Kan je een SIM niet gewoon gratis omruilen in de shop?VanRoyal schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:12:
Ik las dat een nano-sim in de T-Mobile shop 20 euro kost, online is hij 5 euro maar dan duurt het 3 dagen. Ik ga eerst wel even knippen. Bedankt voor de tips en links.
Wel zie ik dat de telefoons bij GSMweb zelfs nog goedkoper zijn geworden. Zou mij weer 60 euro schelen.. Vandaar dat er veel mensen bestellen natuurlijk
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Ik ga zo de nano sim bestellen op internet. Hopelijk is die echt binnen 3 dagen in huis dan.VanRoyal schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:12:
Ik las dat een nano-sim in de T-Mobile shop 20 euro kost, online is hij 5 euro maar dan duurt het 3 dagen. Ik ga eerst wel even knippen. Bedankt voor de tips en links.
Zie de site van KPN http://mobiel.kpn.com/bestellen/iphone-6-64gb-zwart, ervan uitgaande dat KPN en Hi uit hetzelfde magazijn leveren dus 1000+ iphone 6 64gb space gray.
Daarnaast staat op Hi.nl ook dat de iphone 6 64gb space gray vandaag besteld morgen in huis is.
Hahaha true, maar maakt me niet zo heel veel uit. Ben van plan telefonisch bij Hi te bestellen en nog wat aan de prijs de toen. Ben namelijk alweer aantal jaartjes klant bij ze en krijg 'maar liefst' 50 euro korting op m'n toestel, dit komt neer op iets meer dan 2 euro p. maand bij een 2 jarig abonnement. Vroeger kreeg ik nog studentenkorting á 2,50 5 euro en nog extra korting op de maandelijkse prijs.keanu_ schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:23:
[...]
Nu maar hopen dat je daar meer succes hebt en niet, zoals op het laatste moment wisselen van kassa in de supermarkt, alsnog langer wacht
Weet jij of Hi nog steeds studentenkorting hanteert en hoe ik deze dan toe pas?Bassie90 schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:43:
[...]
Hahaha true, maar maakt me niet zo heel veel uit. Ben van plan telefonisch bij Hi te bestellen en nog wat aan de prijs de toen. Ben namelijk alweer aantal jaartjes klant bij ze en krijg 'maar liefst' 50 euro korting op m'n toestel, dit komt neer op iets meer dan 2 euro p. maand bij een 2 jarig abonnement. Vroeger kreeg ik nog studentenkorting á 2,50 5 euro en nog extra korting op de maandelijkse prijs.
[ Voor 200% gewijzigd door JnB007 op 29-09-2014 14:51 ]
Bij centralpoint zijn ze inmiddels niet meer op voorraad (te horen gekregen via de chat), ze verwachten morgen of woensdag een nieuwe levering (16gb spacegray)
Iemand enig idee wat nu de snelste manier is om een 64GB SG te krijgen?
Heb al een bestelling bij Typhone, Apple en een preorder bij de lokale Xando(APR) staan. Echter lijkt het er niet op dat er niet echt vaart achter zit.
Heb al een bestelling bij Typhone, Apple en een preorder bij de lokale Xando(APR) staan. Echter lijkt het er niet op dat er niet echt vaart achter zit.
Verwijderd
Zelf heb ik een bestelling staan bij apple store, Alleen de levertijd is nogal vreemd maar het is gewoon even afwachten. Zou tussen 9-13 oktober geleverd moeten worden dus ben benieuwd.
KPN lijkt de meeste voorraad te hebben samen met Vodafone heb ik een idee collega op het werk mocht vandaag VF verlengen heeft dit van ochtend gedaan en heeft net al een T&T code ontvangenthatonealex schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:53:
Laat maar zitten, net bericht van Typhone dat hij verstuurd is.thatonealex schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:53:
Lees weinig berichten over mensen, die hem via internet bij de applestore kopen,
Dus dat tie uit china komt.... Met vorige aankopen ging dat prima bij mij
Dus dat tie uit china komt.... Met vorige aankopen ging dat prima bij mij
Ik kan er geen touw aan vastknopen bij Typhone, sommige die vrijdag hebben besteld hebben hem al thuis, terwijl anderen nog geen t&t code hebben..thatonealex schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:01:
[...]
Laat maar zitten, net bericht van Typhone dat hij verstuurd is.
