Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Je hebt gelijk, heb zojuist gebeld de toestellen icm abo zijn simlockvrij en de prepaid zijn gelockt.CLB schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:43:
[...]
Lijkt me sterk eerlijk gezegd, toestellen met simlock komen imho pas later op de markt...
Wat ik niet begrijp is dat een vriendin 2 maanden terug bij de Hi-winkel haar abo verlengde met een iphone 4S en die is wel degelijk gelocked, medewerker vertelde toen dat alle leasetoestellen gelockt zijn omdat jij niet de eigenaar bent.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2012 12:17 ]
Bij Vodafone mag je ook 4 maand van te voren verlengen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:40:
[...]
Bij Hi mag je al 4 maanden van te voren verlengen in tegenstelling tot andere providers waar dit maar 2 maanden is.
Bij T-Mobile 3 en ze hebben zoiets als early-renewal.ethereal81 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:49:
[...]
Bij Vodafone mag je ook 4 maand van te voren verlengen.
Geen idee wat daar precies de voorwaarden voor zijn, maar ik kwam ervoor in aanmerking
iig dat je ongeveer € 60,- extra betaald om je abbo eerder om te zetten...jfversluis schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:52:
[...]
Bij T-Mobile 3 en ze hebben zoiets als early-renewal.
Geen idee wat daar precies de voorwaarden voor zijn, maar ik kwam ervoor in aanmerking
70, en zij noemen het liever administratiekostensmoken schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:00:
[...]
iig dat je ongeveer € 60,- extra betaald om je abbo eerder om te zetten...
Dat is bij Vodafone gelukkig gratis.jfversluis schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:05:
[...]
70, en zij noemen het liever administratiekosten
Verwijderd

Nou ik denk niet dat je bij Vodafone al zover van tevoren kunt verlengen, dus vind het logisch dat je een 'boete' krijgt als je dat wel wilt (bij T-Mobile dus).
Volgens mij is de early-renewal regeling een gevolg van een paar jaar terug. Toen had je een regeling dat je alvast kon verlengen (en een nieuw toestel uitzoeken) wanneer je oude toestel kapot/kwijt/gestolen was.
Toen mensen daar lucht van kregen (ook met het uitkomen van een nieuwe iPhone), was iedereen op magische wijze zijn toestel kwijt.
Volgens mij zijn ze daar gewoon coulanter in geworden, hebben er een prijskaartje aan gehangen en nu kan het standaard.
Ik heb nu al verlengd en m'n contract loopt af op 16 maart 2013.
[ Voor 41% gewijzigd door jfversluis op 28-09-2012 12:16 ]
Jawel hoor. 4 maanden van te voren. Maar die 4 maanden tellen ze dan natuurlijk wel bij je nieuwe abonnement erbij.jfversluis schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:13:
[...]
Nou ik denk niet dat je bij Vodafone al zover van tevoren kunt verlengen, dus vind het logisch dat je een 'boete' krijgt als je dat wel wilt (bij T-Mobile dus).
[ Voor 39% gewijzigd door Muurtegel op 28-09-2012 12:19 ]
Dit is wel iets meer dan 4 maandenMuurtegel schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:19:
[...]
Jawel hoor. 4 maanden van te voren. Maar die 4 maanden tellen ze dan natuurlijk wel bij je nieuwe abonnement erbij.
En klopt, het nieuwe contract gaat pas in wanneer de oude is beëindigd
Waar: Online Apple Store
Wanneer: 28 september 2:03u
Verwachte leverdatum: 23 - 29 Oktober
An a day keeps the doctor away.
Verwijderd
Waar: T-Mobile Stop
Wanneer: 21 september 16:30
Verwachte leverdatum: 4 - 5 weken (26 oktober)
Jawel hoor, bij Vodafone kan je standaard 4 maanden van tevoren verlengen. Maar ik heb ook wel eens 6 maanden van tevoren verlengd omdan mijn toestel inderdaad kapot was.jfversluis schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:13:
[...]
Heeft natuurlijk wel als consequentie dat je de looptijd van 6 maanden bovenop de looptijd van je nieuwe abo krijgt. Dus in het slechtste geval heb je dan 2,5 jaar voor de boeg.
