Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een iPhone 6 Silver 16GB gereserveerd in Haarlem, had m'n bestelling bij de Online Apple Store geannuleerd (binnen 1 werkdag geld terug) en gegokt op een reservering, goed gegokt dus ;)

Vanmiddag ophalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelerMF
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-07-2022
Zuiderwijk schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:59:
[...]

KPN in mijn geval.

54 euro, onbeperkt bellen, 2 Gb data, 24 maanden, 73 euro bijbetalen voor een iPhone 6 64gb.
Oké, duidelijk dat die voorraad verhalen die ze aangeven dus niet lijken te kloppen met de realiteit. KPN is al de hele week voorradig volgens het systeem. Dan toch maar overwegen om rechtstreeks bij Hi aan te schaffen voor die 50 euro extra :)

>> Democracy is so overrated >>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AlbertTCB schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:23:
[...]

57 euro (dat is volgens mij 1,50 euro goedkoper dan normaal ivm de 'geweldige' korting die je als zeer gewaardeerde vaste klant krijgt)
Oef, dat zijn nog eens prijzen! Hier 6 plus 64 Gold bij T-mobile besteld (200 belmin + 2GB data):

39 euro per maand en 489 bijbetalen (+ 2jr gratis visual voicemail). Over gehele looptijd ben ik 1425 kwijt. Tis geen onbeperkt bellen maar wel ligt 240 lager dan de prijs die je betaald :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:38
Weet iemand misschien hoe lang in de online store van apple de status gemiddeld blijft staan op "Artikelen worden verwerkt"

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1986
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
crazylegs schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:14:
Weet iemand misschien hoe lang in de online store van apple de status gemiddeld blijft staan op "Artikelen worden verwerkt"
Volgens mijn e-mail 5 tot 7 werkdagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 20:13
Ik vermoed dat dat veranderd in de tijd die ze aangegeven hebben. 5-7 werkdagen?

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Afgelopen vrijdag iPhone 6+ 64GB besteld, kan de dagen wel omkijken haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuiderwijk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:57:
[...]

Oef, dat zijn nog eens prijzen! Hier 6 plus 64 Gold bij T-mobile besteld (200 belmin + 2GB data):

39 euro per maand en 489 bijbetalen (+ 2jr gratis visual voicemail). Over gehele looptijd ben ik 1425 kwijt. Tis geen onbeperkt bellen maar wel ligt 240 lager dan de prijs die je betaald :?
Ik betaal 54 euro per maand bij KPN (onbeperkt bellen/sms, 2Gb data) en betaal 73 euro bij. Komt dus op 1369 euro. Prijs per maand is dus hoger, maar over de hele linie vergelijkbaar. Alleen heb ik dan wel KPN (heb jaren TM gehad, maar was er wel echt klaar mee) en onbeperkt. Vind ik een mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-09 11:35
Net even contact opgenomen met Typhone. Afgelopen vrijdag besteld met de tekst (telefonisch) van Typhone: dan wordt hij morgen of maandag geleverd. Direct contract gemaild, maar zaterdag nog geen reactie en zelfs op maandag niet. Nogmaals gebeld: we hebben het contract vandaag opgestuurd naar Tele2. Nou, lekker op tijd dus na de 'beloftes'. Vervolgens is dat helemaal niet gebeurd en ligt de aanvraag pas sinds gister bij Tele2. En uiteraard zijn de iPhones 6 64GB momenteel leeg bij Typhone en blijkt dat de telefoon pas wordt gereserveerd als de betreffende provider akkoord heeft gegeven.

Aan de telefoon aangegeven dat ik mijn order dan maar moest gaan annuleren en zonder reactie werd er direct naar mijn bankrekening gevraagd en werd me er daarna vriendelijk goededag toegewenst.

Snap dat als wanneer ik heb vrijdag bestel ik meer geluk zou hebben dan de meesten hier, maar de communicatie / beloftes vallen me toch vies tegen van Typhone!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gehaktbal schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:52:
[...]

Wanneer heeft hij hem besteld? :)
"Zondag besteld. Dinsdag verstuurd. Woensdag in Huis. Er moet wel 'op voorraad' bij staan op de site."

Aldus mijn collega ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebusta
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-08 20:01
Typhone heeft inderdaad belabberde klantenservice. Ze houden iedereen gewoon aan het lijntje, want echt veel voorraad is er niet.

