6 plus ook net verzonden hier
En de UPS chauffeur kan mijn 6 vandaag langs brengen
Utrecht, Netherlands 10/06/2014 6:12 A.M. Out For Delivery
Utrecht, Netherlands 10/06/2014 6:12 A.M. Out For Delivery
6+ besteld op 26 september om 1:05 bij Apple Store, ook hier verzendbevestiging gisteren om 23:15 ontvangen.
Iemand enig idee waar met het Traceernummer de zending gevolgd kan worden of moet het traceernummer nog aangevult moet worden met cijfers / letters?
Iemand enig idee waar met het Traceernummer de zending gevolgd kan worden of moet het traceernummer nog aangevult moet worden met cijfers / letters?
Als je de traceercode googled verwijst google je automatisch door naar de UPS website.GraveHard schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 06:43:
6+ besteld op 26 september om 1:05 bij Apple Store, ook hier verzendbevestiging gisteren om 23:15 ontvangen.
Ik blijf het toch irritant vinden dat je niet een tijdstip krijgt wanneer hij binnen gaat komen. Al is het maar een periode van 2 uur ofzo. Ik neem aan dat die routes toch van te voren uitgestippeld worden, waardoor er in ieder geval een schatting kan worden gemaakt.
Leven en laten leven!
Inderdaad. de meeste andere dingen die via UPS komen (Levi's in mijn geval) geven netjes een timewindow aan van meestal 2 tot 4 uur.Stranglem schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 07:17:
Ik blijf het toch irritant vinden dat je niet een tijdstip krijgt wanneer hij binnen gaat komen. Al is het maar een periode van 2 uur ofzo. Ik neem aan dat die routes toch van te voren uitgestippeld worden, waardoor er in ieder geval een schatting kan worden gemaakt.
Vrijdag 26 september rond 6:30 's morgens heb ik een spacegray iPhone 6 Plus besteld, afgelopen vrijdag was de status veranderd en vanmorgen kreeg ik een mailtje dat deze verzonden is. Hoera! Ik ben woonachtig in Noord-Brabant.
De levering zal plaatsvinden door "TNT EXPRESS INTERNATIONAL", maar het traceernummer werkt niet? Of moet ik dat juist niet op de Nederlandse TNT site invullen?
De levering zal plaatsvinden door "TNT EXPRESS INTERNATIONAL", maar het traceernummer werkt niet? Of moet ik dat juist niet op de Nederlandse TNT site invullen?
mijn is ook vannacht verstuurt maar de tracking code van tnt werkt ook nog niet hopelijk dat deze snel in orde kom mijne wordt Antwerpen, belgie gelevert
Ik heb mijn grijze iPhone 6 64GB 5 minuten na release (om 1.05 am) besteld. Deze is vrijdag verzonden en gaat vandaag geleverd worden. Snelle levering!
De levering van de 6 gaat bij ons via UPS. De 6+ met TNT en dat duurt een dag langer, zit er nog niet eens weekend tussen. Jammer.
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
UPS komt tussen 09.00 en 19.00. Hopelijk dan in de laatste twee uur, want overdag is niemand thuis. Anders kan ik mijn iPhone 6 64GB SG morgen in ontvangst nemen hoop ik .
