iPhone 6 6GB Space grey in de Belgische apple store, 26/9 om 3:45 s'nachts besteld staat ook nog steeds op "artikelen worden verwerkt"
Ik heb mijn 6+ 64GB Silver de 26e om 13:54 besteld en betaald. Staat ook helaas nog steeds op status "artikelen worden verwerkt"
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Op 26 september 02:54AM besteld (gelukkig werd ik wakker omdat ik naar het toilet moest). Bij mij nu ook "Verzending wordt voorbereid". (SG 128GB plus)
[ Voor 5% gewijzigd door CzMichiel op 03-10-2014 09:27 ]
Dan zal vandaag vast de eerste zending worden verzonden. Ik kijk erg uit naar mijn smsje. Dan misschien woensdag in ontvangst nemen?
Damn - Mijn iPhone 64GB SG gaat nu ook zeer binnenkort verstuurd worden door Apple. Beetje zuur dat ik vanavond vertrek voor 2 weken buitenland

Gisteravond bij Typhone een losse iPhone 6 128GB SG besteld. Vandaag gebeld. Toestel is in voorraad maar vanwege een logistieke achterloop, en een 'plotselinge' magazijn telling zal het toestel pas ergens volgende week verstuurd worden. Kan best nog een week duren. Beetje jammer.
Die gasten moeten wel vaak tellen als ik dat zo lees (meedere keren per dag?).hdtracer schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:47:
Gisteravond bij Typhone een losse iPhone 6 128GB SG besteld. Vandaag gebeld. Toestel is in voorraad maar vanwege een logistieke achterloop, en een 'plotselinge' magazijn telling zal het toestel pas ergens volgende week verstuurd worden. Kan best nog een week duren. Beetje jammer.
Misschien zouden ze een administratie systeem met vorraadbeheer moeten gebruiken....\
Maargoed volgens mij hebben ze hem dus gewoon niet

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Hier ook status aangepast:
Verzending wordt voorbereid Klaar voor verzending: 5-7 business days Geleverd: 08 Oct, 2014 - 10 Oct, 2014 door Expreslevering
iPhone 6+ 64GB SG besteld op de 26ste om 01:07
Verzending wordt voorbereid Klaar voor verzending: 5-7 business days Geleverd: 08 Oct, 2014 - 10 Oct, 2014 door Expreslevering
Gisteren bij diverse telco's geweest op zoek naar een iPhone 6 Gold 16Gb en nergens te vinden natuurlijk. Toen om 17:30 via de Apple Store Amsterdam gereserveerd en meteen opgehaald. Maar man, wat een gekkenhuis daar zeg, damn!!! Echt rijen met mensen die gereserveerd hadden!
Staat bij mij al sinds woensdag op "klaar voor verzending"..._TiNo_21 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:51:
Hier ook status aangepast:
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Besteld via de Apple online store, 16 gb zilver. Status is nu gewijzigd naar 'verzonden', verwachte afleverdatum is a.s. maandag!
12x JA Solar 375 Wp op oost-west met Goodwe GW3600D-NS
Verwijderd
Hier 2 iPhones besteld: 6 en 6+. De 6 is zojuist verzonden, volgens UPS maandag hier. Maar zit eigenlijk meer op de 6+ te wachten...
Pff, sommige mensen wachten hier al sinds 19 september, op de dag dat de iPhone besteld kon worden, en jij maakt je druk over welke je liever als eerste ziet
Welke kleur van de 6 en welke grootte? Ik heb de 64, Space grijs.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:24:
Hier 2 iPhones besteld: 6 en 6+. De 6 is zojuist verzonden, volgens UPS maandag hier. Maar zit eigenlijk meer op de 6+ te wachten...
Krijg je direct een sms als die is verzonden?
Als ik mijn iPhone bij de Apple store in Oberhausen ga halen, heb ik dan ook gewoon 2 jaar garantie? Of wordt er dat dan 1?
Verwijderd
Beide silver 64GB. Ik kreeg eerst een email, daarna een SMS.blottle schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:33:
[...]
Welke kleur van de 6 en welke grootte? Ik heb de 64, Space grijs.
Krijg je direct een sms als die is verzonden?
