Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0SC4R
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-12-2024
Ook gedaan. Thnx! :)
blottle schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:09:
[...]

Je kan je ook bij mijn tool aanmelden: http://iphonestorecheck.pimvdijk.nl/

Hierbij ontvang je een email als jouw telefoon is gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drGoeroe
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Wat ik heb gedaan met de genoemde Twitter account is op mijn telefoon in de Twitter app push messages aangezet voor nieuwe Tweets ('berichtgeving'). Dus elke keer als er iets te reserveren was bij Apple (en inderdaad, regelmatig 128 GB Plus varianten), kreeg ik een push message op mijn telefoon (of beter nog, op mijn Pebble..).

Veel sneller erbij zijn kan niet!

[ Voor 4% gewijzigd door drGoeroe op 01-10-2014 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:15
michieldejong schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:04:
Het is mij gelukt zojuist een zilver iPhone 6 64 GB te reserveren in Haarlem :)

Paar vraagjes:
-In de bevestiging staat dat je twee ID's nodig hebt om hem op te halen. Klopt dat echt of is alleen een rijbewijs voldoende?
-Kun je in de (fysieke) store met creditcard betalen?
-Hoe lang duurt het koopproces? Vandaag papadag dus ga er langs met twee kleine kinderen en vraag me af hoe lang ik ze entertained moet houden?
- 1 is genoeg, 2e is voor als je abo wil.
- Ja, je kan ook gewoon je cc toevoegen aan je Apple ID en dan betalen met Apple ID.
- 5 minuten als er geen rij is.

[ Voor 6% gewijzigd door SidewalkSuper op 01-10-2014 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:33
Nou ik heb nu uiteindelijk mijn order bij Typhone toch maar geannuleerd!
Ben helemaal klaar met die k*t toko, heb al één van de eersten besteld om 00:20 uur do/vrij nacht en gewoon niet leveren he want het toestel was er zogenaamd niet!
Als ik gewoon bij Hi meteen had besteld had ik hem al gehad, mijn moeder heeft vorige week Maandag besteld en had Vrijdag gewoon het toestel!
Heb gisteren bij Hi een nieuwe order ingeschoten zonder nummerbehoud en wat denk je?
Word gewoon vandaag nog verstuurd, en Typhone heeft nu eindelijk het toestel op voorraad maar kan mij niet vertellen wanneer het toestel verzonden gaat worden.

Echt ik raad iedereen af om daar te bestellen, logistiek is daar echt één groot drama!

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niemand die iets vernomen heeft van GSMWijzer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michieldejong
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-10-2024
De vooruitzichten waren ook niet echt goed
http://tweakers.net/shopreview/4146/typhone/shopreviews/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
Nee klopt, maar aangezien Hi er zelf op dat moment uitlag uiteindelijk toch maar voor Typhone gekozen maar nooit weer!

lol kreeg net een telefoontje dat de order wel geannuleerd kon worden maar ook weer niet omdat het toestel al gereserveerd is, dus nu moet ik het toestel weigeren aan de deur en dan annuleren ze hem alsnog.. Echt wat een drama die toko verschrikkelijk!
Er is echt totaal 0,0 communicatie tussen klantenservice (bestaat er zoiets?) en het magazijn, werkt allemaal langs elkaar heen daar!

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 08:03
Ik heb op 24/9 een nieuw HI abo met nummerbehoud vanuit Vf aangevraagd/afgesloten in de winkel en vandaag werd mn iPhone 6+ 64Gb SG geleverd. Heb hem nu aan de lader liggen.
Ik wacht nog even met overzetten van mn sim .....tot vanavond :)
Nummer wordt, zoals gevraagd, op 31-10 overgezet!

Hi levert dus zeer snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik had vrijdagochtend besteld bij Typhone en kreeg hem afgelopen maandag binnen, dus ik vond het wel meevallen :+

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloeilamp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-09 15:48
Eindelijk word mijn toestel welke ik de 19e heb besteld bij vodafone verzonden. Het gaat om een iPhone 6 64GB Space Gray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen96
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-09 21:38
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:55:
Nog niemand die iets vernomen heeft van GSMWijzer?
Welk toestel heb je? Ik de 6, 64gb space grey. Toestel wordt waarschijnlijk vrijdag verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evink
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:39
pdj91 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:08:
Eindelijk word mijn toestel welke ik de 19e heb besteld bij vodafone verzonden. Het gaat om een iPhone 6 64GB Space Gray.
Hier ook,

krijg net een email dat mijn op de 19e @8:00 bestelde iphone 64GB SG morgen geleverd zal worden.
(online besteld, verlenging F&F)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroen96 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:24:
[...]