Edit: Mijne komt vanuit tilburg
Edit: Mijne komt vanuit tilburg
[ Voor 9% gewijzigd door blottle op 06-10-2014 08:27 ]
Volgens mij wordt ik aan het lijntje gehouden door HI, Donderdag maar even gebeld, omdat mijn bestel status maar op 2 bleef staan,
werd ik door de help desk verteld dat alle, iPhones plus 64GB silver, bestellingen die week uitgeleverd zouden worden, ik blij natuurlijk
Maar vanochtend wakker geworden met een mailtje van HI, dat helaas het door jou bestelde artikel nog niet op voorraad is, en ze houden me op de hoogte, dank u wel
op de site stond afgelopen Donderdag dat het minimaal 3 dagen duurt, nu staat er al weer 4 dagen
ze willen gewoon niet dat ik cancel, en dat ga ik ook niet doen want de aanvraag voor nummerbehoud loopt al, en dat wordt anders een zooitje
werd ik door de help desk verteld dat alle, iPhones plus 64GB silver, bestellingen die week uitgeleverd zouden worden, ik blij natuurlijk
Maar vanochtend wakker geworden met een mailtje van HI, dat helaas het door jou bestelde artikel nog niet op voorraad is, en ze houden me op de hoogte, dank u wel
op de site stond afgelopen Donderdag dat het minimaal 3 dagen duurt, nu staat er al weer 4 dagen

ze willen gewoon niet dat ik cancel, en dat ga ik ook niet doen want de aanvraag voor nummerbehoud loopt al, en dat wordt anders een zooitje

Verwijderd
Ik de 26e om 02:20 een 6 64gb space besteld, helaas nog steeds geen statuswijziging naar verzonden
Waarschijnlijk heeft de mijne het vliegtuig net gemist
Waarschijnlijk heeft de mijne het vliegtuig net gemist
Afgelopen zaterdag (3/10) mij iPhone 6 64GB Space grey besteld in de BE Store, geschatte leverdatum is tussen 22/10 en 27/10. Hopelijk toch iets vroeger, maar dat zal wel niet
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
Mijn 64GB 6+ Zilver wordt ook vrijdag geleverd. Afgelopen weekend mijn sleeve al ontvangen, vandaag de houder voor in de auto. Dus kom maar op met dat ding
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Same here... Frustrerend. Ook laatste keer dat ik via die website bestel. Vroeg in de morgen besteld (voor 6 uur) en zit nog steeds te wachten. Terwijl er in mijn buurt steeds meer mensen een iphone 6 krijgen die hem gewoon even in de winkel opgehaald hebben.HertogJack schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 20:23:
26 september om 07:00 besteld bij de apple store.
Nog steeds wordt verwerkt als status
Zaterdag nog even naar mediamarkt geweest (aan het einde van de dag) en gevraag of ze voorraad hadden. "Nee, meneer. Deze zijn inmiddels op. Vanmorgen hadden we wel voorraad".
Hier ook verzonden:
Status Bestelling verzonden 5 okt
Gesch. levering 10 oktober 2014
Vervoerder TNT EXPRESS INTERNATIONAL
Traceernummer 16046xxxx
Leveringnummer 833425xxxx
Vervoerder Levering per expresse
Al van alles geprobeerd op de tracker van TNT, maar helaas nog geen zending te vinden.
Status Bestelling verzonden 5 okt
Gesch. levering 10 oktober 2014
Vervoerder TNT EXPRESS INTERNATIONAL
Traceernummer 16046xxxx
Leveringnummer 833425xxxx
Al van alles geprobeerd op de tracker van TNT, maar helaas nog geen zending te vinden.
Probeer eens op http://17track.net/
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Bij mij geeft ie aan dat het een pakket uit Afghanistan is met bestemming Oekraine.
EDIT: inderdaad, verkeerd gekeken. Blijkt een voorbeeld te zijn.
EDIT: inderdaad, verkeerd gekeken. Blijkt een voorbeeld te zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door johoo op 06-10-2014 09:48 ]
Dat is een voorbeeld, ik krijg precies hetzelfdejohoo schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:38:
Bij mij geeft ie aan dat het een pakket uit Afghanistan is met bestemming Oekraine.
Verwijderd
Mijne 's nachts gekocht bij Apple Store online en wordt vandaag geleverd via UPS. 64 GB iPhone 6 Space Grey!
Utrecht, Netherlands 10/06/2014 6:12 A.M. Destination Scan
Koeln, Germany 10/06/2014 1:25 A.M. Departure Scan
Koeln, Germany 10/05/2014 7:36 P.M. Import Scan
Dubai, United Arab Emirates 10/05/2014 9:02 A.M. Arrival Scan
Chek Lap Kok, Hong Kong 10/05/2014 5:11 A.M. Departure Scan
Shenzhen, China 10/03/2014 7:30 P.M. Departure Scan
China 10/03/2014 3:19 A.M. Order Processed: Ready for UPS
Je moet wat over hebben om met je iphone te pronken. Wordt een ritje Oekraine.johoo schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:38:
Verwijderd
Arrived!Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:43:
Mijne 's nachts gekocht bij Apple Store online en wordt vandaag geleverd via UPS. 64 GB iPhone 6 Space Grey!
