[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 31.693 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Blue Boon schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:03:
[...]

ik denk dat de PantherII wordt bedoelt.

Ik zat net in een potje met 7 vs 7 artillery tier 8+9. Geen idee wat de matchmaking aan het doen is, maar dit is toch niet de oplossing voor het overschot aan artillery over de gehele speler lijst.
Kan ook de Panzer II Ausf F zijn ;)

ging weer lekker net op de Jagdtiger, 2 matches achter elkaar redelijke dmg kunnen doen en beiden matches 5 kills weten te scoren en een sniper speldje :P

verder nog niet echt aan spelen toegekomen helaas, heb weer eens avonddienst dus als ik straks thuis ben maar weer eens kijken hoe de rest van mn Motorpool het gaat doen haha

hebben jullie die franse TD op facebook trouwens gezien? dat is nog erger dan de Tiger 1 kwa vorm.. echt net een sinasappel kistje met een loop die eruit steekt haha wel handig dat ze het insigne van frankrijk precies voor de stoel vd gunner hebben zitten,weet iedereen waar ie moet mikken :P maar die wordt zowiezo genomineerd voor de ultieme kartonnen doos award !

die franse medium die eraan zit te komen vond ik een beetje raar ogen met de loop zo hoog op de toren..ligt dat aan mij of zijn meer mensen dit opgevallen? dan is er aan de achterzijde toch geen plaats binnen in de koepel aan de achterzijde van het kanon? ziet er behoorlijk ehh storings gevoelig uit haha maarja doet de franse industrie wel eer aan waar je met je renault je bumper er helemaal af moet halen als je een lampje wilt verwisselen :P

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-06 21:02

ShockWave

Lost it somewhere

Iemand die rondrijdt met een idiot gun komt als het goed is geen Panzer II Ausf F meer tegen of de matchmaking moet wel goed f****d-up zijn.
Ach platoonje wil ook wel eens helpen...wat denken ze? "als ik met mijn T-34-85 platoon doe met een loltractor dan kom ik in Tier 2 battles terecht??"

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-07 19:43
shockwae schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:39:
Iemand die rondrijdt met een idiot gun komt als het goed is geen Panzer II Ausf F meer tegen of de matchmaking moet wel goed f****d-up zijn.
Ach platoonje wil ook wel eens helpen...wat denken ze? "als ik met mijn T-34-85 platoon doe met een loltractor dan kom ik in Tier 2 battles terecht??"
T-44, T-54 en de IS-4 kunnen de IDIOT gun mounten hoor. (IS-4 weet ik niet 100% en jij bedoelt op dit moment toch een Duitse tier IX heavy?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-07 15:30
Appel schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:48:
[...]

T-44, T-54 en de IS-4 kunnen de IDIOT gun mounten hoor. (IS-4 weet ik niet 100% en jij bedoelt op dit moment toch een Duitse tier IX heavy?)
Panzer II Ausf F is een light tank....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-07 19:43
Al die Duitsers klinken hetzelfde :P Vind het een moeilijke tier om automatisch niveau in te herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Tier II ja dus die kom je niet meer tegen vanaf de T-34..
De IS4 kan idd de 100mm D10T mounten maar daarmee wil je niet gezien worden op de IS4 aangezien je te traag bent als stock tank en niet dichtbij genoeg kan komen om eneige vorm van damage te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Blue Boon schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:03:
[...]

ik denk dat de PantherII wordt bedoelt.

Ik zat net in een potje met 7 vs 7 artillery tier 8+9. Geen idee wat de matchmaking aan het doen is, maar dit is toch niet de oplossing voor het overschot aan artillery over de gehele speler lijst.
Precies de reden waarom zoveel spelers een restrictie willen op het aantal arty per game 2-3 max per kant zou perfect zijn :)
Joindry schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:28:
Klikken die dan gewoon exit batlle voor de Xp ofzo? alsje team wint krijg je wss nog 250XP ofzo :S
Blijft raar en soms heel vervelend. Maar niks is zo leuk als een idle player in de base van de vijand. Nog lekker wat XP pakken tijdens je cap. Een extra insentive om aanvallend te spelen.
Die spelers disconnecten om verscheidene redenen, veelal omdat het ze een bagger potje lijkt. Anderen zie je het ook doen als ze bijna neergeschoten worden en ze de kill niet gunnen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:21
Joindry schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:28:
Klikken die dan gewoon exit batlle voor de Xp ofzo? alsje team wint krijg je wss nog 250XP ofzo :S
Blijft raar en soms heel vervelend. Maar niks is zo leuk als een idle player in de base van de vijand. Nog lekker wat XP pakken tijdens je cap. Een extra insentive om aanvallend te spelen.
Ik denk het, en dan hetzelfde doen met de volgende tank zodat je met elke tank toch wat exp krijgt. Het lijkt me nogal slecht voor je win/loss ratio maar voor de rest zal het best aardig levellen als je wat tankjes in je garage hebt staan. Het lijkt me dat een suicide run toch effectiever is omdat je dan extra exp voor spotting krijgt, maar dat kost natuurlijk wel meer moeite...... Ik zie de lol er iig niet van in.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Nadeel van Ragequiten is wel dat je geen inkomsten hebt maar wel uitgaven voor de reparatie van je tank.
de Xp is ook bagger aangezien je geen procentuele xp krijgt voor de xp die je team verdient.
Als een potje je niet aanstaat kan je je beter verstoppen en dan maar afwachten of ff snel een run doen en wat meer xp pakken dan gelijk leaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
shockwae schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:17:
Nadeel van Ragequiten is wel dat je geen inkomsten hebt maar wel uitgaven voor de reparatie van je tank.
de Xp is ook bagger aangezien je geen procentuele xp krijgt voor de xp die je team verdient.
Als een potje je niet aanstaat kan je je beter verstoppen en dan maar afwachten of ff snel een run doen en wat meer xp pakken dan gelijk leaven.
Maar hoezo krijg je geen inkomsten ? Ik weet dat iig bij een disconnect je gewoon inkomsten hebt. Is het bij een quit battle dan zo dat die inkomsten op 0 worden gezet ?

