Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:23

PBP

Wil net een iPhone 6 bestellen met 70euro Applestore tegoed (gehad bij mijn MacBook). Maar je kan dan dus alleen met creditcard de rest afrekenen :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:57
PieterSn schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:48:
Ja zag het, ik ben al de hele tijd aan het refreshen;) Wacht op de 64gb SG
Die is bij de mediamarkt op voorraad, vandaag bestellen is morgen in huis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone bestelling F&F, 19 september 7:00. Net mijn telefoon ontvangen. Iphone 6 64gb SG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterSn
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-07 22:50
G33st schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:54:
[...]

Die is bij de mediamarkt op voorraad, vandaag bestellen is morgen in huis ;)
Heb hier al meerdere keren gelezen dat dit niet klopt bij MM. Ze bezorgen hem niet de volgende dag.
Maar thanks voor de info iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterSn
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-07 22:50
Kan hem ook niet toevoegen aan mijn winkelwagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:57
PieterSn schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:58:
Kan hem ook niet toevoegen aan mijn winkelwagen..
Is al weer op waarschijnlijk. Net stond het er nog wel voor 10 uur besteld, morgen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 11:00
Zo juist ook de afspraak mail ontvangen :) morgen tussen 8.30 en 11.00u staat er een mannetje aan de deur die ik ga bespringen van vreugde eindelijk weer een toestel! en weer bereikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 12:07
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:53:
[...]

Ja bij mij ook eindelijk.

Iemand een Iphone 6 16GB SG kopen? :)
Hier nog niets (status 2) voor de iPhone 6+ Spacegrey 64 GB
ordernr: 33101xx T-mobile verlenging 19/9 06:50

[ Voor 4% gewijzigd door Jochem op 30-09-2014 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelerMF
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-07-2022
Inmiddels is de website van GSMweb geupdate en zijn alle 64GB modellen op voorraad. Mensen die inmiddels een verzend bevestiging hebben gehad van hun bestelling dat ze uitgeleverd worden?

>> Democracy is so overrated >>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jochem schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:08:
[...]

Hier nog niets (status 2) voor de iPhone 6+ Spacegrey 64 GB
ordernr: 33101xx T-mobile verlenging 19/9 06:50
Iphone 64GB SG 33107xx tmobile verlenging 19/9 08.05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuiderwijk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-10-2024
RoelerMF schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:13:
Inmiddels is de website van GSMweb geupdate en zijn alle 64GB modellen op voorraad. Mensen die inmiddels een verzend bevestiging hebben gehad van hun bestelling dat ze uitgeleverd worden?
Nope. Bestelbevestiging gekregen op 18 september. Gaat om een 64GB SG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:42
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:56:
Vodafone bestelling F&F, 19 september 7:00. Net mijn telefoon ontvangen. Iphone 6 64gb SG
Dit lijkt mij sterk?

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
VF heeft een gigantische levering gehad dus ik geloof het best op dag van release waren er veel tweakers die bij vf hun bestelling al toegezonden kregen dus vind het niet raar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
Dat is vreemd gezien ik op exact hetzelfde moment mijn iPhone 6 64GB SG besteld heb, en nog geen update ontvangen heb.

[ Voor 16% gewijzigd door diotav op 30-09-2014 16:34 ]

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascension
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:57
Zijn er al mensen die hun A-Mac bestelling hebben af kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ascension schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:34:
Zijn er al mensen die hun A-Mac bestelling hebben af kunnen halen?
Ik heb gisteren een 6 64GB SG gereserveerd bij A-Mac in Utrecht en was geloof ik nummer 27 op de lijst voor dat toestel. Ik zag dat sinds vanochtend daar de 6 16GB SG weer op voorraad is, dus er is een levering geweest. De 64GB is wellicht ook geleverd, maar niet zo veel dat ze op voorraad zijn en ik heb ook niks van ze gehoord. Geduld is een schone zaak.

Het korte antwoord: ik niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascension
Dan ga ik zo even in de winkel vragen hoe het ermee staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer...
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:42
Ik krijg net onderstaande mail van Mediamarkt (hier op 26 september 64GB SG besteld voor afhalen):

"We hebben net bericht gehad dat de levering pas volgende week tussen 07-10 en 10-10 zijn."

