Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brynnie
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Voor de Belgen onder ons: De Mobistar centers blijken een mooie stock te hebben. Ik ging er (Oostende) zaterdag langs en vroeg wanneer de 64GB zwart verwacht werd. Tot mijn verbazing kreeg ik als antwoord "Verwacht?? Niet, hij ligt hier al verschillende dagen op stock." bij navraag bleek dus dat ze van alle modellen (en kleuren) toch verschillende exemplaren onmiddellijk beschikbaar hadden. Ik kon dus tevreden buiten lopen met een 64gb zwart zonder abonnement erbij te nemen. Ter info: ik had op voorhand niets besteld. Ik ging gewoon op goed geluk langs, met de verwachting dat ik toch enige tijd ging moeten wachten. Niet dus, ik ben nu dus een heel tevreden 4S gebruiker.

Het is vast niet wat de VF klanten willen horen, maar wie dicht bij de grens woont, kan het anders eens in België proberen... Succes! En nu ga ik weer verder met Siri praten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:20
Brynnie schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:01:
Voor de Belgen onder ons: De Mobistar centers blijken een mooie stock te hebben. Ik ging er (Oostende) zaterdag langs en vroeg wanneer de 64GB zwart verwacht werd. Tot mijn verbazing kreeg ik als antwoord "Verwacht?? Niet, hij ligt hier al verschillende dagen op stock." bij navraag bleek dus dat ze van alle modellen (en kleuren) toch verschillende exemplaren onmiddellijk beschikbaar hadden. Ik kon dus tevreden buiten lopen met een 64gb zwart zonder abonnement erbij te nemen. Ter info: ik had op voorhand niets besteld. Ik ging gewoon op goed geluk langs, met de verwachting dat ik toch enige tijd ging moeten wachten. Niet dus, ik ben nu dus een heel tevreden 4S gebruiker.

Het is vast niet wat de VF klanten willen horen, maar wie dicht bij de grens woont, kan het anders eens in België proberen... Succes! En nu ga ik weer verder met Siri praten ;)
Jammer dat ik dit nu pas lees, vanmorgen net het bedrag naar Apple overgemaakt voor een bestelling uit de Apple Store.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:44
KPN is wel aardig snel. Op 10/11 een zwarte 16GB 4S besteld via Internet en vandaag verzonnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrissCross
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-10 21:33
Besteld: iPhone 4S 32GB Zwart
Waar: Telfort online
Wanneer: 31 oktober
Verzendklaar datum: 15 november
Afleverdatum: 16 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:47:
Vrijdag 16 gig zwart besteld bij verlening met vodafone. Is het trouwens normaal dat de bevestigingsmail een paar dagen op zich laat wachten?
Nog steeds geen mail, is dit gebruikelijk? Volgens mij is mijn nieuwe contract wel al ingegaan ( informatie van de vodafone site) beetje vreemd dat ze dat niet gelijk stellen met de levering van mijn telefoon?
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:37:
[...]

Nog steeds geen mail, is dit gebruikelijk? Volgens mij is mijn nieuwe contract wel al ingegaan ( informatie van de vodafone site) beetje vreemd dat ze dat niet gelijk stellen met de levering van mijn telefoon?
Als ze je abo pas omzetten wanneer Vodafone de iphone levert dan bestaat de kans dat je 6 weken zonder abonnement komt te zitten, vandaar dat ze je abo meteen inlaten gaan of omzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:44
Wat een amateurs van "CEVA Logistics", hele dag thuis en nog steeds niks. Vraag me af of er nog iets komt. Track & Trace staat nog steeds op 'Chauffeur is onderweg'.

Neem alles terug, pakje net keurig bezorgd. _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door honey op 15-11-2011 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-10 22:22
Woei ..net sms gekregen dat mijn iphone 4s bezorgd kan worden.
Besteld 3 nov, tmobile. Abo verlenning
9369xx

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:37:
[...]

Duurde bij mij ook dik een week voordat ik de mail kreeg. Kreeg overigens wel op dezelfde dag de mail van orderbevestiging en bevestiging van verlenging en het direct ingaan van mijn nieuwe abo. Ik dus boos opgebeld want abo zou pas ingaan als ik de telefoon had. Zij die dame dat de telefoon dan snel moest komen. En idd, dag erna kreeg ik verzendbevestiging en werkdag erna (mail kwam vrij en dus eerste werkdag was maandag) stond GLS voor de deur.

iedereen wil dat ding en dus hebben ze het erg druk. Lijkt er wel op dat ze bestaande klanten voor laten gaan. Ik heb mijn phone al binnen terwijl sommigen hier meer dan een week eerder hadden besteld en hem nog steeds niet hebben (ik heb em al een week).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuner12
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 13:19
Waar: Telfort.nl
Wanneer: vrijdag 28 okt 20:30
Wat: iPhone 4S black 16GB bij nieuw abo
afleverdatum: woensdag 2 november woensdag 16 november tijd onbekend.

Iemand met telfort die al een tijdstip heeft voor een afleverdatum in de toekomst? Tegen mij is gezegd dat ik vanaf 10u savonds een update zou krijgen, niet gebeurd.. net als vorige keer.. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma®tin
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-10 21:56

Ma®tin

Hallo

Besteld: iPhone 4S 16GB Zwart
Waar: Apple Store NL
Wanneer: 21-10-2011
Verwachtte leverdatum: 31-10-2011 / 07-11-2011
Verzenddatum: 02-11-2011
Afleverdatum: 03-11-2011

🔆Vanmeerzon 18400wp 🔥Panasonic WP 💦Ariston WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
heeft er uberhaupt al iemand een 64gb mogen ontvangen van vodafone? Heb 21 okt besteld en nog steeds enkel een orderbevestiging gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wussie schreef op woensdag 16 november 2011 @ 07:46:
heeft er uberhaupt al iemand een 64gb mogen ontvangen van vodafone? Heb 21 okt besteld en nog steeds enkel een orderbevestiging gehad.
Ik heb op 21 oktober een 64GB zwart ge-preordered. Aangezien deze moeilijk leverbaar zijn is mij een witte aangeboden. Deze heb ik nu een week in bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas789
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-10 20:16
hermandeperman schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:23:
[...]

