Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-10 21:21
Ik was net bij de Apple Store mijn overbodige iPhone te gaan ophalen, blijkt dat ze gelijk de toestellen verkopen die niet opgehaald zijn. Je zou dus kunnen proberen om toch even snel langs te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank_b
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-06 08:26
Ferret schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 07:06:
Goedemorgen!

Hij ligt hier op mijn buro! :9 Het was helemaal top gisteravond/vanmorgen bij de Vodafone winkel. Ik was zowaar de eerste en er waren van die cheerleader meisjes en een fotograaf enzo. Om precier 00:01 mochten de eerste 10 naar binnen en we werden zeer welkom geheten. Er was drinken en je mocht van alles pakken. Omdat ik nummer 001 had werd me gevraagd of ik hem ging uitpakken en of ik op de foto wilde. Daar had ik geen zin in want ik had ook dat filmpje gezien van die snuiter die hem uit z'n handen laat vallen. Daar was ik niet de enige in dus dat was wel jammer voor ze. Maar ze begrepen het wel.

Toen mocht ik de iPhone in ontvangst nemen. Het sim kaartje werd meteen geactiveerd en klaar was ik. Als bedankje kreeg iedereen een mandje lekkers mee met daarin chips, nootjes, een fles cider, een appel en niet onbelangrijk; een hoesje! Dus ik kan hem in afwachting van m'n Spigen case toch veilig mee nemen.

Ik heb de iPhone net voorzien van m'n recenste iCloud backup en hij is nu net klaar. Ik ben happy! 8)
Ben jij dit?

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2yy46jo.jpg

Ref: RTLNieuws
Adlermann schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 18:00:
[...]

Naja, ik weet het beleid niet, maar de stelregel vanuit de wet is wel: de fabrikant is niet erantwoordelijk voor de garantie, maar de winkel waar je hem kocht.. Dus het verhaal klopt wel.

Maar ik weet niet of apple standaard extra (als fabrikant) levert op hun producten. Maar de winkel zelf mag als ze dat willen gewoon de telefoons weigeren die bij andere winkels gekocht izjn.
Dit dus, volgens de NL wet is de verkoper verantwoordelijk, je moet dus je iphone in dat geval weer inleveren bij de Mediamarkt die het dan met Apple moet regelen.

Ook aan de hand gehad met een iMac, gekocht bij iCentre, hoop gedoe, slecht leverbaar, Apple had coulance regeling, maar die ging mooi niet op voor mij, ik moest het met iCentre regelen.
Duurde toen stuk langer, leermoment.
Vanaf toen altijd via de applestore besteld, nooit problemen meer gehad.

[ Voor 27% gewijzigd door frank_b op 26-09-2014 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
deBennie schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:35:
Kan me er weinig van herinneren... B)
misschien heb je er een hangover van??? 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-03-2024
Goed nieuws voor mij. Zojuist een mail gehad dat mijn iPhone 64GB zilver (via Studentmobiel/GSMwijzer) verzonden is via PostNL. I'm happy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1991L
  • Laatst online: 25-01-2023
FirePuma142 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:17:
[...]

Breek me de bek niet open... er werd geadverteerd met "als eerste in huis" nu weten ze nergens meer van wat een leverdatum betreft. En op geen enkele manier excuses voor hun eigen falen, alleen maar verschuilen achter Apple. Half NL loopt er inmiddels mee rond. Kansloos.
Sta op dit moment bij de BCC om mijn bestelling te annuleren. Vind het niet erg om te wachten, maar om nu gewoon helemaal niks te horen vind ik absurd. Ze weten zelfs niet of ze hem 2 oktober wel geleverd krijgen! Maar wel lekker blijven adverteren met "verwachte leverdatum 2 oktober".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-10 21:23
Heb nog een reservering staan voor 2x iPhone 6 64GB spacegrijs. Ophalen @ Apple store Amsterdam tussen 8 en 9 vanavond. Kan iemand daar nog wat mee? Ben zelf al voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmielW.
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Armo schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 18:42:
Heb nog een reservering staan voor 2x iPhone 6 64GB spacegrijs. Ophalen @ Apple store Amsterdam tussen 8 en 9 vanavond. Kan iemand daar nog wat mee? Ben zelf al voorzien.
Ja ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timelezzzzz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:44
Heeft er al iemand t&t code van typhone gehad voor morgen? Heb t gevoel dat ze alle orders van dixons hebben overgenomen door te adverteren met ruim op voorraad en nu Lees ik op Twitter dat veel bestellingen opeens dinsdag pas verzonden zullen worden (de dag dat Dixons ook aangaf ook weer voorraad te krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net GSMwijzer even gebeld om een update te vragen van mijn overstap naar T-Mobile maar schijnbaar zijn ze dus nu al door de toestellen heen, in mijn geval 64GB. Had zondag rond 17:00 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 10:31

Backspace-NL

New and Improved!

timelezzzzz schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 18:53:
Heeft er al iemand t&t code van typhone gehad voor morgen? Heb t gevoel dat ze alle orders van dixons hebben overgenomen door te adverteren met ruim op voorraad en nu Lees ik op Twitter dat veel bestellingen opeens dinsdag pas verzonden zullen worden (de dag dat Dixons ook aangaf ook weer voorraad te krijgen)
Ik vrees er voor.. Ze beweren nu op Twitter dat ze het wel heel druk in hun magazijn hebben en dus veel bestellingen morgen niet leveren.. Beetje jammer, ze hadden kunnen anticiperen dat het extra druk zou zijn.

