Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
hdtracer schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 11:29:
[...]

Staat er pas sinds vandaag. Heb er donderdagavond zelf een iPhone 6 128GB SG besteld en vanmorgen ontvangen. Helemaal top gegaan.
Ah sorry zie dat je over de Plus hebt. Maar de "normale" iPhone 6 staan er al lang op met voldoende voorraad. Maar toch kunnen ze niet leveren.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:22
TheKillingBean schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 11:36:
[...]

Ah sorry zie dat je over de Plus hebt. Maar de "normale" iPhone 6 staan er al lang op met voldoende voorraad. Maar toch kunnen ze niet leveren.
Apart dat ik hem na bestelling de volgende dag toch in huis hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.jelle
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Net weer met Dixons gebeld. iPhone 6 64GB denken ze eind oktober/november pas binnen te krijgen. Deze dus maar geannuleerd. 6 SG blijft een drama.....

Nu maar de 6 Plus 64GB via Typhone besteld (was ruim op voorraad). Hopen dat ik net zo veel geluk heb als bovenstaande met snelle levering.

[ Voor 4% gewijzigd door b.jelle op 04-10-2014 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sterreprop
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-09 19:20
b.jelle schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 12:02:
Net weer met Dixons gebeld. iPhone 6 64GB denken ze eind oktober/november pas binnen te krijgen. Deze dus maar geannuleerd. 6 SG blijft een drama.....

Nu maar de 6 Plus 64GB via Typhone besteld (was ruim op voorraad). Hopen dat ik net zo veel geluk heb als bovenstaande met snelle levering.
Wat raar bij Icentre denken ze hem nog voor oktober te leveren en Icentre behoord ook tot de bas group.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

sterreprop schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 12:07:
[...]

Wat raar bij Icentre denken ze hem nog voor oktober te leveren en Icentre behoord ook tot de bas group.
Lijkt me een beetje lastig aangezien het al 4 oktober is :p

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.jelle
  • Niet online
sterreprop schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 12:07:
[...]

Voor november bedoel je? Nou dat zal wel, lees verschillende verhalen (meeste meer in de richting november levering) en wil niet nog langer mn geld bij die lui parkeren.

[ Voor 6% gewijzigd door b.jelle op 04-10-2014 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sterreprop
fsfikke schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 12:10:
[...]

Lijkt me een beetje lastig aangezien het al 4 oktober is :p
Ja precies eind oktober (20 om precies te zijn) maar dat zullen ze toch niet nastreven. Ik heb de hoop al opgegeven en zal nog maar even moeten genieten van mijn S1 plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:42
Waarom bestel je dan niet bij Apple, dan heb je 'm nog in oktober met de 7-10 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6 plus 64 gold besteld via T-mobile op 22-09. Geen enkel teken van levering nog. Verwachte levertijd is 3-4 weken dus vermoedelijk eind oktober pas in m'n handen. Iemand enig idee of hij elders nog op voorraad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sterreprop
Wat bedoelen ze met apple met klaar voor verzending 7-10 dagen. Ik heb hem net besteld maar levering is pas 20-27 okt. ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
sterreprop schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 12:53:
Wat bedoelen ze met apple met klaar voor verzending 7-10 dagen. Ik heb hem net besteld maar levering is pas 20-27 okt. ???
Precies wat er staat. Binnen 7-10 dagen is hij door de orderpikkers ingepakt en klaargezet voor verzending. Op dat moment wordt hij aangeboden bij de vervoerder en komt hij vanuit China jou kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sterreprop
hdtracer schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 13:02:
[...]

Precies wat er staat. Binnen 7-10 dagen is hij door de orderpikkers ingepakt en klaargezet voor verzending. Op dat moment wordt hij aangeboden bij de vervoerder en komt hij vanuit China jou kant op.
Hopen dat ik de juiste beslissing heb gemaakt door me icentre order te cancelen. Die hadden telefonisch ook geen idee wanneer hun order binnen zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist track en trace binnen van mijn iphone 6 plus 64gb space grey via typhone. Heeft even geduurd, maar hij is eindelijk onderweg! 19e al besteld om kwart over 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-09 22:44
Maandag komt mijn nieuwe iPhone, maar niemand is thuis om hem aan te nemen. Weet iemand of je daarna een nieuwe afspraak moet plannen of dat ze gewoon dinsdag langs komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
sterreprop schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 13:28:
[...]