Ah ok! Maar, behalve dat je langer aan ze vast zit, geen consequenties? Netjes!BeeJee78 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:32:
[...]
Jawel hoor, bij Vodafone kan je standaard 4 maanden van tevoren verlengen. Maar ik heb ook wel eens 6 maanden van tevoren verlengd omdan mijn toestel inderdaad kapot was.
Heeft natuurlijk wel als consequentie dat je de looptijd van 6 maanden bovenop de looptijd van je nieuwe abo krijgt. Dus in het slechtste geval heb je dan 2,5 jaar voor de boeg.
Maar goed, levertijden! Is het al maandag?
Je hebt dus tot 2:00 gewacht...Hoe wist je dat ze 2 uur zouden beginnen met online verkopen?HardCoreGamer schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:25:
Besteld: iPhone 5 16GB Zwart
Wanneer: 28 september 2:03u
[ Voor 17% gewijzigd door Empo op 28-09-2012 13:50 ]
Ik was toevallig nog wakker, om een of andere reden kon ik niet slapen.Empo schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:50:
[...]
Je hebt dus tot 2:00 gewacht...Hoe wist je dat ze 2 uur zouden beginnen met online verkopen?Ik heb een 32gb zwart besteld om 7;15
. De levertijd is ook tussen 23 en 29 oktober. Hopelijk is het wat eerder, anders wordt het wel heel krap...Ik moet namelijk de factuur voor 1 november ontvangen
M'n iPad lag naast mijn bed, en toen het bijna 2:00 was ben ik toch maar naar de Apple website gegaan en een tijdje zitten reloaden. Met succes dus.
Edit: Waarom ik om 2:00 op de website keek was omdat de iPad 2 destijds ook pas om 2:00 in de Online Apple Store te bestellen was.
[ Voor 9% gewijzigd door iApp op 28-09-2012 13:55 ]
Echt bizar, vannacht in de rij gestaan in Amsterdam omdat ik van Vodafone niets meer had gehoord. Vanochtend de 32gb los daar gekocht, kom ik een 45min. geleden thuis. Werd er 10min. geleden aangebeld door GLS. Nu heb ik er 2! Ben nog aan het bedenken of dat ik hem te koop ga zetten, of alsnog terug sturen.-NRG- schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:38:
Besteld: iPhone 5 32GB Zwart
Waar: Vodafone Website
Wanneer: 26 september 9:40
Bevestigd: Order bevestigd, versturen nog niet.
Bestelorder: 82149xxx
E-mail: Alleen een order bevestiging vandaag ontvangen.
[ Voor 6% gewijzigd door -NRG- op 28-09-2012 14:01 ]
Heb je bij moeten betalen voor de simkaart?wilc0o schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:57:
Net nano sim opgehaald bij Vodafone, wat een drukte daar! Nu wachten op CB.. 'fingers crossed'
Wanneer: 28 september 2:40 uur
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Nee niets..darkshadow83 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:00:
[...]
Heb je bij moeten betalen voor de simkaart?
"Ik kom een nanosim ophalen omdat ik vanmiddag mijn iPhone 5 ontvang"
"Oke dat kan, wat is je telnr?"
"06-********"
2 min wachten "alsjeblieft, veel plezier ermee!"
Dikke prima
Ja, dus wees er snel bij.Nipje schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:09:
Raken die providers eigenlijk ooit door de simkaartjes heen in de winkel? Moet mijn nano sim ook nog even ophalen
Beetje lastig als die iPhone pas eind oktober komt
Ik neem aan dat de nano-sims beter leverbaar zijn dan de iPhones.. Ik krijg hem er zelfs bijgeleverd.Nipje schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:13:
[...]
Beetje lastig als die iPhone pas eind oktober komt. Zijn die nano Sims ook in dual sim te nemen? Dat ik dus ook nog een micro sim heb voor m'n 4S?
Maar kun je hem niet vast ophalen en later pas activeren en zolang je micro gebruiken?
Als er geen naam op de bon staat wil ik hem wel overnemen van jou-NRG- schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:56:
[...]
Echt bizar, vannacht in de rij gestaan in Amsterdam omdat ik van Vodafone niets meer had gehoord. Vanochtend de 32gb los daar gekocht, kom ik een 45min. geleden thuis. Werd er 10min. geleden aangebeld door GLS. Nu heb ik er 2! Ben nog aan het bedenken of dat ik hem te koop ga zetten, of alsnog terug sturen.