Eerder vandaag riepen ze nog rond 20:00 de T&T codes, dus misschien heb je toch nog geluk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timelezzzzz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:44
Backspace-NL schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 18:57:
[...]

Ik vrees er voor.. Ze beweren nu op Twitter dat ze het wel heel druk in hun magazijn hebben en dus veel bestellingen morgen niet leveren.. Beetje jammer, ze hadden kunnen anticiperen dat het extra druk zou zijn.

Eerder vandaag riepen ze nog rond 20:00 de T&T codes, dus misschien heb je toch nog geluk....
Vanmorgen zeiden ze inderdaad mail in de gaten houden want hij is gereserveerd en klaar voor verzenden. Ben benieuwd......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAF1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09-2024
Zojuist een mailtje van Studentmobiel. Mijn iPhone (6 64GB silver) is verzonden :)
Zondag besteld om 14:00.

[ Voor 4% gewijzigd door RAF1 op 26-09-2014 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48
RAF1 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 19:18:
Zojuist een mailtje van Studentmobiel. Mijn iPhone (6 64GB silver) is verzonden :)
ZoNdag besteld om 14:00.
Nice gefeliciteerd! ikke zondag 16.00 besteld. hopelijk kom ik nog aan de beurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stranglem schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:55:
Ik heb net een discussie gehad met een Apple store medewerker.

Ik zei tegen hem dat ik misschien mijn bestelling wilde annuleren. Omdat ik hem sneller bij de Mediamarkt wilde halen.

Toen kwam er een heel verhaal dat u beter bij de Apple store kan bestellen, want daar kan je terecht als er wat aan de hand is.

Maar voor zover ik weet kan je toch met elke iPhone 6 gewoon bij elke Apple store terecht? En krijg je overal dezelfde service.
Hij vertelde dat er een bepaald service nummer beschikbaar is alleen voor mensen die bij een Apple store besteld hebben. En alleen DAN zou er ook een ophaal service zijn.

Als ik bij de Mediamarkt zou bestellen zou ALLE service bij hen moeten gaan en dat zou ik dus beter maar niet moeten doen.

Klopt dit wat hij zegt? Zijn er voordelen bij bij het bestellen bij een Apple store?
Is ook de reden dat ik hem bij de Online Apple Store besteld heb i.p.v. bij een APR ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apart. Mij werd verteld dat zondag twee dagen na vrijdag was en dat dat vrij laat was. Maar als ik het zo lees versturen ze wel bestelling van zondag. Heb denk gewoon een std. Antwoord gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer...
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:00
paulcito schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:11:
[...]

Dan ga ik het toch ook nog een keer proberen. Ben alleen bang dat ze geen toestel voor mij 'vast hebben gehouden' ondanks dat ik wel betaald heb.

Edit: inmiddels gebeld. Mogen nu wel los verkocht worden, maar er is iets fout gegaan met de voorraad waardoor er - zoals verwacht - geen toestel voor mij is. Grote faal voor Mediamarkt.
Same here, kreeg net een mail van de lokale MM, ook hierin aangegeven dat er wat mis was gegaan met de voorraad en dat ik moet wachten tot de volgende levering, die 'op korte termijn' zou moeten plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieBommbarie
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-08 13:09
MajinChaos schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 19:21:
[...]

Nice gefeliciteerd! ikke zondag 16.00 besteld. hopelijk kom ik nog aan de beurt!
Wtf! Ik zaterdag ochtend om 9u een 64gb normale 6 grijs.
Heb niks gehoord! Gister nog een mail dat het 2 weken kan duren. Die status pagina van studentmobiel laat ook niets anders zien. Weekend nog even tijd om cases te zoeken dan :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexos
  • Laatst online: 23-03-2024
Hexos schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 18:26:
Goed nieuws voor mij. Zojuist een mail gehad dat mijn iPhone 64GB zilver (via Studentmobiel/GSMwijzer) verzonden is via PostNL. I'm happy!
Morgen tussen 15:00 - 17:00 kan ik hem verwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulcito
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
@Dreamer... Vestiging Breda? Ik kreeg eenzelfde mail. Net bij de klantenservice mijn geld terug gehaald. Had er geen vertrouwen meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer...
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:00
paulcito schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 19:42:
@Dreamer... Vestiging Breda? Ik kreeg eenzelfde mail. Net bij de klantenservice mijn geld terug gehaald. Had er geen vertrouwen meer in.
Ja inderdaad, ik wacht nog even tot begin volgende week en anders haal ik ook mijn geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:54

RawChild

PSN: Rawchild

http://www.iphoned.nl/kopen/iphone-6/

handige site voor iedereen die nog snel een iphone 6 zoekt. Ik ben via deze site bij verschillende aanbieders terecht gekomen die nu uit voorraad kunnen leveren. Morgen ontvang ik hem :)

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Ik weet niet of het is toegestaan (verwijder deze post anders maar mod).

