Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:36

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Besteld: iPhone 4S 32GB Zwart
Waar: tmobile.nl - Verlenging
Wanneer: 30 november
Verwachte leverdatum: 12 december 2011 - 16 december 2011
Verzonden: 13 December 2011
Afleverdatum: 13 December 2011

Zat nog erg te twijfelen tussen de 16GB en 32GB. Heb de knoop doorgehakt, de 16 is gewoon te klein voor mij geworden :P

[ Voor 33% gewijzigd door SideSwipe op 12-12-2011 15:03 . Reden: Aangepast wegens levering ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmeer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 15:21
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:51:
[...]

Ik heb op 27 oktober nieuwe abbo met Iphone 4S 64GB zwart bestelt. Als ik op order status pagina kijk dan is die voor het laatste op 31-10 gewijzigd met melding: Credit Check: OK.

Ik heb sinds die bijna elke week wel 3 a 4 keer per week gebelt en er word mij steeds vertelt dat begin december er een lading 64GB verwacht word. Maar ja wanneer deze natuurlijk naar ons geleverd worden dat durft niemand te zeggen. Vodafone krijg steeds een kleine lading van de 64GB versies volgens de order status medewerkers van Vodafone.

Inmiddels ben ik al over mijn woede heen want wachten zal ik sowieso.. Dus zo zit de situatie bij Vodafone in elkaar
Wussie schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:52:
[...]

bij mij is de orderstatus pagina ondertussen helemaal naar de kloten (krijg lege website wanneer ik orderstatus opvraag). Vandaag vodafone nog gebeld hoe het zat met m'n bestelling van 21 okt, kreeg te horen dat '64gb niet op voorraad is, tot ziens'. Eikels.
Ik heb precies hetzelfde bij Vodafone. Ik heb mijn bestelling ook direct op 21 oktober in de ochtend geplaatst voor een 64GB.
Mij is ook verteld via de "klantenservice" "ergens begin december". De order pagina is kapot en sinds eind oktober heb ik geen mail of wat dan ook ontvangen met wat ik kan verwachten of een excuus of wat dan ook.

Wel hebben ze DIRECT een week na mijn aanschaf het abonnement in laten gaan, wat een stuk duurder is dan mijn vorige. Dat lukte ze dan weer wel.

Ik ben voorheen altijd zeer tevreden geweest met Vodafone, maar nu laten ze toch echt wel een behoorlijke steek vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:38
SideSwipe schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:34:
Waar: tmobile.nl
Verwachte leverdatum: 12 december 2011 - 16 december 2011
Verzonden: pending
Afleverdatum: pending

Zat nog erg te twijfelen tussen de 16GB en 32GB. Heb de knoop doorgehakt, de 16 is gewoon te klein voor mij geworden :P
Dat is opzich best komisch, of ze verwachten wel een erg grote levering 12 december. Ik en vele andere die hebben besteld in de periode van 28 oktober tot nu wachten allemaal nog steeds op de 32GB die vanaf 12 december pas weer leverbaar is. Ik had hem uitgaande van deze gegevens dus net zo goed nu pas kunnen bestellen. Had ik tot die tijd iig mooi nog bij mijn oude onbepekte data abonnement kunnen blijven.

[ Voor 4% gewijzigd door wesleytjuh op 30-11-2011 14:11 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mumbly
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-03-2024
wesleytjuh schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:09:
[...]

ze verwachten wel een erg grote levering 12 december.
Dat lees ik ook uit de diverse berichten die T-Mobile heeft verspreid. Hoop dat ik tegen die tijd zeker mijn toestel heb en als het kan al wat eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
sebasmeer schreef op woensdag 30 november 2011 @ 13:57:
Ik heb precies hetzelfde bij Vodafone. Ik heb mijn bestelling ook direct op 21 oktober in de ochtend geplaatst voor een 64GB.
Mij is ook verteld via de "klantenservice" "ergens begin december".
Dan is het kennelijk snel gegaan met de 64GB modellen die ochtend. Heb de mijne (64GB Black) om 06:30u besteld op 21 oktober en heb hem al sinds 28 oktober, loop er dus nu al een maand mee rond.
Kennelijk heb je er dus net naast gegrepen en is de 64GB sindsdien niet meer geleverd aan VF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmoret
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-09 10:47
[...]

[...]

Mij is ook verteld via de "klantenservice" "ergens begin december". De order pagina is kapot en sinds eind oktober heb ik geen mail of wat dan ook ontvangen met wat ik kan verwachten of een excuus of wat dan ook.

Wel hebben ze DIRECT een week na mijn aanschaf het abonnement in laten gaan, wat een stuk duurder is dan mijn vorige. Dat lukte ze dan weer wel.

Ik ben voorheen altijd zeer tevreden geweest met Vodafone, maar nu laten ze toch echt wel een behoorlijke steek vallen.
Je kunt verschillende browsers proberen. IE in windows geeft bij mij een andere betalingsmethode dan safari in os x. Helaas heb ik nog geen browser gevonden die laat zien dat ie morgen verzonden wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-08-2023
Na KPN, T-Mobile en Vodafone gebeld te hebben is de enige die een (snelle) leverdatum zegt te kunnen garanderen de KPN. De klantenservice geeft aan dat hij op 5 december geleverd wordt, ik heb hem direct telefonisch besteld.

