Naar mijn weten is er voorraad. Probeer dit eens: https://reserve.apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhonejelmerthebest schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 19:06:
Iemand die weet of de iPhone 5 icm abonnement op voorraad is bij de Apple Store Amsterdam?
Nee, je hebt een datalimiet van 10 GB á 14.4 Mbps en daarna ga je onbeperkt verder op 32 Kbps. Voor zover ik heb kunnen vinden is er geen Fair Use Policy na die 10 GB van toepassing. Ik moet dan ook zeggen dat, toen ik voor het laatst keek, de nieuwe voorwaarden wat betreft die 10 GB nog niet bekend waren.Nyana schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:02:
[...]
Dat is puur hoe ze het formuleren. Je hebt wel de fup van 10Gb.
In mijn orderbevestiging die ik na online bestellen via de mail kreeg staat anders letterlijk:Nyana schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:02:
[...]
"De bundel bestaat uit 90 belminuten, onbeperkt nationaal SMS'en en 10 GB internet op je mobiel, daarna 32 kbps"
Zou ik dan ook wel graag in mijn statusscherm willen zien. Maar goed, moet eerst nog t-mobile uitzitten
Formulier is niet voor iPhoen icm abonnement, maar losse verkoop.Groene Jacob schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 00:01:
[...]
Naar mijn weten is er voorraad. Probeer dit eens: https://reserve.apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhone
Het beste is dat je even belt naar de Apple Store in Amsterdam en vraagt of er voorraad is zodat je een abonnement kan verlengen.
Dan geven ze vanzelf aan of er voorraad is of niet.
Als je op de status klikt of met je muis overheen gaat zie je per status een uitleg en welke statussen er zijn voordat de telefoon geleverd wordt. Ik heb ook een witte iphone 4 besteld en inmiddels binnen maar als die de volgende morgen geleverd wordt is de laatste status "zending voorbereiden" en op de dag verzending "bestelling geleverd" en krijg je de track trace van UPS.magnifor schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:16:
Ik heb een vraagje, op 13 oktober een witte iphone 4 besteld. Sindsdien staat bij levertijd 16 oktober. Nu kijk ik naar mijn orderstatus en de levertijd is steeds 16 oktober terwijl er nog staat dat de bestelling verwerkt wordt. Hoe groot is de kans dat hij morgen bezorgt wordt?
Bij mij stond deze na navraag via twitter niet op 10GB maar dus op 1GB, in my vodafone moet bij blox Internet maximaal pakket staan, als dit er dus niet staat heb je nog gewoon 1GB werd mij mede gedeeld.Nyana schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:02:
[...]
Wat: iPhone 5 16GB zwart
Abonnement: Vodafone Iphone altijd 55
Besteld: (gereserveerd) 25-09 (vodafone veenendaal)
Status: 12-10 gebeld dat ik hem op kan halen.
In eerste instantie werd me verteld dat het 3-4 weken zou duren. Vorige week nog langs geweest (10-10). Nog steeds 5e op de lijst en zou het nog 5-6 weken gaan duren. Via de interne mail bij vodafone werd gezegd dat de voorraad helemaal op was.
Tot mijn verbazing werd ik vrijdag dus gebeld dat hij klaar ligt voor me!
Dit is inmiddels voor mij aangepast en heb nu dus ook 10GB.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Verwijderd
Ja ik weet hoe ouderwets dat is. Maar als je bekend bent met de problemen met de HTC Desire, weet je dat syncen met de cloud niet of nauwelijks werkt als je al ongeveer een jaar met 6 mb intern geheugen over rondloopt (en android 2.1Rick_T schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:37:
[...]
Telefoonnummers sla je toch niet op je simkaart op?Ik heb zelf een hele nette contactenlijst in Google Apps die ik synchroniseer. Waar je wel op moet letten is dat je voordat je je simkaart gaat knippen je simkaartnummer ergens opslaat want dan kunnen ze jou bij Hi een stuk sneller helpen met het toesturen van een nieuwe.
Ik kreeg vanmorgen namelijk de sms van AMP van levering van T-mobile. Voor de liefhebbers: Ordernummer: 1377***, nieuw abonnement, zwart, 16 gb.
Je kan nummers ook vanaf je simkaart naar de iPhone importeren (op de iPhone zelf).
Dat is goed om te weten, ik heb 13776**, 16 GB zwart, verlenging, ook T-Mobile.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:27:
[...]
Ja ik weet hoe ouderwets dat is. Maar als je bekend bent met de problemen met de HTC Desire, weet je dat syncen met de cloud niet of nauwelijks werkt als je al ongeveer een jaar met 6 mb intern geheugen over rondloopt (en android 2.1). Dus ik heb tot gisteren alles op de sim opgeslagen en gisterenavond alles via usb overgezet naar google zodat ik die komende zaterdag kan overzetten naar de iphone.
Ik kreeg vanmorgen namelijk de sms van AMP van levering van T-mobile. Voor de liefhebbers: Ordernummer: 1377***, nieuw abonnement, zwart, 16 gb.
Nog geen SMS maar ik verwacht vandaag dan iets meer te horen!
Kan je misschien 1 cijfertje meer van het order nummer delen?
Ik kom zelf van de HTC Desire S af en heb nooit problemen gehad met het syncen met Google dus van dat probleem ben ik niet op de hoogte. Mijn nummers passen niet eens allemaal op de SIM. De HTC Desire heeft ook wel wat meer dan 6mb intern geheugen, maar bij mij werd het apparaat ook met de dag trager, zeker na de laatste update.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:27:
[...]
Ja ik weet hoe ouderwets dat is. Maar als je bekend bent met de problemen met de HTC Desire, weet je dat syncen met de cloud niet of nauwelijks werkt als je al ongeveer een jaar met 6 mb intern geheugen over rondloopt (en android 2.1). Dus ik heb tot gisteren alles op de sim opgeslagen en gisterenavond alles via usb overgezet naar google zodat ik die komende zaterdag kan overzetten naar de iphone.
