Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Wat ik zo lees zijn de meeste iPhones wel binnen enkele weken leverbaar. Zijn er nog plekken waar ik de iPhone 4S 32GB NIET (of juist wel?) moet bestellen als ik hem voor 15 januari in huis wil hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 10:00

Yintha

We'll stay gold forever

Kan volgende week dinsdag mijne gaan bestellen, ben benieuwd of ik hem dan dit jaar nog heb ivm kerst o.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischa2011
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-03 18:41
Zo dat is netjes geregeld, net gebeld naar vodafone om dus mijn abonnement te verlengen met daarbij de kortingen. Helemaal in orde en dit keer wel een bevestigingsmail gehad. Tevens te horen gekregen dat het toestel waarschijnlijk al eind deze week of begin volgende week in mijn handen is! Dit gaat over de 16g versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-10 13:49
Bij verlenging van mijn abo iPhone 4S 16GB Wit besteld. Zou 3 weken duren voordat ik hem in huis heb. Heeft ook verder geen haast. Wordt mijn eerste iPhone :)

Besteld: iPhone 4S 16GB Wit
Waar: Vodafone (telefonisch)
Wanneer: 13 December
Verzendklaar datum: -
Afleverdatum: -

stay tuned

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
mischa2011 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:59:
Zo dat is netjes geregeld, net gebeld naar vodafone om dus mijn abonnement te verlengen met daarbij de kortingen. Helemaal in orde en dit keer wel een bevestigingsmail gehad. Tevens te horen gekregen dat het toestel waarschijnlijk al eind deze week of begin volgende week in mijn handen is! Dit gaat over de 16g versie.
Dan heb je waarschijnlijk een van de laatste gekregen. Ik heb ook gisteren mijn abo laten verlengen en ik moet 3 weken wachten :P Vind het beetje raar op de site staat dat hij nog gewoon leverbaar is :/

[ Voor 6% gewijzigd door koekjeh op 14-12-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar: apple.nl
Betaling: bankoverschrijving
Wanneer: 4 december
Leverdatum: 14 december (was alleen niet thuis maar morgen komen ze weer)
Wie: UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischa2011
koekjeh schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:57:
[...]

Dan heb je waarschijnlijk een van de laatste gekregen. Ik heb ook gisteren mijn abo laten verlengen en ik moet 3 weken wachten :P Vind het beetje raar op de site staat dat hij nog gewoon leverbaar is :/
Dat is raar, ik heb hem namelijk vanochtend opnieuw laten verlengen en jij een dag eerder.
Tevens heb ik ook al een orderbevestiging vandaag gehad wat aangeeft dat ze hem op dit moment nog hebben,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Wat raar dat iedereen wacht via Vodafone. En wat raar dat Vodafone zo moeilijk uitlevert. Heb vandaag ongeveer 15 iPhones binnen gehad voor het Vodafone netwerk. Wel allemaal 16GB.

Wel triest dat je van Vodafone niet los mag verkopen. -_-'

Verwijderd

Zeker als je ziet dat T-Mobile ze gewoon op voorraad heeft liggen....

/me is happy met Siri! Nu nog in het nederlands!

• mischa2011
Blijft een raar fenomeen dat wel of niet op voorraad, ik neem aan dat het allemaal via dezelfde lijn gaat.
Ook het geven van enige openheid van zaken is voor sommige providers moeilijk.
Zou voor de providers die hem niet op voorraad hebben liggen ook een hoop negatieve reacties schelen.

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45
Werkt de order status pagina van Vodafone eigenlijk wel? Want ik krijg als ik wil inloggen met order nummer en email standaar de melding "a technical error has occured".

Uncomfortable silence can be so loud...

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:41

m0nk

16-09-2003 15.15

Besteld: iPhone 4s 16gb White
Waar: Belcompany Online
Betaling: iDeal
Wanneer: 12-12-11
Binnen: 14-12-11

Enige rede dat die dag ertussen zat was omdat t-mobile mijn nummerportering naar vodafone nog moest goedkeuren. Ze waren er wel beperkt op voorraad. Ik kreeg er bij de BC nog 40 euro aan accessoires bij.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• koekjeh
mischa2011 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:15:
[...]

Dat is raar, ik heb hem namelijk vanochtend opnieuw laten verlengen en jij een dag eerder.
Tevens heb ik ook al een orderbevestiging vandaag gehad wat aangeeft dat ze hem op dit moment nog hebben,
Hmm orderbevestiging heb ik ook gekregen. Nogmaals gebelt met vodafone en daar werdt mij verteld dat alle iphone 4s versies niet op voorraad waren.

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Whoei Iphone 4s binnen :) :9 ging nog best snel binnen de 14 dagen dus valt mij nog best mee :) 8)
(besteld bij Apple overigens..)

• mischa2011
koekjeh schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:54:
[...]