Waar: KPN
Verwachte leverdatum: 5 december 2011

EDIT: ik ontvang er net een mail achteraan dat de levertijd niet 5 december wordt maar toch maar onbekend is. Niet zo netjes van KPN. Heb ze dus meteen weer gebeld, komt erop neer dat ze 5 december een nieuwe zending iPhones binnen krijgen. Hij kon niet garanderen dat ik hem dan krijg maar verwacht van wel omdat de 32GB Black maar 36 keer in backorder staat. Ter vergelijk, de 16GB Black staat 745 keer in backorder! Wordt vervolgt...

[ Voor 43% gewijzigd door mrnn op 30-11-2011 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op 21 november 2011 een witte iPhone 4S 16gb besteld, bij Apple. Mijn bestelling staat nu op ''wordt voorbereid''. Kan ik er vanuit gaan dat ik het morgen of overmorgen binnen heb?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toub
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-01-2024
Besteld: iPhone 4S 64GB Zwart
Waar: VF
Wanneer: pre-order
Orderstatus: Order Afgerond

Ik hoop dat ze hiermee bedoelen, order geannuleerd. Anders ben ik morgenochtend niet zo aardig aan de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:41:
Ik heb op 21 november 2011 een witte iPhone 4S 16gb besteld, bij Apple. Mijn bestelling staat nu op ''wordt voorbereid''. Kan ik er vanuit gaan dat ik het morgen of overmorgen binnen heb?
Ja, daar kan je wel vanuit gaan. Als hij nog niet op verzonden staat, dan kan je hem denk ik overmorgen verwachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:19:
[...]

Ja, daar kan je wel vanuit gaan. Als hij nog niet op verzonden staat, dan kan je hem denk ik overmorgen verwachten. :)
Ik keek toevallig net naar mijn bestelstatus en het staat nu op ook op verzonden :D. Alleen nog geen e-mail gehad van Apple voor het vermelden van een traceernummer.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Besteld: iPhone 4S 16GB Wit
Waar: Smartphoneshop.nl, verlening T-Mobile Zakelijk
Wanneer: 29 november
Verwachte leverdatum: 1 december

Er ging iets mis met het mailen van een KvK uitreksel, daarom 1 dag vertraging opgelopen, anders was hij er vandaag al geweest.

Overigens moet ik ook nog mijn eigen iPhone 4S 16GB Zwart omruilen omdat de focus van de camera niet werkt. Dit de 29e via de zakelijke T-Mobile helpdesk geregeld, ze konden hem binnen een dag omruilen. Kwam mij niet goed uit, dus dat wordt ook morgen. Gaat lekker rap allemaal zo :)

[ Voor 3% gewijzigd door VanRoyal op 30-11-2011 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besteld: iPhone 4S 16GB white, op 21 november bij Apple.
Verwachte leverdatum: 1 december.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
mijn iphone 4s 16GB zwart krijg ik vandaag binnen als het goed is! 8) besteld op 24 november via kpn

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikafoort
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Eindelijk de keuze gemaakt maar nergens een iPhone 4S 16GB zwart op voorraad. Wil hem graag ergens ophalen (winkel) zonder abonnement.
:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al in de Media Markt Utrecht gekeken? Geen idee of 'ie inmiddels daar is uitverkocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:24
Mijn iphone 4s komt zo binnen via hi, binnen 1 dag in huis. Hoesje besteld via iphoneclub, moet je er voor tekenen! An toch makkelijk in de brievenbus? Pfffg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPhone 4S 16gb white ontvangen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:19
Pracht toestel, het word alleen snel vies en als je een screenprotector gebruikt wens ik je succes. Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag 5 uur weer ff gebelt met orderstatus lijn, kreeg een ene mitchel aan de lijn. Dus ik vragen hoe het met de status van mijn bestelling is enzo, gaf ook mijn ordernr.

Hij gaf mij aan dat de 64GB versies de 2e week van december geleverd word door Apple, dit heeft Apple aan Vodafone door gegeven zegt die. Ook gaf die aan dat er 1 voor mij gereserveerd is al van die lading.

Nou ik geloof dat ze de opdracht hebben gekregen om nu 2e week van December te zeggen, ik ben benieuwd wanneer ze zeggen dat er volgend jaar een zending komt tjonge jonge....

Ik hoop dat ik me telefoon nog dit jaar krijg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikafoort
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:38:
Ook al in de Media Markt Utrecht gekeken? Geen idee of 'ie inmiddels daar is uitverkocht. :)
Yep, gebeld eigenlijk. Geen voorraad. Advies om regelmatig even te bellen maar dat duurt zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Zojuist 4S besteld @ Apple Store.
Nog geen vestigingsmail ontvangen maar hij zou tussen 1-2 weken verzend klaar moeten zijn dus hopelijk nog voor kerst binnen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:39
gisteren mijn 16gb black ontvangen van t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-10 15:08

Richard

Kuru Kuru Kururin

Richard schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:00:
Hou jullie hier op de hoogte voor (afzonderlijk besteld):

Besteld: iPhone 4S 16GB Zwart
Waar: Apple Store (Apple.nl)
Wanneer: 25 november
Verwachte leverdatum: 5 december 2011 - 12 december 2011

Wanneer: 25 november
Verwachte leverdatum: 5 december 2011 - 12 december 2011
De witte heeft inmiddels:
Since your items are ready for shipment we are unable to cancel or change your order. However, once the items ship, you may be able to make a return from the Orders page. To request a return now, please call Apple Online Store Customer Service at 1-800-MY-APPLE.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Beste klant,
De verwachting is dat u begin deze week een sms en e-mail ontvangt van AMP. Hiermee kunt u een bezorgafspraak maken voor uw iPhone.
Mvg,
T-Mobile
Hm, dat is gelukkig een stuk sneller dan 12 December. Alleen vat ik nog niet helemaal hoe ik begin deze week een sms en e-mail kan ontvangen, aangezien het alweer vrijdag is. Ik gok zomaar dat ze begin volgende week bedoelen ;).