Ik moet wat dingen testen op de iPhone 6+. Dan wil ik die als eerst hebben, zo heel gek is dat niet toch?ljwilliam88 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:30:
Pff, sommige mensen wachten hier al sinds 19 september, op de dag dat de iPhone besteld kon worden, en jij maakt je druk over welke je liever als eerste ziet
Misschien kun je voor ons een aantal richtlijnen opzetten m.b.t. de data waarop wij ons over welk onderwerp druk mogen maken?ljwilliam88 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:30:
Blijkbaar zit het eens mee, krijg net bericht van Typhone dat hij al verzonden is! (gisteravond bestel) Met track n trace. Komt morgen aannhimf schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:50:
[...]
Die gasten moeten wel vaak tellen als ik dat zo lees (meedere keren per dag?).
Misschien zouden ze een administratie systeem met vorraadbeheer moeten gebruiken....\
Maargoed volgens mij hebben ze hem dus gewoon niet
Uw bestelling is verzonden. Onze vervoerder zal de volgende artikel(en) zo snel mogelijk bij u bezorgen:
1 x Apple iPhone 6 128GB Space Gray
U kunt de status van de zending volgen via onderstaande link: xxx
[ Voor 21% gewijzigd door hdtracer op 03-10-2014 11:47 ]
heb mijn bestelling bij Typhone gister omgezet naar een iPhone Plus 128gb. Deze was wel voorradig, 64gb kregen ze misschien 10 oktober weer.
Vanwege drukte in het magazijn konden ze geen garantie geven wanneer het verzonden zou worden.
Gelukkig net een mailtje gehad dat het pakketje verzonden is. Morgen kan ik eindelijk aan de slag met de Plus.
Denk dat Typhone best klanten kan attenderen op dat ze andere kleuren of opslag wel op voorraad hebben. Mocht het te lang duren kan je overwegen voor een andere versie te gaan.
Vanwege drukte in het magazijn konden ze geen garantie geven wanneer het verzonden zou worden.
Gelukkig net een mailtje gehad dat het pakketje verzonden is. Morgen kan ik eindelijk aan de slag met de Plus.
Denk dat Typhone best klanten kan attenderen op dat ze andere kleuren of opslag wel op voorraad hebben. Mocht het te lang duren kan je overwegen voor een andere versie te gaan.
Weet iemand of je bij de apple store in centro zonder reservering ook een iphone op kunt halen of is die kans klein? Wil graag een 64gb sg
Dat kan niemand je vertellen, ik zou alvorens je gaat aanrijden even bellen om te vragen of hij op voorraad is, en zo ja, hoeveel stuks. Want die gaan t hardste. Als er slechts enkele op voorraad zijn zou ik er persoonlijk niet heen rijden. Maar goed je moet maar net geluk hebben.multifive schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:41:
Weet iemand of je bij de apple store in centro zonder reservering ook een iphone op kunt halen of is die kans klein? Wil graag een 64gb sg
[ Voor 3% gewijzigd door hdtracer op 03-10-2014 12:45 ]
Probeer dan om gewoon te reserveren, weet je zeker dat je niet voor niets naar Oberhausen rijd
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Volgens mij kun je niet eens meer reserveren, zie https://reserve-de.apple.com/DE/de_DE/reserve/iPhone
Gister m'n reservering van de 6 64GB SG opgehaald, super blij mee
Alleen wilde ik gisteravond m'n bestelling bij de online apple store annuleren, maar dat ging niet meer omdat de verzending nu wordt voorbereid... Zijn er hier meer mensen die daar "last" van hebben?
Vandaag is er in Duitsland een feestdag (Dag van de Duitse Eenheid) gaande, vandaar dat ze vandaag gesloten zijn.Jieve schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:53:
Volgens mij kun je niet eens meer reserveren, zie https://reserve-de.apple.com/DE/de_DE/reserve/iPhone
Volgens mij kun je nu niet zomaar meer annuleren en moet je hem na ontvangst gewoon retourneren, of weigeren aan de deur, al weet ik niet hoe dat dan gaat. Ik was gisteren na het ophalen van een iPhone in Oberhausen 'gelukkig' op tijd om m'n online order via een van de Macs in de store zelf nog te annulerensp4gs schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:05:
Gister m'n reservering van de 6 64GB SG opgehaald, super blij meeAlleen wilde ik gisteravond m'n bestelling bij de online apple store annuleren, maar dat ging niet meer omdat de verzending nu wordt voorbereid... Zijn er hier meer mensen die daar "last" van hebben?