Join the club. Mij hebben ze na 2 gecancelde leverafspraken toegezegd deze week een leverdatum te gaan geven voor de 16GB wit. Het zal mij benieuwen.
Ja pff, daarna kreeg ik weer een mail dat ik een afspraak kon maken, dus meteen voor de dag er op een afspraak gemaakt bij dynalogics. Paar uur later weer een telefoontje, dat er door een systeemfout nogmaals een afspraak gemaakt was. Maar dat er nogsteeds niks op voorraad was. (stuur dan niet z'n emailtje). Dus weer gecanceld. 10min later, weer een mailtje dat de levering niet door kon gaan en dat ik weer een nieuwe afspraak kon maken. Wat een slecht systeem.

De vrouw die ik aan de telefoon had beloofde mij wel deze week te bellen over de leverdatum. Echter, nogsteeds niks gehoord. dus we zijn nu al weer 3 weken veder! Top!:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog zo'n micro sim cutter over nu ik mijn simkaart naar een micro sim heb omgezet. Iemand die interesse heeft? DM mij dan even.

Verwijderd

Spannend, net een iPhone 4S 16 GB Zwart besteld!

Waar: Apple.nl
Wanneer: 17 november
Verzendklaar datum: Tussen 25 november en 2 december.
Afleverdatum: -

Iemand al op de hoogte of Apple al sneller uitlevert en ik 'm eventueel al op 25 november kan verwachten?

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-10 08:25
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:04:
Spannend, net een iPhone 4S 16 GB Zwart besteld!

Afleverdatum: -

Iemand al op de hoogte of Apple al sneller uitlevert en ik 'm eventueel al op 25 november kan verwachten?
Daar is eigenlijk geen peil op te trekken maar tot nu toe heb ik het meest gezien dat op dinsdag of woensdag (van de verwachte 'bezorgweek') de verzending wordt verstuurd.

• Toub
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-01-2024
Heb vandaag te horen gekregen, dat de iPhone 4s 64GB pas op 5 dec weer binnenkomt bij Vodafone.

Verwijderd

jelle. schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:19:
[...]

Daar is eigenlijk geen peil op te trekken maar tot nu toe heb ik het meest gezien dat op dinsdag of woensdag (van de verwachte 'bezorgweek') de verzending wordt verstuurd.
In ieder geval bedankt. :) Komt ook een stukje geduld bij kijken, hoewel dat best lastig is. ;[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xStoryTeller
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 12:59
Heb dinsdag een iPhone 4S besteld bij ritel.nl samen met een Sizz 2 jaar abo. Een uur later kreeg ik een mailtje dat mijn bestelling klaar was en dat ik met een paar uur een telefoontje zou krijgen voor een leverafspraak, deze kwam helaas niet dus vandaag maar even gebeld en kreeg te horen dat er iets mis was gegaan en toen gelijk telefonisch een afspraak gemaakt voor morgen ochtend. Nu maar hopen dat hij komt ;D

Edit: Vrijdag om half 2 bezorgd, anderhalf uur na de afgesproken levertijd maar ik ben tevreden.

[ Voor 10% gewijzigd door xStoryTeller op 20-11-2011 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakin239
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:30
Op 10 november bij Apple.nl besteld een 16GB zwarte 4S en als het goed is staat vandaag de TNT man/vrouw op de stoep met een mooie nieuwe telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:30
KPN is zeer snel met het leveren van iphones

besteld: woensdag 16 nov. (geen verlenging)
iphone 4s 16 gb wit. bel sms web XL 350
afgeleverd: 18 nov. (krijg hem straks)

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-10 16:16
Zojuist (19:28) een verzendbevestiging gehad. Leveren ze maandag niet? :P

Waar: Online Apple Store NL
Wanneer: maandag 14 november rond 15:00
Verzendklaar datum: tussen dinsdag 22 november en dinsdag 29 november
Verzonden: zaterdag 19 november
Afleverdatum: volgens mijn verzendbevesting dinsdag 22 november

[ Voor 19% gewijzigd door JorzoR op 19-11-2011 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UPS is toch meestal verantwoordelijk voor de verzending van Apple-producten? Die bezorgen inderdaad negen van de tien keer niet op maandag.

Overigens goed om te zien dat alles zo'n beetje binnen 8 dagen binnen is via Apple zelf. Dan verwacht ik 'm 25 november zelf binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-08 10:16
Ik krijg hem, via UPS, gewoon op maandag. Als ie niet van de vrachtwagen afvalt deze keer dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-10 10:53

Altaphista

1. check manual, 2. ask

ik heb ook een besteld via mijn werk met abo bij T-Mobiel, maar dat duurde mij te lang (1-2 maanden...) dus toen ik vorige week in Engeland was nog maar een opgehaald, andere raak ik wel weer kwijt :). Liep daar een Apple-store binnen en had m in 5 minuten afgerekend en wel mee!

edit: kom ik er net achter dat dit m'n 1337e post is :)

[ Voor 9% gewijzigd door Altaphista op 19-11-2011 23:21 ]