Hopen dat ik de juiste beslissing heb gemaakt door me icentre order te cancelen. Die hadden telefonisch ook geen idee wanneer hun order binnen zou komen.
Ik heb mijn bestelling ook afgezegd bij iCentre. Bij Typhone is veel op voorraad, en de volgende dag in huis! Daar heb ik hem ook besteld. Zou ff checken om je model daar beschikbaar is. Ik had hem donderdagavond besteld, vrijdag direct verstuurd en vandaag in huis :) iPhone 6 128GB space grey

[ Voor 10% gewijzigd door hdtracer op 04-10-2014 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Ik heb er een bij the phone house besteld maar nooit meer iets van gehoord. Meer mensen? Ik kan ook niet eens een orderstatus checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.jelle
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 13:49:
zojuist track en trace binnen van mijn iphone 6 plus 64gb space grey via typhone. Heeft even geduurd, maar hij is eindelijk onderweg! 19e al besteld om kwart over 12
Bij mij ook net deze mail, zelfde telefoon, zo een 2.5u na bestelling. Zo kan het ook dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 20:49
Draakje5 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:14:
Ik heb er een bij the phone house besteld maar nooit meer iets van gehoord. Meer mensen? Ik kan ook niet eens een orderstatus checken.
Volgens hun Twitter account krijgen ze weer een levering ergens volgende week. Het gaat dan om de iPhone 6+ 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
blottle schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 14:55:
Maandag komt mijn nieuwe iPhone, maar niemand is thuis om hem aan te nemen. Weet iemand of je daarna een nieuwe afspraak moet plannen of dat ze gewoon dinsdag langs komen?
Bestelling via de online Apple Store? Dan krijg je hem waarschijnlijk via UPS. Ben je niet thuis, dan krijg je een briefje in de bus van UPS waarmee je via UPS.com kunt aangeven wat je wilt.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zordak
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-03 09:25
Draakje5 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:14:
Phonehouse online is waardeloos.

Iphone 6 + 128 GB Grey besteld op 23-9.
Mailtje gehad op 29-9 dat de iphone niet beschikbaar was.

Op deze mail gereageerd dat ik de telefoon niet meer wil hebben.En dat ik graag een bevestiging van mijn annulering wou hebben.

Niets gehoord op mijn reactie.
Afgelopen dinsdag gebeld als mijn telefoon uit het systeem was gehaald. De medewerker kon niets zien in het systeem,dus ik zou er wel zijn uitgehaald zei hij.

Afgelopen donderdag een mailtje dat mijn telefoon onderweg was. 8)7
Ik heb de telefoon gisteren maar aangenomen omdat ik in de tussentijd nog geen andere gevonden had.

Kort samengevat totaal geen feedback en alles loopt langs elkaar heen. |:(
Maar ik heb een iphone :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sterreprop
hdtracer schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 14:56:
[...]

Ik heb mijn bestelling ook afgezegd bij iCentre. Bij Typhone is veel op voorraad, en de volgende dag in huis! Daar heb ik hem ook besteld. Zou ff checken om je model daar beschikbaar is. Ik had hem donderdagavond besteld, vrijdag direct verstuurd en vandaag in huis :) iPhone 6 128GB space grey
Had hem al besteld bij Apple zelf (ik wil zekerheid ;) ) Maar typhone had mijn model ook niet 6 64gb SG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozy
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-09 20:58
Mijn iPhone zit echt al heel lang in het vliegtuig zeg. Ligt Shenzen toevallig op een andere planeet?

(verkapt: mijn orderstatus is al 24 uur niet meer ge-update en ik vroeg me af of dat bij meerdere mensen zo is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fighting Power
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-08 15:56
Mozy schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:54:
Mijn iPhone zit echt al heel lang in het vliegtuig zeg. Ligt Shenzen toevallig op een andere planeet?

