Voor de Belgen onder ons: De Mobistar centers blijken een mooie stock te hebben. Ik ging er (Oostende) zaterdag langs en vroeg wanneer de 64GB zwart verwacht werd. Tot mijn verbazing kreeg ik als antwoord "Verwacht?? Niet, hij ligt hier al verschillende dagen op stock." bij navraag bleek dus dat ze van alle modellen (en kleuren) toch verschillende exemplaren onmiddellijk beschikbaar hadden. Ik kon dus tevreden buiten lopen met een 64gb zwart zonder abonnement erbij te nemen. Ter info: ik had op voorhand niets besteld. Ik ging gewoon op goed geluk langs, met de verwachting dat ik toch enige tijd ging moeten wachten. Niet dus, ik ben nu dus een heel tevreden 4S gebruiker.
Het is vast niet wat de VF klanten willen horen, maar wie dicht bij de grens woont, kan het anders eens in België proberen... Succes! En nu ga ik weer verder met Siri praten
Het is vast niet wat de VF klanten willen horen, maar wie dicht bij de grens woont, kan het anders eens in België proberen... Succes! En nu ga ik weer verder met Siri praten