ 14:51:
Altijd je voorkant naar de vijand en probeer als je een hoek om gaat niet je tracks te laten zien maar een wat grotere bocht te maken zodat je frontarmor weer gewoon naar voren staat.
Bij USA tanks wordt vaak gesproken over Hull Down omdat die een dikke turret hebben maar de hull echt paper armor is.
Een turret van een T29 kom ik met de grootste moeite doorheen met mijn 88L56 van mijn JgdPzIV/VK-3601H/VK-3001H.
De hull daarentegen is een eitje.
Tacktiek is dus om te zorgen dat alleen je turret zichtbaar is en je net voldoende ruimte hebt om zelf te schieten.
Voordeel van de USA tanks is dan wel dat de gundepression wat groter is waardoor ze dus makkelijker achter een heuveltje kunnen schuilen die iets achterover staat.
Bij de meeste tanks moet je eerst over het heuveltje heen en dus je frontplate laten zien.
T-34-85 moet je eigenlijk ook Hull down spelen, tankje heeft practisch geen armor op z'n hull
true maar bounced wel niet slecht, ik had daar vroeger altijd schrik van met mijn JP IV. T34-85 zijn zijkant was geen probleem (vooral de fueltank
) maar de voorkant was hel. klein sloped, menig bounce gehoord. en de wraak van een t34-85 met top gun erop was niet mis
Alle tanks kan je het beste hull-down spelenVoggels schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 08:15:
T-34-85 moet je eigenlijk ook Hull down spelen, tankje heeft practisch geen armor op z'n hull
Het is een heerlijk ding. Maar de matchmaking gooide mij meestal in tier 8 battles, dan is die gun te zwak. Maar als de T-34-85 top-tier is... dan was het ook wel een erg leuke tank om te spelen!Joindry schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 08:24:
true maar bounced wel niet slecht, ik had daar vroeger altijd schrik van met mijn JP IV. T34-85 zijn zijkant was geen probleem (vooral de fueltank) maar de voorkant was hel. klein sloped, menig bounce gehoord. en de wraak van een t34-85 met top gun erop was niet mis
T-34-85 heb er een beetje haat-/liefdeverhouding mee het ene moment gaat alles lekker met de D100T gun en kan ik snipen/brawlen, de boel voor de enemy verzieken.
Andere momenten lijkt hij niet vooruit te branden, mis ik alles ben ik heeeel snel kapot..
Wil hem eigenlijk gelijk wegdoen als ik de T-43 heb maar heb soms ook weer potjes dat het geld binnenstroomt met dit ding....
Merk wel dat Tier 5 en 6 echte moneymakers kunnen zijn, bij een wreck weinig repairkosten en leuke inkomsten houdt soms 20 tot 30K over.
Andere momenten lijkt hij niet vooruit te branden, mis ik alles ben ik heeeel snel kapot..
Wil hem eigenlijk gelijk wegdoen als ik de T-43 heb maar heb soms ook weer potjes dat het geld binnenstroomt met dit ding....
Merk wel dat Tier 5 en 6 echte moneymakers kunnen zijn, bij een wreck weinig repairkosten en leuke inkomsten houdt soms 20 tot 30K over.
Ik ben gisteren trouwens begonnen met mij een weg te banen naar de KV-tanks. Ben gestopt bij de tier 3 fruitmand en vandaag zal ik de T-28 bereiken. Iemand daar ervaring mee hier? mijn MS-1 ervaring was ubervet.
Ik had gewoon eens zin in iets anders en tegen januari moet het wel lukken om de (kv met toiletpot en) kv-3 erbij te hebben. Dan krijgen we lekker twee extra tankjes. extra slots zijn nooit mis; maar ipv premiumtankjes zouden ze beter eens een premium crew geven. Gewoon een 100% crew. Dan koop je zelf een tank om ze erin te steken. Mijn enige t-26 game was trouwens episch. 5 kills in een standaardtank met 50% crew en nog 2 damaged. 970 Xp met een tier 2
. Dat was een elite tank na één game.
Ik had gewoon eens zin in iets anders en tegen januari moet het wel lukken om de (kv met toiletpot en) kv-3 erbij te hebben. Dan krijgen we lekker twee extra tankjes. extra slots zijn nooit mis; maar ipv premiumtankjes zouden ze beter eens een premium crew geven. Gewoon een 100% crew. Dan koop je zelf een tank om ze erin te steken. Mijn enige t-26 game was trouwens episch. 5 kills in een standaardtank met 50% crew en nog 2 damaged. 970 Xp met een tier 2
Code kunnen invullen 
Alleen ik had een lege slot.. daar zetten ze dan ook die tank op of niet?
neen, niet dat ik weet, je krijgt bij een premiumtank ook een slot, is part of the package.
