• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-10 01:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Flieger schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 16:02:
Afgelopen donderdag heb ik via Vodafone F&F een iPhone 5 16GB Black besteld i.c.m. abonnementsverlenging.

Iemand een vergelijkbare bestelling gedaan en daarbij meer informatie over de levertijd. Ik heb enkel voor bestellen gelezen dat het max 10 werkdagen zou zijn, maar na mijn order weinig meer vernomen.
In je orderbevestiging staat het aantal dagen als het goed is.

Ik heb woensdag besteld en gisteren nog even de klantenservice gebeld (kan helaas niet op zaterdag) en zou vandaag mijn phone ontvangen...vooralsnog geen bezorger :P

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-10 12:02
In mijn orderbevestiging is alleen te lezen wat mijn bestelling is, mijn persoonsgegevens, betalingsgegevens, nummerbehoud en de voorwaarden.

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:45
Belcompanies hebben ze denk ik nog wel op voorraad.

De belcompany in Nijmegen had iig een bordje buiten staan met iPhone 5 op voorraad!

• Flieger
Flieger schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 16:07:
In mijn orderbevestiging is alleen te lezen wat mijn bestelling is, mijn persoonsgegevens, betalingsgegevens, nummerbehoud en de voorwaarden.
Overigens heb ik gisteren nog wel een e-mail ontvangen met daarin het volgende:

Beste klant,

Wat fijn dat je weer voor ons hebt gekozen! We hebben de contractverlenging goed ontvangen en in behandeling genomen. Nog even geduld en dan ben je in het bezit van de nieuwste iPhone.

De iPhone 5 is nieuw in ons assortiment en wij ontvangen slechts een beperkte voorraad van Apple. Zodra de voorraad binnen is, beginnen we met uitleveren. Via sms houden we je regelmatig op de hoogte van de status van je bestelling.

Kijk voor actuele status updates ook op het Vodafone Forum.

En nog wat informatie over het activeren van de nano-sim.

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Dat de T-Mobile Shops (de fysieke winkels dus), maar snel weer een voorraad krijgen :9

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10 15:26

racoon

mooowwww

Vorige week geinformeerd wat mij de iphone5 bij kpn kost, aanstaande maandag kan ik hem ophalen.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Flieger schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 16:10:
[...]

Beste klant,

Wat fijn dat je weer voor ons hebt gekozen! We hebben de contractverlenging goed ontvangen en in behandeling genomen. Nog even geduld en dan ben je in het bezit van de nieuwste iPhone.

De iPhone 5 is nieuw in ons assortiment en wij ontvangen slechts een beperkte voorraad van Apple. Zodra de voorraad binnen is, beginnen we met uitleveren. Via sms houden we je regelmatig op de hoogte van de status van je bestelling.

Gaat lekker dan, die heb ik namelijk niet ontvangen..

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 20:09
Witte iPhone 5 16GB CoolBlue is ook net binnen! het gaat om vodafone verlenging.

PSN/XBL: DarkTaufu

• Metalman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:05
Flieger schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 16:10:
[...]

Beste klant,

Ik heb ook die mail ontvangen gisteren. Eveneens bij VF besteld (geen F&F, wel een verlenging). Verder ook nog geen informatie, en dus ook geen ordernummer waarmee ik iets van een status kan inzien...

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-10 08:03

Graveheart

Say what?

Zijn er verder nog mensen die een zwarte 16 GB bij KPN / Hi besteld hebben?
En zo ja, is de jouwe al binnen?

KPN / Hi kan me niets vertellen. Letterlijk.
Ze weten niet wat hun voorraad is, was of wanneer ze de mijne gaan versturen.

Dat terwijl mijn verlenging dus wel in aanvraag / order is, dus ik kan ook niet een Phonehouse binnenstappen voor verlenging.

• racoon

racoon

mooowwww

Graveheart schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 18:14:
Zijn er verder nog mensen die een zwarte 16 GB bij KPN / Hi besteld hebben?
En zo ja, is de jouwe al binnen?

KPN / Hi kan me niets vertellen. Letterlijk.
Ze weten niet wat hun voorraad is, was of wanneer ze de mijne gaan versturen.

Dat terwijl mijn verlenging dus wel in aanvraag / order is, dus ik kan ook niet een Phonehouse binnenstappen voor verlenging.
Ja verlening bij kpn,maandag toestel ophalen,vorige week aangegeven dat ze mij 1 oktober mogen bellen, dan gaat de abbo met 1e 9maanden voor 25 euro in, vandaag langsgeweest en ze hadden nog een zwarte, deze meteen gereserveerd en maandag om 12:30 uur haal ik hem op.

• Flieger
Metalman schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 18:01:
Ik heb ook die mail ontvangen gisteren. Eveneens bij VF besteld (geen F&F, wel een verlenging). Verder ook nog geen informatie, en dus ook geen ordernummer waarmee ik iets van een status kan inzien...
In de orderbevestiging heb je wel een bestelnummer staan, toch? Helaas kan je bij een verlenging om een of andere reden geen orderstatus opvragen.

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Het ordernummer kun je invoeren op de 'order status' pagina...dan krijg je `m wel te zien. Leverdatum zal echter ontbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:05
Flieger schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 19:34:
[...]

In de orderbevestiging heb je wel een bestelnummer staan, toch? Helaas kan je bij een verlenging om een of andere reden geen orderstatus opvragen.
Nope, in die hele mail staat geen enkel ordernummer, of uberhaupt iets van gegevens (bestelde iPhone, abbonementstype, etc.) Lijkt gewoon een compleet standaard mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
  • Laatst online: 27-09 08:15
Ik heb mijn ordernummer gewoon ontvangen bij mijn ontvangstbevestiging email. Maar als ik dat op de website invoer, krijg ik een lege pagina te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Na het afronden van mijn bestelling kreeg ik dit te zien:

Afbeeldingslocatie: http://i1198.photobucket.com/albums/aa456/Fliegur/Orderbevestiging1_zpsfe6d262c.jpg

Via e-mail kreeg ik vervolgens dit binnen:

Afbeeldingslocatie: http://i1198.photobucket.com/albums/aa456/Fliegur/Orderbevestiging2_zpse3d805f4.jpg

Een dag later kreeg ik deze e-mail:

Afbeeldingslocatie: http://i1198.photobucket.com/albums/aa456/Fliegur/Orderbevestiging3_zps16d68a60.jpg

Verder is het erg stil gebleven...

Als ik mijn orderstatus opvraag, krijg ik ook een lege pagina. Wellicht omdat het een verlenging betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:42
Flieger schreef op zondag 30 september 2012 @ 09:48:

Verder is het erg stil gebleven...

Als ik mijn orderstatus opvraag, krijg ik ook een lege pagina. Wellicht omdat het een verlenging betreft.
Klopt bij verlenging kan het niet. Staat ook op de site:

Verlengingen en lezersaanbiedingen
Als u uw abonnement verlengd heeft of gebruik maakt van een lezersaanbieding van bijvoorbeeld ANWB, Sanoma of een tv-gids, kunt u de status niet op deze pagina opvragen. U kunt uiteraard wel contact opnemen met onze Klantenservice (0800 0200 043).

Ik kreeg zojuist de bevestiging binnen, hopelijk beetje snelle levering. Ik heb een 4s besteld, overstap vanaf Android. De 5 is te duur, eerst maar eens zien of een iPhone gaat bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 19:16
Als ik probeer in te loggen op status dan geef hij aan ongeldige id?

Juiste pagina gevonden / pagina blijft wit!

[ Voor 28% gewijzigd door Mouse_NL op 30-09-2012 10:04 ]

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Pannekoek81 schreef op zondag 30 september 2012 @ 09:57:
[...]

Klopt bij verlenging kan het niet. Staat ook op de site:

Verlengingen en lezersaanbiedingen
Als u uw abonnement verlengd heeft of gebruik maakt van een lezersaanbieding van bijvoorbeeld ANWB, Sanoma of een tv-gids, kunt u de status niet op deze pagina opvragen. U kunt uiteraard wel contact opnemen met onze Klantenservice (0800 0200 043).

Ik kreeg zojuist de bevestiging binnen, hopelijk beetje snelle levering. Ik heb een 4s besteld, overstap vanaf Android. De 5 is te duur, eerst maar eens zien of een iPhone gaat bevallen.
Welk abbo heb je want de 4S is niet veel goedkoper dan de 5 zo scheelde het bij mij 150 euro in 2 jaar dat is minder dan 7 euro per maand! Via de FF dan hé allebeide 16 GB

Zie hier:

Iphone 5

termijn 24
425 / 1GB 52,50
aanschaf 59
Totaal 1319

termijn 24
300 / 1GB 45,50
aanschaf 149
Totaal 1241

termijn 24
200 / 1GB 38,50
aanschaf 189
Totaal 1113

Iphone 4

termijn 24
425 / 1GB 52,50
aanschaf 0
Totaal 1260

termijn 24
300 / 1GB 45,50
aanschaf 0
Totaal 1092

termijn 24
200 / 1GB 38,50
aanschaf 39
Totaal 963

[ Voor 34% gewijzigd door Mouse_NL op 30-09-2012 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Heb een abo via F & F, 4S koste me nog 39 euro, ff gebeld en kwam uit op 0 bij betalen. 5 was alsnog 189 euro bijbetalen en abo was 42 euro in de maand, nu bij 4s 38 in de maand.

Ja het scheelt allemaal weinig, echter laatste tijd flinke kosten gehad door een iets wat vervelende situatie, dan keuze's maken en liever extra geld op de rekening dan uit geven aan een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Pannekoek81 schreef op zondag 30 september 2012 @ 10:09:
Heb een abo via F & F, 4S koste me nog 39 euro, ff gebeld en kwam uit op 0 bij betalen. 5 was alsnog 189 euro bijbetalen en abo was 42 euro in de maand, nu bij 4s 38 in de maand.

Ja het scheelt allemaal weinig, echter laatste tijd flinke kosten gehad door een iets wat vervelende situatie, dan keuze's maken en liever extra geld op de rekening dan uit geven aan een telefoon.
Ik betaal hetzelfde als jij voor dus ook 38,50 euro

200 minuten en 1 GB data.

Okay nu heb jij 190 euro door bellen bespaard dan is het gat groter ja .....!

Ik heb lang lopen twijfelen en was al bijna gegaan voor het duurste abbo. Heb toen de zaken naast elkaar gelegd en kwam toen op het abbo dat mij het meeste aansprak. Ik denk niet dat de iphone goedkoper zal worden, ik vrees dat er weer iets met de abbo's zal gebeuren

Verwonderd heb ik nog gekeken naar het abbo wat ik had ook VF met

- Gratis Galaxy S
- Gratis Nintendo Wii
- 2 jaar een abbo van 275 minuten en 1 GB voor 30 euro

(snelheid was ongeveer 3-4 MB/s)

Het is niet anders maar nu betaal ik dus 8,50 p/m abbo meer voor wellicht een hogere snelheid maar minder minuten!

[ Voor 37% gewijzigd door Mouse_NL op 30-09-2012 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123coen123
  • Laatst online: 23:16
Tipje voor iedereen. Bel opzeggingen in plaats van verlengingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Vandaar de 4s. Vond nu ff teveel. Over 24 maanden gezien valt natuurlijk mee. Maar goed. Moet wel ff in 1x. Het is geen enorm bedrag ofzo. Mja 2 huizen helaas en enorme kosten gehad aan andere prive dingen zorgen er wel voor dat ik het geld liever op de rekening laat. Je weet het nooit wat plots nog meer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Pannekoek81 schreef op zondag 30 september 2012 @ 10:28:
Vandaar de 4s. Vond nu ff teveel. Over 24 maanden gezien valt natuurlijk mee. Maar goed. Moet wel ff in 1x. Het is geen enorm bedrag ofzo. Mja 2 huizen helaas en enorme kosten gehad aan andere prive dingen zorgen er wel voor dat ik het geld liever op de rekening laat. Je weet het nooit wat plots nog meer komt.
Helemaal gelijk maar back on topic ..... ik heb dus ook niet gehoord wanneer de uitlevering is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 23:05
Mouse_NL schreef op zondag 30 september 2012 @ 10:32:
[...]

Helemaal gelijk maar back on topic ..... ik heb dus ook niet gehoord wanneer de uitlevering is!
Het is weekend, zal in de loop van volgende week wel zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Pixxa schreef op zondag 30 september 2012 @ 12:52:
[...]

Het is weekend, zal in de loop van volgende week wel zijn :)
Zit er wel op te wachten maar zit niet te springen, vermaak mij uitstekend met de IPAD 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10 08:05
waarom duurt het zo lang als je op iets moet wachten.........

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-09 18:34
Ik weet niet of dit al eerder is opgemerkt, maar volgens vodafone.nl is de witte iPhone 5 16GB op voorraad.

[ Voor 4% gewijzigd door funk-e op 01-10-2012 00:53 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Iemand trouwens al via verlenging bij T-Mobile meer informatie over levertijd gehad?

Moet ik rekenen op ongeveer 2 a 3 of 4 weken?

(gaat overigens een standaard 16GB zwart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
funk-e schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 00:53:
Ik weet niet of dit al eerder is opgemerkt, maar volgens vodafone.nl is de witte iPhone 5 16GB op voorraad.
bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Tha BasZ schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:40:
Iemand trouwens al via verlenging bij T-Mobile meer informatie over levertijd gehad?

Moet ik rekenen op ongeveer 2 a 3 of 4 weken?

(gaat overigens een standaard 16GB zwart).
Ik had zojuist de klantenservice aan de lijn en die zijden dat de iphones 5 vollop op voorraad waren in de stores.

Of ik die klantenservice moet geloven is een 2e, die blijken tegenwoordig niks meer te weten. Maar hij beweerde het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Jammer dat het nog 3-4 weken moet duren voor ik (en meerderen met mij) mijn 64GB Zwart mag gaan ontvangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfversluis
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-10 08:20
Hier wordt ie vanmiddag eindelijk afgeleverd! :D

Mocht iemand er nog iets aan hebben; bij verschillende winkels (provider onafhankelijk) in Zeist/Utrecht werd geadverteerd met het feit dat ze nog op voorraad waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Laatst online: 11-10 14:38

janklp

FortyTwo Capital

Dat betekent niet dat ze los verkocht worden neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Janusz schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 10:12:
Dat betekent niet dat ze los verkocht worden neem ik aan?
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moumentai
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-09 15:22
Het is inderdaad zo dat veel winkels ze gewoon op voorraad hebben. Ook toen ik vrijdag avond naar de Media Markt ging in Den Haag, zag ik dat er nog gewoon iPhones over de toonbank gingen. Na een kort vraagje of ze nog voorraad hadden, zei een medewerker dat ze er nog genoeg hadden, maar alleen i.c.m. een abonnement. Helaas voor mij... Wil namelijk een los toestel, dus vandaar dat ik hem ook via de Apple Store Online heb besteld. En dat gaat waarschijnlijk nog even duren zo te zien. Pech :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12-2023
Is er uberhaupt iemand die al een 64GB versie uitgeleverd heeft gekregen? Weet iemand de reden waarom 64GB toestellen niet geleverd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Rockafello schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 10:53:
Is er uberhaupt iemand die al een 64GB versie uitgeleverd heeft gekregen? Weet iemand de reden waarom 64GB toestellen niet geleverd worden?
Toevallig zijn er al wel mensen die een witte 64GB uitgeleverd hebben gekregen in Nederland bij bijv. T-Mobile, deze mensen hebben wel gebruik gemaakt van de early-pre-order actie van T-Mobile voor abonnees.. de zwarte heb ik nog niks over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Laatst online: 07-10 15:38

Thermometer

Whoop Whoop!

Ik ben net gebeld door CoolBlue (PDAShop). Mijn bestelling van 24 september (zwarte iPhone 32GB i.c.m. vodafone 47,50 altijd) wordt morgen (2 oktober) tussen 9 en 1 geleverd! Gelukkig is de order ingediend vóór 1 oktober, dus ik heb nog recht op 8 maanden 50% korting i.p.v. 12 maanden 25%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick_T
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-10 07:55
Sander1991 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:50:
Ik ben net gebeld door CoolBlue (PDAShop). Mijn bestelling van 24 september (zwarte iPhone 32GB i.c.m. vodafone 47,50 altijd) wordt morgen (2 oktober) tussen 9 en 1 geleverd! Gelukkig is de order ingediend vóór 1 oktober, dus ik heb nog recht op 8 maanden 50% korting i.p.v. 12 maanden 25%.
Op welk tijdstip heb je besteld?
En zijn er nieuwe toestellen(?) binnen of viel jij nog gewoon onder de eerste lichting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Rick_T schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:59:
[...]

Op welk tijdstip heb je besteld?
En zijn er nieuwe toestellen(?) binnen of viel jij nog gewoon onder de eerste lichting?
Ik had om 11:15 besteld. Ik zat bij de eerste lichting, maar duurde wat langer dan de meeste mensen in de eerste lichting aangezien er op nummerbehoud van Ben --> Vodafone gewacht moest worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-08 22:21

Reflow

Bleb

Mijn toestel wordt als het goed is over ongeveer 2 uurtjes geleverd! (t-mobile verlenging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Laatst online: 16:53
Reflow schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:33:
Mijn toestel wordt als het goed is over ongeveer 2 uurtjes geleverd! (t-mobile verlenging)
Welk model en welk ordernummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

smoken schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:37:
[...]

Welk model en welk ordernummer?
Mijn gegevens stonden al eerder vermeld:

Besteld: iPhone 5 16GB Zwart
Waar: T-mobile (online)
Wanneer: 21 september 10:16
Bevestigd: 21 september
Bestelorder: 1374xxx
Sms: 24 September sms gekregen met een levertermijn van 2-3 weken
2e sms: 27 September met het verzoek om een afspraak te maken. (Wordt Maandag 1 oktober geleverd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Vind 't ergens wel naaiend (het is logisch, maar toch) dat de 16GB modellen wel vollop op voorraad zijn en de 64GB niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:07
Nog niemand hier wat gehoord over een levering van zijn F&F verlenging? Ik had namelijk actiecode van vodafone gekregen zodat ik vervroegd een F&F abbo kon afsluiten. Heb order/bestel bevestiging binnen maar na 5 x bellen met klantenservice kan geen van hun vertellen wanneer die geleverd gaat worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
ProfoundValue schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:43:
Vind 't ergens wel naaiend (het is logisch, maar toch) dat de 16GB modellen wel vollop op voorraad zijn en de 64GB niet..
Nou,.... ik heb een witte 16 GB besteld, 24-9-12, maar dit blijkt er nog steeds niet op voorraad te zijn.
T-Mobile, online, verlening, order 13853**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfversluis
  • Laatst online: 11-10 08:20
Zojuist geleverd! Eerder dan het aangegeven tijdvak, mijn bezorger was toevallig al in de buurt!

Prima service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-10 15:57
Besteld: iPhone 5 – 16 GB zwart/antraciet (GSM)
Waar: Apple Store Online
Wanneer: 28-09-2012 8:15
Bevestigd: 01-10-2012
Bestelorder: W24462****
Aantal: 2
Verzonden: 3-4 weken
Levering 24 Okt, 2012 - 30 Okt, 2012 Levering per expresse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

smoken schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:48:
[...]

Nou,.... ik heb een witte 16 GB besteld, 24-9-12, maar dit blijkt er nog steeds niet op voorraad te zijn.
T-Mobile, online, verlening, order 13853**
Dat is vreemd aangezien bij mij over een klein uurtje zowel de zwarte als de witte wordt geleverd :) wel met bestel nummer 1374xxx

[ Voor 3% gewijzigd door Reflow op 01-10-2012 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Reflow schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:31:
[...]

Dat is vreemd aangezien bij mij over een klein uurtje zowel de zwarte als de witte wordt geleverd :) wel met bestel nummer 1374xxx
Heb T-Mobile al een paar keer gebeld, maar ze zeggen dat ik gewoon moet afwachten...

Tja, tussen jou en mij zitten 11.000 orders.....waarvan 27% wit is (aldus T-Mobile) en daarvan dan weer 50% een 16GB (dat laatste is een schatting van mijn zijde), ergo: tussen jouw witte en mijn witte zitten nog 1485 witte iPhone's..

[ Voor 35% gewijzigd door smoken op 01-10-2012 13:38 . Reden: rekensommetje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01:42
ReTechNL schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:29:
Besteld: iPhone 5 – 16 GB zwart/antraciet (GSM)
Waar: Apple Store Online
Wanneer: 28-09-2012 8:15
Bevestigd: 01-10-2012
Bestelorder: W24462****
Aantal: 2

[...]
Ik heb W29024**** en heb 6 uur eerder dan jou besteld. Blijkbaar tellen ze af of zegt zo'n ordernummer helemaal niks :9

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

smoken schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:35:
[...]

Heb T-Mobile al een paar keer gebeld, maar ze zeggen dat ik gewoon moet afwachten...

Tja, tussen jou en mij zitten 11.000 orders.....waarvan 27% wit is (aldus T-Mobile) en daarvan dan weer 50% een 16GB (dat laatste is een schatting van mijn zijde), ergo: tussen jouw witte en mijn witte zitten nog 1485 witte iPhone's..
Idd paar postes hier boven:

Besteld: iPhone 5 16GB Zwart (+wit)
2e sms: 27 September met het verzoek om een afspraak te maken. (Wordt Maandag 1 oktober geleverd)

Direct daarna een witte scheelt in ordenr. 2 laatste cijfers dus zo goed als niks. En tegelijk bevestiging gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Sander1991 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:50:
Heb je ook gevraagd of je nu een datalimiet van 1GB krijgt, of 10 GB conform de nieuwe voorwaarden van de iPhone altijd abonnementen die vandaag ingaan?

Ik zit ook nog op een belletje van CoolBlue te wachten, maar persoonlijk neem ik best genoegen met 12 maanden 25% korting als ik daar maandelijks 10GB data voor terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Mikey5times schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:43:
[...]

Heb je ook gevraagd of je nu een datalimiet van 1GB krijgt, of 10 GB conform de nieuwe voorwaarden van de iPhone altijd abonnementen die vandaag ingaan?

Ik zit ook nog op een belletje van CoolBlue te wachten, maar persoonlijk neem ik best genoegen met 12 maanden 25% korting als ik daar maandelijks 10GB data voor terug krijg.
Dat heb ik niet gevraagd, maar ik verwacht van niet. Mij werd verteld dat het contract dat bij Vodafone bekend was de 50% korting meenam, maar het contract dat ik morgen moet ondertekenen de 25% korting actie heeft. Ik vroeg waarom dit was, omdat ik niet wilde dat ik ineens toch 25% voor 12 maanden ging betalen. De dame aan te telefoon verzekerde dat ik wel de 50% korting krijg, maar dat elk contract dat bij hun na 1 oktober is uitgeprint de nieuwe prijzen heeft (??).

Ik had een bevestigingsmail gekregen waarin duidelijk staat dat ik 50% korting krijg, en ik het geval dat ik ooit problemen hiermee krijg moest ik die mail als bewijs gebruiken zei ze. Ben dus benieuwd hoe het allemaal gaat uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimmendaal
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-06-2014
Ik heb afgelopen Zaterdag in de Hi winkel in Breda een abonnement besteld met de iPhone 5 Zwart 16 Gb. Ze vertelden mij dat de iPhone 5 begin deze week geleverd zou worden. Ik had echter geen informatie via de email gekregen, dus heb ik even gebeld. Werd mij verteld dat het nog wel een 2 weken kan gaan duren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-10 17:42
Sander1991 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:53:
[...]

Dat heb ik niet gevraagd, maar ik verwacht van niet. Mij werd verteld dat het contract dat bij Vodafone bekend was de 50% korting meenam, maar het contract dat ik morgen moet ondertekenen de 25% korting actie heeft. Ik vroeg waarom dit was, omdat ik niet wilde dat ik ineens toch 25% voor 12 maanden ging betalen. De dame aan te telefoon verzekerde dat ik wel de 50% korting krijg, maar dat elk contract dat bij hun na 1 oktober is uitgeprint de nieuwe prijzen heeft (??).

Ik had een bevestigingsmail gekregen waarin duidelijk staat dat ik 50% korting krijg, en ik het geval dat ik ooit problemen hiermee krijg moest ik die mail als bewijs gebruiken zei ze. Ben dus benieuwd hoe het allemaal gaat uitpakken.
Ben vandaag ook gebeld door Coolblue en heb exact hetzelfde te horen gekregen over dat contract printen na 1 oktober etc. Als Vodafone moeilijk gaat doen dan kunnen we inderdaad altijd nog het bevestigingsmailtje gebruiken als bewijs. Al zou ik stiekem niet eens zo erg vinden om zo'n "25% korting voor 12 maanden" abonnement te krijgen, want dan heb je natuurlijk wel een 10GB datalimiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Niet online
In het nieuwe tarievenoverzicht van Vodafone (gedateerd 1 oktober 2012) zijn de datalimieten van de iPhone Altijd abonnementen overigens nog steeds gewoon 1GB. Het lijkt er op dat die databundel van 10GB helaas toch een vals gerucht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:15
Mikey5times schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:24:
In het nieuwe tarievenoverzicht van Vodafone (gedateerd 1 oktober 2012) zijn de datalimieten van de iPhone Altijd abonnementen overigens nog steeds gewoon 1GB. Het lijkt er op dat die databundel van 10GB helaas toch een vals gerucht is.
Nee hoor, het klopt echt. Ik citeer:
Bel-Sms-Web/iPhone Altijd en Extreem abonnementen hebben zeer grote databundels. Na 10 GB per maand wordt de snelheid verlaagd naar 32 kbp/s. Met deze verlaging kun je gewoon blijven internetten. Online streaming, zoals bijvoorbeeld YouTube-filmpjes kijken, is niet meer mogelijk.
Zie deze pagina. En dan onderaan de pagina op 'Voorwaarden en tariefinformatie iPhone abonnementen' klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

Besteld: iPhone 5 16GB Zwart + iPhone 5 16GB Wit

1 Oktober 15:30 Geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
congrats!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Niet online
JJapie schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:39:
[...]
Nee hoor, het klopt echt. Ik citeer: Bel-Sms-Web/iPhone Altijd en Extreem abonnementen hebben extreem veel internet. Na 10 GB per maand wordt de snelheid verlaagd naar 32 kbp/s.
Ja, dat zinnetje heb ik wel gelezen. Maar er staat toch niet dat je een databundel van 10GB hebt?

Er staat alleen dat je internetsnelheid na 10GB verbruik wordt afgeknepen. Dus pas nadat je 9GB buiten je bundel hebt verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Mikey5times schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:56:
[...]

Ja, dat zinnetje heb ik wel gelezen. Maar er staat toch niet dat je een databundel van 10GB hebt?

Er staat alleen dat je internetsnelheid na 10GB verbruik wordt afgeknepen. Dus pas nadat je 9GB buiten je bundel hebt verbruikt.
Eindelijk een mooie, snelle en inhoudelijke reactie van T-Mobile mogen ontvangen.
Ze hebben nu orders tot de 21e kunnen uitleveren, dus het is geen wonder dat ik (order geplaatst op de 24e) geen bericht heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Wanneer: 29 september 14:26
Bevestigd: 29 september
Bestelorder: 1401xxx
Sms: 1 Oktober sms gekregen met een levertermijn van 3-4 weken

Nu maar afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiescarbo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-04-2024
Waar: Vodafone (Telefonisch)
Wanneer: 29 september
Bevestigd: 30 september

Afgelopen zaterdag telefonisch besteld bij Vodafone. Er werd mij toen verteld dat het 3-4 weken zou duren.
Krijg ik net een sms dat hij woensdag al geleverd wordt. Als dit echt zo is dan ben ik een gelukkig man :*) .

"Beste klant, je iPhone 5 is binnen! Je kunt de levering omstreeks woensdag verwachten. Met vriendelijke groet, Vodafone"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
  • Laatst online: 27-09 08:15
Ik kreeg net een sms dat vodafone maar een beperkte oplage binnenkrijgt en dat ze me op de hoogte houden over de levering.

Ik heb de 27e besteld en bevestiging ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-10 13:20
Ja ik heb hem dus ook de 28ste besteld en de 29ste bevestigings-mail gehad, net het zelfde sms'je gekregen.
Dat is toch raar dat ze de telefoon eerder uitleveren aan mensen die hem later hebben besteld.

Ik heb eveneens telefonisch besteld en precies dezelfde iPhone 5 Zwart met 16GB als @tiescarbo

Edit: volgens mijn is het daar echt een zooitje bij Vodafone nu. (Overigens altijd dacht ik;))

[ Voor 14% gewijzigd door Wurmpje op 01-10-2012 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickname27
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:29
Vandaag is bij mij de eerste afleverpoging gedaan. Op 26 september de iPhone 5 besteld via Vodafone. Helaas was ik niet thuis, morgen kan ik hem gelukkig ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Ik vind het nogsteeds zwaar belachelijk dat die telefoon niet gewoon leverbaar is bij de online store. Snap er echt geen drol van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:56
Is toch altijd met de nieuwste iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Het is gewoon vreemd. Je zou verwachten dat als zelfs belcompany en dat soort winkels voorraad hebben ook een aantal online bestellers wat minder lang op hun bestelling hoeven te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:28

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Nipje schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 17:43:
Het is gewoon vreemd. Je zou verwachten dat als zelfs belcompany en dat soort winkels voorraad hebben ook een aantal online bestellers wat minder lang op hun bestelling hoeven te wachten
Ik snap niet dat er uberhaupt voorraad in de winkels ligt voordat de preorders zijn uitgeleverd, uitleveren op volgorde van aanmelding, mensen die in de winkel komen zijn veel later dan mensen die online besteld hebben dus die wachten maar.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

ik heb hem een week geleden besteld en vanmiddag opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Update van CoolBlue:

Morgen (2.10.2012) wordt mijn iPhone afgeleverd (zwart, 16GB)
24-9-2012 besteld met nummerbehoud t-mobile
42,50 per maand, 1GB data, 8 maanden 50% korting
iPhone voor € 105,-

edit: ik ga van t-mob naar vodafone

[ Voor 9% gewijzigd door funk-e op 01-10-2012 18:32 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-10 15:34
funk-e schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:24:
Update van CoolBlue:

iPhone voor € 105,-
Heel frappant dit. Ik had een losse iPhone 5 besteld bij Coolblue en deze zou niet voorradig zijn. Eerst zouden er Vodafone toestellen komen en pas eind oktober T-Mobile-toestellen. Ik ga nog eens contact opnemen met Coolblue en anders een klachtenbrief schrijven, want ik vind het echt een knakenbedrijf. Voor de tweede maal dat ik een negatieve ervaring met ze heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
me_mrtn schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:26:
[...]

Heel frappant dit. Ik had een losse iPhone 5 besteld bij Coolblue en deze zou niet voorradig zijn. Eerst zouden er Vodafone toestellen komen en pas eind oktober T-Mobile-toestellen. Ik ga nog eens contact opnemen met Coolblue en anders een klachtenbrief schrijven, want ik vind het echt een knakenbedrijf. Voor de tweede maal dat ik een negatieve ervaring met ze heb.
Ik heb een vodafone-toestel Ik kom vanaf t-mobile.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-10 15:34
funk-e schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:32:
[...]

Ik heb een vodafone-toestel Ik kom vanaf t-mobile.
Ah, dat verklaart het. Dan nog ben ik niet tevreden over die toko, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou dat in zijn algemeenheid gelden? Dat de witte beter leverbaar is? Want die heb ik besteld in de Apple online store ;-)

Kan me trouwens niet voorstellen dat ze van beide kleuren evenveel maken? Ze weten natuurlijk precies hoeveel vraag er naar beide was in het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:40

GaMbiNo

1337

Update van CoolBlue:

iPhone voor € 105,-

Hoe laat had je besteld? Ik rond 13.30.
Ik heb namelijk exact hetzelfde besteld en kom ook van t mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:37:
[...]

Zou dat in zijn algemeenheid gelden? Dat de witte beter leverbaar is? Want die heb ik besteld in de Apple online store ;-)

Kan me trouwens niet voorstellen dat ze van beide kleuren evenveel maken? Ze weten natuurlijk precies hoeveel vraag er naar beide was in het verleden.
Wit is wel wat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:25
Update van CoolBlue:

iPhone voor € 105,-

Hier ongeveer hetzelfde:

24-9 om 12.45 besteld bij CB
Nummerbehoud vanaf T-Mobile naar VF
55 p/m, eerste 8 maanden 50% korting, bevestigd per mail!
iPhone 5 16GB wit gratis
Levering morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Knijnemans schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:21:
Besteld: iPhone 5 32GB Wit (met Vodafone abbo)
Waar: CoolBlue (PDAShop)
Wanneer: 24 september 11:11
Bevestigd: Met een belletje voor persoonsgegevens, 26 september
Donderdag 27 september gebeld door CB dat hij klaar lag, moest nog nummerbehoud aangevraagd (kwam van Ben, 1 maand opzegtermijn), daarvan kreeg ik vrijdag middag smsje van VF dat het aangevraagd was en zaterdagochtend smsje dat hij goedgekeurd was per 29 oktober. Vanochtend belletje gemist (iets met @#%$# com.android.phone, blij dat ik weer terug naar iOS ga), eind van de middag opnieuw gebeld en leverafspraak gemaakt voor morgenochtend (2 oktober) tussen 8:30 & 13:00.
Kreeg te horen dat ik geluk had gehad dat ik er bij zat, dus ik gok dat ze nogal wat bestellingen binnen hebben gekregen, gelukkig was ik er vroeg bij! (En wellicht heeft de iets minder populaire keuze voor een witte 32GB ook geholpen)
Ook voor mij geldt het verhaal van nieuw contract, maar oude voorwaarden. Vraag me af hoe dat gaat werken, aangezien ik er wel mijn handtekening onder ga zetten (bij mijn weten is dat contract dan gewoon bindend), maar ik lig er niet zo wakker van, tussen de BTW verhoging en de andere voorwaarden kost het me niet zo gek veel extra als ik wel met de nieuwe voorwaarden in zee ga, die telefoonkorting is alvast mooi binnen! :9

Ten alle tijden vriendelijk en duidelijk geholpen door CoolBlue, wat mij betreft een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
  • Laatst online: 23-09 11:57
Is het mogelijk om bij CB mijn kleur te wijzigen?

Wit is volgens mij sneller leverbaar, en de kleur boeit mij niet zo... Ik heb op 24-09 zwart besteld (16GB) en nog niets vernomen, behoudens die algemene mail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

william89 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:59:
Is het mogelijk om bij CB mijn kleur te wijzigen?

Wit is volgens mij sneller leverbaar, en de kleur boeit mij niet zo... Ik heb op 24-09 zwart besteld (16GB) en nog niets vernomen, behoudens die algemene mail...
Geen idee of dat nu nog zin heeft (op CB staan alle versies/kleuren op pre-order), maar ik zou zeggen bel ze eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
  • Laatst online: 23-09 11:57
Vodafone staat er helemaal niet meer geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Aaargh! schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:00:
[...]

Ik snap niet dat er uberhaupt voorraad in de winkels ligt voordat de preorders zijn uitgeleverd, uitleveren op volgorde van aanmelding, mensen die in de winkel komen zijn veel later dan mensen die online besteld hebben dus die wachten maar.
Winkelvoorraad is toch al lang besteld en door Apple toegezegd. Als de gehele kudde online gaat bestellen, tja, dan zijn ze online eerder niet meer verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkiskaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-10 12:56
Waar: T-mobile (telefoon)
Wanneer: 21 september 13:53
Bevestigd: 22 september 19:23
Bestelorder: 13776xx
Sms: 24 september sms gekregen met een levertermijn van 2-3 weken
Verlenging abbo per 3 oktober (2 oktober abbo afgelopen)
AMP Logistics zou/gaat binnen 2-3 weken contact met mij opnemen.
Order status nog steeds 2 van 4.
Ben bang dat ik 3 oktober geen iPhone 5 in mijn handen ga hebben (wat telefoniste/klantenservice dat wel dacht)

Vandaag contact gehad met klanten service met de vraag of ze mijn simkaart niet willen blokkeren op 3 oktober, gelijk status navraag gedaan. Werd mij een levertijd van 3-4 weken verteld. Hoop dat het niet van toepassing is op mij maar we gaan het zien..

Afwachten dus maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10 08:05
Besteld: iPhone 5 32GB Zwart
Waar: Online Apple Store
Wanneer: 28 september 6:10u
Verwachte leverdatum: 23 - 29 Oktober :(

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjappo
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-08 13:57
Waar: The Phone House Voorburg
Wanneer: 21 september
Verwachte leverdatum: Onbekend
Hoeveelste op de lijst: 3e
Provider/abonnement: Verlenging icm T-Mobile i-150 2jaar naar T-Mobile iSmart 150 2jaar

Ik hoop hem deze week binnen te krijgen

[ Voor 5% gewijzigd door Tjappo op 01-10-2012 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik heb de iPhone 5 16 GB Wit besteld op zaterdagochtend bij de online store van Apple. Verwacht hem de laatste week van Oktober. Echter nu is mij opgevallen dat ik met de betaling 659 inc 19% BTW moest betalen. Dit heb ik direct zaterdagochtend gedaan zoals in mijn bevestigingsmail stond. In de mail stond dat je je worldpay reference nummer moest gebruiken bij de betaling. Echter wilde ik vandaag mijn factuur printen op de site van apple en zag ik twee fouten. Op de factuur staat 670 op vanwege de 21% BTW terwijl in de mail 659 stond. Officieel moet het bedrijf kijken naar het moment van leveren welk BTW tarief gehanteerd wordt, dat zou betekenen dat ik nog 12 euro bij moet betalen. Daarnaast stond op de site dat je niet het referencenummer moest vermelden maar het ordernummer. Ik Apple gebeld en gevraagd of dit goed komt, had de persoon van de helpdesk geen idee dat er een BTW verhoging plaats gevonden had en dat er twee nummers waren... Hij had zelfs al meerdere telefoontjes gehad die beweerden dat hun telefoon ineens duurder geworden was maar hij begreep niet waar ze het over hadden. Na mijn uitleg begreep hij het pas. Wat ik me nu afvraag, zijn er al mensen die de iPhone via de online store besteld hebben waarvan de betaling al volledig geaccepteerd is zonder de extra 2% BTW? Het gaat mij niet om die 12 euro maar ik denk wel dat dit vertraging bij mijn verwerking gaat opleveren. Die systemen een beetje kennende...

Ik hoop maar dat het goed komt. Ben al 659 euro lichter inmiddels.

[ Voor 13% gewijzigd door Teknix1982 op 01-10-2012 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal wel ismart worden want de i-150 verlengen kan niet meer.
Enkel laten doorlopen kan.
humanjas schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:58:
Waar: The Phone House Voorburg
Wanneer: 21 september
Verwachte leverdatum: Onbekend
Hoeveelste op de lijst: 3e
Provider/abonnement: Verlenging icm T-Mobile i-150 2jaar

Ik hoop hem deze week binnen te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 12:59
Teknix1982 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 21:00:
Ik heb de iPhone 5 16 GB Wit besteld op zaterdagochtend bij de online store van Apple. Verwacht hem de laatste week van Oktober. Echter nu is mij opgevallen dat ik met de betaling 659 inc 19% BTW moest betalen. Dit heb ik direct zaterdagochtend gedaan zoals in mijn bevestigingsmail stond. In de mail stond dat je je worldpay reference nummer moest gebruiken bij de betaling. Echter wilde ik vandaag mijn factuur printen op de site van apple en zag ik twee fouten. Op de factuur staat 670 op vanwege de 21% BTW terwijl in de mail 659 stond. Officieel moet het bedrijf kijken naar het moment van leveren welk BTW tarief gehanteerd wordt, dat zou betekenen dat ik nog 12 euro bij moet betalen. Daarnaast stond op de site dat je niet het referencenummer moest vermelden maar het ordernummer. Ik Apple gebeld en gevraagd of dit goed komt, had de persoon van de helpdesk geen idee dat er een BTW verhoging plaats gevonden had en dat er twee nummers waren... Hij had zelfs al meerdere telefoontjes gehad die beweerden dat hun telefoon ineens duurder geworden was maar hij begreep niet waar ze het over hadden. Na mijn uitleg begreep hij het pas. Wat ik me nu afvraag, zijn er al mensen die de iPhone via de online store besteld hebben waarvan de betaling al volledig geaccepteerd is zonder de extra 2% BTW? Het gaat mij niet om die 12 euro maar ik denk wel dat dit vertraging bij mijn verwerking gaat opleveren. Die systemen een beetje kennende...

Ik hoop maar dat het goed komt. Ben al 659 euro lichter inmiddels.
Ik had gelezen dat de mensen die voor 1 Oktober de telefoon besteld hebben korting krijgen op die 2% btw en zo dus gewoon de oude prijs moeten betalen. Mensen die op 1 Oktober of later bestellen moeten wel 21% btw betalen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjappo
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-08 13:57
Ja ik was het even vergeten erbij te zetten, ik heb het veranderd.
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 21:06:
Zal wel ismart worden want de i-150 verlengen kan niet meer.
Enkel laten doorlopen kan.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ajacied
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 22:39
Wanneer: 28 september 17:15u
Verwachte leverdatum: 23 - 29 Oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moumentai
  • Laatst online: 30-09 15:22
Besteld: iPhone 5 16GB Wit
Wanneer: 28 september 07:20
Verwachte leverdatum: 23 - 29 Oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar: T-mobile online store
Ordernummer: 13728**
Wanneer: 21 september 2012 om 7:59
Betreft: Nieuw contract zonder nummerbehoud.

Zojuist mail ontvangen van amp!
iPhone word zaterdag bezorgd :) (kon vanaf donderdagmiddag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Wel een beetje kut dat alle mensen die hem via apple.nl besteld hebben het toestel pas een stuk later in huis hebben dan mensen die bij Coolblue, Vodafone en Tmobile besteld hebben. Ik dacht verstandig via de officiele weg te bestellen maar baal er nu best wel van dat ik het toestel pas eind oktober krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 07:59
Net sms gehad van coolblue. Straks tussen 950-1150 wordt ie bezorgd :). Dat Tmobile m'n nanosim maar snel levert. Nu kan ik m niet eens activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-10 06:42

Richard

Kuru Kuru Kururin

monnick schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 00:19:
Wel een beetje kut dat alle mensen die hem via apple.nl besteld hebben het toestel pas een stuk later in huis hebben dan mensen die bij Coolblue, Vodafone en Tmobile besteld hebben. Ik dacht verstandig via de officiele weg te bestellen maar baal er nu best wel van dat ik het toestel pas eind oktober krijg.
En je ook nog minstens €11 meer moet gaan betalen als "dank" voor het wachten:
[iPhone 5] Pre Orders worden alsnog belast met 21% BTW

20*350ZO45°

Pagina: 1 ... 33 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.