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Kan zijn dat ik iets heb gemist ofzo maar wtf zijn die Idiot guns? hoorde ze al in verschillende smaakjes voorbijkomen maar is het een soort van derp gun voor beginners ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
Vivaladen schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:34:
Kan zijn dat ik iets heb gemist ofzo maar wtf zijn die Idiot guns? hoorde ze al in verschillende smaakjes voorbijkomen maar is het een soort van derp gun voor beginners ofzo?
U rijdt geen Russische medium?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

nee zit voornamelijk in de Duitse spulletjes:

TD lijn t/m de Jagdtiger (alle upgrades)
Heavy t/m de Tiger 2 (alle upgrades)
SPG t/m de Hummel (alle upgrades)

sinds kort bij de amerikanen de M4 geunlocked (nu elite) en de Easy 8 en Jumbo ook geunlocked dus zit pas sinds kort in de mediumpjes en niet de russische haha maar die patton leek me wel leuk.

en mocht ik de mediumlijn beu zijn dan kan ik met mn german tree's verder naar de E-75 of de SPG panther dus redelijk veel optie;s maar geen Russische optie's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
Naja de Idiot gun is een 100mm gun die op erg veel mediums past (en wat heavy's, of alleen de KV-3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Als je netwerk uitvalt dan word dat geregistreerd en blijf je gewoon in battle staan.
Na het opnieuw connecten kan je weer verder.
Doe je echter "exit Battle"of "exit game" dan ziet de server dit als vrijwillig en gaat je tank in rook op.

Uit ervaring weet ik dat vrijwillig geld kost..
Tijdens een platoon met mijn TigerI werden we lastig gevallen door een sukkel die vond dat we met onze Tigers maar door moesten pushen en shells vangen terwijl dat niet echt lukt met deze tank.
Hij ging zelfs zo ver dat hij verbaal en fysiek erg lastig werd.
Hierop dus met zijn 3en exit battle gedaan.
Leverde uiteindelijk wel XP op maar ook een repairbill van 10K en 0.0 inkomsten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

@Vivaladen de Idiot gun is een verbastering van de 100mmD10T gun...1d10T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
shockwae schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:46:
Als je netwerk uitvalt dan word dat geregistreerd en blijf je gewoon in battle staan.
Na het opnieuw connecten kan je weer verder.
Doe je echter "exit Battle"of "exit game" dan ziet de server dit als vrijwillig en gaat je tank in rook op.
Exit game zorgt er bij mij gewoon voor dat ik zonder problemen weer in kan loggen naar mijn tankje (toen ik voor mijn werk weg was had ik soms dat mijn verbinding lastig ging doen en kon ik hiermee over stappen naar een ander netwerk) Exit game doe ik nooit, dus geen flauw idee wat dat doet :)
Uit ervaring weet ik dat vrijwillig geld kost..

Tijdens een platoon met mijn TigerI werden we lastig gevallen door een sukkel die vond dat we met onze Tigers maar door moesten pushen en shells vangen terwijl dat niet echt lukt met deze tank.
Hij ging zelfs zo ver dat hij verbaal en fysiek erg lastig werd.
Hierop dus met zijn 3en exit battle gedaan.
Leverde uiteindelijk wel XP op maar ook een repairbill van 10K en 0.0 inkomsten
Volgende keer hem met zijn 3en klem rijden en dan blijven staan, werkt beter en geeft veel leukere effecten :)

[ Voor 5% gewijzigd door redwing op 11-10-2011 17:17 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:42

Poekie McPurrr

Mreoww~

Begin de IS nu in zicht te krijgen.. tips qua modules en tankcrew 2nd skill training?

@Redwing: Helemaal als zo een klem staat en uit frustratie gaat schieten op je :P

[ Voor 33% gewijzigd door Poekie McPurrr op 11-10-2011 20:34 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 11:36
[nvm]

[ Voor 91% gewijzigd door MSalters op 11-10-2011 20:24 ]

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

shockwae schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:50:
@Vivaladen de Idiot gun is een verbastering van de 100mmD10T gun...1d10T
dankjewel... snap ik gelijk waar dat "Idiot" vandaan komt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218650

Poekie McPurrr schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:22:
Begin de IS nu in zicht te krijgen.. tips qua modules en tankcrew 2nd skill training?
Rammer, vent en GLD. vanwege 122 mm D-25T en aimtime 3.0
2nd skill: firefighting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-07 16:11

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Poekie McPurrr schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:22:
ik nog 6k :)
maar voor vandaag geef ik het op. Ik ben iig geval al begonnen met cammo te trainen. Dat doe ik gewoon met iedere crew eerst... de andere equip zie ik nog wel, maar zeker rammer, hoogst wss vents en wss binos. Ben wel benieuwd naar de IS, eindelijk weer wat snelheid :) na de KV en KV3 kan het enkel maar beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:13

ZenTex

Doet maar wat.

