Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:39
Xtr3me4me schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:25:
Den helder nog volop iphone 6 16 en 64GB beschikbaar
Waar precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelerMF
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-07-2022
Zijn er al mensen die via GSMweb hun iPhone 6 hebben besteld en inmiddels geleverd hebben gekregen? Overweeg de iPhone6 SG / Hi 8GB + Spotify voor 55 per maand + 125 voor het toestel aan te schaffen, en de website meldt dat het toestel in voorraad is. Maar volgens mij is die overal juist niet leverbaar?

>> Democracy is so overrated >>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
RoelerMF schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:55:
Zijn er al mensen die via GSMweb hun iPhone 6 hebben besteld en inmiddels geleverd hebben gekregen? Overweeg de iPhone6 SG / Hi 8GB + Spotify voor 55 per maand + 125 voor het toestel aan te schaffen, en de website meldt dat het toestel in voorraad is. Maar volgens mij is die overal juist niet leverbaar?
Waarom bel je dan niet even naar GSMweb om de voorraad op te vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednax2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:46
Cobra177 NL schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:01:
Bij mediamarkt is de 16gb goud nu direct leverbaar.
Ja, dat was de grijze 16gb gisteren ook. Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Nou mooi niet.

Gistermorgen besteld, en staat nu nog steeds op: voorbereiding voor verzending.

Voorraadstatus bij MM moet je met een korreltje zout nemen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelerMF
hdtracer schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:58:
[...]

Waarom bel je dan niet even naar GSMweb om de voorraad op te vragen?
Het was niet zozeer de vraag of GSMweb ze in voorraad heeft, maar meer of mensen het toestel inmiddels via GSMweb hebben ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-09 09:46
Iemand enig idee waar je in belgie nog ergens aan de grijze 64GB geraakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:12
Da's momenteel de meest bestelde versie, dus kwestie van geduld vrees ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-09 09:46
Had vernomen dat er bij Mobistar nog te verkrijgen waren maar daar zijn nu ook helemaal uit voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoelerMF schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:59:
[...]

Het was niet zozeer de vraag of GSMweb ze in voorraad heeft, maar meer of mensen het toestel inmiddels via GSMweb hebben ontvangen :)
Ik heb ook nog niets gehoord of ontvangen van GSMweb. 22ste besteld 6, 16GB Space Grey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar even een statusupdate mail gestuurd naar GSMweb, kijken wat ze antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn collega heeft vanmorgen een SMS gekregen van de Apple web shop dat haar iPhone 6 64GB goud vrijdag geleverd wordt. Ze heeft afgelopen vrijdagmiddag besteld.

Zelf heb ik de nacht van donderdag op vrijdag een 6+ 64GB zilver besteld maar nog geen exacte datum (ergens tussen 8 en 10 oktober).

Zijn er meer mensen die bevestiging van de Apple web shop hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 13:18
Ik heb enkel de bevestiging gekregen dat mijn hoesje verzonden is. Mijn Iphone 6+ 64 gb bestelling staat ook nog open (8 tot 10 okt) Ik heb net zoals jij van donderdag op vrijdag besteld.

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-09 22:44
Hier is ook nog niets veranderd. In de nacht van donderdag op vrijdag besteld en nogsteeds 9 - 13 okt.

Edit: Wat was de oorspronkelijke levertijd van je collega?

[ Voor 23% gewijzigd door blottle op 30-09-2014 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:29
jos707 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:46:
Had vernomen dat er bij Mobistar nog te verkrijgen waren maar daar zijn nu ook helemaal uit voorraad.
Misschien best je email invullen via die "Hou me op de hoogte knop" . Zaterdag was de zilveren ook uitverkocht, heb toen m'n email ingevuld, en een uurtje of zo later kreeg ik al een email dat ie weer op voorraad was. Nadat ik besteld had was ie weer uitverkocht. Toestel is vanmorgen geleverd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webspider0
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 19:02
iPhone 6 64 Space Gray zaterdagavond besteld bij Hi.