Welk toestel heb je? Ik de 6, 64gb space grey. Toestel wordt waarschijnlijk vrijdag verzonden.
Zelfde, 6spacegrey 64GB. Wanneer heb je dat vernomen? Wanneer heb jij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmerthebest
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 15:04
Mijn toestel (iPhone 6 Plus 16GB Space Gray) wordt morgen ook afgeleverd. Besteld via vodafone F&F om 01.46 op vrijdag 19/09.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chun
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Zijn de iPhones ook voor losse verkoop in de Apple Store, naast het reserveren?

[ Voor 12% gewijzigd door Chun op 01-10-2014 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-09 18:58
Mijn iPhone 6 64GB SG (besteld via F&F) wordt morgen verzonden. Had besteld op 19-9 rond 2:30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-09 22:44
Zojuist een nieuwe nano-sim binnen gekregen, dus nu mag de iPhone ook wel komen vanuit de online apple store. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
blottle schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:06:
Zojuist een nieuwe nano-sim binnen gekregen, dus nu mag de iPhone ook wel komen vanuit de online apple store. :+
ongekend dat het daar zo lang duurd voor het verzenden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeshua9
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-09 22:03
Zojuist de AMAC in Eindhoven gebeld maar ze hebben geen 64 Gb binnen gekregen. 19/9 gereserveerd. Ga denk ik toch wachten voor die 3 jaar garantie.

Wel super zuur dat het zo lang duurt. Noemt zich dan een Premium reseller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
Darkvisje schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:08:
[...]

Voor mijn 6, 64 GB, SG is de verwachte levertijd 9 - 13 okt. Dus nog een weekje geduld. Hopelijk voor het weekend binnen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nagtoralik
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-03-2023
Vandaag AMAC Deventer 6+ 64Gb White in order gezet... het beeld nu was volgende week...

Heb tot 3 November dus moet lukken voor de vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1986
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Darkvisje schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:08:
[...]

Ik had het inderdaad ook een stuk sneller verwacht maar vanaf het punt van bestellen stond al vast dat het 5 tot 7 werkdagen duurt.. ik had vooraf ook gedacht dat het misschien maandag of dinsdag verzenden was. Geduld hebben dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

niek1986 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:20:
[...]

Ik had het inderdaad ook een stuk sneller verwacht maar vanaf het punt van bestellen stond al vast dat het 5 tot 7 werkdagen duurt.. ik had vooraf ook gedacht dat het misschien maandag of dinsdag verzenden was. Geduld hebben dan maar.
5-7 werkdagen voordat de iPhone verzonden gaat worden.

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuiderwijk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-10-2024
Zojuist een mail van GSMweb ontvangen. iPhone 6 64Gb SG is vandaag bij PostNL aangeboden.

Top!

Los van de dramatische communicatie, of eigenlijk het gebrek van een fatsoenlijk status-systeem, is de levering redelijk vlot (besteld op de 18e).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
iMick schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:47:
[...]
twitter.com/reserverenNL. Had dit al twee keer in het topic vermeld, dus had het niet nog eens vermeld. Moet ook niet op 'reclame / spam' gaan lijken hier. :-)
Ik dank jou hartelijk voor deze service. In de 6 minuten dat deze beschikbaar was heb ik de iPhone 6 64GB SG weten te reserveren in Den Haag. Bye bye online apple store bestelling >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:34

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Laudit schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:26:
[...]

Ik dank jou hartelijk voor deze service. In de 6 minuten dat deze beschikbaar was heb ik de iPhone 6 64GB SG weten te reserveren in Den Haag. Bye bye online apple store bestelling >:)
En ik was blijkbaar net te laat...

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 11:26
Mijn iPhone, besteld bij Vodafone, is gearriveerd. Ik ga me verplaatsen naar het ervaringen topic! Houdoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1986
  • Niet online
DeluxZ schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:24:
[...]

