Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

ik heb mijn CB order gecanceld.
reden is dat abo toestellen ook al waren ze later besteld voor de losse verkoop in de rij werden gezet.
Daardoor kon het nog weken duren....
en ik wacht nog steeds op de accessoires die ook "spoorloos" verdwenen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GaMbiNo schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:23:
Wordt er ook nog uitgeleverd via CB? Ik zelf heb op 24 september een zwarte 16GB besteld en wacht nog.Geen idee ook over een afleveringsdatum.
Ik lees hier ook niet veel meer over uitleveringen van CB. Betekend dit dat iedereen hem al heeft of zijn we gewoon heel geduldig? ;)
Ook op de 24e besteld (om half 2), ook nog niet gekregen.. Duurt wel lang allemaal, maar ja voor die korting ga ik niet annuleren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-10 20:21

janklp

FortyTwo Capital

Ik heb ook geannuleerd bij CB. Los toestel is ook nog eens duurder dan bij Apple en waarschijnlijk leveren ze niet sneller. Daarnaast was het geld ook al afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:45:
[...]

Ook op de 24e besteld (om half 2), ook nog niet gekregen.. Duurt wel lang allemaal, maar ja voor die korting ga ik niet annuleren ;)
Ik heb ook rond half 2 besteld dus dan moet ik nog maar wat meer geduld hebben ws. En annuleren zal ik ook niet zo snel doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparrows
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-04-2021
Hoe lang zal het duren voordat ik een witte iPhone 5 16GB bij Vodafone kan bestellen? Zou dit nog een aantal weken kunnen duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baynes
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:47
Ook de 24e besteld bij CB (wit, 32 GB om 13.17 uur). Laatste wat ik heb gehoord was een mailtje met de mededeling dat ik niet bij de eerste lichting zat en dat de tweede verwacht wordt op 26 oktober.

M'n geduld wordt aardig op de proef gesteld, maar daar is niets mis mee.

Ergens verdenk ik CB er nog wel een beetje van dat ze een ontmoedigingsbeleid hanteren voor wat betreft de orders van de 24e want die prijzen waren echt wel lager dan wat je nu tegenkomt. Ook hier gaat dus zeker niet geannuleerd worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-10 10:23
Ook de 24e besteld bij CB, helaas ook nog niets van gehoord. Maar zoals hierboven al aangegeven word heb ik hem nog laten staan vanwege de korting. Anders had ik hem ergens anders wel gehaald :)

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-10 12:11

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

Wat: iPhone 5 Zwart 32GB
Besteld: 17 september 2012
Waar: Mobistar Center
Bevestigd: Op 17 september 2012, onmiddellijk na de reservering in het Mobistar Center, vandaag op 11 oktober 2012 nieuws dat hij op 13 oktober klaarligt in de shop!
Levering: Zelf afhalen op 13 oktober 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjommer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 15:15
Zijn er eigenlijk ook mensen die op 3 oktober via Vodafone F&F Verlenging een iPhone 5 16GB wit hebben besteld en tevens ook al hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeenVan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-02-2024
2okt. besteld 16GB wit, verlenging via F&F maar niks, nada, noppes.
Maat van me zelfde toestel, alleen overstap vanaf t-mobile, dinsdagavond geleverd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjommer
LeenVan schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:32:
2okt. besteld 16GB wit, verlenging via F&F maar niks, nada, noppes.
Maat van me zelfde toestel, alleen overstap vanaf t-mobile, dinsdagavond geleverd....
Heb je wel een orderbevestiging gekregen? Ik kreeg vorige week vrijdag 5 oktober een smsje:
Beste klant, momenteel ontvangen wij beperkte voorraad vanuit apple. We houden je op de hoogte van de status van je bestelling. Met vriendelijke groet, Vodafone.
Daarna niks meer van gehoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De toestellen van nieuwe aansluitingen komen uit een ander magazijn. Het kan dus zijn dat daar meer voorraad is en dat daarom nieuwe aansluitingen eerder geleverd worden (is mij verteld door de klantenservice)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Tjommer schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:08:
Zijn er eigenlijk ook mensen die op 3 oktober via Vodafone F&F Verlenging een iPhone 5 16GB wit hebben besteld en tevens ook al hebben ontvangen?
Ook 3 oktober besteld via F&F, een witte 16gb. Niks meer gehoord. Met nummerbehoud van Hi.