Ze hebben me net gemeld dat die morgen bezorgt zou moeten worden, ik wacht het nog even af als die binnen is laat ik het uiteraard weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:12
webspider0 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:56:
iPhone 6 64 Space Gray zaterdagavond besteld bij Hi.

Ze hebben me net gemeld dat die morgen bezorgt zou moeten worden, ik wacht het nog even af als die binnen is laat ik het uiteraard weten :)
Betekent in ieder geval dat er vandaag weer leveringen (geweest) zijn her en der...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blottle schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:49:
Hier is ook nog niets veranderd. In de nacht van donderdag op vrijdag besteld en nogsteeds 9 - 13 okt.

Edit: Wat was de oorspronkelijke levertijd van je collega?
Bij haar stond het ook op van 9 tot 13 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:14:
[...]

Bij mij staat nog steeds 08 Oct, 2014 - 10 Oct, 2014 door Expreslevering, donderdag op vrijdagnacht om 01:00 besteld.

Wel vreemd dat jouw collega in de middag een order heeft geplaatst en hem eerder zal krijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PersianBoy
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-01-2022
http://www.bol.com/nl/p/a...s-zwart/9200000032845754/

iPhone 6 16GB leverbaar bij Bol.com

''Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis.''

[ Voor 19% gewijzigd door PersianBoy op 30-09-2014 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB72
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:11
Met daarbij de volgende opmerking:

Let op: beschikbaarheid en levertijd onbekend
De levertijd die nu te zien is op de productpagina is een indicatie, hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Helaas weten wij op dit moment niet exact hoeveel toestellen wij gaan ontvangen en wanneer we deze kunnen uitleveren. Daarom zullen de toestellen in volgorde van bestelling worden uitgeleverd. Houd deze pagina in de gaten voor de meest actuele informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 01:00
BB72 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:33:
[...]

De levertijd die nu te zien is op de productpagina is een indicatie, hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Helaas weten wij op dit moment niet exact hoeveel toestellen wij gaan ontvangen en wanneer we deze kunnen uitleveren. Daarom zullen de toestellen in volgorde van bestelling worden uitgeleverd. Houd deze pagina in de gaten voor de meest actuele informatie.
Vaak klopt het wel als er staat op voorraad, de opmerking vergeten ze pas vaak laat weg te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PersianBoy
BB72 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:33:
[...]

Ja dat klopt. Ze hebben of hadden wel voorraad, die opmerking staat bij elke variant van de iPhone 6.

Ik dacht ik zet hem op het forum want wie weet hebben ze wel voorraad en heb je iPhone morgen in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 01:00
Ben in ieder geval blij dat ik al mijn iPhones vorige week heb verkocht, aangezien de voorraad prima op orde lijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 11:00
NotSoSteady schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:36:
Ben in ieder geval blij dat ik al mijn iPhones vorige week heb verkocht, aangezien de voorraad prima op orde lijkt te zijn.
wat 0_0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PersianBoy
Ik wil hem graag bij Wehkamp aanschaffen. Maar ze hebben geen idee wanneer zei een levering krijgen.'

Als ik meer informatie wil weten krijg ik dit te horen;

''Hoi, wij hebben geen zicht op de afdeling inkoop. Ik moet je dus even een antwoord verschuldigd blijven. Ik kan je enkel adviseren de site goed in de gaten te houden.''

[ Voor 53% gewijzigd door PersianBoy op 30-09-2014 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
Hoe kan ik eigenlijk alsnog AppleCare+ aanschaffen? De Iphone is besteld via de Apple store maar deze is nog niet verzonden.

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agadir
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-07 20:27
RoelerMF schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:55:
Ik heb gister, iets na 21:00, de iPhone 6 64 GB besteld bij Hi.
De Hi site geeft bij de "status van je bestelling" aan dat hij vandaag geleverd gaat worden, maar daar heb ik een hard hoofd in. Dat gaat echt niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thatonealex
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-09 15:00
Net mn i6 64GB SG binnen van Typhone. Vrijdag middag besteld, 1x navraag gedaan op twitter. Misschien dat dat heeft geholpen?