Crap, waarom heb ik daar ook niet aan gedachtbjonnie schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:07:
[...]
Volgens mij kun je nu niet zomaar meer annuleren en moet je hem na ontvangst gewoon retourneren, of weigeren aan de deur, al weet ik niet hoe dat dan gaat. Ik was gisteren na het ophalen van een iPhone in Oberhausen 'gelukkig' op tijd om m'n order via een van de Macs in de store zelf nog te annuleren

Volgensmij staat op de besellingspagina een dat je kan bellen. Iets van een link "Waarom?" waar je op moet staan met je muis.sp4gs schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:11:
[...]
Crap, waarom heb ik daar ook niet aan gedachtEven aankijken wat er gebeurd zodra hij verzonden is en wat ik dan als optie aan kan geven. Er staat iets vaags op de site over retourneren daarover. En anders maar Apple zelf bellen.
Edit: Mijn iPhone is ook verzonden!! Alleen staat bij mij: Gesch. levering 10 oktober 2014
[ Voor 8% gewijzigd door blottle op 03-10-2014 13:38 ]
iPhone van de Apple site (4 over 1 besteld op de 26ste) is net verzonden. Verwachte bezorgdatum 10-10...
Edit:
Apple-site geeft nu gewoon maandag aan.
Edit:
Apple-site geeft nu gewoon maandag aan.
[ Voor 68% gewijzigd door acst op 03-10-2014 14:12 ]
Kunt mij niet vertellen dat ups er 7 dagen overdoet om ze afteleveren hopelijk zijn ze iets sneller
Als de telefoon uit china komt gaat dit toch echt 7 dagen duren :-). Met mijn Macbook destijds zelfs gehad dat UPS hem 2 dagen vastgehouden heeft zodat ze de "drukte" konden verspreiden en zo precies op de vooraf gemelde datum kwamen.Darkvisje schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:59:
Kunt mij niet vertellen dat ups er 7 dagen overdoet om ze afteleveren hopelijk zijn ze iets sneller
Nu is die ook bij UPS aangemeld. Op de website van UPS staat Maandag. Dus ik denk dat Apple standaard een week rekent.
[ Voor 11% gewijzigd door blottle op 03-10-2014 14:04 ]
updated:
Scheduled Delivery:
Monday, 10/06/2014, By End of Day
Last Location:
Shenzhen, China, Friday, 10/03/2014
Scheduled Delivery:
Last Location:
Shenzhen, China, Friday, 10/03/2014
Vanuit China krijg ik meestal de pakketen binnen 3 a 4 dagen binnen. Via DHL dan.Eduardboon schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:02:
[...]
Als de telefoon uit china komt gaat dit toch echt 7 dagen duren :-). Met mijn Macbook destijds zelfs gehad dat UPS hem 2 dagen vastgehouden heeft zodat ze de "drukte" konden verspreiden en zo precies op de vooraf gemelde datum kwamen.
Dat is dan netjeshdtracer schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:14:
[...]
Vanuit China krijg ik meestal de pakketen binnen 3 a 4 dagen binnen. Via DHL dan.
Zie dat UPS hier ook op maandag rekent. Tja, zonder tijdvak ga ik daarvoor niet thuis zijn. Verzet hem zelf wel naar 10 oktober dan
Verwijderd
iPhone 6 space grey 64GB besteld op 26/09 om 1u op apple.be, net verzendbevestiging gekregen.
Apple mail zegt levering op 10/10, UPS zegt levering op 06/10. Iemand een idee welke van de twee meestal correct is?
Apple mail zegt levering op 10/10, UPS zegt levering op 06/10. Iemand een idee welke van de twee meestal correct is?
Apple wordt nog bijgewerkt.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:28:
iPhone 6 space grey 64GB besteld op 26/09 om 1u op apple.be, net verzendbevestiging gekregen.
Ah, ik wil ook dat mijn iPhone verzonden wordt. Ik zie dat de meeste die besteld hebben op 26/9 nu verzonden is, maar wel 's morgens besteld hebben. Hopelijk de mijne vandaag ook nog en anders zal het maandag worden. Hoewel het vandaag ook de eerst mogelijke dag is dat de iPhone verzonden zou kunnen gaan worden.
Is dat 1u 's morgens of 's middags ?Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:28:
[ Voor 37% gewijzigd door DeluxZ op 03-10-2014 14:33 ]
Op de site van UPS staat bij mij:Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:28:
In transit.