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apple.nl ; 7 november 32gig zwart besteld ; levertijd 1-2 weeks ; 17 november geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:07
Hier iemand al iets gehoord van T-Mobile :)?
Begint nu toch wel lang te duren, als ik het zo vergelijk met andere winkels/providers. Ik wacht nu inmiddels alweer 3 weken op mijn 4S 32GB Zwart.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmoret
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-09 10:47
Besteld: iPhone 4S 64GB Zwart
Waar: Vodafone via telefonische winkel
Wanneer: 03 november
Verzendklaar datum: vanaf 05 december
Afleverdatum: vanaf 05 januari 2012

Wordt 'm dus niet meer dit jaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is echt absurd! Is 64GB zo slecht leverbaar, lijkt me wel heel erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 09:22
Besteld: iPhone 4S 32GB Wit met nummerbehoud
Waar: Vodafone via webwinkel met BSW Smart truuk
Wanneer: 27 oktober
Afgeleverd: 19 november

Heb wel meerdere malen moeten bellen vanwege problemen met het nummerbehoud systeem. Pas na bellen hebben ze de aanvraag gedaan. Eenmaal goedgekeurd zat de goedkeuring niet in alle systemen (synchronisatieproblemen), en kon de verzendafdeling er niet bij. Medewerker heeft een notitie bij mijn bestelling gezet (daar kunnen alle partijen bij), en op goed vertrouwen is hij opgestuurd.

Conclusie: Veel gebel, maar goed geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cmoret schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:16:
Besteld: iPhone 4S 64GB Zwart
Waar: Vodafone via telefonische winkel
Wanneer: 03 november
Verzendklaar datum: vanaf 05 december
Afleverdatum: vanaf 05 januari 2012

Wordt 'm dus niet meer dit jaar :(
Ik heb op 27 oktober nieuwe abbo met Iphone 4S 64GB zwart bestelt. Als ik op order status pagina kijk dan is die voor het laatste op 31-10 gewijzigd met melding: Credit Check: OK.

Ik heb sinds die bijna elke week wel 3 a 4 keer per week gebelt en er word mij steeds vertelt dat begin december er een lading 64GB verwacht word. Maar ja wanneer deze natuurlijk naar ons geleverd worden dat durft niemand te zeggen. Vodafone krijg steeds een kleine lading van de 64GB versies volgens de order status medewerkers van Vodafone.

Inmiddels ben ik al over mijn woede heen want wachten zal ik sowieso.. Dus zo zit de situatie bij Vodafone in elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:51:
[...]

Ik heb op 27 oktober nieuwe abbo met Iphone 4S 64GB zwart bestelt. Als ik op order status pagina kijk dan is die voor het laatste op 31-10 gewijzigd met melding: Credit Check: OK.

Ik heb sinds die bijna elke week wel 3 a 4 keer per week gebelt en er word mij steeds vertelt dat begin december er een lading 64GB verwacht word. Maar ja wanneer deze natuurlijk naar ons geleverd worden dat durft niemand te zeggen. Vodafone krijg steeds een kleine lading van de 64GB versies volgens de order status medewerkers van Vodafone.

Inmiddels ben ik al over mijn woede heen want wachten zal ik sowieso.. Dus zo zit de situatie bij Vodafone in elkaar
bij mij is de orderstatus pagina ondertussen helemaal naar de kloten (krijg lege website wanneer ik orderstatus opvraag). Vandaag vodafone nog gebeld hoe het zat met m'n bestelling van 21 okt, kreeg te horen dat '64gb niet op voorraad is, tot ziens'. Eikels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wussie schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:52:
[...]

bij mij is de orderstatus pagina ondertussen helemaal naar de kloten (krijg lege website wanneer ik orderstatus opvraag). Vandaag vodafone nog gebeld hoe het zat met m'n bestelling van 21 okt, kreeg te horen dat '64gb niet op voorraad is, tot ziens'. Eikels.
Onder tussen ben ik echt moe geworden van de orderstatus pagina dus ik kijk er niet meer naar :) Maar ik vind het echt niet kunnen met een bedrijf al vodafone, welk tijdperk leven we nu eigenlijk is het zo moeilijk om tegenover je klanten te melden dat de telefoon aardig wat vertraging heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Laatst online: 15:42
wesleytjuh schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:15:
Hier iemand al iets gehoord van T-Mobile :)?
Begint nu toch wel lang te duren, als ik het zo vergelijk met andere winkels/providers. Ik wacht nu inmiddels alweer 3 weken op mijn 4S 32GB Zwart.
Laatste wat ik weet is dat ze pas over 4 weken weer 32GB modellen krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Siebsel schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:23:
[...]

Wanneer heb je dat gehoord? Toen ik op 2 november mijn 32GB bestelde werd er mooi verteld dat de levertijd wel mee viel, ookal stond er 3-4 weken op de site.. Hooguit een paar weken werd er gezegt, inmiddels zitten we alweer in week 3.. en nog 4 weken wachten ben ik eigenlijk niet van plan. Inmiddels zijn er genoeg manieren om binnen 48 uur een 4S te bemachtigen.

[ Voor 6% gewijzigd door wesleytjuh op 21-11-2011 15:33 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
wesleytjuh schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:33:
[...]

