Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-10 10:59

alwinus

Tweaked

alwinus schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:55:
[...]

damn...ik heb 's ochtends om 6 uur besteld ook een 32GB zwart ook F&F. Ik ga maar eens bellen met Vodafone
net even gebeld. Met andere woorden het is en blijft een een puinhoop met het doorvoeren van bestellingen waardoor het kan voorkomen dat het niet allemaal op volgorde van bestellen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Toepus schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 17:54:
Ik heb vorige week bij Belcompany een Iphone5 16 GB wit besteld voor mn dochter. Ik werd op een lijst gezet en zodra ze binnen komen word ik gebeld. Levertijd zou 2 weken kunnen zijn. Inmiddels op de site van Belcompany gezien het volgende bericht bij Iphone 5:

"tijdelijk niet leverbaar. wegens beperkte beschikbaarheid is de iphone 5 tijdelijk niet leverbaar.Zodra er nieuwe voorraad is maken wij dit bekend".

Ik heb me maar ingesteld op een maandje langer. Balen dus. :-(
Vandaag kwam ik langs Belcompany, meteen maar gevraagd wat de status is van de leveringen iphone 5. Ik sta nog steeds op de lijst voor iphone 16 GB wit. Volgens de verkoper kan het nog steeds 3 weken duren voordat er geleverd werd, zeker voor de witte versie. Ik zei tegen de verkoper (voor de grap) "haal dat bord buiten maar weg met de tekst: iphone 5 nu hier verkrijgbaar :P :9

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-10 00:17
Niek_1981 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:59:
[...]

Nieuw abonnement of verlenging?
Nieuw abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom bestellen jullie bij belcompany? Overal had je m binnen 2-3 weken vnaf de 21e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-10 14:56

Niek_1981

Think Different.

Verklaard een hoop waarom ik hem dan nog niet eerder geleverd krijg, nieuwe abonnementen gaan dus voor verlengingen, zelf de mijne 2 oct. verlengd, 32GB zwart...

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thrust15
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-10 14:30
Niek_1981 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:34:
[...]

Verklaard een hoop waarom ik hem dan nog niet eerder geleverd krijg, nieuwe abonnementen gaan dus voor verlengingen, zelf de mijne 2 oct. verlengd, 32GB zwart...
Ik zit precies in dezelfde situatie, 2 oktober 's avonds verlengd via de telefoon. Ook een 32gb zwart. Enige bericht wat ik tot nu toe heb gehad is een smsje dat er beperkte voorraad is.

Op het vodafone forum (link) is al een klein relletje aan de gang dat nieuwe klanten voorrang krijgen op verlengingen.

Ik snap het ook niet. Klanten die verlengen betalen net zoveel als nieuwe klanten (aansluitkosten uitgezonderd). Dus waarom voortrekken? Het is nu niet dat ik er om maal of ik hem volgende week krijg of die week erop want ik hield toch al rekening met een levertijd van 3-4 weken, maar ik verwacht wel een eerlijke behandeling.

Ik hoop dat het komt dat het ordersysteem een rommeltje is op dit moment en dat daarom bestellingen door elkaar lopen. Wie zal het zeggen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door thrust15 op 12-10-2012 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-10 00:17
Vraag me af of het nu bewust gebeurt of meer random.
Wat ik daar op het forum begreep kunnen er meerdere redenen zijn waarom iemand die een toestel later heeft besteld hem toch eerder krijgt dan anderen.
Dan nog welk toestel je besteld hebt (kleur en hoeveel GB).

Vind aan de ene kant dat Vodafone niet even goed communiceert naar iedereen toe.
Aan de andere kant vind ik wel dat sommigen overdreven doen daar op het forum.
Ze doen alsof ze al 6 weken aan het wachten zijn terwijl ze het toestel 9 dagen daarvoor hadden besteld.
Wachten is klote.. Ik zelf was er vanuit gegaan dat ik moest wachten tot begin november.
Begreep wel dat ze zoveel mogelijk op volgorde van bestelling willen leveren, maar dat dat niet altijd goed lukt (al dan niet bewust, ze willen natuurlijk ook geen vaste klanten kwijtraken lijkt me?)
Hoop in elk geval voor iedereen dat ze hun toestel zo snel mogelijk krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogieer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-04-2023
Bij de lokale Phonehouse hier op 14 september een pre-order geplaatst voor een zwarte iPhone 5 16gb. Werd 28 september gebeld dat er een iPhone voor me klaar lag maar alleen met KPN abonnement, wat ik niet wilde.

Tussentijd niks gehoord dus vanmorgen maar even gebeld of er al duidelijkheid is over een volgende levering, maar helaas nog niks bekend. Na het telefoontje maar is geprobeerd de iPhone bij de Apple store in Amsterdam te reserveren en kreeg zowaar bericht dat ik morgen een zwarte 16gb mag ophalen! :*)

Nu nog de keuze om bij T-mobile te blijven of over te stappen naar Vodafone.

[ Voor 7% gewijzigd door Rogieer op 12-10-2012 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-10 14:24
Morgen komt de koerier dus van CB, alleen de tijd is erg ruim; namelijk tussen 8:30 en 18:00! Hopelijk dus de ochtend, anders moet ik de hele dag thuis blijven vrees ik..

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-09 16:29
Dannydekr schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:21:
Morgen komt de koerier dus van CB, alleen de tijd is erg ruim; namelijk tussen 8:30 en 18:00! Hopelijk dus de ochtend, anders moet ik de hele dag thuis blijven vrees ik..
Ik kreeg de ochtend van de bezorging nog een smsje met daarin een duidelijkere levertijd, geloof dat het tussen 11:00 en 12:30 was! Misschien dat jij dit ook nog krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:36

GaMbiNo

1337

Mij werd verteld dat we vanavond nog een sms zouden krijgen met een nauwkeuriger tijd maar die heb ik ook nog niet. Wellicht komt dat morgenochtend nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
thrust15 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:04:
[...]

Ik zit precies in dezelfde situatie, 2 oktober 's avonds verlengd via de telefoon. Ook een 32gb zwart. Enige bericht wat ik tot nu toe heb gehad is een smsje dat er beperkte voorraad is.

Op het vodafone forum (link) is al een klein relletje aan de gang dat nieuwe klanten voorrang krijgen op verlengingen.