Maar ik heb vandaag twee 6 plus, space gray 128gb kunnen bemachtigen. (ik had twee pre-orders geplaatst) Een voor mezelf en de ander zou voor vriend van me zijn maar die ziet er toch vanaf. Dus als iemand hier interesse heeft stuur even DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
Hoi, ik heb ook nog een reservering staan van 8 tot 9 ophalen 2 maal 64gb zwart, weet niet of het daar op te halen is zonder id??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:16
De iphone 6 64 gb / zilver is nu wel van mediamarkt.nl weg....pray dat e mijn order van vanmiddag nog uitleveren. Anders morgen de koop maar meteen ontbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wel
ElayZ schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 19:52:

Maar ik heb vandaag twee 6 plus, space gray 128gb kunnen bemachtigen. (ik had twee pre-orders geplaatst) Een voor mezelf en de ander zou voor vriend van me zijn maar die ziet er toch vanaf. Dus als iemand hier interesse heeft stuur even DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Backspace-NL schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 18:57:
[...]

Een iPhone launch en dan niet anticiperen op drukte? Wat een onzin inderdaad.

Is er überhaupt iemand die hem vandaag besteld heeft bij Typhone en hem ook daadwerkelijk krijgt? Ik heb het vermoeden dat die 'voorraad' gewoon pure bluf was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Laatst online: 19-10 08:49
Zijn er hier mensen met een iPhone 6 16GB Space Gray van Hi met een nieuw abonnement die voor of om 00:20 besteld hebben? Graag een PM met eventueel je ordernummer.

Ik ben nog steeds gepikeerd dat ik hem nog niet heb :)

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Dannydekr schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:20:
Zijn er hier mensen met een iPhone 6 16GB Space Gray van Hi met een nieuw abonnement die voor of om 00:20 besteld hebben? Graag een PM met eventueel je ordernummer.

Ik ben nog steeds gepikeerd dat ik hem nog niet heb :)
Vanmiddag had ik besteld, maar nu is de status plotseling veranderd in Op dit moment is je bestelling niet op voorraad. Had jij dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Ik heb hem al de 19de besteld, 20minuten na de livegang.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Zou het nog zin hebben om morgenochtend naar de Apple Store te gaan in de hoop dat er vandaag pre-orders niet zijn opgehaald. Gaan die toestellen morgen weer de verkoop in? Ik wil de iPhone 6 64GB Space Gray kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:33

BreeeZe

Devt

Typhone.nl heeft het wat zwaar met de drukte : https://twitter.com/Typhone_NED/with_replies

Heb vannochten om 09:30 besteld, maar die gaat vandaag de deur helaas niet meer uit..

Edit:
VanRoyal schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:15:
[...]

Een iPhone launch en dan niet anticiperen op drukte? Wat een onzin inderdaad.

Is er überhaupt iemand die hem vandaag besteld heeft bij Typhone en hem ook daadwerkelijk krijgt? Ik heb het vermoeden dat die 'voorraad' gewoon pure bluf was.
Hmmm dat zou ook wel eens kunnen ja..

[ Voor 53% gewijzigd door BreeeZe op 26-09-2014 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
STOP DE PERS. Ik krijg zojuist een SMS dat het door mij bestelde toestel weer op voorraad is en dat er contact opgenomen wordt voor een afleverafspraak :) Betekend dit dat ik hem morgen nog kan krijgen? Of ben ik dan te hoopvol?

Edit: ook een e-mail:

Hi,

Het door jou bestelde artikel is weer op voorraad.

Hi maakt gebruik van de diensten van de koerier OPD voor de aflevering van je bestelling. Zij zullen contact met je opnemen om een afspraak te maken voor de aflevering van je bestelling.

Groeten van Hi

[ Voor 40% gewijzigd door Dannydekr op 26-09-2014 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 18:00:
[...]

Naja, ik weet het beleid niet, maar de stelregel vanuit de wet is wel: de fabrikant is niet erantwoordelijk voor de garantie, maar de winkel waar je hem kocht.. Dus het verhaal klopt wel.
Die informatie is absoluut fout die je nu geeft!

Conform het consumentenrecht mag jij als klant kiezen bij wie je de garantieclaim indient.
Dat is OF de winkel waar je hem hebt gekocht OF bij de fabrikant.

Garantie gaat op voor de economische levensduur en is minimaal 2 jaar. Na die 2 jaar heb je altijd recht op een coulanceregeling bij reparatie.

Verder gaat op dat er een deugdelijk product geleverd moet worden, maar dat als het toestel na 6 maanden uitval vertoond door een defect de leverancier waar jij claimt het recht heeft om je als vervangend model een refurbished toestel te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:31:
[...]

Conform het consumentenrecht mag jij als klant kiezen bij wie je de garantieclaim indient.

Garantie gaat op voor de economische levensduur en is minimaal 2 jaar. Na die 2 jaar heb je altijd recht op een coulanceregeling bij reparatie.

Verder gaat op dat er een deugdelijk product geleverd moet worden, maar dat als het toestel na 6 maanden uitval vertoond door een defect de leverancier waar jij claimt het recht heeft om je als vervangend model een refurbished toestel te geven.
Wat jij zegt is complete bullshit. Garantie is nederland per wet belegd bij de WINKEL. je hebt niets met de retailer te maken.
De wet noemt ook geen 2 jaar (sterker nog, 6 maanden is de enige termijn in de wet, mbt omgekeerde bewijslast). Daarna is er ook geen coulance regeling maar gewoon 'conformiteit'.

http://blog.iusmentis.com...ke-garantie-conformiteit/

Jij iets met klepel....

