Kan ook de Panzer II Ausf F zijnBlue Boon schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:03:
[...]
ik denk dat de PantherII wordt bedoelt.
Ik zat net in een potje met 7 vs 7 artillery tier 8+9. Geen idee wat de matchmaking aan het doen is, maar dit is toch niet de oplossing voor het overschot aan artillery over de gehele speler lijst.
ging weer lekker net op de Jagdtiger, 2 matches achter elkaar redelijke dmg kunnen doen en beiden matches 5 kills weten te scoren en een sniper speldje
verder nog niet echt aan spelen toegekomen helaas, heb weer eens avonddienst dus als ik straks thuis ben maar weer eens kijken hoe de rest van mn Motorpool het gaat doen haha
hebben jullie die franse TD op facebook trouwens gezien? dat is nog erger dan de Tiger 1 kwa vorm.. echt net een sinasappel kistje met een loop die eruit steekt haha wel handig dat ze het insigne van frankrijk precies voor de stoel vd gunner hebben zitten,weet iedereen waar ie moet mikken
die franse medium die eraan zit te komen vond ik een beetje raar ogen met de loop zo hoog op de toren..ligt dat aan mij of zijn meer mensen dit opgevallen? dan is er aan de achterzijde toch geen plaats binnen in de koepel aan de achterzijde van het kanon? ziet er behoorlijk ehh storings gevoelig uit haha maarja doet de franse industrie wel eer aan waar je met je renault je bumper er helemaal af moet halen als je een lampje wilt verwisselen
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village