Kom zelf van HTC desire, maar nu eindelijk tijd voor een IPhone. Als Apple nu maar opschiet....Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 00:17:
[...]
Maar stappen de meesten hier over van een iPhone naar een iPhone? Of komen de meesten van een Blackberry, Samsung, Nokia of Sony-Ericsson?
iPhone 3GS > iPhone 4S hier. De 3GS doet het beter dan verwacht op iOS5, maar nu krijg ik hopelijk nog een redelijke prijs voor mijn 3GS.Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 00:17:
[...]
Maar stappen de meesten hier over van een iPhone naar een iPhone? Of komen de meesten van een Blackberry, Samsung, Nokia of Sony-Ericsson?
iPhone 3G => 4SVerwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 00:17:
[...]
Ik verwacht een redelijke performance increase
En kan daarom ook niet wachten!
[ Voor 4% gewijzigd door Joostdz op 31-10-2011 09:00 ]
Ik heb de 64GB zwart besteld bij T-mobile (nieuw abbo) op 21 okt rond 9u00.
Vrijdag kreeg ik een email van AMP dat ik een bezorgafspraak kon maken!
Eerst werd nog verteld dat er een levertijd van 3 weken zou zijn. Maar ik krijg mijn iPhone 4S dus morgen al!
Een dikke meevaller.
Vrijdag kreeg ik een email van AMP dat ik een bezorgafspraak kon maken!
Eerst werd nog verteld dat er een levertijd van 3 weken zou zijn. Maar ik krijg mijn iPhone 4S dus morgen al!
Een dikke meevaller.
PSN ID: robhoeben
Verwijderd
Zojuist even met The Phonehouse gebeld... en daar kunnen ze dus niets meer dan de online orderstatus voorlezen. Ik zal dus gewoon moeten wachten... blijf het een raar verhaal vinden.Peabz21 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 10:56:
[...]
Vreemd, ik heb de status: 'VAN Aanvraag goedgekeurd netwerk, hardware nog niet op voorraad' nooit gehad.
Ik zou morgen even bellen als ik jou was.
Ik heb sinds de 21e ook al dezelfde status. Ik denk dat de andere hun iPhone al uitgeleverd hebben gekregen omdat zij een andere provider hebben (waarschijnlijk Vodafone).Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:18:
[...]
Zojuist even met The Phonehouse gebeld... en daar kunnen ze dus niets meer dan de online orderstatus voorlezen. Ik zal dus gewoon moeten wachten... blijf het een raar verhaal vinden.
Ik zit zelf op een 32GB zwart te wachten met een i200 van T-Mobile en nummerbehoud.
Verwijderd
Dat zou kunnen idd... hier ook een T-Mobile verlenging.RAF1 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:31:
[...]
Ik heb sinds de 21e ook al dezelfde status. Ik denk dat de andere hun iPhone al uitgeleverd hebben gekregen omdat zij een andere provider hebben (waarschijnlijk Vodafone).
Ik zit zelf op een 32GB zwart te wachten met een i200 van T-Mobile en nummerbehoud.
Ik heb inderdaad met Vodafone (verlenging) besteld bij Phone House. Ik krijg hem dus woensdag als alles goed gaat. Morgen avond moet de bevestiging komen.RAF1 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:31:
[...]
Ik heb sinds de 21e ook al dezelfde status. Ik denk dat de andere hun iPhone al uitgeleverd hebben gekregen omdat zij een andere provider hebben (waarschijnlijk Vodafone).
Verwijderd
Ik heb precies dezelfde situatie, verlengd met T-mobile (16gb Zwart)Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:18:
[...]
Zojuist even met The Phonehouse gebeld... en daar kunnen ze dus niets meer dan de online orderstatus voorlezen. Ik zal dus gewoon moeten wachten... blijf het een raar verhaal vinden.
Dit meen je niet!
Zet ik gisteren mijn nieuwe iPhone 4S 32GB zwart aan, blijkt er een stukje van het scherm af te vallen.
De teksten bij de onderste iconen (Mail, Telefoon etc) staan maar half op het scherm.
Het lijkt of het scherm er niet goed is gemonteerd, naar onder is verschoven dus. Bovenaan is ook een eztra zwart balkje te zien.
Het scherm is niet ingezoomd.
Restart, restore, niets helpt. Het lijkt echt een hardware probleem.
Heeft niemand anders hier last van? Ik kan ook niets vinden op internet over dit probleem (ook niet op de Apple forums). Helemaal nergens.
Hoe kan het zijn dat ik tot nu toe de enige ben die dit probleem heeft?
Ik ga vandaag maar terug naar de T-Mobile Shop. Kijken wat ze daar zeggen. Zul je zien dat ie word omgeruild maar ja, natuurlijk niet op voorraad. Kan ik een paar weken wachten.
Fijn dat ik één van de eerste was met een 4S
Zet ik gisteren mijn nieuwe iPhone 4S 32GB zwart aan, blijkt er een stukje van het scherm af te vallen.
De teksten bij de onderste iconen (Mail, Telefoon etc) staan maar half op het scherm.
Het lijkt of het scherm er niet goed is gemonteerd, naar onder is verschoven dus. Bovenaan is ook een eztra zwart balkje te zien.
Het scherm is niet ingezoomd.