Hmm orderbevestiging heb ik ook gekregen. Nogmaals gebelt met vodafone en daar werdt mij verteld dat alle iphone 4s versies niet op voorraad waren.
Erg vreemd allemaal, maar we zullen het moeten afwachten hopelijk valt het allemaal mee. _/-\o_

• cmoret
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-09 10:47
erickov schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:22:
Werkt de order status pagina van Vodafone eigenlijk wel? Want ik krijg als ik wil inloggen met order nummer en email standaar de melding "a technical error has occured".
Nee, die orderpagina werkt niet. Bij mij staat er sinds 5 november: "credit check OK", en is niet meer gewijzigd, terwijl het toestel vandaag geleverd wordt. Maar ook intern werkt het systeem niet, waardoor elke volgende logische stap niet vanzelf wordt uitgevoerd, zoals dat wanneer het toestel op voorraad is, niet geleverd wordt, en als ie geleverd wordt krijg je geen bevestiging. Advies is regelmatig te bellen voor een update!

• koekjeh
mischa2011 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:42:
[...]

Erg vreemd allemaal, maar we zullen het moeten afwachten hopelijk valt het allemaal mee. _/-\o_
Vodafone heeft mij zojuist gebelt om hier over een update te geven. Ze konden mij vertellen dat de iphone 4s 16GB wel leverbaar is maar dat het 3 weken duurt voor dat men hem aan de deur kan aanbieden.

Vind ik beetje raar verhaal als je mij vraagt. Wel leverbaar maar 3 weken over de verzending doen :?

Nu heb ik net gezien dat ze wel al meteen mijn abo naar iphone hebben gezet. Dus ik betaal nu al de voor een iphone die ik pas over 3 weken krijg.

• erickov
koekjeh schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:47:
[...]

Vodafone heeft mij zojuist gebelt om hier over een update te geven. Ze konden mij vertellen dat de iphone 4s 16GB wel leverbaar is maar dat het 3 weken duurt voor dat men hem aan de deur kan aanbieden.

Vind ik beetje raar verhaal als je mij vraagt. Wel leverbaar maar 3 weken over de verzending doen :?

Nu heb ik net gezien dat ze wel al meteen mijn abo naar iphone hebben gezet. Dus ik betaal nu al de voor een iphone die ik pas over 3 weken krijg.
Same, maar wanneer heb jij hem besteld? 2 weken na mijn bestelling hebben ze bij mij abo omgezet. Nog steeds geen fone in huis..

• mischa2011
Volgens mij is het zo dat ze hem pas verlengen op het moment dat ze de telefoon op voorraad hebben, moet dan wel een behoorlijke troep zijn in hun leveringssysteem zeg..

• erickov
Moet er getekend worden voor de zending van zon telefoon via Vodafone? Of kan iedereen zomaar het pakketje aannemen.

Ik heb net overigens ook gebeld, maar zeiden geen track and trace te doen. :s

• koekjeh
erickov schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:11:
[...]

Same, maar wanneer heb jij hem besteld? 2 weken na mijn bestelling hebben ze bij mij abo omgezet. Nog steeds geen fone in huis..
Ik heb de 13e besteld :S Dus na 2 dagen al omgezet.

• mischa2011
koekjeh schreef op donderdag 15 december 2011 @ 18:55:
[...]

Ik heb de 13e besteld :S Dus na 2 dagen al omgezet.
Ik zal morgen eens bellen vind het nogal raar gaan wil wel eerst me telefoon voor dat het abonnement ingaat.

• erickov
Overigens vertelden zij mij ook dat wanneer je abonnement wordt omgezet, ook de telefoon op dat moment wordt verstuurd..

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-10 10:54

cue

cue schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:52:
Vandaag 32 gb zwart bij apple online besteld..... Nu maar afwachten wanneer hij binnenkomt..

Apple geeft aan: Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 16 Dec, 2011 - 23 Dec, 2011
Vandaag verzonden en verwachtte levertijd morgen (16)... erg netjes dus precies 1 week... :)

• koekjeh
Heb net nogmaals met vodafone sales gesproken i.v.m mijn abo dat al ingegaan was terwijl ik nog geen telefoon had. De meneer aan de telefoon zei tegen mij als je een orderbevestiging / je abo omgezet wordt heb je de iphone binnen 1 week binnen.

Is dit niet het geval kun je bellen met klantenservice en dan wordt het vergoed.

• mischa2011
koekjeh schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:25:
Heb net nogmaals met sales gesproken i.v.m mijn abo dat al ingegaan was terwijl ik nog geen telefoon had. De meneer aan de telefoon zei tegen mij als je een orderbevestiging / je abo omgezet wordt heb je de iphone binnen 1 week binnen.

