Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij hi kost het wel nog geld, namelijk nagevraagd en het kost 17 euro. Eigenlijk toch echt belachelijk! Het wordt verrekend op je volgende factuur.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2011 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venuz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-10-2023
marsha1979 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:23:
Besteld: 21 oktober om 19:45* (*zo laat, omdat ik die dag teruggebeld zou worden, wat ik afwachtte, maar wat niet gebeurd is, omdat zij niet meer konden/mochten uitbellen vanwege de drukte)
Hoe: Telefonisch
Wat: 4S 16GB wit
Ordernr: 9118xx
Levertijd: er is wb mijn order meegedeeld dat zij 1 tot 2 weken mochten communiceren op dat moment. Uiteraard konden daar geen beloftes op worden gedaan, omdat zij van veel zaken afhankelijk zijn (w.o. Apple).

Ben benieuwd ;)
Vanmiddag een sms gehad waarmee ik een afspraak kon maken! Woensdag is het zover!

Ben toch wel tevreden over de (communicatie en kloppen van) levertijd, al kan het nooit snel genoeg gaan natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbolt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:28
Starbolt schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:21:
Ben net gebeld door VF. De jongen aan de telefoon (die er ook niks aan kan doen) vroeg eerst of ik al e-mail bevestiging had gehad. Hij meldde dat er automatische mailtjes zijn verstuurd die verwarrend kunnen zijn.

Orderstatus online is ook nog steeds ongewijzigd (verified... en nog wat)

Maar mijn iPhone 4s wit 16 gb is verstuurd en wordt maandag bezorgd, aldus Vodafone. Betreft een verlenging via vodafone online op 21 oktober rond 12:30 u. :)

Ik denk dat ze systeemproblemen hebben bij Vodafone, en ze dus niet in het systeem hebben welke iPhones nu wel zijn verstuurd en welke niet. (zal wel een excel-feest zijn dan). Mijn vermoeden hoor :) Dat gecombineerd met automatisch verstuurde mailtjes, die niet altijd aankomen...

Maar goed, er is dus hoop ;)
Oke, vandaag is GLS aan mijn deur geweest. Dus eigenlijk had ik 'm nu kunnen hebben. De jongen aan de telefoon had dus gelijk. Morgenvroeg om half 9 ga ik de iPhone halen bij het depot. :)

Ik laat nog wel even weten of er een microsim bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hermandeperman
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-01-2024
marsha1979 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 19:52:
[...]

Vanmiddag een sms gehad waarmee ik een afspraak kon maken! Woensdag is het zover!

Ben toch wel tevreden over de (communicatie en kloppen van) levertijd, al kan het nooit snel genoeg gaan natuurlijk ;)
Provider / shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venuz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-10-2023
Sorry, het gaat om T-mobile. Telefonisch besteld (verlenging).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Vandaag gebeurt ook echt weer iets van OMG!

ik was vanochtend onder de douche en m'n huisgenoot zat blijkbaar op het toilet en toe belde blijkbaar GLS aan voor me iPhone. Maar m'n huisgenoot dacht dat het zijn rij-instructeur was dus hij rustig aan met deur openen. Maar hij nam op iets later dan die GLS gebeld had en hoorde niemand meer.

Ik dacht in eerste instantie zal wel GLS zijn maar kwam uit douche en keek uit het raam en zag zijn rij instructeur dus...

Ik zat vandaag al de hele dag waar blijft die GLS!!!

Ik ga dr net ff boodschappen doen en keek nog ff in de brievenbus en daar lag een briefje van GLS van dat ik niet niet thuis was, terwijl ik serieus hele dag thuis was!!!!

What are the odds!

Nu kan ik hem morgen ophalen bij GLS Depot.

Gaat over Vodafone verlenging levering die besteld is op de 24e en afgelopen vrijdag al verzend bevestiging gekregen.

[ Voor 7% gewijzigd door falcon123 op 31-10-2011 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-10 08:25
Skann schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 19:43:
Via het KPN systeem was het vroeger €17,- excl BTW, maar dit is inmiddels afgeschaft. ;) Kost niks meer!
Nee hoor, nog steeds €17,- excl. BTW, kijk maar in de tarievenoverzichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-09 11:52
Wat zijn jullie Vodafone ordernummers ongeveer voor de 32gb zwart, met of zonder truc, en hoe laat hebben jullie besteld?

Hier met truc, die vrijdag de 21e om 09:10, ordernummer 30677xxxx.

Ik vraag dit omdat ik net op iphoneclub lees dat er een 3325xxxxx ordernummer al is uitgeleverd, zonder truc, besteld op de 21e om 1400 uur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-07 14:33
Zaterdag al gebeld door AMP (besteld zondagmorgen 23 augustus), maar i.v.m. verblijf in buitenland vandaag pas terug kunnen bellen. Donderdagochtend is het dan eindelijk zover!