Restart, restore, niets helpt. Het lijkt echt een hardware probleem.
Heeft niemand anders hier last van? Ik kan ook niets vinden op internet over dit probleem (ook niet op de Apple forums). Helemaal nergens.
Hoe kan het zijn dat ik tot nu toe de enige ben die dit probleem heeft?
Ik ga vandaag maar terug naar de T-Mobile Shop. Kijken wat ze daar zeggen. Zul je zien dat ie word omgeruild maar ja, natuurlijk niet op voorraad. Kan ik een paar weken wachten.
+1Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:00:
Kan iemand het nummer van Vodafone CSOP misschien met mij delen?
+1
Krijg sterk het gevoel dat ze ons (de 565 mensen) allemaal hebben geannuleerd en pas later weer erin schieten. Geloof er niets van dat het een rommeltje is bij hun, maar ze bewust met smerige praktijken bezig zijn
CISSP! Drop your encryption keys!
Precies, ze gaan ons gewoon 2 weken aan het lijntje houden en ze hopen dat er onderweg veel mensen annuleren, zodat ze niets verliezen (behalve dan hun imago en geloofwaardigheid..)laurens0619 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:51:
[...]
+1
Krijg sterk het gevoel dat ze ons (de 565 mensen) allemaal hebben geannuleerd en pas later weer erin schieten. Geloof er niets van dat het een rommeltje is bij hun, maar ze bewust met smerige praktijken bezig zijn
Iemand inmiddels al contact met de klantenservice of verkoopafdeling gehad? (ben zelf helaas aan het werk..)
Ik heb me telefoon niet met het "truckje" besteld maar gewoon een verlenging + toestel. En ook ik weet helemaal niks. dus denk wel dat het een rommel is bij VF.
Dan blijf je toch gewoon deze iPhone gebruiken totdat er een nieuwe voor je binnen is? Gewoon even overleggen met de verkoper.Aidacra schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:42:
Dit meen je niet!
[...]
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Verwijderd
Vodafone order die gister zijn afgerond worden vandaag naar de koerier verstuurd en worden morgen geleverd.
Volgens?Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:07:
Vodafone order die gister zijn afgerond worden vandaag naar de koerier verstuurd en worden morgen geleverd.
Jij hebt ook een via een verlenging toch?
Ook ik wacht nog op een 32GB zwart van KPN. Aan de telefoon vertelden ze me dat ik de eerste levering heb gemist omdat ik blijkbaar had aangegeven dat ik m'n iPhone pas in december wou hebben! Heb dit uiteraard gelijk rechtgezet. Volgens de nieuwste prognose komt donderdag een nieuwe batch binnen bij KPN zodat ik 'm vrijdag zou kunnen hebben. Ik ben benieuwd.
Heb momenteel nog een HTC Hero die z'n beste tijd wel heeft gehad
Verwijderd
Verlening ja 32GB blackHuismarb schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:09:
[...]
Volgens?
Jij hebt ook een via een verlenging toch?
Zojuist verteld door een vriendelijke mevrouw van het Call Center
Ik heb ook t-mobile met nummerbehoud gedaan (16GB zwart), en die komt als het goed is morgen. Ik heb het idee dat ze van de modellen die niet 16GB en zwart zijn, maar heel weinig in voorraad hebben.RAF1 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:31:
[...]
Mij vertelden ze om 08:55 dat ze nog geen idee hebben wanneer de volgende batch komt.. Helaas kan ik het abonnement ook niet nu al in laten gaan, ben wel een beetje zat van wegvallende gesprekken elk moment dat er een trein langs komt (Ben, dus T-Mobile netwerk)lucask schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:10:
Ook ik wacht nog op een 32GB zwart van KPN. Aan de telefoon vertelden ze me dat ik de eerste levering heb gemist omdat ik blijkbaar had aangegeven dat ik m'n iPhone pas in december wou hebben! Heb dit uiteraard gelijk rechtgezet. Volgens de nieuwste prognose komt donderdag een nieuwe batch binnen bij KPN zodat ik 'm vrijdag zou kunnen hebben. Ik ben benieuwd.
Heb een jaar geleden mijn 3GS verkocht voor een HTC Desire om even een kijkje te nemen bij Android. Grootste fout ooit gemaakt, haha. Nu aan het wachten op mijn witte 16gb 4S die ik ouderwets in de winkel heb besteld bij Phonehouse (ivm de groupon). Afgelopen zaterdag over gebeld en kennelijk sta ik eerste op de lijst en hopen ze hem deze week binnen te krijgen.Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 00:17:
[...]
Heb vanmorgen nog een mailtje van vodafone gehad:
Bevestiging wijziging abonnement
Geachte klant,
Naar aanleiding van de contractverlenging van 21-10-2011 is de volgende abonnementswijziging doorgevoerd op 31-10-2011.
Alle genoemde bedragen zijn inclusief btw, tenzij anders vermeld.
Order referentie: 6940****
Uw klantnummer: 3338*****
Mobiel nummer Abonnement Aanvullende diensten
06 ** ** ** ** iPhone Messaging 55
Niks geen info verder over levering of wat.. en dat terwijl m'n nieuwe abbo al is ingegaan..
Bevestiging wijziging abonnement
Geachte klant,
Naar aanleiding van de contractverlenging van 21-10-2011 is de volgende abonnementswijziging doorgevoerd op 31-10-2011.