[ Voor 4% gewijzigd door Valinor op 11-10-2012 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeenVan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-02-2024
Ja, een orderbevestiging en dat smsje heb ik wel gehad, was ook het laatste bericht wat ik heb vernomen van vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bermbom
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08:42
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:37:
De toestellen van nieuwe aansluitingen komen uit een ander magazijn. Het kan dus zijn dat daar meer voorraad is en dat daarom nieuwe aansluitingen eerder geleverd worden (is mij verteld door de klantenservice)
Geloof er niks van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjommer
Ik hoor heel veel verschillende verhalen, ze lullen allemaal maar wat. En wat de waarheid is weet niemand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vriendin 29 sep. bestelt en vandaag geleverd. ik heb 30 sept bestelt en werd net gebeld en komen hem zaterdag afleveren. (gaat om 16 en 32 gig zwart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-10 21:04
Het lijkt er een beetje op dat Vodafone voorrang heeft gegeven aan nieuwe aansluitingen (best logisch) en dat ze aan het inlopen zijn qua leveringen, want er is behoorlijk wat geleverd tot nu toe deze week volgens mij. Daarna zullen ze verlengingen wel gaan uitleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:53
Tjommer schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:08:
Heb icm een nieuw abonnement de iPhone 16GB zwart besteld op 3 oktober, maar naast de orderbevestiging en de mail over de beperkte voorraad ook nog niets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de site van vodafone kun je al niet eens meer iphone 5 bestellen. De bestelknoppen zijn inactief en er staat de mededeling bij dat de iphone 5 tijdelijk niet leverbaar is. Ik ben bang dat we nog wel even moeten wachten op onze bestelde iphone's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Laatst online: 12-10 21:04
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 17:50:
Op de site van vodafone kun je al niet eens meer iphone 5 bestellen. De bestelknoppen zijn inactief en er staat de mededeling bij dat de iphone 5 tijdelijk niet leverbaar is. Ik ben bang dat we nog wel even moeten wachten op onze bestelde iphone's
Dat is al sinds afgelopen maandag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Laatst online: 06:18
Word je altijd van te voren gebeld voor de levering van het toestel? Ik heb vandaag van de KS van Vodafone begrepen dat het toestel vandaag bij de koerier is beland en dat het morgen bij mij moet zijn. Echter tot op heden nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjommer
Alleen bij nieuwe abonnementen, bij verlengingen niet, zo heb ik begrepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Ok, dat kan het verklaren (hoop ik). Morgen maar afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-10 20:30
Pannekoek81 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 19:41:
Word je altijd van te voren gebeld voor de levering van het toestel? Ik heb vandaag van de KS van Vodafone begrepen dat het toestel vandaag bij de koerier is beland en dat het morgen bij mij moet zijn. Echter tot op heden nog niks gehoord.
Hiervan moet je niks geloven, dit hebben ze mij nu al 4x wijs gemaakt (F&F verlenging), en vandaag weer 2x gebeld en zeggen ze weer dat ik hem volgende week krijg. Ze zitten gewoon slap uit hun nek te lullen om je een beetje tevreden te kunnen houden maar komen helemaal niks hier van na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Haha, blijf 't mooi vinden. Mensen zaten bij T-Mobile.. Toen was 't niet hip meer om bij T-Mobile te zitten en racede iedereen als een stel kuddedieren naar Vodafone (soms icm de F&F actie) en juist al die kuddedieren die zijn degenen die ik in ieder topic hoor klagen over Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick_T
  • Laatst online: 06-10 07:55
ProfoundValue schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 00:14:
Haha, blijf 't mooi vinden. Mensen zaten bij T-Mobile.. Toen was 't niet hip meer om bij T-Mobile te zitten en racede iedereen als een stel kuddedieren naar Vodafone (soms icm de F&F actie) en juist al die kuddedieren die zijn degenen die ik in ieder topic hoor klagen over Vodafone.
Was het ooit hip om bij T-Mobile te zitten? Die trend heb ik dan gemist, ik vind T-Mobile alles behalve 'hip'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Weet niet wat het doel van je post was.
Ben vele jaren tevreden klant bij t-mobile geweest, helaas is die tijd echter voorbij en daarom ben ik overgeschakeld naar een andere provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Security schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 05:15:
[...]