Heb de iPhone 6 plus bij hun besteld op 20 september. Afgelopen maandag via twitter te horen gekregen dat mijn iPhone in het magazijn klaar lag en dat er alleen gewacht moest worden op verzending. Dinsdag en woensdag nog navraag naar gedaan, maar waren geen wijzigingen.

Nu kreeg ik gisteravond een mailtje dat mijn iPhone niet op voorraad is en dat er op 10 oktober pas weer een levering komt. Wat ze krijgen weten ze ook niet precies.

Heel raar dat mij eerst drie dagen wordt verteld dat mijn telefoon in het magazijn aanwezig is en uiteindelijk blijkt dat dus helemaal niet zo te zijn. Hun antwoord via twitter is dat uit de telling van de voorraad blijkt dat ze minder toestellen hebben dan verwacht. Bij levering weet je precies hoeveel toestellen je hebt.

Tevens kunnen ze of willen ze niet vermelden wat mij plaats is op de reserveringslijst. Ze zijn waarschijnlijk bang dat mensen dan gaan annuleren.

Dus wil je je iphone snel hebben, bestel dan sowieso niet bij Typhone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-09 11:35
Sebusta schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:35:
Typhone heeft inderdaad belabberde klantenservice. Ze houden iedereen gewoon aan het lijntje, want echt veel voorraad is er niet.

Heb de iPhone 6 plus bij hun besteld op 20 september. Afgelopen maandag via twitter te horen gekregen dat mijn iPhone in het magazijn klaar lag en dat er alleen gewacht moest worden op verzending. Dinsdag en woensdag nog navraag naar gedaan, maar waren geen wijzigingen.

Nu kreeg ik gisteravond een mailtje dat mijn iPhone niet op voorraad is en dat er op 10 oktober pas weer een levering komt. Wat ze krijgen weten ze ook niet precies.

Heel raar dat mij eerst drie dagen wordt verteld dat mijn telefoon in het magazijn aanwezig is en uiteindelijk blijkt dat dus helemaal niet zo te zijn. Hun antwoord via twitter is dat uit de telling van de voorraad blijkt dat ze minder toestellen hebben dan verwacht. Bij levering weet je precies hoeveel toestellen je hebt.

Tevens kunnen ze of willen ze niet vermelden wat mij plaats is op de reserveringslijst. Ze zijn waarschijnlijk bang dat mensen dan gaan annuleren.

Dus wil je je iphone snel hebben, bestel dan sowieso niet bij Typhone!
Ja het is echt dramatisch. Maandag of dinsdag werd me ook gezegd dat ze een voorraad telling hadden gedaan en dat ze er toen nog ruim waren. Serieus, hoe kun je niet weten hoeveel nieuwe iPhones je op voorraad hebt? Vervolgens tellen en weer eigenlijk niet weten wat je op voorraad hebt?

Bij mij werd dus verder helemaal niks gevraagd of gezegd toen ik zei dat het me dan misschien wel handig lijkt om hem te annuleren werd er echt direct naar mn rekeningnummer gevraagd. Misschien niet de slimste optie om m te annuleren, gaat me langer duren, maar Typhone laat ik lekker links liggen!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebusta
mouzetc schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:39:
[...]

Ja het is echt dramatisch. Maandag of dinsdag werd me ook gezegd dat ze een voorraad telling hadden gedaan en dat ze er toen nog ruim waren. Serieus, hoe kun je niet weten hoeveel nieuwe iPhones je op voorraad hebt? Vervolgens tellen en weer eigenlijk niet weten wat je op voorraad hebt?