Vivaladen schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:23:
[...]

dankjewel... snap ik gelijk waar dat "Idiot" vandaan komt haha
и дает in het Russisch klinkt dan weer als idiot, en betekent " En geeft". Toepasselijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:58

rapture

Zelfs daar netwerken?

T95's zijn vreselijk lastige targets voor mij om frontaal te nemen, maar langs achteren is het zelfs doenbaar met een T-50 scout.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/O5tACgHt9etaCyDt59brRlm5/full.gif

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FKa5Tzv65swCIujKLGObGZGf/full.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:00

skoozie

SCSI

Anoniem: 218650 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:45:
[...]

Ik had er met plezier een Rammer, Vents en Bino op zitten. als er gecamped wordt lekker mee doen en beyond visual range targets schieten. de IS moet je niet als echte heavy spelen, dwz brawlen zoals je met de KV-3 gewent bent. zit meer tussen een medium en heavy in qua armor en speed (optrekken/draaien)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420887

skoozie schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 07:57:
[...]

Ik had er met plezier een Rammer, Vents en Bino op zitten. als er gecamped wordt lekker mee doen en beyond visual range targets schieten. de IS moet je niet als echte heavy spelen, dwz brawlen zoals je met de KV-3 gewent bent. zit meer tussen een medium en heavy in qua armor en speed (optrekken/draaien)
Misschien doe ik dat fout... Zit na 150 battles nog steeds aan de 35% victories :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Ik had dat in het begin ook niet door, totdat ik door had dat ik wel redelijke klappen kon uit delen maar niet ontvangen. peek-a-boo kan wel leuk met de IS, of tussen 2 schoten van de tegenstander door even naar de andere kant van de straat oid, maar blijven staan en schoten wisselen wil je er niet mee doen.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Anoniem: 420887 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 08:08:
[...]

Misschien doe ik dat fout... Zit na 150 battles nog steeds aan de 35% victories :-(
Das echt rot :( grinden gaat dan ook echt niet vooruit. Ik had initieel een winrate van 55% met mijn KV en die is nu gezakt naar 45%. Veroorzaakt door iets van 3 wins op 20battles ongeveer. Grinden schiet dan echt niet op he.
Dan speel je tijdens het wachten eens met een andere tank je daily en dan scoor je 2500+ XP op je dubbel. Dan ben ik tegelijk blij en pissed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Joindry schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 08:22:
[...]

Das echt rot :( grinden gaat dan ook echt niet vooruit. Ik had initieel een winrate van 55% met mijn KV en die is nu gezakt naar 45%. Veroorzaakt door iets van 3 wins op 20battles ongeveer. Grinden schiet dan echt niet op he.
Dan speel je tijdens het wachten eens met een andere tank je daily en dan scoor je 2500+ XP op je dubbel. Dan ben ik tegelijk blij en pissed.
Heel herkenbaar, of dat je al je losses 600 xp haalt en dan wanneer je in het begin gespot wordt en gesloopt door arty heb je een win met 150xp oid...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

skoozie schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 08:26:
[...]

Heel herkenbaar, of dat je al je losses 600 xp haalt en dan wanneer je in het begin gespot wordt en gesloopt door arty heb je een win met 150xp oid...
god ja,
Prokhorovka, toptier KV-3, word begin de game gespot door een scout en krijg direct een artyshell op me die me detracked, de tweede is oneshot. We winnen de partij nog 296XP (doubled for first win of the day)
De sfeer zat er in voor de rest van de dag. :(

en de partij erna een 996XP loss met de ferdi. Om je tobo van op te eten. (mijn huidig XP record staat op 1951, zeker irritant als ik intussen al 3 +1000XP losses heb gehad) dus zelfs die 996 zou een nieuw record geweest zijn. |:(

@rapture, mooie dubbel. Die T-95 is inderdaad echt heel om tegen te komen. buiten de commanderhatch weet ik niks zijn om em makkelijk pijn te doen. Dat laag profiel maakt em zeker en vast niet makkelijker em te treffen.

[ Voor 29% gewijzigd door Joindry op 12-10-2011 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-07 10:22
Anoniem: 218650 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:45:
[...]

Vertical Stabiliser ipv GLD (is uitgebreid getest en VS is gewoon beter) en ik zou eerder camo doen en dan een fire extinguisher meenemen, Camo values op Russische tanks zijn nogal hoog en een tank die je niet kan zien kan je ook niet op schieten.

[ Voor 9% gewijzigd door Ashrah op 12-10-2011 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Joindry schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:20:
[...]

ik nog 6k :)
maar voor vandaag geef ik het op. Ik ben iig geval al begonnen met cammo te trainen. Dat doe ik gewoon met iedere crew eerst... de andere equip zie ik nog wel, maar zeker rammer, hoogst wss vents en wss binos. Ben wel benieuwd naar de IS, eindelijk weer wat snelheid :) na de KV en KV3 kan het enkel maar beter zijn.
Ik zou je zeker aanraden om repairs te pakken als eerste secondary skill. Op mediums maar ook zeker op heavies is dat mijn inziens een no-brainer. Dit omdat je met de heavies veelal op de frontlinie staat en rake klappen kan krijgen, daarnaast nog een repair kit voor de gun + ammorack (gebruik hem zelden ergens anders voor).
Anoniem: 420887 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 08:08:
[...]