En nog altijd niks gehoord van Vodafone. Terwijl de iPhone 6 64GB SG bij KPN gewoon op voorraad is.
Iphone 6 plus 16 GB space gray bij the phone house geannuleerd, volgens hun duurde het nog 1 a 2 weken voor hij geleverd kon worden, vanmiddag bij de kon winkel geweest en deze kunnen hem morgen al leveren, dus daar maar contract verlengd.
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Na een mail van Dixons dat ze mijn iPhone 6 - 64GB Silver niet konden leveren heb ik op 25 september 23:20 bij Typhone besteld. Helaas werd het pas zaterdagochtend in de bezorging gedaan, toen kreeg ik een T&T code voor vandaag. Order bij Dixons geannuleerd. Zit nu te wachten op het pakketje. Het bezorg-venster 08:30 - 21:30 is echter wel erg ruim!
Vandaag nog even bij de Apple Store in Den Haag geweest. Daar hadden ze echter alleen de 16GB modellen op voorraad.
Vandaag nog even bij de Apple Store in Den Haag geweest. Daar hadden ze echter alleen de 16GB modellen op voorraad.
[ Voor 16% gewijzigd door Laurian op 29-09-2014 15:33 ]
voor mensen in de buurt van apeldoorn ik heb eventueel een simcutter. kun je hem zo zelf even knippen.
Mmm ik heb mail van orderstatus om mijn bestelling op te halen of te laten bezorgen. Maar als ik hem zelf afhaal, telt de datum dan nog? Of is die datum alleen voor bezorging?
Ik had ook even gemaild met gsmweb om te vragen waar mijn pre order blijft.
Reactie:
Reactie:
We wachten het rustig af... Als ik hem deze week ontvang vind ik het prima.Dank u wel voor uw mail.
Wij hadden de levering van uw toestel afgelopen vrijdag verwacht.
Helaas is deze levering niet bij ons binnen gekomen.
Na boos contract met de leverancier is ons toegezegd dat deze levering vandaag bij ons binnen gaat komen.
Naar verwachting zal uw toestel morgen naar u verzonden worden.
Wanneer het toestel verzonden wordt zullen wij u hier per mail over berichten.
Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Waar heb je je iPhone besteld?FerdiV schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:47:
Mmm ik heb mail van orderstatus om mijn bestelling op te halen of te laten bezorgen. Maar als ik hem zelf afhaal, telt de datum dan nog? Of is die datum alleen voor bezorging?
Verwijderd
Heb vanochtend met studentmobiel gebeld, en ze krijgen hun volgende lading iPhone's vrijdag a.s. binnen.
Iemand die iets teweten is gekomen over t-mobiles volgende levering iPhones?
Maandag 22-9 besteld, krijg net een SMS binnen van T-mobile met mijn order nummer!
Dus voor de mensen die t-mobile hebben besteld, nog even wachten ;-)
Iphone 6+ 16 gb space grey
[ Voor 8% gewijzigd door Aight! op 29-09-2014 16:12 ]
Welk toestel ? ik heb 19-09 georderdAight! schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:10:
Maandag 22-9 besteld, krijg net een SMS binnen van T-mobile met mijn order nummer!
Voor de Belgen onder ons.
Iemand die bij Proximus zijn iPhone heeft besteld icm abbo?
Hoe is ervaring en levertijd?
Iemand die bij Proximus zijn iPhone heeft besteld icm abbo?
[ Voor 3% gewijzigd door Gunth op 29-09-2014 16:19 ]
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Vraagje over het nummerbehoud.
Als ik op dit moment een iPhone koop via gsmwijzer en gebruik maak van nummerbehoud (T-Mobile), wordt mijn oude simkaart dan geblokkeerd en gaat het nieuwe contract al in voordat ik het toestel ontvang, want dat zou betekenen dat ik in de tussentijd geen nummer heb.
Als ik op dit moment een iPhone koop via gsmwijzer en gebruik maak van nummerbehoud (T-Mobile), wordt mijn oude simkaart dan geblokkeerd en gaat het nieuwe contract al in voordat ik het toestel ontvang, want dat zou betekenen dat ik in de tussentijd geen nummer heb.
Nummerbehoud wordt overgezet naar de nieuwe sim na plaatsing en activering in je iPhone vaak krijg je eerst een tijdelijk nummer en na een 2e of soms 3e keer reboten van je toestel is je eigen nummer actief op de nieuwe simJonan schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:18:
Vraagje over het nummerbehoud.