Is dit niet het geval kun je bellen met klantenservice en dan wordt het vergoed.
Laten we er dan maar van uit gaan dat de telefoon binnen een week komt O-)

Verwijderd

mischa2011 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:26:
[...]

Laten we er dan maar van uit gaan dat de telefoon binnen een week komt O-)
bij mij was dat iig wel het geval. Had ook boos opgebeld omdat abo wel was omgezet maar nog geen enkel teken van de telefoon. Toen zei die dame dat de telefoon dan snel moest komen, en jawel: de dag erna verzendbevestiging gekregen en volgende werkdag in huis. Dus in mijn geval zijn ze die belofte wel nagekomen.

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-10 13:40

ronaldm3

Apple Watch :)

Even een korte vraag M.B.T. bestellen via Apple online store.. bij staat er nu dat het toestel wordt geleverd tussen 21 en 28-12-2011... kan ik het toestel dan al verwachten op 22-12-2011?
Of komt er nog een belletje van Apple om definitieve datum af tespreken?

Hoop het toestel eigenlijk nog voor de kerst in huis te hebben:)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischa2011
Nou goed nieuws ik heb hem net binnen gekregen, best snel zo geleverd binnen 3 dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munnikman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-10 16:04
Spot the difference....

VODAFONE: Besteld bij VF en na 3,5 week nog niet eens een bevestiging van de order en geen enkel idee van de levertijd.

GSMWIJZER: Dinsdag besteld, donderdag opdracht verwerkt, vrijdag telefoon verzonden.....

Als het meezit heb ik dus morgen mijn nieuw iPhone 4s 64GB Zwart. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmoret
  • Laatst online: 26-09 10:47
Munnikman schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:41:
Spot the difference....

VODAFONE: Besteld bij VF en na 3,5 week nog niet eens een bevestiging van de order en geen enkel idee van de levertijd.

GSMWIJZER: Dinsdag besteld, donderdag opdracht verwerkt, vrijdag telefoon verzonden.....

Als het meezit heb ik dus morgen mijn nieuw iPhone 4s 64GB Zwart. :-)
Mooi! Bij mij (via vodafone) bleek dat de koerier met pech langs de a12 stond, dus mag ik nog een weekje wachten. Na 6 weken kan die ene week er ook nog wel bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 11:55
Gister Groupon Phonehouse bon gekocht via Tweakers V&A.

Daarna meteen via de Phonehouse website een 16GB zwarte iphone 4S besteld icm Ismart-200 T-mobile als verlenging van mijn huidige abbo. Mijn iphone 3G gaat na 3 jaar trouwe dienst vervangen worden :9~

Ik had eerst nog afgebeld naar 4 filialen in de buurt maar geen 1 had m op voorraad (ondanks groene status van 2 van die filialen volgens voorraadchecker op de site :( ) Dus dan maar online.

Iedereen veel succes!

edit: wat is de ervaring van mensen bij the phonehouse met de levertijd die ze op de site hebben staan? klopt t een beetje? O-)

[ Voor 29% gewijzigd door KingKoning op 19-12-2011 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
mischa2011 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:58:
Nou goed nieuws ik heb hem net binnen gekregen, best snel zo geleverd binnen 3 dagen!
Dat is heel mooi te horen! Dan komt hij bij mij mss ook nog vandaag aangezien we de zelfde melding kregen en ongeveer zelfde tijdstip besteld hebben :D Komt hij gewoon met de post of via UPS?

[ Voor 16% gewijzigd door koekjeh op 16-12-2011 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
Oke dit is pas echt raar. Ik kom net thuis ligt er een niet thuis brief in de bus met niets ingevult alleen afgeleverd bij Huisnr. 15. Dit bestaat niet bij ons in de straat. Met GLS gebelt maar daar weten ze nergens van af en kunnen mij maandag pas helpen :S

Morgen even Vodafone voor packetnummer bellen want die waren ook al dicht.

Update:
Was een paar deuren verder afgegeven...terwijl het gewoon een Aangetekend pakket was!

Waar: Vodafone (telefonisch)
Wanneer: 13 December
Verzendklaar datum: -
Afleverdatum: 16 December

[ Voor 28% gewijzigd door koekjeh op 17-12-2011 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischa2011
Gelukkig is alles goed gekomen keekje! Terwijl ik mijn simkaart moest activeren via vodafone werd er al gezegd dat ik de zoveelste was die dat wou doen. Veel mensen zouden namelijk hun iphone hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronaldm3 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:51:
Even een korte vraag M.B.T. bestellen via Apple online store.. bij staat er nu dat het toestel wordt geleverd tussen 21 en 28-12-2011... kan ik het toestel dan al verwachten op 22-12-2011?
Of komt er nog een belletje van Apple om definitieve datum af tespreken?

