Ik heb zojuist mogen ontdekken dat mijn status is veranderd op Apple.nl, is nu de laatste stap voor verzenden. Hoop dat het morgen komt, en dat er morgen iemand thuis is bij mij .. Neem aan dat ik het met kan laten bezorgen op mijn werk nu nog? Of moet ik dan even bellen naar Apple ofzo?
Ik heb de 4s wit besteld via Sizz, op 27 okt s avonds.
Vrijdag gebeld en kreeg ik te horen dat ie vrijdag ook nog op de post zou gaan.
Ik heb mijn abb laten verlengen.
Weet iemand of ik de status ook nog ergens anders kan checken dan door te bellen?
Vrijdag gebeld en kreeg ik te horen dat ie vrijdag ook nog op de post zou gaan.
Ik heb mijn abb laten verlengen.
Weet iemand of ik de status ook nog ergens anders kan checken dan door te bellen?
Status:
Laatste update: 05/11/2011
Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
Besteld op 5 november 2011 bij Hi (iphone 4s)
Laatste update: 05/11/2011
Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
Besteld op 5 november 2011 bij Hi (iphone 4s)
De Phone house in Rotterdam op de lijnbaan heeft nog 3 zwarte 16GB liggen. Zijn niet gekoppeld aan bepaalde leveranciers.
Verzending wordt voorbereid Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 02 Nov, 2011 - 09 Nov, 2011
Besteld op 21 oktober 23.00 uur bij Apple.nl
Waar: Sizz.nl
Wanneer: 27-10-11
Wat: iPhone 4S wit 16GB bij verlenning abo (sizz friend, €35, en toestel prijs: €260)
Omdat ik vaak las dat veel mensen hem al hebben, terwijl ze hem later dan mij hadden besteld, heb ik daardoor verschillende keren gebeld, om te kijken wat de status is. Er werd mij afgelopen donderdag verteld, dat die man, die ik aan de telefoon had, even naar een andere afdeling had gebeld en hij kon mij verzekeren dat hij vrijdag aangetekend zou worden verstuurd.
Ik was nieuwschierig wanneer ik hem dan zou kunnen verwachten en dus vanmorgen weer gebeld ... wat blijkt nu: Hij is nu nog niet eens leverbaar ... pas in dec!!!
Dus ze liegen me daar ook nog eens zo maar wat voor!
Ben het zo zat !!!
Wie heeft er ongeveer een vergelijkbaar abbo? Ik wil niet wachten tot dec en dus bij de phonehouse mijn abbo laten verlengen.
Hoop dat iemand tips voor me heeft!
Wat: iPhone 4S wit 16GB bij verlenning abo (sizz friend, €35, en toestel prijs: €260)
Omdat ik vaak las dat veel mensen hem al hebben, terwijl ze hem later dan mij hadden besteld, heb ik daardoor verschillende keren gebeld, om te kijken wat de status is. Er werd mij afgelopen donderdag verteld, dat die man, die ik aan de telefoon had, even naar een andere afdeling had gebeld en hij kon mij verzekeren dat hij vrijdag aangetekend zou worden verstuurd.
Ik was nieuwschierig wanneer ik hem dan zou kunnen verwachten en dus vanmorgen weer gebeld ... wat blijkt nu: Hij is nu nog niet eens leverbaar ... pas in dec!!!
Ben het zo zat !!!
Wie heeft er ongeveer een vergelijkbaar abbo? Ik wil niet wachten tot dec en dus bij de phonehouse mijn abbo laten verlengen.
Hoop dat iemand tips voor me heeft!
[ Voor 0% gewijzigd door Caatje op 07-11-2011 12:16 . Reden: Typfoutje ]
waar: www.t-mobile.nl (online)
wanneer: 28-10-2011
wat: iPhone 4s 16GB zwart
status: 7-11-2011 afspraak met AMP kunnen maken voor bezoring op 9-11-2011
Lijkt er op dat t-mobile mooi binnen de aangegeven 2 weken levertijd gaat leveren.
Nu maar hopen dat ik geen last krijg van de 'no service' bug
wanneer: 28-10-2011
wat: iPhone 4s 16GB zwart
status: 7-11-2011 afspraak met AMP kunnen maken voor bezoring op 9-11-2011
Lijkt er op dat t-mobile mooi binnen de aangegeven 2 weken levertijd gaat leveren.
Nu maar hopen dat ik geen last krijg van de 'no service' bug
Verwijderd
Ze zijn op voorraad, maar wel gekoppeld aan KPN.kx22 schreef op zondag 06 november 2011 @ 22:08:
De Phone house in Rotterdam op de lijnbaan heeft nog 3 zwarte 16GB liggen. Zijn niet gekoppeld aan bepaalde leveranciers.
Waar: Apple Online Store
Wanneer: vrijdag 21 oktober omstreeks 11:20
Wat: 2x iPhone 4S black 16GB
Ontvangen: maandag 7 november 11:26
Pff na lang wachten, eindelijk binnen. Succes iedereen en alvast veel speelplezier
Pff na lang wachten, eindelijk binnen. Succes iedereen en alvast veel speelplezier
Verwijderd
Vandaag gebeld met KPN! Ze krijgen hem pas vanaf woensdag binnen!??Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 16:10:
Waar: KPN (telefonische verlenging)
Wanneer: donderdag 3 november rond 11.00 uur
Wat: iPhone 4S White 16GB bij nieuw abbo
Mail 1: Bevestiging van uw KPN bestelling (Do. 3 Nov 2011, 11.49 uur)
Mail 2: Vertraging in de levering van uw KPN bestelling (Do. 3 Nov 2011, 11.56 uur)
Mail 3: Uw bestelde artikel bij KPN kan geleverd worden (Do. 3 Nov 2011, 20.50 uur)
SMS van KPN gehad op vrijdag dat ik hem de volgende dag kon verwachten.
Vervolgens staat de T&T code al vanaf 4 nov op:
04.11.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
gebeld, zou zaterdag gesorteerd worden en dan zou ik hem maandag/dinsdag kunnen ontvangen.
Tot op vandaag nog niets veranderd aan de status bij T&T.
Whaaaaa wachten duuuuuuuurt lang!
Wordt ik nu ook gebeld wanneer ze hem komen brengen?