Eerste impressie, damn wat een groot ding. Weet niet of dit echt wat voor me is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:14:
[...]

Vorig jaar een Macbook gekocht, deze was ook een weekje eerder geleverd. Zou wel leuk zijn als dit nu weer zo is, maar ik heb nog niets gehoord vanuit Apple zelf helaas. Overigens de 6 64gb SG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Usselite
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:01
CK3v1N schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:38:
Hoe kan ik eigenlijk alsnog AppleCare+ aanschaffen? De Iphone is besteld via de Apple store maar deze is nog niet verzonden.
Volgens de Apple website:
Belangrijke informatie

Je kunt AppleCare+ tegelijk met je nieuwe iPhone aanschaffen.
  • Je kunt AppleCare+ ook binnen 30 dagen na aankoop van je iPhone kopen bij een Apple Store (je iPhone wordt dan eerst aan een inspectie onderworpen en je moet het aankoopbewijs overleggen)
  • Of je kunt het binnen 60 dagen na aankoop van je iPhone alsnog kopen door te bellen met 0800 020 1581 (je moet dan een diagnostische test uitvoeren en een aankoopbewijs kunnen overleggen)
https://www.apple.com/nl/support/products/iphone.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
en het blijft maar angst vallig stil rond t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
blottle schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:48:
[...]

Vorig jaar een Macbook gekocht, deze was ook een weekje eerder geleverd. Zou wel leuk zijn als dit nu weer zo is, maar ik heb nog niets gehoord vanuit Apple zelf helaas. Overigens de 6 64gb SG.
Hier precies het zelfde nog 0,0 update vanuit apple om 1:01 besteld :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
Darkvisje schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:59:
[...]

Hier precies het zelfde nog 0,0 update vanuit apple om 1:01 besteld :O
Misschien handelen ze per type af. Dat ze eerst alle gouden doen of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blottle schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:01:
[...]

Misschien handelen ze per type af. Dat ze eerst alle gouden doen of iets dergelijks.
Ik hoop het! Zou mooi zijn deze week :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelerMF
Agadir schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:47:
[...]

Ik heb gister, iets na 21:00, de iPhone 6 64 GB besteld bij Hi.
De Hi site geeft bij de "status van je bestelling" aan dat hij vandaag geleverd gaat worden, maar daar heb ik een hard hoofd in. Dat gaat echt niet gebeuren.
Ik heb vanmorgen iemand van Hi gesproken, in de ijdele hoop dat ik ze mee kreeg in de 125 euro voor het toestel prijs, en die claimde wel dat als ik vandaag bestelde ik het morgen in huis zou hebben.

Maar ik wacht heb net de knoop doorgehakt en wacht nog heel even met aanschaffen tot de hype is gaan liggen en de voorraad overal goed is. In het meest gunstige scenario kan GSMweb wel de andere dag leveren, in het meest slechte scenario stijgen de prijzen daar en ben ik daar ook 175 euro kwijt. Maar de laatste keer dat ik een nieuw abonnement afsloot heb ik een maand later ook gebaald doordat de aanbiedingen ineens nog beter werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kheowkul
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-09 18:00
Kumar Wolters schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:55:
en het blijft maar angst vallig stil rond t-mobile
Ze hebben waarschijnlijk gewoon bijna niets binnen gekregen. Heb op 16 september 30 minuten nadat het mogelijk was om pre-order te doen voordat de 'echte' pre-order vast start ging op 19 september. iPhone 6 plus 65GB SG besteld icm verlenging. Levertijd op forum staat nog op 2-3 weken. Onduidelijk is echter of dit de levertijd vanaf besteldatum, in casu 16 september, of de leverdatum vanaf officiële release van 26 september is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijntj
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-09 11:58
Ter benadrukken; bij https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability kon ik een iPhone 6 - Space Grey 16GB gelijk reserveren en mag 'm vanavond ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
kheowkul schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:09:
[...]