Maar veel plezier zaterdag met je iPhone, het is een verademing kan ik je verzekeren.
Heb een Desire gehad, ook nooit problemen gehad met syncen. Wel een beroerde batterij en traag en tja er passen weinig apps op. Maar nu een iPhone. Inderdaad een verademing. Soepel, snel, contacten vanuit google ingeladen. Helemaal goed.Rick_T schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:49:
[...]
Ik kom zelf van de HTC Desire S af en heb nooit problemen gehad met het syncen met Google dus van dat probleem ben ik niet op de hoogte. Mijn nummers passen niet eens allemaal op de SIM. De HTC Desire heeft ook wel wat meer dan 6mb intern geheugen, maar bij mij werd het apparaat ook met de dag trager, zeker na de laatste update.
Maar veel plezier zaterdag met je iPhone, het is een verademing kan ik je verzekeren.
Het lijkt erop dat Vodafone vandaag een behoorlijke voorraad ontvangt. Fingers crossed!
Hier ook nog een wachtende en geen sms 13766xxhenkiskaal schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:38:
[...]
Dat is goed om te weten, ik heb 13776**, 16 GB zwart, verlenging, ook T-Mobile.
Nog geen SMS maar ik verwacht vandaag dan iets meer te horen!
Kan je misschien 1 cijfertje meer van het order nummer delen?
Zondag besteld, net binnen gekomen. Theoretisch dus 24 uur, niet slechtUniciteit schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:18:
[...]
Hoelang duurt de levering van zo'n simkaart?
Verwijderd
Ik zie dat een hoop van jullie het toestel via Vodafone hebben besteld. Hebben jullie deze via de Vodafone winkel besteld want op de site kun je alleen nog maar voor de 4S kiezen.
Via website, alleen alles m.b.t. de iPhone 5 staat via de website op on hold i.v.m. de slechte levering vanuit Apple. Zou goed kunnen dat Vodafone winkels nog exemplaren hebben maar is geen garantie.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:39:
Ik zie dat een hoop van jullie het toestel via Vodafone hebben besteld. Hebben jullie deze via de Vodafone winkel besteld want op de site kun je alleen nog maar voor de 4S kiezen.
Nieuwe klanten krijgen namelijk nog wel eens de voorrang in de winkel boven verlengingen.
[ Voor 8% gewijzigd door Niek_1981 op 16-10-2012 13:50 ]
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Verwijderd
Op de website van Voda kan ik niet meer bestellen, staat een melding bij alle types iPhone5 "tijdelijk niet leverbaar" dit staat er al een week bij en toch zag ik nog mensen hier die dit weekend besteld hebben bij Voda, vandaar de vraag waar dit gedaan wordt.Niek_1981 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:48:
[...]
Via website, alleen alles m.b.t. de iPhone 5 staat via de website op on hold i.v.m. de slechte levering vanuit Apple. Zou goed kunnen dat Vodafone winkels nog exemplaren hebben maar is geen garantie.
Nieuwe klanten krijgen namelijk nog wel eens de voorrang in de winkel boven verlengingen.
Dat kan niet via de VF site geweest zijn misschien wel via CB of de VF winkel ofzo..Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:57:
[...]
Op de website van Voda kan ik niet meer bestellen, staat een melding bij alle types iPhone5 "tijdelijk niet leverbaar" dit staat er al een week bij en toch zag ik nog mensen hier die dit weekend besteld hebben bij Voda, vandaar de vraag waar dit gedaan wordt.
Hmm ik heb niet het idee dat dynafix het heel erg druk heeft met rondbrengen. Kreeg een sms dat de koerier om 14.00 zou komen, komt het busje om 13.50 aan, blijft ie vrolijk 10 minuten zitten en belt dan aan 
magoed, backup restoren as we speak. Wel een paar hele kleine beschadigingetjes op het aluminium, maar die hadden er anders na een dag ook wel gezeten. Geen dooie pixels iig, vind ik een stuk belangrijker.
magoed, backup restoren as we speak. Wel een paar hele kleine beschadigingetjes op het aluminium, maar die hadden er anders na een dag ook wel gezeten. Geen dooie pixels iig, vind ik een stuk belangrijker.
Verwijderd
Hij heeft inderdaad meer dan dat aan intern geheugen maar na een aantal keer android updaten bleef er van het intern geheugen weinig over en was er geen weg meer terug of je moest er een custom rom op zetten. Het aantal apps dat vervolgens nog praktisch bruikbaar was was zeer beperkt (tenzij deze op SD-kaart te installeren was). En android lijkt nu eenmaal zo te werken dat syncen niet of nauwelijks gebeurt als deze niet voldoende intern geheugen heeft.Rick_T schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:49:
[...]
Ik kom zelf van de HTC Desire S af en heb nooit problemen gehad met het syncen met Google dus van dat probleem ben ik niet op de hoogte. Mijn nummers passen niet eens allemaal op de SIM. De HTC Desire heeft ook wel wat meer dan 6mb intern geheugen, maar bij mij werd het apparaat ook met de dag trager, zeker na de laatste update.
Mijn iPhone 5, besteld in de online Apple Store, is...
...nog niet verzonden!
...nog niet verzonden!
An a day keeps the doctor away.
Hier ook niet hoor. Vrij snel besteld ergens rond 6:45 in de ochtend. Maar nog niks veranderd.iApp schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:21:
Mijn iPhone 5, besteld in de online Apple Store, is...
...nog niet verzonden!
Besteld op 28-sep-2012
Artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 3 - 4 Weeks Levert 23 Oct, 2012 - 29 Oct, 2012
Las berichten uit Amerika dat ze zo een beetje op de 23ste kaan produceren, de 24ste op de bus en de 26ste geleverd. Het kan dus heel snel gaan.
[ Voor 31% gewijzigd door Xavier op 16-10-2012 16:43 ]
M'n 32 GB zwarte iPhone 5 is bezorgd! 