Wordt nog minimaal een week wachten dus (had ik toch beter online bij de apple store kunnen bestellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:39
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:41:
[...]

Ik heb gisteren een 6 64GB SG gereserveerd bij A-Mac in Utrecht en was geloof ik nummer 27 op de lijst voor dat toestel. Ik zag dat sinds vanochtend daar de 6 16GB SG weer op voorraad is, dus er is een levering geweest. De 64GB is wellicht ook geleverd, maar niet zo veel dat ze op voorraad zijn en ik heb ook niks van ze gehoord. Geduld is een schone zaak.

Het korte antwoord: ik niet ;)
Vandaag nog met ze gebeld, en de 6 64GB SG is niet geleverd. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch heb ik hem echt in mijn bezit via Vodafone. Had met nummerbehoud daarom duurde het zelfs nog wat langer! Maar ik ga er echt niet over liegen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascension
A-Mac Leiden zegt vandaag alleen maar 16GB's gehad te hebben maar verwachten wel tot en met zaterdag elke dag leveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sterreprop
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09:54
Ascension schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:37:
A-Mac Leiden zegt vandaag alleen maar 16GB's gehad te hebben maar verwachten wel tot en met zaterdag elke dag leveringen.
Dat zal dan ook wel gelden voor iCentre. Tevens hadden hun ook beloofd een update mail te sturen vandaag maar dat is hun ook niet gelukt -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 19:11
zat de 19de in Barcelona dus heb de 25ste pas besteld kreeg vanmorgen een mailtje dat hij morgen word geleverd. verlening vodafone iPhone 6 64gb silver :)

[ Voor 1% gewijzigd door ruudjuhnl op 30-09-2014 18:46 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webspider0
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 19:02
Nou ziet er goed uit voor mijn iPhone 6 64GB Space Gray
Vanmiddag bericht gehad van Hi dat die morgen geleverd gaat worden :D
Trackandtrace nummer ontvangen en ook deze meld dat dit gaat lukken :)

Zaterdagavond besteld naar het bezoeken van meerdere winkels.
Zondag en maandag gebeurd er niks dus in principe mooi optijd vind ik persoonlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123coen123
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-09 19:40
Lijkt wel alsof KPN en Hi de beste voorraad hebben op dit moment? Denk dat ik voor Hi ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieBommbarie
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-08 13:09
Vanmiddag maar weer eens met studentmobiel gebeld ( na 15 min in de wacht...)
Ze krijgen van Apple totaal geen inzicht in de aankomende leveringen; hoeveel of wanneer( aldus de aardige dame aan de andere kant vd lijn).
Ze kon mij wel melden dat mijn 6sg 64gb bij de volgende lichting zit. We wachten rustig af... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
iCentre, Amac en alle andere losse toestel verkopen hebben GEEN iPhone 6 64GB geleverd gekregen... echt bizar.. :P

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agadir
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-07 20:27
123coen123 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:32:
Lijkt wel alsof KPN en Hi de beste voorraad hebben op dit moment? Denk dat ik voor Hi ga.
Jup, dit kan ik bevestigen.
Gister besteld, morgen binnen volgens PostNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webspider0
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 19:02
Lijkt er wel op bij de iPhone 5 leek dit ook zo te zijn.
Ik heb toen ook 4 dagen na introductie besteld en had hem als nog de volgende dag in huis.

Vandaar ook dit keer weer gewoon voor Hi gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sterreprop
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09:54
Remko.me schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:42:
iCentre, Amac en alle andere losse toestel verkopen hebben GEEN iPhone 6 64GB geleverd gekregen... echt bizar.. :P
Jup ik hoop dat iCentre hun leverdatum van 20okt. kunnen nastreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.jelle
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Daarom nog geen bericht van Dixons. Zouden zogenaamd voor 18:00 een update geven.....
https://twitter.com/dixons/status/516927781658435584

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kachun1991
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-08-2021
Had vanmiddag wel even AMAC gebeld hierover. Toen ik afgelopen zaterdag in de shop was, zeiden ze dat ik nummer 11 was in de lijst. Vanochtend zeiden ze aan de telefoon dat mijn bestelling pas volgend week word geleverd. In de winkel zeiden ze inderdaad dat er totaal niks is geleverd en mogelijk wel bij de bestelling zat.