Alle genoemde bedragen zijn inclusief btw, tenzij anders vermeld.
Order referentie: 6940****
Uw klantnummer: 3338*****
Mobiel nummer Abonnement Aanvullende diensten
06 ** ** ** ** iPhone Messaging 55
Niks geen info verder over levering of wat.. en dat terwijl m'n nieuwe abbo al is ingegaan..
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Verwijderd
Lijkt me sterk, afgelopen zaterdag kon ik een iPhone 4S ophalen bij The Phone House in Utrecht (die hadden zelfs posters hangen dat de iPhone 4S op voorraad was).. maar om één of andere belachelijke reden wilden zij hem niet los verkopen terwijl ze 2 maal aan de telefoon hadden verteld dat dat wel kon en ze gaven zelfs een prijs aan (630 euro).. Heb gelukkig wel mijn geld terug gekregen van mijn pre-order.. Nu maar hopen dat vodafone (met zo genaamde truc) een beetje opschiet met uitleveren..Chillco schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:27:
[...]
Heb een jaar geleden mijn 3GS verkocht voor een HTC Desire om even een kijkje te nemen bij Android. Grootste fout ooit gemaakt, haha. Nu aan het wachten op mijn witte 16gb 4S die ik ouderwets in de winkel heb besteld bij Phonehouse (ivm de groupon). Afgelopen zaterdag over gebeld en kennelijk sta ik eerste op de lijst en hopen ze hem deze week binnen te krijgen.
Vanmorgen gebeld met CSOP en daar kreeg ik te horen dat de order geannuleerd was en dat zij daar niets aan konden veranderen. Na overleg met een collega zou ze proberen om de annulering ongedaan te maken, maar ze kon niet aangeven hoe lang dat zou gaan duren. Verder waren de iPhones al op en zouden er morgen weer nieuwe komen. Maar daar zou ik dan toch nog niet bij zitten.Joostdz schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:52:
Precies, ze gaan ons gewoon 2 weken aan het lijntje houden en ze hopen dat er onderweg veel mensen annuleren, zodat ze niets verliezen (behalve dan hun imago en geloofwaardigheid..)
Iemand inmiddels al contact met de klantenservice of verkoopafdeling gehad? (ben zelf helaas aan het werk..)
Daarna klantenservice gebeld. Nadat ik ook van haar te horen had gekregen dat mijn order "rood" stond, heb ik haar verteld dat ik niet de enige ben in deze situatie. Zij vond het heel vervelend en kon zich wel voorstellen dat ik dan dacht dat VF de boel erg vertraagd zodat iedereen toch zou annuleren. Zij kon de annulering niet ongedaan maken.
Daarna gebeld met het hoofdkantoor en het telefoonnummer van de afdeling Public Relations gevraagd. Deze daarna gebeld en weer werd me bevestigd dat de order gewoon door zou gaan. Maar nadat ik mijn ervaringen van vanmorgen verteld had, snapte hij ook niet goed meer hoe en wat. Hij heeft mijn nummer genoteerd en gaat het uitzoeken. Zodra hij meer weet belt hij mij terug.
Have Fun Funske
funske schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:39:
[...]
Vanmorgen gebeld met CSOP en daar kreeg ik te horen dat de order geannuleerd was en dat zij daar niets aan konden veranderen. Na overleg met een collega zou ze proberen om de annulering ongedaan te maken, maar ze kon niet aangeven hoe lang dat zou gaan duren. Verder waren de iPhones al op en zouden er morgen weer nieuwe komen. Maar daar zou ik dan toch nog niet bij zitten.
Daarna klantenservice gebeld. Nadat ik ook van haar te horen had gekregen dat mijn order "rood" stond, heb ik haar verteld dat ik niet de enige ben in deze situatie. Zij vond het heel vervelend en kon zich wel voorstellen dat ik dan dacht dat VF de boel erg vertraagd zodat iedereen toch zou annuleren. Zij kon de annulering niet ongedaan maken.
Daarna gebeld met het hoofdkantoor en het telefoonnummer van de afdeling Public Relations gevraagd. Deze daarna gebeld en weer werd me bevestigd dat de order gewoon door zou gaan. Maar nadat ik mijn ervaringen van vanmorgen verteld had, snapte hij ook niet goed meer hoe en wat. Hij heeft mijn nummer genoteerd en gaat het uitzoeken. Zodra hij meer weet belt hij mij terug.
Hulde dat je het zo aan het uitzoeken bent. Hopelijke pakt VF de 500+ klanten via het trucje snel op.
Ik koop hem bij een abonnement, dus heb wel goede hoopVerwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:37:
[...]
Lijkt me sterk, afgelopen zaterdag kon ik een iPhone 4S ophalen bij The Phone House in Utrecht (die hadden zelfs posters hangen dat de iPhone 4S op voorraad was).. maar om één of andere belachelijke reden wilden zij hem niet los verkopen terwijl ze 2 maal aan de telefoon hadden verteld dat dat wel kon en ze gaven zelfs een prijs aan (630 euro).. Heb gelukkig wel mijn geld terug gekregen van mijn pre-order.. Nu maar hopen dat vodafone (met zo genaamde truc) een beetje opschiet met uitleveren..