5-7 werkdagen voordat de iPhone verzonden gaat worden.
Hij praat toch ook over het verzenden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een e-mail gekregen waarin stond dat ik de telefoon morgen ontvang.
Iphone 6 64GB Space Gray, besteld op 19 September om 13:50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit forum al een tijdje en vind de situatie rondom vodafone super apart.
Ik zelf heb besteld op vrijdagmiddag(19 sept) via de chat. Ik had een smart sim only en voordat ik kon verlengen moest men mijn abonnement openbreken. Dit duurde 48 uur en de medewerker van de chat zou dan mijn abonnement maandag 22 september voor mij gaan verlengen. Ik kreeg maandag rond 17:50 een bevestiging dat mijn abonnement was verlengt.

Nu heb ik zojuist al een bevestiging gekregen dat mijn iPhone 6 64GB SG is verzonden en dat ik hem morgen in ontvangst kan nemen. Beetje on eerlijk tegen over de mensen die nog geen bericht hebben gekregen en hem een stuk eerder hebben besteld(als ik er van uit mag gaan dat mijn daadwerkelijk besteldatum 22 september was)...

Ik wacht nog even af totdat ik daadwerkelijk een T&T krijg / dat ik hem morgen in handen heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 14:03
Krijg je wel een T&T van Vodafone? Ik heb bericht gekregen dat ik hem vandaag ontvang, maar nooit een T&T gekregen... Geen idee of de iPhone er wel is, nu aan het werk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-09 14:59
Ik heb vandaag een mail gekregen van GSMweb dat mijn telefoon morgen zal binnenkomen. Zodra zij hem hebben, versturen ze hem direct naar mij toe.

Hopelijk krijg ik morgen dus een verzendmail en heb ik hem dit weekend nog.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Gewoon uit interesse: hoe ver reizen de mensen die er nu eentje reserveren bij een Apple store nou?

Zou het zelf niet zien zitten om vanuit Friesland helemaal naar de randstad te reizen terwijl ik ook gewoon lekker mijn werk af kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen96
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-09 21:38
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:27:
[...]

Zelfde, 6spacegrey 64GB. Wanneer heb je dat vernomen? Wanneer heb jij besteld?
Heb 19 september besteld om 20:30. Heb gebeld en ze gaven aan dat dit het meest gewilde toestel is en dat die waarschijnlijk vrijdag weer voldoende op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik kreeg zojuist een update van GSMweb. Pakketje (iphone 6 64gb space grey) is zojuist verzonden. Morgen via rembours in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:48
Eduardboon schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 15:03:
Gewoon uit interesse: hoe ver reizen de mensen die er nu eentje reserveren bij een Apple store nou?

Zou het zelf niet zien zitten om vanuit Friesland helemaal naar de randstad te reizen terwijl ik ook gewoon lekker mijn werk af kan maken.
Ongeveer 1 uur met de auto (naar Obehausen vanuit Enschede).

Gewoon daar lunch gehad, iphone opgehaald, koffie gedronken. Beetje rondgewandeld en snel terug gereden en bier gedronken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -weenie-
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-02 12:17
iCentre:

Je staat momenteel op plek:
826 van alle iPhone 6, 64 GB, Spacegrijs reserveringen
Jammer genoeg hebben we tot op heden nog geen levering van de iPhone 6 64GB modellen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 17:55
ben ik wel benieuwd wat de lijst netto is . heb het idee dat veel mensen ongeveer op elke iPhone wachtlijst die bestaat staan :)
-weenie- schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 15:29:
iCentre:

Jammer genoeg hebben we tot op heden nog geen levering van de iPhone 6 64GB modellen ontvangen.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Dacide schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 15:08:
Ik kreeg zojuist een update van GSMweb. Pakketje (iphone 6 64gb space grey) is zojuist verzonden. Morgen via rembours in huis.
Wanneer heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Vandaag de verzendbevestiging gekregen van Vodafone, morgen heb ik mijn iPhone 6 64GB Space Grey in huis :)

Op 19 september rond 01.00 uur telefonisch besteld.

Zie op het VF forum dat er veel meer geleverd gaan worden morgen, blijkbaar hebben ze een grote partij binnen.

[ Voor 26% gewijzigd door leonvw op 01-10-2014 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Laatst online: 29-05 17:43
Iemand al een 6 plus 64 Space Gray van gsmweb binnen of onderweg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuiderwijk
Bekse schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 15:54:
[...]

