Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 12:07
Heeft iemand van T-mobile al een nieuwe iPhone in huis? Ik vind het schrikbarend stil (in mijn email box en in deze thread). Zeer bijzonder.

(6+ 64/grey online besteld (verlenging) op 19/9 om 06:45; bestel status: 'ontvangen/behandeld')

[ Voor 8% gewijzigd door Jochem op 28-09-2014 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:00
Had mijn 6+ van tmobile al kunnen hebben, maar bestelling geannuleerd. Had ergens op vrijdagavond besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulcito
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
Jochem schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:08:
Heeft iemand van T-mobile al een nieuwe iPhone in huis? Ik vind het schrikbarend stil (in mijn email box en in deze thread). Zeer bijzonder.

(6+ 64/grey online besteld (verlenging) op 19/9 om 06:45; bestel status: 'ontvangen/behandeld')
Hier hetzelfde. Gisteren wel per post de factuur ontvangen. Vind de levertijd van 2/3 weken die op het forum van T-Mobile staat ook echt bedroevend. Zodra ik ergens los een iPhone 6 64GB Spacegray op de kop kan tikken doe ik dat en annuleer ik mijn bestelling bij T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1991L
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-01-2023
BreeeZe schreef op zondag 28 september 2014 @ 09:29:
[...]

's ochtends om 09:30.

Overigens staat de status nog steeds op "Zending wordt voorbereid door de verzender", dus bezorging zal wel minimaal Dinsdag worden...
Hmm. Ik pas rond 18:00. Dan ga ik maar van woensdag uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 11:00
paulcito schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:14:
[...]

Hier hetzelfde. Gisteren wel per post de factuur ontvangen. Vind de levertijd van 2/3 weken die op het forum van T-Mobile staat ook echt bedroevend. Zodra ik ergens los een iPhone 6 64GB Spacegray op de kop kan tikken doe ik dat en annuleer ik mijn bestelling bij T-Mobile.
Hier het zelfde model besteld op 19-09 om 6:43 en ook niks og ze hebben mega veel aanvragen gehad voor de 6 64GB SG of veel tr weinig voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulcito
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
Ik heb een vermoeden dat T-Mobile een verkeerde inschatting heeft gemaakt hoeveel toestellen ze nodig hadden/hebben. Als ik lees dat Typhone, Hi, Vodafone wel redelijk kunnen leveren klopt er iets niet. Communicatie vanuit T-Mobile is daarnaast om te janken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Ik heb er 2 van 64gb SG over, als iemand het wilt komen afhalen in omgeving Rotterdam. DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:25
Noxa schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:44:
Zojuist bij Apple online besteld en wordt tussen 10 en 14 Okt geleverd. Dus een effectieve levertijd van 2 weken. Overigens waren alle silliconen hoesjes pas leverbaar met 3 tot 4 weken, toch maar voor een leren hoesje gekozen.
Levertijden op de webshop van apple zijn beetje merkwaardig. Ik heb gelijk vrijdagmorgen een bestelling gedaan en krijg de volgende mail:
Klaar voor verzending: 5-7 werkdagen
Levering: 10 Okt, 2014 - 14 Okt, 2014 via Expreslevering
Als ik de vrijdag niet meereken dan moet ik hem toch echt maximaal 7 oktober (of 8 oktober) in huis hebben. Tenzij hij vervolgens nog drie dagen bij Expreslevering blijft liggen. En gezien de levertermijn nog steeds niet verandert is (tot op de dag van vandaag), vraag ik me af of dit wel klopt.

[ Voor 5% gewijzigd door grote_oever op 28-09-2014 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice92983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 03:26
grote_oever schreef op zondag 28 september 2014 @ 13:20:
[...]
Levertijden op de webshop van apple zijn beetje merkwaardig. Ik heb gelijk vrijdagmorgen een bestelling gedaan en krijg de volgende mail:
[...]
Mwa, er staat 'Klaar voor verzending', hierna komen er nog een aantal dagen op voor de daadwerkelijke verzending c.q. bezorging.

Edit;
Besteld via apple.com/nl
iPhone 6 plus 64gb silver besteld op 25-09 2:00 levertijd 8-10 okt
iphone 6 plus leren case bruin besteld op 28-09 levertijd 3-7 okt

[ Voor 17% gewijzigd door Maurice92983 op 28-09-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grote_oever schreef op zondag 28 september 2014 @ 13:20:
[...]

[...]

Als ik de vrijdag niet meereken dan moet ik hem toch echt maximaal 7 oktober (of 8 oktober) in huis hebben. Tenzij hij vervolgens nog drie dagen bij Expreslevering blijft liggen. En gezien de levertermijn nog steeds niet verandert is (tot op de dag van vandaag), vraag ik me af of dit wel klopt.
Voor wie m nu bestelt, is de levertijd 13okt-15 okt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus_V
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-12-2024
vrijdagmiddag, toen de iPhone 6 64 GB zilver nog op voorraad was, de bestelling geplaatst bij Mediamarkt. Wel de bevestiging gehad, maar geen track en trace nummer. Bij navraag bleek eerst dat er storing was bij het online aanvraagsysteem. De tweede keer dat ik belde was de reden dat ik betaald had met een creditcard en er een fraudecheck moest plaatsvinden omdat het boven de 500 euro was. Alles was echter wel goedgekeurd en hij zou klaarliggen in het magazijn voor verzending. Later vandaag zou ik een track en trace nummer moeten ontvangen.