Nooit gedacht dat de "loophole" zo lang zou duren eigenlijk.
Gisteren bij mijn eerst win van de dag met mijn Tiger P op het foute moment een disconnect gehad. was net heel goed bezig en toen ik terug was zaten we op 95% cap, die ik dus totaal had gemist
2300 double (incl premium) het kon makkelijk 2600-2800 geworden zijn
Nooit gedacht dat de "loophole" zo lang zou duren eigenlijk.
Gisteren bij mijn eerst win van de dag met mijn Tiger P op het foute moment een disconnect gehad. was net heel goed bezig en toen ik terug was zaten we op 95% cap, die ik dus totaal had gemist
2300 double (incl premium) het kon makkelijk 2600-2800 geworden zijn
[ Voor 48% gewijzigd door Joindry op 23-09-2011 10:35 ]
Verwijderd
welke tank valt er nu weer gratis te scoren? met een abo op IGN?hexta schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 09:38:
Code kunnen invullen
T-28 leuke tank met laatste motor, tracks en de 85mm f30.
Hij is dan snel en schiet lekker van afstand.
Beetje 2e lijn tank...eerst ff afwachten bij de base waar iedereen naartoe gaat en tegenstand gaat ondervinden.
Je pakt dan vaak de eerste scouts die naar je base rushen...hierna kan je naar hotspots rijden om daar van afstand damage/kills te doen.
Uitkijken voor Artie en andere tanks de armor is niet best en je bent zo dood.
Tacktiek is dan ook afstand bewaren en als je gespot bent gelijk wegwezen en in beweging blijven.
Als stock tank.....pffff.....76mmKT28....
Neem alleen HE mee penetration is zelfs iets hoger dan AP maar massive damage.....(had ik eerder moeten weten).
Het is dat ik voor de KV wilde gaan anders had ik hem vrij snel opzij gezet.
Maar met de laatse Gun, motor en tracks miste ik hem echt wel nadat ik mijn KV had....
Heb de tank weer verkocht en met bijbetaling van 18K een T-50 Batlefield-vlo gekocht..
Krijg helemaal de kriebels als ik er daar een paar van rond zie crossen op de velden...net vlooien
VK-2801 is ook een übertankje 10 cm Derpgun, snel, wendbaar...ik werd laatst gered door 1tje die een heavy sloopte wat ik niet voor elkaar kreeg met mijn grote gun.
Hij is dan snel en schiet lekker van afstand.
Beetje 2e lijn tank...eerst ff afwachten bij de base waar iedereen naartoe gaat en tegenstand gaat ondervinden.
Je pakt dan vaak de eerste scouts die naar je base rushen...hierna kan je naar hotspots rijden om daar van afstand damage/kills te doen.
Uitkijken voor Artie en andere tanks de armor is niet best en je bent zo dood.
Tacktiek is dan ook afstand bewaren en als je gespot bent gelijk wegwezen en in beweging blijven.
Als stock tank.....pffff.....76mmKT28....
Neem alleen HE mee penetration is zelfs iets hoger dan AP maar massive damage.....(had ik eerder moeten weten).
Het is dat ik voor de KV wilde gaan anders had ik hem vrij snel opzij gezet.
Maar met de laatse Gun, motor en tracks miste ik hem echt wel nadat ik mijn KV had....
USA Lend Lease M3 Stuart (USSR) met 50% crew, garageslot en 750 Gold.Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 10:14:
welke tank valt er nu weer gratis te scoren? met een abo op IGN?
Heb de tank weer verkocht en met bijbetaling van 18K een T-50 Batlefield-vlo gekocht..
Krijg helemaal de kriebels als ik er daar een paar van rond zie crossen op de velden...net vlooien
VK-2801 is ook een übertankje 10 cm Derpgun, snel, wendbaar...ik werd laatst gered door 1tje die een heavy sloopte wat ik niet voor elkaar kreeg met mijn grote gun.
[ Voor 27% gewijzigd door ShockWave op 23-09-2011 10:32 ]
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 10:14:
[...]
welke tank valt er nu weer gratis te scoren? met een abo op IGN?