Ik heb hem (iPhone 6 Plus 64GB Space Grey) besteld in de winkel zelf, ze zeiden toen dat de iphones vrijdag zouden geleverd worden maar ze kregen enkel de gewone 6 binnen. Ze hoopten dat de plus vandaag zou binnen komen maar heb helaas nog geen telefoontje gekregen dus ik vermoed dat ze ook vandaag niet zijn geleverd.Gunth schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:14:
Voor de Belgen onder ons.
Iemand die bij Proximus zijn iPhone heeft besteld ?
Wel erg irritant die proximus winkels kan je niet bereiken via telefoon of dergelijke, je kan enkel info krijgen door langs te gaan. Spijtig genoeg gaan mijn werkuren voorbij sluitingstijd dus het is afwachten geblazen. Ik laat iets weten wanneer ik van proximus nieuws krijg.
Net contact gehad met Vodafone directsales.
Beiden gaat het om contract verlenging d.m.v. Friends & Family aanbieding
iPhone 6 plus 64GB Silver besteld op 19-09 om 01:48 's nachts heeft een levertijd van 1-2 weken.
iPhone 6 plus 128 Space Grey besteld op 26-09 heeft een levertijd van 3-4 weken.
Dan weten jullie waar jullie aan toe zijn.
iPhone 6 plus 64GB Silver besteld op 19-09 om 01:48 's nachts heeft een levertijd van 1-2 weken.
iPhone 6 plus 128 Space Grey besteld op 26-09 heeft een levertijd van 3-4 weken.
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Oké dus als ik op dit moment een contract aanga en nummerbehoud aanvraag wordt de oude simkaart pas onbruikbaar zodra ik de nieuwe activeer, weet je misschien ook of het contract bij T-Mobile al ingaat voordat ik het toestel ontvang?Kumar Wolters schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:20:
[...]
Nummerbehoud wordt overgezet naar de nieuwe sim na plaatsing en activering in je iPhone vaak krijg je eerst een tijdelijk nummer en na een 2e of soms 3e keer reboten van je toestel is je eigen nummer actief op de nieuwe sim
Zo juist naar status 3 gegaan bij T-Mobile en een bezorg afspraak gemaakt, eerste mogelijkheid woensdag maar omdat je thuis moet zijn wordt het voor mij pas donderdag helaas. ;-(
18-09 besteld d.m.v. pre-pre-order, 6 64GB SG.
Ik heb vrijdag online besteld en toen waren er nog beschikbaar.Elim schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:20:
[...]
Ik heb hel besteld in de winkel zelf, ze zeiden toen dat de iphones vrijdag zouden geleverd worden maar ze kregen enkel de gewone 6 binnen. Ze hoopten dat de plus vandaag zou binnen komen maar heb helaas nog geen telefoontje gekregen dus ik vermoed dat ze ook vandaag niet zijn geleverd.
Wel erg irritant die proximus winkels kan je niet bereiken via telefoon of dergelijke, je kan enkel info krijgen door langs te gaan. Spijtig genoeg gaan mijn werkuren voorbij sluitingstijd dus het is afwachten geblazen. Ik laat iets weten wanneer ik van proximus nieuws krijg.
Daar straks gebelt maar konden niks zeggen,enkel dat ze bezig waren met diegene die vrijdag hadden besteld en dat ze me gingen opbellen voor de levering.
Dus infeite weten ze niks daar.
Betreft wel een gewone 6.
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
ik wacht nog even een maandje, dan dixons binnenwandelen en de iphone kopen die ik wil,
En dan ook nog 3 jaar garantie, die gegeven wordt.
En dan ook nog 3 jaar garantie, die gegeven wordt.
Contract gaat in op het door jou aangegeven moment (datum) daarnaast moet je zelf je nieuwe t-mobile nano sim activeren op het netwerk en vanaf dan gaat geloof ik je nieuwe contract pas definitief in. (dit is mijn ervaring van 2006) toen ik van kpn naar t-mobile overging)Jonan schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:24:
[...]
Oké dus als ik op dit moment een contract aanga en nummerbehoud aanvraag wordt de oude simkaart pas onbruikbaar zodra ik de nieuwe activeer, weet je misschien ook of het contract bij T-Mobile al ingaat voordat ik het toestel ontvang?