Ik snap het ook niet. Klanten die verlengen betalen net zoveel als nieuwe klanten (aansluitkosten uitgezonderd). Dus waarom voortrekken? Het is nu niet dat ik er om maal of ik hem volgende week krijg of die week erop want ik hield toch al rekening met een levertijd van 3-4 weken, maar ik verwacht wel een eerlijke behandeling.

Ik hoop dat het komt dat het ordersysteem een rommeltje is op dit moment en dat daarom bestellingen door elkaar lopen. Wie zal het zeggen ;)
Ik heb de witte 16gb besteld op 3 oktober, ook nog niks gehoord en ben nieuwe klant. Als ze idd nieuwe klanten voortrekken pluk ik in iedergeval er niet de vruchten van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Wat: iPhone 5 32 GB (zwart)
Wanneer: 3 oktober rond 17:30
Waar: Vodafone (Friends & Family)
Abonnementstype: iPhone altijd €55 (van: €55,00, voor €41,25 p/m)
Abonnementstype (2): 200 belminuten, onbeperkt nationaal SMS'en, 10 GB internet op je mobiel, daarna 32 kbps en onbeperkt bellen naar Vodafone klanten
Overstappen/numberbehoud Ja, van T-Mobile naar Vodafone
Bevestigd: Meteen na de bestelling een bevestigingsmail
Levering: dinsdag 16 oktober 2012 tussen 08:00 en 13:00

Ze hadden gistermiddag ook al gebeld maar ik kon op dat moment niet opnemen. Dat is opzich wel jammer, want anders hadden ze waarschijnlijk nog vandaag geleverd. Dat ze zondag niet leveren is niet gek en dat ze maandag niet leveren komt ook niet echt onverwacht. :)

Ik ben in ieder geval tevreden. Nog geen twee weken geleden besteld en het apparaat ligt nu al klaar. :)

Om nog even extra info te geven: ik had bij T-Mobile op 23 september 2012 besteld. Ik heb deze bestelling vervolgens op 3 oktober geannuleerd en bij Vodafone besteld (over 24 maanden heen lagere prijs, minder bijbetalen, meer internet (!!!) en meer belminuten).

Ze gaven in de winkel al aan dat ik nog wel een SMS zou krijgen zodra het toestel bij de T-Mobile Shop klaarlag, maar deze SMS moest ik dan moeten negeren. Ik heb (nog?) geen SMS binnengehad. Dit betekent óf dat er geen SMS komt óf dat ze bij T-Mobile nog steeds niet kunnen leveren.
D2FValinor schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:21:
[...]

Ik heb de witte 16gb besteld op 3 oktober, ook nog niks gehoord en ben nieuwe klant. Als ze idd nieuwe klanten voortrekken pluk ik in iedergeval er niet de vruchten van :(
De witte modellen zijn meestal sowieso wel schaars; vaak wordt alleen bij de eerste batch aardig wat witte toestellen geleverd. Daarnaast heb je ook nog eens de 16 GB-variant en die is ook nog eens het populairst...

[ Voor 15% gewijzigd door Uniciteit op 13-10-2012 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HC_N.ick
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:26
Zojuist een mail gehad over mijn nummerbehoud van vodafone.
Hij is nog niet geaccepteerd zo wat ik kan zien maar het is alleen een aanvraagbevestiging.
Iemand dezelfde mail gehad toevallig?

wat: Iphone 5 32GB zwart
Abonnement: Vodafone F&F Iphone altijd 55euro 1 jaar
besteld: 03-10-2012 en bevestigd om 23:30u
nummerbehoud: ja, en overgestapt van Vodafone prepaid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:50
Yup, heb net ook die mail gehad. Besteld op 2 oktober, 32 gig zwart, nummerbehoud vanaf t-mobile. In de mail staat dat het door nummerbehoud nog 4-10 dagen kan duren tot goedkeuring, dan neemt de koerier contact op. Echter als ik nu bij statusnb kijk staat er nu meteen al dat het is goedgekeurd door t-mobile (tot vanochtend was er geen info over mijn nr op statusnb). Dus ik verwacht nu een telefoontje van de koerier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

CopyCatz schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:34:
Yup, heb net ook die mail gehad. Besteld op 2 oktober, 32 gig zwart, nummerbehoud vanaf t-mobile. In de mail staat dat het door nummerbehoud nog 4-10 dagen kan duren tot goedkeuring, dan neemt de koerier contact op. Echter als ik nu bij statusnb kijk staat er nu meteen al dat het is goedgekeurd door t-mobile (tot vanochtend was er geen info over mijn nr op statusnb). Dus ik verwacht nu een telefoontje van de koerier :)
De koerier zal je denk ik niet bellen maar gewoon iemand van Vodafone en die plant een afspraak. Ik kreeg het mailtje gisterenochtend rond 11:40 en ik werd 's middags gebeld door Vodafone (dat belletje had ik dus gemist, vanochtend teruggebeld en afspraak gemaakt voor dinsdag). :)

Ik denk dat jij 'm dus ook dinsdag zal hebben (als je vandaag gebeld wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HC_N.ick
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:26
Ook sms gehad nu dat het nummerbehoud bevestigd is nu net.
gaat alleen 22 oktober in, moet ik er dan vanuit gaan dat ik dan pas mijn iphone heb?

Weet iemand overigens of je zelf moet tekenen voor de phone of dat iemand anders voor je kan tekenen?

[ Voor 26% gewijzigd door HC_N.ick op 13-10-2012 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

D2FValinor schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:21:
[...]

Moeten ze wel die modellen op voorraad hebben...

Ik word gewoon keihard genaaid door Vodafone, dinsdag 2 okt. besteld 32GB zwart en krijg dus niks nada noppes, de jarenlange vaste klant heeft het nakijken...

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Vandaag eindelijk binnen van CoolBlue!

24 sept besteld om 12:36
iPhone 16GB zwart
105 euro bijbetalen
Vodafone 42 euro 50 per maand, eerste 12 maanden 25% korting
10GB data, 90 belminuten en onbeperkt SMS.

Denk dat ik best blij kan zijn met deze deal :*)

Heb overigens geen lelijke krasjes kunnen waarnemen.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
HC_N.ick schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:09:
Ook sms gehad nu dat het nummerbehoud bevestigd is nu net.
gaat alleen 22 oktober in, moet ik er dan vanuit gaan dat ik dan pas mijn iphone heb?