Verzonden vanaf mijn iPhone 5
Hier hetzelfde, en heb iets na 2'en besteld..Xavier schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:57:
[...]
Hier ook niet hoor. Vrij snel besteld ergens rond 6:45 in de ochtend. Maar nog niks veranderd.
Besteld op 28-sep-2012
Artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 3 - 4 Weeks Levert 23 Oct, 2012 - 29 Oct, 2012
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Verwijderd
Waar besteld? Wanneer?Uniciteit schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:36:
M'n 32 GB zwarte iPhone 5 is bezorgd!
Bij Kpn en Hi nu minimaal 5 weken levertijd zie ik!
Ze zijn toch nu ook wel aan het produceren zeker.Xavier schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:57:
[...]
Hier ook niet hoor. Vrij snel besteld ergens rond 6:45 in de ochtend. Maar nog niks veranderd.
Besteld op 28-sep-2012
Las berichten uit Amerika dat ze zo een beetje op de 23ste kaan produceren, de 24ste op de bus en de 26ste geleverd. Het kan dus heel snel gaan.
Ik heb niks over een productiestop gelezen.
Wat: iPhone 5 32 GB (zwart)
Wanneer: 3 oktober rond 17:30
Waar: Vodafone (Friends & Family)
Abonnementstype: iPhone altijd €55 (van: €55,00, voor €41,25 p/m)
Abonnementstype (2): 200 belminuten, onbeperkt nationaal SMS'en, 10 GB internet op je mobiel, daarna 32 kbps en onbeperkt bellen naar Vodafone klanten
Overstappen/numberbehoud Ja, van T-Mobile naar Vodafone
Bevestigd: Meteen na de bestelling een bevestigingsmail
Leveringsafspraak kunnen maken: vrijdag 12 oktober 2012
Levering: dinsdag 16 oktober 2012 tussen 08:00 en 13:00
Het is een mooie dingetje. Het scherm ziet er qua kwaliteit een stuk beter uit dan de iPhone 4 (kleuren lijken beter, kijkhoek ook ietsjes) plus de reflecties lijken op het eerste gezicht minder (of het scherm is in ieder geval beter zichtbaar in zonlicht).
Verder is 't apparaat, zoals je vast al wist, aardig dun maar is het vooral ook licht. Ik heb 't zwarte model en het ziet er toch wel heel 'sleek' uit. Enige nadeel tot dusver is dat de aluminium achterkant makkelijker vingerafdrukken vertoont, maar aan de andere kant voelt 't ding wel weer heel goed in je hand. Het bereik is zeker verbeterd t.o.v. de iPhone 4 (heb er al een ritje meegemaakt) en ook navigatie werkt goed.
Ik heb net in het donker snel even een foto gemaakt en op het eerste gezicht in het donker wel beter dan de iPhone 4, maar ik kan hier op basis van één foto niks van zeggen. De algehele kwaliteit lijkt wel een verbetering en dit heeft vast en zeker te maken met de ISP technologie en de 8 megapixel resolutie (t.o.v. de 5 megapixels). Video's zijn eindelijk Full HD (op de iPhone 4 720p) en video stabilisatie werkt aardig goed.
De front facing camera is wel heel duidelijk verbeterd t.o.v. de iPhone 4. Verder, de nieuwe 'EarPods': ze klinken een stuk beter en zitten goed in het oor, maar de eerste keer voelt het wel wat apart aan. Ik moet daarbij wel zeggen dat ik nooit last heb gehad van de oude oortjes.
Oh ja, en het toestel is rap. Het apparaat werkt toch een stuk vlotter dan mijn oude iPhone 4, terwijl ik nooit echt het gevoel heb gehad dat mijn iPhone 4 langzaam was.
De mijne was ook vandaag binnen uni, alleen wel wat heel lichte spikkeltjes op het aluminium, maar niets wat na een dag ermee werken ook op zou treden 
Ben er ook blij mee!
Ben er ook blij mee!
Zoals gisteren aangegeven is het toestel bij mijn buren bezorgd vandaag.
besteld 4 okt 10:05
wat Witte iPhone 32 gb
abbo VF f en f vaak €60
geleverd 16 okt
Helemaal gaaf, echt een super klein, (0.2mm) putje maar dat zullen er toch wel snel meer zijn.
Maar wat is ie licht en snel vergeleken met de 4.
wat Witte iPhone 32 gb
abbo VF f en f vaak €60
geleverd 16 okt
Helemaal gaaf, echt een super klein, (0.2mm) putje maar dat zullen er toch wel snel meer zijn.
Ze leveren een iphone gewoon bij de buren af?ÜberWicked schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:31:
Zoals gisteren aangegeven is het toestel bij mijn buren bezorgd vandaag.
wat Witte iPhone 32 gb
abbo VF f en f vaak €60
geleverd 16 okt
vreemd..
Jip, door GLS bij de buren bezorgd, zij hebben er ook voor getekend.Draakje5 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:40:
[...]
Ze leveren een iphone gewoon bij de buren af?
vreemd..
tot op heden geen response meer van t-mobile.
13756xx, iPhone5 16gb zwart verlenging... status 2 3 4
er komt eindelijk schot in!
edit2: afspraak is gemaakt voor donderdag.
13756xx, iPhone5 16gb zwart verlenging... status 2 3 4
er komt eindelijk schot in!
edit2: afspraak is gemaakt voor donderdag.