(verkapt: mijn orderstatus is al 24 uur niet meer ge-update en ik vroeg me af of dat bij meerdere mensen zo is.)
Ik heb ook nog dezelfde status als gisteren lijkt me dus normaal

PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online

Ja paniek, het vliegtuig is vast in zee gestort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
Herko_ter_Horst schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 16:03:
[...]
Ja paniek, het vliegtuig is vast in zee gestort!
Heb inderdaad via Macrumors vernomen dat er een ongeluk met een vlucht is gebeurd. Echt balen voor die mensen wiens iPhone aan boord was ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26

Cargo hoeft ook echt niet door de douane ofzo op het vliegveld... En na de incheckscan vertrekt het vliegtuig natuurlijk meteen... en bij aankomst wordt het meteen uitgeladen en gescand speciaal voor jou...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:15
Gister vóór 22.00 de iphone 6 besteld bij Mediamarkt, na wat negatieve berichten gelezen te hebben over de ´besteld vóór 22.00 morgen in huis´ belofte het er toch maar op gewaagd, ´s avonds een e-mail dat het product verstuurd is, nou mooi, track en trace bekeken en inderdaad afleverdatum (vandaag) tussen 8.30 en 12.30.

Ik check het track en trace vandaag rond 10.00 nog eens en wat zie ik? ´Bezorging uitgesteld. Verwachte bezorgdag is aangepast.`

Is dit nou een afgesproken handeling tussen MM en PostNL, gaat het bij PostNL fout of kan de MM gewoon inderdaad niet aan hen belofte voldoen, ik snap niet waarom dit soort zaken een thuiswinkel waarborg keurmerk, etc. mogen dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:30
zordak schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:31:
[...]

Phonehouse online is waardeloos.

Iphone 6 + 128 GB Grey besteld op 23-9.
Mailtje gehad op 29-9 dat de iphone niet beschikbaar was.

Op deze mail gereageerd dat ik de telefoon niet meer wil hebben.En dat ik graag een bevestiging van mijn annulering wou hebben.

Niets gehoord op mijn reactie.
Afgelopen dinsdag gebeld als mijn telefoon uit het systeem was gehaald. De medewerker kon niets zien in het systeem,dus ik zou er wel zijn uitgehaald zei hij.

Afgelopen donderdag een mailtje dat mijn telefoon onderweg was. 8)7
Ik heb de telefoon gisteren maar aangenomen omdat ik in de tussentijd nog geen andere gevonden had.

Kort samengevat totaal geen feedback en alles loopt langs elkaar heen. |:(
Maar ik heb een iphone :*)
Je snapt toch wel dat de 9 van de 10 mails automatisch door het systeem worden verstuurd en niet voor niets beginnen met noreply@.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Bobo221 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 17:11:
[...]

Je snapt toch wel dat de 9 van de 10 mails automatisch door het systeem worden verstuurd en niet voor niets beginnen met noreply@.....
weboffice@phonehouse.nl is geen noreply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-09 14:59
Telefoon is binnen van GSMweb!

Mooi toestel!

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozy
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-09 20:58
acst schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 16:36:
[...]

Cargo hoeft ook echt niet door de douane ofzo op het vliegveld... En na de incheckscan vertrekt het vliegtuig natuurlijk meteen... en bij aankomst wordt het meteen uitgeladen en gescand speciaal voor jou...
Chill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Rebel-Rebel schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 16:56:
Gister vóór 22.00 de iphone 6 besteld bij Mediamarkt, na wat negatieve berichten gelezen te hebben over de ´besteld vóór 22.00 morgen in huis´ belofte het er toch maar op gewaagd, ´s avonds een e-mail dat het product verstuurd is, nou mooi, track en trace bekeken en inderdaad afleverdatum (vandaag) tussen 8.30 en 12.30.

Ik check het track en trace vandaag rond 10.00 nog eens en wat zie ik? ´Bezorging uitgesteld. Verwachte bezorgdag is aangepast.`

Is dit nou een afgesproken handeling tussen MM en PostNL, gaat het bij PostNL fout of kan de MM gewoon inderdaad niet aan hen belofte voldoen, ik snap niet waarom dit soort zaken een thuiswinkel waarborg keurmerk, etc. mogen dragen.
Ze zijn echt niet aan het samenspannen hoor. Maar als MM een levering aankondigt zal deze normaalgesproken de volgende dag ingepland worden. Mocht MM ondanks het aanmaken van de levering toch niet het pakje aan TNT geven gaat dat feest natuurlijk niet door.
Je kan vis twitter bij TNT navragen of ze het pakje al hebben ontvangen etc.
Maar je wist precies over de ervaringen van de MM, dus ja..