*Alle informatie van AMAC Apeldoorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Laatst online: 17-01-2024
Amac heeft een landelijke lijst, dus niet winkelafhankelijk.

Ik ben nummer 1 van de 64GB SG, hoorde ik!
Zou hem vandaag geleverd moeten hebben, maar helaas is hij gisteren dus niet verstuurd en blijkbaar is er geen enkele geleverd en moet ik nog wachten.
Ze sturen mij als het goed is zometeen nog een bericht. (via Facebook)

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agadir
webspider0 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:54:
Lijkt er wel op bij de iPhone 5 leek dit ook zo te zijn.
Ik heb toen ook 4 dagen na introductie besteld en had hem als nog de volgende dag in huis.

Vandaar ook dit keer weer gewoon voor Hi gegaan.
Ik heb niet Hi gekozen voor de snelle levertijd, maar vanwege de goede prijs/kwaliteit verhouding.

8gb 4G internetbundel + spotify (gratis bij 8gb internetbundel)voor 55 euro per maand. Verder moet ik 130 euro betalen voor een iPhone 6 64GB.
Aangezien Spotify voor mij een must is, was de 8gb internetbundel een no brainer.

De snelle levering is natuurlijk een grote plus :).

Het hier voor jarenlang android gehad. Ben benieuwd of ios mij kan overtuigen.

[ Voor 3% gewijzigd door Agadir op 30-09-2014 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Laatst online: 18:20
Agadir schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:15:
[...]

Ik heb niet Hi gekozen voor de snelle levertijd, maar vanwege de goede prijs/kwaliteit verhouding.

8gb 4G internetbundel + spotify (gratis bij 8gb internetbundel)voor 55 euro per maand. Verder moet ik 130 euro betalen voor een iPhone 6 64GB.
Aangezien Spotify voor mij een must is, was de 8gb internetbundel een no brainer.

De snelle levering is natuurlijk een grote plus :).

Het hier voor jarenlang android gehad. Ben benieuwd of ios mij kan overtuigen.
Waar heb je besteld? (voor 130 euro?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Antwoord van GSMweb
Wij hebben op 26-09-2014 een goedkeuring op uw aanvraag ontvangen.
Hierdoor bent u op 26-09-2014 op de wachtlijst voor de iPhone gezet.
Wij verwachten het toestel over 2 tot 3 weken aan u te kunnen leveren.
Wanneer het toestel naar u verzonden wordt zult u hier per mail van op de hoogte gesteld worden.
22ste besteld, 23ste email ontvangen van GSMweb dat alle contractstukken zijn aangekomen.

:'( het wordt toch halverwege oktober voor mij ben ik bang.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2014 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:18
Agadir schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:15:
Spotify dataverkeer gaat niet van de internet bundel af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:29
Als ik het zo lees ben je dus veel beter af als je niet meteen bestelt en even checkt welke winkel met voorraad zit en 'm daar haalt. Al komen hier vooral de mensen die nog geen iPhone 6 hebben natuurlijk :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
zoals je kunt zien levert vodafone echt een heel eind vlotter uit dan t-mobile maar ik mag niet meer klagen die levertijd van 2 a 3 weken is dus uiteindelijk 4 dagen geworden :) is toch een heel verschil. Vanmiddag t-mobile toch even gebeld en aangegeven dat ze er beter aan doen goed te communiceren en betere levertijd indicaties te geven dan 2 a 3 weken voor een hele was lijst aan dagen waarop besteld is. want er klopt dus niks van. Mensen worden ongeduldig en willen graag hun nieuwe speelgoed en hebben weinig geduld op dat soort momenten (uitzonderingen daar gelaten) de medewerker gaf me de manager van de service desk aan de telefoon ik typ letterlijk over wat ik in men oor gefluisterd werd:

"Wij doen ons uiterste best iedereen zo snel mogelijk te voorzien maar door een gigantische vraag naar 2 van de 18 varianten iPhones en een veel te kleine eerste levering dan besteld en te laat door AMP door gecommuniceerd aan ons konden wij erg weinig voor onze klanten beteken. AMP is zelfs op het moment van spreken erg slecht bereikbaar voor ons om enige vorm van inzicht in de voorraad status te krijgen."