Ze hebben waarschijnlijk gewoon bijna niets binnen gekregen. Heb op 16 september 30 minuten nadat het mogelijk was om pre-order te doen voordat de 'echte' pre-order vast start ging op 19 september. iPhone 6 plus 65GB SG besteld icm verlenging. Levertijd op forum staat nog op 2-3 weken. Onduidelijk is echter of dit de levertijd vanaf besteldatum, in casu 16 september, of de leverdatum vanaf officiële release van 26 september is...
ik gok vanaf moment van bestelling dus in jou geval 16-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
Martijntj schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:14:
Ter benadrukken; bij https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability kon ik een iPhone 6 - Space Grey 16GB gelijk reserveren en mag 'm vanavond ophalen.
Deze is vrijwel overal nog af te halen. Staat ook vrij bij iedere Apple store. iCentre/Amac hebben ze ook liggen. Via MM online zijn ze ook vaak te verkrijgen.

Apple Store Haarlem heeft iPhone 6 128GB SG ook op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kachun1991
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-08-2021
Afgelopen zaterdag iPhone6 64GB Zilver besteld in de winkel van Amac Apeldoorn. Zojuist te horen gekregen dat ze het werkelijk moeten bestellen van een medewerker, dus zit pas bij de volgend levering in de loop van volgend week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
hdtracer schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:31:
[...]

Deze is vrijwel overal nog af te halen. Staat ook vrij bij iedere Apple store. iCentre/Amac hebben ze ook liggen. Via MM online zijn ze ook vaak te verkrijgen.

Apple Store Haarlem heeft iPhone 6 128GB SG ook op voorraad.
Onzin. Een paar amac winkels hebben de 16 GB 6 op voorraad. Niet overal. De 16 GB 6 was de hele morgen niet op voorraad via de reserveringspagina, nu weer wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Vanmiddag in de Apple Store Amsterdam. Hou jullie op de hoogte van de vrije voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterd11
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-08 15:22
Iemand al iets van Typhone met de 6+ 64GB space grey al wat gehoord???

[ Voor 9% gewijzigd door misterd11 op 30-09-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
De 64 GB silver en gold is gewoon op vooraad bij GSMeasy.nl los. Voor dezelfde prijs als Apple.nl.

Even voor jullie gebeld tweakers om het zeker te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:08
Het valt wel op dat het altijd de 16 GB die het beste beschikbaar is. Vorig jaar met de iPad Air ook al.

Zou dat nou komen omdat deze het minst populair is of omdat deze het meest wordt geproduceerd?

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Jeroen O schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:40:
Het valt wel op dat het altijd de 16 GB die het beste beschikbaar is. Vorig jaar met de iPad Air ook al.

Zou dat nou komen omdat deze het minst populair is of omdat deze het meest wordt geproduceerd?
Beide. Veel mensen in mijn omgeving pakken de 64 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apple had er verstandig aan gedaan om de 16 GB te vervangen door de 32GB versie. Dan zouden ze wat meer verspreid kunnen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:42:
Apple had er verstandig aan gedaan om de 16 GB te vervangen door de 32GB versie. Dan zouden ze wat meer verspreid kunnen verkopen.
ff snelle beredeneering van mijn ict gekke neefje van 13.... voor 100 euro meer 4x meer opslag ik weet het wel...... en volgens mij denken veel mensen zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:16
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:42:
Ik denk dat ze er marketingtechnisch heel goed aan doen om 16GB juist te houden.
Je ziet duidelijk dat er enorm veel vraag is naar de 64GB, omdat iedereen de 16GB overslaat.

Als Apple was begonnen met de 32GB had iedereen die genomen en was geen stapje hoger gegaan naar 64GB.

Of het vanuit het perspectief van de klant netjes is om al jaren 16GB als standaard te houden, laat ik in het midden ;)

[ Voor 10% gewijzigd door keanu_ op 30-09-2014 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Marketingtechnisch is het inderdaad beter om de 32 te laten vallen. Maar dan hadden ze wel wat meer mogen produceren van de 64 GB (en 128 GB). De beschikbaarheid van die laatste is ook om te huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Laatst online: 18-09 00:16

BombaAriba

Ondertitel

Jeroen O schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:45:
Marketingtechnisch is het inderdaad beter om de 32 te laten vallen. Maar dan hadden ze wel wat meer mogen produceren van de 64 GB (en 128 GB). De beschikbaarheid van die laatste is ook om te huilen.
We weten ook niet hoe het met de verdeling zit, wie weet gaan heel van de 128gb richting de VS in een groot vliegtuig. Apple geeft volgens mij haar thuismarkt altijd wel prioriteit.