[ Voor 5% gewijzigd door fsfikke op 04-10-2014 17:54 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist van Tmobile ontvangen een Iphone 6 Plus Gold 64 Gb. Besteld op 19-9, ordernummer 3312XXX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 15:05
vanmiddag om 12u de gisteren bij Typhone bestelde iPhone 6 64GB silver ontvangen!
De 16GB die ik eerst gekocht heb, heb ik verkocht via marktplaats (binnen een paar uur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
  • Laatst online: 20-09 22:44
Herko_ter_Horst schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:25:
[...]

Bestelling via de online Apple Store? Dan krijg je hem waarschijnlijk via UPS. Ben je niet thuis, dan krijg je een briefje in de bus van UPS waarmee je via UPS.com kunt aangeven wat je wilt.
Okee Thanks. Even afwachten dan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

Had vandaag de hoop dat mijn iPhone verzonden zou worden, maar helaas. Dan maandag maar. Zat er nog wel aan te denken om naar Oberhausen te rijden en er een te halen maar toch maar niet gedaan.

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 16:43
30 sept een 6+ space grey met abo besteld bij gsmeasy. Vandaag bericht dat ie is verzonden met PostNL, komt maandag aan. Dat is dus best rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zordak
Bobo221 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 17:11:
[...]

Ja dat begrijp ik best ,maar niet als er in die mail staat dat je er op kunt reageren.

When replying, type your text above this line. Notification of Order Change

Workspace: Order verwerking
Order: Los toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zackito
  • Laatst online: 18-09 09:25
zordak schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 01:25:
23-9 Besteld bij Phonehouse online.

Vandaag track en trace nummer ontvangen.
Morgen in huis.
Serieus? Welk type?

Heb mij iPhone 6 16GB Space Grey pre-ordered en nog niets van gehoord, behalve dan dat het nog 1-2 weken kan duren.

Heb hem ondertussen maar bij een fysieke winkel van de phonehouse(gaven zelf ook aan dat phonehouse online slecht is qua service) gereserveerd en bij de mediamarkt, ik kijk wel welke er eerder is :9

Wat de mediamarkt in Bergen op Zoom aangaf dat ze deze maand geen leveringen meer krijgen omdat apple alle voorraad in China zou houden omdat daar de iPhone goedgekeurd was ter verkoop, dit lijkt mij puur een verkoop verhaal.

Ach ja.. wordt waarschijnlijk nog wel even wachten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-09 23:31

ötzi

eclecticus

Gisteren de 6 64GB SG binnen gekregen, voor ik m binnen had toch maar even de Apple store binnen gewandeld om m in mijn hand te houden en bleek stukken groter dan ik dacht.
Ding is, ik gebruik m nu een kleine dag en vind m qua mijn dagelijkse gebruik weinig verschillen van mijn 5s die ook nog eens een perfecte maat heeft; ik vind de 6 maar een lomp ding...
Ik heb m via Vodafone dus kan verkopen of terugsturen, vraagje; hoe zit het met de garantie via Vodafone voor een eventuele koper?

[ Voor 14% gewijzigd door ötzi op 04-10-2014 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zordak
Zackito schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 20:09:
[...]

Serieus? Welk type?

Heb mij iPhone 6 16GB Space Grey pre-ordered en nog niets van gehoord, behalve dan dat het nog 1-2 weken kan duren.

Heb hem ondertussen maar bij een fysieke winkel van de phonehouse(gaven zelf ook aan dat phonehouse online slecht is qua service) gereserveerd en bij de mediamarkt, ik kijk wel welke er eerder is :9

Wat de mediamarkt in Bergen op Zoom aangaf dat ze deze maand geen leveringen meer krijgen omdat apple alle voorraad in China zou houden omdat daar de iPhone goedgekeurd was ter verkoop, dit lijkt mij puur een verkoop verhaal.