Ze hadden hem wel alvast aangemeld bij PostNL en kreeg al sms dat ik hem afgelopen zaterdag al kon verwachten! Irritant!! duurtlang!!
Moet nu gaan werken 
UPS nog niet geweest
Zal straks wel een leuk briefje vinden in de brievenbus
UPS nog niet geweest
Zal straks wel een leuk briefje vinden in de brievenbus
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Jeuj zojuist sms van mijn vriendin dat de UPS langs is geweest en dat hij op me ligt te wachten...nu ff doorwerken en naar huis jakkeren.
PSN: Sluuz
Verwijderd
Dat van dat woensdag zeiden ze ook tegen mij op donderdag. Toen kreeg ik vrijdag een mail + sms dat hij binnen was en zaterdagochtend stond ik al met Siri te praten..Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:03:
[...]
Vandaag gebeld met KPN! Ze krijgen hem pas vanaf woensdag binnen!??
Ze hadden hem wel alvast aangemeld bij PostNL en kreeg al sms dat ik hem afgelopen zaterdag al kon verwachten! Irritant!! duurtlang!!
Via mijn werk besteld op 27 oktober en net gehoord dat ik mogelijk morgen een mail kan verwachten om 'm op te halen.
hmm, bij Hi zijn ze op voorraad!!
Zaterdag avond besteld (5 november), vandaag (7 november) word ik gebeld dat de telefoon morgen word geleverd! dus 1 werkdag tussen bestellen en leveren!
Zaterdag avond besteld (5 november), vandaag (7 november) word ik gebeld dat de telefoon morgen word geleverd! dus 1 werkdag tussen bestellen en leveren!
Verzonden op 7-nov-2011 Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 02 Nov, 2011 - 09 Nov, 2011 
Krijg alleen dit wanneer ik op "volg verzending" klik:
Shipment Status
This service is currently unavailable, please try again later
Krijg alleen dit wanneer ik op "volg verzending" klik:
Shipment Status
This service is currently unavailable, please try again later
SL65 schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:33:
Verzending wordt voorbereid Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 02 Nov, 2011 - 09 Nov, 2011
[ Voor 17% gewijzigd door SL65 op 07-11-2011 16:01 ]
iPhone 4S 64GB Black, Besteld op 25-okt-2011 (Apple site) en hij is net verzonden, leverdatum staat op morgen
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Waar:
Via partner KPN
Wanneer:
vrijdag 21 oktober
Wat:
2x iPhone 4S black 16GB
2x iPhone 4S white 16GB
Ontvangen:
Nog niet. Leverdatum zou eerst afgelopen vrijdag of deze maandag zijn maar nee hoor. Lekkere bevoorrading van Apple. Ben dat wachten echt zat, DRAMA. Maar we wachten af...
Via partner KPN
Wanneer:
vrijdag 21 oktober
Wat:
2x iPhone 4S black 16GB
2x iPhone 4S white 16GB
Ontvangen:
Nog niet. Leverdatum zou eerst afgelopen vrijdag of deze maandag zijn maar nee hoor. Lekkere bevoorrading van Apple. Ben dat wachten echt zat, DRAMA. Maar we wachten af...
Krijg een hartverzakking hier. Belde Vodafone weer om te vragen hoe het nou zit. Zegt ie doodleuk dat ze pas vanaf 5 DECEMBER leveren. Komen ze met de pakjesboot ofzo
Lekker weer... 22 oktober besteld en krijg em ook morgen denk ik:Bas_Pierik schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:51:
hmm, bij Hi zijn ze op voorraad!!
07.11.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
Fijn dat "vroeg" bestellen, heeft weer veel nut gehad.
Mijn zending is niet aangemeld bij PostNL, maar bij zo'n bedrijfje die dat levert, online pakket service ofz, die komen dat langs brengen, maken een foto van je rijbewijs, en je moet een krabbeltje zetten en ze gaan weer.
EDIT:
Status:
Laatste update: 07/11/2011
Order verzonden
EDIT:
Status:
Laatste update: 07/11/2011
Order verzonden
[ Voor 13% gewijzigd door Bas_Pierik op 07-11-2011 19:10 ]
Morgen één toestel ophalen, de i4S 16GB, de i4 8GB laat nog op zich wachten.
Beide toestellen 25-11-'11 besteld.
Geen probleem, beide abo's gaan pas eind november in. Tot die tijd laat ik toestel dus in doos zitten of ik knip huidige simkaart bij. Wat is verstandigste keuze?
Geen probleem, beide abo's gaan pas eind november in. Tot die tijd laat ik toestel dus in doos zitten of ik knip huidige simkaart bij. Wat is verstandigste keuze?
Verwijderd
Maak je niet al te druk. Mij vertelden ze vorige week ook dat ze op zijn vroegst 11 november zouden gaan leveren. die van mij is vrijdag (4 november) verzonden en was vanmorgen bezorgd. jammer alleen dat ik er niet was en dus morgen hopelijk op depot op kan halen...Plisson schreef op maandag 07 november 2011 @ 17:14:
Krijg een hartverzakking hier. Belde Vodafone weer om te vragen hoe het nou zit. Zegt ie doodleuk dat ze pas vanaf 5 DECEMBER leveren. Komen ze met de pakjesboot ofzo
maar die mensen bij klantenservice hebben geen flauw idee waar ze het over hebben....
Waar: Apple Online StoreFrameWork. schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:23:
Waar: Apple Online Store
Wanneer: vrijdag 21 oktober omstreeks 13:20
Betaald: 25 Oktober
Wat: 1x iPhone 4S Wit 32GB
Ontvangen: Verzonden maandag 7 november 15:26
2 uurtjes later besteld, 1 dag later binnen. (hoop ik)
Ze gaan hard
Betaling duurt 4 werkdagen.
[ Voor 7% gewijzigd door weeraanmelden op 07-11-2011 22:19 ]
Welke versie heb je besteld?Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:58:
[...]
Maak je niet al te druk. Mij vertelden ze vorige week ook dat ze op zijn vroegst 11 november zouden gaan leveren. die van mij is vrijdag (4 november) verzonden en was vanmorgen bezorgd. jammer alleen dat ik er niet was en dus morgen hopelijk op depot op kan halen...
maar die mensen bij klantenservice hebben geen flauw idee waar ze het over hebben....