Wanneer heb je dat gehoord? Toen ik op 2 november mijn 32GB bestelde werd er mooi verteld dat de levertijd wel mee viel, ookal stond er 3-4 weken op de site.. Hooguit een paar weken werd er gezegt, inmiddels zitten we alweer in week 3.. en nog 4 weken wachten ben ik eigenlijk niet van plan. Inmiddels zijn er genoeg manieren om binnen 48 uur een 4S te bemachtigen.
Zowel via de T-Mobile helpdesk chat als de winkel (waar ik goede connecties heb) werd mij vorige week 4 tot 5 weken aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmoret
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:20:
Dat is echt absurd! Is 64GB zo slecht leverbaar, lijkt me wel heel erg sterk.
Mijn bijkomende probleem is dat vodafone pas het nummerbehoud aan gaat vragen als ze het toestel binnen hebben, waarbij KPN een opzegtermijn hanteert van een maand. Tussentijds een andere simkaart leveren was volgens Vodafone geen optie, ik moet echt wachten op de microsim die bij de iphone geleverd wordt :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-08 10:16
Sgimi schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 19:55:
Ik krijg hem, via UPS, gewoon op maandag. Als ie niet van de vrachtwagen afvalt deze keer dan...
en deze keer is hij binnengekomen :)

25 oktober besteld, bijna een maand later binnen...maar wel met 50euro korting vanwege het ongemak ivm het kwijtraken van een exemplaar bij de vervoerder (UPS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:27
Ik heb een 4S 32GB besteld bij Vodafone via de personeelsaanbieding.
Ik heb een SMS gekregen dat het nummerbehoud vanaf 22 december een feit is, maar wat de leverdatum van het toestel is, geen enkel idee.
Ik heb pas op 10 november besteld, dus ik vermoed dat ik nog wel even kom te wachten :P

Mijn vriendin heeft 27 oktober de 4S 64GB besteld, ook vodafone, die heeft nog geen enkel bericht ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mumbly
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-03-2024
Siebsel schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:23:
[...]
Shit... Dat meen je niet? Gisteren in de T-Mobile winkel 2 tot 3 weken gezegd. Maar dat was voor bestellingen die nu geplaatst worden.
Zucht..... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister ook even gebeld met vodafone, konden me ook niks extra's vertellen, iemand enig idee over de levertijden van de zwarte 16 gig modellen ? Vind de informatievoorziening van vodafone erg matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
mumbly schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:32:
[...]

Shit... Dat meen je niet? Gisteren in de T-Mobile winkel 2 tot 3 weken gezegd. Maar dat was voor bestellingen die nu geplaatst worden.
Zucht..... :/
Ik denk dat je er inderdaad vanuit mag gaan dat het nog wel 4 tot 5 weken gaat duren..
Zie volgende tabel:

Afbeeldingslocatie: https://forum.t-mobile.nl/attachments/status-bestelling-levertijden-400/1212d1321281865-levertijden-iphone-4s-levertijden-14-11.jpg

Zelf besteld op 2 november, dus ik zou hem dus volgende week kunnen verwachten, tenminste, dat mag ik toch wel hopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Laatst online: 22-03-2024
Wussie schreef op woensdag 16 november 2011 @ 07:46:
Ja hoor, een 64 GB Black via Vodafone, besteld 21 oktober 06:30u. Heb hem al op 28 oktober ontvangen.

Alleen jammer dat diezelfde 28 oktober pas mijn nummerportering is aangevraagt bij T-Mobile met een maand opzegtermijn, dus pas over een week kan ik er eindelijk ook mee bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 00:48
xahmol schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:42:
[...]

Ja hoor, een 64 GB Black via Vodafone, besteld 21 oktober 06:30u. Heb hem al op 28 oktober ontvangen.

Alleen jammer dat diezelfde 28 oktober pas mijn nummerportering is aangevraagt bij T-Mobile met een maand opzegtermijn, dus pas over een week kan ik er eindelijk ook mee bellen.
Die toestellen zijn gewoon simlock vrij, dus hoezo kun je er niet mee bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-10 14:11
Bestelgegevens
Bestelnummer 4849***
Datum van jouw bestelling 22-11-2011
Verwachte leverdatum 23-11-2011

Vandaag besteld bij Hi! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xfix schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:11:
Bestelgegevens
Bestelnummer 4849***

Als we ook eens wisten welke type je bestelt had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Laatst online: 22-03-2024
NotSoSteady schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:16:
[...]Die toestellen zijn gewoon simlock vrij, dus hoezo kun je er niet mee bellen?
Dan zul je toch echt een microsim moeten hebben van je oude provider. Mijn huidige T-Mobile SIM in mijn huidige iPhone 3GS past toch echt niet in mijn 4S.
En om nu voor een maandje een nieuwe T-Mobile microsim te kopen......
Bijknippen leek me ook niet zo'n goed idee, als het niet goed gaat kan ik op zowel mijn oude als nieuwe phone niet meer bellen.

Nee, heb mijn Vodafone microsim ook al sinds 28 oktober, wacht gewoon wel tot die 28 november actief wordt.

[ Voor 9% gewijzigd door xahmol op 22-11-2011 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:17:
[...]

Als we ook eens wisten welke type je bestelt had :)
Zwart 16GB niet heel speciaal dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
xahmol schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:52:
[...]

Dan zul je toch echt een microsim moeten hebben van je oude provider. Mijn huidige T-Mobile SIM in mijn huidige iPhone 3GS past toch echt niet in mijn 4S.
En om nu voor een maandje een nieuwe T-Mobile microsim te kopen......
Bijknippen leek me ook niet zo'n goed idee, als het niet goed gaat kan ik op zowel mijn oude als nieuwe phone niet meer bellen.

Nee, heb mijn Vodafone microsim ook al sinds 28 oktober, wacht gewoon wel tot die 28 november actief wordt.
Ik ben gewoon naar de t-mobile winkel gegaan:

I - "Mag ik een _andere_ simkaart, want mijn huidige past niet 8)7"
T - "Waar hebt u hem dan gekocht meneer?"
I - "Oooh, ergens anders, want ik dacht dat dat sneller was."
T - "Ok, voor deze keer krijgt u van mij gratis een microsim."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:05
Possstema schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:56:
[...]