[ Voor 43% gewijzigd door steffex op 16-10-2012 21:39 ]
Wat: iPhone 5 Zwart 32GB
Besteld: 2 oktober 17:49 uur
Waar: Vodafone F&F verlenging van vorig Vodafone abo met Iphone 4 16GB
Bevestigd: orderbevestiging gehad op 3 oktober 14:34 uur en smsje vanwege beperte levering vanuit Apple
Levering: onbekend
Ordernummer 1600454xxx
Bevestigd: orderbevestiging gehad op 3 oktober 14:34 uur en smsje vanwege beperte levering vanuit Apple
Ordernummer 1600454xxx
Verwijderd
Voor mij exact hetzelfde, ook zelfde tijd.SymenGT schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:09:
Ordernummer 1600454xxx
Vandaag stond er nog niks in de computer bij de KS
Verwijderd
Ik ook. Leveringsafspraak kunnen maken voor zaterdag, dat was de eerst beschikbare dag. Ben benieuwd, nog 4 daagjes wachten!bangnl schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:09:
Zojuist smsje gekregen voor bezorgingsafspraak. 16gb zwart. Tmobile verlenging Ordernr.13766xx
heb hem gister gekregen n.a.v. bestelling op 2 oktober bij vodafone.
Na mijn foutieve simkaartnummer en vrijdag hierover gebeld te hebben kreeg ik maandag een telefoontje en dinsdagmorgen (gister dus) geleverd.
In een perfecte staat. Toch wel beetje bang door alle verhalen. Zoals gewoonlijk hoor je over het algemeen alleen de mensen met problemen natuurlijk.
Mn simkaart van T-mobile geknipt en het werkt perfect!
Ik baal alleen dat ik mn backup overzet van mn oude en dat ik alle gegevens weer moet invullen. Zelfs mn internetbankieren app moet opnieuw worden ingesteld. is dat normaal??
Na mijn foutieve simkaartnummer en vrijdag hierover gebeld te hebben kreeg ik maandag een telefoontje en dinsdagmorgen (gister dus) geleverd.
In een perfecte staat. Toch wel beetje bang door alle verhalen. Zoals gewoonlijk hoor je over het algemeen alleen de mensen met problemen natuurlijk.
Mn simkaart van T-mobile geknipt en het werkt perfect!
Ik baal alleen dat ik mn backup overzet van mn oude en dat ik alle gegevens weer moet invullen. Zelfs mn internetbankieren app moet opnieuw worden ingesteld. is dat normaal??
Over welke gegevens heb je het precies? Dat je internetbankieren opnieuw moet worden ingesteld is normaal. Die is gekoppeld aan je toestel en als je dus een nieuw toestel hebt moet je je opnieuw aanmelden. Een beveiligingsmaatregel dus.beebie121 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:39:
....
Dat is maar de vraag. Bij het terugzetten van een iCloud backup op een vervangende 4S werkt Rabobank internetbankieren direct zonder dat je het toestel opnieuw moet registreren.jona schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:13:
[...]
Over welke gegevens heb je het precies? Dat je internetbankieren opnieuw moet worden ingesteld is normaal. Die is gekoppeld aan je toestel en als je dus een nieuw toestel hebt moet je je opnieuw aanmelden. Een beveiligingsmaatregel dus.
Ik moest in ieder geval wel de wachtwoorden van mijn emailadressen opnieuw opgeven.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Ik heb vandaag een sms ontvangen dat me nrbehoud op 23-10 ingaat.
Betekent dit dat ik binnenkort een iPhone kan verwachten?
Betekent dit dat ik binnenkort een iPhone kan verwachten?
Wat: iPhone 5 16 GB (zwart)
Wanneer: 2 oktober rond 11:00
Abonnementstype: iPhone altijd €47,50 (van: €47,50, voor €35,63 p/m)
Abonnementstype (2): 140 belminuten, onbeperkt nationaal SMS'en, 10 GB internet op je mobiel, daarna 32 kbps en onbeperkt bellen naar Vodafone klanten
Leveringsafspraak kunnen maken: woensdag 17 oktober 2012
Levering: donderdag 18 oktober 2012 tussen 08:00 en 13:00
Gisteren kreeg ik een e-mail van Vodafone dat mijn SIM kaart nummer niet correct was voor nummerbehoud. Ik had een 1 teveel in het nummer... Kon mezelf wel voor me kop slaan. Correct nummer doorgegeven en daarna snel reactie van Vodafone dat de nummerportering akkoord was. Vanochtend gebeld door Dynalogic en een afspraak gemaakt voor levering morgen tussen 8:00-13:00u!
Nu hopen dat de iPhone geen beschadigingen heeft...
Abonnementstype: iPhone altijd €47,50 (van: €47,50, voor €35,63 p/m)
Abonnementstype (2): 140 belminuten, onbeperkt nationaal SMS'en, 10 GB internet op je mobiel, daarna 32 kbps en onbeperkt bellen naar Vodafone klanten
Leveringsafspraak kunnen maken: woensdag 17 oktober 2012
Levering: donderdag 18 oktober 2012 tussen 08:00 en 13:00
Gisteren kreeg ik een e-mail van Vodafone dat mijn SIM kaart nummer niet correct was voor nummerbehoud. Ik had een 1 teveel in het nummer... Kon mezelf wel voor me kop slaan. Correct nummer doorgegeven en daarna snel reactie van Vodafone dat de nummerportering akkoord was. Vanochtend gebeld door Dynalogic en een afspraak gemaakt voor levering morgen tussen 8:00-13:00u!
Hoop ik ook voor je ;-) Als je als nieuwe aansluiting de telefoon retourneert wordt je hele bestelling geannuleerd en mag je nogmaals bestellenswoek schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:30:
Goed nieuws!swoek schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:30:
Wat: iPhone 5 16 GB (zwart)
Ik heb 2 oktober rond 17:45 besteld, 16gb zwart, ook nummerbehoud t-mobile. Hopelijk kom ik nog aan de beurt vandaag/met deze batch iPhones.
Gisteren heb ik ook direct na goedkeuring bij T-Mobile een nanosim besteld voor 5,09, aangezien mijn abonnement bij VF pas op 12-11 ingaat. Gelijk ook maar mijn punten opgemaakt en 35 euro korting op mijn volgende factuur besteldIgor92 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:47:
[...]
Goed nieuws!
Ik heb 2 oktober rond 17:45 besteld, 16gb zwart, ook nummerbehoud t-mobile. Hopelijk kom ik nog aan de beurt vandaag/met deze batch iPhones.