(16GB zwart, Sizz, via Phone House)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 11:00
Ik heb met AMP een bezorgafspraak voor morgenochtend. In hun mailtje beloofde ze dat ik de dag van tevoren een 2-uurs tijdblok zou krijgen waarin ze komen. Ik heb alleen nog niks gehad. Komt het vaker voor dat je geen tijdsindicatie krijgt, of zou er wat mis zijn met mijn bestelling?

EDIT: haha,10 seconden na deze post kwam het mailtje met de tijdsindicatie binnen :P

[ Voor 13% gewijzigd door bartos88 op 31-10-2011 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:59
bartos88 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 21:56:
Ik heb met AMP een bezorgafspraak voor morgenochtend. In hun mailtje beloofde ze dat ik de dag van tevoren een 2-uurs tijdblok zou krijgen waarin ze komen. Ik heb alleen nog niks gehad. Komt het vaker voor dat je geen tijdsindicatie krijgt, of zou er wat mis zijn met mijn bestelling?

EDIT: haha,10 seconden na deze post kwam het mailtje met de tijdsindicatie binnen :P
Lol! Ik heb een afspraak voor woensdag, dus ik kan morgenavond rond tien uur een mailtje verwachten. ;) heb je ook een sms gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

jelle. schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 19:37:
[...]

Dat wordt ook via de factuur verrekend, niet in de winkel :) (ervan uitgaande dat je bestaande klant bent en geen nieuwe)
Daar ga ik dan toch echt niet mee akkoord, de SIM zou kosteloos moeten zijn is mij verteld :)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
Peabz21 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 22:28:
[...]

Lol! Ik heb een afspraak voor woensdag, dus ik kan morgenavond rond tien uur een mailtje verwachten. ;) heb je ook een sms gehad?
Ja, het sms-je kwam 10 minuten na het mailtje ook binnen. Morgenochtend tussen 9:35 en 11:35 staan ze voor mijn deur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 19:16
Nog steeds geen reactie wanneer ze gaan leveren. Was er op 21-10 al bij om 1:21. Dus veel vroeger als order waarvan ik nu hoor dat VF gaat uitleveren. Gaat om een witte iphone 4s 16 GB. Er gaat daar toch iets goed mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:33
ze krijgen bij vf deze week nieuwe voorraad binnen, qua welke plaats je staat weten ze niet.
hoogstwaarschijnlijk krijgen de mensen die de 21e hebben besteld hem eind deze week of begin volgende week.
zo'n ramp is het niet hoor bij vf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:02
syntesia schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:34:
ze krijgen bij vf deze week nieuwe voorraad binnen, qua welke plaats je staat weten ze niet.
hoogstwaarschijnlijk krijgen de mensen die de 21e hebben besteld hem eind deze week of begin volgende week.
zo'n ramp is het niet hoor bij vf.
De communicatie is wel een ramp. Annulering, dan weer niet, dan weer wel (volgens orderstatus en "sommige" helpdesk-medewerkers).

Uiteraard is het goed dat Vodafone nog levert na de "truuk", maar wat betere communicatie zal wel mooi zijn. Alleen al een mail met een indicatie zal al een hoop ergenis schelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
uiteraard kan het altijd beter, en zou ik het ook nog wel wat meer vlekkeloos willen hebben bij vf zodat het wat duidelijker word voor mij. Maarja je moet voorstellen onder wat voor druk vf nu staat, en dat geld ook voor andere providers en apple.

Mensen vergeten snel dat de 4s ook gewoon weer een verkoophit is en de vraag enorm is. En dat er te kort zou zijn weet je van tevoren al. Het is momenteel gewoon afwachten voor ons en hopen dat vf voldoende voorraad binnen krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheriffrocco
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-07 17:34
Vandaan is de bezorger aan de deur geweest met mijn iPhone. Maar mijn vader was niet thuis dus hij kan hem morgen ophalen op het depot.

21 oktober besteld rond uurtje of 13, Vodafone 1 jarige verlenging 32gb iPhone 4s zwart. Afgelopen vrijdag al ontvangstbevestiging gehad via de mail...

Helaas zit ik tot 11 november in het buiten land dus moet ik nog ff wachten voor ik er mee kan spelen! Maar hij ligt iig op me te wachten thuis! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reshi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 08:43
Nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen...