Weet iemand overigens of je zelf moet tekenen voor de phone of dat iemand anders voor je kan tekenen?
Mijn nummerbehoud gaan pas in nvember in, de telefoon krijg je zodra ie beschikbaar is en kan je met je oude abonnement gebruiken. Heb net maar ff een nano sim bij t-mobile besteld :) Kan ik mooi al over naar de iphone 5, en de 4 inleveren binnen garantie voor de haperende homeknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick_T
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-10 07:55
Dannydekr schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:02:
Vandaag eindelijk binnen van CoolBlue!

24 sept besteld om 12:36
iPhone 16GB zwart
105 euro bijbetalen
Vodafone 42 euro 50 per maand, eerste 12 maanden 25% korting
10GB data, 90 belminuten en onbeperkt SMS.

Denk dat ik best blij kan zijn met deze deal :*)

Heb overigens geen lelijke krasjes kunnen waarnemen.
Hier hetzelfde, alleen dan een 47,50 abbo en 75 bijbetalen. :)
Ziet er prima uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

CopyCatz schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:09:
[...]

Mijn nummerbehoud gaan pas in nvember in, de telefoon krijg je zodra ie beschikbaar is en kan je met je oude abonnement gebruiken. Heb net maar ff een nano sim bij t-mobile besteld :) Kan ik mooi al over naar de iphone 5, en de 4 inleveren binnen garantie voor de haperende homeknop.
Yep. De telefoon is trouwens meteen beschikbaar zodra je een SMS'je krijgt over dat je nummerbehoud is goedgekeurd. Zodra dat 't geval is kan je een telefoontje verwachten om een bezorgafspraak te maken.

Als je dus vandaag een sms'je of mail krijgt over je nummerbehoud, dan zul je vandaag of maandag wel een telefoontje krijgen voor een afspraak te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Mijn iPhone via CB is binnen, blijkt het een witte in plaats van een zwarte te zijn. M'n orderbevestiging heeft het ook nog over zwart, maar sinds gisteren staat er opeens inderdaad wit in de mails. Was me niet opgevallen en er is dan ook wit geleverd. CB al gebeld maar kunnen maandag pas wat zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Muthas schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:11:
Mijn iPhone via CB is binnen, blijkt het een witte in plaats van een zwarte te zijn. M'n orderbevestiging heeft het ook nog over zwart, maar sinds gisteren staat er opeens inderdaad wit in de mails. Was me niet opgevallen en er is dan ook wit geleverd. CB al gebeld maar kunnen maandag pas wat zeggen.
Slechte zaak. Hoewel.. wit is misschien niet eens zo'n slechte keuze ivm de krasgevoeligheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Op dag van lancering iPhone 5 besteld bij Phone House. Kreeg netjes een belletje dat 'ie dinsdag binnen is (iPhone 5 32GB Zwart, Vodafone). Drie weken wachten dus. Ze kregen er ook niet erg veel binnen, helaas.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Heeft de Officiele Apple store al toestellen uitgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Muthas schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:11:
Bij CB kunnen ze gewoon in de orderhistorie zien wanneer er iets is gewijzigd en door wie dat is gebeurd. Hebben ze het daar over gehad? Als het productnummer in de orderbevestiging hetzelfde is als de zwarte iPhone 5, is er gewoon een verkeerde iPhone 5 in de doos gestopt.

[ Voor 24% gewijzigd door TMC op 13-10-2012 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vetlau
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-06-2024
Tc-Chub schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:57:
Heeft de Officiele Apple store al toestellen uitgeleverd?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Heb echt nog niemand gehoord over levering via de online Apple store.

Ik heb zelf de 28e om 7:52 een zwarte 32Gb besteld, maar bij mij staat de levertijd nog steeds op 23 t/m 29 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

TMC schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:03:
[...]
Bij CB kunnen ze gewoon in de orderhistorie zien wanneer er iets is gewijzigd en door wie dat is gebeurd. Hebben ze het daar over gehad? Als het productnummer in de orderbevestiging hetzelfde is als de zwarte iPhone 5, is er gewoon een verkeerde iPhone 5 in de doos gestopt.
Order is bij het wijzigen van het ordernummer ook veranderd. Dit konden ze al zien. Verder kon de helpdesk echter niks zeggen omdat de abonnementenadministratie maandag pas weer aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Laatst online: 14:52
vetlau schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:19:
[...]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Heb echt nog niemand gehoord over levering via de online Apple store.

Ik heb zelf de 28e om 7:52 een zwarte 32Gb besteld, maar bij mij staat de levertijd nog steeds op 23 t/m 29 oktober.
Volgens mij is er door Apple online nog niets uitgeleverd en is de verwachting voor de mensen die als eerste hebben gereserveerd nog steeds 23 - 29 okt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
ik heb hem op Vrijdag 28 September online bij Apple besteld om 7:39 en mijn datum staat al sinds het begin op 24-30 Oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
oehh ik om 6:00 ofzo voor 23 - 29 okto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:31
Ik heb 2 oktober 17:44 bij f&f een iPhone 5 zwart 16 gb besteld, met nummerbehoud. Ook nog niets gehoord op een email in mijn spambox na waarin stond dat er een beperkte voorraad is.

Had afgelopen week naar de ks gebeld, die vertelden mij 2 tot 3 weken, en ze verwachtten dat eind komende week mijn nummerbehoud geregeld zou gaan worden. Maar dat moet dus ook betekenen dat er dan een iphone voor mij klaar ligt. Ik ben benieuwd. Heeft allemaal geen haast maar een beetje meer duidelijkheid zou inderdaad wel fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Heb je je nummer al eens ingevoerd op de nummerbehoud pagina?

http://www.vodafone.nl/statusnb/

[ Voor 22% gewijzigd door Uniciteit op 13-10-2012 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik heb mijn iPhone 5 om 2:03 besteld, en ook mijn datum staat nog steeds op 23-29 oktober.
Ik hoop toch echt dat ik de iPhone volgende week vrijdag in huis heb!

Althans, als ik kijk naar de voorgaande keren weet ik het wel zeker! :D
Meestal levert Apple zijn producten altijd een paar dagen (dus met geluk dit keer net vóór het weekend) eerder dan op de website vermeld wordt.