psychoclown schreef op woensdag 21 september 2011 @ 22:14:
Met een workaround kun je hem bemachtigen
Haast uit onze clan had hem gevonden:
Om het weer op te zeggen1. Ga naar http://login.ign.com/prime/promos/world-of-tanks/preview/
2. Kies of je Prime member bent of niet. Ben je dat niet, ga naar stap 3
3. Kies betaalmethode (je hoeft niks te betalen)
4. Login op IGN Prime (via de promolink). Je ziet meteen de code voor WoT en vul deze in op de WoT-site bij Promo-code
5. Login bij IGN en end your subscription
.Vae Victus schreef op donderdag 22 september 2011 @ 14:19:
Als je hier naar toe gaat en dan auto renew off, zet je subscibtie stop. De volgende pagina even goed kijken, onderaan de kleine lettertjes staat "If you're truly ready to give up on Prime, Continue with cancellation"
https://login.ign.com/Subscribe/Manage/MySubscription.aspx
Gaat overigens om 7 dagen premium, 750 gold en 1 tank (USSR M3 Stuart)Vae Victus schreef op donderdag 22 september 2011 @ 14:33:
Hmm wat denk ik ook werkt is.
https://login.ign.com/index.aspx
Click here to edit your paypal accounts.
Dan je account gegevens verwijderen, dan kan je ze nog een keer gebruiken
Nog niet getest maar werkt misschien wel.
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
ff frustratie kwijt!
RAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH
10 potjes allemaal achter elkaar verloren. Altijd paar lekkere kills maar hele team verkloot het gewoon.
AHGGGGH
RAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH
10 potjes allemaal achter elkaar verloren. Altijd paar lekkere kills maar hele team verkloot het gewoon.
AHGGGGH
Ik heb het ook even gedaan, toch leuk, gratis (virtuele) spullen!Vae Victus schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 10:29:
Gaat overigens om 7 dagen premium, 750 gold en 1 tank (USSR M3 Stuart)
Irritant ja. Heb dat ook gehad, 50 potjes met de KV-3 en dan een stuk of 3 winnen, en dat dagen lang.x-cessive schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 10:39:
ff frustratie kwijt!
RAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH
AHGGGGH
Keek ik naar het resultaten scherm na afloop, had ik toch elke keer aardig wat kills flink veel hits en probeerde ik ook gewoon goed en tactisch te spelen (voorzover mogelijk in dat trage bakbeest), maar het mocht niet baten.
Uiteindelijk toch niet goed genoeg gespeeld denk ik dan, maar het blijft zuur.
Aan de andere kant haal ik dan weer dubbele voldoening uit elk gewonnen potje.
Voor één of andere reden is mijn Lowe de enige tank waarmee ik onder de 50% avg win zit.
En ik merk dat ook echt. Ik speel daar ook beregoede potjes mee maar voor een of andere reden geeft mijn omgeving precies 10 IQ af aan te tegenstander voor ze aan het potje beginnen.
gewonnen potjes zijn leuk, maar vette first wins op een gratis premiumdagje, die zijn "tha bomb"
(om nog maar te zwijgen over de X5 dagen)
En ik merk dat ook echt. Ik speel daar ook beregoede potjes mee maar voor een of andere reden geeft mijn omgeving precies 10 IQ af aan te tegenstander voor ze aan het potje beginnen.
gewonnen potjes zijn leuk, maar vette first wins op een gratis premiumdagje, die zijn "tha bomb"
(om nog maar te zwijgen over de X5 dagen)
Zit net naar de USA clan wars map te kijken. Vrijwel de hele map is 1 alliance nu. Die domme yanks hebben volgens mij echt niet door dat ze heel dat clan wars naar de klote helpen op die manier.
kijk eens naar de eu map
We hebben samen met een paar clans (alliantie/NAP) de helft van europa in handen ^^ Volgens mij heeft Rusland ook alles onder 1 clan. Vandaar ook de regel dat je niet meer met landings mag meedoen als je al land bezit.
Eu server
US server
US server ziet er nou niet echt actief uit. Op de EU server wordt tenminste nog flink geknokt tussen de allianties. De US server is gewoon 1 grote alliantie
Edit:
En wat zie/hoor ik nu? The Red alliance op de Russische server is naar de kloten.
US server
US server ziet er nou niet echt actief uit. Op de EU server wordt tenminste nog flink geknokt tussen de allianties. De US server is gewoon 1 grote alliantie

Edit:
En wat zie/hoor ik nu? The Red alliance op de Russische server is naar de kloten.

[ Voor 15% gewijzigd door User op 23-09-2011 17:13 ]
In west-europa wordt anders elke avond flink geknokt en wordt er aan de grenzen elke dag landjes gewisseld. USA NAP'd zich gewoon dood.oosterhofjf schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 16:39:
kijk eens naar de eu mapWe hebben samen met een paar clans (alliantie/NAP) de helft van europa in handen ^^ Volgens mij heeft Rusland ook alles onder 1 clan. Vandaar ook de regel dat je niet meer met landings mag meedoen als je al land bezit.
Die landings rule is de eerste stap. Bizar slechte rule. Gaat ze samen met de tank freezes heel veel spelers kosten.