Dat kan inderdaad beter, probeer je snelheid te gebruiken. Je damage is nog niet optimaal maar je bent sneller dan de meeste heavies en hebt ook een redelijke armor. Meestal leer je met 100 battles wel hoe je je tank echt goed moet besturen en gebruiken maar met 150 battles zou je dit al wel uitgevogeld kunnen hebben :)

Mijn victory rate zit gemiddeld over al mijn tanks op 58%.
skoozie schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 08:26:
[...]

Zo irritant inderdaad, heb de laatste weken echt zo ontzettend vaak losses met 800+ exp en dikwijls 900+ exp. Zo zuur om een loss te hebben van 948 exp om vervolgens een dubbel te halen met ~ 1500 :(
Ashrah schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:32:
[...]

Vertical Stabiliser ipv GLD (is uitgebreid getest en VS is gewoon beter) en ik zou eerder camo doen en dan een fire extinguisher meenemen, Camo values op Russische tanks zijn nogal hoog en een tank die je niet kan zien kan je ook niet op schieten.
Dit maar dan zou ik alsnog eerder repairs als eerste secondary skill nemen en daarna pas camo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Meh ik las 2nd skill dus ik denk 2e secundaire skill.

Maar inderdaad

Repairs > Camo > Firefighting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Er heeft per toeval niemand een linkie of gewoon leeservaring over de meerwaarde van cammo trainen. Ik ken de wiskundige formule zo wel wat. Maar heeft er ooit iemand proefondervindelijk experimenten gedaan. Hoeveel meter het scheelt tussen een 0-100% cammoskill.
Of als er iemand zin heeft om eens te proberen :P ik heb wel een en ander staan op 100% cammo en op 0% cammo ook. Kunnen we eens testen. (kan je trouwens gewoon een private rondje doen? 2 vs 2? nog nooit voor gekeken)

Tis nu te laat om repair te kiezen :) maar ik vind cammo ook echt wel handig. Op grote open maps bij snipen ben je nu niet meer de eerste tank waar anderen op schieten. (als er anderen naast je staan)

Mn ferdi is zelfs in urban maps hel om tegen te komen met zijn 100% cammo. Je moet alleen zien dat je niet alleen gaat rijden, want gezien de reload en redelijk trage draaitijden ben je dan de klos.

Het enige waarvoor firefighting goed is is dat je dan eigenlijk een ander item kan meepakken op je tank ipv fire eq. Maar die skill is echt pas de derde om te trainen. (Wat wel ongeveer een eeuwigheid duurt eer je daar bent denk ik). Beste team wat ik heb is tweede skill op 50% en vanaf dan gaat het al echt traag :S

[ Voor 9% gewijzigd door Joindry op 12-10-2011 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Ja kan een trainingsbattle doen, je betaalt niet voor een kapotte tank, wel voor ammo, geen xp/credit inkomsten.
je kan beter een 50% crew even laden als om crew van een huidige tank om te trainen. dat zou zonde zijn.

Heavy/medium: Repair -> camo -> FF
TD/Arty: Camo -> Repair -> FF

Light ik zit te denken aan Camo als eerste, als je eenmaal stil staat is het toch al te laat om te wachten op repairs, maar wat meer beschut rond crossen lijkt me wel beter! of werkt camo pas als je stil staat?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

skoozie schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:27:

of werkt camo pas als je stil staat?
de skill werkt altijd, het netje pas als je +/- 3 seconden stilstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420556

ben het met skoozie eens, heavy/medium eerst repair en light/arty/TD eerst camo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ashrah schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:32:
[...]

Volgens mij kan je op de IS geen VStabs fitten. Pas op de IS-3.

Btw Vstabs kun je pas vanaf tier8 fitten, behalve op de Easy 8.
Voor heavies zou ik qua skills altijd eerst repair kiezen. Camo is een kwestie van smaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
De camo skill is een percentage/modifier en heeft dus bijzonder weinig nut op tanks die van zichzelf maar een minimale camo stat hebben. (1.x maal net niks is nog steeds niet veel) Hoewel er geen recente camo-cijfers bekend gemaakt zijn is het op een heavy vrij zinloos. Daar zou ik dus repair > firefighting > camo doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Jellinek schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:42:
De camo skill is een percentage/modifier en heeft dus bijzonder weinig nut op tanks die van zichzelf maar een minimale camo stat hebben. (1.x maal net niks is nog steeds niet veel) Hoewel er geen recente camo-cijfers bekend gemaakt zijn is het op een heavy vrij zinloos. Daar zou ik dus repair > firefighting > camo doen.
Daar zit iets in, maar Fire Extinguisher maakt FF weer overbodig, het is een beetje lood om oud ijzer...
en werden bosjes ook niet mee genomen in de berekening? een beetje (tank) x een beetje (camo) x wat meer (bosje)?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Op veel van mijn heavies heb ik FF als 2e secondary skill maar ook altijd een fire extinquisher.
Enkel op de E50 heb ik geen fire extinquisher maar Octane ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Pershing/Patton, High Octane, Tiger II High Octane al mijn andere tanks heb ik fire ext. of speed governor indien Russisch (IS en hoger)

[ Voor 21% gewijzigd door Ashrah op 12-10-2011 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verschilt ook per tank wat je het beste kunt doen, E100 schiet vele malen sneller in brand dan de Maus net als dat de Panter altijd vrij snel in de brand staat maar de Panther II en E50 zo goed als nooit ;)

[quote]Taken from US portal , but Overlord confirmed it will be for EU server also

We are holding a special this weekend (14-16 Oktober) in honor of the Battle of Moscow! This battle started the 2nd of October 1941 and ended the 7th of January 1942. The German forces launched an operation named Operation Typhoon to try and take over the Moscow region. After months of struggle and defense, the German offensive was pushed back and surrounded.