Hoop het toestel eigenlijk nog voor de kerst in huis te hebben:)
Bij mij was de datum tussen 14 en 21 december.
Op de 14e werd hij ook geleverd door ups. Bij de buren afgeleverd alhoewel op het pakket staat no delivery to neighbour. Moet immers getekend worden.
Op de 13e kreeg ik van apple mail van verzendbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
mischa2011 schreef op zondag 18 december 2011 @ 09:05:
Gelukkig is alles goed gekomen keekje! Terwijl ik mijn simkaart moest activeren via vodafone werd er al gezegd dat ik de zoveelste was die dat wou doen. Veel mensen zouden namelijk hun iphone hebben ontvangen.
Ja bij mij stond in de brief dat hij al geactiveerd was maar dat was dus ook niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvink23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-10 16:17
Vandaag contact gehad met de klantenservice én koerierdienst van Vodafone.

In eerste instantie kreeg ik een mailtje dat het toestel (Zwarte 4S 16GB) niet leverbaar zou zijn.
Telefonisch contact gehad met klantenservice, die vertelde mij dat hij wel op voorraad is :+

Daarna afspraak gemaakt met de koerierdienst.

Besteld: iPhone 4S 16GB Zwart
Waar: Vodafone (internet)
Wanneer: 16 december
Verwachte leverdatum: 21 december
Verzonden: -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-10 13:40

ronaldm3

Apple Watch :)

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 10:30:
[...]

Bij mij was de datum tussen 14 en 21 december.
Op de 14e werd hij ook geleverd door ups. Bij de buren afgeleverd alhoewel op het pakket staat no delivery to neighbour. Moet immers getekend worden.
Op de 13e kreeg ik van apple mail van verzendbevestiging.
Thanks voor het antwoord... net ff me account geraadpleegd en hij wordt morgen als het goed is afgeleverd.. staat bij dat er nog wijzigingen kunnen worden gedaan in het afleveren... afwachten dus! :*)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-10 03:58
Heb vanavond m'n abo bij Vodafone verlengd. Kon van iemand een code voor hun personeelsaanbiedingen krijgen, is toch weer iets voordeliger dan gewoon verlengen. :p
Direct overzicht van de order gekregen (duh). Vlak daarna een orderbevestiging.
En binnen een uur was de abonnementswijziging ook al doorgevoerd!

Kan alleen (nog) niet m'n orderstatus bekijken...
We zullen zien. :)

Waar: Vodafone Personeelsaanbieding (internet)
Wanneer: 20 december
Verwachte leverdatum: -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Hmm, bij de mediamarkt is hij uitverkocht. Ga hem dus bestellen via de online Apple store.
Nog enig kans dat hij voor kerst, of in ieder geval voor oud jaar geleverd wordt?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bellyrat
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
HardCoreGamer schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:00:
Hmm, bij de mediamarkt is hij uitverkocht. Ga hem dus bestellen via de online Apple store.
Nog enig kans dat hij voor kerst, of in ieder geval voor oud jaar geleverd wordt?
Ik heb hem de 19de laat besteld bij de online Apple store en heb een verwachte levertijd tussen 28 december en 5 januari. Dus kerst kan je wel vergeten denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Damn, krijg een mail van Apple, verwacht op 30 decenber tot 9 januari!!! :(
Zit ik dus ongeveer 2 weken zonder mobiel.

Edit: En zonder Doodle Jump :'(

[ Voor 13% gewijzigd door iApp op 21-12-2011 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 13:52

Dax

Vandaag een iphone 4s 16gb icm iSmart 200 1jr gehaald bij de Mediamarkt Groningen, ze hadden nog genoeg zei de verkoper.
Alleen icm met een abbonement.

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Tip voor de mensen die hem los willen bestellen, en nog geleverd willen hebben voor kerst.
Ritel.nl heeft voorraad zie ik, voor 629 euro heb je de Iphone 4S 16 GB :) 1 dag levertijd ( mits besteld voor 3 uur in de middag)

http://www.ritel.nl/gsm-p...004/62?toon=los_bestellen

[ Voor 7% gewijzigd door alwaysleft op 22-12-2011 00:09 ]

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Hmm, ze hebben geen creditcard of PayPal helaas. Anders had ik hem daar besteld.
Zie het aan de positieve kant, je bespaart nu wel 30 euro door één week te wachten.

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
HardCoreGamer schreef op donderdag 22 december 2011 @ 01:46:
Hmm, ze hebben geen creditcard of PayPal helaas. Anders had ik hem daar besteld.
Zie het aan de positieve kant, je bespaart nu wel 30 euro door één week te wachten.
Wel Ideal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 11:55
KingKoning schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:08:
Gister Groupon Phonehouse bon gekocht via Tweakers V&A.