Ik heb er een beetje een hard hoofd in, maar we wachten maar weer af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen96
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-09 22:52
Heb zelf ook de 64GB besteld in Spacegrey deze is ook nog niet binnen dus ik denk dan de gouden en zilver minder populair waren. Heb op vrijdag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z_Jr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-04-2022
RRCreations schreef op zondag 28 september 2014 @ 13:06:
Ik heb er 2 van 64gb SG over, als iemand het wilt komen afhalen in omgeving Rotterdam. DM
Check uw inbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Marcus_V schreef op zondag 28 september 2014 @ 13:24:
vrijdagmiddag, toen de iPhone 6 64 GB zilver nog op voorraad was, de bestelling geplaatst bij Mediamarkt. Wel de bevestiging gehad, maar geen track en trace nummer. Bij navraag bleek eerst dat er storing was bij het online aanvraagsysteem. De tweede keer dat ik belde was de reden dat ik betaald had met een creditcard en er een fraudecheck moest plaatsvinden omdat het boven de 500 euro was. Alles was echter wel goedgekeurd en hij zou klaarliggen in het magazijn voor verzending. Later vandaag zou ik een track en trace nummer moeten ontvangen.

Ik heb er een beetje een hard hoofd in, maar we wachten maar weer af
Oh dat is dan dezelfde reden bij mij dan....

Dan heb ik dusd twee iphones :)
Maar volgens mij kan je die van mediamarkt gewoon naar de lokale vestiging brengen en dan je geld terugkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-07 08:46
Zelfde hier GSMwijzer iphone 6 16GB zwart

Niks gehoord volgens hun is de 16 gb en 64 gb zwart iphone 6 het meest gewild en daarom dat het wat langer kan duren

[ Voor 5% gewijzigd door Colors op 28-09-2014 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocytus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
.

[ Voor 110% gewijzigd door Cocytus op 05-10-2014 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand als iets van GSMweb gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat pre-orderen heeft geen enkel NUT! doe volgend keer gelijk in de winkel halen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-09 21:01
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 15:33:
Dat pre-orderen heeft geen enkel NUT! doe volgend keer gelijk in de winkel halen. :(
Sterker nog. De prijs is zelfs een stuk omlaag gegaan.
Voor dit geld had ik net zo goed NU bij Tmobile besteld en had ik hem wss nog eerder binnen.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat te kijken voor de 5s maar de abonnementen liggen haast op 't niveau van de 6. Hoelang duurt 't over het algemeen na een nieuwe iPhone release voordat 't oude model in prijs omlaag gaat?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2014 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 16:41:
Ik zat te kijken voor de 5s maar de abonnementen liggen haast op 't niveau van de 6. Hoelang duurt 't over het algemeen na een nieuwe iPhone release voordat 't oude model in prijs omlaag gaat?
nooit, iphones zijn aardig waardevast, net als een AUDI of BMW ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:11
Ik wil een iPhone 6 plus kopen. Nu zit ik net te kijken op de reserveringspagina van de Duitse Apple store. Op sommige locaties is deze daar op voorraad. Nu heb ik momenteel vakantie, dus op zich heb ik wel tijd voor een ritje naar Duitsland, mocht ik in Nederland niks kunnen vinden.

Hoe zit het eigenlijk met betalen in Duitsland (misschien een rare vraag)? Kan je daar bij de Apple store gewoon met een Nederlanse PIN pas betalen, of is een creditcard een vereiste?

(Ik heb geen ervaring met elektronische betalingen in het buitenland).

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:56

ScreamGT

joejoe

Jeroen O schreef op zondag 28 september 2014 @ 17:46:
Ik wil een iPhone 6 plus kopen. Nu zit ik net te kijken op de reserveringspagina van de Duitse Apple store. Op sommige locaties is deze daar op voorraad. Nu heb ik momenteel vakantie, dus op zich heb ik wel tijd voor een ritje naar Duitsland, mocht ik in Nederland niks kunnen vinden.

Hoe zit het eigenlijk met betalen in Duitsland (misschien een rare vraag)? Kan je daar bij de Apple store gewoon met een Nederlanse PIN pas betalen, of is een creditcard een vereiste?