Hun activeren het in de winkel geloof ik directjfversluis schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:15:
[...]
Ik neem aan dat de nano-sims beter leverbaar zijn dan de iPhones.. Ik krijg hem er zelfs bijgeleverd.
Maar kun je hem niet vast ophalen en later pas activeren en zolang je micro gebruiken?
Vragen of ze dat niet doenNipje schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:15:
[...]
Hun activeren het in de winkel geloof ik direct
Kun je niet online bestellen? En uitzoeken of je niet binnen bepaalde tijd moet activeren..
Ik weet nog dat ik een keer een tweede (dacht ik) simkaart had besteld en pas zodra ik die activeerde blokkeerde mijn oude.
Kijk maar uit dat je iPhone niet gebroken door midden aankomt..
Idd, GLS is zo goed dat ze illegaal vuurwerk vervoeren zonder problemen hahahahDraakje5 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:18:
Damn vodafone verzend met GLS?
Kijk maar uit dat je iPhone niet gebroken door midden aankomt..
Even afwachten wat van de levertijd overblijft. Misschien valt het voor de eerste bestellers nog mee? Er klopt wel vaker niets van de apple siteJanusz schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:05:
Levertijd in de online Apple store nog steeds op 3-4 weken. Dan moeten ze eind oktober toch een behoorlijke batch leveren lijkt me.
Dat hoop ik ook! Ik was er redelijk snel (vroeg) bij, 2:40alwinus schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:19:
[...]
Even afwachten wat van de levertijd overblijft. Misschien valt het voor de eerste bestellers nog mee? Er klopt wel vaker niets van de apple site
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Hij is besteld onder mijn naam. Wat ik al aangeef wil ik even bedenken en kijken wat Vodafone zegt, aangezien ik aangegeven had mijn order te annuleren. Ik laat spoedig wat weten.Oosz schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:36:
[...]
alleen als je kpn/hi/telfort hebt gekozen krijg je morgen je iphone 5 geleverd, andere providers hebben geen iphones aangeleverd aangezien ze daar zelf voor moeten zorgen,
Om aan te geven dat het niet op een trol gaat, hier een foto:

Ik vind het sowieso stom dat als je 1 van de eersten bent die hem op apple.nl besteld heeft ook gewoon een levertijd van 3 á 4 weken heeftalwinus schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:19:
[...]
Even afwachten wat van de levertijd overblijft. Misschien valt het voor de eerste bestellers nog mee? Er klopt wel vaker niets van de apple site

Inderdaad, volgens mij heb ik met mijn 3 minuten wel een recordtijd gemaakt en alsnog moet ik 3 weken wachten.ultimato schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:21:
[...]
Ik vind het sowieso stom dat als je 1 van de eersten bent die hem op apple.nl besteld heeft ook gewoon een levertijd van 3 á 4 weken heeft
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik was vorig jaar één van de eerste met een pre-order, toen kreeg ik hem zelfs nog een week later, terwijl die overal gewoon te verkrijgen was. Apple poept gewoon op Nederland en zal dit ook blijven doen.ultimato schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:21:
[...]
Ik vind het sowieso stom dat als je 1 van de eersten bent die hem op apple.nl besteld heeft ook gewoon een levertijd van 3 á 4 weken heeft
Had je met abbo. besteld of los?!-NRG- schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:20:
[...]
Hij is besteld onder mijn naam. Wat ik al aangeef wil ik even bedenken en kijken wat Vodafone zegt, aangezien ik aangegeven had mijn order te annuleren. Ik laat spoedig wat weten.
Om aan te geven dat het niet op een trol gaat, hier een foto:
[afbeelding]
Met abonnement (verlenging), vandaar dat ik ook even contact op moet nemen met Vodafone.
Waar: Online Bij T-Mobile (verlening abbo)
Wanneer: 21 september 9:00
Leverdatum: 1 october tussen 8:00 en 13:00
Super blij!!!!!