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
Jeroen O schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:45:
de algemene beschikbaarheid is om te huilen ma wel beter als bij de iPhone 5 de 5s was redelijk snel goed leverbaar. Als ik de t-Mobile levertijden tabel bekijk kan ik wel janken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is idd qua marketing heel sterk. Dat zijn bv 8GB versies van oude modellen ook.

Zelf kom ik van een 32GB iPod Touch (5G) en wil ik overgaan op een iPhone 6. Ik heb nu dus geen mogelijkheid voor de gelijke hoeveelheid opslag, dus moet ik of genoeg nemen met minder (16GB) of meer (64GB). Ik heb momenteel 20GB gebruikt (muziek en apps) dus is 16GB al niet te doen. Dus moet ik voor 64GB gaan.

Als ze nu ipv een 16GB variant een 32GB variant hadden gedaan had ik die gekocht. Dus Apple heeft hier +100 euro aan mij verdiend. (yay marketing) maar ook zit ik met het probleem dat er misschien minder voorraad is. Dit vormt dus een logistiek probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie ook dit artikel (eerder in dit of een ander topic geplaatst). Lijkt me duidelijk dat hier goed over is nagedacht en dat ze bij Apple weten dat 16GB met steeds groter worden apps, foto's, enz. krapper of te krap wordt.

http://www.gottabemobile....nt-buy-the-16gb-iphone-6/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
JAAAAAAAAAAAAAAAAH DOOR HET PLAFOND GESCHOTEN!

Order 33100xx naar stap 3! t-Mobile _/-\o_
Besteld 19-09 6:43
iPhone 6 64GB SG

[ Voor 6% gewijzigd door DeadDevil6210 op 30-09-2014 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Laatst online: 18-09 00:16

BombaAriba

Ondertitel

Mijn zondagavond bestelde iPhone 6 64GB goud is zojuist verzonden. Heb hem via Vodafone F&F besteld.

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
BombaAriba schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:50:
[...]

We weten ook niet hoe het met de verdeling zit, wie weet gaan heel van de 128gb richting de VS in een groot vliegtuig. Apple geeft volgens mij haar thuismarkt altijd wel prioriteit.
Ja, maar binnen Europa zie ik ook verschillen.

Ik hou ook de status van de Duitse Apple stores in de gaten en de meeste hebben van tijd tot tijd de 128 GB op voorraad, hoewel deze vaak ook wel weer snel weg is. Maar goed, ze krijgen dus wel steeds nieuwe voorraad.

In Nederland heb ik nog helemaal geen 128 GB iPhone 6 plus op vooraad gezien. Zelfs het 16 GB model was gisteren aan het eind van de dag bijna nergens meer te krijgen.

Edit: of ze zijn heel snel weg. De 128 GB iPhone 6 die net in Haarlem verkrijgbaar was, is nu ook al niet meer beschikbaar.

[ Voor 7% gewijzigd door Jeroen O op 30-09-2014 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-09 08:51
Jeroen O schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:00:
[...]

Ja, maar binnen Europa zie ik ook verschillen.

Ik hou ook de status van de Duitse Apple stores in de gaten en de meeste hebben van tijd tot tijd de 128 GB op voorraad, hoewel deze vaak ook wel weer snel weg is. Maar goed, ze krijgen dus wel steeds nieuwe voorraad.

In Nederland heb ik nog helemaal geen 128 GB iPhone 6 plus op vooraad gezien. Zelfs het 16 GB model was gisteren aan het eind van de dag bijna nergens meer te krijgen.