Aan de tijd van departure vanuit Utrecht te zien ligt mijn iPhone in dezelfde wagen.. Nu de vraag waar op de route ik zit haha
Ik zit in Tuindorp-Oost. Nog niks hier.wdekreij schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:08:
[...]
Aan de tijd van departure vanuit Utrecht te zien ligt mijn iPhone in dezelfde wagen.. Nu de vraag waar op de route ik zit hahaWaar woon jij?
Die van mij is naar Apeldoorn gebracht i.p.v. Utrecht. Ik krijg hem: voor het eind van de dag geleverd. Ik hoop dat hij na 6 uur is...
De mijne is naar Tilburg gebracht. Dat zijn de drie centra's denk ik van UPS. Ik hoop ook na 6 uur. Dan kan ik er toch nog vanavond mee spelen.G33st schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:47:
Die van mij is naar Apeldoorn gebracht i.p.v. Utrecht. Ik krijg hem: voor het eind van de dag geleverd. Ik hoop dat hij na 6 uur is...
6 plus als echt een van de eerste besteld, een 128g gold, van belgica besteld, dus heeft iemand al een 6 plus van belgie, iemand al besteld?
Mijn 6 64GB staat ook nog altijd op "Verzending wordt voorbereid" en heb ook de 26'ste voor 4 uur mijn bestelling geplaatst.
Om 1uur dus net na de opening besteld...., ik hoop dat ie snel verzonden wordt!!beele schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:12:
Mijn 6 64GB staat ook nog altijd op "Verzending wordt voorbereid" en heb ook de 26'ste voor 4 uur mijn bestelling geplaatst.

Ik ben stiekem wel heel blij dat mijn iPhone 6 SG 64GB wel verzonden is, ook om 01.04 ofzo besteld. Alleen nu een dag in spanning of ik wel thuis ben op het moment dat UPS komt..
De 26ste in de avond besteld en "Artikelen worden verwerkt". Zou vandaag of morgen verzonden moeten worden aangezien er "5-7 werkdagen" staat tot verzending
Verwijderd
Ik heb op 26 september rond 02:00 een iPhone 6 en 6 Plus 64GB Silver besteld. De 6 is inmiddels met UPS in Apeldoorn aangekomen, deze zal vandaag bezorgd worden. De 6 Plus is sinds gisteravond laat "Verzonden" via "TNT Express International".
Zoals ik begrijp ben ik niet de enige waarmee de trackingcode niet werkt... Dacht dat ze eerst echt een speciale pagina met formulier hadden voor Apple-klanten, inmiddels verwijst deze alleen door naar de reguliere pagina.
Even geduld nog maar dan.
Zoals ik begrijp ben ik niet de enige waarmee de trackingcode niet werkt... Dacht dat ze eerst echt een speciale pagina met formulier hadden voor Apple-klanten, inmiddels verwijst deze alleen door naar de reguliere pagina.
Even geduld nog maar dan.

ik hoop het voor je. Die status heeft hij bij mij heel lang aangehouden. Toevallig zie ik net dat mijn status ('s morgens 6 uur besteld) is aangepast naar "Verzending wordt voorbereid".DeluxZ schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:18:
De 26ste in de avond besteld en "Artikelen worden verwerkt". Zou vandaag of morgen verzonden moeten worden aangezien er "5-7 werkdagen" staat tot verzending
Verwijderd
Noordeloos (Tussen Utrecht en Breda)wdekreij schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:08:
[...]
Aan de tijd van departure vanuit Utrecht te zien ligt mijn iPhone in dezelfde wagen.. Nu de vraag waar op de route ik zit hahaWaar woon jij?
Lijkt erop dat alles met departure om 06.12 vanuit Utrecht in dezelfde vrachtwagen ligt!Mozy schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:15:
11:56 is ie binnen. Tuindorp-oost vertrokken uit Utrecht om 06:12.