24 okt. om 07:00 uur besteld bij Apple.nl
i4S 64GB Zwart
Afgelopen avond 1e leverpoging van UPS
Morgen nachtdienst, dus zolang ze voor 21:15 uur hier zijn is het goed
i4S 64GB Zwart
Afgelopen avond 1e leverpoging van UPS
Morgen nachtdienst, dus zolang ze voor 21:15 uur hier zijn is het goed
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
24 oktober de iPhone 4S 16GB besteld via Apple.com.
Vandaag status wijziging naar verzonden, morgen komt deze binnen.
Vandaag status wijziging naar verzonden, morgen komt deze binnen.
Vriend van me bij Ritel.nl vanmiddag besteld de Iphone 4S los voor 629 euro.
Morgen geleverd.
Ritel.nl heeft dus voorraad
Morgen geleverd.
Ritel.nl heeft dus voorraad
Verstandig is om te wachtenMini Poeper schreef op maandag 07 november 2011 @ 19:51:
Morgen één toestel ophalen, de i4S 16GB, de i4 8GB laat nog op zich wachten.
🌞🍃
21 okt besteld bij Vodafone icm verlenging, iPhone 4S 64GB zwart, nog steeds geen nieuws over wanneer het toestel aan zal komen -_-.
Mij is verteld dat ze pas in december de 64GB krijgenWussie schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 07:08:
21 okt besteld bij Vodafone icm verlenging, iPhone 4S 64GB zwart, nog steeds geen nieuws over wanneer het toestel aan zal komen -_-.

Verwijderd
Gisteren een bezorgpoging gemist, kan de 4S zwart 32 GB (VF) vandaag afhalen bij een afhaalpunt in de stad. Besteld op 28 oktober, uiteindelijk toch nog redelijk snel gegaan.
dat zou wel zuur zijn. De laatste keer dat ik met de klantenservice (Plisson schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 07:26:
[...]
Mij is verteld dat ze pas in december de 64GB krijgenNu hoop ik stiekem dat het ergens volgend week is maar dat zal vast niet zo zijn

Pfff.. nog steeds geen telefoon.. Op 25 oktober een zwarte 32GB besteld bij T-Mobile (verlenging)..
Ik heb 21 oktober een iPhone 4S 16GB zwart bij Vodafone besteld; ik zit nog steeds vast in de kredietcheck. Heb al 3x een bewijs van mijn woonadres opgestuurd maar ze blijven die bewijzen verliezen. Erg slordig en ik begin het nu erg zat te worden.
Eindelijk is bij tmobile mijn status van 2 naar 3 gegaan.
Zelfs zojuist een bezorgafspraak gemaakt
Leverdag/ dagdeel: vrijdag, 11 november 2011 tussen 08:30 en 13:00 uur.
Lekker op het werk bezorgen.
Zelfs zojuist een bezorgafspraak gemaakt
Leverdag/ dagdeel: vrijdag, 11 november 2011 tussen 08:30 en 13:00 uur.
Lekker op het werk bezorgen.
[ Voor 56% gewijzigd door eagle00789 op 08-11-2011 12:20 ]
M'n iPhone 4S 64GB Zwart is nu onderweg naar me
25e besteld op de Apple site.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik ben benieuwd hoe laat de UPS chauffeur bij mij aan belt..
Vestiging Datum Lokale Tijd Activiteit
Eindhoven, Netherlands 08/11/2011 2:02 Wordt afgeleverd
Eindhoven, Netherlands 07/11/2011 23:04 Herkomstscan
Netherlands 07/11/2011 10:08 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Mijn 4s is ook onderweg naar mij. Besteld op de 21e bij apple.nl
Hoop niet dat ie aanbeld wanneer ik ff weg ben kinderen halen van school....
Hoop niet dat ie aanbeld wanneer ik ff weg ben kinderen halen van school....
Geplande aflevering bijgewerkt naar:
Dinsdag, 08/11/2011, Voor het einde van de dag
Dat ze maar eens opschieten!!!
Wat duurt wachten lang...
Dinsdag, 08/11/2011, Voor het einde van de dag
Dat ze maar eens opschieten!!!
Wat duurt wachten lang...
net afgeleverd, 5 november besteld! i4s 16 gb
Binnen!Bumperke schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:14:
Ik ben benieuwd hoe laat de UPS chauffeur bij mij aan belt..![]()
Hij is binnenVanitas schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:02:
M'n iPhone 4S 64GB Zwart is nu onderweg naar me25e besteld op de Apple site.
21 okt. bestelling geplaatst via apple.nl
24 okt. geld overgemaakt
25 okt. bevestiging van betaling
heel veel dagen wachten
7 nov. verzonden
8 nov. ontvangen
24 okt. geld overgemaakt
25 okt. bevestiging van betaling
heel veel dagen wachten
7 nov. verzonden
8 nov. ontvangen
Vanochtend zomaar een phone house gebeld met de vraag of ze nog een iPhone hebben liggen met Telfort. En ja hoor. In heel Nederland liggen er nog genoeg in de winkels volgens de vriendelijke medewerker. Grappige eraan is dat het eigenlijk allemaal gereserveerde zijn. Helaas zijn de "eigenaars" hem niet komen ophalen en na 2 weken zijn ze voor de vrije verkoop. Niet voor de mensen die in de wachtlijst staan, maar voor de gelukkige vogels die zomaar een winkel binnenlopen haha. Toch raar. Volgens de medewerker staan er nog zo een 6 mensen op de wachtlijst, maar die krijgen later eentje.....
Gelukkig dat ik niet me inschreef voor zoiets. Kost me nog 25 euro ook (ja, dan met 50 euro aan accessoires)
Gelukkig dat ik niet me inschreef voor zoiets. Kost me nog 25 euro ook (ja, dan met 50 euro aan accessoires)
Ik durft het nog niet aan hoor, wacht toch nog maar totdat dat batterij probleem opgelost is.
Hij is ongeveer een uur geleden binnen gekomen... druk bezig alles erop te zetten nu 
Screenprotectors mooi in 1 keer perfect erop!
(direct na de folie eraf SP erop!)