• These tanks will be half price and earn double credits:
- PzKpfw 38 nA
- PzKpfw IV
- PzKpfw VI Tiger (P)
- VK 3001 (P)
- T-28
- KV
- KV-3
- IS

• These premium tanks are also half off:
- PzKpfw B2 740
- Matilda

• 5x XP for the first victory each day (on each of your tanks)
• Enlarging barracks are half off (150 gold)
• 100% crew training is half off (100 gold per member)
• Retraining crew to 100% primary skill will be half off (100 gold)
• Training a crew bought with a tanks to 100% also half off (100 gold)

http://game.worldoftanks.com/news/battle-moscow-specials

[ Voor 72% gewijzigd door psychoclown op 12-10-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:21:
Verschilt ook per tank wat je het beste kunt doen, E100 schiet vele malen sneller in brand dan de Maus net als dat de Panter altijd vrij snel in de brand staat maar de Panther II en E50 zo goed als nooit ;)

[...]
Bij de Panther II is raadzaam om een wet ammo rack te fitten.
Een JT is nog relatief eenvoudig om het in de fik te schieten (zeker met een gun die een hoge alpha heeft, zoals de BL-10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nooit echt last van gehad moet ik zeggen (ammo rack op de Panter II), vond het echt een verademing toen ik hem kreeg ipv de Panter. Daarmee stond ik letterlijk in 75%+ van de potjes minimaal 1 keer in de fik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:42

Poekie McPurrr

Mreoww~

Nou, de invulling van het weekend is ook duidelijk haha :9

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

O, dan misschien nog even wachten om de IS te kopen. 14 oktober, dan is dat normaalegzien vanaf 14h +/- dat dat hier van werking is toch? En de invulling inderdaad, ik zal geen daily missen.
Ik speel dit spel sinds mei en eigenlijk doen ze ongeveer alle maanden zoiets. Niks mis mee alleen jammer dat de dagen altijd vastliggen.
Ik vind wel dat ze nog een soort van beloning moeten invoeren voor mensen die X aantal keer na elkaar een daily doen met een tank. Bvb als je 10 dagen na elkaar een daily doet krijg je nog een doubleXP die je naar keuze kan igebruiken op je tank, en bij 30 keer na elkaar een X5 ofzo. Ik speelde vroeger "albatross 18" en daar kreeg je free user items als je x5 x10 x30 keer speelde op een maand.

@sapstengel, ik ook :) deze avond speel ik de laatste 6-8k XP met mijn KV-3. Maar ga wachten tot tot vrijdag om de IS te kopen. Vandaag en morgen maar eens wat credit farmen met de Lowe, binnenkort vervalt mijn premium en ik ga een gezonde reserve van 10T proberen opbouwen :P

[ Voor 16% gewijzigd door Joindry op 12-10-2011 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

• These tanks will be half price and earn double credits:
- ..
- KV
- KV-3
- IS
Crap! net lopen grinden voor de kv-3 als een malle....komen ze twee dagen ná aanschaf met 50% korting!
Ff kijken hoever ik bij de IS kan komen dit weekend ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Sapstengel op 12-10-2011 15:28 ]

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Boon
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09-2020

Blue Boon

tanks for the fish

@sapstengel, waar heb je die info vandaan?
ik kan het nergens op de website terug vinden.
Trouwens wel geluk dat deze actie nu is, ik sta op het moment om mijn garage uit te breiden met een KV-3.

All that matters has no mass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Blue Boon schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:20:
Trouwens wel geluk dat deze actie nu is, ik sta op het moment om mijn garage uit te breiden met een KV-3.
US website en Overlord heeft al bevestigd dat deze ook op de EU server komt.

http://game.worldoftanks.com/news/battle-moscow-specials

En nu ook op Overlord's Blog :
http://overlord-wot.blogs...le-of-moscow-special.html

[ Voor 17% gewijzigd door redwing op 12-10-2011 17:12 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:20
Wow, net een van mn beste potjes gedaan in een T-28 8) met 57mm zis4. Voordat ik werd afgeknalt door een Jagtpanzer 4 heb ik 5 kills weten te maken en als rewards sniper, master gunner, sharpshooter en bijna 2k XP.

Best knap dacht ik zo met die tank.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420556

You're About to Lose Your VIP Status
kreeg net een mail van IGNPrime@em.fileplanet.com met de bovenstaande melding, wellicht handig voor zij die ook prime hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Blue Boon schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:20:
Staat ook in één van mijn posts iets boven die van jou inclusief link.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:09

thijsco19

KTM 990 SMT

Joindry schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:26:
O, dan misschien nog even wachten om de IS te kopen. 14 oktober, dan is dat normaalegzien vanaf 14h +/- dat dat hier van werking is toch? En de invulling inderdaad, ik zal geen daily missen.
Ik speel dit spel sinds mei en eigenlijk doen ze ongeveer alle maanden zoiets. Niks mis mee alleen jammer dat de dagen altijd vastliggen.
Ik vind wel dat ze nog een soort van beloning moeten invoeren voor mensen die X aantal keer na elkaar een daily doen met een tank. Bvb als je 10 dagen na elkaar een daily doet krijg je nog een doubleXP die je naar keuze kan igebruiken op je tank, en bij 30 keer na elkaar een X5 ofzo. Ik speelde vroeger "albatross 18" en daar kreeg je free user items als je x5 x10 x30 keer speelde op een maand.
[...]
bijna goed, om 13 uur start het. (bron).

wat bedoel je met daily?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
thijsco19 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:30:
[...]

bijna goed, om 13 uur start het. (bron).

wat bedoel je met daily?
Reken er maar op dat het op de EU server weer vanaf 7:30 vrijdag 's morgens t/m 7:00 maandagochtend is.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

redwing schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:14:
[...]

