• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-10 15:38

Thermometer

Whoop Whoop!

Knijnemans schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:00:
[Omdat t eigenlijk hier hoort]

Ik heb die mail van niet bestelbaar ook gekregen, nog niet gebeld, was er redelijk vroeg bij (11:11), maar had een 32GB witte, zou me niets verbazen als die niet voldoende uitgeleverd is... Verhaal over operators is wel redelijke onzin natuurlijk, zijn hier al genoeg mensen die zelfde operator hebben.

Heb het even niet meegekregen, maar zijn er mensen die al bevestiging hebben van hun 32GB (liefst witte)? Of is het alleen maar de 16GB zwarte jongen die uitgeleverd wordt?

Maar goed, ik hoop dat de mensen boven mij gelijk hebben en dat het weer eens een mail foutje is :)
Hier ben ik ook erg benieuwd naar.. Heb om 11:15 besteld, een 32GB zwarte, dus als het klopt wat in de mail staat (dat ik niet bij de eerste lichting zit) dan hoop ik maar dat het komt doordat de 32GB niet leverbaar is. Anders ga ik verdenken dat ze mensen voor hebben laten gaan (kan ik me bij CoolBlue niet helemaal voorstellen aangezien ze dit vaak gezegd hebben van FIFO, en de winkel goed staat aangeschreven).

Maar even afwachten dus. Voor volledigheid:

Besteld: iPhone 5 32GB Zwart
Waar: CoolBlue (PDAShop)
Wanneer: 24 september 11:15
Bevestigd: Met een belletje voor persoonsgegevens, 25 september 14:09
Bestelorder: 7874xxx
E-mail: Vandaag (27 september) om 16:45 een mailtje gehad dat er voor mij helaas geen iPhone leverbaar is.

• H5550
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-08 18:59
Sander1991 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:14:
[...]

Hier ben ik ook erg benieuwd naar.. Heb om 11:15 besteld, een 32GB zwarte, dus als het klopt wat in de mail staat (dat ik niet bij de eerste lichting zit) dan hoop ik maar dat het komt doordat de 32GB niet leverbaar is. Anders ga ik verdenken dat ze mensen voor hebben laten gaan (kan ik me bij CoolBlue niet helemaal voorstellen aangezien ze dit vaak gezegd hebben van FIFO, en de winkel goed staat aangeschreven).

Maar even afwachten dus. Voor volledigheid:

Wanneer: 24 september 11:15
Bevestigd: Met een belletje voor persoonsgegevens, 25 september 14:09
Bestelorder: 7874xxx
E-mail: Vandaag (27 september) om 16:45 een mailtje gehad dat er voor mij helaas geen iPhone leverbaar is.
Dat heb ik precies ook.
10:57 besteld, rond 14:40 gebeld voor gegevens.
45 minuten geleden nog bevestigd gekregen via twitter dat ik nog gebeld zou gaan worden.
En even later die mail.

Ik ben benieuwd, maar volgens mij met die nieuwe ordernummers aanmaken zijn wij onderaan de lijst gekomen.
:(
Of dit is een standaard verstuurde nieuwsbrief.

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10 14:31
MichaelK1985 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:13:
Besteld: iPhone 5 16GB Wit
Waar: Hi (online)
Wanneer: 25 september 12:23
Bevestigd: 25 september
Bestelorder: 414106****

Geleverd: Status verzonden! Morgen geleverd!
Das rap. Ik denk dat er weinig tweakers cq nederlanders zijn die voor de lease constructie gaan.

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
CoolBlue update:

15:30 uur gebeld dat ik bij de eerste lichting zat en dat ik alleen nog moest wachten op omzetting van het nummer. 16:30 uur een mailtje dat mijn order niet geleverd kon worden.

Ik bel de klantenservice en krijg na 15 minuten wachten iemand aan de lijn, ik geef mijn ordernummer (van de e-mail). Vervolgens geeft de medewerker aan dat mijn ordernummer is gewijzigd dus ik moest doorgezet worden naar abonnementen. Ik wordt doorverbonden en 30 sec. later een bezettoon.

Ik bel weer en na 10 minuten wachten krijg ik weer iemand. Ik heb inmiddels mijn nieuwe ordernummer opgezocht door in te loggen op de website. Die persoon vond het vreemd dat het was toegezegd en gaf aan dat het geen automatisch mailtje zou zijn en nu word ik later teruggebeld. Ik laat wel weten wanneer ik meer weet!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Ener103 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:21:
[...]

Das rap. Ik denk dat er weinig tweakers cq nederlanders zijn die voor de lease constructie gaan.
Daarom doe ik er m'n voordeel mee. Ook eerst heel erg zitten twijfelen maar geef toe. Iedereen wilt een nieuwe telefoon met verlenging. Dus over twee jaar kan ik gewoon een nieuwe kiezen en deze dan inleveren. Perfect toch? Geloof dat je € 100,00 meer betaald dan als je hem los koopt maar ja. Dat is over twee jaar ook maar € 4,17 extra per maand.