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Uniciteit schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:02:
Heb je je nummer al eens ingevoerd op de nummerbehoud pagina?

http://www.vodafone.nl/statusnb/
Jep, levert (nog) niets op helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noobynater schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:04:
ik heb hem op Vrijdag 28 September online bij Apple besteld om 7:39 en mijn datum staat al sinds het begin op 24-30 Oktober.
Hier ook precies zo. Scheelt misschien een minuutje met bestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raishel70
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-10 11:30
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 08:52:
[...]

Hier ook precies zo. Scheelt misschien een minuutje met bestellen ;)
Bij mij ook hetzelfde. Nog ff geduld 23ste is om de hoek. :)

Wat ik begrijp uit alle reacties van de forum is dat Apple en de providers klanten die een abbonoment nemen voorrang geven.

Wel jammer, ik kan niet begrijpen dat mensen zoals ik die vanaf dag 1 ge-preorderd hebben 3 tot 4 weken moeten wachten. Is er op dit moment helemaal geen voorraad? 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door raishel70 op 14-10-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:13
28 september heb ik de iPhone 5 besteld, een zwarte. (Vodafone) Na een paar dagen de bevestigingsmail gehad en zelfs kort erna een smsje dat de telefoon binnen was en binnen 2 dagen bezorgd ging worden. Echter een week later was ik wel benieuwd waar die bleef en ging ik bellen met Vodafone. De wachttijd was 10 minuten, maar dat vond ik te lang. Iets anders gaan doen, weer gebeld en maar 2 minuten wachttijd. De jongen aan de andere kant van de lijn vertelde mij over de staking in de Apple fabriek en dat de bezorgingen erg moeizaam lopen, enkele telefoon's per dag. Over dat smsje wat ik kreeg, dat is uitbesteed aan een ander bedrijf en had ik dus niet mogen krijgen, foutje dus. Enige wat hij me kon vertellen is dat het ergens binnen óf over 4 weken bezorgd gaat worden. Meer kunnen ze er ook niet aan doen, hun zijn ook maar afhankelijk van Apple. Ik werd meerdere malen bedankt voor mijn begrip en ik moet nog even contact opnemen als de telefoon bezorgd is.

Ik ben benieuwd, ik heb er geen haast mee maar hoop dat ie toch wel deze maand komt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Igor92 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:21:
[...]

Jep, levert (nog) niets op helaas.
Tja, 16 GB zwart lijkt mij wel het meest populaire model dus daar kan het ook aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groene Jacob
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-10 13:01
virofi schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:47:
[...]

Volgens mij is er door Apple online nog niets uitgeleverd en is de verwachting voor de mensen die als eerste hebben gereserveerd nog steeds 23 - 29 okt.
Ik had gisteren op de reserveringspagina van apple een zwarte 16gb gereserveerd en die kon ik vanochtend gewoon ophalen. Woon vrijwel om de hoek dus dat leek me wel wat. Echter was mij niet verteld dat je Vodafone Zakelijk niet kan verlengen in de apple store... Stond ik daar met m'n goede gedrag! |:(

Als er dus meer ongeduldige mensen zijn zoals ik, zou ik deze pagina maar weer eens proberen! (Nadeel: je moet hem wel ophalen) Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Groene Jacob schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 17:22:
[...]

Ik had gisteren op de reserveringspagina van apple een zwarte 16gb gereserveerd en die kon ik vanochtend gewoon ophalen. Woon vrijwel om de hoek dus dat leek me wel wat. Echter was mij niet verteld dat je Vodafone Zakelijk niet kan verlengen in de apple store... Stond ik daar met m'n goede gedrag! |:(

Als er dus meer ongeduldige mensen zijn zoals ik, zou ik deze pagina maar weer eens proberen! (Nadeel: je moet hem wel ophalen) Succes
Ik noemde dan ook specifiek "online" orders; dus geen reserveringen die je in de retail store oppikt. Van de online orders is er in Nederland nog geen 1 uitgeleverd, voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groene Jacob
  • Laatst online: 12-10 13:01
virofi schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 20:03:
[...]

Ik noemde dan ook specifiek "online" orders; dus geen reserveringen die je in de retail store oppikt. Van de online orders is er in Nederland nog geen 1 uitgeleverd, voor zover ik weet.
Sorry, overheen gelezen... ;) succes met het geduld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Groene Jacob schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 22:07:
[...]

Sorry, overheen gelezen... ;) succes met het geduld!
;) Ik heb niet online besteld bij Apple. Ik had m'n iPhone van F&F al begin okt. binnen, maar teruggestuurd vanwege scuffs/dents out of the box. Wacht nu totdat ik opnieuw kan/mag bestellen; Vodafone annuleert namelijk je order als je 'm direct terug stuurt :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoek
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-10 17:41
virofi schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 22:11:
[...]

;) Ik heb niet online besteld bij Apple. Ik had m'n iPhone van F&F al begin okt. binnen, maar teruggestuurd vanwege scuffs/dents out of the box. Wacht nu totdat ik opnieuw kan/mag bestellen; Vodafone annuleert namelijk je order als je 'm direct terug stuurt :s
Had je in bijzijn van de koerier de verpakking opengemaakt om de iPhone te controleren en weer mee terug laten nemen of later pas?

Ik heb ook via F&F besteld en via sms doorgekregen dat de levertijd 4-10 werkdagen zou gaan duren. Ik wil uiteraard een gave iPhone5, maar heb niet zo'n zin in om opnieuw te moeten bestellen... Heb je een nieuwe code gekregen of heb je die nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
swoek schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 22:31:
[...]

Had je in bijzijn van de koerier de verpakking opengemaakt om de iPhone te controleren en weer mee terug laten nemen of later pas?

Ik heb ook via F&F besteld en via sms doorgekregen dat de levertijd 4-10 werkdagen zou gaan duren. Ik wil uiteraard een gave iPhone5, maar heb niet zo'n zin in om opnieuw te moeten bestellen... Heb je een nieuwe code gekregen of heb je die nog?
Nee niet in bijzijn van de koerier; niet over nagedacht; ging te snel. Daarna na contact met de KS retour gestuurd middels het retour formulier. Voor nieuwe aansluitingen (met of zonder nummerbehoud) is het beleid de gehele order (plus eventueel nummerbehoud) te annuleren, waarna je opnieuw moet bestellen. Beetje raar en omslachtig, maar daar kon "absoluut niet" vanaf geweken worden :) Raar!