Ik begrijp niet helemaal waarom zoveel mensen die met de truc besteld hebben 'kwaad' zijn op Vodafone. Je hebt willens en wetens gebruik gemaakt van een fout in het systeem en nu duurt je bestelling daardoor langer en is er onduidelijkheid. Vind je het gek?
Wanneer je gewoon eerlijk de bestelling geplaatst had, zonder fratsen, dan had je hem nu misschien wel gehad. Los van het feit dat het een gevalletje van 'eigen schuld dikke bult' is vind ik het ook nog eens asociaal wat iedereen deed. Het is gewoon hetzelfde als de oude prijsstickertjes in de winkel veranderen op de verpakking (diefstal dus). Dus niet zeuren op Vodafone want die hebben de situatie niet proberen te bedonderen.
Wanneer je gewoon eerlijk de bestelling geplaatst had, zonder fratsen, dan had je hem nu misschien wel gehad. Los van het feit dat het een gevalletje van 'eigen schuld dikke bult' is vind ik het ook nog eens asociaal wat iedereen deed. Het is gewoon hetzelfde als de oude prijsstickertjes in de winkel veranderen op de verpakking (diefstal dus). Dus niet zeuren op Vodafone want die hebben de situatie niet proberen te bedonderen.
Zou je het nummer van Public Relations per DM kunnen toesturen?funske schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:39:
Laat maar weten wat er uit jouw contact komt. Klinkt in eerste instantie meer als weer een belofte die ze misschien niet na kunnen komen. Als het al doorgaat wordt het natuurlijk een order "achteraan in de wachtrij"...
Vodafone bereikt wat ze wilden, klanten gaan annuleren omdat ze het toestel elders hebben besteld. Mijn bestelling bij Apple komt eind deze week / volgende week. Scheelt een hoop gedoe als ik daar gewoon voor ga...
mijn witte 64 gb is binnen
24 oktober besteld met een iphone zakelijk 35 abbo
Verwijderd
He eindelijk iemand die een witter 64 gb versie heeft ontvangen. Daar wacht ik namelijk ook op. Via Vodafone?mad_mike schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:48:
mijn witte 64 gb is binnen
Ik zag afgelopen weekend een reactie staan met "Apple levert pas vanaf Woensdag", maar welke bron kan dit bevestigen? heeft iemand dit aan de klantenservice gevraagd of staat dat ergens vermeld?
@ Small Balls Nou, ik vind het niet alleen gek. Ook VF heeft toegeven dat de fout bij hun lag en dus niet bij ons. En ook zij vinden het raar dat het zo loopt.Bigg Balls schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:45:
Ik begrijp niet helemaal waarom zoveel mensen die met de truc besteld hebben 'kwaad' zijn op Vodafone. Je hebt willens en wetens gebruik gemaakt van een fout in het systeem en nu duurt je bestelling daardoor langer en is er onduidelijkheid. Vind je het gek?
Ben net terug gebeld door Vodafone en ik hoef me geen zorgen te maken. De leveringen gaan gewoon door, alleen is het bij hun intern nog niet helemaal doorgekomen.
Alle mensen die zo'n telefoon hebben besteld en ook al hebben betaald, krijgen hem gewoon thuisgestuurd. Zonder vertraging heeft hij mij beloofd!!
Dus ik wacht gewoon rustig af.
Have Fun Funske
Ik denk het niet, het was waarschijnlijk een veronderstelling. Gewoon de datum aanhouden die in je mail staat.In die van mij staat 31 okt - 7 nov. dus ik wacht lekker af.YoVla schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:50:
Ik zag afgelopen weekend een reactie staan met "Apple levert pas vanaf Woensdag", maar welke bron kan dit bevestigen? heeft iemand dit aan de klantenservice gevraagd of staat dat ergens vermeld?
Verwijderd
Loont het om te bellen of kan ik er vanuit gaan dat het in mijn geval eveneens gewoon normaal doorgaat? Ik heb de telefoon onder rembours besteld en dus nog niet betaald.funske schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:52:
[...]
@ Small Balls Nou, ik vind het niet alleen gek. Ook VF heeft toegeven dat de fout bij hun lag en dus niet bij ons. En ook zij vinden het raar dat het zo loopt.
Ben net terug gebeld door Vodafone en ik hoef me geen zorgen te maken. De leveringen gaan gewoon door, alleen is het bij hun intern nog niet helemaal doorgekomen.
Alle mensen die zo'n telefoon hebben besteld en ook al hebben betaald, krijgen hem gewoon thuisgestuurd. Zonder vertraging heeft hij mij beloofd!!
Dus ik wacht gewoon rustig af.
Het gaat niet om de prijs, het gaat om de totale chaos die er bij Vodafone is. Iedereen afdeling, iedere persoon zegt iets anders. Je weet niet waar je aan toe bent. Het totale gebruik aan duidelijkheid, daar is iedereen "boos" over.Bigg Balls schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:45:
Zoals eerder gezegd: als de order meteen de 21e (desnoods een werkdag later) was geannuleerd, had niemand daar een probleem van gemaakt, ik in ieder geval niet. Dan was het een kwestie van gegokt en verloren. Door pas vier werkdagen later alles te annuleren en vervolgens dat terugdraaien zorg je voor chaos. Er zijn loze beloftes gedaan dat je gewoon je plek in de wachtrij hebt behouden. Niet dus.