Ach ja.. wordt waarschijnlijk nog wel even wachten. 8)7
Ik heb de Iphone 6+ 128 GB SG Gekocht zonder abbonement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 01:27
ötzi schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 21:30:
Gisteren de 6 64GB SG binnen gekregen, voor ik m binnen had toch maar even de Apple store binnen gewandeld om m in mijn hand te houden en bleek stukken groter dan ik dacht.
Ding is, ik gebruik m nu een kleine dag en vind m qua mijn dagelijkse gebruik weinig verschillen van mijn 5s die ook nog eens een perfecte maat heeft; ik vind de 6 maar een lomp ding...
Ik heb m via Vodafone dus kan verkopen of terugsturen, vraagje; hoe zit het met de garantie via Vodafone voor een eventuele koper?
Kan gewoon via Apple (serienummer) toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi

ötzi

eclecticus

Pino112 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 21:47:
[...]

Kan gewoon via Apple (serienummer) toch?
Voor een jaar wel ja, maar in het tweede jaar mocht je iets te claimen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Iemand ervaring met de apple store voor bedrijven? Wil hem zo bestellen maar hoor veel problemen met het verkrijgen van een factuur..s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Geen enkel probleem gehad ;)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi

ötzi

eclecticus

Dieter schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 22:07:
Iemand ervaring met de apple store voor bedrijven? Wil hem zo bestellen maar hoor veel problemen met het verkrijgen van een factuur..s
Krijg je gewoon per mail bij een internetbestelling, bij afhalen kun je kiezen; printen of mailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 16:43
ötzi schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 21:30:
Dan heb je wel hele kleine handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig hoe het zit met het ruilen van een iPhone bij Apple? Ik heb vorige week de iPhone 6 gehaald en zit nu te denken of ik hem nog kan ruilen voor een 6 plus. Ik heb hem dus een weekje gebruikt maar hij is nog in perfecte staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi

ötzi

eclecticus

Sovereign schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 22:10:
[...]

Dan heb je wel hele kleine handen.
Hehehe, dat valt wel mee hoor, ik bedien mijn telefoon voornamelijk in één hand met mijn duim, pink aan de onderzijde...
En ben kennelijk één van de weinige mensen die geen groter scherm wilt, ik wacht wel op de 6 mini, ala iPod touch :9

[ Voor 17% gewijzigd door ötzi op 04-10-2014 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
-verkeerde thread-

[ Voor 101% gewijzigd door ASNNetworks op 05-10-2014 03:27 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Laatst online: 21-01-2023
Mijn levering (Iphone 6 64 silver besteld bij Apple.nl op de 26e) komt ook maandag als het goed is tussen 0900-1900, maar ik moet gewoon werken die dag.

Heeft het zin om klantenservice te bellen van UPS (0900 nummer, daarom check ik het het hier eerst) en te zeggen dat je het zo laat mogelijk wil hebben?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Nee houdt ups echt geen rekening mee. Als je als consument er in staat kan t zijn dat Ze automatisch al zo laat mogelijk komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
whaaat, worden jullie iphones nu al verzonden ik was toen de online shop openging op 26te direct besteld en dus echt wel een van de snelste..., en bij mij staat er nog steeds dat verzending wordt klaargemaakt, al voor 2.5 dagen.wel van belgica

[ Voor 6% gewijzigd door thibautb op 05-10-2014 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi

ötzi

eclecticus

Stranglem schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 08:00:
Mijn levering (Iphone 6 64 silver besteld bij Apple.nl op de 26e) komt ook maandag als het goed is tussen 0900-1900, maar ik moet gewoon werken die dag.

Heeft het zin om klantenservice te bellen van UPS (0900 nummer, daarom check ik het het hier eerst) en te zeggen dat je het zo laat mogelijk wil hebben?
En op je werk laten afleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 22:31:
Weet iemand toevallig hoe het zit met het ruilen van een iPhone bij Apple? Ik heb vorige week de iPhone 6 gehaald en zit nu te denken of ik hem nog kan ruilen voor een 6 plus. Ik heb hem dus een weekje gebruikt maar hij is nog in perfecte staat.
"Ruilen" kan niet. Als je hem online besteld hebt, kun je de iPhone 6 terugsturen en een nieuwe bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:24
Stranglem schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 08:00:

Als je je order trackt, dan kun je enkele dingen laten wijzigen, zoals het afleveradres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herko_ter_Horst schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 09:51:
[...]