Daarna meteen via de Phonehouse website een 16GB zwarte iphone 4S besteld icm Ismart-200 T-mobile als verlenging van mijn huidige abbo. Mijn iphone 3G gaat na 3 jaar trouwe dienst vervangen worden :9~

Ik had eerst nog afgebeld naar 4 filialen in de buurt maar geen 1 had m op voorraad (ondanks groene status van 2 van die filialen volgens voorraadchecker op de site :( ) Dus dan maar online.

Iedereen veel succes!

edit: wat is de ervaring van mensen bij the phonehouse met de levertijd die ze op de site hebben staan? klopt t een beetje? O-)
op en top klantvriendelijkheid van the phonehouse.

Het locale filiaal beldde me op dat ze weer 4s-en binnen hadden. Toen ik aangaf dat ik al een order in de webshop had geplaatst zijn ze meteen gaan bellen. Gevolg: weborder geannuleerd en ik mag vandaag nog me 4s ophalen. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvink23
  • Laatst online: 09-10 16:17
jorisvink23 schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:38:
Vandaag contact gehad met de klantenservice én koerierdienst van Vodafone.

In eerste instantie kreeg ik een mailtje dat het toestel (Zwarte 4S 16GB) niet leverbaar zou zijn.
Telefonisch contact gehad met klantenservice, die vertelde mij dat hij wel op voorraad is :+

Daarna afspraak gemaakt met de koerierdienst.

Waar: Vodafone (internet)
Wanneer: 16 december
Verwachte leverdatum: 21 december
Update:

Nou, mooi niet dus! :(
Woensdag (21 dec.) werd de order alsnog geannuleerd, wegens een systeemstoring!? |:(
Donderdag en vrijdag contact gehad met Vodafone én koeriersdienst.
Van beide partijen zeer slechte service. Waardoor ik de hele order zelf geannuleerd heb.

Volgende week het toestel maar gewoon in de winkel halen (waar hij wel gewoon op voorraad is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 14:03
Niks te klagen

Waar: Hi (online)
Wanneer: 19 december
Verwachte leverdatum: 20 december
Verzonden: 19 december
Afleverdatum: 21 december

Door de drukte bij PostNL dinsdag dus een dag extra moeten wachten, helemaal top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Nog minimaal 7 dagen wachten.. En dan zul je het net zien, versturen ze mijn iPhone 4S op Vrijdag 30 December, dan leveren ze niet op de 31ste en 1ste,maar dan zul je zien: leveren ze hem op 2 januari. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.C.
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:57
Waar: Vodafone (online) verlenging
Wanneer: 21 december
Verwachte leverdatum: onbekend
Afleverdatum: 23 december

De communicatie van Vodafone laat nogal wat te wensen over, maar al met al snel geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynoot
  • Laatst online: 27-08 06:23
Apple geeft aan dat ik me iPhone 4S 16GB Zwart vandaag krijg, bij UPS staat dit:
Bestelling verwerkt: Klaar voor UPS.

Hoop dat ik me iPhone vandaag nog binnen krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-10 03:58
Waar: Vodafone verlenging (internet)
Afleverdatum: 27 december

Jammer dat de kerstdagen er tussen zaten...

Er zat een microsim bij, alleen die had ik al. Geen idee wat ik nu met die nieuwe aan moet.

[ Voor 3% gewijzigd door P.K. op 28-12-2011 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

De 21ste besteld, vandaag krijg ik melding dat de verzending wordt voorbereid. Zal hij vandaag nog op de bus gaan?

[ Voor 11% gewijzigd door iApp op 28-12-2011 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkmi
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:53
Waar: Phonehouse Website
Wanneer: 27 december
Verwachte leverdatum: 1-2 weken
Afleverdatum: 6 jan

[ Voor 3% gewijzigd door mkmi op 06-01-2012 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Waar: Apple Store Online
Wanneer: 21 december
Afleverdatum: Morgen

Hallelujah! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk toestel: Iphone 4s 32Gb Black
Wanneer besteld: 20-12-2011
Waar: T-mobile Shop.
Verwachte levertijd: 1-2 weken.

Ik hoop dat ik hem deze week krijg. Was vorige weer vrijdag nog even langs de shop geweest, met de vraag of ze hem toevallig hadden binnen gekregen. Kreeg meteen als antwoord: "hebben ze u gebeld ? ". Ik zei:"nee, dat niet maar wilde gewoon even checken of hij nog niet binnen was". Moest maar gewoon wachten tot ik gebeld werd. Vaag gedoe allemaal. Heb zelf zo'n idee dat het allemaal langer gaat duren doordat kerst en nieuwjaar ertussen zit. Ik sta wel als 3e op de lijst. Weet niet of dat helpt. Man oh man, wat word mijn geduld op de proef gesteld. :(

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:37
Waar: Apple.nl
Verwachte leverdatum: 9 - 16 januari 2012

Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Hopelijk schiet het wel op, mijn 3GS is toch wel flink af aan het takelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens van het T-mobile forum:
Te erg voor woorden! Zojuist was ik in de shop in Arnhem voor verlenging met iPhone 4S 16GIG omdat ik sinds vandaag 3 maanden voor het eindigen zit, ik kreeg te horen dat het toestel 4s met 16gig niet leverbaar is voor bestaande klanten, levertijd 4-5 weken....... Nog geen 5 minuten later komt een nieuwe klant de shop binnen en krijgt hetzelfde toestel mee.... BELACHELIJK!!!
Ik belde vervolgens de klantenservice, zij beloofde mij dat het toestel in Nijmegen op voorraad was, dus ik naar Nijmegen. Wat denk je, geen enkele beschikbaar......
Ik word terug gebeld door de klantenservice, ik vertel haar dat ik een klacht wil indienen en mijn abonnement wil opzeggen, word ik in de wacht gezet en vervolgens krijg ik een dame van de afdeling reparatie :S
Dus beste T-MOBILE hierbij zeg ik mijn abbonnement per direct op! ik wacht wel 4 weken langer en ga naar vodafone!
Als dit waar is..............

Bron:https://forum.t-mobile.nl...oorden-151990/#post891255

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2011 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrQcue
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-10 14:25
Wanneer: 1 januari
Verwachte leverdatum: 18 - 25 januari 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scharnout
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2024

Scharnout

Meuk

Besteld: iPhone 4S 32GB Zwart
Verwachte leverdatum: 11 - 18 januari 2012

Grappig. Minder vraag naar meer geheugen zo te zien :)

And Bob's your uncle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-09 20:10
Besteld: iPhone 4S 32GB Wit
Waar: The Phone House
Wanneer: 25 december
Geleverd : 27 december

Heeeel vaag heb in Gorinchem bij The Phone House nagevraagd hoe lang het duurt totdat ik mijn iPhone krijg bij mijn abonnement.
Kreeg te horen dat ik 2/3 weken moest wachten!

Telefoontje naar men neef gepleegd die bij The Phone House werkt.
25 december heeftie intern besteld en hij had hem 27ste en mocht 29 december verlengen :D

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-10 18:09

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Ik heb een iPhone bij apple besteld, moet ik echt persoonlijk tekenen bij aflevering? Of mag mijn vriendin dat ook doen? (die is wat meer thuis dan ik)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynoot
  • Laatst online: 27-08 06:23
SithWarrior schreef op maandag 02 januari 2012 @ 09:02:
Ik heb een iPhone bij apple besteld, moet ik echt persoonlijk tekenen bij aflevering? Of mag mijn vriendin dat ook doen? (die is wat meer thuis dan ik)
Ik denk dat jouw vriendin ook gewoon mag tekenen, bij mij werd er niet echt op gelet. Ze letten volgens mij alleen op het huisnummer en niet welk persoon het pakje aanneemt. Ik had UPS als leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Wanneer: 30 december 2011 's avonds
Verwachte leverdatum: 10 - 17 januari 2012
Verzonden: 2 januari 2012
Afleverdatum: Verwacht 3 januari 2012

Misschien dat het zo snel gaat omdat ik met creditcard betaald heb? Vind het iig niet erg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
Satch schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:21:
Wanneer: 30 december 2011 's avonds
Verwachte leverdatum: 10 - 17 januari 2012
Verzonden: 2 januari 2012
Afleverdatum: Verwacht 3 januari 2012

Misschien dat het zo snel gaat omdat ik met creditcard betaald heb? Vind het iig niet erg. :P
Wut, ik heb precies hetzelfde besteld (ook met CC betaald), op 29 december. Hier nog altijd 'Artikelen worden verwerkt'. Life's not fair. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tippie62
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-10 15:53
weet iemand hoelang de bankoverschrijving erover doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
tippie62 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:13:
weet iemand hoelang de bankoverschrijving erover doet
Gemiddeld 2 tot 3 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoelzz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-07 18:19
Verwachte leverdatum: 18 - 25 januari 2012

Betaald via overboeking. Stond al bij dat het daardoor enkele dagen langer gaat duren ten opzichte van creditcard.

Kreeg een goed bod op mijn "oude" Iphone 3GS, deze heb ik direct kunnen verkopen. De komende weken mag ik daarom genieten van dit toptoestel.

Afbeeldingslocatie: http://mobile-review.com/review/image/nokia/1101/pic3.jpg

:[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je in ieder geval zeker dat 'ie niet kapot gaat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoelzz
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 20:59:
Weet je in ieder geval zeker dat 'ie niet kapot gaat. :P
En natuurlijk: Snake II :X

Anyway: betaling is verwerkt en de leverdatum is 1 week naar voren getrokken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
Even een update:

Besteld: iPhone 4S 16GB Zwart + dock
Wanneer: 29 december (ipv 20 december, copy/pastefoutje)
Verwachte leverdatum: 9 - 16 januari 2012
Verzonden: 3 januari
Afleverdatum: 4 januari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tippie62
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-10 15:53
Besteld iphone 4s 16gb zwart
Waar apple .nl
Wanneer 1 januari
Verzonden 3 januari
Afleverdatum 4 januari
kijk dat zijn nog is tijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenger
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-10 11:11
Apple heeft er zin in vandaag! Er gaan scheepsladingen iPhones naar Tweakers.