Wanneer heb je hem besteld?
Ik heb de mail ook gekregen. Heb op de 18e (rond 14:00) de bestelbevestiging ontvangen. Oftewel, al het papierwerk is in orde en doorgezet. Op de 17e telefonisch het contract aangevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kheowkul
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-09 18:00
6 Plus 64Gb SG besteld 16/9 bij T-mobile. Net bericht gehad van AMP-Logistics. Kon kiezen tussen bezorging as vrijdag of morgen ophalen in Houten. Dus morgen maar naar Houten rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgertjuhh
  • Laatst online: 06-09-2024
6+ 64GB Space Gray besteld op 17/9, T-Mobile. Zojuist ook bericht gehad van AMP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Laatst online: 16:06

bonyuri

Investigator!

Iemand die bij GSMWeb heeft besteld zijn toestel al ontvangen?

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunny
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 13:21
order nr? ik heb die ook besteld!

flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sterreprop
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09:54
amsterdammertje schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 15:47:
ben ik wel benieuwd wat de lijst netto is . heb het idee dat veel mensen ongeveer op elke iPhone wachtlijst die bestaat staan :)

[...]
Ik sta op 374 vorige week nog op 477 dus ongeveer 100 mensen hebben geannuleerd. Ben benieuwd of ik de mijne eerder krijg dan de officiële Apple store pre-orders maar dat betwijfel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 20:22
-weenie- schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 15:29:
iCentre:

Hierbij informeren we je over de status van jouw iPhone 6 bestelling bij iCentre.

119 van alle iPhone 6, 64 GB, Spacegrijs reserveringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Laatst online: 22-09 15:41

Niek_1981

Think Different.

Zaterdagmiddag telefonisch iPhone 6 Plus 64GB SG besteld bij Vodafone en morgenmiddag vind de levering al plaats! :D

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
misterd11 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:33:
Iemand al iets van Typhone met de 6+ 64GB space grey al wat gehoord???
Typhone is een rotzooi, ik raad je aan om te annuleren en te bestellen bij de provider zelf of een andere zaak, of ga naar de winkel!

Maar Typhone is echt een kl*te toko en ben er ook helemaal klaar mee,
ze weten zelf niet eens wat het magazijn aan het doen is en het duurt 3 dagen voordat ze je pakket eens de deur uitsturen of zelfs langer!

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francesqo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-03-2024
Ik krijg morgen ook mijn iphone 6 64gb SG. Besteld op 19 september rond een uur of 6 smorgens.
Veel mensen klaagden, maar al met al vind ik de levertijd wel meevallen. Iphone 4 moest ik toen 6 weken op wachten. Geduld is een schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:07
Wognummer schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:47:
[...]
probeer die tool die eerder geplaatst is dan krijg je een sms voor de store ik kon zo vanmorgen prima een 6+ 64GB reserveren in amsterdam
Onze Twitter 'bot' kan geen SMSjes sturen, enkel push notificaties als je de originele Twitter app gebruikt. Dan is het misschien wel makkelijker om Blottle zijn email tool te gebruiken! (http://iphonestorecheck.pimvdijk.nl)
Laudit schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:26:
[...]
Graag gedaan, ook namens Raymond (samen deze tool mee gemaakt). Heb zelf ook het geluk gehad om hem de eerste dag hiermee al te kunnen bestellen. :)
drGoeroe schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:47:
Wat ik heb gedaan met de genoemde Twitter account is op mijn telefoon in de Twitter app push messages aangezet voor nieuwe Tweets ('berichtgeving'). Dus elke keer als er iets te reserveren was bij Apple (en inderdaad, regelmatig 128 GB Plus varianten), kreeg ik een push message op mijn telefoon (of beter nog, op mijn Pebble..).

Slim! Hoewel je op die manier wel enorm veel push notificaties krijgt. Bij nader inzien hadden we een aantal dingen wel anders kunnen schrijven, zodat hij per model maar één tweet zou plaatsen. Maar vooraf was het moeilijk inschatten hoe vaak Apple de voorraad zou bijwerken.