De andere optie was "niets doen", de orders door laten gaan. Dan waren er niet onnodig orders geannuleerd.
Omdat ik toevallig heb gebeld ben ik op de hoogte van de annulering, mijn order status op My Vodafone is nog steeds "Voorraad is gereserveerd voor de order" sinds 21 oktober om 9:52. Ook geen sms, geen mail over een annulering.
Klanten willen graag duidelijkheid.
Ben jij afgelopen donderdag ook gebeld, dat de order gewoon doorging?Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:54:
Loont het om te bellen of kan ik er vanuit gaan dat het in mijn geval eveneens gewoon normaal doorgaat? Ik heb de telefoon onder rembours besteld en dus nog niet betaald.
Zo ja, dan gaat hij gewoon door.
Zo nee, dan denk ik het niet, maar dat durf ik niet te zeggen.
Have Fun Funske
Verwijderd
Ik ben inderdaad gebeld donderdag, wacht het dus nog even rustig af!funske schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:59:
[...]
Ben jij afgelopen donderdag ook gebeld, dat de order gewoon doorging?
Zo ja, dan gaat hij gewoon door.
Zo nee, dan denk ik het niet, maar dat durf ik niet te zeggen.
Verwijderd
Mijn orderpagina is ineens aangepast. Staat nu "magazijn:cancelled" terwijl mij vorige week aan alle kanten is verteld dat mijn order gewoon door gaat. Via de truc besteld dus.
Bij mij precies hetzelfde.Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:07:
Mijn orderpagina is ineens aangepast. Staat nu "magazijn:cancelled" terwijl mij vorige week aan alle kanten is verteld dat mijn order gewoon door gaat. Via de truc besteld dus.
Let op de datum: Laatst gewijzigd: 26-10-2011 10:35:21
Hier ook!Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:07:
Laatst gewijzigd: 26-10-2011 10:35:21
Verwijderd
Hier ook zelfde update, iemand al contact opgenomen met VF klantenservice?
Orderstatus:
Magazijn: Cancelled
Meer info:
verkeerde levering
Orderstatus:
Meer info:
verkeerde levering
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2011 11:10 ]
En hier ook dezelfde status...
Kan een goed teken (ze zijn er mee bezig) of slecht teken (we staan zodadelijk achter in de rij) zijn..
Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat VF toch de orders (met truc besteld) annuleerd.
Bij mij ook deze verandering van de status.
Ik hou het er op dat ze ermee bezig zijn.
Dus ik wacht gewoon nog even af.
Ik hou het er op dat ze ermee bezig zijn.
Dus ik wacht gewoon nog even af.
Have Fun Funske
Nee, dat geloof ik echt niet!!parpes schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:12:
Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat VF toch de orders (met truc besteld) annuleerd.
Have Fun Funske
Verwijderd
Nee zo stom zijn ze denk ik echt niet om dat nog eens te doen.parpes schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:12:
De customer chat werkt nu ook niet meer met de melding dat het ordernr niet in de database gevonden kan worden..
Die man bij VF heeft mij beloofd dat dit helemaal niets veranderd in de volgorde. Dus we komen echt niet achteraan in de rij.Joostdz schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:10:
Kan een goed teken (ze zijn er mee bezig) of slecht teken (we staan zodadelijk achter in de rij) zijn..
Have Fun Funske
Verwijderd
Hou me op de hoogte. Want ik denk dat ik het zo ga annuleren...Michel8 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:14:
Sta al 12 minuten in de wacht
Grappig die orderstatus, eerder vanochtend (31-10) was de status nog hetzelfde als op 21-10.
Nu staat er ook ineens
Ook even gebeld met Vodafone PR en hij wist me te vertellen dat ze vandaag alle annuleringen gaan terugdraaien. De klantenservice en online desk kunnen die actie niet zien totdat het daadwerkelijk is uitgevoerd. Dus tot die tijd staat de order als geannuleerd (rood) in het systeem.
Tevens kreeg ik weer de bevestiging dat ik de plek in de wachtrij behouden heb. Dus dat ik bij de eerstvolgende levering (of als ze nog iets heb liggen eerder) aan de beurt ben.
Maar nog steeds durf ik mijn bestelling bij Apple.nl niet te annuleren. Haha.
Nu staat er ook ineens
Ook even gebeld met Vodafone PR en hij wist me te vertellen dat ze vandaag alle annuleringen gaan terugdraaien. De klantenservice en online desk kunnen die actie niet zien totdat het daadwerkelijk is uitgevoerd. Dus tot die tijd staat de order als geannuleerd (rood) in het systeem.
Tevens kreeg ik weer de bevestiging dat ik de plek in de wachtrij behouden heb. Dus dat ik bij de eerstvolgende levering (of als ze nog iets heb liggen eerder) aan de beurt ben.
Maar nog steeds durf ik mijn bestelling bij Apple.nl niet te annuleren. Haha.
iig ff geescalleerd bij de vf webcare team op twitter
Van het kastje naar de muur lopen...
Vodafone helpdeskmedewerker heeft het even nagevraagd. Hij wordt wel uitgeleverd. Wanneer? geen idee.