Alle apps eerst erop en dan maar uitzoeken... (8.2GB aan apps alleen al hier
)
Alle apps eerst erop en dan maar uitzoeken... (8.2GB aan apps alleen al hier
Verwijderd
Welke screenprotector heb je erop zitten?Thalaron schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:35:
Hij is ongeveer een uur geleden binnen gekomen... druk bezig alles erop te zetten nu
Alle apps eerst erop en dan maar uitzoeken... (8.2GB aan apps alleen al hier)
Ik heb bij Vodafone op 21 okt om 12.05u ook via die zogenaamde "truk"de 4S besteld 16GB zwart, ze konden hem al zaterdag de 4 november bezorgen maar ben dan niet thuis, ik heb nu afgesproken voor 26 nov te laten bezorgen, ik hoop dat ik in die tussentijd mijn 3 weken oude zwarte iphone 4 met 16GB verkocht krijg, heb voor de gewone 4 meer moeten betalen dan de 4S bij Vodafone. ( 599 tegen 565 voor de 4S ).
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2011 20:58 ]
kut UPS...hele dag thuis geweest, niets gezien.
Balen.
Balen.
Ik wacht helaas nog steeds op mijn zwarte 64GB 4S via nieuw abo bij VF op 24 oktober besteld (Bel+Sms+Web Smart 100)...
kreeg vorige week vrijdag mailtje:
Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling van 2011-10-24 heeft ordernummer: 30756XXXX.
Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden nog steeds niet leverbaar. Wanneer het toestel binnen komt wordt u automatisch gebeld voor het maken van een afleverafspraak.
Aanpassen of annuleren
Wilt u de bestelling aanpassen, annuleren of heeft u verder nog vragen? Neem dan contact op met de Klantenservice (0800 0200 043).
Voor vragen of informatie over onze producten en diensten verwijzen wij u graag naar onze website www.vodafone.nl
Met vriendelijke groet,
Vodafone
Had zelf al op de 29ste mailtje gestuurd met de vraag wat de verwachte levertijd is...
Kreeg ik vandaag pas een reactie op:
Allereerst mijn excuses voor de late reactie. Wegens grote drukte is het ons niet gelukt uw e-mail eerder te beantwoorden.
Volgens de gegevens heeft u een iPhone 4S 64GB besteld. Deze is momenteel niet voorradig. Wegens de enorme populariteit van dit toestel, is de vraag groter dan het aanbod. Wanneer wij tot leveren kunnen overgaan is afhankelijk van wanneer de toestellen binnenkomen.
We doen ons best dit zo snel mogelijk voor u te realiseren.
Ze hebben dus blijkbaar geen enkel idee wanneer ze meer toestellen binnenkrijgen???
Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling van 2011-10-24 heeft ordernummer: 30756XXXX.
Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden nog steeds niet leverbaar. Wanneer het toestel binnen komt wordt u automatisch gebeld voor het maken van een afleverafspraak.
Aanpassen of annuleren
Wilt u de bestelling aanpassen, annuleren of heeft u verder nog vragen? Neem dan contact op met de Klantenservice (0800 0200 043).
Voor vragen of informatie over onze producten en diensten verwijzen wij u graag naar onze website www.vodafone.nl
Met vriendelijke groet,
Vodafone
Had zelf al op de 29ste mailtje gestuurd met de vraag wat de verwachte levertijd is...
Allereerst mijn excuses voor de late reactie. Wegens grote drukte is het ons niet gelukt uw e-mail eerder te beantwoorden.
Volgens de gegevens heeft u een iPhone 4S 64GB besteld. Deze is momenteel niet voorradig. Wegens de enorme populariteit van dit toestel, is de vraag groter dan het aanbod. Wanneer wij tot leveren kunnen overgaan is afhankelijk van wanneer de toestellen binnenkomen.
Ze hebben dus blijkbaar geen enkel idee wanneer ze meer toestellen binnenkrijgen???

Hoe is de situatie qua voorraad bij onze grotere electronicaboeren Saturn en Mediamarkt enzo?
ehhhh..HOI
via de phonehouse online gecheckt of er voorraad was in de buurt. En wonder boven wonder klopte deze voorraad checker dit keer. Het filiaal dat de iphone 4s white in voorraad had gebeld en direct op gehaald (kpn netwerk) . Van de voorinschrijving die ik bij de phonehouse in mijn eigen dorp had nog helemaal niks vernomen..die kwamen steeds met andere redenen waarom ze de telefoon dit keer niet hadden.dus de service verschilt wel enorm per phonehouse.
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Verwijderd
Ok ok. Na misschien wel 10 medewerk)st)ers van de orderstatus service van Vodafone gehad te hebben met zo'n beetje van ieder verschillende informatie te hebben gekregen, was er vandaag gelukkig eindelijk iemand die tenminste moeite deed om haar klant te helpen.
ik had een preorder geplaatst de 21e 64GB zwart en gaat om een verlenging
Was vergeten haar naam op te schrijven maar moet zeggen chapeau voor haar. Echt een dikke pluim. Nadat ze tegen me zei dat de voorraad op was nam ze toch de moeite om bij een ander depot te kijken of daar nog een exemplaar lag. Helaas was dat niet zo, maar ze vroeg wel aan mij of ik bezwaar had voor een witte iphone ipv een zwarte. Dat maakt mij natuurlijk niet uit. dus ging ze nogmaals kijken of deze wel beschikbaar was. En waarempel deze was wel voorradig. Ze zei dat ze dan toestemming van haar leidinggevende ging vragen om mijn order over te boeken. En ja hoor het was gelukt. Heb net een mail gekregen de iphone is verstuurd. Dus al met al toch een goed eind. Nogmaals chapeau voor de medewerkster
ik had een preorder geplaatst de 21e 64GB zwart en gaat om een verlenging
Was vergeten haar naam op te schrijven maar moet zeggen chapeau voor haar. Echt een dikke pluim. Nadat ze tegen me zei dat de voorraad op was nam ze toch de moeite om bij een ander depot te kijken of daar nog een exemplaar lag. Helaas was dat niet zo, maar ze vroeg wel aan mij of ik bezwaar had voor een witte iphone ipv een zwarte. Dat maakt mij natuurlijk niet uit. dus ging ze nogmaals kijken of deze wel beschikbaar was. En waarempel deze was wel voorradig. Ze zei dat ze dan toestemming van haar leidinggevende ging vragen om mijn order over te boeken. En ja hoor het was gelukt. Heb net een mail gekregen de iphone is verstuurd. Dus al met al toch een goed eind. Nogmaals chapeau voor de medewerkster
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2011 09:33 ]
Het verlossende woord, na twee weken wachten (besteld 27 Okt) eindelijk een statusupdate bij de Apple online store:
/dev/null
Verwijderd
4s icm KPN is bij de meeste PH verkrijgbaar. Alleen met andere providers wordt het wel lastiger, vooral met Vodafone.amsterdammertje schreef op woensdag 09 november 2011 @ 08:52:
via de phonehouse online gecheckt of er voorraad was in de buurt. En wonder boven wonder klopte deze voorraad checker dit keer. Het filiaal dat de iphone 4s white in voorraad had gebeld en direct op gehaald (kpn netwerk) . Van de voorinschrijving die ik bij de phonehouse in mijn eigen dorp had nog helemaal niks vernomen..die kwamen steeds met andere redenen waarom ze de telefoon dit keer niet hadden.dus de service verschilt wel enorm per phonehouse.