Bij mij werd dus verder helemaal niks gevraagd of gezegd toen ik zei dat het me dan misschien wel handig lijkt om hem te annuleren werd er echt direct naar mn rekeningnummer gevraagd. Misschien niet de slimste optie om m te annuleren, gaat me langer duren, maar Typhone laat ik lekker links liggen!
Bij mij was annuleren ook mogelijk, maar als ik dat doe kan ik nog langer wachten. Helaas is het voor mij een verlenging en vind ik 899 euro voor een los toestel iets teveel geld, anders had ik hem gewoon bij de Apple store gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:15
Zijn er al mensen die een update hebben gehad van Coolblue? Ik heb in dit topic even gezocht en kwam op een enkeling die zegt dat voor een 64GB space grey de levertijden voor 16 okt. zijn. Is dit ook het geval als je hem vandaag besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
En nu nog staat er op de site dat er voor verschillende toestellen voldoende voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljwilliam88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:36
BertP schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:52:
Zijn er al mensen die een update hebben gehad van Coolblue? Ik heb in dit topic even gezocht en kwam op een enkeling die zegt dat voor een 64GB space grey de levertijden voor 16 okt. zijn. Is dit ook het geval als je hem vandaag besteld?
Ik heb een iphone 6 64GB silver besteld op 19 september, nog steeds NIKS vernomen over enige voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:40
Nou morgen komt de order van Hi en ook die van Typhone binnen, maandag lag hij klaar voor verzending en vandaag pas verzonden... wat een drama die toko!!

Maar Typhone weiger ik mooi aan de deur ben er helemaal klaar mee, dan betaal ik maar een maandje dubbel en heb ik een nieuw nummer bij Hi het maakt mij niet uit!
Wou toch al een nieuw nummer dus dat scheelt weer, tip voor iedereen op dit moment heeft Hi/KPN voldoende voorraad! Vandaag voor 23:59 bestellen is ook echt morgen in huis!
Mijn order bij Hi bleef op 10 oktober staan, net is hij eruit gehaald nieuwe order erin en afspraak voor morgen staat al!

Nooit weer Typhone voor mij! Zoals anderen ookal aangegeven houden ze je echt aan het lijntje en weten ze niks, ze communiceren schijnbaar ook niet met het magazijn en daar kunnen ze de drukte niet aan..
Grappig dat de logistiek van Providers beter geregeld is, maar denk dat omdat Typhone onderdeel is van The Phone House dat The Phone House voorrang heeft in het Magazijn en dat Typhone dan gewoon moet wachten!

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Vind het trouwens ook bizar (laf?) van Vodafone om Apple de schuld te geven dat ze te weinig hebben. Bij KPN en Hi hebben ze (volgens hun website en ook GoT) frequenter voorraad en is de levertijd korter.

Vodafone heeft gewoon opnieuw te weinig vooraf besteld en de voorbestellingen afgewacht.

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:41
De iPhone 6 64GB is weer beschikbaar in alle kleuren. Heb er zojuist één gereserveerd in Den Haag :D

[ Voor 6% gewijzigd door Kakaroto op 02-10-2014 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Kakaroto schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:37:
De iPhone 6 64GB is weer beschikbaar in alle kleuren. Heb er zojuist één gereserveerd :D
In Den Haag zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:26
Net ook 1 gereserveerd in Den Haag (64GB space grijs).
Twijfel nog wel of ik een iPhone6 wil hebben (formaat), maar zal hem wel kopen.

Mocht iemand dus interesse hebben als ik hem weer weg doe vanavond, let me know.
Zal het hier ook posten, als ik hem niet neem. (phone zal dan gesealed blijven, en prijs blijft 1op1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Kakaroto schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:37:
De iPhone 6 64GB is weer beschikbaar in alle kleuren. Heb er zojuist één gereserveerd in Den Haag :D
Ik zie niets ?
Kijk ik verkeerd ofzo?

[ Voor 4% gewijzigd door BlakHawk op 02-10-2014 12:55 ]

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• einreb73
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-07 19:06
aaaaaand its gone ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Pfffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 20:22
dfrenner schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:54:
[...]

Ik zie niets ?
Kijk ik verkeerd ofzo?
Is al weg. Ik heb zelf nog snel een iPhone 6 128GB Space Grey gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
hdtracer schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:56:
[...]

Is al weg. Ik heb zelf nog snel een iPhone 6 128GB Space Grey gereserveerd.
Ik zie het al, de werkelijke voorraad zie je pas als je inlogt, ik zit iedere keer op de store zelf te F5-en... Daar staat bij allees "niet beschikbaar" terwijl als je inliogt nu nog wel de 16gb versie beschikbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
dfrenner schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:58:
[...]

Ik zie het al, de werkelijke voorraad zie je pas als je inlogt, ik zit iedere keer op de store zelf te F5-en... Daar staat bij allees "niet beschikbaar" terwijl als je inliogt nu nog wel de 16gb versie beschikbaar is...
Klopt je moet wel inloggen om een accuraat beeld te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Iemand al iets van gsmwijzer vernomen of zelfs al iets gehad.
Bij mij blijft het angstvallig stil....