Speel er mee als of je geen armor hebt. (dat heb je ook eigenlijk niet echt 30/20/20)Joindry schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 09:31:
Ik ben gisteren trouwens begonnen met mij een weg te banen naar de KV-tanks. Ben gestopt bij de tier 3 fruitmand en vandaag zal ik de T-28 bereiken. Iemand daar ervaring mee hier? mijn MS-1 ervaring was ubervet.
...
De T-28 is zeer mobiel en je kan redelijk makkelijke flank acties uitvoeren. Maar zorg dat je zoveel mogelijk dekking hebt. Je bent namelijk vrij snel dood.
Ik heb het meeste succes als ik de tank gebruik als semi sniper (0 - 400m)
Met de 85mm kan je redelijk wat schade doen en door zijn mobiliteit kan je vrij snel dekking zoeken.
Alle T5 en lager tanks kunnen zonder dmg problemen met de 85mm AP shells worden bestookt. gebruik HE op tanks met sloped armor zoals de Hetzer. Ik heb gemerkt dat deze TD regelmatig 85mm en zelf 107mm shells bounced. En zijn 10.5 maakt de T-28 in twee tellen af.
Format C solve the most problems.
Ik dacht, deel dit mooie resultaat met mijn STUGIII even, helaas wel potje verloren 

Landje? Wel meerdereDoler schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 17:16:
Welk landje heeft GOT in bezit?
Poitou, Aquataine, Aragon, Balearic en na vanavond is Catalonia ook terug in ons bezit.
Dan houdt het op.Joindry schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 12:58:
Voor één of andere reden is mijn Lowe de enige tank waarmee ik onder de 50% avg win zit.
Ik speel redelijk goede potjes in m'n Loewe en heb dus aardig wat wins. (met dank aan de uber-bouncy turret en dat sniperkanon dat ik oh zo graag op m'n KT zou willen hebben).
Soms heb je gewoon pech qua matchmaking.
De t-28 is inderdaad je grootste nachtmerrie totdat je de 85mm krijgt. Met de 85mm ben je de spreekwoordelijke glass cannon, zonder de 85mm enkel maar glass.Speel er mee als of je geen armor hebt. (dat heb je ook eigenlijk niet echt 30/20/20)
De T-28 is zeer mobiel en je kan redelijk makkelijke flank acties uitvoeren. Maar zorg dat je zoveel mogelijk dekking hebt. Je bent namelijk vrij snel dood.
Niet haantje de voorste willen zijn, laat de anderen maar voorop en bestook vanaf een afstandje en vanuit dekking wat de anderen voor je spotten en laat ze maar het vijandelijk vuur van je afvangen.
Noem het parasiteren, maar zo beteken je wel het meest voor je team.
De T28 is groter dan sommige heavies maar de bepantsering is flinterdun. Een scheet in jouw richting doet je al ontploffen.
als je een tank verkoopt.. en je koopt 'm later terug, krijg je dan ook die exp weer terug of start je op nul exp? (crew in barracks voor verkoop, gaat puur om exp op tank)
Le Meow
Als je tank elite is dan kan je die omzetten met gold in free xp..
Is je tank nog niet elite dan blijft de xp op je tank zitten bij verkoop..
Koop je hem terug dan heb je die XP weer tot je beschikking op die tank, alle modules die al waren unlockt zijn ook gewoon weer bruikbaar.
Dit is ook in je techtree te zien welke ingame in je garage oproepbaar is.
Zo kan je trouwens ook modules met free xp onderzoeken van tanks die je helemaal niet in je bezit hebt.
Is je tank nog niet elite dan blijft de xp op je tank zitten bij verkoop..
Koop je hem terug dan heb je die XP weer tot je beschikking op die tank, alle modules die al waren unlockt zijn ook gewoon weer bruikbaar.
Dit is ook in je techtree te zien welke ingame in je garage oproepbaar is.
Zo kan je trouwens ook modules met free xp onderzoeken van tanks die je helemaal niet in je bezit hebt.
gaat om exp die nog niet is omgezet in modules. Tank x met 3000 exp, verkoop.. koop tank terug.. heb je dan ook die 3k exp meteen terug of start je vanaf nul?
en damn.. zit in een loss-spiraal.. als het al goed gaat gaat er een die dood is mekkeren waardoor de levenden terug gaan mekkeren en de tegenstander tijdens het mekkeren lekker doorpusht en wint... typing kills!
en damn.. zit in een loss-spiraal.. als het al goed gaat gaat er een die dood is mekkeren waardoor de levenden terug gaan mekkeren en de tegenstander tijdens het mekkeren lekker doorpusht en wint... typing kills!