Weet niet wat het doel van je post was.
Ben vele jaren tevreden klant bij t-mobile geweest, helaas is die tijd echter voorbij en daarom ben ik overgeschakeld naar een andere provider.
Rick_T schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 01:00:
[...]

Was het ooit hip om bij T-Mobile te zitten? Die trend heb ik dan gemist, ik vind T-Mobile alles behalve 'hip'.
Smoesjes.. maar iedereen doet maar waar de massa zin in heeft.. Zolang je maar van je iPhone 5 kan genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
k zit nu 10 jaar bij Vodafone. Hip om bij t-mobile te zitten? Beetje vreemd, maar goed. Het staat ook los van de massa. Vodafone heeft op de plekken waar ik kom gewoonweg betere dekking en ben tevreden. Al is dat nu met de leveringen en het op de hoogte houden van even wat minder. Zegt niets over dat ik straks weg ga bij ze of wat dan ook. Overal is wel wat.

Nu maar hopen dat het toestel vandaag komt, niks gehoord voor de levering, behalve dat 2 medewerkers bij de KS het aangeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:58
In de trein amper kunnen internetten, categorisch je klanten tethering ontzeggen, thuis geen bereik hebben... Ik snap best wel dat het bij vodafone ook niet allemaal super gaat, maar ik krijg toch de indruk dat ze daar iets meer meedenken met de moderne gebruiker. Sowieso is een overstap het enige moment dat je als klant een statement kunt maken richting je provider heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanwege de lange levertijd toch maar overgestapt naar Vodafone. De 15e gereserveerd bij T-Mobile en had nog steeds niets. Had me ook ingeschreven bij the Phone House en die belden gister dat als ik Vodafone zou nemen ik hem meteen kon ophalen. Byebye T-Mobile en eindelijk in het bezit van Blk 16 GB :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Ik heb een nieuw ordernummer gekregen bij CB en de besteldatum is naar vandaag gezet. Gebeurde dat ook niet bij de vorige lichting vlak voor zij geleverd kregen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GaMbiNo schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:10:
Ik heb een nieuw ordernummer gekregen bij CB en de besteldatum is naar vandaag gezet. Gebeurde dat ook niet bij de vorige lichting vlak voor zij geleverd kregen? :)
Ik zie hetzelfde inderdaad en heb om 13:22 toen besteld. Ook als je nu kijkt naar de pagina van de iPhone5 staat er "Verwacht: deze week".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baynes
Hmm, hier nog steeds ongewijzigd. Wat voor toestel hebben jullie besteld? Ik heb om 13.17 een 32 gb wit besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-10 14:24
Ben net gebeld door Coolblue, kon helaas niet opnemen (de horror ;)) terugbellen lukte nog niet, dus even afwachten. Denk dat ik heel erg goed nieuws krijg.. (hoop ik)

24 sept om 12:30 besteld.

[ Voor 7% gewijzigd door Dannydekr op 12-10-2012 10:24 ]

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:19:
[...]

Ik zie hetzelfde inderdaad en heb om 13:22 toen besteld. Ook als je nu kijkt naar de pagina van de iPhone5 staat er "Verwacht: deze week".
Ik had de 24e rond 13:45 besteld dus wie weet wordt de volgende lichting vandaag verstuurd. Zou mooi zijn want dan is hij wellicht nog morgen binnen. 8)

[ Voor 4% gewijzigd door GaMbiNo op 12-10-2012 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dannydekr schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:23:
Ben net gebeld door Coolblue, kon helaas niet opnemen (de horror ;)) terugbellen lukte nog niet, dus even afwachten. Denk dat ik heel erg goed nieuws krijg.. (hoop ik)

24 sept om 12:30 besteld.
Puur uit nieuwsgierigheid, is jouw ordernummer en datum ook veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:33:
[...]

Puur uit nieuwsgierigheid, is jouw ordernummer en datum ook veranderd?
Yes.. 11-10-2012

CoolBlue is alleen niet bereikbaar? Blijft overgaan..en na enkele minuten zegt een vrouwenstem dat het nummer niet bereikbaar is momenteel :O

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09-2024
Dannydekr schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:34:
[...]