Ik vind het een goed ding dat hij zo snel binnenkomt.

Everything Can Help!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:34
Meer mensen die hem los besteld hebben bij vodafone en die vandaag een mailtje hebben gekregen met morgen geleverd, en later op de dag weer een mailtje dat hij pas 5 oktober geleverd gaat worden??

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-10 10:59

alwinus

Tweaked

@Dirkos:

same here. Eerst 2 keer een mailtje met 28 september en dan een mailtje met 5 oktober???

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
13 September heb ik ook via de priority club bij The Phone House een zwarte 64GB iPhone 5 besteld bij T-Mobile. Er werd mij verteld dat ik de eerste was voor dit toestel en ik hoop dan ook straks een telefoontje te ontvangen dat ik hem morgen mag ophalen. Anders wordt het toch morgenochtend een retour naar Amsterdam :+ .....

Iemand al gebeld van de priority club?

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Wanneer hebben jullie besteld? @Dirk0s en EValentino

Waar: Vodafone Website
Wanneer: 26 september 9:40
Bevestigd: Order bevestigd, versturen nog niet.
Bestelorder: 82149xxx
E-mail: Alleen een order bevestiging vandaag ontvangen.

[ Voor 4% gewijzigd door -NRG- op 27-09-2012 17:40 ]

• Dirk0s
  • Laatst online: 21:34
alwinus schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:33:
@Dirkos:

same here. Eerst 2 keer een mailtje met 28 september en dan een mailtje met 5 oktober???
Ben bang dat het pas 5 oktober gaat worden eigenlijk :(

• bounzzzzz
  • Laatst online: 15-08-2024
Besteld: iPhone 5 16GB Zwart
Waar: Hi (via Klantenservice)
Wanneer: 24 september 09:30
Bevestigd: 24 september

Vandaag verzonden morgen in huis :)

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:01
Besteld: iPhone 5 16GB Zwart (met Vodafone abbo)
Wanneer: 24 september 12:53
Bevestigd: Met een belletje voor persoonsgegevens, 24 september 19:25
Bestelorder: 7865xxx

[ Voor 3% gewijzigd door PaulBloem op 27-09-2012 17:46 ]

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10 15:42

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

H5550 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:17:
[...]

Dat heb ik precies ook.
10:57 besteld, rond 14:40 gebeld voor gegevens.
45 minuten geleden nog bevestigd gekregen via twitter dat ik nog gebeld zou gaan worden.
En even later die mail.

Ik ben benieuwd, maar volgens mij met die nieuwe ordernummers aanmaken zijn wij onderaan de lijst gekomen.
:(
Of dit is een standaard verstuurde nieuwsbrief.
Ik heb ook 32 gb wit besteld en heb ook de mail gehad... Waarschijnlijk hebben ze alleen de 16 gb gehad... Heb om 12:37 de bevestiging gehad...

• H5550
Jobbie schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:49:
[...]

Ik heb ook 32 gb wit besteld en heb ook de mail gehad... Waarschijnlijk hebben ze alleen de 16 gb gehad... Heb om 12:37 de bevestiging gehad...
Er is nog hoop , dit kreeg ik via twitter terug
Dat klopt. De e-mail is een automatisch gegenereerde e-mail die naar alle klanten is verstuurd. Je kunt dan nog gebeld worden.

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Hoe kan ik de nieuwe iPhone als los toestel op de Vodafone website bestellen, iemand een linkje? Ik vind hem alleen in combinatie met abonnement...

• alwinus

alwinus

Tweaked

Net gebeld met Dynalogic. Vodafone heeft de bestellingen verplaatst. Blijkbaar niet de bedoeling dat morgen al telefoons worden uitgeleverd zonder contract. Precieze reden was niet bekend. Het zou nog kunnen zijn dat de levering nog naar maandag wordt gezet maar dat was afhankelijk nog van de terugmelding van Vodafone. Morgen worden ze niet uitgeleverd in ieder geval.

• Anteac
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-10 11:07
Waar: T-mobile pre-order voor vaste klanten
Wanneer: 17 september 16:00
Bevestigd: 17 september
Bestelorder: 1362xx

Geleverd: Bestelling is onderweg, morgen om 8:00 uur ontvang ik een sms met een tijdvak van 2 uur tussen 12:00 en 18:00 waarin hij bezorgd wordt.

• Ossjee
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-01 00:08
EValentino schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:37:
13 September heb ik ook via de priority club bij The Phone House een zwarte 64GB iPhone 5 besteld bij T-Mobile. Er werd mij verteld dat ik de eerste was voor dit toestel en ik hoop dan ook straks een telefoontje te ontvangen dat ik hem morgen mag ophalen. Anders wordt het toch morgenochtend een retour naar Amsterdam :+ .....