Ik ben gewoon naar de t-mobile winkel gegaan:

I - "Mag ik een _andere_ simkaart, want mijn huidige past niet 8)7"
T - "Waar hebt u hem dan gekocht meneer?"
I - "Oooh, ergens anders, want ik dacht dat dat sneller was."
T - "Ok, voor deze keer krijgt u van mij gratis een microsim."
.....zelf knippen is 3 seconden werk. Je kan elke telfoonzaak binnenlopen en vragen of ze het voor je willen knippen. 3 seconden later loop je eruit met een "micro" sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-10 16:16
Even mezelf quoten:
JorzoR schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 19:41:
Zojuist (19:28) een verzendbevestiging gehad. Leveren ze maandag niet? :P

Waar: Online Apple Store NL
Wanneer: maandag 14 november rond 15:00
Verzendklaar datum: tussen dinsdag 22 november en dinsdag 29 november
Verzonden: zaterdag 19 november
Afleverdatum: volgens mijn verzendbevesting dinsdag 22 november
Dinsdag 22 november rond 13:00 geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, ze komen wel heel netjes op de eerste dag binnen! Veel plezier ermee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
kx22 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:03:
[...]
.....zelf knippen is 3 seconden werk. Je kan elke telfoonzaak binnenlopen en vragen of ze het voor je willen knippen. 3 seconden later loop je eruit met een "micro" sim.
Dat heb ik uiteraard eerst geprobeerd, maar de chip van de oude simkaart was zo groot dat ik er wat vanaf moest knippen (schijnt te kunnen). Maar het was toch niet goed gegaan. Overigens gaf xahmol dat hij dat niet wou :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:24
kx22 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:03:
[...]

Wij hebben op de zaak een speciale tang hiervoor. Ideaal.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mumbly
Possstema schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:55:
[...]

Dat heb ik uiteraard eerst geprobeerd, maar de chip van de oude simkaart was zo groot dat ik er wat vanaf moest knippen (schijnt te kunnen). Maar het was toch niet goed gegaan. Overigens gaf xahmol dat hij dat niet wou :).
Blijkbaar kan knippen alleen bij simkaarten vanaf een bepaald nummer. Voor de KPN sims die hier gebruikt worden moeten die beginnen met een 3 of hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:31
Net een zwarte 16g 4s bij de Saturn in Zaandam gehaald. In voorraad en dus zo meenemen. Had nog een case erbij gekocht die ze vergeten zijn af te rekenen. Kwam ik thuis nog achter :)

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:11
krizzziz schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:44:
Net een zwarte 16g 4s bij de Saturn in Zaandam gehaald. In voorraad en dus zo meenemen. Had nog een case erbij gekocht die ze vergeten zijn af te rekenen. Kwam ik thuis nog achter :)
Daar ga je toch wel mee terug hoop ik?

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
Xfix schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:11:
Bestelgegevens
Bestelnummer 4849***

Ze hebben hem niet bezorgd... HI gebeld en ze gingen het nakijken. Pakketje ligt klaar maar het was te druk op te bezorgen. Deze week komtie binnen is me beloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
metallicattim schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:43:
Ik heb een 4S 32GB besteld bij Vodafone via de personeelsaanbieding.
Ik heb een SMS gekregen dat het nummerbehoud vanaf 22 december een feit is, maar wat de leverdatum van het toestel is, geen enkel idee.
Ik heb pas op 10 november besteld, dus ik vermoed dat ik nog wel even kom te wachten :P

Mijn vriendin heeft 27 oktober de 4S 64GB besteld, ook vodafone, die heeft nog geen enkel bericht ontvangen.
Vandaag belletje gehad, morgen tussen 08:00-13:00 wordt ie afgeleverd :)

Mijn vriendin nog steeds niks gehoord over haar 64GB. Ze gaat hem nu cancellen en hopen dat de 32GB snel weer beschikbaar komt op de Friends&Family van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:25
peacelord schreef op woensdag 23 november 2011 @ 18:31:
[...]

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Vandaag is helaas duidelijk geworden dat de verwachtte levering vanuit Apple vertraagd is naar de week van 12 december.

Voor de klanten die op 26 & 27 oktober een iPhone 32gb zwart hebben besteld is de verwachting dat zij begin volgende week een email & sms ontvangen om een bezorgafspraak te maken.

Voor de klanten die een 32gb wit hebben besteld op 26 t/m 30 oktober geldt dat ook zij volgende week een email en sms kunnen verwachten om een bezorgafspraak te maken.

Voor alle overige klanten geldt op dit moment dat er in de week van 12 december voldoende voorraad binnenkomt.

Let op, dit blijft een verwachting.
Aldus T-Mobile

In mijn geval dus minimaal 6 weken levertijd, terwijl er aan de telefoon zo'n 2 weken werd verteld. Dit is in ieder geval de laatste keer dat ik mijn abonnement bij de provider verleng, dat weet ik wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:31
peacelord schreef op woensdag 23 november 2011 @ 18:31:
[...]

ehhh,,bij een kleine middenstander was ik hiermee terug gegaan. Bij een internationale speler qua retail ga ik niet mijn tijd verspillen (voor €10) vanwege een fout die daar is gemaakt.

Moet helaas toch wachten op mijn microsim van T-mobile daar ze mij bij de Saturn niet aan konden helpen.

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLovinB
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 17:27
Gisterochtend witte iPhone 4S 16GB besteld bij algebeld.nl, vanavond 18u werd de telefoon al bezorgd. Vodafone abbo verlengd, ging allemaal erg soepel!

Verwijderd

Afleverdatum: Waarschijnlijk 25 november

Verzending wordt voorbereid! Als het goed is morgen dus binnen! Joepie. :)

• Siebsel
wesleytjuh schreef op woensdag 23 november 2011 @ 20:12:
[...]
Dit is in ieder geval de laatste keer dat ik mijn abonnement bij de provider verleng, dat weet ik wel..
Dat maakt geen verschil. De (onafhankelijke) winkels hebben ook geen 32GB iPhones van T-Mobile liggen. En die zitten te wachten op dezelfde zending als jij. Sterker nog, ik denk dat T-Mobile zelf ze eerder heeft liggen dan een telecomboer.