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
Weet iemand waarom de voorraad steeds beetje bij beetje binnenstroomt?
Het lijkt erop dat er op een dag enkele iPhones binnenkomen. Krijgt de Apple Store per dag maar een beperkt aantal iPhones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:55
Kakaroto schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:07:
Weet iemand waarom de voorraad steeds beetje bij beetje binnenstroomt?
Het lijkt erop dat er op een dag enkele iPhones binnenkomen. Krijgt de Apple Store per dag maar een beperkt aantal iPhones?
Ik denk eerder dat ze maar een aantal reserveringen per dag doen om massadrukte te voorkomen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CzMichiel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 12:22
Ik vind het vreemd dat de Apple store wel voorraad ontvangt maar via de Apple website staat de levering nog altijd op 9 oktober. Wat ik ook vreemd vind is dat er tijdens het bestellen 5-7 business days stond. Op 26 september besteld en pas tussen 9-13 oktober leveren. Dat zijn 10-11 business days.

[ Voor 5% gewijzigd door CzMichiel op 02-10-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
CzMichiel schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:17:
Ik vind het vreemd dat de Apple store wel voorraad ontvangt maar via de Apple website staat de levering nog altijd op 9 oktober. Wat ik ook vreemd vind. Tijdens de bestelling stond er 5-7 business days. Op 26 september besteld en pas tussen 9-13 oktober leveren. Dat zijn 10-11 business days.
Exact hetzelfde hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verzending is in 5-7 werkdagen, levering is ongeveer +4 werkdagen :)

Gezien ze, volgens mij, direct uit China komen.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
Ik vind het vreemd dat de Apple store wel voorraad ontvangt maar via de Apple website staat de levering nog altijd op 9 oktober. Wat ik ook vreemd vind is dat er tijdens het bestellen 5-7 business days stond. Op 26 september besteld en pas tussen 9-13 oktober leveren. Dat zijn 10-11 business days.
Totaal andere bedrijven binnen Apple die los van elkaar werken en dus ook andere voorraaden hebben en het is verzending binnen 5-7 werkdagen niet ontvangst binnen 5-7 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
De bestellingen via de Apple store worden volgens mij allemaal vanuit China geleverd en niet vanuit een Apple Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:31:
[...]

"Zondag besteld. Dinsdag verstuurd. Woensdag in Huis. Er moet wel 'op voorraad' bij staan op de site."

Aldus mijn collega ;)
Zojuist ook mijn bevestiging gekregen van verzending. Morgen tussen 5 en 9 uur!
Dinsdagavond besteld, donderdag (vandaag) verzendbevestiging om 12:30. We wachten af, maar dit zou zomaar eens een topweekend kunnen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Laatst online: 25-07 08:46
pff GSMwijzer gebeld
en hun geven mij aan dat er volgende week misschien weer voorraad binnen komt :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Colors schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:57:
pff GSMwijzer gebeld
en hun geven mij nu aan dat er volgende week misschien weer voorraad binnen komt :O
En dat zeiden ze vorige week ook al. En tijdens bestelling op 19/9 zeiden ze dat ze genoeg voorraad zouden verwachten. Beetje aan het lijntje houden daar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
nhimf schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:58:
[...]

En dat zeiden ze vorige week ook al. En tijdens bestelling op 19/9 zeiden ze dat ze genoeg voorraad zouden verwachten. Beetje aan het lijntje houden daar....
Ja klopt, begin van de week zeiden ze eind deze week en nu het misschien volgende week.
dan maar wachten want heb wel een mooie deal via hun (foute prijzen) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Vanmorgen om 10.00 een simlock vrije iPhone 6 64gb Space grey gereserveerd via de site en vanmiddag tussen 12.00 en 13.00 opgehaald bij de Apple Store te Amsterdam. Prima!

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunny
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 13:21
Zojuist afspraak gemaakt @ AMP.