Waar heb je het opgehaald als ik het vragen mag? (weet je misschien of ze nog een 16gb wit hebben?) Ik heb heel Utrecht en amsterdam afgebeld en niemand heeft een witte op voorraad die gelijk mee kan. Vind het sowieso een vaag systeempje van Phonehouse.amsterdammertje schreef op woensdag 09 november 2011 @ 08:52:
1. klant 1 betaald 25 euro voor reserveren.
2. klant 2 doet hetzelfde.
3. 1 telefoon geleverd en klant 1 komt 2 weken niet opdagen.
4. Telefoon is voor vrije verkoop (wel provider gericht)
5. Klant 2 wacht net zo lang tot hij wordt gebeld voor zijn telefoon.
.......
Wel mooi voor mensen als ik die niet van wachten en reserveren houden, wel jammer voor mensen die reserveren en nog langer wachten dan ik.
...en nu maar wachten op UPS... en geloof mij, da's lang wachten! Ze doen er nu al 2 dagen over om mijn iPhone van Eindhoven naar Tilburg te krijgen...donny007 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:50:
Het verlossende woord, na twee weken wachten (besteld 27 Okt) eindelijk een statusupdate bij de Apple online store:
[afbeelding]
Waar: Sizz.nl
Omdat ik vaak las dat veel mensen hem al hebben, terwijl ze hem later dan mij hadden besteld, heb ik daardoor verschillende keren gebeld, om te kijken wat de status is. Er werd mij vorige week donderdag verteld, dat die man, die ik aan de telefoon had, even naar een andere afdeling had gebeld en hij kon mij verzekeren dat hij vrijdag aangetekend zou worden verstuurd.
Ik was nieuwschierig wanneer ik hem dan zou kunnen verwachten en dus afgelopen maandag weer gebeld ... wat blijkt nu: Hij is nu nog niet eens leverbaar ... pas in dec!!! En ze weten ook niet wanneer.
Ben het zo zat !!!
Media markt heeft ze wel op voorraad, maar mindere abbo (voor mij) en bij the phone house zit je met dezelfde wachttijden ....
Omdat ik vaak las dat veel mensen hem al hebben, terwijl ze hem later dan mij hadden besteld, heb ik daardoor verschillende keren gebeld, om te kijken wat de status is. Er werd mij vorige week donderdag verteld, dat die man, die ik aan de telefoon had, even naar een andere afdeling had gebeld en hij kon mij verzekeren dat hij vrijdag aangetekend zou worden verstuurd.
Ik was nieuwschierig wanneer ik hem dan zou kunnen verwachten en dus afgelopen maandag weer gebeld ... wat blijkt nu: Hij is nu nog niet eens leverbaar ... pas in dec!!! En ze weten ook niet wanneer.
Ben het zo zat !!!
Media markt heeft ze wel op voorraad, maar mindere abbo (voor mij) en bij the phone house zit je met dezelfde wachttijden ....
Zo. Staat er dus een meneer van de UPS voor de deur ZONDER iPHONE!!!
Meneer had geen idee wat of waar mijn telefoon zou zijn. Dit is de laatste keer dat ik via zo'n louche bedrijf als Apple iets bestel. En bestel ik ergens anders dan wil ik vooraf zeker weten dat UPS NIET de vervoerder is. Wat een baggerzooi zeg...
Meneer had geen idee wat of waar mijn telefoon zou zijn. Dit is de laatste keer dat ik via zo'n louche bedrijf als Apple iets bestel. En bestel ik ergens anders dan wil ik vooraf zeker weten dat UPS NIET de vervoerder is. Wat een baggerzooi zeg...
Wat heb je nu met die man afgesproken???Sgimi schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:22:
Zo. Staat er dus een meneer van de UPS voor de deur ZONDER iPHONE!!!
Vrijdag hadden ze bij de Mediamarkt in Alphen aan den Rijn nog wat voorraad. Gewoon binnenlopen, vragen en meenemen.krizzziz schreef op woensdag 09 november 2011 @ 04:49:
Hoe is de situatie qua voorraad bij onze grotere electronicaboeren Saturn en Mediamarkt enzo?
Formuliertje invullen dat mijn pakketje niet geleverd is en hij zou gaan 'bellen'. Nou, ik ga ook bellen. Wat een klotetent dat UPS. Die iPhone is gewoon gejat, niet meer, niet minder.
Weer een dag naar de kloten.
Heel slecht!!!
Maargoed dat vind ik ook al over de levering ... ik heb tot op heden nog geen idee hoe lang het kan gaan duren
Niet normaal!!!
Maargoed dat vind ik ook al over de levering ... ik heb tot op heden nog geen idee hoe lang het kan gaan duren
Update: packet is dus daadwerkelijk vermist.
Als ik het goed begrepen heb kan het nu tot een week of langer duren voordat ik iets hoor van de schadeafdeling van UPS en dan wordt er iets duidelijk mbt schadevergoeding. Verder kunnen die kneuzen van distributie van UPS heel weinig vertellen want ja, ze hebben tenslotte te maken met de helpdesk in Groningen en de schadeafdeling in Duitsland.
