Humm..
Orderstatus:
Magazijn: Cancelled
Orderstatus:
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik heb de mail om 13:30 ontvangen!nrg schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:21:
Hoe laat kreeg je die mail? Ik heb ook bij VF verlengd met een 32GB zwart, maar ik bestelde de 21ste om 16.45 (telefonisch).
Geduld hebben..SaanBitch schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:28:
zojuist een sms van vodafone dat mij internet limieten zijn aangepast..... nu nog een telefoon.....
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
[ Voor 41% gewijzigd door Huismarb op 31-10-2011 14:32 ]
ik heb vrijdag reeds een mailtje gekregen dat de telefoon verstuurd is maar die pakketdingus is nog niet aan de deur geweest ;-)Jeroenvde89 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:30:
[...]
Geduld hebben..
Ik denk zelf dat de mensen die 21 oktober na 12:00 hebben besteld binnen 2dagen een bevestiging krijgen dat de telefoon verzonden is, en dan heb je hem 2 werkdagen later als het goed is.
Vandaag is de eerste werkdag sinds vrijdag.....SaanBitch schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:34:
[...]
ik heb vrijdag reeds een mailtje gekregen dat de telefoon verstuurd is maar die pakketdingus is nog niet aan de deur geweest ;-)
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
check hier ook in de mail... we wachten in spanning af..... hoop dat er een microsim bij de zending zit.....Huismarb schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:31:
Ook zo juist een sms gehad dat me datalimiet is aangepast.
Edit: Ook een e-mail over het bovenstaande. telefoon zal deze week wel aankomen:)
heb ik na gevraagd bij de Klanten Service, Kreeg de volgende reactie terug:SaanBitch schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:36:
[...]
check hier ook in de mail... we wachten in spanning af..... hoop dat er een microsim bij de zending zit.....
Hmmm vreemd, 2 pagina's terug had iemand het nietHuismarb schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:36:
[...]
heb ik na gevraagd bij de Klanten Service, Kreeg de volgende reactie terug:
"Hartelijk dank voor uw e-mail. U vraagt of er bij uw iPhone 4S een micro simkaart wordt geleverd.
Ja! U kunt gerust zijn.
Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.
Met vriendelijke groet,
Manon Willemsen
Vodafone Klantenservice"
Verwijderd
Zit ook in spanning te wachten. Ik heb 2 losse toestellen besteld (VF 32Gb Z/W). Dus geen prepaid of abonnement. Maar gelukkig staat in de bestelling dat ik 2 microsim's geleverd krijgSaanBitch schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:36:
[...]
check hier ook in de mail... we wachten in spanning af..... hoop dat er een microsim bij de zending zit.....
Heeft ze ook doorgegeven voor de witte versie?Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:08:
[...]
Er staan op dit moment ongeveer 100 iPhone 4S 32GB zwart in de min bij KPN.
Meen je niet.. Kan er ook nog wel bij.. Mag iedereen daar zeker zelf nog achteraan gaan vangenSaanBitch schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:48:
dingdong pakketje vodafone....
wel een telefoon maar geen sim
Verwijderd
Dit zou ik ook wel willen weten. Mijn vriendin zit bij de volgende levering van Vodafone, maar ik lees dat Vodafone niet goed werk levert.ferdy538 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:30:
Weet iemand wanneer de nieuwe levering komt bij de phonehouse? Zit nu bij de eerstvolgende levering, maar weet alleen nog niet wanneer die is..
Leven en laten leven!
Small Balls... Je laat jezelf een beetje kennen. Helaas ben ik het niet met je eens dat het VF hun schuld is. Wanneer jij, en de anderen, de boel niet probeerden te bedonderen (wat dat is het, het is de digitale variant van prijsstickertjes wisselen) dan was het oponthoud nooit geweest. Dat Vodafone er nu niet goed mee om gaat is het gevolg van de poging tot oplichting.funske schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:52:
[...]
@ Small Balls Nou, ik vind het niet alleen gek. Ook VF heeft toegeven dat de fout bij hun lag en dus niet bij ons. En ook zij vinden het raar dat het zo loopt.