(Ik heb geen ervaring met elektronische betalingen in het buitenland).
Pin, credicard. Maakt niet uit, alles kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Pff. Alleen 64GB op voorraad in de Hi store. Dan maar waarschijnlijk een paar weken wachten tot ze weer nieuwe binnen hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Hoiz op 28-09-2014 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:56

ScreamGT

joejoe

Hoiz schreef op zondag 28 september 2014 @ 18:24:
Pff. Alleen 64GB op voorraad in de Hi store. Dan maar waarschijnlijk een paar weken wachten tot ze weer nieuwe binnen hebben.
Marktplaats in de gaten houden. Zo heb ik die van mij gekocht. Iemand had er twee besteld, en vroeg 720,- voor de telefoon. Die 20,- piek kon mij echt gestolen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 17:30:
[...]
nooit, iphones zijn aardig waardevast, net als een AUDI of BMW ;)
Tweedehands ja, maar nieuw kunnen ze niet hun introductieprijs aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ScreamGT schreef op zondag 28 september 2014 @ 17:49:
[...]

Pin, credicard. Maakt niet uit, alles kan.
Denk er wel om dat er in het buitenland mogelijk een maximum zit aan PIN transacties (meestal 500 per dag of per week). Dit kun je via je bank/internetbankieren aanpassen.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Dat is een goeie. Maar volgens de website van de ING kan je betalingen doen tot €2500,- zowel in Nederland als het buitenland. Geld opnemen is wel tot €500,- in het buitenland.

Maar ik hoop eigenlijk dat de Nederlandse reserveringspagina nog een keer online komt van de week.

De Duitse pagina is overigens weer offline.

[ Voor 7% gewijzigd door Jeroen O op 28-09-2014 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• general_p
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:10
Jeroen O schreef op zondag 28 september 2014 @ 20:11:
Dat is een goeie. Maar volgens de website van de ING kan je betalingen doen tot €2500,- zowel in Nederland als het buitenland. Geld opnemen is wel tot €500,- in het buitenland.

Maar ik hoop eigenlijk dat de Nederlandse reserveringspagina nog een keer online komt van de week.

die is alleen vanaf 0.00 tot 20:00 in de lucht geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Jeroen O schreef op zondag 28 september 2014 @ 20:11:

Je kunt inderdaad tot 2500,- per dag besteden in de winkel. Heb mijn iPhone ook met de pin betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
general_p schreef op zondag 28 september 2014 @ 21:42:
[...]

die is alleen vanaf 0.00 tot 20:00 in de lucht geloof ik.
Nederlandse pagina is al dagen niet online geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:54
Zou altijd met creditcard betalen ivm verzekering.
Snap niet dat jullie dat niet doen haha.

[ Voor 29% gewijzigd door SidewalkSuper op 28-09-2014 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Voor degene die hun iPhone in Duitsland hebben gekocht of wel eens vaker bij de Apple store zijn geweest: hoe zit het eigenlijk met de milieuzones? Ligt de Apple store in de milieuzone of daarbuiten?

Ik was niet van plan om bij een eventuele koop in Duitsland een sticker aan te schaffen, dus zijn de Apple stores (in Oberhausen, Düsseldorf of Köln) per auto bereikbaar of moet ik dan het laatste stuk lopen of met het OV?
SidewalkSuper schreef op zondag 28 september 2014 @ 21:46:
Bestedingslimiet op mijn credit card is niet toereikend. Bovendien ben ik de pincode vergeten.

[ Voor 26% gewijzigd door Jeroen O op 28-09-2014 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Jeroen O schreef op zondag 28 september 2014 @ 22:01:
Voor degene die hun iPhone in Duitsland hebben gekocht of wel eens vaker bij de Apple store zijn geweest: hoe zit het eigenlijk met de milieuzones? Ligt de Apple store in de milieuzone of daarbuiten?

Ik was niet van plan om bij een eventuele koop in Duitsland een sticker aan te schaffen, dus zijn de Apple stores (in Oberhausen, Düsseldorf of Köln) per auto bereikbaar of moet ik dan het laatste stuk lopen of met het OV?
Zodra je van de snelweg af bent moet je een sticker hebben. Maar doe ff verstandig, die sticker kost 6,95 oid in duitsland zelf. En je hebt hem met 5 min...

Elke garage kun je wel zo'n ding halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
ScreamGT schreef op zondag 28 september 2014 @ 18:36:
[...]

Marktplaats in de gaten houden. Zo heb ik die van mij gekocht. Iemand had er twee besteld, en vroeg 720,- voor de telefoon. Die 20,- piek kon mij echt gestolen worden.
Opzich, maar ik heb niet echt zin om dan vervolgens iemand op te zadelen met garanties van "mijn" toestel via mijn Hi account.. Dan maar 2-3 weken wachten, en hopen dat ze sneller nieuwe modellen binnen krijgen.

[ Voor 9% gewijzigd door Hoiz op 28-09-2014 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekkeralgemeen
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-09 19:09
Gisteren in Apple store in den haag geweest om te kijken of ze nog mijn gewilde iPhone hadden. Was er niet, maar medewerkster wist me wel te vertellen dat reserveringspagina maandag weer live gaat, dus hou het in de gaten mocht dit waar zijn. (Wie weet 00.00 vanavond al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch niet om 0:00 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekkeralgemeen
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-09 19:09
Kijk nog is, alleen 16 gb van de 6 op voorraad bij den haag en amsterdam...