Yes.. 11-10-2012

CoolBlue is alleen niet bereikbaar? Blijft overgaan..en na enkele minuten zegt een vrouwenstem dat het nummer niet bereikbaar is momenteel :O
Coolblue heeft een telefoonstoring, zie ook hun Twitter account: coolblue_nl

Helaas hier nog niks veranderd in de orderstatus.. maar heb pas rond 15.45 besteld dus dat wordt nog heel lang wachten vrees ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Laatst online: 17-09 08:51
Gaat dit over coolblue bestellingen met of zonder abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
Kjid schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:40:
In mijn geval met een Vodafone abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

In mijn geval: met Vodafone abbonnement. Ik heb een zwarte 16 GB besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
Dan zal ik wel geen updates krijgen.. heb 23-09-2012 besteld zonder abonnement..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Benn1e schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:41:
[...]

In mijn geval met een Vodafone abbo.
In mijn geval ook Vodafone abonnement (iPhone zwart 16GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 15:55
Ik heb 6 okt bij de vodafone winkel een iphone 5 besteld met zakelijk abo. Die man zei dat de levertijd tussen de 1 en 2 weken is.

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
Benn1e schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:37:
[...]

Coolblue heeft een telefoonstoring, zie ook hun Twitter account: coolblue_nl

Helaas hier nog niks veranderd in de orderstatus.. maar heb pas rond 15.45 besteld dus dat wordt nog heel lang wachten vrees ik..
Inmiddels is mijn orderstatus ook aangepast, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Benn1e schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:16:
[...]

Heb net CB gebeld, maar de abonnementenafdeling belt later naar me terug, waarschijnlijk inderdaad voor de afleverafspraak. Zou echt top zijn :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baynes
Benn1e schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:16:
[...]

Ook een 16 gig zwart?

Ben bang dat ik nog lang kan wachten op mijn toestel....

Hebben jullie trouwens nummerbehoud aangevraagd?

[ Voor 8% gewijzigd door Baynes op 12-10-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
Baynes schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:19:
[...]

Ook een 16 gig zwart?

Ben bang dat ik nog lang kan wachten op mijn toestel....
Ja ook een 16 gig zwart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick_T
Hier is de datum in de bestelstatus ook veranderd naar vandaag, 16GB zwart met Vodafone (met nummerbehoud Hi -> VF). Besteld om 14:45 op 24 september. Hopelijk krijg ik vandaag nog dat telefoontje van Coolblue dan want mijn oude telefoon houdt het niet lang meer vol.

[ Voor 5% gewijzigd door Rick_T op 12-10-2012 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baynes
Ik zie nu een nieuwe order verschijnen. Alleen moet ik nu ineens 419 euro bijbetalen ipv 215. Neem toch aan dat ze wel voor de oorspronkelijke prijs gaan leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Baynes schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:31:
Ik zie nu een nieuwe order verschijnen. Alleen moet ik nu ineens 419 euro bijbetalen ipv 215. Neem toch aan dat ze wel voor de oorspronkelijke prijs gaan leveren...
Betaald via rembours? Je zou best eens de sjaak kunnen zijn. Zou even bellen als ik jou was. Ik heb het gelukkig betaald via overschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baynes
Dannydekr schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:34:
[...]

Betaald via rembours? Je zou best eens de sjaak kunnen zijn. Zou even bellen als ik jou was. Ik heb het gelukkig betaald via overschrijving.
Inderdaad onder rembours. Toch denk ik dat ze wel voor de oorspronkelijke prijs moeten leveren. Staat heel duidelijk in de orderbevestiging zonder voorbehoud van eventuele prijswijzigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Baynes schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:08:
[...]

Inderdaad onder rembours. Toch denk ik dat ze wel voor de oorspronkelijke prijs moeten leveren. Staat heel duidelijk in de orderbevestiging zonder voorbehoud van eventuele prijswijzigingen.
Denk dat ze een foutje hebben gemaakt bij het opvoeren van de nieuwe order. Toch zou ik even bellen of een DM via Twitter eraan wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baynes
GaMbiNo schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:09:
[...]