Daarop vroeg ik waarom over de iPhone 5C van men kleine zusje wel binnen 1 minuut een goede voorraad info gegeven kon worden.. Hierop volgde:

"We hebben voor de lancering van iedere iPhone gekozen voor directe bezorging aan AMP Logistics ipv ons voorraad magazijn. Zodoende kunnen wij in samenwerking met AMP Logistics de iPhones tot 2 dagen sneller leveren. Normaal gesproken als er een voorraad voor je is gaat je orderstatus naar stap 3 en krijg je pas 1 a 2 dagen later een bericht van AMP Logistics voor bezorging. Nu wij er voor kiezen om de door ons bestelde iPhones direct aan AMP Logistics te leveren vallen deze 1 a 2 dagen weg omdat zij alle iPhones al daar hebben en in tijden als deze juist de rollen omdraaien hun halen de orders bij ons uit het systeem ipv dat wij ze door zetten naar hun samen met het toestel. Het toestel hoeft dus niet eerst vanuit ons eigen voorraad magazijn naar hun toe.

Al met al na een gezellige 35 minuten 2 peuken en 3 bakken koffie (en men pauze aan flarden) toch wel even men woorden terug nemen voor men grote mond van de afgelopen 4 dagen t-mobile doet er dus wel degelijk alles aan om orders snel uit te leveren en gooit hun eigen systeem ervoor op de schop (tijdelijk dan) dat hun vervolgens slecht de levertijden kunnen aan geven is dus weer de schuld van AMP Logistics. Mits dit allemaal klopt ben ik toch wel erg tevreden over hun manier van werken en gaat het doorlopen van de orders dus zo'n 1 a 2 dagen sneller

ik ga lekker naar bed toe morgen is het iPhone day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeshua9
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-09 22:03
Remko.me schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:15:
Amac heeft een landelijke lijst, dus niet winkelafhankelijk.

Ik ben nummer 1 van de 64GB SG, hoorde ik!
Zou hem vandaag geleverd moeten hebben, maar helaas is hij gisteren dus niet verstuurd en blijkbaar is er geen enkele geleverd en moet ik nog wachten.
Ze sturen mij als het goed is zometeen nog een bericht. (via Facebook)
In Eindhoven bij de AMAC zeiden ze mij dat ze morgen een lading krijgen dus hopen dat er wel een 64gb SG bij zit. Ben wel een van de eerste.

Waar kun je deze landelijke lijst zien?

[ Voor 35% gewijzigd door Jeshua9 op 30-09-2014 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
Gisteren heel Amsterdam centrum doorgestruind, hier en daar een gouden 6 16 en 128gb, nergens SG. Uiteindelijk bij de Phone House in de Kinkerstraat een 6 128GB SG kunnen meenemen. Ben blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Laatst online: 18:38
Zijn de 6 Plus 64gbs uberhaupt al leverbaar ofheeft nog niemand deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
iPhone 6 64GB SG was net beschikbaar bij MM:
http://www.mediamarkt.nl/...2,1500871.html?langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjonnie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:26
Draakje5 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:27:
Zijn de 6 Plus 64gbs uberhaupt al leverbaar ofheeft nog niemand deze?
Ik wacht er nog vrolijk op :)
Besteld via Apple zelf overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeshua9
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-09 22:03
Klopt bij MM was hij er zaterdag al. Heb toch besloten om voor de 3 jaar garantie te gaan bij de AMAC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:35
bjonnie schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:29:
[...]

Ik wacht er nog vrolijk op :)
Besteld via Apple zelf overigens.
Wanneer besteld?

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjonnie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:26
Vrijdag 26 september om 5:22 uur. Levertijd was toen al tussen 9 en 13 oktober, en nu nog steeds. Waarschijnlijk nog 1,5 week wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent1
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-03 14:45
Net een mailtje ontvangen van Dixons:

Hierbij informeren we je over de status van jouw iPhone 6 bestelling bij dixons!

Jammer genoeg hebben we tot op heden nog geen levering van de iPhone 6 64GB modellen ontvangen. Wij hopen deze modellen zo spoedig mogelijk te kunnen gaan uitleveren. Wij doen er alles aan om je zo goed als mogelijk op de hoogte te houden en zo snel als mogelijk je reservering uit te leveren.