Zie: https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability

[ Voor 38% gewijzigd door lekkeralgemeen op 29-09-2014 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09 00:07
Alleen deze modellen zijn weer beschikbaar helaas... Had eigenlijk gehoopt op ook wat 64GB modellen. Zitten ook een aantal iPhone 6 plus versies tussen.
iPhone 6 - 16GB - Spacegrijs is weer beschikbaar in Den Haag!
iPhone 6 Plus - 16GB - Spacegrijs is weer beschikbaar in Den Haag!
iPhone 6 Plus - 16GB - Zilver is weer beschikbaar in Den Haag!
iPhone 6 - 16GB - Goud is weer beschikbaar in Den Haag!
iPhone 6 - 16GB - Zilver is weer beschikbaar in Den Haag!
iPhone 6 - 16GB - Spacegrijs is weer beschikbaar in Amsterdam!
iPhone 6 Plus - 16GB - Spacegrijs is weer beschikbaar in Amsterdam!
iPhone 6 - 16GB - Goud is weer beschikbaar in Amsterdam!
iPhone 6 - 16GB - Zilver is weer beschikbaar in Amsterdam!
iPhone 6 Plus - 16GB - Spacegrijs is weer beschikbaar in Haarlem!
(output van Twitter botje wat ik geschreven had, @reserverenNL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:27

Galois

1811 - 1832

SidewalkSuper schreef op zondag 28 september 2014 @ 21:46:
Heb ik ook gedaan, maar snap helemaal niets van die verzekering (en de addertjes onder dat, in mijn geval, Mastercard-gras).

Dus als ik binnen 180 dagen mijn telefoon laat vallen en hij gaat stuk, krijg ik van Mastercard mijn telefoon vergoed?

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:38
Vrijdag iPhone 6 64GB van Hi ontvangen, maar helaas een defect aan het scherm
Zaterdag gebeld en ik kreeg zojuist een bevestiging dat morgen al een vervanging wordt bezorgd!
Echt een super service van Hi :D

[ Voor 11% gewijzigd door keanu_ op 29-09-2014 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
keanu_ schreef op maandag 29 september 2014 @ 08:51:
Vrijdag iPhone 6 64GB van Hi ontvangen, maar helaas een defect aan het scherm
Zaterdag gebeld en ik kreeg zojuist een bevestiging dat morgen al een vervanging wordt bezorgd!
Echt een super service van Hi :D
Wat was precies je defect? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik heb Gsmweb ook maar eens gebeld zojuist. Ik heb een nieuw abonnement (kpn) + iphone 6 tijdens de pre order besteld. Dat was om en nabij 15 september.

Inmiddels nog steeds niets ontvangen. (wel de bevestiging van kpn).

Zijn er al mensen die uberhaubt hun iphone6 al via gsmweb hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Jieve schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:03:
[...]

Wat was precies je defect? :$
Ik had een gele vlek op de helft van mij scherm en op een witte achtergrond liep er dwars door het beeld een soort lichtwaas. Deze waas (leek wel een 3d bolling in het scherm :?) was vooral te zien als ik met de brightness speelde.
Toen ik het eenmaal zag, kon ik het niet meer 'ontzien' en besefde ik dat ik gewoon niet tevreden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterSn
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-07 22:50
Komt vandaag de reserveringspagina weer online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Die is al online (vanaf 0:10u). Helaas zijn er alleen 16 GB exemplaren beschikbaar.

Hopelijk verandert dat in de loop van de dag nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterSn
Oja ik zie het, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
Iemand al iets van T-Mobile gehoord inmiddels? blijft angstig stil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-09 21:49

Aight!

'A toy robot...'

Kumar Wolters schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:48:
Iemand al iets van T-Mobile gehoord inmiddels? blijft angstig stil
Hier ook, vorige week maandag besteld met verlenging. Maar heb nog niks mogen ontvangen van AMP logistics.

Ook geen mail, ik wacht vandaag nog even af en anders bel ik wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
Aight! schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:49:
[...]

Hier ook, vorige week maandag besteld met verlenging. Maar heb nog niks mogen ontvangen van AMP logistics.

Ikke vrijdag 19-09 besteld om 6:43 ordernummer 33100xx iPhone 6 Space Grey 64Gb model wordt er akkelig van heb nu een flut telefoontje alla lady phone van de vriendin van maat van me -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-09 22:44
Weet iemand waar de bestellingen van de Online Applestore vandaan worden verzonden? Als de iPhones vanuit Nederland worden verzonden zullen ze er geen week over doen na het verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutwout
  • Laatst online: 06-05 09:34
blottle schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:59:
Weet iemand waar de bestellingen van de Online Applestore vandaan worden verzonden? Als de iPhones vanuit Nederland worden verzonden zullen ze er geen week over doen na het verzenden.
uit china

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• general_p
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:10
Jieve schreef op zondag 28 september 2014 @ 21:45:
[...]