Denk dat ze een foutje hebben gemaakt bij het opvoeren van de nieuwe order. Toch zou ik even bellen of een DM via Twitter eraan wagen.
Ga ik zo zeker even doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X0X Chevy X0X
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 18:34
CopyCatz schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 08:41:
[...]

In de trein amper kunnen internetten, categorisch je klanten tethering ontzeggen, thuis geen bereik hebben... Ik snap best wel dat het bij vodafone ook niet allemaal super gaat, maar ik krijg toch de indruk dat ze daar iets meer meedenken met de moderne gebruiker. Sowieso is een overstap het enige moment dat je als klant een statement kunt maken richting je provider heb ik het idee.
ik zit zelf nog bij T-mobile, sim only abonnementje en iphone 5 los bij apple besteld. ik heb thuis en in feite overal goed bereik ook snel internet (Emmen, Drenthe) en tethering kan ik nu ook gewoon activeren en gebruiken zonder dat ik bij moet betalen wat voorheen nodig was toen ik mijn iphone 4 nog had.
ik hoor meer klachten om mij heen over Vodafone dan over T-mobile, in de 4 jaar dat ik bij T-mobile zit heb ik er weinig over te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net via twitter te horen gekregen van Coolblue dat het puur voor interne registratie is gewijzigd en dat er pas eind oktober wordt geleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Oke, ik ben gebeld voor een afleverafspraak! Morgen krijg ik dan eindelijk de iPhone 5.

Abonnement is wel wat anders. Niet 8 maanden 50% korting, maar 12 maanden 25% korting (daarna 42.50).

Verder zag ik dit bij Acties staan:

Extreem veel GB's (10GB) bij je Vodafone Altijd abonnement
Vodafone 2jr: 12 maanden 25% korting

Betekent dit dat ik dus 10GB heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goergen
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-10 16:20
Dannydekr schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:48:
Oke, ik ben gebeld voor een afleverafspraak! Morgen krijg ik dan eindelijk de iPhone 5.

Abonnement is wel wat anders. Niet 8 maanden 50% korting, maar 12 maanden 25% korting (daarna 42.50).

Verder zag ik dit bij Acties staan:

Extreem veel GB's (10GB) bij je Vodafone Altijd abonnement
Vodafone 2jr: 12 maanden 25% korting

Betekent dit dat ik dus 10GB heb?
Welke telefoon heb je? Wanneer besteld, en verlenging of nieuw contract?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
goergen schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:52:
[...]

Welke telefoon heb je? Wanneer besteld, en verlenging of nieuw contract?
24 sept om 12:36 bij Coolblue
iPhone 5 16GB zwart (105 euro bijbetalen, 42.50 per maand en 12 maanden 25% korting)
Nieuw abonnement zonder nummerbehoud

[ Voor 12% gewijzigd door Dannydekr op 12-10-2012 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baynes
Ik heb ook even contact gehad met CB over mijn bestelling onder rembours. De nieuwe order die is ingevoerd is inderdaad voor interne registratie en er werd mij verzekerd dat ik het toestel volgens de afgesproken prijs krijg. Ze zei er wel bij dat dit een foutje is geweest en dat ze eigenlijk de nieuwe prijzen vanaf het begin hadden willen hanteren...

Verder is het inderdaad niet zo dat een nieuwe order (of statuswijziging) automatisch betekent dat er een toestel voor je ligt. Ze krijgen her en der wat plukjes binnen, in de ordergrootte van bijvoorbeeld 5 toestellen voor T-Mobile, zwart, 64 Gig. Dus het is voor CB niet te voorspellen wanneer voor wie de iPhones binnen komen.

Ik ben in ieder geval gerustgesteld en wacht weer rustig af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
Het zal mij benieuwen, ook mijn order nummer is veranderd naar vandaag: 11.37 uur
Het gaat bij mij om een witte iphone 5 32GB, ik wacht het wel af. Vind het al prima om te zien dat ze er nog mee bezig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baynes
MrOizo2005 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:59:
Het zal mij benieuwen, ook mijn order nummer is veranderd naar vandaag: 11.37 uur
Het gaat bij mij om een witte iphone 5 32GB, ik wacht het wel af. Vind het al prima om te zien dat ze er nog mee bezig zijn :)
Toevallig ook contract bij Vodafone? Dan sta jij in ieder geval nog voor mij in de rij ;)

Ik moet ook zeggen dat ik erg te spreken ben over hoe CoolBlue hier mee omgaat. Ze doen echt wel hun best om mij als ongeduldige consument zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
Baynes schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:04:
[...]