Verwijderd
Hoe bedoel je geen idee? Jezus, nog steeds niet duidelijk.. ze laten ook helemaal NIKS weten. Ik ga het nu annuleren. Dan maar een zwarte kopen in de winkel.Michel8 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:21:
Vodafone helpdeskmedewerker heeft het even nagevraagd. Hij wordt wel uitgeleverd. Wanneer? geen idee.
Mijn iPhone is zojuist afgeleverd, ik had vrijdag een mail gekregen dat de bestelling verzonden is.
Vodafone is echter nog steeds niet helemaal lekker bezig, want bij mijn verlenging heb ik geen nieuwe sim. Zo maar even naar de winkel voor een micro-sim dus. heb ik mijn speeltje eindelijk, kan ik er nog niets mee.
Vodafone is echter nog steeds niet helemaal lekker bezig, want bij mijn verlenging heb ik geen nieuwe sim. Zo maar even naar de winkel voor een micro-sim dus. heb ik mijn speeltje eindelijk, kan ik er nog niets mee.
Heb je online besteld dan? en had jij ook 2 mailtjes en een smsje van tevoren gehad?GFoAP schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:30:
Mijn iPhone is zojuist afgeleverd, ik had vrijdag een mail gekregen dat de bestelling verzonden is.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
jep bij vodafoneVerwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:50:
[...]
He eindelijk iemand die een witter 64 gb versie heeft ontvangen. Daar wacht ik namelijk ook op. Via Vodafone?
ja ik had online besteld. Ik had eerst twee mailtjes en smsjes waarin alleen het nieuwe abonnement werd bevestigd, met onmiddelijke ingang.Jeroenvde89 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:33:
[...]
Heb je online besteld dan? en had jij ook 2 mailtjes en een smsje van tevoren gehad?
van de telefoon had ik niets gehoord, tot ik afgelopen vrijdag een bevestiging van verzending ontving. Vandaag ontvangen, eerst volgende werkdag, best logisch
edit: afzender is overigens VLSC
[ Voor 3% gewijzigd door GFoAP op 31-10-2011 11:36 ]
Eindelijk is de Vodafone order status pagina geupdatet
Orderstatus:
OnHold: Credit CheckCredit assessment gemaild voor info
Laatst gewijzigd: 24-10-2011 12:57:21
Meer info: Credit assessment gemaild voor info
Nog steeds met een status van een week geleden (heb hem de 21e besteld). Hoop dat ze ondertussen al wat verder zijn.
Wordt iedereen met een credit check opgezadeld? Als ze willen kan ik het hele contract wel van tevoren afkopen, als dat sneller is
Orderstatus:
OnHold: Credit CheckCredit assessment gemaild voor info
Laatst gewijzigd: 24-10-2011 12:57:21
Meer info: Credit assessment gemaild voor info
Nog steeds met een status van een week geleden (heb hem de 21e besteld). Hoop dat ze ondertussen al wat verder zijn.
Wordt iedereen met een credit check opgezadeld? Als ze willen kan ik het hele contract wel van tevoren afkopen, als dat sneller is
Medewerker had geen idee wanneer hij afgeleverd zou worden. Ze wachten op terugkoppeling van blablabla.Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:29:
[...]
Hoe bedoel je geen idee? Jezus, nog steeds niet duidelijk.. ze laten ook helemaal NIKS weten. Ik ga het nu annuleren. Dan maar een zwarte kopen in de winkel.
Dat bellen naar de helpdesk heeft weinig nut. Ze weten net zoveel als ieder ander.
mijne is nog steeds:
Orderstatus:
order is verified and fulfillment is in progress
Laatst gewijzigd: 21-10-2011 09:12:34
Meer info:
Niet beschikbaar
Orderstatus:
Meer info:
Niet beschikbaar
Okee, ik heb vandaag net mijn 2e mailtje ontvangen met informatie over dat mijn abonnement nou is omgezet. Maar daarbij ook nog niks over een eventuele levering. Hoeveel tijd zat er bij jou tussen dan? Tussen die mail en bevestiging van verzending?GFoAP schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:35:
[...]
ja ik had online besteld. Ik had eerst twee mailtjes en smsjes waarin alleen het nieuwe abonnement werd bevestigd, met onmiddelijke ingang.
van de telefoon had ik niets gehoord, tot ik afgelopen vrijdag een bevestiging van verzending ontving. Vandaag ontvangen, eerst volgende werkdag, best logisch
edit: afzender is overigens VLSC
Verwijderd
Dan krijg je binnenkort eerst een mail voor levering.Huismarb schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:37:
mijne is nog steeds:
Orderstatus:
Meer info:
Niet beschikbaar
Betekend dat ze die dag het toestel naar de koerier sturen..
Binnen 2 werkdagen word hij dan afgeleverd.
Ik heb zelfde status, en wou het net vragen, tnx voor 't antwoordVerwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:39:
[...]
Dan krijg je binnenkort eerst een mail voor levering.
Dat gaven ze aan bij die partij die je gebeld had neem ik aan?Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:39:
[...]
Dan krijg je binnenkort eerst een mail voor levering.
Perfect, thnx voor de info!
Verwijderd
Ik kreeg vrijdag 2 maillsHuismarb schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:42:
[...]
Dat gaven ze aan bij die partij die je gebeld had neem ik aan?