Hi.nl

Status:
Laatste update: 22/10/2011

Geen voorraad (een van de bestelde artikelen is tijdelijk niet leverbaar)

Schiet lekker op bij Hi, vorige week gebeld en zou rond woensdag me telefoon krijgen... Heb er weinig vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de laatste bevestiging ontvangen, vandaag wordt m'n witte 32GB 4S bezorgd.

19-10-11 besteld bij T-Mobile. In de week voor de release kreeg ik een SMS dat het 2 weken zou duren maar dit is dus een week/anderhalve week korter geworden. Ik ben ben sowieso erg te spreken over de communicatie van T-Mobile. Die twee weken levering had ik ook niet echt spannend gevonden.

Ik merk dat er veel verschil zit in levertijden tussen de verschillende modellen dus als iemand een 16GB Zwart besteld heeft wil dat absoluut niet zeggen dat dezelfde levertijd geldt voor een 64GB Wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond om 19:00 telefoon van koerier mogen ontvangen
VF verteld me hij vandaag pas geleverd zou worden..

Niet dus.. eerder al Hulde aan VF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Mijn 64GB, zwarte iPhone net ontvangen. Besteld op 21 oktober, 9u00 bij T-mobile, nieuw abbo.

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor iedereen wel bezig over KPN en Vodafone, maar velen van jullie hebben de iphone al binnen. Apple zelf houdt zich verdacht stil! Het is nu al november en ze hebben nog helemaal NIETS verstuurd! Lekker hoor, available 28 oktober....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sprak net met iemand van kpn die vertelde dat ik het maar gewoon rustig af moet wachten.
Eigenlijk heeft de beste man gelijk. Alle tegenstrijdige berichten wordt je ook niet wijzer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:57
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:22:
Ik hoor iedereen wel bezig over KPN en Vodafone, maar velen van jullie hebben de iphone al binnen. Apple zelf houdt zich verdacht stil! Het is nu al november en ze hebben nog helemaal NIETS verstuurd! Lekker hoor, available 28 oktober....
Yup, hier net zo. 21e besteld (32GB, zwart), 'delivers 31-oct - 7 nov', maar nog steeds op 'processing items', ofwel nog niets meer gebeurd...

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldso
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 10:36
StevenK schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:44:
[...]

Yup, hier net zo. 21e besteld (32GB, zwart), 'delivers 31-oct - 7 nov', maar nog steeds op 'processing items', ofwel nog niets meer gebeurd...
Hier precies hetzelfde....Apple begin eens met uitleveren man!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reshi
Net gebeld met Hi, zou woensdag me telefoon krijgen. Nu is het ergens volgende week, maar dat verhaal vertelde ze vorige week ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, glimbeek. Ze zeggen maar iets om je af te schepen of als je ontevreden bent om je te sussen.
Maar duidelijkheid krijg je nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mddd
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Helemaal eens met de eerdere posts over Apple. Ik bestel daar toch juist omdat ik er vanuit ga dat zij hun eigen product op een redelijke termijn kunnen leveren. Vreemd dat niemand nog iets van hen heeft gehad!

Dat je hem niet helemaal op de eerste dag hebt: prima, als je dat wilt dan kun je altijd ergens bij een winkel voor de deur gaan liggen ofzo. Maar binnen enkele dagen (als je snel hebt besteld) moet toch wel kunnen?

PV : 4650 Wp : 15 x AEG AS-M60XB-310 + GoodWe 4200D-NS : PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
Er stond toch 1-2 weken levertijd bij de apple store? Volgens mij zijn er nog geen 2 weken voorbij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Ik heb 'm al een hele tijd als eerste gereserveerd bij mobitel. Zij hebben nog steeds geen een iPhone binnen.... Nogal vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:33
Gisteren mail ontvangen van verzendbevestiging van de iPhone 32GB Wit, Vodafone verlenging (21-10 online rond de middag).

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kecnme
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10-2023
Net weer gebeld met VF, meneer gaf aan dat de orders aan TNT zijn gegeven en dat je vandaag of morgen een e-mail met een verzendbevestiging kunt verwachten.

Hopen dat ze op donderdag of vrijdag komen. :)

Gaat om een 16GB zwart met "truc" 30680XXXX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grootstyr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-08 19:40
Scidd0w schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:36:
Er stond toch 1-2 weken levertijd bij de apple store? Volgens mij zijn er nog geen 2 weken voorbij....
Er stond verzendklaar in 1-2 weken, en dat is vanaf het moment dat je besteld. En die zijn wel voorbij. Ongeveer dan. Er staat levering 31-7 en dat verwacht ik dus ook.. En anders ben ik ontevreden over hun service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:12:
Gisteren de laatste bevestiging ontvangen, vandaag wordt m'n witte 32GB 4S bezorgd.