Ben net terug gebeld door Vodafone en ik hoef me geen zorgen te maken. De leveringen gaan gewoon door, alleen is het bij hun intern nog niet helemaal doorgekomen.
Alle mensen die zo'n telefoon hebben besteld en ook al hebben betaald, krijgen hem gewoon thuisgestuurd. Zonder vertraging heeft hij mij beloofd!!
Dus ik wacht gewoon rustig af.
Niks op toe te voegen.. Zo is het en niet anders!Bigg Balls schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:16:
[...]
Small Balls... Je laat jezelf een beetje kennen. Helaas ben ik het niet met je eens dat het VF hun schuld is. Wanneer jij, en de anderen, de boel niet probeerden te bedonderen (wat dat is het, het is de digitale variant van prijsstickertjes wisselen) dan was het oponthoud nooit geweest. Dat Vodafone er nu niet goed mee om gaat is het gevolg van de poging tot oplichting.
Dat Vodafone de fout ook bij henzelf legt is deels het gevolg van het dogma dat de klant koning is en dat ze alsnog je business willen hebben. Wanneer ze eerlijk gaan zeggen wat je gedaan hebt en het zo betitelen ga je naar een anderen operator omdat je dan vindt dat je beledigd bent oid.
Begrijp me niet verkeerd, Vodafone verdient hier niet de schoonheidsprijs maar deze situatie was er niet geweest wanneer iedereen gewoon eerlijk besteld had. De enigen die recht van klagen hebben zijn degenen die welk eerlijk besteld hebben en nu hierdoor in de problemen komen.
Het is het drukste moment van het jaar voor Vodafone en dan kwam de oplichting erbovenop. Dat kon de organisatie gewoon niet aan op dit moment denk ik dan
Met alle respect... maar als je als grote internationale organisatie nog niet eens je webmodule kan testen voor de introductie van één van de belangrijkste telefoons van het jaar.. tja dan vind ik dat niet "prijsstickertjes wisselen". Dit is eerder te vergelijken met: ik doe een blik bonen en een blik saus in mn mandje bij de AH en voor ik bij de kassa ben haal ik de saus er weer uit en om een of andere rare reden worden dan m'n bonen goedkoper..Jeroenvde89 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:18:
[...]
Niks op toe te voegen.. Zo is het en niet anders!
Ja oftewel:Joostdz schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:23:
[...]
Met alle respect... maar als je als grote internationale organisatie nog niet eens je webmodule kan testen voor de introductie van één van de belangrijkste telefoons van het jaar.. tja dan vind ik dat niet "prijsstickertjes wisselen". Dit is eerder te vergelijken met: ik doe een blik bonen en een blik saus in mn mandje bij de AH en voor ik bij de kassa ben haal ik de saus er weer uit en om een of andere rare reden worden dan m'n bonen goedkoper..
Bovendien waren er mensen in dit topic die aangaven dat dit vorig jaar met i4 ook mogelijk was.. dusja VF had gewoon beter moeten weten/testen.
Vodafone verdient hier niet de schoonheidsprijs
Niet netjes dat je een grote groep mensen collectief oplichters noemt.Bigg Balls schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:16:
[...]
Small Balls... Je laat jezelf een beetje kennen. Helaas ben ik het niet met je eens dat het VF hun schuld is. Wanneer jij, en de anderen, de boel niet probeerden te bedonderen (wat dat is het, het is de digitale variant van prijsstickertjes wisselen) dan was het oponthoud nooit geweest. Dat Vodafone er nu niet goed mee om gaat is het gevolg van de poging tot oplichting.
Dat Vodafone de fout ook bij henzelf legt is deels het gevolg van het dogma dat de klant koning is en dat ze alsnog je business willen hebben. Wanneer ze eerlijk gaan zeggen wat je gedaan hebt en het zo betitelen ga je naar een anderen operator omdat je dan vindt dat je beledigd bent oid.
Begrijp me niet verkeerd, Vodafone verdient hier niet de schoonheidsprijs maar deze situatie was er niet geweest wanneer iedereen gewoon eerlijk besteld had. De enigen die recht van klagen hebben zijn degenen die welk eerlijk besteld hebben en nu hierdoor in de problemen komen.