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mumbly
wesleytjuh schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:55:
[...]

Hm, dat is gelukkig een stuk sneller dan 12 December. Alleen vat ik nog niet helemaal hoe ik begin deze week een sms en e-mail kan ontvangen, aangezien het alweer vrijdag is. Ik gok zomaar dat ze begin volgende week bedoelen ;).
Zou mooi zijn als dat waar is. Hopelijk geldt dat voor mij dan ook. Begin het wachten aardig zat te worden, kan ik je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
mumbly schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:10:
[...]

Zou mooi zijn als dat waar is. Hopelijk geldt dat voor mij dan ook. Begin het wachten aardig zat te worden, kan ik je zeggen.
Las toevallig nog dat klanten die tot en met 28 oktober besteld hebben aan het einde van deze week hun telefoon hadden kunnen verwachten. Dus die belofte zijn ze in jou geval niet nagekomen?
Het is inderdaad te hopen dan dat het begin volgende week wordt. Ik had mezelf er al helemaal op ingesteld dat het ergens aan het einde van de week van 12 december zou worden voor mezelf. Ik was dan ook verbaast toen ik het smsje las, maargoed, eerst zien wat er nu gebeurt, dan geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:45

vanDaal

-ismeereentje

Waar: T-mobile shop Utrecht - Verlenging
Wanneer: 20 november
Verwachte leverdatum: 2 december (vandaag binnen gekomen volgens sms)

In de winkel zeiden ze 2/3 weken. Is uiteindelijk minder dan twee weken geworden. Had ik niet verwacht. Snel maar ophalen dus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-10 18:24
EINDELIJK!

iPhone 4S 64GB Black verstuurd.

Enig idee of Vodafone ook in het weekend levert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-10 15:08

Richard

Kuru Kuru Kururin

Zowel mijn Witte als Zwarte zijn verzonden! 25 Nov besteld @ Apple.nl

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmeer
Plisson schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 19:53:
EINDELIJK!

De mijne is ook "verstuurd"!!! Ik vraag het me ook af of ze het morgen kunnen leveren of pas maandag.

Op de website hebben ze het bij leveringen echter over levering op "werkdag", dus dat is pas maandag :( Maar we houden nog een klein hoopje op morgen.

[ Voor 19% gewijzigd door sebasmeer op 02-12-2011 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
sebasmeer schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 20:21:
[...]

De mijne is ook "verstuurd"!!! Ik vraag het me ook af of ze het morgen kunnen leveren of pas maandag.

Op de website hebben ze het bij leveringen echter over levering op "werkdag", dus dat is pas maandag :( Maar we houden nog een klein hoopje op morgen.
mijn orderstatus pagina doet nog steeds geen reet |:(, geen idee of er al wat veranderd is dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
Wussie schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 20:39:
[...]

mijn orderstatus pagina doet nog steeds geen reet |:(, geen idee of er al wat veranderd is dus.
Probeer via www.vodafone.nl/orderstatus zonder ingelogd te zijn je status op te vragen. Bij mij deed ie het ook eerst niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

het hangt er vanaf of je los hebt besteld of met verlenging. met verlenging komt ie met GLS en die bezorgen alleen op werkdagen. Dus als je vandaag verzendbevestiging hebt gekregen heb je hem maandag in huis (was bij mij ook zo). Bij los toestel schijnen ze ook met tnt-post te werken en die werken wel in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
Plisson schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 20:44:
[...]

Probeer via www.vodafone.nl/orderstatus zonder ingelogd te zijn je status op te vragen. Bij mij deed ie het ook eerst niet.
bedankt, dat geeft in ieder geval iets terug...
Er is iets mis gegaan:
Technical Error had been occured
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plisson schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 19:53:
EINDELIJK!

EN
[...]

Wanneer hadden jullie bestelt/preorderd ????

BTW, bij mij is er nog steeds niets gewijzigd op orderstatus site.al had ik dan wel op 27 oktober als nieuwe abbonement + Iphone 4S 64GB (Black) bestelt.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmeer
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 22:34:
[...]

EN

[...]

BTW, bij mij is er nog steeds niets gewijzigd op orderstatus site.al had ik dan wel op 27 oktober als nieuwe abbonement + Iphone 4S 64GB (Black) bestelt.
Op 21 oktober 2011... voelt als een eeuwigheid geleden. Het gaat bij ons ook om de 64GB versie en bij mij om een verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-10 00:03
Besteld: iPhone 4S 16 GB zwart met Beyzacases Zero sleeve
Waar: www.apple.nl
Wanneer: 2 december
Verwachte levering: tussen 12 en 19 december

En nu maar hopen dat ie ook komt. Mijn vorige poging om een iphone te kopen, via marktplaats, is helaas niet zo goed afgelopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
Wussie schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 21:07:
[...]

bedankt, dat geeft in ieder geval iets terug...