19-10-11 besteld bij T-Mobile. In de week voor de release kreeg ik een SMS dat het 2 weken zou duren maar dit is dus een week/anderhalve week korter geworden. Ik ben ben sowieso erg te spreken over de communicatie van T-Mobile. Die twee weken levering had ik ook niet echt spannend gevonden.

Ik merk dat er veel verschil zit in levertijden tussen de verschillende modellen dus als iemand een 16GB Zwart besteld heeft wil dat absoluut niet zeggen dat dezelfde levertijd geldt voor een 64GB Wit.
Via twitter heeft T-Mobile aangegeven dat de levertijdsindicatie geldt vanaf de dag van bestelling. In jouw geval is het dus een dag korter geworden en niet een week of meer. Bij mij is het ook een dag korter geworden (21 okt besteld - 3 nov wordt er geleverd) en er was ook 2 weken aangegeven.

TM heeft z'n zaken inderdaad zeer goed voor elkaar en is zo'n beetje de enige die duidelijk en correct communiceert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zaterdag 22 oktober om 13:30 een bestelling geplaatst.
Het ging om een zwarte iphone 4s 16gb bij vodafone met nummerbehoud.
Ik heb zaterdag 29 oktober een smsje gekregen waarin stond dat mijn nummerbehoud was goedgekeurd, en direct erachteraan een smsje waarin staat dat ze de aanvraag hebben ontvangen met als overstapdatum 4 november.
Op vodafone staat de status nog steeds op aanvraag nummerbehoud.
Lekker duidelijk bezig daar bij VF :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Laatst online: 16-09 08:39
Grootstyr schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:52:
[...]

Er stond verzendklaar in 1-2 weken, en dat is vanaf het moment dat je besteld. En die zijn wel voorbij. Ongeveer dan. Er staat levering 31-7 en dat verwacht ik dus ook.. En anders ben ik ontevreden over hun service.
Er staat "Levert 31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011", dus ze hebben nog tot 7 november om hem echt te leveren. Natuurlijk hoopt iedereen op 31 Oct, maar ja... Heb in ieder geval elke dag weer hoop dat ie verstuurd wordt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Laatst online: 13:45

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Bij mij staat er tussen 04 en 11 november. Dus ik hoop dat die nog meegaat met die van 07 november en misschien zelfs nog wel eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:05

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Bij mij staat er Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 02 Nov, 2011 - 09 Nov, 2011 , dus ik ga uit dat hij morgen verstuurd word ;) J/k, zie het wel...weten jullie of je hier toevallig persoonlijk voor moet tekenen? Aangezien ik zo slim ben geweest om hem op kantoor te laten afleveren en mijn vrouw elk moment kan gaan bevallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-10 18:36
kecnme schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:51:
Net weer gebeld met VF, meneer gaf aan dat de orders aan TNT zijn gegeven en dat je vandaag of morgen een e-mail met een verzendbevestiging kunt verwachten.

Had overigens wel verwacht dat ze de orderstatus ondertussen bijgewerkt zouden hebben, staat nog steeds op "Magazijn: cancelled". Daar zouden ze gisteren mee aan de slag gaan. Hiermee zorgt VF ervoor dat mensen blijven twijfelen aan de beloftes. Aan de andere kant is het natuurlijk belangrijker dat die bestellingen uitgeleverd worden.

Heeft iemand overigens een mail of sms ontvangen toen de status werd gewijzigd in "Magazijn: cancelled" of een andere wijziging? Neem aan dat er dan automatisch een mail gestuurd zou moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
kecnme schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:51:

Mag ik vragen wat de status bij jou is op de orderstatus pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

Zit hier ook in spanning af te wachten! Via online Apple Store besteld. Zou ook moeten leveren tussen 31 Okt - 07 Nov.

[ Voor 10% gewijzigd door Tjeemp op 01-11-2011 11:20 ]

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
Mijn ervaring bij de Apple store (iPhone4 en Ipad2) leert dat apple bijna altijd eerder levert dan er aangegeven staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scidd0w schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:17:
Mijn ervaring bij de Apple store (iPhone4 en Ipad2) leert dat apple bijna altijd eerder levert dan er aangegeven staat!
Mijn ervaring niet. Veel mensen verkijken zich erop. Het is verzendklaar in de tijd wat ze aangeven, vaak komt het van China af en kun je nog 1,5 week wachten voor je het thuis hebt. Stiekem had ik ook gehoopt dat ik hem vandaag zou krijgen, aangezien ik de hele dag thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Laatst online: 20:56
Ook besteld bij VF. Status: Magazijn Cancelled.
Gister nog gebeld en werd mij beloofd dat ze deze week nog verstuurd gaan worden (right :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:25:
[...]