Het is het drukste moment van het jaar voor Vodafone en dan kwam de oplichting erbovenop. Dat kon de organisatie gewoon niet aan op dit moment denk ik dan
Verwijderd
Verwijderd
Weet je eigenlijk wel hoe het bestellen via de foutieve manier gegaan is..... Er zijn goede tegenargumenten te geven (officiele verkoopprijs niet bekend, sim only optie actief bij schriftelijke bevestiging en dergelijke). Dat Vodafone het toch in behandeling neemt, komt omdat ze het wettelijk verplicht zijn heb ik begrepen. Het is een dergelijk klein verschil in verkoopprijs dat wij (de consument) dit niet konden weten.Bigg Balls schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:16:
[...]
+1. Normbesef bij veel mensen is tegenwoordig ver te zoeken.Bigg Balls schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:45:
Ik begrijp niet helemaal waarom zoveel mensen die met de truc besteld hebben 'kwaad' zijn op Vodafone. Je hebt willens en wetens gebruik gemaakt van een fout in het systeem en nu duurt je bestelling daardoor langer en is er onduidelijkheid. Vind je het gek?
Wanneer je gewoon eerlijk de bestelling geplaatst had, zonder fratsen, dan had je hem nu misschien wel gehad. Los van het feit dat het een gevalletje van 'eigen schuld dikke bult' is vind ik het ook nog eens asociaal wat iedereen deed. Het is gewoon hetzelfde als de oude prijsstickertjes in de winkel veranderen op de verpakking (diefstal dus). Dus niet zeuren op Vodafone want die hebben de situatie niet proberen te bedonderen.
Verwijderd
Verwijderd
Natuurlijk wel! Veel plezier met je iPhone.bartos88 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:49:
pff, mijn t-mobile abo met nummerbehoud gaat pas in op 30 november. Nu krijg ik dus een iPhone waar ik tot die tijd niet mee kan bellen![]()
Vodafone microsim kaarten kan je zeker niet zomaar even in de winkel halen?
Verwijderd
Zelf knippen?bartos88 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:49:
pff, mijn t-mobile abo met nummerbehoud gaat pas in op 30 november. Nu krijg ik dus een iPhone waar ik tot die tijd niet mee kan bellen![]()
Verwijderd
Join the club, heb mijn 4S sinds vrijdag en nummer gaat pas over op 28-11 hoor ik net. Dat terwijl VF vorige week nog 2 november riep.bartos88 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:49:
[ Voor 13% gewijzigd door xahmol op 31-10-2011 15:57 ]
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Verwijderd
Nee, dat kun je ze niet verwijten. De rest grotendeels welJeroenvde89 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:12:
Ik krijg voor het eerst een Iphone.. Dus geen idee wat een micro-sim is. Wist uberhaupt niet dat je die nodig had. Waarom vermelden ze dat dan ook niet eerder bij de bestelling o.i.d? Vind het sowieso al raar dat ik nou van verschillende mensen lees dat ze geen eens een micro-sim erbij hebben gekregen.. Mag ik straks zeker alsnog de deur uit om die te regelen.
Ligt het nou aan mij of is (ook dit) een minpuntje van Vodafone?
Verwijderd
Nee. Bij iedere ontvangen email heb ik weer hoop maar helaasSoepstengel schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:12:
Iemand al bericht gekregen van Apple dat zijn telefoon is verstuurd vandaag vanuit de Apple Store?
jahoor, ik was daar al bang voor, heb verleden week gebeld met VF en die zeiden dat er waarschijnlijk een microsim bij zat.... NIET dus... teleshop om de hoe was de redder in de nood ;-)Jeroenvde89 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:59:
[...]
Meen je niet.. Kan er ook nog wel bij.. Mag iedereen daar zeker zelf nog achteraan gaan vangen
Waarom bel je de klantenservice niet even om dat na te vragen..?Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:14:
Even een andere vraag, stel Vodafone kan je gsm pas na volgende week leveren en je bent dan voor 1 maand niet in Nederland, kan je je toestel ook een maand later laten leveren?