(maar dit is well offtopic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:38:
[...]

Wat jij zegt is complete bullshit. Garantie is nederland per wet belegd bij de WINKEL. je hebt niets met de retailer te maken.

Jij iets met klepel....

(maar dit is well offtopic)
Kun je verwijzen naar een blog.

Dit is gewoon de informatie rechtstreeks van de autoriteit consument en markt:

https://www.acm.nl/nl/ond...en-conformiteit/garantie/

De garantietermijn is afgelopen. Houden de verplichtingen van de verkoper nu op?
De verplichtingen van verkopers houden niet op als de garantietermijn is afgelopen. De wettelijke rechten van de consument blijven bestaan. Ook na de garantieperiode heeft hij recht op een goed product. Zijn er gebreken aan het product die de consument bij normaal gebruik nog niet hoefde te verwachten? Dan kan hij de verkoper daarop aanspreken.

Mag een verkoper een klant doorsturen naar de fabrikant?
De verkoper mag de consument niet naar de fabrikant van het product sturen. Hij moet het probleem oplossen of de fabrikant inschakelen voor de consument. Kiest de consument er zelf voor om naar de fabrikant te gaan? Dan kan hij dat het beste ook aan de verkoper vertellen. Soms wordt de klacht sneller opgelost als de consument zelf de afspraak maakt met de fabrikant. De consument kan dan overleggen met de verkoper. De verkoper blijft verantwoordelijk.

Het enige waar ik mis zat is dat de verkoper verantwoordelijk blijft ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2014 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:43:
[...]

Kun je verwijzen naar een blog.

Dit is gewoon de informatie rechtstreeks van de autoriteit consument en markt:

https://www.acm.nl/nl/ond...en-conformiteit/garantie/
Wat ik zeg, is precies wat daar staat.......

En die blog is van een daadwerkelijke advocaat , die alles netjes uitlegt....
[edit]

En je zat mis met het volgende:

Is een fabrikant verplicht om garantie te geven aan consumenten?
Een fabrikant is niet verplicht om garantie te geven.

Je kunt vanuit het concumentenrecht niet kiezen. Het recht beschrijft alleen de rol van de VERKOPER.
Wat de fabrikant doet is geen recht, maar een service...

[ Voor 26% gewijzigd door Adlermann op 26-09-2014 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Betreft de garantie: Als je een iPhone 6 -waar dan ook- koopt, kun je (sowieso het eerste jaar) gewoon bij de Apple Store in A'dam of Den Haag naar binnen lopen en krijg je dezelfde garantie als wanneer je hem daar zou hebben gekocht. Dat geneuzel over die 24 maanden is ook onzin. Als je na 12 maanden garantie nodig hebt, en je wijst de Apple medewerker op de wet, zal die je niet weigeren. Ze lopen er niet mee te koop en proberen je na 12 maanden eerst naar de verkoopwinkel te verwijzen, maar als je voet bij stuk houdt is er niks aan de hand :)

[ Voor 3% gewijzigd door Dannydekr op 26-09-2014 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dannydekr schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:46:
Betreft de garantie: Als je een iPhone 6 -waar dan ook- koopt, kun je gewoon bij de Apple Store in A'dam of Den Haag naar binnen lopen en krijg je dezelfde garantie als wanneer je hem zelf zou hebben gekocht. Dat geneuzel over die 24 maanden is ook onzin. Als je na 12 maanden garantie nodig hebt, en je wijst de Apple medewerker op de wet, zal die je niet weigeren. Ze lopen er niet mee te koop en proberen je na 12 maanden eerst naar de winkel te verwijzen, maar als je voet bij stuk houdt is er niks aan de hand :)
Precies mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-10 23:13
Dannydekr schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:46:
Betreft de garantie: Als je een iPhone 6 -waar dan ook- koopt, kun je (sowieso het eerste jaar) gewoon bij de Apple Store in A'dam of Den Haag naar binnen lopen en krijg je dezelfde garantie als wanneer je hem daar zou hebben gekocht. Dat geneuzel over die 24 maanden is ook onzin. Als je na 12 maanden garantie nodig hebt, en je wijst de Apple medewerker op de wet, zal die je niet weigeren. Ze lopen er niet mee te koop en proberen je na 12 maanden eerst naar de verkoopwinkel te verwijzen, maar als je voet bij stuk houdt is er niks aan de hand :)
Welke wet wil je hem op wijzen dan? Garantie moet verleend worden door de leverancier, dus als je hem niet bij Apple hebt gekocht is Apple je niks verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:23
Garantie gaat via winkel van aankoop in NL.

Apple is nergens toe verplicht als het apparaat niet direct via hen gekocht is, maar ze geven 12 maanden fabrieksgarantie.

In het eerste jaar kun je dus altijd bij Apple terecht. Daarna gaat het via het verkooppunt.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen96
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-10 22:23
ArieBommbarie schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 19:32:
[...]