Hier in belgie verloopt de levering van de 6+ blijkbaar erg moeizaam. Ze zijn bijna niet te krijgen. En blijkbaar weten de leveraciers zelf ook bijna niks.
Hopelijk komt er snel schot in de zaak.
Op 19-9 een 64GB iPhone 6 besteld bij CoolBlue. Tot op heden weten ze niet wanneer ze kunnen leveren. Uiterlijk 16-oktober.
Wat is je ordernummerRaymondv.R. schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:24:
Zo juist naar status 3 gegaan bij T-Mobile en een bezorg afspraak gemaakt, eerste mogelijkheid woensdag maar omdat je thuis moet zijn wordt het voor mij pas donderdag helaas. ;-(
Dat is geen goed teken. Ik had 19/9 en 22/9 pas mijn sms gehad. Bij navraag bij T-Mobile shop de statussen bekeken, op het moment dat het afgehandeld is krijg je pas je sms.Aight! schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:10:
flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS
Ach die mensen hebben het ook druk, ik had via klantenservice besteld, via de telefoon. (of ik kwam onderdaan de stapelSunny schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:30:
[...]
Dat is geen goed teken. Ik had 19/9 en 22/9 pas mijn sms gehad. Bij navraag bij T-Mobile shop de statussen bekeken, op het moment dat het afgehandeld is krijg je pas je sms.
Weekje later dan maar!
Mijn ordernummer is 33240xx btw, dus dat duurt sowieso nog wel even voordat ik aan de beurt ben.
[ Voor 14% gewijzigd door Aight! op 29-09-2014 16:32 ]
33090**Kumar Wolters schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:29:
[...]
Wat is je ordernummerlijkt er dus op dat ze een verse levering binnen ehbben
ik wacht ook op dat toestel 19-09 om 6:43 besteld met ordernummer 33100xx
Grappig ik heb ook contact gehad met Vodafone (01:20 besteld). deze meneer gaf aan dat deze morgen aan postnl overgedragen word.NeHoX schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:22:
Net contact gehad met Vodafone directsales.
Als ik morgen geen bericht van Vodafone krijg bestel ik hem bij Hi/kpn.
Idd maar als het te lang duurt annuleer ik en bestel ik gewoon bij Apple zelf zoals ik al jaren heb gedaan.Elim schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:28:
Hier in belgie verloopt de levering van de 6+ blijkbaar erg moeizaam. Ze zijn bijna niet te krijgen. En blijkbaar weten de leveraciers zelf ook bijna niks.
Kon wel aangeven dat de levering op 1okt kon,hopelijk gaat dan mijn abbo niet in en kan ik wachten
achter mijn toestel.
Heb net van vodafone een bericht gehad dat mn pakket onderweg is met een track en trace nummer.
- 18-19 september, nacht van do-vr besteld, bestelling om 1.30 erdoorheen gekomen. Paar minuten later bevestiging per email.
- Donderdag 25 sep nummerbehoud aanvraag naar T-mobile gestart om 11.04
- Eind vd middag via de link nummerbehoud goedgekeurd. Gebeld met vodafone en vertelden dat het naar Datalogics oid ging. Belde hun maar ze vertelde me dat het eerst gesynchroniseerd moest worden, voordat ze konden uitleveren
- Vandaag email ontvangen van vodafone om 14.50 dat iPhone is verstuurd.
Dus hopelijk morgen bezorgd. De track en trace werkt nog niet.
Een vriendin van mij zelfde nacht besteld en om 01.50 erdoorheen gekomen. Ze had donderdag 25 al een verzendbevestinging en zaterdag bezorgd. Ze had geen nummberbehoud.
- 18-19 september, nacht van do-vr besteld, bestelling om 1.30 erdoorheen gekomen. Paar minuten later bevestiging per email.
- Eind vd middag via de link nummerbehoud goedgekeurd. Gebeld met vodafone en vertelden dat het naar Datalogics oid ging. Belde hun maar ze vertelde me dat het eerst gesynchroniseerd moest worden, voordat ze konden uitleveren
Een vriendin van mij zelfde nacht besteld en om 01.50 erdoorheen gekomen. Ze had donderdag 25 al een verzendbevestinging en zaterdag bezorgd. Ze had geen nummberbehoud.
Welk toestel desune? En via de site of telefonisch?