Nederlandse pagina is al dagen niet online geweest.
ik had het dan ook over de duitse pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuiderwijk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-10-2024
Dacide schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:07:
Ik heb Gsmweb ook maar eens gebeld zojuist. Ik heb een nieuw abonnement (kpn) + iphone 6 tijdens de pre order besteld. Dat was om en nabij 15 september.

Inmiddels nog steeds niets ontvangen. (wel de bevestiging van kpn).

Zijn er al mensen die uberhaubt hun iphone6 al via gsmweb hebben ontvangen?
Nee, ook nog niks gehoord. Afgelopen vrijdag wel weer een mail gestuurd of ze meer duidelijkheid kunnen geven over de voorraad, maar krijg een standaardreactie terug waarin de levertijd van 3-4 weken wordt aangegeven, mits ze meer toestellen ontvangen. Dan krijg ik eerder een mail. Heb niet het idee dat die mail overigens voor mij persoonlijk was, maar zoals ik zei, een standaardreactie.

Die onduidelijkheid vind ik toch wel waardeloos van GSMweb. Als het langer duurt prima, maar communiceer daar dan over. Het gebrek aan een persoonlijke pagina met statusupdate vindt ik eigenlijk ook niet meer van deze tijd.

Maar goed, mijn contract bij T-mobile loopt 20-10 pas af (en dan inderdaad ook over op de aanbieding van KPN), dus ik kan nog wel even wachten. Heb inderdaad ook wel de bevestiging van KPN ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitfire123
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-09 15:53
Aight! schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:49:
[...]

ik heb gevraagd (Twitter) om actuele levertijden (6+ S 64Gb) en kreeg als enige antwoord een verwijzing naar hun forum, met daarop een plaatje met levertijden. 2-3 weken voor desbetreffende toestel. Volgens mij hebben ze alleen de gewone 6 SG 16Gb voldoende beschikbaar, de rest pas over 1-3 weken.

Aangezien de prijzen voor de toestellen gedaald zijn, heb ik het verschil terug krijg. Zal wel niet, moet vast mijn order annuleren. Maar dan ben ik na >10 jaar trouwe klant wel weg bij ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
blottle schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:59:
Belgie (iig vorig jaar zo) en duurt 2-3 werkdagen (DHL bezorgt van maandag tot vrijdag) afhankelijk van welk deel van Nederland je woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Ik lees NU op de site van gsmweb het volgende:
http://www.gsmweb.nl/forms/kpnmpl129.htm

Laat ik nu net een 64gb space grey iphone 6 besteld hebben... via kpn.
Dan zou ik hem toch wel vandaag/morgen mogen verwachten. Ze geven immers aan dat deze voorradig is.
Apple iPhone 6 64GB
volledige specificaties
Verwachte levertijd
Apple iPhone 6 64GB gold 1 - 2 weken
Apple iPhone 6 64GB silver 1 - 2 weken
Apple iPhone 6 64GB space grey uit voorraad leverbaar

Wanneer u de iPhone nu bij ons bestelt, reserveren wij deze direct voor u. Zodra wij de iPhone beschikbaar hebben, zult u bij de eersten zijn die deze ontvangt. Bovendien bent u zeker van de scherpste aanbieding die op het moment van bestellen geldig is. Wij zullen uw nieuwe abonnement, indien van toepassing, direct aansluiten. En u kunt dus op het moment dat uw oude contract afloopt direct gebruik maken van het nieuwe abonnement. Wij houden u steeds op de hoogte van de status van de bestelde iPhone. Mocht u vragen hebben, kunt u natuurlijk altijd contact opnemen per telefoon: 020-7766366 of per e-mail op info@gsmweb.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
Dacide schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:10:

Dan zou ik hem toch wel vandaag/morgen mogen verwachten. Ze geven immers aan dat deze voorradig is.

[...]
Ook KNP heeft verschillende voorraden voor webshop, telefonische besteld winkels etc. Afhankelijk van hoe jij je bestelling hebt gedaan kun je hier meer over te weten komen. De link laat de webshop voorraad zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Kumar Wolters schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:26:
[...]

Ook KNP heeft verschillende voorraden voor webshop, telefonische besteld winkels etc. Afhankelijk van hoe jij je bestelling hebt gedaan kun je hier meer over te weten komen. De link laat de webshop voorraad zien ;)
Ik bedoelde; Ik heb een kpn abonnement genomen ja, maar wel via gsmweb. Dus als het toestel bij gsmweb leverbaar is, dan heb ik te maken met hun voorraad, en niet die van kpn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Net contact gehad met typhone (via twitter). Pakketje staat fysiek klaar en wordt waarschijnlijk vandaag of morgen op de post gedaan. Ik wacht af!

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterSn
Iemand enig idee wanneer Apple store Amsterdam weer voorraad 64gb krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 12:07
Kumar Wolters schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:52:
[...]

