• Marcus_V
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-12-2024
Hier inderdaad hetzelfde met Mediamarkt. Storing in het systeem. Hij zou wel klaarliggen in het magazijn, maar niet zijn opgepikt.

Bij mij werden de periodes van enkele dagen niet genoemd.
Hopelijk wordt het snel opgelost

Verwijderd

Ik wil graag bij een officiele Apple store bestellen aangezien ik die bon dan gewoon kan gebruiken. Iemand een idee van de voorraad?

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:46
Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 11:12:
Ik wil graag bij een officiele Apple store bestellen aangezien ik die bon dan gewoon kan gebruiken. Iemand een idee van de voorraad?
ik hang aan de lijn met store amsterdam, ff vragen of ze ergens iets hebben liggen.

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50
Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 11:12:
Weet niet welk model je wil hebben, maar net over de grens hebben ze genoeg van de 16GB.
Daar kun je ook je bon gebruiken..

• Draakje5
Apple Amsterdam kon niks aangeven mbt voorraad, veranderde continue. Dus gok ga ik niet wagen voor 300km totaal.

[ Voor 24% gewijzigd door Draakje5 op 27-09-2014 11:26 ]

Verwijderd

Ik wil zojuist een iPhone 6 64GB bestellen via de online store, 5-7 werkdagen kan ik uiteraard wachten. Echter bij het afrekenen wordt vermeld: Geleverd: 13 Okt, 2014 - 15 Okt, 2014. M.a.w. 11-13 werkdagen. En laat dat nu net samenvallen met vier weken verblijf in het buitenland... Dat gaat 'm dus niet worden.

Reserveren via de online store is niet meer mogelijk. Ik wil best van de week 's avonds een keer naar Amsterdam, maar dan wil ik uiteraard wel zeker weten dat ik het gewenste model direct mee kan nemen. Iemand advies om dit via de Apple store voor elkaar te krijgen? :P

• Jieve
Draakje5 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 11:25:
Apple Amsterdam kon niks aangeven mbt voorraad, veranderde continue. Dus gok ga ik niet wagen voor 300km totaal.
Weet niet precies waar je woont, maar even in DE kijken?

• Draakje5
Jieve schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 11:28:
[...]

Weet niet precies waar je woont, maar even in DE kijken?
Nijmegen. Ja mja, zit je dan niet met garantie kwesties enzo.

• Jieve
Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 11:28:
Ik wil zojuist een iPhone 6 64GB bestellen via de online store, 5-7 werkdagen kan ik uiteraard wachten. Echter bij het afrekenen wordt vermeld: Geleverd: 13 Okt, 2014 - 15 Okt, 2014. M.a.w. 11-13 werkdagen. En laat dat nu net samenvallen met vier weken verblijf in het buitenland... Dat gaat 'm dus niet worden.

Reserveren via de online store is niet meer mogelijk. Ik wil best van de week 's avonds een keer naar Amsterdam, maar dan wil ik uiteraard wel zeker weten dat ik het gewenste model direct mee kan nemen. Iemand advies om dit via de Apple store voor elkaar te krijgen? :P
Denk dat je vanaf vrijdag daar gewoon kan langs lopen en zo 1 meenemen.
Vorig jaar was dit anders omdat je maar 1 store had.

• Jieve
Draakje5 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 11:30:
[...]

Nee, garantie heb je ook in NL.

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:34
Draakje5 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 11:30:
[...]

Voor garantie kun je dan gewoon naar de Apple store, ook de Nederlanse. Ik los mijn problemen met Apple toch altijd telefonisch op.

• Draakje5
Jieve schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 11:31:
[...]

Nee, garantie heb je ook in NL.
Kun je oberhausen enzo wel reserveren?

• Jieve
Draakje5 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 11:32:
[...]

Kun je oberhausen enzo wel reserveren?
Ja, zie https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability

Edit: het kan zo zijn dat modellen die nu niet verkrijgbaar zijn, een halfuur later wel beschikbaar is.

[ Voor 18% gewijzigd door Jieve op 27-09-2014 11:34 ]

Verwijderd

Jieve schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 11:31:
[...]

Denk dat je vanaf vrijdag daar gewoon kan langs lopen en zo 1 meenemen.
Vorig jaar was dit anders omdat je maar 1 store had.
Bedenk me net dat ik ze van te voren natuurlijk altijd even kan bellen. Ik wacht vd week even af!

• Draakje5
Jieve schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 11:32:
[...]

Ja, zie https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability

Edit: het kan zo zijn dat modellen die nu niet verkrijgbaar zijn, een halfuur later wel beschikbaar is.
Ja zie dat nergens de 6 64gb op voorraad is. Dus wordt m sowieso niet denk ik.

Zal in NL Oook wel niet op voorraad zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Draakje5 op 27-09-2014 11:37 ]

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:48
Draakje5 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 11:35:
[...]