Rond 10.00 in Noordeloos.
11.56 in Tuindorp-oost, Utrecht
12.30 in De Meern (net binnen
Die van mij ligt al sinds 4:56 in Apeldoorn. Nog niet meegenomen door een lokale vervoerder. Vraag me af of dit nog gaat lukken vandaag..
Mijn iPhone 6+ 64gb SG is ook verzonden! Vreemd dat Apple 10 oct als leverdatum aangeeft, terwijl TNT 13 oct zegt. Welk leverdatum is het meest betrouwbaar?
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Trackingcode voor mijn 6 plus werkt nu wel. Alleen volgens Apple wordt hij vrijdag geleverd en volgens TNT de maandag erop. Maar alle datums kunnen nog veranderen.
Ook hier werkt de code nu wel met hetzelfde als wat hierboven staat
.
iPhone 6+ 64GB Space Grey, 26e besteld via T-Mobile, afgelopen donderdag bericht, vandaag opgehaald
Hier hetzelfde verhaal, heb tevens een sms gehad van Apple dat de producten de 10e geleverd zullen worden.
Nou toestel al enige tijd in me bezit. Helaas niet eerder tijd om te posten.
Had het toestel zaterdag 27-09-2014 besteld omsteeks 23:00 bij Hi. Toen stond dat 2 dagen levertijd zou zijn. Nouja zondag en maandag doen de post bezorgers weinig dus begrijpelijk.
Echter stond maandag weer vandaag voor 23:59 besteld morgen in huis. Ik had nog geen ebricht gehad dat ze de mijne zouden bezorgen de volgende dag dus meteen maar eens gebeld. Hij zou de volgende dag binnen komen en worden verstuurd. Tot 17:00 weer niks gewijzigd, bellen en de mevrouw zij dat ze hem as we speak ana het inpakken waren zoals zij zag. En dat ik met max 2 uur bericht kreeg dat die verzonden was.
En zowaar het klopte me toestel kwam dan ook woensdag 01-10-2014 binnen was helaas niet thuis dus kon pas 02-10-2014 ophalen bij post kantoor.
Had het toestel zaterdag 27-09-2014 besteld omsteeks 23:00 bij Hi. Toen stond dat 2 dagen levertijd zou zijn. Nouja zondag en maandag doen de post bezorgers weinig dus begrijpelijk.
Echter stond maandag weer vandaag voor 23:59 besteld morgen in huis. Ik had nog geen ebricht gehad dat ze de mijne zouden bezorgen de volgende dag dus meteen maar eens gebeld. Hij zou de volgende dag binnen komen en worden verstuurd. Tot 17:00 weer niks gewijzigd, bellen en de mevrouw zij dat ze hem as we speak ana het inpakken waren zoals zij zag. En dat ik met max 2 uur bericht kreeg dat die verzonden was.
En zowaar het klopte me toestel kwam dan ook woensdag 01-10-2014 binnen was helaas niet thuis dus kon pas 02-10-2014 ophalen bij post kantoor.
Net de iCentre in Groningen binnen gelopen en een 6+ SG opgehaald.
Waarschijnlijk een reservering die niet opgehaald is.
Voorraad op de website is dus vrij accuraat.
Waarschijnlijk een reservering die niet opgehaald is.
Voorraad op de website is dus vrij accuraat.
Hier ook hetzelfde, Apple geeft aan dat er de 10de geleverd wordt, TNT geeft aan dat er de 13de geleverd gaat worden. Op de website van TNT kan je ook geschatte levertijden checken via http://www.tnt.com/wwtt/w...espLang=en&respCountry=gb
Vul hier het adres van Foxconn in en mijn eigen adres. Als ik de tijd invul van mijn email van Apple (gisteren om 22:45) dan kom ik uit op een leverdatum van 10 Oktober, wat dus overeen zou komen met wat Apple zegt. Ik ben benieuwd, zou hem graag nog voor het weekend ontvangen...