Ik heb hetzelfde gehad. 21e besteld. 28e pas de bevestiging ontvangen. Komt allemaal goed!Dotto schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:16:
Ik heb 27-10 telefonisch verlengd bij Vodafone. Tot op heden geen orderbevestiging ontvangen.
Wanneer ik de klantenservice bel met de vraag wanneer ik een bevestiging ontvang krijg ik als antwoord: U ontvangt zo snel mogelijk een bevestiging via e-mail.
Afwachten dus...
Bij de levering van m'n iPhone 4 kon ik kiezen welke dag hij zou worden geleverd. Maar dat was tijdens het bestellen. Ik had 'm besteld bij Tmobile, ik weet niet hoe het bij Vodafone werkt, amar het lijkt me dat daar ook wel de keuze is om hem later te laten bezorgen.Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:14:
Je kan je kaartje gratis op maat laten knippen bij de Apple Shop en misschien ook wel bij je Unlock Toko in de stad.
Even een andere vraag, stel Vodafone kan je gsm pas na volgende week leveren en je bent dan voor 1 maand niet in Nederland, kan je je toestel ook een maand later laten leveren?
Verwijderd
Meen je niet joh?! Maar de afdeling sales heeft dus een soort van belofte gedaan. Denk je dat het helpt om te bellen zodat de order verder door wordt "gestuurd" ? Lekker onduidelijkheid weer bij KPNjoffrey19 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:42:
Ik KPN bellen.
Klantenservice: Ik zou mijn iphone 32gb wit vrijdag ontvangen en nog steeds niets gebeurt. Nee iphone 4s is niet leverbaar. Oké alle versies niet - nee. Wanneer dan wel. Vanaf 9nov. Ja maar mijn nummerbehoud gaat 11 nov in, straks zit ik zonder abbo. Ow ik verbind u door met nummerbehoud afdeling.
Nummerbehoud: Ow we kunnen niets voor u doen, ik zie een levertijd van 2 weken????? Anders moet u bij degene waarbij u besteld hebt annuleren en naar een winkel gaan ... pfff. ik verbind u door.
Afdeling ??: Uw iphone heeft een levertijd van 4 weken. Ow ja joh, dat is versie 3 die ik hoor vandaag. Maar hoe zit het met mn nummerbehoud als ie niet op tijd komt, jullie beloofde namelijk dat ik hem VRIJDAG uiterlijk vandaag zou krijgen. Ow ,,, sales weet dat wel..
Afdeling Sales: Wat is uw ordernummer. Meneer ik weet niet hoe het komt maar de iphone is in tegenstelling tot wat beweert wordt is de iphone gewoon leverbaar. Ik stuur uw order verder door en u wordt deze week nog gebeld voor een afspraak. Ik beloof u dat u hem deze week nog ontvangt. Er is buiten de 64gb voldoende voorraad.
Pffff nu maar weer wachten
Ik had ook een toezegging per telefoon dat ik 'm de eerste zaterdag zou hebben (ook kpn). Mooi niet dus! Zit momenteel zonder iphone en zonder informatie!Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:21:
[...]
Meen je niet joh?! Maar de afdeling sales heeft dus een soort van belofte gedaan. Denk je dat het helpt om te bellen zodat de order verder door wordt "gestuurd" ? Lekker onduidelijkheid weer bij KPN
Verwijderd
Voordat ik hier wat vraag probeer ik daar natuurlijk eerst zelf een antwoord op te vinden, ik heb vandaag 2x gebeld naar VF en allebeide keren langer dan 5 minuten moeten wachten en omdat ik aan het werk was en niet langer aan de lijn kon blijven, heb ik toen opgehangen.Dotto schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:16:
[...]
Waarom bel je de klantenservice niet even om dat na te vragen..?
Ik heb precies hetzelfde! Net gelukkig een mailtje gekregen voor een bezorgafspraak (21okt, 11:20 besteld). me happy!Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:53:
Heel apart. Ik kreeg op 28 oktober een sms van t-mobile dat er een verkeerd type simkaart was meegestuurd met mijn iphone, maar die is nog niet voorradig (21 okt. besteld). Inmiddels heb ik inderdaad wel per post een microsimkaart ontvangen terwijl mijn iphone nog niet eens is verstuurd!