T-Mobile 33099XX order 19/9 besteld. iPhone 6 Plus 64GB SG

flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Wie heeft ervaring met Typhone.nl? Er staat dat sommige Iphone6 ruim op voorraad zijn.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 15:55
Tjsa, het zijn natuurlijk geen foute prijzen maar gewoon een stuntje van gsmwijzer. Die ik trouwens ook niet kon laten liggen :)

Ik verwacht toch wel dat de iphones begin volgende week worden verzonden. (64gb space grey)

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 17:55
momenteel in de wacht bij typhone. Eerst voor de 64 gb plus variant maar die is overal slecht leverbaar. Net om laten zetten naar de gewone variant 128gb. Deze is wel leverbaar zeggen ze. Logistiek hebben ze het niet helemaal goed voor elkaar want een achterstand in levering. Geven ze overigens wel netjes aan via twitter. Twitter account van typhone meldt dat de voorraad status op de site klopt nu. Verwacht alleen niet dat ze binnen een dag versturen vrees ik....
TheKillingBean schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:27:
Wie heeft ervaring met Typhone.nl? Er staat dat sommige Iphone6 ruim op voorraad zijn.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 01:27
krizzziz schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:20:
Vanmorgen om 10.00 een simlock vrije iPhone 6 64gb Space grey gereserveerd via de site en vanmiddag tussen 12.00 en 13.00 opgehaald bij de Apple Store te Amsterdam. Prima!
Nice. Ging het bij iedereen maar zo snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
Typhone moet wel van enkele modellen heeeeeel veel voorraad hebben. Ze hebben een achterstand met leveren, maar dan nog hebben ze voorraad.
Samen met de berichten die de laatste dagen over typhone binnen druppelen lijkt mij het e.e.a. niet te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mareck1
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 22:03
De bestellingen via de Apple store worden volgens mij allemaal vanuit China geleverd en niet vanuit een Apple Store.
De online Apple store is inderdaad bijzonder traag. Dit terwijl de telefoon die ik heb besteld steeds op voorraad staat (bij vlagen) in de fysieke Apple store en ik dus gewoon vandaag zou kunnen op gaan halen: https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability

Online store staat mijn bestelling overigens op 9-13 okt. Ik snap dat het losse entiteiten zijn en dat de fysieke stores niks met de online store te maken hebben, maar toch een beetje jammer allemaal.

[ Voor 5% gewijzigd door mareck1 op 02-10-2014 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

delyver schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:27:
Tjsa, het zijn natuurlijk geen foute prijzen maar gewoon een stuntje van gsmwijzer. Die ik trouwens ook niet kon laten liggen :)

Ik verwacht toch wel dat de iphones begin volgende week worden verzonden. (64gb space grey)
Verrek! Ik zie dat de 6+ SG 64G 100 euro duurder is met abbo
Op zich heb ik geen haast met het binnenkrijgen van de telefoon; ik draai nu op een 4 jaar oude iphone4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:11
Ik heb in Den Haag bij de Dixons en de iCentre een iPhone 6 16GB Space Grey gereserveerd.

Echter heb ik hem al bij de Apple Store zelf gekocht.

Iemand nog interesse? Er staat: "Je kunt je bestelling afhalen met je e-mailadres of ordernummer (*******). Betalen kan contant, met pin of met creditcard"

Dixons zit in Den Haag op de Frederik Hendriklaan.

iCentre zit in Leidschendam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
mareck1 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:48:
[...]

De online Apple store is inderdaad bijzonder traag. Dit terwijl de telefoon die ik heb besteld steeds op voorraad staat (bij vlagen) in de fysieke Apple store en ik dus gewoon vandaag zou kunnen op gaan halen: https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability

Online store staat mijn bestelling overigens op 9-13 okt. Ik snap dat het losse entiteiten zijn en dat de fysieke stores niks met de online store te maken hebben, maar toch een beetje jammer allemaal.
Ik vind dit echt schrijnend. Je houd hier rekening mee als je een intro doet van een nieuwe toestel. ik leef met je mee!

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-09 14:59
Denk niet dat ik m'n telefoon morgen krijg. Nog geen verzendmail gehad. Terwijl hij vandaag zou binnenkomen bij gsmweb. Hopelijk versturen ze hem morgen dan..

Dalijk maar even bellen.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:07
Phone House heeft ook eindelijk een levering gekregen. Zojuist afspraak gemaakt voor maandag met de iPhone 6 128GB SG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0SC4R
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-12-2024
Hebben ze ook 128GB Plus binnengekregen? En was dit in een winkel of online?
Jadang schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:50:
Phone House heeft ook eindelijk een levering gekregen. Zojuist afspraak gemaakt voor maandag met de iPhone 6 128GB SG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09 17:45

HaterFrame

Well... Poo came out!