Scheduled Delivery:
Last Location:
Departed - Shenzhen, China, Friday, 10/03/2014
Ik ga er van uit dat dat klopt.
Wel ongeloofelijk... Vers uit de fabriek en een paar dagen aan de andere kant van de wereld bezorgt.
hier helaas nog steeds op artikelen worden verwerkt
6+ 64GB zilver 26e begin vd middag besteld
[ Voor 16% gewijzigd door crazylegs op 03-10-2014 14:39 ]
Wat maakt iedereen zich hier veel zorgen over de verzendbevestiging en of de iphone wel optijd binnenkomt... Ik wacht al sinds 19 september op me Iphone en heb nog steeds geen datum wanneer hij wordt geleverd. Tevens hebben de mensen die hem online hebben besteld bij Apple hem ook nog niet binnen.
Wees blij dat je zekerheid hebt en weet dat hij in een week op je deurmat ligt...
Wees blij dat je zekerheid hebt en weet dat hij in een week op je deurmat ligt...
UPS is correctVerwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:28:
Ik ben heel blij voor de mensen die hem later besteld hebben en deze alsnog op tijd ontvangen 
Heb zelf bij Amac besteld op 19/9 en heb bericht gekregen dat ze FiFo gaan verzenden in week 41..
Dus nog geen bevestiging dat deze, voor mij dan, alsnog geleverd gaat worden... (6, 64GB, SG)
Heb zelf bij Amac besteld op 19/9 en heb bericht gekregen dat ze FiFo gaan verzenden in week 41..
Dus nog geen bevestiging dat deze, voor mij dan, alsnog geleverd gaat worden... (6, 64GB, SG)
[ Voor 2% gewijzigd door Bulldog_1985 op 03-10-2014 14:45 . Reden: Telefoondetails toegevoegd ]
En ook mijn zending wordt voorbereid
[ Voor 13% gewijzigd door shaowoo op 03-10-2014 14:50 ]
IT Freelancer since 2005, and still loving it.
Net een mailtje gehad van Apple.
Had misschien gehoopt dat ie vroeger kwam, maar nu ben ik tenminste zeker van de leverdatum..
10 oktober, nog een weekje afzien
Had misschien gehoopt dat ie vroeger kwam, maar nu ben ik tenminste zeker van de leverdatum..
10 oktober, nog een weekje afzien

Hij is er maandagSeeebab schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:57:
10 oktober, nog een weekje afzien![]()
[afbeelding]
Wanneer was je status verandert naar "verzending wordt voorbereid" ?Seeebab schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:57:
10 oktober, nog een weekje afzien![]()
[afbeelding]
Misschien handig als iedereen de besteldatum + tijd erbij zet ?
Ik heb een 6+ besteld, verzending wordt voorbereid is de status sinds iets minder dan een half uurSuidAkrA schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:22:
Allemaal de 6 zo te zien. Nog bij niemand een 6+ verzonden?
Nee, mijn + is ook nog niet verzonden.SuidAkrA schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:22:
Allemaal de 6 zo te zien. Nog bij niemand een 6+ verzonden?
Misschien komt het omdat de vraag naar de + toch hoger schijnt te zijn dan door Apple verwacht. http://www.iculture.nl/fo...hone-6-plus-enorme-vraag/
iPhone 6, 64 GB, SG op 26 September besteld om 1.05.
Staat nu ook op de site van Apple dat die 6 oktober komt.
Staat nu ook op de site van Apple dat die 6 oktober komt.
Verwijderd
Hier de 6+ al sinds gisteren op "Verzending wordt voorbereid". Dit ging tegelijk met de 6, het verzenden helaas niet.crazylegs schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:23:
[...]
Ik heb een 6+ besteld, verzending wordt voorbereid is de status sinds iets minder dan een half uur
@Blottle super bedankt voor je tool! (http://iphonestorecheck.pimvdijk.nl/). Kreeg gisteren om 10.00 een melding dat de 64 GB SG beschikbaar was in Amsterdam. Besteld en tussen 12.00 en 13.00 opgehaald. Scheelde een ritje naar Duitsland, dat was ik eigenlijk van plan.