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Verwijderd
Waar: Apple Online Store (los)
Wanneer: vanochtend, 28 september
Leverdatum: 23-29 oktober
Waar: Apple Online Store
Wanneer: vanochtend, 28 september
Leverdatum: 23-29 oktober
Net ook binnengekregen, maar eerst opladen. Heb nog genoeg andere dingen te doen... al jeuken mijn handen welcarpebios schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:24:
Kreeg hem om 12:55 geleverd. Niet bijzonder, maar het groter scherm is fijner. En het gewicht vind ik ook fijner!
Waar: T-Mobile (Verlenging, Internet)
Wanneer: 21 september
Leverdatum: 1 oktober
Verwijderd
Waar: Online Apple store
Wanneer: 28 september 7:45
Leverdatum: Tussen 23 okt. en 29 okt.
Verwijderd
Helemaal als je een Samsung Galaxy 0 hebt. Waarbij het elke keer als je hem aan wilt zetten weer een verrassing is of dat lukt of dat het toestel weer zo vast loopt dat de batterij er uit moetDraakje5 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:54:
Wat duurt dat belachelijk lang zeg..
Tweakres heeft 'm niet voor niets de beste smartphone van dit moment genoemdVerwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:10:
[...]
Helemaal als je een Samsung Galaxy 0 hebt. Waarbij het elke keer als je hem aan wilt zetten weer een verrassing is of dat lukt of dat het toestel weer zo vast loopt dat de batterij er uit moet
Nou dat zegt Tweakers inderdaad, maar alleen door de 1136x640 resolutie is die dat al zeker niet imhoDraakje5 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:16:
Tweakres heeft 'm niet voor niets de beste smartphone van dit moment genoemd
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Er zijn weinig smartphones die slechter zijn dan die van mij op het momentDraakje5 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:16:
[...]
Tweakres heeft 'm niet voor niets de beste smartphone van dit moment genoemd
Daarnaast kan ik nog bedenken of ik hem überhaupt nog wel aanschaf. 13 mei verloopt mijn abbo, dus misschien dat ik sowieso op de iPhone 5S/6 wacht. Heb nog een 2e abbo lopen en die eindigt 14 februari 2014. Uiteindelijk wil ik dus weer naar 1 abbo terug gaan.
Waar: Apple online (duitsland)
Wanneer: 21 September
Leverdatum: 8-11 october
mijn zus woont in duitsland vandaar dat ik hem daar had besteld omdat ik sim only heb en het toestel dus los wou kopen.
en in duitsland omdat hij daar eerder te bestellen was.
maar vaak klopt de indicatie van apple niet en kan hij zo een week eerder geleverd worden, wel vaker zo bij apple.
16GB zwart via belgische apple store, vanochtend om 07:40 besteld
Is nu 23 - 29okt, was eerst nog een week later
Volgens IPC niet, http://www.iphoneclub.nl/...art-met-lange-wachtrijen/Trishul schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:38:
Weet iemand of er nog witte iphone 5's zijn bij de apple store in Amsterdam?
Enkel met abbo zijn er wellicht nog telefoons beschikbaar.
Het is maar wat je bizar vind. Ik vind het persoonlijk, op z'n minst, nogal apart dat je gaat overnachten bij een winkel om een bijna 800 euro kostend product te kopen, terwijl je twee dagen eerder datzelfde product al had besteld.-NRG- schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:56:
[...]
Echt bizar, vannacht in de rij gestaan in Amsterdam omdat ik van Vodafone niets meer had gehoord. Vanochtend de 32gb los daar gekocht, kom ik een 45min. geleden thuis. Werd er 10min. geleden aangebeld door GLS. Nu heb ik er 2! Ben nog aan het bedenken of dat ik hem te koop ga zetten, of alsnog terug sturen.
inderdaad, die iPhone had nu misschien bij 1 van ons thuis kunnen liggenUniciteit schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:41:
[...]
Het is maar wat je bizar vind. Ik vind het persoonlijk, op z'n minst, nogal apart dat je gaat overnachten bij een winkel om een bijna 800 euro kostend product te kopen, terwijl je twee dagen eerder datzelfde product al had besteld.
toch 1 iPhone minder voor the providers om te versturen naar iemand.
kmf in "[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11"
[ Voor 159% gewijzigd door kmf op 28-09-2012 15:51 ]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Dat gaat als ik beetje pech heb twee weken levertijd kosten natuurlijk.