Besteld: iPhone 4S 32 GB Zwart
Wanneer: 30 december 2011
Betaald: Bankoverschrijving 30 december 2011
Verwachte leverdatum: 11 - 18 januari 2012
Verzonden: 3 januari 2012
Afleverdatum: 4 januari 2012

[ Voor 4% gewijzigd door awenger op 05-01-2012 14:35 . Reden: Afleverdatum bevestigd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besteld: iPhone 4S 16GB White
Waar: T-Mobile shop (Enschede)
Wanneer: 3 Januari
Verwachte leverdatum: - (1/2 Weken)
Afleverdatum: 13-01-2011

Prima levertijd! :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2012 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besteld: Iphone 4S 16GB Black
Wanneer: 2 januari 's avonds
Verwachte levertijd: Gisteren werd aangegeven 1-2 weken, echter vandaag al een mailtje dat ik hem morgen kan verwachten!
Verzonden: 3 januari
Afleverdatum: 4 januari

Betaald met creditcard, mogelijk dat dit heeft geholpen bij de snelle levering.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2012 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoelzz
Wanneer: 01-01-2012
Verwachte leverdatum: 4-1-2012
Verzonden: 3-1-2012

Betaald per overboeking, dus snel geregeld! Alleen jammer dat ik morgen niet thuis ben om hem in ontvangst te nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-10 18:09

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Wanneer: 02-01-2012
Verwachte leverdatum: 11-01-2012 - 18-01-2012
Afleverdatum: 4-1-2012

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag om 11:00, de t-mobile shop maar eens binnengestapt. Ik vroeg of hij al was binnen gekomen. De brief afgegeven, en de medewerker ging kijken. Ja hoor ! We hebben hem. . Eindelijk, precies 2 weken geleden had ik hem besteld.

Klein minpuntje: Ze waren dus al vanaf gister binnen gekomen. Ben niet gebeld geworden, als ik niet vandaag was binnen gelopen, wanneer hadden ze me dan gebeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoelzz
Wanneer: 01-01-2012
Verwachte leverdatum: 4-1-2012
Afleverdatum: 4-1-2012

Betaald per overboeking, dus supersnel geregeld !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maandag 02/01/2012 een iphone 4s 16gb bestelt via de Apple online store België.
Gisteren namiddag stond er bij de bestelstatus "Artikelen worden verwerkt - Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 16 Jan, 2012 - 23 Jan, 2012".
Sinds deze voormiddag staat er bij de bestelstatus: "Verzending wordt voorbereid"-
Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 16 Jan, 2012 - 23 Jan, 2012.
Beteken
Betekend dit nu dat ze er nog minstens een week over doen vooraleer ze de iphone te verzenden?
Vermits er staat Levert 16 Jan 2012 - 23 Jan 2012.
Of kan dit toch nog eerder zijn, want lijkt me vreemd dat ze er een week gaan over doen om de bestelling klaar te maken voor verzending?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 19:57

koku

Tnet Devver
Wanneer: 05-01-2012
Verwachte leverdatum: 13-01-2012 - 20-01-2012
Verzonden: 6-1-2012

Betaald met credit card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besteld Iphone 4s 16gb Zwart + Iphone 4s 16 gb Wit
Wanneer: 08-01-2012
Verwacht: 24-01-2012 - 31-01-2012

edit: verwacht is nu op de bestelstatus 16-18 januari

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar: Apple Store Online België
Wanneer: 02-01-2012
Verwachte leverdatum: 16-01-2012 - 23-01-2012
Verzonden: 07-01-2012

Betaalt via bankoverschrijving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 19:57

koku

Tnet Devver
koku82 schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 15:53:
Wanneer: 05-01-2012
Verwachte leverdatum: 13-01-2012 - 20-01-2012
Verzonden: 6-1-2012

Betaald met credit card.
En vandaag afgeleverd. Erg snel dus. Donderdagavond besteld en vandaag binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikad0
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-01 20:27
Hoe staat het nu met de levertijd bij Vodafone? Het valt me nu op dat er een ballonnetje staat met ''Let op, langere levertijd.'' Iemand enig idee? Staat het er al langer?

http://www.vodafone.nl/iphone/bestel_iphone4s/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjeterinfo
  • Laatst online: 07:27
Wanneer: 09-01-2012 21:00
Verwachte leverdatum: 17-01-2012 - 24-01-2012
Verzonden: 10-1-2012
Afleverdatum: 11-1-2012

betaald met cc

intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Mikad0 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:18:
Hoe staat het nu met de levertijd bij Vodafone? Het valt me nu op dat er een ballonnetje staat met ''Let op, langere levertijd.'' Iemand enig idee? Staat het er al langer?