Treurnis alom.
UPS: United Parcel Stealers
Als ik het goed begrepen heb kan het nu tot een week of langer duren voordat ik iets hoor van de schadeafdeling van UPS en dan wordt er iets duidelijk mbt schadevergoeding. Verder kunnen die kneuzen van distributie van UPS heel weinig vertellen want ja, ze hebben tenslotte te maken met de helpdesk in Groningen en de schadeafdeling in Duitsland.
Treurnis alom.
[ Voor 4% gewijzigd door Sgimi op 09-11-2011 16:04 ]
Hij is verzonden! Als ik het tracking-systeem mag geloven wordt hij morgen geleverd (4S 16GB Wit, Apple NL online-store, 27 oktober besteld).
[ Voor 27% gewijzigd door donny007 op 09-11-2011 16:28 ]
/dev/null
Ik hoop dat het allemaal goed komt. Heb hem zelf ook via de Apple store besteld en hoop hem volgende week geleverd te krijgen. Hou je ons hier op de hoogte van hoe het allemaal afloopt? Ben zeer benieuwd namelijk.Sgimi schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:07:
Update: packet is dus daadwerkelijk vermist.
Treurnis alom.
Succes!
Schade-afhandeling gaat tussen Apple en United Parcel Stealers. Apple gaat op onderzoek uit, heeft Apple binnen 24 niets gehoord van United Parcel Stealers dan verstuurt Apple een nieuw toestel...CzMichiel schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:24:
[...]
Ik hoop dat het allemaal goed komt. Heb hem zelf ook via de Apple store besteld en hoop hem volgende week geleverd te krijgen. Hou je ons hier op de hoogte van hoe het allemaal afloopt? Ben zeer benieuwd namelijk.
Succes!
Verwijderd
Dat is dan toch een hele degelijke oplossing van Apple! valt me 100% mee.Sgimi schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:34:
[...]
Schade-afhandeling gaat tussen Apple en United Parcel Stealers. Apple gaat op onderzoek uit, heeft Apple binnen 24 niets gehoord van United Parcel Stealers dan verstuurt Apple een nieuw toestel...
Lijkt me eerlijk gezegt niet meer dan normaal.Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:46:
[...]
Dat is dan toch een hele degelijke oplossing van Apple! valt me 100% mee.
Apple sluit immers een overeenkomst met jou (je neemt een product af) EN met UPS (zij leveren het product). De overeenkomst bij UPS is niet nagekomen, waardoor jij je product niet krijgt. Dus moet Apple met UPS het een en ander oplossen. Gezien jij buiten deze handeling om staat is het uiteraard NIET jou probleem.
Anders zou je bv. bij Bol.com iets met acceptgiro bestellen, niet ontvangen en dan doodleuk een betaalverplichting hebben? Moeten zij eerst aantonen dat je het WEL hebt ontvangen. TNT zal in dit geval een handtekening moeten overhandigen. Hebben ze die geen? Problem solved!
Zou mooi zijn als de verantwoordelijkheid bij jou gelegd kon worden vindt je niet?
Dat ze het binnen 24 uur op willen lossen is uiteraard wel netjes. Sommigen bedrijven zouden gewoon 5 werkdagen afwachten.
-----
Ik heb hem overigens ook van iemand bij UPS ontvangen vanuit Apple.com/nl.
Wat ik minder handig vindt en wat het "kwijtraken" in de hand helpt is het feit dat men bij UPS WEET wat ze vervoeren en daarmee ook weten HOEVEEL iets waard is. (Courier zei ook tegen me: Alstublieft! Uw iPhone!)
En mensen die stelen hebben ze overal, niet alleen bij UPS
Bij phonehouse Hoofddorpweg. Ik weet niet of ze nog 16gb wit hadden. Heb zelf de 32 gb wit. Ze hadden toen nog wel een 32gb zwart ook maar dat kan nu zo maar weer anders zijn...Mischien kunnen ze nog even voor je informeren bij een andere vestiging? Vaak worden er onderling ook nog wel iphones gergeld...
kx22 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:25:
[...]
Waar heb je het opgehaald als ik het vragen mag? (weet je misschien of ze nog een 16gb wit hebben?) Ik heb heel Utrecht en amsterdam afgebeld en niemand heeft een witte op voorraad die gelijk mee kan. Vind het sowieso een vaag systeempje van Phonehouse.
1. klant 1 betaald 25 euro voor reserveren.
2. klant 2 doet hetzelfde.
3. 1 telefoon geleverd en klant 1 komt 2 weken niet opdagen.
4. Telefoon is voor vrije verkoop (wel provider gericht)
5. Klant 2 wacht net zo lang tot hij wordt gebeld voor zijn telefoon.
.......
Wel mooi voor mensen als ik die niet van wachten en reserveren houden, wel jammer voor mensen die reserveren en nog langer wachten dan ik.
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Waar: T-Mobile
Wanneer: dinsdag 1 november
Wat: 1x iPhone 4S Zwart 16GB
Ontvangen: donderdag 10 november
Waar: T-Mobilenickyk schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:00:
Waar: T-Mobile
Wanneer: woensdag 2 november
Wat: 1x iPhone 4S Zwart32GB
Nog steeds status 2, geen enkel idee wanneer ik hem kan verwachten
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Idd, ik heb het zelfde !! Is toch belachtelijk en krom!?!? Terwijl er veel mensen zijn, die na ons het toestel hebben besteld, en zij hebben hem al binnen !!! Mijn verhaal staat hier ook welHoonBoy schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:53:
Ik wacht helaas nog steeds op mijn zwarte 64GB 4S via nieuw abo bij VF op 24 oktober besteld (Bel+Sms+Web Smart 100)...
Aanpassen of annuleren
Met vriendelijke groet,
Vodafone
Verwijderd
heb ook nooit gezegd dat dit niet normaal is. Maar wat ik normaal vind, vinden veel bedrijven zeker niet normaal. Bij weinig bedrijven is klanten-service een woord wat ze kennen, of het wordt alleen gezien in de negatieve vorm van het woord, namelijk de klantenservice waar je heen belt bij problemen. Dus dat apple de service bied zoals het hoort, vind ik netjes. That's all!Thalaron schreef op donderdag 10 november 2011 @ 01:33:
[...]