Ja zie dat nergens de 6 64gb op voorraad is. Dus wordt m sowieso niet denk ik.

Zal in NL Oook wel niet op voorraad zijn.
Om 10:00 waren ern og een paar op voorraad. Ik rijd zo naar oberhausen. Maar 50 min vanaf hier ;)

• Draakje5
Adlermann schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 11:44:
[...]

Om 10:00 waren ern og een paar op voorraad. Ik rijd zo naar oberhausen. Maar 50 min vanaf hier ;)
Laat even weten of ze 64gb 6 space gray op voorraad hebben :)

• Adlermann
Draakje5 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 11:50:
[...]

Laat even weten of ze 64gb 6 space gray op voorraad hebben :)
hehe prima :)

• Draakje5
Hou de site ook wel in de gaten maar you never know :) thanks

En als iemand weet of den haag deze op voorraad heeft hoor ik t graag.

[ Voor 15% gewijzigd door Draakje5 op 27-09-2014 11:58 ]

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Iemand soms enig idee hoe lang het duurt voordat Hi weer voorraad heeft? Twee weken of maar een paar dagen?

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-10 12:42
Sta nu in de rij in den haag nog voldoende keus hier

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-10 12:12
Ik kreeg een smsje dat de OPD bezorger tussen 14:06 en 16:06 zou langskomen. Echter een kwartier geleden ging de deurbel. Hij was toch in de buurt en probeerde het alvast :) Heb nu m'n wit/zilvere iPhone 6 64GB!

Ik wacht wel eerst even tot m'n UAG hoesje binnen is, want hij is super glad en ik heb een hele harde vloer.

• thatonealex
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-10 11:50
djkavaa schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 12:23:
Sta nu in de rij in den haag nog voldoende keus hier
Laat even weten hoe lang je dr in stond, wil dr straks ook heen.

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Richard P schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 12:24:
Ik kreeg een smsje dat de OPD bezorger tussen 14:06 en 16:06 zou langskomen. Echter een kwartier geleden ging de deurbel. Hij was toch in de buurt en probeerde het alvast :) Heb nu m'n wit/zilvere iPhone 6 64GB!

Ik wacht wel eerst even tot m'n UAG hoesje binnen is, want hij is super glad en ik heb een hele harde vloer.
Bij mij komt-ie tussen 9.00 en 13.15 - en nee, hij is er nog niet :9

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:33
Ik ga nu de Plus 128Gb Gold bestellen bij Hi, Typhone kan me niks zeggen en hebben het toestel niet blablabla terwijl Hi hem gewoon op voorraad heeft!
Het feit dat ze gewoon van het kastje naar de muur schuiven vind ik nog het ergste! :/

It's All In The "Mix"

• dbz1985
  • Laatst online: 04:56

• Draakje5

Ook 64gb grijs iphone 6?

• Mixpower
  • Laatst online: 10:33
Meh, dat word ook niks! Hi, kan er niks mee omdat de order al loopt bij Typhone. :/

It's All In The "Mix"

• Kavaa
thatonealex schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 12:33:
[...]

Laat even weten hoe lang je dr in stond, wil dr straks ook heen.
12.20 ong staan nu in het midden van de rij.
Maar voorraad krimpt

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

• Draakje5
djkavaa schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 12:53:
[...]

12.20 ong staan nu in het midden van de rij.
Maar voorraad krimpt
Hoe weet je dat als je in de rij staat, komen er mensen terug zonder iPhone?

• thatonealex
Draakje5 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 12:56:
[...]

Hoe weet je dat als je in de rij staat, komen er mensen terug zonder iPhone?
Volgens mij moet je aangeven welke telefoon je wil voordat je in de rij staat zodat je niet voor niks aan het wachten bent.

• aex351
  • Laatst online: 10:35

aex351

I am the one

Voordat je in de rij stapt staan er medewerkers die je kunnen informeren. Daarnaast kan je de voorraad door het raam zien. Maar voor degene die er één willen kopen. Waarom blijven theoretiseren op dit forum of er wel of niet nog voorraad is in plaats van gewoon naar de winkel te gaan. Zekerheid ga je toch niet krijgen.

< dit stukje webruimte is te huur >

• Kavaa
Klopt zoals hierboven staat.
Zolang er een medewerker rond loopt is er nog voorraad hij kan je dan zeggen waar nog voorraad van is alleen dus niet hoeveel.
Dan reserveert die een toestel voor je

• Divitiae
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-10 11:57

Daar heb ik ook ervaring mee ja.. Hij zou toen voor mijn Hi abonnement rond 18:00 komen, maar bleek om 12:00 al op de stoep te staan. Toen was ik niet thuis. Vervolgens had ik om 18:00 een chagrijnige OPD bezorger voor mijn neus. 8)7

• Draakje5
Ja ga niet 2 uur in de de auto zitten om vervolgens te kunnen horen dat het niet op voorraad is.