Toevallig ook contract bij Vodafone? Dan sta jij in ieder geval nog voor mij in de rij ;)

Ik moet ook zeggen dat ik erg te spreken ben over hoe CoolBlue hier mee omgaat. Ze doen echt wel hun best om mij als ongeduldige consument zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Misschien wel handig om ook aan te geven inderdaad :)
Ik stap van T-mobile over naar vodafone met nummerbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
Dat was voor de release van de iphone nog wel anders! Smerige winkel die coolblue, ik vertrouw niemand van hun support afdeling. Toendertijd leek het erop dat we hem de 28e binnen zouden hebben, maar ze wisten uiteindelijk helemaal niets en hielden ons zoet met smoesjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kjid schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:06:
Dat was voor de release van de iphone nog wel anders! Smerige winkel die coolblue, ik vertrouw niemand van hun support afdeling. Toendertijd leek het erop dat we hem de 28e binnen zouden hebben, maar ze wisten uiteindelijk helemaal niets en hielden ons zoet met smoesjes
Lekker commentaar zeg er weleens aan gedacht dat de firma Apple geen informatie verstrekt aan hun klanten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
merk net dat http://www.vodafone.nl/nbstatus/ niet meer werkt....
waarschijnlijk teveel aanvragen ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D2FValinor schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:13:
merk net dat http://www.vodafone.nl/nbstatus/ niet meer werkt....
waarschijnlijk teveel aanvragen ontvangen?
De link is http://www.vodafone.nl/statusnb/
die doet het wel! ;)

Er viel mij trouwens iets op, tot vanochtend kon ik nog niks vinden met nummerbehoud bij Vodafone. Nu geeft de tool aan dat mijn nummerbehoud is aangevraagd en dat ze wachten op reactie van mijn huidige provider, nummer en provider klopt.

Nummerportering gebeurt toch pas als ze de telefoon kunnen leveren?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjommer
Zijn er nog mensen die vandaag hun telefoon van Vodafone hebben mogen ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook net gebeld door Cooblue, krijg hem morgen geleverd :*) De 16 GB zwart, 24e besteld rond half 2 met overstap naar Vodafone. CB moest vanochtend eerst nog nummerbehoud aanvragen, die was net goedgekeurd dus nu een aflever afspraak gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:07:
Ben ook net gebeld door Cooblue, krijg hem morgen geleverd :*) De 16 GB zwart, 24e besteld rond half 2 met overstap naar Vodafone. CB moest vanochtend eerst nog nummerbehoud aanvragen, die was net goedgekeurd dus nu een aflever afspraak gemaakt.
Donder, ik heb exact hetzelfde besteld maar dan een kwartier later... Ik zal mijn telefoon in de gaten houden. :) Kom jij ook van T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GaMbiNo schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:11:
[...]

Donder, ik heb exact hetzelfde besteld maar dan een kwartier later... Ik zal mijn telefoon in de gaten houden. :) Kom jij ook van T-Mobile?
Nee van KPN, maar zou dat uitmaken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:15:
[...]

Nee van KPN, maar zou dat uitmaken dan?
Of dat uitmaakt weet ik niet maar wellicht is KPN iets sneller met goedkeuren oid. Ik wacht vol spanning af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:12:
[...]

Lekker commentaar zeg er weleens aan gedacht dat de firma Apple geen informatie verstrekt aan hun klanten ?
Ja hoor, als coolblue me dat had verteld was ik ook tevreden geweest. Maar ze deden alsof ze het wel wisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Zo de iPhone is geleverd :). Aangesloten en nu iOS6 erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:11
Lokaal KPN Business Center heeft maar 1 zending gehad bij de launch en verwacht pas over 2 weken weer een zending 16 gb's.

Hopelijk zit ik daar dan bij :)

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-10 19:42
Pannekoek81 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:36:
Zo de iPhone is geleverd :). Aangesloten en nu iOS6 erop
Lijkt me sterk dat iOS 5 er nog op stond .....?!
(....of je hebt een 4(S) gekocht....?)

[ Voor 8% gewijzigd door smoken op 12-10-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:00
Buddha_ schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:50:
Lokaal KPN Business Center heeft maar 1 zending gehad bij de launch en verwacht pas over 2 weken weer een zending 16 gb's.

Hopelijk zit ik daar dan bij :)
Koop je hem daar los? Want dan drukken ze er gewoon €200 bovenop... :(

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick_T
Zojuist gebeld door Coolblue, morgen komen ze hem leveren. Toch nog sneller dan verwacht.

iPhone5 zwart 16gb met nummerbehoud Hi -> Vodafone
Besteld op 24 september om 14:45.

Mijn nieuwe abonnement bij Vodafone gaat vanaf november in, kan ik tot die tijd bij de Hi winkel een nano-sim krijgen/kopen voor mijn huidige nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:11
Nope, in combinatie met verlengen abonnement.

Doen ze dat echt bij KPN? Gewoon 200 euro er bovenop?

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Net ook gebeld door Coolblue. Ook bij mij wordt hij morgen geleverd.
Ik heb 24-9 om 13:45 een zwarte 16GB besteld.

Met nummerbehoud van T-Mobile naar Vodafone. Dat gaat alleen 12 november pas in helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick_T
GaMbiNo schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:46:
Met nummerbehoud van T-Mobile naar Vodafone. Dat gaat alleen 12 november pas in helaas.
Dat heb ik ook bij Hi. Maar daar is vast wel wat op te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Rick_T schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:42:
Zojuist gebeld door Coolblue, morgen komen ze hem leveren. Toch nog sneller dan verwacht.
Nog sneller dan de online Apple Store. 8)7

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Net met Vodafone gebeld. Dacht toch maar eens bellen aangezien het akelig stil is rond mijn order, kijken of mijn order wel goed is doorgekomen. Wilde gewoon rustig en netjes blijven, maar kon me niet inhouden toen hij zei dat ik 3-4 weken moet wachten.

Dusss ik begon over fora's en dat mensen hem wel ontvingen.
Volgens hem levert Vodafone op dit moment geen orders uit, alle informatie op Vodafone forum en andere fora is foutief :') Serieus, wtf denken ze, dat ik idioot ben ofzo....... Als je het niet weet, zeg dat dan gewoon, maar geen geen onzin uitkramen. Ik wacht toch al geduldig af en hoop dat ik hem volgende week gewoon krijg.
Dus begon maar met een onzinverhaal dat ik 2 mensen kende die op 2 en 4 oktober besteld hebben en hem al wel ontvangen hadden dus dat de informatie op internet weldegelijk klopte. (ken niemand persoonlijk, maar als hij er toch vanuit gaat dat ik dom ben, kan ik net zo goed dom doen)
Moest maandag maar terugbellen om te vragen of er een voorraad was... Irritatie in zijn stem was te horen, goed voor hem.
ik belde in eerste instantie toch alleen maar om te vragen of mijn order goed was doorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-09 08:15
Op welke datum had je besteld? Ik heb op 27 september besteld en heb afgelopen week ook gebeld. Toen werd me verteld dat ik volgende week mijn iPhone kan verwachten.

Ik heb wel het idee dat ze daar maar iets willekeurigs vertellen. De een zegt dit, de ander zegt dat. Het lijkt er op dat niemand echt weet wat er gaande is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Muurtegel schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:17:
Op welke datum had je besteld? Ik heb op 27 september besteld en heb afgelopen week ook gebeld. Toen werd me verteld dat ik volgende week mijn iPhone kan verwachten.

Ik heb wel het idee dat ze daar maar iets willekeurigs vertellen. De een zegt dit, de ander zegt dat. Het lijkt er op dat niemand echt weet wat er gaande is.
3 oktober besteld. Maar ben ook heel geduldig, dacht dat het sowieso wel 2-3 weken zou duren. Maar er is nu 1,5 week voorbij en als ik nu te horen krijg dat het nog 3-4 weken duurt dan is mijn geduld heel snel op.
Denk idd ook dat ze zelf niks weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:22:
[...]