Ik had de nanosim bij T-Mobile afgelopen zondag besteld en deze was gisteren al binnen. Daar zijn ze vrij snel mee dus.swoek schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:57:
[...]
Gisteren heb ik ook direct na goedkeuring bij T-Mobile een nanosim besteld voor 5,09, aangezien mijn abonnement bij VF pas op 12-11 ingaat. Gelijk ook maar mijn punten opgemaakt en 35 euro korting op mijn volgende factuur besteld. Hopelijk komt de nanosim vandaag of morgen ook binnen
.
Ah, goedkeuring heb ik nog niet gehad helaas. Hopen dat die vandaag komt dan... Nanosim ga ik denk ik proberen te knippen.swoek schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:57:
[...]
Gisteren heb ik ook direct na goedkeuring bij T-Mobile een nanosim besteld voor 5,09, aangezien mijn abonnement bij VF pas op 12-11 ingaat. Gelijk ook maar mijn punten opgemaakt en 35 euro korting op mijn volgende factuur besteld. Hopelijk komt de nanosim vandaag of morgen ook binnen
.
Verwijderd
ben ik dan de enige waar de levertijd is veranderd (online apple store)Jeroenvde89 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:42:
[...]
Hier hetzelfde, en heb iets na 2'en besteld..
hij staat bij mij op 3 werkdagen sinds 5 oktober,
besteld op 28 september half 8 's ochtends
zwart 32gb
nog niets ontvangen, zo maar ff bellen.
EDIT: net gebeld, was een foutje in het systeem
*Zucht*
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2012 13:03 ]
Kortom niet echt iets nieuws wat je nog niet wist........
Hoop dat ik dan ook snel aan de beurt ben, 18.00u ongeveer besteld, 16GB black, al blijft dat nogal wisselvallig qua levering.
Als ik snel wat hoor kan ik ook nanosim voor laatste maand bij T-mobile bestellen en m'n 4 verkopen.
Als ik snel wat hoor kan ik ook nanosim voor laatste maand bij T-mobile bestellen en m'n 4 verkopen.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ik ben benieuwd, 16GB black op 2 oktober rond 17 uur besteld bij F&F.
Ordernummer: 1600454xxx
Ik zal straks toch even bellen of ik al gebruik kan maken van mijn nummerbehoud, aangezien ik nu nog bij T-mobile zit.
Ordernummer: 1600454xxx
Ik zal straks toch even bellen of ik al gebruik kan maken van mijn nummerbehoud, aangezien ik nu nog bij T-mobile zit.
Ik zit volgens mij precies tussen jullie in (VincentG en Shady15). 16GB Black, 17:44 exact bevestigings mail gehad. Ook nummerbehoud T-Mobile -> Vodafone. Nog geen sms of wat dan ook gehad.
Order nr. 16004547xx
Order nr. 16004547xx
[ Voor 29% gewijzigd door Igor92 op 17-10-2012 14:15 ]
Iemand die een iPhone5 besteld heeft via Apple op de 28ste van September al een verzendmelding ontvangen?
Nee, niemandCzMichiel schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:28:
Iemand die een iPhone5 besteld heeft via Apple op de 28ste van September al een verzendmelding ontvangen?
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ik denk dat als dat het geval is dat je het hier en op andere fora direct van vele te horen krijgt. Heb zelf op 30 september besteld, dus als het bij bestellers op van de 28e veranderd is dat een mooi opwarmertjeCzMichiel schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:28:
Nope. Ik ga ervan uit dat zodra de status gewijzigd wordt, door Apple een mail wordt verstuurd.CzMichiel schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:28:
Dat is niet het geval, je krijgt pas mail wanneer je iPhone al een paar uur terug verzonden is.Ener103 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:49:
[...]
Nope. Ik ga ervan uit dat zodra de status gewijzigd wordt, door Apple een mail wordt verstuurd.
Dit was tenminste zo bij mijn MacBook & iPhone 4S.
Ja, een mail doet er misschien even over, maar je krijgt toch een sms'je zodra je status wordt aangepast?iApp schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:54:
[...]
Dat is niet het geval, je krijgt pas mail wanneer je iPhone al een paar uur terug verzonden is.
Dit was tenminste zo bij mijn MacBook & iPhone 4S.
Zojuist lag er een briefje in de bus dat GLS was langs geweest, zou het dan toch mijn iPhone zijn
Wat: iPhone 5 32GB (zwart)
Besteld: 14 oktober 11:14 uur
Waar: Phone House (T-Mobile)
Levering: 17-10-2012
Binnen vier dagen geleverd. Nette service!
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Ondanks de "gewenste leverdatum: 16 oktober 2012" in de vorige week ontvangen orderbevestiging nog niets mogen ontvangen. Op het forum van KPN lees ik niet veel positiefs en heb ik het idee dat het nog wel eens een paar weken kan gaan duren.XtremeDesign schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:59:
Verlenging bij KPN zakelijk
Wat: 2x iPhone 5 16gb zwart
Besteld: telefonisch op 28 september 2012
Orderbevestiging ontvangen: 11 oktober 2012
Orderdatum in bevestiging: 11 oktober 2012
Gewenste leverdatum in bevestiging: 16 oktober 2012
We wachten af...

Verwijderd
Via internet besteld? Ik heb namelijk de zelfde iPhone (ook met T-Mobile) 20 september in de winkel besteld (met priority club) en heb nog steeds niks.THE_BASE schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:41:
Wat: iPhone 5 32GB (zwart)
Jeetje, nee, ik was in de winkel en die kregen ze toevallig snel binnen geloof ik. Maar heb echt overal gezocht en nergens goed leverbaar, dus het is niet gek dat je zo lang moet wachten helaas.Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:04:
[...]
Via internet besteld? Ik heb namelijk de zelfde iPhone (ook met T-Mobile) 20 september in de winkel besteld (met priority club) en heb nog steeds niks.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Gisteravond met nummerbehoud besteld via internet. Van Hi naar VF, vandaag nummerbehoud goedgekeurd morgen levering! Hopen op een schadevrije iphone
zw 32 gb overigens.