Het lijkt erop dat t-mobile al een klantpakket opsturen naar de leverancier (AMP) zodat die meteen uitleveren bij voorraad. Zo te lezen ben ik de enige die wel de goede simkaart heeft maar niet de telefoon..
Verwijderd
Ik had ook een toezegging van zaterdag 29 oktober. Wat er ook gebeurde, als ik hem zaterdag niet had sowieso begin van deze week. Maar tot nu toe is er nog geen goed nieuws.Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:32:
[...]
Voordat ik hier wat vraag probeer ik daar natuurlijk eerst zelf een antwoord op te vinden, ik heb vandaag 2x gebeld naar VF en allebeide keren langer dan 5 minuten moeten wachten en omdat ik aan het werk was en niet langer aan de lijn kon blijven, heb ik toen opgehangen.
Ik dacht stel de vraag ook hier eens, misschien dat iemand anders deze situatie ook heeft gehad.
Ja afdeling sales beloofde me dat ie deze week kwam. Ze hadden voldoende voorraad ingekocht volgens haar. Ik ben echter nog niet gebeld na dit laatste telefoontje. Ik heb er ook nog weinig vertrouwen in.Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:21:
[...]
Meen je niet joh?! Maar de afdeling sales heeft dus een soort van belofte gedaan. Denk je dat het helpt om te bellen zodat de order verder door wordt "gestuurd" ? Lekker onduidelijkheid weer bij KPN
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb ook net het mailtje gehad, ze komen hem donderdagmiddag brengen!mzx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:38:
[...]
Ik heb precies hetzelfde! Net gelukkig een mailtje gekregen voor een bezorgafspraak (21okt, 11:20 besteld). me happy!
Ja dat zou zo maar kunnen idd, hou overal rekening mee. Maar heb deze keer haar naam genoteerd, dus rond een uur of 4 morgenmiddag trek ik haar door de tel bij geen bericht van CVAVerwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:47:
Kan ook een praatje zijn om ervoor te zorgen dat je je order niet annuleert. Zou lame zijn maar toch
Mederwerker van Save toen was er ook echt van overtuigd dat er genoeg was ingekocht en ik niet hoefde te wachten.
Verwijderd
Dat lijkt op mijn situatie. Kan jij de status opvragen van nummerbehoud op de site? Bij mij zegt ie nog steeds:Jimmyvw schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:09:
Vrijdag 21 oktober telefonisch besteld bij T-Mobile om 19:00 uur
(online order van 08:00 uur was niet goed doorgekomen)
Ordernummer: 9911***
Zwarte iPhone 4s 16gb
van KPN naar T-mobile met nummerbehoud
Zojuist sms ontvangen van AMP en afspraak gemaakt voor vrijdag 4-11-2011,
kon helaas niet eerder maarja hij komt eraan!
Micro SIM kreeg ik in de Hi shop kosteloos mee.DirectZ schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:56:
Woensdag komt die van mij ook binnen, 32GB Zwart, van de PhoneHouse met nummerbehoud van Hi naar Vodafone... Nu had ik als ingangsdatum van abbo 01-11-2011 opgegeven... Nu krijg ik a.s. woensdag pas de nieuwe (micro) Sim van Vodafone... Kan het dan zijn dat ik morgen niet bereikbaar ben..??
Of krijg ik nog bericht wanneer de transfer daadwerkelijk doorgegaan is..?? Dan kan dit dus een stuk later zijn..?? Dus moet ik nog even een MicroSIM bij de Hi winkel regelen... Kan ik die zomaar kosteloos halen..??
Een manier van handelen zoals alleen Apple die kentDanceTrend schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:02:
Ook ik heb een 4S direct bij Apple besteld op de 21ste (64 GB Wit). Zelfde status als iedereen als ik inlog op de site. Dus maar even met Apple NL gebeld met de vraag of er ook maar een klein beetje informatie bekend was. Mij werd verteld dat hij of vandaag of volgende week maandag verstuurd zou worden (dus niet daartussen, op di/wo/do/etc.). Aangezien er geen verzendinformatie zichtbaar was voor zover de medewerker kon zien dacht hij met ongeveer 90% zekerheid te kunnen zeggen dat hij (pas) volgende week maandag verstuurd zou worden. Uiteraard geen toezeggingenmaar wel jammer!