Edit: of ze zijn heel snel weg. De 128 GB iPhone 6 die net in Haarlem verkrijgbaar was, is nu ook al niet meer beschikbaar.
Typhone heeft de 128GB best lang (of misschien nog steeds) op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1991L
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-01-2023
Heb 'm binnen! i6 64GB Gold om 18:57 vrijdag besteld bij Typhone, net stond de koerier aan de deur :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Laatst online: 21:49

Aight!

'A toy robot...'

Kumar Wolters schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:51:
[...]

de algemene beschikbaarheid is om te huilen ma wel beter als bij de iPhone 5 de 5s was redelijk snel goed leverbaar. Als ik de t-Mobile levertijden tabel bekijk kan ik wel janken :(
Ik heb net status 3 gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
jordy5 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:04:
[...]

Typhone heeft de 128GB best lang (of misschien nog steeds) op voorraad.
Bedankt voor de tip, maar ik wil graag de 6 plus en die is niet beschikbaar.

"Ivm de grote populairiteit en de beperkte beschikbaarheid is er een langere levertijd op dit model."

Bovendien wil ik hem graag bij een Apple store kopen.

[ Voor 18% gewijzigd door Jeroen O op 30-09-2014 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-09 08:51
Jeroen O schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:08:
[...]

"Ivm de grote populairiteit en de beperkte beschikbaarheid is er een langere levertijd op dit model."
De Iphone 6 128GB Space Grey is gewoon uit voorraad leverbaar staat op de site. De 64 geeft bijv. idd. dat ie niet beschikbaar is.

http://www.typhone.nl/gsm/apple/iphone-6-128gb-space-gray

[ Voor 7% gewijzigd door jordy5 op 30-09-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Ja klopt, maar ik wil de 6+. Ik heb mijn reactie hierboven aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:06
jordy5 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:10:
[...]

De Iphone 6 128GB Space Grey is gewoon uit voorraad leverbaar staat op de site. De 64 geeft bijv. idd. dat ie niet beschikbaar is.

http://www.typhone.nl/gsm/apple/iphone-6-128gb-space-gray
Beetje frappant dat Typhone dit model wel op voorraad heeft, maar dat ik bij de Phonehouse nog 1 tot 2 weken kan wachten op dit model. :(

En dat terwijl ze beiden tot hetzelfde moederbedrijf behoren. Lijkt er dus op dat beide bedrijven niet volledig geïntegreerd zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicow101
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-08 21:49
keanu_ schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:44:
[...]

Ik denk dat ze er marketingtechnisch heel goed aan doen om 16GB juist te houden.
Je ziet duidelijk dat er enorm veel vraag is naar de 64GB, omdat iedereen de 16GB overslaat.

Als Apple was begonnen met de 32GB had iedereen die genomen en was geen stapje hoger gegaan naar 64GB.

Of het vanuit het perspectief van de klant netjes is om al jaren 16GB als standaard te houden, laat ik in het midden ;)
Lijkt een logisch verhaal, maar in beide gevallen verkopen ze een iPhone. Dus volgens mij is het slimmer om 32GB in de "goedkoopste" te stoppen. Levert meer blije klanten op.

Overigens, ik word nu sowieso heel blij, mijn bestelstatus is ook verhoogd naar 3 :)
iPhone 6 64GB SG, besteld bij T-Mobile op 19-09 om een uur of 8 (ordernummer 3310...)

[ Voor 11% gewijzigd door nicow101 op 30-09-2014 13:27 ]

Macbook Pro 14" M4 - iPhone 15 Pro - Watch - tv - AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kheowkul
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-09 18:00
Aight! schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:07:
[...]

Ik heb net status 3 gekregen!
Welk model? Bij T-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 21:48
Whoooooooop, besteld 19 om 08:00, morgen iphone 64 sb geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_1987
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:29
Ik twijfel of ik de 64gb SG gewoon via apple.nl moet bestellen, of overmorgen wanneer ik vrij ben rondje winkels ga doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kumar Wolters schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:53:
JAAAAAAAAAAAAAAAAH DOOR HET PLAFOND GESCHOTEN!

Order 33100xx naar stap 3! t-Mobile _/-\o_
Besteld 19-09 6:43
iPhone 6 64GB SG
Ja bij mij ook eindelijk.