Iemand al gebeld van de priority club?
Jaa ik ben inmiddels gebeld voor 16 gb zwarte uitvoering, het schijnt dat alleen kpn/hi/telfort zijn toestellen heeft geleverd aan the phone house, ( de verschillende operators zorgen zelf voor voorraad voor the phone house ) vandaar het belletje ook welke provider je wilt,

ik ben vandaag gebeld en was ook even in de winkel ik kan hem morgen ophalen!:)

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
alwinus schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:53:
Net gebeld met Dynalogic. Vodafone heeft de bestellingen verplaatst. Blijkbaar niet de bedoeling dat morgen al telefoons worden uitgeleverd zonder contract. Precieze reden was niet bekend. Het zou nog kunnen zijn dat de levering nog naar maandag wordt gezet maar dat was afhankelijk nog van de terugmelding van Vodafone. Morgen worden ze niet uitgeleverd in ieder geval.
dat zou echt nasty zijn, wanneer horen wij wat?

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik heb net even gebeld en kreeg hetzelfde te horen. Wellicht dat T-Mobile morgen levert, ook dan horen ze het vandaag en bellen ze me. Laten we op het beste hopen.
Oosz schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:59:
[...]

Jaa ik ben inmiddels gebeld voor 16 gb zwarte uitvoering, het schijnt dat alleen kpn/hi/telfort zijn toestellen heeft geleverd aan the phone house, ( de verschillende operators zorgen zelf voor voorraad voor the phone house ) vandaar het belletje ook welke provider je wilt,

ik ben vandaag gebeld en was ook even in de winkel ik kan hem morgen ophalen!:)

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 20:09
Abonnement: Vodafone iPhone Altijd 42,50
Waar: CoolBlue
Wanneer: maandag 24 september 2012 15:42:11
Bestelorder: 7866***
Heb mailtje gehad

Abonnement: Vodafone iPhone Vaak 42,50
Waar: CoolBlue
Wanneer: maandag 24 september 2012 15:58:35
Bestelorder: 7866***
Heb mailtje gehad

Abonnement: Nog niet gekozen
Waar: T-Mobile Shop Breda
Wanneer: Vrijdag 21 september 2012 09:41
Leverdatum: Kan vrijdag 28 september ophalen

PSN/XBL: DarkTaufu

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

H5550 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:50:
[...]

Er is nog hoop , dit kreeg ik via twitter terug
Dat klopt. De e-mail is een automatisch gegenereerde e-mail die naar alle klanten is verstuurd. Je kunt dan nog gebeld worden.
Nitai heeft idd net ook het belletje gehad voor een 32 Gb wit. Hoop dat het lukt, want na 1 oktober is het voordeel weg...

• H5550
Jobbie schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:30:
[...]

Nitai heeft idd net ook het belletje gehad voor een 32 Gb wit. Hoop dat het lukt, want na 1 oktober is het voordeel weg...
Ik heb een zwarte 32GB besteld, en ben nog het wachten.

Verwijderd

Mijn code van alwaysleft word niet geaccepteerd door F&F
Ongeldige actiecode

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:34:
Mijn code van alwaysleft word niet geaccepteerd door F&F
Ongeldige actiecode
DM 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:55
Het lijkt erop dat er voor 1okt andere codes gelden. Ik had me aangemeld om op de hoogte gehouden te worden over de iPhone5 bij F&F en kreeg naar aanleiding daarvan een mail met nieuwe code... die heb ik dus ook gebruikt, niet de code van Alwaysleft, en dit ging zonder problemen.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

virofi schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:37:
Het lijkt erop dat er voor 1okt andere codes gelden. Ik had me aangemeld om op de hoogte gehouden te worden over de iPhone5 bij F&F en kreeg naar aanleiding daarvan een mail met nieuwe code... die heb ik dus ook gebruikt, niet de code van Alwaysleft, en dit ging zonder problemen.
Ik zie net dat ik om 18:01 ook een email met een nieuwe code heb ontvangen...

Verwijderd

foutje

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2012 18:49 ]

• alwinus

alwinus

Tweaked

alwaysleft schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:00:
[...]

dat zou echt nasty zijn, wanneer horen wij wat?
Wisten ze nog niet. Ik zou gebeld worden. Maar ze zei ook dat het misschien wel maandag zou kunnen worden. Duidelijkheid was er nog niet dus. Ik zou gebeld worden. Grote kans dat het 5 oktober wordt als Vodafone die afspraken heeft gewijzigd.

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:18
Waarom krijgen vele latere ordernummers wel al een bezorgafspraak van tmobile terwijl eerdere geplaatste bestellingen die niet krijgen?

Het gaat om zelfde soorten iPhone's.

Bij de uitlevering zit net zo weinig structuur als bij de selectie van pre-order e-mails.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:28

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Draakje5 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:52:
Waarom krijgen vele latere ordernummers wel al een bezorgafspraak van tmobile terwijl eerdere geplaatste bestellingen die niet krijgen?

Het gaat om zelfde soorten iPhone's.
En dat terwijl ze vantevoren hadden aangekondigd op volgorde van bestelling uit te leveren.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Draakje5
Aaargh! schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:54:
[...]

En dat terwijl ze vantevoren hadden aangekondigd op volgorde van bestelling uit te leveren.
Staat dat nog ergens? Dan wil ik dat wel gebruiken als ik naar ze ga bellen.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:28

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Draakje5 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:55:
[...]