Met vriendelijke groet,

dixons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist email van Dixons ontvangen:
- Bestelling 22 sept iPhone 6 64Gb SG: plek 834...
- Bestelling 24 sept iPhone 6 16GB SG: plek 374...

De 16Gb is een verjaardagscadeau voor midden Okt, dus nog geen haast. Maar de 64Gb is voor mijzelf en deze wil ik wel z.s.m. Denk dat ik maar ergens anders ga kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:56:
Zojuist email van Dixons ontvangen:
- Bestelling 22 sept iPhone 6 64Gb SG: plek 834...
- Bestelling 24 sept iPhone 6 16GB SG: plek 374...

De 16Gb is een verjaardagscadeau voor midden Okt, dus nog geen haast. Maar de 64Gb is voor mijzelf en deze wil ik wel z.s.m. Denk dat ik maar ergens anders ga kijken...
Die 16GB SG is redelijk makkelijk snel te verkrijgen. Die 64GB SG is een ander verhaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hdtracer schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:58:
[...]

Die 16GB SG is redelijk makkelijk snel te verkrijgen. Die 64GB SG is een ander verhaal :P
:P = :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

Maar weinig mensen die bij de online Apple Store hebben besteld als ik zo de pagina's doorlees. Vorige week vrijdag mijn iPhone 6 64GB besteld en levering staat tussen 10 en 14 oktober gepland.

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
DeluxZ schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:05:
Maar weinig mensen die bij de online Apple Store hebben besteld als ik zo de pagina's doorlees. Vorige week vrijdag mijn iPhone 6 64GB besteld en levering staat tussen 10 en 14 oktober gepland.
Mijne ook, alleen iets eerder.

En betreft mijn dixons bestelling:

Je staat momenteel op plek: 145
van alle iPhone 6, 64 GB, Zilver reserveringen

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:35
Dat valt mij ook op! Dat er weinig mensen bij de Apple store hebben besteld. Misschien denkt dat het gros het relatief snel zal zijn dat ze hun iPhone fysiek op gaan halen zonder al teveel gedoe. Ikzelf twijfel nog of online, of fysiek bij de Apple Store. Ben er nog niet uit!

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
Eieren voor m'n geld gekozen, t duurde me bij iCentre te lang :P

Zojuist de 6 128GB SG los bij Typhone besteld. Ze hadden hem gewoon 'ruim op voorraad'.
Had de 6 64GB SG uitstaan in reservering bij iCenre (sta op plek 150).

Nu maar hopen dat Typhone woord houdt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APPLEHARRY
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:20
Ik ben opgebleven in de nacht en p 26 sept. om 1.07 uur besteld bij Applestore.nl
Wordt geleverd tussen 8 en 10 oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Laatst online: 18:38
Gehaktbal schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:13:
Eieren voor m'n geld gekozen, t duurde me bij iCentre te lang :P

Zojuist de 6 128GB SG los bij Typhone besteld. Ze hadden hem gewoon 'ruim op voorraad'.
Had de 6 64GB SG uitstaan in reservering bij iCenre (sta op plek 150).

Nu maar hopen dat Typhone woord houdt :)
Ik sta op plek 1100 nogwat bij iCentre :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1986
  • Niet online
Zelfde hier. Online bij Apple besteld:

Klaar voor verzending: 5-7 werkdagen
Levering: 09 Okt - 13 Okt

Even geduld nog, ik had het sneller verwacht :)

[ Voor 10% gewijzigd door niek1986 op 30-09-2014 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.jelle
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Draakje5 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:17:
[...]

Ik sta op plek 1100 nogwat bij iCentre :')
Ik nu 189 bij de Dixons (was 241).

Maar vraag me wel af wat iCenter/Dixons Apple heeft aangedaan om tot nu toe 0 64GB iPhones toegezonden te krijgen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:05
Ik heb vorige week twee 6+ 64GB SG opgehaald. Na twee dagen had ik door dat elke avond om 1900 de duitse online store dicht ging en tussen 00:00 en 01:00 weer terugkwam. Dan kwamen de toestellen die niet waren opgehaald weer beschikbaar en de nieuwe voorraad erbij. Toen kon ik makkelijk 2 reserveren en de dag erna ophalen in Oberhausen. Voor mij een uur rijden wat dus niet uitmaakt tov het naar amsterdam rijden.