Net ook gebeld, en ze verwachten wel een levering vandaag maar ze hebben nog niets van Apple mogen ontvangen.. De medewerker wist mij niet te vertellen of die levering ook nog komt vandaag..Colors schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:15:
[...]
Contract ontvangen
Wij hebben uw contract ontvangen.
Uw bestelling wordt verwerkt. Zodra uw contract (en eventuele aanvraag nummerbehoud) is goedgekeurd door de provider wordt uw toestel en/of simkaart verstuurd. Indien het door u bestelde product niet op voorraad mocht zijn dan wordt de order verwerkt zodra het bestelde product op voorraad is. U wordt per email op de hoogte gehouden van de verdere verwerking van uw order.
U ontvangt van ons een email zodra uw order volledig is verwerkt. Indien u bij het abonnement een nieuwe mobiele telefoon of ander product (laptop bijvoorbeeld) krijgt dan ontvangt u ook een barcode waarmee u uw zending bij TNT post kunt volgen.
Net gebeld met GSMwijzer
Ze krijgen vandaag een kleine lading en volgende week een stuk grotere lading iPhone 's binnen.
Ben benieuwd, dan maar nog even wachten op mijn IPhone 6 16 GB SG
Geen probleem! Leuk om alle reacties te krijgen, ook op DM. Op dit moment zijn er al 368 inschrijvingen gedaan, dus mag wel spreken van een klein successjeMark_1987 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:28:
@Blottle super bedankt voor je tool! (http://iphonestorecheck.pimvdijk.nl/). Kreeg gisteren om 10.00 een melding dat de 64 GB SG beschikbaar was in Amsterdam. Besteld en tussen 12.00 en 13.00 opgehaald. Scheelde een ritje naar Duitsland, dat was ik eigenlijk van plan.

Als nog niemand ideeen heeft, contact opnemen kan via DM anders wordt het topic nogal vervuild met berichten die niet met levertijden en beschikbaarheid te maken hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door blottle op 03-10-2014 15:51 ]
Vandaag de iPhone 6 64Gb Gold besteld bij een verlenging via Vodafone.
Voor zover ik kan zien is hij op voorraad.
Hopelijk/verwacht dat hij volgende week wordt geleverd
Via eBay de nodige accessoires besteld zoals alu-bumper, Leather sleeve en matte screenprotector.
Deze zijn al onderweg.
Voor zover ik kan zien is hij op voorraad.
Hopelijk/verwacht dat hij volgende week wordt geleverd
Via eBay de nodige accessoires besteld zoals alu-bumper, Leather sleeve en matte screenprotector.
Deze zijn al onderweg.
Op 22 september heb ik een iphone 6 besteld met een abonnement.
Hierbij heb ik ook om nummer behoud gevraagd.
Op 24 september kreeg ik een mail waarop aangegeven werd dat nummer behoud in gang gezet was.
Daarna bleef het stil.
Dus op dinsdag 30 september rond 17:00 uur ben ik gaan bellen naar 0800 020 0043. Na een dik half uur in de wacht werd ik te woord gestaan door een aardige mevrouw. Zij wist me te vertellen dat de nummer aanvraag om een of andere duistere reden niet in gang gezet was, maar de betreffende afdeling was niet meer bezet.
Maar alles zou in gang gezet worden en een dag later zou ik daarvan bericht krijgen.
Niet dus!
Weer gebeld naar bovenstaand nummer en na wederom 40 minuten in de wacht kreeg ik een wat geïrriteerde jongeman aan de lijn die me constant "heer" noemde en me vertelde dat ik een verkeerd nummer gedrukt had en hij verwees me door naar nummer 0900 0940 maar dat bleek een betaald nummer te zijn a 45ct per minuut.
Vervelende jongeman.
Dus toch maar weer rond 17:20 hetzelfde nummer gedrukt en na 20 minuten kwam ik in contact met een aardig jongeman, Herman was zijn naam van "status order".
Hij vertelde me dat er een case aangemaakt was en ook dat kon weer 48 uur duren.
Was heb ik spijt dat ik dat ik ben overgestapt!!
Ik ben €402,- armer en ik heb nog helemaal niets!!
Ik durf de order eigenlijk niet meer te annuleren omdat ik bang ben dat ik in deze chaos mijn € 402,- nooit meer terug zie.
Gisteren toch maar de hele order gecanceld want ik heb nog steeds niets gehoord.
Drama!!