EDIT: Apple geeft nu ook de 13de aan
Vul hier het adres van Foxconn in en mijn eigen adres. Als ik de tijd invul van mijn email van Apple (gisteren om 22:45) dan kom ik uit op een leverdatum van 10 Oktober, wat dus overeen zou komen met wat Apple zegt. Ik ben benieuwd, zou hem graag nog voor het weekend ontvangen...
EDIT: Apple geeft nu ook de 13de aan

[ Voor 4% gewijzigd door _TiNo_21 op 06-10-2014 13:33 ]
Kreeg net een bericht van apple, dat mijn toestel (iphone 6 64GB grijs, bestelt op 26 september) verzonden is. Met als bezorgdatum 13 oktober. Echter de koerier ups geeft aan: 8 oktober.
We gaan het meemaken.

We gaan het meemaken.
UPS is de optimist, TNT de pessimist
. In dit geval vind ik pessimisme beter
.
UPS doet het blijbaar een stuk beter dan TNT_Rayman_ schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:39:
Kreeg net een bericht van apple, dat mijn toestel (iphone 6 64GB grijs, bestelt op 26 september) verzonden is. Met als bezorgdatum 13 oktober. Echter de koerier ups geeft aan: 8 oktober.![]()
We gaan het meemaken.
Status nu wel aangepast van Exception naar In Transit
[ Voor 8% gewijzigd door _TiNo_21 op 06-10-2014 13:55 ]
Bij mij is de geschatte levertijd van Apple ook bijgesteld naar de 13e. Daar waar UPS het in 4 dagen doet, inclusief weekend, duurt het bij TNT dus 8 dagen. Ik tel dan bij beide de dag mee dat ik de melding van verstuurt heb gekregen. Kan ik niet echt express levering noemen.
UPS werkt 24/7, werkelijk geen idee wat TNT doet. Ik weet dat UPS ook eigen vliegtuigen heeft enzo. Misschien moet TNT laadruimte inkopen bij een andere courier?zwik schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:41:
UPS is de optimist, TNT de pessimist. In dit geval vind ik pessimisme beter
.
[ Voor 18% gewijzigd door Mozy op 06-10-2014 13:54 ]
Bij is hij is hij ook aangepast naar de 13e, inderdaad niet echt "express". Jammer nog een week wachten...
Dat stond er bij mij ook, maar net na de lunch stond de bezorger gewoon aan de deur.Xandrios schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:31:
Die van mij ligt al sinds 4:56 in Apeldoorn. Nog niet meegenomen door een lokale vervoerder. Vraag me af of dit nog gaat lukken vandaag..
TNT heeft ook eigen vliegtuigen, net als DHL.Mozy schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:54:
[...]
UPS werkt 24/7, werkelijk geen idee wat TNT doet. Ik weet dat UPS ook eigen vliegtuigen heeft enzo. Misschien moet TNT laadruimte inkopen bij een andere courier?
[ Voor 32% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 06-10-2014 14:02 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Verwijderd
Nog een mooi voorbeeld van "extreme waiting": De 6 plus bestellen op 22-09 en nu nog steeds een status in behandeling hebben
Dus 2 weken geleden besteld en nog geen enkele indicatie van levering of binnenkomst bij de provider! Nog meer slachtoffers die hun 6 plus 64GB Gold vroeg hebben besteld maar nog niet geleverd hebben gekregen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2014 14:04 ]
Ahh eindelijk verzonden hier..
Status Bestelling verzonden 6 okt
Gesch. levering 8 oktober 2014
Vervoerder UPS
Traceernummer 1xxxxxxxxxx
Leveringnummer 833xxxx
Vervoerder UPS
Leveringnummer 833xxxx
psn: HertogJack
Ja ik heb hier ook nog een bestelling uitstaan bij Coolblue. Ook op 19 september geplaatst. Het blijft wel lang stil he? Ik heb er inmiddels een maar mijn vrouw wilde ook wel dus ik heb de bestelling laten staan.Dotto schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 17:34:
Helaas kan Coolblue nog steeds geen leverdatum afgeven voor de iPhone 6 64GB. Erg jammer. Ik heb besteld op 19-9. Ze geven aan dat ze voor 16-okt mijn order gaan uitleveren.