"Ruilen" kan niet. Als je hem online besteld hebt, kun je de iPhone 6 terugsturen en een nieuwe bestellen.
Ik heb hem in Amsterdam gekocht in de Apple store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Laatst online: 21-01-2023
G33st schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:00:
[...]

Als je je order trackt, dan kun je enkele dingen laten wijzigen, zoals het afleveradres.
Ja, maar zo te zien kan dat pas na de eerste levering.

Dit komt van de UPS site:

"Aflevering wijzigen

Traceer met uw UPS InfoNotice® nummer (dat staat boven de streepjescode) en kies uit maar liefst vier opties om de aflevering te wijzigen:

Retour naar afzender
Afleveren op een nieuw adres
Aflevering opnieuw plannen
Bijhouden, de klant haalt af

Opmerking: Voor de eerste afleverpoging kunt u contact opnemen met de verzender om een wijziging in de afleverinstructies te vragen of om uw afleveradres te wijzigen."

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewf2003
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 23:08
thibautb schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 09:39:
whaaat, worden jullie iphones nu al verzonden ik was toen de online shop openging op 26te direct besteld en dus echt wel een van de snelste..., en bij mij staat er nog steeds dat verzending wordt klaargemaakt, al voor 2.5 dagen.wel van belgica
Hier precies hetzelfde, ik heb gelijk toen de website weer beschikbaar was besteld maar ook deze staat nog klaar voor verzending. Het zal wel aan het type liggen want volgens mij zijn er tot nu toe nog geen 6 plus verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Nou het is druk zo te zien checking orders @ Apple Store.

Het spijt ons.

Tot onze spijt heeft onze Bestelstatus-service het momenteel extreem druk. Probeer het later opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaGiL
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-10-2024
Laatste status: Departed - Chek Lap Kok, Hong Kong, Sunday, 10/05/2014.

Nog steeds morgenavond afgeleverd....ben benieuwd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alveus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-01 11:41
thibautb schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 09:39:
Ik heb een email van 01.06 uur op de 26e voor de bevestiging van een 64Gig Iphone 6+ en ze zijn hem aan het klaarzetten voor verzending sinds vrijdagmiddag.... Even wachten nog :) :)

Join the Guild of Tweakers! http://guildoftweakers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
Lijkt erop dat er op dit moment alleen Iphone 6 is verzonden en nog niet de 6 Plus via de online store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
Alveus schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 11:14:
[...]

Ik heb een email van 01.06 uur op de 26e voor de bevestiging van een 64Gig Iphone 6+ en ze zijn hem aan het klaarzetten voor verzending sinds vrijdagmiddag.... Even wachten nog :) :)
bij mij ook, hoop dat hij toch zeker tegen woendsdag er is, zoals ze zeggen op de website..., heb wel de 6+ 128g gekocht, maar daar zijn denk ik niet zo veel bestellingen van, fingers crossed!!!!!!!!!!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Tenenkrommend dat Vodafone de iPhone 6 Plus 64GB gold (besteld 19-9 om 8:30) pas vanaf week 42 kan leveren, terwijl Typhone op de site aangeeft dat zij deze "ruim op voorraad" hebben.

Echt élk jaar lukt het mij om bij de verkeerde partij, winkel of website te bestellen. Gelukkig heb ik dit jaar gewacht met het verkopen van mijn huidige iPhone.

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
O-) O-) O-) O-) Nu heel optimistisch mijn mening, er staat bij mijn status na kijken dat er iets mis is gegaan, misschien betekent dit gewoon dat ze mijn status aan het updaten zijn naar verzonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 20:13
Nee hoor, zoals er staat....er is iets mis gegaan (met je bestelling waarschijnlijk)

Je krijgt zometeen een mailtje dat je de bestelling opnieuw moet doen. :)

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
johoo schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:06:
Nee hoor, zoals er staat....er is iets mis gegaan (met je bestelling waarschijnlijk)

Je krijgt zometeen een mailtje dat je de bestelling opnieuw moet doen. :)
ik vind niet leuk bijna zo stom als de trollen die tijdens de nacht van 25 a 26 september kwamen zeggen dat ze de apple store open hadden terwijl dat niet was en iedereen plus minus kreeg een hart attack...... ;w ;w ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik wilde bij apple store bestellen, maar zag 1 jaar en 3 maanden garantie? Klopt dit?
Dit is toch gewoon verplicht 2 jaar?