• Xeanor
  • Laatst online: 30-09 21:53
Is er ook maar enige winkel ergens in een stad waar je zo kan binnenlopen en eentje (4S 16/32/64GB) kan meenemen?

Ik lees hier net de Saturn in Zaandam, dat is wel wat ver weg voor mij. Nog enige andere winkels? Ik wil er dus graag eentje zonder abo kopen.

[ Voor 12% gewijzigd door Xeanor op 24-11-2011 12:36 ]

• wesleytjuh
Siebsel schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:08:
[...]

Dat maakt geen verschil. De (onafhankelijke) winkels hebben ook geen 32GB iPhones van T-Mobile liggen. En die zitten te wachten op dezelfde zending als jij. Sterker nog, ik denk dat T-Mobile zelf ze eerder heeft liggen dan een telecomboer.
Je hebt gelijk, wat ik meer bedoelde te zeggen is dat ik de volgende keer waarschijnlijk gewoon mijn abonnement opzeg en bijvoorbeeld The Phone House binnenloop en kijk naar een goed abonnement + telefoon. De voordelen van verlengen zie ik in ieder geval niet meer, zowel op het gebied van "korting" als levertijden.

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:52
ik heb gister een exemplaar opgehaald bij MM arena die hadden nog voldoende voorraad alleen heb ik een 16Gb genomen

Verwijderd

Xeanor schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:34:
Is er ook maar enige winkel ergens in een stad waar je zo kan binnenlopen en eentje (4S 16/32/64GB) kan meenemen?

Ik lees hier net de Saturn in Zaandam, dat is wel wat ver weg voor mij. Nog enige andere winkels? Ik wil er dus graag eentje zonder abo kopen.
Is Utrecht dichtbij genoeg voor je? Ik was daar net in de Media Markt (Hoog Catharijne) en daar hebben ze genoeg 4S 16GB op voorraad liggen, 649 euro.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2011 13:43 ]

• mitchdc
Xfix schreef op woensdag 23 november 2011 @ 19:11:
[...]

Ze hebben hem niet bezorgd... HI gebeld en ze gingen het nakijken. Pakketje ligt klaar maar het was te druk op te bezorgen. Deze week komtie binnen is me beloofd.
Kreeg net smsje dat hij vrijdag binnekomt. Al met al 3 dagen verzenden wat niet heel erg lang is :) (als hij ook daadwerlijk binnenkomt :P)

• Xeanor
  • Laatst online: 30-09 21:53
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:43:
[...]

Is Utrecht dichtbij genoeg voor je? Ik was daar net in de Media Markt (Hoog Catharijne) en daar hebben ze genoeg 4S 16GB op voorraad liggen, 649 euro.
Thanks, dat is al beter te doen in ieder geval. Ik zal eerst even de lokale MM checken.

• metallicattim
Besteld: iPhone 4S 32GB Wit
Waar: Friends&Family Vodafone
Wanneer: 11 november
Afleverdatum: 24 november

Ik ben hem meteen het updaten :) Ik moet wel nog wachten tot 22 december voordat ik Vodafone kan gebruiken, in de tussentijd maar de HI SIM laten bijknippen :)

• mumbly
Belachelijk dat de T-Mobile levertijden zo afwijken van de rest. Is er iemand die hier een zinnige verklaring voor heeft? Ik begrijp 'm in elk geval niet.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Kite
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 11:47

Mr_Kite

Alles van waarde is weerloos

Besteld: iPhone 4S 32GB Zwart
Waar: Friends&Family Vodafone
Wanneer: 9 november
Afleverdatum: 26 november

valt me mee na alle mensen die op 21 oktober besteld hadden en soms nu ook nog niets hebben. Kreeg vreemd genoeg vandaag wel een email bericht van de VF klantenservice dat ze niet weten wanneer ze kunnen leveren, als antwoord op een vraag van vorige week: "Op dit moment is alleen de Apple iPhone 4S 16GB White op voorraad. Wij weten helaas niet wanneer de rest van de toestellen weer binnen komen." raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:26
Waar: KPN
Wanneer: 24 november
Afleverdatum: nog niet bekend

Heb gisteren in een winkel van KPN mijn abonnement verlengd. Desbetreffende medewerker vertelde mij dat ik het toestel aankomende maandag of dinsdag binnen zou moeten krijgen.

Nu kreeg ik gisteren een uur na de bestelling al een mailtje dat KPN de iphone niet op voorraad heeft en ik vanzelf bericht krijg wanneer het toestel weer op voorraad is.. Hopelijk duurt het niet te lang anders had ik gisteren beter naar de MM in utrecht kunnen lopen om daar de iphone te kopen :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:18
Dit topic is behoorlijk vol. Wie zou er een nieuw deel willen openen? Neem dan even contact op via DM :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
Xfix schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:12:
[...]

Kreeg net smsje dat hij vrijdag binnekomt. Al met al 3 dagen verzenden wat niet heel erg lang is :) (als hij ook daadwerlijk binnenkomt :P)
Pakje is aangekomen thuis, 3 dagen na bestellen. Jammer dat ik nog op werk ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsess
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:42
Net maar even Vodafone gebeld. Ik vind het persoonlijk al lang genoeg duren.