Meer mensen hier die bij Coolblue hebben besteld?
Ik krijg van Coolblue een 6 64 gb SG omdat mijn 5 32gb in de garantie kapot is gegaan. Afgezien van het bericht dat hij op of voor 16 okt. geleverd gaat worden nog weinig nieuws... Denk dat we gewoon even moeten afwachten. Coolblue is altijd wel goed in service dus als er nieuws is verwacht ik wel dat ze daarmee naar buiten komen.joepert schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:03:
[...]
Ja ik heb hier ook nog een bestelling uitstaan bij Coolblue. Ook op 19 september geplaatst. Het blijft wel lang stil he? Ik heb er inmiddels een maar mijn vrouw wilde ook wel dus ik heb de bestelling laten staan.
Weet iemand waar nu nu een iphone 6 valt te bestellen met een levertijd van max 4 werkdagen?
14:04 De ontvanger was niet beschikbaar bij de eerste afleverpoging. Een tweede poging volgt.
Iemand enig idee wanneer UPS een tweede poging doet?
Iemand enig idee wanneer UPS een tweede poging doet?
Je kunt hem los kopen bij de Apple Store en een SO nemen?jerry898 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:14:
Weet iemand waar nu nu een iphone 6 valt te bestellen met een levertijd van max 4 werkdagen?
Ik weet niet wat een so is maar ik zal inderdaad even bij telefoon winkels kijken die webshops duren wel erg lang:0Jieve schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:17:
[...]
Je kunt hem los kopen bij de Apple Store en een SO nemen?
Oh wacht sim only le facepalm
[ Voor 5% gewijzigd door jerry898 op 06-10-2014 14:26 ]
SO = Sim-Only.jerry898 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:19:
[...]
Ik weet niet wat een so is maar ik zal inderdaad even bij telefoon winkels kijken die webshops duren wel erg lang:0
Je kunt hier checken welke modellen op voorraad zijn en reserveren bij de Apple Store, mocht je dicht bij Amsterdam, Den Haag of Haarlem wonen. ;-)
Ik kreeg ook net zo'n bevestiging. Ineens erg snel na pas gister op "verzending wordt voorbereid"... (ik dacht dat hij dan pas uit het Oosten zou komen).HertogJack schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:02:
Ahh eindelijk verzonden hier..
Vervoerder UPS
Leveringnummer 833xxxx
Fotonerd
Woehoe, mijn zes+ space grey is binnen.
Hij komt ook uit het Oosten. Mijn bestelde iPhone was gisterochtend in HongKong en ligt nu bij de bezorger in de wagen, zo snel gaat dat tegenwoordig 😀Xilantof schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:29:
[...]
Ik kreeg ook net zo'n bevestiging. Ineens erg snel na pas gister op "verzending wordt voorbereid"... (ik dacht dat hij dan pas uit het Oosten zou komen).
InderdaadXilantof schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:29:
[...]
Ik kreeg ook net zo'n bevestiging. Ineens erg snel na pas gister op "verzending wordt voorbereid"... (ik dacht dat hij dan pas uit het Oosten zou komen).
Kan het pakket nog niet vinden bij ups tracking maargoed dat zal over paar uur wel actief worden.
psn: HertogJack
UPS is net langs geweest zie ik op de website, nu kan ik vanavond als het goed is een code invoeren om de iPhone op het werk langs te laten brengen. Vanavond even kijken hoe dat te doen dan. Ze gaan het automatisch de volgende dag weer proberen.
[ Voor 12% gewijzigd door blottle op 06-10-2014 15:05 ]
/offtopic, waar blijven die jaloersmakende foto's met pakketjes en nieuwe toestellen?
Ik heb net met UPS gebeld, telefonisch aangegeven dat er niemand aanwezig is op het thuis adres, en verzocht om mijn adres te wijzigen naar het werk adres. Morgen komen ze hier langs
Verwijderd
Yes Yes ook hier het bericht dat er een iphone onderweg is naar Friesland... Gaat verbazingwekkend snel, overmorgen in huis...