Wtf! Ik zaterdag ochtend om 9u een 64gb normale 6 grijs.
Heb niks gehoord! Gister nog een mail dat het 2 weken kan duren. Die status pagina van studentmobiel laat ook niets anders zien. Weekend nog even tijd om cases te zoeken dan :-(
Ik vrijdagavond ook een 6 64gb zwart, ook nog niet verzonden. Denk dat de zwarte 64gb veel populairder is dan de zilveren. Ze kunnen niets zeggen over levertijden.. :(

Iemand anders met een normale 6 64GB zwart, die al verzonden is van studentmobiel of GSMwijzer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicow101
  • Laatst online: 20-08 21:49
Wat heeft garantie met levertijden te maken?

Macbook Pro 14" M4 - iPhone 15 Pro - Watch - tv - AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Afleverafspraak is gemaakt bij Hi :) Morgen tussen 09:00 en 13:15 krijg ik mijn iPhone 6 16GB Space Gray! Had het na gisteren niet meer verwacht, dus als die morgen echt komt: eind goed, al goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ongelofelijk, nog nooit zoveel foutieve informatie in één post gezien... Er is werkelijk geen enkele zin die inhoudelijk compleet juist is. Een heleboel klok/klepel, dat wel.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:31:
[...]

Conform het het consumentenrecht heb je uitsluitend te maken met de verkoper voor wat betreft het claimen van wettelijke garantie. De verkoper is namelijk de enige die wettelijk verplicht is die garantie te leveren. Hij kan proberen jou naar de fabrikant (of een andere partij) te sturen, maar daar hoef je niet mee akkoord te gaan.

Als er extra garantie geboden wordt door een derde partij (bijv. de fabrikant), gelden daarvoor in principe de voorwaarden van die derde partij. Deze extra garantie (bijv. "Garantie van Apple" of "AppleCare") kan echter nooit minder zijn dan de wettelijke garantie.
Je hebt wettelijk recht op een deugdelijk product voor zolang als het product redelijkerwijs geacht mag worden te doen waar het voor verkocht is. Dat is iets héél anders dan de economische levensduur! Er is inderdaad een minimum van 2 jaar te leiden uit de Europese regel, maar het is niet zo dat er na twee jaar ineens een andere situatie ontstaat. Er is ook geen bepaald recht (al helemaal niet op een "coulanceregeling", wat dat ook moge zijn) wat je ineens wel of niet hebt na 2 jaar.
De verkoper moet de kans krijgen het defect te (laten) herstellen. Hij mag ook kiezen voor vervanging (over refurbished of niet staat niets in de wet). Lukt dat niet, dat heb jij het recht de koop te ontbinden. In dat geval krijg je je geld terug (mogelijk met niet alles, bijvoorbeeld als je het product al een tijdje goed hebt kunnen gebruiken).

De termijn van 6 maanden slaat op het omslagpunt tussen wanneer de verkoper moet bewijzen dat jij het probleem hebt veroorzaakt (tot 6 maanden) en wanneer jij moet bewijzen dat het defect al aanwezig was (na 6 maanden).

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 19:05
Mediamarkt bestelling toch verzonden. Vanmiddag 64GB iPhone 6 zilver besteld om ca 16.15.

Net verzendmail met t&t nrtje, morgen tussen 16.30 en 18.30 is ie er.

Eigenlijk niet verwacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-10 11:04
|:( Vraagje aan de HI-phone bezitters: kregen jullie ook echt 15min voordat de koerier aan je deur staat een sms bericht, zoals het instructiefilmpje dit zegt? Ik zit in een blok van 4 uur morgenochtend en moet er niet aan denken de bezorging mis te lopen door even een sprintje te maken naar de buurtsuper... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Je bestelling is goed ontvangen door onze logistieke partner

Blijkbaar heeft Hi hem toch verwerkt, ook al zei het ding dat hij niet beschikbaar is. Een uur of vijf geleden besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• general_p
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-10 20:14
Zo net terug uit oberhausen, type dit bericht op mijn iPhone 6 silver 64gb. Wat een te gek toestel, toen ik hem in de winkel even vast had (die tentoon gesteld staan) wist ik meteen dat ik hem wilde hebben. Was een hele kleine wachtrij (lees 5 personen) met cc betaald en met nog geen 20 minuten zat ik weer in de auto opweg naar huis. Helaas bij Westervoort een file dus mijn ingehaalde tijd ging verloren. Maar man wat een geweldig toestel. Maar dat komt wel in het ervaringen topic. Ik ben iig heel erg blij!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-10 23:16
nevermind

[ Voor 95% gewijzigd door Gangster93 op 27-09-2014 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Laatst online: 17-01-2024
Mailtje vanuit iCentre, voor de geïnteresseerden:

Beste ,

Vandaag hebben wij een extra levering van een aantal iPhone 6 modellen ontvangen. Hierdoor kunnen wij alle reserveringen van de volgende modellen volledig uitleveren.

Het betreft de volgende modellen:
-iPhone 6 16GB Gold
-iPhone 6 Plus 16GB Gold
-iPhone 6 Plus 16GB Silver

Tevens ontvangen wij een extra levering van de iPhone 6 Plus 16GB Space Gray, waardoor wij ook van dit model een groot aantal reserveringen vandaag gaan uitleveren. Mocht jouw reservering vandaag uitgeleverd worden dan ontvang je vandaag een bevestigingsemail.

Jammer genoeg ontvangen wij vandaag geen extra levering van de iPhone 6 64GB. Hopelijk zullen wij dit model volgende week wel ontvangen en uitleveren. Echter, is dit geen garantie.