[...]
:?
En nu is het veranderd naar:
Oeps...
Je hebt onvoldoende rechten om deze pagina te bekijken
wtf zijn die gasten daar ook echt allemaal aan het doen 8)7. Maar goed, ik zie het vanzelf wel, ga me d'r verder ook niet meer druk om maken ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Wussie op 03-12-2011 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-10 13:35

beerns

it is I, Leclerc

Vistajevski schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 23:36:
Besteld: iPhone 4S 16 GB zwart met Beyzacases Zero sleeve
Waar: www.apple.nl
Verwachte levering: tussen 12 en 19 december
Idem. Ook gisteravond besteld en dezelfde prognose, o ja. Ook dezelfde telefoon qua specs en kleur.

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmoret
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 22:34:
[...]

EN

[...]

Als je nu op de Vodafone bestelsite kijkt, zie je dat de 64GB leverbaar is vanaf week 51. Er is dus nog hoop dat ze dit jaar nog gaan leveren. De 32GB ziet er wat minder rooskleurig uit: die kun je überhaupt niet bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cmoret schreef op zondag 04 december 2011 @ 12:53:
[...]

Als je nu op de Vodafone bestelsite kijkt, zie je dat de 64GB leverbaar is vanaf week 51. Er is dus nog hoop dat ze dit jaar nog gaan leveren. De 32GB ziet er wat minder rooskleurig uit: die kun je überhaupt niet bestellen...
cmoret, waar lees je dat af? Heb je een linkje? Ik heb net op vodafone gekeken maar ik zie nergens een datum ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-10 20:24

Fisico

by Fabian

Hadden ze dat bij mij maar gedaan, want het nieuwe contract is goedkoper dan het huidige. Ik zit met mijn oude nokia dus nog steeds op mijn te dure contract ipv het goedkopere met een beter toestel. Vrijdag belde vodafone weer en het is onduidelijk wanneer mijn toestel komt. 50 euro crediteren voor het ongemak vind ik niet een heel geweldig aanbod eigenlijk. Zijn er meer waarbij de levertijd echt onduidelijk is en vodafone eigenlijk niets aanbied?

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
Fisico schreef op zondag 04 december 2011 @ 13:03:
[...]

Hadden ze dat bij mij maar gedaan, want het nieuwe contract is goedkoper dan het huidige. Ik zit met mijn oude nokia dus nog steeds op mijn te dure contract ipv het goedkopere met een beter toestel. Vrijdag belde vodafone weer en het is onduidelijk wanneer mijn toestel komt. 50 euro crediteren voor het ongemak vind ik niet een heel geweldig aanbod eigenlijk. Zijn er meer waarbij de levertijd echt onduidelijk is en vodafone eigenlijk niets aanbied?
Ik heb buiten de orderbevestiging om helemaal niks van vodafone vernomen. Orderstatus pagina doet het nog steeds niet, en heb zelf een aantal keer naar de orderstatus desk gebeld en kreeg alleen maar te horen "we weten niet wanneer je toestel er is".

[ Voor 17% gewijzigd door Wussie op 04-12-2011 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 13:03:
[...]

cmoret, waar lees je dat af? Heb je een linkje? Ik heb net op vodafone gekeken maar ik zie nergens een datum ofzo.
http://www.vodafone.nl/iphone/bestel_iphone4s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmoret
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 13:03:
[...]

Zie de link in de post van Damir. Daar kun je per toestel de tijd zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
Even telefonisch contact opgenomen met vodafone, blijkbaar is het toestel verzonden naar de leverancier en kan ik hem waarschijnlijk vandaag verwachten, we gaan het zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmeer
Wussie schreef op maandag 05 december 2011 @ 08:58:
Even telefonisch contact opgenomen met vodafone, blijkbaar is het toestel verzonden naar de leverancier en kan ik hem waarschijnlijk vandaag verwachten, we gaan het zien ;)
Had je daar geen mail over gehad afgelopen vrijdag? Damir en ik wel.
Wij verwachten hem ook vandaag.

Verder heb ik mijn abbo verlengt bij Vodafone, dus vandaar dat ze waarschijnlijk snel het geheel konden omzetten. Wat wel weer raar is, dat ze geen track&trace op het pakket hebben bij verlengingen en dat iedereen 'm gewoon kan aannemen bij mij thuis (telefoon van 800+ euro). Gelukkig is mijn vriendin vrij vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
sebasmeer schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:31:
[...]

Had je daar geen mail over gehad afgelopen vrijdag? Damir en ik wel.
Wij verwachten hem ook vandaag.

Verder heb ik mijn abbo verlengt bij Vodafone, dus vandaar dat ze waarschijnlijk snel het geheel konden omzetten. Wat wel weer raar is, dat ze geen track&trace op het pakket hebben bij verlengingen en dat iedereen 'm gewoon kan aannemen bij mij thuis (telefoon van 800+ euro). Gelukkig is mijn vriendin vrij vandaag.
nee geen e-mail gehad, maar mijn orderstatus pagina werkt ook niet dus er zal aan hun kant wel wat kapot zijn ofzo. Heb telefonisch wel een track & trace nummer gekregen met de opmerking dat het niet altijd werkte; weet voor de rest ook niet welke koerierservice ze gebruiken (is geen T&T nummer in ieder geval) dus ik zie het vanzelf wel.