Ook een uur in de wacht gestaan ofzo? Ik heb woensdag besteld en wel een orderbevestiging gehad maar ik wil wel eens weten wanneer die geleverd gaat worden. Lig nu al 50min & counting in de wachtImpstoker schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:13:
Net Vodafone maar even gebeld, bestelling was doorgekomen (nog geen mailtje gezien) maar staat bij hun als 27e erin terwijl ik de 26e al besteld had.
Dat gaat als ik beetje pech heb twee weken levertijd kosten natuurlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door clockw1ze op 28-09-2012 16:15 ]
Niets bizars aan. Hoewel ik zelf van te voren ook heb zitten twijfelen of ik in een rij wilde staan, was ik al klaar met school voor deze week en hoefde ik pas zaterdag te werken. Als je dan ook nog eens van te voren weet dat er zeer beperkte voorraad is en daarna een mogelijk lange levertijd (Ben ook zéér nieuwsgierig aangelegd) . Ik totaal geen bevestiging kreeg van Vodafone en ook niet gebeld werd voor een leveringsafspraak en mijn bestelling al tot 2x toe geannuleerd had bij een medewerker. De kans en ook de wil 0 was om hem nog te ontvangen van Vodafone op dat moment. Als je dan donderdag avond toch niets te doen hebt en wel nieuwsgierig bent naar de sfeer in Amsterdam (die overigens zeer leuk en goed was!), geen enkele reden had om het niet te doen. Nu ik hem aangenomen heb, heb ik nog keus wat ik verder wil. En nu ben ik naar een verjaardagsfeestje :-)Uniciteit schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:41:
[...]
Het is maar wat je bizar vind. Ik vind het persoonlijk, op z'n minst, nogal apart dat je gaat overnachten bij een winkel om een bijna 800 euro kostend product te kopen, terwijl je twee dagen eerder datzelfde product al had besteld.
[ Voor 7% gewijzigd door -NRG- op 28-09-2012 16:21 ]
Heel vreemd maar ik was binnen 5 minuten aan de lijn met iemand, wel een erg ongeïnteresseerd (of moe) persoon. Die durfde niets te zeggen over levertijden behalve: met mazzel komende week, met pech later.clockw1ze schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:15:
[...]
Ook een uur in de wacht gestaan ofzo? Ik heb woensdag besteld en wel een orderbevestiging gehad maar ik wil wel eens weten wanneer die geleverd gaat worden. Lig nu al 50min & counting in de wacht
Lees net op het Iphoneclub forum dat mensen gewoon het toestel vandaag bezorgd kregen thuis (verlenging) zonder enige verzendbevestiging gekregen te hebben.Impstoker schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:43:
[...]
Heel vreemd maar ik was binnen 5 minuten aan de lijn met iemand, wel een erg ongeïnteresseerd (of moe) persoon. Die durfde niets te zeggen over levertijden behalve: met mazzel komende week, met pech later.
De iPhone werd vandaag om 16.00 door de GLS thuis gebracht.
Had inderdaad ook geen bevesting gekregen dat hij eraan zou komen.
[ Voor 3% gewijzigd door bobeldijk op 28-09-2012 16:50 ]
Kreeg net te horen via een smsje van 1200 van Vodafone, dat nummerbehoud is goedgekeurd met overstapdatum 29-10-2012. Deze datum komt omdat er altijd 1 maand tussen aanvraag->overstapdatum moet zitten toch?Sander1991 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:29:
Goed nieuws! Mijn PDAShop iPhone (zwarte 32GB) ligt voor me klaar! (zie mijn post een paar boven hier). Werd net gebeld, het ging inderdaad om een foutje dat de mail naar iedereen is verstuurd. Ze zei dat nummerbehoud bij Vodafone wordt aangevraagd, dit kan van 2 uur tot 3 werkdagen duren, en zodra dat rond is, wordt er gebeld voor een aflever afspraak.
Er is dus nog hoop voor de mensen die rond mijn tijd hebben besteld en/of een 32/64GB iPhone besteld hebben.
Betekent dit dat ik voor mijn huidige abonnement (Ben) een nano-sim moet halen voor de iPhone 5? Of levert CoolBlue/PDAShop het toestel dan pas vanaf 29 oktober?