Iemand een Iphone 6 16GB SG kopen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asndrag0n
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:07
ik vraag mij af hoe actueel de voorraad status van amac is want ik net gereserveerd toen de voorraad beperkt was en nu is die op. Zal ik de gok nemen en langs gaan kijken of ik die kan ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thatonealex
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-09 15:00
asndrag0n schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:55:
ik vraag mij af hoe actueel de voorraad status van amac is want ik net gereserveerd toen de voorraad beperkt was en nu is die op. Zal ik de gok nemen en langs gaan kijken of ik die kan ophalen?
De beller is sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asndrag0n
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:07
10 minute gewacht en niks te horen gekregen helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Vodafone zou naar verluid vandaag en donderdag een nieuwe lading telefoons binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

asndrag0n schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:00:
10 minute gewacht en niks te horen gekregen helaas
64GB en 128GB is helemaal uitverkocht bij AMAC. Ik heb nog wel een 16 GB in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Geen enkele iPhone 6 op voorraad in Amsterdam. Slecht hoor. Net gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Volgens de reserveringspagina hebben ze nog een gouden 16 GB iPhone 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Jeroen O schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:20:
Volgens de reserveringspagina hebben ze nog een gouden 16 GB iPhone 6.
Ja maar nagevraagd. Die hebben ze alleen dus voor reserveringen, en niet gewoon voor de losse voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Okee, dus reserveringen en losse verkoop hebben dus ook hun eigen voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
Usselite schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:53:
[...]

Volgens de Apple website:

[...]
Thx. In Belgie is er helaas geen Apple store... Meteen even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Jeroen O schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:25:
Okee, dus reserveringen en losse verkoop hebben dus ook hun eigen voorraad.
Yep. Vanaf nu dus duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Net nog met een weer een andere Apple medewerker in Apple Store gebabbeld, losse voorraad komt pas eind deze week vrijdag of zaterdag binnen. Reserveringen pagina in de gaten houden was enige advies van de medewerker aldaar in Amsterdam.

[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 30-09-2014 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 01:27
De 6 64GB SG is te reserveren in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Laatst online: 23-09 00:07
Voor de liefhebbers voor een 'reservering' in een Apple Store, ze passen de gehele dag de beschikbaarheid aan. Waarschijnlijk wanneer iemand hem niet ophaalt, wijzigen ze dit gelijk.

M'n Twitter botje spamt al de hele dag m'n timeline vol... Best veel modellen zijn er nog beschikbaar, niet alleen 16GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterSn
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-07 22:50
Pino112 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:39:
Nu niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Pino112 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:39:
Nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
iMick schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:40:
Voor de liefhebbers voor een 'reservering' in een Apple Store, ze passen de gehele dag de beschikbaarheid aan. Waarschijnlijk wanneer iemand hem niet ophaalt, wijzigen ze dit gelijk.

M'n Twitter botje spamt al de hele dag m'n timeline vol... Best veel modellen zijn er nog beschikbaar, niet alleen 16GB.
Welk Twitter adres? Handig om te weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Laatst online: 23-09 00:07
Binnen 2 minuten al weer weg. (14:37 - 14-39). Je moet aardig snel zijn.

iPhone 6'en hebben ze trouwens wel al de gehele dag in Amsterdam, alleen de kleuren / groottes verschillen.

Edit:
alwaysleft schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:46:
[...]

Welk Twitter adres? Handig om te weten!
twitter.com/reserverenNL. Had dit al twee keer in het topic vermeld, dus had het niet nog eens vermeld. Moet ook niet op 'reclame / spam' gaan lijken hier. :-)

Twitter account samen met een vriend opgericht, wat elke minuut controleert op wijzigingen en dit tweet. Op een dag als vandaag dus erg veel tweets, aangezien we per model + per store kijken..

[ Voor 48% gewijzigd door iMick op 30-09-2014 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterSn
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-07 22:50
Ja zag het, ik ben al de hele tijd aan het refreshen;) Wacht op de 64gb SG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
iMick schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:47:
[...]

iPhone 6'en hebben ze trouwens wel al de gehele dag in Amsterdam, alleen de kleuren / groottes verschillen.