Amac doet bijvoorbeeld 3 jaar garantie geven...

Maar daar moet ik een reservering weer aanbetalen :(

grrrr, what to do?

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
dfrenner schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:27:
Ik wilde bij apple store bestellen, maar zag 1 jaar en 3 maanden garantie? Klopt dit?
Dit is toch gewoon verplicht 2 jaar?

Amac doet bijvoorbeeld 3 jaar garantie geven...

Maar daar moet ik een reservering weer aanbetalen :(

grrrr, what to do?
Apple is 1 jaar uit zichzelf + 1 jaar wettelijk. Dus 2 jaar garantie van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
acst schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:39:
[...]

Onjuist.

Apple geeft 1 jaar "Garantie van Apple". Dit is extra "geen gezeur" garantie volgens de voorwaarden van Apple. Daarnaast kun je de eerste 90 dagen na aankoop technische ondersteuning per telefoon krijgen.

Verder heb je in Nederland als consument altijd recht op een deugdelijk product (a.k.a. "wettelijke garantie") voor zolang als je redelijkerwijs mag verwachten dat een product de geadverteerde eigenschappen bezit (dus géén vaste periode van twee jaar). Net als alle verkopers in Nederland, heeft Apple zich hier aan te houden (en dat staat ook zo op de website).

Nog even schematisch waar je recht op hebt:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/170850/garantie.png

[ Voor 9% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 05-10-2014 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mareck1
  • Laatst online: 08-09 22:03
acst schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:39:
[...]

Let wel op: De garantie is in het tweede jaar niet perse van Apple van maar van de verkoper. Als je hem bij bijv. Vodafone hebt gekocht dan moet je in het tweede jaar bij Vodafone aankloppen en niet bij Apple.

Dit kan wat verwarrend zijn omdat Apple niet alleen als fabrikant optreedt, maar ook als directe verkoper (namelijk via de eigen Apple stores en via store.apple.com). Als je hem via de Apple store hebt gekocht (fysiek of online) dan moet je inderdaad wel bij Apple zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Nou vanwege de drie jaar garantie, toch maar bij amac besteld... Iphone 6 silver 128gb

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er nog meer mensen die hun bestelstatus niet kunnen zien op apple.nl ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alveus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-01 11:41
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:46:
zijn er nog meer mensen die hun bestelstatus niet kunnen zien op apple.nl ??
Yep, bij mij is de bestelling ook verdwenen... Ik krijg de melding "Er zijn geen bestellingen voor deze account die zijn geplaatst in de afgelopen 90 dagen."

Even afwachten, zal wel loslopen. Anders maar contact zoeken met de helpdesk..

Join the Guild of Tweakers! http://guildoftweakers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paragon93
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Alveus schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:51:
[...]

Yep, bij mij is de bestelling ook verdwenen... Ik krijg de melding "Er zijn geen bestellingen voor deze account die zijn geplaatst in de afgelopen 90 dagen."

Bij mij ook verdwenen, als ik naar directe links ga krijg ik dit:
Het spijt ons.
Tot onze spijt heeft onze Bestelstatus-service het momenteel extreem druk. Probeer het later opnieuw.
;w

Trust me, I'm an engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

bedankt ja deze melding krijg ik ook ben blij dat ik niet de enige ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paragon93
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:58:
[...]

bedankt ja deze melding krijg ik ook ben blij dat ik niet de enige ben :)
Mijne zou morgen aan moeten komen met ups, volgens de laatste info die ik van de bestelcode van ups kon krijgen, die code krijg ik nu niet meer te zien, omdat dat gedeelte van de site er uit ligt voor mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paragon93 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 16:00:
[...]

Mijne zou morgen aan moeten komen met ups, volgens de laatste info die ik van de bestelcode van ups kon krijgen, die code krijg ik nu niet meer te zien, omdat dat gedeelte van de site er uit ligt voor mij....
Mijne ook, net even gekeken op ups, en het pakketje bevind zich nu nog in Dubai.
Maar we zien het morgen wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plinders
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-08 20:33
[...]