Het gaat overigens ook om een 64gb black met verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmeer
Wussie schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:52:
[...]

nee geen e-mail gehad, maar mijn orderstatus pagina werkt ook niet dus er zal aan hun kant wel wat kapot zijn ofzo. Heb telefonisch wel een track & trace nummer gekregen met de opmerking dat het niet altijd werkte; weet voor de rest ook niet welke koerierservice ze gebruiken (is geen T&T nummer in ieder geval) dus ik zie het vanzelf wel.

Het gaat overigens ook om een 64gb black met verlenging.
Ik heb ook de 64gb black besteld.

De orderstatus bij My Vodafone werkt bij mij ook niet. Maar deze wel: https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp
Maar je wordt er niet veel wijzer van. Er staat bij mij enkel: Orderstatus: Order Afgerond.

Ik ga ook maar even een track&trace nummer achterhalen zo. De levering van verlenging gaat (volgens jootje123) via GLS. Probeer hier je nummer eens in te vullen: http://services.gls-nethe...racking/ttpakketshop.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:56
Wanneer: 27 november
Verwachte leverdatum: 7 december 2011 - 14 december 2011
Verzonden: 3 december
Afleverdatum: als het goed is 6 december

Vind het toch een nette levering als hij morgen ook echt komt! Ik kan de status al opvragen bij tnt express, dus hij is aangemeld. Nu alleen nog afleveren graag (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
sebasmeer schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:09:
[...]

Ik heb ook de 64gb black besteld.

De orderstatus bij My Vodafone werkt bij mij ook niet. Maar deze wel: https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp
Maar je wordt er niet veel wijzer van. Er staat bij mij enkel: Orderstatus: Order Afgerond.

Ik ga ook maar even een track&trace nummer achterhalen zo. De levering van verlenging gaat (volgens jootje123) via GLS. Probeer hier je nummer eens in te vullen: http://services.gls-nethe...racking/ttpakketshop.aspx
niks; het is ook een 10 cijferige code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Zo, 3 november 32GB zwart besteld bij T-Mobile. Meerdere keren is de levertijd uitgesteld naar uiteindelijk 12 december. Vandaag mail gehad van Amp en gelukkig toch iets eerder een afspraak kunnen maken. Woensdag wordt ie bezorgt :).

[ Voor 3% gewijzigd door wesleytjuh op 05-12-2011 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mumbly
wesleytjuh schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:02:
Zo, 3 november 32GB zwart besteld bij T-Mobile. Meerdere keren is de levertijd uitgesteld naar uiteindelijk 12 december. Vandaag mail gehad van Amp en gelukkig toch iets eerder een afspraak kunnen maken. Woensdag wordt ie bezorgt :).
Mooi man! Eens zien wanneer mijn toestel dan wordt geleverd. Vooralsnog ga ik maar uit van volgende week... Kan het alleen maar meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
mumbly schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:21:
[...]

Mooi man! Eens zien wanneer mijn toestel dan wordt geleverd. Vooralsnog ga ik maar uit van volgende week... Kan het alleen maar meevallen.
Sterker nog, na het invullen van de adresgegevens kon ik hem morgen al laten afleveren :)! Het is te hopen dat de rest van de leveringen nu ook snel volgen inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
Mijne is eindelijk gearriveerd! Tot ziens topic; hoop voor de achterblijvers dat het snel is geregeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.deelen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-03-2024
Waar: Vodafone
Wat: Nieuw abonnement incl. nummerbehoud.
Wanneer: 8 november
Verwachte leverdatum: ?

Orderstatus pagina van Vodafone staat: "Voorraad is gereserveerd voor de order."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
De mijne ook ontvangen :) Alleen jammer dat er geen micro-sim bij zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmeer
EINDELIJK! :D iPhone is binnen!

Wat: Verlenging
Wanneer: 21 oktober
Geleverd op: 5 december

Micro-sim heb ik bij de Vodafone shop gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebasmeer schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:06:
EINDELIJK! :D iPhone is binnen!

Wanneer: 21 oktober
Geleverd op: 5 december

Micro-sim heb ik bij de Vodafone shop gehaald.
Nou ik ben voor jullie allemaal blij die hem ontvangen hebben, maar mijn 64GB versie laat nog op zich wachten :@ vandaag weer gebelt en nog steeds geen voorraad :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doruss
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-10 09:05
21 oktober ook de 64GB zwart besteld bij Vodafone. Maar ook vandaag is mijn orderstatus nog steeds niet veranderd. Begin met de dag bozer en bozer op Vodafone te worden.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ruim 15 maanden een Samsung Galaxy S en ik ben inmiddels een beetje uitgekeken op dat ding. Omdat ik ook een ipad 2 heb die erg goed bevalt, heb ik besloten een iphone 4s 32 GB te kopen.

Ik ben van plan om die via apple.com te kopen samen met zo'n apple bumper omdat de iphone via de officiële Apple site toch het goedkoopst is. Echter Apple geeft tegen de Europese regels in maar 1 jaar garantie.