Ook bij nummerbehoud staan nog niets en bij de orderstatus ook niet.
Nu maar hopen dat ik mijn geld terug krijg.
Hierbij heb ik ook om nummer behoud gevraagd.
Op 24 september kreeg ik een mail waarop aangegeven werd dat nummer behoud in gang gezet was.
Daarna bleef het stil.
Dus op dinsdag 30 september rond 17:00 uur ben ik gaan bellen naar 0800 020 0043. Na een dik half uur in de wacht werd ik te woord gestaan door een aardige mevrouw. Zij wist me te vertellen dat de nummer aanvraag om een of andere duistere reden niet in gang gezet was, maar de betreffende afdeling was niet meer bezet.
Maar alles zou in gang gezet worden en een dag later zou ik daarvan bericht krijgen.
Niet dus!
Weer gebeld naar bovenstaand nummer en na wederom 40 minuten in de wacht kreeg ik een wat geïrriteerde jongeman aan de lijn die me constant "heer" noemde en me vertelde dat ik een verkeerd nummer gedrukt had en hij verwees me door naar nummer 0900 0940 maar dat bleek een betaald nummer te zijn a 45ct per minuut.
Vervelende jongeman.
Dus toch maar weer rond 17:20 hetzelfde nummer gedrukt en na 20 minuten kwam ik in contact met een aardig jongeman, Herman was zijn naam van "status order".
Hij vertelde me dat er een case aangemaakt was en ook dat kon weer 48 uur duren.
Was heb ik spijt dat ik dat ik ben overgestapt!!
Ik ben €402,- armer en ik heb nog helemaal niets!!
Ik durf de order eigenlijk niet meer te annuleren omdat ik bang ben dat ik in deze chaos mijn € 402,- nooit meer terug zie.
Gisteren toch maar de hele order gecanceld want ik heb nog steeds niets gehoord.
Drama!!
Ook bij nummerbehoud staan nog niets en bij de orderstatus ook niet.
Nu maar hopen dat ik mijn geld terug krijg.
Nefit EnviLine IDU Monoblock E 9 E-S, Boiler 300 L, Buffervat 50L. Husdata.
Gsmweb heeft hem verzonden. Morgen binnen als het goed is.
Hopelijk is er niks mee aan de hand, terugsturen en via hun een nieuwe kan lang duren. Kan ik beter naar de Apple store gaan haha.
Hopelijk is er niks mee aan de hand, terugsturen en via hun een nieuwe kan lang duren. Kan ik beter naar de Apple store gaan haha.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Vandaag eindelijk mijn 6 Plus 128Gb Gold binnen gekregen, heb het pakket van Typhone geweigerd! Ze kunnen de boom in, dan betaal ik maar een maandje dubbel en dan maar geen nummerbehoud!
It's All In The "Mix"
Wow ja ik heb hetzelfde inderdaad. Dat vind ik wel even heel tof.. niet eens uit een distributiecentrum hier in Nederland (of Duitsland, zoals ik eerder ergens las).mareck1 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:36:
[...]
Op de site van UPS staat bij mij:
In transit.
Scheduled Delivery:
Last Location:
Departed - Shenzhen, China, Friday, 10/03/2014
Ik ga er van uit dat dat klopt.
Wel ongeloofelijk... Vers uit de fabriek en een paar dagen aan de andere kant van de wereld bezorgt.
iPhone 6 64GB SG - 26 september 1:04 besteld bij de Apple Online Store
Kennelijk maandag in huis
Ik heb nu ook Verzending wordt voorbereid.
iPhone 6+ SG. Besteld 26 sept 23:00.
Geleverd: 09 Oct, 2014 - 13 Oct, 2014 door Expreslevering
iPhone 6+ SG. Besteld 26 sept 23:00.
Geleverd: 09 Oct, 2014 - 13 Oct, 2014 door Expreslevering
Om 1u een iPhone 6 , 64GB Silver besteld bij Typhone ... en zojuist de track&trace binnen!
Contact gehad via Twitter, ging echt super!
Iphone 6 16GB Silver die ik bij Coolblue gekocht had met een Vodafone abbo heb ik gisteren op Marktplaats gezet en wordt dadelijk opgehaald....
Contact gehad via Twitter, ging echt super!
Iphone 6 16GB Silver die ik bij Coolblue gekocht had met een Vodafone abbo heb ik gisteren op Marktplaats gezet en wordt dadelijk opgehaald....