Ik kijk nu nog wel eens en zie nog steeds hetzelfde gebeuren. In de avond duitse site offine en zodra die weer online komt is er weer voorraad. Winkels in de buurt zijn die in Oberhausen, Dusseldorf en Keulen.

https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability

Lijkt mij een stuk aantrekkelijker dan wachten op een gare webshop die ergens midden of eind oktober eens gaat uitleveren.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobra177 NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-09 22:54
Hmm, toch minder plekken opgeschoven bij Dixons dan verwacht (van 127 naar 72, 16gb SG). Best raar eigenlijk aangezien ik redelijk optijd was met bestellen (18-09 om 23:40), dan moeten ze wel heel weinig binnen hebben gekregen met de eerste levering.
Hopelijk morgen bericht dat ik de telefoon mag komen afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn100
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 22:07
DeluxZ schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:05:
Voor mij precies dezelfde ook van de online Apple Store. Ik blijf kijken bij de offline Apple store's, ik annuleer hem zo als het via de store in Haarlem sneller gaat.

Geen mogelijkheid op je positie te bekijken zeker bij de online Apple Store?

[ Voor 7% gewijzigd door Marijn100 op 30-09-2014 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marijn100 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:35:
[...]

Voor mij precies dezelfde ook van de online Apple Store. Ik blijf kijken bij de offline Apple store's, ik annuleer hem zo als het via de store in Haarlem sneller gaat.

Geen mogelijkheid op je positie te bekijken zeker bij de online Apple Store?
Ik heb precies hetzelfde! Alleen ik wil de 16GB, die is meestal vaker op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:07
Voor de liefhebbers:
iPhone 6 - 16GB - Spacegrijs is weer beschikbaar in Den Haag!
iPhone 6 Plus - 16GB - Spacegrijs is weer beschikbaar in Den Haag!
iPhone 6 - 16GB - Goud is weer beschikbaar in Den Haag!
iPhone 6 - 16GB - Zilver is weer beschikbaar in Den Haag!
iPhone 6 - 64GB - Goud is weer beschikbaar in Amsterdam!
iPhone 6 - 128GB - Zilver is weer beschikbaar in Amsterdam!
iPhone 6 - 16GB - Goud is weer beschikbaar in Amsterdam!
iPhone 6 - 16GB - Zilver is weer beschikbaar in Amsterdam!
iPhone 6 - 16GB - Spacegrijs is weer beschikbaar in Haarlem!
iPhone 6 - 128GB - Zilver is weer beschikbaar in Haarlem!
iPhone 6 - 16GB - Goud is weer beschikbaar in Haarlem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:08
Zo, vandaag wordt het iPhone-dag.

Heb hem in Duitsland gereserveerd in Keulen.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agadir
Igor92 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:20:
[...]

Waar heb je besteld? (voor 130 euro?)
Bij Hi. Ik kreeg 50 euro korting omdat ik al klant was, het was namelijk een verlening.
Xandrios schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:04:
[...]

Spotify dataverkeer gaat niet van de internet bundel af ;)
Ja dat weet ik :). Alleen kost een spotify-abonnement 10 euro en verbruik ik naast spotify zo rond de 2GB.
Een databundel van 2GB en een spotifybundel kost mij: €35 (internet+belminuten) + €10 (spotifybundel)=€45.
Bij het afnemen van een 8GB internetbundel ben ik hetzelfde kwijt omdat je de spotifybundel gratis krijgt.
€45 (internet+belminuten) + €0 (spotifybundel)=€45.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
Gister toch weer een 64 gb gold 6 kunnen ophalen in apple store den haag.

Gewoon af en toe de reservering pagina in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 14:03
Gister te horen gekregen dat mijn 6 64gb zilver vandaag bij mij aangeboden wordt. Verlenging op 27/9 via Vodafone F&F.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 16:13

Cliffie

Trompetslet

Ik hoor overal dat er uitgeleverd wordt, maar bij Coolblue is het stiller dan midden in de Sahara... :/

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Ach ik heb bij gsmwijzer besteld en daar is het ook zo stil in de Sahara.....

Edit: Ik heb een iPhone 6+ SG 64GB

[ Voor 19% gewijzigd door nhimf op 01-10-2014 08:16 ]

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:37
Net VF maar weer eens gebeld. Vorige week dinsdag besteld.