Staat dat nog ergens? Dan wil ik dat wel gebruiken als ik naar ze ga bellen.
Hier staat het nog:
http://service.t-mobile.n.../2485/kw/iphone%205/p/198

Zojuist een mail gekregen met afspraak, dinsdag komt ie. Dat wordt een lang weekend ...

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

CreativeS

Waar: Hi (online)
Wanneer: 21 september 15.30u
Mail bestelling bevestigd: 24 september 11.00u
Mail bestelling vertraagd: 24 september 12.00u (niet op voorraad)
Mail met verzendbevestiging: 27 september 18.30u

Dus ook morgen in huis...

[ Voor 4% gewijzigd door CreativeS op 27-09-2012 21:12 ]

• Larry
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:52
Heb gisterenavond rond kwart voor 9 een iPhone 5 16GB zwart besteld bij Vodafone door mijn abonnement te verlengen. Er staat dat ik een email zou moeten krijgen, maar die heb ik nog niet. Moet ik actie gaan ondernemen of geduld hebben?

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 15:05
Net gebeld door CB en ik zit bij de eerste batch. Besteld op 24 september om 15.00, nieuw abbo bij Vodafone met nummerportering.

• H5550
DutchAddick schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:19:
Net gebeld door CB en ik zit bij de eerste batch. Besteld op 24 september om 15.00, nieuw abbo bij Vodafone met nummerportering.
32 GB iphone?

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:33
Hier ook bevestiging dat die morgen geleverd wordt (VF vl 16GB bij CB). Ze vertelde er ook bij dat die e-mail een foutje was. In de namiddag besteld afgelopen maandag dus voor diegene die ook laat besteld hebben er is nog hoop ;-)

• H5550
6killer schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:20:
Hier ook bevestiging dat die morgen geleverd wordt (VF vl 16GB bij CB). Ze vertelde er ook bij dat die e-mail een foutje was. In de namiddag besteld afgelopen maandag dus voor diegene die ook laat besteld hebben er is nog hoop ;-)
Heb nog voor de middag besteld :) met abo verlenging, en nog steeds niks ;)

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Besteld: iPhone 5 32GB Wit (met Vodafone abbo)
Wanneer: 24 september 11:11
Bevestigd: Met een belletje voor persoonsgegevens, 26 september

Heb het mailtje gehad dat ik niet bij de eerste lichting zat, vervolgens werd ik net (+/- 18:15) gebeld dat ze hem gewoon voor me klaar hebben liggen en dat ik hem morgen kon ontvangen. Vervolgens zag mevr. dat het om een nieuw abo met nummerbehoud ging, en dus moest ze dat eerst aanvragen bij Vodafone. Kon kennelijk niet eerder omdat ze hiervoor het simkaart nummer van VF nodig hadden.
Als dat morgen nog bevestigd wordt krijg ik hem zaterdag, anders wordt t na het weekend. Volgens haar overigens sowieso onder oude voorwaarden.

Zij gaf ook al aan dat er met dat mailtje dus wat mis was gegaan, hun helpdesk had het er druk mee..
Leuk detail is overigens dat VF heeft verzuimd om nano sims aan CB te leveren, dus zij raadde me aan om ff langs een VF store te lopen voor simwissel :)

Verwijderd

Laurensje13 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:11:
Heb gisterenavond rond kwart voor 9 een iPhone 5 16GB zwart besteld bij Vodafone door mijn abonnement te verlengen. Er staat dat ik een email zou moeten krijgen, maar die heb ik nog niet. Moet ik actie gaan ondernemen of geduld hebben?
Nee, je krijgt van Vodafone bij een verlening geen bevestigingsbrief mail ( alleen bij een nieuwe ABO) , wel wordt je 1 dag voor de levering gebeld voor een afspraak te maken.

• Tjiwa
Knijnemans schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:21:

Heb het mailtje gehad dat ik niet bij de eerste lichting zat, vervolgens werd ik net (+/- 18:15) gebeld dat ze hem gewoon voor me klaar hebben liggen en dat ik hem morgen kon ontvangen. Vervolgens zag mevr. dat het om een nieuw abo met nummerbehoud ging, en dus moest ze dat eerst aanvragen bij Vodafone. Kon kennelijk niet eerder omdat ze hiervoor het simkaart nummer van VF nodig hadden.
Als dat morgen nog bevestigd wordt krijg ik hem zaterdag, anders wordt t na het weekend. Volgens haar overigens sowieso onder oude voorwaarden.

Zij gaf ook al aan dat er met dat mailtje dus wat mis was gegaan, hun helpdesk had het er druk mee..
Leuk detail is overigens dat VF heeft verzuimd om nano sims aan CB te leveren, dus zij raadde me aan om ff langs een VF store te lopen voor simwissel :)
Wel een beetje tegenstrijdig,

Eerst zeggen ze dat Vodafone de toestellen alleen gelijk met de abonnementen en de simkaarten leveren. En nu zeggen ze dat ze dus microsims bij de iPhone 5 leveren?...