We wachten af..
[ Voor 36% gewijzigd door Glashelder op 31-10-2011 17:23 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Dat komt omdat ze de nummerbehoud aanvraag pas in laten gaan zodra je het product ontvangen heb. ( is mij verteld door T-Mobile klantenservice toen ik daarover gebeld heb )Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:14:
[...]
Dat lijkt op mijn situatie. Kan jij de status opvragen van nummerbehoud op de site? Bij mij zegt ie nog steeds:
Geen nummerbehoudaanvraag gevonden
Er is geen nummerbehoudaanvraag bekend in onze systemen.
Ah, dus "Levert 31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011" wil zeggen óf 31 okt óf 7 nov.DanceTrend schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:02:
Ook ik heb een 4S direct bij Apple besteld op de 21ste (64 GB Wit). Zelfde status als iedereen als ik inlog op de site. Dus maar even met Apple NL gebeld met de vraag of er ook maar een klein beetje informatie bekend was. Mij werd verteld dat hij of vandaag of volgende week maandag verstuurd zou worden (dus niet daartussen, op di/wo/do/etc.). Aangezien er geen verzendinformatie zichtbaar was voor zover de medewerker kon zien dacht hij met ongeveer 90% zekerheid te kunnen zeggen dat hij (pas) volgende week maandag verstuurd zou worden. Uiteraard geen toezeggingenmaar wel jammer!
We wachten af..
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Ik heb zelf de eerste mogelijkheid op 1 November staan. Dus denk niet dat het of/of is. Anders zou immers mijn bestelling eerder kunnen komen dan die van jou, wat me erg sterk lijkt. (Of de 1e vermelding is gewoon bullsh*t natuurlijk..)Tourniquet schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:29:
[...]
Ah, dus "Levert 31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011" wil zeggen óf 31 okt óf 7 nov.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
De helpdeskmedewerker wist me te vertellen dat alle orders met een losse iPhone alsnog geannuleerd werden omdat Vodafone geen losse iPhones verkoopt.Orderstatus:
Laatst gewijzigd: 26-10-2011 10:35:21
Meer info:
verkeerde levering
[ Voor 26% gewijzigd door Niek_ op 31-10-2011 17:49 ]
Verwijderd
Van mij mogen ze dan een prepaid kaartje van € 10,- bij doen, die 10 euro wil ik ook wel betalen zodat het een prepaid toestel wordt, hij moet wel simlockvrij zijn anders mogen ze hem houden.Niek_ schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:41:
Echt, net de gewone vodafone klantenservice gebeld naar aanleiding van de status van m'n order (iPhone 4S 16Gb Zwart voor 565,25 euro):
[...]
De helpdeskmedewerker wist me te vertellen dat alle orders met een losse iPhone alsnog geannuleerd werden omdat Vodafone geen losse iPhones verkoopt.
Heb hem vervolgens gewezen op het telefoontje en mailtje van zijn collega's welke ik afgelopen donderdag ontving waarin ze aangaven dat het toestel wel geleverd gaat worden.
Hang nu in de wacht bij het 0348462801 nr, hopelijk kunnen ze me daar wat beter nieuws vertellen.
Net ook even gebeld met dat nummer, en inderdaad zelfde verhaal.. De order is inmiddels geheractiveerd en aangemeld en ik mag hem voor het weekend thuis verwachtenNiek_ schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:41:
Echt, net de gewone vodafone klantenservice gebeld naar aanleiding van de status van m'n order (iPhone 4S 16Gb Zwart voor 565,25 euro):
[...]
De helpdeskmedewerker wist me te vertellen dat alle orders met een losse iPhone alsnog geannuleerd werden omdat Vodafone geen losse iPhones verkoopt.
Heb hem vervolgens gewezen op het telefoontje en mailtje van zijn collega's welke ik afgelopen donderdag ontving waarin ze aangaven dat het toestel wel geleverd gaat worden. Maar volgens hem was ik helaas onjuist geinformeerd.