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 13:11

NeHoX

Gamer + PV

19 september tussen 0:00 en 02:00 een iPhone 6 Plus 64GB Wit/Silver besteld voor m'n vriendin.
26 september een iPhone 6 Plus Zwart/Space Grey besteld voor mezelf. Beiden via de friends&family site Vodafone.

Had eigenlijk gisteren die van mijn vriendin wel verwacht op de post maar helaas. Ook tot nu toe nog niets. Zijn er wel al mensen die hem van Vodafone hebben ontvangen? Ben erg benieuwd.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Nog ter informatie: vorige week op 19/9 om 00:25 bij Hi de iPhone 6 Plus 64 GB Space Gray besteld, vandaag bezorgd.

Top dus! :)

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Het leukste stukje van de rit: binnen een uur wordt ie bezorgd :D

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-10 12:12
Divitiae schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 13:39:
[...]

Daar heb ik ook ervaring mee ja.. Hij zou toen voor mijn Hi abonnement rond 18:00 komen, maar bleek om 12:00 al op de stoep te staan. Toen was ik niet thuis. Vervolgens had ik om 18:00 een chagrijnige OPD bezorger voor mijn neus. 8)7
Haha. Nou deze bezorger was een hele aardige gozer, hij zei: nieuwe iPhone zeker? Grappig hoe ze het afhandelen aan de deur: scanner, tablet, pin automaat etc.

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-10 21:35
Bij degene die de iphone 6 via rembours kregen (via gsmwijzer).. kan je met pin betalen of alleen contant?

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-10 06:49
Vodafone roeptoetert overal dat mijn telefoon op voorraad is (iPhone 6 64GB Silver), maar ondertussen staat mijn bestelling wel in backorder. Wat een prutsbedrijf.

• Adlermann
Centro is huge... Koffie opdrinken en in de rij saltaan... Erg druk

• Draakje5
Adlermann schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:18:
Centro is huge... Koffie opdrinken en in de rij saltaan... Erg druk
Hebben daar niks meer op voorraad toch, alleen 16gb grijs zie ik op de apple site.

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-10 17:58
Ik heb donderdag nacht een reservering gedaan bij CentrO en gisteren avond nog opgehaald. Was een erg korte rij (3 mensen voor ons) en ik was ook zo weer klaar. Alleen hadden ze maar weinig hoesjes op voorraad. (6+ 64GB SG en 6+ 64GB Gold)

• Adlermann
Draakje5 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:22:
[...]

Hebben daar niks meer op voorraad toch, alleen 16gb grijs zie ik op de apple site.
Idd de rij viel mee.

Nu loop ik met iphone nach dem Wagen oid :

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10 15:09
Zojuist bij Apple online besteld en wordt tussen 10 en 14 Okt geleverd. Dus een effectieve levertijd van 2 weken. Overigens waren alle silliconen hoesjes pas leverbaar met 3 tot 4 weken, toch maar voor een leren hoesje gekozen.

Verwijderd

NeHoX schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 13:46:
19 september tussen 0:00 en 02:00 een iPhone 6 Plus 64GB Wit/Silver besteld voor m'n vriendin.
26 september een iPhone 6 Plus Zwart/Space Grey besteld voor mezelf. Beiden via de friends&family site Vodafone.

Had eigenlijk gisteren die van mijn vriendin wel verwacht op de post maar helaas. Ook tot nu toe nog niets. Zijn er wel al mensen die hem van Vodafone hebben ontvangen? Ben erg benieuwd.
Jazeker., lees eerdere reacties geleden van mij. Mijn vriendin voor 19 september besteld in de winkel, ik gister binnen gelopen en konden beide een meenemen

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-10 09:17

BreeeZe

Devt

VanRoyal schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:15:
[...]

Een iPhone launch en dan niet anticiperen op drukte? Wat een onzin inderdaad.

Is er überhaupt iemand die hem vandaag besteld heeft bij Typhone en hem ook daadwerkelijk krijgt? Ik heb het vermoeden dat die 'voorraad' gewoon pure bluf was.
Net een T&T code gehad voor m'n 6 64GB SG die ik gister besteld heb, blijkbaar toch echt drukte en geen bluf :)

• misterd11
  • Laatst online: 06-10 12:03
Vrijdag de 19e de iphone 6+ 64gb space grey besteld i.c.m. vodafone abonnement. En heb nog steeds niks te horen gehad, het lijkt wel alsof ze geen 6+ binnen krijgen. Want de gewone 6 64gb space grey verkoopt als een gek en mensen met ordernummers 3000+ later als mij krijgen hem vandaag al binnen. het gekste vind ik nog dat hij bij Hi, KPN, en vodafone winkels hier in alkmaar gewoon op voorraad was en je hem zo mee kreeg. Dit was vrijdagmiddag om 14:00 uur. Dit is ook echt de laatste keer dat ik iets via een webshop bestel op gebied van mobieltjes. Dan maar 20 euro meer aanbetalen, zodat je het toestel direct kan ophalen. Ik weet nu nog steeds geen levertijdsindicatie, en die geven ze ook niet bij typhone. Bedankt voor de kutservice!!!