Antwoord: levertijd 64 GB grey = 3-4 weken. :( :(

[ Voor 3% gewijzigd door havana op 01-10-2014 08:32 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:16
nhimf schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:16:
Ach ik heb bij gsmwijzer besteld en daar is het ook zo stil in de Sahara.....

Edit: Ik heb een iPhone 6+ SG 64GB
Hier dezelfde bestelling. Vorige week gebeld, maar veel verder dan 'in de loop van volgende week' (deze week) kwam de vriendelijke vrouw niet. Ach, ik heb zo'n goede deal dat ik het niet erg vind om wat langer te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Nismod schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 07:31:
Gister te horen gekregen dat mijn 6 64gb zilver vandaag bij mij aangeboden wordt. Verlenging op 27/9 via Vodafone F&F.
Ik begrijp er geen pepernoot meer van. Zelfde telefoon besteld voor m'n vriendin op 19/9 's nachts via Friends & Family. Nog geen gehoor. 8)7

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Laatst online: 17:18
Er zijn bij Vodafone hele vreemde zaken aan de gang. Het is akelig stil van uit support, afgezien van de ene post per dag waarin ze aangeven dat ze toch echt op volgorde uitleveren en iedereen nog heel even geduld moet hebben. Maar als je dan van de users de chatlogs met support leest merk je pas hoe slecht zo'n iphone launch in elkaar steekt, de ene medewerker beweert gewoon dat er geen zending is binnen gekomen, de ander zegt een enorme zending...

Vodafone duitsland doet wel haar best om aan te geven wanneer de klanten iets kunnen verwachten, maar van die tabel krijg ik weinig hoop: http://www.vodafone.de/pr...hone-liefersituation.html als je ziet dat na de eerste zending de wachttijd al snel oploopt naar 20+ dagen voor de SG modellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
NeHoX schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:54:
[...]

Ik begrijp er geen pepernoot meer van. Zelfde telefoon besteld voor m'n vriendin op 19/9 's nachts via Friends & Family. Nog geen gehoor. 8)7
Dan zou ik toch is gaan bellen vodafone heeft een beetje bekendheid van orders vergeten om de een of andere reden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp4gs
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 22:32
Ook ik heb besteld bij de online Apple Store (i6 64GB SG) en had wel verwacht dat de levertijd iets sneller zou zijn. Ik leg het nu naast me neer, die paar dagen maken nu echt niet meer uit. Ik wacht rustig af tot ie bij mij op de stoep staat en bij me aanbelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Laatst online: 15:07
6+ lijkt weer op voorraad te zijn in amsterdam alle modellen van space grey kon ik reserveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 11:26
Nismod schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 07:31:
Heb precies hetzelfde. Had eerst de SG besteld, maar om laten boeken naar Silver wegens de snellere levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

DwightKSchrute schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:50:
[...]

Hier dezelfde bestelling. Vorige week gebeld, maar veel verder dan 'in de loop van volgende week' (deze week) kwam de vriendelijke vrouw niet. Ach, ik heb zo'n goede deal dat ik het niet erg vind om wat langer te wachten.
Ik kreeg hetzelfde antwoord, maar in eerste instantie bij bestelling gingen ze er vanuit dat ie afgelopen week al geleverd worden.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net telefonisch contact gehad met GSMweb. Ze verwachten vrijdag weer een nieuwe levering iPhones. Over hoeveelheden konden ze nog niets zeggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobra177 NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-09 22:54
Net even getweet naar Dixons, ik kan mijn 16gb SG vanmiddag ophalen in de winkel :)
Was trouwens nummer 72 op de wachtlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 08:38

zwik

randomized

De meeste van jullie zitten wel op hete kolen? :) . Ik heb de mijne vorige week vrijdag in de online Apple Store besteld en komt op z'n vroegst eind volgende week. Niet zo erg toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

zwik schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:11:
De meeste van jullie zitten wel op hete kolen? :) . Ik heb de mijne vorige week vrijdag in de online Apple Store besteld en komt op z'n vroegst eind volgende week. Niet zo erg toch? :P
Het bezit van de zaak is het einde van het vermaak.