[ Voor 43% gewijzigd door CopyCatz op 29-09-2014 16:42 ]
De informatie vanuit Vodafone betreft de levering van modellen die op "Direct beschikbaar" staan is allemaal wat karig... Niemand die echt kan vertellen wanneer je wat kan verwachten.
6 space grey 64gb en online besteld via F&F.
Vriendin 6 space grey 16gb via F&F.
Vriendin 6 space grey 16gb via F&F.
[ Voor 83% gewijzigd door desune op 29-09-2014 16:51 ]
Hmm dat geeft weer hoop, al heb ik het vermoeden dat de telefoontak een veel grotere voorraad had dan het web.. Ik sta op het punt om te cancellen bij VF...
Ik heb op Histatus nu
Houdt dit nu in dat hij binnenkort naar PostNL wordt gebracht, of dat de hele telefoon nog steeds op bestelling is? Volgens het forum van Hi zou hij al bij de koerier zijn aangeboden, maar dat lijkt me stug..Stap 1:Je bestelling is goed ontvangen door onze logistieke partner
Ik heb het ook overwogen je kunt overal zat toestellen halen maar ja zie maar is te hopen dat het precies jou gewilde toestel is wat ze hebben. de iPhone 6 is er in 9 varianten en de plus ook die is dus in het totaal 18 verschillende modellen dat ze niet overal en iedereen van genoeg toestellen kunnen voorzien is logisch want foxconn produceerd dan wel 440.000 toestellen van de 6 per dag ma dit mag je nog even delen door 9 en dan weet je hoeveel het er zijn per variant... dat leverd nog maar een miezerig aantal op als je kijkt naar hoe populair ze het weer hebben weten te krijgenCopyCatz schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:46:
Hmm dat geeft weer hoop, al heb ik het vermoeden dat de telefoontak een veel grotere voorraad had dan het web.. Ik sta op het punt om te cancellen bij VF...
Bijna hetzelfde verhaal hier:desune schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:40:
Heb net van vodafone een bericht gehad dat mn pakket onderweg is met een track en trace nummer.
- maandagavond de 22ste besteld (F&F)
- donderdag 25 september mail over nummerbehoud aanvraag naar T-Mobile en dezelfde dag goedgekeurd
- contact via de chat gehad en die gaven aan dat alles klaar voor verzending was en dat ik moest bellen met hun verzendafdeling
- zaterdag gebeld met de verzendafdeling en zelfde verhaal over 'synchroniseren'
- zojuist mail en track&trace code ontvangen
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Hmm shit er is dus geen nieuwe voorraad maar ze hebben eindelijk de nummerbehoud werkzaamheden op orde..
Verwijderd
Jongens al wat van GSMweb gehoord!? iemand??...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2014 17:00 ]
Nope niks gehoord, vanmiddag email gestuurd om m'n abonnement te annuleren.Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:59:
Jongens al wat van GSMweb gehoord!? iemand??...
Verwijderd
abonnement of bestelling?Bassie90 schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:01:
[...]
Nope niks gehoord, vanmiddag email gestuurd om m'n abonnement te annuleren.
de 14 dagen bedenktermijn, gaan die nou in vanaf de 19e dat ik besteld heb of vanaf het moment dat de iphone ooit eens op de mat ploft? Anders moet ik sowieso voor vrijdag gaan cancellen..
Ik liep vrijdag een vodafone winkel binnen in Amstelveen, en ze hadden daar toen de 16GB op voorraad. Verder niet naar model of kleur gevraagd.
Zojuist een t&t code ontvangen van Typhone. Morgen tussen 11:30 en 13:30 komen ze. Vrijdag om 18:57 bevestiging van bestelling gekregen.
Op het moment dat je hem ontvangt volgens mijCopyCatz schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:04:
de 14 dagen bedenktermijn, gaan die nou in vanaf de 19e dat ik besteld heb of vanaf het moment dat de iphone ooit eens op de mat ploft? Anders moet ik sowieso voor vrijdag gaan cancellen..