Mijn ervaring niet. Veel mensen verkijken zich erop. Het is verzendklaar in de tijd wat ze aangeven, vaak komt het van China af en kun je nog 1,5 week wachten voor je het thuis hebt. Stiekem had ik ook gehoopt dat ik hem vandaag zou krijgen, aangezien ik de hele dag thuis ben.
Ik bestelde een product en indicatie was dat het 3 weken zou duren. 2 dagen later lag het op m'n deurmat. Dus het verschilt inderdaad heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mddd
  • Niet online
Scidd0w schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:17:
Dat is dus ook mijn ervaring. Als je eenmaal een "window" hebt ('levering tussen 31 okt en 7 nov") dan kun je je levering meestal aan het begin van die periode wel verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

Er staat "verzendklaar in 1-2 weken" en "levert tussen 31 Okt - 07 Nov". Dat zijn dus twee verschillende aangegeven tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Tackleberry schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:15:
Heeft iemand overigens een mail of sms ontvangen toen de status werd gewijzigd in "Magazijn: cancelled" of een andere wijziging? Neem aan dat er dan automatisch een mail gestuurd zou moeten worden.
Normaal gesproken wel, maar ik denk dat ze die status m.b.v. een sql-query gewoon gewijzigd hebben. Volgens mij was het nij iedereen ongeveer dezelfde tijd en dat kan handmatig echt niet.
En met zo'n sql-query werkt dat automatische niet.

[ Voor 10% gewijzigd door funske op 01-11-2011 11:35 ]

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbolt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:28
Starbolt schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 19:59:
[...]

Oke, vandaag is GLS aan mijn deur geweest. Dus eigenlijk had ik 'm nu kunnen hebben. De jongen aan de telefoon had dus gelijk. Morgenvroeg om half 9 ga ik de iPhone halen bij het depot. :)

Ik laat nog wel even weten of er een microsim bij zit.
en vandaag heb ik de iPhone 4s 16GB opgehaald bij het GLS depot. Er zit een microsim bij, ondanks dat in de bevestiging "0" stond!

Vodafone heeft 'm op 28 oktober verzonden. Dus toch vrij snel na mijn verlenging op 21 oktober rond 12.30u :) Jammer van de gebrekkige communicatie de eerste week.

PS. De iPhone 4s is zo smoooooth! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Laatst online: 18:26
Al mensen die hun telefoon via VF binnen hebben nadat ze mail met onderstaande bericht hebben ontvangen?:

"Bevestiging van levering"

Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.

Wel benieuwd hoelang het precies duurt aangezien ik niet thuis ben komende dagen :)

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YoGi_Berra schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:27:
[...]

Ik bestelde een product en indicatie was dat het 3 weken zou duren. 2 dagen later lag het op m'n deurmat. Dus het verschilt inderdaad heel erg.
Het ligt er gewoon aan waar het vandaan moet komen. Als het in nl in het magazijn ligt heb je het in een paar dagen thuis. Ben benieuwd of vf het deze week gaat versturen, geloof er niet hard in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldso
mddd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:28:
[...]

Dat is dus ook mijn ervaring. Als je eenmaal een "window" hebt ('levering tussen 31 okt en 7 nov") dan kun je je levering meestal aan het begin van die periode wel verwachten.
Die ervaring heb ik ook met andere producten die ik bij Apple heb besteld, maar helaas nu niet met de iPhone. Levert 31 okt - 7 nov. dus dan zou ik vandaag toch echt een bevestiging moeten ontvangen dat die verzonden wordt, anders redden ze het niet lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:25:
[...]

Dat is volgens mij alleen bij niet-standaard producten (ipod met gravering of macbook met meer geheugen).

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 14:24
Apple laat weer zien hoe ongelooflijk veel schijt ze wel niet hebben aan hun klanten, zelfs de meest lullige telefoon winkeltjes hebben hem op voorraad en Apple zelf: "We leveren wel een keer".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Klopt gewoon niet. als je een preorder start op de 21 schep je verwachtingen. In de USA worden de preorders de dag voor de USA launch al grotendeels geshipped. Als je als Apple Nederland een preoder fase in gaat moet je ook met pre-order verwachtingen kunnen leveren, anders bedrieg je klanten en genereer je alleen doelbewust omzet omdat een deel zijn orders niet zal cancelen.

Als Apple in de keynote zegt" will be available on 22 other countries the 28th" dan ga je er als klant vanuit dat als je bij apple.nl een preorder plaatst op de 21 hij dan de 27e geshipped zou worden.

Echter heeft Apple Nederland terrecht aangegeven levering 1-2 weken, maar dat lees je als apple fanboy op de preorder dag natuurlijk als 28e in huis want dat is 1 week na bestelling.