Bij de terugboeking van het via iDeal betaalde bedrag voor de iPhone (die overigens super snel op m'n rekening stond), stond mijn gebruikte F&F code vermeld als "voucher". Geen idee of die nu weer geldig is, maar daar zal ik t.z.t. wel achterkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Hoe groot is de kans dat Apple de iPhone 5 deze week gaat versturen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:36

Aight!

'A toy robot...'

iApp schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 23:06:
Hoe groot is de kans dat Apple de iPhone 5 deze week gaat versturen? :)
Ik hoop groot, ben wel toe aan een nieuwe :P. Mijn 4 begint kuren te vertonen namelijk!

Ik had hem 2 weken of zo besteld bij T-Mobile ter verlening van mijn abbo, maar heb alleen een sms gekregen met de order status. De medewerker zei wel dat het 3 a 4 weken zou duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Aight! schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 23:12:
[...]

Ik hoop groot, ben wel toe aan een nieuwe :P. Mijn 4 begint kuren te vertonen namelijk!

Ik had hem 2 weken of zo besteld bij T-Mobile ter verlening van mijn abbo, maar heb alleen een sms gekregen met de order status. De medewerker zei wel dat het 3 a 4 weken zou duren.
Ik doelde in mijn vorige bericht op de bestellingen die in de Online Apple Store gemaakt zijn.
Je mag blij zijn met je iPhone 4, een maand zonder iPhone te zitten is nog veel erger! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CopyCatz schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:09:
[...]

Ik stap over van Hi! naar T-mobile met nummerbehoud (tegelijk met de iphone geregeld in september). Slim om in de tussentijd even een nano-sim aan te vragen bij Hi of loopt het mooi in elkaar over en stuurt t-mobile je meteen een nano-sim met de iphone mee zodra die geleverd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:50:
[...]

Ik stap over van Hi! naar T-mobile met nummerbehoud (tegelijk met de iphone geregeld in september). Slim om in de tussentijd even een nano-sim aan te vragen bij Hi of loopt het mooi in elkaar over en stuurt t-mobile je meteen een nano-sim met de iphone mee zodra die geleverd wordt?
Jep, in ieder geval was dat wel bij mij zo bij de levering van een toestel met een nieuw abonnement bij T-Mobile. Ik heb nu ook een nano-sim in mijn iPhone 5 zitten waar komende vrijdag dus automatisch mijn nummer op komt te staan en als het goed is gaat het kopje 'Geen service' links bovenin over naar T-Mobile NL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjommer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 15:15
Net gechat met een Vodafone medewerker, ik vroeg naar de status van mijn bestelling. Ik kreeg een gestandaardiseerd antwoord:

Dankjewel voor het wachten. Ik kan zien dat de order op 2 oktober bij ons is binnengekomen. Dit is allemaal in orde. De iPhone 5 met 16 GB is alleen op dit moment niet op voorraad. Hierdoor staat je bestelling in de wacht. Omdat we niet precies weten wanneer de nieuwe voorraad weer binnenkomt en hoeveel iPhones hier bij zullen zitten, is het lastig om aan te geven wanneer je de levering kunt verwachten. Wel is het zo dat zodra het toestel van jouw order binnenkomt deze automatisch direct wordt geboekt en verstuurd. Hierdoor komt je pakket er zo spoedig mogelijk aan. Mocht je het erg lang vinden duren, kun je altijd weer even contact met ons opnemen om de status na te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
ProfoundValue schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:02:
[...]
en als het goed is gaat het kopje 'Geen service' links bovenin over naar T-Mobile NL ;)
Bij mij komt er godzijdank na 15 jaar oid Vodafone NL te staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProfoundValue schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:02:
[...]

Jep, in ieder geval was dat wel bij mij zo bij de levering van een toestel met een nieuw abonnement bij T-Mobile. Ik heb nu ook een nano-sim in mijn iPhone 5 zitten waar komende vrijdag dus automatisch mijn nummer op komt te staan en als het goed is gaat het kopje 'Geen service' links bovenin over naar T-Mobile NL ;)
Anders zie ik nog deze mogelijkheid, maar of dit een aanrader is...:

http://www.airportal.de/nanosim/

Wel beter dan 15 tot 20 euro betalen voor een tijdelijke sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Laatst online: 15:17
Hopelijk gaat deze week de status van Online Apple Store over op Verzending wordt voorbereid: :)

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Uniciteit schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:49:
[...]
Ik denk dat jij 'm dus ook dinsdag zal hebben (als je vandaag gebeld wordt).
Net vodafone gesprek gemist, teruggebeld en ook afspraak voor morgen _/-\o_

32 gig zwart, besteld op 2 oktober. Overstap van t-mobile.
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:02:
[...]

Nanosim online bestellen bij t-mobile kost 5 euro hoor, vind ik nog te overzien...

[ Voor 28% gewijzigd door CopyCatz op 15-10-2012 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick_T
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:02:
[...]

Anders zie ik nog deze mogelijkheid, maar of dit een aanrader is...:

http://www.airportal.de/nanosim/

Ik heb dit ook gedaan met mijn Hi simkaart (zo'n oude miniSIM, geen micro) en zolang je niet teveel afknipt kan er weinig fout gaan. Precies zoals er op dat formulier staat. Simkaart vasttapen, lijntjes trekken, knippen, bijschuren tot ie past en het werkt perfect. Scheelt toch weer 17 euro voor een tijdelijke Hi nanosim, mijn nieuwe VF abbo gaat 12 november pas in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CopyCatz schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:38:

Nanosim online bestellen bij t-mobile kost 5 euro hoor, vind ik nog te overzien...
Ja maar bij Hi! is een nieuwe sim aanvragen 20 euro. :')
Rick_T schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:12:
[...]