Heb mijn abbo op 7 november verlengd. Er is toen gezegd dat er 11 november weer wat zou binnenkomen, maar gezien er nog een wachtlijst is, ging ik er al vanuit dat ik hier misschien niet bij zou zitten. Inmiddels zijn we bijna 3 weken verder en heb nog steeds helemaal NIETS vernomen. Dus gebeld:
Er schijnen mondjesmaat toestellen binnen te komen van verschillende groottes en kleuren. Ze hebben van Apple begrepen dat er 5 december een groot aantal binnen gaat komen om zo alle klanten (die dus hebben besteld cq. gereserveerd) te kunnen leveren. Hopelijk weet ik in die week dus meer en hopelijk krijgt iedereen dan z'n iPhone welke bij Vodafone is besteld... ;)

::: Macbook Air (M2) ::: Mac Mini (2018) ::: iPhone 15 Pro (256 GB) ::: Apple TV 4K :::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afleverdatum: 25 november

UPS stond vanmorgen om tien uur voor de deur met m'n pakketje. Helemaal blij nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabrynil
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-03 10:31
Besteld: iPhone 4S 64GB zwart + travel adapter + dock
Waar: Apple Store (Apple.nl)
Wanneer: 12 november
Verwachte leverdatum: 22 november 2011 - 29 november 2011
Verzonden: 19 november (in het weekeinde natuurlijk :P)
Afleverdatum: 22 november 2011 (UPS)

Zeer netjes eigenlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-10 15:08

Richard

Kuru Kuru Kururin

Hou jullie hier op de hoogte voor (afzonderlijk besteld):

Wanneer: 25 november
Verwachte leverdatum: 5 december 2011 - 12 december 2011
Verzonden: pending
Afleverdatum: pending

Besteld: iPhone 4S 16GB Wit
Wanneer: 25 november
Verwachte leverdatum: 5 december 2011 - 12 december 2011

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mumbly
Verdorie... Weer een aanpassing van de levertijden op het T-Mobile forum zie ik.

Kan iemand het bestand "28-11-2011 15-13-41.jpg" uit het T-Mobile forum hier plaatsen? Niet doorlinken, want dat werkt niet als je geen toegang tot het T-Mobile forum hebt.

Ben via een business partner (die ook geen informatie heeft/geeft) wel afhankelijk van T-Mobile, dus ben heel benieuwd naar wat ze te melden hebben.

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:45
Ik ben op zoek naar een iPhone 4S icm Vodafone abbo. Weet iemand een winkel met de 64Gb op voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-10 18:24
ilovetechno schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:27:
Ik ben op zoek naar een iPhone 4S icm Vodafone abbo. Weet iemand een winkel met de 64Gb op voorraad?
Nergens? Volgens een Vodafone medewerker komt de volgende lading iPhones rond 5 december binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 12:53
mumbly schreef op donderdag 24 november 2011 @ 23:22:
Belachelijk dat de T-Mobile levertijden zo afwijken van de rest. Is er iemand die hier een zinnige verklaring voor heeft? Ik begrijp 'm in elk geval niet.... :/
Verklaring is er wel, maar die begrijpt een consument wellicht niet. Het gaat om hoogstwaarschijnlijk om omzetcijfers. Telefoons zijn niet opbrengsten maar kosten voor de telco, dus wellicht pushen ze veel leveringen van telefoons over het jaareinde (einde boekjaar) heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
mumbly schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:43:
Verdorie... Weer een aanpassing van de levertijden op het T-Mobile forum zie ik.

Kan iemand het bestand "28-11-2011 15-13-41.jpg" uit het T-Mobile forum hier plaatsen? Niet doorlinken, want dat werkt niet als je geen toegang tot het T-Mobile forum hebt.

Ben via een business partner (die ook geen informatie heeft/geeft) wel afhankelijk van T-Mobile, dus ben heel benieuwd naar wat ze te melden hebben.

Alvast dank!
Bij deze :).
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2766132/28-11-2011%2015-13-41.jpg
Jochem schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:03:
[...]
Het zal wellicht zoiets zijn. Voor mij in ieder geval de laatste keer T-Mobile :).

Verklaring is er wel, maar die begrijpt een consument wellicht niet. Het gaat om hoogstwaarschijnlijk om omzetcijfers. Telefoons zijn niet opbrengsten maar kosten voor de telco, dus wellicht pushen ze veel leveringen van telefoons over het jaareinde (einde boekjaar) heen.
Het zal wellicht zoiets zijn. Voor mij in ieder geval de laatste keer T-Mobile :).

[ Voor 11% gewijzigd door wesleytjuh op 28-11-2011 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mumbly
Thanks!

Ziet er naar uit dat het 5 tot 6 weken voor mij zal zijn. :( Heb 'm de 27e besteld en ik ga er vanuit dat die bestelling niet meteen richting T-Mobile is gegaan. Kan het alleen maar meevallen.

En die levertijden lijken aan te sluiten bij een bericht dat er in de week van 12 december weer een lading wordt verwacht.

Begrijp alleen die nvt's niet bij de 32GB zwart (die ik heb besteld) maar goed... Mocht iemand die nog kunnen toelichten, dan hou ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mumbly
Jochem schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:03:
[...]

Hmmmm.... Voor de telecom partner waar ik 'm besteld heb is dat niet zo. Ik koop de telefoon namelijk los. Dus als dat al zo is, dan doen ze er goed aan bij T-Mobile om die telefoons die ze binnen krijgen naar hen door te sturen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
mumbly schreef op maandag 28 november 2011 @ 20:49:
[...]

Thanks!

Ziet er naar uit dat het 5 tot 6 weken voor mij zal zijn. :( Heb 'm de 27e besteld en ik ga er vanuit dat die bestelling niet meteen richting T-Mobile is gegaan. Kan het alleen maar meevallen.

En die levertijden lijken aan te sluiten bij een bericht dat er in de week van 12 december weer een lading wordt verwacht.

Begrijp alleen die nvt's niet bij de 32GB zwart (die ik heb besteld) maar goed... Mocht iemand die nog kunnen toelichten, dan hou ik me aanbevolen.
Die n.v.t. staan er omdat die datums voor het witte model gelden. Snapte het zelf eerst ook niet.