Apple past eigenlijk best wel vaak de voorraad aan. Lijkt wel alsof ze niet opgehaalde reserveringen gelijk weer terug in de verkoop gooien, aangezien het elk moment van de dag bijgewerkt wordt. Soms is een model na twee minuten alweer niet meer beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgertjuhh
  • Laatst online: 06-09-2024
Sunny schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:55:
order nr? ik heb die ook besteld!
330324x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
Mijn Typhone avontuur begint al haarscheuren te vertonen. 'Ruim op voorraad'? Ze hebben hem vandaag gewoon niet verzonden, hadden ze een hele dag voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Laatst online: 14:55
edit verkeerde topic

[ Voor 84% gewijzigd door Draakje5 op 01-10-2014 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier nog meer lotgenoten die (bij T-mobile) de iPhone 6-plus 64GB Gold hebben besteld? Als ik zo de lijsten bekijk met orders is dit type toestel ver ondervertegenwoordigd, maar de levertijd ligt hoger dan andere toestellen. Iemand enig idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:27

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Echt balen, vandaag stond de post met m'n iPhone 6 64GB gold voor de deur. Helaas was ik aan het werk en heb geen mailtje gehad van Vodafone.
Morgen weer nieuwe kansen... En voor de volledigheid: afgelopen vrijdag mijn abbo verlengd

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelerMF
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-07-2022
Mensen die nu hun telefoon gaan ontvangen via gsmweb, bij welke providers hebben julle een abo afgesloten?

>> Democracy is so overrated >>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Collega van mij heeft vandaag de iPhone 6 128GB ontvangen via Typhone.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Tip voor de mensen uit het zuiden hier. Ivizi Maastricht had nog iPhone 6 16 GB Space Gray op voorraad toen ik gewoon wat dee informeren.

[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 01-10-2014 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:11
Ik heb in Den Haag bij de Dixons en de iCentre een iPhone 6 16GB Space Grey gereserveerd.

Echter heb ik hem al bij de Apple Store zelf gekocht.

Iemand nog interesse? Er staat: "Je kunt je bestelling afhalen met je e-mailadres of ordernummer (*******). Betalen kan contant, met pin of met creditcard"

Dixons zit in Den Haag op de Frederik Hendriklaan.

iCentre zit in Leidschendam.

[ Voor 4% gewijzigd door mprkooij op 01-10-2014 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:39:
Collega van mij heeft vandaag de iPhone 6 128GB ontvangen via Typhone.nl
Wanneer heeft hij hem besteld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag naar Dusseldorf geweest, nadat ik vannacht 2x 64Gb SG gereserveerd had. Vanmiddag ook bericht van de Dixons gekregen dat de 16Gb SG binnen was gekomen (voor mijn vader).
Bruine leather case zag er mooi uit icm met SG, maar toch maar geen impuls buy gedaan. Kijk nog even rond. Voorlopig de Xtreme Guard skin erom. Ik ben i.i.g. blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
De 6 staat bij apple nog steeds op levertijd 10-14 oct.. Afgelopen weekend besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09 17:45

HaterFrame

Well... Poo came out!

Morgen komt mijn iPhone plus 16GB, ben heel benieuwd :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Zou ik iedere willekeurige iPhone 6 (nog sealed) kunnen ruilen bij de Apple Store? Of moet die ook bij Apple aangeschaft zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Laatst online: 17-01-2024
aangeschaft zijn natuurlijk @draakje5

welke heb je?

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Remko.me schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:18:
aangeschaft zijn natuurlijk @draakje5

welke heb je?
6 Plus 16GB Space Grey. Wil 'm weg doen voor €750 maar als ik 'm bij Apple zou kunnen ruilen is dat natuurlijk ideaal.

[ Voor 19% gewijzigd door Draakje5 op 01-10-2014 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Ohja.. je hebt 14 dagen retourrecht, waar heb je hem aangeschaft dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Remko.me schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:19:
Ohja.. je hebt 14 dagen retourrecht, waar heb je hem aangeschaft dan?
GSMwijzer. Vandaag ook pas ontvangen, maar heb al gekozen voor een iPhone 6. Aangezien abonnement is aangeschaft bij gsmwijzer, gaat de tel. niet retour. Dus probeer 'm dan maar te verkopen in de seal nog.

[ Voor 7% gewijzigd door Draakje5 op 01-10-2014 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
je hele abonnement annuleren en laten omzetten in sim only!
dat is je recht hoor, met afstandkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Gisteren mijn 6 64GB Gold bij de apple store in den haag gereserveerd en opgehaald. Ook maar meteen m'n bestelling bij Apple geannuleerd, die zou volgende week pas worden bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjonnie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:26
dog4life schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:23:
Gisteren mijn 6 64GB Gold bij de apple store in den haag gereserveerd en opgehaald. Ook maar meteen m'n bestelling bij Apple geannuleerd, die zou volgende week pas worden bezorgd.
Gaf Apple nog aan wanneer je het aankoopbedrag terug krijgt? Kan er in de store weinig over vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bjonnie schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:29:
[...]