Besteld: iPhone5, 16GB, Zwart
Waar: T-mobile (klantenservice)
Wanneer: 28 September
Leverdatum: 10-24 oktober ('2 tot 4 weken')
[ Voor 39% gewijzigd door Jantjeuh op 28-09-2012 17:07 ]
Maar zo te zien loop het allemaal leuk langs elkaar heen.
Want volgens hem was het niet mogelijk dat mensen die besteld hebben via CB de telefoon al in bezit zouden hebben.
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Gevraagd op Twitter en ze zijn simlockvrij!Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:48:
Je hebt gelijk, heb zojuist gebeld de toestellen icm abo zijn simlockvrij en de prepaid zijn gelockt.
Wat ik niet begrijp is dat een vriendin 2 maanden terug bij de Hi-winkel haar abo verlengde met een iphone 4S en die is wel degelijk gelocked, medewerker vertelde toen dat alle leasetoestellen gelockt zijn omdat jij niet de eigenaar bent.
Ook leuk, wat als ik geen ipad met dual sim had? Hoe kan ik dan mn simnr checken...
Moet zo een km verderop zijn, maar ze kunnen komen tot half 9, dus als ze bellen is dat wel chill natuurlijk...
Wanneer: 28 september 7:01u
Voorspelbare levertijd
Waar: Online-store van Hi
Wanneer: 21 september 02:00 uur
Bezorgdatum: 28 september 19.30 uur
Wanneer: 28 september 2:05 gelijk nadat ie te bestellen was...
Had toch wel verwacht dat de levertijd als een van de eerste eerder zou zijn, maar die paar weekjes kan ik ook wel wachten.
Waar: Online Vodafone Directsales (Friends & Family)
Wanneer: 28 september 21:25
Verwachte levertijd: 10 dagen volgens de order, maar dat zal wel verlengt worden met een aantal weken.
same here. Ben benieuwd, dm me als je iets weet!virofi schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 20:33:
Is er trouwens ook maar iets bekend over de levertijd van de iPhone5 bij Vodafone Friends & Family? Gisteren aldaar besteld, maar er werd enkel 10 dagen levertijd genoemd. Afgezien van de orderbevestiging na betaling niets gehoord en een status is ook nergens op te vragen. Apart. Iemand?
[ Voor 52% gewijzigd door Tristan op 28-09-2012 22:29 . Reden: met nummerbehoud toegevoegd ]
En de CoolBlue witte iphone 16GB wordt morgen bezorgd. (ik stond helemaal onderaan de cool blue lijst om 15:45 pas besteld.)
De cool blue zwarte iphone is nog niet geleverd.
PSN/XBL: DarkTaufu
Waar: Vodafone Friends & Family
Wanneer: 27 september 18:11
Verwachte levertijd: 10 werkdagen, maar vast langer
[ Voor 5% gewijzigd door virofi op 28-09-2012 21:33 ]
Had je bij CB nummerbehoud?Tjiwa schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 21:30:
Tmobile shop iPhone 16GB zwart is opgehaald! een leuk ding!!!
En de CoolBlue witte iphone 16GB wordt morgen bezorgd. (ik stond helemaal onderaan de cool blue lijst om 15:45 pas besteld.)
De cool blue zwarte iphone is nog niet geleverd.
...less is more
In ieder geval top dat het zo snel ging!
De witte iphone was verlenging,
De zwarte was inderdaad van tmobile->vodafone met nummerbehoud,
Alleen ik heb me tmobile verlengd in de winkel, dus ik denk dat ik straks een belletje ga krijgen van CoolBlue dat de nummerbehoud is afgekeurd XD
PSN/XBL: DarkTaufu
Zo dan! Netjes hoor en veel plezier ermeeloopezz schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 21:34:
Afgelopen woensdag mijn abonnement verlengd bij Vodafone met de iPhone 5. Ik werd hiermee vanmorgen positief verrast.Meneer van GLS stond voor de deur met een pakketje. Ik had niet eens een mail of sms gekregen van Vodafone wanneer de iPhone zou worden afgeleverd.
In ieder geval top dat het zo snel ging!
Waar: CoolBlue
Wanneer: ma 24 september 12:37
Verwachte levertijd: za 29 september tussen 9:30 en 18:00
Echt zo snel had ik nooit verwacht! Ze hadden er 80... Lucky 80!