;)

Maar het is begrijpelijk dat je zo'n speeltje z.s.m. in huis wilt hebben. Ik heb m'n 6+ nu een week en kan niet meer zonder, wat een geweldig ding!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwik schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:11:
haha dan ben je blessed want niet iedereen heeft geduld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascension
Ach, veel apps zijn nog niet aangepast voor de iPhone 6/iOS8 dus het is niet erg om even te wachten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0SC4R
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb tal van Media Markt's gebeld, bij iCentre en Dixons geweest en in Apple Store ook geen iPhone 6 Plus 128GB in het zilver op voorraad....

Dat gaat nog lang duren, gok ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
bij T-mobile 23 sept een 64gb space grey besteld. Gisteren een mailtje gekregen om een afspraak te maken. Ik laat hem vrijdag bezorgen :)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 17:55
zie dat typhone ze online wel op voorraad heeft. Kan je welliswaar niet afhalen maar goed
0SC4R schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:28:
Ik heb tal van Media Markt's gebeld, bij iCentre en Dixons geweest en in Apple Store ook geen iPhone 6 Plus 128GB in het zilver op voorraad....

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Laatst online: 15:07
0SC4R schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:28:

probeer die tool die eerder geplaatst is dan krijg je een sms voor de store ik kon zo vanmorgen prima een 6+ 64GB reserveren in amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0SC4R
Inderdaad een van de weinige die de 128GB op voorraad hebben....ware het niet dat het alleen om Space Grey en Gold gaat. Ik ben op zoek naar Silver. 8)7
amsterdammertje schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:46:
zie dat typhone ze online wel op voorraad heeft. Kan je welliswaar niet afhalen maar goed

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0SC4R
Welke tool bedoel je precies? Dat kan wel eens gaan werken!
Wognummer schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:47:
[...]

probeer die tool die eerder geplaatst is dan krijg je een sms voor de store ik kon zo vanmorgen prima een 6+ 64GB reserveren in amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0SC4R schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:51:
Welke tool bedoel je precies? Dat kan wel eens gaan werken!

[...]
https://twitter.com/reserverennl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0SC4R
Thnx. Ik heb ze een tweet gestuurd. Nog geen mogelijkheid gezien een sms te ontvangen bij nieuwe voorraad, maar wie weet helpt dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:37

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik krijg net een sms'je van t-mobile dat ze mijn telefoon (6, 64gb, sg) naar de shop verstuurd hebben en dat ze daar contact met me opnemen wanneer ik hem kan ophalen. Ik ga er vanuit dat ze hem vandaag opsturen en ik hem dus op zijn vroegst morgen kan ophalen.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michieldejong
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-10-2024
Het is mij gelukt zojuist een zilver iPhone 6 64 GB te reserveren in Haarlem :)

Paar vraagjes:
-In de bevestiging staat dat je twee ID's nodig hebt om hem op te halen. Klopt dat echt of is alleen een rijbewijs voldoende?
-Kun je in de (fysieke) store met creditcard betalen?
-Hoe lang duurt het koopproces? Vandaag papadag dus ga er langs met twee kleine kinderen en vraag me af hoe lang ik ze entertained moet houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgertjuhh
  • Laatst online: 06-09-2024
Iemand al iets gehoord van de 64gb 6+ SG van T-Mobile? 17e besteld, blijft ontzettend stil...

1e levering, they said.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-09 22:44
0SC4R schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:58:
Thnx. Ik heb ze een tweet gestuurd. Nog geen mogelijkheid gezien een sms te ontvangen bij nieuwe voorraad, maar wie weet helpt dit.

[...]
Je kan je ook bij mijn tool aanmelden: http://iphonestorecheck.pimvdijk.nl/

Hierbij ontvang je een email als jouw telefoon is gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
Zoals velen heb ik zojuist ook via de chat van Vodafone de bevestiging gekregen dat mijn iPhone klaar ligt voor verzending. Als het goed is zou ik deze morgen dan ook moeten ontvangen, iPhone 6 64GB Space Gray.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
diotav schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:19:
Zoals velen heb ik zojuist ook via de chat van Vodafone de bevestiging gekregen dat mijn iPhone klaar ligt voor verzending. Als het goed is zou ik deze morgen dan ook moeten ontvangen, iPhone 6 64GB Space Gray.
Same here! Bestelling was rond om 10.30 op vrijdag 19-9, iPhone 6 64GB SG
Pagina: 1 ... 93 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.