[ Voor 40% gewijzigd door Poekie McPurrr op 23-09-2011 21:00 ]
Le Meow
Je behoud je XP.Poekie McPurrr schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 20:56:
gaat om exp die nog niet is omgezet in modules. Tank x met 3000 exp, verkoop.. koop tank terug.. heb je dan ook die 3k exp meteen terug of start je vanaf nul?
Zoals ik al zei die XP blijft staan en is dus bruikbaar als je hem weer terugkoopt ook voor modules die nog niet zijn geresearched.
Maar waarom doe je nog geen research?
Modules zijn vaak bruikbaar op meerdere tanks, heb je ze nog open staan op een tank die je verkoopt en je hebt XP over gebruik die dan.
Anders moet je op je nieuwe tank wel van vooraf aan beginnen voor een motor die je mischien al had kunnen unlocken in de tank die je net hebt verkocht.
Even met rechts klikken op de module en kijken bij characteristics voor welke tank ze nog meer geschikt zijn, dat zie je onder Compatible "Vehicles"
Vooral bij de Duitsers..veel research op lagere Tier maar hoe hoger in de lijn je er nog veel tegenkomt en bijvoorbeeld nog maar 1 motor hoeft te doen voor de topengine.
Heb je de tank al verkocht dan kan je via de Techtree toch nog research doen door de tank aan te klikken en in dat veld de modules te doen.
Scheelt weer kosten
Maar waarom doe je nog geen research?
Modules zijn vaak bruikbaar op meerdere tanks, heb je ze nog open staan op een tank die je verkoopt en je hebt XP over gebruik die dan.
Anders moet je op je nieuwe tank wel van vooraf aan beginnen voor een motor die je mischien al had kunnen unlocken in de tank die je net hebt verkocht.
Even met rechts klikken op de module en kijken bij characteristics voor welke tank ze nog meer geschikt zijn, dat zie je onder Compatible "Vehicles"
Vooral bij de Duitsers..veel research op lagere Tier maar hoe hoger in de lijn je er nog veel tegenkomt en bijvoorbeeld nog maar 1 motor hoeft te doen voor de topengine.
Heb je de tank al verkocht dan kan je via de Techtree toch nog research doen door de tank aan te klikken en in dat veld de modules te doen.
Scheelt weer kosten
[ Voor 13% gewijzigd door ShockWave op 23-09-2011 21:46 ]
Potjes met slugger, sommigen 50K credits
Damn balen dat ik dit weekend zeer weinig tijd heb...
Heb net wel een Panther gekocht..was vd week al geresearched maar wilde hem nog niet kopen, ben blij dat ik 2 dagen later deze actie zag..
Ook even equipment gekocht...pffff 1.4 milj. uitgegeven..maarja was ik normaal alleen al kwijt voor de Panther
Heb net wel een Panther gekocht..was vd week al geresearched maar wilde hem nog niet kopen, ben blij dat ik 2 dagen later deze actie zag..
Ook even equipment gekocht...pffff 1.4 milj. uitgegeven..maarja was ik normaal alleen al kwijt voor de Panther
Ik heb daarstraks wat potjes met mijn Tiger gespeeld en ondanks dat ik aantal battles verloor had ik toch steeds op verliezen 35+K credits winst. Met victories was dit al gauw 50+k winst
Ben bezig met mijn Easy8 op weg naar de T20. Haal bij elke victory nu 1k XP en ongeveer 50k credits. Hoogste wat ik tot nu gezien heb was 80k aan credits.
nice.
Bij welke clan zat je nou?
En waarom niet bij GoT?
En waarom niet bij GoT?
Ik zit in vitalGaming (vG), en we waren van plan een WoT groep te starten om later matches te gaan spelen op ESL, deze zou later actief worden binnen Europa, maar het is meer bij public gebleven door het gebrek aan leden. En tsja ik zou wel naar GoT willen, maar ik heb alleen maar een JT als hoogste tier. En ben nu flink aan het grinden naar de E-50, Patton, en de E-100hexta schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 22:21:
nice.
En waarom niet bij GoT?
[ Voor 11% gewijzigd door Nemean op 23-09-2011 22:37 ]
Dus binnenkort kom je bij GoT?
Waarschijnlijk wel, tenzij er ook geen mediums gezocht worden.
Weet overigens niet of het voor jullie problemen geeft qua vitalGaming? Ben nog wel actief als CEO/Clan leader van men eigen clan in andere games.
Zoek me op ingame en dan babbelen we wel effeNemean schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 22:42:
[...]
Waarschijnlijk wel, tenzij er ook geen mediums gezocht worden.![]()
Weet overigens niet of het voor jullie problemen geeft qua vitalGaming? Ben nog wel actief als CEO/Clan leader van men eigen clan in andere games.