Lijkt me eerlijk gezegt niet meer dan normaal.
Stelletje naaiers bij VF, ik belde ze vanmiddag. Kwamen ze alweer met een ander antwoord. "Wij hebben onze levering helaas nog niet binnen, deze zou op de 4e binnenkomen. Ik kan u niet vertellen wanneer we kunnen leveren."
Een dag eerder was het "Vanaf vrijdag (11-11-11) worden ze verstuurd".
Elke keer weer een ander smoesje.
Best wel klaar met Vodafone.
Of order annuleren en bij belsimpel.nl bestellen met vodafone abo. Die hebben voorraad. Of algebeld.nlToub schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:12:
Stelletje naaiers bij VF, ik belde ze vanmiddag. Kwamen ze alweer met een ander antwoord. "Wij hebben onze levering helaas nog niet binnen, deze zou op de 4e binnenkomen. Ik kan u niet vertellen wanneer we kunnen leveren."
Heb je hem zo;)
21e besteld bij Vodafone, mijn status (na 3 weken) is nu eindelijk:
Orderstatus:
Voorraad is gereserveerd voor de order.
Orderstatus:
Voorraad is gereserveerd voor de order.
16GB zwart. Ben toevallig net opgebeld door Vodafone, en ze komen hem morgen afleveren.Toub schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:19:
Welk model frim?
Verwijderd
Ben je een van de laatste, gaat het om een bestelling met zogenaamde "truuk"?frim schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:33:
[...]
16GB zwart. Ben toevallig net opgebeld door Vodafone, en ze komen hem morgen afleveren.
Mijn iPhone 4s 32GB zwart besteld online bij the Phone House op 21/10 met een i200, nummerbehoud en Groupon korting is gisteren bezorgd
Mijn 16GB zwart bestelling bij VF was ook op vrijdag de 21e rond 09.15 uur en die staat al een week of 2 op de status 'Magazijn registered'. Nu mag ie ook wel eens verzonden worden zeg...

Know Thyself
Niet de 'truuk' van de losse iPhone 4S. Had ik wel eerst gedaan, maar toen geannuleerd omdat ik de telefoon met een BSW-Smart abo toch interessanter vond.Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:09:
[...]
Ben je een van de laatste, gaat het om een bestelling met zogenaamde "truuk"?
Ik heb de iPhone 4S 16Gb Wit besteld op 30 oktober bij apple online store en deze is vanochtend afgeleverd op mijn werk. Ik ga 'm dadelijk ophalen!
Verwachtte levertijd heeft al die tijd op 8 - 15 november gestaan. Daar zitten ze dan mooi precies tussen in! op 10 november werd ie verstuurd en de volgende dag dus bezorgd.
Verwachtte levertijd heeft al die tijd op 8 - 15 november gestaan. Daar zitten ze dan mooi precies tussen in! op 10 november werd ie verstuurd en de volgende dag dus bezorgd.
Nog steeds geen reet gehoord van vf.Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:09:
[...]
Ben je een van de laatste, gaat het om een bestelling met zogenaamde "truuk"?
64gb zwart, verlenging.order is verified and fulfillment is in progress
Laatst gewijzigd: 21-10-2011 12:58:03
Besteld 1 november. Wordt vandaag afgeleverd.
Vodafone is echt enorm aan het klooien;
- 23 oktober iPhone 4S 16GB Wit besteld op Vodafone.nl inclusief nummerbehoud van KPN Hi.
- 28 oktober (e-mail) bevestiging dat de order in behandeling is genomen;
- 1 november bel ik op en vraag waarom ik niets hoor. Ik heb een typefout gemaakt in het SIM-kaartnummer dus geef het goede door
- 3 november melding (e-mail) dat nummerbehoud is vertraagd. Ik bel op naar VF klantenservice en geef opnieuw de goede gegevens door
- 4 november melding (SMS) dat nummerbehoud is afgekeurd, en ik moet online dezelfde gegevens doorgeven die ik al 2 keer eerder aan VF heb doorgegeven;
- 7 november melding per SMS dat nummerbehoud is goedgekeurd
- 9 november bel ik op. Ineens kan ik een leverafspraak maken. Ik maak een leverafspraak voor de volgende dag; 10 november.
- Op 10 november krijg ik een e-mail dat de leverafspraak niet door kan gaan omdat het pakketje niet compleet is. Ik bel op en krijg te horen dat alles compleet is en dat ik een nieuwe afspraak kan maken. Ik maak een leverafspraak voor 11 november.
- 11 november. Ik krijg geen e-mail of telefoontje. Om 11.00 bel ik op naar VF en krijg te horen dat het pakketje opnieuw niet compleet is. Een nieuwe leverafspraak kan niet gemaakt worden.
Ik ben er echt zo ontzettend klaar mee. Ik kan ook niet meer cancellen omdat nummerbehoud is goedgekeurd dus de portering gaat door...
Wat een KUTbedrijf
- 23 oktober iPhone 4S 16GB Wit besteld op Vodafone.nl inclusief nummerbehoud van KPN Hi.
- 28 oktober (e-mail) bevestiging dat de order in behandeling is genomen;
- 1 november bel ik op en vraag waarom ik niets hoor. Ik heb een typefout gemaakt in het SIM-kaartnummer dus geef het goede door
- 3 november melding (e-mail) dat nummerbehoud is vertraagd. Ik bel op naar VF klantenservice en geef opnieuw de goede gegevens door
- 4 november melding (SMS) dat nummerbehoud is afgekeurd, en ik moet online dezelfde gegevens doorgeven die ik al 2 keer eerder aan VF heb doorgegeven;
- 7 november melding per SMS dat nummerbehoud is goedgekeurd
- 9 november bel ik op. Ineens kan ik een leverafspraak maken. Ik maak een leverafspraak voor de volgende dag; 10 november.
- Op 10 november krijg ik een e-mail dat de leverafspraak niet door kan gaan omdat het pakketje niet compleet is. Ik bel op en krijg te horen dat alles compleet is en dat ik een nieuwe afspraak kan maken. Ik maak een leverafspraak voor 11 november.