Gaf Apple nog aan wanneer je het aankoopbedrag terug krijgt? Kan er in de store weinig over vinden namelijk.
Dit duurt 3 tot 5 werkdagen. Ik persoonlijk heb ook na gedacht over het cancelen van me order, maar aangezien ik dan pas volgende week me geld weer terug krijg vind ik dat de moeite niet waard.
Zit trouwens zelf ook nog altijd netjes te wachten op me online apple store bestelling, een 16gb SG iphone 6 nog even geduld dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Laatst online: 22-09 15:41

Niek_1981

Think Different.

DannyBevers schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:01:
Zo te zien is de lijst vrijgegeven van vodafone wanneer men toestellen kan verwachten.

Verwachte levertijden iPhone 6 op 1 oktober 2014.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Verwachte levertijden iPhone 6 Plus op 1 oktober 2014.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Gelukkig viel het voor mij positief uit!

Afgelopen zaterdagmiddag (27ste) telefonische verlenging doorgegeven en morgenmiddag komt mijn iPhone 6 Plus 64GB SG al binnen! *O* oOo

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuiderwijk
RoelerMF schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:36:
Mensen die nu hun telefoon gaan ontvangen via gsmweb, bij welke providers hebben julle een abo afgesloten?
KPN in mijn geval.

54 euro, onbeperkt bellen, 2 Gb data, 24 maanden, 73 euro bijbetalen voor een iPhone 6 64gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Voor de liefhebbers, de iPhone 6 64 GB zilver wit en goud zijn gewoon op voorraad bij Gsmeasy.nl nog steeds. Als je nu besteld heb je hem vrijdag in huis :) Zelfde prijs als apple.nl

Hoop dat iemand er wat aan heeft.

[ Voor 11% gewijzigd door alwaysleft op 01-10-2014 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag en bel rondje gedaan. Bij de Amac in oud Beijerland 2 x SC16 GB opgehaald. Zo makkelijk kan het soms zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-09 14:59
Zuiderwijk schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:59:
[...]

KPN in mijn geval.

54 euro, onbeperkt bellen, 2 Gb data, 24 maanden, 73 euro bijbetalen voor een iPhone 6 64gb.
Als ze waarmaken wat ze vandaag tegen mij zeiden sturen ze hem morgen op.

Ik heb T-Mobile, 33 euro, 150 bel, 1GB data en 24 maanden. 269 euro bijbetalen.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09 15:38

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Ik heb voor morgen twee iPhones gereserveerd bij Centro in Duitsland. Indien iemand interesse heeft in een wit zilver 128gb tegen een kleine bijbetaling laat het dan weten dan neem ik hem mee, anders neem ik alleen mijn eigen 64gb mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 12:07
zucht. Nog geen teken van leven bij T-mobile.

Order 33101xx - status 2 (bestelling 'in behandeling)
bestel 19/9 06:50 met verlenging. (lid bij T-mobile sinds Ben tijd - niet dat dit iets uitmaakt)
6+ SG 64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmetselaars
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09-2023
Ieman nog interesse in en 6 plus 16GB space grey?

Max 2 stuks

Zijn gereserveerd bij Dixons in Den Bosch.

Pm me maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:25
Kan je er niet 1 veranderen in een 6+ 64gb? Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
typhone heeft gisteren netjes medegedeeld dat ze een voorraad inschattingsfoutje hebben gemaakt. Gaat dus nogeven duren . Maar goed ze melden het nu wel netjes dat is al een vooruitgang. Inmiddels wel mijn simkaart onderweg. Schijnbaar is die goed verpakt want het is een pakketje van 900 gram :+ .Benieuwd wat er nog meer in zit ( wishfulthinking)

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nighthawk12
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-02 09:55
(jarig!)
Begrijp eigenlijk nooit waarom we op voorhand reserveren, heb het nu met verschillende launches meegemaakt, zoals de Iphone 5 / 5s en nu ook weer met de 6. Op de dag dat deze uitkwam had in ieder geval de Mediamarkt in Enschede deze gewoon op voorraad :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
Nighthawk12 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:35:
Begrijp eigenlijk nooit waarom we op voorhand reserveren, heb het nu met verschillende launches meegemaakt, zoals de Iphone 5 / 5s en nu ook weer met de 6. Op de dag dat deze uitkwam had in ieder geval de Mediamarkt in Enschede deze gewoon op voorraad :? 8)7
Ik kan ivm werk niet naar de winkel, ja om 6 uur savonds. Maar dan is die wel uitverkocht gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nighthawk12
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-02 09:55
(jarig!)
blottle schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:45:
[...]