Zojuist mijn iPhone 4S verkocht om de 5 aan te schaffen en nu even met mijn oude iPhone.
(Zoals altijd) veel onzekerheid over de levertijden. Wat is wijsheid? Waar kan ik de iPhone 5 nu het beste (lees: kortste levertijd) bestellen (16 GB, wit)? Los toestel, geen abo.
(Zoals altijd) veel onzekerheid over de levertijden. Wat is wijsheid? Waar kan ik de iPhone 5 nu het beste (lees: kortste levertijd) bestellen (16 GB, wit)? Los toestel, geen abo.
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Ik heb ook nog niets ontvangen ik hoop snel iets te horen, het is afwachten!
Iphone 5 -- eerste Iphone
Wat? iPhone 5 16Gb Black
Wanneer? 1 oktober
Levertijd? Onbekend
Zijn er anderen die een losse iPhone 5 in bestelling hebben?
En dan bedoel ik dus niet bij de Apple store.
Zijn daar levertijden van bekend? Mijn leverancier kan niks toezeggen.
Wanneer? 1 oktober
Levertijd? Onbekend
Zijn er anderen die een losse iPhone 5 in bestelling hebben?
En dan bedoel ik dus niet bij de Apple store.
Zijn daar levertijden van bekend? Mijn leverancier kan niks toezeggen.
Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties
iPhone 5 zwart 32 GB op voorraad met Vodafone bij Coolblue: http://www.pdashop.nl/pro...tor_template=ServicePlans
apple.nl, binnnen 4 weken in huisGalois schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:30:
Zojuist mijn iPhone 4S verkocht om de 5 aan te schaffen en nu even met mijn oude iPhone.
Wat jij zegt is niet waar. Het is ook icm een abonnement. Als je je keuze maakt voor bijvoorbeeld zwart 16 GB dan komt er een schermpje naar boven waarbij je kunt kiezen uit vast of simlock-vrijJieve schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:26:
[...]
Formulier is niet voor iPhoen icm abonnement, maar losse verkoop.
Het beste is dat je even belt naar de Apple Store in Amsterdam en vraagt of er voorraad is zodat je een abonnement kan verlengen.
Dan geven ze vanzelf aan of er voorraad is of niet.
Dat vrees ik ook inderdaad...
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Verwijderd
Levering Apple 16 Gb schaars - NL3e week een kleine hoeveelheid maar is onzeker en dan komen we bij de volgende levering en die zal de 2,3 week van november zijn en dan is het allemaal vermoedelijk na 5 december.. Als je alleen al kijkt hoeveel iphone 5 zijn verkocht dan valt het aantal tegen welke daadwerkelijk bij de klant zijn aangekomen.
De 32 G en 64 Gb zijn redelijk goed verkrijgbaar bij de grote providers.
Alternatief toestel en met minder problemen en klachten is de Samsung Galaxy S3 (beter toestel en scoort |
veel beter met een 8,1 ten opzicht van een 6,6 voor de iphone 5 (72.000 stemmers)
Een ander toestel van Apple welke goed leverbaar is de iphone 4S (zlefde camera , ook ios 6 en compacter)
Apple geeft nooit informatie vrij over levering aan afnemers of de pers.
Veel mensen kiezen toch voor een alternatief en dat is S3 en daarna 4S.
veel mensen zeggen iphone 5 omdat dit in het nieuws is maar ze weten 99% van de tijd niet waarom. 
klachten tot nu toe coating laat los , materiaal licht gebogen en laat licht door (op het toestel zitten en vallen), snoeren anders (apple klanten 3 en 4) ,
- geen klachten over putjes, route planner en positief over gebruik toestel welke niet anders is dan de iphone
3 of 4 waar ook ios 6 op geinstalleerd kan worden. Ook merken veel mensen op dat hij erg licht is.
Alternatief toestel en met minder problemen en klachten is de Samsung Galaxy S3 (beter toestel en scoort |
veel beter met een 8,1 ten opzicht van een 6,6 voor de iphone 5 (72.000 stemmers)
Een ander toestel van Apple welke goed leverbaar is de iphone 4S (zlefde camera , ook ios 6 en compacter)
Veel mensen kiezen toch voor een alternatief en dat is S3 en daarna 4S.

klachten tot nu toe coating laat los , materiaal licht gebogen en laat licht door (op het toestel zitten en vallen), snoeren anders (apple klanten 3 en 4) ,
- geen klachten over putjes, route planner en positief over gebruik toestel welke niet anders is dan de iphone
3 of 4 waar ook ios 6 op geinstalleerd kan worden. Ook merken veel mensen op dat hij erg licht is.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2012 21:56 ]
Serieus, lees je post eens door voordat je 'm daadwerkelijk plaatst. Dit is totaal onleesbaar, onduidelijk en de betrouwbaarheid van de "informatie" lijkt me op z'n minst twijfelachtig (iPhone4s compacter? iPhone3 (bestaat niet) met iOS6 support?)Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 21:40:
Levering Apple 16 Gb schaars - NL3e week een kleine hoeveelheid maar is onzeker en dan komen we bij de volgende levering en die zal de 2,3 week van november zijn en dan is het allemaal vermoedelijk na 5 december.. Als je alleen al kijkt hoeveel iphone 5 zijn verkocht dan valt het aantal tegen welke daadwerkelijk bij de klant zijn aangekomen.
Veel mensen kiezen toch voor een alternatief en dat is S3 en daarna 4S.veel mensen zeggen iphone 5 omdat dit in het nieuws is maar ze weten 99% van de tijd niet waarom.
Wat een totale onzin post jij zeg. Je kunt mij alles vertellen maar niet dat mensen in plaats van een iPhone 5 'dan maar' een Galaxy S 3 nemen. Denk eerder dat ze dan toch de iPhone 4S kiezen.
Waar haal je deze belachelijke statistieken vandaan?