Ikke vrijdag 19-09 besteld om 6:43 ordernummer 33100xx iPhone 6 Space Grey 64Gb model wordt er akkelig van heb nu een flut telefoontje alla lady phone van de vriendin van maat van me -_-
besteld ook op vrijdag 19-09 om 6:55 order 33101xx 6+ spacegrey 64 GB in de verlenging.
Ook helemaal niets gehoord van T-Mobile of AMP

[ Voor 4% gewijzigd door Jochem op 29-09-2014 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
PieterSn schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:37:
Iemand enig idee wanneer Apple store Amsterdam weer voorraad 64gb krijgt?
Krijgen vast wel... maar wanneer.... That's the question :9 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
Jochem schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:38:
[...]

besteld ook op vrijdag 19-09 om 6:55 order 33101xx 6+ spacegrey 64 GB in de verlenging.
Ook helemaal niets gehoord van T-Mobile of AMP
Heb een vermoeden dat de complete afhandeling van de voorraad niet eens bij t-mobile komt maar direct naar AMP gaat omdat ze helemaal niks kunnen zeggen over eventueel binnen komende voorraad etc. Vind het beetje pruts werk maar oke weer wat geleerd volgende keer gewoon naar de telco boer en daar verlengen heeft hier in oss 5 stuks 6 sg 64GB voorradig. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 10:31

Backspace-NL

New and Improved!

Nou, Typhone had dus wel degelijk voorraad en het was geen bluf :-) Afgelopen donderdag avond rond 19:30 besteld, en de PostNL bezorger is momenteel onderweg.

Los toestel, iPhone 6 64GB Spacegray

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

acst schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:26:
[...]

Belgie (iig vorig jaar zo) en duurt 2-3 werkdagen (DHL bezorgt van maandag tot vrijdag) afhankelijk van welk deel van Nederland je woont.
Ik dacht ook uit China hoor, meerdere landen zelfs, zie deze: http://cdn.dutchcowboys.n...e-journey-infographic.jpg

Bij mij staat inmiddels: Geleverd: 08 Oct, 2014 - 10 Oct, 2014 door Expreslevering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-09 21:49

Aight!

'A toy robot...'

Spitfire123 schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:25:
[...]

ik heb gevraagd (Twitter) om actuele levertijden (6+ S 64Gb) en kreeg als enige antwoord een verwijzing naar hun forum, met daarop een plaatje met levertijden. 2-3 weken voor desbetreffende toestel. Volgens mij hebben ze alleen de gewone 6 SG 16Gb voldoende beschikbaar, de rest pas over 1-3 weken.

Aangezien de prijzen voor de toestellen gedaald zijn, heb ik het verschil terug krijg. Zal wel niet, moet vast mijn order annuleren. Maar dan ben ik na >10 jaar trouwe klant wel weg bij ze.
Ja ik zag de levertijden ook op het forum, ik had een 6+ 16 gb besteld in space gray. Ik moet denk ik gewoon nog even geduld hebben.

Je kan zeker die korting krijgen, gewoon even bellen en anders zeggen dat je wilt annuleren en ergens anders gaat. Krijg je een mooie tegen aanbieding heb ik ook gehad. Korting op toestel en goedkopere bundel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:45:
[...]

Ik dacht ook uit China hoor, meerdere landen zelfs, zie deze: http://cdn.dutchcowboys.n...e-journey-infographic.jpg

Bij mij staat inmiddels: Geleverd: 08 Oct, 2014 - 10 Oct, 2014 door Expreslevering
Ja duh ze komen inderdaad uit China... Maar het distributiecentrum zit in Belgie. Daarvandaan worden ze uiteindelijk verzonden naar ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

acst schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:48:
[...]

Ja duh ze komen inderdaad uit China... Maar het distributiecentrum zit in Belgie. Daarvandaan worden ze uiteindelijk verzonden naar ons.
Ja oké, uiteindelijk komen ze allemaal uit China :9

Heeft iemand al een eerder levertijdstip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-09 22:44
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:52:
[...]

Ja oké, uiteindelijk komen ze allemaal uit China :9

Heeft iemand al een eerder levertijdstip?
Ik nogsteeds:

Geleverd: 09 Oct, 2014 - 13 Oct, 2014 door Expreslevering

Maar jij blijkbaar 1 werkdag eerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:53

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Kumar Wolters schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:42:
[...]

Heb een vermoeden dat de complete afhandeling van de voorraad niet eens bij t-mobile komt maar direct naar AMP gaat omdat ze helemaal niks kunnen zeggen over eventueel binnen komende voorraad etc. Vind het beetje pruts werk maar oke weer wat geleerd volgende keer gewoon naar de telco boer en daar verlengen heeft hier in oss 5 stuks 6 sg 64GB voorradig. 8)7
Daar moet je ook maar net geluk mee hebben natuurlijk. Ik heb hem hier bij de T-mobile shop besteld met de hoop dat dat sneller zou gaan, maar tot op heden ook nog niets. Ook heb ik uiteraard alle winkels in de omgeving gebeld, maar nergens is wat op voorraad, dus een betere strategie is er niet, je moet net geluk hebben.