Dus tja Apple heeft een punt dat ze aangeven (telefonisch) dat zij nog steeds voldoen aan hun bestellingen, immers daar heeft de laatste tijd altijd 31okt-7nov gestaan. En pas na 7 nov mogen we echt gaan klagen, geven ze aan. Dan ga ik er toch vanuit dat hier (weer de apple fanboy gedachte) toch een levering op of voor 7 nov aan zit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 14:24
stormfly schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:59:
Klopt gewoon niet. als je een preorder start op de 21 schep je verwachtingen. In de USA worden de preorders de dag voor de USA launch al grotendeels geshipped. Als je als Apple Nederland een preoder fase in gaat moet je ook met pre-order verwachtingen kunnen leveren, anders bedrieg je klanten en genereer je alleen doelbewust omzet omdat een deel zijn orders niet zal cancelen.

Als Apple in de keynote zegt" will be available on 22 other countries the 28th" dan ga je er als klant vanuit dat als je bij apple.nl een preorder plaatst op de 21 hij dan de 27e geshipped zou worden.

Echter heeft Apple Nederland terrecht aangegeven levering 1-2 weken, maar dat lees je als apple fanboy op de preorder dag natuurlijk als 28e in huis want dat is 1 week na bestelling.

Dus tja Apple heeft een punt dat ze aangeven (telefonisch) dat zij nog steeds voldoen aan hun bestellingen, immers daar heeft de laatste tijd altijd 31okt-7nov gestaan. En pas na 7 nov mogen we echt gaan klagen, geven ze aan. Dan ga ik er toch vanuit dat hier (weer de apple fanboy gedachte) toch een levering op of voor 7 nov aan zit te komen.
Ik verwacht van Apple dat ze in ieder geval een aantal toestellen hadden geshipped, maar ze doen gewoon helemaal niks, en dat is gewoon een keihard vinger naar al hun klanten. Daar doet die verwachte leveringstijd ook niks aan af, want dat is lekker makkelijk vanaf 31 october ~ 7 november. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldso
stormfly schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:59:

Je hebt helemaal gelijk. In de US was het daadwerkelijk zo dat de iPhones de 27e geshipped waren. Waarom in Nederland niet? Dat mogen ze wel gaan verklaren. De mensen die bij Apple zelf hebben besteld moeten toch prioriteit krijgen of niet soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mddd
  • Niet online
Het is inderdaad apart. Ik heb het idee dat ze (vanwege het grote volume aan bestellingen) deze iPhones anders afhandelen dan bijvoorbeeld de bestelling van een Mac. Misschien zitten ze op een aantal containers te wachten en begint de "verzending" pas op het moment dat ze van daaruit over gaan naar de post/koeriersdienst. Dat zou dan best deze week kunnen zijn waarna ze in 1 dag aankomen. Dat is dan een ander proces dan een Mac die als individuele zending al vanaf de fabriek in China volgbaar is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
Wat een schijtbedrijf is dat AMP logistics. Ik zit de hele ochtend te wachten op mijn iPhone, en krijg uiteindelijk een mailtje dat de bezorger langs is geweest en dat er niemand was... Ze zouden ook nog een briefje in de bus hebben gedaan, maar ik zie niks liggen. Nu moet ik tot donderdag wachten. Smerige leugenaars!

Sorry, ff luchten :p

EDIT: Inmiddels de afspraak kunnen verplaatsen naar morgenavond
EDIT2: En nu naar morgenochtend. Wat is Twitter toch een goede uitvinding :)

[ Voor 16% gewijzigd door bartos88 op 01-11-2011 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een mail ontvagen dat mijn product verstuurd is. Wacht ongeduldig af 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:01
DRvDijk schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:15:
[...]

Ik zit in hetzelfde schuitje (VF truc) en bij mij is de orderstatus vandaag verandert:
306739xxx
Magazijn: Registered
Laatst gewijzigd: 31-10-2011 15:35:40

[ Voor 3% gewijzigd door Mediacj op 01-11-2011 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostdz
  • Laatst online: 02-10 16:39
Inmiddels is de vodafone status online weer veranderd:

Orderstatus:

Laatst gewijzigd: 31-10-2011 15:35:39

Meer info:
Niet beschikbaar

Betreft iPhone 4S 16GB zwart ("truc" bestelling)

Edit: Ordernummer 30673xxxx

[ Voor 6% gewijzigd door Joostdz op 01-11-2011 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
Joostdz schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:46:
Inmiddels is de vodafone status online weer veranderd:

Orderstatus:

Meer info:
Niet beschikbaar

Betreft iPhone 4S 16GB zwart ("truc" bestelling)
Orderstatus:

Laatst gewijzigd: 31-10-2011 15:35:43

en ik heb nu ook die status 4 seconde later dan jij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostdz
  • Laatst online: 02-10 16:39
Het lijkt nu dus langzaam de goede kant op te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kecnme
DRvDijk schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:15:
[...]