Verwijderd

Heeft er iemand toevallig een space grey gereserveerd in Eindhoven of omgeving, maar gaat deze niet ophalen? :)

Ben mijn lumia 930 beu, te veel problemen mee gehad.

IPhone 6 64gb heeft de voorkeur:)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2014 15:17 ]

• Draakje5
Frankrijk Dijon heeft nog alles in stock:

https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability

Net na Parijs ook:
https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability

[ Voor 28% gewijzigd door Draakje5 op 27-09-2014 15:19 ]

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Net een iPhone 6 64GB space gray gekocht bij de Apple Store in Den Haag!
Had geen reservering en moest ongeveer 1.5 uur in de rij staan.

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-10 19:33

Galois

1811 - 1832

Mooi verhaal hier.

Ik heb afgelopen maandag een nieuw abo afgesloten bij Vodafone (nummerbehoud vanaf T-Mobile). Donderdag heb ik bericht gekregen dat mijn nummerbehoud was goedgekeurd. Fijn, alles zou nu in gang gezet worden.

Gisteren contact gehad met Vodafone (0800 nummer klantenservice) en ze vertelde mij dat ik in de loop van de dag een email zou krijgen voor een bezorgafspraak. Mocht dat niet gebeuren, dan moest ik bellen met een andere afdeling. Ik kreeg dat nummer.

Gisteren geen mail gehad, dus vandaag even gebeld. Wat blijkt, deze afdeling Logistics (oid) die vertelt mij dat mijn telefoon klaar staat voor verzending, maar dat ze 'm pas zullen verzenden als het nummerbehoud goedgekeurd is. Ik vertel deze aardige dame dat mijn nummerbehoud afgelopen donderdag al is goedgekeurd. Dat stond niet in haar systeem, maar het synchroniseren van de systemen duurt altijd even zei ze. Dus ze verwachtte vandaag of morgen dat ze gesynchroniseerd zouden worden en dan kon mijn iPhone gelijk verstuurd worden. Ik zou daarvan bericht krijgen.

Wel opmerkelijk dat Vodafone sneller met de klant communiceert dan intern tussen de verschillende afdelingen :)
En dat verhaal van synchroniseren vind ik maar raar. Hoezo lezen niet beide afdelingen dezelfde database uit? Als ik op de pagina kijk over de status van nummerbehoud, dan staat daar 'goedgekeurd'. Dus ik kan als klant wel de juiste database uitlezen, maar de verschillende afdelingen niet?

Ik heb geduld, vind de klantenservice van Vodafone wel ontzettend vriendelijk!

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• Kavaa
Zo net thuis gekomen met een iPhone 6 128GB van Apple Store Den Haag

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Dit wordt mij ook sinds donderdag al verteld. Ik heb sinds donderdag ook al akkoord wat betreft mijn nummerbehoud. 'Vandaag of morgen', maar nu zal het wel maandag worden vrees ik. Tegen die tijd zal de koerier voorlopig ook wel z'n afspraken vol hebben staan.

Volgens een medewerker bij Dynalogic gisteren moet Vodafone als alles klaar is (abonnement, credit check, nummerbehoud) nog één keer een akkoord geven en wordt er dan een telefoon aan de order gekoppeld, maar de voorraad is op. Vodafone medewerker vertelde mij gisteren dat de voorraad normaal gesproken op dinsdag en vrijdag aangevuld wordt en dan een paar dagen duurt voor het ingeboekt is en ook de koerier er beschikking over heeft om ze uit te leveren. :')

Als je kijkt op http://www.iculture.dannyhtek.nl/ dan heeft KPN/Hi superveel uitgeleverd en Vodafone zowat niks. :(

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Net een mail ontvangen van Typhone dat mijn i6 64 SG verzonden is. Blijkbaar hadden ze inderdaad voorraad, maar konden ze de drukte echt niet aan. Qua logistiek en communicatie valt er denk ik nog wel iets te verbeteren daar, maar ik ben blij dat hij verzonden is.

• hatsa
  • Laatst online: 22-10 18:15
Galois schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 15:51:
Mooi verhaal hier.

Ik heb afgelopen maandag een nieuw abo afgesloten bij Vodafone (nummerbehoud vanaf T-Mobile). Donderdag heb ik bericht gekregen dat mijn nummerbehoud was goedgekeurd. Fijn, alles zou nu in gang gezet worden.