+1, behoorlijk ongefundeerd en volgens mij grotendeels uit z'n duim gezogen. Ook snap ik het format van de post niet helemaal, hoort het een "nieuws" bericht te zijn o.i.d.?THE_BASE schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 22:36:
Wat een totale onzin post jij zeg. Je kunt mij alles vertellen maar niet dat mensen in plaats van een iPhone 5 'dan maar' een Galaxy S 3 nemen. Denk eerder dat ze dan toch de iPhone 4S kiezen.
Ik in ieder geval niet...
Wacht met smacht.....
Neem aan dat iedereen bekend is met et forum van T-Mobile...
Levertijden zijn weer aangepast (naar beneden):

[ Voor 3% gewijzigd door Tha BasZ op 18-10-2012 11:50 ]
Dinsdagavond bij Coolblue een zwarte 32GB besteld. Gister is mijn nummerbehoud van Hi naar VF goedgekeurd en vanochtend geleverd.
Wat: iPhone 32 GB zwart
Abonnement: Vodafone
Besteld: di 16 okt
Nummerbehoud: ja, overstap van Hi naar VF
Wat: iPhone 32 GB zwart
Abonnement: Vodafone
Besteld: di 16 okt
Nummerbehoud: ja, overstap van Hi naar VF
Vodafone heeft vandaag 600 iPhones ontvangen. Geen woord over capaciteit / kleur. Dit voelt inmiddels echt als een loterij.
Hmm, als ik nu m'n status bij T-Mobile check op de "Bestelstatus opvragen" pagina duurt het een tijdje en krijg ik de foutmelding:
Er is geen actieve order gevonden voor het opgegeven nummer. Controleer het ordernummer en neem contact op met T-Mobile klantenservice indien het probleem blijft bestaan.
Dit was gister nog een bestelling in stap 2. Meer mensen die hier last van hebben?
Er is geen actieve order gevonden voor het opgegeven nummer. Controleer het ordernummer en neem contact op met T-Mobile klantenservice indien het probleem blijft bestaan.
Dit was gister nog een bestelling in stap 2. Meer mensen die hier last van hebben?
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Zojuist even naar de klantenservice van Vodafone gebeld. Mijn order staat netjes in hun systeem zoals ik had besteld. Ik krijg zodra er voorraad is een mailtje en twee dagen later zal ik de Iphone 5 32GB zwart in mijn bezit hebben.
Ze hebben op de dit moment geen voorraad liggen om uit te leveren.
Mijn order:
Ordernummer 1600454xxx
Mijn order:
Ordernummer 1600454xxx
Damnit!
Mijn iPhone 5 (besteld via de online Apple store) is nog niet verzonden.
Dit betekend dat hij op het vroegst maandag geleverd zal worden.

Same here. Kreeg ook een sms van T-mobile:D4V3 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:20:
Hmm, als ik nu m'n status bij T-Mobile check op de "Bestelstatus opvragen" pagina duurt het een tijdje en krijg ik de foutmelding:
Beste klant, We kunnen op dit moment nog niet exact aangeven wanneer wij uw bestelling kunnen verwerken aangezien we nog geen definitieve bevestiging hebben ontvangen vanuit Apple, we houden u op de hoogte.
Groeten, T-Mobile
Besteld online op 24 september, verlenging abo, 32GB Zwart
Verwijderd
3G wel hoorvirofi schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 22:33:
[...]
Serieus, lees je post eens door voordat je 'm daadwerkelijk plaatst. Dit is totaal onleesbaar, onduidelijk en de betrouwbaarheid van de "informatie" lijkt me op z'n minst twijfelachtig (iPhone4s compacter? iPhone3 (bestaat niet) met iOS6 support?)
Ja...ok...en weer verderVerwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:01:
[...]
3G wel hoorniet zo
en het is gewoon een opsomming. De leveringen van de toestellen zijn verwachtingen mede omdat apple niks verteld

PSN: Sluuz
Lever datum staat toch ook van 23-29.iApp schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:31:
Damnit!
Maandag is het de 22ste. Ik gok eerder dat hij er eind volgende week is... Misschien zelfs wel de maandag erop (29ste)
Verwijderd
Mooi overzicht , klopt wel zo'n beetje wat ik aangaf qua gemiddeldeTha BasZ schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:49:
Neem aan dat iedereen bekend is met et forum van T-Mobile...
[afbeelding]
Verwijderd
Epic fail. iOS6 kan niet op de 3G.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:01:
[...]
3G wel hoorniet zo
en het is gewoon een opsomming. De leveringen van de toestellen zijn verwachtingen mede omdat apple niks verteld
Wat zeg je hier nou precies? 2e of 3e week van november levering en dan heb je hem pas na 5 december? Dus je bedoelt dat ze hem nog even in een magazijn laten rijpen voordat ze hem de deur uitdoen ofzo? Right.Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 21:40:
En heb jij beschikking over aantallen verkocht en aantallen uitgeleverd? Lijkt me sterk, dus waar haal je dit vandaan?
Het enige wat hier klopt is dat een S3 een alternatief toestel is. Waar haal je in vredesnaam de rest vandaan? Bron? Minder klachten? Heb je ze geteld? Heb je ze uitgezet tegen het absolute aantal gebruikers? Wat zegt dat cijfer dat wordt gegeven? Wie zijn die 72.000 stemmers?Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 21:40:
Alternatief toestel en met minder problemen en klachten is de Samsung Galaxy S3 (beter toestel en scoort |veel beter met een 8,1 ten opzicht van een 6,6 voor de iphone 5 (72.000 stemmers)
Wederom, bron? Of is dit je eigen mening?Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 21:40:
Veel mensen kiezen toch voor een alternatief en dat is S3 en daarna 4S.veel mensen zeggen iphone 5 omdat dit in het nieuws is maar ze weten 99% van de tijd niet waarom.