Er staat Magazijn: Cancelled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-09 18:20
Zelfde status hier

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kecnme
Nou lekker, er wordt mij verteld dat je vandaag of morgen een e-mail bevesting krijgt, wordt mijn status niet veranderd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
  • Laatst online: 25-05 18:58
Net ff gebeld met Vodafone, ik moet wachten op volgende levering... dan wordt mijn statusupdate ook geupdate

Besteld online met "Truc" 21-10 om 10.30 zwarte iphone 16GB

edit: ordernummer 306......

[ Voor 8% gewijzigd door woutertje6 op 01-11-2011 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Hier staat-ie ook nog op cancelled ;( Ben benieuwd naar jullie ordernummers, misschien kunnen we adh daarvan wat meer zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:39

DancePlaza

ninja

DRvDijk schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:00:
Hier staat-ie ook nog op cancelled ;( Ben benieuwd naar jullie ordernummers, misschien kunnen we adh daarvan wat meer zeggen...
ik vermoed dat de systemenen nu gesync worden, backorder en de orderstatus systeem :P ik wacht rustig af.

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kecnme
Weer even gebeld, nu zegt een andere medewerker dat het niet via TNT gaat en dat ze niet weten wanneer het uitgeleverd wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:12:

Ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Het hebben van de zaak, is het einde van het vermaak! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakkie123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:36
Heb net wederom naar apple gebelt, medewerker wist totaal niet wanneer de orders verstuurd werden er was nog totaal niks op voorraad. Hij kon mij wel vertellen dat de providers tmobile etc de iphones in het buitenland aangekocht hebben en ze hierdoor WEL kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parpes
  • Laatst online: 15-09 18:42

parpes

I know things

woutertje6 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:59:
Net ff gebeld met Vodafone, ik moet wachten op volgende levering... dan wordt mijn statusupdate ook geupdate

Hier ook een zwarte iphone 16GB besteld met de 'truc'

Orderstatus:

Besteld online 21-10-2011 omstreeks 06:30
Ordernummer 30675XXXX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellebotman
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-03-2021
Bij Apple staat dit op de website:
Verzendklaar — 1-2 weken
Levering — Geleverd binnen 1-5 werkdagen na verzending. door door Standaardverzending

Dus ik ga er dan vanuit dat als de order status is "Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 07 Nov, 2011 - 14 Nov, 2011" Dan zou je zeggen dan binnen 1-2 weken de iPhone verzendklaar is, en dat hij gelevert wordt tussen 7 en 14 nov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reshi
Al wel mensen via Hi.nl hun nieuwe iphone ontvangen? Of een status update gehad ofzo? Of mss via de Hi winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Laatst online: 20:01
kecnme schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:03:
Weer even gebeld, nu zegt een andere medewerker dat het niet via TNT gaat en dat ze niet weten wanneer het uitgeleverd wordt..
Volgens mij was die vorige medewerker beter op de hoogte, waarom zouden ze een duur aflevertransport kiezen (koeriers) als het enkel om al betaalde of onder rembours bestelde artikelen gaat ze hebben verder geen contract of kopieën etc van ons nodig dus TNT voldoet prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kecnme
woutertje6 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:59:

Mag ik vragen welke 2 cijfers na die 306 komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:57
Ik heb order 30683098x

Orderstatus:
Magazijn: Cancelled

Laatst gewijzigd: 26-10-2011 10:35:20

Meer info:
verkeerde levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
kecnme schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:21:
[...]

Mag ik vragen welke 2 cijfers na die 306 komen?
3067853**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orderstatus:

Ordernummer: 306763***

Laatst gewijzigd: 31-10-2011 15:36:45

Meer info:
Niet beschikbaar

Spannend!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:28:
Orderstatus:

Ordernummer: 306763***

Laatst gewijzigd: 31-10-2011 15:36:45

Meer info:
Niet beschikbaar

Spannend!! :D
Dan verwacht ik dat je op de 21ste voor 10 uur hebt besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woutertje6 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:30:
[...]

Dan verwacht ik dat je hij op de 21ste voor 10 uur hebt besteld?
Klopt, om een uurtje of 9 besteld! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

Erg goed voor de productiviteit is deze periode van wachten en dit topic checken niet echt als er elke 10 seconden weer een nieuwe reactie geplaatst wordt! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:02

Ordernummer: 306737xx

Mooi! Nu maar hopen dat het snel kan worden bezorgd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:00

Bartaz

Likes cookies!