Gisteren contact gehad met Vodafone (0800 nummer klantenservice) en ze vertelde mij dat ik in de loop van de dag een email zou krijgen voor een bezorgafspraak. Mocht dat niet gebeuren, dan moest ik bellen met een andere afdeling. Ik kreeg dat nummer.

Gisteren geen mail gehad, dus vandaag even gebeld. Wat blijkt, deze afdeling Logistics (oid) die vertelt mij dat mijn telefoon klaar staat voor verzending, maar dat ze 'm pas zullen verzenden als het nummerbehoud goedgekeurd is. Ik vertel deze aardige dame dat mijn nummerbehoud afgelopen donderdag al is goedgekeurd. Dat stond niet in haar systeem, maar het synchroniseren van de systemen duurt altijd even zei ze. Dus ze verwachtte vandaag of morgen dat ze gesynchroniseerd zouden worden en dan kon mijn iPhone gelijk verstuurd worden. Ik zou daarvan bericht krijgen.

Wel opmerkelijk dat Vodafone sneller met de klant communiceert dan intern tussen de verschillende afdelingen :)
En dat verhaal van synchroniseren vind ik maar raar. Hoezo lezen niet beide afdelingen dezelfde database uit? Als ik op de pagina kijk over de status van nummerbehoud, dan staat daar 'goedgekeurd'. Dus ik kan als klant wel de juiste database uitlezen, maar de verschillende afdelingen niet?

Ik heb geduld, vind de klantenservice van Vodafone wel ontzettend vriendelijk!
Ach, bij Belsimpel reserveren ze je telefoon pas nadat je nummerbehoud/contractverlenging is goedgekeurd. Ze zeggen dat de telefoon uit voorraad leverbaar is, maar het zou zomaar kunnen dat na de contractaanvraag blijkt dat de voorraad toch "opeens" uitverkocht is.

• Megalith
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:58
Ik heb gisterochtend om 11:00 uur een iPhone 6 64GB SG besteld bij Typhone. Kreeg net een mail dat ie is verzonden. Lijkt dus toch te kloppen dat ze wel voorraad hadden, maar de drukte gewoon niet konden handelen. Ik ben er iig blij mee 😀👍

Verwijderd

Hier exact hetzelfde verhaal m.b.t. Vodafone nummerbehoud en uitlevering; zal waarschijnlijk maandag dan worden...

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
ach joh, iedereen die bij Apple besteld heeft krijgt hem nog later :) troost je daar gewoon mee.

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-10 23:41
Toch benieuwd wanneer gsmweb gaat leveren. Ik lees dat de voorraden overal goed zijn en dat ze snel weer nieuwe krijgen. Ben ik benieuwd... Het stukje: bestel bij gsmweb en je bent een van de eerste die hem heeft, klopt ook niet echt ;).

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• S1991L
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-01-2023
BreeeZe schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 15:10:
[...]

Net een T&T code gehad voor m'n 6 64GB SG die ik gister besteld heb, blijkbaar toch echt drukte en geen bluf :)
Hoelaat heb je besteld? Ik heb nog niks :-(

• Hexos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-03-2024
Dit is ook mooi...mijn iPhone zou tussen 15:00 - 17:00 geleverd worden. Zie ik het busje om 18:15 door de straat rijden, rijdt hij mijn huis voorbij!

Zie ik even later op PostNL staan: "de 1e bezorgpoging is niet geslaagd".

Hier word je toch moe van...prutsers.

• Hilly249
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-04-2024
Ook mij bestelde iPhone 6 64 SG van Typhone wordt maandag bezorgd.

Omdat ik weinig vertrouwen had in de levering door Typhone, heb ik bij de plaatselijke HI shop een abbo met een Iphone 6 64GB SG afgesloten. De iPhone kon ik meteen meenemen.

Mijn bestelling bij Typhone heb ik meteen geannuleerd, maar kennelijk is dat daar niet goed doorgekomen.
Maandag heb ik dus 2 iPhones 6 64GB SG. Maandag maar even bellen naar Typhone wat te doen.

Verwijderd

Hilly249 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 19:05:
Ook mij bestelde iPhone 6 64 SG van Typhone wordt maandag bezorgd.

Omdat ik weinig vertrouwen had in de levering door Typhone, heb ik bij de plaatselijke HI shop een abbo met een Iphone 6 64GB SG afgesloten. De iPhone kon ik meteen meenemen.

Mijn bestelling bij Typhone heb ik meteen geannuleerd, maar kennelijk is dat daar niet goed doorgekomen.
Maandag heb ik dus 2 iPhones 6 64GB SG. Maandag maar even bellen naar Typhone wat te doen.
Ik had afgelopen week met een ander toestel bij Typhone hetzelfde. Je kunt gewoon het toestel aan de deur weigeren, dan gaat hij trrug naar Typhone. Als zij hem binnen hebben ontvang je een paar dagen later een creditfactuur, en wordt je geld teruggestort.