Vervelende van bestellen in een winkel is dat je helemaal 0,0 info hebt, niet eens een nutteloos "in bestelling" regeltje op een website ofzo :P
Nu is het iedere keer dat de telefoon gaat hopen dat het de shop is.

[ Voor 11% gewijzigd door Spike_wolf op 29-09-2014 11:58 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:49
Colors schreef op zondag 28 september 2014 @ 14:27:
Zelfde hier GSMwijzer iphone 6 16GB zwart

Niks gehoord volgens hun is de 16 gb en 64 gb zwart iphone 6 het meest gewild en daarom dat het wat langer kan duren
Ook een wijziging gehad in de orderstatus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:49
shaowoo schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:15:
Bij degene die de iphone 6 via rembours kregen (via gsmwijzer).. kan je met pin betalen of alleen contant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thatonealex
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-09 15:00
Voor de liefhebber, gouden 64GB zijn op voorraad bij MM online. Ik wacht nog even op de grijze.

http://www.mediamarkt.nl/...2,1500881.html?langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuiderwijk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-10-2024
Dacide schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:10:

[...]
Thanks voor de link! Heb ze net gebeld.

"tsja, het systeem zegt dat ze voorradig moeten zijn, maar dat zijn ze niet. We krijgen wel iedere dag een lading binnen, dus het zou wellicht binnen een week moeten zijn..."

Mij besluipt het gevoel een beetje dat ze bij GSMweb redelijk aan het 'cowboy'en' zijn. Gewoon zo veel mogelijk aanpakken en daarna pappen en drooghouden. Hoop dat ik ongelijk heb, maar dit soort acties/onduidelijkheid draagt niet bij aan de beeldvorming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1991L
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-01-2023
cv8x schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:36:
Net contact gehad met typhone (via twitter). Pakketje staat fysiek klaar en wordt waarschijnlijk vandaag of morgen op de post gedaan. Ik wacht af!
Is je status op de site veranderd? Of veranderen ze dat pas wanneer ze een T&T code sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Zuiderwijk schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:27:
[...]

Thanks voor de link! Heb ze net gebeld.

"tsja, het systeem zegt dat ze voorradig moeten zijn, maar dat zijn ze niet. We krijgen wel iedere dag een lading binnen, dus het zou wellicht binnen een week moeten zijn..."

Mij besluipt het gevoel een beetje dat ze bij GSMweb redelijk aan het 'cowboy'en' zijn. Gewoon zo veel mogelijk aanpakken en daarna pappen en drooghouden. Hoop dat ik ongelijk heb, maar dit soort acties/onduidelijkheid draagt niet bij aan de beeldvorming.
Dat idee krijg ik ook een beetje. Vooral als je meerdere klachten lees op internet. Ik hoop dat het allemaal zal gaan zoals ze het nu vermelden op hun site.

Mijn vader heeft jaren geleden bij hun een HTC besteld en dat ging direct goed. Dat was ook de reden dat het allemaal wel vertrouwde.. We zullen het gaan zien.

Ik heb een 16GB Space Grey iPhone 6 besteld.. 1 a 2 weken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:50
Net een mail gehad van Mobistar (Belgie) dat m'n iPhone 6 (zilver, 64 GB) verzonden is, had 'm zaterdag besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:25
McDaBom schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:18:
[...]

Nee helaas niet :(
ik had 'm (iphone 6, 64 gb grey) op zondag avond om 23:15 besteld, ik hoooop dat de mijne vrijdag as verstuurd wordt.

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassie90
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 22:30
Zojuist m'n bestelling bij gsmweb geannuleerd. Bestel hem wel bij Hi zelf, daar zijn 1000+ iphone 6 64gb space gray voorradig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Bassie90 schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:51:
Zojuist m'n bestelling bij gsmweb geannuleerd. Bestel hem wel bij Hi zelf, daar zijn 1000+ iphone 6 64gb space gray voorradig.
Waar baseer je dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Helaas gaat dat bij mij niet meer. Mijn abonnement is al ingegaan en hoef 'alleen' de telefoon nog te ontvangen. De telefoon annuleren zou dus betekenen dat ik geen telefoon kan hebben.

Geduld is soms een schone zaak. Alleen heb ik nu het idee dat GSMweb expres veel orders aanneemt en vervolgens mondjesmaat maar gaat leveren. Kan best zijn dat ze van elk soort per dag er maar 3 binnenkrijgen...