Edit:

[...]

twitter.com/reserverenNL. Had dit al twee keer in het topic vermeld, dus had het niet nog eens vermeld. Moet ook niet op 'reclame / spam' gaan lijken hier. :-)

Twitter account samen met een vriend opgericht, wat elke minuut controleert op wijzigingen en dit tweet. Op een dag als vandaag dus erg veel tweets, aangezien we per model + per store kijken..
Super handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
In oberhausen is bijna alles beschikbaar, slechts uurtje van venlo af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:50
Vanochtend in een MM hadden ze een beperkt aantal gewoon op voorraad. Zijn andere modellen heel schaars? Kon hem in ieder geval even vast houden, maar vind hem eigenlijk niet mooi en ook niet als een kwalitatief hoogwaardige iPhone aanvoelen. Sommige Sony toestellen voelen prettiger aan.
Wel valt het formaat me mee en denk ik dat de iphone 6 me qua scherm wel kan bekoren. Alleen dus maar een mooi hoesje zoeken dan :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Dat viel mee. Vorige week dinsdag pas mijn bestelling geplaatst bij T-mobile en toch kreeg ik vandaag al mailtje om bezorging te plannen.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iMick schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:47:
[...]

Edit:

[...]

Wanneer kan je voor de volgende dag reserveren? Na middernacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Ja. Even na 0:00u komt de reserveringpagina weer online.

Maar dat is geen garantie dat er dan voorraad is, is mijn ervaring de afgelopen twee dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Laatst online: 21:49

Aight!

'A toy robot...'

Yep, iphone 6+ 16 gb! Donderdag afspraak dat ze hem op het werk afleveren, hopelijk niet om 08:00 want ik ben er pas om 09:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Oberhausen inderdaad alles beschikbaar. Behalve 64 GB silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 18:25
Hier de iPhone 6 64GB Space Grey besteld op Vrijdag 19-09 tussen 14:00 en 15:00. Vodafone heeft nog geen nuttige update gegeven wat betreft de levertijd, vorige week werd mij beloofd dat de telefoon begin deze week zou worden geleverd, maar niemand kan me nu vertellen wat de status is of wanneer ik de telefoon krijg.

Erg slechte communicatie van Vodafone.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toondebruijn
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
coptician schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:37:
Hier de iPhone 6 64GB Space Grey besteld op Vrijdag 19-09 tussen 14:00 en 15:00. Vodafone heeft nog geen nuttige update gegeven wat betreft de levertijd, vorige week werd mij beloofd dat de telefoon begin deze week zou worden geleverd, maar niemand kan me nu vertellen wat de status is of wanneer ik de telefoon krijg.

Erg slechte communicatie van Vodafone.
Vodafone is belabberd slecht. Ik zit te wachten op de iphone+ 64 zilver via de telefoon zeggen ze dat ik hem uiterlijk morgen heb. op de chat zeggen ze ja wacht maar duurt nog wel even. Vanavond nog een keer chatten anders overstappen op andere provider of los kopen.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Ze communiceren inderdaad erg slecht.
Heb vorige week zelfde mee gemaakt.
Achter alles zelf aan moeten gaan.
Na zeuren eindelijk een T&T gekregen toen.

Maar wat een drama zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:18
Geachte Heer

Wij verwijzen naar uw mail en danken u voor uw bestelling ECA17****** geregistreerd via de E-shop.

Aansluitend op uw boodschap kunnen wij u melden dat uw bestelling spoedig onze magazijnen zal verlaten.

Het transportbedrijf zal eerstdaags met u contact opnemen – op het nummer 04********** - voor de levering.

Wij blijven steeds tot uw dienst.

Met vriendelijke groeten,

Jérôme
Het Proximus-team
Voor de Belgen hier die bij Proximus hebben besteld.
We zijn er bijna.
Hopelijk vandaag of morgen telefoon.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Pagina: 1 ... 92 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.