Reken er maar op dat het op de EU server weer vanaf 7:30 vrijdag 's morgens t/m 7:00 maandagochtend is.
7h30pm of am? vrijdag denkje?

Ik bedoel dat wanneer je bvb 7 dagen na elkaar je dubbel doet met bvb je Tiger je als beloning een X2 Xp krijgt. die je kan gebruiken wanneer je wil. en wanneer je 20dagen na elkaar je dubbel haalt, krijg je een X5 Xp de je kan gebruiken wanneer je wil...

[ Voor 33% gewijzigd door Joindry op 12-10-2011 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Joindry schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:14:
[...]

7h30pm of am? vrijdag denkje?
Normaal is het van 05:30 UTC vrijdagochtend t/m 5:00 UTC maandagochtend. In Nederlandse tijd is dat 07:30 vrijdagochtend t/m 7:00 maandagochtend (allebei AM dus)
Ik bedoel dat wanneer je bvb 7 dagen na elkaar je dubbel doet met bvb je Tiger je als beloning een X2 Xp krijgt. die je kan gebruiken wanneer je wil. en wanneer je 20dagen na elkaar je dubbel haalt, krijg je een X5 Xp de je kan gebruiken wanneer je wil...
Dat zou inderdaad leuk zijn, helaas zit dat er momenteel nog niet in en ik heb ook nog niet gehoord dat er plannen zijn om het in te voeren.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 07-07 14:40
Vanmorgen even een briljant potje gehad met de jagdpanther op de map Redshire. In me eentje uiteindelijk het potje gewonnen in de laatste 10 seconden! Had 1800 xp (dubbel) zonder prem.
Adrenaline gierde wel ff door me heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
x-cessive schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:00:
Vanmorgen even een briljant potje gehad met de jagdpanther op de map Redshire. In me eentje uiteindelijk het potje gewonnen in de laatste 10 seconden! Had 1800 xp (dubbel) zonder prem.
Adrenaline gierde wel ff door me heen.
Dat zijn idd super potjes! Had er laatst ook 1, heerlijk! 3 seconden op de klok, 2 vs 1, maatje ver achter nog, ik met mijn IS in vijandelijk zone opzoek naar die laatste tegenstander, waar is ie?! ging ie schieten op mij, anders was het een draw geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Ik had er gisteren zo eentje maar dan in mijn T50 met 4 tegenstanders in onze basis (abbey) die aan het cappen waren. Wij waren nog met 12 man over, maar iedereen stond halverwege de map. Ik ben dus terug geraced en snel He geladen en net voordat de teller op 100% stond kon ik er eentje raken en ging de teller naar 80. Dat nog een paar keer herhaald en daarmee de teller rond de 80 gehouden en toen waren er een paar op de abbey die de rest konden raken.

Helaas net geen defender medaille (70% base defense oid), maar dat zijn wel de potjes waarbij je weet dat zonder jou het potje verloren was geweest :D

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Gisteren op Malinovka met mijn Lowe, 12 seconden op de timer over als de cap gedaan was. De laatste tank had net zijn schot op mij gemist. Anders stonden we weer op 50% en was het een draw. Ik had 6 HE over en had 1760Xp (premium) Heel soms is dat nog wel een leuke map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Doler schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:03:
[...]

Dat zijn idd super potjes! Had er laatst ook 1, heerlijk! 3 seconden op de klok, 2 vs 1, maatje ver achter nog, ik met mijn IS in vijandelijk zone opzoek naar die laatste tegenstander, waar is ie?! ging ie schieten op mij, anders was het een draw geworden.
Dat gebeurde bij mij ook dat is echt zoo dom! Op het eind was ik over met een arty. Schoot de vijandelijke arty (was als laatste over) in de laatste 12 seconden onze arty dood. Door zijn schieten zag ik hem, 2 sec later was ie dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

x-cessive schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:54:
[...]
Dat gebeurde bij mij ook dat is echt zoo dom! Op het eind was ik over met een arty. Schoot de vijandelijke arty (was als laatste over) in de laatste 12 seconden onze arty dood. Door zijn schieten zag ik hem, 2 sec later was ie dood.
Ik vind het niet dom en wel om deze reden: een draw is een loss. door jouw arty te slopen heeft hij damage dus xp en credits erbij. als hij had uit gezeten had hij de credits en XP niet, nu heeft hij meer repair, maar dat kan weg vallen tegen de credit gain. Ook is het niet (altijd) zeker dat jij in de buurt bent... als het een draw wordt ga ik altijd voor een extra schot

edit: sterker nog, als het een loss wordt ga ik niet voor de kills maar voor zo veel mogelijk damage, en schiet dus niet meer op een 10% enemy als er een met 50% bij staat (die ik ook kan penetraten)

[ Voor 12% gewijzigd door skoozie op 13-10-2011 13:00 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Hij wist dat ik in de buurt was maar dat maakt verder niet uit.