Ik heb dit ook gedaan met mijn Hi simkaart (zo'n oude miniSIM, geen micro) en zolang je niet teveel afknipt kan er weinig fout gaan. Precies zoals er op dat formulier staat. Simkaart vasttapen, lijntjes trekken, knippen, bijschuren tot ie past en het werkt perfect. Scheelt toch weer 17 euro voor een tijdelijke Hi nanosim, mijn nieuwe VF abbo gaat 12 november pas in.
Het valt te proberen inderdaad. Anders kun je altijd het geld nog uitgeven. Wel even telefoonnummers backuppen van te voren :)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

CopyCatz schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:38:
[...]

Net vodafone gesprek gemist, teruggebeld en ook afspraak voor morgen _/-\o_

32 gig zwart, besteld op 2 oktober. Overstap van t-mobile.
Mooi om te horen! :) Dan hebben we 'm morgen lekker allebei. Kon je nog een dagdeel kiezen, of zat het al aardig vol?
[...]

Goed dat je 't zegt. Anders had ik waarschijnlijk gewoon mijn huidige sim kaart geknipt. Kan je die nano sim ook via de website bestellen? (Edit: het antwoord is ja).

Hoelang duurt de levering van zo'n simkaart?

[ Voor 5% gewijzigd door Uniciteit op 15-10-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:57
Binnen 3 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkiskaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:28
Deze week en volgende week zou T-Mobile, zoals ze vorige week maandag per sms hadden gecommuniceerd gaan beginnen aan de leveringen.
Ik begin het nu wel zat te worden dat wachten en met het rondlopen van een telefoon waarvan ik geen gebruik kan maken van het internet abbo.
21 september, 16gb black besteld. Vandaag, bijna een maand verder alleen maar uitstel van levering gehad.
Iemand die toevallig al iets van T-Mobile heeft gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afgelopen zaterdag mijn iphone 5 ontvangen (F&F bestelt op 30 sep.)
aan de rechtr zijkant een klein beschadigingetje.... na lang nagedacht te hebben om hem retour te sturen of niet maar geaccepteerd. Na het inschakelen van het toestel een dode pixel (altijd zwart). helaas direct in de verpakking en gebracht naar vodafone winkel om een nieuw exemplaar. helaas niet op voorraad. ben bang dat ik nu weer enkele weken zal moeten wachten op een nieuw exemplaar.... abo begint al a.s. donderdag :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Jeroenvde89 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:37:
Hopelijk gaat deze week de status van Online Apple Store over op Verzending wordt voorbereid: :)
Hoop ik ook, bij mij staat hij al 17 18 dagen op: ''Artikelen worden verwerkt'' :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Levert t-mobile uberhaupt wel? *sarcasme

Ik lees niemand over t-mobile en ben zelf ook al 3 weken aan het wachten zonder ook maar iets gehoord te hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
iApp schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:19:
[...]

Hoop ik ook, bij mij staat hij al 17 dagen op: ''Artikelen worden verwerkt'' :'(
Ja, hier hetzelfde. Ik wacht geduldig af, geeft Apple ook weer de tijd om ervoor te zorgen dat ik een kras/deuk-vrije iPhone krijg.. :)

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenvde89 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:37:
Ik hoop het ook, ik ben al 18 dagen aan het wachten best frustrerend. Ik loop nu met een oude Nokia rond waar ik niks mee kan op bellen na ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:39:
[...]

Ik hoop het ook, ik ben al 18 dagen aan het wachten best frustrerend. Ik loop nu met een oude Nokia rond waar ik niks mee kan op bellen na ;)
Zelfde situatie hier! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
same here! Heb wel whatsapp op deze nokia met symbian.. maar ik kan niet anders dan kortaf reageren vanwegen het vreselijk slechte touchscreen. Wordt tijd dat ik de 5 binnen krijg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Zojuist een SMS van T-Mobile:
Helaas kunnen we niet binnen de afgesproken 2 a 3 weken leveren i.v.m. voorraad tekort, we hopen de iPhone 5 in week 43 of 44 weer genoeg op voorraad te hebben om hem aan u uit te leveren.

Nog 1 a 2 weken wachten dus, als het mee zit :/

Besteld i.c.m. zakelijke verlenging bij T-Mobile op 26 september...

[ Voor 5% gewijzigd door D4V3 op 15-10-2012 15:01 ]

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Iemand die Apple zou willen bellen en zou kunnen vragen of de bestelde iPhone 5's eerder geleverd zullen worden? Ik ben het wachten momenteel beul. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
iApp schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:08:
Iemand die Apple zou willen bellen en zou kunnen vragen of de bestelde iPhone 5's eerder geleverd zullen worden? Ik ben het wachten momenteel beul. }:O
Doe lekker zelf :9

Ben aan het werk, had het anders graag gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkiskaal
D4V3 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:01:
Zojuist een SMS van T-Mobile:
Helaas kunnen we niet binnen de afgesproken 2 a 3 weken leveren i.v.m. voorraad tekort, we hopen de iPhone 5 in week 43 of 44 weer genoeg op voorraad te hebben om hem aan u uit te leveren.

Nog 1 a 2 weken wachten dus, als het mee zit :/

Besteld i.c.m. zakelijke verlenging bij T-Mobile op 26 september...
Ik had nog een keer gebeld met T-Mobile of ze misschien iets meer inzage hadden in de status van mijn order.
Hieruit kwam niet meer informatie rollen. Gelukkig heb ik de bovenstaande SMS niet ontvangen maar mijn bestelling staat nog leuk 'bevroren' op: Bestelling is in behandeling

Als je de iPhone 5 16gb black hebt besteld mag ik (denk ik) hieruit concluderen dat er deze week iets meer informatie/toestel voor mij gaat komen.

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Laatst online: 19-03-2021
henkiskaal schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:25:
[...]

Ik had nog een keer gebeld met T-Mobile of ze misschien iets meer inzage hadden in de status van mijn order.
Hieruit kwam niet meer informatie rollen. Gelukkig heb ik de bovenstaande SMS niet ontvangen maar mijn bestelling staat nog leuk 'bevroren' op: Bestelling is in behandeling

Als je de iPhone 5 16gb black hebt besteld mag ik (denk ik) hieruit concluderen dat er deze week iets meer informatie/toestel voor mij gaat komen.

Ben benieuwd!
Inderdaad, de 16GB black. Juich niet te vroeg, heb het SMS-je pas net ontvangen, en misschien dat ze de zakelijke bestellings-sms-jes in een andere batch sturen als de prive.