- 11 november. Ik krijg geen e-mail of telefoontje. Om 11.00 bel ik op naar VF en krijg te horen dat het pakketje opnieuw niet compleet is. Een nieuwe leverafspraak kan niet gemaakt worden.
Ik ben er echt zo ontzettend klaar mee. Ik kan ook niet meer cancellen omdat nummerbehoud is goedgekeurd dus de portering gaat door...
Wat een KUTbedrijf
Iemand al een update gezien van de T-Mobile levertijden?
[ Voor 86% gewijzigd door mumbly op 11-11-2011 20:37 ]
Vodafone heeft een slechte deal met Apple. Ze krijgen blijkbaar steeds paar toestellen geleverd. Of de vraag naar Vodafone icm iPhone is 10x groter dan KPN. Ik ben woensdag de Phone house binnen gelopen voor een zwarte. Van Vodafone hadden ze al 2 weken niets gehad. Dus maar met Telfort genomen. Vandaag voor een witte (mijn zusje) en ook deze was alleen met KPN verkrijgbaar.
Vraag me af of Vodafone niet al hun krediet verspeelt.... als je zo slecht levert kan je beter niet de iPhone verkopen. Je maakt er al weinig winst op...als klanten dan nog zo een service krijgen is het gauw gedaan. Ondanks je mooie netwerk.
Vraag me af of Vodafone niet al hun krediet verspeelt.... als je zo slecht levert kan je beter niet de iPhone verkopen. Je maakt er al weinig winst op...als klanten dan nog zo een service krijgen is het gauw gedaan. Ondanks je mooie netwerk.
Besteld: iPhone 4S 16GB Zwart
Waar: Apple Store NL
Wanneer: 3 november
Verzendklaar datum: 10-17 november
Daadwerkelijke verzenddatum: 11 november
Verwachte afleverdatum: 14 november
Afgeleverd door: UPS
Jammer dat het weekend er tussen zit...
Waar: Apple Store NL
Wanneer: 3 november
Verzendklaar datum: 10-17 november
Daadwerkelijke verzenddatum: 11 november
Verwachte afleverdatum: 14 november
Afgeleverd door: UPS
Jammer dat het weekend er tussen zit...
[ Voor 9% gewijzigd door PhuSioN op 12-11-2011 10:13 ]
Besteld: iPhone 4S 16GB Zwart
Waar: Vodafone online
Wanneer: 21 oktober
Verzendklaar datum: 11 november
Afleverdatum: 12 november
Hij is dus eindelijk binnen. Na alle ellende met de credit check kreeg ik hem wel binnen de dag nadat ik er doorheen was.
Waar: Vodafone online
Wanneer: 21 oktober
Verzendklaar datum: 11 november
Afleverdatum: 12 november
Hij is dus eindelijk binnen. Na alle ellende met de credit check kreeg ik hem wel binnen de dag nadat ik er doorheen was.
Woensdag 2 november abbo verlengt bij t-mobile met 16GB zwart
Woensdag 9 november smsje over afspraak
helaas was ik afgelopen dagen niet thuis dus kon geen afspraak maken, maar dadelijk tussen 13.00 en 15.00 komt de koerier langs!
Hulde voor t-mobile, had gedacht veel langer te moeten wachten.
Woensdag 9 november smsje over afspraak
helaas was ik afgelopen dagen niet thuis dus kon geen afspraak maken, maar dadelijk tussen 13.00 en 15.00 komt de koerier langs!
Hulde voor t-mobile, had gedacht veel langer te moeten wachten.
Verwijderd
Gisteren even langs de KPN winkel in R'dam (lijnbaan) gelopen omdat ik morgen mag verlengen (nu Hi, over naar KPN is dan formeel een verlenging ipv een overstap). Ze hadden nog precies 1 32gb zwart liggen, die kan ik morgen ophalen i.c.m. 1 jarig KPN 350 abbo.
Wel lullig van de providers dat mensen die preorderen zo lang moeten wachten, terwijl anderen nu binnen lopen en hem mee kunnen nemen.
Edit: heb hem! Voor mensen in R'dam: the Phone House op de lijnbaan heeft er gisteren weer binnen gekregen (32gb zwart) die ook met KPN gaan.
Wel lullig van de providers dat mensen die preorderen zo lang moeten wachten, terwijl anderen nu binnen lopen en hem mee kunnen nemen.
Edit: heb hem! Voor mensen in R'dam: the Phone House op de lijnbaan heeft er gisteren weer binnen gekregen (32gb zwart) die ook met KPN gaan.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2011 15:44 ]
Na een dodelijke 12werkdagen wachten voordat KPN mijn nummer zou vrijgeven. Zou vandaag dan eindelijk mijn 4s 16gb wit uitgeleverd worden door vodafone.
Echter kreeg ik vanochtend een telefoontje van dynalogics (de koerier van vf) dat ze helaas niks meer op voorraad hadden en dat de afspraak gecanceld moet worden
En zo duurt en duurt het alleen maar langer,
Echter kreeg ik vanochtend een telefoontje van dynalogics (de koerier van vf) dat ze helaas niks meer op voorraad hadden en dat de afspraak gecanceld moet worden
Verwijderd
Vrijdag 16 gig zwart besteld bij verlening met vodafone. Is het trouwens normaal dat de bevestigingsmail een paar dagen op zich laat wachten?
Nope, 2 November telefonisch verlengd, tot nu toe nog geen statusupdate gezien helaas. Toch jammer als je leest dat er genoeg mogelijkheden zijn om binnen 24 uur een 4S te bemachtigen. Het gaat in mijn geval om een 32GB overigens.mumbly schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 20:36:
Iemand al een update gezien van de T-Mobile levertijden?
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Join the club. Mij hebben ze na 2 gecancelde leverafspraken toegezegd deze week een leverdatum te gaan geven voor de 16GB wit. Het zal mij benieuwen.Thomas789 schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:09:
Na een dodelijke 12werkdagen wachten voordat KPN mijn nummer zou vrijgeven. Zou vandaag dan eindelijk mijn 4s 16gb wit uitgeleverd worden door vodafone.
Dit topic is gesloten.