Je kan het antwoord hierop gewoon vinden via Google.CopyCatz schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:04:
Verwijderd
Heeft iemand al wat gehoord van Apple Store ( online ). Vind het maar stilletjes aan hun kant
Dus zo makkelijk kom je er niet van af, cancelen is een ramp. Ik heb mijn bestelling bij VF gecanceld, drie dagen later alsnog de telefoon ontvangen en nu een absurde hassle om het goede abo te krijgen. De telefoon moet perse eerst terug naar vf (1 week), dan opnieuw annuleren (1-2 weken), dan pas de nieuwe bestelling (1-3 weken)...CopyCatz schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:04:
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Gebeld, 25e contract binnen en kan binnen 1 a 2 weken toestel verwachten. Hi + 6+ 64 GBBassie90 schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:01:
[...]
Nope niks gehoord, vanmiddag email gestuurd om m'n abonnement te annuleren.
Ik heb ook nog niets van ze vernomen. Ik verwacht (lees: hoop) dat - gezien mijn verzending binnen "5-7 business days" moet zijn - ze later deze week weer een boot of vliegtuig vol iPhones ontvangen en dan beginnen met uitleveren en opnieuw aanvullen van de 'offline' Apple StoresVerwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:25:
Heeft iemand al wat gehoord van Apple Store ( online ). Vind het maar stilletjes aan hun kant
T-Mobile, en kon toen bestellen omdat ik al klant ben. Ik krijg um woensdag.
[ Voor 5% gewijzigd door FerdiV op 29-09-2014 18:40 ]
Staat toch gewoon een verzendframe? Meer info ga je echt niet krijgen van Apple, is nooit geweest.Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:25:
Vodafone is wel erg stil zeg 
Nog helemaal niets vernomen. Vrijdagochtend (19 sep) de 64 SG besteld.

Nog helemaal niets vernomen. Vrijdagochtend (19 sep) de 64 SG besteld.
[ Voor 4% gewijzigd door Xrenity op 29-09-2014 20:01 ]
De fysieke winkels hebben een geheel ander distributiesysteem dan het online gedeelte. Shipments staan geheel los van elkaar (zijn ook 2 verschillende bedrijven binnen Apple, die om tax reasons strikt gescheiden blijven).bjonnie schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:37:
[...]
Ik heb ook nog niets van ze vernomen. Ik verwacht (lees: hoop) dat - gezien mijn verzending binnen "5-7 business days" moet zijn - ze later deze week weer een boot of vliegtuig vol iPhones ontvangen en dan beginnen met uitleveren en opnieuw aanvullen van de 'offline' Apple Stores
Iemand een idee waar een Iphone 6 Plus 64GB Space Grey te bestellen of op te halen?
apple website, zoek gewoon een apple winkel, beetje een domme vraag... er gaat zo goed als geen enkele winkel zijn die hem direct kan leveren.
Je kunt toch gewoon op de website kijken welke winkel nog welke toestellen heeft. En als een apple store hem heeft, hem reserveren en een datum + tijd opgeven, wanneer je erom wilt komen. Zo heb ik het vandaag gedaan.
[ Voor 7% gewijzigd door carpebios op 29-09-2014 20:19 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
http://www.trendycomputer...gb-grijs-simlockvrij.htmljmetselaars schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:14:
Iemand een idee waar een Iphone 6 Plus 64GB Space Grey te bestellen of op te halen?
Hier geven ze aan dat hij op voorraad is. Betwijfel alleen als je bij hun moet bestellen, want als ik de reviews bekijk is het echt een vies bedrijf als het op service en retourneren aankomt.
dan ga je in het eerste jaar toch lekker naar de Apple Store (ik zou het dan persoonlijk als nog niet doen want in het 2e jaar heb je een groot probleem althans de reviews.... En ik heb altijd gezeik met iPhones in het 2e jaar (knopjes die het begeven of spontaan dood vallen van het toestel)hdtracer schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:21:
[...]
http://www.trendycomputer...gb-grijs-simlockvrij.html
Hier geven ze aan dat hij op voorraad is. Betwijfel alleen als je bij hun moet bestellen, want als ik de reviews bekijk is het echt een vies bedrijf als het op service en retourneren aankomt.
Zo een problemen heb ik toch nooi gehad hoor, ik hem een twee jaar oude iphone waarvan alle knopjes nog werken, een vijf. Hoop dat dat ook zo bij de zes gaat zijn. Maar ik verkoop mijn gsm toch meestal binnen het jaar.