Ballonnetje stond er vorige week in ieder geval ook al, heb er vrijdag 06-01 eentje (4S 16GB, wit) besteld, laat wel weten, wanneer ik hem heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaterdag had ik een mail van Apple dat de iphone 4S 16gb verzonden was.
Ik al dolgelukkig, en maandagavond zag ik op de UPS site dat ze dinsdag 10 januari zouden leveren.
Ik de hele dag thuis gebleven, maar hoe later dat het werd, hoe minder hoop ik had.
En inderdaad dinsdag niemand van UPS gezien met mijn pakje :-(((
Nu deze ochtend was de leveringsdatum op de site weer aangepast naar woensdag 11 januari.
Ik zit nu vol ongeduld te wachten en hoop echt dat hij vandaag gaat aankomen.
Want anders weet ik niet wat ze daar bij UPS eigenlijk met mijn pakje aan het doen zijn.
Een mens past zich er op aan als ze melden dat ze een bepaalde dag leveren, en dan komen ze niet opdagen. :-(((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:16:
Besteld Iphone 4s 16gb Zwart + Iphone 4s 16 gb Wit
Wanneer: 08-01-2012
Verwacht: 24-01-2012 - 31-01-2012

edit: verwacht is nu op de bestelstatus 16-18 januari
heb hem vandaag rond 12 uur ontvangen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellax
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-10 13:17
Wanneer: 19 Januari
Verwachte leverdatum: 27 Januari
Afleverdatum: 25 Januari

[ Voor 76% gewijzigd door Yellax op 25-01-2012 11:25 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
Besteld: iPhone 4S 32GB Wit
Waar: Phonehouse (webshop)
Wanneer: 23 januari

Geannuleerd i.v.m. onbekende (schatting tot 6 weken) levertijd
Nieuwe order bij 2call.nl: Direct leverbaar

[ Voor 36% gewijzigd door Novah op 05-02-2012 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Mikad0 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:18:

Had beloofd, te laten weten, wanneer mijn iPhone van Vodafone er zou zijn, nou dinsdag dus, had alleen dinsdag helaas geen tijd, om hem te halen, betreft n.l. de fysieke Vodafone shop.

Waar: Vodafone winkel, i.c.m. verlenging abo
Wanneer: 6 januari
Verwachte leverdatum: onbekend "langere levertijd"
Afleverdatum: 24 januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
fatihbatur schreef op zondag 01 januari 2012 @ 19:29:
Telefoontje naar men neef gepleegd die bij The Phone House werkt.
25 december heeftie intern besteld en hij had hem 27ste en mocht 29 december verlengen :D
Heb dit vaker gehoord over the Phonehouse. Verkoper achter de balie, welke mijn order verwerkte, werd door een collega in het oor gefluisterd dat hij wel een 32GB wit moest achterhouden voor ... (niet verstaan). Snap dat het een gewild product is, maar niet echt klantvriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamaris
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Waar: Telfort.nl
Wanneer: 27 januari 23:01
Verwachte leverdatum: status: Toestel is tijdelijk niet voorradig. (1 OS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhudda
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 09:34
Nou, zal ook maar een berichtje sturen. Het viel mij allemaal erg mee tbh.
Had verwacht de iPhone later te krijgen.

Waar: Vodafone online, i.c.m. verlenging abo
Wanneer: 16 januari
Afleverdatum: 27 januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wagij
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-08 23:46
Vervelende van dit alles is dat ze totaal niets weten te zeggen over een mogelijke afleverdatum.

Waar: Vodafone online + nummerbehoud vanuit Telfort
Wanneer: 27 december
Afleverdatum: Nog onbekend.

Beter dan nix... Wagij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikad0
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-01 20:27
Waar: Vodafone Online
Wanneer: 3 Februari
Verwachte leverdatum: 7 februari? (''langere levertijd'')
Verzonden: 6 Februari :9
Afleverdatum: 7 februari!

Had iemand van de bezorgservice aan de lijn, die zei dat ze 7 februari (Dinsdag) langs zouden komen?
Dat gaat wel vreselijke snel! Of is dat alleen de sim-kaart ofzo?
Ben van prepaid naar abonnement gegaan...

[ Voor 3% gewijzigd door Mikad0 op 08-02-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar: Vodafone online (Verlengen. Sim Only naar iPhone Smart abonnement)
Wanneer: 7 Februari
Verwachte leverdatum: 5 a 10 werkdagen
Afleverdatum: 10 Februari

Lekker snel gegaan bij Vodafone! Trots op!
Pagina: 1 ... 28 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.