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Knijnemans schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:21:

Zelfde verhaal hier! Ook net om 19:15 gebeld dat ik toch bij de eerste lichting zit. Ook nummerbehoud aangevraagd en die gaan ze vanavond proberen te regelen. Lukt dat, dan bezorgen ze m zaterdag...

Ze vertelde dat ze 80 toestellen binnen hebben gehad en ze verwacht dat alle bestellingen tussen 10:00 en 13:00 gevuld worden!

Ik ben iig blij! *O*

Nu alleen nog een sleeve!

[ Voor 58% gewijzigd door SqueakyClean op 27-09-2012 19:28 ]

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-10 15:38

Thermometer

Whoop Whoop!

Goed nieuws! Mijn PDAShop iPhone (zwarte 32GB) ligt voor me klaar! (zie mijn post een paar boven hier). Werd net gebeld, het ging inderdaad om een foutje dat de mail naar iedereen is verstuurd. Ze zei dat nummerbehoud bij Vodafone wordt aangevraagd, dit kan van 2 uur tot 3 werkdagen duren, en zodra dat rond is, wordt er gebeld voor een aflever afspraak.

Er is dus nog hoop voor de mensen die rond mijn tijd hebben besteld en/of een 32/64GB iPhone besteld hebben.

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ai ai ai Vodafone nummerbehoud duurt altijd erg lang en Coolblue levert nooit telefoons uit zolang dat niet rond is. Een van de grote nadelen aan het verder doorgaans toch erg prettige Coolblue!

• kenzinau
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:43
Mijn 64GB komt morgen. Ze hadden 1800 al gebeld maar toen was ik niet bereikbaar. Zojuist alsnog gebeld. Verlening VF.

• Larry
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:25:
[...]

Nee, je krijgt van Vodafone bij een verlening geen bevestigingsbrief mail ( alleen bij een nieuwe ABO) , wel wordt je 1 dag voor de levering gebeld voor een afspraak te maken.
Ook als ik aangegeven had dat ik een bevestiging wilde door mijn email adres in te vullen?

• -NRG-
Laurensje13 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:45:
[...]

Ook als ik aangegeven had dat ik een bevestiging wilde door mijn email adres in te vullen?
In mijn geval heb ik een dag later een bevestiging gekregen van mijn order. Een leveringsafspraak word pas gemaakt als het toestel op voorraad is. Direct na aanvraag van de verlenging via de website ontving ik ook niets.

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:39
Iemand al wat gehoord van Phonehouse? Heb een reserveringsbevestiging van gehad maar niets meer van gehoord nadien

• -NRG-
hullepim schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:55:
Iemand al wat gehoord van Phonehouse? Heb een reserveringsbevestiging van gehad maar niets meer van gehoord nadien
Nope, ik sta als een van de eerste op de lijst in Rotterdam. Ik ben niet gebeld en ga er dus van uit dat ze hem niet kunnen leveren. Ik werd echter gebeld vorige week, met de vraag welk abonnement ik er bij zou willen hebben. Dat doet mij vermoeden dat ze selecteren op abonnementstype. Mogelijk krijgen kanten met duurdere abonnementen eerder hun iPhone of de vestigingen met gemiddeld de meest dure abonnementen krijgen de meeste iPhones.

• Larry
-NRG- schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:51:
[...]

In mijn geval heb ik een dag later een bevestiging gekregen van mijn order. Een leveringsafspraak word pas gemaakt als het toestel op voorraad is. Direct na aanvraag van de verlenging via de website ontving ik ook niets.
Ooh oke dan geef ik ze nog wel even de tijd en dan ga ik wel ongeduldig met mijn duimen draaien haha.

• -NRG-
Laurensje13 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:04:
[...]

Ooh oke dan geef ik ze nog wel even de tijd en dan ga ik wel ongeduldig met mijn duimen draaien haha.
Ik denk niet dat je dat hoeft te doen, voorlopig zal hij niet komen. Ik heb hem gisteren om 9:40 ('s morgens) besteld en ben nog niet gebeld voor een afspraak. Dat betekend dus dat ie niet gaat komen als jij hem later dan dat hebt besteld, tenzij je misschien een heel duur abonnement hebt.

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:03
Besteld: iPhone 5 16GB Wit (Vodafone verlenging)
Waar: Smartphoneshop (Coolblue)
Wanneer: 24 september 11.30u
Ordernummer: 78644**
Mail bestelling bevestigd: 24 september 11.40u
Gebeld voor persoonsgegevens: 24 september 12:10u
Gebeld voor aflevering morgen: 27 september 20:10u
Mail met verzendbevestiging: 27 september 20.15u

• Larry
-NRG- schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:07:
[...]

Ik denk niet dat je dat hoeft te doen, voorlopig zal hij niet komen. Ik heb hem gisteren om 9:40 ('s morgens) besteld en ben nog niet gebeld voor een afspraak. Dat betekend dus dat ie niet gaat komen als jij hem later dan dat hebt besteld, tenzij je misschien een heel duur abonnement hebt.
Ooh nee daar was ik al bang voor maar ik wil graag mijn emailtje.