Het eerste jaar natuurlijk wel, maar ik neem aan dat je het tweede jaar ook fijn loos wilt terugvallen op je garantie. En dan is het duidelijk dat je niet bij deze zaak moet zijn.Kumar Wolters schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:23:
[...]
dan ga je in het eerste jaar toch lekker naar de Apple Store (ik zou het dan persoonlijk als nog niet doen want in het 2e jaar heb je een groot probleem althans de reviews.... En ik heb altijd gezeik met iPhones in het 2e jaar (knopjes die het begeven of spontaan dood vallen van het toestel)
[ Voor 5% gewijzigd door hdtracer op 29-09-2014 20:27 ]
klopt ma dat gaat via het punt van aankoop danhdtracer schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:26:
[...]
Het eerste jaar natuurlijk wel, maar ik neem aan dat je het tweede jaar ook fijn loos wilt terugvallen op je garantie. En dan is het duidelijk dat je niet bij deze zaak moet zijn.
Verwijderd
Iemand nog een update van Dixons... Ik heb mijn 6 64Gb SG op 22 sept besteld en de 6 64gb silver en 6 16Gb SG voor anderen op 24 sept besteld. Mijn voorkeur gaat voor Dixons of AMac vanwege de 3 jaar garantie, maar ik heb geen vertrouwen in dat het snel geleverd gaat worden. Vandaag Amac Sittard gebeld en ze hebben sinds 26 sept maar 15 stuks binnengekregen.
A-Mac beweert morgen (30 sept) een nieuwe lading te krijgen waaronder ook 64GB modellen, dit werd mij zondag in de winkel verteld.
Verwijderd
Volgens mij ligt het totaal aan de specifieke winkel bij Amac. Daarnaast schijnt alles wat binnenkomt gereserveerd te zijn (aanbetaling van 10%. Geen restitutie mogelijk, zoals bij de MM).
Geen restitutie mogelijk? Je kan toch gewoon je telefoon retourneren in 14 dagen...
Verwijderd
Ik probeer meerdere opties open te houden. Stel je hebt daar gereserveerd en ergens anders eerder kunnen krijgen, dan moet nog een keer daar langs (je de iP6 afhalen en meteen retourneren).
Ik ben meerdere malen goed geholpen bij A-Mac dus vandaar. Heb zelf geen zin om stad en land af te zoeken omdat ding een paar dagen eerder te krijgen en ze hebben een filiaal vlakbij huis dus handig om af te halen ;-)
Amac en Basgroep (iCentre,Dixons o.a.) krijgen morgen nieuwe voorraad binnen. Daarna zullen de nieuwe update e-mails de deur uitgaan.Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:46:
Iemand nog een update van Dixons... Ik heb mijn 6 64Gb SG op 22 sept besteld en de 6 64gb silver en 6 16Gb SG voor anderen op 24 sept besteld. Mijn voorkeur gaat voor Dixons of AMac vanwege de 3 jaar garantie, maar ik heb geen vertrouwen in dat het snel geleverd gaat worden. Vandaag Amac Sittard gebeld en ze hebben sinds 26 sept maar 15 stuks binnengekregen.
Overigens is die iPhone 6 64GB silver al enkele keren voorbij gekomen op de MM site. Daar is voor 22.00 besteld volgende dag in huis. (zelf ook al eens gebruik van gemaakt)
[ Voor 12% gewijzigd door hdtracer op 29-09-2014 21:18 ]
Iemand iets gehoord over T-Mobile levering? las toenstraks iemand die mail had gehad hier op het forum nog andere mensen ook toevallig?
Kreeg vanmiddag ook een mail van T-Mobile dat ik een afspraak kon maken bij AMP voor de levering van mijn iPhone.Kumar Wolters schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:23:
Iemand iets gehoord over T-Mobile levering? las toenstraks iemand die mail had gehad hier op het forum nog andere mensen ook toevallig?
Besteld op 18-09 (zit wel in het groepje van met voorrang bestellen)
iPhone 6 64gb Space Gray
Krijg hem woensdag binnen als het goed is.
Ik wacht op het zelfde toestel 19-09 besteld dus hoop in de loop van de week iets te horenValentinik_46 schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:55:
[...]
Kreeg vanmiddag ook een mail van T-Mobile dat ik een afspraak kon maken bij AMP voor de levering van mijn iPhone.
Besteld op 18-09 (zit wel in het groepje van met voorrang bestellen)
iPhone 6 64gb Space Gray
Krijg hem woensdag binnen als het goed is.