Oh dit is echt ongelogelijk...
Potje op Hills, op het einde had de tegenstander een t29, wij een Stug, een T-28 en een Grille (ik, zonder ammo). T29 stond op de rots die uitkijkt over de camp-flank. Daar had ik em gespot, en reed naar achter een rots om hem afgeleid te houden.
Tegen de stug en de T-28 gezegt dat ze moesten cappen, en snel.. Ik laat mij express zien aan de T-29, die dood mij, np.. Vervolgens gaat de stug de T-29 engagen en wordt ge-oneshot.. De T-28 vlucht weg... naar onze basis.. en wordt ook ge-oneshot.
Ongelofelijk hoe een paar @#$%^&* noobs het niet snappen of niet de chat lezen. Vaarwel victory, 550 exp voor een loss, moest de daily nog
Potje op Hills, op het einde had de tegenstander een t29, wij een Stug, een T-28 en een Grille (ik, zonder ammo). T29 stond op de rots die uitkijkt over de camp-flank. Daar had ik em gespot, en reed naar achter een rots om hem afgeleid te houden.
Tegen de stug en de T-28 gezegt dat ze moesten cappen, en snel.. Ik laat mij express zien aan de T-29, die dood mij, np.. Vervolgens gaat de stug de T-29 engagen en wordt ge-oneshot.. De T-28 vlucht weg... naar onze basis.. en wordt ook ge-oneshot.
Ongelofelijk hoe een paar @#$%^&* noobs het niet snappen of niet de chat lezen. Vaarwel victory, 550 exp voor een loss, moest de daily nog
Mijn KingTiger is echt heeeeel fijn!
Tegenover een IS, een T29 en nog wat klein grut, en bounce na bounce binnenkrijgen, terwijl ik ze stuk voor stuk kan opruimen.
Heerlijk!
Tegenover een IS, een T29 en nog wat klein grut, en bounce na bounce binnenkrijgen, terwijl ik ze stuk voor stuk kan opruimen.
Heerlijk!
Ja idd, die KT is de mooiste tank die ik heb. (heb ernaast een ferdi, t43, panther 1 en 2, stug en pz4). De KT echter.
Als je top tier bent met veel andere med's, dan is het immer grade aus, and enjoy your steel wall.
Als je top tier bent met veel andere med's, dan is het immer grade aus, and enjoy your steel wall.
Zo had ik vandaag een potje maar dan bij de tegenpartij. Een jagdtiger die 12 kills had en toch hadden wij uiteindelijk nog gewonnen. Dat zijn echt van die potjes dat je volgens mij echt aan het balen bent, waarschijnlijk het beste potje dat je ooit heb gespeeld maar dan nog verliezen.Doler schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 17:29:
Ik dacht, deel dit mooie resultaat met mijn STUGIII even, helaas wel potje verloren
[afbeelding]
[removed]
Gruwel.... zit te twijfelen om mijn T-28 door te techen naar een KV, of voor een 85 mm kanon...
Zeker eerst de gun. Je zult er geen spijt van krijgen.
De E-100 kan je raken maar met de Maus zou het ook kunnen, ligt eraan hoe goed je de T-54 rijd.Appel schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 13:59:
Mijn nieuwe hobby.
Mausjes pestenVraag me af of dit bij de E-100 ook kan
Als je blijft heen en weer bewegen kan je niet gedamaged worden op je koepel
Ben ik het niet mee eens eigenlijk.ZenTex schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 19:31:
Zeker eerst de gun. Je zult er geen spijt van krijgen.
Ook met de gun vond ik het een baggertank, en ik zou hem persoonlijk zsm skippen.
OK, dat mag je vinden. De meesten zijn erg positief over de gun.
De tank blijft bagger, maar met de 85mm is het wel een baggertank met een uberkanon.
Ikzelf heb in ieder geval met volle teugen genoten van de 85mm T-28.
De tank blijft bagger, maar met de 85mm is het wel een baggertank met een uberkanon.
Ikzelf heb in ieder geval met volle teugen genoten van de 85mm T-28.
Heb zojuist de T20 binnen gesleept, iemand die een goeie set-up weet voor de T20 qua equipment?
Ik heb op al mijn tanks een rammer, vertical stabilizer en vents.Nemean schreef op zondag 25 september 2011 @ 01:49:
Heb zojuist de T20 binnen gesleept, iemand die een goeie set-up weet voor de T20 qua equipment?