Perfect, thnx voor de info!
Abbo omgezet blablabla
Zondag ochtend melding: Order is verstuurd
Vandaag klantenservice gebeld en vertelde me hij onderweg was naar de koerier en dat het toestel morgen geleverd zou worden.
Zou iemand mij ook het nummer van pr kunnen geven?
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
Verwijderd
Mijn order bij VF vanaf vrijdag geannuleerd, wat een opluchting 
Al iemand die mij apple geordered heeft, die al iets meer weet over zn bestelling? Al iets verstuurd?
Al iemand die mij apple geordered heeft, die al iets meer weet over zn bestelling? Al iets verstuurd?
Ik heb de 24e 's avonds besteld en kreeg per ommegaande de mailtjes, daarin stond helemaal niets over een mogelijk toestel vermeld. vrijdag 28 kreeg ik bevestiging van verzending.Jeroenvde89 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:38:
[...]
Okee, ik heb vandaag net mijn 2e mailtje ontvangen met informatie over dat mijn abonnement nou is omgezet. Maar daarbij ook nog niks over een eventuele levering. Hoeveel tijd zat er bij jou tussen dan? Tussen die mail en bevestiging van verzending?
Vodafone winkel is pas om 13.00 geopend, dus nog even wachten voor ik daar heen kan.
Oh ik dacht dat jij dan misschien er wel heel vroeg bij was maar niet dus! Ik heb 21e al besteld.. Nouja, jij zou wel een meer gewaardeerde klant zijnGFoAP schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:56:
[...]
Ik heb de 24e 's avonds besteld en kreeg per ommegaande de mailtjes, daarin stond helemaal niets over een mogelijk toestel vermeld. vrijdag 28 kreeg ik bevestiging van verzending.
Vodafone winkel is pas om 13.00 geopend, dus nog even wachten voor ik daar heen kan.
Ik heb afgelopen zaterdag gewoon in de winkel mijn abonnement verlengd en direct een zwarte 4s (16gig) meegekregen. Wel zeiden ze in de winkel dat nieuwe klanten voorrang kregen op een iphone en dat ze in principe geen voorraad hadden voor verlengingen. Gelukkig bij mij was de verkoper vergeten te vragen of ik voor een verlenging kwam of een nieuwe klant was. Dus hij kon niet meer terug...Huismarb schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:59:
Ik heb me telefoon niet met het "truckje" besteld maar gewoon een verlenging + toestel. En ook ik weet helemaal niks. dus denk wel dat het een rommel is bij VF.
Heeft het bij mij nooit gedaan.laurens0619 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:14:
De customer chat werkt nu ook niet meer met de melding dat het ordernr niet in de database gevonden kan worden..
Hello fellow humans
Jij ook al ja.. Had je zeker vroeg in de ochtend/laat in de nacht besteld ofnietzTz schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:16:
Mijn iphone 4s zwart 16gb is nu net geleverd! 21e verlengd en vandaag dus in huis![]()
Vodafone
Same here, hij geeft ook altijd aan dat hij je ordernummer niet kan vinden, bij mij iig.
Dus voor de mensen die op zoek waren naar het nummer: 0348462801iphoneclub
Belde net ook naar vodafone. Ik kreeg een nummer door: 0348462801
Bel dit nummer en geef je ordernummer door en ff zeggen dat de order alsnog door moet gaan! Toestel wordt uitgeleverd op volgorde van bestelling hoorde ik net..
Nu maar hopen dat ik t snel binnen heb
Verwijderd
Kan je een link plaatsen, kan het niet vinden namelijk,Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:18:
Staat ook een topic in kassa ;-)
Nee om een uur of 12/13. Had afgelopen vrijdag ook al een mail gehad met bevestiging van levering dus hoopte stiekem op zaterdag maar uiteindelijk vandaag dus binnen gekomen. Nu nog even een micro sim halen bij de vodafone winkelJeroenvde89 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:19:
[...]
Jij ook al ja.. Had je zeker vroeg in de ochtend/laat in de nacht besteld ofniet
Hmm oké, ik rond 15u, vorige week al mail over order bevestiging, en vandaag bericht dat abbo al is omgezet.. Over levering nog niks dus ben benieuwdzTz schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:30:
[...]
Nee om een uur of 12/13. Had afgelopen vrijdag ook al een mail gehad met bevestiging van levering dus hoopte stiekem op zaterdag maar uiteindelijk vandaag dus binnen gekomen. Nu nog even een micro sim halen bij de vodafone winkel
Verwijderd
http://kassa.vara.nl/vraa...a5ca1bc257438db46dd3f2dd2Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:28:
[...]
Kan je een link plaatsen, kan het niet vinden namelijk,
Zijn hier ook mensen die inmiddels iets hebben gehoord van Hi?
Vreemd ik had ook verlengd met 4s 16gb zwart 21e om 09.52 en niks gehoord..zTz schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:16:
Mijn iphone 4s zwart 16gb is nu net geleverd! 21e verlengd en vandaag dus in huis![]()
Vodafone

Verwijderd
Zojuist contact gehad met KPN.
Levertijd van de witte iPhone 4S is op dit moment 4 weken.
Levertijd van de zwarte iPhone 4S is op dit moment 2 weken.