Whaha! Zegt meer iets over je kwaliteit van begrijpend lezen!thibautb schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:16:
apple website, zoek gewoon een apple winkel, beetje een domme vraag... er gaat zo goed als geen enkele winkel zijn die hem direct kan leveren.
Ik kan nu zelfs al een pre order doen voor een 6s!
Ik vraag om voorraad! Waar ik hem op kan halen, cq kan laten bestellen....
Beetje dom antwoord.
Gelukkig begrijpt je onderbuurman het beter.
Vandaag telefonisch besteld bij Hi, nadat mijn eerste bestelling mis was gegaan. Ik was reeds klant dus ik verleng mijn abonnement. Vanochtend om 11:30 besteld, morgen om 11:00uur wordt de telefoon bezorgd! Sneller kan haast niet. :-) (iPhone 6 Plus 64GB Space Gray)
Kennis van me heeft een 64 GB vanmiddag de IPhone 6 64 GB los besteld bij GSMeasy.nl Silver voor 799 euro inclusief verzenden, komt morgen al aan.
Tip van de dag?! Ze hebben genoeg op voorraad, hij had gemaild en ze hadden nog tientallen. Hier de link:
http://www.gsmeasy.nl/dea...d_6=487&f_bundelid_11=485
Tip van de dag?! Ze hebben genoeg op voorraad, hij had gemaild en ze hadden nog tientallen. Hier de link:
http://www.gsmeasy.nl/dea...d_6=487&f_bundelid_11=485
[ Voor 26% gewijzigd door alwaysleft op 29-09-2014 23:06 ]
Met een voorraad van 99 miljoenalwaysleft schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:58:
Kennis van me heeft een 64 GB vanmiddag de IPhone 6 64 GB los besteld bij GSMeasy.nl Space Gray voor 799 euro inclusief verzenden, komt morgen al aan.
http://www.gsmeasy.nl/dea...b-space-gray-los-toestel&
[ Voor 3% gewijzigd door jordy5 op 29-09-2014 23:07 ]
162 stuks. Hoe precies wil je het hebbenjordy5 schreef op maandag 29 september 2014 @ 23:06:
[...]
Met een voorraad van 99 miljoenze hebben een onbekende bron van iphones aangeboord. Foutieve info... geeft vaak al voldoende aan.
Aangezien mijn reservering bij Dixons nog staat (nummer 127 16gb spacegrijs) mijn order bij de applestore maar geannuleerd. Weet iemand toevallig hoe lang het duurt voordat Apple het geld terugstort?
Voor de liefhebbers van een pre-order. (https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability)
Phone 6 - 16GB - Zilver is NIET meer beschikbaar in Amsterdam!
iPhone 6 - 16GB - Spacegrijs is NIET meer beschikbaar in Amsterdam!
Ik vraag me af of ze maar zo'n kleine voorraad hebben, of dat ze gewoon fouten maken met het online plaatsten. Script controleert elke minuut voor veranderingen, waarna het de wijziging tweet.
En na één minuut al weer;iPhone 6 - 16GB - Spacegrijs is weer beschikbaar in Den Haag!
iPhone 6 Plus - 16GB - Spacegrijs is weer beschikbaar in Den Haag!
iPhone 6 - 16GB - Goud is weer beschikbaar in Den Haag!
iPhone 6 - 16GB - Zilver is weer beschikbaar in Den Haag!
iPhone 6 - 16GB - Spacegrijs is weer beschikbaar in Amsterdam!
iPhone 6 - 16GB - Zilver is weer beschikbaar in Amsterdam!
Ik vraag me af of ze maar zo'n kleine voorraad hebben, of dat ze gewoon fouten maken met het online plaatsten. Script controleert elke minuut voor veranderingen, waarna het de wijziging tweet.
[ Voor 18% gewijzigd door iMick op 30-09-2014 00:10 ]
Het beste is gewoon dat je even belt naar de store om het te vragen. Ik heb altijd mijn twijfels met zulke online informatie.iMick schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 00:08:
Voor de liefhebbers van een pre-order. (https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability)
[...]
En na één minuut al weer;
Leven en laten leven!
In Den Haag is de 6+ 16GB in voorraad. Online te reserveren via Apple Store
[ Voor 12% gewijzigd door hdtracer op 30-09-2014 08:40 ]
Bij mediamarkt is de 16gb goud nu direct leverbaar.
Den helder nog volop iphone 6 16 en 64GB beschikbaar
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Dit topic is gesloten.