Net een afspraak gemaakt voor aankomende zaterdag! Spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Laatst online: 09:59
bartos88 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:27:
Wat een schijtbedrijf is dat AMP logistics. Ik zit de hele ochtend te wachten op mijn iPhone, en krijg uiteindelijk een mailtje dat de bezorger langs is geweest en dat er niemand was... Ze zouden ook nog een briefje in de bus hebben gedaan, maar ik zie niks liggen. Nu moet ik tot donderdag wachten. Smerige leugenaars!

Sorry, ff luchten :p

EDIT: Inmiddels de afspraak kunnen verplaatsen naar morgenavond
EDIT2: En nu naar morgenochtend. Wat is Twitter toch een goede uitvinding :)
Dat is vervelend! Ik heb net een bevestigingsmail gehad van AMP dat mijn aanvraag door Vodafone is goedgekeurd en dat de levering dus morgen doorgaat. Moet alleen later nog een mail en sms krijgen over het tijdstip. Hopen dat alles goed gaat.

Statushistorie

2011-10-23 17:00 VVAA Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken.
2011-10-24 11:36 VN Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken.
2011-10-28 15:32 AA Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
2011-10-29 14:40 CA Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
2011-11-01 08:58 fulfillment uw aanvraag is in behandeling genomen bij het netwerk
2011-11-01 12:40 packed Geassembleerd / voorkeursdatum is definitief

64GB, zwart, The Phone House

[ Voor 23% gewijzigd door PGB83 op 01-11-2011 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orderstatus:

Laatst gewijzigd: 26-10-2011 10:35:20

Meer info:
verkeerde levering

Ordernr: 306820***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reshi schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:18:
Al wel mensen via Hi.nl hun nieuwe iphone ontvangen? Of een status update gehad ofzo? Of mss via de Hi winkel?
Ik heb dan wel bij kpn besteld, maar we zitten in hetzelfde schuitje.
Helemaal geen teken van leven. Bellen heeft ook geen zin heb ik al gemerkt. En de info uit deze thread is ook tegenstrijdig.
Kortom, zoals de kpn medewerker het vanmorgen stelde, gewoon rustig afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
Orderstatus:

Laatst gewijzigd: 26-10-2011 10:35:21

Meer info:
verkeerde levering

Ordernummer: 306794***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:14
3067662**
Magazijn:Registered

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-09 18:20
Orderstatus:

Laatst gewijzigd: 31-10-2011 20:35:10

Meer info:
Niet beschikbaar

Ordernummer: 30673****

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-10 18:36
Het lijkt erop dat ik net ná de "cut-off" zit als ik zo de ordernummers zie die wél een statuswijziging hebben gehad. Helaas, nog even geduld nodig.

Orderstatus:

Laatst gewijzigd: 26-10-2011 10:35:21

Meer info:
verkeerde levering

Ordernummer: 306775***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Idem, 306772***, cancelled, 32gb zwart, met truc, rembours. zuur }:|

[ Voor 8% gewijzigd door DRvDijk op 01-11-2011 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
Yup zit er ook net naast :( dan nog maar ff wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 32GB Zwart (Vodafone verlenging, 21 okt besteld) zou gister worden geleverd. In bevestigingsmail van VF stond mijn huisnummer toevoeging niet (terwijl ik die goed heb doorgegeven), meerdere malen aangegeven dat dit niet klopte, zou goed komen volgens klantenservice, zij hadden de volledige bestanden zeiden ze. Ook contact gehad met koeriersbedrijf om door te geven dat toevoeging ontbrak, die verzekerde dat ze het door zouden geven aan de chauffeur (VF dus alsnog verkeerd doorgegeven). Gister vrije dag voor genomen, niet gekomen. Vanochtend gebeld en hebben ze gister alsnog bij het verkeerde nummer aangebeld. Nu kan ik de telefoon morgen ergens ophalen.

Zijn er meer mensen met dit huisnummer toevoeging probleem? Vind het behoorlijk knullig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bendedit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-10 14:50
Ik heb de 21e telefonisch besteld (omdat de optie nummerbehoud via de website niet beschikbaar was).
Via VF orderstatus zie ik de orderdatum op 24-10 staan ipv 21-10. :S
Is dit bij meerderen het geval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:14
Ach aan die orderstatus ga ik geen rechten meer ontlenen hoor. Vast een IT'er die de status via SQL heeft geupdate en de limit op 1000 heeft laten staan :P

CISSP! Drop your encryption keys!

Pagina: 1 ... 17 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.