Medewerkster wist niet of er nog verschil was tussen de levertijd van de 16/32/64GB.
Ik krijg zometeen bericht over hoeveel de voorraad in de min staat om een indicatie te geven.
Medewerkster wist niet of er nog verschil was tussen de levertijd van de 16/32/64GB.
Ik krijg zometeen bericht over hoeveel de voorraad in de min staat om een indicatie te geven.
Hier nog niets. Pre-order gedaan op 22 okt om 0:30 een zwarte 4S 32GB met Hi125.Irrilian schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:37:
Zijn hier ook mensen die inmiddels iets hebben gehoord van Hi?
Op 28 okt wel gebeld en ze vertelde me dat ze rond woensdag verwachten te leveren.
Laatste status update: 22/10/2011 - Geen voorraad (een van de bestelde artikelen is tijdelijk niet leverbaar)
Verwijderd
Eindelijk een teken van leven van Vodafone:
Orderstatus:
Ordernummer: 6938XXXX
Orderdatum: 21-10-2011
Gaat om een witte iPhone 4s 64 GB.
Ben benieuwd wat dit inhoud...
Orderstatus:
Verwijderd
paar posts terug lezenVerwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:01:
Eindelijk een teken van leven van Vodafone:
Orderstatus:
Je ontvangt nog een mail bevestiging levering
Als je dat ziet word de volgende dag je toestel naar de koerier verstuurd
Dag later ontvang je hem
Verwijderd
Er staan op dit moment ongeveer 100 iPhone 4S 32GB zwart in de min bij KPN.Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:56:
Zojuist contact gehad met KPN.
nvm
Quote van iphoneclub:
Mijn order (21 oktober 12.00u, iPhone 4s los, 32GB black) staat sinds vanmiddag ook op Magazijn: Cancelled met datum 26 oktober. Ook gebeld met 0348462801. Daar kunnen ze zien dat mijn order de status Backorder heeft. Men wacht dus op toestellen. Zou volgens de medewerker niet om weken maar om dagen gaan. We wachten af.
So much for "niet achteraan in de wachtrij". LOl.
Quote van iphoneclub:
Mijn order (21 oktober 12.00u, iPhone 4s los, 32GB black) staat sinds vanmiddag ook op Magazijn: Cancelled met datum 26 oktober. Ook gebeld met 0348462801. Daar kunnen ze zien dat mijn order de status Backorder heeft. Men wacht dus op toestellen. Zou volgens de medewerker niet om weken maar om dagen gaan. We wachten af.
So much for "niet achteraan in de wachtrij". LOl.
[ Voor 193% gewijzigd door WolfsRain op 31-10-2011 13:23 ]
Verwijderd
Ik had eerlijk gezegd een veel hoger aantal verwacht.Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:08:
[...]
Er staan op dit moment staan er ongeveer 100 iPhone 4S 32GB zwart in de min bij KPN.
Wel jammer dat de mijne daar ook tussen zit...
Hoe dan ook, 100 moet toch snel op te lossen zijn, lijkt mij.
Ik weet natuurlijk niet hoeveel moeite het de providers kost om telefoons van Apple te krijgen.
Op de website van Hi staat inmiddels een levertijd van 5-10 dagen voor de iPhone 4s.
Verwijderd
Ik heb een mail gekregen van Vodafone dat mijn product verstuurd is. Heeft iemand een idee hoelang ik nog moet wachten?
Heb 21 oktober in de ochtend telefonisch een witte iphone16gb gereserveerd.
Verwijderd
Net weer even Klantenservice VF en Backoffice VF gebeld ivm besteling op 21 oktober in de ochtend voor 565 euro (dus lager bedrag ivm Sim Only!!!)
Het is blijkbaar zo bij VF dat ze bij de backoffice de internet bestellingen behandelen. Dit betekent dus dat ze momenteel alles hebben geannuleerd en ze proberen vandaag / morgen alles te heractiveren.
Dit heractiveren betekent dat ze de orders herstellen naar de oude status en oude positie van uitlevering. Concreet zou het dus zijn dat we in de volgende levering weer meegaan ZODRA de status correct in het systeem staat! De jongeman aan de telefoon zei letterlijk; Als Vodafone de verwerking aankan en er genoeg beschikbaar is, zou de telefoon eind deze week of begin volgende week uitgeleverd worden.
Het is blijkbaar zo bij VF dat ze bij de backoffice de internet bestellingen behandelen. Dit betekent dus dat ze momenteel alles hebben geannuleerd en ze proberen vandaag / morgen alles te heractiveren.
Dit heractiveren betekent dat ze de orders herstellen naar de oude status en oude positie van uitlevering. Concreet zou het dus zijn dat we in de volgende levering weer meegaan ZODRA de status correct in het systeem staat! De jongeman aan de telefoon zei letterlijk; Als Vodafone de verwerking aankan en er genoeg beschikbaar is, zou de telefoon eind deze week of begin volgende week uitgeleverd worden.
Zie hier iets boven:Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:44:
Ik heb een mail gekregen van Vodafone dat mijn product verstuurd is. Heeft iemand een idee hoelang ik nog moet wachten?
Je ontvangt nog een mail bevestiging levering
Als je dat ziet word de volgende dag je toestel naar de koerier verstuurd
Dag later ontvang je hem
Dit topic is gesloten.