• Ossjee
hullepim schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:55:
als je priority club bent met KPN/HI/TELFORT dan krijg je morgen je iphone 5 geleverd die zijn er allemaal! andere providers zijn niet geleverd

• Ossjee
-NRG- schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:58:
[...]

Nope, ik sta als een van de eerste op de lijst in Rotterdam. Ik ben niet gebeld en ga er dus van uit dat ze hem niet kunnen leveren. Ik werd echter gebeld vorige week, met de vraag welk abonnement ik er bij zou willen hebben. Dat doet mij vermoeden dat ze selecteren op abonnementstype. Mogelijk krijgen kanten met duurdere abonnementen eerder hun iPhone of de vestigingen met gemiddeld de meest dure abonnementen krijgen de meeste iPhones.
alleen als je kpn/hi/telfort hebt gekozen krijg je morgen je iphone 5 geleverd, andere providers hebben geen iphones aangeleverd aangezien ze daar zelf voor moeten zorgen,

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-10 11:07

Amiet01

Master_A

Maandag 24 september rond 12:00 iPhone 5 32GB Black besteld bij CoolBlue (Vodafone verlenging). Vandaag telefoontje rond 19:30 gekregen en voor morgenochtend een afspraak gemaakt. :D

[ Voor 6% gewijzigd door Amiet01 op 27-09-2012 20:47 ]

Master_A

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Is er iemand die bij CoolBlue besteld heeft met nummerbehoud die hem morgen al krijgt?

• tommygun_24
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-01 09:19
Besteld: iPhone 5 16GB Zwart (met Vodafone abbo)
Waar: PhoneHouse
Bevestigd: Mailtje dat abonnement succesvol is aangevraagd (27 september) en dat ik op de wachtlijst voor de iPhone sta. Het kan nog lang gaan duren.....

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:39
Oosz schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:35:
[...]

als je priority club bent met KPN/HI/TELFORT dan krijg je morgen je iphone 5 geleverd die zijn er allemaal! andere providers zijn niet geleverd
Lekker dan... Bestel ik een Sizz aboo :(

Verwijderd

Laurensje13 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:45:
[...]

Nee, dat doen ze niet. Bij een verlenging kan je ook je orderstatus niet bekijken want je hebt geen ordernummer, bij een nieuwe ABO krijg je wel een mail met ordernummer en kan je op de website de status volgen. Als je dan toch perse wilt weten wat de status is van je verlenging dan moet je dat via klantenservice regelen, is als ik me niet vergis 0800- 0200043 of 0800-0200054 een van deze nummers is na 18.00u ook bereikbaar, ik dacht tot 20.00u en ook in het weekend.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2012 21:32 ]

• jmetselaars
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09-2023
Is er een mede-forummer hier die wel een Iphone 5 van CB krijgt en na 15.00 uur besteld heeft?

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-10 10:23
Ze zijn nog steeds druk aan het bellen, zal mij benieuwen. (net gevraagd @ twitter)

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

• jcdvd
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:03
jmetselaars schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:17:
Is er een mede-forummer hier die wel een Iphone 5 van CB krijgt en na 15.00 uur besteld heeft?
Maandag 14:25 besteld bij CB
16 gb zwart VF verlengen, ook niet gebeld voor levering

• Tjiwa
jmetselaars schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:17:
Ik had 2 besteld,
1: zwart nummerbehoud vodafone, wordt niet geleverd,
2: wit vodafone verlenging, werd net gebeld maar niet opgenomen

De witte werd later dan de zwarte om 15:30 ongeveer besteld.

Verwijderd

Ik heb het gevoel dat de 16gb zwarte iphone's niet meer komen voor de mensen die na 13.00 uur hebben besteld bij CoolBlue.

• MrOizo2005
Quote in DM (twitter): Deze zal niet meer worden gebeld vandaag. Het wordt wachten op de volgende batch.

Gaat in mijn geval om een iPhone5 witte 32GB

[ Voor 3% gewijzigd door MrOizo2005 op 27-09-2012 22:32 ]

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:46

GaMbiNo

1337

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:28:
Ik heb het gevoel dat de 16gb zwarte iphone's niet meer komen voor de mensen die na 13.00 uur hebben besteld bij CoolBlue.
Dat zou best kunnen. Ik heb om 13:30 besteld en ben niet gebeld helaas.

• errox
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-10 12:56
Ik vraag mijzelf af of bij het inderdaad zo is dat nummerbehouds orders morgen nog een telefoontje mogen verwachten. Ik hoop het van harte, maar ben er bang voor dat het een lange rit gaat worden. Het is ook vervelend dat wanneer iemand iets meer info weet los te krijgen bij CB, dit alleen maar meer vragen oproept. Het zou derhalve fijn zijn als Coolblue meer inside info zou delen, al was het alleen maar om "ons" warm te houden.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik ben iig zelf ook een nummerbehouder en heb toc rond 19:00 een belletje gehad. Ze vertelde me dat ze vanavond nog t nummerbehoud in orde probeert te maken. Lukt dat, wordt ik morgen gebeld voor een afspraak. Anders komt t volgende week.