Eerder deze week een sms'je van Vodafone dat ze verwachtten mijn toestel in week 42 te kunnen leveren. Vandaag zie ik in het levertopic op het Vodafone forum dat het naar week 43 is gegaan. Best balen! Heb eerder vandaag de zilveren iPhone 6 even in handen gehad, maar het is een fijn apparaat. Superdun en licht, voelt fijn aan. Extra jammer dat ik nu nog langer moet wachten
.
Xbox Live: Chevalric
Heb ik geen idee van, stond er ineens.crazylegs schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:09:
[...]
Wanneer was je status verandert naar "verzending wordt voorbereid" ?
Vandaag kreeg ik dan een sms en een mailtje.
En als ik tracking doe in het mailtje, dan staat er bij ups dat ie maandag hier al zou zijn. Maar hij zou deze avond (03/10) pas vertrokken zijn uit China..

Welja ik zal het wel zien dan maandag
Via gsmwijzer net een mailtje gehad! Pakket is verzonden! Iphone 6 64 gig silver!
Ik heb begrepen dat ze de helft van de iphones vandaag binnen hebben gekregen. Deze zijn bestemd t mobile abonnementen.
Ik heb begrepen dat ze de helft van de iphones vandaag binnen hebben gekregen. Deze zijn bestemd t mobile abonnementen.
mazzelaarMajinChaos schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 19:35:
Via gsmwijzer net een mailtje gehad! Pakket is verzonden! Iphone 6 64 gig silver!
IT Freelancer since 2005, and still loving it.
Verwijderd
De Silver staat inderdaad nu ook als voorradig op de website bij GSMwijzer. Gefeliciteerd! Hoop ook zo nog een mailtje te ontvangen maar ik heb spacegrey gekozen dus ben bang van niet.MajinChaos schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 19:35:
Verwijderd
Mannen een vraag..Hoe nemen jullie iphone pakketje aan? Gewoon in aanwezigheid van de koerier iphone uit de doos halen en aanzetten of pas binnenshuis aan de slag gaan?
Verwijderd
Wanneer had je je iphone besteld bij gsmweb?Kuhr89 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:11:
Ik zelf ga binnenshuis pas aan de slag.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 19:47:
Mannen een vraag..Hoe nemen jullie iphone pakketje aan? Gewoon in aanwezigheid van de koerier iphone uit de doos halen en aanzetten of pas binnenshuis aan de slag gaan?
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Die paketboer heeft echt wel wat beters te doen dan bij iedereen gezellig de pakjes uit te pakkenVerwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 19:47:
Het is nog steeds maar gewoon een telefoontje he, het is niet je mail-order bride die aankomt
[ Voor 11% gewijzigd door fsfikke op 03-10-2014 20:02 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ik heb op 19 september besteld en zit er nog niet bij na de levering van vandaag.. iPhone 6, 64gb, Space Grey. Wordt volgende week vrijdag waarschijnlijk...Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 19:40:
[...]
De Silver staat inderdaad nu ook als voorradig op de website bij GSMwijzer. Gefeliciteerd! Hoop ook zo nog een mailtje te ontvangen maar ik heb spacegrey gekozen dus ben bang van niet.

Verwijderd
Heb ze net gebeld. Ze hebben amper spacegrey ontvangen. Misschien dat ik zo bel en vraag of ze dan maar een Silver sturen.Jeroen96 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 19:59:
[...]
Ik heb op 19 september besteld en zit er nog niet bij na de levering van vandaag.. iPhone 6, 64gb, Space Grey. Wordt volgende week vrijdag waarschijnlijk...
Verwijderd
Wtf waarom zou je dat doenVerwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 19:47:
Ik heb al van een kennis gehoord dat hij alleen het doosje kreeg en de iphone eruit was gestolen.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:04:
[...]
weet ik veel, straks zit er een steen in ahahahaah
Denk je dat iemand die jou aan het oplichten is schrikt als jij het pakje weigert en je dan heel snel het geld teruggeeft? Laten we even normaal en logisch blijven nadenkenVerwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:04:
[...]
weet ik veel, straks zit er een steen in ahahahaah
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Mijn leverstatus van m'n 6 plus staat nu 24 uur op preparing for shipment, hoop dat het niet te lang gaat duren, worden er in de magazijns eigenlijk ook gewerkt tijdens het weekend en door dhl of wie het door verzonden wordt?