Ik kan ivm werk niet naar de winkel, ja om 6 uur savonds. Maar dan is die wel uitverkocht gok ik.
Vrijdag's is deze uitgekomen, zaterdagmiddag ben ik er geweest en gewoon op voorraad. Maar heb dit ook met de voorgaande modellen meegemaakt, op voorhand reserveren en middels de losse verkoop heb je hem eigenlijk direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
Nighthawk12 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:47:
[...]

Vrijdag's is deze uitgekomen, zaterdagmiddag ben ik er geweest en gewoon op voorraad. Maar heb dit ook met de voorgaande modellen meegemaakt, op voorhand reserveren en middels de losse verkoop heb je hem eigenlijk direct.
Dit is mijn eerste release die ik echt reserveer en meedoe. Maar volgende keer maar een ritje naar rotterdam maken dan. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterSn
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-07 22:50
drGoeroe schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:47:

Precies hetzelfde gedaan. Kreeg sochtends een berichtje via dit twitteraccount dat de 64GB SG in Amsterdam beschikbaar was, meteen online gereserveerd en smiddags om 6 uur opgehaald. Na mijn reservering meteen weer een twitterbericht gekregen dat de 64GB SG was uitverkocht haha (je moet er dus snel bij zijn). Ik raad het iedereen aan! Het werkt prima en wil daarom even de mannen van het twitteraccount bedanken! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Laatst online: 09-01-2021
dog4life schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:23:
Zijn ze daar uit voorraad leverbaar!?

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Amsterdam heeft alles weer op voorraad!

[edit] gaat snel daar, nu lang niet alles meer op voorraad, wel een 64gb SG kunnen reserveren :D

[ Voor 56% gewijzigd door The Otherside op 02-10-2014 10:07 ]

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp4gs
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 22:32
En gelijk gereserveerd voor vanmiddag! Dat is nog eens een leuk cadeautje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0SC4R
  • Laatst online: 09-12-2024
Goed, dat gaat snel.... Bijna een 128GB Plus te pakken bij Apple Store Amsterdam. Ik ging voor zilver, maar aangezien SG op voorraad was, dacht ik die te nemen. Maar tijdens het reserveerproces, kreeg ik alweer een foutmelding dat hij niet meer beschikbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Den Haag is weer op :(
En om hiervoor nu speciaal naar Amsterdam te rijden lijkt me wat overdreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Endelijk mijn bij Typhone.nl bestelde iPhone 6 64GB Silver is verzonden! Heb de telefoon 30 september besteld en hij wordt morgen geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
had jij gisteren wel dat mailtje gehad met de aankondigign van de vertraagde levering ?
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:17:
Endelijk mijn bij Typhone.nl bestelde iPhone 6 64GB Silver is verzonden! Heb de telefoon 30 september besteld en hij wordt morgen geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Mijn iPhone 6 Plus 64GB gold (besteld 19 sep 8:05 bij Vodafone -> verlenging) is nog niet binnen. Orderstatus sinds 19 september niet meer gewijzigd. Vervolgens ook niets meer van Vodafone vernomen.

Abonnement: Red2 (2GB onbeperkt bellen) + 199 euro

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
AlbertTCB schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:20:
Mijn iPhone 6 Plus 64GB gold (besteld 19 sep 8:05 bij Vodafone -> verlenging) is nog niet binnen. Orderstatus sinds 19 september niet meer gewijzigd. Vervolgens ook niets meer van Vodafone vernomen.

Abonnement: Red2 (2GB onbeperkt bellen) + 199 euro
Wat is het maandbedrag wat je 2 jaar gaat betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amsterdammertje schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:19:
had jij gisteren wel dat mailtje gehad met de aankondigign van de vertraagde levering ?

[...]
Nee. Alleen de orderbevestiging en de mail met de T&T code. En op de site van PostNL staat dat de levering morgen zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

dfrenner schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:21:
[...]

Wat is het maandbedrag wat je 2 jaar gaat betalen?
57 euro (dat is volgens mij 1,50 euro goedkoper dan normaal ivm de 'geweldige' korting die je als zeer gewaardeerde vaste klant krijgt)

I'm just taking care of business

Pagina: 1 ... 94 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.