Maakt mij niet zoveel uit. T gaat mij tenslotte om de aanbieding en die heb ik binnen! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-10 12:56
Oosz schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:36:
[...]

alleen als je kpn/hi/telfort hebt gekozen krijg je morgen je iphone 5 geleverd, andere providers hebben geen iphones aangeleverd aangezien ze daar zelf voor moeten zorgen,
best sneu van PhoneHouse dan die waren het eerste met een inschrijf lijst toch?
en dan niks kunnen leveren... die van mij komt tussen 13:00 en 15:00 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Zijn er Tmobile bestellingen met 1377xxx + met een 16GB iPhone die al een bezorgafspraak hebben gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Uw afspraak: zaterdag, 29 september 2012 tussen 09:00 en 15:00 uur.
Vanochtend mailtje gehad om te maken.

Ga hem overigens afhalen in Utrecht, afleveren kon maandag pas weer.

16gb wit, order nummer 13770xx

[ Voor 7% gewijzigd door Draakje5 op 28-09-2012 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-09 08:15
Ik heb gisteren een iPhone 5 besteld bij Vodafone. Is er iets bekend over de levertijd?

Op de website stond 'binnen 10 dagen', maar ik denk dat dat standaard tekst is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
Donnie Darko schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 08:15:
[...]

best sneu van PhoneHouse dan die waren het eerste met een inschrijf lijst toch?
en dan niks kunnen leveren... die van mij komt tussen 13:00 en 15:00 :9
Eigenlijk had je er niks aan gehad,

Alle KPN/Hi winkels hebben het nog op voorraad en kunnen het online op tijd leveren, de vraag naar de Lease constructie is minder groot dan los, of met een normale abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:12
Ik ga proberen om straks een losse iPhone 5 te halen bij een Hi! winkel. Kijken of het wat scheelt dat je al zo lang klant bent daar...

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Laatst online: 06-10 16:09
Dat is altijd geweest al bij Phonehouse. Vorig jaar zelfs met de 4S, stond ook als eerste op de lijst. Levering kwam niet en werd constant verlaat. Toen nog hetzelfde releaseweekend naar de plaatselijke Hi winkel geweest en die hadden er nog genoeg op voorraad, dus deze toen meteen meegenomen.

Hi winkels of KPN winkels hebben meestal nog een voorraad omdat de meeste online bestellen is hij online vaak uitverkocht en in de winkels niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
Bij Hi worden geen losse telefoons verkocht. Anders had ik hem daar ook al gekocht haha.. alleen icm abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:12
Gaat mij meer of er een beetje coulance is als je al klant bent bij de provider. Het zou toch moeten kunnen.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:57
Weet iemand hoe je de levertijd van een iPhone 5 i.c.m. F&F kan bijhouden? Ik kan helaas online niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
Ja klopt, dat is wel een beetje service, maar denk dat je niet veel kans hebt. laat het even weten ;)
Ze doen niet voor niks overal icm abo enkel bij de apple store in amsterdam niet.. maar daar zijn ze dus al even uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oetger
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Besteld: iPhone 5 16GB wit
Waar: T-mobile (tel. best. via klantenservice)
Wanneer: 21 september 15:32H
Bevestigd: 21 september
Bestelorder: 1377xxx

SMS/Mail voor aflevering: 28 september (+/-08:30H)
Leverafspraak: 01 oktober

www.facebook.com/raceTEAM4u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeeJee78
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-10 08:38
Muurtegel schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 09:31:
Ik heb gisteren een iPhone 5 besteld bij Vodafone. Is er iets bekend over de levertijd?

Op de website stond 'binnen 10 dagen', maar ik denk dat dat standaard tekst is..
Online besteld of telefonisch?
Ik heb 'm dinsdag online besteld. Voor de zekerheid woensdag even gebeld, bleek de hele bestelling niet bekend te zijn!
Dus opnieuw telefonisch besteld, en mij werd verteld dat ik rekening moet houden met 3 a 4 weken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-09 08:15
BeeJee78 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:01:
[...]

Online besteld of telefonisch?
Ik heb 'm dinsdag online besteld. Voor de zekerheid woensdag even gebeld, bleek de hele bestelling niet bekend te zijn!
Dus opnieuw telefonisch besteld, en mij werd verteld dat ik rekening moet houden met 3 a 4 weken....
Ik heb wel een ontvangstbevestiging, dus ik ga er van uit dat het goed is.
3 a 4 weken, was er al bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:53
oetger schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 09:43:
Waar: T-mobile (tel. best. via klantenservice)
Wanneer: 21 september 15:32H
Bestelorder: 1377xxx

SMS/Mail voor aflevering: 28 september (+/-08:30H)
Leverafspraak: 01 oktober
Nog 8.000 orders voor die van mij....