Klachten dat het materiaal gebogen is als je erop gaat zitten of laat vallen? Bedoel je dat? Heb je een bron? Wat verwacht je trouwen van een apparaat als je erop gaat zitten (??) of laat vallen (??). Genoeg valtesten gezien en daarin verslaat hij de S3 elke keer...zoek even op youtube anders.Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 21:40:
Snoeren anders, ok kan vervelend zijn als je veel accessoires hebt.
Je bedoelt de iPhone 3GS, iPhone 3 bestaat niet.
Om deze redenen dus

PSN: Sluuz
Op het vodafone forum kwam ik het nummer 0800 0200 043 tegen. voor orderstatus en wijzigingen (gratis nummer inplaats van de 45ct/gesprek die elke keer afgerekend moet worden. Ik had nog steeds geen orderbevestiging gehad (besteld op 2 oktober 's avonds). Had op 5 oktober gebeld en ze zouden de orderbevestiging via de post versturen.
Vandaag nog steeds niet dus..... Dus ik belde vandaag bovenstaand nummer. kreeg na 3 minuten een medewerker aan de lijn die me goed hielp. Ze kwam erachter dat ze ...@me.nl had in plaats van ...@me.com
. maar goed. ben dus prima geholpen en krijg dus binnenkort een bevestiging via de mail. (uiteraard niet meteen want de mailserver lag plat van vodafone)
Ik dacht vraag meteen even of er iets bekend is van de levertijd. Die was binnen 2 weken maar ze kon nog niet precies zeggen welke dag.
Dus
Wat: iPhone 5 32gb zwart
Abbo: 2jr verlenging vodafone
Besteld 2 oktober rond 19:30 via telefonische KS.
Levering: Binnen 2 weken dus.
Vandaag nog steeds niet dus..... Dus ik belde vandaag bovenstaand nummer. kreeg na 3 minuten een medewerker aan de lijn die me goed hielp. Ze kwam erachter dat ze ...@me.nl had in plaats van ...@me.com

Ik dacht vraag meteen even of er iets bekend is van de levertijd. Die was binnen 2 weken maar ze kon nog niet precies zeggen welke dag.
Dus
Wat: iPhone 5 32gb zwart
Abbo: 2jr verlenging vodafone
Besteld 2 oktober rond 19:30 via telefonische KS.
Levering: Binnen 2 weken dus.
[ Voor 3% gewijzigd door thrust15 op 18-10-2012 14:31 ]
Net even gebeld met CoolBlue, helaas gaf deze meneer mij aan dat ze pas eind van de maand weer gaan leveren. Dus ik moet nog even wachten.
Wat: iPhone 5 32gb wit
Abbo: 2jr Vodafone (nummer behoud T-Mobile)
Besteld 24 September 15:20
Levering: Binnen 2 weken.
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Had ook 2 oktober verlengd: 16:09 uur en vandaag is mijn iPhone (32GB zwart) dan uiteindelijk thuis afgeleverd!SymenGT schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:30:
Zojuist even naar de klantenservice van Vodafone gebeld. Mijn order staat netjes in hun systeem zoals ik had besteld. Ik krijg zodra er voorraad is een mailtje en twee dagen later zal ik de Iphone 5 32GB zwart in mijn bezit hebben.
Mijn order:
Ordernummer 1600454xxx
Ik ga er dan ook vanuit dat je hem snel zult hebben, ik heb echter geen sms of mail gehad dat mijn iPhone onderweg is, lag opeens een briefje in de bus dat GLS was langs geweest.
Nieuwe SMS van T-Mobile:
Wij verwachten i.t.t. eerdere berichten pas uit te kunnen leveren in de loop van week 44...
Besteld op 26 september bij T-Mobile i.c.m. zakelijke verlenging, iPhone 16GB Zwart.
Wij verwachten i.t.t. eerdere berichten pas uit te kunnen leveren in de loop van week 44...
Besteld op 26 september bij T-Mobile i.c.m. zakelijke verlenging, iPhone 16GB Zwart.
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Mehh levertijd aangepast.. Zie het alleen nog niet bij m'n bestelling (nog altijd 3-4 weken). 28-09 besteld dus zou het wel fijn vinden als m'n witte Iphone 5 16GB ook tussen 23-10 en 30-10 geleverd zou worden 
Nog even in spanning afwachten dan maar
Nog even in spanning afwachten dan maar
Dan heb je echt pech gehad, ik bestelde de 24ste om 12:36 met overschrijving. Zat net niet bij de eerste batch, gelukkig vorige week zaterdag de iPhone 5 mogen ontvangen, dus de tweede batchMrOizo2005 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:34:
Net even gebeld met CoolBlue, helaas gaf deze meneer mij aan dat ze pas eind van de maand weer gaan leveren. Dus ik moet nog even wachten.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Ik heb vanochtend mijn iPhone 5 16GB zwart ontvangen (VF F&F, overgestapt van T-Mobile met nummerbehoud)!
iPhone is op 2 hele, hele kleine scuffs na helemaal in orde. De beschadigingen zijn zo klein, dat zelfs ik mij daar niet aan stoor (en ik ben een mierenneuker wat dat betreft
). Dus ik laat het lekker zo en geniet van mijn iPhone 5! Dat scheelt weer een hoop gedoe en vooral heel lang wachten bij VF. Hij is mooi en lekker snel ook (kom van een 3GS af...)! Heb net een hoesje gekocht (Belkin Grip Sheer Black) en nu alleen nog een screen protector erop.
Ik wens jullie veel succes met wachten en niet teveel op de nagels bijten :P! Ik hoop dat jullie ook snel van de iPhone 5 kunnen gaan genieten!
iPhone is op 2 hele, hele kleine scuffs na helemaal in orde. De beschadigingen zijn zo klein, dat zelfs ik mij daar niet aan stoor (en ik ben een mierenneuker wat dat betreft
Ik wens jullie veel succes met wachten en niet teveel op de nagels bijten :P! Ik hoop dat jullie ook snel van de iPhone 5 kunnen gaan genieten!
Dit topic is gesloten.