Ik geloof trouwens dat de mensen tot 28 oktober oid deze week nog een telefoontje konden verwachten. Ik zal dit straks eens voor je nakijken als ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mumbly
wesleytjuh schreef op maandag 28 november 2011 @ 21:06:
[...]

Die n.v.t. staan er omdat die datums voor het witte model gelden. Snapte het zelf eerst ook niet.

Ik geloof trouwens dat de mensen tot 28 oktober oid deze week nog een telefoontje konden verwachten. Ik zal dit straks eens voor je nakijken als ik thuis ben.
Aha... Nu zie ik het ook. Bedankt weer!

Ik hoop dat ik ook wat te horen krijg deze week. Wacht nu al lang genoeg voor mijn gevoel en mijn N97 ben ik echt zat aan het worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
mumbly schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 08:01:
[...]

Aha... Nu zie ik het ook. Bedankt weer!

Ik hoop dat ik ook wat te horen krijg deze week. Wacht nu al lang genoeg voor mijn gevoel en mijn N97 ben ik echt zat aan het worden. ;)
Vandaag is helaas duidelijk geworden dat de verwachte levering vanuit Apple vertraagd is naar de week van 12 december.

Voor de klanten die op 26 oktober een iPhone 4S 32GB zwart hebben besteld is de verwachting dat zij begin volgende week een email & sms ontvangen om een bezorgafspraak te maken.

Voor de klanten die een 32 GB wit hebben besteld op 26 t/m 30 oktober geldt dat ook zij volgende week een email en sms kunnen verwachten om een bezorgafspraak te maken.

Voor alle overige klanten geldt op dit moment dat er in de week van 12 december voldoende voorraad binnenkomt.

Let op, dit blijft een verwachting.
Reageer
Bij deze nog even dat bericht over de eventuele levering van deze week. Het lijkt erop dat je er precies buiten valt :'( . Wordt dus net als mij minimaal 12 december ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mumbly
Tsja.... daar lijkt het dan wel op. Naja, nog twee weken de broek ophouden dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-08-2023
Kom net terug van een maand vakantie en had gehoopt dat ze inmiddels wel snel leverbaar zouden zijn, tegenvallertje!

Wil graag de 32GB zwart met vodafone abo. Heb hem nu gereserveerd bij Belcompany, die hebben een actie waarbij je 50 Euro korting krijgt op de toestelprijs als je hem vrijblijvend reserveert. Het is een formulier die ze in de winkel hebben liggen (in mijn geval Veenendaal). Ze kunnen alleen helemaal niets zeggen over levertijden.

Zou het in levertijd nog uitmaken of je bij Belcompany of direct via VF besteld? En zou er dan nog verschil zitten tussen via shop of online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:39
Iphone 4s 16gb afgelopen donderdag bij t-mobile besteld.
Er stond 1-2 weken levertijd.
Kreeg gisteren al een mailtje dat ik een afleverafpsraak kon maken.
Hij word nu donderdag bezord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mumbly
wesleytjuh schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 08:03:
[...]

Bij deze nog even dat bericht over de eventuele levering van deze week. Het lijkt erop dat je er precies buiten valt :'( . Wordt dus net als mij minimaal 12 december ben ik bang.
Lees dat net op het T-Mobile forum nog even na, maar dat bericht stond er 23-11 op en het plaatje met de nieuwe levertijden is van gisteren. Beetje verwarrend, dat wel.

Zie ook dat er weer een nieuw bestand staat met de levertijden, dus als je nog een update kan doen (als dat nodig is) dan graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmoret
" Antwoord op uw e-mail
Geachte heer/mevrouw, op 3 november heb ik via de telefonische winkel van Vod...

29-11-2011 Ons antwoord
Geachte heer Moret

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Allereerst onze excuses voor onze late reactie op uw e-mail. Omdat het drukker is dan verwacht, is het ons niet gelukt om uw e-mail op tijd te beantwoorden.
Ik heb uw gegevens bij onze onlinewinkel nagekeken en zie hierbij dat het door u bestelde toestel niet op voorraad is.
Onze online winkel kom nog geen bericht geven wanneer ze een nieuwe levering binnen zullen krijgen.
Pas als deze zending binnen is vragen ze uw nummerbehoud aan om op deze manier te voorkomen dat uw nummerbehoud al is aangevraagd en u nog geen telefoon heeft.

Helaas kan ik u op dit moment dus verder geen informatie geven over uw bestelling alleen gezien dat datum waarop we vandaag zitten zal er geen nummer behoud plaatsvinden voor 3 december..

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:26
Bij KPN hebben ze vandaag een nieuwe levering gehad van de 16GB versie (zwart) waarmee alle bestaande bestellingen gedekt worden

Waar: KPN
Wanneer: 24 november
Afleverdatum: 1 december

Precies een week erop moeten wachten, helaas is er morgen niemand thuis dus zal ik nog even geduld moeten hebben ;(

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:56
Besteld: iPhone 4S 16GB Wit
Wanneer: 27 november
Verwachte leverdatum: 7 december 2011 - 14 december 2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
mumbly schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:20:
[...]

Lees dat net op het T-Mobile forum nog even na, maar dat bericht stond er 23-11 op en het plaatje met de nieuwe levertijden is van gisteren. Beetje verwarrend, dat wel.

Zie ook dat er weer een nieuw bestand staat met de levertijden, dus als je nog een update kan doen (als dat nodig is) dan graag.
Het enige verschil in deze tabel is eigenlijk dat het gedeelte met de nvt's duidelijker is gemaakt.

[ Voor 7% gewijzigd door wesleytjuh op 30-11-2011 09:58 ]

Pagina: 1 ... 26 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.