Hoezo is een draw een loss? Krijg je hetzelfde xp voor een loss als een draw? Dacht dat dat voor een draw wel iets hoger lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Nee WG houd aan, Draw = Lose. Anders gaan teams express een draw afwachten, nu wordt er tot het bittere eind gevochten.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Aaah ok, dat wist ik niet.
Naja dan is een draw altijd nog beter voor je persoonlijke statistieken dan een loss, ik was iig blij met zijn keuze, had mooi veel xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarge
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11-2024
Aankomend wordt het lekker knallen met me KV en KV-3. Mijn doel is de IS te halen. De vraag is of ik moet wachten met IS spelen om eerst de iDIOT gun te halen bij de KV-3. De 122mm bij KV-3 heb ik al vrij gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
IS zou ik doen met de 122mm van de KV-3, daarna snel doorsparen voor de betere 122mm. Je wordt toch in hogere tier matches ingedeeld dan de KV-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Als je plek in je garage hebt zou ik eerst de IS halen en dan tegelijk met de KV-3 sparen voor de 1d10t en xp halen met je IS voor de andere dingen.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 12:26
skoozie schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:15:
Als je plek in je garage hebt zou ik eerst de IS halen en dan tegelijk met de KV-3 sparen voor de 1d10t en xp halen met je IS voor de andere dingen.
Idd en KV3 in de garage houden tot de splitsing van de russische heavy trees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Precies :)
Ga ik vrijdag mooi even meepakken want die moest ik nog steeds kopen (en nu toch plek zat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
psychoclown schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:17:
Precies :)
Ga ik vrijdag mooi even meepakken want die moest ik nog steeds kopen (en nu toch plek zat).
Ook mijn plan :)

En dan verder met de 3001(P) nu ik de TigerI elite heb misschien nog een Tiger(P) voor het einde van het weekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-07 17:11
Ik ervaar dat de pzkwIV ontzettend traag op gang komt en ook niet eens snel rijdt.
Zelfs bij het maken van een bocht zakt de snelheid ontzettend snel terug.

Ik heb alle maximale upgrades op de tank zitten, maar nog is dat ding niet vooruit te branden.
Ervaren jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Zit al op 60K xp met de KV-3 voor de vernieuwde tree straks, dus van mij mag ie komen! Jammer dat het pas begin 2012 is, maargoed kan ik even sparen;)
Zit nog even te dubben om de IS te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-07 15:59

Vae Victus

Awesome God

Anoniem: 218650 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:05:
[...]
Btw Vstabs kun je pas vanaf tier8 fitten, behalve op de Easy 8.
Voor heavies zou ik qua skills altijd eerst repair kiezen. Camo is een kwestie van smaak ;)
Heb toch echt op mn M4A3E2 (Jumbo) en nu de T20 Vertical Stabilizer zitten :)

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
x-cessive schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:21:
Zit al op 60K xp met de KV-3 voor de vernieuwde tree straks, dus van mij mag ie komen! Jammer dat het pas begin 2012 is, maargoed kan ik even sparen;)
Zit nog even te dubben om de IS te kopen.
Ik vond de IS een fijne tank... En hij is aanstaand weekend toch halve prijs!!! Zou hem wel halen als je de credits en ruimte hebt... Zelfs als je hem meteen weer verkoopt heeft het geen credits gekost... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
skoozie schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:15:
Ik pas hetzelfde geintje toe met mijn IS en IS3.
Met de IS sprokkel ik exp bij elkaar voor de gun die bij de IS3 uiteindelijk leidt tot de IS4.
En met de IS3 is de lange run van start gegaan om uiteindelijk de IS4 aan te kunnen schaffen.

Volgens mij moet ik de IS4 nog kunnen halen (zonder premium), voordat de upgrade uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Goed punt!
@ paar posts hierboven, waarom willen jullie de 1d10t op de IS hebben en niet gewoon de 122mm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
@x-cessive die wil ik ook wel eens weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarge
UdiBenLudi schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:17:
[...]

Idd en KV3 in de garage houden tot de splitsing van de russische heavy trees...
Het is ook zeker mijn bedoeling om de KV-3 te blijven behouden tot na de splitsing. Wil alleen niet meer verder gaan met de KV heavy lijn, maar de IS heavy lijn. Vandaar dat ik de IS wil unlocken via de KV-3 en niet vanaf de KV --> KV-1S --> IS. De exp op de KV (nu 55k) ga ik gebruiken voor de S-51.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
Strikt naar dps kijkende is de Idiot gun beter dan de 1ste 122 mm... Snellere laadtijd, nauwkeuriger op lange afstand... Je mist alleen de punch een beetje... Persoonlijk vond ik de 100mm fijner om de 2e 122 mm mee te grinden dan de KV3 122mm...