Wij doen er alles aan om je zo goed als mogelijk op de hoogte te houden en zo snel als mogelijk je reservering uit te leveren.

Met vriendelijke groet,

iCentre
info@icentre.nl

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
hansem schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 21:10:
Mediamarkt bestelling toch verzonden. Vanmiddag 64GB iPhone 6 zilver besteld om ca 16.15.

Eigenlijk niet verwacht!
Ik zelfde toestel en zelfde tijdstip ;)

Dus ff snel f5..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Vandaag toch mijn 6plus 64 gb binnengekregen vis Vodafine F&F, woensdag besteld. Typ er nu mee. Groot hoor!

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebusta
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-10 14:32
Kecin schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 22:17:
Vandaag toch mijn 6plus 64 gb binnengekregen vis Vodafine F&F, woensdag besteld. Typ er nu mee. Groot hoor!
Dat is een snelle levering dan. Dacht juist dat de plus toestellen maar mondjesmaat geleverd werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Staat nu dat m'n iPhone maandag afgeleverd wordt. Ik snap hem niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.jelle
  • Niet online
Remko.me schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 22:10:
Mailtje vanuit iCentre, voor de geïnteresseerden:

Beste ,

Vandaag hebben wij een extra levering van een aantal iPhone 6 modellen ontvangen. Hierdoor kunnen wij alle reserveringen van de volgende modellen volledig uitleveren.

Het betreft de volgende modellen:
-iPhone 6 16GB Gold
-iPhone 6 Plus 16GB Gold
-iPhone 6 Plus 16GB Silver

Tevens ontvangen wij een extra levering van de iPhone 6 Plus 16GB Space Gray, waardoor wij ook van dit model een groot aantal reserveringen vandaag gaan uitleveren. Mocht jouw reservering vandaag uitgeleverd worden dan ontvang je vandaag een bevestigingsemail.

Jammer genoeg ontvangen wij vandaag geen extra levering van de iPhone 6 64GB. Hopelijk zullen wij dit model volgende week wel ontvangen en uitleveren. Echter, is dit geen garantie.

Wij doen er alles aan om je zo goed als mogelijk op de hoogte te houden en zo snel als mogelijk je reservering uit te leveren.

Met vriendelijke groet,

iCentre
info@icentre.nl
hahah

Weer 100% precies dezelfde tekst als de Dixons. Wordt niks met de 6 64GB SG lijkt t ....
Positron schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 22:50:
[...]

Ja, ik heb 'm ook. Nou, ze zoeken het maar uit met hun iPhones. Die gaan een hoop annuleringen en niet-opgehaalde bestellingen verwerken komende week. >:) Mijn 64GB Gold van MM is inmiddels ingecheckt bij PostNL en komt morgen rond lunchtijd.
Jammer dat we tot dinsdag moeten wachten tot de wachtrij update, wil wel eens weten hoeveel annuleringen dit ze inmiddels heeft gekost :P

[ Voor 18% gewijzigd door b.jelle op 26-09-2014 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

b.jelle schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 22:48:
[...]

hahah

Weer 100% precies dezelfde tekst van de Dixons.
Ja, ik heb 'm ook. Nou, ze zoeken het maar uit met hun iPhones. Die gaan een hoop annuleringen en niet-opgehaalde bestellingen verwerken komende week. >:) Mijn 64GB Gold van MM is inmiddels ingecheckt bij PostNL en komt morgen rond lunchtijd.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:22

racoon

mooowwww

Vandaag the phone house gesproken voor de 6 plus16 gb space gray was ik de eerste die hem krijgt,helaas wist hij niet wanneer deze binnen komt,schiet niet op

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.jelle
  • Niet online
Zilver en Goud Plus weer op voorraad op t moment

https://www.dixons.nl/apple/iphone/iphone-6-plus
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14704060/9-26-2014%2011-11-08%20PM.png

[ Voor 32% gewijzigd door b.jelle op 26-09-2014 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Laatst online: 10:33
Wel balen dat ze bij Hi gewoon de 128Gb Plus op voorraad hebben, maar ik wil nu eens een keer een gold en die is er dan weer niet... :/

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divitiae
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-10 11:57
Mijn iPhone 6 64 GB Space Gray is vanavond rond 18:00 bezorgd. :)

Voor de geïnteresseerden: besteld op vrijdag 19 september rond 18:00 bij Hi (verlenging).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseV
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:23
Dannydekr schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:53:
Afleverafspraak is gemaakt bij Hi :) Morgen tussen 09:00 en 13:15 krijg ik mijn iPhone 6 16GB Space Gray! Had het na gisteren niet meer verwacht, dus als die morgen echt komt: eind goed, al goed.
Heb jij al een smsje gekregen met een tijdvak van twee uur? Ik begreep dat je die de avond van tevoren moest krijgen maar ik heb nog niks gehad, maar wel morgenmiddag een afspraak. (als het goed is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
BellySM schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 21:19:
|:( Vraagje aan de HI-phone bezitters: kregen jullie ook echt 15min voordat de koerier aan je deur staat een sms bericht, zoals het instructiefilmpje dit zegt? Ik zit in een blok van 4 uur morgenochtend en moet er niet aan denken de bezorging mis te lopen door even een sprintje te maken naar de buurtsuper... |:(
Yep, ik vanmiddag wel

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Morgen 2 zwarte Iphone 6 128gb ophalen in Dusseldorf, yes!
Dusseldorf is dichterbij vanuit Eindhoven dan Nederland.
Na 24.00 kwam de reserveringspagina weer tevoorschijn, nu zijn ze er bijna geen meer beschikbaar...