Ik hou er nog wel vertrouwen in: Deze of volgende week komt mijn iPhone.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asndrag0n
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-09 21:07
Hoe actueel is de voorraad status van de mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 22:36

BreeeZe

Devt

Bestelling van vrijdag 26-09 bij Typhone is inmiddels bezorgd, die hebben hun belofte dus idd waargemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus_V
  • Laatst online: 03-12-2024
asndrag0n schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:02:
Hoe actueel is de voorraad status van de mediamarkt?
Ik zou er voorzichtig mee zijn. Afgelopen vrijdag een iphone 6 64 GB besteld. Immers voor 22h00 besteld is de volgende dag in huis. Ik heb echter nog steeds niets ontvangen.
Als reden geven ze op dat ze een storing hebben gehad. Mijn order hangt nog in het systeem. De status staat op "bestelling wordt voorbereid in het magazijn voor verzending", maar dat staat hij al sinds vrijdag.
Ze hebben geen idee wanneer hier wat in gaat veranderen. Zelfs de order cancellen kan niet.

Ik weet dus niet wat het doet als je nu een nieuwe order zou inschieten. Of deze het proces goed zal doorlopen of dat het alleen de orders betreft die tijdens de storing zijn ingeschoten.
Misschien iets om in het achterhoofd te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Nu maar hopen dat je daar meer succes hebt en niet, zoals op het laatste moment wisselen van kassa in de supermarkt, alsnog langer wacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier die bij centralpoint bestelling heeft gedaan? Zie namelijk dat hun ook een aantal Iphones op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
keanu_ schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:23:
[...]

Nu maar hopen dat je daar meer succes hebt en niet, zoals op het laatste moment wisselen van kassa in de supermarkt, alsnog langer wacht
Vaak wel :)
Ik hou mijn bestelling bij GSMWEB gewoon aan. Als er nou nog meer mensen zouden cancellen.... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
BreeeZe schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:03:
Bestelling van vrijdag 26-09 bij Typhone is inmiddels bezorgd, die hebben hun belofte dus idd waargemaakt :)
Was dit een los toestel wat je besteld had?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljwilliam88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 09:36
Ik zie verschillende reacties over voorraden, is er iets bekend over Coolblue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Vrijdagochtend besteld bij Typhone, vandaag poging gedaan om hem bij me thuis af te leveren (stom dat ik het niet meteen op m'n werkadres heb laten bezorgen ;)), maar wordt nu naar het dichtsbijzijnde afleverpunt gebracht.

Op zijn laatst morgen dus mijn iPhone 6 64 spacegray, op zijn vroegst misschien vanavond al (zie het steeds vaker bij mijn pakketjes dat de bezorger aanvinkt dat ik het de volgende dag kan afhalen, maar dat ie er handgeschreven bijzet dat dit ook al vanaf 19 uur 's avonds nog kan :P ).

Valt me alleszins mee die wachttijd, en blij dat ik me niet heb laten gekmaken en bij 3 verschillende aanbieders heb gepreorderd, 3 uur in de rij heb staan wachten, of wat voor andere rare capriolen om een paar daagjes eerder je telefoon te hebben.

Oh well, ieder zijn ding natuurlijk ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Mijn Typhone bestelling (los toestel 6 64 SG) is ook net bezorgd. Beetje jammer dat ik nu nog een nano-sim moet gaan halen. Kom van een 4S, weet ik veel dat die dingen nu nog kleiner gemaakt zijn. Nog even wachten tot ik kan spelen dus :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thatonealex
VanRoyal schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:01:
Mijn Typhone bestelling (los toestel 6 64 SG) is ook net bezorgd. Beetje jammer dat ik nu nog een nano-sim moet gaan halen. Kom van een 4S, weet ik veel dat die dingen nu nog kleiner gemaakt zijn. Nog even wachten tot ik kan spelen dus :|
Kan je prima zelf knippen hoor. Ik wacht nog op mn bestelling by Typhone, vrijdag middag rond 2:30 gedaan maar nog steeds niks gehoord :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Ik las dat je hem ook nog dunner moet maken, dus moet gaan zitten schuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thatonealex
VanRoyal schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:05:
Ik heb geen ervaring met de i6 maar ik heb het voor mijn i5 nooit hoeven doen.

Je kan ook even naar een willekeurige telefoon winkel gaan, die hebben vaak een speciale tang om ze op maat te knippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
VanRoyal schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:05:
is een optie ma met beetje beleid geweld gebruiken krijg je uhm er in :) + sommige sim kaartjes kun je haast neit schuren want dan is het chipje erin al weg ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Ik pak gelijk een schaar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan even langs de provider in de winkel gaan, dan krijg je een nano simkaart meestal kosteloos mee.

Voor de handige mensen onder ons: http://www.appletips.nl/w...loads/2012/09/nanosim.pdf

Zit wel een risico aan natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Ik las dat een nano-sim in de T-Mobile shop 20 euro kost, online is hij 5 euro maar dan duurt het 3 dagen. Ik ga eerst wel even knippen. Bedankt voor de tips en links.

Edit:

Nou, dat was inderdaad een fluitje van een cent. Nano-sim zit erin!

[ Voor 19% gewijzigd door VanRoyal op 29-09-2014 14:28 ]

Pagina: 1 ... 90 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.