Ligt uiteraad altijd aan je speelstijl en hoe jij je erbij voelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
ik ga de KV en KV-3 houden totdat de splitsing is, ik heb nog 75K xp voor mn KV ik ga sowieso voor de S-51, lijkt me erg leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Heb zelf geen ervaring met de 100mm vandaar dat ik dit graag wou weten. De 1e 122mm is idd beroerd qua reload vandaar dat ik er ook beetje tegenop zag. Heb de 100mm wel unlocked dus die ga ik anders maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
ik vind de 122MM toch echt wel heel fijn, heb zelf de 100MM gun nog niet uitgeprobeerd, deze moet ik nog unlocken, ik ga alleen eerst voor de IS van het weekend, ik wil die IS voor de halve prijs!
zit al op de helft van de xp :D

[ Voor 7% gewijzigd door TheJukeBox op 13-10-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarge
x-cessive schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:26:
Goed punt!
@ paar posts hierboven, waarom willen jullie de 1d10t op de IS hebben en niet gewoon de 122mm?
Voor de 122mm heb je eerst de turret nodig. Oftewel, 9,5k exp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Yammie74 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:20:
Ik ervaar dat de pzkwIV ontzettend traag op gang komt en ook niet eens snel rijdt.
Zelfs bij het maken van een bocht zakt de snelheid ontzettend snel terug.

Ik heb alle maximale upgrades op de tank zitten, maar nog is dat ding niet vooruit te branden.
Ervaren jullie dit ook?
Tis ook niet echt een snelle tank ;)
x-cessive schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:34:
Heb zelf geen ervaring met de 100mm vandaar dat ik dit graag wou weten. De 1e 122mm is idd beroerd qua reload vandaar dat ik er ook beetje tegenop zag. Heb de 100mm wel unlocked dus die ga ik anders maar eens proberen.
Is eigenlijk een medium gun maar het schiet mijn inziens wel heel erg lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Goed punt!
Ik kan niet voor andere spreken maar ik wil al mijn tanks elite hebben voor ze in de verkoop gaan.
Ook handig als ik nog besluit de T-34-85 te nemen die al geresearched is.

Heb gisteren even gekeken, als ik mijn M5 strip levert het beestje me 95k credtis op, aankoop is 188k credits. blijkbaar dalen tanks de helft als je ze verkoopt. Vraag me af als ik van het weekend een VK3001P koop deze dan zijn volle geld terug krijgt (1/2 van normaal), nadat de prijs weer normaal is of dat deze dan 1/4e van de normale prijs oplevert.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Turret is 6645 XP, geen 9.5K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
als je bijvoorbeeld een IS koopt van het weekend ( = halve prijs ) en hem dan verkoopt maak je geen winst/verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarge
Op de website http://www.wotdb.info/ zie ik 9,5k. Misschien is die site niet geupdate. Maar 6,6k is wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
en daarbij, voor de 100MM D-10T gun heb je ook de nieuwe turret nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
psychoclown schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:35:
[...]

Tis ook niet echt een snelle tank ;)
Dat ben ik met je eens ;)

Maar om een voorbeeld te geven. Gisteren reed ik met een gangetje van 19km/u, terwijl deze tank toch zeker het dubbele moet kunnen volgens de specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Goed punt!
D10T als je hem koopt en de D-25-T (top gun voor de IS) als je die unlocked hebt, D2-5-T is het niet waard met de lage reload is die gun veel slechter dan de D10-T en de 85mm guns ... well no comment.
TheJukeBox schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:40:
en daarbij, voor de 100MM D-10T gun heb je ook de nieuwe turret nodig.
Niet waar, alleen de 122mm guns hebben de upgraded turret nodig.

[ Voor 23% gewijzigd door Ashrah op 13-10-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Iemand ervaring met de 1d10t vs 107mm op de KV-3? 1d10t heeft iets meer pen (175 vs 167), iets accurater (0,37 vs 0,39) kortere aim (2,5 vs 3) maar minder punch (230 vs 300)

is turret = 9,5k xp, KV-3 = 6,6K xp

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
KV-3 = 107mm. Best punch for bucks!
Speel al weet ik veel hoeveel rondjes met de KV-3 met 107mm en ik vind het een top ding.
Zelfs de hoge tiers met HE bestoken lukt aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Bijna dezelfde penetration met veel meer damage per schot. 107mm Zis is beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Ik speel zelf met de 122MM, vaak is het zo dat je een aantal tanks ziet met low HP, deze je niet kapot kunt maken met de 107 in 1 shot, dat kan ik dus wel met mijn 122MM, maargoed, elke gun zijn voordelen en nadelen :)
En het ligt natuurlijk aan de situatie.

[ Voor 8% gewijzigd door TheJukeBox op 13-10-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Yammie74 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:42:
[...]

Dat ben ik met je eens ;)

Maar om een voorbeeld te geven. Gisteren reed ik met een gangetje van 19km/u, terwijl deze tank toch zeker het dubbele moet kunnen volgens de specs.
Het terrein heeft ook invloed op je snelheid van je tank en op je turning speed. Probeer eens door de vallei te rijden van Lakeville, op een Maus merk je dit niet zo erg maar als je daar met een E-50 of E-100 rijdt dan is het een wereld van verschil (zo traag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
net als bij malinovka, langs het water.
echt traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
TheJukeBox schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:46:
Ik speel zelf met de 122MM, vaak is het zo dat je een aantal tanks ziet met low HP, deze je niet kapot kunt maken met de 107 in 1 shot, dat kan ik dus wel met mijn 122MM, maargoed, elke gun zijn voordelen en nadelen :)
En het ligt natuurlijk aan de situatie.
IS of KV-3?

Heb zelf de KV-3 nooit met 122mm geprobeerd, maar op de IS ja de 122mm D-25-T is een must have en moet je zeker geresearched hebben voordat je de IS3 unlocked. Echter de D2-5-T is een P.O.S. gun en je kan beter de D10-T houden tot die tijd.

[ Voor 23% gewijzigd door Ashrah op 13-10-2011 13:51 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.