Ik zat dankzij de market garden actie zelfs op 90 k met mijn panther. Jmmm die was zo terugverdient.
flickr - WOT Profile - Game PC
Ik heb vannacht ook een T20 gekocht: Rammer, Vertical Stab, Gun laying DriveNemean schreef op zondag 25 september 2011 @ 01:49:
Finally top gun op me tigertje I gemonteerd, eindelijk het gevoel dat ik een andere tank kan beschadigen. Nu op naar de lange grind naar de tiger II en dan eens bij de USSR tree kijken =)
KT gives me wood.
Ik moet zeggen, T-28 is leuk om te spelen
achter de wat zwaardere tanks blijven om zo schade toe te brengen.
Geniaal!Appel schreef op zondag 25 september 2011 @ 21:56:
Veel Tigertjes gezien vandaag
[afbeelding]
16x Totaal.
12x Tiger, 2x Tiger II, 1x Tiger P en 1x Jagdtiger
Ik vermoedde dat het om een company battle ofzo ging en het afgesproken was, maar het is gewoon een random.

Gewone Tigertjes, leuke targetpractice 
Ik heb gisteren eindelijk de VK4502 ausf A losgespeeld en heb hem direct gekocht (gezien de vents en rammer nog goedkoper stonden) Kan de vents en rammer wel nog niet installeren gezien ik niet genoeg XP heb de tracks erop te zetten. Ook mijn crew heb ik nog niet meegenomen.
Ik ben echt gaan houden van mijn Tiger P. Mss wel de beste Tier 7 tank van allen (zeker voor urban) Ik ben dus echt bang dat de VK dik zal tegenvallen en ik al snel heimwee zal krijgen naar mijn Tiger P, het forum is he alvast eens met me. Het enige wat mijn Tiger beter zou gemaakt hebben was iets meer penetration, en zelfs dat heeft de VK niet...
Een optie die ik heb is om mijn crew mee te nemen van mijn Löwe, die heeft nu zijn 1e skill op 99% (3cammo en 2 repair, i know, rare keuze) Maar dan moet ik met mijn farmtankje ook weer opnieuw gaan beginnen.
Er schort trouwens wel iets met dat steel wall gedoe, gisteren op mines met mijn tiger P 30 hits, nog geen steel wall... (van alles van hetzer tot Tiger)
Mijn t-28 is best fun trouwens, ik heb er de snelvurende 57mm opgezet. Ik rijd altijd mee met een heavy in het begin of ga er later een opzoeken. Als je in een gevecht bent ben je nooit priority target, das het voordeel. Je kan je gerust gaan positioneren en dan tot de enemy zijn verbazing toch gaan penetraten met je tier 4 tankje. (ivm met de Pz38na is dit een wereld van verschil, man wat een broltank is dat zeg) Tegen de tijd dat de turret van de vijand gedraaid is heb je al snel 4-5 schoten kunnen vuren. Gisteren zelfs een hele Tiger en Jagdpanther kunnen slopen, ze gaven prioriteit om te brawlen met een andere heavy terwijl ik ongestoord shells kon pompen. Pure waanzin eigenlijk als je gewend bent van met een ferdi te rijden en de lowe...
Ook nog net een KV standaard in mijn garage kunnen zetten. Een productief weekend was het wel, alleen ben ik nu totaal platzak. 3.800.000 silver er volledig door. (mss beter de lowecrew nog even houden dan
)
Ik heb gisteren eindelijk de VK4502 ausf A losgespeeld en heb hem direct gekocht (gezien de vents en rammer nog goedkoper stonden) Kan de vents en rammer wel nog niet installeren gezien ik niet genoeg XP heb de tracks erop te zetten. Ook mijn crew heb ik nog niet meegenomen.
Ik ben echt gaan houden van mijn Tiger P. Mss wel de beste Tier 7 tank van allen (zeker voor urban) Ik ben dus echt bang dat de VK dik zal tegenvallen en ik al snel heimwee zal krijgen naar mijn Tiger P, het forum is he alvast eens met me. Het enige wat mijn Tiger beter zou gemaakt hebben was iets meer penetration, en zelfs dat heeft de VK niet...
Een optie die ik heb is om mijn crew mee te nemen van mijn Löwe, die heeft nu zijn 1e skill op 99% (3cammo en 2 repair, i know, rare keuze) Maar dan moet ik met mijn farmtankje ook weer opnieuw gaan beginnen.