Hier ook. Was even bang dat ik de enige zou zijn geweest, maar als meerdere mensen het hebben dan zal het prima aflopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paragon93
  • Niet online
Hij doet het bij mij weer, traceren op ups site zegt nog steeds op tijd, morgen eind van de dag geleverd, bevind zich nu in dubai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 23:13
Helaas kan Coolblue nog steeds geen leverdatum afgeven voor de iPhone 6 64GB. Erg jammer. Ik heb besteld op 19-9. Ze geven aan dat ze voor 16-okt mijn order gaan uitleveren.

Meer mensen hier die bij Coolblue hebben besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaGiL
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-10-2024
Koeln, Germany 10/05/2014 7:42 P.M. Import Scan

Komt nu lekker dichtbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Laatst online: 18:15
26 september om 07:00 besteld bij de apple store.

Nog steeds wordt verwerkt als status :'(

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
HertogJack schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 20:23:

idd bijna al drie dagen bij mij ik wordt depri........, EN die zessers zijn wel al verzonden maar de plussen zijn niet belangrijk voor hun zo te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Mijne is een gewone 6 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:49

PBP

HertogJack schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 20:23:

Ik heb ook een gewone 6 maar op 1oktober besteld. Wat heb jij als verwachte leverdatum? Ik 17-22 oktober :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Laatst online: 22:22

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

AlbertTCB schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 11:53:
Tenenkrommend dat Vodafone de iPhone 6 Plus 64GB gold (besteld 19-9 om 8:30) pas vanaf week 42 kan leveren, terwijl Typhone op de site aangeeft dat zij deze "ruim op voorraad" hebben.

Echt élk jaar lukt het mij om bij de verkeerde partij, winkel of website te bestellen. Gelukkig heb ik dit jaar gewacht met het verkopen van mijn huidige iPhone.
Dat meen je niet. Ik heb de zelfde telefoon een week geleden besteld bij abonnement verlenging en heb 'm afgelopen vrijdag binnen. Bizar dit zeg
Oeps, ik heb de normale 6 :$

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
PBP schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 20:54:
[...]

Ik heb ook een gewone 6 maar op 1oktober besteld. Wat heb jij als verwachte leverdatum? Ik 17-22 oktober :O
10-14 oktober..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

Hier ook 10-14 oktober. Zal morgen wel verstuurd gaan worden verwacht ik.

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Laatst online: 19:49

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Vrijdag 26 sept besteld en vandaag versprongen naar "verzending wordt voorbereid".

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
Xilantof schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:35:
Vrijdag 26 sept besteld en vandaag versprongen naar "verzending wordt voorbereid".
Dat is laat, waarschijnlijk tegen de avond en niets als eerste besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
DeluxZ schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:31:
Hier ook 10-14 oktober. Zal morgen wel verstuurd gaan worden verwacht ik.
ik heb tussen 8 en 10 en is nog steeds niet verzonden, 6 plus gold 128g bij net opening online store besteld, dus ik zou niet zo veel hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Laatst online: 19:49

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

thibautb schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:37:
[...]

Dat is laat, waarschijnlijk tegen de avond en niets als eerste besteld dan?
's Ochtends voor 6 uur besteld op de 26e.

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Niet online
Ha! Apple verzendbevestiging 6 Plus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
bij mij dan tgn morgen ochtend ook hoop ik, was zeker een van de eerste die bestelde, welk model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice92983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 03:26
SuidAkrA schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 22:48:
Ha! Apple verzendbevestiging 6 Plus!
Same! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
nu ga ik speciaal wat langer op blijven zodat ik die van mij ook zie over gaan;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

Die van mij is ook verzonden. Verwachte leverdatum is vrijdag de 10e. Zou me goed uitkomen, lang weekend :D

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CzMichiel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 12:22
TNT express international. Als ik dat traceernummer hier invoer http://www.tnt.com/webtracker/tracking.do dan zie ik dat het gaat om een pakketje wat eind augustus ergens in de buurt van stockholm is afgeleverd. o_0 ?!
Pagina: 1 ... 97 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.