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-10 09:45

Nyana

Who?!

Dixons vanmiddag geannuleerd.
Maatje van me zit in Berlijn en neemt morgen de 6, 128 gb mee.
Gingen daar ook hard. Vanaf t moment dat de store was ge-update was de 64 alweer uitverkocht. 128 is altijd welkom. :).
En geen dixons meer...

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-10 14:53
Saturn Online had er vandaag nog 5 op voorraad naar mijn smaak (6 - 64gb - zilver) en konden vandaag uitleveren. Nadat ik het gevoel kreeg dat mn order niet echt goed werd opgepikt door het systeem - even bellen. Een creditcard check die vrijdagmiddag wordt aangevraagd zorgt blijkbaar voor wat vertraging, aldus de servicedesk medewerker. Prima, nieuwe order en dan maar via iDeal. "Dat moet geen enkel probleem zijn mijnheer, hij gaat vanavond de deur uit". Inmiddels is het 00:38.. mijn order staat op 'Bestelling verzonden naar magazijn - Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending." Verder nog geen teken van leven, geen verzonden mail, track&trace of iets... -O-

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:03
Het blijkt dat Vodafone maar 1000 64G SG's heeft gekregen gisteren, dat is toch belachelijk weinig voor zo'n provider? Sowieso kan Apple toch wel ruiken dat dat een van de meestbestelde versies is, maar ach ze zullen liever rijen voor de eigen winkel hebben qua publiciteit.

Verwijderd

Nadeel is dat je bij een provider direct verplicht bent om een abonnement af te sluiten. Ik koop zelf gewoon een los toestel en kijk daarna wel wat voor (sim only) abonnement ik ga nemen.

Uiteindelijk ben ik sowieso goedkoper uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2014 07:26 ]

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Klopt het dat de levertijd bij Apple gewoon 5-7 werkdagen is? Voor vrijwel alle toestellen.

• lekkeralgemeen
  • Laatst online: 20-10 19:32
Draakje5 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 07:36:
Klopt het dat de levertijd bij Apple gewoon 5-7 werkdagen is? Voor vrijwel alle toestellen.
Dan is die gereed voor verzending. Tel daar nog een week voor verzensen bij op

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
lekkeralgemeen schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 08:25:
[...]

Dan is die gereed voor verzending. Tel daar nog een week voor verzensen bij op
2-3 werkdagen extra met het verzenden. Ze komen uit Belgie met DHL die redelijk traag is met het bezorgen.

• thatonealex
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-10 11:50
Nou ben gister zo stom geweest om te denken dat ik hem eerder bij Typhone zou krijgen dan bij MediaMarkt dus moet weer wachten..

Weet iemand of er nog voorraad is in de Apple Store in Amsterdam? Misschien is het wel de moeite waard om daar heen te rijden.

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-10 18:43
Strakke planning bij HI, ze komen vandaag tussen 9:58 en 11:58.

Verwijderd

thatonealex schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 09:07:
Nou ben gister zo stom geweest om te denken dat ik hem eerder bij Typhone zou krijgen dan bij MediaMarkt dus moet weer wachten..

Weet iemand of er nog voorraad is in de Apple Store in Amsterdam? Misschien is het wel de moeite waard om daar heen te rijden.
Je kan AMAC proberen, ben daar gisteren ook binnen gewandeld en een iphone 6 meegenomen.

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-10 11:04
Nou, ik dus niet. In een blok van 9:00 - 13:30 stond de koerier om 8:50 aan mijn voordeur. Geen bericht gehad. Koerier kon mij niet bereiken en stond al op het punt naar volgende afspraak te gaan. Ik kwam met mijn boodschappen aanlopen. Gelukkig toch alles nog afgehandeld *O* 6 Plus 64GB SG Olé!

Edit: Om 09:48 komt dan toch nog het sms bericht binnen op m'n nieuwe iPhone, dat ik 'm kan verwachten tussen 9:00 en 10:12. Zal de koerier dan nog een keer langskomen? 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door BellySM op 27-09-2014 09:49 ]

• thatonealex
Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 09:29:
[...]

Je kan AMAC proberen, ben daar gisteren ook binnen gewandeld en een iphone 6 meegenomen.
Heb ik contact mee gehad maar de winkel in kwestie (Den Bosch) had alleen de 16GB en ik wil minimaal 64GB in grijs of goud.

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50
thatonealex schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 09:35:
[...]

Heb ik contact mee gehad maar de winkel in kwestie (Den Bosch) had alleen de 16GB en ik wil minimaal 64GB in grijs of goud.
Even naar DE rijden?!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
De kun je nog proberen, check het anders even;

https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability

• thatonealex
Koop hem voor de zaak dus moet in Nederland om de BTW te verrekenen.