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Beetje standaard,

maar hier ook sinds 29 september 2012 -> Bestelling in behandeling
(verlenging T-Mobile / online aangevraagd / ordernr. 14010XX)

GEEN smsje gekregen van latere levering...
Deze zaterdag zou et dan 3 weken zijn......

Kortom we wachten gewoon af nog even...

[ Voor 12% gewijzigd door Tha BasZ op 15-10-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ÜberWicked
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Krijg net van Vodafone de volgende email:
Het toestel dat je hebt gekozen bij je contractverlenging is verstuurd. Onderaan deze e-mail staan alle gegevens.Met dit nieuwe toestel kun je via het supersnelle en betrouwbare netwerk van Vodafone makkelijk het internet op, waar en wanneer je wilt.
dan standaard blabla en dan het overzicht:
Je klantnummer: XXXXXXX
Order datum: 04-10-2012

Mobiel nummer Artikelen Aantal datum

06 XX XX XX XX Apple iPhone 5 32 GB wit 1 15-10-2012

Nanosim 1 15-10-2012
ehm.. wanneer kan ik em verwachten? Stoppen ze em in de brievenbus? etcetc.. zit er niet echt op te wachten om te bellen met die wachttijden tegenwoordig..
Ik reply wel op deze mail, ze merken vanzelf wel dat ik niet thuis ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjommer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 15:15
Is dat normaal dat je dan een mail krijgt bij Vodafone als je verlengd en het toestel wordt toegestuurd? Heb het nog niet eerder gelezen.

[ Voor 31% gewijzigd door Tjommer op 15-10-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Tjommer schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:02:
Is dat normaal dat je dan een mail krijgt bij Vodafone als je verlengd en het toestel wordt toegestuurd? Heb het nog niet eerder gelezen.
Mijn vriendin had hetzelfde, kreeg niet eens een verzendbevestiging na verlenging, maar koerier stond ineens op de stoep :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
We worden lekker ongeduldig met zijn allen. Was dit bij de 4 en 4s ook zo een probleem? Dit kan ik mij niet meer herinneren. Ondertussen wachten we T-Mobile ongeduldig af.,,

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Laatst online: 12-08 00:24
Volgens https://forum.t-mobile.nl...tijden-iphone-5-a-181523/ is de levertijd alweer aangepast voor 16GB zwart. hij ging al van 2-3 naar 3-4, nu dus al naar 4-6...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Nowa schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:16:
We worden lekker ongeduldig met zijn allen. Was dit bij de 4 en 4s ook zo een probleem? Dit kan ik mij niet meer herinneren. Ondertussen wachten we T-Mobile ongeduldig af.,,
De -S modellen zijn altijd beter bevoorraad omdat alle problemen qua productie dan al hebben opgelost. Als volgend jaar de iPhone 5S uitkomt, dan weten ze ondertussen wel hoe ze goed, snel en efficiënt een iPhone met een glas-aluminium-glas achterzijde in elkaar kunnen zetten.

Daarnaast was de iPhone 4 volgens mij nog erger. Ik herinner me dat de iPhone 4 alleen in de VS werd gelanceerd op 26 juni 2010 (misschien ook nog de paar grotere landen zoals Duitsland en Frankrijk), en de iPhone 4 was hier pas beschikbaar zeven weken na de introductie. De meeste mensen die al hadden ge-pre-ordered hadden óf geluk en hadden op launch dag een toestel óf kregen een wachttijd te horen van 4-8 weken.

Er zaten gelukkigen bij die 'm eerder kregen, maar je las ook nog wel eens berichten dat er mensen waren die 'm pas na anderhalve maand kregen!

[ Voor 7% gewijzigd door Uniciteit op 15-10-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadog
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:40
Wat: iPhone 5 16GB wit
Abonnement: Telenet King
Besteld: 01/10/2012 en bevestigd om 23:32u
Nummerbehoud: ja, en overgestapt van Proximus

Wordt morgen 15/10/2012 geleverd tussen 8u00 en 13u00

Wat: iPhone 5 16GB zwart
Besteld: Apple Store 28/09/2012 om 08:22u
Status: Processing - verwacht op 23/10 - 29/10

Dit geeft me de indruk dat providers voorrang krijgen
op Apple Store. Raar, ik had het anders verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Ok uniciteit. Zo bijzonder is het dus niet dat ik nu zo lang moet wachten. Dit schijnt dus vrij normaal te zijn bij de release van een nieuwe niet S iphone. We moeten het er maar mee doen dan.

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick_T
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:15:
[...]

Het valt te proberen inderdaad. Anders kun je altijd het geld nog uitgeven. Wel even telefoonnummers backuppen van te voren :)
Telefoonnummers sla je toch niet op je simkaart op? ;) Ik heb zelf een hele nette contactenlijst in Google Apps die ik synchroniseer. Waar je wel op moet letten is dat je voordat je je simkaart gaat knippen je simkaartnummer ergens opslaat want dan kunnen ze jou bij Hi een stuk sneller helpen met het toesturen van een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ÜberWicked
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Heb et toch even nagevraagd op de vodafone twitter:
Heb je een bestaand abonnement verlengd? Dan valt hij in de bus. Er moet wel getekend worden als het om een nieuw abo gaat ^BT
Heb dus een verlening.. lekker weer dat ze zoiets onaangetekend versturen?? Zal dus morgen weer ff de buren langs moeten om em op te halen.

Ongelooflijk dat een bedrijf als Vodafone zo amateuristisch te werk gaat met hun order verwerking.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
ÜberWicked schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:54:
Heb et toch even nagevraagd op de vodafone twitter:

[...]

Heb dus een verlening.. lekker weer dat ze zoiets onaangetekend versturen?? Zal dus morgen weer ff de buren langs moeten om em op te halen.