Dit lukt me nooit meer!
Van welke provider kwam je?Jobbie schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 23:09:
Besteld: iPhone 5 32GB Wit, met nummerbehoud
Dit lukt me nooit meer!
...less is more
Waar: phonehouse
Wanneer: 7 september
Verwachte levertijd: 4- 8 weken
Boh wat baal ik zeg, ik heb helaas pech, was niks op voorraad (32gb, tmobile) bij the phonehouse maastricht... en zeiden dat ik nog 4 tot 8 weken kon wachten en dat met priorityclub-dinges

Misschien toch maar woensdag dagje amsterdam erbij plannen...(lang leve OV

[ Voor 46% gewijzigd door Timo op 29-09-2012 01:14 ]
Waar: phonehouse
Wanneer: 21 september: 21:42
Verwachte levertijd: 29-09-12 tussen 10:35 en 12:35 uur

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Iemand ervaringen?
Gaat om een standaard 16GB zwart...
Jawel, want de voorraad van winkels is anders dan die van de online store.Tha BasZ schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 03:07:
Neem aan dat het niet echt uitmaakt qua levertijd of je T-Mobile abbo verlengt online of in een T-Mobile shop?
Iemand ervaringen?
Gaat om een standaard 16GB zwart...
Welke sneller is weet ik niet, ligt er aan wat de wachtrij is bij de tmobile shop. Kun je eens navragen.
Via de website moet je rekening houden met minimaal 2 weken wachttijd vanaf nu denk ik.
Precies dezelfde bestelling maar dan om 13:17. Nog niets gehoord behalve dan het beruchte mailtje. Gister zelf even gebeld en de nummerportering is in behandeling. De medewerker kon niet met 100% zekerheid zeggen dat er een toestel voor mij klaar lag dus ik wacht maar rustig af.Jobbie schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 23:09:
Besteld: iPhone 5 32GB Wit, met nummerbehoud
Dit lukt me nooit meer!
Hadden ze trouwens in totaal 80 toestellen binnengekregen of 80 wit 32 Gb?
[ Voor 5% gewijzigd door Baynes op 29-09-2012 10:13 ]
Total 80. Volgens mij zit je er echt net naast. Telefoniste zei donderdag dat waarschijnlijk alle bestellingen tussen 10:00 en 13:00 bij de eerste lichting zouden zitten.Baynes schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 10:11:
[...]
Precies dezelfde bestelling maar dan om 13:17. Nog niets gehoord behalve dan het beruchte mailtje. Gister zelf even gebeld en de nummerportering is in behandeling. De medewerker kon niet met 100% zekerheid zeggen dat er een toestel voor mij klaar lag dus ik wacht maar rustig af.
Maar helaas wordt mijnes toch vandaag niet gezorgd.
Probleem is wel dat ik nu twee dagen geen telefoonnummer heb; ik ga vandaag over naar Vodafone maar heb de sim nog niet.
Hier krijg ik dan een voucher van een 10tje voor terug... Toch eigenlijk wel jammer. Ik was best wel onder de indruk van CB, maar dit dempt de pret aanzienlijk...

Ach, nu wordt t dinsdagavond...
T-Mobile.
👉🏻 Blog 👈🏻
Verwijderd
Baynes schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 10:11:
[...]
Precies dezelfde bestelling maar dan om 13:17. Nog niets gehoord behalve dan het beruchte mailtje. Gister zelf even gebeld en de nummerportering is in behandeling. De medewerker kon niet met 100% zekerheid zeggen dat er een toestel voor mij klaar lag dus ik wacht maar rustig af.
Iphone 5 16 GB zwart
edit: elk phone house kreeg gister geleverd aan de hand van de priority club members, die gingen voor
t-mobile levering als t goed is maandag/dinsdag en vodafone over 3 weken...
[ Voor 21% gewijzigd door Ossjee op 29-09-2012 15:15 ]
Iemand een vergelijkbare bestelling gedaan en daarbij meer informatie over de levertijd. Ik heb enkel voor bestellen gelezen dat het max 10 werkdagen zou zijn, maar na mijn order weinig meer vernomen.
Dit topic is gesloten.