Verwijderd

Je kan de Duitse BTW ook gewoon verrekenen :)

• JesseV
  • Laatst online: 16:23
Hi, komt vandaag tussen 14:33 1n 16:33, dus hopelijk komt de koerier niet om 14:32 want dan zal ik heb hem toch echt moeten weigeren:)

• monnick
  • Niet online
Zou de Apple Store in Den Haag nog 64GB modellen hebben?

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-10 12:42
monnick schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 10:00:
Ben ik ook wel benieuwd naar.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 11:00
en nog steeds niks niet nada nopes van t-mobile....

• Adlermann
hansem schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 21:10:

Eigenlijk niet verwacht!
Ja, mediamarkt heeft hem hier niet verzonden...Terwijl ik geljktijdig besteld heb. Nu maar 1 in duitsland gereserveerd.

Ik heb zojuist de koop ontbonden bij mediamarkt. :P

• ElayZ
  • Laatst online: 11-07 17:14
ElayZ schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 19:52:

Ik heb m nog liggen, mocht iemand interesse hebben. Ik woon in de buurt van leiden. Mag wat mij betreft weg voor de normale prijs en een kratje pils voor de moeite ofzo. 😉

• Sunny
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-09 12:58
Kumar Wolters schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 10:01:
en nog steeds niks niet nada nopes van t-mobile....
Same here

flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS

• PeterPanda
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 16:21
Wanneer hij gereserveert is via de duitse Apple site, en je hebt een e-mail ontvangen met de tijd die je hebt gekozen. Is het dan 100% zeker dat hij daar dan ook klaar ligt?

Mijn naam is niet Peter!

• ötzi
  • Laatst online: 03-10 15:40

ötzi

eclecticus

Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 07:26:
Nadeel is dat je bij een provider direct verplicht bent om een abonnement af te sluiten. Ik koop zelf gewoon een los toestel en kijk daarna wel wat voor (sim only) abonnement ik ga nemen.

Uiteindelijk ben ik sowieso goedkoper uit.
Heb sim only ook bekeken maar met abo ben ik over 2 jaar €275,- goedkoper uit :-)

• thatonealex
monnick schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 10:00:
Heb gebeld, veel voorraad maar ook lange rij. Op dit moment zijn alle kleuren beschikbaar.

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:21
Gisteravond was het heerlijk rustig in Den Haag, toen vast m'n leather case midnight blue gekocht. Maandag komt de koerier van Vodafone m'n iPhone 6 Plus 64GB Silver brengen.

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Verwijderd

Ik had hier eerst gereageerd en gezegd dat de de service van KPN slecht is maar dat neem ik terug :)., hij is superslecht. Als een van de eerste iPhone 6 besteld en konden met steeds niks vertellen over levertijden of status updates. Terwijl op eigen forum mensen werden geholpen die al een order ontvangen hadden ( toch raar dat ze door de telefoon zeggen dat ze nog geen orders de deur uitgedaan hebben ).

Ik ben gister met mijn vriendin naar Vodafone gegaan om haar iPhone 6 op te halen. Bleek dat ze er nog meer dan genoeg hadden liggen. Gelijk KPN gebeld alles beëindigd en nu met korting een iPhone 6. Volgend jaar reserveer ik ook niet en loop ik gewoon deze winkel weer binnen.

Verwijderd

Begrijp werkelijk niet waar Tmobile mee bezig is? Communicatie slecht, en ze willen gewoon niets vertellen.

Verwijderd

Ik heb gisteren om 06:00 een online bestelling geplaatst bij Apple. Ik heb een waardebon t.w.v. 70 euro gebruikt. Als ik deze bestelling annuleer komt de waardebon gewoon weer vrij neem ik aan?

Bij welke Apple Store in NL heb ik de meeste kans voor een 6, 16GB SG?

• vistu
  • Laatst online: 15:08
Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 10:42:
Ik heb gisteren om 06:00 een online bestelling geplaatst bij Apple. Ik heb een waardebon t.w.v. 70 euro gebruikt. Als ik deze bestelling annuleer komt de waardebon gewoon weer vrij neem ik aan?

http://www.mediamarkt.nl/...2,1500853.html?langId=-11

Mediamarkt Rijswijk, op voorraad.

• aex351
  • Laatst online: 10:35

aex351

I am the one

Gisterenavond tegen sluitingstijd in Amsterdam mijn iPhone 6 opgehaald en er lagen nog genoeg iPhone's achter de toonbank. Alleen bepaalde modellen waren op. Er was geen aparte rij voor reserveringen. Maar als je tegen sluitingstijd komt kan je zo naar binnen.

< dit stukje webruimte is te huur >

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 10:42:

Ik weet niet waar je vandaan moet komen maar Amac breda heeft ze nog op voorraad.

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-10 14:53
Saturn heeft sinds gistermiddag 'een online storing'. Orders zitten vast in het systeem, lekker vaag en toevallig allemaal dus. Aan het lijntje houden - hekel aan (het kan een een paar dagen duren, een paar weken mijnheer).

• dbz1985
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04:56
Echt net 1 min. Geleden sms gekregen dat mijn iphone 6 plus binnen is bij dixons :-) straks mooi ophalen woohoo

• monnick
  • Niet online
dbz1985 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 11:07:
Echt net 1 min. Geleden sms gekregen dat mijn iphone 6 plus binnen is bij dixons :-) straks mooi ophalen woohoo
Welk model?
Pagina: 1 ... 88 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.