Op Nu.nl stond dat slechts 27% kiest voor een witte iPhone.
Dus: 8.000 (stel dat het allemaal iPhone orders zijn) x 27% : 2 (kleine gok dat van de witte iPhone 50% een 16GB is) = nog 1080 witte 16GB iPhone's voor me...
Ach,..beetje met cijfers spelen in afwachting van een mail/sms...altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Wat is nu het slimste om te doen? Bestellen op Apple.nl, bij CoolBlue of wachten op een voorraad bij een lokale winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Hmz,....op mijn vraag aan webcare (T-Mobile) waarom orders die na die van mij zijn geplaatst van hetzelfde toestel wel al afgeleverd worden, krijg ik het antwoord: "De volgorde wordt niet bepaald door de ordernummers"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
smoken schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:20:
Hmz,....op mijn vraag aan webcare (T-Mobile) waarom orders die na die van mij zijn geplaatst van hetzelfde toestel wel al afgeleverd worden, krijg ik het antwoord: "De volgorde wordt niet bepaald door de ordernummers"
Ja afhankelijk van je toestel uiteraard. Een 32gb duurt langer dan een 16gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Draakje5 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:25:
[...]

Ja afhankelijk van je toestel uiteraard. Een 32gb duurt langer dan een 16gb.
Blijkbaar heeft dat er dus ook niets mee te maken. Er worden al iPhone's van zelfde model en kleur uitgeleverd aan mensen met een ordernummer hoger dan dat van mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
smoken schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:26:
[...]

Blijkbaar heeft dat er dus ook niets mee te maken. Er worden al iPhone's van zelfde model en kleur uitgeleverd aan mensen met een ordernummer hoger dan dat van mij...
Ja ik had het ook gevraagd, kreeg helaas ook geen duidelijk antwoord.

Het kan ook nog afhankelijk van je betaalmethode en verlenging of nieuw abbonement hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Draakje5 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:28:
[...]

Ja ik had het ook gevraagd, kreeg helaas ook geen duidelijk antwoord.

Het kan ook nog afhankelijk van je betaalmethode en verlenging of nieuw abbonement hangen.
In mijn geval is het een verlenging (met minder minuten voor meer geld ivm de nieuwe abbo structuur) en een bijbetaling voor de iPhone middels creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
Het zal mij benieuwen of ik vandaag sowieso nog even gebeld word door CB. Ze zeiden bij het controle belletje een paar dagen geleden dat er vrijdag telefonisch contact opgenomen werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunny
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-09 12:58
Net mailtje gehad van AMP en gelijk afspraak gemaakt :-)

T-Mobile, order: 13719**, 32GB zwart.

flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10 11:22
Waar: T-mobile website, abonnement verlengt
Wanneer: 21 september 19:18H
Bestelorder: 1380xxx
Sms voor bezorgafspraak : 28 september 10:43H
Bezorgafspraak : 02 oktober 08:30-13:00 (kon ook maandag maar dan ben ik niet huis!)

Moet zeggen dat hij erg snel binnen is/komt ! Levertijd was toen ik hem aanschafte 2-3 weken, is dus iets meer dan 1 week geworden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Bij afhalen, wat moet je meenemen? In de e-mail staat alleen informatie bij een bezorging.
Ik ga uit van een ID.. anders nog iets? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfversluis
  • Laatst online: 08:20
Hm zag dat AMP tot 21u open is en ben vanavond toevallig in de buurt van Utrecht.

Even gebeld, maar helaas kon ik hem niet vanavond nog even ophalen! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjeuh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07-2024

Jantjeuh

zei iets zinnigs..

Bij de the phone house Enschede was en is de 'priority club' niet aan te raden. Op 10 september reserveren (voor de keynote dus!) resulteert in dat je vandaag te horen krijgt dat je 4-8 weken mag wachten met een 'grote onzekerheid'. Bij the phone house ga je dus van vooraan in de rij naar achteraan in de rij. BAH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-10 22:37
CoolBlue is binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joost1991 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 09:36:
Ik ga proberen om straks een losse iPhone 5 te halen bij een Hi! winkel. Kijken of het wat scheelt dat je al zo lang klant bent daar...
Als ze jou al ene zouden verkopen ( lijkt me sterk een los toestel) dan heb je grote kans dat die gesimlocked is. De iPhone icm met abo bij Hi is gelocked.
Bij Hi mag je al 4 maanden van te voren verlengen in tegenstelling tot andere providers waar dit maar 2 maanden is.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2012 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sunny schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:56:
Net mailtje gehad van AMP en gelijk afspraak gemaakt :-)

T-Mobile, order: 13719**, 32GB zwart.
Ben benieuwd!! Hoop vandaag ook nog een sms/mail te krijgen voor het maken van een afspraak
Ik heb order bij tmobile lopen met ordernummer 13728**

Meer mensen die al een sms gekregen hebben voor het maken van een afspraak en ook een 32 gb zwart besteld hebben bij tmobile?
Pagina: 1 ... 31 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.