Hang nu in de wacht bij het 0348462801 nr, hopelijk kunnen ze me daar wat beter nieuws vertellen.
[update]
Nou breekt m'n klomp. De medewerker op het bovenstaande nummer kon zien dat m'n order in orde was en zelfs vandaag gepicked werd. Ik zal hem sowieso deze week geleverd krijgen volgens hem. Ben benieuwd.
(moet eerlijk zeggen dat het wel overkomt alsof het een puinhoop is achter de schermen bij Vodafone. Bel 1 afdeling krijg je dit antwoord, bel je de volgende dan is het antwoord precies het tegenovergestelde...)
Dat is voor als je 'm nu besteld. Dan mag ik toch hopen dat ik 'm nog deze week mag ontvangen gezien ik al de 21e dat ding besteld heb.Irrilian schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:39:
Op de website van Hi staat inmiddels een levertijd van 5-10 dagen voor de iPhone 4s.
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Verwijderd
Ik ben wel benieuwd naar jou status op Vodafone, staat die nog steeds op geannuleerd of is er wat veranderd? Mijn status staat namelijk nog steeds op geannuleerdJoostdz schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:53:
[...]
Net ook even gebeld met dat nummer, en inderdaad zelfde verhaal.. De order is inmiddels geheractiveerd en aangemeld en ik mag hem voor het weekend thuis verwachtenmaar hij kon nu nog niet zeggen of dat morgen of woensdag of wanneer dan ook zou zijn.. Ik ben benieuwd.. wacht met order van apple.nl annuleren toch maar tot ik een track&trace code heb..
Verwijderd
Dat klopt niet. Vandaag of volgende week maandag worden ze verzonden schrijft hij. Dus als hij pas volgende week verzonden wordt, kan jij hem nooit op diezelfde dag, de 7e, hebbenTourniquet schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:29:
[...]
Ah, dus "Levert 31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011" wil zeggen óf 31 okt óf 7 nov.
if it ain't broke, break it and learn
[ Voor 36% gewijzigd door Skann op 31-10-2011 18:57 ]
Ik vroeg het me zelf ook al af, ook nog geen verzendbevestiging gehad van Apple...Soepstengel schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:12:
Iemand al bericht gekregen van Apple dat zijn telefoon is verstuurd vandaag vanuit de Apple Store?
Verwijderd
Je hebt geluk dat het via de site niet werkte anders had je nog even kunnen wachtenSkann schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:56:
Ik belde vanmiddag de lokale Phone House (ivm Groupon voucher) en die had er nog één. Mooi!
iPhone 4S 16GB
Vodafone 1jarige verlenging. Dit werkte via de site niet, vandaar de winkel ff gebeld.
Mijn status staat ook op Magazijn: Cancelled en bij Meer info: verkeerde levering..woutertje6 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:17:
[...]
Ik ben wel benieuwd naar jou status op Vodafone, staat die nog steeds op geannuleerd of is er wat veranderd? Mijn status staat namelijk nog steeds op geannuleerd
Besteld op 21 okt, 10.30, iphone 4s zwart, Vodafone online.
Zit in eerste batch maar hier ook nada!OCTiMod schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 19:05:
[...]
Ik vroeg het me zelf ook al af, ook nog geen verzendbevestiging gehad van Apple...
Hoe weet je nou of je in de eerste batch zit?
[ Voor 9% gewijzigd door joint_me op 31-10-2011 19:24 . Reden: aanpassing bij interne benaming ]
Hello fellow humans
[ Voor 3% gewijzigd door endless90 op 31-10-2011 19:30 ]
Dat wordt ook via de factuur verrekend, niet in de winkelGlashelder schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:20:
Micro SIM kreeg ik in de Hi shop kosteloos mee.
Via het KPN systeem was het vroeger €17,- excl BTW, maar dit is inmiddels afgeschaft.jelle. schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 19:37:
[...]
Dat wordt ook via de factuur verrekend, niet in de winkel(ervan uitgaande dat je bestaande klant bent en geen nieuwe)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq