Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:19
Wat: iPhone 5 Zwart 32GB
Besteld: 2 oktober 17:49
Waar: Vodafone F&F
Bevestigd: orderbevestiging, en smsje vanwege beperte levering vanuit Apple
Levering: onbekend
Ordernummer 1600454xxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Wat: iPhone 5 Zwart 16GB
Besteld: 27 september 21:00
Waar: Vodafone F&F speciale iPhone 5 page (nummerbehoud Hi)
Bevestigd: Orderbevestiging en status te zien op /statusnb
Levering: Vandaag ontvangen, wel moet ik nog wachten op nummerbehoud.
Ordernummer 1600452XXX

Kon hem gelukkig al activeren met de nanosim. Nu (ongeduldig) wachten tot mijn nummer wordt overgezet.
Heb er gelukkig ook geen krassen of iets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Tc-Chub schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 20:03:
Besteld: 27 september 21:00
Waar: Vodafone F&F speciale iPhone 5 page (nummerbehoud Hi)
Bevestigd: Orderbevestiging en status te zien op /statusnb
Levering: Vandaag ontvangen, wel moet ik nog wachten op nummerbehoud.
Ordernummer 1600452XXX

Kon hem gelukkig al activeren met de nanosim. Nu (ongeduldig) wachten tot mijn nummer wordt overgezet.
Heb er gelukkig ook geen krassen of iets op.
Gefeliciteerd :D
Hoelang duurde het voordat je order te zien was op /statusnb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
D2FValinor schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 20:07:
[...]

Gefeliciteerd :D
Hoelang duurde het voordat je order te zien was op /statusnb?
Goede vraag. Zo ongeveer na een week (4 oktober) toen ik de link zag hier op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 10:25
Wat: iPhone 5 Wit 16GB
Besteld: 28 september 18:37
Waar: Vodafone F&F speciale iPhone 5 page (nummerbehoud T-Mobile)
Bevestigd: Orderbevestiging op zelfde dag
Nummerbehoud bevestiging: 2 oktober 2012 12:11 (per mail en sms)
Levering: 3 oktober (dus geleverd), wacht op nummerbehoud
Ordernummer: 1600452XXX

Wat: iPhone 5 Wit 16GB
Besteld: 2 oktober 16:45
Waar: Vodafone F&F pagina (nummerbehoud T-Mobile)
Nummerbehoud bevestiging: geen (ander nummer dan voorafgaande)
Levering: 9 oktober (dus geleverd), wacht op nummerbehoud
Ordernummer: 1600454XXX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:55

DyStiC

'Atta way, baby!

Heb inderdaad het idee dat Vodafone overstappers voorrang geeft boven verlengingen.
Ik heb ook 2 oktober besteld (via F&F), een witte 16 GB en nog niets gehoord op de orderbevestiging na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-10 19:05
DyStiC schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 21:15:
Heb inderdaad het idee dat Vodafone overstappers voorrang geeft boven verlengingen.
Ik heb ook 2 oktober besteld (via F&F), een witte 16 GB en nog niets gehoord op de orderbevestiging na.
Dat vermoeden heb ik ook. Ik heb op 27 sept al besteld met een verlenging. Gisteren ontving ik bevestiging dat mijn abonnement is overgezet, maar levering van het toestel nog geen idee. VF helpdesk gaf aan dat de voorraad op is, en ze nog steeds wachten op nieuwe levering vanuit Apple. Wel jammer om dan te lezen dat sommigen hier op 3 oktober besteld hebben en het toestel diezelfde week gewoon geleverd hebben gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Laatst online: 28-05-2021
Heb ik mn iphone binnen, duurt de nummerportering nog een maand :p

Lekker dan. Ook niet zo'n zin om mn microsim te verknippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mossel
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Xrenity schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 21:30:
Heb ik mn iphone binnen, duurt de nummerportering nog een maand :p

Lekker dan. Ook niet zo'n zin om mn microsim te verknippen.
Waarom niet? Gewoon netjes knippen, en als het toch mis mocht gaan haal je een nieuwe. Zie het probleem niet zo..

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Laatst online: 28-05-2021
mossel schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:10:
[...]

Waarom niet? Gewoon netjes knippen, en als het toch mis mocht gaan haal je een nieuwe. Zie het probleem niet zo..
Kun je die dan gewoon bij een tmobile winkel halen? Denk dat ik mn geduld ook geen maand op de proef kan stellen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-10 16:54
Xrenity schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:37:
[...]

Kun je die dan gewoon bij een tmobile winkel halen? Denk dat ik mn geduld ook geen maand op de proef kan stellen :p
http://service.t-mobile.n...rs/detail/a_id/2461/p/198

Was binnen 24 uur binnen(s'middags besteld rond 15:00, volgende dag voor 13:00 in de bus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:33
Patrlck schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 17:52:
Besteld: 21 september 09:13
Waar: T-Mobile online
Bevestigd: Meteen een mailtje en 22 september sms. 24 september sms gehad dat de levering 4/5 weken duurt. 8 oktober sms dat de levertijd korter is dan verwacht. Vandaag mailtje om afspraak te maken.
Levering: Morgen tussen 12:00 - 18:00
Ordernummer: 137xxxx

Ik is blij :*)
Gisterenavond een sms gehad dat er wegens een technische storing mijn order niet uitgeleverd kon worden. Ik heb een nieuwe afspraak moeten maken, nu wordt het morgen tussen 8:30 - 13:00.
Ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjommer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 15:15
Tjommer schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:38:
Zojuist ook via de chat te weten gekomen wat de verwachting is qua levering van mijn toestel. Eind deze week moet ik hem binnen hebben. Dinsdag 2 oktober besteld: iphone 5 wit 16gb, verlenging F&F.
Zojuist voor de grap weer eens gevraagd via de chat, ze zeggen nu dat hij begin volgende week wordt geleverd. De order was in ieder geval goed verwerkt zeiden ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:50
Tjommer schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:26:
[...]

Zojuist voor de grap weer eens gevraagd via de chat, ze zeggen nu dat hij begin volgende week wordt geleverd. De order was in ieder geval goed verwerkt zeiden ze.
Heb even gezocht, maar welke chat? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had net (0900) 1000 580 gebeld.
Konden niet zien hoe lang t nog zou duren (32gb zwart) wel vertelde ze nu over de staking in china waardoor Apple niks meer "kan leveren". Ze hebben iig weer nieuwe verhalen.
2 oktober om 17.52 de bevestiging gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjommer
Igor92 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:29:
[...]

Heb even gezocht, maar welke chat? :X
Wanneer je de klantenservice via http://www.vodafone.nl/klantenservice/ een e-mail wil sturen, krijg je rechts onderin je scherm soms een venstertje van die chat. Hij verschijnt niet altijd bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Patrlck schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 08:48:
[...]

Gisterenavond een sms gehad dat er wegens een technische storing mijn order niet uitgeleverd kon worden. Ik heb een nieuwe afspraak moeten maken, nu wordt het morgen tussen 8:30 - 13:00.
Ik ben benieuwd...
Kun je 1 cijfer extra sharen met ons.. ik zit zelf namelijk in de 1375 range...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Tjommer schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:33:
[...]

Wanneer je de klantenservice via http://www.vodafone.nl/klantenservice/ een e-mail wil sturen, krijg je rechts onderin je scherm soms een venstertje van die chat. Hij verschijnt niet altijd bij mij.
Helaas bij mij niet het geval. Ik kan ook niet inloggen, en zie nergens een chat venster, ook niet in andere browsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-10 12:18
F&F niew contract 27 september + nb.
Nb gisteren goed gekeurd.
Levering morgen tussen 08-13:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjommer
Igor92 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:37:
[...]

Helaas bij mij niet het geval. Ik kan ook niet inloggen, en zie nergens een chat venster, ook niet in andere browsers.
Ja ik krijg het nu ook niet meer, was ook echt heel af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:33
steffex schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:37:
[...]

Kun je 1 cijfer extra sharen met ons.. ik zit zelf namelijk in de 1375 range...
1373 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firecaps30
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:50
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:32:
Had net (0900) 1000 580 gebeld.
Konden niet zien hoe lang t nog zou duren (32gb zwart) wel vertelde ze nu over de staking in china waardoor Apple niks meer "kan leveren". Ze hebben iig weer nieuwe verhalen.
2 oktober om 17.52 de bevestiging gehad.
Wat een grap, er staakt 3000-4000 man op een miljoen medewerkers. Slim bedacht van ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Besteld: 02 okt 16:15
Waar: Vodafone F&F (Verlening, zit al bij Vodafone)

Vrijdag 5 oktober SMS gekregen dat de levertijd lang(er) is.

[ Voor 13% gewijzigd door Kecin op 10-10-2012 10:21 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Zojuist 0800 - 020 00 43 gebeld om even te kijken wat die te zeggen hadden.

Ik had de vraag of mijn nummer portering alvast in werking gezet kon worden omdat ik zo snel mogelijk over wil naar Vodafone, tot die tijd betaal ik nog 'te veel' bij t-mobile.

Ik kreeg te horen dat dit pas in werking word gezet wanneer ze er zeker van zijn dat er een iPhone beschikbaar voor je is. Ze verwachtte dat eind oktober alle 'backorders' afgehandeld zouden zijn en dat ik niets anders kon doen dan wachten (wat ik al wist). Ze dacht dat bij mij alles binnen 2 weken in werking gezet zou worden, en daarna werd er contact met me opgenomen voor de aflevering en dit kon dan ook weer 2 weken duren.

Ik hoop dat alles net wat sneller gaat, wil graag over naar vodafone, die iPhone komt wel.

Besteld: 02 okt 17:44
Waar: Vodafone F&F /iphone5 (Nummerbehoud tmobile)

[ Voor 9% gewijzigd door Igor92 op 10-10-2012 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Net een artikel gepubliceerd op iPhoneclub:‘Aluminium achterkant van iPhone 5 veroorzaakt schaarste’

"Inmiddels lijkt een ander technisch probleem de productie meer dwars te zitten: de metalen achterkant van de iPhone 5. Vorige week circuleerden nog geruchten dat er stakingen zouden zijn uitgebroken in een fabriek waar de iPhone 5 wordt geproduceerd. Nu meldt Bloomberg dat de schaarse leveringen van de iPhone 5 te maken hebben met verscherpte kwaliteitscontrole. Daardoor worden er minder aluminium achterkantjes geleverd en kunnen er minder iPhone 5′s worden gefabriceerd."

Edit: Inmiddels is de i5 weer te reserveren bij de Apple Store in Amsterdam.

[ Voor 5% gewijzigd door Tc-Chub op 10-10-2012 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Tc-Chub schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:33:
Net een artikel gepubliceerd op iPhoneclub:‘Aluminium achterkant van iPhone 5 veroorzaakt schaarste’

"Inmiddels lijkt een ander technisch probleem de productie meer dwars te zitten: de metalen achterkant van de iPhone 5. Vorige week circuleerden nog geruchten dat er stakingen zouden zijn uitgebroken in een fabriek waar de iPhone 5 wordt geproduceerd. Nu meldt Bloomberg dat de schaarse leveringen van de iPhone 5 te maken hebben met verscherpte kwaliteitscontrole. Daardoor worden er minder aluminium achterkantjes geleverd en kunnen er minder iPhone 5′s worden gefabriceerd."
Vind ik een goed teken. Heb ik in ieder geval het gevoel dat ik een 'goed' toestel ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besteld: 22 september 2012 rond 11:00
Waar: T-Mobile telefonisch
Bevestigd: Op 24 september een sms gehad dat de levertijd 4/5 weken bedraagt. Op 8 oktober een sms gekregen dat de levertijd korter is dan verwacht. Op 10 oktober een sms en e-mail ontvangen van AMP voor het maken van een bezorgafspraak.
Levering: 12 oktober 2012 tussen 12:30 en 18:00
Ordernummer: 1382XXX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Even een vraagje, is de iPhone 5 nu beschikbaar in de Apple Store in Amsterdam? Zo nee, wanneer zal die daar weer op voorraad zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iemand hier die een los toestel zonder abonnement geleverd heeft gekregen (die niet voor de applestore heeft gelegen)?

Ter info: op 22 september bij CB een zwarte iphone 5 32 GB besteld. Naar verluidt sta ik daar als eerste op de lijst om een los toestel geleverd te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 12-10 12:18
Tc-Chub schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:33:

Edit: Inmiddels is de i5 weer te reserveren bij de Apple Store in Amsterdam.
Die was vorige week al bekend, en het zijn allemaal geruchten, en dus vaak onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:40
Opnieuw leverafspraak kunnen maken voor de iPhone 5 16GB wit.

De 3e al. Hopelijk heb ik dit maal een perfecte iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:35:
Is er al iemand hier die een los toestel zonder abonnement geleverd heeft gekregen (die niet voor de applestore heeft gelegen)?

Ter info: op 22 september bij CB een zwarte iphone 5 32 GB besteld. Naar verluidt sta ik daar als eerste op de lijst om een los toestel geleverd te krijgen.
Ja ik heb dit gedaan via studentmobiel. Ze leverde binnen een weet een zwarte iphone 16GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:29
Zojuist nog maar keer gebeld met Vodafone. Vrijdag kan de 4S verwachten. Besteld op 28 sept. Alle orders in die periode moesten ze met de hand invoeren en dat is nu bijna klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

21 september witte iphone 16gb besteld bij Hi, ondertussen 4x contact gehad met de klantenservice van Hi. Nu wederom contact gehad met de klantenservice en deze vertelde dat mijn bestelling geannuleerd is, ze konden niet vertellen waarom. Maar het kwam er op neer dat ik opnieuw een bestelling mocht plaatsen en weer helemaal achter in de rij een aantal weken wachten... TOP service bij Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-10 01:42
Ik kan trouwens al dagenlang niet meer via de link in de bevestigings-email van Apple mijn status opvragen.
Het spijt ons.
Tot onze spijt heeft onze Bestelstatus-service het momenteel extreem druk. Probeer het later opnieuw.

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen problemen hier.. Krijg gelijk de status op de Apple site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
Deed me even heel dom voor naar coolblue door te reageren op mijn orderbevesitiging, waarin stond dat mn losse iphone de 28e geleverd werd, met: 'komt ie nog?'

Toch een vrij uitgebreide reactie voor zo'n slechte mail van mij.. :

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer:

Momenteel is de iPhone 5 nog niet op voorraad bij ons. Wij weten ook nog niet wanneer deze binnen gaat komen door de grote belangstelling.
Ik vraag u nog een moment van uw geduld.

Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Medewerker Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Kjid schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:08:
Deed me even heel dom voor naar coolblue door te reageren op mijn orderbevesitiging, waarin stond dat mn losse iphone de 28e geleverd werd, met: 'komt ie nog?'

Hoe schattig... t'is gewoon een standaard antwoord. Verbaast me nog dat ze niet gewoon een mailfilter hebben gemaakt. iphone+levering=automatic reply.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-10 15:34

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer:

Momenteel is de iPhone 5 nog niet op voorraad bij ons. Wij weten ook nog niet wanneer deze binnen gaat komen door de grote belangstelling.
Ik vraag u nog een moment van uw geduld.

Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Dat jij nog mail hebt gekregen, dat is al heel wat. Overigens is dat hetzelfde riedeltje wat ze dus vanaf de 28e uiteindelijk na veel gezanik naar buiten hebben gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick_T
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-10 07:55

[..]

Met vriendelijke groet,

Hier en daar druppelen er wat iPhone's binnen, hopelijk ook bij Coolblue.

Saturn Tilburg kreeg er vandaag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
kmf schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:12:
[...]

Hoe schattig... t'is gewoon een standaard antwoord. Verbaast me nog dat ze niet gewoon een mailfilter hebben gemaakt. iphone+levering=automatic reply.
Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
brrrrr alleen met abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draakje5 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:45:
Opnieuw leverafspraak kunnen maken voor de iPhone 5 16GB wit.

De 3e al. Hopelijk heb ik dit maal een perfecte iPhone.
3e? Wat was er mis met de eerste 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:48:
[...]

3e? Wat was er mis met de eerste 2?
Beschadiging/ kloof tussen rubber/ licht dat onder het aluminium door schijnt bij de sluimerknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draakje5 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:49:
[...]

Beschadiging/ kloof tussen rubber/ licht dat onder het aluminium door schijnt bij de sluimerknop.
Lekker is dat. Schijnt wel dat de kwaliteitsnorm bijgesteld is, daardoor moeten er minder fouten gemaakt worden, maar kan de levering wel iets langer op zich laten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Beatboxx schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:50:
Even een vraagje, is de iPhone 5 nu beschikbaar in de Apple Store in Amsterdam? Zo nee, wanneer zal die daar weer op voorraad zijn?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-10 15:34
Zal even een belletje doen richting Foxconn, misschien kunnen die je wat meer vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
me_mrtn schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:12:
[...]

Zal even een belletje doen richting Foxconn, misschien kunnen die je wat meer vertellen.
Hoe bel je dit nummer dan? :P
+86-755-2812-9588, ext.3862

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Laatst online: 21:04
Gebeld, ze sturen 'm naar je op Beatboxxx! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errox
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-10 12:56
Rick_T schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:22:
[...]

Hier en daar druppelen er wat iPhone's binnen, hopelijk ook bij Coolblue.

Saturn Tilburg kreeg er vandaag binnen.
Thanks voor de tip.. ik kon het niet laten om 'em te reserveren. Dan maar 84 euro teveel betalen.. Helaas. Maar in Coolblue heb ik geen vertrouwen. Tenzij ze ff weer een statusupdate de deur uit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas1973
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-08-2024
Besteld: 28 september 2012 rond 06:00
Waar: online Apple Store
Bevestigd: Op 28 september met een email dat de levertijd 3/4 weken bedraagt. Datum van bezorgen staat nu op 23-29 oktober.
Levering: n.n.b.
Ordernummer: W267xxxxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Moet wel zeggen dat het akelig rustig is hier deze 3 dagen. Lijkt alsof er deze week heeel weinig is uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besteld: 28 september 2012 +\- 07.30
Bevestigd: Op 28 september met een email dat de levertijd 3/4 weken bedraagt. Datum van bezorgen staat nu op 23-29 oktober.
Ordernummer: W222xxxxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Vandaag een smsje gekregen van AMP Logistics dat ik een bezorgafspraak kon maken en heb dit meteen gedaan. Komende vrijdag neem ik (als alles goed gaat) mijn iPhone 5 64GB zwart in ontvangst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Afgelopen maandag via Vodafone F&F een witte 16GB iphone besteld, werd vandaag gebeld voor een lever afspraak :o
Dat is 2 dagen :D _o_

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:13
Atlas schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 18:53:
Afgelopen maandag via Vodafone F&F een witte 16GB iphone besteld, werd vandaag gebeld voor een lever afspraak :o
Dat is 2 dagen :D _o_
Same here, m'n broertje had 'm besteld en binnen 3 dagen een afspraak kunnen maken, uiteindelijk tot vandaag moeten wachten vanwege aanwezigheid van de ouders, maar dat ligt natuurlijk niet aan Vodafone :)

edit: Zwurt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 12:06
Allebei een witte iPhone, neem ik aan? Wel handig om dat erbij te vermelden hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goergen
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-10 16:20
Nilsepils schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 18:55:
[...]

Same here, m'n broertje had 'm besteld en binnen 3 dagen een afspraak kunnen maken, uiteindelijk tot vandaag moeten wachten vanwege aanwezigheid van de ouders, maar dat ligt natuurlijk niet aan Vodafone :)
hoe kan dat dan? Geeft vodafone zon voorkeur aan nieuwe klanten?

Of hangen jullie veel aan de lijn met de helpdesk?

Ik heb mijn abonnement op 2 oktober verlengd, normaal, iphone altijd, niet F&F. Wel heb ik een witte 16gb. Vis ik daardoor sowieso achter het net? Ik heb nog niets anders ontvangen dan het standaard mailtje..

[ Voor 25% gewijzigd door goergen op 10-10-2012 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GFoAP
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-12-2024
Wat gek dan dat ze nu problemen hebben met leveren, als ze in twee dagen bestellingen af kunnen handelen? of doen ze aan "last in, first out"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:13
Friends and Family is in essentie voor medewerkers van Vodafone, misschien dat ze die voorrang geven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 12:06
GFoAP schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 18:56:
Wat gek dan dat ze nu problemen hebben met leveren, als ze in twee dagen bestellingen af kunnen handelen? of doen ze aan "last in, first out"?
Ik weet bijna wel zeker dat het bij hen om een witte iPhone gaat, die is makkelijker te krijgen dan de zwarte. Tenzij je nu zelf een witte hebt besteld bij dezelfde provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-10 14:56

Niek_1981

Think Different.

Nilsepils schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 18:57:
Friends and Family is in essentie voor medewerkers van Vodafone, misschien dat ze die voorrang geven? :)
Weinig kans hoor, ik heb 2 oktober een 32GB zwart besteld, deze is alleen slecht leverbaar, dat is de reden dat ik langer moet wachten.

Ik kan er niet zo mee zitten eerlijk gezegd, wacht wel gewoon af. Kan het toch niet versnellen. :)

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archiebald
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-10 16:22
De levertijd van de iphone in de online apple store is 3-4 weken, maar wat ik mij afvroeg. Aangezien ik nog nooit iets in de online apple store bestelt heb. Moet je hem vooraf betalen of pas bij levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Archiebald schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:28:
De levertijd van de iphone in de online apple store is 3-4 weken, maar wat ik mij afvroeg. Aangezien ik nog nooit iets in de online apple store bestelt heb. Moet je hem vooraf betalen of pas bij levering?
Wat je zelf wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archiebald
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-10 16:22
Besteld: 10 oktober, 19:50
Bevestigd: Op 10 oktober met een email dat de levertijd 3/4 weken bedraagt. Datum van bezorgen staat nu op 2-8 november.
Ordernummer: W265xxxxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalman
Nou ik had het niet meer verwacht, maar wat schetst mijn verbazing: ik kom thuis en er ligt een iPhone 5 op me te wachten!

Wat: iPhone 5, zwart, 32 GB
Besteld: 27 september, 18:00
Waar: Vodafone webwinkel (verlenging)
Bevestigd: 29 september een standaard bedank mail, 8 oktober pas echte orderbevestiging
Levering: 10 oktober

Grappig is: maandag heb ik nog met de klantenservice gebeld om m'n abonnement om te laten zetten naar de 10 GB bundel. Ik vroeg toen gelijk of al bekend was wanneer de telefoon geleverd zou worden. Kreeg te horen dat de voorraad op was, en dat ze wachtten op nieuwe levering vanuit Apple. ETA onbekend.

Ik had me dus al neergelegd bij een levertijd van eind oktober ofzo, maar blijkbaar hebben ze er ergens nog eentje gevonden ;)
Al met al behoorlijk slechte communicatie bij VF, maar desalniettemen ben ik blij dat ik niet meer hoef te wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Vodafone lijkt wat in te lopen op orders, gezien de geleverde Vodafone bestellingen vandaag. Hopelijk kan er snel weer besteld worden, zodat ik mijn geretourneerde (en dus geannuleerde volgens Vodafone regels :s) iPhone5 opnieuw kan bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

@Metalman, zwart/wit en welke capaciteit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalman
Uniciteit schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 20:15:
@Metalman, zwart/wit en welke capaciteit? :)
Sorry was vergeten te vermelden: zwart, 32 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Metalman schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 20:15:
[...]

Sorry was vergeten te vermelden: zwart, 32 GB.
Mooi om te horen! :) Ik heb 'm (32 GB, zwart) pas op 3 oktober besteld dus het zal bij mij nog wel een tijdje duren. Ik hoop stiekem volgende week, maar ik ga er vanuit dat het minstens eind oktober wordt.

"29 september een standaard bedank mail, 8 oktober pas echte orderbevestiging"

Die standaard bedank mail waar je het over hebt. Is dat de mail met "Bevestiging van je bestelling bij Vodafone‏" als titel?

En natuurlijk dé vraag: hoe bevalt-ie? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalman
Uniciteit schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 20:29:
[...]

Mooi om te horen! :) Ik heb 'm (32 GB, zwart) pas op 3 oktober besteld dus het zal bij mij nog wel een tijdje duren. Ik hoop stiekem volgende week, maar ik ga er vanuit dat het minstens eind oktober wordt.

"29 september een standaard bedank mail, 8 oktober pas echte orderbevestiging"

Die standaard bedank mail waar je het over hebt. Is dat de mail met "Bevestiging van je bestelling bij Vodafone‏" als titel?

En natuurlijk dé vraag: hoe bevalt-ie? :D
Die standaard mail begon met "Beste klant,
Wat fijn dat je weer voor ons hebt gekozen! We hebben de contractverlenging goed ontvangen en in behandeling genomen. Nog even geduld en dan ben je in het bezit van de nieuwste iPhone."

De iPhone zelf bevalt tot dusver super! T.o.v. van de 4S die ik hiervoor had is hij echt zoveel lichter: ik had niet gedacht dat dat zoveel zou schelen. Verder is 'ie nu bezig met terugzetten van alle apps (wat ook sneller lijkt te gaan dan bij de 4S), en ik merk dat 'ie minder warm lijkt te worden onder zware belasting. Ben er erg happy mee dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Laatst online: 22:54
AntraXxX schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 00:00:
iPhone 5 32GB zwart bij T-Mobile:
Op 21 september in de avond rond 22:00 besteld en orderbevestiging ontvangen.

Op 24 september kreeg ik het volgende smsje:

[...]

Nu 2 weken later:

[...]

*O* Kan niet wachten, heb de 4 met o.a.haperende homebutton wel gehad.
Vandaag een bezorgafspraak kunnen maken voor a.s. vrijdag!

Eerst kon zaterdag op z'n vroegst maar toen ik de aanvraag indiende kreeg ik een foutmelding en moest ik opnieuw inloggen, toen kon opeens maandag pas op z'n vroegst. Toen een uurtje gewacht en toen ik er weer op keek was ineens vrijdag beschikbaar. Die maar vliegensvlug bevestigd natuurlijk. :9

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-10 00:17
Ff ietwat offtopic misschien, maar:
"Kan niet wachten, heb de 4 met o.a.haperende homebutton wel gehad."

Wat eventueel helpt (vaak helpt) is

Open een willekeurige applicatie.
Houd de aan/uitknop ingedrukt totdat de rode ‘Zet uit’-balk verschijnt.
Laat de aan/uitknop los.
Druk de homeknop zachtjes in, totdat je terugkeert naar het startscherm met de verschillende app-icoontjes. Het kan zijn dat je dit een paar keer moet doen, als je maar terugkeert.
Je homeknop werkt nu weer als vanouds. (hoop ik voor je, heeft bij mij in elk geval geholpen in het verleden en bij vele anderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:58
Verlenging bij KPN zakelijk

Wat: 2x iPhone 5 16gb zwart
Besteld: telefonisch op 28 september 2012
Orderbevestiging ontvangen: 11 oktober 2012
Orderdatum in bevestiging: 11 oktober 2012
Gewenste leverdatum in bevestiging: 16 oktober 2012

We wachten af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chongie_Yuan
  • Laatst online: 26-01-2023
Zou dit nog meer impact hebben op de levertijden?

http://www.applespot.nl/2...-van-verbogen-toestellen/

Zie ik de QC nog meer verhoogd worden....
Misschien order annuleren en wachten totdat Apple de zaakjes op order heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Wtf, ik wacht al sinds 3 oktober op een witte 16gb model.... nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Chongie_Yuan schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:17:
Zou dit nog meer impact hebben op de levertijden?

http://www.applespot.nl/2...-van-verbogen-toestellen/

Zie ik de QC nog meer verhoogd worden....
Misschien order annuleren en wachten totdat Apple de zaakjes op order heeft....
Ik denk het niet. Het gaat misschien om enkele honderden van de 15.000.000 gemaakte iPhone 5's. Je zult altijd de foute en/of slechte geproduceerde gevallen breed uitgelicht in het nieuws zien. Waarschijnlijk is de rest van de toestellen gewoon wél goed.

Maar over dat annuleren. Annuleren zal ik tenminste niet doen. Vergeet niet dat veel mensen de telefoon kopen ivm verlenging/nieuw abonnement. Daarnaast zijn er waarschijnlijk ook mensen die, net als ik, hun 4/4S al verkocht hebben, en 'm dus gewoon echt nodig hebben. Dus annuleren is geen optie.

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik zit op de chat en word weinig wijzer:
Welkom bij Vodafone Chat. Eén van onze adviseurs is zo beschikbaar.

Je bent nu verbonden met Francoise

Francoise: Welkom bij Vodafone Chat, je chat met Francoise. Ik help je graag met het samenstellen van een abonnement. Waar kan ik je mee van dienst zijn?

Jordy: Beste francoise, graag zou ik willen weten wat de status is van het ordernummer: 160045***

Jordy: Ik begreep van stevie dat er 32gb versies deze week binnen zijn gekomen, kunt u inzien of ik ook bij deze levering zit?

Francoise: Hoi Jordy, betreft het een nieuwe aansluiting?

Jordy: Nee, dit betreft een verlenging, ik begreep al dat de nieuwe aansluitingen sneller werden afgehandeld ivm levering via dynafix

Francoise: dan geef ik je een telefoonummer waar je dat na kan vragen. Dat is 06-54500100

Jordy: Hier geven ze aan dat er "niks bekend is", maar ik zie overal om mee heen dat er leveringen plaats vinden welke op 2 en 3 oktober zijn geplaatst

Francoise: Ikzelf kan geen status order nakijken, dat gaat via de klantenservice, dus even via het bovenstaand nummer navragen.

Jordy : heeft u wel inzicht op welke datum ze bij zijn op dit moment met de zwarte 32gb modellen?

Francoise: Nee, dat kan ik niet in zien

Jordy: heeft u dan enig idee welke modellen het hardst lopen?

Francoise: Hoe bedoel je, qua uitleveren?

Jordy : ja, welke modellen het meest op voorraad zijn, ofterwel het minst besteld zijn

Jordy : Dan kan ik eventueel proberen via de klantenservice dit om te zetten naar dit model

Francoise: van de 32 waren er in het begin het meest op voorraad

Francoise: Ik zou inderdaad even informeren wat mogelijk is.

Jordy : Mijn huidige telefoon kan op het moment namelijk niet meer bellen en geen geluid meer afspelen, en omdat ik deze zakelijk nodig heb zou ik graag willen weten hoe lang ik nog moet wachten of desnoods annuleren wanneer dit te lang duurt en naar een andere provider gaan

Jordy: ok, dank je wel

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2012 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chongie_Yuan
Jeroenvde89 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:33:
[...]

Ik denk het niet. Het gaat misschien om enkele honderden van de 15.000.000 gemaakte iPhone 5's. Je zult altijd de foute en/of slechte geproduceerde gevallen breed uitgelicht in het nieuws zien. Waarschijnlijk is de rest van de toestellen gewoon wél goed.
Kan een van de gelukkige bezitters van een iphone 5 kijken of dit ook bij jullie optreedt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha_NL
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:21
Chongie_Yuan schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:42:
[...]

Kan een van de gelukkige bezitters van een iphone 5 kijken of dit ook bij jullie optreedt?
Hier is niks aan de hand, toestel is perfect, ook zonder lakschade oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klantenservice weet ook niks als ik bel, niks op voorraad, en wanneer ik aangeef dat ik annuleer dan is het: ok, kan ik u verder nog helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:47:
Klantenservice weet ook niks als ik bel, niks op voorraad, en wanneer ik aangeef dat ik annuleer dan is het: ok, kan ik u verder nog helpen?
Heb toch eens gewoon een beetje geduld man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenvde89 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:48:
[...]

Heb toch eens gewoon een beetje geduld man!
Heb hier een zakelijke mobiel welke geen geluid meer maakt en alleen nog maar kan bellen met oortjes en waarvan het scherm kapot is, als ze mij gewoon een datum kunnen geven dan kan ik een afweging maken of ik uberhaupt met ze doorga of gewoon ergens anders heen ga, is dat zo vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Laatst online: 22:51
Lol. Annuleren lijkt me het domste wat je kan doen. Je ziet om je heen dat er veel leveringen zijn die rond jouw tijdvak zijn besteld, dan wacht je toch rustig even af.
Dat zakelijk verhaal is toch best voor een week of 2 op te vangen met een leentoestel ofzo. Met een zakelijk contract is dat vast niet zo lastig te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Precies! Is maar goed dat ik niet telefonist ben bij zo'n klantenservice, want ik zou echt he-le-maal waaaakkrr worden van al dat gezeik van mensen die te ongeduldig zijn.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Jeroenvde89 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:53:
Precies! Is maar goed dat ik niet telefonist ben bij zo'n klantenservice, want ik zou echt he-le-maal waaaakkrr worden van al dat gezeik van mensen die te ongeduldig zijn.. 8)7
Inderdaad. We weten allemaal dat er gigantische vraag is naar de iPhone5 en dat de voorraden beperkt zijn. Als je niet bereid bent lang(er) te wachten omdat je "snel" iets nodig hebt; koop dan een toestel wat wel normaal op voorraad is.

[ Voor 3% gewijzigd door virofi op 11-10-2012 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:29
Nou dat helpt ook niet altijd. Heb de 4S besteld, maar 2 weken later nog steeds geen toestel. Dus dat maakt ook niet altijd uit. Ding is op voorraad.

Bij de 5, tja... is bekend dat lang duurt, al is het vreemd dat sommige die een week later hebben besteld hem al wel hebben en dat andere nog wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chongie_Yuan
Micha_NL schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:43:
[...]

Hier is niks aan de hand, toestel is perfect, ook zonder lakschade oid.
Top bedankt voor de reactie... Nog even afwachten hoe degene die ik krijg zich gedraag...
Nog even blijven duim draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je op 15 September besteld bij the Phone House en je zit nu nog steeds zonder kan het behoorlijk frustrerend zijn. :/
Op 26 September heb ik bij T-mobile zelf besteld en nog steeds niets.
Een collega van me had hem op 28 september, had een klein deukje in de casing en heeft vandaag alweer een nieuwe gekregen van T-mobile.
Terwijl hem werd verteld dat de iPhone binnen 5 tot 6 weken omgeruild zou worden.
Je zou toch denken dat mensen die zijn aan het wachten voorrang zouden krijgen

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2012 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Laatst online: 22:51
Is toch logisch dat hij sneller een omgeruild exemplaar krijgt. Omruilen vanwege problemen krijgt altijd voorrang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:50:
[...]

Heb hier een zakelijke mobiel welke geen geluid meer maakt en alleen nog maar kan bellen met oortjes en waarvan het scherm kapot is, als ze mij gewoon een datum kunnen geven dan kan ik een afweging maken of ik uberhaupt met ze doorga of gewoon ergens anders heen ga, is dat zo vreemd?
Of je koopt even een backup-toestel voor een paar tientjes? Is altijd handig om achter de hand te hebben als je zo afhankelijk bent van een werkende telefoon... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier ook mensen die na de release een toestel online gereserveerd hebben bij de Apple store Amsterdam en die al daadwerkelijk een toestel hebben kunnen afhalen?
Zo ja hoe snel krijg je de bevestiging na je reservering? E-mail of mobiel + tijd.
Thankz _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:39:
Zijn er hier ook mensen die na de release een toestel online gereserveerd hebben bij de Apple store Amsterdam en die al daadwerkelijk een toestel hebben kunnen afhalen?
Zo ja hoe snel krijg je de bevestiging na je reservering? E-mail of mobiel + tijd.
Thankz _/-\o_
De laatste pagina's van dit topic geven antwoord op al je vragen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6

(Heel kort: Ja, voor 21u een mailtje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha_NL
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:21
Chongie_Yuan schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:00:
[...]

Top bedankt voor de reactie... Nog even afwachten hoe degene die ik krijg zich gedraag...
Nog even blijven duim draaien...
Je hoort uiteindelijk toch meestal alleen de klachten van mensen en die worden erg uitgelicht op dit moment. Gewoon kijken of die goed is en prima toch?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:17
Ze kunnen beter de iPhone een maand later verkopen, zodat ze een extra maand hebben om een groter voorraad te produceren. Volgens mij is het elk jaar dit gezeik met mensen die weken tot een maand wachten en sommigen die hem wel al gelijk hebben.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
VincentG schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:50:
Ze kunnen beter de iPhone een maand later verkopen, zodat ze een extra maand hebben om een groter voorraad te produceren. Volgens mij is het elk jaar dit gezeik met mensen die weken tot een maand wachten en sommigen die hem wel al gelijk hebben.
Ik ontvang al 3 weken achter elkaar een iphone die in week 35 is geproduceerd.

begrijp niet waarom er te weinig voorraad zou zijn als ik 3 weken achter elkaar een iphone ontvang die uit dezelfde week komt. Lijkt me toch dat die allemaal ongeveer rond hetzelfde tijdstip verscheept worden en verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Draakje5 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:00:
[...]

Ik ontvang al 3 weken achter elkaar een iphone die in week 35 is geproduceerd.

begrijp niet waarom er te weinig voorraad zou zijn als ik 3 weken achter elkaar een iphone ontvang die uit dezelfde week komt. Lijkt me toch dat die allemaal ongeveer rond hetzelfde tijdstip verscheept worden en verkocht.
Of T-Mobile heeft een x aantal gereserveerd uit dezelfde batch voor swaps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
virofi schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:01:
[...]

Of T-Mobile heeft een x aantal gereserveerd uit dezelfde batch voor swaps?
Lijkt me sterk omdat mij iedere keer een levertijd van 3-4 weken wordt beloofd. Als ze een x aantal voor swaps hebben gereserveerd kunnen ze ook zeggen dat de levertijd een weekje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Draakje5 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:04:
[...]

Lijkt me sterk omdat mij iedere keer een levertijd van 3-4 weken wordt beloofd. Als ze een x aantal voor swaps hebben gereserveerd kunnen ze ook zeggen dat de levertijd een weekje is.
Ja, maar ze kunnen natuurlijk ook niet garanderen dat die stock voor swaps nog bestaat lijkt me. Ik denk dat ze op alle vragen in de trant van "hoe lang duurt het voordat ik mijn iPhone5 xGB ontvang" standaard 3-4 weken antwoorden. Maar goed; ik kan het uiteraard compleet mis hebben; just guessing ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-10 12:09

GaMbiNo

1337

Wordt er ook nog uitgeleverd via CB? Ik zelf heb op 24 september een zwarte 16GB besteld en wacht nog.Geen idee ook over een afleveringsdatum.
Ik lees hier ook niet veel meer over uitleveringen van CB. Betekend dit dat iedereen hem al heeft of zijn we gewoon heel geduldig? ;)
Pagina: 1 ... 38 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.