Ongelooflijk dat een bedrijf als Vodafone zo amateuristisch te werk gaat met hun order verwerking.. :/
Ik vond het ook behoorlijk apart. De iPhone van mijn vriendin werd gewoon na openen van de deur door de koerier in m'n hand gedrukt, en ik hoefde inderdaad niet te tekenen. Bijzondere levering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:53
Ik heb wel moeten tekenen voor de telefoon. Kreeg geen bericht, wegens bellen met de KS waar het bleef wist ik de dag, echter geen moment. Plots gewoon een koerier, ff tekenen en klaar. (Vodafone verlenging).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:02
Iphone 5 16 gb zwart besteld op 2 oktober.
Foutje in de nummerportering doordat ik een foutieve simkaartnummer had doorgegven.
Vrijdag om 18.00uur doorgegeven (ik moet zo'n beetje e laatste klant zijn geweest) en vandaag telefoontje dat ik morgen mn telefoon krijg.

overstap van t-mobile btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkiskaal
beebie121 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 17:20:
Iphone 5 16 gb zwart besteld op 2 oktober.
Foutje in de nummerportering doordat ik een foutieve simkaartnummer had doorgegven.
Vrijdag om 18.00uur doorgegeven (ik moet zo'n beetje e laatste klant zijn geweest) en vandaag telefoontje dat ik morgen mn telefoon krijg.

overstap van t-mobile btw.
vanaf T-Mobile naar ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
I'm guessing Vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Correct. naar Vodafone inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Beeble121, hoe laat (ongeveer heb je besteld op 2 oktober? Ik heb precies hetzelfde besteld rond 17:45 en niets meer gehoord op een mail in mijn spambox na.

Ik snap de volgorde van verwerking niet zo goed. Kan ook mijn nummerbehoud en status niet checken op de pagina's die daarvoor zijn.

Zojuist de vodafone klantenservice gebeld, had ik na dik een kwartier eindelijk iemand aan de lijn, geef ik mijn postcode door, hangt hij op.. Niet echt heel fijn hoe ze met klanten omgaan nee. Het liefst heb ik er zo min mogelijk contact mee, maar dan moet wel eerst die iPhone geleverd zijn...

[ Voor 74% gewijzigd door Igor92 op 15-10-2012 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
ik heb hem besteld om 21.06.
eerst even wat vergeleken etc.

Ik kreeg daarna op 3 oktober een sms dat ze mn nummerbehoud in behandeling hadden.

Toen helemaal niks.. dus ik vrijdag gebeld en bleek dat ik een fout had gemaakt met mn simkaartnummer.
Alleen vraag ik me af dat als ik niet had gebeld of ze me hadden laten weten of niet?

Ik zou nog snel even bellen met verkoop.. voor hetzelfde geld heb jij ook een foutje gemaakt. kan nog net :) tot 18.00uur bellen hehehe.

Succes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Zojuist ook nog een keer gebeld, schijnbaar staat alles in hun computer op 'geaccepteerd' maar over nummerbehoud, of een leverdatum konden ze niets zeggen. Als je een beetje doorvraagt merk je gewoon dat de telefoon werknemers ongemakkelijk worden omdat ze niet meer hun 'standaard' reactie kunnen geven.

Ik vind het allemaal wel prima om te wachten, al vind ik dan wel dat je zelf ook inzicht moet hebben op je bestelling. Of in ieder geval iets moet horen. Ze verwachten schijnbaar eind deze week een nieuwe lading iPhones, nu maar hopen dat ik bij die levering zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmerthebest
  • Laatst online: 13-01 15:04
Iemand die weet of de iPhone 5 icm abonnement op voorraad is bij de Apple Store Amsterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

dadog schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:30:

Dit geeft me de indruk dat providers voorrang krijgen
op Apple Store. Raar, ik had het anders verwacht.
Dat lijkt me niet...
Ik denk puur dat ze een shipping aan het klaar maken zijn voor de mensen die de laatste dagen van september een i5 hebben besteld. Die shipping zou naar mijn idee klaar moeten zijn voor 23 oktober.

In de winkels komen ze nu namelijk ook mondjes matig binnen, soms vier per week, dan weer twee op een dag, heel irritant, terwijl de eerste levering gelijk (non-disclosure agreement) (= redelijk veel) waren.
Die voorraad is nu ook op, het is puur even wachten op het aanbod.

Wat ik wel raar vind is dat de accessoires qua kabeltjes er zolang over doen.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Laatst online: 21:55
Vodafone Friends & Family verlenging icm 16GB zwart op 2 oktober om 17:09. Not a single word op een (order)bevestiging na. Ik begin ook serieus te twijfelen aan de volgorde van uitleveren.

[ Voor 18% gewijzigd door diotav op 15-10-2012 20:27 ]

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibidriv3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 09:27
Op 27 September verlengd bij Vodafone. 2x een orderbevestiging gehad (abonnement is inmiddels ook in gegaan). Tot nu toe niets gehoord over de levertijd. Klanten"service" is ook niet bereikbaar voor een mogelijke indicatie. Lijkt me toch geen rare vraag om na 3 weken eens te vragen wanneer ik het toestel ongeveer kan verwachten....
Kortom levertijd: geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

Zojuist zie ik op my Vodafone dat mijn abonnement al is omgezet naar mijn nieuw abonnement. Echter staat er bij mij 1GB, hebben meer mensen dit ook? Moet namelijk toch echt 10GB zijn... :/

Hmm, alles staat er nu ook in minuten, buiten mijn bundel, 1 minuut, oké... 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Niek_1981 op 15-10-2012 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Laatst online: 12-10 23:21

Nyana

Who?!

Niek_1981 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 20:40:
...Echter staat er bij mij 1GB, hebben meer mensen dit ook? Moet namelijk toch echt 10GB zijn... :/
Dat is puur hoe ze het formuleren. Je hebt wel de fup van 10Gb.

Wat: iPhone 5 16GB zwart
Abonnement: Vodafone Iphone altijd 55
Besteld: (gereserveerd) 25-09 (vodafone veenendaal)
Status: 12-10 gebeld dat ik hem op kan halen.

In eerste instantie werd me verteld dat het 3-4 weken zou duren. Vorige week nog langs geweest (10-10). Nog steeds 5e op de lijst en zou het nog 5-6 weken gaan duren. Via de interne mail bij vodafone werd gezegd dat de voorraad helemaal op was.
Tot mijn verbazing werd ik vrijdag dus gebeld dat hij klaar ligt voor me! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb een vraagje, op 13 oktober een witte iphone 4 besteld. Sindsdien staat bij levertijd 16 oktober. Nu kijk ik naar mijn orderstatus en de levertijd is steeds 16 oktober terwijl er nog staat dat de bestelling verwerkt wordt. Hoe groot is de kans dat hij morgen bezorgt wordt?
Pagina: 1 ... 40 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.