De link is http://www.vodafone.nl/statusnb/
die doet het wel! ;)

Er viel mij trouwens iets op, tot vanochtend kon ik nog niks vinden met nummerbehoud bij Vodafone. Nu geeft de tool aan dat mijn nummerbehoud is aangevraagd en dat ze wachten op reactie van mijn huidige provider, nummer en provider klopt.

Nummerportering gebeurt toch pas als ze de telefoon kunnen leveren?
Ik krijg dus dit, en ik zie dit pas voor de eerste keer sinds vandaag:
Uw aanvraag voor behoud van nummer 06******** is goedgekeurd door t-mobile. De overstap naar Vodafone vindt plaats op 13-11-2012. Heeft u in de winkel besteld? Een dag nadat u een sms ter goedkeuring heeft ontvangen kunt u het toestel ophalen in de winkel. Heeft u in de Vodafone webshop besteld? We plannen zo snel mogelijk een afspraak met u om de bestelling te bezorgen.
Ik had hier ergens gelezen dat ze pas nummerbehoud aanvragen zodra ze kunnen leveren. Zou dit beteken dat ik snel mijn nieuwe toestel binnenheb? :)

Het gaat trouwens om 32 GB, zwart, iPhone 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFanboy
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 17:03
21 september heb ik de iPhone 5 32GB wit bij de Phone House besteld icm met een Vodafone abonnement. Zaterdag 29 september in de ochtend werd hij bezorgt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-10 00:17
Vanochtend gebeld.
Morgen komen ze langs om mijn iPhone 5 32GB (zwart) af te leveren tussen 8.00 uur en 18.00 uur.

Via Vodafone F&F besteld op 3 oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HC_N.ick
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:26
ik heb ook besteld op 3 oktober bij vodafone F&F en ook de 32GB zwart
Hoe laat heb je besteld?

[ Voor 9% gewijzigd door HC_N.ick op 12-10-2012 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

HC_N.ick schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:44:
ik heb ook besteld op 3 oktober en ook de 32GB zwart
Hoe laat heb je besteld?
En ik ook :9 En ik vraag me precies hetzelfde af, haha.

Ik heb trouwens tussen 16:00-18:00 besteld.

[ Voor 8% gewijzigd door Uniciteit op 12-10-2012 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-10 00:17
Weet ik niet precies meer, maar kreeg de bevestiging via de mail bijna gelijk..en dat was rond 13.50 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Daejji schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:46:
Weet ik niet precies meer, maar kreeg de bevestiging via de mail bijna gelijk..en dat was rond 13.50 uur
Ah, okay. Thanks voor de snelle reactie! :) Ik hoop ook dat ik snel aan de beurt ben nu mijn nummerbehoud, uit het niets, is goedgekeurd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
smoken schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:11:
[...]

Lijkt me sterk dat iOS 5 er nog op stond .....?!
(....of je hebt een 4(S) gekocht....?)
4S, gratis, vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HC_N.ick
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:26
dan zijn jullie beiden ruim voor mij als ik het zo hoor. heb namelijk om half 12 in de avond besteld en bevestiging gekregen. Verder nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• withe
  • Laatst online: 21-01 22:17
Zojuist gebelt voor afleverafspraak door CB.
Besteld op 24 sept 12.56. Iphone 5 16 gb Zwart.

Valt me al met al nog mee.

Nummer wordt bij mij ook overgezet op 12 november.
Nog maar snel even een nano sim bestellen bij T-mobile, moet ander nog wel lang wachten voordat je hem kan gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk te gek dat je zo lang moet wachten bij de online Apple Store.
Maar goed we wachten nog maar even :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-10 10:59

alwinus

Tweaked

Daejji schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:43:
Vanochtend gebeld.
Morgen komen ze langs om mijn iPhone 5 32GB (zwart) af te leveren tussen 8.00 uur en 18.00 uur.

damn...ik heb 's ochtends om 6 uur besteld ook een 32GB zwart ook F&F. Ik ga maar eens bellen met Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-10 14:56

Niek_1981

Think Different.

Daejji schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:43:
Vanochtend gebeld.

Nieuw abonnement of verlenging?

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Pagina: 1 ... 39 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.