Wat is verstandig? Via de Apple site of toch via een andere webwinkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 23:57:
Ik heb nu ruim 15 maanden een Samsung Galaxy S en ik ben inmiddels een beetje uitgekeken op dat ding. Omdat ik ook een ipad 2 heb die erg goed bevalt, heb ik besloten een iphone 4s 32 GB te kopen.

Ik ben van plan om die via apple.com te kopen samen met zo'n apple bumper omdat de iphone via de officiële Apple site toch het goedkoopst is. Echter Apple geeft tegen de Europese regels in maar 1 jaar garantie.

Wil je hem zo snel mogelijk hebben dan moet je voor studentmobiel.nl gaan, die leveren binnen 1 werkdag de 4s los :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmoret
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 23:57:

In werkelijkheid is die garantie toch echt 2 jaar (mits je prive bestelt en niet zakelijk). Apple importeert zelf via vennootschappen in Luxemburg en GB, dus onderhavig aan de europese regelgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Wanneer: 5 december
Geleverd op: ?

Gister ook een iPhone 4S besteld bij verlenging van mijn contract.
De 16GB was de enige die je op dit moment kan bestellen bij Vodafone.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.deelen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-03-2024
p.deelen schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:29:
Wat: Nieuw abonnement incl. nummerbehoud.
Wanneer: 8 november

Orderstatus pagina van Vodafone staat: "Voorraad is gereserveerd voor de order."
Gisteren toch nog maar eens gebeld naar Vodafone. Omdat ik vorige week een mail had gekregen dat nummerbehoud vertraagd was, gevraagd waardoor dat kwam. Vertelde de medewerker dat nummerbehoud allang was goedgekeurd maar nog niet goed was doorgevoerd, hij zou het nu doorzetten. Vervolgens kreeg ik het nummer van afdeling "logistiek" van Vodafone zodat ik een afspraak kon maken voor het leveren van het toestel. Hier kreeg ik weer te horen dat de status van nummerbehoud niet goed stond in het systeem en dit zou gelijk aangepast worden, kon een uur later terug bellen om een afspraak te maken. Heb nu een afspraak gemaakt voor a.s. woensdag ben benieuwd of dit wel goed in hun "Systeem" staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmoret
Doruss schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:58:
21 oktober ook de 64GB zwart besteld bij Vodafone. Maar ook vandaag is mijn orderstatus nog steeds niet veranderd. Begin met de dag bozer en bozer op Vodafone te worden.. :(
Net even contact gehad met Vodafone: er schijnt gisteren een zeer kleine lading van de 64GB versie te zijn binnengekomen (overige modellen waren er meer), waardoor ze nog niet aan alle vraag kunnen voldoen. Naar alle waarschijnlijkheid komt er een grote lading 64GB (zwart) binnen op of rond 14 december, waar ook die van mij bij zou moeten zitten (besteld op 3 november), dus ook de toestellen die eerder zijn besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Bij mij zeiden ze aan de telefoon dat ik kon rekenen op 3 weken voor de 16GB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Hoe dit ooit door de kwaliteitscontrole van apple is gekomen is mij een groot raadsel:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v702/wesleytjuh/DSC00041.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v702/wesleytjuh/DSC00042.jpg

Net 15 minuten geleden ontvangen, en gaat uiteraard weer terug...

[ Voor 60% gewijzigd door wesleytjuh op 06-12-2011 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
Dat schiet lekker op :( Wat zijn het? Luchtbelletjes? lijmdruppeltjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
mrnn schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:59:
Dat schiet lekker op :( Wat zijn het? Luchtbelletjes? lijmdruppeltjes?
Lijkt op barsten/kartels in het glas van het LCD. Wellicht gebeurd tijdens het op maat snijden van het LCD.. Vroeg in het proces waarschijnlijk dus al. Aan de andere kant kan het bij nader inzien ook lijm zijn. Het LCD zit toch vast aan het glas?
Mijn oordeel over Apple is nu toch wel even veranderd.. Heb de meeste producten van ze toch wel thuis staan, maar zo'n slechte kwaliteitscontrole kan echt niet.

Om mijn post toch maar gelijk even dit topic waardig te maken.

32GB Zwart, besteld op 3 november bij T-Mobile.
6 December ontvangen.

[ Voor 7% gewijzigd door wesleytjuh op 06-12-2011 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:17
5 december een zwarte 4s 16 gb besteld bij KPN verlengen.
6 december binnen! dat is nog eens snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45
Wat: Verlenging abo

Ik ben benieuwd. Heb ook nog geen bevestiging binnen. Heb wel een sim lock vrije besteld. Benieuwd of dit goed gaat...

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mumbly
wesleytjuh schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:43:
Hoe dit ooit door de kwaliteitscontrole van apple is gekomen is mij een groot raadsel:

Net 15 minuten geleden ontvangen, en gaat uiteraard weer terug...
Damn! Dat is wel jammer dan.... Ziet er inderdaad uit als wat lijm dat er tussenuit is gelekt.
Niet zo netjes van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischa2011
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-03 18:41
Wat: Verlenging abo
Wanneer: 6 december

Verkoopster gaf netjes aan dat het wat langer kan duren.. alleen ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen van de verlenging of hoort dit zo..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischa2011 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:21:

Verkoopster gaf netjes aan dat het wat langer kan duren.. alleen ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen van de verlenging of hoort dit zo..?
hoort zo, krijg je op het moment dat je iphone geleverd kan worden, dan pas hoort ook je abbonoment in te gaan.

als het goed is ontvang ik mijn toestel vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
Yes, iPhone is binnen!

