Net met Vodafone gebeld. Dacht toch maar eens bellen aangezien het akelig stil is rond mijn order, kijken of mijn order wel goed is doorgekomen. Wilde gewoon rustig en netjes blijven, maar kon me niet inhouden toen hij zei dat ik 3-4 weken moet wachten.
Dusss ik begon over fora's en dat mensen hem wel ontvingen.
Volgens hem levert Vodafone op dit moment geen orders uit, alle informatie op Vodafone forum en andere fora is foutief

Serieus, wtf denken ze, dat ik idioot ben ofzo....... Als je het niet weet, zeg dat dan gewoon, maar geen geen onzin uitkramen. Ik wacht toch al geduldig af en hoop dat ik hem volgende week gewoon krijg.
Dus begon maar met een onzinverhaal dat ik 2 mensen kende die op 2 en 4 oktober besteld hebben en hem al wel ontvangen hadden dus dat de informatie op internet weldegelijk klopte. (ken niemand persoonlijk, maar als hij er toch vanuit gaat dat ik dom ben, kan ik net zo goed dom doen)
Moest maandag maar terugbellen om te vragen of er een voorraad was... Irritatie in zijn stem was te horen, goed voor hem.
ik belde in eerste instantie toch alleen maar om te vragen of mijn order goed was doorgekomen.