• diebote
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-08 22:51
Weet iemand hoe de haagsche voorraad van de apple store op dit moment is??

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
diebote schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 19:12:
Weet iemand hoe de haagsche voorraad van de apple store op dit moment is??
Helaas met lege handen thuis gekomen uit Den Haag..

Rond 15:15 (na dik 1,5 uur in de rij te hebben gestaan) kon ik aangeven dat ik de iPhone 6 64 space gray wilde. Helaas kreeg ik te horen dat alleen de 2 andere kleuren van de 64GB versie nog beschikbaar waren. De 128GB versie hadden ze nog wel in space gray.

Trouwens interessant om te zien dat mensen om me heen die eveneens de 64GB SG wilde makkelijk overschakelden naar een andere kleur of 128GB..

• Hoiz
Iemand enig idee hoe lang het ongeveer zou duren voordat Hi weer 16GB SG 6jes op voorraad heeft? Hoelang duurt zoiets normaal? Ik heb geen idee, kom van Android namelijk..

• Hilly249
Hoiz schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 19:37:
Iemand enig idee hoe lang het ongeveer zou duren voordat Hi weer 16GB SG 6jes op voorraad heeft? Hoelang duurt zoiets normaal? Ik heb geen idee, kom van Android namelijk..
Misschien gewoon ff langsgaan bij je plaatselijke HI shop. Zo ben ik ook vandaag aan een iPhone 6 64GB SG gekomen

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-10 14:26
Hilly249 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 19:44:
[...]

Misschien gewoon ff langsgaan bij je plaatselijke HI shop. Zo ben ik ook vandaag aan een iPhone 6 64GB SG gekomen
Als los toestel of met abonnement?

• Hoiz
Hilly249 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 19:44:
[...]

Oh echt? Ik dacht dat ik geen kans had dus ik ging het niet eens proberen.. Dinsdag vrij, dan maar eens proberen dan.

Het is verlenging ja. Had telefonisch korting weten te regelen en hij verzekerde mij dat ik hem dinsdag zal hebben, maar daar lijkt het dus niet op. :)

• Hilly249
Smarty77 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 19:49:
[...]

Als los toestel of met abonnement?
Met abonnement...
Zoals ik al eerder meldde wordt maandag a.s. mijn (2e) iPhone 6 64GB SG bezorgd. Aangezien ik al voorzien ben, ga ik dit pakket waarschijnlijk weigeren, maar als ik er iemand nog een plezier ermee kan doen. Ik woon in Haarlem......dm me dan maar ff.....

Ondertussen met een mede-tweaker een afspraak gemaakt, hij neemt de iPhone over.....

[ Voor 9% gewijzigd door Hilly249 op 28-09-2014 13:02 ]

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Hilly249 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:05:
[...]

Met abonnement...
Zoals ik al eerder meldde wordt maandag a.s. mijn (2e) iPhone 6 64GB SG bezorgd. Aangezien ik al voorzien ben, ga ik dit pakket waarschijnlijk weigeren, maar als ik er iemand nog een plezier ermee kan doen. Ik woon in Haarlem......dm me dan maar ff.....
er moeten zeker wel wat mensen geintresseerd zijn, hier zijn zo veel mensen die er zo eentje willen maar niet kunnen bemachtigen, zet hem misschien bij vraag en aanbod en hij is direct verkocht.

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Is de telefoon al bij mediamarkt rotterdam
te bekijken?

• Hilly249
thibautb schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 21:17:
[...]

er moeten zeker wel wat mensen geintresseerd zijn, hier zijn zo veel mensen die er zo eentje willen maar niet kunnen bemachtigen, zet hem misschien bij vraag en aanbod en hij is direct verkocht.
Er heeft zich nog niemand gemeld....ik hoef er niets "extra's" voor te hebben.....

Ondertussen met een mede-tweaker een afspraak gemaakt, hij neemt de iPhone over.....

[ Voor 10% gewijzigd door Hilly249 op 28-09-2014 13:01 ]

• thatonealex
Nou, ik ben na veel goede berichten op dit forum vanmiddag toch naar de Apple Store in Den Haag gegaan. Vertrek uit Nijmegen rond 15:00 en bij de Apple Store rond 16:30. Tot mijn verbazing werd ik verteld dat er die dag niks meer verkocht ging worden en het "misschien" morgen weer mogelijk was. Ik geloof niet dat ze plots door de voorraad heen waren, denk dat ze gewoon tijds limiet hadden oid.

Best zuur maar hield het in m'n achterhoofd dat het kon gebeuren. Gelukkig hou ik van autorijden _O-

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Mijn iPhone 6 64GB (Gold) is vandaag netjes op tijd geleverd door PostNL. Vrijdagochtend besteld bij MediaMarkt, zaterdagochtend in huis. Had aanvankelijk toch nog het gevoel dat het ergens mis kon gaan, of dat het toestel überhaupt nooit op voorraad was geweest. Meevaller. :)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• Jeshua9
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-10 22:30
Heb vorige week een iPhone 6 64 sg gereserveerd bij de APR (a-Mac). Ze zeiden dat deze de 29e klaar zou liggen maar toen ik vandaag belde hoe het er mee stond zeiden ze 2-3 weken. Morgen maar even langs gaan hoe het er echt mee staat. Zou jammer zijn van die 3 weken maar die 3 jaar garantie is het mij wel waard.
Vroeg me af waarom ik bijna niemand anders hoor die hem daar gaat halen. Of is die 3 jaar garantie gewoon onzin?

• Hoiz
luifel schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 21:18:
Is de telefoon al bij mediamarkt rotterdam
te bekijken?
In Arnhem in ieder geval niet. Overal 5S, C en 4 als demo maar niks te zien over de 6.

• b.jelle
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Hoiz schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 23:37:
[...]

In Arnhem in ieder geval niet. Overal 5S, C en 4 als demo maar niks te zien over de 6.
Hier in Leeuwarden alleen maar de 6 in zilver en space gray.

Dus gewoon zelf ff bij je lokale MM langs, misschien heb je geluk ;)

• jschoorl2
  • Laatst online: 20-10 21:59
Jeshua9 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 23:13:
Heb vorige week een iPhone 6 64 sg gereserveerd bij de APR (a-Mac). Ze zeiden dat deze de 29e klaar zou liggen maar toen ik vandaag belde hoe het er mee stond zeiden ze 2-3 weken. Morgen maar even langs gaan hoe het er echt mee staat. Zou jammer zijn van die 3 weken maar die 3 jaar garantie is het mij wel waard.
Vroeg me af waarom ik bijna niemand anders hoor die hem daar gaat halen. Of is die 3 jaar garantie gewoon onzin?
Heb vrijdag ook een 64 GB, zilver gereserveerd. Zou dinsdag of woensdag binnen komen en ja 3 jaar garantie is mooi meegenomen. Ben zelf erg tevreden over de manier waarop je geholpen wordt.

Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-10 00:36

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ik wacht al erg lang op mn tel terwijl mijn orderstatus niet veranderd. Heb de tel afgelopen zondag besteld, en het contract per mail verstuurd op maandag. :(

Doe ik iets verkeerd? Mails leest GSMwijzer pas na 3 werkdagen, en de tel is altijd bezet.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LHUWdZwrCx56LXMaK4HYYmNY/full.jpg?nohitcount=1

[ Voor 31% gewijzigd door SalimRMAF op 28-09-2014 02:14 . Reden: Nu met camouflage ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SalimRMAF schreef op zondag 28 september 2014 @ 00:27:
Ik wacht al erg lang op mn tel terwijl mijn orderstatus niet veranderd. Heb de tel afgelopen zondag besteld, en het contract per mail verstuurd op maandag. :(

Doe ik iets verkeerd? Mails leest GSMwijzer pas na 3 werkdagen, en de tel is altijd bezet.

[afbeelding]
Nee, ik geloof dat GSMWijzer en Studentmobiel de aanvragen pas verwerken op het moment dat de telefoon op voorraad is.

Edit: je wacht er al 'erg lang' op? Dat ding is net 2 dagen beschikbaar :')
En als je je ordernr weg wil filteren, moet je hem misschien ook bij 'contract terugsturen' even verwijderen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2014 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Laatst online: 10:11

[afbeelding]
Hier is de Iphone 6 (64GB) van GSMwijzer rond de middaguur (11.15) geleverd door PostNL (rembours). Telefoon was besteld op zondag rond 21.00 uur. Echter, de simkaart is nog niet geactiveerd |:( ... er kan geen verbinding worden gemaakt met het netwerk. T-Mobile gebeld aangezien GSMwijzer niet in het weekend geopend is, eerstgenoemde geeft aan dat het 24 uur kan duren voordat de sim geactiveerd wordt. Bijbehorende brief geeft aan dat de sim sinds gisteren in is gegaan. Online activeren lukt niet, want nummer is onbekend op de website van T-Mobile. Dat wordt dus wachten, anders maandag bellen naar de klantenservice van GSMwijzer...

[ Voor 3% gewijzigd door Exor op 28-09-2014 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbz1985
  • Laatst online: 04:56
Hier nog leuker, kon mijn iphone 6+ 16gb spacegrey ophalen bij dixons ipv 21 oktober en dan kan ik niet bij mijn geld door storing ing :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Gisteren (00.05uur) 2 stuks Space Grey 128gb gereserveerd bij Apple Düsseldorf en vandaag opgehaald.
Leuke stad trouwens, denk er een keer te gaan shoppen met mijn vriendin.
Nog gen 15 minuten hoeven wachten, reisafstand vanaf Eindhoven 1.22 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48

[afbeelding]
Ze hebben je contract nog niet ontvangen blijkbaar. Je kan in de avonduren proberen te bellen. Dan is het wat rustiger aan de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Weten jullie of de iphone's een simlock hebben ? Stel ik bestel een iphone bij de phonehouse icm een tele2 abonnement is deze dan gelockt op tele2 ? Ik heb namelijk een 2e simkaart van een andere provider die ik af en toe gebruik (vodafone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeuroticaPills
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Bij de BCC in Arnhem Zuid ligt een iPhone 6 demomodel, lekker onopvallend tussen de andere smartphones. Helaas geen voorraad.
Hoiz schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 23:37:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exor schreef op zondag 28 september 2014 @ 00:52:
[...]

Hier is de Iphone 6 (64GB) van GSMwijzer rond de middaguur (11.15) geleverd door PostNL (rembours). Telefoon was besteld op zondag rond 21.00 uur. Echter, de simkaart is nog niet geactiveerd |:( ... er kan geen verbinding worden gemaakt met het netwerk. T-Mobile gebeld aangezien GSMwijzer niet in het weekend geopend is, eerstgenoemde geeft aan dat het 24 uur kan duren voordat de sim geactiveerd wordt. Bijbehorende brief geeft aan dat de sim sinds gisteren in is gegaan. Online activeren lukt niet, want nummer is onbekend op de website van T-Mobile. Dat wordt dus wachten, anders maandag bellen naar de klantenservice van GSMwijzer...
Apart, heb de telefoon op zondag besteld bij GSMWijzer rond 5 uur en hier nog niks. Voorraad was er doorheen. Maar wel lekker dat je hem al hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-10 09:17

BreeeZe

Devt

S1991L schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 17:59:
[...]

Hoelaat heb je besteld? Ik heb nog niks :-(
's ochtends om 09:30.

Overigens staat de status nog steeds op "Zending wordt voorbereid door de verzender", dus bezorging zal wel minimaal Dinsdag worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-10 13:40

ronaldm3

Apple Watch :)

Ruffzz schreef op zondag 28 september 2014 @ 07:56:
Weten jullie of de iphone's een simlock hebben ? Stel ik bestel een iphone bij de phonehouse icm een tele2 abonnement is deze dan gelockt op tele2 ? Ik heb namelijk een 2e simkaart van een andere provider die ik af en toe gebruik (vodafone)
iPhone zijn over het algemeen simlock vrij.

Vooral als je hem bij koopt bij een winkel die min of meer losstaat van een provider (zoals een belcompany en the phone house). En volgens mij is een simlock echt zo 2013 ofzo ;)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:09
ronaldm3 schreef op zondag 28 september 2014 @ 09:39:
[...]

iPhone zijn over het algemeen simlock vrij.

Vooral als je hem bij koopt bij een winkel die min of meer losstaat van een provider (zoals een belcompany en the phone house). En volgens mij is een simlock echt zo 2013 ofzo ;)
Ehhh belcompany is 100% dochter van Vodafone, en verkoopt ook alleen vf producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen96
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-10 22:23
Exor schreef op zondag 28 september 2014 @ 00:52:
[...]

Mag ik vragen welke kleur iPhone 6 64GB jij hebt besteld? :)
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 08:57:
[...]

Apart, heb de telefoon op zondag besteld bij GSMWijzer rond 5 uur en hier nog niks. Voorraad was er doorheen. Maar wel lekker dat je hem al hebt!
En jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En jij?
[/quote]

Spacegrey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-10 23:51
Iemand idee welke MM in Nederland nog voorraad heeft!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Begrijp ik nou dat mensen gewoon gisteren bij de Apple store Den Haag bijv de Iphone 6 64GB konden ophalen zonder gereserveerd te hebben of van te voren besteld te hebben?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-10 23:51
Ja een vriend van mij wel.. Vond ik ook gaar. De Mm site geeft aan dat de 16gb op voorraad is maar zegt niks over de 64gb.. Staat er gewoonweg niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-10 18:13
Stranglem schreef op zondag 28 september 2014 @ 10:56:
Begrijp ik nou dat mensen gewoon gisteren bij de Apple store Den Haag bijv de Iphone 6 64GB konden ophalen zonder gereserveerd te hebben of van te voren besteld te hebben?
Ja erg raar. Een vriend van mij kon hem gisteren ophalen bij de Apple Store Den Haag toen hij daar langsliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Laatst online: 10:11
Jeroen96 schreef op zondag 28 september 2014 @ 10:06:
[...]

Mag ik vragen welke kleur iPhone 6 64GB jij hebt besteld? :)
Een gouden iPhone, misschien was die minder gewild :p.
Pagina: 1 ... 89 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.