Straks even langs de Vodafone shop om een microsimmetje te halen (betreft verlenging van Vodafone naar KPN).

Waar: KPN
Verwachte leverdatum: 5 december
Verzonden: 6 december
Afleverdatum: 7 december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:29:
[...]

hoort zo, krijg je op het moment dat je iphone geleverd kan worden, dan pas hoort ook je abbonoment in te gaan.

als het goed is ontvang ik mijn toestel vandaag :)
Ik heb direct na de bestelling een email ontvangen met order nummer van Vodafone.
Echter werkt deze order nummer niet via de status pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tahomas
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-02 10:32
Weet iemand een Phonehouse filliaal in de randstad waar ze toevallig nog voorraad van de 16 GB versie hebben voor T-Mobile? Ik mag vandaag mijn contract verlengen en heb 3 fillialen gebeld en geen filiaal heeft er ééntje. Moet ik de hoop opgeven of is het mogelijk dat ik vandaag nog de trein kan pakken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

İk heb net vodafone orderlijn gebeld van hun kreeg ik nummer 0348462801 om afspraak te maken. Dus ik heb 0348462801 gebelt en EİNDELİJK afspraak gemaakt voor a.s dinsdag tussen 5 en 9 uur avond (dit omdat ik werk doordeweeks) nou nog heel ff geduld en dan heb ik hem eindelijk na bijna 1,5 maand wachten.

İk geloof dus dat de iphone 4s 64gb versies eindelijk op voorraad zijn bij vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-10 10:54

cue

Vandaag 32 gb zwart bij apple online besteld..... Nu maar afwachten wanneer hij binnenkomt..

Apple geeft aan: Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 16 Dec, 2011 - 23 Dec, 2011

[ Voor 31% gewijzigd door cue op 09-12-2011 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mus117
  • Laatst online: 13-09 15:54
Waar: T-mobile (online)
Wat: verlenging abbo
Wanneer: 1 december
Verwachte leverdatum: 10 december (afspraak gemaakt met vervoerder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmoret
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:35:
İk heb net vodafone orderlijn gebeld van hun kreeg ik nummer 0348462801 om afspraak te maken. Dus ik heb 0348462801 gebelt en EİNDELİJK afspraak gemaakt voor a.s dinsdag tussen 5 en 9 uur avond (dit omdat ik werk doordeweeks) nou nog heel ff geduld en dan heb ik hem eindelijk na bijna 1,5 maand wachten.

İk geloof dus dat de iphone 4s 64gb versies eindelijk op voorraad zijn bij vodafone.
Bij mij nog niets gewijzigd. Er staan nu wel op de bestelsite lagere prijzen voor de toestellen en 50% korting op het abonnement. Tot zo ver het nut van vroeg bestellen. :(

bewerking: nog even met vodafone gebeld, maar het verhaal is dat de korting alleen van toepassing is op de 16GB. De andere toestellen zijn wel genoemd met korting, maar zijn dit kalenderjaar zeker niet meer te bestellen omdat Vodafone na volgende week voorlopig geen zicht meer heeft op het binnenkomen van voorraad...

[ Voor 18% gewijzigd door cmoret op 09-12-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulThai
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-09 23:33
Besteld: 2 stuks iPhone 4S 64GB Zwart
Waar: KPN (afdeling Safe waarschijnlijk)
Wat: verlenging abbo
Wanneer: 7 december
Verwachte leverdatum: 10 december levering met TNT post

Ik kan niet voor 7 december bestellen ivm lopend abbo (nu € 7,50 korting over gehele looptijd 2 jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plhsnt
  • Laatst online: 14-06-2022
Vandaag gemeld door AMP Logistics/GSMEasy.nl dat mijn iPhone voorradig is, maar dat deze pas over een week (zaterdag 17 dec.) kan worden geleverd in verband met het feit dat het nummerbehoud ook vandaag pas is aangevraagd bij Vodafone.
Is dat normaal, want ik wacht al ruim een week op voorraad en dat hadden ze toch ook parallel kunnen laten lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:27
Ik heb mijn iPhone al een paar weken nu en mijn nummerbehoud gaat pas op 22 december over naar Vodafone, dus dat vind ik een beetje raar wat ze jou verteld hebben! Waarom zou je op je GSM moeten wachten hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-10 20:24

Fisico

by Fabian

cmoret schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:45:
[...]

Bij mij nog niets gewijzigd. Er staan nu wel op de bestelsite lagere prijzen voor de toestellen en 50% korting op het abonnement. Tot zo ver het nut van vroeg bestellen. :(

bewerking: nog even met vodafone gebeld, maar het verhaal is dat de korting alleen van toepassing is op de 16GB. De andere toestellen zijn wel genoemd met korting, maar zijn dit kalenderjaar zeker niet meer te bestellen omdat Vodafone na volgende week voorlopig geen zicht meer heeft op het binnenkomen van voorraad...
Gister vanwege de onduidelijkheid over het wanneer de order maar afgeblazen. Van zinnen als: we hebben echt geen idee en bij de volgende levering dus u bent snel aan de beurt. Begint bij mij van alles te koken. Hoe kan je immers weten dat het snel is als je geen idee hebt?