Nou mijn 6+ 16gb is binnen, besteld bij VF in de release nacht per telefoon rond 00:50.

Ben er wel blij mee, dat ding is echt huge. Heb hem nu een tijdje in handen gehad en als je dan terug gaat naar de 5s is dat wel heel erg klein :D

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ho
  • Laatst online: 30-03-2019
Status 3 bij tmobile, hoelang duurt het dan nog voordat je bericht krijgt ? Weet dat iemand?
29-9 verlengt bij tmobile met iphone 6 64gb sg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoba007
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 07:22
Zojuist een mail van T-Mobile gekregen voor het maken van een bezorgafspraak
Iphone 6 plus, 64gb, Silver. Besteld abonnementsverlenging 24-9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:07
0SC4R schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:53:
Hebben ze ook 128GB Plus binnengekregen? En was dit in een winkel of online?

[...]
Dit was online. Sorry, heb geen inzicht in wat ze binnen hebben gekregen. Ik werd namelijk door AMP gebeld voor een afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Mensen van gsmweb al iets binnengekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
Zojuist afspraak gemaakt met AMP.

Betreft iPhone 6 plus 64GB Zilver, besteld 19-09 bij T-Mobile met verlenging abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Net contact gehad met GSMweb,

Levertijd --> 2 weken.. Levering was vandaag niet binnengekomen. Is ook niet zeker of hij dan morgen binnenkomt. Blijf het wel vreemd vinden dat ze niet duidelijk kunnen zien wanneer en wat er binnenkomt..

Eerst zeggen: Morgen verwachten we een levering. Vervolgens komt er niks... Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuiderwijk
  • Laatst online: 02-10-2024
Kuhr89 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:36:
Mensen van gsmweb al iets binnengekregen?
Zojuist afgeleverd. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even contact op genomen met online apple store. De dame aan de anderen kant van de telefoon, vertelde me dat ze verwacht dat telefoon vandaag of morgen word verzonden.
Ligt er ook even aan wanneer je besteld heb, ik zit zelf bij de eerste levering vertelde ze :D
Krijgen we trouwens ook een definitieve aflever datum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Gisteren door gsmweb dus met een dooie mus blij gemaakt.

Kan iemand mij uitleggen dat wanneer je iets verwacht binnen te krijgen, het uiteindelijk niet krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebusta
Net even overleg gehad met Typhone. Ze hebben van de Plus de 16gb en 128gb op voorraad. Mijn bestelling omgezet naar een 128gb exemplaar met 100 euro bijbetaling. Wordt morgen in behandeling genomen. Ben benieuwd of ik de iPhone volgende week binnen krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
Sebusta schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:23:
Net even overleg gehad met Typhone. Ze hebben van de Plus de 16gb en 128gb op voorraad. Mijn bestelling omgezet naar een 128gb exemplaar met 100 euro bijbetaling. Wordt morgen in behandeling genomen. Ben benieuwd of ik de iPhone volgende week binnen krijg..
Goed om te horen, ik heb zojuist ook de iPhone 6 128GB SG daar besteld. Ben benieuwd of ik hem zaterdag nog in huis heb. Laat iCenter maar lekker stikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice92983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 03:26
De bestelling voor een 6+ 64 zilver is zojuist op 'Verzending wordt voorbereid' gesprongen, besteld via apple.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maurice92983 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:56:
De bestelling voor een 6+ 64 zilver is zojuist op 'Verzending wordt voorbereid' gesprongen, besteld via apple.nl
Mijn bestelling een iphone 6 16gb ook. Dus ga er van uit dat deze in de loop van volgende week geleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Goede berichten over de verzendingen, ik heb de 26e mijn 6+ 64GB silver besteld ergens in de middag. Hopen dat die van mij ook snel van status verandert. Nu nog "artikelen worden verwerkt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:03:
[...]

Mijn bestelling een iphone 6 16gb ook. Dus ga er van uit dat deze in de loop van volgende week geleverd gaat worden.
No offence, maar waarom haal je een 16GB niet gewoon ergens in de winkel op? Die zijn vrijwel overal op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

ik heb vanmiddag mijn 6 64GB SG op kunnen halen bij de T-mobile shop :)
De 22e gereserveerd, gisteren een SMS dat hij naar de shop gestuurd was, en vanmiddag een telefoontje dat ik hem kon komen halen :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hdtracer schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:16:
[...]

No offence, maar waarom haal je een 16GB niet gewoon ergens in de winkel op? Die zijn vrijwel overal op voorraad.
Omdat ik helaas niet de tijd heb om het toestel ergens op te halen ;(
Dus dit was net even het makkelijkste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njpraat
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-10-2021
Bij Trendy computers in Sluis hadden ze afgelopen weekend 25 iPhone 6 te koop. De plus versie helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48
Net weer even met GSMwijzer gebeld. Morgen komt er weer een lading iphones binnen. Hoeveel dat er zijn weten ze nog niet. Laten we hopen dat er nu genoeg binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 16:50
MajinChaos schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:18:
Net weer even met GSMwijzer gebeld. Morgen komt er weer een lading iphones binnen. Hoeveel dat er zijn weten ze nog niet. Laten we hopen dat er nu genoeg binnen komt.
hebben ze verteld welke iphones, hopelijk ook iphone 6 64gb grey :9 ?

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen96
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-09 21:38
shaowoo schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:32:
[...]

Ik heb ook gebeld, maar ze hebben geen idee wat ze binnen krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48
shaowoo schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:32:
[...]

Ik hoop het wel. Want die heb ik ook besteld haha :*) . Ze hebben geen idee hoeveel en wat ze krijgen. Apple zegt ook niets. Vindt het allemaal nogal vaagjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 16:50
lol.. volgens mij worden ze gemm elke dag wel door mede tweaker gebeld :)
ze hebben wel de 128 gb op voorraad, op de vraag wat de meerprijs was. Kreeg ik het antwoord 329 euro ...toen vriendelijk bedankt en besloten om toch maar even te wachten. Zo te lezen is gsmwijzer niet de enige die leveringsproblemen heeft...

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-09 22:44
Bestelstatus op Apple Store Online is aangepast naar: verzending wordt voorbereid! Dus hopelijk morgen verzonden! 6, 64GB SG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mareck1
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 22:03
Hier ook in voorbereiding bij de online store van apple. Levering wel nog op 9 tm 13de. Duurt lang dat voorbereiden :)

[ Voor 35% gewijzigd door mareck1 op 02-10-2014 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Hier helaas nog geen status verandering :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 12:07
T-mobile update.

AMP leverdatumprikker email binnen. Af te leveren vanaf dinsdag 7 Oct (!)
besteld 19/9 om 6:50 order 33101xx via verlenging
iPhone 6+ SG 64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09 15:38

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Heb vandaag mijn iPhone 6 gehaald en een extra iphone 6 space gray 64gb meegenomen.

Als iemand interesse heeft dm me even, wil even de tijdsinvestering en reiskosten terug verdienen :-)

Vraag een kleine meerprijs, hoef er niet rijk van te worden.

[ Voor 14% gewijzigd door Bigg Balls op 02-10-2014 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:59
Vanavond na 2 weken wachten ook eindelijk mijn iPhone 6 64GB Space Gray in ontvangst genomen.

Worth the wait!

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Ik werk bij de Phonehouse binnen de Media Markt, man man man wat een gezeik we hebben ~20 iphones gekregen de 26e en vandaag weer 2 voor deze hele maand. Levering is echt crap... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Msi92 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 23:26:
Ik werk bij de Phonehouse binnen de Media Markt, man man man wat een gezeik we hebben ~20 iphones gekregen de 26e en vandaag weer 2 voor deze hele maand. Levering is echt crap... :/
voor heel oktober... ? ;/

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Uhu 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Laatst online: 14:24
Heeft iemand nog een winkel/online shop kunnen vinden waar ze de zwarte versie in 16gb op voorraad hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zordak
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-03 09:25
23-9 Besteld bij Phonehouse online.

Vandaag track en trace nummer ontvangen.
Morgen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:34

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Kreeg via de tool vannacht een e-mail dat de 6 in SG 64GB te reserveren zou zijn. Nu wakker en natuurlijk al weer weg...

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ho
  • Laatst online: 30-03-2019
Hier net ook mail van AMP gehad,
Levering op 7 okt.
Besteld op 29-9 order 3354xxx
Iphone 6 64gb sg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-09 22:44
Xilantof schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 05:37:
Kreeg via de tool vannacht een e-mail dat de 6 in SG 64GB te reserveren zou zijn. Nu wakker en natuurlijk al weer weg...
Volgensmij krijgen ze maar mondjesmaat wat binnen. Zoals ik hier soms lees is het ook als er maar 1 ligt komt die als beschikbaar op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Laatst online: 18-09 08:38

zwik

randomized

Vorige week vrijdag heb ik een 64 GB iPhone 6 Plus in de kleur 'spacegrijs' in de online Apple Store besteld. Vandaag is de status omgezet van "Artikelen worden verwerkt" naar "Verzending wordt voorbereid". Verwachte leverdatum is nog steeds tussen 9 en 13 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Sunri5e schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 00:37:
Heeft iemand nog een winkel/online shop kunnen vinden waar ze de zwarte versie in 16gb op voorraad hebben?
Apple Store Den Haag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 16:13

Cliffie

Trompetslet

Hier nog steeds doodse stilte mbt Coolblue. Beetje ruk dat het geld allang is afgeschreven van mijn credit card.

Fijn dat de modellen die ze aanbieden met abonnement wel gewoon op voorraad zijn. Dus die gaan voor. Was ook meteen de laatste keer dat ik met een pre-order meedoe.

[ Voor 42% gewijzigd door Cliffie op 03-10-2014 08:52 ]

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2023
Gisteren via de site bij Dixons Goes 2x Iphone 6 16gb space gray gereserveerd en binnen 10 minuten mail dat ze klaar lagen. Dus sinds gisteravond ook in het bezit van de iphone 6.

Mijn bestelling bij de online Apple store (27-9 geplaatst) met leverdatum 13-15 oktober dus geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

zwik schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 08:16:
Vorige week vrijdag heb ik een 64 GB iPhone 6 Plus in de kleur 'spacegrijs' in de online Apple Store besteld. Vandaag is de status omgezet van "Artikelen worden verwerkt" naar "Verzending wordt voorbereid". Verwachte leverdatum is nog steeds tussen 9 en 13 oktober.
Ik heb de 26ste rond 20:00 mijn 64GB iPhone 6 besteld. Nog steeds op "Artikelen worden verwerkt" :(

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 00:30:
[...]

Zelfde hier (contractverlenging bij tmobile via studentmobiel).
Contract ontvangen

Wij hebben uw contract ontvangen.

Uw bestelling wordt verwerkt. Zodra uw contract (en eventuele aanvraag nummerbehoud) is goedgekeurd door de provider wordt uw toestel en/of simkaart verstuurd. Indien het door u bestelde product niet op voorraad mocht zijn dan wordt de order verwerkt zodra het bestelde product op voorraad is. U wordt per email op de hoogte gehouden van de verdere verwerking van uw order.

U ontvangt van ons een email zodra uw order volledig is verwerkt. Indien u bij het abonnement een nieuwe mobiele telefoon of ander product (laptop bijvoorbeeld) krijgt dan ontvangt u ook een barcode waarmee u uw zending bij TNT post kunt volgen.

Net gebeld met GSMwijzer
Ze krijgen vandaag een kleine lading en volgende week een stuk grotere lading iPhone 's binnen.
Ben benieuwd, dan maar nog even wachten op mijn IPhone 6 16 GB SG :)

[ Voor 21% gewijzigd door Colors op 03-10-2014 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Laatst online: 18-09 08:38

zwik

randomized

DeluxZ schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:12:
[...]

Ik heb de 26ste rond 20:00 mijn 64GB iPhone 6 besteld. Nog steeds op "Artikelen worden verwerkt" :(
Ik bestelde rond 06:30 (des morgens dus :) ) omdat ik dan toch naar het werk moet ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
ik om 1:01, ook ik sta nog steeds op artikelen worden verwerkt.
-----------------------

zojuist zie ik dat ik op : Verzending wordt voorbereid ben gesprongen

[ Voor 43% gewijzigd door Darkvisje op 03-10-2014 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

Zal in de loop van de dag wel goed komen

* DeluxZ hopes so

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Pagina: 1 ... 95 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.