Vervoerder UPS
Traceernummer 1Z678ER8046xxxxx
Leveringnummer 833463xxxx
Vervoerder UPS
Traceernummer 1Z678ER8046xxxxx
Leveringnummer 833463xxxx
Hier nog steeds niets!
26-09 @ 20.15 een iPhone 6 64GB SpaceGrey.
Zou dus morgen moeten zijn. Vorige week 5 werkdagen + vandaag = 6Klaar voor verzending: 5-7 business days
Geleverd: 10 Oct, 2014 - 14 Oct, 2014 door Expreslevering
[ Voor 18% gewijzigd door DeluxZ op 06-10-2014 16:26 ]
Verwijderd
iPhone 6 64GB SpaceGrey besteld via online apple store op 26/09 om ongeveer 1u, verzendbericht gekregen op 03/10 en net afgeleverd geweest:

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2014 16:28 ]
26-09 @11.10 zelfde model besteld en ook nog niks gehoord. Status nog artikelen worden verwerkt. Blijf hopen op vrijdagDeluxZ schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:26:
[...]
Zou dus morgen moeten zijn. Vorige week 5 werkdagen + vandaag = 6
[...]
Ook mijn 6 Plus 64GB SG ontvangen vanmiddag. Zaterdag 11:00 besteld bij Typhone, rond 14u verzend bevestiging en vandaag rond 14:00 ontvangen 
Gelukkig heb ik grote handen waardoor het toestel erg meevalt, op het moment nog geen seconde spijt dat ik de normale 6 heb moeten cancelen
Alleen bellen lijkt idioot, maar is toch maar mn privé telefoon.
Gelukkig heb ik grote handen waardoor het toestel erg meevalt, op het moment nog geen seconde spijt dat ik de normale 6 heb moeten cancelen
Klaar voor verzending is niet, geleverd.DeluxZ schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:26:
[...]
Zou dus morgen moeten zijn. Vorige week 5 werkdagen + vandaag = 6
[...]
Iemand al iets van Amac gehoord? Ik nog niks... (6, 64G, goud)
06 Oct 2014 22:43:51 Pudong International Airport Shipment Received At Tnt Location
06 Oct 2014 22:27:00 Zhengzhou Shipment In Transit.
06 Oct 2014 22:04:56 Zhengzhou Shipment In Transit.
06 Oct 2014 18:06:40 Zhengzhou Shipment Collected From Customer
iPhone 6 + SG 128GB. Staat op 13 oktober. Beetje vreemd dat ze nu nog een volle week nodig hebben. Misschien komt iemand vanuit China op de fiets.
iPhone 6 + SG 128GB. Staat op 13 oktober. Beetje vreemd dat ze nu nog een volle week nodig hebben. Misschien komt iemand vanuit China op de fiets.
Verwijderd
Ik heb precies dezelfde tijden, dus onze iPhones zijn ongetwijfeld reisgenoten momenteel. Mijn ETA is echter vrijdag 10 oktober, dus wellicht is er hoop voor je!CzMichiel schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:51:
06 Oct 2014 22:43:51 Pudong International Airport Shipment Received At Tnt Location

Hier hetzelfde
06 Oct 2014 22:06:23 Zhengzhou Shipment In Transit.
06 Oct 2014 18:20:54 Zhengzhou Shipment Collected From Customer
Nu per waterfiets naar Nederland denk ik
06 Oct 2014 22:06:23 Zhengzhou Shipment In Transit.
06 Oct 2014 18:20:54 Zhengzhou Shipment Collected From Customer
Nu per waterfiets naar Nederland denk ik
Dan reizen we met z'n 3enVerwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:52:
[...]
Ik heb precies dezelfde tijden, dus onze iPhones zijn ongetwijfeld reisgenoten momenteel. Mijn ETA is echter vrijdag 10 oktober, dus wellicht is er hoop voor je!
ik heb om 1u 's nachts op de 26 mijn 6+ besteld, en hij staat nog steeds op verwerken, hij staat nu al zo vanaf donderdag, zou er nu iets mis zijn? het was een 128 gold, en een 6+ wit 64g maar die was wel op een ander account besteld.