Ook allemaal leuk en aardig met die 50 euro korting (en dan nog op je site met korting vrolijk nieuwe orders binnenhalen) maar ondertussen zit ik met een slecht werkende oude telefoon en een duur oud contract wat al verlopen is. In mijn ogen waardeloze service van Vodafone. Volgend jaar beter en tot die tijd klooien met mijn ipod. Nu 48 uur wachten voor ik iets anders kan bestellen :(

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:36

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik heb met AMP logistics een afspraak gemaakt voor morgen.

Ze hebben blijkbaar bij T-mobile de 32GB zwarte versie op voorraad? :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
SideSwipe schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:02:
Ik heb met AMP logistics een afspraak gemaakt voor morgen.

Ze hebben blijkbaar bij T-mobile de 32GB zwarte versie op voorraad? :)
Ze zouden 12 december inderdaad een grote levering krijgen :). Hopelijk zit mijn vervangend toestel er ook bij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plhsnt
  • Laatst online: 14-06-2022
Vandaag mijn bestelling voor een 16GB iPhone 4S geannuleerd.
Besteld op 29 november bij GSMEasy voor 29 euro (vodafone 48,50 per maand), vrijdag was de telefoon op voorraad en afspraak voor aflevering gemaakt.
Zondag stond dezelfde telefoon voor 0 euro en 4 maanden halve abonnementskosten aangeboden. Dus dat scheelt 125 euro...

Dus: bestelling van 29/11 (en afleverafspraak) geannuleerd en nieuwe bestelling gedaan.

Helaas was het niet mogelijk de lopende bestelling te wijzigen, dus geannuleerd en vandaag opnieuw besteld. Nu maar afwachten wanneer de iPhone 4S weer voorradig is.

[ Voor 9% gewijzigd door plhsnt op 12-12-2011 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoonBoy
  • Laatst online: 06-10-2024
Ik heb vandaag dan eindelijk mij 64GB 4S binnen van Vodafone! Besteld op 23 Oktober....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi zo net track & trace nr ontvangen. Als het meezit krijg ik me iphone 4s 64gb (black) vandaag tussen 17 en 21 uur binnen. İnfo voor alle andere wachtende.

Btw gaat om vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar: T-mobile (telefoon, dit was volgens de sales de meest snelle methode gezien online de bestellingen van de gehele dag tegen 18:00 worden verwerkt)
Wat: Nieuwe abbo
Wanneer: 12 december (s'middags)
Verwachte leverdatum: 14 december (afspraak gemaakt met vervoerder)

Echt snel. Ik denk dat als ik niet uit had geslapen dat ik hem misschien nog vandaag binnen had kunnen krijgen :). maar ik kan nog wel een nachtje slapen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munnikman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-10 16:04
Net bij VF mijn bestelling afgezegd.... Wilde een 4s 32GB zwart maar kreeg te horen dat het pas na de jaarwisseling zou gaan worden. Gelijk even een rondje gebeld en nu voor iets meer bijbetalen het zelfde abo besteld (VF Messaging 300) bij GSMWijzer maar dan met een 4s 64GB zwart. Deze zou op voorraad zijn dus eens kijken hoe snel ik hem binnen kan krijgen.... :-)

2 B Continued.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:21
Voor iedereen die de 64 GB bij Vodaphone heeft besteld en nog steeds wacht op levering, of deze net heeft gekregen: Het kan lonen effe flink pissig te worden aan de telefoon over de te lange levertijd. Heeft een vriend van mij 2 maanden gratis abbo opgeleverd twv 110 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmoret
Er blijkt weer iets mis in het ordersysteem van Vodafone, maar als je nu belt met de de service lijn (0800-0200043) dan sturen ze 'm morgen op (in elk geval van de 64GB die op of voor 5 november zijn besteld)!

Waar: Vodafone (telefonisch)
Wanneer: 3 november
Verzendklaar datum: 13 december
Afleverdatum: 15 december

[ Voor 3% gewijzigd door cmoret op 13-12-2011 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischa2011
  • Laatst online: 10-03 18:41
Ik heb mijn verlenging gecanceld, moet nu 1 of 2 dagen wachten voor ik gebruik kan maken van de kortingen.
Vind het een beetje zonde om straks 125 euro meer te gaan betalen of 1 weekje misschien extra te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-10 13:35

beerns

it is I, Leclerc

De mijne, 02 dec jl via Apple besteld is vanmiddag rond 16u verzonden.
Waarschijnlijk morgen binnen. 16gb iphone 4s zwart.
Ben benieuwd hoe UPS het doet. Bij m'n ipad2 hebben ze het pakketje zo de brievenbus in gestopt en heeft de bezorger ZELF (voor mij dus) getekend. Was ik destijds bijzonder blij mee, dat zul je begrijpen.

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynoot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 06:23
Net een iPhone 4s 16gb online besteld in de Apple Store. Wel via een bankoverschrijving dus zal wat langer duren. Ben benieuwd wanneer die binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik wens iedereen veel succes en geduld met wachten. ik heb me iphone 4s 64gb versie binnen eindelijk !!..

tot ziens elders hier op de fora
Pagina: 1 ... 27 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.