Er schort trouwens wel iets met dat steel wall gedoe, gisteren op mines met mijn tiger P 30 hits, nog geen steel wall... (van alles van hetzer tot Tiger)
Mijn t-28 is best fun trouwens, ik heb er de snelvurende 57mm opgezet. Ik rijd altijd mee met een heavy in het begin of ga er later een opzoeken. Als je in een gevecht bent ben je nooit priority target, das het voordeel. Je kan je gerust gaan positioneren en dan tot de enemy zijn verbazing toch gaan penetraten met je tier 4 tankje. (ivm met de Pz38na is dit een wereld van verschil, man wat een broltank is dat zeg) Tegen de tijd dat de turret van de vijand gedraaid is heb je al snel 4-5 schoten kunnen vuren. Gisteren zelfs een hele Tiger en Jagdpanther kunnen slopen, ze gaven prioriteit om te brawlen met een andere heavy terwijl ik ongestoord shells kon pompen. Pure waanzin eigenlijk als je gewend bent van met een ferdi te rijden en de lowe...
Ook nog net een KV standaard in mijn garage kunnen zetten. Een productief weekend was het wel, alleen ben ik nu totaal platzak. 3.800.000 silver er volledig door. (mss beter de lowecrew nog even houden dan
Zoiets had ik een tijdje terug met Hetzers, in ons team hadden we er 9! Was wel leuk gezicht, maar helaas werden we allemaal keihard afgemaakt door enemy arty xDAppel schreef op zondag 25 september 2011 @ 21:56:
Veel Tigertjes gezien vandaag
[afbeelding]
16x Totaal.
12x Tiger, 2x Tiger II, 1x Tiger P en 1x Jagdtiger
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Heb je die battle wel overleefd? Zo nee dan klopt het dat je geen steel wall behaald hebtJoindry schreef op maandag 26 september 2011 @ 08:04:
En moest je hem niet ook nog winnen of zo ?psychoclown schreef op maandag 26 september 2011 @ 09:26:
[...]
Heb je die battle wel overleefd? Zo nee dan klopt het dat je geen steel wall behaald hebt
[removed]
Overleefd check, gewonnen, pass
Maar ik dacht niet dat je moest winnen?
Maar ik dacht niet dat je moest winnen?
Heeft iemand nog toevallig een aantal tips? Ben nu bezig met mijn T-28 en probeer zoveel mogelijk achter / bij een huis of heuvel te schuilen. Gaat mijn team in de aanval, zorg ik er voor dat ik achter een tank sta met meer armor.
Verder probeer ik er ook altijd voor te zorgen dat de voorkant van mijn tank altijd richting de vijand staat gericht, mocht het toch voorkomen dat ik alleen sta. (Tegen andere medium tanks lukt dit nog wel, maar bij een heavy tank of een TD ga ik toch snel neer
. Al is het met een TD vaak 50-50, aangezien mijn gun makkelijk 50% van hem af snoept!
)
En ik moet zeggen dat de 85mm kanon een goeie keus was. Gisteren een paar potjes gespeeld en zit nu alweer op 4k xp.
Verder probeer ik er ook altijd voor te zorgen dat de voorkant van mijn tank altijd richting de vijand staat gericht, mocht het toch voorkomen dat ik alleen sta. (Tegen andere medium tanks lukt dit nog wel, maar bij een heavy tank of een TD ga ik toch snel neer

En ik moet zeggen dat de 85mm kanon een goeie keus was. Gisteren een paar potjes gespeeld en zit nu alweer op 4k xp.
[ Voor 9% gewijzigd door ItMeAedri op 26-09-2011 09:37 ]
Nee winnen is geen vereiste voor het behalen van Steel Wall.redwing schreef op maandag 26 september 2011 @ 09:28:
[...]
En moest je hem niet ook nog winnen of zo ?
Ik probeer altijd de hit and run als ik alleen ben. bvb fishermans bay, als ik weet dat er een tank afkomt blijf ik doodstil staan tot een kv bvb in te open staat dan twee schoten (gezien ik de 57 heb) en dan wegwezen. Rekenen op de spots van anderen.Zhalix schreef op maandag 26 september 2011 @ 09:36:
Heeft iemand nog toevallig een aantal tips?
En in het bijzijn van Heavy's zorg ik ervoor dat ik geen priority wordt. (dan vergeet de enemy zo snel wie wat of waar je bent of heengaat) maw zo ver mogelijk van de voorkant van turret wegblijven. Lukt mij behoorlijk goed.
Gisteren mijn 14k bij elkaar gespeeld die ik nodig had voor de KV
Het kan zijn dat iemand anders in het team net zo vaak geraakt is als jij met dezelfde hoeveelheid potentiële damage.. In dat geval wordt er gekeken naar de speler met de meeste XP van die match en als dat toevallig ook even hoog is krijgt niemand de achievement.psychoclown schreef op maandag 26 september 2011 @ 09:49:
[...]
Nee winnen is geen vereiste voor het behalen van Steel Wall.
[ Voor 8% gewijzigd door EnigmaNL op 26-09-2011 10:01 ]
Dit topic is gesloten.