[ Voor 16% gewijzigd door thibautb op 06-10-2014 16:55 ]
Maak er maar 4 van, die van staat ook op de 13e als afleveringsdatum... Gezellige boel aan boord ;-)
Join the Guild of Tweakers! http://guildoftweakers.com
Ja, de 128 Gold is gecancelled vanwege gebrek aan belangstellingthibautb schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:54:
ik heb om 1u 's nachts op de 26 mijn 6+ besteld, en hij staat nog steeds op verwerken, hij staat nu al zo vanaf donderdag, zou er nu iets mis zijn? het was een 128 gold.

not funny..........._TiNo_21 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:55:
[...]
Ja, de 128 Gold is gecancelled vanwege gebrek aan belangstelling
Volgens flighttracker gaat er vannacht een TNT Airways vlucht van Pudong naar Luik:
Mon 02:30 Pudong, Shanghai (PVG) 08:30 Liege (LGG)
TNT Airways 3V 2 Non-stop Boeing 747-400 Freighter (74Y) 12:00 Valid until 2014-10-20
This is a Scheduled Cargo flight.
Hopelijk zijn de iPhone 6 Plussen van ons allemaal aan boord!
TNT Airways 3V 2 Non-stop Boeing 747-400 Freighter (74Y) 12:00 Valid until 2014-10-20
Ligt het aan mij of zijn ze dan gewoon idioot lang onderweg voordat ze de 13e pas worden geleverd.._TiNo_21 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 17:07:
Volgens flighttracker gaat er vannacht een TNT Airways vlucht van Padong naar Luik:
PostNL man man wat een "&#_#( bedrijf is dat zeg, pakketje wat op tijd door MM is aangemeld op bij hen op donderdag ligt nog steeds in ´sorteercentrum van postnl´ nadat de bezorgdatum is aangepast en vandaag geleverd zou worden...medewerkster wist me te vertellen dat er totaal niets mee gedaan is en dat het ´waarschijnlijk´ vannacht wordt verwerkt.
De morgen in huis belofte gaat dus mooi niet door.
De morgen in huis belofte gaat dus mooi niet door.
[ Voor 3% gewijzigd door Rebel-Rebel op 06-10-2014 17:57 ]
iPhone met abbonement besteld bij coolblue, zometeen wordt ik gebeld door hun voor een afspraak.
Pre-order bij phonehouse gedaan nog niets van gehoord, deze ga ik annuleren.
Pre-order bij phonehouse gedaan nog niets van gehoord, deze ga ik annuleren.
Coolblue lijkt ze idd (ICM vodafone) op voorraad te hebben. Net besteld en blijkbaar kan ik hem morgen ophalen (Yeey!).
Ben benieuwd!
Ben benieuwd!
<Zinloze tekst hier>
*snip* offtopic, zoals je al wist.
[ Voor 128% gewijzigd door Daedalus op 06-10-2014 21:38 ]
Heb ik ook nergens beweerd hoor
Beetje sneu ditHenk. schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 21:05:
[mbr]*snip* offtopic, zoals je al wist.[/]
Ups was vanmiddag langs geweest maar helaas was ik nog op het werk. Kwam ik thuis lag er zon briefje in de bus. Kwam een half uurtje later toch nog een keer de man van UPS om te kijken of ik nu wel thuis was. Super gedaan door UPS en nu al even lekker kunnen spelen
Nee eerst was er ook normale voorraad, 10 minuten nadat ik mijn bestellig gedaan had was er alleen nog vodafone voorraad.gforcegti schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 20:10:
Coolblue lijkt ze idd (ICM vodafone) op voorraad te hebben. Net besteld en blijkbaar kan ik hem morgen ophalen (Yeey!).
Ben benieuwd!
Netjes gebeld rond 9 uur door coolblue, alles telefonisch afgehandeld in afwachting van goedkeuring nummerbehoud. Zodra deze goedgekeurd is wordt deze op afspraak bij mij afgeleverd. Goede service coolblue kan phonehouse een voorbeeld aangeven.
Dit topic is gesloten.