De bij de online Apple Store bestelde toestellen komen zo te zien allemaal rechtstreeks uit China (Foxconn en Pegatron). Volgens een snelle Google search wordt er inderdaad volcontinu (24/7) gewerkt in die fabrieken.
UPS is volgens mij de standaard transporteur van Apple als het gaat om Chinese pakketjes (binnen Europa gebruiken ze volgens mij DHL). Die werken ook 24/7. Dus maandag is een mogelijkheid als de phone vandaag op het vliegtuig gaat.
Mijn bestelling staat op "Departed Shenzhen" vandaag en heeft verwachte aankomstdatum van maandag 6 oktober, dus die heeft het gered
UPS is volgens mij de standaard transporteur van Apple als het gaat om Chinese pakketjes (binnen Europa gebruiken ze volgens mij DHL). Die werken ook 24/7. Dus maandag is een mogelijkheid als de phone vandaag op het vliegtuig gaat.
Mijn bestelling staat op "Departed Shenzhen" vandaag en heeft verwachte aankomstdatum van maandag 6 oktober, dus die heeft het gered
[ Voor 13% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 03-10-2014 20:43 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Iphone 6 / 64 gig / gold is ook op voorraad op gsmwijzer.nl
Waarom zou er wat mee zijn?Kuhr89 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:11:
En ik maar wachten op de 6 plus.. Ook besteld bij GSMwijzer! Hopelijk komen die volgende week binnen
sterreprop schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:05:
[...]
Ik heb al van een kennis gehoord dat hij alleen het doosje kreeg en de iphone eruit was gestolen.

[ Voor 34% gewijzigd door Henk. op 04-10-2014 23:39 ]
[ Voor 150% gewijzigd door Henk. op 04-10-2014 23:40 ]
De 19e besteld, contrast opgestuurd en goed gekeurd. De 21ste was mijn abo ook al aangesloten en verlengd, aangezien deze op 21 sep zou aflopen.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 19:51:
[...]
Wanneer had je je iphone besteld bij gsmweb?
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Alle iPhones 6 ( niet plus) zijn beschikbaar bij Apple Store Oberhausen om te reserveren
Wauw https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability
Bedankt voor de tip. Straks een 6 ophalen 😄alwaysleft schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 01:09:
Alle iPhones 6 ( niet plus) zijn beschikbaar bij Apple Store Oberhausen om te reserverenWauw https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability
Apple iPhone 6 Plus 64GB Space Gray uit voorraad leverbaar!
http://www.typhone.nl/gsm...ne-6-plus-64gb-space-gray
Ja dat staat al heel lang op hun site. Maar als ik de berichten hier mag geloven zijn ze niet echt te vertrouwen.hdtracer schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 10:32:
Apple iPhone 6 Plus 64GB Space Gray uit voorraad leverbaar!
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Ik ga me er ook niet aan wagen. Heb wel zitten twijfelen maar nu mijn iPhone gisteren is verzonden ga ik het zeker niet proberen.TheKillingBean schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 10:44:
[...]
Ja dat staat al heel lang op hun site. Maar als ik de berichten hier mag geloven zijn ze niet echt te vertrouwen.
Gisteren was bij Typhone de 6 (niet plus) 64gig space grey ook op voorraad, toen besteld en een uurtje later was de voorraad weer op. Ben benieuwd..
Anders nog maar even wachten.
Sinds 3 jaar met volle tevredenheid een iPhone 4S gebruikt, een update mocht inmiddels wel en een paar weken langer wachten maakt me dan ook niet meer uit
Zojuist in de lokale BCC nog even met de iPhone 6, de 5S en de LG G3 gespeeld. Wat een verschil met de 4S die onderhand toch wel een slak lijkt.
Sinds 3 jaar met volle tevredenheid een iPhone 4S gebruikt, een update mocht inmiddels wel en een paar weken langer wachten maakt me dan ook niet meer uit
Staat er pas sinds vandaag. Heb er donderdagavond zelf een iPhone 6 128GB SG besteld en vanmorgen ontvangen. Helemaal top gegaan.TheKillingBean schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 10:44:
[...]
Ja dat staat al heel lang op hun site. Maar als ik de berichten hier mag geloven zijn ze niet echt te vertrouwen.
Dit topic is gesloten.